14 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۱۳
5
/5از مجموع 14 امتیاز
06 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
07 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
زهرا حسینی
سلام و درود به استاد عزیزم.
چه دوره ای بود این راز قوانین،من رو به خود شناسی رسوند،باعث شد من خودم رو بشناسم و بفهمم که تمام مشکلات زندگی من از کجا میاد و بتونم با شناختن اون باور ها و تغییر اونها خودم رو تغییر بدم و بتونم زندگی جدیدی رو خلق کنم.
زندگی رو بسازم با زیر بنای محکم هر چند ممکنه اول آشفتگی هایی ایجاد بشه اما قطعا اون آشفتگیها آرامشی به دنبال داره که مثال زدنی نیست.
گرچه اول من وارد این مسیر شدم اما کوتاهی و فریب اینکه چیزهای بیشتری بدانم من را وارد بی راهه ای کرد که البته بهای اون رو هم پرداختم اما بعد از شنیدن این دوره متوجه شدم که باید من دریک خط مستقیم فقط قدم بردارم و آگاهانه عمل کنم که به لطف خداوند در یکسال گذشته نتیجه خوبی هم دریافت کردم و مصمم تر به جلو خواهم رفت چون به مسیرم ایمان کامل دارم و می دانم برای من بهترین مسیر هست.۱۴۰۱-۰۷-۲۰پاسخ -
سحر توکلی
با درو فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
چه قدر آشغالها و حال و احساسهای بدمان را زیر مبلهای زندگی و نقابهای به ظاهر زیبا و خنده گونه مان قایم کردیم .
و تمام این آشغالها همان مسایل حل نکرده و کثافتهای زندگی هستند که زیر مبل قایمشان کرده ایم.
و طبق قانون اگر تضادها را حل نکنیم روی هم جمع میشوند و و مانند دانه های برف یکی یکی روی هم جمع میشوند و تشکیل بهمن میدهند. و به واسطه ی کاهلی خودمان و از زیر بار مسیولیت فرار کردن بهمن زندگی مان شکل میگیرد و با دستان خودمان به جای اینکه مسایلمان را حل کنیم و به رشد خودمان کمک کنیم باعث نابودی خودمان میشویم.
و نکته مهمی که بیان شد :
وقتی وارد حوزه ی بعدی زندگی شدی به حوزه قبلی زندگی مان فکر نکنیم ، چون با فکر کردنمان در واقع تمرکز میکنیم و به عقب برمیگردیم .دوره الهام بخش راه رسیدن به رویاها، دوره ای است که به طور مستند نمایانگر حرکت به جلو است .نکته مهم دیگه : کسانی که صحبت از پاکسازی میزنند در واقع در توهمی بیش نیستند . پاکسازی زمانی رخ میدهد که ما دایما حال خوش را تجربه کنیم ، احساس خوب دایمی را داشته باشیم، عشق دایمی را حس کنیم.
این یعنی پاکسازی واقعی، در واقع پاکسازی از خودشناسی و خودسازی نشات میگیرد .
زمانی باورهای ما شکل گرفته اند تا تغییراتی در زندگیمان شکل نگرفته است به هیچ عنوان نمیتوانیم ادعا کنیم که ر روی باورهایمان کار کرده ایم . چون تغییر باورها در واقع زندگی ما را وارد مرحله جدیدی میکند اگر هنوز د همان زندگی قدیمی هستیم پس هنوز لاید کار کنیم .
خوشحالم که در رندگی خودم وارد اقدام و عمل شدم و از حالت امن و عادی قبلی زندگی ام خارج شدم .
نکته دیگر :
با تغییر باورها و وارد عمل شد در زندگیمان در واقع یه نوع به ریختگی و گیجی و سردرگمی در روال عادی زندگیمان رخ میدهد که این همان نقطه آغاز رشد و شکوفایی است .مرسی استا به خاط ابن آموزسها وآگاهیها ❤❤❤🤗🤗🤗🤗
۱۴۰۱-۰۷-۱۹پاسخ -
سحر توکلی
با درو فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
چه قدر آشغالها و حال و احساسهای بدمان را زیر مبلهای زندگی و نقابهای به ظاهر زیبا و خنده گونه مان قایم کردیم .
