14 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۱۱
01 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.
-
به نام خالق زیبایی ها 🌷
درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدرامروز برای چندمین بار نشونه هایی رو دریافت کردم که سریال امپراطوری عشق رو یک بار دیگه ببینم و گوش کنم و چقدر موضوعات این فایل مرتبط با امپراطوری عشقه، دقیقا اون عکس و العمل ها و رفتارهایی که توی جامعه داریم نشأت گرفته از شنیده ها و دیده هایمان هست و اگه از عشق و زیبایی تغذیه کنیم توی زندگی هم عشق میورزیم،بهتره الان از خودم بپرسم روح و روان من از چه منبعی تغذیه میکند؟؟!!
توی این مسیر زیبا چون داریم به اصل خودمون بر میگردیم میشیم مثل همون کودکی که تازه به دنیا اومدیم همان کودکی که مثل آب چشمه زلال بود با شنیدن هر چیز کوچکی هم حساسیت نشون میدیم به مثل لکه سیاهی که روی پیراهن سفید میشیند ، خداروشکر که رو به سفیدی و روشنی میرویم😍
سپاسگزارم استاد عزیز۱۴۰۱-۱۲-۰۲ -
به نام خالق هستی
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
اصولا در همه فایل ها مثال هایی که استاد میزنند قدرت درک رو بالا میبرند و مطلب را خیلی برامون روشن میکنند منجمله در همین فایل استاد از رنگ لباس صحبت کردن که هر چه روشن تر باشه در معرض آلودگی بیشتری هست و برای ما که در مسیر آگاهی داریم حرکت میکنیم این امر میتونه ارتباط داده بشه و با اندک انرژی منفی میتونه زحماتمون هدر بره 👍
ما در مسیر آگاهی به هر حال همه مون زحمات زیادی کشیده ایم و شاید گاهی انرژی مون افتاده گاهی بی حوصله می شدیم گاهی افسرده می شدیم و همواره ویس می فرستادیم ویس گوش میکردیم حتی از خواب خودمون می زدیم و مطلب میخوندیم تا بالاخره خودمون رو به نقطهای از آگاهی رساندیم ولی هنوز تا مقصد خیلی راه داریم ولی در همین مسیری که هستیم نباید به آنچه تا امروز رسیده ایم به راحتی بگذاریم از دست برود و با گوش کردن به حرفهای یه سری افراد منفی گرا که بخواهند آرامشی که به دست آوردیم آن را از ما بگیرند👌
من خودم به شخصه ۸۰ ۹۰ درصد افراد مزاحم را از زندگیم حذف کردم و چندتایی از اونا رو که خودم در نهایت دوستی از شون خواهش کردم که دیگه با هم تماس نداشته باشیم و بقیه رو هم جهان هستی از زندگی ام حذف کرده است و اکنون نتیجه این شده که آرامش خاصی دارم از طبیعت این روزا بیشتر لذت میبرم از مهتاب این شبها لذت میبرم دوست دارم دقایق و ساعاتی را در زیر آسمان بگذرونم از تماشای ماه و آسمان قشنگ و طبیعت لذت ببرم اکنون غذا خوردن برام دلچسب شده چون دیگه درگیری ذهنی ندارم که امروز مثلاً فلانی زنگ زد چرا اینجوری گفتم چرا اونجوری گفت جوابشو ندادم و… دیگه ذهنم از این مسائل پاک شده در نتیجه آرامش درون دارم و علت اصلی اون رو تقویت خودم در زمینه نه گفتن میدونم چون از مدتها پیش به خودم جرات دادم که ملاحظه کاری را کنار بگذارم و به راحتی به افرادی که به نوعی مزاحم بودند بتونم کلمه نه را به کار ببرم و نگذارم آنها باعث اذیت و آزار من شوند
امیدوارم با همراهی دوستان این مسیر قشنگ را تا انتها ادامه دهیم و در پایان فردی سالم آگاه و شاد و ارام از زیبایی های دنیا لذت ببریم انشاالله🌷🌷🌷۱۴۰۱-۰۵-۲۲ -
سلام و درود به استاد عزیزم.
چقدر این آپدیت زیبا بود یعنی هر چه که آگاهی داشته باشیم باز هم در معرض خطر هستیم مثل یک راننده تا که در طول مسیر هست لحظه به لحظه باید مواظب جلو باشد و یک لحظه هم غافل نشود وگرنه در دره ای پایین میرود.
با تمام وجود ایمان دارم چون که بارها تجربه کرده ام کافیست لحظه ای غفلت کنیم همان لحظه مدار ما جابه جا میشود و انرژی مان تحلیل می رود…از زمان های قدیم یک جمله معروف هست که میگویند بی خبری یعنی خوش خبری!اکنون این جمله رو درک میکنم.زمانی بود که درگیر همه اتفاقات بودم و ادمی بودم که سراپا درد و رنج بودم اما اکنون در مقابل هر حرف و موردی که به آگاهی های من ارتباطی ندارد کلمه« به من چه» رو زیاد تکرار می کنم😅و اینگونه هیچ حرف و سخن بی موردی را در ذهنم اجازه ورود نمی دهم.سپاس از استاد عزیزم بابت همه آگاهی ها۱۴۰۱-۰۵-۲۱ -
آرامش رادر همه جا جستجو کردم
غافل از اینکهآرامش از رگ گردن به من نزدیکتر بود.برای استاد عزیزم بهترینها رو آرزو دارم در پناه نگاه مهربان پروردگار همیشه بدرخشی عزیزی استاد۱۴۰۱-۰۲-۰۶ -
(با عذر خواهی از اینکه به دلیل طولانی بودن کامنتم، مجبور شدم آن را دو قسمت کنم)
و از حدود ۱ سال پیش تا بحال هم، هیچ مریضی را تجربه نکردم تا اینکه چند روز قبل، با دیگر خواهرها و برادرهایم خونه بابا بودیم ( گرچه من خیلی وقتا سعی می کنم به قول استاد از این دورهمی ها فرار کنم ولی این بار نتوانستم یا شاید هم کوتاهی کردم) و باز هم صحبت از بیماری و …
و دوباره بعد از ۱ سال، من الان چند روزی هست که سرما خوردم و انرژیم تحلیل رفته. شاید برای بقیه قابل باور نباشه که یک دورهمی یک ساعته به ظاهر دوستانه، چطور می تونه تاثیر منفی خودش رو روی ذهنی که آگاه شده، بذاره ولی من کاملا به این مساله آگاه هستم و خداوند رو شکرگزارم به خاطر این آگاهی ارزشمند🙏
و هزاران بار سپاس از استاد خوبم که آگاهی های ارزشمند و ناب خود را در اختیار ما قرار می دهند 🌹🌹۱۴۰۰-۱۲-۰۶ -
به نام خالق عشق و زیبایی
فایل بسیار آگاهی دهنده ای بود و نکته بسیار ظریفی را مطرح کردید.
نکته ای که بسیار تا بسیار ارزشمند و حساس بود.
و خیلی جالب بود که این اتفاق دقیقا چند روز پیش برای من افتاد!!
همان طور که در قسمت آگاهسرای سایت گفته بودم، من قبل از اینکه قانون رو بدونم، بسیار آدم بیماری بودم. تقریبا همیشه مریض بودم😂 یادم هست که در طول پاییز و زمستان، مرتب سرما می خوردم، آنفلانزا می گرفتم و … و در فصل های دیگه هم بیماری های دیگه… مشکل قلبی داشتم که دیگر به دارو جواب نمی داد و باید جراحی می کردم… دیسک کمرم هم هر چند وقت یکبار، به من استراحت مطلق می داد😂 و خلاصه در طول سال، هفته ای نبود که به پزشک مراجعه نکنم و دارو نخورم… و خیلی جالب اینکه همه اینها به نظرم طبیعی بود🙄 چون در مداری که قرار داشتم همه همین طور بودند.
تا اینکه دوره رویاها رو شرکت کردم و آرام آرام ذهنیت من تغییر کرد و باالطبع مدار من هم عوض شد …. و باور سلامتی در ذهنم شکل گرفت… از باور جدیدم مراقبت کردم و روی آن متمرکز شدم و تقریبا اواسط دوره بود که به یکباره تمام داروهایم را بیرون ریختم زیرا به سلامتی ام ایمان و باور پیدا کرده بودم و از ان روز به بعد هیچ دارویی مصرف نکردم و کاملا هم سالم هستم🙏
تا اینکه حدود ۱ سال قبل که مادرم فوت کرد و آن زمان، اوج ویروس کرونا بود و تمامی افراد خانواده ام (حدود ۳۰ یا ۴۰ نفر) به این ویروس مبتلا شدند ولی من توانستم با مراقبت از ذهنم، در کمال تعجب همگان، خود را از ان ویروس مصون نگه دارم.
ولی …
بله ولی من چند روزی سرما خوردم و این، دقیقا تایید صحبت استاد است که ذهنیت روشن من، در آن محیط تیره، لک شده بود. یعنی گرچه من حداکثر تلاشم را می کردم که تحت تاثیر محیط و صحبت های اطرافیانم قرار نگیرم، ولی آن محیط بالاخره تاثیر خودش را گذاشته بود!۱۴۰۰-۱۲-۰۶ -
سلام و درود استاد عزیز.من تونستم دورهاول رو به پایان برسونم و هزاران بار خدا رو شکر میکنم که به چنین آگاهی رسیدم و باید روز به روز روی خودم کار کنم تا بتونم به جاده خاکی نزنم.من قبلا عاشق صحبت کردن و راهنمایی بودم ولی الان فقط سکوت میکنم و تمام.الهاماتی برام میاد که چقدر لذت بخشه.ما مانند معتادینی هستیم که بسیار زمینه دارن برگردن به شرایط قبل و حضور در جمع بسیار بسیار تحریک کننده هست هر چقدر گوشه گیر بشیم فعلا بهتره.من همیشه از تنهایی بدم میومد اما الان باید سعی کنم که بیشتر تنها بمونم چون جمع ها سمی هستن و برای منی که اول راهم بسیار مضر…من یاد گرفتم باید بگذرم و همه متعلقات رو قربانی کنم تا بتوانم راه های جدید باز کنم.برای من بهترین قربانی .قربانی نظر مردم و اطرافیان هست.انشالله که بتونم به آگاهی هام ادامه بدم امروز میرم سراغ دوره دوم انشالله که اونم بتونن درک کنم.
سپاس از استاد عزیزم۱۴۰۰-۱۱-۲۱ -
بنام خداوند بخشنده مهربان
خداوند یکیست وهمتایی ندارد و از همه چیز بی نیاز است
منکه گیح و مبهوت اصلا نمیدونم چی بنویسم قول استادعزیزدل هرچه الان توفکرم بیادش مینویسم.فقط دوره راز قوانین گوش میکنم .سردر گم هستم .چیزهایی برام روشن شده .علایمی تو زندگیم میاد نمیدونم چحوری هستن.گنگ هستن نمیشناسمشون .سردرد دارم بی تابم .خواب شبهام خیلی کم شده .ذهنم بدجور درگیر و تبش قلب دارم چطوری بنویسم نمیدونم
خدایا شکرت حتما راهنمایی هایی هست تو زندگیم یا نشانه هاست نمیدونمفقط میدونم طبق قول وقرارهام ک بخودم وخدایم دادم ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه میدهم تا زندگیم اوج بگیره ب عرش الهی برسم استاد دست بوست بهترینی عزتت پایدار.
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ -
باسلام به استاد گرامی
واقعا فایل بسیار جالب وسرشار از آگاهی بود اینکه شرایط ما حساس تر از قبل شده واز زمانیکه در مسیر تغییر وقانون جذب قرار گرفتیم لوح سفید مان را باید کمتر در معرض انرژی ها وگردو غبارهای منفی قرار دهیم وباید بیشتر از قبا مراقب خودمان باشیم والان سعی میکنم کمتر افکار وباورهای مخرب دیگران رو گوش بدم وباعث شده غیبت هایم کمتر شوند 😁😁😁😁
چون مدام مراقب خودم هستم که مبادا حرفی رابزنم یا بشنوم که روی من اثر بگذارد
وحتی چند موردی بود که اطرافیان میگفتند فلانی اینو گفت ولی من نشنیده بودم وواقعا برایم خیلی جالب بود۱۴۰۰-۱۰-۱۸ -
بنام خدای زیبایی ها ..مهربان استادم سلام ..برای بار دوم این فایل دارم گوش میکنم ..بعضی آدما بهترین امکانات دارند ولی چون ذهنشون مریضه از زندگی لذت نمیبرن واصلا درک نمیکنن .بله با حرف های استاد کاملا موافقم ..کاری که الان همسر وپدر من انجام میدن وقتی اخبار گوش میکنن کلا زیر ورو میشند .مخصوصا در مورد این ویروس جدید وهرچی که من از قانون باخبرم بهشون گوشزد میکنم ..بحث میکنن باید از جامعه با خبر بشیم …وقتی در فرکانس قرار میگیریم کلا خود به خود طرف خبر وتلویزیون نمیریم چون میدونم خبرهای تلویزیون برای من سم هستند وکلی افکار من درگیر میکنه وناراحتی به سمت من میاد.من چون دقیقا این اتفاقات برام افتاده متوجه میشم استاد منظورتون چیه ..من وقتی به خانه ی پدری میریم چون امواج منفی زیاد ..همش احساس منفی پیدا میکنم ته دلم خالیه وهمش دل شوره پیدا میکنم .احساس خفگی میکنم چون بسیار منفی گرا هستند خانواده ام با آنکه دوستشون دارم ولی دوست دارم زود برگردم به خونه ی خودم چون یه شب میمونم کلا بهم میریزم وافکار منفی مثل خوره سراغ من میاد .وباید فرار. کنم واگر بمونم حتی با مادرم دعوامون میشه ..چون اصلا تحمل حرف های منفی رو ندارم . 😔😔.چون من دارم با قانون کار میکنم باید مراقب ذهنم باشم چون زود ممکنه مسموم بشه ..پس باید آنقدر برای خودمون ارزش قاعل باشیم هرکسی با ما بد رفتاری کرد بهترین جواب سکوت ولبخند است چون هم دل خودم واحساس راضی تر وهم اینکه مثل طرف مقابلم نبودم ..وذهنم وفکرم مشغول حرف های منفی نمیکنم ..
۱۴۰۰-۱۰-۰۶ -
بنام خدا ..سلام مهربان استاد .ممنون بابت این ابدیت فایل یک ..بسیار زیباست ..من الان خودم مقایسه میکنم خیلی به گذشته فرق کردم دیگه خودم درگیر. نمیکنم ….خیلی خوشحالم که الان آمدم خونه ی پدر م با این همه تنش که اینجا وجود داره ولی من هنزفری تو گوشم میکنم ودرسته میگن تو انگار آدم نیستی بی اعتنا شدی ولی از از درون خوشحالم ..که دیگه حساسیت نشون نمیدم ..ولی درسته هنوز باید روی خودم کار کنم ..حسی که تو دل من میفته بهش اعتماد میکنم وسعی میکنم …انجام بدم وبه فردا واگذار نکنم ..باید هروز تعدد. بدیم واگر دیدیم داریم لغزش میکنیم .فوری با تمرین ها جلو بریم وجلو لغزش بگیریم ..ولی قدم باید خودمون دوست داشته باشیم واصلا حرف های بقیه برامون مهم نباشه ..استاد عزیزم سپاسگزارم
۱۴۰۰-۱۰-۰۳ -
به نام خدا
سپاس بابت فایل های ارزشمندتون که همیشه به موقع بجاست
درمورد ذهنیت سفید ومراقبت از آن صحبت کردین که ماباید ازاین ذهنیت مراقبت کنیم که سیاه وآلوده نشود
ولی ارتباط با دیگران وگوش دادن به اخبارمنفی وصحبت کردن با اونها ست که ما را دگرگون می کند من باید مسیرم رو عوض کنم تا دچار این آلودگی نشوم
درزندگی هم باید همین قد رتمرین کرد ولی نیاز به تلاش دارد تا بتوانیم از ورود افکاردیگران جلوگیری کنیم باید با دیگران جوری صحبت کنی که حواسشون پرت شود از سمت منفی ها وتوجه کنیم به زیباییها
دلسوزی به خاطر نزدیکان ازاینکه از تو راضی باشند وبه حرفهای آنها گوش کنی خودت هستی که صدمه می بینی و آسیب می خوری و ذهنیتت دچارمنفی می شود
راههای فرار از تاریکی ها رو پیداکنیم و مراقب افکار وذهن خودمون داشته باشیم۱۴۰۰-۱۰-۰۳ -
درود و سپاس استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
استاد عزیزم من دوره راز قوانین را تازه خریدم و تا فایل ۴ هنوز بیشتر گوش نداده ام…ولی امروز گفتم بزار آبدیت را که استاد گذاشتند گوش بدم و خدا گواهه دقیقا شد مثل اون قسمت سایت “با من بیا”….من امروز فقط و فقط به این حرفها احتیاج داشتم …الله اکبر چقدر جالب بود این همزمانی،امروز دقیقا من توی یک همچین شرایطی قرار گرفتم و البته دوشب قبل،اصلا تحمل اون جو و محیط را نداشتم ،داشتم بهم میرختم جو سنگین….ولی خیلی جالب کاری که هیچوقت نکرده بودم چون همش میگفتم وای زشته وای فلانه بهمانه….همش بخاطر خوشایند بقیه…خودمو داشتم داغون میکردم،خیلی آروم و بی سر و صدا محیط را ترک کردم….دوباره امروز صبح تکرار شد و ناآگاهانه یه کم داشتم میرفتم جاده خاکی 😉که فوری خودم فهمیدم حالم خوب نیست بحث را دوست ندترم علنا گفتم :تمومش کنید ،من نیستم…جلوی من حرف نزنید…..
استاد همین نکته های بظاهر ساده خییییلی اهمیت دارند و دانستن قوانین چقدر میتونه بهمون کمک کنه.
یک دنیا سپاسگزارتونم🌷🌷🌷۱۴۰۰-۱۰-۰۲ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
چه قدر لذت بخش و دیدنی است مقایسه کردن خودمان قبل و بعد از حضور در سایت .
همه ما تا قبل از ورود به سایت به نوعی یک انسان پُر از داد و فریاد و خشم و کینه بودیم . در حالی که یک انسان آگاه به حضور خداوند در زندگی به راحتی میتواند زندگی را زندگی کند و دنیا را قشنگ تر و قشنگ تر ببینید . و هر چه ذهن ما سفید و شفاف تر شود درست مانند زمان کودکیمان و تمام آن سیاهی هایی که به واسطه گفته ها و شنیده هایی که از اطراف و بیرون وارد ضمیر کودکانه ما شده اند یواش یواش باید پاک شوند . انتهای فایل استاد عزیز گفتند : تجربه ای را که این چند وقت داشتیم را بیان کنیم . تجربه در زمینه کمک کردن به دیگران را من بسیار دارم . و اینکه نااگاه بودم از این کمک کردن . ولی خوشبختانه با فایلهای استاد به مسیر درستی هدایت شدم و این مسیله را که کمک کردن به دیگران تا چه حد جایز است را بسیار زیبا آموختم و رعایت میکنم . ولی نکته بعدی که در مسیرم به وجود امده است مراقب تعمیرگاه ها و تعویض روغنی های اطرافم خیلیییییی باید باشم و این مراقبت کردن ناخواسته حس جدایی و قرنطینه کردن و کم شدن ارتباطات را با اطرافیانت می طلبد . و چه قدر سخت است زمانی ببنیمی که تعویض روغنی و تعمیرگاه درست دیوار به دیوار منزل زیبا و پر از عشق و اگاهی ماست . منظورم نزدیکترین افراد زندگیمان و افراد درجه یک ارتباطی ما همان تعویض روغن و تعمیرگاه هایی هستن که درست در همسایگی خانه دل ما و چسبیده به ما سکونت دارند . اینجا کار خیلی سخت میشود ، چون دیوار بین ما مشترک است و با همدیگر بنا کرده ایم .
ولی نکته ای که وجود دارد و ما غافل از آن هستیم . شالوده و زیر بنای ساختمان وجودیه ما از هم جداست و پنجره های ما همان راه های ارتباطی ما با دنیای بیرون از وجود خودمان ، از همدیگر جداست . و از همه مهمتر خانه دل ما مال خودمان است و خانه دل آن تعمیرگاه هم ماله خودش است . و ما به سلیقه خودمان میتوانیم راههای ارتباطی و پنجره های خانه دلمان را باز کنیم و وسایل داخل منزل را به سلیقه و حس و حال درونی خودمان و دل و قلبمان خرید کنیم البته نکته ای که وجود دارد برای اینکه این وسایل با دود تعمیرگاه و هوای تعویض روغنی الوده نشوند میتوانیم پنجره ها را ببندیم و عایقشان کنیم و در واقع ورودیهای ذهنمان را ببندیم و عایق کنیم . بله هر کدام از ما با رفتارهای خودمان میتوانیم رفتاری عایق شده و حساب شده در مقابل تعویض روغنی و تعمیرگاهی که در همسایگی ِِدیوار به دیوار ما قرار دارد انجام دهیم . و زمانی ما وجودمان را از حس و حال و عشق و مهربانی و خوبی و محبت پُر کنیم دیگر حتی همان تعویض روغنی و تعمیرگاه دیوار به دیوار ماهم به واسطه رفتار ما خجالت میکشد تا دست روغنی و حرفهای پُر از گله و شکایت و انرژی منفی را با ما در میان بگذارد . و ان تعمیرگاه دیوار به دیوار ما هم خودش را در زمانی که ما و رفتار ما را میبیند خجالت زده میشود و خودش را عقب میکشد و با یک عذر خواهی که بلخشید دست من آلوده است و نمیتوانم به شما حتی دست بدهم چه برسد بخواهم ذهن سفید شما را روغنی کنم از ما دور میشود و خودس را عقب میکشد . به همین راحتی فقط با دیدن انقلاب درونی ما آن تعمیرگاه و تعویض روغنی خودش را رفتار و گفتارش را با ما محترم میکند . یعنی ما بدون هیچ کاری و زد و خورد و جنگیدن و اینکه بخواهیم اَدای کسانی را در آوریم که من در مرحله پاک سازی هستم و مرتب بخواهیم تظاهر به داشتن روش پاکسازی کنیم . از درون باید این اتفاق برای ما بیافتد و بدون اینکه حتی بر زبان چیزی بیان کنیم . نگاه و راه رفتن و رفتار و صحبت کردن ما در حال پاکسازی باشد . بدون اینکه بخواهیم به چله نشینی برویم یا روزه سکوت بگیریم . در واقع تمام اینا همان زرق و برقهای مسیر هستند به شکل دیگری که ما را از مسیر اصلی و درونی ما دور میکنند . در واقع همین که ما خودمان را مجبور به اجر کردن این اصول میکنیم دوباره وارد مسیر انحرافی شده ایم .
در واقع خانه دل را باید خانه تکانی کرد که هیچ قاعده و قانونی برای ابن کار وجود ندارد فقط باید از اعماق وجودمان بخواهیم تا بتوانیم عمل کنیم . و نیازی به این سوسول بازی ها ندارد . وقتی ما آگاهانه راه و مسیر و حس درونی و قلبیمان را انتخاب کنیم و ورودیها را کنترل کنیم دیگر هیچ اختیاری دست ما نیست برای سکوت و مراقبه انجام دادنمان چون ما وارد مسیر الهی شده ایم و هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد و به شکلی خودمان را به دنیای نامحدود و قدرت نامحدود خداوند میسپاریم و اینگونه میشود که تمام اضافات زندگی یواش یواش حذف میشوند و راه رفتن و نفس کشیدن و عشق ورزیدن و خوردن و خوابیدن ما هم میشود به نوعی عبادت و مراقبه یا همان پاکسازی درونب و روحی ما . پس به جای اینکه راه انحرافی را انتخاب کنیم و خودمان را اسیر تملاقات و قوانین پاک سازی قرار دهیم راهی آسان تر هم وجود دارد و آن اینکه خود را به اصل و ریشه خود و همان کل مطلق برسانیم و در نامحدودترین حالت ممکن خودمان را رها کنیم که همان دایره قدرت الهیو خدایی است . در چنین شرایطی است که معجزات زندگیمان مانند زندگی استاد 🌺 در دوره رویاها 🌺 یکی پشت سر هم به ما نشان داده میشود و خودشان را به ما نشان میدهند .۱۴۰۰-۱۰-۰۲




بنام پروردگار جهان هستی
درود خدمت استاد ضیای بزرگوار استاد عشق و آگاهی که با صحبت هاشون هر روز منو یه گام به سوی آگاهی و روشنایی پیش میبرند
بدرستی که مثال لباس سیاه و سفید درست و بجا بیان شد توسط استاد هر چه ذهن روشن تر باشه نگهداری از اون سخت تر و بیشتر در معرض خطر آلودگی قرار خواهد گرفت چه بسا بسیاری از اطرافیان ما دچار بیماری های ذهنی و فکری هستن و ناخواسته بیماری هایشان رو بما منتقل میکنند کار بسیار دشواری است کناره گیری کردن از دوستان و آشنایان و خانواده اما هر چیزی بهایی دارد و بهای داشتن فکری روشن و آگاه چیزی نیست جز دوری کردن از افکار منفی .
همینطور که از سلامتی جسممان مراقبت میکنیم و از اطرافیان دوری میکنیم اگر دچار بیماری ویروسی باشند یقینا برای حفظ سلامتی روحی خودمون نیز باید از افرادی که دچار بیماری ذهنی هستند فاصله بگیریم .
بارها برام اتفاق افتاده، ماه ها روی ذهنم کار کردم و برای تغیر باور های کهنه و غلط خودم تلاش کردم و فقط با هم صحبتی با یک فرد ناآگاه یا یک میهمانی خانوادگی نیمی از بنای تازه ای که ساخته بودم فرو ریخت چرا که ذهن ناخود آگاه من هنوز انقدر قوی و قدرتمند نشده که در مقابل حرف ها و افکار بقیه مقاوت کند.
امیدوارم خدای هوشمند جهان هستی کمک کنه تا همچنان در مسیر عشق و آگاهی گام بردارم