سبد خرید

راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۹

امتیازدهی 5.00 از 5 در 28 امتیازدهی مشتری
(28 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

28 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۹

کیفیت
ریویوایکس
97%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

11 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها 💙💙💙
    خیلی از فرصت های زندگیم رو به دلیل مراجعه به پرونده های گذشته از دست دادم از طرفی هم چون از دوره تکامل هیچ درک و شناختی نداشتم فرصت های خیلی کمی هم که دریافت میکردم به دلیل عجله کردن به پایان نمی رسوندم،علاوه برا اینکه درک دوره تکامل استرس ها و نگرانی ها رو کم میکنه حسادت هارو هم از بین میبره🙂 چرا که ما هم به مثل درخت،رشدمون طبیعی اتفاق میوفته،حتما در آینده نزدیک با تجربه کردن این آگاهی هارو بدست میارم😍
    در مورد اجبار کردن و جلوگیری از دوره تکامل دیگران نمونه زیادی در اطرافم اتفاق افتاده، مثلا یکی از نزدیکان خودم که به نوعی اعتیاد داره بارها توسط خانوادش مجبور میشد برای ترک اعتیاد حتی به اجبار میخواستن اونو به کمپ ترک اعتیاد بفرستن که باعث میشد اون بیش از پیش مصمم بشه برای ادامه اعتیادش اما اگه به عنوان پیشنهاد بهش گفته میشد اوضاعش خیلی فرق می‌کرد، بهرحال دست از سر دیگران برداریم و بزاریم دوره تکاملشون رو طی کنن،برای رشدمون مثل درخت باشیم🙂 ، درخت های اطرافمون(انسان ها اطرافمون) هم طبیعی رشد میکنن🪴
    سپاسگزارم از این همه آگاهی 🟢

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    اقدام و عمل دو عامل بسیار مهم در رسیدن به خواسته است.و اینکه بدون قضاوت و مقاومت عمل کنیم وقتی من به این سایت هدایت شدم پس قطعا بهترین جا برای من اینجاست پس نباید با توجه به فایل ها و پرونده های قبلی ذهنم تصمیم بگیرم یا قضاوت کنم ما آمدیم تا رها شویم از هر انچه که در گذشته ما را اسیر کرده بودند و خلق کنیم زندگی سر شار از آرامش و حال و حس خوب را.
    من به این نتیجه رسیدم هنگامی که تسلیم و رها باشیم در هر شرایطی میتوانیم خالق باشیم و صدای هدایت خداوند را بشنویم.
    و همچنین بعد از گذراندن سیر تکامل خود قطعا به خواسته خود برسیم.
    و چه جالب است که ما نمی‌توانیم مالک زندگی فرزندانمان باشیم باید رها و آزاد باشند تا با تجربه کردن و آزمون و خطا کردن مانند خود ما به هدف و رسالتشان برسند.

    ۱۴۰۱-۰۷-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای منان .درود فراوان به استاد مهربانی ها ،❤️❤️ استاد عزیزم سپاس بخاطر این یک سال دوره تکامل که در کنار شما یاد گرفتم ورشد کردم .من بی ترمز بودن رو از شما الگو گرفتم چرا که قلبم برام تصمیم میگیرد وخودم همون اول به خدا وشما که دستی از پروردگار هستین سپردم ..ایمان +عمل اگر باشد موفقیت حتمی است .دوره ی تکامل مهم ترین نکته ی کلیدی است که اگر درک شود تمام تضادها برداشته میشود ..چون یاد میگیریم عجله ی نکنیم یاد میگیریم الگوی ما طبیعت باشد ..یاد میگیریم برای کسی تصمیم نگیریم ..یاد میگیریم فقط آن طوری زندگی کنیم که خودمان دوست داریم ..یاد بگیریم خودمان باشیم ..نه ظاهر نمایی کنیم نه ظاهر سازی ..اگر ما اینجا هستیم و هدایت شدیم پس خداوند. ما را انتخاب کرده چرا تلاش نمی‌کنیم درک کنیم وجلو بریم چرا ذهن ما مقاومت میکند اگر واقعا به هدایت خداوند. ایمان داریم پس دو دلی چرا ،،؟.من تو یک سال یاد گرفتم که وقتی خودم رها کردم و ایمان داشتم به خداوند. واینکه استاد دارد رسالتی که خدا ازش خواسته انجام میدهد .معجزات در زندگیم رخ داد ..نگاه تو زیبا کن دوست عزیز. خود بسپار به خدا .بسپار به دستان خدا که استاد است ..در حال زندگی کن ..به عقب برنگردد. وفکر نکن مسیر را برو .💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹
    نکات قابل توجه زیادی توی فایل بیان شد:یه مورد اینکه به محض استپ کردن گوش دادن به فایلها،کامنت گذاشتن و بطور کل درگیر بودن توی مسیر رشد و اگاهی،ذهنمون درگیر فضای بیرون،جامعه دنیای مجازی ،اخبار و و و و و میشه و ما افت میکنیم،افت انرژی،مدارمون میاد پایین و به دنبال اون حال بد،اتفاقهای بد و ووووو من این مورد را به شخصه تجربه کردم و دیدم چقدر نتایجم عوض میشه به همین راحتی
    مورد بعدی اینکه وقتی وارد سایت شدیم و پذیرفتیم که مطالبی که استاد میگن به درد زندگی مون آینده مون بدون چون و چرا قبول کنیم چششششششم و اقدام و عمل انجام دادن نه فقط گوش دادن فایل به تنهایی بدون عمل

    و مورد بعدی اینکه اگه یه کاری را که همه میتونند انجام بدهند ما نمیتونیم،شک نکنیم مشکل از ماست….نه اون کار ،نه اون مسیر

    و یه نکته عاااالی دیگه:استاد گفتند ،دم اتاقCCU و ICU توی بیمارستانها نوشتند: ورود ممنوع چرا؟؟ چون اون مریض احتیاج داره یه مدت تنها باشه قرنطینه باشه تا سلامتیشو بدست بیاره…..دقیقا مصداق کسایی که پا گذاشتند توی نسیر بیداری آگاهی باید یه ورود ممنوع بزرگ به خودشون بزنند که مانع ورود افراد و حرفهایی که باعث سلب آرامش و سلامتی و حال خوبشون میشه،بشوند.

    و یه مورد دیگه:که نقطه ضعف خود من هم بود و الان در حال بهبود هستم….اینکه همون موقع اقدام کن….نه اینکه بگی حالا انجام میدم حالا مینویسم،حالا گوش میدم حالا کامنت میذارم بعدا و بطور کل هرکاری،همون موقع باید اقدام کرد

    سپاس استاد برای آموزشهاتون🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خالق هستی
    درود بر استان ضیاء بزرگوار
    در ابتدای این فایل از عملکرد و عملگرایی صحبت شده است که مرحله بسیار مهمی هست و دقیقا مثل دوره تکامل ، عمل گرایی هم بسیار مهم است مثلاً خودِ من دیروز که ویس استاد رو گوش می کردم در جایی گفته شد که اگر خواسته ای دارید همون موقع که احساسش هست بنویسید و من برای انجام یک کار مهمی که امروز داشتم و دیروز این ویس رو گوش کردم ، همون موقع استفاده کردم و در دفترم از خداوند خواستم که کار امروز من به قشنگی و خوبی و راحتی انجام بشه و البته سپاسگزاری آنرا هم انجام دادم و امروز به صورت باورنکردنی خیلی بهتر از آنچه که فکر می کردم کارم انجام شد 👏😀
    در جای دیگری از فایل در مورد همراهی نکردن سایر اعضای خانواده با راهی که در پیش گرفته‌ایم صحبت شده است و خواستم بگم که من نیز مانند بعضی از دوستانم مثل خانم توکلی عزیز ، همراهی در این زمینه ندارم ولی راه خودم را ادامه می دهم و باور و یقین دارم که این آموزش ها طوری روی من اثر خواهد گذاشت که در سلامتی ک رفتارم و در همه کارها کاملاً مشهود خواهد شد و خواه و ناخواه همه گرایش پیدا می‌کنند به سمت من ولی الان هیچ اصراری برای دعوت آنها به این مسیرندارم👍
    در جایی دیگر از فایل از طرح الهی برای فرزندانمان صحبت شده است و این فایل ۱ سال قبل ضبط شده وسال گذشته از آن چیزی نمی فهمیدم ولی امسال کامل متوجه شدم که هر شخصی طرح الهی مخصوص خودش را دارد که باید دوره آن را طی کند لذا این باعث میشه که بیخود در کار دیگران مخصوصاً فرزندان دخالت نکنیم و آنها را آزاد بگذاریم که آینده خودشان را بسازند 💚😍
    در زمینه ترک محل کار نیز من هم مثل خانم ایرانمنش عزیز در موقعیتی خواستم کارم رو ترک کنم چون محیط اونجا برایم آزار دهنده بود بدون اینکه برنامه خاصی داشته باشم ولی چیدمان قشنگ الهی مرا به مسیری هدایت کرد که در آنجا هم آرامش هم استراحت و هم درآمد بهتر از این شرکت داشتم و از این بابت خداوند را بسیار سپاسگزارم🙏
    سپاس از استاد ضیاء بزرگوار بابت این فایلهای آموزنده شون🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا درود فراوان به استاد. عزیزم .🌷🌷.همان طور استاد فرمودند ..این فایل ها وقتی تکرار میکنیم هر دفعه نکته های بیشتری را دریافت می‌کنیم که اصلا دفعه ی قبل انگار اونو گوش نکرده بودم ..‌‌‌فایل نهم به من یاد اوری روز های طلایی زندگیم که خداوند از طریق خواسته های که کرده بودم به من نشان داد حواسش به من است ..پس من باید هرروز بیشتر از قبل شاکر خداوند باشم ..این فایل به من آموخت دیگر به فرزندم که تا قبل فکر میکردم باید امر ونهی کنم که از من بترسد ولی این دوره دوره ی سلامتی من بیدار کرد که هر کس باید خودش مسیر تکامل خود رو پیدا کند باید دوره اش بگذرد تا به اون پروانه ی که قبل تولد خودش انتخاب کرد برسد ..بعضی موقع ها باید رها کرد .چرا که تو این مسیر قلب وعقل با هم کلنجار میروند ..واگر به قول استاد ترمز بریده باشیم به قلب اعتماد کردیم ونتایج عالی رو دریافت خواهی کرد ..

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی🌹
    سلام و ادب حضور استاد محترم و دیگر دوستان خوبم
    سال گذشته که این فایل ها رو گوش می کردم، کمی مقاومت داشتم و پذیرش برخی مسائل برایم مشکل بود. ولی از آنجا که به استادم، اعتماد صد در صد داشتم ،صبوری کردم و اجازه دادم حرفهایشان در من شنیده شود، تکرار شود، افکار و باورهایم را تغییر دهد و … و الان که چشم باز کردم متوجه شدم که بسیاری از نتایج زندگی من، به واسطه همین حرفهایی که روزی نمی توانستم باور کنم، تغییر کرده اند و اکنون برای این صبوری ام خدا را شاکرم و از خودم متشکرم🙂

    سال گذشته واقعیت زندگی من این بود که به عنوان مادر، وظیفه دارم هدایتگر فرزندانم باشم و فرزندانم نیز وظیفه دارند، فرمانبردار بی چون و چرای حرفهای من باشند🙈😅
    چون به خیال خودم، بیشتر از آنها می دانستم🤭
    دانستنی هایی که یک مشت باورهای محدود کننده مخرب بودند.

    ولی امسال و بخصوص بعد از گوش کردن به فایل ۹ دوره معجزه سلامتی، می دانم که طرح الهی فرزند من با من فرق دارد. و اگر فرزند من، من را به عنوان مادر خود انتخاب کرده، دلیلی ندارد که در مسیر زندگی اش از من تبعیت کند، او کاملا مختار است که مسیر جداگانه ای را انتخاب کند و در آن مسیر به رسالت خود دست یابد. و من بسیار خوشحالم به خاطر این آگاهی های ارزشمند که باعث شدند نگاه متفاوتی به زندگی داشته باشم و حتما هم فرزندان من بسیار خوشحالند که من بعد از سالها، دست از سرشان برداشته ام و آنها می توانند آزادانه انتخاب کنند، آزمون و خطا کنند و تجربه کسب کنند و رشد کنند.
    الهی شکر به خاطر این آگاهی ها و وجود ارزشمند استاد ضیاء عزیز 🌷💗

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    این فایل ادامه ی فایل قبلی است و همان دوران تکامل را بسیار زیبا بیان میکند .
    و الان درکی که من از این فایل دارم به واسطه فایل ۹ دوره ی معجزه ی سلامتی است .
    عمل کردن عمل کردن عمل کردن
    جهان در مقابل عمل کردنهای ما واکنش نشون میده .
    هر انچه در زندگی ما قرار دارد جزو طرح الهی زندگی ماست .
    تمام تضادها و چالشهای زندگی من همچنان ادامه دارند تا زمانی یکی یکی آنها را حل نکنم وارد مرحله بعدی نمیشوم .
    و این مسیر اگاهی خیلی زییاست چون من سحر با سحر قبلی فرق نکردم فقط الان اگاه تر شده ام .
    یعنی این اگاهی بالاخره مثل کشی که منو داره میکشه به عقب اونقدر من و میکشه تا قدرت رو از عقل من بگیره و من و پرت کنه به مرحله بعد و این همون صبوریه در مسیر و طرح الهی ام .
    در حالی که سحر قبلی ، یک سحر ترسو بود و فقط شرایط را تحمل میکرد و بس .
    و هیچ اگاهی به نشانه ها و الارمهای زندگی اش نبود .
    و الان از وجود ادمها و تضادهایی که برام ایجاد میکنن ناراحت نیستم بلکه اگاه شدم که برای رسیدن به رسالتم و هدف زندگیم همه اینها رو خودم انتخاب کردم و همه جزوی از طرح الهی زندگی من هستند .
    چه قدر این فایل برای تربیت فرزندانمون مهم است . چون الان همه پدر و مادرها به نوعی میخواهن تمام اشتباهاتی رو که انجام دادن و انجام ندهند ‌.
    و به شکلی دخالت در روند تکامل و رشد فرزندشون دارن .
    اینجا برو اونجا نرو ، این کار و بکن ، این کار و نکن . نه اینکه فرزند و رها کنیم .
    بلکه راه رو بهش نشون بدیم . و نتایجی که از این مسیر به دست می اید و بگیم ولی حق انتخاب و از فرزند نگیریم .
    مثلا من خودم انتخاب رشته دبیرستانم و خانوادم انجام دادن در صورتی به شدت به هنر علاقه داشتم .
    و اگر اون مسیر و انتخاب کردم شرایط کارم و حتی انتخاب همسر و زندگی ام هم به مسیر دیگه ای میرفت .
    و انتخابهای ما هستند که زندگی ما رو شکل میدهند .

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربانی ها درود فراوان ،🌷فایل نهم قوانین زندگی به من یاد آوری روزهای اولی ایست که وارد سایت شده بودم وچقدر نتایج عالی تو زندگی آم دیدم …چقدر سرمست میشوم ..وذوق میکنم که من باید از سال گذشته موفق تر باشم .وپله های ترقی را طی کنم وفکر و ذهن مو پاک تر وشکیل تر از گذشته کنم ..من هر آنچه میخام را مکتوب میکنم وبا ایمان کامل بهش میرسم ..بجای غر وشکایت فقط در خواست بده ومنتظر بمون عجله نکن ..حتما خواهی رسید ..

