سبد خرید
راه رسیدن به رویاها- راه رویاها- رویا

راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۱۰

امتیازدهی 4.91 از 5 در 23 امتیازدهی مشتری
(23 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۱۰

در ابتدای این جلسه به سوالات جلسه قبل دوستان پاسخ می دهیم:
– یکی از دوستان سوال کردند که وقتی شما دوربین عکاسی را باز کردید و نتوانستید تعمیرش کنید و مجبور شدید که آن را بیرون بیندازید، این به معنای کفران نعمت است و شما ثروت خداوند را دور ریختید …
در پاسخ به این دوست عزیز ، باید بگویم که دیدگاه من درباره این موضوع، به این صورت نیست. بلکه من معتقدم که برای رسیدن به هر هدفی، نیاز به تجربه کردن هست و تجربه یعنی اینکه شما راه های مختلفی را امتحان کنید، حتی یک راه را چندین مرتبه تکرار کنید ، زیرا با هربار تکرار چیز جدیدی را یاد می گیرید. تجربه همیشه انسان را به موفقیت نمی رساند، بلکه گاهی درس هایی به انسان می آموزد که برای موفقیت های بعدی ضروری هستند.
و من دقیقا همین کار را کردم. یعنی در حال کسب تجربه بودم. درست است که نتوانستم دوربین را درست کنم ولی تجربه این کار به من کمک کرد تا بعدها بتوانم موارد دیگر را تعمیر و درست کنم.
و مساله دوم اینکه هدف من از آوردن این مثال چیز دیگری بود. من می خواستم توجه شما را به موضوع مهم دیگری جلب کنم که من گرچه تخصصی در درست کردن دوربین نداشتم، اما با یک توکل، ایمان، جرات و شجاعتی این کار را انجام دادم و معنی این کار اینست که من به نتیجه خوب و به موفقیت فکر می کردم، نه به شکست یا ترس و یا آسیبی که ممکن بود به من وارد بشود یا نشود.
بسیاری از انسان ها،خیلی از کارها را انجام نمی دهند ، چون از موانع، از شکست، از خرابی و … می ترسند. ترس از چیزهایی که شاید هیچ گاه اتفاق نیفتند ولی مانع پیشرفت آنها می شوند و نمی گذارند که انسان ها به معنای واقعی زندگی کنند و لذت ببرند.
در واقع برای رسیدن به هر موفقیتی باید تلاش کرد، باید هزینه آن را پرداخت کرد. در فایل ” موفقیت هزینه دارد ” در این باره توضیح داده شده است.
و مساله بعد اینکه همه انسان ها، هم خصوصیات خوب دارند و هم بد. همه انسان ها اشتباه می کنند. اما هنر درست زندگی کردن اینست که خوبیهای انسان ها را ببینیم، نه کارهای غلط و اشتباه آنها را. شما هم باید از صحبت های من نکته های آموزنده و آگاهی دهنده را بگیرید ، نه خطاهایی که من به دلیل کسب تجربه انجام داده ام.

– دوست دیگری سوال کردند که: گفته بودید که مسیر را ما انتخاب می کنیم و خداوند در مسیر به ما کمک می کند و خوب و بد بودن آن، به انرژی ارسال شده از سمت ما برمی گردد. آیا بهتر نیست در حال ارسال انرژی، از خداوند ” اهدنا الصراط المستقیم ” را بخواهیم تا خداوند راه درست را با نشانه هایی بر ما آشکار کند؟
پاسخ : نگاهی که من به خداوند دارم را در فایل ” خداوند کیست یا چیست؟” بیان نموده ام و آن، اینگونه است که خداوند انرژی ست و به انرژی های هماهنگ و مشابه خودش پاسخ می دهد. خداوند برای ما هیچ چیز را انتخاب نمی کند. بلکه این ما هستیم که هدفی را برای خود انتخاب می کنیم و برای رسیدن به آن هدف (خوب یا بد) ،انرژی صرف می کنیم و خداوند ما را در رسیدن به هدفمان یاری می کند، بهترین مسیر را به ما نشان می دهد، دست هایی برای کمک به ما بر سر راهمان قرار می دهد، با ایده ها و الهاماتی به ما کمک می کند و در واقع به انرژی که خود ما می فرستیم، پاسخ می دهد. و این همان عدالت خداوند است که در فایل ” آیا به عدالت خداوند باور دارید؟” درباره آن صحبت کرده ایم. بنابراین خداوند همیشه، بهترین های مسیر را به ما نشان می دهد، مسیری را که خود ما انتخاب کرده ایم.

در ادامه می خواهم نکته بسیار مهمی را به شما آموزش دهم و آن مساله تمرکز است.
تمرکز یعنی فوکوس کردن بر روی فقط یک موضوع یا یک هدف.
وقتی بر روی موضوعی متمرکز می شوید، هر چیزی که درباره آن موضوع که نیاز باشد، مرحله به مرحله و گام به گام به شما گفته خواهد شد و در مسیر شما قرار خواهد گرفت. در واقع تمرکز گذاشتن روی یک موضوع، باعث می شود که آن موضوع در مقابل شما تسلیم شود. ولی باید بدانید که دوره تکامل خواسته شما باید سپری شود. درواقع شما باید در حد و اندازه خواسته خود بشوید تا به آن دست یابید. پس در این فرایند صبور باشید، همه چیز گام به گام به شما گفته خواهد شد.

ادامه داستان زندگی من:
از زمانیکه سیستم کامپیوتر را به مغازه ام آوردم، آرام آرام کار من گسترش پیدا کرد تا جاییکه با داشتن ۳ سیستم در مغازه خود، بسیاری از خدمات ثبت نام مکه، مدینه، کارت ملی، انتخاب واحد دانشگاه، مهرسازی، چاپ آگهی، چاپ کارت ترحیم ، کارهای طراحی و … را انجام می دادم. مسلما پیشرفت من در این کارها ،سالهای زیادی به طول انجامید و من که با دست خالی و حتی با کلی بدهی و فقط با توکل به خدا شروع کرده بودم، قدم به قدم هدایت می شدم و رشد می کردم.
البته این را هم باید بگویم که من در مغازه ام یک صندوق پس انداز گذاشته بودم که هر روز ۱۰ درصد از فروش روزانه خود را در آن صندوق می انداختم و بعد از مدتی با این پول، یک دستگاه یا خدمات جدیدی را به مغازه و حرفه ام می افزودم و همین امر باعث پیشرفت من و همچنین کسب درآمد بیشتر برای من می شد.

در آن زمان، من هنوز تلفن ثابت در مغازه ام نداشتم و علی رغم پی گیریهای من، به دلیل نبودن پست خالی درآن منطقه، موفق به این کار نشده بودم.
بعد از گذشت مدتی، یک روز از طرف مخابرات به من پیشنهاد شگفت انگیزی شد. درواقع از طرف مخابرات یک خط تلفن همگانی ( یک طرفه) به من داده شد و این اتفاق همزمان شد با شهریور ماه که فصل برداشت محصول پسته در شهر ما بود. در این فصل از همه جای ایران برای برای تفریح و خرید پسته به شهر ما می آمدند و مسلما نیاز به تلفن راه دور در این مواقع بیشتر احساس می شد، زیرا در آن زمان عده زیادی موبایل نداشتند.
از طرف دیگر با توجه به نزدیک شدن به شروع مدارس، من سهمیه کتاب و دفتر تعاونی گرفته بودم و مقدار زیادی لوازم التحریر آورده بودم‌. بنابراین باز هم مغازه من پر شد از کسانیکه برای تلفن زدن و در کنار آن، خرید از مغازه من آمده بودند و من از این راه درآمد زیادی کسب کردم. بعد از مدتی مخابرات همین خط تلفن را برای من دوطرفه کرد. بدین ترتیب مشتری های من هم می توانستند از بیرون با من تماس بگیرند، تا اینکه بعدها، با خالی شدن یک پست ،من توانستم یک خط تلفن بخرم.

نمونه ای از ورود ثروت به زندگی من:
یک روز یکی از دوستان محله که برای خرید به مغازه من آمده بود، به من گفت که می خواهد یک زمین مسکونی را به من بفروشد، در ابتدا من قبول نکردم چون نه پول داشتم و نه نیازی به آن زمین داشتم ولی بعد از دیدن موقعیت زمین و شنیدن شرایطی که دوستم به من پیشنهاد داد، بالاخره قبول کردم و همان موقع زمین را قولنامه کردیم و من یک چک برای ۵ ماه بعد به دوستم دادم. در آن لحظه من هیچ پولی نداشتم ولی به احساسم توجه کردم و با توکل به خدا این کار را انجام دادم. بعد از گذشت ۲ ماه، همان فرد یک روز به مغازه من آمد و گفت که قیمت زمین در آن منطقه بسیار زیاد شده و او حاضر است چک را به من پس بدهد و مبلغ بیشتری ( حدود ۶۰۰هزار تومان در آن زمان) به من بدهد و زمین را از من پس بگیرد ولی من قبول نکردم. من در موعد مقرر توانستم چک را پاس کنم و تا آن زمان ، قیمت زمین ۴برابر شده بود.
مسلما وقتی بر روی خواسته خود تمرکز می کنیم، آنچه را که نیاز داریم به ما می رسد. مثلا کسی که باورهای پولساز خوبی دارد و بر روی ثروت متمرکز می شود، پول به دنبال او می آید و نیاز نیست که او به دنبال پول برود.

همه نکته هایی که در این فایل گفته شد، برای شما بسیار مفید و آموزنده هستند. تمام تلاش های من، سعی و خطاهایم، شجاعت ها، ریسک کردن ها و باورهای درست یا غلط و نتایج آن باورها، همه چیزهایی هستند که شما باید بر روی آنها تفکر کنید تا آرام آرام در ذهنتان جای بگیرند و جایگزین باورهای قبلی شوند و مهمتر از هر چیز باید به این باورها عمل کنید تا نتیجه بگیرید.
موفق باشید.

23 دیدگاه برای راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۱۰

کیفیت
ریویوایکس
98%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • زهرا حسینی

    سلام ودرود
    ترس ها از نبود توکل و باور خداوند میاد وقتی ما باور نداریم که خداوند هست ترس داریم مانند تاریکی وقتی به نور امید نداشته باشیم.زمانی ما ترس داریم میشه توجه به ناخواسته ها.من خودم زمانی که میخواستیم پا بزاریم به خونمون ۱۰سال پیش همش میگفتم میترسم توی این خونه آرامش نداشته باشم حالا چه دلیلی داشتم اما یک‌ناخواسته درون من شکل گرفت که دقیقا همون جور شد و من ۱۰ساله که در خونه خودم آرامش ندارم و حس خوبی ندارم.ولی همیشه بجای استفاده از فرصت ها فقط غر زدم و شکایت کردم اما هیچ وقت دست به تغییر نزدم و همیشه تحمل کردم.اما بعد از آگاهی بجای غر زدن خواسته هام رو گفتم اما باز هم به سیر تکاملی توجه نکردم و همیشه منتظر بودم زود اتفاق بیافته اما چون اتفاق نمی افتاد باز هم نا امید میشدم و گاهی اوقات شکایت می کردم یعنی خواستمو رها نکردم که در زمان خودش اتفاق بیافته اما الان آگاه شدم که فقط و فقط دیگه روی خواسته تمرکز کنم بیانش کنم و رها کنم تا به زمان خودش در جای درست اتفاق بیافته.
    و زمانی که دوست داشتم چه وسایلی در خونمون داشته باشم اما شرایط مالی خوبی نداشتم از کمبود اون وسایل بود که تقاضا رو دادم اما سالها طول کشید تا هر چه که دوست داشتم رو تهیه کردیم و الان اونها برام عادی شدن اما امروز تلنگری بود که به جذب خواسته هام توجه کنم که هر چیزی در جای درست و زمان درستش اتفاق می افته تا زمانی که من به تکامل برسم و ذهنم اندازه خواسته هام بزرگ بشه
    ممنون از استاد بابت این آگاهی ارزشمند

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خدا
    سلام ودرود خدمت استادودوستان هم فرکانسی ام
    درمورد نقاط ضعف ونقطه مثبت آدم ها صحبت کردند کاری که قبلا زیادانجام می دادم بیشتر به نقطه ضعف وناراحتی دیگران فکر می کردم وهمین امرباعث می شد که خیلی رابطه ی خوبی نتوانم بادیگران برقرارکنم وهمین باعث ناآرامی درمن می شود .ولی باتغییرنوع نگاه ومثبت دیدن حس خودمون هم بهتر می شود. ترس از مانع ها درزندگی :به همین خاطر جلونمی رویم چون ازشکست وتجربه کردن می ترسیم مثال خودم الان دوست دارم انگلیسی درس بدهم به بچه ها قبلامی ترسیدم ولی الان باخودم می گویم یک تجربه است اگر انجامش ندهم وباز بترسم دوباره مثل قبل رفتارکردم سعی کردم این بار این مانع رو بردارم.درجایی درمورد ترس ازمرگ صحبت کردند که خیلی وقتها بااین ترس زندگی کردن باعث می شود اززندگی مون لذت نبریم خیلی وقتها آرامش نداشتم چون نگران بودم که درآینده چه اتفاقی قراراست برایم بیافتد وحال می دانم هرچیزی درزمان خودش اتفاق می افتد وجای نگرانی نیست .وجای دیگر دراین مورد صحبت کردین که موفقیت هزینه دارد ویک جاهایی باید یک چیزی روببخشی تاجایگزین آن به سمت تو بیاید واینکه ارزش چیزی روکه بدست می آورین خیلی بیشتر ازچیزی هست که ازدست می دهید مثال خودم مبلغی پول کنارداشتم که در دوره ی قوانین از آن استفاده کردم میخواستم برای خودم چرخ خیاطی بخرم ولی وقتی فکر کردم دیدم شرکت درکلاس روبیشتر دوست دارم این مبلغ روبرای دوره قوانین گذاشتم والان می بینم که خرید این دوره کلی برایم ارزش داشته ومطالب مهمی رودرک کردم درمورد خداوندصحبت کردین که نوع نگاهمون به خداوند متفاوت باشد من خودم قبلا ازخدای قبلی وحشت داشتم حس خوبی نداشتم ولی الان می تونم با درک این مطلب که خداوند بهترین است در زندگی ام وکاملا حسش می کنم ومی بینم اعتماد به این خد اوند چقد رراه روبرایم آسان کرده ولذت می برم ازاین اعتماد جدیدم سپاس گزارم بابت این مسیر زیبا🌸😍🌸

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
    استاد مرسی به خاطر بودنتون🌹🌹🌹❤️❤️❤️

    ترس از دست دادن اشغالهای و اضافه های زندگی لذت داشتن لذتهای زندگی رو از ما دور میکند .
    یکی از راههایی که برای از بین بردن ترس مهم است برداشتن اولین قدم است در جهت رسیدن به هدف است .
    بیشتر ما به جای تمرکز کردن بر روی هدف و این جمله ی طلایی ،،(( که وای اگه بشه چی میشه )) تمرکز بر روی نشدن و موانع راه میگذاریم .😍💪
    و برای رسیدن به موفقیت باید هزینه کنیم از وقت و زمان و پول و عمرمان .
    برای رسیدن به هدف و خواسته مان باید بتوانیم از اضافات و اشغالهای زندگیمان دل بکنیم و جدا بشیم .
    نکته جالبی که استاد بیان کردند ، ابن بود که خداوند حتی به ادمهای خلافکار هم حال میده . و اینجا دقیقا همان انرژی و قانون توجه عمل میکنه .
    خدا کار نداره که این کار خوبه یا بد، در واقع با توجه به تمرکز و توجه ماست که انرژی میفرستیم به جهان هستی .
    و قدرت ذهن ما انقدر زیاده که روی هر موضوعی توجه بگذاریم به راحتی کامل میتونیم اون موضوع رو به دست بیاریم.
    ترس از موانع و مشکلات باعث میشه ما حرکت نکنیم و این نه تنها از زمانی که حرکت میکردیم و اگر شکست هم میخوردیم دردسرش کمتر بود . و ضرر کمتری میدیدیم تا اینجا بایستیم و شرایط را به زورررررررررررررر تحمل کنیم 🤢😂

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق بی همتا درود به بهترین ها الخصوص مهربان ترین استاد دنیا ،🌷🌷.فایل ده رویا ها ..همواره پر از آگاهی ونکته است ..در مورد ترس ..از قدیم هم شنیدیم که ترس برادر مرگ است ..اگر در زندگی بترسیم ودر جا بزنیم باید خودمون آماده ی اتفاقات بدتری بکنیم ویا تا آخر عمر یکنواخت ودر سختی زندگی کنیم ..ولذت اون چیزی که می خواهیم نخواهیم داشت ..من اگر با آنکه تصادف قبلا داشتم با ماشین البته چند سال پیش ..ولی پارسال که ماشین دار شدم روز های اولش میترسیدم ولی با خودم گفتم ترس برادر مرگ من ماشین خریدم اگر سوار نشم که دیگه لذت داشتن شو هیچ وقت نخواهم برد واگر امتحان نکنم در حق خودم بدی کردم ولی با تمرکز سوار شدم وبا اشتیاق عالی رانندگی کردم ودیگر ترسم ریخت ..وعاشقانه الان رانندگی میکنم..ودیگر با خودم گفتم از هیچی نخواهم ترسید ..باید ریسک پذیر باشیم ..وتوجه مون زدی زیبایی ها باشد روی ثروت .روی پول .روی سلامتی و…

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    هزاران درود به استاد عشق و معنویت
    چه نکات ارزشمندی داشت این فایل
    خدا رو شکر به خاطر این آگاهی ها

    درباره ترس ها صحبت کردید و واقعا این ترس ها، بزرگترین مانع برای رسیدن ما به اهدافمان هستند. تا جاییکه حتی به خاطر ترس از دست دادن یک چیز یا یک فرد، چیزها و افراد دیگری را از دست می دهیم!
    و چه زیبا گفتید که ترس از مرگ باعث می شود لذت زندگی از ما سلب شود. درصورتیکه وقتی مرگ به سراغ ما می آید، دیگر ما نیستیم!! درواقع ما از چیزی می ترسیم که وقتی می آید ما حضور نداریم 😅
    ترس از موانع باعث می شود ما نتوانیم حرکت کنیم و این سکون، به ما آسیبهای زیادی می زند. تا جاییکه اگر حرکت می کردیم و حتی شکست می خوردیم، آسیب وارد شده به ما کمتر از حالتی بود که اصلا حرکت نکردیم و این آگاهی بسسسیار ارزشمند است.
    مورد دیگر اینکه اگر بخواهیم چیزی را در جهان بدست آوریم، باید چیزی را به جهان ببخشیم. و شاید این یک تمرین عدم وابستگی ست. زیرا همه چیز باید در زندگی ما در جریان باشد و راکد بودن، خلاف قوانین کیهانی ست.
    سپاس از آگاهی های ناب این فایل🌹🙏♥️

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق وزیبایی سلام ودرود فراوان به مهربانترین استاد. دنیا ،،استاد عزیزم هر وقت زندگی نامه شما که دوره ی رسیدن به رویاست رو گوش میکنم ،،واقعا از درون کیف میکنم که چقدر شما ریسک پذیر بودین ،،وبیشتر موفقیت شما بخاطر اینکه ترسی نداشتین وبه جلو حرکت میکردین ،،وفرصت ها ی طلایی برای شما ایجاد شد ،،وشما در خرید اون زمین که به طور قسطی خریدین ،وتا زمان موعود زمین سه بار برابر شد ،،دقیقا مثل خودم که تمرکز روی ماشین داشتم که اون طوری با معجزه صاحب ماشین شدم همه چیز عالی برای من در نظر گرفته شد متشکرم استاد عزیزم

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود به حضرت عشق ،🌷🌷🌷استاد شما چون ریسک پذیر بودین واینکه ترس از دست دادن چیزی رو نداشتین بخاطر ایمان قوی تون همیشه بیشتر موقع ها نتیجه شو می‌گرفتین ،،شما دوربین خراب شد کنار گذاشتین اصلا ارزش مالی براتون نداشت ولی فورا تونستین دوربین بهتر وجدید تر بخرین وپول شو دریافت کردین ،،،🌷❤️♥️شما تسلیم نشدین وانقدر تمرین کردین تا به نتیجه رسیدین ،🌷وقتی از چیزی می‌ترسیم دقیقا همون برامون اتفاق می افتاد چون اصلا امید نداریم .وقتی من فرزندم به خدا سپردم چرا آنقدر باید بترسم تو مسیر مدرسه اتفاقی براش بیفته وقتی من سپردمش به خدا دیگه ترس برای چی ..بله استاد آنقدر که به ناخواسته ها فکر میکنیم به خواسته هامون فکر نمی‌کنیم ،،و با این نگرانی ها همیشه باید آشفته زندگی کنیم چون نگاه مون به زندگی زیبا نیست ،،،از خونه حرکت می‌کنیم آنقدر به فکر تصادف جریمه ی پلیس فکر میکنیم دقیقا وسط جاده پلیس جریمه مون میکنه ،،،الان استاد که چند روز گرونی شدیدی آمده مردم آنقدر هراس و نگرانی دارند که عین قحطی زده ها حتی تو صف نون دعوا میکنن آنقدر دنبال این هستند که یک مرغ و روغن ارزون تر پیدا کنند کلا بیشتر تو حچل می افتند .ولی بنده چون با قانون آگاهی پیدا کردم به من گفتند برو برنج دولتی بکیر گفتم نه من دارم وقتی تموم شه به هر قیمتی باشه میخرم مطمعنم پول شو اون موقع حتما دارم و میخرم به نرخ روز .دیگه دنبال انبار کردن نیستم .،،واقعا وقتی مردم الان نگاه می کنم که چقدر در نا آگاهی زندگی می کنند و چقدر مثل زمان جنگ دنبال ابن هستند که یه وقت گشنه نمونن بیشتر کمبود برایشان اتفاق می افتد ،🌷🌷🌷این فایل نکته کلیدی زیادی داشت مهم ترین نکته اینه که ریسک پذیر باشم ..دنبال کمبود ها نباشم و به خواسته هام توجه کنم .‌‌‌‌استا عزیزم واقعا متشکرم

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
    خدا هم گفته:بخوان مرا تا اجابت کنم.مشکل اینجاست که با بوجود آمدن تضادها و مشکلات سردرگم میشیم بهم میریزیم و کنترل خودمون را از دست میدهیم و ناعلاج و ودرمانده میشیم…درصورتیکه اگه هوشیار باشیم آگاه باشیم باید خوشحال بشیم و درسش را بگیریم و درخواستمون را بفرستیم…کاری نداره…فقط بگیم به خودش بگیم بهترین دوست….ما نمیگیم درخواست نمیدیم بعد میگیم خدا خودش که میدونه خدا خودش از دل ما خبر داره….درصورتیکه اشتباهه باید واضح شفاف با جزئیات خولسته هامون را بگیم.سپاس استاد سپاس🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق زیبایی ها .🌷🌷مهربان استادم سلام .تضاد ها پلی هستند برای رسیدن به خواسته هامون ..فقط باید بخابم وعمل کنیم ..،❤️وهیچ وقت نباید بترسیم چون ترس نمی گذارد که حرکت کنیم .،♥️.تمام زندگی الان ما خواسته ی چند سال قبل ماست که الان چون بدست آوردیم درک نمی‌کنیم .،❤️.خداوند انرژی که از ما ساطع میشه اگه خوش باشیم وخوشحال از جنس خوشحالی وارد زندگی ما میشه ،❤️.واینکه بترسیم حتما سر راه ما قرار میگیره میخایم مسافرت بریم از ابتدا سفر همش میگیم خدا پلیس نباشه که جریمه بشم وانقدر بهش فکر می‌کنه که دقیقا تو جاده پلیس فقط ماشین تو. رو جریمه می‌کنه این بخاطر فکری از اول کردیم وتمام توجه ما روی جریمه پلیس.بود در واقع ما خودمون درخواست دادیم که جریمه بشیم .❤️پس همه زندگی ما رو افکار ما می سازد

    ۱۴۰۱-۰۱-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    ترس از احتمالات نمی‌گذارد حرکت کنیم .🌺
    ریختن ترسها مهمترین نکته زندگی است 🌺
    اگر به شکست فکر کنیم هیچ وقت حرکت نمیکنیم 🌺
    اگر به احتمالات سفر مثل برف و تصادف و … فکر کنیم ترس از احتمالات باعث می‌شود هیچ وقت حرکت نکنیم ، حتی اگر ماشین و مقصد ما آماده باشد .و ترس از احتمالات جلوی حرکت ما را میگیرد 🌺ترس از مرگ باعث میشود زندگی نکنیم 🌺ترس از زندگی نکردن باعث میشود زندگی نکنیم 🌺ترس از احتمالات سفر زندگی باعث میشود هیچگاه حرکت نکنیم و اگر هم حرکت کردیم از قشنگیهای جاده و مسیر لذت نبریم ، حتی از همان بارش ناگهانی برف و باران به آن زیبایی که همیشه در عکسها و فیلمها آرزوی دیدن آن مناظر را داریم در هنگام دیدنشان در حین سفر لذت نمیبریم و ترس از احتمالات باعث میشود که این زیبایی ها را درک نکنیم .🌺به نتیجه فکر کنیم و به مسیر فکر نکنیم بلکه با فکر کردن به مسیر احتمالات و ترسها به سراغمان می آید .🌺به نتایج فکر کنیم و اینکه چه چیزی را به دست میآوریم از رسیدن به این مقصد و منزلگاه 🌺 موفقیت و رسیدن به لذت زندگی و مقصد زندگی که زندگی کردن و لذت بردن از زندگیمان است هزینه میخواهد وباید این هزینه ها را که با ریختن ترسهایمان یکی یکی و آرام آرام در جلوی راهمان قرار میگیرند پرداخت کنیم .🌺 روی هر چیزی فکر کنیم از جنس همان چیز به ما داده میشود 🌺خداوند هم برای ما انتخاب نمیکند بلکه این ما هستیم که قدرت و اختیار انتخاب را داریم و با انتخابمان خداوند همراهمان میشود و بهترین های آن مسیر را به واسطه تمرکزمان و فکرمان بر سر مسیر راهمان قرار میدهد 🌺 تمرکز گذاشتن فقط باید روی یک کار گذاشت تا یواش یواش گرم شود و آن نقطه به آتیش کشیده شود و وقتی ما روی یک نقطه تمرکز بگذاریم آتیش آن نقطه تمام دنیا را و تمام خواسته های ما را به آتش میکشد و به نتیجه میرساند .🌺خداوند فکر را به ما داده است و میگوید : به هر چه فکر کردی من از همان به تو میدهم .🌺خداوند انرژی است و به انرژیهای هماهنگ با خودش و همراه با خودش جواب میدهد .🌺

    استاد شما با تمرکز گذاشتن روی کار کردن در مغازه در واقع همان ذره بین را به کار انداختید و یواش یواش با یادداشت کردن احتیاجات مشتریان ارام ارام آن نقطه ذره بین تمرکزتان شروع به گرم شدن کرد و آتش گرفت و آن مغازه و تمرکز با آتش گرفتنش دستگاه فتوکپی و پنل اس ام اس و مُهر سازی و کارتهای ترحیم و عکاسی و چاپ کارت ملی و …. را هم به آتش کشاند . شما با تمرکز روی کارتان تمام زندگی خودتان که همان موفقیت تان و ثروتمند شدن در زندگیتان بود را جذب کردید و آتش بزرگی در دنیای خود و زندگی خودتان ، با فکر خودتان و همراهی خداوند که بهترین مسیرها را در این مسیر زندگی و به واسطه فکر و تمرکز خودتان به شما نشان میداد خلق کردید 🌺 استاد شما تمرکز بر روی یک نقطه و آن هم مغازه تان بود گذاشتید و بقیه بیزنسها هم جذبتان شدند مانند آهن ربا هر آنچه باعث تولید ثروت در این زمینه میشد به سمت شما جذب شدند 🌺 مثل کسی که به گل و گلکاری علاقه دارد همواره با یک گلدان شروع میکند و به واسطه آن عشق درونی که به گُل دارد ، یواش یواش شروع به مطالعه میکند و راههای تکثیر گُل ها را دنبال میکند. و یکی یکی راههای این مسیر توسط خداوند به رویش باز میشود و نهایت امر میبینیم که از یک گلدان شروع شد ولی به واسطه آن عشق و تمرکزش بر روی این موضوع بود که راههای گسترش این کار به رویش باز شد و نهایت امر صاحب گلخانه ای بزرگ میشود .🌺

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام خدمت استاد گرامی
    دراین فایل درس های زیادی رو متوجه شدم
    اینکه قراره به موفقیت برسی باید یه جاهایی ازیکسری چیزهای کهنه دست بکشی تا چیزهای نو به سمتت بیاید
    واین جوری با دادن یکسری چیزها د رهدف مون باعث می شود ارزش کارمون بالاتر برود
    ودرقسمتی دیگر گفتین نگاه متفاوت به خداوند این باور غلط که خداوند راه رو برای ماانتخاب می کند ویا اینکه سرنوشت از قبل تعیین شده وهمین باور باعث می شودخیلی وقتها انسانها شرایط ناراحت کننده ای که در آن هستند رو بپذیرند وبرای زندگی بهتر تلاشی نکنند
    اینکه خداوند به ماکمک می کند درست است ولی اینکه چه مسیری رو درسر راهم قرار می دهد به خودم بستگی دارد که من کدام راه رو انتخاب می کنم
    خداوند به حس های من پاسخ می دهد وبه افکار من .. من به چه چیزی فکر کردم وازهمان جواب گرفتم
    وموضوع مهم که دریافتم خواستن چندین هدف باهم اشتباه است چون ما نمی توانیم روی چند هدف تمرکز داشته باشیم
    هدف یکی تمرکز و توجه به حس ها کنارهم نتیجه رو خلق می کند

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    درود وسپاس خدمت استادگرامی
    درمورد سوال قدرت ریسک صحبت کردین نکته مهمی بود واقعا اگر قرار باشد از اول به نتیجه شکست فکر کنیم نمی توانیم درهیچ زمینه ای قدم برداریم چون ترس ها برماغلبه می کند وما
    رو ازمسیر دور ولی وقتی باقدرت جلو برویم وروی کارهایمان تمرکز کنیم انرژی چند برابر نصیب مامی شود واعتماد به نفس بالا می رود
    ونکته ی مهم بعدی که من دریافت کردم خیلی از ما وقتی می خواهیم به کسی توجه کنیم ویا چیزی رو از کسی یاد بگیریم نوع نگاهمون بیشتر انتقادی هست تا نگاه یادگیری واین یک ایراد بزرگ است که نوع ونگرش مون نسبت به بقیه حالت انتقادی دارد
    نکات مثبت اطرافیان رو کمرنگ ونقاط ضعف رو بزر گ بالا می بریم
    این هم یک درس بود که از روی همه چیز قضاوت نداشته باشیم
    ویادرس بعدی وقتی اشتباهی رو انجام ندهیم چطور باید تجربه کنیم تا به هدفمون برسیم
    درس گرفتن از تجربه ها ما روبه موفقیت نزدیک می کند و باعث اعتماد به نفس درما و لذت بردن هدف مان می شود

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷

    چقدر به جا بود این فایل در دل شب برای من،خیلی نکته جالب و قابل توجهی را بیان کردین:شکل گیری خواسته!!! خواسته چه جوری شکل میگیره؟؟؟دقیقا ،بله درسته باید اون تضاد می بود و من تحت فشار باشم و مسئله برام بوجود بیاد به ستوه بیام تا اون خواسته شکل بگیره ایده اش درخواستش را بدم…و نکته بعدی اینکه باید اندازه اون خواسته شده باشیم….
    بیتظیرررر و عالی…سپاسگزارم🌻🌻🌻

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    تمام خواسته ها و آرزوهای ما به واسطه کمبود و نقطه مقابل آنها که همان به وجود آمدن تضاد است در درون ما شکل گرفته است . البته من تا قبل از ورود به سایت آگاه به تمرکز بر نقطه مقابل تضاد پیش آمده نبودم و مرتب شروع به غر زدن و شکایت و ناراحتی و گله کردن میکردم . به حدی که برای اینکه از گردن خودم رفع اتهام کنم مرتب آن تصاد را تکرا میکردم که دیدی فلان شد و بهمان شد و این کار بسیار اشتباه من بود چون من با تکرار کردن و تعریف کردن ان تضاد برای دیگران با انرژی بسیار زیاد و فرکانس بالا بر روی ان تمرکز میکرد و با عصبانیت که همان بالاترین حد ارتعاش است ان را به کاینات میفرستادم و این تمرکزم بر روی آن تضاد باعث میشد تضادها و اتفاقات بد قبلی را هم به یاد آورم و آنها را تکرار و تکرار کنم . پس تضاد من به همراه تضاد های قبلی زندگی ام میشد و کوله باری از خشمو نقرت و کینه را بر دوش من میگذاشت و مرتب به واسطه تمرکز گذاشتن من بر روی آنها تضادهای قبلی و گذشته زندگی ام هم یاداوری میشد و تضادهای جدید هم به وجود میامد و به همین شکل کوله بارم سنگین و سنگین تر میشد و در نتیجه باعث درجا زدن من و غرق شدن من در مردابی از تضاد و مشکلات میشد . بله دلیل درجا زدنم فقط به دلیل سنگین شدن کوله بار تضادهایم بود که فقط و فقط به واسطه تمرکزم بر روی آنها بود .
    ولی الان آگاه شدم به قرنطینه کردن ذهنم و زبانم و گوشم و رفتارم در مقابل تضاد پیش آمده . و در مقابل تضادم خواسته ام را بخواهم و درخواست کنم . من سعی میکنم تا در مقابل تضاد پیش امده ام با صبوری و ملایمت برخورد کنم بر خلاف زمان گذشته که مثل گندم برشته فقط خودم را به در و دیوار میزدم الان با صبوری و فکر و درنگ در مقابل آن تضاد میایستم و فکر میکنم خوب نقطه مقابل این تضاد چه رنگی و چه خواسته ای در وجود من است . بله مطمینا ان تضاد مخالف خواسته و آرامش و آرزوی من است چون اگر موافق با خواسته و آرزوی من بود هیچ گاه تبدیل به تضاد و مشکل نمیشد و کن دردم نمی آمد . تمام دردهای زندگی به دلیل این است که خلاف خواسته ها و تمایلات و درخواستهای ما اتفاق میافتند و همین باعث میشود تا ما دردمان بگیرد و ان اتفاق تبدیل به یک تضاد میشود .

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بسم الله الرحمن الرحیم .خدا قوت مهربانم .. حق با شماست ماشین خونه ی کوچیکی که ما دارم آرزوی چند سال پیش من بود والان چون خداوند به من دادند ولی الان انگار برام کافی نیس خونه ی بزرگ تر ماشین بالاتر وشیک تر دلم میخواد داشته باشم ..باید باور های ثروت ساز داشته باشم باید بدونم من میتونم بهتر از این زندگی کنم ..وبجای گله وشکایت درخواست بدم وتلاش کنم برای خونه ی بزرگ تر که بهش برسم ..مثال دوستی دارم ماشین بسیار مدل پایین و همیشه خراب داره هرروز کلی خرجش می‌کنه و بارها بهش گفتم این ماشین باید عوض کنی هی ناله می‌کنه که تو دلت خوشه چون ماشین تمیز سوار میشی وهر چی من میگم من دقیقا پولی نداشتم نصف پول داشتم خواستم دنبال ماشین گشتم خداوند این ماشین بابهترین شرایط جلو راهم گذاشت تو درخواست بده تلاش کن نه اینکه همیشه غر میزنی خدا به ما فقیر ها نگاه نمیکنه ..گفتم خداوند بنده هاش براش یکی هستند وفرقی ندارند تو ذهن تو عوض کن ولی خلاصه به من همیشه می‌خنده که تو دلش خیلی خوشه وهمچنان غر میزنه با آنکه خیلی درآمد شون از ما بیشتر یعنی یه جور دوبرابر ما درآمد دارند بدون هیچی قصدی .. ولی میدونم استاد ایشون فکرشون فقیر و هیچ وقت ماشین خوب تو باورش نمیگنجه وگرنه می تونه راحت ماشین خوب سوار شه ..پس باید درخواست بدیم وتلاش کنیم بدون هیچی شکی با ایمان منتظر فرصت مناسب که ماشین خوب سوار شیم …ویا خونه ی خوب با بهترین شرایط بخریم ..فقط باتوجه وتمرکز خواسته های ما شکل میگیره .

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام استاد مهربانم ..بله هیچ چیز در دنیا رایگان داده نمیشه باید درخواست بدیم وتلاش کنیم باید ریسک بپذیریم .ترس کنار بذاریم ..وحرکت کنیم ،🌹🌷🌹🌷…ما خودمون سرنوشت رقم می‌زنیم .وخداوند فقط هدایت کننده اس .چه مسیر درست چه غلط ..وقتی تمرکز مون رو بیماری خوب خداوند بیماری رو به طرف میاره چون من خودم تمام ذهنم بیماری بود .چرا پس سلامتی رو جذب نکنم چرا به خوبی وها ثروت فکر نکنم …من الان دیگه از وقتی قانون شناختم دیگه فهمیدم زندگی خانواده ی من فقط خودشون خلق کردند هیچ کسی دخالت نداشته والان شرمنده ی خدا شدم چرا فکرهای منفی میکردم این پدر ومادرم بودند که همش بیماری وبدبختی وخبر واتفاق با جذب کردند و انداختن گردن سرنوشت ومن فرزند هم قبول کرده بودم ..استاد عزیزم پیام هدایت‌گری که شما به من آموختین باید با طلا نوشت آنقدر ارزشمند حاضر نیستم با دنیا عوضش کنم ..من واقعا از شما سپاسگزارم ای مهربان تر از مادر ،🥰🥰🥰🥰🥰

    ۱۴۰۰-۰۵-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤

    استاد این فایل به همراه ۴ فایل دیگر
    ۱_اخبار منفی شما را میکشد
    ۲_قرنطینه
    ۳_قانون افکار
    ۴_فایل ۹ دوره راه رسیدن به رویاها
    هم زمینه و هم مدار باهم هستند و برای اینکه این موضوع رو درست شیر فهم بشیم باید هر ۵ تا فایل را به نظر من باهم گوش بدیم .
    من که خداییش شیر فهممممم شدم به لطف خدای بزرگم .

    سوالی که پرسید استاد خیلی جالب بود که اللن که به خواسته مون رسیدیم آیا هیچ وقت دنبال این رفتیم که از کجا این ارزو و خواسته در درون ما شکل گرفته ؟

    اون چیزی که خواسته من رو شکل داد به واسطه کمبود و ناراحتی و تضاد شکل گرفته در. زندگیم بوده وگرنه اگر همه چی بر وفق مراد من بود که آرزویی در من شکل نمیگرفت .
    سپاس به خاطر تمام تضادها و مشکلاتمون .

    موندن در شرایط ناراحت کننده که خیلی ها انجام میدن و تفسیرشون اینه که من تحملم زیاده ، سنگ صبورم ،پوستم مثل کرگدن کلفت شده و … در صورتی که اینجور آدمها ارزش انسان بودن و اینکه جزیی از وجود خدا هستند رو نمیدونن و در واقع ذهنیتی فقیرانه دارند و طبق فایل زیبای شما استاد :

    ((راز قوانین زندگی گام اول جلسه ۱۰ )) که پیرامون قربامی کردن است که به نوعی برای تمرکز کردن و رسیدن به خواسته هایمان باید این فایل را کامل درک کنیم تا بتونیم برای رسیدن به آرزو قربانی کنیم وقت ،زمان،پول،عمر و ….
    برای رسیدن به خواسته به واسطه قانون خداوند و حاکم بر جهان عجله جایز نیست چون ما باید دوره تکامل ((راز قوانین زندگی فایل ۸ و ۹ )) را بگذرانیم و هم اندازه با اون خواسته بشیم وگرنه وقتی به ان خواسته رسیدیم چون اندازش نیستیم لذت نمیبریم . درست مثل یک لباس عروس مامان هامون که در دوران بچگی خوشمون میاومد اون موقع به تنمون گریه میکرد زمان گذشت بزرگ شدیم و بعد از اینکه اندازه اون لباس شدیم پوشیدیمش و ازش لذت بردیم .
    ❤❤❤
    نکته طلایی که استاد طلایی گفتن این بود که وقت خوردن ضربه و کتک و تضاد باید در هوشیاری کامل باشیم که در مقابل این ضربه ی تضاد چه میخواهیم .
    خیلی ها همون بار اول میگن این ماشین ، این کار ،این شرایط خوب نیست و سریع عوضش میکنن
    خیلی ها مثل استاد اونقدر سوار اون ماشین و شرایط و کار و موقعیت میشن و دقیقا ۹۰ میگن نمیخواهیمش و عوضش میکنن .
    خیلی ها هم همان ذهنیت فقیرانه رو دارن و تحمل میکنن و افتخار پوست کلفت شدنشون تو اون شرایط است که اصلا هیچ اقدامی نمیکنن .

    ❤این فایل یکی از فایلهای طلایی است .❤

    این فایل چراغی است که اگه به نورش و درکش برسیم میتونیم هزاران تصمیم رو بگیریم به واسطه توجه و تمرکز بر داشتن از روی ماشین خرابمون. تمرکز و توجه گذاشتن روی یک ماشین عالی و خوب .

    و بعد از این تمرکز نوبت به رسیدن باز کردن دوربین استاد میشه . بله همه ما دوربین هایی مثل استاد داریم که باید با شجاعت و جسارت اون دوربینهای زندگی مون رو باز کنیم و پا به درون ناشناخته ها بزاریم .
    که این کار نیازمند داشتن دل شیر و همان قربانی هایی که در مسیر رسیدن به خواسته باید انجام بدیم که میزان قربانی ها به اون هدف و خواسته و آرزومون بستگی دارد
    ((فایل ۱۰ دوره رازقوانین زندگی گام اول ))
    و در زمان پا گذاشتن به ناشناخته هایی چون دوربین استادنباید به خراب شدن دوربین و شکست وناموفق شدن فکر کنیم و نهایتش باعث ترسیدنمون و درجا زدن در اون شرایط میشه و هیچ وقت به جلو برای رسیدن به هدفمون حرکت نمیکنیم .

    زمانی سوار ماشین میشیم اگه ترس از تصادف داشته باشیم نمیتونیم هیچ وقت سوار ماشین دلخواهمون بشیم.
    با دل و جرات به سوی شرایط جدید بریم.
    مثلا دیگه همه میدونن که محل کار من به واسطه درخواست قلبی خودم جا به شد البته اون موقع نمیدونستم و الان این آگاهی رو به دست آوردم .
    وقتی این اتفاق افتاد در شرایط جدید کارم هیچ آگاهی از جواب دادن نامه ها توسط کارتابل اداری و کامپیوتر نداشتم ولی یک خصوصیت خوبی دارم اینه که چیزی رو ندونم میگم نمیدونم و سریع اون رو یاد میگیرم قدرت گفتن این را دارم و خجالت نمیکشم .
    جرات قبول شرایط جدید را داشتم و طی یک هفته در جواب دادن نامه ها و استعلامات خبره شدم .
    خیلی ها میگفتن برو و درخواست برگشتنت به محل کار قبلی ات را بده ولی یه چیزی در وجودم میگفت ۱۵ سال یک جا بودی الان شرایط جدید رو تجربه کن و یه تنوع جدیده به قول معروف پا گذاشتن در دنیای ناشناخته ای بود برام .

    باید از یک چیزی دل بکنی ،از گذشته دل بکنی ،ببخشی و رها کنی و هزینه کنی تا چیزهای جدید و شرایط و آدمهای جدید تو مسیرمون قرار بگیرند .
    مثلا هزینه کار جدید من مسافت طولانی اون هست که باید بنزین بیشتری را هزینه کنم ‌.

    بله گذشتن از زندگی کهنه و دل کندن کار هر کسی نیست و هزینه میخواهد .
    و هیچ چیز رایگان به دست نمیاد .

    🌹گذاشتن تمرکز روی موضوع آن موضوع را به آتش میکشد . و از پا در میاورد و تسلیم ما میکند اما آرام آرام و گام به گام …و فقط به نوعی باید لحظه به لحظه جلو برویم و از لحظه درست استفاده کنیم تا به واسطه درست استفاده کردنمون هست که یواش یواش موقعیتهایی به وجود میان برامون تا به خواستمون نزدیک بشیم نمونه بارز این موضوع زندگی زیبای استاد هستش.
    برای پختن قرمه سبزی باید یواش یواش مواد را اضافه کنیم و برای یک قرمه سبزی خوشمزه به قول معرکف باید بگذاریم تا جا بیافته یعنی دوران تکاملش رو بگذرونه.

    و این چند نکته را باید آویزه گوشمون کنیم :
    ۱🌹 همین جایی هستیم درست ترین جای ماست.
    ۲🌹تمرکز یعنی فُکوس کردن روی یک موضوع مثل ذره بین که باید ثابت روی یک نقطه کاغذ آن را نگه داریم تا آنجا را آتیش بزند و با آن آتیش میتونیم کل دنیا رو به آتیش بکشیم .
    ۳🌹کار اصلی را ذره بین میکنه که متمرکز روی یک نقطه است .
    ۴🌹آرام آرام دوره تکامل را بگذرانیم و وقت و زمان رو هزینه کنیم و عجله نکنیم
    ۵🌹با نشاط و پُر از انرژی و حس خوب و حال خوب به واسطه تمرکز روی خواسته مون مسیر را آرام_آرام بگذرانیم .تا مثل استاد اندازه خواسته مون بشیم .
    آموزش استاد در زمینه کامپیوتر یواش یواش و سالهای زیادی طول کشید تا استاد،استادِ زدن یک سایت و خواستشون شدن .

    🌹🌹🌹❤❤❤💪💪💪

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود و سپاس از فایل ارزنده ومفید استاد عزیزم …امروز با گوش دادن فهمیدم .من‌خودم‌مثال میزنم وقتی صبح همسرم میره سرکار وبرمیگرده واون روز از وقتی قانون شناختم تصور و تمرکز میکنیم که شب بیاد این رفتارها با من داشته باش استاد بخدا دقیقا همون تصور کردم برام اتفاق میفته وحتی میخام جایی برم برای اینکه دست پر برگردم از شب قبلش تصور میکنم فردا حتما کارم حل میشه ودقیقا همون برخورد تصور میکنم با من میشه ومن شگفت انگیز میشم وچقدر خوشحالم استاد ..قبلا همش در گذشته بودم واذیت میشدم وهمش خاطرات بد که پشت سر گذاشتم آدم های که اذیتم کردن وهرروز حال دلم بدتر میشد وعصبی وافسرده شده بودم ..ما باید در لحظه باشیم وفقط به حال الانمون که خوش هستیم تمرکز کنیم چون به نظر الان من اگه حال الان من خوب باشه قطعا فردا وروزهای آینده لبخند به لبمه ..امروز آدم های که منو اذیت کردن بخشیدم چون الان میفهمم اگه اونا نبودن شاید من الان تو سایت وکانال نبودم ..واینکه همیشه رو یک موضوع باید فکر وتمرکز داشته باشی وچند موضوع همزمان نمیشه با تفکر به نتیجه رسوند ..

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    استاد مورد دیگه مریضی سرطان مادرم چون پدر بزرگم مریض بود و سرطان داشت وهمش میگفتم اثری منم میگیرم استاد یه سال نشد مادرم سرطان گرفت .وهمش میگه.من بدبختم وکلی مریضی رو پشت هم جذب می‌کنه ..آنقدر ناله میکنن هرچی میگم فایده نداره.پشت هم اتفاقات بد براشون میفته.من الان یه سال رو قبض ها می‌نویسم خدا رو شکر از بهترین راه پرداخت شد تو یه سال هیچ وقت نبوده قبض ها عقب بیفته ..استاد خیلی ماه هستین.چقدر خوب مثال میزنید ومن همش تو زندگی خانوادگی تجربه کردم .

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام درود .استاد کاملا موافق حرف شما هستم .همیشه کاری میخوای شروع کنی.باید به آخرش موفق شدن فکر کنی .وندای.درونی خودم توجه کنیم ..تا موفق بشیم .شما رو تحسین می‌کنم که استعداد فراوان که دارین به هیچ چیز جز موفقیت فکر نمیکنید.وبرنده ی نهایی شما هستین.درسی که من گرفتم باید شجاع بود تا نتیجه نهایی برسی .من خودم هروقت جنس های لازم ندارم میدم به کسی نیاز داره ولی مادرم همیشه منو مسخره می‌کنه .تو همش اصراف می‌کنی .ولی من وقتی اینکار میکنم بلافاصله جایگزین بهتری برام میاد ..خدا رو شکر استاد ذهنمو باز کردین.خوشحالم وله خودم می بالم تو این مورد تو زندگی کار درست انجام میدم ..نکته ی دیگه اینکه کاری به آسانی بهش برسی به راحتی هم ازدست میدی.چون تلاشی نکردی براش.وقتی قدم اول برداریم خداوند خودش چیدمان کارمون درست می‌کنه وراه.روبرای ما باز می‌کنه.اصلا چیزی موفقیتش برامون حتمی خدا تو دلت میندازه که انجام بدین ..بله استاد همین گوشی من جذب کردم به خواست شما بلافاصله درخواست دادم .ودفترم نوشتم گوشی جدید ..ومطمعن بودم به گوشی دلخواهم رسیدم یه روزه جذب کردم .

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان
    نکته جالبی که درحین گوش دادن به فایل به ذهنم رسید من بعد از ازدواجم که ۱۰ سال میگذره از اون و زمانی که ازدواج کردم به دلیل اینکه دنبال درس و کار بودم هیچ امادگی و اموزشی در زمینه اشپزی نداشتم . حالا من وارد یه خانواده پر جمعیت شدم و همسری که عشق مهمان داری و سفره انداختن دارد و آن هم از نوع ۴ الی ۵ نوع غذا جلو مهمان باید میگذاشتم . هیچی بلد نبودم ولی خودم را باور داشتم جسارت و شجاعت داشتم اون موقع اینترنت و اینستاگرام نبود و به این راحتی اموزشها در دسترس نبود تنها اموزش من یه وقتایی گذرا از کنار مادرم ردمیشدم و میدیم همین و بس .
    من با داشتن شجاعت و جسارت و نداشتن ترس تو این مرحله از زندگیم موفق شدم و الان به شکلی از من صحبت میشه که غذاهای من و اشپزی و سلیقه ام در فامیل حرف اول را میزند .
    و مانند استاد با تلاش و پشتکار و بدون علم به موضوع فقط تلاش و از همه مهتر تمرکز میکردم روی ترتیب ریختن مواد . مقدار مواد . زمان پخت مواد و …. و اگر من می ترسیدم یا مثل خیلی از خانمها میگفتم به من ربطی نداره غذا از بیرون تهیه کنه هیچ وقت یک اشپز خوب نمیشدم .
    البته همسرم همیشه میگه مهم مواد بوده که من در اختیارت قرار میدادم 😅
    یا یه موضوع دیگه که در زندگی شخصی من اتفاق افتاده در زمینه گل کاری و گل و پرورش گل میباشد . من از بچگی گل دوست داشتم و جالب این است که همیشه دوست داشتم همسرم نامزدم گل به من هدیه بدهد ولی حالا عقیده همسر من اینه که پول بابت گل دادن یعنی پول دور ریختن است . خوب دونفر ادم با این دیدگاه متفاوت زیر یک سقف زندگی میکنند ولی سحر از چندین سال پیش تمرکز روی گل گذاشته بود و الان شرایط باید یواش یواش برای من محیا میشد .
    یکی از همکارانم به من یه گل هدیه داد و پسرم ۳ سالش شده بود و داخل بالکن وقتی میامد قد او از دیواره بالکن بالاتر میامد و ترس از اینکه برای فرزندم اتفاقی بیافته این ایده به ذهنم رسی که با گذاشتن گلدان ارتفاع دیوارهای بالکن را بالاتر ببرم به جای زدن نرده یا هر چیز دیگه ای و همین اغاز زدن گلخانه بزرگی شد که الان بیش از ۱۰۰ نوع گل و گیاه دارم .
    من هیچ علمی به این موضوع نداستم ولی به دلیل تمرکز روی موضوع چندین سال و جواب مثبت دادن به حسم و همچنین هزینه کردن میلیونی در این زمینه بود .
    از خرید گل و گلدان و کود و حتی خاک گلدانها و…. و لازم به ذکر است در این زمینه گلهای زیادی از من خشک شدن که این شکستها و تضادها در زمینه پرورش گل و گیاه باعث موفقیتم شد ، چون رفتم دنبال علت شکست و علت خشک شدن گیاه و گل خانه ام .
    و الان من یک گلخانه دارم که در مقابل ان هزینه ای که پرداخت کرده ام لذتی هزاران برابر از وجود این گلخانه در خانه ام می برم که شاید اگر آن پولی که هزینه کردم در این زمینه را اگر نگه داشته بودم هیچ وقت نمیتوانستم لذتی که الان می برم را تجربه کنم .
    بیشتر ما به جای تمرکز روی هدف و نتیجه روی موانع و مشکلات تمرکز میکنیم و این باعث میشود که جلو نرویم و پیشرفت نکنیم و موفقیت کسب نکنیم مثلا اگر من به جای فکر کردن روی خود گل به حواشی و موانعی مثل همکاری نکردن در این زمینه . نداشتن علم به موضوع دست تنها بودن چه گلی برای داخل اپارتمان خوبه و چه گلی برای بالکن تمرکز کرده بودم هیچ وقت این گلخانه زیبا و پر از گل را تجربه نمیکردم تا جایی که الان گل تکثیر میکنم و به دوستانم میدهم .
    نکته :موفقیت و رشد کردن هزینه دارد و خیلی چیزها راباید دور بریزیم و ببخشیم . هزینه کردن کار راحتی نیست .
    یاد یه اتفاق دیگه از زندگی ام افتادم که برام جالب بود یه زمانی من عاشق ماشین خارجی و شاسی بلند بودم و هیچ وقت فکر نمیکردم بتونم سوار بشم ولی همیشه وقتی ماشین مورد علاقه ام را میدیدم خودمو داخلش تصور میکردم .اینجا من تمرکز کردم ولی پول کافی برای رسیدن به این هدف را اصلا ندارم ولی خداوند به گفته استاد همسو با انرژیهایی که ما از خودمان ساطع میکنیم ماراهمراهی میکند . بله خداوند من را به سوی خریدن طلا سوق داد من از درامد ماهیانه ام سعی میکردم طلا بخرم چون عاشق طلا بودم و این هم باز داستان عجیبی داشت برای خرید طلا که یه فلز گرانقیمتی است هیچ زمان نمیشه قصدی و قرضی خرید کرد ولی من خداوند انسانی را در مسیر راهم قرار داد که برای من خرید به این شکل میسر بود . خوب یواش یواش من داشتم پس انداز میکردم بدون اینکه اگاه باشم برای خرید ماشین دارم تلاش میکنم . یک روز همسرم پیشنهاد داد که طلا برای تو چه لذتی دارد غیر از استفاده چند دقیقه ای بیا بفروشیم و پول بزاریم روی ماشین فعلیمون و ماشین بخریم کمی فکر کردم و قبول کردم چون میخواستم در لحظه زندگی کنم و هنوز هم فکر نمیکردم یه ماشین شاسی بلند برای من خدا داخل یه بنگاه ماشین کنار گذاشته است خلاصه به صورت عجیب و باورنکردنی یه نفر پیدا شد که عشق ماشین شاسی بلند داشت و عین عروسک تمیز نگهش داشته بود ولی چون مشکل داشت قصد فروش ماشین و داشت و جالبی موضوع این است که اگر من میخواستم صفر این ماشین و بخرم بد موجودی ان زمانم اصلا جور در نمیاورد ماشین دوسال از صفر بودنش گذشته بود و قیمتش دقیقا مناسب بود با موجودی ما و خریدیم و سوارش شدیم . 😊
    نکته جالبی که درحین گوش دادن فایلها به ذهنم رسید این بود که الان روی چه چیزی تمرکز کنم ثروت . سلامت . موفقیت . ارزوهام . داشتن ارتباطهای خوب . .و …. و به این نتیجه رسیدم که فقط و فقط
    (((((تمرکز روی سایت و گوش دادن به فایلها و درک کردن و تمرینات استاد است که میتواند به من کمک کند تا به خواسته هایم اگاهانه و عاشقانه برسم . )))))🌹

    گذاشتن صندوق داخل مغازه و ایده ۱۰ درصد از درامد مغازه را پس انداز کردن یه قانون بسیار زیباست …..((((که از دل یک موقعیت خوب و عالی موقعیتهای بزرگ و عالی تری را بیرون بیاوریم . ))))
    درست مثل یک بوته گل که از پاجوش های ان قلمه بزنیم و تکثیر کنیم و از یک گل مادر هزاران گل زیبای دیگر خلق کنیم که این باعث زیاد شدن گلها و استفاده از پاجوشهایی که در کنار مادر هیچ کارایی ندارند بلکه با جدا کردن از گیاه مادر خود تبدیل به مادر دیگری همراه با پاجوشهای دیگری میشوند .
    🌹 این خود ایجاد موقعیتهایی از دل موقعیت بزرگ است . که بسیار قانون باارزش و کلیدی و مهمی است .. 🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    سلام خدمت استاد عزیز
    این فایل رو برای چندمین بار گوش کردم خیلی خیلی عالی بود خیلی جالب بود که فرمودین تو خواسته ات رو اعلام کن و خودت رو اندازه اون خواسته ات بکن که بتونی ازش لذت ببری و اون خواسته باعث ناراحتی و آسیب رسوندن بهت نشه و یه مورد دیگه اینکه روی خواسته هامون تمرکز کنیم و اینکه خواسته های ما از دل تضادها بوجود می آیند و یک نکته دیگه که خیلی برام‌جالب بود اینکه فرمودین خداوند انرژی هست و به انرژی های هماهنگ و همسو با خودش جواب می دهد و خداوند در انتخاب های ما دخالت نمی کند فقط در مسیر اون انتخاب بما کمک میکنه و خیلی نکات دیگه امیدوارم دوستان گوش کنن و لذت ببرن در پایان میگم خدا قوت استاد

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد گرامی
    بپای خواسته ها باید صبر کرد تا زمانش برسه چون عجله نوعی ارتعاش منفیست و اونو دور میکنه
    در تایید پاسخ استاد برای سوال اول ، در آشپزی هم تا چند بار شور و بی نمک یا سوخته و خام نپزیم یه آشپز ماهر نمیشیم اینا اسراف نیست یادگیریه و لازمه …. بله موفقیت هزینه داره هر دریافتی قبلش پرداخت داره
    در تایید پاسخ به سوال دوم ، بله من یه مسیر ثروت زا رو که دوست داشتم خلاف میل بقیه افراد خانواده ام انتخاب کردم و زمانیکه به بن بست رسیدم از خدا کمک خواستم … او برایم کمک فرستاد ازش سپاسگزارم
    تفکر گذاشتن ۱۰درصد از فروش تو یه صندوق برای گسترش کار ، عالی بود قطعا هر کس همه جوره حواسش متمرکز روی کارش باشه خدا بهش کمک میکنه وقتیکه شجاعانه پا تو هر کاری بذاری البته راههای هدایت و کمک از سوی خداوند یکی پس از دیگری باز میشه 🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    سلام و سپاس بابت تهیه این فایل آموزنده و آگاهی دهنده.
    نکته ای که برای من در این فایل بسیار جذاب بود، یکی مساله تمرکز در انجام کارها بود و جمله طلایی استاد که فرمودند ” تمرکز بر روی هر موضوع باعث می شود که آن موضوع در برابر شما تسلیم شود”. به نظر من این جمله واقعا جای تامل و تفکر بسیاری دارد و در زندگی بسیار کاربردی ست.
    و مساله بعد نحوه جذب ثروت است که طبق فرمایش استاد، وقتی ذهنیت و باورهای ما درباره پول خوب باشد، خود پول به سمت ما می آید و مثالی که استاد درباره زندگی خودشون آوردن ، بسیار جالب بود و همه ما هم مواردی این چنین را در اطرافمان دیده ایم و هم می توانیم خودمان، با تغییر باورهامون و احساسمون درباره پول و تمرکز بر روی ثروت، ایده های ثروت آفرین را دریافت کرده و فراوانی را به زندگی خود جذب کنیم. 🙏🏻🌺

    ۱۳۹۹-۰۶-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری