16 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۱۴
5
/5از مجموع 16 امتیاز
16 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
زهره رضایی
سلام و درود به استاد مهربانم
فایل چهار ده بسیار عالی و پر از اگاهی بود ،به من یاد داد،همیشه و در همه حال خدا با من است اگر کارهایم را به او بسپارم و جز او متکی به کس دیگری نباشم ،کافیست حسم را خوب کنم ایمانم را قوی کنم ،وقتی در مسئله ای میمانم در اخرین لحظه خداست که کار گشای من میشود حتی اگر زمان کمی وقت باشد، او در اخرین ثانیه راهگشا میشود .
باور فراوانی را در خودم تقویت کنم ،و از کمیتها ناله نکنم خدایی که میتواند در لحظه به من کمک کند خدایی که میتواند در یک ثانیه فندک را برای استاد نمایان کند .پس همه کار میتواند انجام دهد ،و فراوانی در دنیا بینهایت است.✳️
ممنون استاد ❤️۱۴۰۱-۰۷-۲۳پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود به استاد عزیزم
این فایل خود یک دوره ثروت ساز هست.
باور کمبود باوریست که همه ما در گوشه ذهنمان داریم و آنقدر باید کار کنیم در همه جهات زندگیمان تا بتوانیم این باور اشتباه را پاک کنیم و باور فراوانی را جایگزین کنیم.
همانطور که استاد فرمودند ما با ذهنمان و اولین چیزی که از فایل های کهنه به ذهنمان می رسد راه را برای ورود نعمت و فراوانی می بندیم.
و البته اگر آگاهانه رفتار کنیم و ایمانی که صحبت می کنیم در عمل نشان دهیم قطعا فراوانی و برکت از جایی که ما نمی دانیم جاری
می شود…
این خود ماهستیم که زندگی را میسازیم. پس به باور فراوانی هر لحظه فکر میکنم تا در زندگیم جاری شود.۱۴۰۱-۰۷-۲۲پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
چقدر این فایل آگاهی دهنده بود
همه ما در گفتار به خداوند یکتا ایمان داریم ولی وقتی در عمل قرار است ایمانمان را ثابت کنیم، شاید کمی دست و دلمان می لرزد!!
اگر واقعا به خداوند ایمان داشته باشیم، از هیچ چیز، هیچ اتفاقی، هیچ کسی نباید حتی اندکی دلمان بلرزد…. ولی گاهی حفظ کردن ایمان اندکی مشکل است و یا حداقل، تمام ایمان را حفظ کردن مشکل است.
اینکه وقتی چیزی را از خدا می خواهیم فقط و فقط از او بخواهیم و تا لحظه آخر، هیچ تردیدی به دل راه ندهیم.
موضوع بعدی که بسیار مهم بود مساله قسطی خرید کردن بود که نشانه یک باور در ذهن ماست. یعنی ما باور داریم که می توانیم قسط خرید کنیم ولی نمی توانیم نقدی بپردازیم!! در صورتی که همان خدایی که پول اقساط ما را میرساند، پول نقدی را هم می تواند به ما برساندولی اگر ما آن را دریافت نمی کنیم، فقط و فقط به باور محدود خودمان بستگی دارد و بس.
سپاس فراوان بابت این فایل بسیار ارزشمند♥️۱۴۰۱-۰۷-۲۱پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق بی همتا
سلام و درود خدمت استاد گرامی
خیلی این فایل رو دوست داشتم وخوشحالم از اینکه توانستم نقطه ضعف اصلیم را درزندگی بفهمم ،
من ایمان به خدایی دارم که بعضی وقتها از اوغافل می شوم و یادم می رود که چند بار و چگونه کمکم کرده و استاد فوق العاده زیبا این نکات رو در این فایل یادآوری کردند .
ونکته اصلی ومهمی که دراینجا عنوان شد هیچ عامل بیرونی دخیل نیست در زندگی ما این من هستم که انتخاب می کنم و چطوری اتفاق بیافتد .موقع شروع دوره ی سلامتی من با تمام وجود خواستم و نگران از شرکت نکردن در دوره بودم ولی باز هم دستان خداوند به من کمک کرد و من توانستم این دوره فوق العاده ارزشمند رو تهیه کنم و واقعا یکی از بهترین کلاس هایی است که تا به حال شرکت کردم و دوست دارم از خداوند بزرگ بابت راهنمایی من در این راه و مسیر طلایی سپاس گزارم و بابت وجود استاد عالیقدر و ارزشمندم شکرگزارم۱۴۰۱-۰۷-۲۱پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا درود فراوان به استاد. مهربانی ..ممنون استاد این فایل هم تلنگری برای بنده شد ..واقعا چرا در زندگی حرف های به کار میبریم که اگر فکر کنیم حرف بزنیم میتوانیم در روز از حرف های منفی زیادی جلوگیری کنیم واگاهانه تصمیم درست بگیریم ونتیجه شو دریافت کنیم .. واقعا چرا اول از کاری میخواهیم بکنیم فقط ظاهراً اسم خداوند. می آوریم ولی در باطن ویا قلب آنقدر ایمان ما قوی نیس وقتی حالمون دگرکون میشود اول چیزی تو ذهن ما میاد میگیم بریم پیش دکتر .. ولی اصلا نمیگیم به خدا مراجعه کنیم حتما حالمون خوب میشود …من دیروز درد سنگ کلیه دوباره شدید شد فرزندانم چون هنوز ذهنیت قبلا من وخانواده ام دارد گفت من زنگ میزنم مامان جون برات تخم مرغ بشکنه تو بیرون رفتی این طور شدی ولی من گوشی ازش گرفتم گفتم سنگ کلیه اس الان خوب می شوم دیروز میخاستم خودم امتحان کنم سراغ مسکن ننرفتم ورفتم تو اتاق برق خاموش کردم وچند. دقیقه گفتم نیاین وار عمق خداوند صدا زدم تو دلم گفتم خود تو به من نشان بده من آروم کن تا ایمان قوی تر شود که دکتر اصلی تو هستی وبقیه قلابی هستند وشکر خدا آنقدر غرق بودم که نفهمیدم چند دقیقه طول کشید درد من ساکت شد ..اشک هایم الان هم سرازیر شده آری ایمان فقط میتواند نتیجه عالی داشته باشد .استاد متشکرم .
۱۴۰۱-۰۵-۲۵پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربون این فایل یه آگاهی برای من داشت باور کمبود بله دقیقا من الان که فکر میکنم من هنوز باور کمبود دارم ..چند روز پیش به استادم اس دادم که قرعه استاد راه بندازین اصلا نمیدونم چرا فکر نکردم این حرف زدم شاید با خودم برای ترغیب دانشجویان بود ولی از درون همون باور کمبود داشتم ایشون خندید گفت ناهید جان برو کار بیشتر کن باور کمبود داری ..واقعا اولش به من برخورد ناراحت شدم من که منظور بدی نداشتم چرا استاد اینطوری برداشت کردند ولی بعدش خودمو که نمیتوانم گول بزنم فهمیدم بله استاد خوب مچ بنده رو گرفته من هنوز باور کمبود رو دارم ،🙈🙈🙈😥…استاد با محبت فقط گفت ناهید جان تمرین کن تا دیگر باور کمبود نداشته باشی روی ضعفات کار کن ..واقعا مثل پدر دلسوز من را راهنمایی کرد ..استاد عزیزم دستانت رو میبوسم چقدر هواست به همه چیز هست ..
۱۴۰۱-۰۴-۱۸پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا سلام ودرود فراوان .❤️❤️مهربان استادم .الان دوباره این فایل را گوش میکنم که دوره سلامتی شروع شده وخدا رو شکر میکنم که محبت شما استاد. باعث شد من در این دوره شرکت کنم .دقیقا حق با شماست تا باور ذهنی مون عوض نکنیم هیچ کار نمیتونیم بکنیم من با افتخار میگم تو یک سال چیزهای بدست آوردم که اصلا در باور نمی گنجد مخصوصا سلامتی که دیگه نیاز به قرص ندارم ..واون آرامش که قبلن با قرص داشتم الان بدون قرص الحمدلله خوبم .🌷🌷.وقتی همون طور استاد فرمودین بگین نه نمیتوانم شرکت کنم دقیقا اتفاقاتی میفته که نتونی شرکت کنی ..من روز که استاد عزیزم دوره گذاشتین نوشتم در دفترم به بهترین شکل من در این دوره سلامتی شرکت میکنم وبدون دلواپسی خودم سپردم به خداوند وهیچ شکی نداشتم واصلا نگران نبودم امیدی داشتم حتی با آنکه از اون زمان گذشت دلم روشن که استاد منو غافلگیر کردین خدا رو شاکرم آخرین لحظه خداوند منو غافلگیر کرد .ولیاقت این که در دوره باشم را داشتم …،❤️❤️❤️
۱۴۰۱-۰۱-۲۹پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود بیکران برحضرت عشق
ممنون استاد عزیز بابت آگاهی دادن هاتون
واقعا برام شیرین بود این آگاهی تلخ
الان که دارم کامنت میزارم تونستم دوره رو تهیه کنم ……
نمیتونم حتی بیان کنم با کلمات که این چند روز چه به من گذشت ….
حتی موقع نوشتن اشک توی چشمانم جمع میشه
چون انگار الان در آغوش خدام .انگار تازه سلولهای بدنم درحال رقص وپایکوبی هستند وانگار خدا به اندازه یک سوزن برای من شده.
از ۳روز پیش حس میکنم خیلی جاهاهست که باید ازش کمک بگیریم .یک حس خاص یک احساس مبهم یک نیروی عظیم تکیه گاهم شده انگار بهم میگه همه چیز توزمان خودش رخ میده ومن کنارتم .کاش میتونستم بگم چطور اما نمیتونم ونمیخوام فقط میگم یک قرار باهاش گذاشتم وتوسال جدید برنامه ام نوشتم ازش خواستم منو سر شار از عشق کنه منو تا ملکوت انسانیتم بالا ببره .
توی تمام ثانیه هام وتمام لحظه هام کنارم باشه چون بودن با اون یعنی تمام امنیت۱۴۰۰-۱۲-۲۷پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
استاد عزیزم ، مهربان ترین استاد ، اینجا رو تبدیل کردین به یک خانواده ی پر از عشق و زندگی ، با تدابیر استادانه و امتحانات و تذکرات و سورپرایزهایی که برای اعضای سایت دارید همه را شگفت زده میکنید . شاید سوال برای خیلی ها پیش بیاید که چرا کیف پول ناهید یه دفعه توسط استاد شارژ شده ، طبق این فایل اولین فکری که به ذهن هر کدوممون میرسه ، در واقع اون باور ماست. خوب حالا فکری که به ذهن من رسید چی بود ؟؟؟
ناهید چون با تمام وجود میخواست اما یه عالمه ترمز تو ذهنش گذاشته بود ، و استاد ناهید و همه ی ما را در یک امتحان عملی قرار دادند ، خیلی ها اصلا وارد میدان برای تلاش کردن و تهیه مبلغ دوره و خرید ان نکردند . پس اینجا همان سَرَند و الک سایت است که از این مرحله نتوانستند عبور کنند . و حذف میشوند و ریزش بسیار بدی در زندگی ، میگیرند .
و اما کسانی که وارد این چالش شدند و تلاش کردند همه توانستند به دوره جدید دست پیدا کنند ولی با ازمون و خطاهای زیادی که هر کدام برای ما یک نتیجه ای در بر داشت و ما را متوجه قفلهای ذهنی و باورهای مخربمان کرد .
سپاس فراوان برای این زندگی زیبایی که در حال زیستن در درون ان هستم .
الهی شکر به خاطر این لحظه
الهی شکر
الهی شکر 🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۰-۱۲-۲۶پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خالق زیبایی ها ..مهربان استادم سلام خیلی خیلی عزیز هستین برام که همیشه در همه حال محبت تون رو از ما دریغ ندارید ..این دوره سلامتی که گذاشتین من واقعا با آنکه از جان ودل دوست داشتم شرکت کنم ولی هنوز افکار منفی نمیداشت تا دوره رو خرید کنم چون همون قضیه مالی درگیر بودم وبه اون سطح باور نرسیده بودم وغمی تو دلم بود که چرا نتونستم شرکت کنم وتا اینکه مریم جون الان ویس داد استاد کیف پول تو شارژ کرده برو خرید بزن وانشالله پولش ردیف کنم بریزم براشون . وای بخدا خیلی خیلی خوشحال شدم اشکام سرازیر شده وامدم اینجا حس وحالم بنویسم واقعا حق با شماست استاد من هنوز خیلی خیلی باید روی باور هام کار کنم ..منی تونستم ماشین بخرم با اون شرایط که معجزه کرد خدا برام ماشین خریدم ویا همون گوشی که روز اول یه روزی جذب کردم ..پس چرا الان که حدود یک سال هست تو سایت هستم چرا ایمان مو از دست بدم ..استاد عزیزم تو مهربان ترینی برای من ..خیلی خیلی عاشقتم استاد ..،💋💋💋❤️❤️❤️.
۱۴۰۰-۱۲-۲۵پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
بله حق با شماست….من فراموشکارم و یادم رفته بود که خدا توی ثانیه های آخر کار منو درست کرد و من دوره را خریدم…..که خدا هست و خدا هست و خدا هست….
من از امروز برای خودم یه دفتر معجزات درست میکنم و معجزات زندگیمو مینویسم…تا باورهامو ایمانم را قوی نگه دارم.
سپاس۱۴۰۰-۱۲-۲۲پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
استاد استاد چی بگم از غفلت های ما،از ناآگاهاه بودنمان،بله ایمان و توکل من هنوز خیییلی ضعیفه…….خییییلی قشنگ توضیح میدهید حرف دلمون را میزنید…ادای آدمهای باایمان و باتقوا را درمیاریم …عمل مهمه…اقدام کردن….
استاد منم دقیقا هنین ذهنیت دوستمون را اول داشتم که ای وای الان پول ندارم الان فلان بهمان…..ولی خواسته ام چی بود؟؟خرید دوره….
استاد به خانم ایرانمتش عزیز هم گفتم…من از وقتی شروع کردم به طور جدی عمل کردن به تمرینات دوره ها و آموزشها و قوانین جهان هستی….من از همون موقع درهای ثروت ،سلامتی رابطه خوب عشق به والله همه چی همه جی عاااالی برام رقم خورده….جوری که منی که هیچوقت پول آنچنانی توی کارتم نبود…حالا همیشه کارت بانکی من چندین میلیون جوجودی داره همیشه موجودیش نه خیلی زیاد ولی خیلی بیشتر از اون چیزی که من همیشه توی کارتم بود، هست….تا جایی که پولم را قرض دادم به یکی از نزدیکان که لازم داشت….و الان موقع خرید دوره پول نقد نداشتم و ذهنم خطا رفت که من پول ندارم….ولی بعد از تلنگر شما که دردم اومد و به خودم اومدم…که ای داد بر من…..دختر پولتو پس بگیر و فوری دوره را بخر…….و خریدمممم و خوشحالم….
استاد توی دل شب به خودم و خدای خودم میبالم و به خودم قول میدم که من خالق زندگی خودم هستم.خدایا شکرت🌷🌷🌷۱۴۰۰-۱۲-۲۲پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
استاد عزیزم این فایل ، یکی از طلایی ترین فایلها برای من است چون من را از جای خودم بلند کرد و اموزشی در درون خودش برای من داشت که با هیچ کتاب و پوره و اموزشی به دست نمی اوردم چون این بار من در عمل و رفتارم متوجه درس و آگاهی بزرگم شدم .
بله من با افتخار میگویم که اشتباه کردم وبا افتخار میگویم که در زمان کوتاهی استاد عزیزم من را به راه درست زندگی ام با آموزش استادانه خودشان من را به اهدنالصراط المستقیم و راه کسب آگاهی ام باز گرداندند . ابتدا بسیار خوشحال شدم ، و بدو بدو دویدم که اخ جون یه دوره دیگه اومد و برم بخرمش . چندین روز بود که استاد نوشته بودن بزودی پیش فروش دوره معجزه سلامتی و من همش این باور را در وجود خودم تکرار میکردم که خدا کنه دوره زمانی پیش فروش بشه که من حقوقم رو گرفته باشم . این بزرگترین خطای من در مقابل اموزشهایی که گرفته بودم بود . و باور کمبود و ناتوانی را در وجود خودم تکرار و تکرار میکرد و دقیقا شروع پیش فروش دوره زمانی شروع شد که موجودی من فقط ۲۰۰ تومان بود . و سریع ذهنم باز به خطا رفت که کاش استاد دوره را به چند دوره تقسیم میکردن تا جز ٕ به جز ٕ بتونم تهیه اش کنم .که این هم خطا بود من برای رسیدن به موفقیت عظیم سلامتی روحی و جسمی ام باید خودم را تحت شرایط موجود شکل دهم و مگر استاد نگفته بودند که ذهن ما مانند یک خمیر بازی است و به هر شکلی که بخواهی میتوانی ان را در بیاوری و من باید این خمیر را در واقع خودم را به شکل ان شرایطی که برای رسیدن به ان تشنه هستم شکل بدهم و تمرکز خودم را بر روی فراوانی و جذب ثروت و در واقع جذب و تهیه دوره بگذارم . و جالبی این موضوع این است که با یک تلنگر به خود امدم که سحر تو کجای کاری ؟؟؟؟؟؟
این همه فایل گوش دادی و کامنت نوشتی ، خوب ، بله به قول استاد یه جای امن و گرم و در واقع دلت را به یه اب باریکه ای خوش کردی ، که فقط فایل گوش بدی ؟ ؟؟؟؟
خوب الان موقع عمل است و تو تا وارد عمل نشی ، در واقع انگار هیچی نمیدونی ، هیچی کاری نکردی ، بله اینجا بود که گزینه و فاکتور عمل کردن به داشته هایم که همان آگاهیهایی که توسط استاد به دست اورده بودم بود . و مثل یک نابینایی که یکدفعه بینایی اش را به دست اورده به خود امدم ، که اقدام کن و عمل کن .به واسطه یک اتفاقی دستبندم پاره شد ، که همان شب گفتم خوب این یک نشونه است که باید این دارایی ام را هزینه خرید دوره کنم ، ولی این هم اشتباه بود ، چون جهان هستی بزرگتر و فراوان تر و مهربان تر است و استاد بزرگوارم به من این را یاد نداده بودند که مثل یک معتاد در جایگاه امن خودم بشینم و فقط وسایلم را بفروشم تا به خواسته هایم برسم . این هم اشتباه بود . و فقط ، فقط و فقط من در ذهنم گفتم سحر تو خیلی قوی تر از این حرفها هستی چرا از ارزشهای زندگی ات میخواهی خرج کنی ، تو بخواه ، جهان هستی به تو میدهد و من خواستم و شددددددددددددددد .
بله خواستم و در کمتر از ۲۴ ساعت اتفاق افتاد .، و نکته جالبی که باز اتفاق افتاد این بود که من یه پولی را که هدیه جشن تولد فرزندم بود را نگه داشته بودم و کار درستی که ندانسته انجام میدادم و مرتب میگفتم این پول برای یک جای با ارزش یا کار با ارزش یا خرید یک هدیه ویژه خرج میشه و چه هدیه و اقدامی با ارزش تر از اینکه برای خودم و رشد خودم که نه تنها باعث میشود تا بتوانم درست زندگی کنم بلکه اطرافیانم هم از این رشد من ، رشد خواهند کرد .
و ما بقی مبلغ دوره هم به صورت ناباورانه ای از طرف مادرم که قرض داده بودم در همان لحظه ای که فکر و باورم را در زمینه جهان هستی تغییر دادم ، به کارتم ریخته شد .
دوستان عزیزم ، خواستم این تجربه فوق العاده شیرینم را برای شما به اشتراک بگذارم و همچنین اعتراف کنم که فقط فایل گوش دادن و کامنت نوشتم مهم نیست بلکه زمانی شروع به تغییر میکنی ،جهان هستی تو را در مرحله و جایگاهی قرار میدهد تا اموزه هایت را وارد عمل کنی و من از این جریان فهمیدم که تا کنون انگار چیزی نمیدانستم و تصور دانستن داشتن و انگار روی ابرها راه میرفتم . ولی این اتفاق چشم و گوش من را باز کرد و فهماند که پریدن واقعی این نیست که ادای پرواز کردن را در بیاوریم بلکه پریدن واقعی این است که به پرنده بودن خود و قدرت بالهایت ایمانت داشته باشی و وارد عمل که همان پریدن است شوی .
من تا کنون ادای پرواز کردن را در می اوردم که در واقع ان مرحله هم نیاز بوده است چون همان تصور پریدنها باعث شد که بپرم .
❤️❤️❤️❤️خالی از لطف نیست که یک اتفاق خاص دیگر را در این روزهایم شرح دهم ، که خداوند چه قدر زیبا این فایل را در درونم نهادینه کردند ، امروز به این آگاهی رسیدم ، که من باید پولم تمام میشد چون درست یک روز قبل از اینکه اغاز پیش فروش دوره شروع شود مبلغی را که برای خرید دوره نیاز داشتم برای پرداخت هزینه کلاسی ان را پرداخت کرده بودم ، و روز بعد گفتم عههههه کاش نپرداخته بودم تا الان دوره را خرید میکردم ، که این هم اشتباه بود ، چون باور فراونی میگوید هزینه ها را با ارامش و عشق پرداخت کنید و با قدرت بر روی زمین گام بردارید و از جهان بخواهید . بله من باز هم اشتباه کردم ، ولی خداوند میخواست این اشتباهات را انجام دهم و اگاهی انها را به من بدهد . در واقع باید حساب من خالی میشد تا من متوجه بشوم که سحر فقط درس خواندن و کامنت گذاشتن مهم نیست ، بلکه باور ایمان و عمل من در عمل کردنهای من است و من اعتراف میکنم که این روزها در واقع به نوعی انگار اولین روزهای ورود من به سایت است و انگار من هیچی تا اکنون نمیدانستم و به نوعی این ۹ماهی که وارد سایت شده ام دوران مقدماتی من بوده است ، 🌹🌹✌️
خلاصه امشب روز ۵ از پیش فروش دوره است و خداوند با امدن پیامک حقوقم به من نشان داد که سحر چه زود قضاوت کردی…. و دقیقا نصف زمان پیش فروش دوره گذشته و مبلغ دوره به حساب من ریخته شد . خدایا سپاسگزارم از خدایی و بزرگی ات که اینگونه با اتفاقات زندگی ام با من حرف میزنی الهی شکر به خاطر اینکه چشم و گوش من توسط آگاهیها و اموزشهای استاد بزرگوارم باز شدند و میتوانم کلام خدا را از اتفاقات زندگی ام آگاهانه دریافت کنم . البته من هنوز در ابتدای درک حرف الفبای سخنان و حرفهای خداوند در زندگی ام هستم . و خدارا سپاسگزارم که اینگونه هوای من را دارد . و خدای من همان خدای کلید من است که شگفت انگیز او را دیدم . و خدای من همان خدایی است که با ازمون و خطاهایم راه درست را توسط استاد بزرگواری چون استاد ضیا ٕٕ بزرگوار به من نشان میدهد . و الهی شکر که من در این قسمت از زندگی ام از زندگی که در غفلت و جهالت بودم نجات پیدا کردم و چراغ راه زندگی آگاهانه ام این سایت و اموزشها و نکات کلیدی و تمرینات استادی است که همه انها را در لحظه و داغ و ناب که از تجربیات و اتفات زندگی شان به دست می اورند در اختیارم قرار میدهند . 🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏۱۴۰۰-۱۲-۲۲پاسخ -
ناهید ناصحی
سلام ودرود به استاد مهربانی ها ..ودوستان عزیزم .واقعا پیام هاتون خیلی پر از انرژی وزیبا بود..ممنون از استاد عزیزم که وقت میزارند واگاهی های زیادی به ما میدهید در مورد نقطه ضعف های ما صحبت کردین ومن شخصا دارم وانشالله شرکت میکنم ..بله استاد. من دوره های قبلی فقط با خاستن از ته دل برام ردیف شد انشالله این دوره هم همین طور میشود .😍😍😍…من قدرت خرید این دوره رو حتما دارم ..متشکرم وسپاسگزار پروردگارم هستم ..که مطمعنم در آخرین لحظات باز هم مثل دوره ی های قبل غافلگیرم میکند ..
۱۴۰۰-۱۲-۲۰پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
عشق ، زندگی ، فراوانی ، آموزش ، آموزش و آموزش و عمل و عمل کردن ، تمام اینا فاکتورهایی هستند که در زمان تهیه این دوره فوق العاده و با ارزش به دست اوردم و البته یک گنج فوق العاده زیبا و با ارزشی که به ان دست پیدا کردم این است که میخواهم اعتراف کنم ، اعترافی بزرگ در زندگی ام ، حس میکنم وارد یک مرحله جدید از زندگی ام شده ام ، و درسی که به صورت عملی یاد بگیریم خیلی بیشتر از درسهایی است که از طریق تئوری به ما گفته میشود . زمانی یک فرمول را فقط حفظ کنیم تا زمانی که آن فرمول را در ازمایشگاه به صورت عملی آزمایش کنیم اثر یادگیری آن خیلی زیادتر است ، من تا کنون فقط فایلها را حفظ میکردم ولی خیلی خوشحالم که در یک چالش بزرگی که جهان هستی در مقابلم قرار داد و استاد بزرگوار به معنای واقعی درسهای بزرگ و اصولی را با شیوه استادی خودشان به من دادند . سپاس فراوان از خداوند بزرگ که استادی شریف را در مسیر راه من قرار داده است 🙏🙏🙏
۱۴۰۰-۱۲-۲۰پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
درود و هزاران سپاس بابت این فایل بی نظیر
من وقتی این فایل رو گوش کردم، احساس کردم که حسابی “آگاهی باران” شدم😅
باورم نمی شد که با گوش دادن فقط یک فایل، این همه آگاهی به من برسه!
خداوند رو سپاسگزارم که آخرین آگاهی های جهان هستی اش را از طریق شما به ما آموزش می دهد🙏
واقعا الان که می خوام کامنت بنویسم هنگ کردم و نمی دانم از کدام آگاهی یا کلید طلایی این فایل بنویسم.
این جمله طلایی شما در فایل به من قدرت داد:” هیچ عامل بیرونی نمی تونه در زندگی من تاثیر بذاره، بلکه این من هستم که انتخاب می کنم که بیرون، چه اتفاقی بیفته!” واقعا که این جمله، یک جمله معمولی نیست و برای آدم های معمولی نیست!
یا این جمله که”این، حرکت ها و اعمال و رفتار ما هستند که نشان دهنده باور ما هستند و نه حرف های ما”
و واقعا هم همین طور است. بسیاری از ما در کلام، بسیار زیبا از خدا حرف می زنیم ولی در عمل، نشان می دهیم که ایمانمان ضعیف است یا به قول کلام زیبای شما، خدا را در اولویت دوم یا حتی آخر قرار می دهیم. یعنی در ظاهر می گوییم: خدایا توکل بر تو، همه چیز رو به تو می سپارم که برایم درست کنی ولی در عمل، دلمان طاقت نمیاره 😅 و یا خودمون دست به عمل می زنیم و یا بالاخره یه جوری در کار خدا مداخله می کنیم، مثلا می گیم خدایا اگه این جوری بشه، بهتره…. در صورتی که خدا بهتر از ما می دونه که چی برامون بهتره👍
و مواردی رو که درباره خرید دوره بیان کردین و باورهایی که دوستان عزیز داشتند رو بررسی کردید، واقعا پر از درس بود.
اینجا باید از شما استاد مهربان و دلسوز تشکر کنیم که واقعا دلسوزانه و به هدف آگاه کردن ما، از هر فرصتی برای تمرین دادن و بیدار کردنِ ما استفاده می کنید. شما می توانستید در پاسخ دوستان برای قسطی کردن دوره، یک جمله بگوئید و پاسخ منفی بدهید و … تمام! ولی این همه وقت گذاشتید و یکی یکی سوالات و پاسخ ها را بررسی کردید و از درون این اتفاق، کلی به ما آگاهی دادید تا هرکس بر طبق درک خودش، از آنها استفاده کند و انجام دهد و نتیجه بگیرد. و چقدر خوب است که در این مواقع، با جای نگاه منتقدانه، نگاه آگاهی دهنده به قضیه داشته باشیم🌺
و موردی که درباره قسط و قسطی خرید کردن بیان کردید مرا یاد یک خاطره ای انداخت که حدود یک هفته پیش برایم اتفاق افتاد که وقتی می خواستم هزینه دندانپزشکی دخترم را پرداخت کنم، با اینکه پول داشتم ولی ناخودآگاه بر طبق باورهای گذشته و با توجه به اینکه دکتر هم آشنا بود و می توانستم، هزینه را به صورت اقساط پرداخت کنم ولی ناگهان به این آگاهی رسیدم که این عمل من یعنی من خودم را فقیر می بینم یا حداقل ثروتمند نمی بینم و پیام من به جهان هستی، چیزی به جز کمبود ثروت نیست!! بنابراین با خوشحالی و با غرور از اینکه خداوند مرا ثروتمند آفریده، تمام مبلغ را پرداخت کردم و با اینکه پزشک محترم کلی تعارف کرد که ….. ولی در دلم گفتم: من ثروتمندم و توان پرداخت این مبلغ را دارم، به زودی ۱۰ برابر آن به من باز می گردد و دوباره کارت من پر از پول می شود! این حرکت من واقعا به من حس خوبی داد، شاید باور نکنید ولی وقتی از مطب بیرون می آمدم قدم هایم را محکم برمی داشتم، سرم را بالا گرفته بودم و …انگار یه جورایی حس ثروتمندی پیدا کرده بودم☺️ و اینجا بود که فهمیدم که باید چقدر آگاهانه رفتار کنیم، چون هر رفتار ما پیامی ست به کائنات که من چه هستم…. چه باوری دارم …. و چه چیزی می خواهم…
و در نهایت سپاس از شما بابت این فایل سرشار از کلیدهای بی نظیر و بخصوص تمرین پایانی فایل که واقعا از شنیدن آن، شگفت زده شدم، قدری روی آن تامل کردم و به شدت مجذوب این آگاهی ناب آسمانی شدم.
به امید درک این کلیدها، این رمزها، و این آگاهی های خاص و البته عمل کردن به آنها
پایدار باشید 🙏🌺۱۴۰۰-۱۲-۲۰پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط
-
محصولات سفارشی
دوره قوانین کائنات
امتیاز 4.98 از 5۷,۹۰۰,۰۰۰ تومانقیمت اصلی ۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.۳,۹۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان است. جزئیات بیشتر




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.