سبد خرید

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۲۴

امتیازدهی 5.00 از 5 در 13 امتیازدهی مشتری
(12 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

راه رسیدن به رویاها | جلسه ۲۴

شفاعت یا نتیجه ها تا کی ماندگارند؟

برای اینکه بدانیم آیا شفاعت دائمی است یا خیر، خیلی زیاد از زبان دوستان می شنویم که نتایجی که از طریق انجام اصول و قوانین خداوند بدست آورده اند یا از طریق متوسل شدن خالصانه، خداوند آنها را از طریقی شفاعت کرده است را دوباره از دست داده اند، یکی از مهمترین نتایج بدست آوردن سلامتی یا شفاعت آنها از طریق باور قلبی و نیروی درونی شان است که همه انسان ها از این نعمت شگفت انگیز بهره مند هستند یعنی شفاعت از طریق بدن خود! آیا بدست آوردن این سلامتی ها و شفاعت ها دائمی است؟

در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که هم می تواند این نتیجه ها دائمی باشد و هم می تواند گذرا و موقتی باشد و دوباره شخص به همان وضعیت قبل دچار شود.

به این مثال فکر کنید که تابحال سالهای سال غذایی را درست می کرده اید که همیشه مزه آن تلخ یا شور می شده است و اکنون به یکباره در یک روز بصورت اتفاقی یا به صورت آگاهانه شما همان غذا را درست می کنید و می بینید که مزه اش بسیار خوشمزه و استثنایی شده است و در کمال تعجب می گویید واقعا چرا این دفعه این غذا اینقدر خوشمزه و همه چیز آن با اندازه و استاندارد در آمده است؟

وقتی از اطرافیان تان هم می پرسید آنها تایید می کنند که این غذا با همه ی غذاهای قبلی که از همین نوع بوده است فرق می کند. در اینجا آنچه شما را توجیح می کند و پاسخی که دریافت می کنید این است که اینبار حتما در دستور پخت این غذا کاری را انجام داده اید که در دفعات قبل انجام نمی دادید یا اصولی را در محتویات این غذا رعایت کرده اید که قبلا آنرا رعایت نمی کردید. یا چیزی به آن اضافه یا کم کرده اید که تابحال آن کار را انجام نمی دادید.

خب بسیار عالیست که شما سرانجام شما توانستید بفهمید و باور کنید که این توانایی را دارید که این غذا را بی نقص و خوشمزه درست کنید طوری که هم خودتان راضی باشید و هم دیگرانی که از آن استفاده می کنند.

پس شما با یکسری تغییرات در دستور پخت توانستید یک غذای خوشمزه را بپذیذ و یک نتیجه عالی را بگیرید. حال اگر بخواهید برای همیشه این نوع غذا را به همین خوشمزگی و بدون ایراد تهیه کنید راهش چیست؟

پاسخ این است که تمام راه و روشی که اکنون انجام داده ام را با دقت هرچه تمام تر مثل امروز در دفعات بعد انجام دهم تا مزه غذایم مثل امروز شود. و این دستور پخت و این روش جدید را من تا هر زمان به همین دقت انجام دهم مزه غذای من به همین خوشمزگی امروز می شود.

آیا می توان دستور غذای قدیمی را اجرا کرد و نتیجه آن بشود غذای امروز من؟ قطعا پاسخ خیر است و خیلی واضح است که من در گذشته کاری را اشتباه انجام می دادم و بدلیل همان اشتباه تکراری همیشه غذای من تلخ یا شور می شده و اکنون که توانستم غذای خوشمزه و بدون ایرادی را تهیه کنم به این دلیل بوده که من قوانین قبلی را لغو و حذف کردم و با قوانینی جدید یا اصولی جدید غذایم را پخت کردم و اکنون نتیجه ای شگفت انگیز برای من داشته است.

پس آنچه آن غذای تلخ و شور را در گذشته برای من بوجود می آورد عمل به یک دستور پخت غلط بوده است و اکنون که دستور پخت را عوض کرده ام به نتیجه دلخواهم رسیده ام و اگر من طالب این غذای جدید باشم برای همیشه باید اصول قدیمی را فراموش کنم و با اصول جدید آشپزی کنم تا غذایم برای همیشه خوشمزه و لذیذ شود.

بر می گردیم به زندگی و به آنچه ما تا اکنون در زندگی مان با افکارمان پخت کرده ایم.

اگر من امروز مریضی یا بیماری را تجربه می کنم باید اطمینان داشته باشم که افکار گذشته من که همانا دستور پخت غذا بوده اند جوری با هم ترکیب می شدند که نتیجه آن برای من بوجود آوردن بیماری بوده است و اگر من به همین روند فکری ادامه دهم تا ابد این نتیجه همینی است که تابحال بوده است یعنی بیماری!

اگر من بخواهم نتیجه کار را تغییر دهم و آشپزی من نتیجه سلامتی را برایم داشته باشد باید چیزی را در دستور پختم که همانا افکارم هستند تغییر دهم تا نتیجه آن تغییر کند.

پس من از طریق نیروی هدایتگر یا از طریق دستان خداوند به جایی هدایت شدم که می تواند به من دستور پخت سلامتی را آموزش دهد و اینجا جایی نیست جز سایت استادضیاء.

خب در اینجا من به دستور پخت هر نوع غذایی با بالاترین کیفیت سلامتی، عشق، ثروت و هرچه که بهترین است دسترسی دارم و می توانم از روی آن دستورات با دقت شروع به پخت سلامتی یا هرچه که می خواهم کنم و کار به دستور پخت قدیمی ام که منجر به بیماری یا شکست در آن حوزه شده است نداشته باشم. با انجام اصول جدیدی که من در اینجا یاد می گیرم می توانم سلامتی ام را بعنوان نتیجه آشپزی ام بدست آورم.

من با دقت هرچه تمام تر اصول را رعایت می کنم و می توانم کیفیت نسبتا خوبی را یا نتیجه ای بنام سلامتی کسب نمایم که هم خودم راضی ام و لذت می برم و هم اطرافیان من. و این چه خبر خوب و عالیست، چی از این بهتر!

اما آیا من به این فکر کرده ام یا اینکه یادم می آید که در زمان آشپزی برای بدست آوردن غذای خوشمزه و بدون ایراد برای همیشه چه کاری را انجام می دادم یا واقعا فراموش کرده ام؟ اگر برگردم و به مسیر آشپزی ام نگاهی بیندازم می بینم من برای بدست آوردن غذای خوشمزه جدید، دیگر برای همیشه آن اصول قدیمی ام را رها و آنها را فراموش کرده ام و با آیین و اصول جدیدی که یاد گرفته ام می توانم هر دفعه غذای خوشمزه ام را درست کنم.

بعد که به خودم یادآوری کردم و به یاد آوردم، می توانم به خودم بگویم که آهااااای حواست کجاست؟ چرا زود فراموش کردی؟ مگه یادت رفته که یه بار تونستی از این اصول استفاده کنی و سلامتیت رو بدست بیاری، پس چرا دوباره نتونی؟ یا چرا دوباره نتیجه پُختت بیماری شده است؟ چه کار کردی؟ چی شده؟ تو که باز هم داری با بیماری دست و پنجه نرم میکنی؟

وقتی این سوالات رو از خودت بپرسی هر چند که آگاهی کمی از اصول اینجا یا اصول جهان هستی داشته باشی با یادآوری همان مثال ساده غذا می توانی راحت درک کنی که تنها راه بهبود سلامتی، حفظ سلامتی و بودن در سلامتی کامل بصورت دائمی، انجام همیشگی دستور پخت جدیدی است که با آن برای یک بار توانسته ای نتیجه ی سلامتی را بگیری و اگر این دستور پخت برای یک بار برایت جواب داده اطمینان داشته باشی که اجرا و عمل به این دستور پخت برای همیشه نتیجه ای جز سلامتی برایت نخواهد داشت.

پس برایش زمان بگذار و یادش بگیر و به خودت متعهد شو که برای همیشه دستور پخت قدیمی ات (افکار و باورهایت) که منجر به نتیجه بیماری شده است را بیرون بینداز و فراموشش کن و با نسخه جدید یا دستور پخت جدیدی که یاد گرفتی یا یاد می گیری مشغول آشپزی ای شو که برایت فقط و فقط نتیجه سلامتی دارد.

پیشنهاد ما برای شما گوش کردن به فایل: فرار از انجام کارها راه حل نیست

بودن و ماندن در افکار و باورهای گذشته نمی تواند برای تو سلامتی یا موفقیت بیاورد. آن دستور پختی که نتیجه اش بیماری و شکست و نابودی بوده است اجرایش تا ابد نتیجه بیماری و شکست دارد و برای سلامتی و موفقیت باید بتوانی از دستور و اصول جدیدت استفاده کنی. اگر توانستی این مهارت جدید را بیاوزی و برایت اهمیت داشت و هزینه و بهایش را پرداختی، برایش زمان صرف کردی که آن را خوب بیاموزی و در آن ماندی، چه کسی می تواند به تو بگوید که تو دوباره بیمار می شوی یا شکست می خوری؟ 

اما در صورتی تو دوباره تجربه بیماری را خواهی داشت که برگردی در جایگاه فکری قبل و با آن طرز فکر یا باورهای قدیمی زندگی کنی در ان زمان است که دوباره خطر تو را تهدید می کند و احتمالا خیلی زود مجددا همان نتایج قبل و همان تجربه های بیماری و شکست را خواهی داشت.

اما اگر به خودت متعهد شوی و قول بدهی که اینجا بمانی و از اصول جدید برای کیفیت هرچه بهتر زندگی ات استفاده کنی و گوش به حرف کسی یا کسانی که هیچ درکی از این اصول و قوانین ندارند نکردی و به آنچه خودت دوست داری و علاقه داری اهمیت دادی و سرت را پایین انداختی و نسبت به حرف های بیرون و دیگران بی یتفاوت و بی اهمیت ماندی، هر روز که می گذرد زندگی ات پر بارتر، زیباتر، قشنگ تر و لذت بخش تر می شود. چون این یک قانون است.

هیچ عامل بیرونی نمی تواند سلامتی تو را از تو بگیرد، همچنین هیچ عامل بیرونی نمی تواند بیماری تو را علاج کند، چون همه چیز از درون تو آغاز می شود و همه چیز را تو و افکارت بوجود می آوری حال چه سلامتی باشد چه بیماری، چه موفقیت باشد چه شکست، چه رابطه عاشقانه باشد چه شکست عشقی، چه خوشبختی باشد چه بدبختی، چه آرامش باشد چه ناآرامی و آشوب، همه و همه نتیجه ی افکار خودِ خودِ خودت هستند و هیچ عامل بیرونی در کار نیست.

با کنترل افکارت یا اصلاح آنها که منجر به ساخت باورهایت می شوند و سرانجام آن باورهایت زندگی ات را می سازند می توانی زیبا زندگی کنی یا می توانی غرق در بدبختی باشی. با حفظ افکار و باورها و اعتقادات قدیمی ات به هر دری که بزنی همیشه بسته است مگر اینکه تصمیم بگیری افکار  و باورهایت را اصلاح کنی که نیاز به یک تعهد و شهامت غیرتمندانه دارد. هر کسی هر نسخه ای به جز این نسخه به تو بدهد دلت را خوش کرده است و باز چیزی جز گمراهی و تباهی عمرت برای تو ندارد.

شفاعت گرفتن از هر نگاهی که تو را به آن نیروی قدرتمند متصل کند و از روی اخلاص باشد امکان بوجود آمدنش هست و می تواند اتفاق بیفتد و هزاران مورد را ما مشاهده یا تجربه کرده ایم. اما یادمان باشد ماندگاری آن شفاعت را هرگز تضمینی نیست به یک دلیل ساده و آن هم اینکه تو و افکارت همچنان همانی هستید که بوده اید و شفاعت فقط در حال حاضر درد تو را از بین برده است اما عامل بوجود آورنده درد همچنان بر سر جایش باقیست یعنی ریشه درخت یا همان بوجود آورنده درد هنوز در زیر خاک آماده رشد است و هر لحظه می تواند دردی تازه و مجدد برای تو خلق کند یا بوجود آورد.

شما حتی یک مورد را هم نمی توانی پیدا کنی که شفاعت گرفته باشد و این شفاعت دائمی با او باشد مگر اینکه آن انسان با تغییر تفکراتش که باعث تغییر رفتارش می شود توانسته باشد آدم دیگری شود. چنانچه او هیچ تغییری در روند باورها، اعتقادات و افکارش بوجود نیاورده باشد و همان آدم سابق با طرز تفکر سابق باشد شفاعت او دوامی نخواهد داشت.

همه ما تجربه این را داشته ایم که ده ها بار بیماری ای را بصورت تکرار تجربه کرده ایم و هر بار که به نزد پزشک رفته ایم معالجه شده ایم اما مدتی بعد دوباره به همان بیماری مبتلا شده ایم به این دلیل که ما توسط دکتر درد را ساکت کرده ایم اما عامل بوجود آونده درد را نتوانستیم از بین ببریم.

نسخه پزشک موقتا ما را از آن ناراحتی و بیماری نجات می دهد اما اگر دوباره به رفتارهای قدیمی یا افکار قدیمی ادامه دهیم و به آنچه پزشک برایمان منع و ممنوع کرده است اهمیت ندهیم و آنرا دوباره انجام دهیم ما خودمان مجددا آن بیماری را به خود جذب می کنیم.

تنها راه نجات از بیماری، از شکست، از غم و غصه، از افسردگی و هزاران مرض دیگر اصلاح افکار و باورهاست و تنها بوجود آورنده امراض یک ذهن بیمار است. پس اگر زندگی ای سراسر سلامتی را در همه ی حوزه ها می خواهیم باید خودمان (ذهن و باورهایمان) را بکوبیم و از نو بنا کنیم در غیر این صورت این سلامتی ها ماندگار نیست چون درختی که این محصول را می دهد همچنان سبز و سر جایش باقیست. منظورمان از درخت همان یاور و اعتقاد شماست که نتیجه یا محصولش چیزی جز بیماری و شکست نمی باشد.

شاد باشید

 

12 دیدگاه برای راه رسیدن به رویاها | جلسه ۲۴

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • خانم نجف پور

    بنام خالق یکتا سلام همراه باسلامتی و محبت تقدیم استاد عزیزدل بله درست وعالی فرمودی
    این مسیر واین سایت ارزشمند بسیار عالی بودن و هستند وخواهند بود تو مسیر زندگیم سال ۱۴۰۰به جایی به چالشی کشیده شده بودم که راهش رانمیدانستم و از خدا خاستم که منو به جایی هدایت کنه یا شخصی تو مسیرم قرار بده ک بتونم از اون چالش از اون درد وناراحتی و چالش راحت عبور کنم بدون اینکه بخودم آسیب بزنم بطرز عجیبی شنیدم استادضیا داخل ایران در شهر خودمون رفسنجان هستندو ذهنیت و تفکرات و راه روش استادضیا عزیز راه پیامبری و راهنمایی وهدایت هست . چرا من نیام از استادراهنمایی بگیرم توسط دخترم وارد سایت شدم و از فایلهای رایگان ستیت به سمت شادی به سمت خوشی به سمت فراوانی به سمت آرامش اونم آرامشی از جنس خدا از جنسی که تا بحال اینجور آرامشی در زندگیم نیامده بودهدایت شدم و بلطف خدا و شکر گزار خداوند اون ناراحتی و مسئله زندگیم حل شدو بعدش که همینجور دوره سپاسگزاری انجام دادم و جملات تاگیدی رو تکرار میکردم و جلو آئینه بخودم نگاه میکردم از زندگیم از خودم راضی بودم وازخدا تشکر میکردم بابت خلقت من وخانواده ام زندگیم داشت رو بسوی شادی های بیشتر آرامش بیشتر اوج میگرفت .کهپیش خودم همه چیو یاد گرفتم فهمیدم همه چیز بستگی به ذهن من داره دوره راز قوانین زندگی گام یک وبعدش گام دو خریداری کردم و فایلها گوش دادم نوشتم وتعهد دادم و نتیجه دوره برای من خانم نجف پور این شدبایدباورهام عوض کنم تا زندگیم تغییرکنه.حالا بخودم بالیدم گفتم یاد گرفتم عالی شدم دیگه نیاز به سایت ندارم چون راز قوانین گام اول راجع باورها راز قوانین دوم در مورد شناختخداوند اگه خداوند من شناختم که خدا اون خدای مهربان و یکتایی هست که اگه من شادباشم خدامنو دوست داره همراهیم میکنه تنهام نمیزاره منکه اشرف مخلوقات خداهستم وقتی ازفایلها بطور استمرار گوش میدادم حتی باصدای استاد بخواب میرفتم حتی روزی ۴بار گوشیم شارج میکردم چون همش گدشی روشن بود در حال فایل گوش دادن بودم وقتی داخل سایت بودم بلطف خدا و کمک وراهنمایی های استادعزیزو گرانقدرم بسیار تابسیار پیشرفت عالی داشتم زندگیم رزق زیاد وب کت فراوان شادی روز افزون داشت آدمهای اطرافم ک افکارشون مثل من نبود از کنارم رفته بودم و فقط خودم بودم خدایم و فایلهای مثبت وعالی استاد
    بعداز مدتی دیدم هیشکی اطرافم نیست رفت وامد خانوادگی ندارم شروع کردم با اطرافیان رفت وامد که به اونها بگم من تغییر کردم چون باورام تغییر کرده من توزندگیم توسط این سایت معجزه اوردم توزندگیم و دور واطراف خودم شلوغ کردم و گفتم دیگه سایت نیاز ندارم دورها سایت رها کردم وناخود اگاه رفتم پی ذهنیتم قبلی خودم و این شد ضربه خوردم اون ادمها منو به مسیر قبلیم برگردوندن و اونها موفق شدن منو از مسیرم خارج کنن و تمام تلاشهام بیفایده ماند شادیهام تبدیل شده بود به ترس ونگرانی ایمانم بخدا کمرنگتر شده و حالا باید چکار کنم چرا اینجور شدم و من داشتم راه قبلی که سالها رفته بودم میرفتم یکسال داخل سایت استادضیا بودم نتایجشعالی و سودمند ومفید بود و مدت یکسال دوری از سایت و فایلهای استاد برام شده بود رنج وناراحتی غم و غصه این بار خودم با شوق و ذوق و شادی برگشتم به سایت خداروشکر میکنم الهی شکروسپاس بمحض برگشتن ب سایت دوره سلامتی خریداری کردم چون یکسال که در سایت نبودم اون ناراحتی و رنجهایی که توسط ادمهای اطرافم و درد و رنجهایی ک خودم باغرورم برای خودم اورده بودم باعث بیماری من شدن .اللن بلطف خدا دوماهه ک داخل سایت هستم دوست اصلی من سایت استاد ضیا و هدایتگرم و راهنمام استادضیا بزرگوار وخوش قلب هستن و خدا دوباره ادمهاش از اطراف ونزدیکم دور کرده تا خودم باشم و خدوش خدایا عاشقتم استادضیا خیلی عزیز و محترمی

    ۱۴۰۲-۰۹-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عشق و آگاهی.
    جاده آگاهی یک راه راست است که دقیقا مانند رانندگی در جاده و کافیست یک لحظه نا آگاهانه غفلت کنیم یا چشم ببندیم یا حواسمان پرت شود قطعا از راه منحرف میشویم و وارد جاده خاکی یا حتی گاهی به دره سقوط میکنیم که راه برگشتی نیست.پس باید در لحظه زندگی کرد و آگاهانه قدم برداشت و در لحظه حضور داشت تا بتوانیم این جاده آگاهی و زندگی رویایی خود را به درستی جلو برویم.ممنون بایت این آگاهی استاد عزیزم

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیز و دوستان هم فرکانسی.
    استاد ضیا عزیز باز هم میگویم تمام حرف های شما از دل برمی آید که بر دل می نشیند.هیچ زمان حرف و سخن تئوری از شما نشنیدم همه و همه لا به لای روز های زندگی شما بوده و از تجربه برخواسته…
    من نیز یکی از کسانی بودم که در میانه راه رها کردم و فکر کردم که من همه چیز را میدانم و سلامتی ام را بدست آورده ام و باز درگیر شدم و بازگشتی دوباره به اول خط اما این بار آگاهی بدست آوردم که زندگی اینگونه نیست و هر قدم باید مواظب افکارم باشم تا بتوانم پیشرفت کنم و پله های ترقی را بالا بروم.و اکنون ۸ماه است که مواظبم مواظب حرف هایم افکارم و باور هایم گاهی کم و زیاد میشود اما به لطف خداوند و چون هر روز جواب تمام سوال هایم را از خود خداوند خواسته ام و به او سپرده ام و در پی آگاهی هستم برایم روشن تر می شود و آگاه تر میشوم.
    استاد عزیز شما دست خداوند در زندگی
    من بوده اید.از خداوند و شما سپاسگزارم.

    ۱۴۰۱-۰۱-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
    چقدر این فایلها پراز نکته و کد هستند…احسنت به شما
    بله حق با شماست،درسته…حال خوب سلامتی شفاعت همه اینها حاصل میشه ولی دوام آوردنشون بستگی به خودمون و طرز فکرمون و افکارمون داره….اگه به همین رویه ادامه بدیم حال خوبمون سلامتی مون ماندگار میشه🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    یه نام خالق عشق و زیبایی
    عرض ادب و احترام خدمت استاد بزرگوار و دیگر دوستان هم فرکانسی ام
    من کلا آدمی هستم که وقتی در مسیری پا می گذارم، معمولا آن را رها نمی کنم و به قول معروف، آهسته و پیوسته پیش می روم مگر اینکه به آگاهی برخلاف مسیر برسم.
    در مورد قانون هم همین طور است و خوشبختانه همیشه سعی کردم به آگاهی هایم عمل کنم ولی بالاخره گاهی هم پیش اومده که به دلایلی، آگاهانه یا ناآگاهانه، کمرنگ شده ام و همین امر باعث شده که نتایجم هم کمرنگ تر شوند.
    بنابراین این مساله بسیار مهم است که درک کنیم نتایج ما در صورتی دائمی هستند که تغییرات ایجاد شده در افکار و باورهای ما دائمی باشند ولی اگر هر زمانی به افکار و باورهای قدیمی خود برگردیم و یا حتی به ان ها نزدیک شویم، نتایج ما هم به حالت اولیه برمی گردد.
    و آگاهی از این مساله باید ما را نسبت به تکرار آگاهی هایمان و عمل کردن به ان ها مصرتر سازد.
    یکی از کارهایی که من انجام می دهم اینست که وقتی به نتیجه ای می رسم یا معجزه ای می بینم، آن را در دفترم (اسم دفترم را گذاشتم دفتر معجزات) می نویسم و هر هفته حداقل یکبار معجزاتم را می خوانم و این کار علاوه بر اینکه حس خوبی به من می دهد، باعث می شود که هیچ گاه فراموش نکنم که چه عاملی باعث شده که من، شاهد معجزات زندگیم باشم و آن عامل را ( که همان تغییر طرز تفکر من است) نه تنها رها نمی کنم بلکه تقویتش هم می کنم😊
    با تشکر فراوان از استاد عزیزم🙏♥️

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام استاد
    خوشحالم که موفق شدم دوباره این فایل رو گوش کنم مثل همیشه عالی وآموزنده
    خداروشکر با گوش دادن مرتب به فایل ها نشانه ها رو می توانم نسبت به قبل بهتر درک کنم وبفهمم این هم لطف خداست
    درمورد گذاشتن فایل ها دقیقا درسته من خودم چهارسال عضو سایت هستم ولی دوسال اول اصلا فایلی رو باز نمی کردم وفقط نوشته های تلگرام رو هرچند وقت یکبار می خوندم وسرسری ردمیشدم خب نتیجه هم معلومه چه توقعی می توان داشت ولی الان خدارو شکر از روزی که دوباره متولد شدم روز تولد جدیدم ۱۳۹۹/۱/۱۴ مرتب درسایت هستم فایل ها رودقیق گوش میدم واگرنکته ای رو متوجه نشم مزاحم شما وخانم ایرانمنش عزیزمی شوم
    ولی چند وقت پیش یک مدت کوتاهی یکی از اقوام نزدیکم بخاطرکرونا فوت کردوخودم هم دراون ایام مریض شدم از لحاظ روحی بهم ریختم واز سایت فاصله گرفتم هم درگیرمراسم وهم مریضی خودم چهل روز وقفه افتاد وهمان چهل روز برایم تجربه ها ودرس های جدیدی اتفاق افتاد که بعد ازخوب شدنم دوباره برگشتم به سایت وسرپاشدم
    ویکروز نشده که من از سایت فاصله گرفته باشم چون میدانم چه گوهر باارزشی است امیدوارم که همه ی دوستانم نتیجه های خوبی رو بگیرند
    ممنونم استاد مثل همیشه عالی هستین

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام ایزد دانا مهربان استادم سلام ..این فایل چند بار گوش کردم بسیار لذت بردم و نکته ی مهم رو دریافتم ..بله ما اگه حالا که با قانون آشنا هستیم ولی مدتی دنبال کنیم وبزاریم کنار وبگیم دیگه احتیاج نداریم دوباره باز میگردیم به عقب ‌‌…باز همون اش کاسه اول میشه ..دوباره مریض وبی حوصلگی وناراحتی سراغمون میاد ..من خودم شخصا یه ماه درگیر کرونای همسرم وخودم وحتی فرزندانم شدم ..کلا دوباره عصبی وکلی انرژی منفی دوباره قرص اعصاب که کنار گذاشته بودم رجوع کرده بودم که فقط خوابم بره واسترس کم شه و دیدم دوباره همون ناهید اول وکلی انرژی منفی ومحیط خونه بسیار وحشتناک پر تنش شده بود و دوباره گفتم فقط باید حال منو فایل استاد خوب کنه دوباره برگردم به زمان خوب ..خدا رو شکر کم کم انرژی منفی ازم دور شد وحالم دگرگون شد ..دیگه سردرد های که می‌گرفتم سراغم نیومد وخدا رو شاکرم ..مثل همون شاگرد که اگه درس ها هرروز مرور نکنه کم کم یادش می‌ره چسب امتحان جواب هیچ چیز نمی دونه بده ویا گلدان اگه رسیدگی نکنیم واب و کود ندیم خشک میشه ..پس من ناهید باید این فایل ها ونکته های داخل فایل ها ملکه ی ذهنم کنم دوباره اشتباهات رو تکرار نکنم ..تا دوباره عقاید گذشته سراغم نیاد ..امروز مادرم با من تماس گرفت که برو برای برادرت ومحبت بین خودش وخانمش پیش دعا نویس من رگ گفتم شرمنده همه خرافات و دیگه نمیرم از من ناراحت شد گفتم هرکاری بخای انجام میدم ولی دیگه دنبال خرافات نیستم چون برادر من باید با عمل در کردارش محبت خانمش به دست بیاره نه با دعا مرد دعانویس جیب شو پر از پول کنیم فقط دو کلمه سیاه کنیم ..من امروز از درونم خوشحال بودم که تونستم جواب نه بدم …استاد سلامتی ما دست خود ماست ..فقط کافی خودمون دوست داشته باشیم

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود استاد ضیا عزیز
    نمیدونم چی بگم و از کجا شروع ‌کنم واقعا نمیدونم…
    من خودم جز کسایی بودم که از ۵سال پیش جز اولین کسایی بودم که شروع کردم با شما تمرینات و قوانین را…
    و یه نکته را بگم دخترم یه بیماری پوستی داره که اون موقع با انجام دادن تمرینات و رها کردن خودم در آغوش پروردگار و باور داشتن خدا….شواهد بطرز عجیبی پدید آمد یعنی واااااقعا عجیب…که یادمه همون موقع دوست خوبم ندای عزیزم از شدت خوشحالی و وحدی که من و دخترم داشتیم گریه شد…و با همون صدای گریان ویس فرستاد توی گروه تلگرام برای استاد و بقیه دوستان و داستان منو تعریف کرد…..
    ولیکن همینجوری استاد الان توی فایل فرمودند….تا نشونه اومد و حالمون خوب شد و اتصال برقرار شد….دیگه انگار فراموش کردیمو رها کردیم تمرینات و قانونهای الهی را….و به کلی از مسیر پرت شدیم بیرون……و متاسفانه بیماری روز به روز بیشتر شد و پیشرفت کرد….

    استاد عزیزم ولی خدا را شاکرم که اون نیروی برتر که اون جان لایتناهی در درونم همینجور روشن بود توی این سالها ولی انگار روش خاکستر گرفته بود ….خوشحالم که دوباره بعداز ۴_۵سال الان حدود یک ساله یا دوساله که دوباره برگشتم توی مسیر و دنبال نیمه گمشده وجودم هستم و خدا رو شکر اینجا محل امن و آسایش منه و خدا رو شکر میکنم که دوره ها را تهیه کردم و میتونم گوش بدم و به لطف خدا و کمک شما بهشون عمل کنم.
    ازتون یک دنیا سپاسگزارم.

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود
    همه چیز زندگی رومی توان دایمی کرد به شرط عمل
    واقعا وتی باورها رو تغییرمی دهیم وبه قول مثال زیباتون تغییر دستور آشپزی می توان طعم غذا رو عوض کرد
    وقتی باورهای قبل رو داشته باشیم ونخواهیم افکار جدید رو یاد بگیریم هیچ وقت در زندگی رشد نمی کنیم
    ولی با باز کردن راههای جدید به زندگی مون افکارمون عوض می شود وزندگی برای مان شیرین وعالی
    سلامتی به بالاترین حدممکن ثروت به راحت ترین حالت ممکن عاطفه وروابط زیبا وعمیق و……………همه چیزهایی که یکروز درما ایجادنگرانی می کردند امروز به بهترین حالت ممکن خود رسیده اند

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام ایزد یزدان سلام مهربان استادم ..دوره ی رویا مخصوصا یک ودو وسه آنقدر عالی که من هربار گوش میکنم اشک میریزم و بقیه دوره سرگذشت شما که وقتی گوش میکنم بیشتر شبیح زندگی الان ما ..واین در س می آموزیم که دیگه اشتباه نکنیم ودرست تصمیم بگیریم وازرجاده منحرف که داریم میریم برگردیم وجاده ی راست زندگی. رو بریم وتا به خوشبختی و سعادت برسیم ..🌹🌹🌹🌹..ودرراین راه باید صبور باشیم تا باور های مثبت جایگزین کنیم ..ولی باید تو مدت تمرین کنیم که ملکه ی ذهن ما بشه ..‌استاد بایت این. دوره سپاسگزارم

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی ،
    دوره قشنگ و آموزنده راه رسیدن به رویاها زندگی و حال منو متحول کرد من با استفاده از مطالب این دوره داروی اعصابی که ادامه مصرف اون عوارض بدی برام داشت رو ترک کردم که هنوز که نزدیک ۷ ماه از ترک اون گذشته اطرافیانم باورشون نمیشه که من بدون هیچ جایگزینی یا مراجعه به هیچ پزشکی فقط با توکل و ایمان به خدای خوبم و درک و عمل به نشانه های او که یگانه انرژی حاکم بر جهان هستی هست ، خودمو نجات دادم لذا همچنان پایبند رعایت قوانین خداوند هستم 👍
    دوستان عزیزم ترک یک داروی قوی اعصاب اونم بعد از ۱۴ سال مصرف هر شب با سن و سال بالا کار ساده ای بنظر نمی آمد ولی برای من شد قطعا
    برای همه شدنی هست 😊💕
    همین یک نکته کافیست که تمامی مطالب استاد بزرگوار را با علاقه و دقت دنبال و به اونا مو بمو عمل کنم👏👏
    من بابت آشنایی با استاد و خرید دوره های ارزشمند ایشون بسیار خوشحال و از خداوند سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۰-۱۱-۰۶

      باسلام به شما دوست عزیز وگرامی
      خوشحال وسپاسگزارم از مهربان خالقی که انسانهای خوبی رو در مسیر عشق سرراه من قرار داد وبرای شما دوست عزیز هم بسیار خوشحالم که این کار بسیار بزرگ رو انجام دادید کاری که نشان از ایمان وباور قلبی شما به پادشاه مهربان وبی منت هستی است برای شما بهارین ها را ازخالق زیبا طلب میکنم🌷🌷🌷🌷
      درپناه قدرت حق باشید
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  • سحر توکلی

    بادرود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    چه زیباست زمانی قانون درست زندگی کردن را می آموزیم . و عاشقانه انتخاب میکنیم و عاشقانه انتخاب میشویم .
    اگر در جاده زندگی قانون درست زندگی کردن و راحت زندگی کردن را نیاموزیم و به کار نبریم از جاده زندگی منحرف میشویم و به جاده خاکی میرویم و نهایتا انتهای آن به ته دره که همان گرفتار شدن به بیماریها و افسردگیهاست سقوط میکنیم .
    داشتن باور های قوی و درست بسیار زمان بر است و نیاز به کار کردن دارد و به راحتی نمبتوان یک درخت گردو پر ثمر را به بار اورد . ما نیاز داریم که زحماتی را که نیاز است تا یک درخت گردو به ثمر بنشیند را رعایت کنیم و اگر یک زمان به ان اب ندهیم خوب درخت ما خشک میشود. پس باید تمام اصول را رعایت کنیم تا محصول خوبی را به بار اوریم.

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری