35 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۵
02 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
به نام خالق عشق ❤️❤️❤️
درود بر استاد عزیز و دوستان گرامی…چقدر این فایل حس خوب بهم داد جوری که انگار امشب بهترین هدیه زندگیم بهم داده شد😍
خدایاااا هزاران بار شکرت😘😍
الان زمان،زمان تغییر توست…
این روزها خیلی دارم نتیجه قدم گذاشتن تو این مسیر زیبا رو میبینم نتیجه ای از جنس آرامش،آرامشی که احساس میکنم میتونم مثل پرنده پرواز کنم🙂
چقدر لذت بخشه برام خداااا😍
توی هیچ دوره ای از زندگیم انقدر برای خودم برای روحم وقت نذاشته بودم چقدر خوبه به آرامش درونی رسیدن،وقتی که برای قضاوت دیگران میزارم برای روحم میزارم برای روحی که تمام زندگی منه،در گذشته دیگران اولویت اول زندگیم بودن و این آرامش رو ازم میگرفت اما الان روحم شده همه چیزم، تلاش بیهوده برای ممانعت از رفتارهای ناپسند دیگران نتیجش عدم آرامش میشد بقول استاد الان زمان،زمان تغییر منه،دست از سر دیگران برمیدارم و روی قلبم میگذارم تا احساس کنم آرامش درونی ام را🙂
هزاران بار شکر خدای مهربون😍
سپاسگزارم استاد دل ها🪴۱۴۰۱-۱۰-۱۲ -
به نام خالق زیبایی ها…💚💚💚
درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
اعتقادات و باورهای ما طبق شنیده های مکرر از بیرون به وجود اومدن و هیچ وقت برام سوال پیش نیومد که این شنیده ها درست هستن یا نه،هیچ وقت وقت بهشون شک نکردم اما الان خوشحالم که باورهای نادرستم یکی یکی از بین میرن و باورهای درست جایگزین میشن🙂
در دوران نوجوانی که قرآن و نماز میخوندم بخاطر ترس بود ترس از خدایی که میگفتن اگه مثلا نماز نخونی تتبیهت میکنه یعنی هدف من از اینکه نماز میخوندم این بود البته این موضوع فقط برای یکی دوسال در دوران نوجوانی بود.
موضوع خیلی شگفت انگیزی که استاد در موردش صحبت کردن موضوع طبیعت بود که من تا الان هیچ درک درستی از طبیعت و رخدادهای طبیعت نداشتم هروقت هوا گرم بود گلایه میکردم هر وقت هوا سرد بود گلایه میکردم طبیعت به هر شکلی که بود به دنبال ایراد گرفتن بودم در صورتی که طبیعت داشت و داره با من حرف میزنه طبیعت داره میگه چطوری میتونی ی زندگی خیلی عالی داشته باشی🙂
خداروشکر که توی این مسیر شگفت انگیز قرار گرفتم😍
سپاسگزارم استاد مهربان بابت آگاهی های بی نظیر🪴۱۴۰۱-۰۸-۲۱ -
سلام استاد روزتون بخیر
تو فایل پنجم دوره شما بیشتر در مورد الهاماتی که بهتون میشه صحبت کردید البته من تا اینجا هر فایل روسه چهار بار گوش دادم و از هر فایل یه قسمت های خاصی بیشتر نظرمو جذب خودش کرده تو فایل پنجم بیشتر توجه من به سمت این نیروی درونی جذب شد که شما در موردش صحبت کردید و از تجربیات شخصی خودتون گفتید
سوالی که برام پیش اومده اینه که من چطور میتونم نیروی های درونیم رو متمرکز کنم تا بتونم این الهامات رو واضح تر دریافت کنم و با کمک این نیرو تصمیمات بهتر و روشن تری رو تو زندگیم بگیرم؟البته تو پرانتز اضافه کنم که چندین مورد برام پیش اومده که در زمانی خاص اتفاقی پیش اومده یا با کسی برخورد کردم یا جریاناتی در روز مثل پازل کنار هم قرار گرفته که بعدا بهشون دقت کردم متوجه شدم اینا اتفاقی پیش نیومده و پشت اتفاق افتادن این جریانات نیرویی هست
من ایده هایی برای کسب و کارم به ذهنم میرسه ولی قدرت ریسک ندارم و دوست دارم از یه جایی یا مشورت کسی یقین حاصل کنم که تصمیمم درسته یا اشتباه و همیشه بین دوراهی میمونم فکر میکنم اگه بتونم نیروی های درونیم رو فعال کنم بتونم تصمیمات قدرتمندی تو زندگیم بگیرم؟۱۴۰۱-۰۸-۱۹ -
بنام خالق زیبایی ها
درود خدمت استاد عزیزم
با گوش دادن به فایل پنجم از این دوره مهمترین نکته ای که درک کردم این بود که دیدگاه ها و باورهای ما ما نسبت به هر موضوعی متفاوت است و این تفاوت نشات گرفته از فرهنگ و آداب و رسوم هر کدوم از ماست .همه ی ما با توجه به آموزش هایی که از دوران کودکی و توسط دیگران دیده ایم نسبت به مسائل دینی و اخلاقی خودمان یه نوع دیدگاه متفاوت از دیگران داریم دقیقا شبیه به مثالی که استاد فرمودند در مورد تفسیر قرآن در ادیان و فرهنگ های مختلف که متن قرآن از هزاران سال تا کنون تغیری نکرده ولی هر گروهی با توجه به دیدگاه و باور خودش نوع تفسیر کردن آیات متفاوت از دیگری است …این نکته بسیار با اهمیت رو امروز از فایل استاد یاد گرفتم نوع نگاه و نگرش هر کدوم از ما با دیگری متفاوت است و زندگی ما در کنار این تفاوت ها معنا پیدا میکند و در کنار این تضاد ها و تفاوت ها مسیر درست خودش رو به ما نشون میده۱۴۰۱-۰۸-۱۸ -
بنام خدای توانا .درود فراوان به استاد عزیزم .🌷🌷🌷.استاد عزیزم حرف های شما فقط باید با تمرین وتکرار کرد تا بتوانیم درکش کنیم .چون کسانی که نخواهند درک کنند واقعا اگر هزار بار گوش زدند باز هم نمی فهمند وجور دیگه ی برداشت خواهند کرد ….ولی اگر قلب مون با خدا یکی کنیم می فهمیم که حرف ها تون چقدر درست وعالی ..این سخنان شما فقط درک می خواهد …خداوند منان که با این همه زیبایی که در این جهان قرار داده وحتی راه رسیدن به زیبایی رو برای ما قرار داده ولی این به خود ما بستگی دارد که کدوم راه انتخاب کنیم زیبایی یا ناراختی والان آگاهی پیدا کردیم که خود ما خلق کننده زندگی مون هستیم وروح پاک خداوند در درون ما قرار داده وبا خودش ما را برابر دانسته پس این کم لطفی در مورد خودمان است که کفر بگوییم وله جای سپاسگزاری همیشه شکایت وگله کنیم ..در واقع الان اگر تضادی پیش میاد اگر به جای حل الان شکایت کنیم از در گاه خداوند. ..این یعنی نادانی ..چون باید از واقع از خودمان شاکی باشیم از خدا ..سپاس استاد عزیزم
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ -
به نام خداوند جان
درود به همه دوستان و استاد عزیزم .باور ،باور،باور
کلمه ای که تمام زندگی ما را میسازد.باور ها از کجا می آیند از شنیده هایی که هر کدام از برداشت آن اشخاص بوده اند و بدون تفکر و تعمق آنها را پذیرفته ایم.به قول پی کی تمام شماره های اشتباهی که در ذهن ما ثبت شده و همه ان فایل ها و شماره ها زندگی نا بهنجار امروز ما را ساخته است.
اکنون باید پاک کنیم و پاک کنیم و جا گذاری کنیم باور ها و عقاید جدید را تا که بتوانیم بسازیم زندگی ایده آلمان را البته با تفکر و شناخت خداوند جدیدی که جز خیر و خوبی نیست.خداوندی که رب العالمین است.۱۴۰۱-۰۵-۱۰ -
به نام خداوند مهربان
سلام ودرود خدمت استاد گرامی
دراول فایل گفته شد که این فایل برای شاید شش ماه یایکسال شماباشد ودقیقا این سخن درست است ، الان که می فهمم این نکات رو می دانم که آن موقع وقت این فایل نبود چون خیلی از باورهای غلط دروجودم نهادینه شده بود ونمی توانستم درک درست و خوبی داشته باشم ازاین فایل .
درمثال زیبایی بیان کردین دریک جاهایی شاید یکسری اشتباه درمسیرمون انجام بدهیم که شاید آن کسی که به ماهم آموزش دادند اونا هم درست درس نگرفتند پس به اونها ایرادی وارد نیست.
دریک مثال زیبا بیان کردین، برای انتخاب رشته شاید مشاور براساس باورهایش تصمیمات درستی رو نتواند بگیرد مصداق این مثال در زندگی خودم پیش آمده ،دخترم درکلاس سوم راهنمایی وارد مدرسه نمونه دولتی شد واونجا سخت گیری های زیادی می شد بخاطر انتخاب رشته ، نظر مشاور فقط تجربی وریاضی بود وبرای دیگر رشته ها هیچ اهمیتی قایل نبودند
ودر قسمت امتیازها دست کاری کرده بودند من نظر خودم رو برای همه ی رشته ها ۱۰زده بودم ولی بعد دیدم که نظراتم تغییر کرده
درجایی صحبت کردین درمورد ذهنیت آدم ها روی باورهایشان تاثیر دارد مثال کسانی که منفی هستند درهر چیزی از نقطه منفی صحبت می کنند مثال بارز بازهم مدرسه دختر م معلم قران شون خیلی سخت گیر ومنفی بود با بچه ها خوب صحبت نمی کرد ویا حتی درکلاس برای شان فیلم هایی تهیه می کرد که همه ی آن عذاب وناراحتی خداوند رو نشان می داد طوری که همه ی بچه ها دچار کابوس می شدند از جمله ی دختر خودم تایکسال درگیر این استرس واضطرابش بودم
برااساس باورهای خودش نکات منفی رو به بچه ها آموز ش می داد
درجایی درمورد قران صحبت کردین که کتاب تمامی مسلمانان است ولی چرا هرکس یک نوع برداشت وایده دارد که این هم برمی گردد به همان باورها ی غلط
سپاس بابت این فایل زیبا۱۴۰۱-۰۵-۰۹ -
به نام خالق عشق و زیبایی
هزاران سلام و سپاس حضور استاد یکتاپرستی
چقدر این فایل جای فکر کردن و تعمق کردن داره!
واقعا ما اعتقادات گذشته مان را از کجا آوردیم؟ با درک و تعمق و تحقیق عقلانی؟ یا با استفاده از ندای درونمان؟ و یا هیچ یک؟
واقعا بیشتر عقاید ما فقط شنیده های ما بودند و بس! اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم می بینیم که بیشتر آنها، فقط شنیده های تکراری بودند که برای ما تبدیل به باور، اعتقاد و حتی تعصب شده اند! و متاسفانه طوری به آنها چسبیده ایم و حتی گاهی رگ غیرتمان، به خاطرشان بالا می آید که انگار چقدر تحقیق و تجسس کرده ایم!
و موضوع مهم دیگر درباره کسانی ست که قرآن را تفسیر می کنند.
مسلما اصل قرآن درست و هدایت گر است، اما واقعا مهم است کسانی که قران را تفسیر می کنند ، چقدر از واژه ها، معانی و حتی اصطلاحات زبان عربی آگاه هستند؟! زیرا یک کلمه استفاده شده در قرآن، ممکن است در هر آیه ای، معنی خاصی داشته باشد و تسلط بر زبان عربی بسیار مهم است. همچنین اینکه کسی که قرآن را تفسیر می کند چه دیدگاهی داشته باشد و به دنبال چه چیزی باشد هم بسیار مهم است. مسلما طبق قانون توجه، به هر چیزی که توجه کنیم همان را پیدا می کنیم و می بینیم!
مورد بعدی درباره پسر حضرت نوح که صحبت کردند، به نظرم مطابق فایل ۹ دوره معجزه سلامتی ست که هرکس طرح الهی محصول به خودش را دارد و به همین دلیل ما نمی تونیم هیج کس را، حتی فرزندمان را مجبور کنیم که دیدگاه ما را داشته باشد و مانند ما رفتار کند.
سپاس از این فایل سراسر آگاهی و خداشناسی۱۴۰۱-۰۵-۰۹ -
بنام خالق جهان هستی
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
ابتدای فایل در مورد مقاومت بعضی از دوستان برابر صحبت های استاد راجع به شناخت خداوند و قوانین زندگی صحبت شده که فایل مربوط به یک سال و نیم قبل است اون تعداد افراد یا مجاب شده اند یا دیگر در هیچ کدام از گروه ها نیستند و آنچه که مسلم است در این گروه خودمون اون افراد وجود ندارند 👍
در این فایل از قدرت بعضی از بنده ها صحبت شده و در قرآن صراحتآ به این نکته اشاره شده است که به بعضی انسان ها قدرت هایی می دهیم که می توانند کوهها را جابجا کنند بله وقتی که درجه ایمان قوی میشود نه تتها کوهها بلکه ابرها از جلو خورشید کنار می روند و پاسپورت ، یک روزه در یک کشور غریب گرفته میشه و یک مریض از مرگ نجات پیدا میکند و این نتیجه نزدیکی زیاد باخداوند است و کسانی همانند استاد می توانند به چنین معجزاتی دست یابتد ❤
استادی که ماحصل یک عمر تلاش و فعالیت خود را رها کرده و حتی از خانواده و عزیزانشون گذشته و به سمت خدای بزرگ هدایت شدند خیلی مونده که به این درجه نزدیکی به خداوند برسیم ایشالا که در این مسیر تلاش کنیم و با کمک خداوند ما هم بتونیم به همین اندازه شاهد معجزات در زندگیمون باشیم 💚
در قسمت دیگری از فایل دنبال حمعیت راه افتادن را رد میکنند و این تجربه ای هست که آنرا لمس کرده ام 👍
پایان فایل استاد از شفا یافتن یک مریض بدحال صحبت کردهاند که با توجه به شرایط فعلی من ، این نکته بسیار امید بخش بود برام و یقین دارم که تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز به سلامتی کامل دست خواهم یافت وبیاری خدا داروهامو کنار خواهم گذاشت انشاءالله 🙏🙏🙏۱۴۰۱-۰۵-۰۹ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
اسم این فایل رو باید فایل قدرت انسان اشرف مخلوقات گذاشت .
این فیال در ادامه ی فایلهای سوم و چهارم که به نوعی بعد از ارتباط با خداوند و قل هوالله احد ما چنان قدرتمند میشویم که میتوانیم دنیا را تحت تسخیر و قدرت خود قرار دهیم .
اینجا همان وصل شدن به منبع انرژی و نور و خالق جهان هستی است .
با مثالهای زیبایی که استاد به صورت عملی در این فایل بیان میکنند به شکل بسیار تکان دهنده ای میتوانیم قدرت انسان را در این فایل ببینیم .
و برای رسیدن به این قدرت باید دوره ی راه رسیدن به رویاها و ان همه قربانی ها و گذشتن ها و اقدام کردنها و عمل کردنها را در زندگی داشته باشیم تا بتوانیم به شناخت قل هوالله احد و خدای احد و واحدمان دست پیدا کنیم .
بله مراحل رشد و آگاهی هم درست مانند این سایت پله پله و مرحله به مرحله دوره ی تکامل خود را دارد .
و چه لذت بخش است در مدار وصل و ارتباط با خدای خود باشی ،
همان خدایی که زمانی حتی تو در مهمانی دعوت میشوی ولی افراد آن محیط مناسب تو و هم مدار با تو نیستند به شکل عجیب و معجزه آسایی، من بدون هیچ تنش و زد و خوردی به خونه و محل دیگه ای دعوت میشم و اون محل رو ترک میکنم .
چه قدرتی قادر به انجام چنین کاری است غیر از قدرت خدایی که خود من با او ارتباط برقرار کرده ام .
چنین لذتهایی رو در کجا و در چه کلاس و چه دوره ای میتوان به دست اورد واقعا درک چنین لذتهایی از زمانی من در مسیر الهی پا گذاشته ام و در حال گذراندن اموزشهای استادم هستم بسیار لذت بخش است .
در ضمن من درکی که از فایلها در سال گذشته داشتم خیلی سطحی بود و الان رشد و درک خودم را قشنگ حس میکنم . و حیرت زده هستم در سال اینده کجا قرار دارم و در چه مسیری هستم 💜💜💜
استاد سپاس به خاطر وجودتان و آموزشهای نابتان 🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۵-۰۸ -
بنام خدای مهربون سلام مجدد درود فراوان به استاد مهربانی ها ،❤️❤️❤️.تا الان نماز میخوندم برای ترس از خداوند .واصلا هیچی نمی فهمیدم ..فقط میرفتم جنگل وبرمیگشتم ..حتی نمیفهمیدم چی میخونم فقط کلمات نماز. رو حفظ کرده بودم و هیچ وقت احساس خوبی نداشتم ..ولی مراقبه که استاد به من یاد داد به من انگیزه داد که من مراقبه کنم .خدا رو کنار خودم حس میکنم شده رفیق من ..دیگه به رفقای که اسم شون گذاشته بودم رفیق احتیاج ندارم ..رفیق من شده خدا ،🌷🌷🌷..الان به این نتیجه رسیدم که اسلام رو چقدر بد به معرفی کردند ودر ذهن ما کاشتند ..وهمیشه باید بخاطر ذهنیت جامعه و مردم کاری که رو که دوست نداریم انجام بدیم ..
۱۴۰۱-۰۴-۳۱ -
بنام خالق عشق وزیبایی ،وسلام درود بی پایان به مهربانترین استاد دنیا ،😍بیشتر ما ها تو درجه ی از زندگی هستیم که اصلا رضایت نداریم و همیشه گله وشکایت داریم وهمش غر میزنیم ،،چون چیزهای که بقیه گفتند را قبول کردیم واصلا خودمون با انجام اون کار ها حالمون خوب نیس ،،من در تا سال گذشته نماز را واقعا از سر اجبار میخوندم چون به من گفته بودند ..باید بمونی ومن چون دخترم از نه سالگی چادر سر کنم ونماز بخونم وروزه بگیرم . تو سن نه سالگی با جثه کوچیک که داشتم پدرم مجبورم کرد روزه بگیرم که بسیار زجر میکشیدم وبیشتر از خدا استغفرالله بدم میومد که چرا باید زجر گشنگی بکشم وتو سن بالاتر چرا باید تو فقر زندگی کنم چرا زندگی ام با همسن و سال های خودم فرق داشته باشم وان ها در رفاه باشند ومن حسرت بخورم ..واقعا از همون نوجوانی با خودم میگفتم یه چیزی درست نیس اگر خداوند عادل چرا اینطوری سرنوشت ما رو رقم زده چرا بعضی ها باید حسرت بخورند وبعضی در شادی باشند…ولی کاری نمیتونستم بکنم جز اینکه به اجبار انجام بدم وزندگی کنم …ولی الان که یک سال است قانون فهمیدم خدا رو شاکرم که من خلق کننده بودم ..وخدای بزرگ راشنناختم که چقدر مهربان است وچقدر من در حق خودم ظلم کردم تو این سال ها ،،،استاد عزیزم ممنون که هستی وپیام آور واقعی هستی را به بدون هیچ کم و کاستی به ما آموزش می دهی..
۱۴۰۱-۰۳-۱۹ -
بنام خالق عشق .سلام ودرود مجدد. ..استاد عزیزم این فایل منو یاد شعر خانم بهبهانی انداخت ..دوست دارم اینجا بنویسم ،❤️………شدم گمراه وسرگردان .میان این همه ادیان .میان این تعصب ها.میان جنگ مذهب ها ،یکی افکار زرتشتی .یکی افکار بویایی یکی پیغمبرش مانی ،یکی دینش مسلمانی .یکی در فکر تورات است ،یکی هم هست نصرانی ،هزاران دین و مذهب هست ،در این دنیای انسانی ،خدا یکی ولی ،،اما هزاران فکر روحانی رها کردیم خالق را ،،،گرفتاران ادیانیم ،😔تعصب چیست …در مذهب مگر نه این که انسانیم ..اگر روح خدا در ماست ،،خدا گر مفرد وتنهاست ،،ستیز پس برای چیست ،برای خود پرستی هاست ،،من از عقرب نمیترسم ،ولی از نیش می ترسم ،،از آن گرگی که می پوشد ،،لباس میش می ترسم ،،از آن جشنی که اعضای تنم دارند ..خوشحالم ولی از اختلاف مغز ودل با ریش می ترسم ،،،هراسم جنگ بین شعله وکبریت وهیزم نیست من از سوزاندن اندیشه در آتیش می ترسم ،😔🌷❤️.هرکدام از ما مسلمانان .یهودیان هرکدام برای ما خدای معرفی کردند خدا رو به شکل های مختلف وهیچ کدام درک درست نداریم از خدا این شعر واقعا زیباست وچقدر معنی خاصی دارد وقتی به عمقش پی میبریم ،..وچقدر با این فایل پنج که توضیح واضح وزیبا دادین تداخل دارد ،🧡🧡🧡
۱۴۰۱-۰۲-۳۱ -
بنام حضرت عشق .سلام ودرود به مهربان استادم ،🌷🌷🌷.زندگی که ما الان داریم همش بخاطر باور های گذشته ی ماست ..،چون در خانواده ی بزرگ شدیم که همیشه گلایه .غرغر کردن و…بود ،تازگی گرونی آمده که مردم دارند مثل قحطی زده ها به مغازه ها حمله میکنند وتمام فکر و ذکر شون گرونی وجوری رفتار میکنن که انگار قرار گشنه بمونن وبخاطر همین طرز فکر الان که آگاهی دارم بیشتر فقر مردم بخاطر ذهن فقیرشون ،،مردم تو صف می بستند که ساعتها در گرما بتونن روغن ومرغ دولتی بگیرند که همگی در صف له دعوا ختم شد..خدا رو شاکرم ذهن فقیرم کنار گذاشتم ..وخدا رو شکر هیچ وقت کمبودی برای من پیش نیومده ونخواهد آمد ،،خدا روشاکرم وهزار مرتبه شکرت .
۱۴۰۱-۰۲-۳۱ -
سلام.استاد عزیز.من به تمام حرف هاتون ایمان دارم دقیقا تمام افکار ماست که زندگیمون رو میسازه و هر آنچه الان هستیم نتیجه افکاریست که در گذشته داشتیم.من پر شده بودم از تمام منفی ها بد بینی ها بجز افسردگی در جسمم هم نمود پیدا کرد تا اینکه با ان تضاد رسیدم به اخر خط و همان لحظه آگاهی بود.و اکنون شکر گزار آن تضاد هستم و سعی کردم با تغییر افکار به جاهای خوبی برسم اما هنوز هم نیاز به تمرین بیشتری دارم
۱۴۰۰-۱۱-۲۱ -
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
افکار ما خالق زندگی ما هستند…..چقدر لذت بخشه در دل شب توی سکوت شب با گوش دادن به فایلهای شما ،یه سری مسائل برای آدم روشن بشه ….چیزی جز معجزه خدا نیست….خدایا شکرت.
خدا را شاکرم گه خودم میتونم زندگیمو خلق کنم….
استاااااد سپاس سپاس سپاس ،شما خود خود عشقید.🌷🌷🌷۱۴۰۰-۱۰-۲۶ -
با درود فراوان برآفریننده عشق ❤️❤️❤️
چه قدر زندگی زیباست از دریچه زیبایی که توسط شما به روی چشمان من باز شده است .
ذهن و وجود ما زمین حاصلخیزی است که هر چه درون آن بکاریم جوانه میزند و با رسیدگی مداوم به ان و با حذف عوامل مخرب و منفی و عوامل انگل زا ان را ایمن میکنیم تا باغی سرسبز را به ما هدیه دهد و در زیر سایه های درختان ان ؛ که هر کدام از این درختان میوه هایی متناسب با آن مواد پاک و خوبی که ما بذر ان را کاشته ایم در اختیار ما میگذارند . میوه هایی چون عشق و مهربانی و گذشت و ثروت و سلامتی و …… .
البته ذات و سرشت انسان از عشق زاده شده است و با مواد خوب و عالی و مثبت هم خونی بیشتری دارد و کاشتن بذر آن نهال به انتخاب خود ماست .
هر کاری که خلاف باور دیگران است را انجام دهیم درست تربن کار ممکن است .و زمانی دست به تقدام میزنیم ما احساس قدرت میکنیم البته این قدرت زمانی بوجود میاید که انتخاب مسیرِ ما همراه با ایمان قوی و باور قلبی قوی و کامل باشد در این صورت است که چشم و گوش ما نسبت انتقادها و نظرات و خندها و مسخره کردنهای دیگران کور و کر میشود .۱۴۰۰-۰۹-۰۴ -
از امروز تعهد میدم بازم خوراک خوب به ذهنم بدم
با فکر خوب باورهای خاص نتیجه متفاوتی رو میگیرم
اون جاهایی از فایل که میگفتین بکار👌 هر چی بزاری سبز میشه چه حس خوب و قدرتی بهم دست داد پمپاژ قلبم ی جور دیگه شد خدایا شکرت برای این آگاهی ها
امروز خدا منو اورده لب چشمه پس تمرین میکنم تکرار میکنم تا شکل زندگی قبلی رو کلن تغییر بدم …و فقط تمرکزم رو خودم میزارم
بعضی وقتا یسری دردها میاد تا تو رو به ی گنجی برسونه
تو رشد بده و ببره تو مدار آدمهایی که مثل بقیه نیستن ای جان چی از این قشنگ تر
سپاس خدا رو به خاطر وجودپر از عشقتون ❤۱۴۰۰-۰۹-۰۳ -
درود و خدا قوت خدمت استاد عشق اگاهی
اینکه زندگی الان من نتیجه یسری باورها و اعتقادتی هست که از بدو تولد همراه من بوده و ساخته امروز من رو دقیقن درک کردم و پذیرفتم همیشه به ما دیکته کردن و ما بدون فهمیدن فقط قبول کردیم و انجام دادیم ولی قراره اینجا دیگه یسری اتفاقای دیگه رو رقم بزنم با تغییر باورها و یسری قانون و اصول بفهمیم قدرتی داریم که میتوانیم تغییر بدیم و شرایط رو مطابق میل خودمون پیش ببریم چون منم ذره ای از اون نیروی برتر هستم پس میشه اگر یک نفر تونست منم میتونم و اگر هیچ کس هم نتونست بازم من میتونم همچی بر میگرده به باور و ایمان من
متفاوت فکر کن و متفاوت زندگی کن و کاری که اکثریت انجام میدن رو انجام ندیم تا موفق بشیم
سپاس استادجان۱۴۰۰-۰۹-۰۲ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
من نمیدونم چرا هر وقت خواستم این فایل روگوش کنم زمان نیاز میبرد تا گوش میدهم . امروز برای گوشیم مشکلی پیش امده بود و فایل باز نمیشد . و گفتم به هر شکلی شده باید گوش کنم .
بعد از تمام شدن فایل جواب سوالمو گرفتم . و به واسطه کاری که میخواهم انجام دهم چند نشانه را دریافت کردم که یکی از ان نشانه ها این فایل ارزشمند بود که سحر قدرت و مشیت الهی را با تمام وجود قبول کن و ایمان کامل داشته باش به همان نیرویی که تو را آفریده و وجود تو را سرشار از انرژی کرده است و این انرژی از درون تو به درون بچه هایت منتقل شده است و این چرخه به همین شکل ادامه داشته و دارد .
بله برای درک این فایل؛ فایل خداوند کیست و چیست و دیدن فیلم pk بسیار زیبا به ما کمک میکند .
ای کاش ما معنی انسان بودن و انسان ماندن را بتوانیم درک کنیم . ما تبدیل شدیم به یک عروسکی که به واسطه ضعیف بودن در دوران کودکی مان تحت تعلیمهای خانواده و جامعه قرار گرفته ایم و به نوعی خود واقعی ما زیر نقاب اموزشها و باید و نبایدهای جامعه و خانواده ما پنهان شده است .
و از یک زمانی که به قدرت فکر کردن و تعقل را پیدا میکنیم در درون ما یک حس و نیرویی مدام خودش را به در و دیوار میزند و اخساس رضایت از شرایط اطرافمان نداریم در واقع ما از خود واقعی که هستیم به واسطه اموزشهای خانواده و اطرافیانمان و جامعه مان سالهای سال از خود واقعیمان دور افتاده ایم .
و این حس نارضایتی همان تلنگر رجوع کردن به درون و پاکسازی کردن در وجودمان است .که اگر اگاه باشیم و به ندای قلبمان گوش کنیم و شروع به پاکسازی و خودسازی کنیم یواش یواش انرژی پاک دوران کودکی و سرشت واقعی ما شروع به رشد میکند و جان تازه میگیرد .
ولی اگر اگاه نباشیم با مواد مسکن و لذتهای زودگذر فقط ان انرژی را در درونمان سرکوب میکنیم .
و مانند اتشی که به جای استفاده از آن ؛ آن را زیر خاکستر پنهان میکنیم و سرکوبش میکنیم .
استاد خدارا شاکرم به خاطر اینکه استاد بزرگی چون شما را بر سر مسیر راه زندگی ام قرار داد و من را از غرق شدن و نابودی در گمراهی نجات داد .الهی شکر . الهی شکر . الهی شکر 🙏🙏🙏♥️♥️♥️🌹🌹🌹
۱۴۰۰-۰۸-۱۹ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق❤❤❤
استاد خیلی جالب بود این فایل من نصف روز زمان بُرد تا توانستم فایل رو گوش کنم
استاد فیلم pk فوق العاده در درک خداوند و اینکه ما الان در کجا هستیم و درست وجود و مغز و اعتقادات و باورهایمان کپی برداری از دیگران شده است و بهتر است اسم خودمان را ربات و آدم آهنی بگذاریم تا انسان .چون واژه انسان مناسب هر کسی نیست مناسب کسی است که به اشرف مخلوقات بودن خودش پی ببرد و اینکه گردن در مقابل پدر و مادر و بزرگترها و جامعه خم نکنیم تا بر گردن ما طلسمی از باورها و شناختی از خداوند آویزان کنند که حتی خود آنها هم در شکل گیری آن طلسم نقشی نداشته اند و به نوعی همه مانند آدم آهنی فرمان بردار بودیم .
یه نکته ای که همیشه در ذهن من بوده چرا یک اروپایی که خودش به دنبال و جستجو در دین اسلام فرو میرود ایمانش خیلی قوی تر از من است .
چون او خودش با تواناییها و کنجکاوی و سوال پرسیدن به درک و شناخت میرسد و ایمان میآورد .
در صورتی ما به جای درک کردن حرف مستقیم خداوند که از قران میایید ،آمده ایم و به صحبتها و حرفهای پشوایان دینی اعتماد میکنیم .
مطمینا او هم در انتقال دادن آن مباحث از عقاید و برداشتهای فردی خودش استفاده. کرده است .
و به نوعی ما به جای اعتماد به خداوند به یک انسانی چون خودمان اعتماد کرده ایم .که این در واقع شریک کردن خداوند است .و نکته ای که حتی میگویند به دلیل اینکه ما توانایی درک خیلی از مسایل را نداریم باید به حرف پیشوایان دینی عمل کنیم درصورتی که این حرف کاملا مخالف با حرف و وعده خداوند بزرگ در قران است که میفرماید شما انسان اشرف مخلوقات هستی و قادر به جا به جا کردن کوه هستی . درک این جمله ی خداوند از قرآن خودش جواب سوال ماست .
که ما نیازی به پیشوا نداریم و به نوعی اگر خودمان با تامل و تحقیق خواهان مسیر شناخت خداوند باشیم میتوانم به درک او برسیم .نکته ای که بیان کردید این بود که باور کنیم طبق گفته خداوند میتوانیم کوه را جابه جا کنیم . اگر چنین باوری از تواناییهای ما در وجود ما شکل بگیرد بی شک به هر خواسته و هدفی که خواهان آن باشیم میرسیم .
باور داشتن قدرت خلق همان باور جابه جا کردن کوه است.
و خواستن داشتن سلامتی و ثروت و رابطه خوب و …
در طبیعت مانند همان برگ گلی است که بدون دخالت ما در طبیعت و طبق قانون خلق میشود و خواسته های ما هم همینطور خلق میشوند .نکته جالبی که در این فایل بود : وقتی درخواستی را میدهی و به خداوند اعتماد میکنی و ایمان می آوری خداوند هم در مقابل این اعتماد و ایمان به انسان اعتبار میدهد و به نوعی عوامل محیطی و طبیعی را همزمان با آن اتفاق در زمان آن پیامبر میکند.
مانندمعجزه حضرت موسی دردریای نیل که الان با توجه به امکانات و پیشرفت علم توانسته اند از طریق عکسهای ماهواره ای متوجه این موضوع شوند که گُداری دو ساحل را در خلیج عقبه به هم وصل میکند که همین امر باعث کنجکاوی باستان شناسان شد و به شواهدی رسیده اند که طبق عکس ماهواره ای در شمال این گُدار عمق دریا به ۳۰۰۰ پا و در جنوب گُدار عمق دریا به ۵۰۰۰ پا میرسد .
و در واقع این گُدار مانند یک پُل زیبایی است که دو ساحل رادر زیر آب به هم وصل میکند .
و باستان شناس معروف رانواید را کنجکاو و مشغول به مطالعه و تجسس در این امر میکنند و در غواصی که انجام دادند چرخ ارابه سپاهیان و خنجر و وسایل دفاعی و استخوان انسان و اسب را پیدا کردند . که این آثار توسط معجزه خداوند در اعماق دریا به وسیله مرجانها ۳۰۰۰ سال است که سالم مانده اند تا انسان امروزی با کشف آنها به نتایجی بزرگی از شناخت خداوند برسد .و نکته جالبی که باستان شناسان به آن دست یافته اند که مسیر ماسه است که سنگها به دو طرف آن ریخته شده اند واین فقط به واسطه باز شدن آب دریاست که شرایط را محیا کرد تا حضرت موسی و قومش از این دریا به سلامتی رد شود و فرعون و سپاهیانش غرق شوند .
((سوره طه آیه ۷۷))و خداوند این آثار را توسط مرجانها محافظت کرده است که به ما نشان دهد که معجزه حضرت موسی در ۳۰۰۰ سال پیش به راستی اتفاق افتاده است اما انسان امروزی که آگاه به قوانین باشد دلیل این مهم و معجزه را میداند که فقط به واسطه اعتماد حضرت موسی به خداوند بود که خداوند شرایط طبیعی و آن پل زیر آب و بوسیله عوامل جوی و قانون طبیعت در دریا در آن لحظه ایجاد کرد تا به موسی اعتبار دهد .
طبق گفته استاد بزرگوار : درست عوامل طبیعی همزمان با خواسته انسانی میشود که به خداوند اعتماد کرده است و از این طریق خداوند به آن انسان اعتبار میدهد .که همان معجزات پیامبران است .
الهی شکر الهی شکر الهی شکر به واسطه این آگاهیهایی که استاد به ما آموزش میدهند و ما را از خواب غفلت بیدار میکنند۱۴۰۰-۰۶-۳۰ -
خدا قوت استاد …خداوند همه کس میشود برای ما .من نوعی باید اول آنقدر آگاهی مو بالا ببرم تا خداوند واقعی رو بشناسم من به شخصه الان بیشتر خدا را دوست دارم قبلن ازش من رعیس یا مدیر جهان میدونستم که بین من و بقیه فرق میذاره ولی الان خدا برام فقط دوست منه تو همه ی شرایط با منه ….درست مبفرماین بدون هیچ قصد وقرض معلم ویا خانواده ی چون اشتباهی اونا فهمیدن همونو اشتباهی به ما گفتن …وما برداشت کردیم..و در زندگی به کار بردیم ….بنابراین نتیجه …من بین هزاران نفر کم شده بودم وگرایش به منفی ها وشکایت ها دارم چون منفی بافی که دور برم هستند پس من ضعف دارم وباید برطرف کنم …من خودم اعتراف میکنم نماز فقط برای انجام تکالیف میخوندم وتندتند واصلا ترکی نداشتم ..چون معنی کلمات شو نمیدونستم ..ولی الان دارم روی خودم وخدای حقیقی رو میشناسم .وهرثانیه خدا رو کنار خودم حس میکنم …،🤩🤩🤩🤩..
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ -
با درود فراوان بر آفرینتده عشق ❤.
فایل بسیار عجیب و به نوعی معجزه گونه ای بود .
بله به نظر من بعد از درک کردن ارزشمندی و اعتبار و گرانقیمت بودن خودمان است که به واسطه این درک و شناختی که از خود پیدا میکنیم . ((فایل شناخت و آگاهی )) که امروز اول من آن فایل را گوش دادم و سپس این دوره را برای بار دوم گوش دادم .
به نوعی انگار گوش دادن آن فایل پیش زمینه ای برای درک این فایل پر از آگاهی و درک عمیق بود.اگر ما ذره ای به خود باوری برسیم و خود آگاهی را درک کنیم و فقط به شناخت و درک خودمان بپردازیم که ذره ای از وجود بی انتهای خداوند است به نوعی به درجات بالای معنوی میرسیم و به جایی میرسیم که خداوند میشود ((همه کس و همه چیز ما ))و بهترین رفیق و یار و مدد جو و هدایت کننده و مشورت کننده ماست .
باز فایل ((خداوند میشود همه کس و همه چیز را ))نیز متناسب با درک این فایل پر محتوا بود .
ابتدای فایل خسته شدم که برای بعضی ها چه قدر سخت است رها شدن از گذشته و باورهای وقبلشان ولی به نوعی در این سایت آموخته ام که از آن انسانهایی که برای ما ایجاد دست انداز میکنند سپاسگزار باشم چون اکر وجود آنها نبود هیچ وقت استاد نمیتوانستند به آگاهی های بزرگ این فایل برسند و من که در حد دانشجویی بیش نیستم نیز به درک این همه معجزه و آکاهی نمیرسیدم .
همیشه وجود این تفاوتها و تضادها و مشکلات است که راهی دیگر را برای ما ایجاد میکند و به نوعی ما را به چالش میکشاند که معجزات و آگاهیهایی از این تضادها به دست آوریم .
همین کامنت ها بود که استاد را به درک معجزه نوستهایشان رساند که هم زمان نوشته و آگاهی ایشان با کسی که هم مدار ایشان است ولی در یک مکان و در یک سایت دیگر بدون کپی برداری هردو آنها صحبت ها و حرفهایشان شبیه به هم است .وجو آن کامنتها باعث شد که استاد به فکر حل چالش بیافتند و فیلم pk را برای ما در درون فایل قرار دهند .
که این خود یک معجزه بزرگ برای همه ما دانشجویان است که با دیدن آن فیلم به درک عمیقی از پاک کردن و مطهر کردن خود قبل از شنیدن حرفهای استاد میرسیم .
بله باید اینگونه خالی از هر داده ها و باور و اعتقادی باشیم .
تا بتوانیم بر روی خود کار کنیم و لوحه پاک شده خود را طبق آموزشهای استاد، درست و حسابی شکل دهیم و به آن زندگی رویایی و راحت و آسان خود دست پیدا کنیم .ذهن ما باید درست مثل پارچه یک خیاط بشویم و هر الگویی را که خیاطان قبل بر روی پارچه ما کشیده اند را پاک کنیم حتی اگر مجبوریم پارچه خودمان را بشوریم و در بعضی مواقع پارچه را پشت و رو کنیم .چون میخواهیم ا ((مپراطوری عشق قسمت ۴ ))
فقط به دست خیاط ماهری چون استاد و طبق الگوی استاد پارچه ما بردیده شود و توسط آموزشهای استاد بعد از تینکه الگوی استاد توسط ایشان به یاری خداوند بر روی پارچه وجودی ما طراحی شد توسط آموزشهای استاد و که با دست خودمان دوخته شده است را بر تن کنیم .۱۴۰۰-۰۵-۱۲ -
خدا قوت استاد …باور ها واعتقادات که الان داریم بخاطر نااگاهی که بزرگتر ها ویا حتی معلم ما تو ذهن ما ریخته در صورتی آن ها هم هیچ چیز از قانون نمیدونن که هرکس خودش خالق زندگی خودشه …کاملا با شما موافقم چیزی تو گوش ما خوندن وچون بهش علاقه داریم دوست داریم بشنویم بدون که اصلا درک شو داشته باشیم .انجام میدیم .همون بیمار که توضیح دادین چون از نظر علمی ودختر بهش گفته دیگه زنده نمیمونه واون بنده ب خدا مریض تو ذهنش فقط به مرگ فکر میکرده ومنتظر مرگ بوده وقطعا اگه شما به دادش نمیرسیدین سر همون سه روز فوت میشد .چون باور کرده بود سر همون سه روز از دنیا میره ..ولی چون باورش عوض کرد بجای مرگ زندگی انتخاب کرد خوب خوب شد.پس متوجه شدم اون چیزی تو ذهنم من انباشتن که همش منفی وزندگی مو سرکوب کرده …
۱۴۰۰-۰۵-۱۰ -
سلام بزرگوار .من الان اعتراف میکنم چند سال که ادعا میکردم نمازم سروقت میخونم وقرضی ندارم ولی هیچی نمیفهمیدم چون دقیقا وقتی خموراست میشدم به جای اینکه آرامش پیدا کنم ولی متاسفانه فکر های منفی سرنماز تو ذهنم میومد وبدتر بهم میرختم .درسته نماز به زبان عربی راه حرف زدن با خداست ولی ما میتونیم با زبان دل هر ثانیه با خدا حرف بزنیم و نباید کسانی نماز نمیخونن کافر بدونیم .مثل همون ادیسون ویا دانشمندان دیگه کافر بودن واهب نماز روزه نبودن ولی ایمانی داشتن که هیچ کدوم از ما نماز خونا نداریم ..وگرنه آنقدر لجه نمبزدیم که چرا خدا ما رو نمیبینه .وقتی پزشکی دست رد به سینه مریض میزنه که کاری نمی تونن براش بکنه اگه اون مریض بفهمه دکتر خدا نیس میتونه ذهنشو عوض کنه وله جای مرگ به زندگی فکر کنه .سوالم بودن صددرصد همون طور که شما استاد فرمودین وسیله شدین اون بنده خدا سه روز به مرگش به گفته ی دکترش به زندگی برگشته …استاد یه چیز خنده دار بگم اگه الان ماشاالله که شما ذهنیت تون عوض کردین ولی تو ایران بودین ووراحت خواسته هاتون جذب میکنین میگفتن ایشون سید بخاطر سید ایشون شفا میدن ونمیتونن اونایی به درک نرسیدم بفهمنن شما ذهنیت تون عوض شده وراحت خودتون زندگی تون میسازین وخلق میکنین .استاد یه قضیه با اجازه تون بگم ..یه درختی وسط راه روستای مادر ی من هست که بهش از قدیم میگن درخت شفا استاد بخدا از کنار درخت رد میشین آنقدر پارچه ب سبز بهش بستن که درخت بجای برگ هاش دیده شده
فقط پارچه ی سبز آویزون بودند که گره زده بودن وتعجب اینه هرکس میرفت نیت میکرد و پارچه گره میزد میگفتن از قدیم یکی از نوادگان امام از اونجا رد شده عصاشو زده درخت سبز شده وچون تو نزدیکی امامزاده تو روستا بود والان فهمیدم اون درخت هیچ کاری نمیتونه بکنه وفقط تلقین مردم اون روستا وذهن شو اون قضیه قبول کردن چیه خواسته هاشون رسیدن راستش من دوماه پیش همین طور فکر میکردم و خنده ام میگیره برای همه سال فکر وتباهی ..وقتی ما انسان ها قدرت این خدا داده راحت به خواسته هامون برسیم چرا از یه درخت متوسل بشیم حتی اگه راست باشه امام از اونجا رد شده باشه ..استاد واقعا با یه بار گوش دادن ذهنم به واقعیت نزدیک شد ولی مطمعنم هردفعه گوش بدم چیزهای مهم تری دست پیدا میکنم .من کمکم میفهمم باید مراقب گوشام ..زبونم .ذهنم باشم .۱۴۰۰-۰۴-۲۵ -
باسلام درود بیکران به استاد بسیار عزیز ودوستان گرامی
این فایل هم همچون فایلهای قبلی سرشار از آگاهی بود برای من.وچه شیرین ودلپذیر بودن در این مسیر.منم با نظر دوست عزیزم خانم توکلی موافق هستم که فرمودند هرکس باتوجه به میزان درجه ایمان خودش پیام های خداوند رو دریافت میکنه وبه یک درجه خاصی از پیامبری میرسه.واین ماهستیم که صدای خداوند رو از افراد مختلف میشنویم ودرک میکنم واگر هرکدام از ما دانش وآگاهی خودش را بالا ببرد قطعا میتواند صدای خداوند رو بهتر وبیشتر ورساتر ازهمیشه درک کند.وقطعا خداوند خودش را به طرق مختلفی به ما نشان میدهد اگر ما بیدار وآگاه باشیم او را میتوانم در لابلای گلها وگیاهان .صدای آبشار ودریا وپرندگان وحتی ازصدای وزش باد برلای درختان حس کنیم.
اما باورهایی که ذهن ما وروح مارو به زنجیر کشیده باعث شده تا گوشهای روحمان کر باشند ودیده دلمان کور .وچه فرقی دارد که من چه مذهب وچه دینی دارم مگر دینی بالاتر از انسان بودن وجود دارد؟؟؟؟؟
به نظر من قبل از اینکه ما دین ومذهبی را انتخاب کنیم باید یاد بگیریم که انسان باشیم وبیاموزیم که انسانیت از هر چیزی مهمتر وبا ارزشتر هست
حالا که در این راه قدم گذاردم خوشحالم که ارتباطم باسایر دوستان درهمه نقاط جهان است وخوشحالم که در کنار سایر ادیان در این گروه قرار دارم واول ازهمه دراین جا واین مکان درس انسانیت را از طریق شما میاموزم.وخداروشکر بابت تک تک ثانیه های نفس کشیدنم در لحظاتی که سعی میکنم آگاهانه زندگی کردن را یاد بگیرم۱۴۰۰-۰۴-۲۴ -
با درود فراوان
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فایل بسیار زیبا و لطیفی بود ؛ پر از داده های زیبایی که اگر ما انها را درک کنیم و عمل کنیم هر کدام از ما به نوعی پیامبر میشویم .به نظر من واژه پیامبر از دو ترکیب (( پیام + بر )) تشکیل شده است.
یعنی کسی که پیام و حرف و سخنی را نقل میکند حال در این حین که ان شخص با توجه به جایگاه و درجه ایمانش چه برداشتی از نیرو و انرژی خداوند دارد فرق دارد درست مانند پیامبران ما که هر کدام جایگاه و مرتبه ایمانی متفاوتی با دیگری داشتند و همه انها در یک ردیف نبودند .
و به واسطه درک متفاوت انها از پیام خداوند بوده است هزاران پیامبر را خداوند برای رساندن پیامش برگزیده است .
البته نکته ای که اینجا بوجود میاید به نظر من باز خودما انسانها بوده ایم که خواهان پیام رساندن پیام خداوند شده ایم .
خداوند انقدر مهربان است که میخواهد با ما بنده هایش حرف بزند ولی با توجه به دیدگاهها و باورهای متفاوتی که ما داریم نمیتوانیم با خداوند رو در صحبت کنیم چون خداوند نور است و منبع بزرگی از انرژی است .مثالی که میشود در این زمینه گفت :انرژی برق قابل دیدن نیست ولی مایع حیات و زندگی ما انسانهاست . و برای اینکه حضور انرژی برق را ببینیم از طریق یک جسم مادی باید انرژی برق به درون ان حلول کند و نفوذ کند تا ما به قدرت و نیروی برقی که با چشمان دیده نمیشود ایمان اوریم .
انرژی برق از طریق روشن شدن لامپ خودش را به ما نشان میدهد و زندگی تاریک شبانه ما را روشن میکند .
درست مانند خداوند که برای اینکه نیرو و حیات بخش بودن وجود و انرژی خود را به ما انسانها نشان دهد از طریق پیامبران که همان پیام رسانها هستند به واسطه معجزاتی نشان میدهد.
خداوند مانند نیروی برق به درون هر کاسه و بشقابی نمیتواند نفوذ کند باید انسان برگزیده و کسی باشد که برای اتصال به نیروی برق همانند لامپ این قابلیت را در درون خودش داشته باشد تا بتواند نیروی خداوند را به انسانهای دیگر چون نور و روشنایی نشان دهد .
بله پیامبران مانند لامپ درون وجودشان سنسورهایی که توسط خودشان در وجودشان ایجاد کرده اند . توان اتصال به منبع اصلی نیروی برق و خداوند را دارند .بعد از اینکه ان پیامبر از کارخانه تولیدلامپ بیرون امد؛
توسط خداوند از طریق سر پیچ و سیم به نیروی برق متصل میشود و اعتبار میگیرد و روشن میشود و قابل احترام میشود در مقابل انسانهای دیگر درست مانند معجزات پیامبران که خداوند برای انکه نور و روشنایی منبع نیروی برق را که وجود خدایی اش است از طریق لامپ که همان پیامبران هستند به انسانهای دیگر نشان دهد.
با هماهنگ کردن اتفاقات طبیعی به درخواست پیامبران در مقابل انسانهای دیگر معجزه را نشان میدهد که این معجزه همان سرپیچ و سیم رابط لامپ به نیروی اصلی برق است که سبب ان میشود لامپ روشن شود و باعث روشنایی زندگی انسانهای گمراه در تاریکی میشود .من سر تعظیم به پیشگاه خداوند فرود میاورم . خدایا عاشقانه دوستت دارم .خالصانه مشتاق دیدنت هستم البته همین الان دارم حضورت را در این سایت احساس میکنم .
متاسفانه به واسطه باورهای غلط و خواسته های اشتباه خود ماست که از منبع و انرژی اصلی خداوند فاصله گرفته ایم .
برای رسیدن به درجه پیامبری باید خودمان بخواهیم و دل از خیلی چیزهای زندگی و مادیات و دنیوی بکنیم تا لذت حضور خدا را که هزاران هزار برابر بالاتر از لذت های دیگر زندگیمان است درک کنیم .
❤❤❤❤❤❤
خدایاااااااااااااا مخلصتم دربستتتتتتتتتت❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤۱۴۰۰-۰۴-۱۲ -
سلام و درود خدمت استادعزیزوگرامی
به جرات میتونم بگم یکی از بهترین فایل هایی بود که گوش کردم پراز نکات عالی و آموزنده و دقیقا چیزهایی که نیاز امروزم بود گوش بدم دقیقا حرفاتون درست بود باورهایی که ما ناخواسته چه ازطریق خودمان و چه ازطریق دیگران که اونم از روی عمد صورت نگرفته شده باورهای امروزی ما . دقیقا به ذهن هر آنچه که بگوییم باور می کند چه درست چه غلط
دراینجا قراره زندگی کنیم یک زندگی کاملا متفاوت از گذشته .خوشحالم که جرات کردم دراین دوره شرکت کنم واین صحبت تون که هر آنچه بنوسیم به واقعییت تبدیل می شود به شخصه دنبال یک زندگی متفاوت تغییرات مثبت جدیدی بودم که با آنچه درقبل بود فرق داشته باشه اصلا یادم نیست کی و کجا با اینجا آشنا شدم فقط می تونم بگم تغییرات رو حس می کنم واستاد ازشما ممنون هستم بابت این همه فداکاری۱۴۰۰-۰۲-۲۱ -
سپاس استاد گرامی🙏
همان طور که فرمودید درک و پذیرش چنین نکاتی میتواند برای هر کسی چالش بوجود بیاورد، ولی زمانی که کسی در این راه قدم برداشته قطعا نتایجی دیده و به میزانی از آگاهی رسیده که الان در این مسیر قرار دارد. سالها تحت تاثیر تربیت خانواده و جامعه باورهایی در ما نهادینه شده که گاهی شاید با دیدن عکس آن باورها، باز هم تغییر آسان نباشد. برای رسیدن به شناخت و آگاهی نیز مانند تمام چیزهایی که تابحال یادگرفته ایم، باید گام به گام و پله پله قدم برداریم و فقط به خدا توکل کنیم از او کمک بخواهیم تا در این مسیر به ما کمک کند تا چشم و دل ما با شناخت واقعیت هستی روشن شود. به امید آگاهی 🙏🙏🌺۱۴۰۰-۰۲-۲۰ -
درود بر استاد ضیاء گرامی ، بسیار فایل پر محتوایی بود ، در قسمت اول راجع به برداشتهای دوستان عزیز از مطالبتون در خصوص مذهب و مسائل عقیدتی بود که شخصا از خیلی وقت قبل بسیاری نکته ها برام جای سوال بود که خودم به یک سری آگاهیها رسیده بودم ولی فایلهای سوم و چهارم دوره قوانین زندگی منو مطمئن ساختند که اشتباه نکردم و امروز به افکار و عقایدم کاملا مطمئن هستم که مسیر درست را پیدا کردم اونم با تفکر خودم و آموزشهای شما..
بابت مطلب بعدی کاملا با عقیده استاد موافقم زیرا به عینه لمس کردم که اگر دنباله رو دیگران باشیم بد جوری می بازیم و منبعد در همون مسیری قدم برمی دارم که خودم بهش ایمان دارم ولو اینکه خلاف جهت دیگران باشه و هرگز اشتباهات گذشته را تکرار نمیکنم .
ودر جایی دیگر طبق ایه قران در سوره قلم ، نشاندهنده این است که خداوند به قلم و آنچه می نویسد قسم یاد کرده و این ارزش نوشتن را بیان می کند شخصا به نوشتن علاقه مندم زیرا بمن ارامش میدهد و یادگیری مرا چندین برابر کرده و در خاطرم مطالب میمانند من حتی گاهی دلخوریهام رو از افراد مینویسم و خودمو تخلیه روحی روانی میکنم و سپس نوشته ام را پاره میکنم اینکار بمن حس خوبی میده👍
در قسمتی دیگر از قدرت درون خود گفته بودید همون جریان دراومدن خورشید از پشت ابرهای سیاه و این مطلب کلی امیدواری میده به اینکه همه ما یه سری توانمندیها داریم که با تمرین و تمرکز روی آنها میتونیم همین نتیجه های عالی را کسب کنیم بابت این قدرت درون بشما تبریک میگم👍بابت همه آموزشها و کلام مثبت و سنجیده و تاثیر گزارتون سپاسگزارم 🙏🙏🙏۱۴۰۰-۰۲-۲۰ -
درود بر استاد ضیاء گرامی ، بسیار فایل پر محتوایی بود ، در قسمت اول راجع به برداشتهای دوستان عزیز از حرفهای استاد در خصوص مذهب و مسائل عقیدتی بود که شخصا از خیلی وقت قبل بسیاری نکته ها برام جای سوال بود که خودم به یک سری آگاهیها رسیده بودم ولی فایلهای سوم و چهارم دوره قوانین زندگی منو مطمئن ساختند که اشتباه نکردم و امروز به افکار و عقایدم کاملا مطمئن هستم که مسیر درست را پیدا کردم اونم با تفکر خودم و آموزشهای استاد…
بابت مطلب بعدی کاملا با عقیده استاد موافقم زیرا به عینه لمس کردم که اگر دنباله رو دیگران باشیم بد جوری می بازیم و منبعد در همون مسیری قدم برمی دارم که خودم بهش ایمان دارم ولو اینکه خلاف جهت دیگران باشه و هرگز اشتباهات گذشته را تکرار نمیکنم .
ودر جایی دیگر طبق ایه قران در سوره قلم ، نشاندهنده این است که خداوند به قلم و آنچه می نویسد قسم یاد کرده و این ارزش نوشتن را بیان می کند شخصا به نوشتن علاقه مندم زیرا بمن ارامش میدهد و یادگیری مرا چندین برابر کرده و در خاطرم مطالب میمانند
در قسمتی دیگر از قدرت درون خود گفته بودید همون جریان دراومدن خورشید از پشت ابرهای سیاه و این مطلب کلی امیدواری میده به اینکه همه ما یه سری توانمندیها داریم که با تمرین و تمرکز روی آنها میتونیم همین نتیجه های عالی را کسب کنیم بابت این قدرت درون بشما تبریک میگم👍بابت همه آموزشها و کلام مثبت و سنجیده و تاثیر گزارتون سپاسگزارم 🙏🙏🙏۱۴۰۰-۰۲-۲۰ -
سلام و درود خدمت استاد ضیاء عزیز
فایل رو گوش دادم ممنون از شما و صفاى کلامتون. در مورد اینکه فرمودید در پى درخواستهایى که به حهان هستى میدادید و بر اساس باور و میزان اعتماد و اعتقادى که داشتید دریافت میکردید و متعاقباً در برهه اى از مان احساس کردید فرد خاصى هستید که برگزیده شدید و اینکه بعدا متوجه شدید اصل داستان چیست باید عرض کنم واقعاً صددرصد با شما موافق هستم که خداوند تمام مخلوقات خود را عاشقانه دوست داره و به تمام ما یکسان نظر میکنه، اما اینکه ما با چه نگاهى به کرم و احسان و لطف او نگاه میکنم و به چه میزان باور داریم و اعتقاد و ایمان به باورمون چند درصد هست پاسخ دریافت میکنیم، وقتى در قران میفرماید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را! اسمى از فرد خاص، بنده ى خاص و برگزیده ى خاص نبرده، جمیع مخلوقات رو نام برده، پس این نشون میده ما هستیم که به میزان اعتمادمون دریافت میکنیم، بسیار متین فرمودید.سپاس از شما🙏🏻۱۴۰۰-۰۲-۲۰ -
سلام خدمت استاد بزرگوار اول میخواستم بگم خدایی نکرده من اصلا مقاومتی در برابر گفته های شما ندارم و من فقط نظرم رو در فایل قبلی گفتم و هیچ قصد و غرض بدی نداشتم و یک مورد دیگه اینکه من متاسفانه هیچ وقت نرفتم در مورد نماز و روزه تحقیق کنم که اگه این کار رو میکردم اینجور کورکورانه هرچه که بهم میگفتن رو قبول نمیکردم که زندگی الان من این نبود .این فایل خیلی پربار و جالب بود و من خیلی لذت بردم و کاملا با صحبت های شما موافق بودم امیدوارم خداوند این توفیق رو بهم بدهد که بتوانم شاگرد خوبی براتون باشم خدا قوت استاد
۱۴۰۰-۰۲-۱۹ -
درود استاد بزرگوار
خدا قوت
اولین نکته ای که در این فایل من را به فکر فرو برد، این صحبت شما بود که: حتی افرادی که قرآن را ترجمه کرده اند، بر اساس ذهنیت خودشان و درکی که شخص خودشان از قرآن داشته اند، ترجمه عربی را به فارسی برگردانده اند و به قول شما، در جستجوی هر چیزی که بوده اند، همان را پیدا کرده اند و به ما هم انتقال داده اند. اگر دنبال عشق، مهربانی و بخشش خدا بوده اند، همان را یافته اند و اگر هم دنبال عذاب، قهر و آتش دوزخ بوده اند، همان را پیدا کرده اند و به ما هم منتقل کرده اند و ما هم متاسفانه بدون هیچ تحقیقی پذیرفته ایم.
ضمن اینکه من معتقدم، برای برخی واژه های عربی، معادل فارسی مناسبی یافت نمی شود. یعنی آن واژه عربی، فقط توسط یک کلمه فارسی، به درستی معنا نمی شود و گاه نیاز به توضیح بیشتری، حتی در حد یک جمله دارد. بنابراین تمامی این مسائل قابل تامل و بررسی هستند. مسلما همه ما به اصل قرآن و درست بودن آن، اعتماد کامل داریم ولی اینکه مترجم و یا مفسر قرآن، چه اندازه با معانی عربی، اصطلاحات عربی، قوانین کیهانی، معنویت و … آشنایی داشته، و حتی چه درک، فهم، برداشت و ارتباطی با خداوند داشته، همه این مسائل نیازمند تعمق است.
مورد بعدی که در صحبت های شما برای من بسیار آموزنده بود، اینکه اگر کاری را انجام می دهیم که اکثریت انجام می دهند، باید به درستی آن کار شک کنیم! راستش خیلی روی این جمله فکر کردم تا آن را قبول کردم و به این نتیجه رسیدم که وقتی ما راهی را می رویم که اکثریت می روند، معنی اش اینست که از عقل خود دستور گرفته ایم، زیرا عقل همیشه محتاط است و از قدم گذاشتن در راهی ناشناخته که هیچ روهرویی ندارد، بیم دارد و به همین دلیل ما را ترغیب می کند که راه اکثریتی را برویم و حتی ما را از تک روی، می ترساند. ولی اگر ما با ندای درونمان که سخن خداست، آشنا باشیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم، مسلما می توانیم با قدرت و ایمان کامل در هر مسیری گام برداریم و حتی تکروی کنیم.
موضوع بعدی که خیلی زیبا بود، نشانه هایی که شما در رابطه با فایل ۴ دریافت کردید، نشانه هایی که شاید گواه بر طرح الهی زندگی شما بود!
و البته موضوع بیرون آوردن خورشید در آن روز ابری، توسط شما و توضیحاتی که در این زمینه دادید، باز هم به ما می آموزد که همه ما، چنین نیروی عظیمی در وجود خود داریم، فقط کافی ست که از آن آگاه شویم، باورش کنیم و از آن استفاده کنیم.
در کل واقعا فایل فوق العاده آموزنده ای بود. سپاس فراوان از شما 🙏🌺🌺۱۴۰۰-۰۲-۱۹ -
خدایا سپاس برای این فایل صوتی ارزشمند
سپاس از استاد مهربان که با چه شیوه قشنگی آموزش میدن …واقعن با این فایل منقلب شدم اشکم جاری شد هم قسمتهایی رو خندیدم پر از حس شوق شدم اینقد برا من الهام بخش و تاثیر گذار بود این فایل
و هر دفعه که فایلهای شما رو گوش میدم ایمانم بیشتر میشه که من باید در مسیر شما قرار میگرفتم که خیلی چیزا برام روشن بشه ..ی روز درخواستی داشتم و خداوند به چه قشنگی پازل این دوره رو چید و من عاشقانه با تمام وجودم گوش میکنم لذت میبرم
به امید اتفاقای توپ و موفقیت برای همه دوستان۱۴۰۰-۰۲-۱۸




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.