22 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۶
0 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
فایل ششم ادامه مبحث کدها بود، کدها همون افکار ما هستند که توی ذهنمون دارند مرور میشن و بهشون فکر میشه و ارتعاشی ساطع میشه و در پی اون ارتعاش یه حس و هیجان بوجود میاد،حالا اگر اون هیجان مثبت و خوشحال کننده باشه ارتعاشش قوی و سازنده است و بالعکسش هم درسته،در پی اون هیجان یک اقدام بوجود و یه اتفاق خلق میشه👌
توی قسمت دوم فایل ششم در مورد رنگ ها صحبت شد و چقدر زیبا استاد باز کردند کدها را
یه آدمی که توی جهل و نا آگاهی و سیاهی هست یه کد را میفرسته و همونجور نتیجه ای را دریافت میکنه،و ممکنه یه آدم دیگه که تازه اول مسیر آگاهی هست یه درجه سیاهیش کمتر شده ،هنوز روشن نشده ولی تغییراتی را دیده که حسش حالش خوبه ،اون آدم نمیتونه بقیه را ارشاد کنه چون خودش هم میره دوباره توی سیاهیدرس این فایل برای شخص من: اول درسهای خودت را پاس کن تا ذره ذره بری مرحله بعد …..همین
استاد ممنونتونم🌹🌹🌹
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ -
سلام به استاد گرامی
فایل ششم پارت دوم استاد ،بسیار زیبا کدها رو با مثالرنگها برایمان تو ضیح دادند .
طیف رنگ قرمز که از کم رنگ به پر رنگ هست ،در هر قسمتش یک کد را به ما معرفی میکنند ،مثلا فرکانس عشق را میفرستیم و در یک کد قرار میگیرد ،و اماکن ندارد ،کسی دیگری در همان نقطه که ما هستیم قرار بگیرد .پس ما نمیتوانیم کسی را در جایگاه خودمان قرار دهیم چون همه ی دیدگاها از نظر افراد متفاوت است ،تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که او را با درخواست خودش به مسیر هدایت کنیم ،و در غیر این صورت اون فرد میتوتند ما را هم از جایگاهمان پایین بکشد ، و درجا بزنیم .
ما میتوانیم درجه کدی که در ان هستیم را بالا ببریم با افکار مثبت ،وباورهای درست و پاک کردن باورهای منفی۱۴۰۱-۰۷-۰۶ -
سلام و درود به استاد مهربانم
فایل شش از راز قوانین ۲
که بسیار مهم و قابل فهم توضیح داده شد .قوانین خداوند مانند یک سیستم عمل میکند . واین عمل کرد، مانند رادیو و فرکانسهای رادیو کار میکند ما در قانون جذب خواسته مینوشیم و و شکر گزاری میکردیم ،و بعد از مدتی به خواسته میرسیدیم و بی تاثیر هم نبود ولی بعد از مدتی،این موضوع کم رنگ میشد و فقط خواسته را مینوشتیم و نتیجه ای مانند قبل نداشت . چرا ؟چون ما اون انگیزه ای که اول داشتیم اهمیت خودش رو از دست داده بود ،الان که این فایل رو گوش کرد دلیلش برام روشن شد ، جهان هستی بر اساس یک سری کد کار میکند و بر اساس اون کد به خواسته ی شما پاسخ داده میشود .
افکار ما دارای ارتعاش هستند و این ارتعاشات دارای کد هستند ،حال این کد دارای بار منفی باشد، یا بار مثبت برایش فرق نمیکند . زمانی که ما هیجانی میشویم کدی به کائنات میفرستیم و جهان هستی هم از همان جنس کد که فرستادیم ،به ما پاسخ میدهد .
یک نکته: که اگر خواسته ی ما خنثی باشد و دارای هیجان نباشد اتفاقی نمی افتد .
حالا ،ما یک خواسته داریم، کد ارسال شده است ، و اون هیجان که در ما هست ما را وادار به حرکت میکند ،و در هر موقعیتی که هستی ،دست به کار میشوی و در همون مورد عملی انجام میدهی ، (ولی اگر در این موقع حساس کارت را به دقیقه ی دیگر موکول کردی نتیجه هم کنسل میشود. ) اونجاست که جهان هستی دست به کار میشود، و نشونه ها را به ما نشان میدهد ،حال میخواهد با گفتار دیگران باشد ،یا یک زنگ تلفن، یا یک صحنه و یا یک پیام، بعد ما با عمل به نشانه ها لحظه به لحظه به خواسته مان نزدیک میشویم و به ان میرسیم .
🌟این هست قوانین جهان هستی .که هیچ وقت عوض نمیشود .🌟
استاد در مورد نماز گفتند نمازی که از سر شوق و عشق به خداوند خوانده شود قطعا نتیجه ای در بر دارد ،و در حالت خنثی هیچ قدرتی ندارد .
کسانی که نتیجه عال و خوب میخواهند باید همیشه نگاهشان به خوبیها ،زیباییها،شادیها،قشنگیها باشد موفق باشید ✳️
ممنونم از استاد خوبیها🌹۱۴۰۱-۰۷-۰۳ -
بنام یگانه آفریدگار جهان هستی
درود بر استاد ضیاء گرامی
این فایل در مورد ارتعاشات و فرکانسها صحبت میکنه و تحقق یافتن هر خواسته طی ۴ مرحله انجام میشود.
مرحله اول ، تفکر یعنی درون ذهن به آنچه میخواهیم فکر کنیم
مرحله دوم ، ارسال ارتعاش و فرکانس در مورد خواسته به جهان هستی
مرحله سوم ، وارد عمل شدن یعنی در جهت تحقق خواسته قدم برداشتن
مرحله چهارم ، نتیجه گیری که همون دریافت خواسته از جهان هستی میباشد 👍
من تجربه ای داشتم در زمینه خرید ماشین داشتم که چون تفکر و فرکانسم قوی بود و بلافاصله عملکرد لازم را داشتم ، طرف مدت ۵ روز به خواسته ام رسیدم خدارو شکر 🙏
در پارت دوم از رنگها و حساسیت کدها صحبت شده و اینکه مثلا منطقه خوشبختی طیف وسیعی داره و دارای یک سری نقاط ریز ریز میباشد که همون کدها هستند . زیرا هر کسی خوشبختی را یه جور منحصر بفرد میبینه یکی در زیبایی یکی در ثروت و… بنا براین ارسال کد درست بسیار مهم و تاثیر گزار هست فایل ارزشمندی بود ازش درس گرفتم سپاس 🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۷-۰۳ -
با درو فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
نمیدونم چه جوری حس دلتنگی و دوست داشتنمو به این سایت و استاد و هم گروههای نازنینم ابراز کنم .
آنقدر دلتنگ شنیدن صدا و آگاهیهای این مجموعه بودم که حد و اندازه نداره درست مثل یه مرغ سرکنده و بی قرار.
بی قراری من دلیلش بر این شده که این آگاهیها درست مثل نفس کشیدن در وجود من شده اند و درست مایه ی حیات و زندگی ام هستند .
این فابل بکی از فایلهای دگرگونی من و متحول کردن من است و بسیار زیبا استاد با مثال زیباشون قابل درک کردنش برای ما بیان کردن .
افکار ما باعث بروز دادن احساسات خوب و بد در ما میشوند و بعد باعث اقدام و عمل و نهایت نتیجه را به زندگی ما میدهند.
اینکه ما بتونیم اول از همه باورهای قدیمی رو پاک کنیم و باورهایی با پرونده هایی بایگانی شده از جنس نتایج دوستان استاد عزیز در ذهنمان بکاریم. در نتیجه زندگی ساده تز از هر حالتی میشود.
اینکه تو خواهان چه چیزی در زندگیت هستی مهمه ، نه اینکه در کجای این مداد رنگی قرار داری و رنگت چیه ؟
بله اگه الان خواهان رابطه عالی ،عشق ، سلامتی و ثروت هستی اونقدر امیدوارم تشنه ی این هدفها شده باشی که با بالاترین حالت ممکن ارتعاش و احساس عالی و پر از عشق و شعف رو بروز بدهی .
بله با تغییر باورهای قبلیمان که به واسطه قرار دادن باورهایی جدید از جنس نتایج دوره ی راه رسیدن به رویاها و نتایج دوستان هم سایتمون میتونیم باورهای جدید رو بسازیم و پرونده هایی از جنس عشق ، ثروت و سِمتی و روابط عالی رو بایگانی کنیم .۱۴۰۱-۰۷-۰۳ -
به نام خالق زیباییها
سلام ودرودخدمت استاد بزرگوار
در مورد مدارها صحبت کردین و اینکه هر کس در جای درست خودش است و ما باید به این قانون عمل کنیم که دلسوزی کردن برای دیگران اشتباه است واگر قرار باشد کسی در این مسیر قرار بگیرد خودش باید تلاش کند واین مسیررو آرام آـرام حرکت تابه سمت بالا بیاید و این نکته ی مهم رو اول بیان کردین که کمک کردن ما به دیگرانی که از ما تقاضا نکردند باعث حتی ضربه زدن می شود مثالی که برای خودم پیش آمد خیلی دوست داشتم دراین مسیربه خانواده ام کمک کنم واز اول که وارد سایت شدم مدام برایشان تعریف می کردم وازخوبی های سایت می گفتم وچندفایل به آنها پیشنهاد داده بودم ولی از آنجایی که هرکس خواسته اش با دیگری متفاوت است ،نوع نگاهش هم فرق دارد ومن این را آن موقع درک نکرده بودم ومدام تکرار می کردم که بروید این فایل رو گوش کنید ونتیجه برعکس شد والان که این موضوع را فهمیدم وسکوت کردم می بینم که اعضای خانواده ام روی رفتارهای من حساس شده اند ودقت بیشتری می کنند طوری که آرامشی که من از این سایت وفایل ها گرفتم برایشان مهم شده و الان دوست دارند کمی گوش کنند.ویک مطلب دیگه ای که هرباوری که تو را محدود می کند باید آن را بشکنی تا بتوانی تغییر کنی، عشق وشادی رو خیلی دوست دارم و مدام روی این دوموضوع کارمی کنم وخدا رو شکر انسان هایی که در مدارم قرار گرفتند از این جنس هستند و این نشانه توجهات جدیدم است.نکته ی مهم بعدی اگر از مدارهای عشق وثروت وسلامتی می خواهی به مدارهای بالاتری بروی باید جایگزین کنی باورهای جدیدتر و درست تری واین قدر این باورها رو کار کنی تا مدارت عوض شود وسوم اینکه بعضی وقتها درک مهم نیست پذیرش خیلی اهمیت دارد، آن موقع احساس می کردم که این فایل رو درک کردم ولی الان می فهمم که دلسوزی وکمک به کسی که ازتودرخواستی نداشته اشتباه است وآن موقعی که می پذیری راحت می توانی ازاین مرحله عبورکنی وهمین کمک کردن های به زور به دیگران اونها رو ازمسیرشان شاید دورکند
سپاس بابت این اموزش عالی۱۴۰۱-۰۷-۰۲ -
سلام به استاد عزیزم
چه نکته وکلید طلایی درخواست های ما اگر بدون احساس و فرکانس باشد قطعا بدون نتیجه خواهد ماند زیرا که جهان هستی گیرنده ای از جنس احساس دارد.وقتی فکر میکنیم و همراه باشد با ارتعاش و البته عمل نیز داشته باشیم قطعا اتفاق می افتد.اکنون میفهمم زمانی را که درخواست های خود را با گریه و ناراحتی میخواستم و پاسخی دریافت نمیشد و یا گاهی اتفاق های ناخوشایندی به دنبال ان اتفاق می افتاد فقط احساس مرا که از جنس گریه بود دریافت میکرده و از همان دست به من باز می گردانده برای همین هم هست که هر کس خالق زندگی خویش است.
و نکته دیگر سیر تکامل ما و پله پله حرکت به سمت خواسته ها بوده که کم کم این اتفاق میافتد.به طور مثال در مورد رابطه اول کسانی که ناخواسته هستند حذف میشوند و بعد خواستنی ها جذب میشوند و این صبر میخواهد تا تغییرات مشاهده گردد و اگر ما بخواهیم زمانی که هنوز نتیجه های خود را صد درصد ندیده ایم به کسانی که در مسیر و اطراف ما هستند کمک کنیم قطعا باعث سقوط و عقب رفت میشود که باید در طی مسیر آگاهی مواظب باشیم.۱۴۰۱-۰۷-۰۲ -
به نام خالق عشق و زیبایی
سلام به استاد محترم و همه دوستان
در گام دوم از فایل ششم دوره راز قوانین زندگی از ارتعاش یا همان فرکانس صحبت می شود و اینکه چگونه ما با استفاده از افکار خود، ارتعاشی خاص به جهان هستی ارسال می کنیم.
همچنین درباره “عمل گرایی” صحبت می شود که چگونه وقتی ارتعاشی خاص به کائنات می دهیم، آن ارتعاش، ما را در مدار جذب خواسته خود قرار می دهد و زمینه دستیابی به خواسته را برای ما فراهم می کند ولی تا وقتی که ما دست به عمل نزنیم و اقدامی نکنیم، اتفاقی در زندگی ما صورت نمی پذیرد. بنابراین چیزی که باعث خلق نتیجه برای ما می شود، عمل کردن است که در فایل های متعدد به آن اشاره شده است.همچنین در این فایل، موضوع مهم کدها و شباهت آن با رنگ ها به صورت بسیار ساده و قابل فهم توضیح داده شد. اینکه هر رنگ خاص، یک کد خاص دارد و وقتی یک کد را می دهیم، طبیعتا همان رنگ را دریافت می کنیم و نباید انتظار رنگ دیگر را داشته باشیم. دقیقا در زندگی هم این مساله صدق می کند که این موضوع در دوره معجزه سلامتی نیز به تفسیر بیان شده است. یعنی هر آنچه را که ما از جهان هستی می خواهیم، یک کد مخصوص به خود را دارد، یعنی هر چیزی اعم از سلامتی یا بیماری، عشق یا نفرت، ثروت یا فقر، و حتی درجات مختلف از آنها کد مخصوص به خود را دارند و آنچه را که ما در زندگی دریافت می کنیم، تنها به این معنی ست که همان کد را به جهان هستی ارسال کرده ایم و دیگر به هیچ چیز بستگی ندارد.
در فایل رایگان قانون مدارها، موضوع مدارها و قرارگیری ما در مدار مشخص به تفسیر کامل همراه با شکل به صورت تصویری بیان شده است که به درک کامل تر این فایل کمک می کند.
هر فردی با توجه به فرکانس و انرژی خود، در مدار خاصی قرار می گیرد و درصد معینی احساس خوشبختی یا بدبختی می کند. به دلیل اینکه انسانها منحصر بفرد هستند، میزان رضایت آنها از زندگی متفاوت است ولی آنچه حائز اهمیت است، اینست که هر فردی از جایگاه خود راضی باشد و احساس خشنودی از خود و زندگی خود داشته باشد.
به امید چنین احساسی برای همگان🌺۱۴۰۱-۰۷-۰۲ -
بنام خالق هستی ..مهربان استادم سلام .همون طور استاد گفت دقیقا من تو خانواده ی بزرگ شدیم که از همون اول با سختی وکارگزی بزرگ مون کردند چیزی که پدر ومادرمون همیشه به ما گفتند که موفقیت سخته وما تا الان همین قبول کردیم ولی الان تو سایت فهمیدیم چقدر اشتباه کردیم وچقدر در گمراهی طی کردیم ..دقیقا همون طور استاد گفتند بیشتر آدم های سرشناس .استاد .دکتر .ویا بازیکن فوتبال وقتی از بچگی شون حرف میزنند همش میکنن ما زجر های کشیدیم وحتی نون شب نداشتیم .وچقدر حسرت خوردیم طرف میگفت من چوپانی میکردم ولی الان مهندس موفقی شده وکلی موفقیت کسب کرده .کلا ویکی پس ما نمیتوانیم فلان سختی بکشیم تو نور شمع مطالعه وکنیم و…وکلا ناامید میشیم وذهنمون سخت بودن و دشواری زیاد در مسیر راه وپس ما میگیم که پس ما که اصلا نمیتونیم موفق بشیم ..واینکه از بچگی به ما گفتند یا باید شانس داشته باشی پدر پولدار داشته باشی ویا گنجی ،😁پیدا کنی وگرنه ثروت سهم ما نیس وباید به اجبار همین طور زندگی کنیم ..وتلاشی برای عوض شدن خود نکردیم ..😔.فقط راه یه استاد رو رفت وهرروز فایل ها رو دنبال کنیم ..تا به هدف مون نزدیک تر بشیم
۱۴۰۰-۱۱-۰۵ -
بنام خدای خوبی ها ..من وقتی با شوق زیادی مهمون ارتعاش زیاد است درخواستی از جهان هستی میکنم ..وچون با شوق زیاد این کار کردم ودرخواست به صورت کتبی می نویسم ..واین هیجان من باعث میشه خواسته ی من شکل بگیره مثلا یه احساس درونی به من میگه داخل دیوار واگاهی های خرید ماشین نگاه کن..ومن برم ماشین مورد علاقه ببینم وصاحب ماشین صحبت کنم وقبول کنه شرایطی اون ماشین به من بده من راحت به ماشین مورد علاقه رسیدم ..ومن اگه عمل نمیکردم واعتنا نمیکردم وبه بعد موکل میکردم دیگه نتیجه رو نمیدیدم .پس عمل خیلی مهمه ..من نصف پول ماشین اونم با فروش طلا داشتم یعنی عقلم میگفت غیر ممکنه ولی من درجا نزدم ..نگاه کردم واون ماشین رو کاعنات برای من فرستاد ..ومن شد م صاحب ماشین مورد علاقه ام ..❤️❤️❤️.
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ -
بنام ایزد منان ..اول هفته تون در از خیر و برکت ،🌹🌷🥰.افکارمنفی وخبرهای که فکر مارو منفی میکنه دیگه حال ما رو دگرگون میکنه وحالت ناراحت کننده داریم واصلا تمرکز نداریم مثلا امروز مادر من خبری به من داد که مادر بزرگ بسیار حالش بد وامیدی نیس بهم ریختم واصلا تمرکز ندارم چون میدونم همه حال اونا بخاطر این است کسی نیس بهشون برسه چون من هفته ی پیش اوردمشون کلی بهشون رسیدم وحالشون خب بود وچون تنها بودن وازنظر غذایی کسی نیس بهشون برسه .حالشون بده ولی این خبر مادرم کلا منو بهم ریخته ..واین حالت بد من باعث با حال بدم تمرکز نداشته باشم هم با فرزندم دعوا کنم وبا فکر مشغول حتی غذای منو سوخت چون تمرکز م جایی دیگه ی بود وکل روز من با هیجان بد همراه بود ..جسم اینجا وروحم پیش پدر بزرگ ومادر بزرگم بود . ومثالی دیگه من چند روز پیش یه دفعه به ذهنم آمد که ای کاش در آپارتمان مون از درب های ضد صدا وشیک که صدا از بیرون نیاد وماانقدر اذیت نشیم وبا شوق گفتم باید از این درب بخریم وحتی هیچ کس نمیتونه راحت باز کنه چون درب آپارتمان ما خیلی راحت با پیچ گوشتی باز میشه ومن این کد ارسال کردم ودیوار نگاه میکردم دیدم درب من میخام گذاشتن با قیمت مناسب ومن عمل کردم وزنگ زدم وقیمت ها را پرسیدم وادرس گرفتم ورفتم درب تهیه کردم هم دیگه صدای آزاردهنده رو نمیشنوم و صدای فرزندان من باعث اذیت همسایه ها نمیرسه وکلی شوق کردم که من تو ذهنم مرور کردم وارتعاش دادم وبلافاصله بعد چند ساعت نتیجه دیدم ودرب تو دیوار دیدم وعمل کردم اقدام کردم برای خرید …اول فکر میکنیم دوم ارتعاش میدم سوم عمل واقدام میکنم وچهارم نتیجه شو میبینم …🌹🌹🌹🌹
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
افکار +ارتعاش+عمل=نتیجه
این فرمول ؛ قانون تمام زندگی تک تک ما و انچیزی که هستیم را نشان میدهد .
حال افکار ما اگر خوب باشد ارتعاش خوب و عمل خوبی را به نتیجه میرساند .
و اگر افکار ما بد باشد ارتعاشات بد و عمل بدی را به نتیجه میرساند .
زندگی خیلی راحت و آسان است اگر درون را پاک کنیم از هر گونه کینه و بدی و دشمنی و حسادت و هر چیزی که حال دلمان را بد میکند .
و با خلاقیت و مهربانی و عشق و زیبایی و نهایت فراوانی و بخشیدن هم صدا شویم و دلمان را پر از حس خوب بودن کنیم .
عاشقانه میتوانیم مثل پروانه سبک بال برقصیم و شاداب باشیم و از لحظه لحظه بودن و زندگی کردنمان لذت ببریم .
و خیلی جالب است با تغییرات درونی بیرون ما هم تغییر میکند به قول استاد عزیزمان درون را کار کنید بیرون خودش اتفاق میافتد .
بله من این موضوع را به صورت عملی و واضح در زندگی ام دیدم و از زمانی مدارم تغییر کرده است همکاران و دوستان و محیط کارم هم عوض شده است .و خیلی جالب است الان که نگاه میکنم دقیقا محیط کار من به جایی تغییر کرد که همیشه از قرار گرفتن در ان محیط میترسیدم و هراس داشتم .همیشه فکر میکردم من فقط فایل گوش میکنم و کامنت میگذارم و یه زمانی ناامید شده بودم که چرا هیچ اتفاقی در زمدگی من نمی افتد چرا تشنگی من رفع نمیشه ؟
ولی اشتباه میکردم . به قول استاد عزیز . تکرار و تکرار و تکرار تبدیل به باور میشود و نهایت امر در عمل نمایان میشود .
و نزدیکان من همه متوجه تغییرات رفتاری من شده بودند در صورتی خودم متوجه ان نشده بودم و یکروز همه یک طرف بودند و من تنهای تنها بودم در برابر هجومی از انتقادات و حرفها و …..
نتیجه ای که از این چالش برای من به وجود امد این بود که بر عکس همیشه که حس تنهایی داشتم اینبار درونم پر بود از یک نیروی محکم و مقتدر و خدایی را در ان لحظه حس کردم که هیچ کس قادر به دیدن ان نبود و این همان حس کردن خدا در درون قلبم بود که یواش یواش در درون من به واسطه همین فایلهای ناب و ارزشمند در درون من قوی و قوی تر شده بود و تبدیل به ایمانی محکم شده بود که متوجه شدم من دارم بر عکس همه حرکت میکنم و این یعنی درستی راهم و هدفم است .
سپاس از استاد عزیز ؛ مانا و پایدار و سربلند و در اوج باشید .
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺۱۴۰۰-۰۸-۱۷ -
بنام خالق زیبایی ها ..همون طور استاد عزیزم فرمودی باید خواسته ها طوری بیان شه ارتعاش ما آنقدر قوی باشه وما تصمیم وفکری که داریم …مصمم باشیم و هیچ شکی نداشته باشیم ..اراده ی مو قوی کنیم وعمل کنیم به انچه میخابم ودرخواست دادیم ….مثلا من یه آیه قبولش کردم وقتی میخونم اون مشکل که دارم بعد چند ساعتی حل میشه واون ایه ی کوچیک من قبول کردم وبرای من کار انجام میده …ویا تو جاده ب هستم .وقتی میخام پلیس جریمه نکنه حالا به هر دلیلی ..اون ایه رو میخونم .کلا پلیس یا مارو نمیینه ویا کلا گذشت میکنه ودیکه جریمه نمیکنه …من شخصا تو خانواده به من میگن تو خیلی تو کارات عجله میکنی …ولی خودم اخلاق مو دوست دارم چون کارمو به فرداویا بعد واگذار نمیکنم ..بلافاصله انجام میدم وبیشتر موقع ها موفق میشم واین بخاطر عمل کردن منه ..چیز رو که میخام هرجور شده انجام میدم وخداوند وکاعنات همه چیز برام ردیف میکنه ..چون من تو درخواست مصمم بودم وبعدا واگذار نکردم .،🌹🌹🌹
۱۴۰۰-۰۷-۱۸ -
سپاس خداوندی که عشق ومعرفت را آموخت
باسلام
تغییرباورهاومدارها نیازمندمسیری است که باید طی کرد درراه باید زمان گذاشت وهزینه کرد وقت خود را تنظیم وبه آموخته های خودتوجه کند
وچقدردرست بوداین نکته که آن چیزی که ماراپایین نگهداشته الگوهای ذهنی اشتباهی هست که باورکردیم وطبق اون رفتار
ومن باورکنم که فردی هستم منحصربه فرد وباید طبق احساسات وباورهای که برایم محدودکننده نیست رفتارکنم وتشخیص بدهم مسیرم درست وکامل است
ودراین راه به قول استاد{سرتوپایین بنداز وبه کارکسی کارنگیر }
وعلاقه هایم راسرکوب نکنم به خاطرحرفهای دیگران کاری که اغلب ماانجام دادیم مراعات به خاطردیگران که مباداناراحت نشوند
تقسیم بندی رنگها رودوست داشتم رنگ قرمز عشق ومحبت رنگ سبز خداوندمعنویت رنگ آبی ثروت و……………تمامی سعی خودم رو می کنم که به تمام رنگها وکدها برسم۱۴۰۰-۰۷-۰۶ -
باسلام واحترام
چقدراین فایل رودوست دارم همه چی شفاف وراحت بیان تون عالی
درموردرنگ ها خیلی عالی بود من خودم چندنکته بود که اشکال داشتم ولی الان رفع شد مهمترین هم بحث تفاوت مدارها واینکه باکمی سعی می خواهیم به انسانهای اطرافمان کمک کنیم ولی واقعاباید مسیرخودشون رو طی کنندواینکه من هنوز اول راهم وباکمی تلنگرممکنه برگردم سرجای قبل
ویک نکته زیبای دیگرمنحصربه فردبودن هرکس واینکه تفاوت ها رو بپذیریم وسعی درتغییردیگران نداشته باشیم وقبول کنیم هرکس درجای درست خودش قرارداردوباید مسیرتکاملش راطی کند
ودرمورد رنگ ها هررنگ کدمخصوص خودش راداردهررنگ شبیه به یک باورست وبرای رفتن به رنگ یامداربعدی باید باوری رو تغییرداد
ودرجایی گفتین که میزان خوشبختی انسانها باهم متفاوته۱۴۰۰-۰۷-۰۵ -
به نام آفریدگارکل هستی
باسلام
چقدرازاین انتخابم خوشحالم بدون اغراق می تونم بگم ازبهترین دوره هایی بوده که شرکت کردم همه چیز ساده وروان وپرازمثال های فراوان
اینکه درموردفکرخنثی گفتین برام جالب بود به نظرم بیشترمواقع که جواب نمی گیریم ازهمین جاباشه فکرخنثی
چون درمواقعی که ناراحت یا عصبانی هستیم کدی که ارسال می کنیم وباحس بدارتعاش می فرستیم پاسخش روسریعتردریافت می کنیم ویادرمواقعی که فکروهیجان مثبتی روداریم همان جاهم جواب می گیریم
ودرموردسپاسگزاری هادقیقا وقتی که درست انجام می دهیم وفرکانس وارتعاش مثبت بالایی ارسال خواسته برآورده ولی چون زمان می گذردوهمان حس قبل رونداریم به مرورزمان ممکنه حالت سپاسگزاری از عالی به تکراردربیاید واینجاست که جواب نمی گیریم
وازهمه مهم ترعمل کردن من خودم چندباری دست به اقدام زدم سریع جواب گرفتم
مثال دوسال پیشم خیلی به خیاطی علاقه پیداکرده بودم دوست داشتم کلاس برم ولی هزینه کلاس برام گرون بود حدود۲میلیون یکروزباخودم فکرکردم این طوری نمی شود بایدیک کاری بکنم میرم شرایط کلاس رو ببینم چکاری می تونم بکنم ووقتی رفتم یک آموزشگاه ازاونجاخیلی خوشم اومدبامربی ش صحبت کردم وشرایطم رو گفتم به من گفت الان قسطی هم قبول می کنند می تونم ماهیانه پول بریزم وبه همین راحتی ثبت نام کردم وتمام پول کلاسم رو پرداختم
ودوره م راباموفقیت تموم کردم حرکت کردم ودست به اقدام زدم البته اون موقع ازقانون جذب اطلاعی نداشتم
ولی صحت گفته تون برام کاملا روشنه۱۴۰۰-۰۷-۰۳ -
به نام خالق یکتا
درود خدمت استاد بزرگوار و دیگر دوستان🌹
این فایل بسیار جامع، کامل، آموزنده و دربرگیرنده مطالب بسیاری، حتی از فایل های گذشته بود که با بیان ساده تر و به صورت تصویری، ما را به درک بهتر آن فایل ها هدایت می کرد.
موضوع اقدام کردن یا همان دست به عمل زدن که شما همیشه بر روی آن تاکید می کنید را در این فایل به زیبایی بیان کردید که آن چیزی که عامل ایجاد عمل، در ما می شود، همان ارتعاش ماست و دقیقا همین عمل کردن، باعث به وجود آمدن نتیجه برای ما می شود. یعنی اگر ما با داشتن کوله باری از آگاهی و حتی احساس یا ارتعاش، دست به عمل نزنیم نتیجه ای نمی گیریم.
و نکته ظریفی که شما در این قسمت بیان کردید، مساله مقاومت ذهنی ماست که مانع اقدام کردن در ما می شود، زیرا ذهن ما معمولا یک ضریب ایمنی بالایی را برای کارها درنظر می گیرد و همیشه ما را از انجام کارهای جدید می ترساند و این جاست که قلب ما یا همان ندای درونی ما وارد می شود و در مواقع بسیاری جدالی هم بین عقل و قلب ما صورت می گیرد که اگر ما بتوانیم عقل خود را خاموش کنیم و به الوهیت درونمان رجوع کرده و صدای خدا را از طریق قلب خود دریافت کنیم، می توانیم با پشتکار به ایمان خودمان، دست به هر عملی بزنیم و نتیجه نیز خلق کنیم.
و همچنین قانون مدارها را با استفاده از طیف رنگ ها بسیار زیبا بیان کردید و باز هم تاکید بر منحصر به فرد بودن ما انسان ها و اینکه همه ما در جایگاه درست خود قرار داریم و نباید تلاش بی نتیجه برای هماهنگ کردن دیگران با خود بکنیم.
و جمله بسیار زیبا و دلنشین شما در این فایل که خوشبختی را از پشت نگاهتان می بینید و در واقع درک می کنید، موردی ست که بسیار لطیف و زیباست که من نیز، با عنایت خداوند و راهنمایی های شما در حال پیمودن این مسیر هستم و لذت آن را درک می کنم.
و باز هم تشکر از شما بابت این فایل آموزنده که علاوه بر مطالب جدید، مروری متفاوت بر برخی فایل های قبلی هم داشت🙏🌹۱۴۰۰-۰۷-۰۲ -
سلام ودرود فراوان عشقی استاد ومن رنگ عشق رو به قرمز تشبیح میکنم چون عشق با قلب هماهنگی داره وکدش رنگ قرمز ..کد دوست داشتن هم قرمز .من الان کد همسرم رو حد نارنجی میدونم.چون هرکار کنه خودش به رنگ عشق ویا قرمز سعی داره نزدیک کنه ..ولی هیچ وقت خود قرمز نتوانسته باشه..،🙈🙈..در مورد نماز و قرآن ویا اولیا خدا رنگ کد سبز هستند …وقتی خودم عصبی وکینه ی باشم پس می اونم کد قهوه ای ومشکی به من نزدیک میشه ….من وقتی مثلا با همسرم ناراحتی کنم وباید از کد مشکی عبور کنم وچند تا کد رو پشت سر بذارم تا رنگ قرمز برسم وکد عشق احساس خوشبختی کنم ..
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ -
سلام مجدد .در مورد کسانی ویا چیزهای که بد مون میاد .ولی متاسفانه با طرف دیدار داریم ..چون واقعا حق با شماست من به کسی بدم میاد تا اسمش میاد میگم نگین ول کنید پس من داشتم با احساساتم ارتعاش دادم به جهان هستی دادم وباعث میشد اون طرف ببینم ویا ضرب المثل قدیمی که میگین مار از پونه بدش میاد جلو خونه اش سبز میشه پس الان میفهمم چه ارتعاش واحساسات نفرت مو به جهان هستی دادم وکد را دریافت کردم وبا طرف مقابل روبرو شدم …پس این چیزی اسم شو بدشانسی گذاشتم نبود این ارتعاشی بود که خودم دادم …
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ -
سلام ودرود فراوان .،🥰🥰🥰🥰.فایل ارزشمند ششم که در مورد کد هستش . همون که گفتین افکار ما تبدیل به احساسات وبا احساس اون کار انجام میدیم یعنی عمل بهش میکنیم واون موقع یه کد رو ارسال میکنیم به جهان هستی ….من امروز صبح تک فکرم آمد وگفتم ای کاش اون روز مدرسه پسرم رفتم شماره خانم معلم که مشخص شد میگرفتم هنوز تو این فکر بودم بعد نیم ساعت دیدم اون خانم محترم معلم به من زنگ زد گفت میخاستم با مادر های بچه ها آشنا بشم کلی ذوق کردم وگفتم چقدر هلال زاده بودین وپس من چون از دیشب تو فکرم بود و ارتعاش دادم به جهان هستی وحتی صبح پرسجو که چطور گیر بیارم شماره رو کد ارسال کردم که دیدم خودشون تماس گرفتم وایشون اتفاقا گفتن اولین شماره هم شماره ی من بوده که گرفتن ..وکلی خوشحال شدم که فکر من چقدر میتونه تو اتفاقات که میخای نقش داشته باشه …من روز اول سپاسگزاری که شروع کردم ویا مثلا جایی میخاستم سپاسگزاری از طرف میکردم که راحت کار من انجام میده وکلی من خوشحال میشم ودقیقا همون رفتار رو من میدیدم واحساساتم منقلب میشد وکم کم مطمعن شده بودم ویکی نداشتم وکلی ذوق داشتم که امروز من خودم میتونم روزم را رقم بزنم ..پس من افکار .احساساتم وارتعاش حتی میتونستم رفتار دیگران رو که من میخام همون طور باشه رقم میزدم چون با احساساتم کد رو ارسال میکردم وکد دیگه رو دریافت میکردم .مثل همون خودتون تو گذشته ودستگاه فتوکپی تو ذهنتون مرور کردین وبلافاصله چون عمل کردین وبدون پول ولی یه ایمان درون شما را مجبور کرد سوار موتور بشین وبرین که اون بنده خدا دوست پدرتون دربیاد وقصدی به شما بده وراحت دست پر برگشتین ..پس شما چون عمل کردین وارتعاش ارسال کردین وکد فرستادین .کد که میخاستین دریافت کردین ..شما چون هیجان داشتین شوق داشتین برای داشتن دستگاه فتوکپی وپس راحت دریافتش کردین .
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ -
درود بر استاد ضیاء گرامی
ایجاد یک تفکر یا یک هدف و آرزو در درون ما بهمراه ارتعاشات قوی و ارسال کد مخصوص آن خواسته به جهان هستی موجب انعکاس متناسب با آن ارتعاش و باز گشت آن از سوی کائنات بسمت خودمان هست که عمل و اقدام را میطلبد و به تبع آن عمل و اقدام بموقع خودمان ، حاصلش دستیابی به آن خواسته یا آرزو میباشد 👍
در این فایل مطلب را روشن کردید و بطور واضح توضیح دادید که چگونه باید از عالم هستی درخواست کرد و کد منحصر به همون خواسته را چگونه با ارتعاش و انرژی مثبت فرستاد زیرا کلی گویی همون کائنات را هم گیج میکند با ارسال کد مخصوص یعنی تمرکز روی یک خواسته و توضیح جزئیات ان بهمراه ارتعاش بالا میتوان جواب لازم رو دریافت کرد👏
عمل و اقدام نیز پله بعدیست که باید از سمت و سوی خودمان صورت پذیرد یعنی حرکت کردن درجهت اون پاسخ جهان هستی که نتیجه اش رسیدن به آن آرزوست🌹
من از اینکه استادی را انتخاب کردم که هر سخنش نتیجه تجربه عملی خودش هست ، بسیار خوشحال و از انتخاب خودم راضی هستم زیرا با اطمینان خاطر قدم در مسیر توصیه شده بر میدارم سپاس از شما🙏🌹۱۴۰۰-۰۷-۰۱ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
استاد سپاس و خداقوت .
معجزات و اتفاقات شگفت انگیزی که استاد در ((امپراطوری عشق فایل ۱۳ و …. )))و ((سفرنامه )) ((دوره راه رسیدن به رویاها )) را برای ما تعریف میکردید .
برای من چیزی جز معجزه و جادو به نظر نمیرسید . ولی امروز به واسطه این فایل پُر از آگاهی شما دریافتم که همه آن جادوها و معجزات را شما با قدرت منحصر به فرد بودنتان و ایمان و اعتماد کامل به خداوند انجام داده اید .
اول در درون شما فکری ایجاد میشد و آن فکر با جزییاتش میشود همان کُد ظریف آن خواسته شما که اگر کلی درخواست میکردید قابل شناسایی و تشخیص برای عالم هستی نبود .
و با فکر عمیق و تمرکز بر روی خواسته ما باید به حدی زیاد باشد که ارتعاش و احساسلت زیادی را همراه خود داشته باشد چرا آن ارتعاشات هستند که قانون هستی را روشن میکنند و در دردن ما تبدیل به عمل میشود و نهایت امر نتیجه را دریافت میکنیم.
الان فصل پاییز است و ما در طبیعت میتوانیم کلکسیونی از رنگهای متفاوت و مختلف را با کُد های مختلف ببینیم .در واقع جهان هستی جهان رنگهاست که این رنگها هر کدام کُدی را دارند و برای آنکه به آن رنگ و هدف برسیم باید کُدی را ارسال کنیم که با کُد آن رنگ در طبیعت هم مدار باشد .
تمام خواسته ها و آرزوهای ما در واقع به یک رنگی هستند و برای رسیدن به آن رنگ باید کُد آن را به فروشگاه قانون هستی بفرستیم تا آن کُد خواسته ما را به ما تحویل دهد .و یکی از دلایل اینکه عشق را به رنگ قرمز میشناسیم و خدا را به رنگ سبز نیز دلیلش نهفته در همین قانون است ،یعنی ما برای هر آرزویی یک کُد رنگی را به طبیعت فرستاده ایم .
و برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت باید پله پله و مدار مدار کُد های نزدیک به آن کئد درخواستی مان را بگذرانیم .
و این قانون را هم باید به یاد داشته باشیم که همانجور قیافه ما با یکدیگر فرق دارد خواسته ها وآرزوهای ماهم با یکدیگر متفاوت است.
و به همین تربیت کُدهای رنگی ماهم با هم متفاوت است .
و دلیل اینکه یک زن و یک مرد میتوانند در زندگی کنار هم باشند به دلیل آن است که کُدهای رنگیشان هم مدار و نزدیک به هم است .وگرنه به هم نمیرسند و یا اینکه از هم جدا میشوند .
و حس خوشبختی در هر کسی متفاوت است و با دیگری فرق دارد چون قلب ما و حس ما با همدیگر فرق دارد .
برای درک این قسمت فایل : (((صدای خداوند را از قلبتان بشنوید را گوش کنیم )))
و نکته آخر اینکه جای ما برای خود ما تعریف شده است و جای کس دیگه ای را نگرفتیم و کسی هم جای ما را نگرفته است و هر کسی هر جا هست جایش درست است و قابل ارزش و احترام است .و من مسیول جای خودم و باورهای خودم هستم .
مثال زیبایی در مورد یکی از اساتید فرمودید برای من خیلی جالب بود و خوشحالم که شما استاد من هستید چون تمام آموزشهای شما همه به صورت عملی در زندگی شما اتفاق افتاده اند و به نوعی شما لذت خوردن آن میوه خوشبختی در زندگی را به وسیله و شخص خودتان حس کرده اید و برای همین من میتوانم به شما اعتماد کنم و به حرفهای شما ایمان آورم ؛ که.میشود و موفقیت و خوشبختی راه دوری نیست و میتوانم به آن دست پیدا کنم 🌹🌹🌹
خداروشکرگزارم که همین اول راهی که هستم راه درست و سایت درست و استاد درست کار و بزرگوار و صادقی را انتخاب کرده ام .که این هم میدانم به واسطه ارتعاشات خودم بوده که به هستی فرستاده بودم چون از دنیای پُر از دروغ و مکر وحیله و نادرستی و ناراستی کلافه و خسته شده بودم و به واسطه همان دادی که از ته قلبم زدم استادضیاء عزیز را در سر راه من قرار داد .
❤الهی شکر ❤الهی شکر ❤الهی شکر۱۴۰۰-۰۶-۳۱




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.