و تمام این آشغالها همان مسایل حل نکرده و کثافتهای زندگی هستند که زیر مبل قایمشان کرده ایم.
و طبق قانون اگر تضادها را حل نکنیم روی هم جمع میشوند و و مانند دانه های برف یکی یکی روی هم جمع میشوند و تشکیل بهمن میدهند. و به واسطه ی کاهلی خودمان و از زیر بار مسیولیت فرار کردن بهمن زندگی مان شکل میگیرد و با دستان خودمان به جای اینکه مسایلمان را حل کنیم و به رشد خودمان کمک کنیم باعث نابودی خودمان میشویم.
و نکته مهمی که بیان شد :
وقتی وارد حوزه ی بعدی زندگی شدی به حوزه قبلی زندگی مان فکر نکنیم ، چون با فکر کردنمان در واقع تمرکز میکنیم و به عقب برمیگردیم .دوره الهام بخش راه رسیدن به رویاها، دوره ای است که به طور مستند نمایانگر حرکت به جلو است .نکته مهم دیگه : کسانی که صحبت از پاکسازی میزنند در واقع در توهمی بیش نیستند . پاکسازی زمانی رخ میدهد که ما دایما حال خوش را تجربه کنیم ، احساس خوب دایمی را داشته باشیم، عشق دایمی را حس کنیم.
این یعنی پاکسازی واقعی، در واقع پاکسازی از خودشناسی و خودسازی نشات میگیرد .
زمانی باورهای ما شکل گرفته اند تا تغییراتی در زندگیمان شکل نگرفته است به هیچ عنوان نمیتوانیم ادعا کنیم که ر روی باورهایمان کار کرده ایم . چون تغییر باورها در واقع زندگی ما را وارد مرحله جدیدی میکند اگر هنوز د همان زندگی قدیمی هستیم پس هنوز لاید کار کنیم .
خوشحالم که در رندگی خودم وارد اقدام و عمل شدم و از حالت امن و عادی قبلی زندگی ام خارج شدم .
نکته دیگر :
با تغییر باورها و وارد عمل شد در زندگیمان در واقع یه نوع به ریختگی و گیجی و سردرگمی در روال عادی زندگیمان رخ میدهد که این همان نقطه آغاز رشد و شکوفایی است .مرسی استا به خاط ابن آموزسها وآگاهیها ❤❤❤🤗🤗🤗
۱۴۰۱-۰۷-۱۹پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
درود بیکران به استاد دلهاچقدر آشغالهایمان را زیر مبل کردیم و ظاهر زندگی مان را تمیز و بر وفق مراد جلوه دادیم، در صورتی که باطنش کثیف بود، پر از حس و حال های بد، پر از مسائل انباشته شده حل نشده، مسائلی که باید خیلی وقت پیش حل می شدند و حل نشدند و روی هم تلنبار شدند تا بوی گندشان، تمام خانه را پر کرد.
سپاس استاد عزیزم
چه تلنگری داشت این فایلتان
چقدر آگاهی داشت
آگاهی هایی که انسان را نو می کنند، تازه می کنند، می رویانند، سبز می کنند
آگاهی هایی که رنگ و بوی زندگی را عوض می کنند و به آن رنگ بهار سرسبز را می دهندو در جای دیگری گفتید که باید پل پشت سرمان را خراب کنیم تا دیگر هیچ گاه هوای بازگشت به دنیای قدیمی مان را در سر نپرورانیم و من دقیقا و با قدرت کامل، همین کار را کردم.
آگاهانه پلهای پشت سرم را خراب کردم، چون نمی خواهم به زندگی پر از دغدغه قدیمی ام باز گردم. زندگی که در آن فقط ظاهر خانه دلم زیبا و شیک بود ولی همیشه کوله باری از ناراحتی ها، بغض ها، مسائل و چالش ها، در زیر مبل پنهان شده بود. من این زندگی ساده امروزم را که لحظه به لحظه آن سرشار از حال خوب، آگاهی و تجربه است را با هیچ چیز عوض نمی کنم.
خدایا شکرت بابت این روزهایم که پر از حس و حال های عالی، پر از حضور خدا و پر از تجربه های جدید است😍۱۴۰۱-۰۷-۱۹پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق بی همتا
سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
نکات مهمی رو دراین فایل عنوان کردین که کامل کننده ی همه ی فایل های قبلی بود،
نکته اول : به دنبال افزودن اطلاعات زیادی نباشید ، من خودم این اشتباه رو انجام داده بودم صرفا جهت آگاهی و رشد بیشتر وخیلی از جاها به دردسر افتادم چون حجم داده ها بیشتر از وقت وانرژی خودم بودوهمین من رو سرگردان وگمراه کرده بود. درحالی که اینجا بهترین جایی بودکه قرارداشتم هم از لحاظ سادگی وشفاف بودن وهم مثال هایی که استاد از زندگی خودشان می زدند قابل درک و فهم ، بعدازاینکه دیگران رو دیدم مقایسه کردم و فهمیدم که اشتباه کردم خدا رو شکر به موقع آگاه شدم .
نکته ی دوم : وقتی در زندگی تان باورها دچار تغییرشود شاید درقسمت هایی یکسری تضادها و یا دگرگونی هایی ایجاد شود و این زمان است که می فهمیم که همه چی در حال عوض شدن است و این تغییرات نشانه ی خوبی است .
نکته ی سوم درمورد این بود که وقتی یکسری کارهای عقب افتاده رو انجام نداده باشی درتایم وموقع خودش به توآسیب وارد می شود زیرا این حجم ازکارهای عقب افتاده ما رو نگران ودچار استرس می کند مثالی که برای خودم واضح بود ، وقتی قرار است برایمان مهمانی بیاید اگر هر هفته کارها رو به موقع انجام دهیم ، یکدفعه دچار آشفتگی نمی شویم .
و نکته ی اخر مساله ویروس وقتی آمد، اگر چه یکسری تضادها و مساله ها را به همراه آورد ولی کلی درس و آگاهی داشت مثال که خیلی از رسم ها وکارهایی که ازقبل به ما صدمه می زد جمع شد مثل دورهمی های اضافی رفتن به مجالس ختم آن هم دریک هفته چند بار وکلی خرج گذاشتن برای میزبانی که شاید بیشتر نیاز به آرامش داشته باشد تا پذیرایی
سپاس بابت این همه فایل عالی۱۴۰۱-۰۷-۱۸پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربون سلام ودرود به بهترین ها الخصوص استاد عزیزم ،🌷🌷.این فایل نکته مهمش اینه که عمل گرا باشیم به بعد موکول نکنیم ..وقتی خدا هدایت میکنند وراه رو برات باز کرده باید خودمون بقیه راه رو بریم …بنده با راهنمایی استاد عزیزم اشغال ذهن مو پاک میکنم البته چون سال ها در شده وبه قول استاد سنگ شده تو ذهنم ..با تمرین وگوش کردن وعمل کردن هر دفعه یه مقدار شو میریزم بیرون و رهنمود های استاد جایگزین میکنم ..من باور مو عوض کردم واقعا خدا برات ردیف میکنه امروز پدرم از مشهد برگشتن که من نرفتم همراهشون ولی خدا شاهده چیزهای سوغاتی برام خریده بودند که من چند تو ذهنم بود که اولین فرصت بخرم …در صورتی که اصلا اونا خبر نداشتن من چی میخام ..خیلی خیلی برام جذاب بود کیف کردم واقعا ..چقدر وقتی روی باور هایمان کار میکنیم خداوند. همه چیز مهیا میکند …این یعنی خداوند همراه من است ..
۱۴۰۱-۰۴-۱۹پاسخ -
خانم نجف پور
خداونداسپاسگزارم که محال ها وغیرممکن ها رو در یک چشم بهم زدن برایم ممکن میکنی استادخوشقلب ازشما سپاسگزارم بخاطر راهنمایی های عالیتون وتغییر باورهایم.
خداونداسپاسگزارم که به این باور رسیدم که من مهم ومحترم وقدرتمند وسرشاراز انرژی مثبت وحال عالی و اگاهی هستم .الهی شکر وسپاس .خداروشکر بخاطر درکنار بودن دوستان هم مدار وهم فرکانسی۱۴۰۱-۰۲-۱۰پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا.سلام ودرود فراوان به مهربان استادم .🌷🌷.من قبل سال جدید مخصوصا قبل ورودم به این سایت آنقدر خودمو درگیر بقیه کرده بودم همش نگران همه بودم که چه اتفاقی قراره بیفته براشون .شده بودم یه آدم عصبی وهمه هروقت کار م داشتند منو میشناختن وشده بود برایم وظیفه ..واینکه باور کرده بودم باید انجام بدم اخلاقم اینه ودلسوزی فراوان ..درسته هنوز هم عاطفی هستم زود ناراحت میشم ولی این کش دردستم انداختم زود یادم میندازه که عبور از حدی ممنوع …دیگه نباید جلوتر برم ..وباید برای خودم ارزش قاعل بشم اولویت زندگی خودم باشم تا بقیه ..قبل سال جدید سعی کردم اشغال های ذهنمو پاک کنم از دلسوزی های پیش از حد ..میدونم اگر این سایت نبودم قادر به تغییر نبودم ولی هنوزم باید تمرین کنم ..هرروز فایل گوش بدم تا دوباره باور های مخرب به سمت من نیاد..چون واقعا الان میبینم چون خودمو دوست دارم احترام بین بقیه بیشتر شده وبیشتر قدر منو میدونن ..انسان تا خودش دوست نداشته باشه نباید توقع احترام بقیه رو داشته باشه ..
۱۴۰۱-۰۱-۲۸پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خدایی که ندای درونم رو روشن کرد ومرا به مسیرروشنایی نزدیک ونزدیک تر
سلام ودرودخدمت استاد گرامی
تمام این فایل سراسر آگاهی وعشق بود خداروشکر می کنم که به من این درک رودادکه بتوانم این فایل روگوش کنم وازآن لذت ببرم
گفتین وقتی قراره باورهاتون تغییر کنه در مسیرتون اتفاق هایی می افتد که میزان درک و باور شما رو امتحان می کند اتفاقی برایم افتاد دو هفته ی پیش خاله خوبم بر اثر بیماری از دنیا رفتند و به دیدار حق شتافتند حسی که الان دارم برایم خیلی شیرین است اینکه حالم با قبل خیلی فرق کرده اگر آدم دو سال قبل بودم شاید خیلی بد بودم و نگران استرسی ولی الان اصلا اینطور نیستم خدا رو شکر می کنم که توانستم بر روی این باورهایم کارکنم و دل بسپارم به حقیقت خداوند و اینکه اوست که می داند آگاه است بر همه چیز
اینکه مدام به فکر مردم یا بقیه باشم و سعی در راضی کردن مردم باشم و یا مثل قبل سراغ غم و غصه برم خودم رو اذیت کنم کاری که اکثر اطرافیانم دارند انجام می دهند تمام روزشان رو ناراحت هستند و حالت افسرده دارند ولی من می دانم که ایشان جایشان خوب است و نگران شان نیستم به کارهای هر روزه می رسم و هر روز دنبال یک یادگیری و مهارت ……….سال جدیدم رو آغاز کردم و قدم گذاشتم به سوی زندگی بهتر با درک بیشتر و تغییر باورهای قبل و ایجاد باورهای عالی و سازنده.
1- باور به اینکه زندگی من هر روز درحال بهتر شدن هست و امروزم از دیروز عالی تر و کامل تر
2- باور به اینکه از آسمان و زمین برایم طلا و ثروت می بارد
3-باور به اینکه من سلامتی کامل و صد درصد دارم و خودم رو خیلی دوست دارم و به درونم فوق العاده اهمیت می دهم و به روحم که تکه ای از وجود خداوند است احترام می گذارم و عاشقانه دوستش دارم
استاد خوبم ممنون بابت این همه آگاهی۱۴۰۱-۰۱-۱۵پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
خداوند همه چیز میشود همه کس را
گوش دادن به این فایلها و اینهمه تحول و آگاهی در دل شب در سکوت شب برام بسی دلچسبه….خدایا شکرت……
قوربون خدا که همه جا هست و ما غافلیم…خدای فندک ،خدای همه لحظه های ما…..
زبونم بند اومده….مگه میشه یعنی دقیقا همون چیزی که میخواستید فندک خدا براتون دوبار گذاشت توی مسیرتون…مگه میشه؟؟؟بله شد…خوب هم شد…برای همه مون میشه و شده…..چشم دل میخواد که ببینه…..استاد جان سپاس برای گفتن اینهمه آگاهی و تلنگری که بهمون میزنید…..🌷🌷🌷۱۴۰۰-۱۲-۲۲پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خالق خوبی وزیبایی ها .مهربان استادم سلام .،😍🌷.الان که نزدیک سال جدید این فایل خیلی زیبا همون طور که همه ی ما داریم خونه تکونی میکنیم باید اشغال های ذهن مون پاک کنیم وقانون خوب یاد بگیریم وتمام باور های قدیمی ومنفی از ذهن مون پاک کنیم خودمون رو نجات بدیم .ونزاریم آنقدر انباشته شه که با این افکار منفی خود جسم مون همراه با روح مون از بین بره ..وپناه به قرص ببریم ..مثال زیبایی زدین استاد عزیزم ..مثل همون اشغال های که انباشته کردیم ما تا وقتی چیزهای اضافی که لازم نداریم وله درد نمیخوره بیرون نندازیم و همچنان فقط ظاهر تمیز کنیم ولی درون خونه پر از اشغال های اضافی بشه ..بلاخره این اشغال هم در کنار انرژی منفی باطن زندگی همچنان کثیف وزشت است ..مثال زیبا شما خیلی خیلی آگاهی دهنده بود استاد عزیزم ..وقتی من تمام وجودم باور های قدیمی باشه و همچنان منفی با بشینم سجاده پهن کنم گریه زاری کنم والتماس کنم نه تنها هیچی بدست نمیارم .بلکه هرروز بدتر از قبل میشه ویه انسان افسرده وداغون میشم ..وخودم آماده مرگ میکنم ولی باید حرکت کنیم .وقتی خداوند شما رو برای رسالت فرستاده واین فایل زیبا رو در اختیار ما قرار دادین یعنی خداوند قدم اول برداشته ..ونوبت خود ماست وما باید با تمرین و تکرار وعمل کردن به سخنان شما ..زندگی پر از زیبایی رو برای خودمون رقم بزنیم…🌷🌷🌷.ولی به شرطی که عمل کنیم .وفقط تو ظاهر نباشیم از درون عوض بشیم ..
۱۴۰۰-۱۲-۱۶پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
من عجیب عاشق این فایل شدم ، حس و حالی عجیب دارد این فایل ، حس بیداری ، حس تکان خوردن ، حس به خود امدن ، حس یک رفرش و دوباره زنده شدن و حس یک تلنگر خاص و زیبا ……….🌹🌹✌️✌️
الهی شکر به خاطر حضور ناب خداوند، الهی شکر به خاطر این سایت ، الهی شکر به خاطر وجود استاد ،
من این فایل را برای بار سوم دارم گوش میدم . واقعا خوشمزه و دل چسبه 😍😍😍.من میخواهم یک مدل جدیدی در زندگیم باشم . زمانی که باورهای من در حال شکل گرفتن هستند سیستم زندگیه من در حال تغییر کردن است . خیلی جالب است ، از زمانی من شروع به کار کردن روی خودم و باورهایم کرده ام ، بعضیها میگویند عه این دیگه چه اموزشی است که تو رو اینجوری عوض کرده ،البته این عده افراد همان هایی هستند که مناسب من نیستند ، و اماااااا عده ای دیگر تحسینم میکنند و میگویند افرین سحر بالاخره داری بلند میشی و میخواهی مثل یک انسان زنده بودن را زندگی کنی ، بله این بلند شدن ما از جایگاه تکراری همیشگیمان ، به واسطه اینکه از جایمان و از باورهایمان هیچ حرکتی نکرده ، گردو غبار زیادی بر روی دامنمان قرار گرفته است .، پس این بلند شدن ما گردو غباری را به پا میکند و انهایی که این گرد و غبار را درک نمیکنند شروع میکنند به ایش و فیش کردن و کناره گرفتن از ما ، که چه بهتر و اسان ، که فقط با بلند شدنمان عده ای از دور و بر ما دور میشوند . و باعث به هم ریختگیه اطرافمان میشود .
خدایا شکرت ، خدایا شکرت ،خدایا شکرت .
درک کردن و دیدن حضور خداوند خیلی زیباست . دیروز به واسطه یک اتفاقی واقعا گیج و ویج بودم و همش میگفتم من باید جواب این اتفاق زندگی ام را از سایت پیدا کنم . این یک اتفاق ساده نبود در زندگی ام و اتفاق بسیار عجیب بود و نمیدونم به چه شکلی حس و حالم را شرح دهم که خداوند به این زیبایی جواب من و داد .
و امروز این فایل زیبا و مقدس به دستم رسید ، خدایا مرسیییییییییییی که اینجوری و اینقدر خوشمزه خودت و به من نشون دادی ❤️❤️❤️
چند وقت پیش کلید منزلمان که دست همسرم بود گم شد و هر چه گشتیم پیدا نشد و با مرور کردن اتفاقات روز قبل به این نتیجه رسیدیم که کلید پیش همسرم بوده و اصلا به من نداده بود ، خلاصه بعد از یک هفته کلیدای همسرم درست روی وسایل کیفم بود . کیفی که من صبح ان روز تمام وسایلش را مرتب کرده بودم و انقدر محل کلیدها روی کیفم تابلو بود که ذهنم شروع به قضاوت کرد ، که همسرم کلیدها رو گذاشته و میخواد من و محکوم کنه . و ای کاش فقط میتونستم حس و حالمو اون لحظه ضبط کنم ، و فقط داد میزدم ، خدایا شکرت ، خدایا چاکرتم ،خدایا مرسی ،خدایا سپاسگزارتم ، که هستی در کنارم و در لحظه های زندگیم و از همه مهمتر استادددددددددد مرسی که چشمهای من و باز کردین تا بتونم خدای خودمو ببینم . من زمانی دوره رویاها رو گوش میدادم همش میگفتم منم باید مثل استاد خدا رو در کلیدهایی که در کشوی میز دیدند من هم ببینم .
اخهههههه خدااااااایا یعنی درست باید به صورت کلید منزلم اون حس و حالهای فایلها رو درک کنم ،
خدایا من چه جوری میتونم فرستاده درگاهت را قدردانی کنم ، خدایا چه جوری میتونم حق شاگردیم را به تنها استاد زندگی ام ادا کنم . خدایا مرسی که من را در این مسیر قرار دادی و استادی چنین نیکو سرشت و دل اگاه در مسیر زندگی ام قرار دادی .۱۴۰۰-۱۲-۱۶پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
استاد عزیزم سپاس به خاطر این هدیه ویژه و نابی که در پایان این دوره برای ما قرار دادید . عالی بود عالی 🌹🌹🌹🌹
درون این فایل آگاهیهایی بود که واقعا عجیب و غریب و شگفت انگیز بودند .
چه قدر ما در زندگی نا اگاهانه مان ، مشکلات و ناخواسته های زندگیمان را مانند همان اشغالهایی که در خانه زیر مبل خانه مان قایم میکنیم . انها را با اوردن بچه ، یا رفتن به کلاسها و حتی رفتن به ارایشگاه و خرید کردن و مهمانی دادن زیر این فاکتورهای به ظاهر سرگرم کننده قایم میکنیم .
و این قایم کردنهای مشکلات زندگی ما از باور همان با لباس سفید رفتی خانه بخت با لباس سفید هم باید برگردی .
چه باور مخربی ، که باعث میشود تمام مشکلات و مسایل زندگی مان را قایمکی و یواشکی زیر مبل خونه مان قایم کنیم . ما راه را کجرفته ایم . ما راه را به بیراهه رفته ایم . ما راه را گم کرده ایم ، و خبر نداریم که با این گم کردن راهمان در واقع هر روز با سرگرم کردن خودمان به خوردن اجیل و مهمانی دادنها و بچه اوردن و هزینه برای رفتن به ارایشگاه و خرید کردن های انچنانی ، نه تنها مشکلات حل نمیشود بلکه ، وقت و زمان که با ارزش ترین دارایی ما است در حال گذراندن است و همچنین پول و ثروت ما در حال خرج شدن و هدر رفتن است . و به نوعی ما معتاد هستیم ، معتاد بودن به مواد مخدر ،خیلی هم خوب است میدانید چرا چون ان معتاد برای لذت بردن خودش دارد هزینه میکند ولی اعتیادی که ما برای قایم کردن مشکلاتمان داریم هزاران برابر خانه خراب کن تر است ، چون در حال سوزاندن عمر و زمان و جوانی و پول و ثروت خودمان هستیم که به هیچ عنوان قابل برگشت نیست .
بله استاد عزیزم ما ریشه را ول کرده ایم و با لذتهای زودگذر و هزینه بر فقط داریم اشغالهای زندگیمان را زیر این لذتهای زودگذر قایم میکنیم . که این هم از باور بسیار مخرب جامعه نشات میگیرد ، که ای وای جلوی مردم چی بگم ، مردم چی میگین . بعد از این همه سال که نقاب خوشبختی به چهره ام زدم الان چه جوری بگم من شکست خوردم ، من اشتباه کردم ، این زندگی وصله تن من نبود . و باز هم باور مخرب که نگران قضاوت دیگران هستیم نمیگذارد ، خانه زندگی مان را تمیز کنیم و اشغالهای زندگی و مشکلاتمان را دور بریزیم و خانه تکانی اساسی کنیم.
الان که نزدیک عید است ، و طبق رسم زیبای ما ایرانیان ، همه خانه ها مشغول خانه تکانی و تمیز کردن خانه هایمان هستیم و اضافات و وسایل اضافه زندگیمان را بیرون میریزیم و زیر مبل و کمدها را از اشغالها پاک میکنیم .
بیاییم در پایان سال ۱۴۰۰ ، یک خانه تکانی عمیق کنیم ، بیاییم فقط ظاهر خانه مان را تکان ندهیم بلکه ریشه و اصل خانه خودمان و دلمان را تکان دهیم ، و با یک چیدمان جدید وارد سال ۱۴۰۱ شویم . البته این خانه تکانی در زمینه دانشجویی ما در این سایت هم است ، ما باید درسهایی را که یاد گرفته ایم و باورهایی را که کار کرده ایم با خودمان به سال جدید ببریم و خیلی از برگها و اضافات قبلی را در سال قبل بگذاریم و رها کنیم .
ما میتونیم چون همه ما در این سایت باهم هستیم و همه خواهان یک انفجار و یک تحول و دگرگونیه عظیم هستیم 💪💪💪🌹🌹🌹✌️✌️✌️۱۴۰۰-۱۲-۱۵پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
سپاس بابت این فایل هدیه که هم پر از نکته های آموزنده بود و هم جمع بندی و نتیجه گیری این دوره قدرتمند بود🙏🌹
من با شنیدن داستان کپسول گاز، ترکیدن لوله آب و نتیجه بسیار زیبایی که از این داستان گرفتید، واقعا متحول شدم. واقعا که جهان چقدر هوشمند است و ما چگونه می توانیم در این جهان سرشار از هوشیاری، ناآگاهانه زندگی کنیم و در خواب باشیم!
واقعا که این جهان با عظمت با کائنات هوشمندش، جایی برای زیستن آدم های ناآگاه نیست.
و موضوع بعدی که مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد، قضیه فندک بود که قبلا هم در دوره رویاها، موضوع کلید را صحبت کردید که بسیار تاثیرگذار بود. واقعا خدایی که دنبالش می گردیم، چقدر نزدیک ماست! او نزدیک ماست ولی گاهی ما چقدر از او دوریم!
خدایی که با کوچکترین چیزها با ما صحبت می کند و به ما اعلام حضور می کند.
سپاس بابت این فایل بسیار ارزنده و حس معنوی بسیار زیبای شما در فایل🙏🌺۱۴۰۰-۱۲-۱۵پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.