42 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۳
05 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.
-
به نام خدایی که بر ذات وی /
محال است هرگز برد عقل ، پی /
الهی شکر برای این فرصت / الهی شکر برای این لحظه / الهی شکر برای وجود استادضیاء عزیزمان /الهی شکر برای این مسیر نوررررررررررررررر/ الهی شکر برای این دوره شگفت انگیز راز قوانین زندگی / الهی شکر برای این حال خوب دل من🤲❤️❤️❤️
استاد عزیز خدایی که در این مدت و در این دوره زیبای راز قوانین زندگی به ما معرفی کردید کجا!!!! و خدایی که ۴۸ سال میشناختم کجا!!!! نمیدانم با این همه ذوق و شوق چگونه خدایم را توصیف کنم خدایی به این قشنگی / به این بزرگی / به این مهربانی / به این عظمت و شکوه /به این شادی و لبخند هیچ موقع نه دیده بودم و نه چیزی راجب به آن شنیده بودم!!!!!! خدایی که طی این ۱۱ ماه آرامبخش تمام وجودم شده به واسطه شما استاد عزیز…کجا می توانستم چنین خدایی رو پیدا کنم؟؟؟؟؟؟🤗🙏 و این خدااااا حس حال مرا آنقدر خوب و رها کرده که می خواهم همانند پرندگان پرواز کنم ،مخصوصاً با گوش دادن به این فایل شگفت انگیز راز قوانین زندگی سبک بال شدم / رها شدم /آزاد شدم از قید و بند این همه هیاهو / آرامشم هزار برابر شده / عشق و شادی در وجودم لبریز شده / هر بار که این فایل را گوش میدهم از بار قبل لذت بیشتری میبرم…استاد خدایی را که شما برایم توصیف میکنید با تمام وجود در کنارم احساس می کنم او را در آغوش میگیرم و از زندگی کردن با او لذت میبرم با تمام وجودم خنده مستانه می کنم و با اشک شوق به خدای مهربانم می گویم چه خوب شد که استاد ضیاء ، استاد نور و روشنایی را در این مسیر هدایت کردید که او هم شاگردانی مثل ما را در این مسیر هدایت کند و دستمان را در دستِ خدای مهربانمان بگذارد و رهایی ،آزادی ،عشق و شادی، آرامش ،سلامتی و ثروت را ، برایمان به ارمغان بیاورد و در وجودمان نهادینه کند..
با این اوصاف آیا خدایی به این مهربانی و بخشندگی کسی را عذاب می کند؟؟؟ کسی را می سوزاند؟؟؟کسی را با موهایش آویزان می کند؟؟؟ یا به خاطر لاک روی ناخن ش او را تنبیه می کنند ؟؟؟نه نه نه ،هرگز هرگز هرگز
این خدا رحمت و برکت و مهربانی است 💫💫🥰🥰👍
اسم زندگی جدید من « خانه سبز » است
و من و خدایم داریم با عشق و شادی و آرامش در این خانه رویایی زندگی می کنیم چه حس خوبی دارد در آغوش خدا بودن !!!
استاد دست مریزاد 🙏🙏🙏 چقدر اشک شوق ریختم با توصیفات شما 🌺🌺🌺۱۴۰۱-۱۲-۲۴ -
به نام خالق عشق و زیبایی 💚💚💚
چقدر این فایل پر از انرژیه،اصلا آدم هیجان زده میشه طوری که میگم همین الانه که(همین الان برام ی پیامک واریزی اومد😂) ی معجزه برام اتفاق میوفته،الله اکبر🙂
وقتی به ی آگاهی میرسم به معنای واقعی چشمام باز میشن نور چشمام زیادتر میشه اصلا فراتر خود قبلیم میشم از بس که این مسیر برام لذت بخشه،همه خواسته های من در راحت ترین،سریعترین،بهترین و کم هزینه ترین حالت ممکن برام اتفاق میوفتن چون حقیقت جهان هستی همینه،چقدر خدای واقعی شگفت انگیزِ،خدایی که از رگ گردن به ما نزدیکترِ،خدایی که همینجاست در همسایگی ما که چ عرض کنم در درون ماست،تویی که داری این کامنت منو میخونی مطمئن باش قراره ی اتفاق شگفت انگیز از جنس نور،عشق،آگاهی، سلامتی و یا ثروت برات اتفاق بیوفته 🙂😄😍
سپاسگزارم استاد دل ها❤️۱۴۰۱-۱۲-۱۲ -
به نام خالق زیبایی ها…🌷🌷🌷
درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…برای اینکه به قوانین خدا عمل کنیم اول باید خدارو بشناسیم خدایی که تجربه کردم توی این مسیر خدای حس خوبه خدایی که با تجربه کردنش احساس آرامش میکنم یعنی حتی با تجربه کردنش هم به خواسته ام که آرامش هست میرسم🙂😍
ی جمله ای استاد گفتن خیلی جالب بود برام این که آدمی که از تو بوی خوبی نمیده رو نمیشه با کت و شلوار زیباش کرد،کاری خود من هم انجام دادم فقط به فکر ظاهرم بودم که لباس قشنگ بپوشم تا قشنگ به نظر برسم البته که ظاهر هم باید آراسته باشه اما درون زیبا خیلی اهمیت داره خدارو شکر میکنم که توی این مسیر رو به سفیدی و زلالی میرم😍😍😍
ممنونم از استاد ضیای عزیز که باعث میشن درک درستی از زندگی داشته باشم 🌱۱۴۰۱-۱۰-۱۳ -
به نام خالق زیبایی ها ❤️❤️❤️
این فایل انقدر شگفت انگیزِ که بار هربار گوش کردن ی چیزی رو ازش درک میکنم 😍
باورهای نادرستی که در مورد خدا داشتم یکی یکی دارن رو میشن برام، نوجوان که بودم ماه محرم که میومد من میرفتم تو هیئت محل زنجیر میزدم یادمه حتی یکی از اون سالها برا ماه محرم پیراهن تقریبا نارنجی تنم بود شبا میرفتم زنجیر میزدم وقتی بر میگشتم خونه رو شونه هامو نگاه میکردم سیاه بود بخاطر همین خیلی خوشحال میشدم پیش خودم میگفتم خیلی زنجیر زدم پس من خیلی ثواب کردم تازه پُز هم میدادم😄
یعنی باوری توی من شکل گرفته بود که آره باید تو سر و کله خودت بزنی تا بگن این آدم خیلی خوبیه😐 دقیقا همین چیزی که استاد توی این فایل بیان کردن، درک درست خدا باعث میشه اذیت نشیم توی زندگی باعث میشه مسائل زندگیمون حل بشن به بهترین و راحت ترین شکل ممکن،خدایاااااا شکرررررت😍
خدا خدای شادیه خدای خوبیه خدای بخششه خدای مهربونی یه ،خدای عشقِ،خدا ی حس خوبه که همه جا و درون همه هست😍
خدایا ممنونم ازت😘
مرسی از استاد عزیز مرسی واقعا 😘😍۱۴۰۱-۱۰-۰۹ -
به نام خدای مهربان ….❤❤❤❤
درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر..
شبیه دیگران بودن تورو از خودت دور میکنه،تا قبل از آشنایی با استاد اصلا در پی خودم نبودم توجهم به آدم ها بود دیگران رو مقصر میدونستم اما الان سفر کردم به دنیای درونم دنیایی که پر از تجربه ها و حس های شگفت انگیزِ،تجربه کردن خدا لذت بخش ترین احساسِ که میتونم حسش کنم 😍 اونوقت که شروع به دیدن زیبایی ها میکنیم، الهی شکر…..
خوشحالم که این مسیر زیبا من رو به اصل خودم باز میگردونه 🙂😍
واقعا درک درستی از زندگی و دنیا و خدا نداشتم و الان هر قدم که توی این مسیر برمیدارم زندگی برام زیبا تر میشه خدا رو بیشتر و بیشتر حس میکنم،وقتی فرق خودمو دیگران رو میبینم به خودم میبالم که تو این مسیر هستم به استادم افتخار میکنم که منو روز به روز آگاه تر میکنه خداروشکر بخاطر هدایتم به این مسیر،منتظر معجزات زیبای خدا هستم معجزاتی از جنس نور،سلامتی،پول، آگاهی، ثروت، رابطه….
سپاس فراوان 💙۱۴۰۱-۰۹-۰۴ -
به نام خالق زیبایی ها 💜💜💜💜
درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
میپذیرم که درک درستی از خداوند و زندگی نداشتم تا الان و با شنیدن چند باره این فایل ارزشمند به درک درستی از خدا میرسم🙂
بخوانید مرا تا اجابت کنم🪴 بارها شنیده بودم اما بدون تفکر و تعمق، نتونستم برداشت درستی داشته باشم.
طی روزهای گذشته درگیر ی مسئله مالی بودم و نیاز داشتم به ۹ میلیون پول برای پرداخت بدهی و همزمان هم ی مسافرت برام پیش اومد نمیدونستم چیکار کنم مسافرت رو باید میرفتم بدهی رو هم باید پرداخت میکردم یاد حرفای استاد افتادم که در مورد ایمان میگفتن تو فایل ها که اگه به خدا ایمان داری قدم بردار توی مسیری که پیش روت هست،رفتم لب پنجره با خدا حرف زدم گفتم خدایا تورا می خوانم من منتظر معجزات زیبایت هستم معجزه ای از جنس سلامتی،پول،ثروت،آگاهی،عشق،رابطه…🙂 من با ایمان به تو پای توی این مسیر میذارم و تو هیچ وقت بدون پاداش منو رها نمیکنی،چند ساعت قبل از اینکه بخوام برم مسافرت به طرز شگفت انگیزی اون مبلغ پول بهم رسید اصلا قبل اینکه بخوام برم مسافرت😍😍😍😍 اخه مگه میشه کسی خدارو صدا بزنه و بدون جواب بمونه امکان نداره،خدایا هزاران بار شکرت بخاطر این همه معجزه بخاطر این همه حس خوب،سپاسگزارم استاد ضیای عزیز😄
سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم۱۴۰۱-۰۹-۰۲ -
بنام خدا ،🌷🌷درود فراوان به استاد. عزیزم ..چقدر این فایل کامل وزیباست چقدر حس خوبی به من می دهد. .یاد خدا آرامش پخش دل هاست .. در هر ثانیه صدایش بزن روزت را شبت را هر دمت را …متبرک کن با نام ویاد خدا صدای بنده هایش را دوست دارد..با تمام وجود باور کنیم خداوند آنجا که راه نیست راه می گشاید و هرگز دیر نمیکند فقط کافیست بدانیم او میبیند میداند.می تواند ….هرکس میتواند دانه های یک سیب را بشمارد ..اما تنها خداوند. می تواند سیب های یک دانه را بشمارد …خداوند مدام در عشقی جاری ولی منتها خود را بر تو می ریزد وتو را غرق لطف خویش می سازد …هر زمان که فکر میکنیم که طرد شده ایم ..خدا در واقع شما را به سمت اتفاق بهتری هدایت می کند …کاش این صحبت های واگاهی را چندین سال پیش می دانستیم ..تا آنقدر در نادانی سر نمیکردیم..خدای دارم بالاتر از حد تصور
.خدایا شکرت شکرت شکرت ..۱۴۰۱-۰۸-۱۹ -
به نام خالق زیبایی ها 💜💜💜💜
درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
هرچقدر از شگفت انگیز بودن این فایل بگم کم گفتم خیلی خوشحالم که ذهنیت خیلی قشنگی در مورد خدا دریافت کردم 😍خدارو هزاران بار شکر 🪴
قبل از این و در گذشته فکر میکردم خدا ی موجود خشن و عصبانی ایی هست با چندتا جلاد منتظر ما آدم هاس که به محض دیدنمون دستور بده که مارو شکنجه کنن،تازه در هنگام شکنجه به ما یادآوری میکنه که یادته فلان جا فلان کارو کردی حالا زیر شکنجه عذاب بکش،الان خندم میگیره به این ذهنیت مسخره ای که در گذشته داشتم😂😂😂
و الان میپذیرم که خطا رفتم 🙂
چقدر تلاش میکردم که شبیه دیگران باشم خودم رو فراموش کرده بودم خداروشکر توی مسیری قرار گرفتم که خودم رو دارم پیدا میکنم،جالبه امیر تتلو که خیلی از جوونای امروزی هوادارش هستن ی درس بزرگی به من داد با شنیدن جمله ای که استاد ضیا گفتن شبیه خودت باش،ایشون یعنی امیر تتلو شبیه خودشه آدمی نیست پشت پرده کاری کنه یا حرفی بزنه هرچیزی که توی وجودش هست رو میریزه بیرون در حضور ۶ میلیون نفر آدم توی لایو،شبیه خودشه همه چیزش آشکارِ…واقعا جسارت و شجاعت میخواد که شبیه خودت باشی ..
سپاسگزارم استاد عزیز بابت آگاهی های بی نظیری که بهمون میدین😍🪴۱۴۰۱-۰۸-۱۹ -
به نام خالق زیبایی ها..💚💚💚
درود و خدا قوت فراوان بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
این فایل بی نظیر و شگفت انگیز بود واقعا،خیلی ممنونم ازتون استاد😍 انقدر انرژی گرفتم که از خوشحالی زیااااد خوابم نمیبره😂😂 طوریه که حس میکنم ی معجزه خیلی شگفت انگیز در انتظارمه🙂😍 چنان محو شدم نتونستم نت برداری کنم دوست نداشتم حواسم جایی دیگه باشه…
قبلا که فایل خدا کیست یا چیست رو گوش کردم ی سری سوالات برام پیش اومد که خداروشکر توی این فایل بی نظیر جوابشونو گرفتم واقعا بی جهت نیست که اسمشو گذاشتین دوره راز قوانین زندگی🙂
استاد عزیز جا داره ازتون تشکر کنم بخاطر نحوه بیان ساده و فوق العاده ای که دارین👏👏👏
بی نهایت سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 😍۱۴۰۱-۰۸-۱۸ -
بنام خدای عشق و دوستی …برای چندمین بار فایل سوم رو گوش دادم و هر بار آگاهی جدید و دریچه ای جدید به سوی رهایی و بخشیدن به رویم باز شد با گوش دادم این فایل متوجه شدم چقدر دیگران را با معیار های غلطی که در ذهنم ساخته شده بود قضاوت کردم چقدر اطرافیانم را با نگاه ها و حرف هایم رنجاندم و حتی در مقابل چقدر مورد قضاوت دیگران قرار گرفتم و بقیه به خودشان اجازه دادند به اسم دین و دستورات دینی مرا مورد نصیحت و حتی سر زنش قرار دهند همه ی این زخم هایی که به روح بقیه نشاندیم و در مقابل از دیگران بابت قضاوت های نادرستشان زخم خوردیم همه دست نشانده از آموزش های غلط دینی بودکه امروز متوجه شدم باید تمام تلاشم را بکنم که دیگران را مورد سرزنش و قضاوت قرار ندهم و همچنین اجازه ندم تا کسی با قضاوت ها و سر زنش هایش مرا خطاب قرار دهد به امید فرداهای روشن و پر از آگاهی…
۱۴۰۱-۰۸-۰۹ -
خدا قوتی جانانه خدمت استاد گرامی
به درستی که عین عدالت است خدایی که امروز از صحبت ها و آموزش های شما شناختم خدای بچگی هایم که توسط والدین و معلمان شناختم خدای خشم و غضب ،خدای اشک و آه، خدای ناراحتی ها و بیماریها را دوست نداشتم و با او هیچ گونه ارتباط دوستانه ای نتوانستم برقرار کنم اما امروز بعد از چندین مرتبه گوش کردن با این فایل و فایل خداوند کیست همچنین با کمک گرفتن از شهر زیبای ملاصدرا در فایل خداوند همه چیز میشود همه کس را خدای حقیقی را پیدا کردم خدایی را شناختم که عین حقیقت است خدایی که مرا دعوت به رقص و شادی میکند خدایی که مرا مشتاقانه به سمت خود میکشد برای جذب بهترین نعمت ها و بیشترین امکانات ،خدای ثروت و سلامتی و چقدر من خوشحالم که توانستم خدای حقیقی را درک کنم با شناخت قوانین جهان هستی بتوانم تمام آنچه راکه لایق آن هستم را داشته باشم
خدای مهربانم سپاسگذارم بخاطر این همه اگاهی۱۴۰۱-۰۸-۰۱ -
سلام به استاد مهربان و دل اگاه .
فایل سوم پر از اگاهیست ادم رو به کجاها که نمیبره استاد عالی بود 💕🌷
بسم الله رحمان رحیم :میگوییم خدای بخشنده و مهربان پس چرا بهمون گفتن اگه این کار رو بکنی خدا مذاب داغ توی دهنت میریزه پس همش دروغه و خدا ظالم نیست . ما باید در مورد خداوند تفکر کنیم که اصلا خدا ما رو برای چه هدفی ما رو خلق کرده مسلما برای عذاب دادن نیست و برای خود اگاهیست او خدای جهانیان است رب عالم است خدایا دوستت دارم .
خدا ترس ندارد خدا مهربان است و فقط برای بغای خودشان ما را از خدا ترساندند.
خدا شادی مطلق هست و شادی را دوست دارد .
او ما را از صراط مستقیم و راحتترین مسیر ما را به مقصد میرساند فقط کافیست او را بخوانی ،و فقط به اواعتماد کنی. او التماس و گریه کردن نمیخواهد او مهربانتر از این حرفاست برایش عرب و عجم فرقی ندارد ، کافیست همه ی قدرت را به خدا بدهی و بهش اعتماد کنی .(او همه چیز میشود همه کس را به قدر فهم تو کوچک میشود و به قدر نیاز تو فرود می اید .)
دستانت را به دستان خدا بده ببین چطور دستانت را میفشارد و میبوسد او خدای خوبیهاس ،خدای مهربانیهاست،خدای عشق است ،خدای شادیهاست، دستانش را بگیر و با او برقص ✳️
ممنونم استاد از فایل زیباتون ✳️۱۴۰۱-۰۷-۰۱ -
بنام خدا .درود فراوان به استاد مهربانی ،♥️♥️فایل سوم خیلی خیلی قشنگ ودلنشین است ..این فایل من را به یک منشأ در وجود خودم آشنا میکند.با افکار خودم امروز دوباره ارتباط برقرار میکنم …امروز دوباره آز دروازه های آگاهی وبرکات خداوند سپاسگزارم . حرف های استاد چقدر حس خوب به من میده .پدر نعمت های خداوند آزادانه در جاری میشود .عمل کردن به حرف های استاد پول بیشتری را به زندگی من وارد می کند .هرروزی که می گذرد من از لحاظ روحی .ذهنی .مالی .بی نیاز تر میشوم .الان متوجه شده ام خداوند جهان را خلق کرد تا بنده گانش از آن استفاده کنند ..این سایت به من کمک کرد که متوجه شوم .کلید وارد شدن به درون هر انسان .تفکرات اوست ..چقدر این جامعه خدای دروغین را برای ما بت ساختند وماهر روز جهت تکلیف مثل نماز و روزه فقط بخاطر ترس از خدا بود که اگر خدا قهرش بگیره مجازات میکند ..وای چقدر خدای واقعی دوست داشتنی است جوری با تمام رگ های بدنم حسش میکنم ..من فهمیدم خداوند یک روح بزرگ مرتبه وفعال در وجود من است .من میدانم خداوند نوعی احساس عمیق از امنیت ،سلامتی ،وارامش درونی است که موجب حرکت قلبم میشود .روح واحساس اعتماد به نفس وایمانی که اکنون در من فوران کرده ،همان روح خدا وعملکرد الهی است که در ذهن من جای گرفته است .چقدر عالی است دیگر قضاوت نمیکنم .ودیگر برای کسی نسخه نمی پیچم .وچقدر خوب دیگر خودم را دوست دارم .من دیگر ایمان دارم که خیر ،برکت،زیبایی وحقیقت در تمام روزهای زندگی مرا دنبال میکند ،من اگر روی خودم کار کنم وعمل گرا باشم آنقدر قدرتمند میشوم که می توانم تمام موانع را از سر راه بردارم ..سپاس سپاس سپاس
۱۴۰۱-۰۶-۰۸ -
بنام خداوند بخشنده و مهربان
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
فایل سوم از دوره راز قوانین زندگی بسیار دلنشین و آگاهی دهنده بود چرا که موضوع آن خداوند بود و خداوند امید و پشتیبان همه مخلوقات هست من در طول مدت دو سال اخیر شناخت های بسیار ارزشمندی از خداوند به دست آوردم و همه این شناخت ها را مدیون آموزشهای استاد بزرگوار هستم
در صحبت استاد عنوان شده که بدن ما جایگاه خداوند هست جایگاه روح خدا هست پس یک جایگاه مقدس بوده و ما حق نداریم به این جایگاه آسیب برسانیم وقتی که به عمق این مطلب پی میبریم متوجه میشیم که ما حق نداریم از پاهامون زیاد از حد کار بکشیم یا قلبمون رو اذیت کنیم یا به مغزمون فشار بیاریم و حق نداریم به بدن مون آسیب برسانیم و رعایت همین نکات موجب سلامتی ما و باعث آرامش ما خواهد شد و لذا باید احترام بگذاریم به جایگاه حضور خداوند🙏
من قبلاً تعبیر و معنی متفاوتی از آیه اهدنا صراط المستقیم داشتم و اینکه فکر میکردم راه درست همون راهی هست که عمل کنیم به مسائلی که در توضیح المسائل عنوان شده و این امر یعنی صراط مستقیم و ما را به مقصد مطلوب می رساند در حالی که امروز دریافتم که صراط مستقیم یعنی آسان ترین و راحت ترین مسیری که خداوند از اون مسیر ما رو به اهدافمون میرساند و در حقیقت رعایت قوانین خداونده و این تفاوت آشکارِ نوع دیدگاه به این آیه است که واقعاً نمی توان برای اون ارزشی قائل شد و بی نهایت ارزشمند هست👍
واقعاً خداوند رو سپاس می گویم از این که مرا در مسیر آگاهی شناخت بیشتر از خودش قرار داد و اکنون با عمق و اخلاص بیشتری خدای خودم را عبادت می کنم و از آرامشی که در درون من حاکم هست ، خداوند را سپاسگزارم🌷🌷🌷۱۴۰۱-۰۵-۰۳ -
سلام و درود به استاد آگاهی.
خداوند تجربه هست یک احساسه که با نتیجه رسیدن به یک خواسته درکش کردم…
خدایی که قبلا به من معرفی کرده بودند خدای خشمگین عصبانی که فقط منتظره من کار اشتباه کنم تا منو مواخذه کنه اما چه کار اشتباهی؟اشتباهاتی که انسان ها اون رو معرفی کرده بودند و با باور و ذهنیات خودشون ساخته بودند؟🤔
الان متوجه شدم گناه یا اشتباه فقط دوری از خداست کاری که من رو از خداوند دور کنه اشتباه هست.البته از خدای عشق از خدای مهربان از خداوند نور آگاهی.
زمانی که راه خارج شوم و از اصل خود دور شوم آنگاه است که من جسمی بیش نیستم که فقط نفس میکشد که دقیقا ۳۴سال رو آنگونه زندگی کردم جسمی بودم که فقط نفس میکشیدم و روزها میگذشت.اما بعد از اگاهی و بیداری و هدایت به این سایت تک تک ثانیه های زندگیم را آگاهانه زندگی کرده ام و یکی از خوشبخت ترین انسانها هستم چون خدایم را گونه ای دیگر شناخته ام.
کافیه بخواهیم کافیه خواسته ها و حتی سوالاتمون رو به زبون بیاریم بهشون فکر کنیم اونوقته که خدا ظاهر میشه و جوابمون رو به هر صورت میده همون لحظه هست که پی میبریم خداوند در هر لحظه کنارمون هست میشنوه و اجابت میکنه…همه ما توی زندگی بارها به این لحظه رسیدیم اما چون نا آگاه بودیم ربط دادیم به شانس یا تلاش خودمون اما حالا که آگاه شدیم میدونیم که همه و همه حضور خدا بوده و خداوند راه رو هموار کرده تا به خواسته هامون برسیم.۱۴۰۱-۰۵-۰۳ -
به نام خالق عشق و زیبایی
به نظر من این فایل، فونداسیون و پایه و اساس آموزش هاست و درک این فایل و اجرای آن در زندگی مان، می تواند گره های زندگی ما را باز کند.
همان گونه که یک قطره خون، تمام خصوصیات و ویژگی های تمام خون بدن انسان را دارد، ما انسانها هم که روح خدا در ما دمیده شده، به عنوان یک جزء از کل محسوب می شویم و تمام ویژگی های منبع خود (خدا) را داریم!
و آگاهی زیبای دیگر اینکه اگر یک قطره خون، فقط به مدت چند ساعت از منبع خود جدا شده و از آن دور بماند، حتما فاسد می شود! در مورد ما انسانها هم همین طور است، اگر ما از خداوند دور بمانیم، فاسد می شویم و می میریم! اگرچه در ظاهر زنده هستیم ولی زندگی نمی کنیم، زیرا انسان زنده از جسم و روح تشکیل شده، و وقتی ما از خدا دور می شویم، یعنی زندگی ما فقط با جسم فیزیکی مان انجام می شود، یعنی یک انسان فقط با جسم! خب انسانی که فقط با جسم خود زندگی می کند مرده ای بیش نیست!!.بنابراین به این نتیجه زیبا می رسیم که وقتی به هر دلیلی از خداوند دور و یا جدا می شویم، در حقیقت می میریم، گرچه در ظاهر زنده هستیم ولی زندگی نمی کنیم.
سپاس از استاد یکتاپرستی که با این فایل زیبا، من را به تعمق واداشتند که به این آگاهی های ارزشمند و زیبا برسم🌺۱۴۰۱-۰۵-۰۳ -
بنام خدای مهربون.درود بی پایان به مهربانترین استاد دنیا ،🌷🌷.ما آدم ها خدا رو باید از درون خودمون پیدا کنیم ..تا وقتی خودمون کامل نشدیم نباید برای کسی نسخه بپیچیم ،،بزرگترهای ما بعضی موقع ها به زور می خواهند چیزی که خودشون بهش نرسیدن ودلی قبول ندارند به فرزندان تحمیل کنند .نماز میخوانند ولی به قول استاد میرن جنگل وبر میگردند فقط جهت بخاطر اینکه پذیرفتند که وظیفه شونه بخونند ..اصلا از معنی کلمات قرآن ونماز سردر نمیارند این دیدگاه رو به ما هم منتقل کردند ..فقط گفتند خدا تو اون دنیا جهنم برات آماده کرده ..به ما یاد دادند فقط موقع نماز گریه وزاری کنیم تا خدا دلش برامون بسوزه ….این فایل اگر دقیق گوش کنی تمام سوال های تو ذهن ما تو چند سال رو پاسخ می دهد ..بیشتر از ماها برای هم نقش بازی میکنیم وتو سایت یاد میگیریم خود واقعی خودمون باشیم ..اون کاری که خودمون وقلب مون میگه درسته رو انجام میدهیم ..آنقدر تو ذهن ما قرار دادند که هیچ کدوم نتونستیم به آنچه میخاستیم برسیم ..همیشه آرزوم بود برم دانشگاه افسریه وپلیس زن بشم ولی پدرم مسخره ام میکرد واین آرزو تو دلم موند و وقتی ازدواج کردم میگفتم باید دختر وپسرم برن دنبال این شغل ..ولی الان فهمیدم نباید نظرمو بهشون تحمیل کنم باید صبر کنم تا خودشون به آنچه دوست دارند برسند ..متشکرم بابت تمام رهنمود های استاد ،💋💋💋
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ -
بنام خالق عشق ،سلام ودرود بی پایان به بهترین استاد دنیا ،♥️♥️چقدر این فایل قشنگ وزیباست که من هرچی گوش میکنم سیر نمیشم وهردفعه نکته ی تازه دریافت میکنم آنقدر زیبا حرف زدین که امشب بدون هندزفری گوش کردم این فایل همسرم گوش میداد ومبگفت واقعا حرف های استاد تون جای تفکر دارد چقدر ما در نادانی زندگی کردیم آنقدر مثال زیبایی در مورد خداوند زدین که کیف کردم ..چند سال با ترس و افکار مزخرف زندگی کردیم …چقدر زندگی رو به کام خودمون تلخ کردیم .حیف صد حیف ولی خرسندم الان یک سال شاگردی شما رو میکنم ..وباعث افتخار بنده اس .. ممنون که به وسیله ی شما خدایی را دریافتم که سال ها گمش کرده بودم و اون خدا را در زیبایی های دنیا حس کردم وشد یار و یاورم ..
۱۴۰۱-۰۳-۲۰ -
به نام پادشاه کل هستی
سلام ودرود
هرآنچه که ازخدای قبل باورداشتم رو دور می ریزم وبه جای آن خالقی را درذهنم جای می دهم که سراسر عشق است ودوستی
38سال باخدایی زندگی کردم که فقط ترس وبود نگرانی ، حس گناه و فرارازهمه چی
ترس هایی که هرروز بامن زندگی کرد رشد کرد وبزرگ شد بدون اینکه لذتی ببرم ویاحس خوب روتجربه کنم به قول استاد ناخواسته قبول کردم وباور بدون اینکه تحقیق کنم چون درشرایط آن بدنیا آمدم .
سوالات زیادی در ذهنم به وجود می آمد ولی هیچ وقت جوابی نداشت ویااگر جوابی بود قانعم نمی کرد دوست داشتم بیشتر بدانم ولی سرکوب می شد چون حق پرسیدن نبود البته مقصرهم نبودند چون آنها هم اطلاعی نداشتند وفقط کورکورانه قبول کرده بودند
ولی دوسال است که شروع کردم به شناخت و پاک کردن باورهای قبل وچقدرشیرین است این زندگی جدید،هر روز لذت می برم وعاشقانه می پرستم باتمام وجودم خدایی که خلق کرده من را وبه من عشق می ورزد و مرا دوست دارد
خیلی جاها رو براساس ترس هایمان خطا رفتیم و قبول کردیم باورهای سمی دیگران وخودمان رو وفق دادیم براساس خواسته های آنها وحال می خواهم تغییر دهم تمامی این اشتباهات وخطاها را
استاد خوبم شناختم خدا رو با وجود تک تک سلول هایم بدنم از طریق راه مستقیمی که چند سال قبل درخواست داده بودم خدا روشکر می کنم که باشما وسایت شما آشنا شدم وقدم گذاشتم در دنیای جدید زندگی ام
سپاس سپاس سپاس۱۴۰۱-۰۳-۰۲ -
بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .،،سلام ودرود به بزرگ مرد ترین استاد دنیا ،🌷🌷🌷 مهربان استادم وجود شما برای بنده سرشار از عشق است واین فایل که سرشار از آگاهی وتکان دهنده بود ..چقدر به گذشته فکر میکردم وغرقش بودم و هرروز حالم بدتر میشد ومن یه فرد بیمار وعصبی ونفرت انگیز شده بودم …آنقدر گذشته رو شخم میزدم که هرروز خبرهای بد وبدتر برام اتفاق می افتاد ، ولی خداوند از طریق شما بزرگوار منو هدایت کرد ووارد بهترین روزها زندگیم شدم ..ورق برگشت چون ذهنیت من عوض شد ..وکم کم با تمرین دارم منفی بافی را کنار میگذارم افراد زندگی گذشته رو بخشیدم دیگر نفرتی به کسی ندارم ..ودیکراز کابوس ها خبری نیس زندگی ام شده رویا ومن مدیون شما هستم …پاینده باشی استاد عزیزم ،😍😍😍
۱۴۰۱-۰۲-۳۰ -
سلام و درود خدمت استاد و دوستان عزیز.
عالی بود و پر از سرنخ و کد.بزرگان و امامان ما هم اگر دقت کنیم از همین موضوع صحبت میکنن اما مطابق با آگاهی های اون زمان مردم میگفتن و ما باید آپدیت های جدید از قرآن و حرفاشون رو یاد بگیریم مثالی که استاد زدن به راه راست هدایت کردن توی سوره های قرآن و همه امامان میگن هر وقت حاجتی از خدا دارید اونقدر ایمان داشته باشید که فکر کنید اون خواسته دم در منتظر وروده یا امام علی میگن من مال دنیا رو نمیخوام وگرنه همین سنگ های توی منزل رو میتونم به طلا تبدیل کنم مگه به نظر ما امکان پذیر هست چنین چیزی؟اما برای اونها که خدا و کائنات و رسیدن به خواسته ها رو میدونستن و درک کردن همه اینها درست بوده…فقط این مردم عادی بودن که درک نمیکردن و بعد هم همه حرفها و معانی قران رو با توجه به باور خودشون ساختن و به ما آموختن…
و اینکه تا از بقیه دل نکنیم به خدا نمیرسیم خدا خودش گفته وقتی از همه دل بریدی اونوقته که من ظاهر میشم تا گوشه چشمی به بقیه آدمها داری من نمیام باید ببری از دنیا تا من ظاهر بشم و من با تمام وجود خیلی از جاها تو زندگیم تجربه کردم تا به آخر خط نرسیدم خدا ظاهر نشد چقدر زجه زدم اما نیومد اما وقتی گفتم و عمل کردم که خدا فقط تو موندی دستمو بگیر سپردم به تو اونوقت ظاهر شد و راه رو نشونم داد و آرومم کرد و جواب داد…
و اینکه ما باید دقیق و به طور صحیح خواستمون رو بگیم تا جواب بده…من پارسال بعد از اینکه فقط گفتم خدایا آگاهی میخوام بیمار شدم و اون اتفاق پر از آگاهی بود برام اما اگر دقیق گفته بودم خدایا به بهترین شکل و به درست ترین و نزدیک ترین راه آگاهی به من بده شاید اون اتفاق نمیفتاد و من به راه درست تری و راحت تری و بدون سختی به آگاهی میرسیدم…من یاد گرفتم که بیانم برای خواستن خواسته هام به درست ترین شیوه باشه و دقت کنم به خروجی های ذهنم.۱۴۰۰-۱۰-۰۹ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
خدا را از طریق قلبمون میتونیم حس کنیم . امروز خیلی برام جالب بود . قبل از اینکه این فایل و گوش کنم با یکی از دوستانم داشتم صحبت میکردم . و بهش گفتم اینقدر نترس و کارت رو شروع کن . چشماتو ببند و خدا رو تجسم کن و کارهات به راحتی جلو میرن . جالبیه جریان این بود که ایشون خیلی آدم معتقد و مذهبی هستند و زمانی این حرفهای من و شنید ، قشنگ لبخندی روی لبانش از پشت تلفن دیدم . و سریع مکالمه رو تمام کردم . بعدم با خودم خلوت کردم که واقعا این خم و راست شدنها و قانونهایی که برای رسیدن به خدا در ادیان مختلف است ، زمانی که نیاز به کمک داریم و در زندگی مان درگیر تضاد میشیم . چرا خدای به آن بزرگی را نمیبینیم . و واقعا حسرت خوردم که کجای کاریم و چه کار میکنیم .
ما فقط خدا رو در زمانهایی که از طریق دیدگاه خودمون انجام ان کارها را گناه میبینیم . حضور او را میبینیم . که وای خدا هست و گناه داره و ….
و هیچ گاه خدا را در لحظه ناب و تمام و کمال عشق و شادی و لبخند و خوشی ندیدیم . در صورتی که دیدن خدا در این شرایط است که ما را در هماهنگی محض و کامل با کاینات و جهان هستی را نشان میدهد .
ما میتوانیم نشان عشق را از طریق قلب و احساس خودمان ببینیم وقتی دلمان برای عزیزی تنگ میشود و دلتنگ میشویم وقتی عشق را احساس می کنیم وقتی تمام و کمال خودمان را در شرایطی که دوست داریم میبینیم و قرار میدهیم .
وقتی قلب ما صدای خدا را نمیشنوند مشکل از مخاطب ما نیست قلب ما ویروسی شده است . و این ویروس توسط گوش و چشم و ذهن و فکر ما وارد وجود و قلب ما شده است و نمیگذارد ارتباط ما با خدای درونی ما وصل شود . خیلی مهم است به قول استاد مراقب ورودیهای چشم و گوشمان باشیم ((( امپراطوری عشق )))و مراقب ذهنمان باشیم که چگونه با درون و ضمیر ما در حال حرف زدن است. و وقتی این ویروسها را از بین ببریم و ویروس کُشی کنیم ، به راحتی با خدای خودمان ارتباط برقرار میکنیم و به دنیای نامحدودی و شرایط و روابط و سلامتی نامحدود پا میگذاریممممممم .
خدا همیشه هست و آنلاین است این ما هستیم که به قول فیلم پی کی شماره اشتباهی میگیریم و این شماره اشتباهی ما به وسیله ارتباط اشتباه و باورهای اشتباه ماست .
🌺 🌺 🌺 بهترین زمانی که اگر خدا رو بعد از خوشی و شادی و روابط خوب و حس عالی و شادی درک کردی زمانی است : که دچار تضاد و مشکل و به قول معروف دچار بی پناهی میشوی است . اگر در این لحظه که احساس بی پناهی و نبود کسی را کردی و درگیر تضاد زندگی ات بودی . یکدفعه خدا را حس کردی و او را در کنار خودت تمام و کمال دیدی ، درست مانند این است که در تاریکیه مطلق زندگی ات گیر کرده ای و درون این تاریکیِ مطلق که هیچ چیزی را نمیبینی ولی با حس کردن خدا در کنارت است که مانند داشتن نوری مطلق تمام آن تاریکی برات روشن و واضح میشود و زمانی چشمانت به نور روشن میشود و تمام ترسها و هراسهایت میریزد . چون ما مانند دوران کودکیمان در ضمیر ناخودآگاهمان همیشه ترس از تاریکی در وجود ما قرار دارد . و درست مانند یک کودک که از تاریکی میترسد و وقتی چراغ روشن میشود میخندد که واه ترسی وجود نداشت تاریکی همان روشنایی است و باید چراغ اتاق دلمان را روشن کنیم.
بله ارتباط گرفتن با خدا همان روشن کردن چراغ است در دل تاریکیِ مطلقی ، که در اثر گرفتار شدن در تضاد و مشکل در درون آن قرار میگیریم و یکدفعه حس ترس و بی پناهی از تاریکی مشکلات در دل ما رخنه میکند ولی فقط با یک کلید میتوانیم چراغ را روشن کنیم و به آرامش برسیم و آن کلید چراغ همان ارتباط گرفتن با خداست که در زمانِ قرار گرفتن درون مشکلات است که باید هواسمان به روشن کردن و همان ارتباط برقرار کردن با خدا باشد . و در این زمان است که وقتی ارتباط برقرار کردیم با دلی پُر از امید و آرامش به مرتب کردن اتاق دلمان میپردازیم و آشغالها و اضافه ها را دور می اندازیم و اتاق دلمان را تمیز و مرتب میکنیم .
ولی زمانی چراغ را روشن نکنیم درست مثل آدمهای نابینا نمیفهمیم که آشغال و اضافات زندگی ما چه هستند یا کدام قسمت از وسایلمان را باید درست کنیم . و فقط گریه و غُر و ناله و شکایت میکنیم . در صورتیکه یک انسان آگاه انسانی نیست که دچار چالش و تضاد نشود . بلکه اتفاقا سخت ترین تضادها را میبیند ولی تفاوت او با دیگر انسانها در داشتن آرامش در رفتار و کلام و فکر و عملش است ، چون خود را در دایره قدرت نامحدود الهی خودش میبیند . درست مانند حضرت ابراهیم که خداوند تضاد قربانی کردن فرزندش را در مقابل ایمان و ارتباطش با یگانه معبودش قرار داد . و حضرت ابراهیم چون در دایره نامحدود قدرت الهی قرار داشت بدون هیچ ترس و ابهام خود را در درون آن تضاد رها کرد و اینجا بود که خدای خالق عشق و زیبایی او را ولی الله نامید و در این تضاد مانند پدری او را در آغوش کشید .
زمانی که چراغ ارتباط دلمان را با خدا روشن میکنیم درست حس میکنیم خداوند ما را از پشت بغل کرده است و در آغوش او در آرامش مطلق و بدون نگرانی و ترس به آرامی به خواب میرویم .
❤️❤️❤️🙏🙏🙏چراغ دلتان همیشه به نور الهی روشن و گرم باشد ❤️❤️❤️🙏🙏🙏۱۴۰۰-۰۹-۲۹ -
درود استاد ضیا عزیز
امروز اولین بار بود که این فایل را گوش دادم برای بار اول و واقعاااا نمیتونم از جام بلند بشم نمیدونم چه حسی دارم ،گیجممممم هنوز ،به درک کامل هنوز نرسیدم ،مات و مبهوتم.
خدا
واقعا
اولین باره که دارم فکرمیکنم یعنی چی؟نمیتونم و نمیدونم چی بنویسم؟ استاد یه جا از حرفهاتون خیییلی به فکر فرو رفتم:گفتین :خودت باش ،هرکار دوست داری بکن خودت باش هرجور دوست داری باش….توی این ساالها فقط برای دل دیگران برای خوشایند دیگران زندگی کرده ام ،برای خوشایند پدر مادر خواهر برادر همسر فرزند همکار دوست جامعه…..وای بر من….خودم را قربانی کردم ۴۰ سال که بقیه از من خوششون بیاد…و دل اونها را خوشحال کنم…
استاد این فایل منقلب کننده بود و فوق العاده بود…باید هنوز بارها و بارها گوش کنم و عمل کنم، به قول دوست خوبم سحر عزیزم :مهتاب با فایل ها زندگی کن عشق کن و غرق شو توی فایل…..ممنونم سحر جونم.الان دارم میفهمم استاد عااالی بود خییییییلی عااالی،
سپاسگزارتونم بینهایتتتتتت سپاسگزارتونم که تلنگررررررر بزرگی بمن زدین امروز .
خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا هزاران بار شکرتاستاد ضیا سپاسگزارتونم سپاس برای بودنتون ،سپاس سپاس سپاس سپاس سپاس سپاس سپاس سپاس
۱۴۰۰-۰۹-۲۴ -
به نام او که نامی ندارد با هر نامی که آری سر برارد
به نام او که همیشه در همه جا باماست
من این روزا حال دیگه ای دارم
من تو دیگه تنها نیستیم
چون خدابا ما نشسته چای مینوشد😍
استادجان فوق العاده بود بی نظیر 👏👏👏درودها سپاس ها عشق ها تقدیم شما 😍🙏
واقعن به قول خودتون اگر این جلسه رو درک کنیم و بفهمیم و آغشته بشه با وجودمون به همچی میرسیم
خدای جدید رو از زمانی که فایل خداوند کیست رو گوش دادم برای من به وجود آمد با تمام شعر با تمام تفسیر زیبای شما عشق کردم و به خدا دیگه ی جور دیگه نگاه میکنم مثل ی دوستی که دیگه مثلش نیست هر حرفی هر صحبتی دارم بهش میگم و ازش میخوام و میدونم که بهم گوش میده چون من به ارامش میرسم و حالم خوب میشه مگر خدا به غیر از اینه ؟وای که سالها جز ترس از خدا و ی کسی که منتظره ما خطا کنیم و بنویسه نبود …خدایی که هیچ عشقی ازش در دلم نبود حس خوبی نداشتم باهاش خداروشکر میکنم برای همین ثانیه ای که دارم کامنت میزارم با تمام قلبم مینوسم و باورش دارم و ایمان دارم که در کنار منه در اغوش منه 😍
خدایی که متعلق به همس نیازی به ما نداره
به سر همه میباره و نگاه نمیکنه کی خوبه کی بده عشق میده و هر کس با توجه به نگاهش درکش ایمانش قطعن اون رو دریافت میکنه و زندگی قشنگی رو تجربه خواهد کرد……
متفاوت باشیم در فکر در ایمان در عمل در زتدگی تا اون اتفاق متفاوت هم بیفته 👌👏
سپاسگذارررررررمممممم 🙏❤۱۴۰۰-۰۸-۲۸ -
با درود فراوان ..همیشه از بچگی از پدر ومادرم میپرسیدم چرا ما آنقدر تو نداری زندگی کنیم وبا این همه دعا ونماز که میخونیم خدا ما رو نمیبینه ..مادرم میگفت خدا آدم های که دوست داره بدبختی میده تا بیشتر صداش کنیم واونای دوست نداره زیادی میده تا تو رفاه زندگی کنن وخدا رو فراموش کنن با این دید منفی بزرگ شدیم وقبول کردم سرنوشت منه وبیشتر از خدا میترسیدم ونماز میخوندم وبرای بدبختی هامون سزنماز گریه میکردم وهیچ چیز اتفاق نیفتاد وهرروز افسرده تر شدم وخدا مثل اینکه پادشاه کل هستی .وباید فرمانبر باشم وبا اینکه دین اسلام بد به من معرفی کردند وخدا. رو اشتباهی به ما معرفی کردند ..که مثلا اگه نماز سروقت نخونی باید شب اول قبر جواب گو باشی وتو آتیش بسوزی..وبیشتر به جای عشق به خدا داشته باشم فقط از ترس میگفتم خدا رو دوست دارم ونماز میخوندم چون فقط کلمات نماز حفظ کرده بودم ومعنی شو نمیدونستم ..هرساله یه ماه روزه میگرفتم بدون اینکه دلیل شو بدونم آیا واقعا خدا احتیاج به روزه ی ما داره ایا رفتن به مکه چرا ثواب داره نمیشه پول شو بدیم به کسانی که ندارند ودر سختی زندگی نکنن ویا اینکه فقط کلمه ب حاجی رو به ما بگن وما کیف کنیم ..آیا واقعا نباید شک کرد به دینی برای ما تفسیر کردند ..چرا الکی همدیگر قضاوت میکنیم .درصورتی قاضی واقعی خداست .همون طور استاد. فرمودن چرا ما نباید شبیح خودمون زندگی کنیم ورفتار همش ادا در میاریم که فقط ظاهر درست باشه بقیه گول بزنیم کافیه ..یه عمر بخاطر رضایت بقیه زندگی کردیم ولی یه لحظه برای خودمون زندگی نکردیم ..از لحظات قشنگی که خداوند در اختیار ما گذاشت استفاده نکردیم وفقط زندگی تلخ کردیم همون استاد دوستی مثل خداوند برای تفسیر کردی تا به جای ناله مثل دوست ازش درخواست کنم
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ -
با درود فراوان بر افریننده عشق ❤️❤️❤️
خدا را در هر انچه که باعث حس خوب و آرامش میشود میتوان دید .حتی در یک فنجان چای ساده زیر باران ….
چه قدر این فایل درون انسان را آرام میکند و از تمام چالشها و درگیریهای ذهنی نجات میدهد .
زمانی ما بتوانیم درون خود را سفید کنیم و به آرامش برسیم .خدا را در تک تک لحظه ها و ثانیه ها خواهیم دید و لمس میکنیم و هر انچه دریافت میکنیم چیزی جز عشق و خوبی و مهربانی و زیبایی و لذت بردن وجود ندارد .
فقط باید درون را درست کنیم و بیرون خودش درست میشود . به قول معروف اون کله رو پاک سازی کن همه چیز درست میشه .
من به شخصه از زمانی از قانون آگاهی پیدا کردم به راحتی از کنار ادمهایی که هم مدار من نبودند دور شدم .۱۴۰۰-۰۸-۱۸ -
خدا قوت استاد ..درست میفرماین من از خدا آنقدر میترسیدم وجرات نداشتم چیزهای زیاد بخام ..واین باور داشتیم خدا داره امتحان میکنه هرکس بیشتر تو فقر وبدبختی بتونه زندگی کنه وگلایه نکنه ..خداوند اونو بیشتر دوست داره .وبعدوقتش خودش جواب ما. رو میده ..الان میفهمم من باید خودم ..زندگی مو تغییر بدم هیچ کس جز خودم نمیتونه منو از این وضعیت خلاص کنه ..وتا وقتی تو گمراهی زندگی کنیم بیشتر از خدا دور میشدیم ..خدا بدی ونگرانی واسترس برای هیچ کس نمیخاد چرا باید آنقدر زندگی تکراری داشته باشیم روزها بگذره مهمه تکراری وبعذ مدتی منتظر مرگ باشیم …من الان خدا رو خنده ی فرزندانم میبینم خدا رو نگاه عاشقانه همسرم .تو آرامش روحم پیداش میکنم ..الان شاکرم اعتماد به نفس پیدا کردم می تونن حرف مو بزنم سکوت نکنم وانقدر احساس ضعف نکنم ..تو آیینه امروز نگاه میکردم وسط سرم موهام سفید شده با خود گفتم آیا این موهای سفید چی فهمید از زندگی با یه چشم به هم زدن تموم شد بدون من لذت ببرم وتمام تجربه هام تلخ وکه اصلا نمیخام برگرددم یادش بیفتم چقدر تو زندگی خودم لح کردم وچقدر غرور شکستم برای اینکه مثلا زندگی ام بگذره ..واقعا خدا خفت کدوم بنده اش رو میخاد ..گریه کدوم بنده اش دوست داره ببینه .نباید منتظر باشیم بقیه وجامعه ما رو تایید کنن وقتی من خود حقیقی مو پیدا کردم می تونم خدای واقعی. رو پیدا کنم خدای واقعی درون واقعی خودم باید جستجو کنم ..من باید عاشق باشم .عاشق خودم خودم رو دوست بدارم نه اینکه برای عشق گدایی کنم .آدم های زندگی ام باید خود واقعی من و بخانن نه اینکه به ظاهر برایشان نقش بازی کنم ..وخداوند به اندازه فهم من کوچیک میشه وبه اندازه ی در خواست من بزرگ ..سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
۱۴۰۰-۰۶-۲۱ -
با درود بر آفریننده عشق ❤❤❤
این فایل یکی از فایلهای زیبای خداشناسی است .
خیلی لذت بخش و پر از شوق و انرژی و آگاهی است .
این فایل با فایل خداوند همه کس میشود همه چیز را خیلی هم زمینه هستند و به نوعی شعر ملاصدرا را استاد در این فایل به مدت یک ساعت و نیم توضیح دادند .استاد یک جمله خیلی زیبا فرمودید که شما دنبال تقلید نبودید و دنبال شناخت بودید .
به نظر من این جمله خیلی زیباست .
و یک نکته کلیدی است .تمام ما به نوعی دنبال شناخت و حقیقت واقعی هستیم .
و برای رسیدن به آن خیلی تلاش میکنیم . دقیقا استاد عزیزم برای شناخت خداوند باید یکتا و تک پیش برویم و اگر فرم جامعه و پسند جامعه پیش برویم هیچ گاه به شناخت خداوند نمیرسیم.
این سایت هم به نوعی یک مکان مقدس است چون هر کدام از ما به صورت تک و واحد نکته ها و فایلهای شما را گوش میدهیم و برداشت خودمان را با توجه به آن خود واحدمان مینویسیم .
من همیشه خیلی تو جمعهای خانوادگی پر از انرژی و بگو و بخند و شوخی و رقص و آواز و خوش مشربی بودم و تا زمانی این حالت شخصیت من من را راضی میکرد که گوشها و چشمهایم کر و کور بود در مقابل برداشتهای دیگران .همینکه بیشتر و بیشتر از عمرم گذشت و ارتباطم با اطرافیانم بیشتر و بیشتر شد و از یکجا چشمها و گوشهایم باز شد و نگاهها و حرفهای منفی نزدیکان وارد مغزم شد و آن لوحه سفید مغزم را یواش یواش سیاه کرد.
اابته رفتار خود من هم اشتباه بود از انرژی خودم برای شاد کردن دیگران و مهمانوازی کردن استفاده میکردم در صورتی که باید آن انرژی را اول برای سیراب خودم و شناخت عشق وجودی خودم صرف میکردم و بعد از سیراب شدنم اضافه آن را به بیرون میریختم .
برای شناخت خدای واقعی باید اول خود واقعی باشیم و برای این خود واقعی باید از تایید شدن توسط جامعه و اطرافیان و نزدیکان دست برداریم . چون تا زمانی که دنبال تایید کردن مهر تایید محیط بیرونمان باشیم به نوعی ما رها و آزاد نیستیم و هنوز از ماهای اطرافمان جدا نشدیم و باید از ماهای اطراف جدا شویم و تنها و تک و واحد بشیم تا بتوانیم آن یگانه معبود و یگانه و خالق هستی مان را بشناسیم.
استاد زمانی گفتی سال ۱۴۰۰ را متفاوت شروع کن تنم لرزید و دقیقا من سالی متفاوت از سالهای قبل را شروع کردم .
.و من امسال بر اساس قانون ایمان اوردم و عمل کردم و حرکت کردم و جرات کردم و جسارت کردم و خوشحالم از اینکه امسالم را اینگونه متفاوت شروع کردم و این سال میشود آغاز حرکت من در رفتن به مسیر حقیقت میشود .چه قدر زیباست برای خودمان پیش خداوند موجودی درست کنیم ما برای خودمان پیش همه انسانهای اطرافمان موجودی درست میکنیم و موجودی ما همان حس اعتمادی و احترامی است که دیگران نسبت به ما دارند ولی پیش خدای خودمان چه قدر موجودی گذاشتیم ؟
چه قدر به آن واحد ابدی و انرژی کل و خورشید نورانی به خاطر نورانی بودن و درخشیدن و گرما بخش بودن و زندگی بخش اش موجودی درست کردیم و اعتماد کردیم .؟
اینجا فقط حس گرایی است که نقش عمل میبنند و باید در این فایل به نوعی نکته دوم فایل اول را اجرا کنیم یعنی حس گرایی را پیاده کنیم تا بتوانیم به مرحله عمل گرایی برسیم ❤❤❤
استاد سپاس فراوان به واسطه این آگاهی های نابتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹۱۴۰۰-۰۶-۰۸ -
با درود فراوان بر افریننده عشق❤
خدا
خدا
خدا
همان خود مایی است که بالاست .
امروز روز بسی عجیب بود و با شنیدن این فایل هم انتهای روزم به ارامش تمام شد.
خدا من تاکنون چه قدر اشتباه میکردم که خودم ؛ در قدرت و عشق دیگران میدیدم .
من تا کنون اشتباه میکردم خودم را نمیدیدم در واقع خدای خودم را هم نمیدیدم . چون عاشق خودم نبودم و عاشق دیگران بودم که به دیگران فقط عشق بدهم .
من تا کنون چه همه اشتباه میکردم که خود واقعی و معنوی ام را بعد از دبگران میدیدم و به واسطه این کار هیچ وقت خودم را ندیدم .
من از امشب خود واقعی ام را میخواهم باور کنم تا خدای من در راستی اتنرژی ام نمایان شود .
من امشب باید این فایل را میشنیدم چون خدای من کسان دیگری شده بودند که خودخواهانه هیچ وقت من را ندیدند و نخواستند که ببینند .
من از امشب خدای خودم میشوم . چون میخواهم خدایم را ببینم .
من از امشب خودخواه ترین انسان میشوم چون انقدر ارزشمند و قابل احترام هستم که دبگران را نببینم .
چون من را خدا خلق کرده و من بالاترین همه هستم .
من از امشب دیگه نمیخوام به کسی کمک کنم چون خودم نیاز به کمک دارم .
خودم نیاز به توجه و محبت و ثروت و شادی و انرژی دارم .
امشب وقتی نگاه میکنم به تمام ادمها و انسانهای اطرافم بدون انگه اول خودم را از ان انرژی و توجه و محبت و عشق پر کنم ؛ و بعد از پر کردن خودم وقتی لبریز از محبت شدم به دیگران کمک کنم و عشق بورزم چون اضافه ان انرژی بعد از من از درون من مانند رودی جاری میشود .
من همیشه اول از همه نزدیکانم را میدیدم و درجهت خوب شدن حال و موقعبت و وضع و شرایطشان از همه نظر خودم را تمام و کمال در اختیار انها میگذاشتم و در اخر هم همیشه چشمم گریان بود چون به نوعی میزدن با کارها و بی محبتیها و کم لطفیهایشان تو پَرَم .و بعد از ان همه از خو گذشتگی و بهتر است بگویم خود قربانی کردن میگفتند تو کار خاصی نکردی .خوب یکی نبود به من بگه دختر خودت و ببین حیف ابن همه انرژی و عشق و خوبی و محبت و شادی نیست که تو به حای تامین کردن خودت ان را بدون هیچ چشم داشتی به دبگران میدهی.
اول خودت سیراب شو و بعد از سیراب شدن خودت ؛ان انرژی خودش سرازیر میشود و دیگران بدون توجه و دخالت تو از ان انرژی تو استفاده میکنند .
و این فقط به واسطه این است که تو ذره ای از وجود و منبع انرزی هستی که همان خدا است هستی ؛ وبه واسطه این که تو ذره ای از کل هستی همانند خدایی .و باید خداگونه رفتار کن ؛اول خودت پر از نور و انرژی و عشق بشو و بعد دیگران را به واسطه گسترش ان نیروی درونی ات روشن کن و سیراب کن .
من همیشه خدا را در زجر دادن خودم و گریه و زاری میدیدم ولی الان خدارا ؛ در بها و ارزش دادن به خودم در رقصیدن وخنده و شادی و ثروت و ارامش خودم میبینم .❤❤❤❤
و این خدا چه با ابهت و پر افتخار است .وجود من از میلونها میلیون سلولی تشکیل شده است که قابل دیدن با چشم نیستند و انچنان هوشمندانه و با برنامه ریزی کار میکند که هیچ برنامه نویس و مدیری قادر به خواندن و اداره این سیستم پیشرفته نیستند .
استاد ممنونم که خدا را برای من همه کس و همه چیز کردید و به شکلی دیدگاه من را روشن و باز کردید .
و. به نوعی خداوند اهدنا الصراط المستقیمش بعد از اینکه خودم را پیدا کردم من را در ان مسیر الهی و مستقیم قرارمیدهد .۱۴۰۰-۰۵-۱۰ -
امروز شنبه اس شنبه بی نظیر که برای دوم بار فایل ۳دارم گوش میدم .درود بر تو استاد عزیزم .خدای پیدا کردم خدای مانند اون نیست ..رفیقی که راز دار من شده ..وله حرفام گوش میده .وچقدر عادلانه راه درست رو سر راه من قرار میده ..خدای مهربون تر از مادر .خدای تا درخواست میدم شرایط اون رویا رو برام فراهم میکنه ..سجده میکنم به خدای که تو بیست سال فهمیدم نماز چیه فقط برای ترس ازش میخوندم وبرای انجام وظیفه …که بهم یاد داده بودم از نه سالگی روزه بگیرم ونماز بخونم وهمش تو ضعف که بچگی تو روزه گرفتن میگرفتم همش میگفتم عجب خدایی من باید زجر بکشم .تا غذا نخورم ..وخدا خوش بیاد ..بعضی موقع ها کم میوردم یواشکی از ترس پدر ومادرم غذا میخوردم ومیگفتم من روزه ام ..ووقتی نیازی داشتم گریه والتماس که خدایا حاجتمو بده .وهیچ وقت به آرزوم نمیرسیدم وخانواده ام تو گوشم میخوندن که خدا آدم که دوست داره دیر به خواسته شون میرسونه دوست داره التماسش کنن آدم های که دوست نداره همه چیز بهشون میده تا طرف خدا نرن …الان میفهمم که اشتباهاتی درون ذهن من بوده وچقدر در نادانی به سر میبردم.نماز میخوندم ولی معنی سوره حمد درک نمیکردم وفقط به زبان میوردم .بدون اینکه معنیش بفهمم.الان که کمی آگاهی بدست آوردم دارم رو خودم کار میکنم تا آنقدر این فایل گوش بدم تا مغز استخوانم درککنم خدای در درون رگ های من جاریست .وقتی من شادم خدا کنارم وقتی من انرژی دارم اونجاست خدا خوشحاله ..وقتی من به بدنم ضرر نرسونم خدا کنارمه.دقیقا من همیشه آهنگ غمناک گوش میکردم دلم میگرفت وگریه میکردم مثل سیگاری که به آدم سیگاری میکشه آرامش پیدا کنه ولی در واقع رو پاکت نوشته بدن داغون میکنه وریه ها رو از بین میبره ….خدا فقط وقتی بندگاش بخندن خوشحال واز وقتی من بنده ناراحت باشم گریه کنم خدا همراه من گریه میکنه که چرا من راحت خودمو دارم داغون میکنم ..چرا از این همه موهبت استفاده نمیکنم .
۱۴۰۰-۰۵-۰۹ -
سلام وهزاران درود .استاد چقدر فایل سه قشنگه استاد بخدا یکتا واقعا امروز حسی بهم میگه خدای واقعی دارم پیدا میکنم .استاد حق با شماست چقدر این ذهنیت که اگه مثلا چادر نداشته باشی نماز روزه عات نخونی دقیقا تو جهنمی ..من خدای نکرده توهینی به اغتقادم ندارم خودم نماز میخونم ولی الان نماز که میخونم بیشتر بهم میچسبه چون احساس میکنم دارم با دوستم درد و دل میکنم ولی قبلن فقط خم وراست میشدم برای ترس از جهنم زیارت عاشورا میخوندم فقط گریه میکردم وهروز حالم بدتر میشد هی شیخ ها میگفتن خداوند اگه آدم های مومن دیر به خواسته شون میزسونه چون دوست دارن زجه بزن التماسش کنم..آدم های بد زیادی میده تا طرف خدا نرن استاد باور کنید تا یه ماه پیش این دیدگاهی بود که من داشتم از خدا ..ولی امروز دارم کیف میکنم راه میرم انگار خدا کنارمه رفیقمه مثل دوست صمیمی باهاش حرف میزنم وراحت احساس خوشی میکنم ..واقعا خدایا بی نیازه چرا باید گریه کنم تا بهم بده چرا مثل رفیق بهش نگم ..من الان استاد فهمیدم چقدر نگاه های غلط وحرف اینکه مردم چی میگن برام مهم نیس فقط خودم وخدا. رو عشقه .استاد باور کنید تا ماه پیش رقص گناه میدوتستم کنار پسرم برقصم ولی چند روزع باهاش میرقصم کیف میکنم وشاد ه وشادم ..هزاران بار خدا رو شکر امروز سجده شکر به جا میارم .که دیگه راحت کسی قضاوت نکنم امروز تصمیم گرفتم خودم باشم خود واقعی .حرف بقیه برام مهم نباشه اگه کسی اعتراض کرد مشکل من نیس من همینم دوست ندارن معاشرت نکنن …میخام بشم عین بچه ها که فقط کار خودشون میکنن لج بازویک دنده.کار خودم انجام بدم …استاد عزیزم یک بار گوش دادم فقط ولی مطمعنم باید هزار بار گوش بدم تا خود واقعیمو پیدا کنم .ترس تمام ..من عشق به خودممیورزم .وهرچی میخام در خواست میدم مطمعنم خدا راه جلو پام میزاره ودیکه لازم نیس استرس داشته باشم همه چیز درست میشه و دیگه از تضاد ها نگران نیستم ..چند روز استاد من یه تضادی پیش آمد تو زندگیم همون لحظه بدجور دلم شکست ولی به خدا آمدم چون فهمیدم روز قبلش داشتم کاره اشتباهی که به صلاح من نبود انجام میدادم با اون اتفاق بد چشمام باز شد که راه درست تصمیم درست بگیرم ..وله جای گله وشکایت وفقط گفتم شکرت خدا جونم..
۱۴۰۰-۰۴-۲۴ -
اهدنا الصراط المستقیم
وخداوند راسپاس که بی منت وبارحمت خویش تمامی نعمتهایش را بر زمین جاری ساخت وبه انسانها بخشید وآموخت ویاد داد تا با نیروی عشق به یکدیگر ببخشند .خدایی که شناختش به اندازه تمامی روزهای کودکی شیرین ودلنگیز وبخشنده وبا صداقت ومهربان است .خدایی که درتمامی بازی های کودکی تکیه گاه تاب تاب عباسی مان بود وما برای فرار از دست گرگ گله به آغوش پر امن ومهربانش پناه میبردیم .حدایی که لابلای عطر کودکی هامان گم شد و در حصار قفل وزنجیرهای باورذهنیملن در بزرگسالی پنهان شد شناخت چنین خدایی قطعا آرزوی قلبی تک تک ماست وچه زیبا ودوست داشتنی است این خدا وبودنش وعشق وایمان داشتند به او۱۴۰۰-۰۴-۲۳ -
با درود فراوان به خالق عشق و هستی
به نام انکه او نامی ندارد به هر نامی که خوانی سر برارد
انقدر شگفت زده و خوشحال و سرمستم که سر از پا نمیشناسم.
خدای مهربان و انرژی بخش قلبم ،خدای عزیز و بخشنده و لطیف و ارامم ،خدای زیبایی و خنده و شادی و ثروت تمام نشدنی ام …فقط برای رهایی و شناخت خداوند باید ؛ قفل های ذهنمان را که توسط باورهای دیگران بر ذهن و فکرمان زده شده اند باز کنیم.
همان قفلهای زنگ زده ای که دیگران و اطرافیانمان ، بر ذهن و باورمان سالیان سال زده اند و ما فقط نگهبان ان قفل ها بوده ایم .
باید با دستان خود و اراده خودمان ، این قفلهای سنگین و اهنین و زشت و زنگار زده را باز کنیم.مطمینم بعد از باز کردن انها اولین حسی که به شما دست میدهد سبکی و رهایی است .
که به واسطه ازاد شدن از این قفلهای سنگین ؛ از بند و اسارتِ افکار مسموم ذهنمان سبکی و رهایی را تجربه میکتیم .
بعد از رهایی و ازادی ، مثل یک دختر بچه کوچک با پیراهن گل گلی فقط در دشت آرزوهایتان میدوید و میخندید و نهایت اخر با خیالی اسوده و راحت روی ان دشت ارزوهایتان دراز میکشید و به اسمان ابی در کمال ارامش و راحتی خیال ، نگاه میکنید .
تا کنون ، به واسطه ان قفلهای سنگین اهنین توان راه رفتن را نداشتید چه برسد به دویدن و رها شدن بر روی دشت ارزوهایتان .
اری با باز کردن هر قفل اهنی ، سبک بال تر و اسوده خاطرتر و ازادتر میشوید .
برای رقصیدین و خندیدن و شادی کردن در دشت بزرگ ارزوهایتان باید اول به ان درجه از شجاعت و جسارت و شهامت برسید که یکی یکی ان قفل ها را باز کنید و دور بیاندازید.
و اینجاست که ایمان به ازادی در شما نمایان میشود چون ان ایده و باور باز کردن قفلها ، را با شهامت و شجاعت و با ایمان کامل برای رسیدن به دشت ارزوهایتان باز میکنید .
یک نکته ای که همیشه ذهن من را مشغول میکرد . چرا کسانی که در خارج از کشور زندگی میکنند راحت تر با مسایل زندگی کنار میایند و برعکس ما که در جامعه مان به واسطه یک سری باورهای قدیمی که هر روز شاخه و برگهای ان زیادتر و دست و پا گیرتر میشوند .
تفاوت فقط در راحتی و ازادی رفتار و رهاکردن خود است . حتی در طرز پوششان انها ازاد و رها هستند پس چند قدم از ما جلوترند چون در رفتار اجتماعیشان به این بلوغ فکری و رفتاری رسیده اند .
یکی از صحبتهای استاد عزیزمان برای انکه خدا را بشناسیم باید خود ، خود ، خودِ واقعیمان باشیم .و اصلا فرم و شبیه جامعه نباشیم .
یعنی به شکلی رفتار نکنیم که جامعه ما را پسند کنند .چون ان وقت ما دلقک باورها و رفتارهای دیگران هستیم . و مثل اینه ، رفتارهای انها را تقلید میکنیم .
پس تا زمانی ما به دنبال تایید جامعه باشیم نمیتوانیم خود واقعیمان را نشان دهیم .از چه هراس و دلهره و ترس داریم .مگر نه این است که هر کدام از ما قابلیت پروانه شدن را در وجود خود داریم پس بیایید و با رها کردن خود از باورهای مورد قبول جامعه ، خود واقعیمان باشیم تا خدا را ببینیم .
به نظر من ، تک تک ما انرژیهایی از خداوند هستیم که اگر تک تک ما همان خود واقعی مان باشیم در کنار همدیگر میشویم
خدا .هر کدام از ما مانند یک رود در جریان هستیم ، حال چرا در جریان به خاطر انکه زنده ایم و زمان و روز و شب را در حال گذراندن هستیم .
همه ی ، این رودها به واسطه ان موانعی که در مسیر راهمان است پیچ و خمی به مسیرمان داده شده است و در انتها همه به دریای بیکران سرازیر میشویم .همان دریایی که وجود کامل خدا را در ان میتوانیم ببینیم . .حسی که الان دارم یک حس عالی و ارام و لذت بخش است .چون قید و بندها را شکسته ام و با خدای خود پیوند رفاقت و دوستی ریخته ام .
چه رفیق و دوستی بهتر از خدا .
چه رفیق و دوستی تواناتر از خدا
چه رفیق و دوستی ثروتمندتر از خدا
چه رفیق و دوستی شادی بخش تر از خدا
چه رفیق و دوستی سالم تر از خدا
و چه رفیق و دوستی مستانه تر از خدابی باده مست میشویم و بی شراب شوریده
حال زمانی که خدا را در تک تک لحظه ها و دقایق زندگیمان حس می کنیم و لمس می کنیم و زمانی که به وجود او ایمان داریم ؛ هیچ ممکنی غیر ممکن برایمان نمیشود .
الان میتوانم درک کنم که خداوند چه گونه نطفه یک نوزاد را شکل میدهد . بله به واسطه ان انرژی عشقی که از درون دو جنس مخالف ازاد میشود و به واسطه ترکیب ان دو انرژی ؛ موجودی به نام نوزاد که سرتا پا پر از انرژی است بوجود میاید .
می دانی چرا نوزاد ، پاک و با لوحه ای سفید و صاف است. چون انرژیهای خلق کننده او خالص و پاک بوده اند .خداوند به واسطه دو انرژی مخالف ؛ اشرف مخلوقات خود را خلق میکند و برهنه و عریان و ازاد و رها بدون هیچ تعلق خاطری او را میافریند و همان گونه هم او را در لحظه مرگ تحویل میگیرد .
بله خداوندی که منبع انرژی و عشق و ازادی و رهایی است در رهاترین و ازاد ترین حالت ممکن اشرف مخلوقات خود را خلق میکند و همواره باید به واسطه عشق این نوزاد شکل بگیرد تا در درون خود قابلیت تبدیل شدن به پروانه را داشته باشد .خدایا تو انقدر عالم و دانایی که من باید در این شرایط فعلی ام این فایل ارزشمند را گوش دهم چرا که تمام ان پله هایی را که در روزهای قبل توسط استاد عزیز طی کرده ام زمینه ساز برای درک و اگاهی از این فایل ارزشمند بوده است .
خدارا شاکرم به واسطه اشنا شدن با استاد ضیاء عزیز ، که من را با خدایی به زیبایی و ارامش هر انچه در دنیای ارزوهایم میدیدم مشاهده نمودم ..
❤خدایا عاشقانه عاشق و سرمست دیدنت در هر لحظه از شادیهای زندگی ام هستم ❤
۱۴۰۰-۰۴-۰۹ -
درود بر استاد ضیاء گرامی ،
قسمت اول فایل ، براستی منم اینو لمس کردم که هرکس به بندگان خدا تکیه کند و وسواس زیادی بخرج دهد و امید و اعتماد به هر بشری غیر از خدا داشته باشه ، سرانجامش ضرر و زیان و بد بختیست دقیقا همانند تفاوت تجربه خودتان که به اهدنا الصراط المستقیم ایمان آوردید و براحتی هدایت شدید به جایگاهی که مامورین خداوند براتون آماده کرده بودند و فردیکه به اتکاء بنده راهی شد و از قدرت خداوند غافل بود و بد جوری بهش ضرر خورد
برای من همیشه اون آیه قران که معنیش خداوند به هرکه بخواهد بیحساب میدهد و به هر که نخواهد نمیدهد برام سوال انگیز بود که چرا خداییکه میگیم الرحمان الرحیم یعنی مهربانترین مهربانان هست ، باید بین بندگانش تفاوت بگذارد پس بعضی بنده ها که ندار و فقیر و بیمارند ، مورد ظلم واقع شدن !!! که این در شان خداوند بخشنده و مهربان نیست !!!! اما وقتی تو این فایل دقیق بشیم ، و با شناخت درستی گه اکنون از خداوند پیدا کردیم متوجه میشم هر سرنوشتی بدست خودمان هست و ما خودمان خالق فقر بیماری و امثالهم هستیم زیرا اون منبع انرژی به باور ما پاسخ میدهد و هیچ دوستی یا دشمنی بی دلیل با هیچیک از بندگانش ندارد او خدای احد و واحد و مهربانترین مهربانان هست کافیست او را بخوانیم👍💚🌹۱۴۰۰-۰۳-۰۴ -
درود بر استاد ضیاء گرامی ،
هر بار که این فایل رو گوش میکنم یه آگاهی جدید میگیرم و چون دارم روی سلامتیم کار میکنم ، در قسمتی از این فایل از گیاهان طبیعت و اینکه اتفاقاتی که در ظاهر میوه ها و گلها و برگها و مزه و عطر اونا اتفاق میفته گفته شد که تحت تاثیر عوامل بیرونی نیست که البته این جدای رسیدگی به گیاه مثل رسوندن آب و گود هست.. در حقیقت آنچه موجب این تحولات اساسی میشه ، از درون و توسط خداوند و طبیعت صورت میگیره زیرا ما هیچوقت قادر نخواهیم بود که عطر یا رنگ یه گل یا میوه را تغییر دهیم و من به این نتیجه رسیدم که ایجاد فعل و انفعالات درون بدن در جهت سلامتی نیز قطعا توسط خداوند یعنی این تنها منبع انرژی ، عملی میشه و نیازی به تزریق آمپول و خوردن قرص و… از بیرون به بدن نیستو در جایی دیگر تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف ضرورت نداره باید مانند گیاهان رها زندگی کنیم طبیعت به آرامی مارا به مقصد میرسونه
در خصوص عبادات رایج مثل نماز و روزه و امثالهم فقط و فقط تفکر و توجه به اینکه هر کجا راحتی و ازدرون ارامش داری یعنی به خدا وصلی و خلاف ان یعنی حال و احساس بد یعنی گناه یعنی دور بودن از خدا و راه درست 👍
سپاس از این فایل تاثیرگزار 💚💚💚۱۴۰۰-۰۳-۰۱ -
سلام خدمت استاد عزیز و بزرگوار واقعا لذت بردم از شنیدن این فایل عالی بود خیلی خوشحالم که چنین خدایی دارم خدای زیبایی و عشق و مهربانی همیشه با خودم درگیر بودم که چرا مثلا آقایون به این راحتی میتونن نماز بخونن و ما باید یه تار از موهامون بیرون نباشه که خدا میبرمون جهنم خدای قبلی من خدای ترس بود و خیلی وحشتناک اصلا نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم خدای جدیدم خدا ی دوستی و محبت و زیبایی هست واقعا دوستش دارم و از صمیم قلبم میرم به سمتش خدایا مرا در آغوش بگیر خیلی بهت نیاز دارم متاسفم برای خودم که تا حالا بد شناخته بودمش و خیلی ممنون و سپاسگزارم از استاد ضیا نازنین که این خدا رو بهم نشون داد خدا قوت استاد
۱۴۰۰-۰۲-۱۴ -
و خدایى که برایم کافیست. و همین خدا برایم کافیست!، و فقط همین خدایى که از پنج سال پیش درونم متولد شد برایم کافیست، و همین خدا ندا را بسى کافیست! تو را مى خوانم و هر دم احابت میکنى من را! تو را مى خوانم و هر دم عنایت میکنى من را! کجاى این سراى بیکران تو، تو را گم کرده بودم من؟ که پیدا ى همه عالم تو خود بودى خداى من! تو در هر لحظه ى من بارها پیدا شدى اما! نداى اندرونم جُست اخر تارو پودت را! خدایى را صدا کردم بسى روز و بسى شب ها، ولى افسوس نشنیدم صداى اسناى اندرونم را! استاضیاء عزیزم الان فایل سوم راز قولنین زندگى رو شنیدم با جان و دل هم شنیدم و دقیقاً امروز باید می شنیدم، زمان درست! و قبل از شنیدن این فایل من امروز درس خدا رو یک بار دیگه براى کسى بازگو کردم، همان خداى شما، همان خداى پنج ساله ى ندا، همانى که عاشقش هستم و عاشقم هست، همانى که فقط فرا میخواند مرا هر دم که خواهانش شدم در دم! و عاشق همون خدایى هستم که من رو با مسیر شما آشنا کرد، عالى بود حرفاى جارى شده بر زبانتون، و قلب شما به همچون پنجره اى گشوده به سوى دریافت انوار الهى، پرتو افشانى کرد همچون همیشه، منادى من عاشقتونم و ایمان دارم به خدایى که استادضیاء مهربون و دوستداشتنى رو آفرید تا بخشش کننده صدایش باشد در این زمان، و براى طالبان و جویندگان راه حقیقت🙏🏻
۱۴۰۰-۰۲-۰۶ -
سلام و سپاس فراوان 🙏 چقدر عالی بود این فایل. سالها همین سوالات دغدغه ذهنی من بود. زمانیکه مدرسه میرفتم وقتی در مورد خدا از معلم ها سوال می پرسیدم یا میگفتند این سوالات شرک و کفر هست و یا اگر یکم منطقی تر بودند میگفتند عقل و فهم انسان به اندازه درک و فهم حقایق مربوط به خدا نیست به این چیزها فکر نکن چون از محدوده شعور انسانها بالاتر است. ولی مگر میشد نادیده گرفت مگر میشد سوالات ذهن را آرام کرد. از زمان دبیرستان دیدگاه متفاوتی نسبت به خدا داشتم. همیشه میگفتم خدا خیلی مهربان است و این همه عذاب و شکنجه وجود ندارد. مثلا علاقه داشتم ناخن هایم را لاک بزنم ولی میگفتند اگر میخواهی نماز بخوانی باید پاک کنی. من میگفتم مگر این نیست که وضو برای آرامش روح و پاکی جسم هست، حالا من اندازه ناخن هایم کمتر آرامش بگیرم چه میشود؟ مگر آرامش من نیست من کمتر میخواهم ولی لاکم برایم بماند😂 یا مثلا می پرسیدم اگر لا اکراه فی الدین هست چرا کسی که دینش را عوض کند باید کشته شود. میگفتند اگر کسی شکی داشت باید کامل تحقیق کند و اگر تحقیق درست داشته باشد همین اسلام را قبول میکند! پس این هم که باز شد اجبار. اگر همان طور که شما به این زیبایی آیات قرآن را تفسیر کردید از اول برای نماز نخواندن هزار شکنجه و عذاب در نظر نمیگرفتند و فقط میگفتند نماز برای مراقبه هست، برای آرامش وجودی خودتون، برای لذت در لحظه بودن و هزار فایده دیگر، حالا به هر زبانی که دوست داری و میفهمی و درک میکنی بخوان و از این کار لذت ببر و استفاده کن مطمئنم خیلی از نوجوان ها با عشق نماز میخواندند و یا اینکه روزه پاکسازی جسم هست و هیچ شکنجه و جریمه ایی نیست، اینقدر دیدگاه منفی ایجاد نمیشد. همیشه از مجالس غم و عزاداری دوری می کردم و عاشق رقص و آواز بودم ولی باز با این حال بخاطر باورهای غلط بسیاری که در ذهن همه ما نهادینه شده، چالش های زیادی در زندگی داشتم. به لطف خدای مهربان از زمانی که با استاد عزیز آشنا شدم و وارد این مسیر شدم کم کم با تغییر دیدگاه ها نتایج عالی گرفتم. میدانم که در اول راه هستم و راه بسیار است اما خوشحالم و سپاسگزارم که در همین راه قدم برمیدارم🙏 خیلی خیلی خوشحالم که در این دوره عالی شرکت کردم. به امید آگاهی بیشتر 🙏😘🌺
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ -
سلام بر عشق،
سلام بر مهربانی، شادی، زیبایی، رهایی،
سلام بر نور،
سلام بر انرژی، آگاهی، هوشیاری،
سلام بر حضرت دوست،
سلام بر خدا، سلام بر خدای جدید، خدای بخشنده و مهربان، خدایی که از ازل بوده و تا ابد هم هست، خدای لا زمان و لا مکان، خدای رب العالمین، خدایی که در درون من است، خدایی که از جنس من است و من هم از جنس او،
خدایی که انرژی ست و به انرژی ما پاسخ می دهد.و سلام بر استاد ضیاء عزیز و دیگر دوستان
دوست داشتم متن این کامنت را متفاوت از دیگر کامنت هایم آغاز کنم، زیرا این فایل با همه فایل ها متفاوت بود.
گرچه در همه فایل های استاد، نشانه های حضور خدا، قابل درک بود ولی این فایل، هر جمله اش، هر کلمه اش و حتی هر حرفش، بوی خدا می داد و بس.
آن هم خدای جدید!
خدایی پر از حس خوب.
آری خدایی پر از حس خوب. پس حتما خدای واقعی همین است، چون پر از حس خوب است.
خدای قبلی ام پر از خشم و غضب بود،ترسناک و اخمو بود، از او می ترسیدم و اگر عبادتش می کردم از هراس این بود که مبادا با سرپیچی از فرمانهایش، مرا به دوزخ بیندازد و در آتش جهنمش بسوزاند. اما خدایی را که در این فایل شناختم بسیار مهربان است و عاشق بنده هایش. نمی سوزاند، عذاب نمی کند، خشمگین نمی شود و همیشه لبخند به لب دارد. خدای جدیدم را عاشقانه می پرستم و دوستش دارم و از عبادت کردنش لذت می برم. خدای جدیدم دور نیست، بلکه خیلی هم نزدیک و در دسترس است، آماده کمک کردن به من است، با من حرف می زند و حرفهای مرا صبورانه گوش می دهد، به من می گوید: “بگو چه می خواهی تا به تو بدهم؟! تو فقط بگو، تو فقط بخواه، آری تو فقط بخواه، فقط از من بخواه، تا دستانم را برای کمک به تو بفرستم تا در راحت ترین حالت ممکن به آنچه که می خواهی برسی.”
خدایا شکرت که پیدات کردم و ببخش که یک عمر، با اینکه در من بودی ولی نمی دیدمت و برایم گُم بودی.
خدایا شکرت که استادضیاء را که دست تو بود، برای کمک به من و هدایت من فرستادی.اینقدر از شنیدن این فایل احساساتی شده ام که نمی دانم چه بگویم و چه کلماتی در وصف خدا بکار ببرم. کاش می شد همه آدم های دنیا این فایل را بشنوند و از یافتن و لمس کردن خدای واقعی، همچون من ، لذت ببرند.
و سپاس سپاس سپاس استاد عزیز بابت این فایل زیبا و تاثیر گذار. فایلی که بیشترین تاثیر را در زندگی ما دارد، به شرط اینکه، آن را درک کنیم🙏🌺😍
۱۴۰۰-۰۲-۰۴ -
درود بر استادضیاء گرامی ، این فایل رو فقط یک بار گوش کردم و آنچه در من تاثیر گزار بود خلاصه وار مینویسم و مطمئنا کامنت های زیادی بعدا خواهم گذاشت . از زلالیت گفتید و خود بودن. بدون ریا حقیقتا من در دوره رویاها خیلی نکات آموزنده یاد گرفتم و پیش خودم میگفتم دیگه چی ممکنه باشه که بیان نشده باشه و دوره راز قوانین چی میتونه باشه؟! امروز منقلب شدم!!! بزرگترین مفسران با اونهمه ادعا هرگز نتونستن اینگونه آیات خداوند رو تفسیر و معنی کنند و خدا رو اینگونه معرفی کنند. عمری از خدای عشق و مهربانی و گذشت ما رو ترسوندند و از همه لذتهای در دسترس و ساده محروم شدیم، بخاطر ترسهای بیهوده. ولی خدای خوب و مهربانم را هزاران بار سپاس که اگر حتی یک روز دیگر فرصت زندگی دارم شاد و با عشق و امید زندگی میکنم استاد عزیز در این فایل شماره ۳ منقلب کردید هر کسی رو که یه ذره دنبال خداشناسی واقعی بود. و شاد کردید هر انسانی که بخاطر افکار و باورهای غلطش زندگی رو به کام خود و اطرافیانش تلخ کرده بود و امیدوار کردید هر فردی که باور کرده بود آرزوهاش دست نیافتنی هستند. یا با مراجعه به عقل و مشورت از آدما میتونن به صراط مستقیم هدایت شوند. هزاران درود بر شما با این فایل تاثیر گزارتون. من که لذت بردم و آنچه نوشتم حاصل فقط یکبار گوش کردن بود و بی اراده بر زبانم جاری شد. باز هم سپاس و هزاران سپاس 🙏🙏🙏🌷🌷🌷
۱۴۰۰-۰۲-۰۳




به نام خالق عشق و زیبایی
آری خالق عشق
خالق همه زیبایی ها
درود بر آزاده عزیزم و دیگر عزیزان دل آگاه
آزاده جان، از خوندن کامنت شما بسیار لذت بردم و خوشحالم که خدای واقعی رو پیدا کردید و باهاش ارتباط گرفتید.
آری این خدا، خدای واقعی ست
خدای که نه می سوزاند و نه عذاب می کند
بلکه بسیار هم مهربان است، حتی می توانم بگویم مهربان ترین است
او بسیار صبور است و بخشنده
و بسیار عادل
او در من است ، در تو ، و در همه ما
او بسیار به ما نزدیک است
و می شنود هرآنچه را که می گوییم
و می دهد به ما، هر آنچه را که می خواهیم
من هر روز صبح که از خواب برمی خیزم، به آغوش خدایم می روم تا در آغوشش، انرژی روزانه ام را بگیرم و با او حرف می زنم، بسیار ساده و به او می گویم چه چیزهایی را می خواهم!
و او در حالی که موهایم را نوازش می کند، به من می گوید که می توانم همه چیزهایی را که خواستارش هستم، داشته باشم و من به او، چیدمانش و قدرتش ایمان دارم. پس همه چیز را به دستان توانگرش می سپارم و می روم. می روم تا از زندگی ام لذت ببرم، چرا که او ما را برای شادی و لذت خلق کرده. و او تمام کارهای مرا به بهترین شیوه و راحت ترین حالت ممکن انجام می دهد و من هیجان زده از تمام این اتفاقات خوب، باز هم به آغوشش می روم و یک نفس عمیق می کشم و می گویم : خدای خوبم دوستت دارم.
آری خدای من، تو و همه کسانی که در این سایت هستند، این چنین خدایی ست
چه حس خوبی دارم
حتی صحبت کردن و نوشتن درباره این خدا، به ما حس خوبی می دهد.
برای همه دوستان عزیزم آرزو دارم که چنین حس خوبی را تجربه کنند
و سپاس از استاد یکتاپرستی که ما را با چنین خدایی آشنا و پیوند دادند♥️