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود استاد یاد گرفتم که شکایت نکنم خیلی شیرین بود اینجوری فرکانسم پایین نمیاد و روزم و لحظه هام خراب نمیشه.چقدر قشنگ‌گفتین شکایت نکن خواسته رو بنویس.من هم دیگه شکایت نمیکنم فوری خواسته هامو روانه کائنات میکنم.عالی بود عااالی

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۱-۰۴-۱۲

      سلام وادب و درود بیکران به استاد عزیزتر از جان
      اون هدفی که بخاطرش
      به سایت شما کشانده شدم
      و دو دوره راز قوانین زندگی رو کار کردم
      وباورهام درست تر شدن ب شکرانه خدای مهربان
      من به اون هدفم رسیدم
      والان بهترین وشادترین
      خاطره خوش انگیزترین رو دارم
      تو مسرم موفق شدم خداوند یاور وهمراهم بود و سخنان گرم شما قوه قلبی برای من بود
      از شما صمیمانه متشکر واز خدای خوب ومهربانم سپاسگزارم
      سپاسگزارم سپاسگزارم
      خدایا خوشحال وراضی و سپاسگزارم
      برای خرید دوره بعدی محصول دوره راه رسیدن به رویاها

      دست بوست استاد عزیزم

  • ناهید ناصحی

    با سلام درود فراوان ..کافی به خدا وکاعنات اعتماد کنیم ..خودش همه فرصت ها جور می کند الان من کاری میخام انجام بدم فقط درخواست میدم اصلا استرس ندارم می‌دونم خداوند تو بهترین شرایط برای من انجام میده .‌..فقط صبر باید داشته باشیم .🖤❤️💚..برای رسیدن به خود واقعی باید تلاش کرد منظور هرچه استاد فرمودند عمل کنیم .💪خاستن توانستن است ..باید دوره ی درمان را طی کرد ..باور در زندگی ما خیلی تاثیر داره ولی باور درست باید باشه مثل من باور نوشتن در ذهنم قوی کردم چون هرچه می‌نویسم بدست میارم ولی دیر وزود داره ولی دیگه مثل گذشته حرص نمی‌خورم وعجول نیستم می‌دونم سرموقع انجام خواهد شد ..وخدا رو شکر آدم های منفی هم از من فاصله گرفتن ..والان احساس آزادی میکنم …

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    طی کردن مسیر و دوران تکامل چه حس زیبایی دارد .اینکه خودت آگاه بشی و خواهان زندگی خوب و رشد خودت باشی هیچ مانع و فکری نمیتواند تو را از مسیر خارج کند حتی نزدیک ترین افراد زندگیت و در واقع همین ماندن و ادامه دادن مسیر است که به ما اعتماد به نفس و قدرت میدهد ، اینکه با سکوت خود وبا آرامش مسیر را طی کنیم بسیار زیباست . هر کدام از ما در جایگاهی که هستیم نتایجی را به واسطه طی کردن این مسیر به دست می آوریم . گاهی این نتایج مادی و گاهی معنوی است . و قابل مقایسه با یکدیگر نیست . درک کردن موهبتهای الهی و آگاه شدن به لحظه حال در زندگی بسیار زیباست . البته در عمل خیلی نیاز به ایمان دارد که تمرکز بر روی باورهای گذشته و اتفاقات گذشته و قدیمی نگذاریم و نگرانی و ترس از آینده را در وجود خود بکُشیم . و در لحظه هر آنچه را که حس و حالمان میگوید درست است انجام دهیم و در واقع ایمان و اعتماد کامل داشتن به خودمان که همان خدای درونیه ماست را انجام دهیم .
    نکته جالبی که اگر ما آن را رعایت نکنیم باعث ریزش ما میشود همان قبول کردن حرفها و صحبتهای شماست بدون اما و اگر و تردید و شک است .
    اینکه با ندای قلب و خدای واقعی که فقط حس آرامش و لذت است را زندگی کنیم و در هنگام تضادها از اعماق قلبمان خواسته مان را بخواهیم و تمرکزمان روی خواسته هایمان باشد حال چه با نوشتن در درون دفترچه یا در درون خودمان آن را بنویسیم نتایج بسیار زیبا و عالی که متناسب با واقعیت درونی ماست اتفاق می افتد .
    نتایجی که من از این سایت در مسیر زندگی ام گرفته ام بسیار زیاد است . ولی نکته جالبی که دیشب دیدم و برایم بسیار جالب بود این تغییر من نه تنها برای من پیامدهای زیبا و شگفت انگیزی داشته است اطرافیانم هم یواش یواش در حال تغییر کردن هستند .
    مثلا بابای من که مرتب شبکه های خبری را گوش میدادند و کانالی غیر از خبر در خانه نبود . به واسطه چند بار که به بابام گفتم :بابا جان شنیدن این اتفاقات چه چیزی برای شما دارد جز اینکه ضربان قلب شما را تند میکند و شما را بر افروخته میکند چیز دیگری ندارد .
    هر چند تغییر بابای من زمان برد ولی نکته ای که من اصلا به ان توجه نداشتم ولی در رفتارم نشان داده بودم اصرار در این جریان نداشتم و با ارامش برخورد میکردم .خلاصه کانالهای تلویزیون خانه بابای من به دیدن شبکه هایی که محتوای آنها فیلم و ترانه و راز بقا و … است تغییر جهت داده است و این برای من خیلی نکته جالب و شگفت انگیزی بود .
    حتی خانه خودم هم همسرم از زمانی رفتار من را دیده است که هیچ پیگیر مسایل دنیا و جامعه نیستم او هم کمتر این مسایل را دنبال میکند.
    و نکته جالبی که من با افتخار ان را بیان میکنم در بین اعضای خانواده و دوستان و همکارانم این موضوع است که :
    (( من خبر ندارم )) و جالبی این اتفاق این است که دیگران به من با نگاه یک دیوانه نگاه میکنند و من مثل دیوانه ها عاشق و شیفته ی این نگاه ها هستم چون مهر تایید بر من و مسیر من میخورد .
    دیوانه بودن و از خود بی خود شدن در وجود خود ، در لحظات ناب زندگی ، در لحظاتی که هر آنچه از الطاف خداوند است حس و حال ما را خوب و عالی میکند بسیار زیباست . زندگی چیزی نیست جز حس کامل زنده بودن و زندگی کردن و درک کردن آن .

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    درود و خدا قوت خدمت استادعزیزم
    لذت بردم از این دوره تکامل که اگر درکش کنیم به چه رهایی و نتیجه هایی میرسیم
    تجربه چند وقت پیش من که با گوش دادن فایل اومد تو ذهنم در مورد مدرسه و درس پسرم بود .از اول مهر که مدرسه ها شروع شد خب پسر من خیلی همراه کلاس نبود و اصلن گیج بود و کلن با روش این معلم که خیلی هم سخت گیر بود ارتباط نمیگرفت و هر روز ما ی مسئله و ناآرومی و تنش تو خونه داشتیم …منم تحت تاثیر حرف های معلم و مدرسه قرار گرفته بودم …از اونجایی بخوام بهتر بشه شزایط فشار و کنترل روی پسزم که دقیقن داشت نتیجه عکس میداد و ارتباط مادر فرزندی هم داشت خراب میشد و پسر من عصبی هم شده بود و هر روز صبح حالت تهوع و گریه و خلاصه اینکه آرامش ی ده روزی رفته بود به واسط این مدرسه و درسا …..من ی روز نشستم و گفتم خب این ی تضاده راه حلش چیه وظیفه من که ی ذره آگاهی دارم چیه؟مدرسه و معلم دارن اشتباه میکنن من اینجا چکار کنم که پسرم با لذت مسیر مدرسشو طی کنه ؟ی روز نشستم با پسرم حرف زدم کلی و از اون روز گفتم خدایا پسرمو کمک کن همینجور که همیشه همراهمون هستی من رها میکنم و میسپارم به تو و تو ذهنم ی تصویر سازی کردم و تمام …خدا شاهده ی آرامشی اومد تو وجود من باورتون نمیشه پسر من کلن تغییر کرد یعنی اینقد قشنگ درسشو میخونه رو برنامه خودش که من ی لحظه به خودم اومدم گفتم چطور داشتیم بچمونو داغون میکردیم با کنترل کردن بی جا واقعن ی عالمه درس گرفتم تو این موضوع و الان با لذت درسشو میخونه امتحانشو بدون کمک من میده و ی عالمه کارهای جانبی که خودش برا درسش انجام میده .واقعن ناآگاهانه چقد میتونیم تو آینده بچهامونو تاثیر بد بزاریم و اعتماد به نفس بچهامونو از بین ببریم و با ی آگاهی کوچولو همه چیز تغییر میکنه و رو به سمت درست پیش میره ….خدوندا سپاسگذارتم عاشقانه
    ممنون استاد بابت این همه آگاهی ها در پناه حق شاد باشید 🙏❤

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود هروقت این فایل گوش میدم یاد اون. روز قشنگ افتادم که هنوز تازه وارد سایت شدم وخداوند منو غافلگیر کرد بسیار کیف میکنم واراده ام هرروز بیشتر از قبل میشه برای عوض شدن ومنتظر غافلگیری وسورپرایز پروردگار هستم .دیروز در دفترم خواسته ی داشتم ووارد کردم وصمیم قلب شکر گزار خدا شدم وتصور کردم خواسته ام برآورده شده ولی یه ساعت نشد گوشی ام زنگ خورد وخبردار شده ام به خواسته ام رسیدم وخیلی خیلی خوشحال شده ام ویاد فایل خانم شادی افتادم ودفتر آرزوها بوسه زدم واشک شوق ریختم ..پس باید ما هرچی میخایم اول از ته دل درخواستش بدیم وایمان داشته باشیم انجام خواهد شد وسپاسگزار خدا باشیم برای همه چیز داده ونداده ..اگه نداده یا صلاح مون نبوده ویا باید صبوری کنیم ومنتظر روز موعود بمونیم که غافلگیر شویم ..من دوستی دارم با آنکه فرزندی داشت ولی از زمانی فرزندش چهارساله بود دنبال این بود خداوند بهش فرزندی بده و همیشه هزار دکتر می‌رفت وحتی به دعا نویس ودکتر گیاهی مراجعه میکرد ومن هرچی میگفتم ناشکری هنوز دخترت کوچیک گوش نمی‌داد به زور میخاست خدا بهش بچه بده وسع بار باردار شد ولی متاسفانه یا میفهمید بچه ی قلب نداره ویا عقب افتاده مجبور به سقط میشد وتا اینکه چند سال دندون رو جیگر گذاشت و گفت دیگه نمیخام بچه دار بشم چون اگه باز مثل قبلی ها باشه نمیخام والان شش سال گذشت وشکر خدا متوجه شد باردار واونم دو قلو خدا بهش داده وشکر خدا نزدیک زایمانشه وبچه هاش سالم هستند ..الان میگه کاش به زور از خدا نخایم خدا خودش به وقتش غافلگیرت می‌کنه ..پس باید بعضی موقع خودمون به خدا بسپاریم ومنتظر غافلگیری خدا باشیم

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    درود خدمت استاد عزیز
    این فایل رو من خیلی وقته دارم‌گوش میدم‌ولی نمیدونم چه سری در این فایل بود که من نمی تونستم به اخر برسونم این فایل رو خدارو هزار مرتبه شکر بالاخره موفق شدم و تا انتهای فایل رو شنیدم و واقعا لذت بردم هنوز توی شوک هستم واقعا عین دیونه ها شدم و یه گوشه نشستم و دارم فکر میکنم و یه چیزایی داره دستگیرم‌میشه که من باید در این لحظه و این شرایطی که الان دارم این فایل رو گوش می کردم .
    ممنونم از شما استاد بزرگوار بابت این فایلهای بی نظیرتون خدا قوت

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام .خدا قوت .،😘😘..با تکرار فایل ها آرامش خاصی بهم دست میده قبلن قرص اعصاب وارامش می‌خوردم ولی الان فایل ها رو جایگزین قرص کردم واگر روزی دوسه تا گوش ندم .انگار چیزی از درونم کمه عین غذا برای بدن لازمه واگر روزی سه بار غذا نخوری ضعف می‌کنی وکم کم دستات لرزش میگیره واحساس ضعف می‌کنی وچشمات کم‌نور میشه ..من الان دقیقا همون طور هستم اگه در روز فایل گوش ندم احساس ضعف میکنم وبهم میریزم چقدر خوشحالم که دیگه فایل ها جایگزین قرص شیمیایی شد وبجای مثل یه جنازه بیفتم تو خونه الان با گوش دادن امیدم وانرژی چندین برابر میشه ..خدا رو هزاران بار سجده میکنم وشکر گزارم ..بابت اینکه من لیاقت بودن تو این دوره ها و سایت باشم،☺️☺️☺️☺️.با دست خالی وارد این سایت شدم ودارم با دستانی پر از آگاهی برای زندگی جدید ومن الان دارم چهار ماهه شدم ومیخام تو شرایط که همه ناله میکنن وناامیدن وهرروز شاهد خبر واز دیگه دادن عزیزی هستن که اونم با افکار خودمون که اتفاق میفته من میخام زندگی پر از خنده وشادی بسازم .من اول از همه ایمان قوی کردم .وبرای عوض شدن سریع عمل کردم وکاری باید انجام بدم ..تعمق نکردم وحرکت کردم ولی هنوز هم خیلی خیلی باید روی خودم کار کنم چون افکار منفی بعضی وقتها از من قوی تر ولی زود سعی میکنم پاک کنم خوبی ها فکر کنم ویا اینکه حتما صلاح من بوده اتفاق بیفته ودر پسش اتفاق قشنگ تری قراره برام بیفته ..من آمدن تو این سایت ..گوشی .ماشین .روابط خوب ..با همسر م واتفاق ریز ودرشت دیگه رو جذب کردم از همه مهم ترسلامتی ام جذب کردم و دیگه نیاز به قرص ندارم دیگه روان پریش نیستم اعتماد به نفسم دوباره بدست آوردم .،💪🥰.و همراه من پسرم با کمک خانم ایرانمنش عزیز با قانون با خدا آشنا بشه این هم یک موهبت از طرف خداوند ..من فقط میتونم بگم استاد تنها دلیل موفقیت من وگام های بزرگ که قرار بردارم فقط فقط بخاطر تو حرف های شما تعمق نکردم وانجام دادم وایمان قبلی ام منو به مسیر درست هدایت کرد …🧡❤️🧡.الان دیدم عوض شده کسی تا چهار ماه پیش آرزوی مرگ داشت وزندگی براش تکراری بود ولی الان دوباره متولد شدم پاکیدم چند برابر وعاشق زندگی کردن شدم الان به آسمون نگاه میکنم به خورشید .به ستاره میبینم چقدر جهان زیبایی داره ودرختان به نسیم که همه هدیه خداوند برای ما ..پس چرا استفاده نکنیم .از ابن همه زیبایی واین همه فراوانی …

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام
    کسی که اول حرکت کند قطعا بادست خالی بر نمی گردد شرط تغییر حرکت است.اینکه برخی افراد زودتر نتیجه میگیرند چون زودتر می پذیرند وباور میکنند وبه نوعی ایمان بیشتری دارند وسریع عمل می کنند.
    وقتی شروع به حرکت میکنیم نباید به دنبال به دست آوردن چیز خلصی باشیم باداشتن هدف شروع به حرکت میکنیم وباطبع جهان وکائنات هم در ازای حرکت ما پاسخ میدهد.
    اما اکثر افراد دلشان میخواهد قبل از حرکت انتهای مسیر را بدانند یعنی نداشتن ایمان
    ایمان یعنی دل در ناشناخته قدم گذاشتن واینکه تو شروع کنی وخداوند تو را در مسیر هدایت کند
    کسی که پای در ناشناخته بگذارد یعنی دل در دست معبود سپرده وآهسته آهسته راهنمایی وهدایت میشود
    🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻وکسی هم که نتیجه نمیگرد یعنی مسیر را اشتباه رفته وباید عمل کند
    همه ما برای تغییر از کارهای کوچک شروع کنیم
    شاید در مسیر حرکت مورد پذیرش جامعه وحتی اطرا فیان قرار نگیریم اما باز هم باید دل به دریا بزنیم

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    بنام او که نامی ندارد به هر نامی که خوانی سر برآرد
    تنها چیزی که افکار وباورهای ما رو تحت تاثیر قرار میدهد این است که برای آنها جایگزینی را پیدا کنیم.ومن حالا سعی دارم بیشتر این کار رو با فایلها وجملات مثبت وتاثیر گذار پر کنم

    دریچه ذهن ما همیشه باز است وهرروز چیزهای جدیدی وارد ذهن ما میشود
    وحال ما حق انتخاب داریم که چه چیزی را وارد کنیم وبپذیریم
    درمورد فایل ۹ اینکه دوست خوبم در بدو ورود اینقدر مطیع برخورد کرده بود نشان از پذیرش بالا وایمان بالاشون بود که عکس رو سریع از روی گوشی پاک کردند وواقعا برام جالب بود که به میزان باور وایمانشون پروردگار پاسخشون رو داد
    خداوند در شادی هاست
    وبه قول شما استاد عزیز وقتی ما داریم تجربه غم رو لمس میکنیم درست هست که تو اون لحظه به ما درسی رو میده اما با موندن در اون شرایط باعث میشه که به خدای درونمون توهین کنیم
    وماباید برای دریافت خواسته هامون اقدام کنیم وحرکت کنیم خداوند اون لحظه هست که وارد عمل میشه ودستشو برامون دراز میکنه
    🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
    چشم استاد انجام میدم🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
    چشم استاد بارها وبارها فایلهارو گوش میدم
    باوجود اینکه الان دارم تلاش میکنم
    دارم پیله ای رو دور خودم میکشم
    🌻🌻🌻🌻🌻چشم استاد به لطف پروردگار می خواهم پروانه باشم
    میخواهم لذت پرواز را درک کنم
    میخواهم تا من وخدا فاصله یک چشم برهم زدن باشد

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    سلام ودرود فراوان به استاد عزیزم ودوستان خوب دوره
    داشتم فایل ۹رو گوش میدادم البته چندباری خواستم اینکار رو انجام بدم اما هربار انگار چیزی در درون من مانع این کار میشد وواقعا نمیدونم چطور بگم امروز یک تضادی در مسیرم رخ داد که باعث شد بعد از چند روز درگیری موفق بشم این فایل رو گوش بدم
    هرچند فقط یکبار گوش دادن کافی نبود برای این فایل سنگین با این حجم محتوا
    در جواب سوال عزیزی که برای هدایت فرزندشون پرسیده بودند مثال که بخوام بیارم واقعا زیاد هست اما موردی رو که من خودم تجربه کردم ومربوط به خودم هست رو مطرح میکنم وچند مورد دیگه ای که همون لحظه اول در مورد سوالشون به ذهنم رسید
    خودمن از بچگی مسیر مورد علاقه ام رو میدونستم ولی متاسفانه آگاهی الان واین شناخت رو نداشتم وبه قول دوست عزیزمون به هدایت پدرم گوش کردم وقدم در راهی گذاشتم که ثمری برام در ظاهر نداشت اما به قول استاد اون مسیر اشتباه باعث شد که برگردم وبه دنبال رسالت حقیقی خودم برم که در دوران کودکی اون رو به خاطر هدایت فرد دیگری رها کردم
    به نظر من اگر همان زمان این تجربیات واین آگاهی ها رو داشتم قطعا مسیر خودم رو انتخاب کرده بودم وچه بسا الان برای خودم فرد دیگری بودم
    نه اینکه از الان خودم ناراضی باشم اما شاید در این زمان جای دیگری قرار میگرفتم
    واما اگه بخواهم مثالی دیگری برای شما دوست عزیز بیان کنم شاید نباید از دید مذهبی باشه اما میگم براتون مثلا داستان حًرت نوح وپسرش رو خیلی از ماها چه مذهبی وچه غیره زیاد شنیدیم باوجود تلاش پدرش در سرنوشتش تغییری رخ نداد
    ویا داستان قابیل وحضرت آدم
    مگرنه اینکه این دو فرزندان پیامبران بودند
    البته من حس میکنم فایل نیاز به تکرار زیاد داره اما اینا بخشی از نکاتی بود که من خودم به اون پی بردم

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام استاد خدا رو هزاران بار شاکرم دوباره فرصتی شد این فایل رو گوش میکنم ولذت میبرم واشک شوق میریزم استادتو نکته ی های اصلی این فایل اینه ..من به شخصه دیگه به حس وحرف قلبم گوش میکنم وله اون حس میرسم بلافاصله انجام میدیم وشکی ندارم که حتما نتیجه اصلی میرسم ….تو ماه سوم دیگه اصلا آهنگ غمناک گوش نمیدم ‌..وهیچ خبری رو دنبال نمیکنم .چون میدونم آهنگ غمناک خیلی در اون لحظه بهم حالت آرامش میده ولی در حقیقت عین همون سیگاری .که طرف غصه داره سیگار می‌کشه ارومش کنه پدر واقع از درون همه ی بدنش.رو مخصوصا ریه اشو از بین می‌بره وحتی شجاید سرطان ریه هم بگیره ..فهمیدم دیگه نباید برای گذشته ی که دیگه گذشت نباید غصه بخورم ..الان فقط درخواست میدم ومنتظر هستم به وقتش انجام خواهد شد البته با تلاش ..وپاک کردن ذهنم وسیاهی ذهنمون پاک کنم .ومواد سفید جایگزینش کنم ..من کودک دبستانی هستم ودارم کم کم پر پرواز درمیارم ومثل یه پرنده پرواز کنم سبک بال ..من دقیقا. داشتم صاحب ماشین شدم وبا کمال ناباوری بهش رسیدم والان سوار میشم ولذت میبرم ودست خداوند روی سر منه با آنکه پولم ردیف نبود ولی ماشین خریدم .خداوند برای این سوار ماشین مورد علاقه ام .همه رو بسیج کرد چه پدرم چه دوست عزیز که با بهترین شیوه ماشین به من فروخت ..استاد چند بار گفتم شما خدای. دوم من هستین فرستاده ی خدا هستین که منو بیدار کنی از کابوس .اینجا یاد گرفتم در مورد موضوعی که ربطی به من ندارع بحث نکنم ووقت ارزشمند خودم رو الکی هدر ندم چون با کسی که درکت نمیکنه وبحث بیهوده کنی وروی من اثر بذاره ویه افکار منفی تو ذهنم میاد یه گام به عقب برمی‌گردم .اصلا مهم نیس برام که درباره من چه فکری میکنن واز من جدا میشن همین که اینجا حال دلم خوب است برایم کافیست حتی اگه همه از دورم پراکنده بشن ومنو دیوانه خطاب کنن..

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    ایام به کام استاد گل ..امروز صبح که قدم میزدم واین فایل دوباره گوش دادم آگاهی جدیدی از قسمت آخر فایل فهمیدم تصمیم گرفتم دوباره به اشتراک بزارم ..همون طور که استاد گفتین من شخصا خودم شاید با دوران عقد حساب کنم ۱۵سال زندگی مشترک تجربه ی یه زنی ۷۰سالع اس رو دارم میخام بگم اگه اون اتفاقات که قبلاً از نظر من بدبختی بود باعث شد من الان تو دوره باشم واگاهی رو داشته باشم ..الان توجه ام به زندگی بیشتر شده وانگار خیلی چیزهای که قبلاً نافهموم بود الان برام روشن شده .الان میفهمم حتی نقصی تو لوازم خونه ام به وجود میاد آنقدر که قبلاً حساس بودم وله خراب شدن اون وسیله میشه ..الان میفهمم من خودم باعث شدم چون قبلاً بهش فکر کرده بودم ..دیشب گفتم من آدمی عجولی بودم خیلی البته هنوز هم باید روی خودم کار کنم ..ولی با فیل هشت این اگاهی بدست آوردم که باید همه چیز آرام آرام انجام شه تا به هدف اصلیم برسم ..باید مسیر طی شه..من تا درک‌کامل نرسم آینده روشن نخواهم دید ..من اگر تو زندگی شخصی خودم یا خانواده ام اون دوران مشکلات که الان برام شده طعم همون شکلات تلخ با وجود تلخیش ولی شیرینی خاص خودش داره ولذت بخش برام وخوشحالم در اون مسیر بودم واخرش تا شیرینی کامل به اتمام میرسونن این برام مهمه…تو قرآن آمده اگه صبر داشته باشی بعد هرسختی اسونی..وبعد هرناراحتی خوشحالی انتظارمون می‌کشه ولی در صورتی درکش کنیم و داخل اون تضاد مطمعن باشیم صلاحی بوده که فقط باید فهمید پگاه وشکایت نکرد ..استاد عزیزم این صبح زیبا با روحیه خوب وعالی شروع کردم من مطمعنم درکنار شما آرام آرام مسیر موفقیت رو پیدا میکنم …باز هم شاکرم که شما. رو خداوند به من هدیه داد…

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام دوباره ..استاد در مورد سوال این دوست عزیز ..سپاسگزارم از پروردگار باز دوباره به نوعی به آگاهی ما افزود .من به خودم میگم اگه اینجام فقط باید چیزی از من خواسته شده مثل یه دانش اموز از معلمش که فقط چشم بگم ودرس مو‌یاد بگیرم بفهمم نه اینکه بیام در امور درس دادن معلم دخالت کنم ..وبه معلم بگم درس دادن اشتباهه ..باید اینطوری که معلم دیگه درس میده تو درس بدی این یعنی اگه ده سال بگذره هیچ وقت درک نخواهم کرد و همچنان در خواب غفلت میمانم ….در مورد فرزند انتخاب کردن ..استاد با حرفتون موافقم وقبول دارم فرزندان ما پدر و مادرشون انتخاب میکنن ..من وقتی پدرم جایی دور نمیرم به من تو سن ۱۵سالگی منو مجبور به ازدواج کردن ..چون خودشون سن کم ازدواج کردن در واقعه همیشه به مادرم میگن چرا با من این کار.رو کردین چون خودتون تو سن کم ..من اگه سن ۲۵سالگی ازدواج میکردم صد درصد انتخاب درستی داشتم . ..بله حق با شماست استاد درکش سخته ولی کمی آگهی که دریافتم ..پدر من آدمی الان ۵۴سالشه تو عمرش دود نمیدونه چیه ..کاری که الان جونا تفریح میدوننن خودش آنقدر اذیت کرد ولی متاسفانه سه تا برادرم دنبال تفریح خوش گذرونی هستن وقلیون تفریح روز مره خودشون می‌دونن..اصلا شبیح پدرم نشدن این همه پدرم دعوا کرد ولی تا وقتی خودشون نخاستن کنار نداشتن رفیق بازی رو …اصلا با آنکه پسراش هستن ولی اصلا شبیح پدرم نیستن …پدرم هررشب قرآن میخونه ولی برادرام از نماز فراری هستن..درسته استاد واقعا حرفتون صددرصد قبول دارم ..خودم اصلا شبیح مادرم نیستم نه تنها خودم میدونم همه خانواده می‌دونن وحتی مادرم میگه تو مخ نداری ..تو غرور نداری چرا زود گذشت می‌کنی ..ولی من اخلاق خودمو دوست دارم ..وخوشحالم از ته دل با آنکه تک دختر هستم ولی شبیح پدر مادرم نیستم ..بارها پدر من میگفتم بابا تا برادرم خودش نخاد تو نفرینش کنی دعواش کنی اون عوض نمیشه همش میگفت من چیکار کردم تاوان چی رو پس میدم ..ولی می‌دیم با آنکه پدر و مادرم برادرم دوست داشت ولی هرچی پدرم می‌گفت برخلافش عمل میکرد تا اینکه خودش خسته شد چراکه شو‌عوض کرد ..الان میفهمم پدر من گناهی نکرده که تاوان شو با اذیت برادرم که از نظر پدرم اذیت پس بده ..اون ذاتا فکرش مثل پدرم نبوده واصلا ذهنش جوری بوده که باید رفیق بازی تجربه کنه ..تا وقتی خودش به نتیجه رسید واگاهی بدست آورد دیگه باید عوض شه ..

    وای استاد چقدر قشنگ مثال میزنین .وچقدر باحرف زدنتون تو زندگی خانوادگی ام دیدم والان میفهمم ودارم کم کم میفهمم باید برادرم اون کارا میکرد تا به تکامل برسه وتجربه بدست بیاره وتا در آینده اش دوباره همون اشتباه تکرار نکنه . از وقتی فایل ۸نگاه کردم وزندگی پروانه دیدم دیگه متوجه شدم عجله بزارم کنار به قول بقیه عجول نباشم باید یواش یواش جلو برم تا مرحله پروانه وپرواز برسم ..الان میفهمم تا با تکرار فایل ها وبه درک نرسم‌.نه تنها موفق نمیشم بلکه دوباره برمی‌گردم به افسردگی قبل وحتی بدتر از قبل …باید هزاران راه نرفته برم باید گام به گام انجام بدم ..عجله منو نه تنها به موفقیت نمیرسونه بلکه منو از نتیجه نهایی دورتر میکنه ..من امروز متعهد میشم فرزندم وقتی به سن بلوغ برسه دیگه تو هیچ کارش حتی انتخاب رشته تحصیل وطرز درس خوندش دخالت نکنم باید خودش مثل پروانه به تکامل برسه .

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود بر استاد ارجمند امشب موفق شدم فایل نهم گوش بدم چقدر غافلگیر شدم استاد ممنونم خیلی خوشحال شدم …اشک از چشمانم سرازیر شده ..تو فایل از من حرف زدین .واقعا استاد دقیقا امشب یاد دوماه پیش افتادم چقدر قشنگ حمایتم کردین وچقدر قشنگ خداوند شما. رو که دستی از خداوندی در مسیر من قرار داد ..من تو تعهد نامه که نوشتم به خودم قول دادم هیچ وقت خودم گول نزنم وهرچیزی که میخام بلافاصله در خواستشو بدم وبنویسم ..تو این دوماه هرچی نیت کردم و درخواست دادم به والله بهش رسیدم خودم متحیر شدم .اون روز شما گفتین عکس شهید رو بردار ..شهید ی چند سال شده بود دوست تنهایی ام که مثل دیوانه ها حرف میزدم گریه میکردم وهروز حالم بدتر میشد بله حق با شما بود .تا پاک کردم حال دلم بهتر شد خدای نکرده بی احترامی نشد مطمعنم اون دوست شهید از اینکه آرامش به من برگشت خوشحاله …اون روز اگه شما تذکر نمی‌دادید استاد من هنوز در خواب غفلت بودم …استاد من مدیون شما هستم خدا رو شاکرم که شما منو از چاه جهالت بیرون. کشیدی با آنکه اول راهم.بله استاد اون روز گوشی اعتراض کردم .ولی شما گفتی برو درخواست گوشی رو بده بله من انجام دادم وفرداش گوشی رو بخرم ..والبته هدیه بگیرم .برای اولین بار ..بله استاد من شما رو باور کردم شما خدای دوم من هستین واز ته دل واز قلبم به شما ایمان دارم ومطمعنم به حرفاتون وصدردصد میدونم بهش میرسم حتی اگه چند ماه طول بکشه …استاد خداوند فرمودند از تو حرکت واز من برکت این ضرب المثل که از قدیم میگن ومن شنیدم ..وحسی در من ایجاد شده که از همون اول که با تضاد تو اون پارک‌وخداوند حسی در شما ایجاد کرد که من نتونم وارد شم وشما به من اس بدین که از مسدودی خارجم کردبن همون لحظه نیروی قوی که مطمعنم از طرف خداوند بود گفت فقط حرکت کن حتما موفق میشی ..استاد الان حال یه پرنده رو دارم سبک بال در حال پرواز همه غصه هامو ریختم تو چاله ..وپرواز کردم …استاد من جسارت این پیدا کردم سه هفته اس که احساس کردم دیگه قرص نمیخام ریختم سطل اشغال ..انگار آرامشی به من خدا عطا کرده…با استرس ونگرانی خدا حافظی کردم ..درصورتی سه ماه قبل مثل آدم های معتاد قرص ها به جونم بسته بود ..اگه نمی‌خوردم حتی نمیتونستم با فرزندانم حرف بزنم ..ولی الان مادری شدم که باید باشم و فرزندانم خوشحال شدن وباورتون نمیشه.عاشق زندگی شدم ..استاد از چند گروه خانوادگی که قبلش دوستان اقوام همش غیبت میکردن وقت میگذروندن خارج شدم بدون اینکه به این فکر کنم دوستان ناراحت میشن فقط میدونستم باید خارج شم باید عوض شم ..اصلا برام مهم نیس تصورات دوستان گذشته ..حتی زنگ زدن اعتراض کردن که عوض شدی دین تو از دست دادی چرا از گروه حاجت گرفتن خارج شدی حتی متلگ گفتن تو کافر شدی ..فقط گفتم من خدای واقعی مو‌پبدا کردم با وجود خداوند دیگه چرا از شهید یا بنده خدا حاجت بگیرم ..احترام شهدا واجب برام عزیزن ولی من فقط میخام خداوند یکتا رو داشته باشم اگه قرار درد دل کنم چرا به غیر خدا با کسی دیگه باشه ….امروز فهمیدم خداوند کنار منه .اگه همه دوستان روزی ادعا شود میشد غم خوار منن از کنارم برن دیگه برام مهم نیس ..در عوض خدای واقعی. رو پیدا کردم …وسجده ی شکر به جا میارم …سپاس پروردگارم که امشب من اینجام تو سایت در کنار استاد عزیزم

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود مجدد بر استاد ضیاء گرامی ،
    در خصوص قسمت دوم فایل نهم نیز به عینه در زندگی خودم شاهد بودم و همچنین زندگی اطرافیان نزدیکم را که با دقت نگاه میکنم می بینم که موفقیت و پیشرفت و یا عدم موفقیت فرزندان هیچ ربطی به موقعیت اجتماعی و تحصیلاتی والدین آنها ندارد و انچه که این وسط تعیین کننده هست اراده فرزندان و البته همراهی خداوند هست و شاید کمی مرتبط به نحوه عملکرد والدین در گذشته های دور نیز باشه منطورم تحمل بعضی سختیها که بالطبع در جای دیگری از زندگی جبران میشه …
    معتقدم هیچوقت کنترل فرزندان نتونسته تاثیری در سرنوشت انها داشته باشه و اینو عملا مشاهده کرده ام 👍
    زمانی که از قوانین الهی هیچگونه آگاهی نداشتم ، روی رفت و امد فرزندانم و دیر اومدنشون به خونه و اینکه با چه کسی معاشرت میکنند خیلی حساس بودم و هیچوقت تغییر رفتاری از سوی اونا ندیدم و اگر هم بود فقط ظاهر قضیه بود و این موارد روی سلامتی و اعصابم تاثیرات بدی داشت و یکی از عواملی بود که به داروی اعصاب پناه برده بودم
    بعد از گذشت مدت زمان زیادی و از سال ۹۶ که با کانال استاد ضیاء بزرگوار آشنا شدم و بخصوص در یکسال اخیر که بصورت جدی در دوره های ایشان شرکت کردم و همواره به آموزه ها عمل کردم ، نتایج بسبار خوبی عایدم شد و انگار خداوند هم با خواسته های من همراه و همسو شد و امروز فرزندانم در جایگاه بسیار عالی از لحاظ تحصیلی و اجتماعی قرار دارند و حداروشکر هیچکدام از تصورات باطل گذشته که در مورد آنها داشتم ، در آینده اونا محقق نشد و از این بابت بسیار خوشحال و ابتدا از خداوند بزرگ وسپس از استاد عالیقدر سپاسگزارم 🙏🙏🙏💚💚💚
    برایم ثابت شد ، بچه ها خیلی بهتر از مامسیر درست زندگی را پیدا میکنند و تا زمانیکه خودشون مسایل و مشکلات را لمس نکنند و بقول معروف سرشون به سنگ نخوره ، نمی توانند مسیر درست را پیدا کنند بنا بر این باید به آنها آزادی عمل و فرصت داد کافیه به خدا توکل کنیم و دورا دور حواسمون بهشون باشه و گاهی اوقات که موارد بهتری بنظرمون میرسه فقط بهشون پیشنهاد کنیم من از شرایط موجود خود و فرزندانم بسیار خوشحال و راضی و سپاسگزارم
    🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی ،
    این فایل نیز سراسر آموزش و یادگیری و کاملا منطبق با واقعیتهایی هست که شخصا آنها را لمس کردم
    در خصوص قسمت اول فایل که مربوط به جذب سلامتی و ترک داروی اعصاب بود ، عرض کنم من از اواخر سال ۹۹ تصمیم به ترک داروی اعصابم گرفتم زیرا در طول مدت ۱۴ سالی که بنوعی به این دارو وابسته شده بودم همواره نگران و ترسان از عواقب مصرف این قرص بودم و با هرکسی که راجع بهش صحبت میکردم نه تنها مشکلی ازم حل نمیشد بلکه بر نگرانیم و اینکه از این دام هرگز رهایی نخواهم داشت ، بیشتر منو اذیت میکرد تا اینکه با گوش کردن مکرر به فایلهای استاد که مرتبط با این موضوع بودند ، تمام حواسم به ترک این دارو بود و این توجه موجب شد خیلی اتفاقی از سوی خداوند و کائنات در اواسط اردیبهشت به یک طبیعت آرام و سرسبز هدایت شوم آنجا که محیط را مساعد دیدم قاطعانه مصمم به ترک داروی اعصابم که بظاهر فقط یه نصفه قرص بود ولی در اصل ترکیبی از سه داروی مخرب و قوی بود ، گرفتم یعنی همان کلمه “چشم” را به استاد گفتم و حاصل این اطاعت ، ترک باور نشدنی این قرص هست اری من موفق شدم و این پیروزی بزرگ و ارزشمند رو بخودم تبریک میگم و بسیار خوشحالم👍 استاد از شما سپاسگزارم که در این مسیر همراه و مشوق من بودید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹
    همینجا از سایر دوستان همراهم مثل خانمها سعید زاده و ایرانمنش و دری نیز که مشوق من بودند کمال تشکر را دارم دوستان ازتون ممنونم 😍😍😍
    دوستان باورهای ما کارها میکنند امروز من در موقعیتی هستم که نه تنها خودم حتی پزشکان ، ترک این قرص اعصاب به باورشون نبود اونم خیلی ناباورانه !!!
    چون در اون طبیعت دور از شهر ابتدا قرصم را یک شب درمیان مصرف میکردم و با اطمینان از اینکه هنوز یه بسته ۱۰ تایی همراهمه وقتی رفتم سر کیفم که نوبت قرصم بود در کمال تعجب دیدم تموم کردم و اینو یه نشونه قلمداد کردم و دیگه نخوردم بله من موفق شدم خدارو شکرررر😃😃😃🌷🌷🌷💚💚💚

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرودخدمت استادگرامی
    واقعا فایل زیبا و پر از آگاهی این قدر از گوش دادن این فایل لذت بردم که نمی توانم احساسم رو بیان کنم راستش بار اوله ولی بالغ بر ده بار دیگه باید گوش داد که بتونم دقیق بفهمم هرچی جلوتر می رویم به آگاهی هایی می رسم که به سمت تکامل من رو هدایت می کنه هیجانی در وجودم شکل گرفته و فقط مشتاق گوش دادن
    شاید اولین کلاسی هست که در زندگی م این قدر علاقه دارم به یادگیری و درس پس دادن
    ممنون و فقط می تونم بگم سپاس بابت این همه وقت گذاشتن برای یادگیری ما

    ۱۴۰۰-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان

    سپاس از یزدان بی انتها و پاک که دوباره شرایط را برای استاد عزیزمان اماده کرد تا با اگاهی های خودشان که بسیار ارزشمند هستند گوشه ای از مسیر زیبای درک و شناخت راه رسیدن به اگاهی ودرک هستی را برای ما روشن کنند .
    سپاسگزارم
    سپاسگزارم
    سپاسگزارم
    استاد عزیز من همان لحظه که سوال این دوست عزیز و بزرگوار را دیدم به واسطه اسمشان و اینکه یک اقا برای اولین بار کامنت گذاشته بود کنجکاو به خواندن ان شدم و خیلی خوشحال شدم و به نوعی در کامنتشان پاسخی را فرستادم .
    و چه قدر خوب است ما دانشجویان با اجازه از محضر استاد بزرگوار در قسمت کامنتهای همدیگر فعال باشیم در واقع این خود یک راه تکامل است.
    چون همه ما در یک رقابت سالم و بدون از بین بردن ارزشهای انسانی در این سایت دور هم جمع شده ایم .و هدف و رسالتمان گسترش عشق و زندگی و سرمست بودن از دلیل خوب زنده ماندن و زندگی کردنمان است .

    استاد عزیز بسیار سپاسگزارم به واسطه تهیه فایل بسیار پر محتوا که به نوعی تکمیل کننده فایل ۸ دوره راز قوانین زندگی است و به نوعی ادامه سیر تکامل پروانه بودن را بسیار واضحتر برای ما دانشجویان فراهم نمود .
    به نظرم سوال این دوست عزیز خود نیز یک قسمت از تکامل دوره پروانه شدن بود .

    بله همه ما برای گذراندن سیر رشد و تعالی معنوی خودمان مانند رشد و نمو جسم و تنمان که نیاز به غذا و اب و محیط و هوای مناسب دارد ؛ روح ماهم نیاز به انتخاب یک راه از هزاران راه پیش رو دارد ولی به واسطه متعالی بودنش نمیشود برای رشد ان ; مانند جسمان از روی عقل و تعقل مواد مصرفی ان را انتخاب کنیم بلکه باید به واسطه حس و ندای درونمان ان یک راه از هزاران راه نرفته را انتخاب کنیم و در مسیر مدام متکی به حسهای درونی خودمان باشیم نه عقل و تعقل و محیط و باورهای جا افتاده در زندگیمان باشیم .
    و این تفاوت جسم و روح به نوعی بیان کننده تفاوت فکر و عقل است .

    به نوعی هر کدام از ما به واسطه تفاوت شکل ظاهری که با اطرافیانمان داریم ؛ شکل و فطرت باطنیمان هم متفاوت است.
    البته به نوعی در تفاوت ظاهری مراحل رشد همه ما یکسان است دوران نوزادی . خردسالی . نوجوانی . جوانی . بزرگسالی .میانسالی و پیری ولی در رشد معنوی هیچ کدام از این مراحل برای تک تک ما انسانها شبیه هم وجود ندارد و شبیه هم نیست . به نوعی در رشد جسمانی زمان باید پایه و اساس گذراندن ان مراحل باشد در صورتی که در رشد معنوی زمان معنا ندارد مانند استاد که برای ضبط این فایل به گفته خودشان بعد از سه هفته حس و زمانش رسید.
    و برای هر کدام از ما باید به واسطه ان حس هایی که با درک و اگاهی از انها به ان میرسیم حال یک سال طول بکشد یا یک روز یا یه دقیقه ،مهم درک کردن ما از تضادها و مشکلات و اختلافات به وجود امده در مسیر است که به واسطه درک یک تضاد اگاهی در عمل به دست میاوریم که در هزاران کتاب و گفته نیست و با درک ان اگاهی ؛ و اگاهی های بعدی ؛ این جوانه تازه از خاک بیرون امده را ابیاری میکند و تنومند و تنومد تر میشود .
    و تا رسیدن به یک درخت بزرگ و تنومند پر از بار و میوه و سایه نیازمند درک اگاهیها و اداراکات بسیاری هستیم .

    حتی راه رسیدن به ان هدفی که در این سایت برای ما روشن شده است برای هر کدام از ما شکل و رنگ و اندازه متفاوتی دارد .
    در پایان از استاد عزیزم بسیار سپاسگذارم که بسیار زیبا و در ارامش و با حس تمام و کمال خود اگاهیها و اداکات خود را لحظه به لحظه در اختیار ما قرار میدهند .

    ۱۴۰۰-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود و خدا قوت خدمت استاد بزرگوار
    و سپاس بابت تهیه این فایل بسیار آموزنده.
    اولین چیزی که درباره این فایل باید بگم این بود که بسیار فایل سنگینی بود و من امیدوارم همه ما با طی کردن دوره تکامل خود، به آگاهی های این فایل بیشتر دست پیدا کنیم.

    اولین موردی که در بین صحبت های خود اشاره کردید که برای من بسیار جالب بود، این مساله که کسانی که در برخورد با تضادهای زندگی ، در همان لحظه دست به اقدام می زنند، درخواستی را به کائنات می دهند یا دست به عمل می زنند، نتیجه می گیرند. برداشت من از این موضوع اینست که شخصی که در آن لحظه تمام کارهایش را تعطیل می کند و درخواستش را به کائنات اعلام می کند، این پیام را به جهان هستی ارسال می کند که در حال حاضر رسیدن به این خواسته برای من در اولویت قرار دارد تا جاییکه همه کارهایم را کنار گذاشته و فقط خواهان این موضوع می باشم و برایش دست به عمل می زنم و کائنات به چنین انگیزه و جسارتی، مسلما پاسخ می دهند.

    موضوع دوم درباره سوال دوست خوبمون هست که البته لازم می دونم ازشون تشکر کنم، چون با طرح این سوال و پاسخ شما استاد محترم، آگاهی های زیادی در ما ایجاد شد.
    این مساله که هرکس در زندگی خود با هزاران راه برخورد می کند، یعنی با هزاران تجربه روبرو می شود، با هزاران باور، با هزاران پرونده. ولی از بین آن هزاران راه، فقط یک راه، او را به طرح الهی زندگی اش می رساند ولی آن هزاران راه، نقاطی هستند که باید به هم وصل شوند تا آن شخص به مقصد، به هدف و به خواسته، رسالت یا همان طرح الهی زندگی اش برسد و اگر هر کدام از آنها نبودند، این زنجیره پاره می شد و شخص به نقطه آخر نمی رسید! و جالب اینکه این مسیر برای هر شخص متفاوت است، حتی اگر اهداف آنها مشترک باشند. حتی اگر به نظر من شخصی، فقط با استفاده از تجربیات دیگران بخواهد به مقصد برسد و خودش چیزی را تجربه نکند، شاید به مقصد برسد ولی به دلیل اینکه شخصِ خودش به آگاهی دست نیافته و تجربه های شخصی را بدست نیاورده، نمی تواند استفاده لازم را از خواسته خود ببرد و احتمال اینکه آن را ازدست بدهد بسیار زیاد است زیرا هر شخص باید دوره تکامل منحصر به فرد خودش را طی کند تا آن راهی را پیدا کند که به رسالتش ختم می شود و این راه، چیزی جز خوبی برایش ندارد و اگر این راه، راه مقصودش نباشد، آن وقت اسمش می شود یک تجربه ، یک آگاهی ، یک پرونده و شاید در این راه حتی نشانه ای بیابد که راه اصلی را پیدا کند. پس به نظر من هر راهی که انسان طی می کند دو حالت دارد: اگر راه رسالتش باشد که سراسر خوبی ست و خیر و اگر راه رسالتش نباشد باز هم خوبی ست ، زیرا پر از آگاهی ست، پر از تجربه هایی که او را به مسیر اصلی هدایت می کند و البته شخص هرچقدر بیشتر با ندای درونش و الوهیت باطنش در ارتباط باشد، زودتر می تواند رسالتش را پیدا کند. به امید اینکه همه ما آنچه را که طرح الهی زندگی مان است ، با کسب آگاهی و طی کردن دوره تکامل خود، زودتر پیدا کنیم و از آن لذت و استفاده لازم را ببریم.

    موضوع دیگر درباره راهنمایی کردن یا نکردن والدین بود و صحبت تامل برانگیز استاد محترم که: چه بسا والدینی که با استفاده از عقل خود و پرونده های ذهنی خود می خواهند به فرزندانشان کمک کنند و آن ها را هدایت کنند ولی ناآگاهانه در روند تکامل آنها اختلال ایجاد کرده و مسیر آنها را طولانی تر می کنند. من در این جمله بسیار تعمق کردم و همه دوستانم را نیز به تعمق در این جمله ساده ولی پر مفهوم استاد، دعوت می کنم.

    موضوع آخر سوال دوست عزیزمون درباره تفاوت عقل و فهم در صحبت های استاد بزرگوار بود که استاد محترم به خوبی در این باره توضیح دادند، اما مطلبی که به ذهن من می رسد اینست که فهم یعنی درک، یعنی ادراک، یعنی استنباط، دریافت و این دریافت ادراک و لمس کردن آن چیزی ست که باید در باطن به آن برسیم، یعنی مثلا وقتی به زیبایی و نحوه رشد طبیعی یک گل نگاه می کنیم ، فکر می کنیم ، این فکر حتی اگر منشا آن از عقل ما برآید ولی باید ما را در درون و در باطن به یک آگاهی، به یک درک، به یک دریافت و استنباط باطنی برساند.

    در پایان تشکر می کنم از استاد محترم که سعی می کنند آگاهی های خود را به بیان ساده و تا حد امکان قابل فهم برای ما بازگو کنند و وظیفه ما صبوری ست و اعتماد به ایشان.

    با سپاس از پروردگار هستی که ما را در مسیر آگاهی و ادراک قرار داد تا به وسیله یکی از دستان او، طعم زندگی بهتر و زیباتری را بچشیم 🌹🙏

    ۱۴۰۰-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری