سبد خرید

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۲۲

امتیازدهی 4.83 از 5 در 12 امتیازدهی مشتری
(12 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۲۲

رسیدیم به جایی که من همه چیز را واگذار کردم و یک سری اتفاقات دست به دست هم داد که شرایط برای رفتن من از ایران فراهم شود.
و من همچنان در مقابل سوال های فراوان دیگران، فقط می گویم : ” نمی دانم ” و هیچ کمکی را هم از دیگران قبول نمی کردم و همش تکرار می کردم کسی که قرار است به من کمک کند، حتما پیش از من آنجاست.
کارها را یکی پس از دیگری انجام می دادم تا آماده رفتن شوم ولی هنوز نمی دانستم که به کدام شهر ترکیه باید بروم. اما گهگاهی در اینترنت سرچ می کردم تا درباره شهرهای مختلف ترکیه اطلاعاتی بدست آورم و نظرات افراد مختلف را در این باره می خواندم. گرچه در حال حاضر به نظرات دیگران اهمیت نمی دهم، زیرا معتقدم که نظر افراد بستگی به باورهای آنها دارد و ممکن است به هیچ وجه درباره من صدق نکند.
بنابراین من تحقیق می کردم ولی نتیجه را رها کرده بودم و می گفتم که آن کسی که باید مرا هدایت کند، حتما به من می گوید که کی و کجا باید بروم.
تقریبا اوایل تیرماه سال ۹۶ بود که به دنبال گرفتن گواهینامه بین المللی بودم. اول به اداره راهنمایی و رانندگی مراجعه کردم. آنجا به من گفتند که باید به دفتری در رفسنجان بروم و چون آنجا هم بسته شده بود، مجبور شدم به کرمان بروم و من یک روز پنجشنبه به این هدف که لیست مدارک لازم را بگیرم به دفتر کرمان رفتم و بعد از یک سلام و احوال پرسی پر انرژی متوجه شدم که کسی که مسئول انجام کار من است، امروز مرخصی ست. بنابراین لیست مدارک لازم را از دیگر همکارانشان گرفتم و دیدم که از مدارک خواسته شده ، همه را بجز عکس دارم و با خودم فکر کردم که الان می روم عکس را هم می گیرم و به همراه مدارک دیگر که همراهم هستند، تحویل می دهم و شنبه دوباره برای پی گیری مابقی کارهایم می آیم. این در حالی بود که مرتب جملاتی را با خود تکرار می کردم و منتظر یک اتفاق خاص بودم. وقتی به هدف عکس گرفتن سوار ماشین شدم، حسی به من گفت که در وسایلی که همیشه به همراه داشتم و در کیفم نگاهی بیندازم و این کار را انجام دادم ولی عکس را ندیدم. دوباره حسم گفت که گوشه ها را هم بگردم و در کمال ناباوری چند قطعه عکس آنجا پیدا کردم. با خوشحالی وارد دفتر شدم و گفتم همان طور که فکر می کردم امروز کارم راه میفته و باز هم در کمال تعجب متوجه شدم کسی که مسئول کار من بوده و مرخصی بوده، برگشته.
بنابراین نزد او رفتم و فرم پر کردم و پرسیدم چقدر زمان می بره؟ و ایشان گفتند که ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا آماده شود و من در همان مدت زمانی که آنجا نشسته بودم یک شخص دیگر برای کاری مراجعه می کند و مشغول پر کردن فرم می شود و من متوجه شدم که آن فرد قصد رفتن به آنتالیا را دارد و من هم یک سری اطلاعات از او گرفتم. در واقع هر آنچه را که من نیاز داشتم که بدانم از زبان او شنیدم و حتی شماره تلفنش را به من داد تا در صورت نیاز با او تماس بگیرم و این اتفاق زیبا، همانند خرید دستگاه فتوکپی بود که فقط برای سوال کردن رفته بودم ولی با دست پُر و با نتیجه خوب برگشتم. زیرا وقتی انسان تمام و کمال ، کاری را به خدا واگذار می کند، خداوند هم دستانی برای کمک به ما می فرستد.
انگار آن فرد فقط مامور بود که اطلاعاتی را که من نیازمند آنها بودم، به من بدهد و برود و همه این اتفاقات طبق چیدمان الهی و با نظمی خاص انجام پذیرفته بود ولی شاید من از آنها آگاه نبودم و حتی در آن لحظه که فهمیدم برای انجام کارم باید به دفتر کرمان بروم، حتی ناراحت شدم و این مساله را نوعی بدشانسی تلقی کردم، در صورتیکه همه اینها حساب شده بود و باید در لحظه ای خاص انجام می گرفت تا یک سری خواسته ها و نیازهای من برآورده شود.
به این ترتیب شهری که من قصد مهاجرت به آن را داشتم ، مشخص شد و حالا وقت گرفتن بلیط بود و من برای این کار به دفتری در شهر خودمان مراجعه کردم و با انرژی خوبی که در آن روزها داشتم ( که البته هنوز هم آن انرژی را دارم ولی شاید برایم عادی شده یا شاید قدری کمرنگ شده) افراد آنجا را علاقمند به یادگیری قانون جذب کردم و علاوه بر آن، تمام تلاششان را کردند تا برای من بلیط بگیرند و من در ۲۲ تیرماه سال ۹۶ به قصد سفری نامعلوم از ایران خارج شدم.
حالا که این دوره به اتمام رسیده، از خودتان سوال کنید چه نکاتی در طول دوره یاد گرفتید؟
بزرگترین نکته اینست که هیچ شری در دنیا وجود ندارد و هیچ اتفاقی بد نیست، بلکه در پسِ تمام اتفاقات به ظاهر بد، رازهایی در جهت هدایت ما به سمت خواسته مان وجود دارد و همه چیز حساب شده و طبق نظم الهی صورت می پذیرد ولی گاهی آنچه ما می بینیم، خارج از درک ماست.

نمونه آن افراد بیماری بودند که طبق گفته پزشکان، بیماری لاعلاج داشتند و آنها هم گفته پزشکان را پذیرفته بودند و در بستر بیماری، مشغول وصیت نامه نوشتن و آماده سازی کفن بودند، در حالیکه با چند جلسه گوش دادن به صحبت های من، باور زندگی کردن و انگیزه برای ادامه حیات در آنها زنده شد و به صورت معجزه آسایی بهبود یافتند. و من برای این حرف هایم هیچ سند و مدرکی ندارم، به جز افرادی که در این ماجراها حضور داشتند و چند عکس یا کلیپ که آنها را در اختیارتان قرار می دهم که البته باید خیلی گذرا از آنها عبور کنید تا درگیر فرکانس منفی و احساس بد نشوید.
اگر در طول این دوره از کلمه “من” زیاد استفاده شد، به دلیل این بود که تمامی مطالب گفته شده، دستاوردهای شخص من بود و این بهتر از حالتی ست که از دستاوردهای دیگران صحبت کنم، زیرا فقط نتایج آنها را می بینم و از افکار و باورهای آنها اطلاعی ندارم.
و مساله بعدی تکرار کردن است .تکرار حتی در ناآگاهی هم تاثیر دارد، چه برسد به اینکه شما در حال حاضر آگاه شده اید و با تکرار و تمرین، سریع تر مسیر موفقیت را طی کرده و راحت تر به خواسته خود می رسید.
در این دوره تغییرات شما تدریجی بوده و تدریجی هم به نتایج عالی دست پیدا می کنید و مثل تمرینات سپاسگزاری نیست که فقط تاثیرات موقت و گذرا داشته باشد.
نکته دیگری که باید در این دوره یاد گرفته باشید اینست که به وقتی دست به اقدام می زنید ، راه هایی برای شما باز می شود که تا قبل از آن، این راهها و واسطه ها، انگار پنهان بودند و منتظر بودند تا شما ایمان خود را اثبات کنید تا آشکار شوند.
مثلا وقتی من اقدام به آتش زدن دسته چکها کردم، همه چیز برایم تغییر کرد یا وقتی آن فرد بیمار، اقدام به آتش زدن کفنش کرد، تغییرات در روند سلامتی اش آغاز شد.
گرچه صحبت های من هم با آن فرد بسیار انگیزه بخش بود و امید به زندگی را در او به جریان انداخت ولی من در طول این دوره، خیلی بیشتر با شما صحبت کردم، بنابراین اگر هنوز نتیجه دلخواه را نگرفته اید، شاید تکیه گاهتان نرم است، یعنی هنوز به جای دیگری امید دارید و همین باعث شده که تمام پتانسیل خود را به کار نبرید و از تمام توان خود استفاده نکنید.
امیدوارم قبل از اینکه به ته خط برسید، برای زندگی خود دست بکار شوید و به سمت جلو حرکت کنید و درخواستهای جدید بکنید ، نه اینکه این قدر دیر اقدام کنید که چیزی را از دست بدهید و بعد برای بازگرداندن آن اقدام کنید.
بنابراین در شرایط عادی، کاری را بکنید که اگر در شرایط سخت، قرار می گرفتید، آن کار را می کردید.
و اگر قرار است چیزی را از زندگی خود حذف کنید، این کار را بدون ترس انجام دهید، زیرا بعد از اقدام به این کار، شاهد باز شدن راههای بسیاری در زندگی خود خواهید بود.

12 دیدگاه برای راه رسیدن به رویاها | جلسه ۲۲

کیفیت
ریویوایکس
97%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

05 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربون..درود به پدر مهربانی ها استاد عزیزتر از جانم ،🥰🥰🥰فایل بیست و دوم بسیار با آگاهی وعالی بود .فایلی که خداوند همه رو به تسخیر شما در آورد که همه چیز ردیف کنن که شما به. رویا وجایی که لیاقت تون هست بروین ودر آنجا رسالت خودتون رو انجام بدین ..وقتی بنده ی از ته قلب درخواست کند وایمانش قوی باشد خداوند همه چیز را جلو جلو آماده می‌کند مانند استاد که گواهینامه بین الملی رو راحت بدون هیچ دردسر تو یه ساعت گرفت ..در واقع خداوند اون خانم رو مامور کرده بود که اون روز به سرکار برگردد وکار استاد تو چند دقیقه انجام دهد که استاد زودتر آماده ی رفتن شود ..این یعنی ایمان واقعی خلوص نیت استاد عزیزم ..

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام آفرینده ی عشق ..ما انسان اگه میدونستم ابر قدرت هستیم فقط کافی در خواست بدیم وب ایمان کامل منتظر جواب کاعنات باشیم ..وخداوند خودش همه چیز ردیف می‌کنه فقط ایمان وتلاش بقیه اش با خدا..کسانی رو به تسخیرت درمیاره که خودت هم باور نکنی ..فقط باور تون قوی کنید استاد عزیزم احسنت به این باور قشنگ تون شما الگوی من هستین ممنونم بابت بودنتون

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤️❤️❤️

    استاد در هنگام گوش کردن به دوره رویاهای شما واقعا حس پرواز و احساس رویایی به انسان دست میدهد .
    این که شما در مدار قدرت الهی قرار گرفته بودید و هر ناممکنی برای شما ممکن میشد و با آن انرژی بالایی که در درون شما بود این تتفاق میافتاد . که این برمیگردد به رها کردن و رساندن خودتان به ان درجه از ایمان که همه چیز را از هدایتگر و دستان خدا میدانستید .
    شما با قربانیها و رها کردن مادیات و وابستگیهایی که فقط زرق و برق دنیایی دارند و باور محدود را در درون ما ایجاد میکنند توانستید باور نامحدود رسیدن به خواسته های خود را در عمل نشان دهید .
    پیدا کردن خود واقعی در واقع همان رسیدن به مدار خداوند است و رسیدن به کل مطلق که زمانی بتوانیم با طی کردن مراحل رشد و تکامل و قربانی کردن و گذشتن از زرق و برقهای محدود دنیا باعث میشود که ما از رسیدن به نعمتهای نامحدود خداوندی عقب بمانیم . اینکه فقط نشستیم و با چنگ و دندون همین شرایط فعلی خودمان را نگه داشته ایم و ترس و نگرانی از دست دادن شرایط اکنون و فعلی باعث میشود که ما به نعمتها و شرایط عالی تر و بی نهایت خداوند نرسیم .
    استاد شما با باور نامحدود رها کردین تمام آن زرق و برقها و شرایط مالی و موقعیتی که داشتید و به واسطه پروراندن باور نامحدود فراوانی بود که به جای بهتری چون آنتالیا هدایت شدید .
    و دستان خداوند همیشه جلوتر از شما در حال کار کردن بودند چون شما دستات را در دستان خداوند گذاشتید و به او ایمان راسخ و کاملی داشتید درست مانند طفلی که دستش را در دست پدرش قرار میدهد و به تو ایمان دارد و تکیه گاه و پناه اوست و به هیچی غیر از قدرت پدر خودش ایمان ندارد .اگر ما هم مثل همان طفل که دستش را بدون هیچ تکیه گاهی در دستان پدرش قرار میدهد ماهم دستانمان را در دستان خداوند قرار دهیم و خدا را قدرت مطلق در همه چیز بدانیم .
    دیگر هیچ ناممکنی برای ما وجود نخواهد داشت .
    واقعا ما کجای زندگی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟ خدا ، آن قدرت بی نهایت و مطلق را رها کرده ایم ، و به شرایط محدود و فانی دنیا چسبیده ایم .
    استاد فوق العاده است آگاهیها و حرفها و صحبتهای شما ، در انتهای فایل به سوختن وصیت نامه و سوزاندن دسته چکهای خودتان اساره کردید . اینکه در عمل بسوزانیم هر آنچه را که باعث تشویش و نگرانی و ترس و دلهره ی ما میشود ، در واقع میشود همان ازاد کردن خودمان از بندها و اسارتها و زنجیرهای بیرونی .
    باید یاد بگیریم بسوزانیم و نابود کنیم هر آنچه را که در ذهن و دل و قلب و وجود خودمان باعث ایجاد ترس و نگرانی و استرس و دلشوره را میشود . بسوزانیم از بین ببریم روابطی را که برای ما چیزی غیر از آزار و اذیت ندارد بسوزانیم دسته چک ها و خاطرات و وابستگی هایی را که مانند زنجیر و طناب دار به گردن خودمان آویخته ایم .
    و نکته مهمی که وجود دارد با تمام وجود بسوزانیم و پاک کنیم . چون اگر با ایمان کامل و از ته دل نباشد دوباره به همان شرایط قبل و درجا زدنها بر مبگردیم .
    سپاس فراوان برای این آگاهیها 🙏🌹🙏🌹

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    این قسمت از زندگی شما مملو از درجه بالایی از عشق و هیجان و نیرویی است که با راه رفتن شما و مراجعه کردنتان برای تهیه بلیط و پاسپورت و….کاملا قابل درک است.
    یه جمله معروف است که میگه سفر از زمانی شروع میشه که شما به فکر حرکت و به قصد سفر اقدام میکنید سفر شما شروع میشود .
    و سفر شما علاوه بر اینکه شامل تغییر مکان شما برای زندگی بود بلکه تغییر و تحول وجود شما را نیز در پی داشت . که همراه با تغییرهای باورها و میثاق های وجودی شما بود .و این یعنی همان بیرون پربدن از پیله درونی و ازاد شدن روح و عشق درونی شما است .
    و این انرژی عشق با آزادیش همه ی اطرافیان شما را تحت تسخیر خود در می آورد . و همه کاینات به واسطه همان انرژی شما تسلیم وفرمانبردار شما بودند .

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود فراوان خدمت استاد مهربانم …خدا رو شاکرم خداوند عشق را دوباره به من هدیه داد ..والان که میفهمم صدای قلب من صدای خداوند است وقتی به بچه ها و همسرم نگاه میکنم اون نگاه خداوند تو زندگیم میبینم که چقدر دوستشون دارم وچقدر محبت زودجایگزین نفرت شد …وزندگی ام ورنگ ورو گرفت ومن عاشقانه دارم زندگی میکنم مهمه جهان ودنیا برام زیبا شده ..دیگه نسبت به کسانی. روزی ازشون متنفر بودم ولی الان انگار دلم برای همشون تنگ شده دوستشون دارم .اسناد متشکرم اولین چیز تو سایت فهمیدم ..کینه رو کنار گذاشتم وببخشیدم همه رو اول از همه خودم رو بخشیدم ..دوباره به خودم فرصت دادم زندگی. را زندگی کنم واینا همه رو مدیون استادم هستم ..استادی که مطمعنم از طرف خدا برای من فرستاده شده تا منو از منجلابی که برای خودم درست کرده بودم نجات.داد …استاد شما چون از ته قلب خواسته بودین خداوند در سفر شما وگشور غریب همراه شما همه چیزا براتون آماده کرده بود وتا الان هم که موفق شدین وچندین نفر رو نجات. دادین کنارتون هست وهرلحظه کنار شما و راهنمایی شماست .وتو این چهار سال که در غربت بودین ولی خداوند کنارشما وچندین نفر انسان های واقعی رو سرراهتون قرار داد تا به شما کمک کنن.تو روزهای اولیه نداشتن شما به سختی بیفتین ..ایمان واقعی شما خیلی قابل تحسین ومن غبطه میخورم وانشالله دلی پاک مثل شما به زودی بدست بیارم .کسی که راحت از مال دنیا دست کشیدین وبخشیدین ..دلتون بزرگه استاد وخداوند بخاطر دل بزرگ تون نتیجه صبر و تحملی که گذشته داشتین رو با این. روزها وموفقیت تون به شما هدیه داد ..🌷🌹❤️❤️.استاد براتون عمری با عزت از خداوند آرزومندم .

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    بادرودفراوانبرآفرینندهعشق❤❤❤

    امشب خودهدایتگر من رابه این فایل هدایتکرد .و نکته ای که بسیاربسیار قابل تامل بود که استاد شما ازته قلبتان خدا را صدا زدید و همه امور را به دست او سپردید .
    دقیقا استاد عزیزم هیچ شر و بدی وجود ندارد مگر در پس آن یکسری هدایتها و راهها و اتفاقات در پشت پرده است که ما را به سوی آن خواسته مان هدایت میکند .
    این نکته خیلی زیبایی است که در راه رسیدن به خواسته هایمان یکسری اتفاقات هر اتفاق و تضاد و مشکلی را دیدیدم در عصبانیت و گرفتار شدن ان مشکل بگوییم خداوند به بهترین شکل ممکن ما را هدایت میکند .
    این یعنی نشانه ای از ایمان است و سپردن ادامه امور به دست خداوند است .
    زمانی که ما به به این درجه از شناخت خداوند رسیده باشیم که در هنگام بن بست و گرفتاری و تضاد به تنها نیرو و اراده ای که میتوانیم تکیه کنیم خداوند است و بس .
    .این یعنی رسیدن به درجه ای از ایمان و شناخت خداوند است .
    استاد شما دل از همه چیز کنده بودید و به نوعی انقلاب درونی در وجود شما اتفاق افتاده بود .
    و این انقلاب هر چند نامش انقلاب است ولی آرامشی عمیق سرتاسر وجود شما را فراگرفته بود چون شما بدون هیچ پشتوانه و تکیه گاهی با ایمان عمیق قلبی به خداوند تمام وجودتان را سرشار از عشق و آگاهی و ایمان الهی کرده بودید و هیچ قدرتی را شریک قدرت الهی قرار ندادید.

    این است که خداوند به بهترین و راحترین شکل ممکن شما را هدایت کرد .

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    خدا قوت مهربان استادم ..پایان دوره رویا وباز شدن دری جدید راهی صاف به سوی آینده ی درخشان ..چقدر غبطه میخورم بهتون استاد کاش زود اون روزی بشه منم آنقدر آگاهی پیدا کنم تا بدون غرغر فقط توکلم به خداوندباشه .شما چون ایمان تون قوی بود بدون استرس با دست خالی بدون آشنا تو کشور غریب ولی چون قبول داشتین خداوند قبل شما اونجاس وافرادی اونجا برای کمک شما آماده کرده بود ‌…راحت گواهینامه تون گرفتین ..آنقدر به قلب تون ایمان داشتین وله ندای قلب تون گوش دادین .اصلا بدون مشکل پیدا کنین.وحتی اون شخص که مرخصی بود برای گواهینامه ولی اون خدا دوباره هدابتش کرد بیاد سرکارت ..وکارشما انجام داد .وحتی به وسیله آقایی همون جا شهر که باید برین انتخاب کردین انتالیا .وای چقدر زیبا خداوند. همه چیز براتون آماده کرده …نکته ی این فایل فهمیدم همه چیز در زمان خودش اتفاق میفته اگه توکل مون قوی باشه مشکلات چنان برامون آسون میکنه …وبعد هرتضاد موقع شادی وراحتی .

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    چه زیبا ودلنگیز چیدمان محبوب که دستان پراقتدارش رابر پازل زندگی نقش میبنندد وچه عاشقانه که بتوانیم باچشمانمان این همه زیبایی وحس خوب والهام رو ببینیم وباید چقدر شنوا باشیم تا صدای قلبمان رادرک کنیم .یعنی باید باتمام وجودمان وباهستی وکائنات درونمان یکی شویم تا حضورش را درون تود احساس کنیم.
    دوره رویاها به پایان رسید وسر آغازی شد برای شروع دوره جدیدی در دفتر سبز زنرگی ما اینکه درس بگیریم در مقابل تضادها زانوی غم در بغل نگیریم واز هز تضاد پلی به سازیم به بلندلی عشق
    واینکه باچشمانی باز وسرشار از شجاعت قدم درراه محبوب بگذاریم تا عاشقانه دستانمان رابگیرد
    اینکه با نظم ودر آرامش پله ها را یکی یکی طی کنیم تا به خواسته های خودبرسیم
    اینکه گوش جان بسپاریم وبه دل تعهد ببندیم تا صدای جانان را بشنویم
    واینکه در انتهای این راه تنها وتنها سعی کنیم تکه های گمشده از پازل وجودیمان را کنار هم بچینیم وکامل کنیم روح خود را ودر انتها ببینیم
    اشزف مخلوقات ودرپناه یار بودن را سپاس ازشما که تجربیات سبزتان را بدرقه وچراغ راهمان کردید ولحظات شاد وغم انگیز زندگیتان راباماقسمت کردید

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام بزرگوار استاد عزیزم امروز فایل آخر رو تو پارک ساعت پنج صبح با حس عالی دارم گوش میدم استاد امروز نسیم صبحگاهی که مشام من ‌میزسه چقدر دوست داشتنی استاد عزیزم تو پارک امروز چیزهای دیدم که خیلی قشنگ ولذت بخش بود پیرزن و پیرمردی حتی با عصا پیاده روی میکردن وهرلحظه سرشون رو به آسمون وخدا ر‌و شکر میکردن ومن غمی دلم رو گرفت چقدر پیش خدا شرمنده ام که تو اوج جوانی آنقدر قدر داشته هامو نداشتم وناشکر بودم ..استاد فایل ۲۲خیلی زیبا بود چقدر خداوند همه چیز رو دقیق ومرتب براتون آماده کردن که شما راحت گواهینامه تو بگیرین .وبا استفاده از اون آقا که از ترکیه وانتالیا حرف میزد شما متوجه شین مسیر بعدی شما انتالیاس ..اون خانم بیاد راحت بدون هیچ مشکلی گواهینامه تون بده ..‌استاد واقعا گریه ام گرفت ..حسی بهم میگه در درون شما نیروی وجود داره که منو از تاریکی داره نجات میده وروشنایی رو بهم نشون بده که چطور از این به بعد زندگی کنم …استاد قسمت آخر که گفتین اون خانم ها کفن که تهیه کرده بودن اتیش زدن وامید به زندگی کردن پیدا کردن ومریضی رو شکست دادن منو تکون داد که چقدر ناشکری بودم و همیشه دنبال این بودم که یه عیبی به خودم بچسبونم‌…استاد تو هوای آزاد که دارم از قشنگی دنیا لذت میبرم وعاشق خودم شدم قبلن از روبرو شدن تو آینه میترسبدم ولی الان با عشق خودم نگاه میکنم ..که چقدر زیبا شدم از درون وچقدر از دیدن خودم لذت میبرم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان

    به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقی است …🌹🌹🌹🌹

    بله درست است این دوره تمام شد ولی حکایت این عشق تمام شدنی نیست …

    عشق الهی از زمانی که حیات در کره خاکی ایجاد شده است بوجود امده و تا انتهای زیستن نیز ادامه دارد …. ❤❤❤

    به گفته استاد عزیزمان این دوره برای همه ، چه خود استاد و چه ما دانشجویان دوره ای متحول کننده بوده است و هر کدام از ما باتوجه به باور درونی و تشنگی که در درون خود نصبت به سیراب شدن از عشق الهی داریم متحول شده ایم .

    🌹تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ ، تاریخی جادویی است . ۲+۲=۴ میشود چهارمین ماه سال (تیر ماه ) . ۱۳۹۶ هم ۳ و ۹ و۶ نیز مضربی از عدد ۳ هستند که باید رمز گشایی شود .

    استاد همچون تیری از کمان رها شدند و به طرف انتالیا پرتاب شدند .
    استاد تلاش خود را برای رسیدن به هدف از طریق مطالعه و تحقیق میکردند. بدون انکه دست و پایی بزنند ،دست و پا نزدن یعنی برای رفتن عجله نداشتند . و قانون زیبای سپردن امورر به خدا در جهت رسیدن به هدف والایشان .
    استاد در مسیر راه الهی خود را رها کرده بودند.

    فقط به هرکسی که جویای کارهای شما بود برای رفتن به ترکیه این بود و میگفتید : به وقتش که برسد همه چیز به راحتی اتفاق میافتد این نشانه کامل صبر و ایمان بزرگ و عمیق استاد به اراده خداوند است .

    ای کاش همه ما به ان درجه از اگاهی برسیم که تمام امور را با تمرکز کامل به خداوند واگذار کنیم .

    مطالعه و تحقیق کردن در مورد ترکیه چون با تمرکز کامل شما همراه بود فرکانسهایی مثبت از طرف شما به قانون جذب ارسال میشد و ان فرکانسها عمیق که از ته قلب استاد بلند میشدند ، باعث میشدند ، که در مرکز صدور گواهینامه ان متصدی صادر کننده گواهینامه که در مرخصی بوده ان روز ، آخر وقت بیاید و کار گواهینامه شما را انجام دهد و یا ان شخصی که برای گرفتن گواهینامه بین المللی خود و همسرش برای انتالیا همان لحظه در انجا بود و از طرف خداوند مامور رساندن اطلاعاتی جهت کامل شدن اطلاعات شما بود .

    قانون جالب تضاد برای گرفتن گواهینامه شما را از رفسنجان به کرمان اورد تا اطلاعاتی از انتالیا به شما داده شود .
    در واقع ان تضاد. باید ایجاد میشد تا مسیر و شهر اقامت شما مشخص شود .
    انقدر حس و حال شما مثبت بوده است که فرکانسهای عمیق مثبت را سریع وارد محیط اطرافتان میکردید و انسانهای اطراف خود را با فرکانس قوی که میفرستادید روی مدار خوتان در جهت صدور گواهینامه بین المللی و بلیط پرواز بود .

    🌹 نکته جالبی که من بعد از این دوره به ان رسیدم ان بود که استاد به دلیل داشتن عشق زیاد که ان تمام کالبد وجودی استاد را فراگرفته بود و انرژی حاصل از این عشق با پشت سر گذاشتن خیلی از تضادها و دلبستگی ها و ضربه ها و …. به دست امده بود
    انقدر قدرت و نیروی عشق در وجود استاد زیاد است همانند خورشید تابان که تمام کره زمین را گرم میکند و برای کسی تبعیض و تفاوتی نمیگذارد .
    فقط اینجا بستگی به ان دارد که خاک وجودی هر کدام ازما ایا بایر و خشک است و هیچ بذری از عشق به واسطه باورهای اشتباه قبلی خود در درون خاک وجودی مان وجود ندارد .
    . یا شخم زده و اماده کاشتن بذر عشق است ،
    یا شخم زده و بذر عشق هم در آن ، کاشته شده است و فقط نیاز به گرمای ان خورشید الهی که همان منبع عشق الهی استدار تا سر از وجود خاکی خود بیرون اورد و سبز شود و با سبز شدن و زیبا شدن خود ، انگیزه ای شود برای زمینهای وجودی اطرافیانش .

    🌹نکته بعدی هیچ شر و اتفاقی بد نیست .
    🌹هر اتفاقی باید در زمان خودش اتفاق بیافتد .
    🌹هر طوفانی باید در زندگیمان باشد تابعد از ان رنگین کمان زیبای خداوند را ببینیم و تا طوفانها و مشکلات نباشند ما لذت دیدن رنگین کمان و ارامش ان را نخواهیم دید.

    در این راه رسیدن به عشق الهی همه به نوعی تسخیر ما میشوند و با جون و دل برایمان کار انجام میدهند تا ما به ارزوهایمان برسیم.

    🌹 چون این مسیر، مسیر عشق است تمام حس های خوب و انسانهای خوب و عاشق در طی این مسیر در کنار هم قرار میگرفتند .
    💖عشق ،عاشق را پیدا میکند
    💖تبهکار و خلافکار ،تبهکار و خلافکار را پیدا میکنه
    💖پول و ثروت ،پول و ثروت را پیدا میکند .
    💖فقر و بیماری ،فقز و بیماری را پیدا میکند .
    💖 به هر چه فکر کنی و به ان تمرکز کنی همان را جذب میکنیم 💖و هر انچه انرژی اش خوب نبود را نگاه نکنیم و گوش ندهیم چون هم مدار و هم فرکانس با مدارعشق الهی نیست .
    💖ازهمه مهتر برای تغییر باورها یمان 🌹اگاهانه 🌹تکرار🌹تمرین 🌹کنیم . مانند استاد کارهای حرفه های متفاوت اجتماع فقط و فقط با اگاهی و علم به کار و حرفه شان و با تکرا و تمرین موفق به مهارت در ان حرفه و شغل شده اند .

    نکته جالبی که الان به جواب ان رسیدم . چرا دکترها نتایج ازمایشات و عکسها را قبول دارند .
    چون تحصیلات پزشکان شامل فرمولهای خشک و بی حس شیمیایی است و مجموعه ای از محسابات فیزیکی و شیمیایی است که هم مدار با دستگاها و ازمایشگاه ها است که نتیجه امر به قرص و دارو و شربت میرسد .

    ولی اینجا نیروی نامریی است که اگر به ان اعتماد کنی و ان را باور کنیم تمام جهان را میتوانیم تسخیر کنیم .

    و به میزان باور و اعتمادمان به ان نیروی جادویی دستمزد و پاداش میگیریم .
    باید انقدر باور و ایمانت قوی باشد مانند استاد که دست چکها را بسوزانی ، یا مانند ان خانم بیمار وصیت نامه و کفن خود را بسوزانی ، در واقع باورهای گذشته خودمان را بسوزانیم و نابود کنیم .
    وقتی به ان درجه از ایمان رسیدیم خداوند پاداش عظیمی چون انتالیا و بهبودی کامل مرض سرطان را برایمان به ارمغان میاورد .
    پس همه مسایل زندگی ما دست خودمان است .

    🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤🌹❤

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    توجه به نشانه های ریزی که دریافت میکردید منجر به هدایت شما به مسیر درست که چیدمان بی عیب و نقص خداوند بود ، گردید و دقیقا از لحظه حرکتتون از رفسنجان بسمت کرمان جهت اخذ گواهینامه بین المللی انگار دستان هدایتگر خداوند در دستان شما بود و تمام انچه که فکر میکردید ممکنه مدت زمان زیادی طول بکشه ، در نهایت تعجب و اتفاقات قشنگ پی در پی ، تنها در ظرف مدت چند ساعت انجام شد زیرا جمله قشنگ ” کسی که باید بمن کمک کنه قبل از من اونجاست” را باور داشتید او همه جا همراه شما بود و حتی فراتر از آن ، آدرس شهر مورد نظر در ترکیه بنحوی شگفت اور ، بشما گفته شد🌷
    نتیجه عالی این دوره همینکه باور کنیم هیچ اتفاق بدی وجود نداره و در پشت هر اتفاق بظاهر بد ، خیریت عظیمی نهفته است که بعدا از آن مطلع خواهیم شد.
    تبریک بشما برای اینهمه آگاهی و نزدیکی به خداوند🙏🙏🙏💕💕💕

    ۱۴۰۰-۰۱-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    خدا قوت استاد عزیز
    این فایل هم بسیار زیبا بود، من از اون قسمت که شما در دفتر کرمان، در مدت زمان ۲۰دقیقه ای که اونجا بودید، فردی رو ملاقات کردید که اطلاعات لازم را درباره آنتالیا به شما داد، بسیار لذت بردم. واقعا چیدمان الهی بی نقص است. فقط کافی ست که به آن قدرت برتر به طور کامل واگذار کنیم و اطمینان داشته باشیم که بهترین ها را برایمان رقم می زند.
    مورد بعدی که خیلی لذت بردم، جمله طلایی شما بود که فرمودید” هیچ شری در دنیا وجود ندارد و هیچ اتفاقی بد نیست ” واقعا رسیدن به این درک، چقدر به ما و زندگی مان آرامش می دهد.
    سپاس از شما بابت این فایل لذت بخش و این دوره بی نظیر

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری