18 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۵
5
/5از مجموع 18 امتیاز
0 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
آزاده حضرتی زاده
و در ادامه فراموش کردم که بعد از شنیدن این فایل من کامل متوجه شدم که با التماس و زاری از درگاه خداوند نمی توان به خواسته هامون برسیم فقط اون کدها هستند که رمز رسیدن به خواسته هامون هستند که متاسفانه در خیلی از موارد گفته میشد زمانیکه خیلی دعا می کنید اما به خواسته تان نمی رسید بدانید به صلاح شما نبوده و خداوند در اون دنیا چندین برابر بهتر از اون خواسته رو به شما خواهد بخشید چقدر جهالت در من بوده
۱۴۰۱-۰۷-۰۸پاسخ -
آزاده حضرتی زاده
به نام خداوند جان آفرین
با عرض سلام وادب خدمت استاد بزرگوارم و تمامی دوستان عزیزم
جلسه پنجم راز قوانین گام ۲ سراسر آگاهی در مورد کد ها بود و اصل مطلب این بود که با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه یا به عبارتی از تو حرکت از من برکت
به دلیل اینکه سیستم جهان و خداوند یک سیستم دیجیتالی و هوشمند است که برای رسیدن به خواسته ما نیاز داریم تا کد خواسته رو بدونیم و برای دانستن کد باید باورهای درست داشته باشیم وبرای رسیدن به باورهای درست نیاز به تغییر و عمل داریم که فقط با گفتن و تکرار به اون باورهایی که به کد تبدیل شوند نمی رسیم شاید به یک حال خوب برسیم اما برای رسیدن به نتیجه خوب که همون کد است باید عمل نیز داشته باشیم یعنی از نظر من برای تغییر باورها باید تمرینات لازم برای رسیدن به باور قلبی انجام بدیم یعنی طرز رفتار و عکس العمل من در شرایط مختلف نشان بدهد که من به اون باور قلبی برای دریافت کد رسیدم زمانیکه یکنواختی و یکرنگی در رفتار و گفتارم باشه که برای رسیدن به این مرحله من راه درازی در پیش دارم که در شرایطی که برای من مشکل پیش میاد بدونم اینها مشکل نیست بلکه مانعی است برای ساختن من و ایمان بیشتر داشتن به خداوند و در آخر اینکه طبق صحبت استادم سیستم جهان فقط بر اساس باور خوب که همان کد است استوار است و کار می کند.۱۴۰۱-۰۷-۰۸پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
و باز هم مبحث قشنگ باورها افکار ما سازنده زندگی ماست و ما هستیم که با طرز فکر خودمون نتایج زندگی مون را خلق میکنیم…استاد در مورد فرکانس ها و کدها صحبت کردن ،کد اصلا چیه؟فرکانس چیه؟ارتعاش چیه؟ دانستن جواب این سوالها یعنی همه چیز ….همه چیز دارای یک ارتعاش هست و اون ارتعاش نتیجه خلق میکند🌹🌹🌹
۱۴۰۱-۰۷-۰۶پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود
چقدر قانون باور ها وسعت دارد و چقدر قوانین دنیا در عین حال سادگی پیچیده هم هستند.
من تا زمانی که از زبان شما شنیدم هیچ یک از این قوانین رو نمیدانستم و در نا آگاهی زندگی میکردم،زمانی که هر خواسته و آرزویی را با گریه و زاری و التماس از این و آن میخواستم و بیشتر اوقات هم به ان خواسته نمیرسیدم و میگفتم خدا مرا دوست ندارد یا من رو به این دنیا آورده که عذابم دهد😅غافل ازینکه خداوند قوانینی برای این دنیا تعریف کرده و جهان هستی طبق آن قوانین اداره میشود و من که این قوانین را نمیدانستم موفق هم نبودم،اما اکنون که در حال یادگیری این قوانین هستم میتوانم مزه یک زندگی عالی را بچشم و هر خواسته ای چه کوچک و بزرگ را به راحت ترین شیوه ممکن فقط با تفکر و ارسال فرکانس و بعد از آن عمل به آن راهنمایی و الهام درونی بدست بیاورم.
سپاس از شما بابت این آگاهی بسیار بزرگ و کلید طلایی۱۴۰۱-۰۷-۰۱پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
خوب جهان هستی هم مثل یک مرکز سِری و اسرار آمیز است . برای ورود به آن باید کد ورودی رو درست وارد کنی .
فقط کد رو درست وارد کن بقیه اش کاری نداره ، در باز میشه تو پا به سرزمین اسرار آمیز آرزوها و رویاهات میگذاری.
خوب کدهای ورودی به هر قسمت از جهان هستی همان عبارتهای تاکیدی که از تغییر باورها و از بین بردن خرافات جامعه شکل گرفته است میباشد .
عبارت تاکیدی که از تغییر باورها به دست آوردی رو بگو با احساس و فرکانس بالا اون وقت در سرزمین آرزوها و خواسته هات باز میشه .
درست مثل انتخاب رنگ در فتوشاپ ،اگر رنگ قرمز رو انتخاب کنی حتی اگر حول حوشش هم کد ارسالیت باشه به رنگ قرمز میرسی .
پس فقط کافیه کد و بزنی اطرافش هم بزنی به آرزوت میرسی.سپاس فراوان استاد عزیزم 🥰🥰🥰
۱۴۰۱-۰۶-۳۱پاسخ -
عصمت مرتضوی
به نام یگانه آفریدگار جهان هستی
درود بر استاد ضیاء گرامی
این فایل نیز در ادامه باورها هست زیرا باور ها نقش بسیار مهمی را در رسیدن به خواسته ها عمل می کنند به همین دلیل استاد روی باورها تاکید خاصی دارند 👍
در این فایل از کد ها و فرکانس صحبت شده و با مثال های قابل درکی که استاد زدند به خوبی موضوع روشن می شود مثال هایی از قبیل رادیو و ماهواره که برای شنیدن ۱ صدای بخصوص کد مخصوصی را باید وارد کنیم و این هیچ ربطی به سن و سال مذهب و یا جنسیت نداره و حتی اگر سهوا دست و پامون بخوره به اون مثلاً کلید تغییر موج رادیو اگر کد زده بشه به هر حال واکنش نشون میده و این کد و فرکانس است که تعیین تکلیف میکنه نه هیچ چیز دیگر 👌
صحبت شده بود در مورد گم شدن طلا های من در خیلی سالیان قبل که دیشب از استاد درس گرفتم و یک باور غلط سالیان سال در ذهن من نشسته بود که خانه ام جای امنی نیست و طلاهای من که سی سال قبل گُم شده بودن ، نوعی ترس در من ایجاد شده بود و هر زمان جایی میرفتم اندک طلایی که داشتم با خودم میبردم که بردن آنها آسایشی برام نداشت و گذاشتن آنها نیز همینطور ولی با راهنماییهای استادم به این نتیجه رسیدم که این باور غلط را در خودم از بین ببرم زیرا آن کسی که می دهد و می گیرد همون جهان هستی بر اساس یک سری قوانین است و ما در یک چنین مواقعی با چنین عملکردهایی به نوعی قدرت خداوند را زیر سوال برده ایم و باید قبول کنیم که آنچه را که حق من است هیچکس نمیتواند از من بگیرد و برعکس این جمله نیز صادق است درس بزرگی بود که مرتبط با همین فایل بود و بسیار سپاسگزارم🙏🙏🙏۱۴۰۱-۰۶-۳۰پاسخ -
زهره رضایی
به نام انکه نامی ندارد به نامی که خوانی سر برارد .
درود بر استاد اگاه و مهربان.
این فایل در مورد جهان و سیستم قشنگش صحبت شد،ما از قدیم یاد گرفته ایم ،که وقتی خواسته ای داریم ،با التماس و گریه بهتر جواب میگیریم ،و به خواستمون میرسیم ،ولی این مسیر صلایی به ما چیز دیگری میگوید ،که جهان هستی با سیستم ،و کد ،کار میکند کافیست ،ما ان کد رابه کائنات ،وجهان بفرستیم (که مانند سیستم ماهواره و یا رادیو عمل میکند با فشار دادن، کد برنامه ی مورد نظر را به ما نشان میدهد و ربطی به جنسیت و سن ما ندارد) تا جهان ما را به خواسته مان برساند .
ما کد مورد نظرمان را به جهان هستی میفرستیم ،و وارد عمل میشویم ،آن وقت کائنات و دستان خدا هم وارد عمل شده و در راحتترین حالت ما به خواسته مون میرسیم .فقط مواظب باشیم کد اشتباهی رو ارسال نکنیم .
ممنون استاد 💕۱۴۰۱-۰۶-۳۰پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
جهان هستی و قوانین آن می گوید: “کد درست را وارد کنید و خواسته خود را تحویل بگیرید”
به همین راحتی!
و از این زیباتر اینکه می گوید: “اگر حدود کد را هم درست وارد کنی، از تو قبول می کنم و تو را به خواسته ات می رسانم”
دیگر چه می خواهی؟!
آیا باز هم می خواهی در توهم بمانی؟!
باز هم می خواهی به خرافات رو بیاوری؟!
باز هم می خواهی اصل را رها کرده و به دنبال فرع بروی؟!
در این جهان هوشمند باید زندگی کردن هوشمندانه را یاد بگیری!
باید کدها را بیاموزی، آنها را درست وارد کنی و از آن طرف، نتیجه دلخواه خودت را دریافت کنی!
چقدر این آگاهیها ارزشمند است.
سپاس سپاس سپاس استاد عزیزم بابت این فایل های سرشار از آگاهی ♥️💗♥️💗♥️💗۱۴۰۱-۰۶-۳۰پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خالق زیبایی ..سلام بزرگوار ..سیستم جهان هستی درصورتی برای ما کار میکنه که ما خودمون حرکتی انجام بدیم واصولی را به کار ببریم ..وسیستم جهان با التماس و خواهش ما کار نمیکنه .. آنقدر باور اشتباه در ذهن ما فرو کردند که همون قضیه صدقه دادن که بلاها از ما دور شه درسته ما اگه بتونیم به کسانی احتیاج دارند کمک کنیم خیلی عالی وانرژی مثبت اون کار برمیگرده به زندگی خودمون ..تا وقتی زجه بزنیم چیزی بدست نمیاریم ولی بدتر روزگارمون هرروز بدتر از قبل میشه ..آنقدر فقیر تو دنیا زیاد شدند چون قوانین دنیا رو نمیدونن ..من تا شش ماه قبل نماز شب میخوندم گریه وزاری میکردم ولی حال وروزم بدتر میشد تعداد قرص های اعصابم بیشتر ولی الان نماز میخونم وبا خدا رفیق تر شدم دیگه شب ها زجه نمیزنم همون نماز واجب میخونم البته قشنگ تر حواسم بیشتر به نماز خواندن ..دیگه سزنماز یاد بدبختی ها نمیفتم الان دیگه خودم خوشبخت ترینم زن دنیا میدونم چون آرامش دارم ..فرزندان خوب .همسر مهربون..اعتماد به نفس عالی …دیگه ترس گذاشتم کنار ..پس روز هزار تا قبلا صلوات می فرستادم ولی مشکلات زندگی ام بیشتر از روز قبل میشد ..چون صلوات ونماز خواندن با احساس خوب نمیخوندم همش گریه وناراحتی بود ..بخاطر همین نتیجه نمیکرفتم ولی هنوزم هم خودم اول راه میبینم ..ولی الان ایده های بیشتری به ذهنم میرسه برای شیرین کردن مشکلات ..وم بردارم تبدیل به شکلات کنم ..فقط باید قوانین جهان هستی یاد بگیریم ..چون برای جهان هستی هیچ فرقی نمیکنه طرف تحصیل کرده اس ویا بی سواد یا پدر پولداره ویا فقیر ..فقط باید درست یاد بگیریم چطور از سیستم استفاده کنیم واون وقت پاسخ درست به ما میده وموفق میشیم ..
۱۴۰۰-۰۹-۰۵پاسخ -
ناهید ناصحی
سلام ودرود فراوان .توضیحات دوستان خواهر گرامی فرستادن خوندم بسیار عالی متوجه این فایل شدن و همگی قابل تحسین هستند …استاد شما فرمودین همه اعضای بدن ما دارای کد هستند .مثلا با زبانمون که حرف میزنیم یا درخواست میدیم ..باید کد درست برای خدا ارسال کنیم مثلا هر درخواستی که داریم واضح حرف بزنیم چی میخایم وچطوری ..اگه بخایم با گریه درخواست بدیم کد اشتباه ارسال میشه همین طوری گریه وناراحتی وارد زندگی ما میشه کاعنات همون کد اشتباهی برای ما ارسال میکنند ..واما در مورد اینکه بخایم خودمون تغییر بدیم وبشینیم هیچ کاری نکنیم نه اخلاق مون عوض کنیم نه فایل گوش کنیم نه چیزی همون مثال زدین با حلوا حلوا گفتن دهنمون شیرین نمیشه …مثل همون دانش آموز که اگه درس نخونه هیچ وقت به کلاس بالاتر نخواهد رفت باید اقدام .کنه .وزحمت بکشه ودرس بخونه .ویا اینکه تو خونه بشینیم وفقط بگیم با تصور کردن حتما ماشین دار خونه دار میشیم ..نه اشتباه باید زحمت بکشی کار کنی از فکر آت وایده های مختلفی استفاده کنی ..تا صاحب خونه وماشین بشی ..همون طور که فرمودین قوانین یادم داشته باشیم ولی تا عمل نکنیم به هیچ نتیجه ی نمیرسیم . مثل اینکه مثال قدیمی …خداوند گفته از تو حرکت از من برکت . یعنی تو پاشو حر کت کن واقدام کن تا من همراهیت کنم وزندگی آت پر از برکت کنم وراه های پیچ وخم برات راحت کنم ..ونکته ی آخر در مورد کد ملی وکد شماره تلفن مثال واضح زدین .کد ملی من تو هر سیستم بزن قیافه ی من هرکس بخاد شناسایی میشم .. تو فروشگاه زنجیره ی همه ی لوازم اون فروشگاه دارای کد هستند ..که فروشنده ها با اون سیستم که دارند کد اون محصول مشخص میشه وقیمت میزنند هر شخصی کد مخصوص خودش داره .که اگه کد اشتباهی بزنیم اون شخص پیدا نمیکنیم .یا تلفنی میخایم با کسی حرف بزنیم هرکس شماره مخصوص وهرشب کد مخصوص اون شهر داره من کد ۰۲۱نگیریم نمی تونم با شخصی تهران با تلفن منزل اون تماس بگیریم ..واینکه برای به خواسته. های مورد نظرمون برسیم باید صبور باشیم وعجله نکنیم ..
۱۴۰۰-۰۸-۲۲پاسخ -
زهرا طیبی
به نام آفریینده ی عشق ودوستی
باسلام خدمت استاد بزرگوار
صحبت تون درموردکدها خیلی روان وشفاف بود هرچند کمی سنگین ولی این قدرمثالهای زیادوراحتی زدین که کاملاملموس وآسان شد
برام جالب بود هرحرکتی که مادرجهان انجام می دهیم دارای کدوفرکانس است درموردخداوندهم گفتین یکسری کدکارمی کند
مثال فیلم پی کی مابه کداشتباهی وصل بودیم این همه سال ومرتب به خطامی رفتیم ووقتی که درموردکداشتباهی فهمیدیم باخدا دوباره درحال ارتباط هستیم وچقدراین ارتباط دوباره شیرین است زیرا بار اول ازترس واجبارو شنیده های دیگران بودولی اینبار شناخت وعشق
ونکته ی دیگری که گفتین کدبرای همه یکسان است وفرق نمی کندکه از طرف کیست فقط ارسال کددرست وفرکانس
حال باید روی کدهای جدید کارکنیم وباورهای جدید که زندگی دوباره رو بسازیم
ودرس مهمی دیگری که گرفتم همه چی یکباره تغییرنمی کند باید ادامه بدهیم تارشد کنیم تکامل پیداکنیم وبه درجات بالاتربرسیم۱۴۰۰-۰۷-۰۳پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق اشرف مخلوقات
سلام ودرودخدمت شمااستادمهربان
چقدرتوضیحاتتون عالی وکامل بود این قدرمطالب روشفاف وساده بیان می کنین که راحت متوجه می شویم البته به قول دوست عزیزخانم ناصحی سنگین است ونیاز به چند بارگوش دادن
اینکه درموردکدها گفتین خیلی جالب بود ودقیقا مطلبی که زیاددیده بودم واین قدرراحت وآسان نبود
وهرحرکتی دراین جهان نیاز به کد فرکانسی مخصوص به خوددارد واینکه درموردخداوندهم یک سری کدمخصوص کارمی کندکاری که قبلاازروی ناآگاهی انجام می دادیم التماس بالاهمراه باناله
وکدمخصوص به خدابرای همه یکسان است ونیاز به فرمول خاصی ندارد همه باهرشرایطی که دارندازاین نعمت برخوردارندوکسی بردیگری برتری ندارد
ودرمورد تغییرباورها توقع سریع عوض شدن رو نداشته باشیم باورهایی که یک عمرریشه داشتن به یک شب تغییر نمی کند
وبزرگترین درسی که گرفتم درمورد نگاه جدیدمون به خداوند بود واینکه بایک کدجدیدومخصوص متصل شوم اونهم حس خوب وعالی واعتماد
ممنون ازدرس های خوبتون۱۴۰۰-۰۶-۳۱پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق❤❤❤
استاد خیلی امروز تشنه و خواستار یک آرامش بودم که طبق معمول سایت پناهگاه و جایگاه سوالات من است .
نکته ای که شما بیان کردید طول موج ۹۰ بود که همان کد خداوند و توحید و سلامتی و ثروت و رابطه خوب و عشق است و برای اینکه رسیور و رادیو و خود ما در مسیر درست رسیدن به آن طول موج قرار بگیریم .اول از همه باید خواهان آن باشیم و از جا بلند بشیم پیچ رادیو رو یواش یواش بپیچونیم درست مثل عمل کردنمان در جهت رسیدن به کد هایی که خواهان آن هستیم و بعد از چند بار تلاش بالاخره به نتیجه میرسیم و به آن موج ۹۰ درجه یا همان کد مورد نظرمان که خداوند و توحید و یا ثروت و یا سلامتی و … است میرسیم .
بله استاد با حلوا حلوا گفتن دهن آدم شیرین نمیشه .
اینکه مرتب بگیم اره بابا قانون جذب و شکرگزاری و سپاسگزاری رو بلدم . جمله انگیزشی گوش میدم و سپاسگزاری میکنم و کتاب می خونم و تو کانالای مختلف هستم و جمله ای که از همه خطرناکتر است را خیلی از ماها میگیم : من خودم بلدم و میدونم . این یعنی اوج ندانستن و نا آگاهی است .یا به قول دوست شما از دور شما رو نگاه میکنم و از بقیه محصولات استفاده میکنم . این یعنی همان گفتن حلوا حلوا است . که هیچ وقت دهن ما شیرین نمیشود بلکه باید بلند بشیم هزینه ای پرداخت کنیم و شکر و آرد و روغن آن را تهیه کنیم و در کنار آن دست پخت حلوا را که همان کسب آگاهیهاست را پیدا کنیم و نهایت امر برویم کنار اجاق گاز و شروع به پختن حلوا کنیم که این میشود همان اقدام و عمل کردن ما .
برای رسیدن به موفقیت باید از عمر و وقت و زمان و پول خود هزینه پرداخت کنیم و هیچ آگاهی و موفقیتی مجانی به دست ما نمیرسد .
و نهایت امر حلوا را درست کردیم و دهانمان شیرین شد .
استاد سپاس فراوان برای این همه آگاهی های ارزشمند شما 🌹🌹🌹۱۴۰۰-۰۶-۲۷پاسخ -
مریم ایرانمنش
سلام و وقت بخیر
من امروز دوباره این فایل رو گوش کردم، چون خیلی فکرم مشغول این فایل شده.
در انتهای فایل شما فرمودید که اگر در زندگی مان، هنوز نتایج دلخواهمان را نگرفته ایم، باید به دنبال دلیل آن باشیم.
خیلی از افراد هستند که چندین سال است که با مباحث قانون آشنایی دارند و فایل های شما را گوش می کنند ولی نتیجه دلخواه خود را بدست نیاورده اند و به نظر من این مساله، به این دلیل است که این افراد، فکر می کنند که صرفا کسب آگاهی کافی ست. یعنی فکر می کنند همین که می دانند کافی ست. ولی از این مساله غافلند که تا وقتی به دانسته های خود جامه عمل نپوشانند، هیچ نتیجه ای دریافت نمی کنند.
در واقع دانستن باعث می شود مدار ما مشخص شود مثلا وقتی می دانیم که برای ثروتمند شدن، باید به پول فکر کنیم، توجه کنیم، احساس خوبی درباره پول داشته باشیم و … باعث می شود در مدار جذب ثروت قرار بگیریم، در این مدار افراد ثروتمند بیشتری مشاهده می کنیم، در آمدهای بالاتری می بینیم و … ولی برای دریافت کردن ثروت واقعی خودمان، باید کاری انجام دهیم، باید اقدام کنیم، درواقع این اقدام کردن باعث ارسال کد می شود، زیرا هر کاری یک کدی دارد و ما با انجام کار، کد ارسال می کنیم و آرام آرام کدهای نزدیک تر و دقیق تر ارسال می کنیم تا دقیقا کد مورد نظر خود را می یابیم و با فرستادن آن، ثروت مورد نظر خود را جذب می کنیم.
چقدر این آگاهی ها شیرین و جذاب است.
سپاس از شما استاد بزرگوار 🙏🌹۱۴۰۰-۰۶-۲۷پاسخ -
عصمت مرتضوی
درود بر استاد ضیاء گرامی
بسیار فایل آموزنده و تاثیر گزاری بود و کلام ساده و مثال هایی که میزنید جای هیچگونه ابهام بجای نمیگزارد من ساده گویی شمارو خیلی دوست دارم چون حرفاتون رو راحت درک و هضم میکنم 👏
مثالهای امواج رادیو و شماره تلفن بسیار رسا و ساده بودن اینها جزو مسائل روزمره زندگی همه ماها بوده و هست اما تا امروز هیچوقت به دید یک کد به اونا نگاه و توجه نکرده بودیم .
آموزش قوانین غیر التماسی خداوند و کدهای مخصوص هر خواسته منو یاد یه عملکرد اشتباه خودم کرد که در گذشته دور انجام دادم ، انداخت.
همواره این سوال ذهن منو در گیر کرده بود که چرا فلان ماشین رو که اینقدر دوست داشتم و خدا بمن داد ، از دست دادم و امروز دنبال جایگزین آن هستم ؟؟ !!
من در سالیان قبل یه ماشین داشتم و همیشه بخاطرش سپاسگزاری میکردم ولی نمیدونم چرا از طرفی همواره بفکر فروش آن بودم ( شاید یه دلیل آن احساس عدم لیاقت )لذا سعی میکردم کمتر ازش استفاده کنم تا کارکردش بالا نره و عجیب حساسیتی روش داشتم که تو خیابون کسی بهم نزنه و جای امن پارکش میکردم راحت بگم بنوعی آسایش نداشتم چون دوستش میداشتم!! امروز متوجه شدم که من علیرغم علاقه ام به این ماشین در درونم همش بفکر فروش بودم و رفتارایی که میکردم در اثر همین طرز تفکر بود یعنی از درون قلبم کد اشتباه به کائنات میفرستادم و در نتیجه علیرغم خوشحالی و سپاسگزاری هر روزم از داشتن این ماشین ، طولی نکشید با اصرار خودم اونو از دست دادم
امروز با آموزشهای استاد بزرگوار هیچوقت پیش خداوند التماس و گله و شکایت نمی کنم که چرا چنین شد چون باعث و بانی خودم و تفکرات اشتباهم و کدهای غلطی که فرستادم ، بوده 👍
امروز یاد گرفتم بر آنچه از دست رفته تاسف نخورم و بجاش کدهای صحیح بفرستم و خواسته مو از جهان هستی بموقع دریافت کنم و آموختم برای حفظ آن نعمت علاوه بر سپاسگزاری ، اندیشه درون و رفتارم در همون جهت باشه زیرا قوانین خداوند به کدهای ارسالی پاسخ میدهد نه به سپاسگزاری زبونی بدون عمل 👍🌷۱۴۰۰-۰۶-۲۶پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق یکتا
درود و خدا قوت به استاد ضیاء عزیز و دیگر دوستان
و تشکر بابت این فایل بسیار مفید و آموزنده🙏🌺
استاد عزیز، شما در این فایل یک مبحث کاملا جدید را مطرح کردید و من شخصا خیلی دوست داشتم که درباره کدها بیشتر بدانم و شما با زیبایی و سادگی تمام، این موضوع را برای ما روشن کردید، به طوریکه کاملا برایمان قابل فهم بود.
استاد عزیزم، چقدر زیبا گفتین که برای اینکه نتیجه خاصی را دریافت کنیم، باید کد خاصی را ارسال کنیم و ارسال این کد خاص، تنها و تنها راه رسیدن به آن نتیجه خاص است و به هیچ طریق دیگری نمی توان به آن نتیجه، دست یافت. واقعا اگر این مطلب را درک کنیم، توجه و تمرکز خود را از حواشی برداشته و بر روی اصل که همان ارسال کد درست هست می گذاریم و نتیجه مطلوب را دریافت می کنیم.
و چقدر خوب شد که درباره سپاسگزاری توضیح دادید که سپاسگزاری، به تنهایی کافی نیست و فرد تا وقتی دست به اقدام نزند، نتیجه دریافت نمی کند و من بالشخصه شاهد این موضوع هستم و با دوستانی سروکار دارم که به گفته خودشان، هر روز صبح که از خواب بیدار می شوند، اول دفتر سپاسگزاری شان را برمی دارند و شروع به نوشتن می کنند. درست است که این کار ارزشمند است و با نوشتن آرزوها و خواسته ها، توجه ما بیشتر به سمت آنها معطوف می شود و احساس خوبی در ما ایجاد می شود و با ایجاد این احساس خوب، ما در مدار جذب آرزوهایمان قرار می گیریم ولی صرفا در مدار بودن، کافی نیست. زیرا در آن مدار میلیونها میلیون، کد شبیه و یا نزدیک به کد خواسته ما وجود دارد و وقتی ما می توانیم دقیقا خواسته مورد نظر خود را جذب کنیم که از بین آن همه کد در آن مدار، کد خواسته خود را ارسال کنیم و برای حصول این نتیجه حساس، باید دست به عمل بزنیم، جستجو کنیم، سعی و خطا کنیم و با اعتماد به خدای درونمان حرکت کنیم و مطمئن باشیم اگر حرکت کنیم هدایت می شویم و می توانیم کد درست را پیدا کرده و با ارسال آن کد، نتیجه دلخواه را بدست آوریم و لذت عمیق آن را درک کنیم.
و چقدر این سیستم هوشمند جهان هستی زیباست و وقتی می توانیم با آن کار کرده و از آن بهره ببریم که قوانینش را بیاموزیم. قوانینی که استاد ضیاء عزیز، در نهایت سادگی برای ما بیان می کنند.
هزاران درود و سپاس بر شما بابت این آگاهی های ناب و این بیان ساده و شیوا🙏🌺😍۱۴۰۰-۰۶-۲۶پاسخ -
ناهید ناصحی
سلام وخدا قوت مهربان استادم ..درسته این فایل یه کم اولش سنگین بود برام ولی دوبار گوش کردم ..تا حدودی دریافتم وخداررو سپاسگزارم .که به من این فرصت داده شد این فایل رو هم گوش کنم ..نکته ی قابل توجه که در مورد صدقه دادن گفتین ومثال زدین ..من قبلن هرمی تو خیابون میدیدم همون طور گفتین پول خورد داشتم بهشون میدادم وصندوق صدقه که همه تقریبا تو خونه شون دارند ..ومن هرروز پول خورد میرختم داخلش وهردفعه به نیتی مثلا با آنکه این باور تو ذهنم بود اگه خواب آشفته ای دیدم باید صدقه رد کنم تا از بلا ها درامان باشیم ..ولی از پارسال دیگه دیدم با صدقه دادن حال دلم خوب نمیشه ..و پارسال جهان هستی خانمی محترم که شوهرش در از مریضی جان سپرده بود وبچه یتیم داشت از من خواست کمک کنم که خونه اش آتیش گرفته بود با بخاری نفتی ..من بدون که فکر کنم وافکار منفی سراغم بیاد فوری بدون تفکر گوشواره ام درآوردم دادم بهش وهرچی ایشون گفتن نه قبول نمیکنم گفتم تهفه ی درویش ..لطفا قبول کن وبفروش تا گره کارت باز شه ..وبه هیچ کس نگفتم چون مطمعن بودم با مسخره کردن حال دلمو بد میکردن الان هم چون این فایل یه جورایی مربوط به بخشیدن بود ومن از ته قلب بخشیدم واصلا پشیمون نیستم ولی خداوند چند برابرش ذبه من برگردونن ومهم ترین هدیه ی خداوند که دلم شاد کرد ومن الان در این سایت حضور دارم ..واما در مورد کد سفارشی که فرمودین ..پس من وقتی با قلبم بخشیدم یک کد ارسال کردم ..به جهان وجهان هم چند تاکد دیگه برام ارسال میکنی از نوع پول ..آدم های خوب ..هدیه و….مثلا من یه گوشی میخام بخرم اول تو ذهنم تصور کردم که به یه گوشی نیاز دارم ودرخواست شو دادم ورفتم مغازه خرید کردم وبا این کار عمل کردم وپول شو پرداخت کردم واین هم یه کد درست بود که من گوشی برای خودم دارم …پس من نیتی. دارم صد برم حتی تو امامزاده ها چادر بزنم وبه حرم بچسبم وگریه کنم وشب وتا صبح نماز بخونم وگریه کنم به نتیجه نمیرسم فقط باید کد ارسال کنم یعنی حرکت کنم تلاش کنم وعمل کنم برای اون خواسته ام …ودنبال روش وحل اون مسأله باشم …ومن هدایت میشم ویک کد ارسال می کنم ..
۱۴۰۰-۰۶-۲۵پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
استاد فوق العاده بود .🌹
خیلی زیبا و رسا و شیوا با مثالهای ساده قانون زندگی را برای ما قابل درک و فهم میکنید .
نکته ای که بیان کردید در هنگام صدقه دادن بود که اگر با حس خوب نباشد هیچ فایده ای ندارد . یعنی هدف کمک کردن به دیگران و بخشش از مال باشد نه اینکه با مبلغ ۱۰۰۰ تومان یا پول خورد ته جیبمان بگوییم خوب من صدقه دادم بلا رفع شد و برم روزم رو آغاز کنم .
این صندوق صدقه خودش با قانون در تضاد است چون به نوعی در حالت گدایی کردن پول با مقدار کم برای کمک به نیازمندان است .
اگر زمانی ما انگشتر دستمان را با حس عالی و بدون شک و ترس و دلهره داخل صندوق انداختیم و از داریی کلی خودمان برای کمک کردن به دیگران اقدام کردیم خداوند و قانون زندگی هم هزاران برابر در مقابل آن به ما کمک و هدایت میکند .
ولی نکته ظریفی که وجود دارد این انگشتر را داخل صندوق بندازیم و از کل داریی مبلغی را ببخشیم ولی در پشت این بخشش چشم داشت به کمک خداوند و کاینات داشته باشیم باز هم جواب نمیگیریم چون این بخشش را در گرو گرفتن یک موهبتی داده ایم و به نوعی با خدا و هستی شرط گذتشتیم و ایمان و عمل ما در بخشیدن ناخلصی داشته است.
بخشیدن یعنی بخشش بزرگ بدون چشم داشت و داشتن حس خوب و عالی به همراه آن .نکته جالبی که استاد بیان کردید .کدهای سفارشی ماست برای دریافت کردن خواسته مان . که برای اینکه این کد را درست ارسال کنیم اول از همه باید دیش ما دتتظیم باشد و فرکانسهایی هم جهت با کد رسیورمان دریافت کنیم .
مثلا برای خرید یک شامپو . اول از همه حس نیاز به تهیه کردن آن در وجود ما ایجاد میشود . مرحله بعدی اقدام و عمل کردن برای رفع کردن آن نیاز است که آماده رفتن به فروشگاه میشویم .
و مرحله بعد تهیه پول کافی برای خرید کردن آن شامپو و همچنین انتخاب فروشگاهی که آن شامپو را دارد است که اینها میشود همان دیش ماهواره ما که در جهت دریافت فرکانس درست تنظیم میشود .
مثلا اگر ما برویم مغازه میوه فروشی هیچ گاه شامپو مورد نیازمان را پیدا نمیکنیم .
و اینجاست که احساس نیاز +اقدام و عمل +تهیه پول و انتخاب فروشگاه مورد نظر (((دیش ماهواره ماست ))).
و نهایت امر برداشتن شامپو که همان دریافت کد از طریق رسیور ماهواره است و نهایت امر با پرداخت پول خرید شامپو به خواسته خودمان میرسیم که این قسمت میشود همان گرفتن کانال مورد نیاز و مورد توجه ما از طریق کنترل ماهواره است .۱۴۰۰-۰۶-۲۵پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.