سبد خرید

راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه مقدمه

امتیازدهی 4.79 از 5 در 19 امتیازدهی مشتری
(18 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

مقدمه راز قوانین زندگی- گام اول

وقتی راز قوانین زندگی را یاد بگیرید، و آن را در زندگی خود پیاده کنید متوجه می شوید که چقدر می توانید زیباتر و راحت تر زندگی کنید، چون تمام سختی ها و ناراحتی ها از عدم آگاهی از قوانین زندگی می آید.

 وقتی که کمی از راز و قوانین زندگی آگاه می شوید و آن را در زندگی یه کار می گیرید، کاملا واضح و شفاف متوجه تغییرات در زندگی تان می شوید و کاملا می فهمید که جریان زندگی تان کلی راحت تر و آسان تر پیش می رود.

با تجربه هایی که در هنگام عمل به قوانین زندگی به دست می آورید، چه بخواهید و چه نخواهید، به این باور می رسید که مسئول تمام رخدادهای زندگی تان تا به این لحظه فقط شخص خودتان بوده اید، آن هم به دلیل آگاهی نداشتن یا عمل نکردن به قوانین زندگی.

زمانی که کمی بیشتر بر قوانین مسلط می شوید و آن را بیشتر به کار می برید، هر روز شاهد اتفاقاتی در زندگی تان هستید که شبیه معجزه هستند و کاملا متوجه می شوید که تمام این اتفاق های جدید و زیبا در اثر عمل کردنِ به قوانین یا رازهای زندگی رخ می دهند.

هر چه جلوتر می روید و آگاهانه تر زندگی می کنید، انگاری تمام اختیار زندگی تان می افتد در دست خودتان و تازه متوجه می شوید که نه تنها بدبیاری ها و رنج ها و ناراحتی ها را خودتان خلق می کردید، بلکه تمام بیماری ها و دردها را نیز خالقش خودتان بوده اید.

تازه متوجه می شوید که اصلا پدیده ای به نام بیماری، به نام شکست، به نام فقر، به نام بدشانسی وجود ندارد و پدید آورنده تمام این شرایط و اتفاقات فقط و فقط ذهن خودتان بوده است و بس.

با استفاده از قوانین زندگی و رمز و رازهای ساده می توانید در راحت ترین حالت ممکن به خواسته های خود برسید. می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته های تان برسید.

می توانید کمترین هزینه ها را برای رسیدن به هر آنچه می خواهید بپردازید و آن را به دست آورید، چون وقتی که نگاه تان به زندگی و به مسائل زندگی تغییر می کند و باورتان می شود که همه چی راحت به دست می آید، به همین شکل همه چی برای تان راحت پیش می آید.

 به هر میزانی که یاد بگیرید و بتوانید فکرتان را کنترل کنید که خوب فکر کنید و خوب عمل کنید ، به همان میزان می توانید نتیجه خوب تری را خلق کنید.
البته ناگفته نماند، چون سال های سال جور دیگری فکر و باور کرده اید، تغییر دادن افکار و باورهای کهنه و قدیمی کمی زمانبر و مشکل است، بخصوص وقتی که اکثریت مردم به شکل دیگری فکر می کنند و شما قرار است خلاف آن برای خودت به تنهایی جور دیگری فکری کنی.

خیلی وقت ها حتی ممکن است به خاطر این نوع نگاه و فکر شما و مسیری که شما انتخاب کرده اید، شما را مورد تمسخر خود قرار دهند، اما باید با ایمان به متفاوت بودن تان ادامه دهید و دلسرد نشوید.

به هرحال متفاوت بودن، متفاوت عقیده داشتن و متفاوت فکر کردن در ابتدا کمی دشوار است ولی وقتی ادامه میدهید و بر آن بیشتر مسلط می شوید، کم کم نتایج شما اینقدر متفاوت می شوند که بقیه هم به شما ایمان پیدا می کنند.

اگر بتوانید متفاوت بیندیشید و متفاوت رفتار و عمل کنید بصورت قطع نتایج شما متفاوت خواهند شد. شاید در ابتدا این تفاوت زیاد چشمگیر و مشخص نباشد، اما بعد از مدتی که ادامه می دهید هر روز متوجه فاصله زندگی تان با فاصله زندگی کسانی که بر قوانین زندگی تسلطی ندارند خواهید شد.

 آن وقت است که همان هایی که شما را مسخره می کردند، شگفت زده می شوند که این نتایج فوق العاده را شما چگونه بدست آورده اید، یا چگونه به دست می آورید!

سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که چه مدت زمان طول می کشد تا من این قوانین را بیاموزم یا بر آن مسلط شوم و بتوانم با استفاده از آن به آرزوها و خواسته هایم برسم؟
چند مهم در اینکه شما چقدر زمان می برد تا بر قوانین زندگی مسلط شوید و چقدر زمان می برد تا به خواسته و آرزوی تان برسید وجود دارد که در ادامه کمی در مورد آن ها توضیح می دهیم.

پاسخ اولین سوال شما که چقدر زمان می برد تا من بتوانم راز قوانین زندگی را بیاموزم این است که: همه چی به خودتان بستگی دارد، اینکه چقدر برای تان اهمیت داشته باشد در سرعت تسلط شما تاثیرگذار است.

اینکه چقدر زمان و انرژی صرف یادگیری قوانین زندگی می کنید و سعی می کنید آگاهانه رازهای زندگی را بشناسید و بر آن آگاه باشید و تمام نشانه ها راردیابی کنید و ریشه اتفاقات را بیابید کمک تان می کند که سریع تر بر قوانین مسلط تر شوید.

اینکه چقدر برای رشدتان و برای یادگیری قوانین زندگی هزینه و بها می پردازید و چقدر حاضرید هر چیزی که به یادگیری تان کمک می کند را تهیه کنید و بخرید و از آن استفاده کنید باز هم بر تسط شما سرعت می بخشد.

البته اگر تمام موارد گفته شده را شما با بالاترین کیفیت ممکن هم انجام دهید، قطعا زمان نسبتا خوبی را برای این امر نیاز دارید، دوم اینکه شما هیچوقت نمی توانید کل رازهای هستی را کشف کنید، فقط می توانید هر روز کمی نسبت به روز قبل تان بیشتر از آن آگاه شوید و این یادگیری و کشف قوانین زندگی یا رازهای زندگی پایانی ندارد.

پاسخ دومین سوال شما که چقدر زمان می برد تا با استفاده از قوانین زندگی به خواسته یا آرزوی تان برسید نیز، به مانند توضیحات مورد قبل است و همه چیز بستگی به خودتان دارد. اینکه چقدر عطش رسیدن به خواسته تان شدید باشد.

اینکه چقدر برای رسیدن به خواسته تان وقت و انرژی صرف می کنید. اینکه چقدر برای رسیدن به آرزوی تان هزینه و بها می پردازید.

مهمتر اینکه اصل آرزوی تان چی باشد و چقدر اینجایی که هستید تا آن جایی که می خواهید برسید فاصله داشته باشد. همه ی موارد گفته شده در سرعت رسیدن شما به آرزو وخواسته تان تاثیرگذار خواهند بود.

 مسلما آرزوی هر فردی با دیگری متفاوت است و هر آرزویی، یک بذر است که ما آن را در ذهن مان می کاریم و آن بذر بصورت آرام آرام رشد می کند تا زمانی که به ثمر بنشیند.

اما، نه برای ما و نه برای دیگران، تنها فقط همین یک آرزو نیست که ما داریم، مطمئنا بعد از به ثمر رسیدن این آرزو، باز هم ما آرزوی دیگری داریم و به همین ترتیب بعدی و بعدی …

دوره راز قوانین زندگی با گام های مختلف همچنان ادامه دارد. تا آنجا ادامه می دهیم که دیگر چیزی در مورد قوانین زندگی برای یادگیری نباشد و به نظر می رسد که آن روز هرگز نخواهد رسید.

به طور کلی یادگیری هر چیزی مخصوصا یادگیری قوانین زندگی برای همه ی انسانها روندی تکاملی و تدریجی دارد. بخشی از یادگیری ها را ما از استاد، معلم، کتاب یا منبع دیگری می آموزیم و بخش عظیمی از آن را باید در طول مسیر از تجربه هایی که کسب می کنیم بیاموزیم. بنابراین این روند تا پایان عمر ادامه دارد.

به اعتقاد ما یادگیری هر چیزی بسیار عالی است، اما یادگیری قوانین زندگی یا راز خوب زندگی کردن، چون کل زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار می دهد یک ضرورت است و از یادگیری هر چیز دیگری مهم تر و از الویت بالاتری برخوردار است.

بعد از یادگیری اصول و قوانین زندگی، حال می توانیم از این قوانین در تمام حوزه های مختلف زندگی، از جمله سلامتی، رابطه عاشقانه، ثروت و معنویت استفاده کنیم و بهترین نتیجه ها را برای خودمان خلق کنیم.

در مورد من و دوره ها

مدت زمان دوره راز قوانین زندگی و حتی تعداد فایل ها مشخص نیست. اگر من را قبول دارید، فقط می توانم این را به شما بگویم که در دوره راز قوانین زندگی و همه ی دوره هایم، تمامِ خودم را تقدیم شما می کنم و از آگاهی های قدیم و جدید و حتی آگاهی هایی که در لحظه حال بدست می آورم، به شما خواهم گفت.
اگر از نحوه و چگونگی تفکر خودم بگویم، من انسانی آزاد و رها هستم، هدفمند هستم ولی در چهارچوب زندگی نمی کنم برنامه هایم را معمولا در لحظه متوجه می شوم. تمام تلاشم را می کنم اما به خودم سخت نمی گیرم و خودم را اذیت نمی کنم.

مثلا اگر فایلی را وعده ده روزه داده بودم، اما حسم کمک کرد که قبل از ده روز آماده شود آن را در سایت قرار می دهم و شما می توانید از آن استفاده کنید.

در مقابل اگر حسم یاری نکرد، آن فایل تا هر چند مدت که عقب بیفتد، نگران نمی شوم. چون اعتقادم بر این است که حرف باید از عمق وجود من بیاید و هر زمان حرف آماده شود، خودش ندای آمدنش را از طریق حسم به من خواهد گفت.

در این مورد بیشتر در دوره ها می آموزید و شما هم به زودی با این سبک تفکر یا سبک زندگی آشنا خواهید شد و به احتمال خیلی زیاد از آن استفاده خواهید کرد.

در مورد نتیجه دوره ها تنها ضمانتی که می توانم بکنم این است که اگر پا به پای من پیش بیایید و آنچه را که به شما آموزش می دهم گوش کنید، تکرار کنید، تمرین کنید، درک کنید و عمل کنید، قوانین زندگی بصورت طبیعی به شما جواب می دهند.

 بنابراین شما از عمل کردن تان به قوانین زندگی نتیجه می گیرید و اگر نتیجه نگرفتید، موضوع را در خود بررسی می کنید که آیا درک نکردید، تمرین نکردید و یا به انچه آموخته اید عمل نکردید. چون قوانین بی نقص عمل می کنند!

اصل و مبنای این دوره شناخت بیشتر خداوند و قوانین خداوند است. شاید خدایی که تا به حال این گونه آن را نشناخته بودید و یا تجربه اش نکرده اید.

وقتی در دوره به فایل خداوند گوش می کنید کاملا متوجه می شوید که به خاطر عدم آگاهی از همین موضوع چقدر در زندگی به خودتان ضربه وارد کرده اید.

چقدر بی جهت به خودتان احساس گناه داده اید، چقدر بی جهت نگران دیگران بوده اید، چقدر بی جهت غصه خورده اید، چقدر بی جهت برای رسیدن به خواسته ای پیش خدا ناله و زاری کرده اید، حال آنکه الان قضیه کاملا برعکس است.
بنابراین من را به مانند ناخدای کشتی ای فرض کنید که فقط مقصد و هدف اصلی را می دانم و مسیر و مدت زمانی را که در مسیر هستم را به خدا می سپارم، چون خودم هم چیزی از آن نمی دانم و هر روز منتظر هدایت لحظه به لحظه خداوند هستم.

شما هم اگر به من اعتماد دارید و نگران این ناخدا نیستید، می توانید با من همراه شوید، و نتایج شگفت انگیز خود را ببینید و لذت ببرید. اگر هم اعتقاد ندارید امیدوارم به هر جایی که دوست دارید و به شما لذت می دهد، هدایت شوید و عشق کنید.
راستی، یادتان باشد برای خودتان بهانه نیاورید، این بهانه ها در واقع همان باورهای ذهنی یا موانع ذهنی هستند که همیشه بصورت ترس یا نگرانی در ما ایجاد و مانع رشد و پیشرفت ما می شوند و فقط توجیح توقف ما هستند.

همان طور که قبلا هم گفته بودم، من از نظر شرایط زندگی، پیشینه خانوادگی، سطح سواد، منطقه زندگی، شرایط اقتصادی و … از اکثریت شما وضعیت بدتر و نامساعدتری داشتم.

اما نگذاشتم که این بهانه ها من را کنترل کنند یا مانع رشد من شوند. من با بی توجهی به این بهانه ها و موانع، توانستم در افکارم تغییراتی جدید ایجاد کنم تا بتوانم یک زندگی جدید و زیباتری را برای خودم بسازم.

شاد باشید

18 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه مقدمه

کیفیت
ریویوایکس
95%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

12 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    استاد دراین فایل درمورد دوره جدید صحبت کردند واینکه دوره ها رو براساس برنامه ای مشخص ضبط نمی کردند وبه حس هاشون توجه میکردند وکار رو دلی انجام میدادند که این اتفاق اوایل برای من خیلی عجیب وغیر قابل باور بود وگاهی آزار دهنده😁😁
    اما کم کم که با قضیه روبرو شدم واستاد رو شناختم توانستم این موضوع رو درک کنم وبهتر شدم.
    بعد درمورد قوانین الهی وشناخت خدا وراه هایی رسیدن به خواسته ها صحبت کردند که باید اول باورها وخودمان را درست کنیم وبعد قوانین را یاد بگیریم وبه آن عمل کنیم وبعد همه چیز را به خدا بسپاریم

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    قبلا وقتی آرزو میکردم و خواسته ای داشتم کلی گویی میکردم و نمیدانستم که باید چگونه درخواست خود را به خدا و کائنات برسانم.
    و شاکی ازینکه چرا درخواست های من اجابت نمیشود.
    غافل ازینکه قوانین دنیا جور دیگریست و بعد از یادگیری قوانین یک به یک به خواسته ها و آرزوهایم نزدیک و نزدیک تر شده ام.
    و یکی از قوانین اصلی همان جمله معروف که همه ما شنیده این از تو حرکت از من برکت.
    باید در مسیر خواسته ها و ناشناخته ها قدم برداریم تا خداوند هم زمینه رسیدن به آن آرزو را محیا کند.
    و مورد دیگری که تلنگری بود برای من این موضوع که هر چیزی جای درست خودش اتفاق می افتد و هر چه که رخ داده همه و همه برای گرفتن آگاهی ما و بزرگ شدن روح ماست.
    سپاس از استاد عزیزم

    ۱۴۰۲-۱۱-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    درمورد برنامه ریزی صحبت کردید واینکه یک وقتهایی در زندگی همه چیز طبق برنامه ی ما اتفاق نمی افتد
    و خیلی از افراد شاید روی همین گزینه حساس باشند وهمین خصلت خوب باعث رنجش آنها باشد
    درحالیکه من یاد می گیرم کارهای خودم رو درست انجام دهم وباقی رو به خداوند بزرگ بسپارم
    واین درس مهم رو هم به ذهنم بسپارم که هر اتفاقی درمسیرم ، قسمتی از چالش ها و درس هایم هست که باید درست یاد بگیرم و انجام بدم
    و درمورد رهایی صحبت کردین که خیلی برایم ارزشمند و عالی هست ، اینکه من باید بشکنم بعضی از این چارچوب های ذهنی ام راکه در جایی قفل کردند مغز وقلبم را
    یک چارچوب مهم دارم که باید آن را بشکنم ، آن هم دلسوزی بیش از حد برای فرزندانم ، که گاهی قفل ذهنم می شوند وخطاست
    سپاس بابت این فایل عالی

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها…💚
    درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
    فایل مقدمه قسمت اول رو گوش دادم خیلی فوق العاده بود 😍
    ی ضرب المثل ژاپنی هست که میگه اگه ی نفر تونست ی کاری رو انجام بده پس تو هم میتونی،من هم با دیدن دستاوردهای استاد و دوستان عزیز به این باور میرسم که من هم میتونم زیبا زندگی کنم و خالق زندگی خودم باشم🙂
    دوره راز قوانین زندگی قطعا میتونه برای من یک پوست اندازی باشه برای اینکه سبک بال بشم برای رهایی و خلق زندگی زیبا🙂 پس ذهنم رو مثل یک نوار خالی در اختیار راهنمایی های زیبای استاد قرار میدم برای خلق بهترین ها…
    ی جمله ای خیلی برام جالب بود این که وقتی قوانین رو یاد می‌گیریم میتونیم زندگیمون رو خلق کنیم و دست از سر دیگران برداریم👌 در صورتی که در گذشته خلاف این بودیم قوانین رو بلد نبودیم و همیشه هم دیگران رو متهم میکردیم که مانع پیشرفت و موفقیت ما میشن و هیچ وقت از خودمون نپرسیدیم که نقش خودمون توی این زندگی چیه☹️
    الهی شکر بابت این آگاهی های بی نظیر😍
    سپاس فراوان از سرکار خانوم ایرانمنش بابت راهنمایی های با عشق و بدون چشمداشتی که تو این مدت به بنده و دیگر دوستان داشتن 🟢
    ممنونم استاد این فایل سراسر از آگاهی بود🌱

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود به استاد عشق و آگاهی
    برای بار دوم بعد از یکسال این فایل رو گوش دادم.چقدر آگاهی جدید متوجه شدم.و چقدر سیر تکامل زیباست به ما می فهماند که درک و آگاهی ما روز به روز متفاوت است.
    من اول دوره رویاها رو خریداری کردم اما چون به یک‌باره مدارم تغییر کرده بود و از بدترین ناسلامتی به سلامتی کامل رسیدم توهم برداشتم که من میدانم و میتوانم و از مسیر سایتی که به یکباره وارد آن شدم خارج شدم و تا فایل ۱۵بیشتر گوش ندادم به استاد اعتماد داشتم اما اعتقاد کامل پیدا نکرده بودم که با جان و دل دنبال آگاهی باشم.اما بعد از برگشت آن ناسلامتی (قبل از گوش دادن مجدد این فایل همیشه خودم را سرزنش میکردم که چرا از مسیر خارج شدم و درد و رنجی را متحمل شدم)فهمیدم که من باید به ان تضاد برخورد میکردم تا با جان و دل دنبال آگاهی باشم و از اعماق وجودم به استاد ایمان می اوردم تا بتوانم در مسیر درست قدم بردارم و دیگر منحرف نشوم…چه زیباست سخنان استاد که از تجربه هایش میگوید و من عینا میتوانم با تجربه های زندگی خودم تطابق دهم و ارتباط و آگاهی بیشتری دریافت کنم.
    متاسفانه وقتی قانون جذب را میشنویم فقط فکر میکنیم که باید همان لحظه به همه خواسته ها برسیم و وقتی که به خواسته ها در لحظه نمیرسیم نا امید می شویم و رها میکنیم اما یکی از مهمترین اصل ها را فراموش میکنیم که باید قانون تکامل سپری شود ظرف وجودی ما بزرگ تر شود و به اندازه خواسته های ما برسد تا ما ظرفیت پذیرش آن آرزو را داشته باشیم چه بسا که اگر ظرف وجودی ما به اندازه خواسته هایمان نباشد همان آرزو ما را به زوال میکشاند.
    بله کاملا میپذیرم که زندگی گذشته خودم را خودم خلق کرده ام و دنیای درونم را بیرون مشاهده کرده ام.و بر این باور هستم که زندگی حال و آینده خودم را بر طبق قوانین دنیا خودم خلق میکنم.همانطور که خداوند فرمودند بخوان تا اجابت کنم شما را.پس من خوبیها و خیر میخواهم تا خداوند اجابت کند و دیگر آن استرس هایی که داشتم که باید اتفاقات طبق برنامه ریزی من درست به موقع انجام شود را از ذهنم بیرون می اندازم چون درک کردم که همه اتفاقات در جای درست و زمان درست اتفاق می افتد.فقط من می خواهم و رها میکنم.

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام ودرودخدمت استاد بزرگوار
    نکاتی که دراین فایل برای من آموزنده وجالب بود ومطابقت دادن آنها بازندگی خودم ، ومرور دوباره آن یادآوری درس هایی بود که درگذشته فراگرفته بودم .
    کارهایی که استاد انجام داده بودند ، سخت نگرفتن زندگی برای خودشان واستفاده ازتمامی لحظات بدون برنامه ریزی قبلی خیلی جالب بود .
    من خودم روخیلی اذیت می کردم وهمیشه سعی می کردم یک جاهایی طبق برنامه ریزی جلو بروم ومخصوصا زمان بندی دررسیدن به جاومکان حال کلاس آموزشی باشد یاتفریحی خودم روبیش از حد رنج می دادم وازمسیر هیچ لذتی نمی بردم وبالطبع استرس فراوانی به همراه داشتم وحال یادگرفتم که رفتن درمسیر کارهایم خود لذت بردن از زندگی ست
    نکته ی مهم دیگری که برای من خیلی اهمیت داشت ، هر اتفاقی در زمان خودش می افتد من الان این درس رو به خوبی یادگرفتم وسعی کردم عجله ای نداشته باشم وبرای رسیدن به مرحله تکامل وهدفم تلاش کنم ومابقی رو به خدا بسپارم کاری که قبلا نمی کردم سعی داشتم درهمه ی امور دخالت کنم ومسلم است بیشتر وقتها شکست می خوردم .
    والان باحوصله درحال پاس کردن درس هایم هستم .
    سپاس بابت این فایل زیبا

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    با عرض سلام خدمت استاد یکتاپرستی و دیگر عزیزان دل آگاه
    من قبلا خیلی آدم مقرراتی و برنامه ریزی بودم و اگر اتفاقی می افتاد که کمترین تغییری در برنامه ریزی ام پیش می آمد، به شدت بهم می ریختم و به هیچ وجه پذیرش آن اتفاق را نداشتم و در واقع آن چه که پیش آمده بود را، بد تعبیر می کردم، فقط بدین دلیل که مطابق میل من نبود😅
    و الان می فهمم که این خصوصیت اخلاقی من ،بدین دلیل بود که من پذیرش پایینی در برابر پیشامدهای مختلف داشتم یا به زبانی دیگر، تسلیم اتفاقات نبودم و این فقط به خاطر ضعف ایمان من بود. زیرا انسانی که واقعا به خداوند ایمان و باور داشته باشد، تسلیم اتفاقات پیش آمده می شود و برچسب خوب و بد به آنها نمی زند.
    و الان مدتی ست که در حال تمرین کردن هستم تا از آن قالب تعریف شده و نظم و مقررات، بایدها و نبایدها، عادات تکراری ، خود را رها کنم و آزادانه تر زندگی کنم تا این تمرین من، مقدمه ای باشد برای رسیدن به پذیرش و تسلیم شدن در برابر اتفاقات.
    و امروز که این فایل را مجدد گوش کردم، متوجه تغییرات خودم در این زمینه شدم و بابت این پیشرفت خودم را تشویق کردم 😀
    و تشکر می کنم از استاد ضیاء عزیز که فایل هایشان الهام بخش و متحول کننده هستند.
    و همین طور سپاسگزارم که در این فایل، من را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند.
    از اینکه در محضر ایشان شاگردی می کنم، خوشحالم.
    و خدا را هزاران بار شکر که می توانم در مسیر عشق و آگاهی، به دیگران کمک کنم و نقش کوچکی در زیبایی جهان داشته باشم 🌹

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای یکتا .سلام ودرود به مهربانترین استاد دنیا ،😍😍..استاد عزیزم ما همگی که اینجا هستیم پس با بقیه فرق داریم حتی اگر لقب دیوانگی به ما بزنن .،،با آنکه اوایلش سخت است ولی خواستن توانستن است ،،ووقتی قوانین را یاد میگیریم دیگه همه چیز برامون راحت میشود .اون وقت است که زندگی روی خودش به ما نشون میده ولذت می‌بریم ،چقدر می توانیم همه چیزهای که میخواهیم با فکر مون با ذهن خلاقمون میتونیم خلق کنیم ،،ونتیحه بگیریم ،،

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود فراوان به استاد خوبی ها .،😍😍.این فایل انگار از دست من در رفته اولین بار امروز دارم گوش میکنم .ولی خوشحالم.. شاید وقت گوش کردنش الان بوده ..من الان تو این سایت هستم پس خداوند نگاهش به فرق داشته که الان اینجا هستم .چون واقعا تو این یک سال کلا زندگی ام وباور های من زیر رو شده .الان میفهمم با واقعا قبلن ناهید یک احمق بوده که چقدر در نادانی به سر می‌بردم .،🌷.من خاستم چیه طور معجزه شد .فقط باید عشق بورزیم واتفاقات عالی در زندگی مون اتفاق میفتد ..اگر این فرصت طلایی که خدا برامون گذاشته و من استفاده نکنم دیگر مقصر خدا نیس فقط خودم باعث حال بد خودم میشم .🌷.اگر من باور کردم واقدام کردم برای تغییر خودم صدردصد نتیجه میگیرم .

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    “هرچه دلم خواست نه آن شد هرچه خدا خواست همان شد”
    و
    “از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود”

    استاد عزیز د حین گوش دادن این فایل دوتا شعر توی سرم خونده میشد مدام…..

    بله استاد ،من بی دلیل اینجا نیستم…منی که بچه کوچکم را خواب کردم تازه ساعت ۳ نیمه شب نشستم فایل گوش میدم…چرا؟چون تشنه ام….

    برای من همینطور بود استاد،،،،تغیرات من هم گام به گام ،پله به پله اومد و داره میاد…..من ، من مهتاب یکی از اون ۵ ساله ها هستم….رفوزه کلاس🙈 بعد از ۵ سال تازه اقدام کردم یکساله الان شروع کردم…و چه زیبا سلامتی داره میاد،ثروت داره میاد ،رابطه های خوب داره میاد و تمام اینها به خاطر اقدام کردن خودم داره….فایلها بود از ۵سال پیش،سپاسگزاریها بود ولی من توی باغ نبودم…من توی فرکانسش نبودم……

    خدا را هزاران بار شاکرم که الان آگاهانه زندگی ام را زندگی میکنم.خدایا شکرت🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۷
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • خانم نجف پور

    به نام اوکه نامی ندارد به هرنامی که خوانی سربرآرد
    هرچیز در جستن آنی . آنی
    درودبیکران براستادضیاحسینی عزیزدل استادوسلطان خوش قلبها
    من دانشجوی خوشبخت وموفق استاد ضیای عزیزهستم چون در مسیر حق شناسی خود شناسی و مهمتر خداشناسی عمیقتر وبهتر گام برداشتم باخودم عهد کردم تعهد دادم که به هیچ قیمت ازاین مسیر خارج نمیشوم و نخاهم شد چون خدا بامن است امروز باناب ترین نیت ها نیت کردم و پشت نیت خودم گام ها رو برداشتم و ایمان دارم با قوانین زندگی که استادعزیزم به من می آموزددر هر لحظه وهرمکان همه چیز به خیر وصلاحم پیش میرودتمام دارایی ام خدایی شده که با خدای قبلیم خیلی فرق داره زندگی زیبایم را در آغوش می گیرم ودرمدارمحبت وعشق به خداوند پیش میروم .ازاستادگرامی و خوش قلبم بسیار تشکرمیکنم .دوره راز قوانین زندگی من رو متحول کرده.بهترین شناختها در خودم یافته ام.شبها بیقرارم که هرچه زودتر هواروشن شود روز شود دوباره روزم با فایلهای استاد وصدای قشنگ استاد زندگی رو بسازم که در مسیر موفقیت ها وتکامل بیشتر بروم دوره که خریداری کردم فایلها ک تکرارمیکنم و گوش میدهم خدایاسپاسگزارم .رفتاراطرافیانم بامن عالیتر شده دی ماه امسال گامهایی که در زندگی ام برداشته میشود باپیروزی همراه بوده
    زندگی طبیعی من به شکر خداوند تبدیل شده به به یک زندگی طلایی
    استادعزیزم امروز پرنده احساس و اندیشه ام را به سوی مهربانی های وعشق ورزی به پرواز در آوردم جانانه وآگاهانه ازشما تشکر میکنم ممنونم متشکرم
    خدایا شکرت شکرت شکرت
    ۲۵دیماه سال ۱۴۰۰
    همگیتون دوست دارم

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    درود براستاد عشق
    عاشق قوانین خدا میشم وقتی از زبان شما میشنوم واقعن چه لذت بخشه که با تمام وجودت بفهمیش درکش کنی و زندگی کنی اون وقت زمان هست که به آرزوهات میرسی
    چقد قشنگ گفتین که این قوانین برای همه آدمها نیازه و از نون شب واجب تره دقیقن همینه با یاد گرفتن قوانین خداوند زندگی رو تجربه خواهی کرد که تا حالا نکردی به چه قشنگی در راحت ترین حالت ممکن بدون زور زدن
    وقتی وارد این مسیر میشی اوایلش خیلیا مسخرت میکنن تحقیر میشی ی جاهایی دردت میاد ولی سکوت میکنی و تو ذهنت میاد که ی روزی اینو ثابت میکنم که شد اون اتفاقی میخواستم افتاد و عشق هست که تو رو نگه میداره باعث میشه بمونی
    سپاسگذار خداوند عشق و مهربانی هستم
    سپاسگذار استاد ضیائ عزیز هستم ❤

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    سپاس خدا را با قوانینش که اگر پیش بری طبق قوانین به تمام خواستهات حتمن میرسی و اینجوری نیست که یهو ی چیز به تو بده باید طبق قانون قدم به قدم عمل کنی و برسی و این چه عادلانس که هر کس با توجه با تلاشی که میکنه نتیجه میگیره و وقتی تسلیم خداوند باشی و اگاه در مسیر رسیدن به موفقیت راهها رو باز میکنه و نشون میده قشنگ تر از این مگه داریم ؟و اینکه خداوند چه قدرت و توانایی هایی رو به ماها داده و ما آکبند گذاشته اونجا و فقط زمان داریم از دست میدیم
    من خالق زندگی خودم هستم با افکارم با توجه و تمرکزم دارم شکل میدم به خواستهام و این چه اگاهی بی نظیری هست و چه انگیزه ای میده که حالا که میدونی پس اقدام کن عمل کن و بعد خلق کن
    خمیر بازی دست خود ماست و چه تعبیر جالبی بود چه جوری داری میسازیش حواست باشه
    تو عمل کن حرکت کن شروع کن و بسپار و رها باش
    خدایا شکرت
    این فایل مقدمه برا خودش دوره ای بود استادجان عالیییییبی بود ❤❤❤❤

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام ودرود
    همه چیز از فکر وباور اشتباهه که شروع میشه.واین فکرها که در ذهن ما شکل میگیره باعث میشه از دورن ذهن ما به زندگیمون جذب بشه
    افکار سرچشمه خلق همه چیزهای وجودی ماست.
    به امید روزی که افکار ما بهترین دنیای ماروبسازند

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام وخداقوت ان شاالله که بتوانم در این مسیر وجاده عشق وآگاهی گام هایم را باتعهد وعشق بیشتری بردارم وممنون از توضیحات خوب وروانتان

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    سلام خدمت استاد بزرگوار
    به قول استاد عزیز وقتی قوانین رو بدونیم سلامتی مون تا پایان عمر تضمینه چون دلیل بیماری بعلت فکر اشتباه ماست که با بیماریها ارتباط برقرار می‌کنیم و بیماری رو به سمت خودمون می اوریم و همین طور در تمام‌زمینه های زندگی با افکار مون می توانیم اون چیزی که آرزوی ما هست رو بهش برسیم و دانستن قوانینی که استاد در این دوره قرار هست به ما آموزش دهند که زندگی دلخواهمون رو دررراحت ترین حالت بهش برسیم البته شرط رسیدن به زندگی دلخواه گوش دادن به حرف های استاد و اینکه اون چیزهایی که از قبل توی ذهنمون بودن رو باید بیرون بریزیم و حرفهای استاد رو اونقدر بشنویم که توی ذهنمون بشینه و به این صحبت های استاد عمل کنیم چون گوش کردن به تنهایی کافی نیست و این اشتباهی بود که من می کردم خدا رو سپاسگزارم که با گوش کردن به این فایل متوجه اشتباهم شدم

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    درود بر استاد عشق و مهربانی …چشم من شخصن تعهد میدم که طبق تمام آموزشهایی که میدین گوش بدم بارها و عمل کنم که برسم به هدفم💪به امید روزی که با افتخار بیام و عنوان کنم من خواستم و شد و برم هدف های بعدی😍رها هستم و میسپارم به خالق که اون به تمام ناگفته های من آگاه هست.لذت بردم استاد ممنون از بودنتون شاد باشید❤باعشق اومدم و هیچ سوالی برام پیش نیومد اصلن😄اینقد ایمان دارم که با تمام وجود پذیرفتم هر آنچه رو که برایم رقم زده تا الان .خدایا شکرت هزاران بار🙏

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۰-۰۲-۲۰

      درود خدمت استاد عزیز خیلی صحبت های دلنشین و زیبایی داشتین در این فایل مثل بقیه فایل ها با این که این فایل رو قبلا گوش کردم بازهم برام‌تازگی داره واقعا انگیزه ادم‌رو بیشتر میکنه برای دقیق گوش کردن فایل ها و اینکه اگه شاگردخوبی باشم و بتونم دقیق قوانین رو بفهمم و عمل کنم به نتایج خوبی می رسم و همچنین سلامتی ام رو بدست می اورم .
      خداوند رو سپاسگزارم بابت قراردادن من در این مسیر

  • عصمت مرتضوی

    درود بر شما
    آنقدر واضح توضیح دادید که جای هیچ سوالی نیست… مشتاق رسیدن مطالب ارزشمتدتون از دوره راز قوانین خداوند هستیم چون راز همه موفقیتها و ارامش زندگی و سر منشاء همه خوبیهای زندگی و جهان ، درون همین قوانین و یاد گیری و اجرای آنهاست موفق باشید 🙏🙏🙏

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری