سبد خرید
باور چشم خوردن- راه رسیدن به رویاها- راه رویاها- رویا

راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۶

امتیازدهی 4.94 از 5 در 16 امتیازدهی مشتری
(16 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

باور چشم خوردن

باور چشم خوردن یکی از شایع ترین و رایج ترین باورها در جامعه است. به طرز عجیبی تقریبا همه ی مردم بر این باور هستند که دیگران با نگاه شان به زندگی آنان می توانند زندگی آن ها را کنترل کنند.

باور چشم خوردن ظاهرا از قدیم الایام در بین مردم رایج بوده است. این باور از آنجایی که مسئولیت بخش زیادی از اشتباهات ما را به عهده می گیرد، مردم گرایش زیادی به آن دارند.

مثلا اگر فردی کاری را به درستی و کامل انجام نمی دهد و به دلیل کم کاری اش در آن شکست می خورد، خیلی راحت گناه آن را به گردن مزدم و چشم های شان می اندازد.

اگر با آموزش های ما آشنا باشید در جاهای مختلف در مورد باورها و چگونگی شکل کیری آن ها زیاد صحبت کرده ایم و توضیح داده ایم که باورها همه ی زندگی شما را می سازند.

شما به هر چیزی که باور داشته باشید، آن چیز برای تان واقعیت پیدا می کند و بعد از این که واقعیت پیدا می کند، شما مطمئن می شوید که دیگران می توانند شما را چشم بزنند و یا در زندگی شما خرابکاری هایی را انجام دهند.

تمام چیزهایی که ما در دوران زندگی مان می شنویم یا می بینیم، اگر زیاد تکرار شوند ما آن ها را باور می کنیم و تنها دلیل باور کردن آن چیزها هم، همان تکرار شدن شان است.

چنانچه شما بخواهید باور را به شکلی دیگر تغییر دهید باز هم از طریق تکرار باور جدید می توانید این کار را انجام دهید. یعنی در مقایل هر باور مخرب یا نادرستی شما می توانید باوری بهتر یا درست تر را تکرار کنید تا کم کم در ذهن تان بنشیند و این تکرار می تواند به مرور زمان آن باور را در شما ریشه دار و محکم کند.

چنانچه شما هم به باور چشم خوردن باور داشته باشید راه از بین بردن آن این است که باورهای مخالف آن را برای خودتان تکرار کنید تا کم کم جایگزین آن باور قبلی شود. اگر نمی دانید چگونه این کار را بکنید، به این تمرین عمل کنید.

ابتدا به دنیال افرادی بگردید که در اطراف شما زندگی می کنند، اوضاع مالی خوبی دارند و هر روز هم اوضاع مالی شان از روز قبل بهتر می شود، بدون آن که کمترین خسارتی را از بقیه ببینند.

افرادی را پیدا کنید که در منطقه شما، در شهر شما، در کشور شما یا در کل دنیا صاحب ثروت های میلیارد دلاری هستند و تمام زندگی آن ها هم در معرض دید عموم قرار دارد، تمام داریی شان شفاف و روشن است، حال آنکه هیچ نگرانی هم از این بابت ندارند.

وقتی تعداد زیادی از این الگوها را پیدا کردید که کمترین آشنایی با باور چشم خوردن ندارند و با آسودگی خاطر در حال لذت بردن از زندگی و ثروت شان هستند، بارها آن ها را برای خودتان یائآور شوید که شما هم می توانید مثل آن ها زندگی کنید.

با دیدن و شنیدن و مطالعه کردن در مورد این افراد رفته رفته باور چشم خوردن در شما کمرنگ می شود و باور جدید یعنی رهایی از این قید و بند در ذهن تان شکل می گیرد.

به مقداری که می توانید باور چشم خوردن را در خودتان از بین ببرید و تاثیر آن هم در زندگی تان کمتر می شود. اگر شما قبلا به این باور خیلی سخت اعتقاد داشته اید، به احتمال خیلی زیاد باید مدت زمان بیشتری را با ذهن تان کار کنید تا آن باور را در خود ریشه کن کنید. اگر تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد باورها داشتید، دوره راز قوانین زندگی گام دوم را تهیه کنید.

کسانی که به باور چشم خوردن اعتقاد دارند، نه تنها برای درآمد و پول شان نگران هستند، حتی از اینکه با ظاهر مرتب تری در مهمانی یا جایی ظاهر شوند هم ترس دارند و می ترسند که دیگران با نگاه کردن یا دیدن شان آن ها را چشم بزنند.

باور چشم خوردن در هر کسی ریشه داشته باشد در تمام بخش های زندگی فرد تاثیر بدش را می گذارد و فرد همیشه وقت از اینکه از طریق های مختلف چشم بخورد، بگونه ای با ترس و رعب و مخفی کاری زندگی می کند تا در امان باشد.

این اطمینان را به شما می دهیم که اگر این باور را در وجودتان ریشه کن کنید، چنان جهش مالی و جانی می کنید و چنان زندگی برای تان لذت بخش می شود که هرگز قبلا آن را تجربه نکرده اید.

شاد باشید

16 دیدگاه برای راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۶

کیفیت
ریویوایکس
98%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند بی همتا
    درود بر استاد ضیاء مهربان
    بنا به توصیه استاد ، هر فایل را باید چندین بار گوش کرد و از آن درس گرفت .
    نکته ای که این بار از سخنان استاد بر داشت کردم ، رشد و پیشرفت معنویت هست .
    آن موفقیت و زیبایی درونی که هرگز دیده نمیشود لذا به هر اندازه که شخص به درجات بالا برسد ، هیچ چشمی نمی تواند به او آسیب برساند .
    چقدر گمراهند کسانیکه فقط به ظواهر و زیبایی صورت اهمیت و بها میدهند و از سیرت و معنویت و انسانیت دورند .
    من دقت کرده ام ، هر چه انسانها آگاهتر و از نظر اطلاعات کامل هستند ، ظاهری بسیار ساده و بی آلایش دارند و عجیب به دل مینشینند 💕
    انسانهایی که رابطه خوبی با خدا و کائنات دارند معمولا ساده و زیبا و جذابند . آنها اعتماد بنفس قوی داشته و احساس عدم لیاقت و شایستگی براشون معنی و مفهومی ندارد زیرا از درون آرام و شاد و از شرایطشون راضی هستند .
    مطلب مهم دیگر اینکه به هر چیز بچسببد ، آن چیز شما را مدیریت میکند بسیار قابل تامل و تفکر است .
    نچسبیدن و رها کردن و در برابر خوبیها مِنت داشتن و از دیگران توقعِ جبران داشتن نیز کاملا نفی شده است .
    سپاس از این فایل آموزنده 🙏💐

    ۱۴۰۳-۰۲-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    موانعی که نام بردین در نرسیدن به هدف ها و خواسته هایمان ، مهم ترین آن ترس هایی بود که سالها با آن رو برو بودم . ولی خدا روشکر یادمی گیرم که این ترس ها رو کنار بزارم وبه سمت جلو حرکت کنم
    باور چشم زخم رو تجربه کرده بودم ، سالها با داشتن آن از زندگی ام لذت نمی بردم چون مدام نگران حرف و چشم زدن بودم ولی با کمک شما این باور مخرب از ذهنم پاک شد و
    اثر آن شد زندگی اکنون که خدا رو شکر در کمال راحتی و ارامش از داشتن آن لذت می برم
    و مطلب بعدی توقع که به نظرم نیاز به زمان دارد که یاد بگیریم بخشنده باشیم بدون چشمداشت ، خالصانه کار کردن بدون منتظر بودن
    وقتی قلبا به دیگران عشق ومحبت کنیم ومنتظر پاداش و برگشت نباشیم به روح معنوی خودمان نزدیک شدیم واین لحظه رو برای خودم ارزومندم و میدانم به آن هم میرسم
    درس هایی زیادی از شما یاد گرفتم از همه مهمتر رها بودن و گذشت از دلبستگی ها
    موفق و پایدار باشید

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    هر چند که قبلا این گفتار آموزنده را شنیده بودیم ولی تکرار آن سخنان در قالب یک آپدیت جدید درسهای زیادی داشت و امروز که در مسیر آگاهی ، پیشرفت بیشتری کرده ایم ، راحت تر به عمق سخنان استاد پی میبریم 👍
    در این فایل به یکسری باورها و توجه که عوامل موثر در شکستند ، اشاره شده منجمله :
    باورهای غلط مثل چشم خوردن که خودم سالیان سال به آن معتقد بودم و سعی میکردم موهبتهایی که خداوند بمن داده از یک سری افراد بخصوص اونایی که چندان رابطه خوبی باهاشون نداشتم ، پنهان کنم که حسرت نخورند و چشم نزنند😦
    در خصوص احساس عدم لیاقت ، در طول زندگی یکبار ماشین خوبی که داشتم و راحت بدستم رسیده بود رو از دست دادم و بار دیگر درآمد کلانی که یکباره وارد زندگیم شده بود مثل برق و باد از زندگیم خارج شد.
    در مورد ترس از دست دادن که یاد گرفته ایم از هر چه بترسیم ، آنرا جذب میکنیم بنا بر این بقول استاد آدم نمیمیره بلکه تجربه کسب میکنه ✌
    به چسبندگی بیش از حد به یک داشته اشاره شده که نتایج نا مطلوبی در بر خواهدداشت و این را نیز تجربه کرده ام 👍
    مبحث دیگر ، متوقع بودن از دیگران که کار بیهوده ایست زیرا سرمنشاء بسیاری از اختلافات و کدورتهاست که اگر آنرا کنار بگذاریم ، در حقیقت خود را رها کرده ایم🕊
    سپاسگزارم 🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    این فابل ، نقطه ی توجه و باور ما رو نشون میده .
    بله یه جور دیگه بودن استاد ما خودش دنیای ما رو یه جور دیگه کرده .
    منم ادامه صحبت مریم عزیزم رو ادامه میدم ، یه جور دیگه بودن و رفتار کردن ما رو تافته ی جدا بافته میکنه .
    این فایل نشانه ای کامل بر حس ها و توجهات ماست ، ابتدای فایل استاد میگن دیر ارسال شدن فایل دلیلی بوده که با مرور خاطرات گذشته شان حال دلشون ابری شده .
    نکته مهمی که به من همون ابتدای فایل یاد داد این بود که ، امروزم رو درست زندگی کنم و هر چی که حال دلمو کوک میکنه و سرکیفم میاره رو انجام بدم . تا در اینده با مرور خاطرات امروزم حال دلم همیشه خوشحال باشه و بخنده ، تا ابری و بارونی باشه .

    و حس های ما تمام زندگیه ما تحت تاثیر خودشون قرار میدهند .
    وقتی حست بد باشه به زمین و زمان بد و بیراه میگی و یه حور میخواهی همه رو بزنی .
    ولی زمانی که به ته خط میرسی و از ته دلللل مثل استاد که تو اون ویلایی که با دوستاشون رفته بودن، سر نماز شروع کردن به گریه کردن همون جا بود که انگار اون گریه ها اولین فرکانسها و ارتعاشات استاد بودن برای رسیدن کمکهای خداوند براشون چون به واسطه ی فشار وتضادها پیش خدای خودشون گریه کردن ، گریه کردنی که از هشم و نفرت نبود بلکه گریه ای که درست مثل کودکی در بغل مادرش ارام میگیر . استاد هم در اغوش خدا ارام گرفتند و این شد که یواش یواش اتفاقات خوب شروع به افتادن کرد .
    و تصادفی که در کبوترخان کردن و دوباره استاد به بازداشتگاه رفتن و اونجا هم شروع به گریه کردن و نهایت امر در کمال ناباوری پدر آن نوجوان هم رضایت دادند .

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق عشق وزیبایی
    باسلام ودرود خدمت استادگرامی ودیگر دوستان عزیزم
    فایل ۶رویاها فوق العاده وپرازنکته ودرس بود.
    دقیقا یادم هست که باراولی که ویس رو گوش دادم همراه شماگریه کردم واشک ریختم ، وچندباردیگر هم همین طور ، ولی این بارکه گوش دادم بااین آگاهی بود که قرارنیست حس دلسوزی داشته باشم ،بخاطر قرارگرفتن درشرایط ناراحت کننده ، بلکه قراراست درس های اون رو بفهمم .
    آن زمان که من فایل رو گوش کردم درشرایط روحی خوبی نبودم یادم هست که پسرم خیلی کنجکاوی داشت ومرتب به بازکردن وسایل فنی علاقه فراوان داشت و مدام با آنها درگیر می شد .ومن هم خیلی نگران وعصبی می شدم واتفاقا هرروز شاید یک وسیله ای خراب می شد ، ولی الان که دارم روی خودم کارمی کنم می بینم که وقتی توجه و تمرکزت رو از ناخواسته واسترس برداری تمامی اتفاق های زندگیت به سمت مثبت وعالی پیش می رود . وبعدازدوسال بامدام تکرارکردن جملات مثبت هم حال دلم فرق کرده وهم می بینم که پسرم به کارهای فنی فوق العاده علاقه مندشده ودرزمینه ی کامپیوتر خیلی پیشرفت کرده زیراهم خودم توجه وتمرکزم رو برداشتم وهم باگفتن جملات مثبت حال وهوای خونه عوض شده طوری که حتی از رفتارهای دیگران می فهمم که این انرژِی وحس خوب رو ازمن دریافت می کنند.
    دقیقا استاد در این فایل هم همین مطالب وموضوعات رو گفتند که وقتی تمرکز وتوجه شون روی مشکلات وناراحتی بوده برای همین هم مدام برایشان مساله پیش می آمده واین درس مهم که تمرکز وتوجه ت روی زیبایی ها وخوبی ها باشد تا درزندگی پیشرفت کنی .
    خوشحالم وسپاس گزارم بابت این که خداوند من را درمسیری قرارداد که نوع نگاهم به زندگی عوض شده وباعث شده هرروز درحال پیشرفت وآگاهی باشم .

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    عرض سلام خدمت تمامی اعضاء سایت، بخصوص استاد محترم
    در فایل ۶ ما به اهمیت قانون توجه پی می بریم. این قانون همیشه و در همه جا کار می کند و هیچ استثنائی ندارد و هر زمان که توجه ما عوض شود، نتیجه زندگی ما عوض می شود. بنابراین توجه کردن به قانون توجه بسیار مهم است و البته سرنوشت ساز.
    آگاهی از این قانون می تواند، موارد غیر قانونی را برای ما قانونی کند و بالعکس!

    موضوع دیگری که در این فایل مطرح شد و من بالشخصه بسیار لذت بردم این بود که در قسمت انتهایی فایل که استاد در پاسگاه بودند و دست به دعا برمی دارند، طبق فرمایش خودشان می گویند: “من آن شب یه جور دیگه دعا کردم”
    بله “یه جور دیگه”
    و این “یه جور دیگه ها” هستند که نتیجه های زندگی ما را تغییر می دهند.
    اگر “یه جور دیگه” باور کنیم ⬅️ حتما به نتیجه دلخواه می رسیم✅
    اگر “یه جور دیگه” فایل گوش کنیم⬅️ حتما چیزهایی رو می فهمیم که باید بفهمیم✅
    اگر “یه جور دیگه” به آگاهی هامون عمل کنیم⬅️ حتما چیزهایی رو که دوست داریم جذب می کنیم✅

    پس همه چیز دست خودمونه!
    که مثل بقیه باشیم یا … یه جور دیگه
    مثل بقیه فکر کنیم یا …. یه جور دیگه
    مثل بقیه باور کنیم یا …. یه جور دیگه
    مثل بقیه رفتار کنیم یا …. یه جور دیگه
    اگه “یه جور دیگه” بودیم …. پس “یه جور دیگه” دریافت می کنیم.

    این کامنت من هم “یه جور دیگه ” بود و با همه کامنت هام فرق داشت.
    امیدوارم برای شما هم “یه جور دیگه” آگاهی داشته باشه😍

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی و همه دوستان خوب و همراهم

    بنوعی فایل ۶ دوره رویاها هم امروز تقارن پیدا کرد با فایل ۸ دوره سلامتی و تقریبا در جریانات هر دو فایل ، عامل (توجه) نقش مهمی دارد.
    در فایل ۶ رویاها چون فضای فکری استاد دیگه از حال نرمال خارج شده بوده و توجهشون روی شکستها و بدبیاریها بوده ، طبیعتا همش اتفاقات بد براشون میفتاده و پیش آمدهای بد هم پشت سر هم گریبانگیرشون میشده و در فایل ۸ دوره سلامتی هم روی این نکته تاکید شده که به هر چی که حالمون رو بد میکنه ، توجه نکنیم
    پس نتیجه میگیریم ، کلید حل مشکلات دست خودمونه لذا با تفکراتمون و توجهاتمون که تلاش کنیم به سمت خوبیها سوق داده شوند ، بهترینهارو جذب کنیم 🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    این فایل میتواند یه زندگی را دگرگون کند.
    شاید یک داستان و یک خاطره ساده باشد اما نتیجه چند سال زندگی استاد عزیز است که در آن زمان سختی های فراوان را متحمل شده اند و سر شار از آگاهی هایی است که میتواند یک زندگی ایده آل را بسازد.
    من نیز مانند استاد در زندگی سختی های زیادی داشته ام و همیشه در حال ناشکری و دنبال اینکه چرا من باید اینقدر شرایط سختی را در زندگی متحمل بشوم.تا زمانی که به بزرگترین چالش و تضاد در زندگیم رسیدم و آنگاه متوجه شدم که خدا کیست و خدا چیست و چگونه من میتوانم زندگیم را خودم بسازم.با تغییر افکار .باور ها و ماندن در فرکانس عشق و آگاهی.آن زمان که فکر میکردم خدا فقط و فقط در حال سختی دادن به من هست متوجه شدم همه آنها پله هایی برای رشد و آگاهی من بوده اند.اکنون با گذشت دو سال از شروع آگاهی من و قدم نهادن در مسیر آگاهی میتوانم خودم را یکی از خوشبخت ترین انسان ها بدانم زیرا که با فکر کردن و شناختن خداوند و دانستن خواسته هایم و در دست گرفتن افکارم میتوانم زیبا ترین زندگی را بسازم.

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام و درود فراوان
    فایل بسیار زیبای بود اینکه ما باید روی فایل ها فکر کنیم و به دنبال علت موقع مسائل و مسئله ها و تضادهای زندگی خودمان باشیم تضادها می آیند تا ما را رشد دهند خیلی از ماها زمانی به خودمان می آییم که در دل تضادی قرار داریم و انقدر این تضاد برای ما تکان دهنده است که باعث می‌شود تا ما مسیر زندگی خودمان را تغییر دهیم در زمان تضادها است که خداوند دستان خود را به سمت ما می گیرد و مسیر را به ما نشان می‌دهد و ما را به راه هدایت می‌کند زمانی که افکار ما خراب است هیچ راه را پیش روی خودمان نمی بینیم اما زمانیکه افکار ما در آرامش باشند و ما از درون آرام خواهیم شد در این زمان است که هزاران راه برای ما و جلوی برای ما گذاشته می شوند زمانی که افکار ما خراب است همه چیز و همه عوامل بر علیه ما خواهند بود اما در زمان آرامش چون دید ما مثبت است همه چیز را مثبت و خوب می بینیم خداوند از درون تلخ ترین اتفاق ها نور هدایت را برای ما می فرستد تا ما بیدار شویم و درخواست ها و خواسته های خودمان را از او بخواهیم در زمان تضادها تعدادی از انسان ها بیدار نمی شوند و این باعث می شود تا آن قدر به آنها فشار وارد شود تا به مسیر خود و مسیر اصلی هدایت شوند و اگر هدایت نشوند به مسیر نابودی خواهند رفت اگر ما به خاطر ترس ها قدم بر نداریم از جایی به بعد خدا خودش وارد می شود و موانع را از سر راه ما قرار می دهند تا بالاخره تغییر کنیم همه این اتفاقات برای رشد ما انسان ها به وجود می آیند ما حتی نباید در تاریک ترین لحظه های زندگی امیدمان را از دست بدهیم زیرا خورشید در تاریک ترین لحظه نور خود را نمایان میکند وطلوع می‌کند و در واقع همین روزهای تلخ هستند که روزهای دیگر را برای ما شیرین می‌کند مثل استاد که در اوج لحظه تنهایی و غم خدا را صدا زد و خدا دستان او را گرفت این نمونه برای همه ما به نوعی اتفاق افتاده است و باعث شده که ما در مسیر قرار بگیریم

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خدا
    سلام وعرض ادب خدمت استاد گرامی
    گوش دادن به این فایل حالم رو دگرگون کرد دقیقا اولین بارکه این فایل رو گوش دادم گریه کردم بخاطراین همه مساله وناراحتی ولی الان که نگاه کردم به قول خودتون همش درس وتجربه بود شاید چون شرایطی شبیه به شما رو تجربه کردم مرورخاطرات تلخ حال آدم رو دگرگون می کند ولی الان باچشم باز به اونها نگاه می کنم همش درس وتجربه بود و پای من رو به این دنیا وسایت باز کرد
    ونکته های مهم این درس ها مرورخاطرات تلخ گذشته چیزی جز انرژی های بدرو نداره پس باید خاطرات منفی رو پاک کرد وفقط درس های اون رو پذیرفت ونکته بعدی خداوند ازدرون تلخی ها مسیر روشنایی رو برایت باز می کند تازندگی ات روتغییردهی
    نکته ی مهم بعدی آدم ها درحالت عادی تغییر نمی کنند وپاداش ها وقتی می رسند که شهامت وجرات تغییر درزندگی رو داشته باشی آرام آرام مسیر باز می شود
    ودر جایی گفتین که روزهای بد هستن که روزهای خوب رو می سازند وبابت دردکشیدن روزهای بد سپاسگزاریم چون بهترین درس ها رو به مادادند

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام بهترین مرد مردان استاد عزیزم .امروز تاسوعای حسینی .استاد عزیزم صبح که پیاده روی رفتم صبح زود از گلزار شهدا ورفتگان رد شدم اول از همه نشستم همون جا. روی خاک ها سجده شکر به جا آوردم ،🌟🌟🌟🌟.بله استاد حق باشماست زندگی الان ما آرزوی بوده در گذشته حسرت داشتیم که بهش برسیم .تا وقتی انرژی من منفی باشه هرروز مشکلات من اضافه میشه وادم های منفی گرا بیش تر سرراه من قرار می‌گیرند ونحوی وجود شون منو آزار میده .،،🙂🙂🙂🌟🧡❤️.زندگی گذشته ی شما منو یاد گذشته خودم میندازه ولی استاد یه نکته ی مثبت داره که من شکر گزار باشم که خداوند شما وسیله راهنمایی من قرار داده تا به اشتباهاتم پی ببرم .،💞💞💞ودیگه اون اشتباهات رو تکرار نکنم ..شما چون در مدار منفی قرار داشتین پشت سر هم داستان گوناگون براتون اتفاق میفتاد ‌مثل همون صدای ضبط شما اصلا بیرون نمیومده ولی الکی بهتون گیر دادند وحتی بازداشت کردند قانونی که خودشون قبول نداشتن .. همه این اتفاقات که فکرتون جذب کرده ولی از نظر شخصی خودمون بدشانسی بود بدبیاری تلقی میکنیم .،🖤🖤🖤.

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤

    استاد عزیزم چه قدر زیبا بیان کردید تمام فایلها به نوعی حس عمیق وجودی شما را به ما منتقل میکند .
    استاد دقیقا از لحن صحبت کردن شما مشخص میشود حس و حال تمرکزتان بر روی چه موضوعی است .
    این فایل به واسطه تمرکزی که بر روی ید آوری اتفاقات روی خاطرات ۲۳ سال قبل زندگیتان گذاشتید و سرشار از مراحل مختلف قربانی کردن. چالش ها و تضادها بوده است ولی الان باز هم به واسطه تمرکز ردی آن اتفاقات حال دلتان اَبری شد .
    که با مراقبه و فایلهای انگیزشی خوب شدید.
    استاد سرشار از آگاهی هستم به شکلی که حتی از همین صحبت شما که فقط بیان کردید حال دلتان به خاطر مرور خاطرات اَبری شده است این را دریافت کردم .که طبق فایلهای :
    ((فایل قانون جذب ))
    (( فایل ۴ و ۶ امپراطوری عشق ))
    ((توضیح قانون افکار ))
    (( فایل ۱۰ از دروه راز قوانین زندگی ))
    ((آرامش و عوامل سلب آن ))
    به واسطه قانون مدار بودن جهان هستی به واسطه تمرکزمان روی موضوعات اتفاقات زندگی ما شکل میگیرند .

    استاد خیلی زیبا بیان کردید که چگونه به واسطه افکار منفی خودتان حتی بانک هم در حول و مدار افکار منفی شما میچرخید و به نوعی چکهای شما برگه میکرد همان بانکی که به واسطه فروشگاه پوشاکتان که اعتبار شما بود بدون ضامن و … دسته چک برایتان صادر میکرد . و این فقط به واسطه برداشته شدن تمرکز شما از روی پیشرفت و موفقیت و ثروت بود که تمرکز بر روی یک ماشین که به نوعی قانون چسبندگی را با آن ماشین در زندگیتان اجرا کرده بودید .

    اگر مدلر انرژی خوب بود اطرافیانتان هم همدار با خوبی با شما میشدند و حالا که در مدار منفی قرار گرفتید اطرافیانتان هم در مدار منفی با شما قرار گرفتند .
    فایل :
    ((قانون مدارها )) این موضوع را به خوبی توضیح میدهد .

    و به واسطه همین مدار افکارمنفی ماشین شما در برگشت از یزد توسط کلانتری به واسطه یک صدای آهنگ که در واقع نوار مُجاز هم بود ولی دوماه در تیرو مرداد داخل پارکینگ کلانتری نگه داشتند و زمانی ان را بیرون آوردی که لاستیکهای ماشین هم به واسطه گرمای هوا خراب شده بود .
    بعد از یک بیرون گردی که شما رفته بودید و سر نماز مرتب گریه میکردید انگار یواش یواش از ته قلب احساس نیاز به کمک و درخواست از کائنات و هستی را برای هدایتان از ته این بن بست خواهان شدید و یواش یواش این انقلاب درونی در حال شکل در درون شما بود و به شکلی یواش یواش کائنات درحال هماهنگ شدن با خواسته شما بودند .

    که در مسیر برگشت از کرمان به رفسنجان شما در کبوتد خان به واسطه یک تصادف که اصلا شما مقصر نبودید و پاسگاه محل شما را به درون نمازخانه بردند برای اینکه از شما در مقابل عکس العمل اقوام آن فردی که به ماشین شما برخورد کرده بود محافظت کنند .
    و دوباره مکانی و شرایطی بوجود آمد که شما در تنهایی قرار گیرید و با خدای خود و نداهای درونی تان تنها باشید و از ته قلبتان خدا را صدا زدید .
    نکته جالبی که در شرتیط بن بست و انتهای خط است که قلب ما میشکند و دیگر راهی برای برگشت و تغییر مسیر جلوی ما نیست خدا را صدا میزنیم .
    ❤❤❤
    اراده خداوند از هر اراده ای بالاتر است . حضرت یوسف با آنکه میدانست تمام درها بسته اند ولی به دنبال همه درهای بسته به امید خداوند دوید .و تمام درهای بسته به سویش باز شد . اگر تمام درهای دنیا به رویت بسته شد . به دنبال درهای بسته برو چون خدای تو خدای یوسف است. درها را به رویت باز میکند .
    ❤❤❤
    در این لحظه که تمام درها به رویمان بسته است با نگاه توحیدی و یکتا بودن خداوند و اراده خداوند بهترین در به روی مان باز میشود .
    و همیشه استاد میگفتند (( این ماشین زندگی من را گرفت و خودش زندگی من را خواهد ساخت .))

    این یک عبارت تاکیدی بود بدون اینکه استاد از تاثی. آن خبر داشته باشند و درست هم اتفاق افتاد .

    این ماشین استاد را به ته ریاضت و بن بست رساند تا استاد از ته قلب و اعماق وجودشان همان جایی که صدا و ندای خداوند در وجود هر انسانی وجود دارد .
    ❤صدای قلب = صدا و ندای خداوند ❤

    خداوند از درون تلخ ترین اتفاق زندگی است که با فریاد و ارتعاش تمام انرژی از ۷ کالبد وجودی ما به صورت خواسته و تقاضا بیرون میآید و این همان اوج انرژی است که باعث به حرکت در آمدن نیروی کائنات و هستی و قانون جذب میشود .

    ما انسانها در شرایط عادی دست به اقدام نمیزنیم و از یکجا به بعد خداوند پا به وسط میگذارد و شرایطی را ایجاد میکند که بتوان. ما را بیدار کند و به سمت روشنایی ما را هدایت میکند .

    سپاس بیکران به واسطه این شرایطی که باعث بیداری و هوشیاری ما میشود .
    الهی شکر
    الهی شکر
    الهی شکر

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام .درود استاد عزیزم ..چقدر خوب گفتین تا پول داری رفیقتم قوربون بند کیفتم ..این واقعیت زندگی ماست ..تا وقتی پول داری وخرج شدن می‌کنی دور برت میچرخن تا اینکه یه مشکلی برات پیش میاد اصلا ترو نمی‌شناسن..الان میفهمم باید با شناخت قانون ما هم می تونیم افراد یا دوست های بیاد دور برمون که واقعا ارزش اینکه براشون وقت بذاری داشته باشند …واینکه میگن سنگ پای لنگه الان میفهمم وقتی تو مدار منفی ها قرار میگیریم پشت هم اتفاقات بد جذب می‌کنیم ..واقعا برای بار دوم این فایل گوش میدم چقدر ناراحت کننده بود اون دوران زندگی شما ولی چقدر خدا بهتون صبر و حوصله داده والان بعد چند سال با موفقیت وبا بزرگ‌منشیتون به ما درس های زندگی میدین .استاد مشابه زندگی شما برای پدر من ۱۵سال پشت هم بد میاره جوری انگشت نما شده که حتما خدا از این خانواده رو برگردونده ..ولی الان متوجه ام چون پدر و مادر من همش فضای منفی هستند همش آیه یاس میخونن وهمش میکن‌ما بدبختم آرزوی مرگ دارند همش دعوا وتنش جوری که الان من تو مدار قرار گرفتم اصلا دوست ندارم برم خونه ی بابام هرچی بهشون میگم آنقدر منفی حرف نزنید که پشت هم از در و دیوار براتون‌میباره ..یه روز تصادف یه روز سکنه ی مادرم ..یه روز میفهمیم مادرم سرطان داره یه روز ماشین بابامو تو‌حاده خراب ..یه روز برادرم دعوا می‌کنه با رفیقش کلانتری جلبش میکنه یه بار ابگرمکن آتیش میکیره ….پشت هم تنش تو خانواده ام هست …ولی الان میدونم‌هیچ کس نفرین شون‌نکر ده اصلا نفرین کسی نمی تونن روشون تاثیر بذاره فقط فقط به خاطر افکار پدر ومادرمه ..‌انشالله روزی استاد مثل شما بتونم به خانواده آموزش بدم وارامش به زندگی شون‌برکردونم‌..هرچند استاد من الان چیزی میگم درک ندارن. منو‌مسخره میکنن

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • marytayyebi

    باسلام وخداقوت.این فایل رو برای چندمین بار گوش دادم .از اینکه اتفاق تلخی توی زندگی ما آدم ها میفته واقعا تحت تاثییر قرار میگرم واین اتفاق ها توی زندگی خودمم افتاده وخداروشکر که این اتفاق باعث بیداری مامیشودو درنهایت این اتفاق به خیر وخوشی تموم شد وخداوند دستان بابرکت خودش را به سمت بندگانش دراز میکندتازندگی پر از عشق را به آنها تقدیم کند

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود استاد فایل ۶رو گوش کردم واقعا از اینکه این همه اتفاق تلخ براتون افتاده ولی شما محکم بودین وخداوند اخرش دستتون گرفته وپدر اون اقا رضایت داده ومخصوصا فوت نشدن من فکر میکنم افکار منفی باعث این اتفافات شده ولی باز هم خداوند همراهتون بوده وهمه این حوادث راه روشنی رو براتون باز کرده وهمچین ناراحتی های رو من درخانواده چشیدم انقدر منفی هستن که پشت سر برامون اتفاق میفتاد استاد الان کاملا درک میکنم وامیدوارم مثل محکم راهمو ادامه بدم.. ممنون اتفاق هات زندگی تون راحت رو دایره با زبان ساده بیان کردین تا متوجه قانون وافکارمون بشیم

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    همچنان هجوم افکار منفی و بدنبال آن پیش آمدهای بد ادامه دارد …
    اون قسمت که بخاطر صدای بلند ضبط بهتون گیر دادن نهایت بی انصافی بود مخصوصا وقتی خودشون ِآنگونه عمل میکنند تصادف کبوترخان هم یه بدبیاری دیگر … به ستوه آمدن از دست بد بیاریها و افسردگی شدید و ناامید شدن از زندگی ته بد بختی بود که دیگه انصافا میبایست یه اتفاق خوب بیفته و لازمه اش یه چیدمان خوب بود از سوی خداوند بود که اون دست به دعا شدن شما هنگام قنوت در دو مرحله یکی در کوهستان و دیگری در کبوترخان که هر دو اثر کردن و اولین نشونه خوب رو از سوی خداوند دریافت کردید اونم فردی که فرزندش یه تصادف شدید با شما کرده بود نه تنها شاکی نشد بلکه بهترین دوست شما شد این یک معجزه بزرگ بود !!!
    یه وجه مشترک با شما دارم و میگم :
    زمانیکه غرق در ضرر بودم رنج و استرس خودم رو داشتم و نزدیکانم بجای امید دادن فقط نمک روی زخمم می پاشیدند و سرزنشم میکردند و اصرار به ترک کارم داشتند اونم با اون ضرر!!! و منکه عاشق کارم بودم همواره میگفتم ” اینکار بمن ضرر زده خودش باید ضرر منو جبران کنه ” با مقاومتم ، هدایت و کمک خداوند از راه رسید و نجات یافتم خدایا هزاران بار سپاس🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۰۱-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • محمد علی ایرانمنش

    سلام و درود بی بایان خدمت تمام دوستان هم فرکانسی و استاد بی نظیر.
    استاد به نطرم شما خیلی به ماشینتان وابسته بوده اید، شخصا نظرم اینه گاهی اوقات برای به دست آوردن چیزی باید چیز دیگری را از دست داد شما حاضر نبودید ماشین رو به هیچ قیمتی رها کنید و از زمین و زمان برایتان میبارید شاید اگر ماشین را رها میکردید این همه مشکلات نداشتید…

    ۱۳۹۹-۰۳-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام خدمت استاد عزیز
    از این که دراین فایل احساس شما رو دیدم واقعا از صمیم قلب ناراحت شدم فکر نمی کردم شما رو با این انرژی در این حالت ببینم ولی از اینکه ازنزدیک متوجه حالت شما شدیم به نظر این حس رو به من وهمه ی دوستان القا کرد بعد از پشت سرگذاشتن یه دوره ی واقعا سخت وطاقت فرسا حتما نتیجه زحمات وسختی ها رو می بینیم من تا دوهفته ی پیش که فایل ها رو تماشا می کردم وتمرینات رو انجام می دادم یه حس خیلی خوبی داشتم ولی دردوهفته پیش اتفاقی برام افتاد که الان متوجه شدم یه هدف به دنبال داشت من باید به یک نتیجه می رسیدم واینکه باید تغییر اساسی رو ازخودم شروع کنم واینکه الان فهمیدم که مقصرهمه ی اتفاق های بد زندگی م خودم بودم این دانستن برام خیلی سخت ودردناک بود ولی خدا روشاکرم که به موقع آگاه شدم ممنونم از زحمات تون وانرژی فراوان شما

    ۱۳۹۹-۰۳-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۳۹۹-۰۳-۲۰

      با سلام و درود
      بله برای منم ثابت شده در یک لحظه اتفاق هایی برام رخ داده که بسیار ناراحت کننده بوده اما بعدها فهمیدم این اتفاق چقدر به نفعم بوده حتی اتفاق خیلی ناراحت کننده ای که چند سال قبل برام پیش آمده بود الان بعد از سه یا چهار سال متوجه شدم اون اتفاق چقدر به نفع من بوده و هزاربار خدارو شکر میکنم.
      خدایا بخاطر داده و نداده و گرفته ات شکر زیرا:
      در داده ات نعمتی است
      در نداده ات حکمتی است.
      و در گرفته ات امتحانی است.

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری