سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۷

امتیازدهی 5.00 از 5 در 25 امتیازدهی مشتری
(25 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

عمل به حس ها

25 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۷

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

10 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    سلام و سلام استاد راه نور💐💐💐💐

    قسمت هفتم دوره معجزه سلامتی.

    درسته وقتی یه خواسته ای و فرکانسش رو ارسال میکنی
    دست های خداوند برای هدایتت فرستاده میشن
    و مایی که داریم آگاهانه زندگی میکنیم
    باید نسبت به هدایت های خداوند هوشیار باشیم.

    در مرحله اول
    ✅ایمان به خداوند
    و …. درک کردن و اقدام به انجام….
    ✅ایده ها
    ✅حس ها
    ✅هوس ها
    ✅️حذف انرژی خوارها

    👌چقدر قشنگه این جمله
    و خدایی که به شدت کافیست😍

    💐💐بسیاااااار زیباااااا💐💐

    ۱۴۰۴-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام خداوند مهربان
    سلام خدمت استاد عزیز و تمای هم گروهی های عزیزم
    جلسه بی نظیری بود حس خوبی نداشتم حوصله گوش دادن نداشتم داشتم کار می کردم که شروع به گوش دادن هم شدم چقد آروم شدم چقد لذت بردم انگار تمام اون رو با تمام وجود حس کردم زندگی کردم تک تک لحطه ها رو درک کردم البته به اندازه فهم خودم و لذت بردم دنبال جواب بودم باز خودش اومد که بدون نیاز به دکتر و دارو میشه خوب شد فقط باید سیمه وصل شه باید در راهم شک نکنم و ثابت قدم باشه و اطرافیان رو نادیده گرفت تا نتیجه گرفت ممنون از این همه آگاهی ممنون از این همه هدایت باید به نشونه ها دقت کنم تا اونها دریافت کنم و عمل کنم 🙏🏻❤

    ۱۴۰۳-۰۳-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    باسلام.
    احساسات همان کلید اصلی باز کردن قفلهای زندگی ما هستند ومااگر بتوانیم در هر لحظه وهر کاری به آنها توجه کنیم وبه آنها اهمیت بدهیم قطعا موفق خواهیم شد.
    واین کار تنها با نزدیک شدن به خود درونی مان رخ میدهد اینکه روی خودمان ، آرامش وجودی مان، رفتار وافکارمان کار کنیم باعث میشود تا ذهن ما آرام شود وصدای قلبمان رابشنویم .صدایی که جایگاه احساس ماست.
    مراقبه کردن راهی برای آرامش ذهن ویکی شدن با درون است ویا هر نوع عبادتی که این حس را در ما خالصانه ایجاد کند اینکه ما با منبع اصلی جهان هستی یکی شویم وروحمان را در ورای عبادت خالص کنیم باعث میشود تا ما باجهان عبودیت وبا خودواقعی مان یکی شویم .

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤️❤️❤️

    حسها ، تقویت انها و دریافت و شنیدن صدای احساس همان معجزه ی سلامتی است .
    وقتی به درونت نزدیک میشوی و ندای درونت را به واسطه ی در صلح قرار گرفتنت با خودت میشنوی.
    درون و بیرونت با یک هم نوایی باهم دیگر یکی میشوند و زمانی بیرونت به واسطه ی اینکه از مدار و مسیر اگاهیت به جاده خاکی میروی در نتیجه دچار ناسلامتی در قسمتهایی از جسمت میشوی .

    با مراقبه کردن دوباره به درونت میپیوندیو به جاده اصلی برمیگردی و اینجا همان پیوند درون و بیرونت است که صدای درونت را میشنوی .
    صدای درونت همان بروز احساساتت هست.
    احساساتی که باید به انها گوش بدهی و هر چه گفت را عمل کنی تا ناسلامتی ات درمان شود .
    تجربه ی شخصی که در این زمینه به دست اوردم ، به واسطه ی فاصله گرفتن از خدای درونم حجمی از افکار و اتفاقات باعث درد در ناحیه ی گردن و دستم شده بود، به حدی که توانم را بریده بود .
    با یک دوش و یک مراقبهی عالی هدایت شدم به اینستاگرام و در صفحه اینستاگرامم اولین پستی رو که دیدم از یه خانم بود که تب چینی را به صورت سنتی اموزش میدادن و موضوع اون پست :
    (( گردن درد )) بود و با یه حرکت فیزیکی اموزش دادند که چگونه حجم درد گردن را از یک نقطه بیرون بکشیم و توصیه کردند که دمنوش بابونه و گاوزبان و اسطوخودوس و بهارنارنج رو دم کنید بخورید.
    من هم که از زمانی وارد این مسیر ضیاءیی شده ام با دارو به کلی قطع لینک کرده ام .
    صبح قبل از رفتن به محل کارم دم یه مارکت ایستادم و تی بگ بابونه خریدم و یه اتفاق خیلی عجیب افتاد یه نفر به زور از درونم به من میگفت خودت برو پشت اون قغسه ها و من به ندای درونم گوش دادم و رفتم به صورت شگفت انگیزی چند بسته تی بگ دیدم که روی انها نوشته بود دم نوش آرامش بخش که ترکیباتش :
    (( اسوخودوس،بابونه،گل گاوزبان و بهارنارنج ))
    بود .
    بدون تردید گفتم این همان مسیر هدایتم به درمان این ناسلامتی است و ان بسته را هم تهیه کردم و استفاده کردم و به صورت عجیب و شگفت انگیزی عالی عالی شدم‌.
    بله من بدون رفتم به مسیری که همه در این زمینه میروند و کلی پول دوا و درمان و دکتر و …. را میدهنذ فقط به واسطه ی ارتباط با خدای درونم توانستم راه رسیدن به سلامتی را در کوتاهترین زمان ممکن به دست اورم .

    سپاس استاد ضیاء عزیز و بزرگوار🥰🥰🥰❤️❤️❤️😘😘😘

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    تاکید روی احساس و شنیدن ندای درون.
    چطور اون رو درک کنیم و بپذیریم و عمل کنیم.
    درک اینکه آیا این ندایی که در حال راهنمایی ماست،صدای ذهن هست یا صدای دل، سخت هست و نیاز داره به تمرین،تمرین مهم هم اینه که بتوانیم شلوغی های ذهنمون رو ساکت کنیم و پرونده های قدیمی که در ذهن ما هست رو دور بریزیم به یک سکوت برسیم تا بتوانیم ندای دلمون که همون هدایت های خدا هست رو بشنویم.
    مراقبه کمک خیلی زیادی میتواند در زمینه شنیدن ندای دل به ما بکند.
    استاد در مورد هدایت در زمینه غذا صحبت کردن و تجربه خود من در این مورد این هست که من اصلا میوه انبه دوست نداشتم و نمیتونستم بخورم،اما از دو سال گذشته اونقدر میل من به این میوه زیاد شده که برای خودم هم جای تعجب داره و خواص اون اینه که مانع ایجاد تومور در بدن میشه و برای کم خونی برای ریزش مو عالیه و سر شار از آنتی اکسیدان هست همون چیزهایی که برای سلامتی من بعد از شیمی درمانی مناسبه رو با خوردن این میوه به دست آوردم.
    این آگاهی که استاد به من دادند و تجربه به من این درس رو داد که در هر زمینه ای به احساسم توجه کنم چون این احساس همان صدای خداوند و هدایت های خداوند مهربانه…
    سپاس از استاد عزیزم

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    نکته آخر اینکه دلسوزی ردن خلاف قانون است. حواسمون به به این موضوع خیلی باشد به همدردی کردن با دیگران

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    خداوند همه چیز می شود همه کس
    اهدنا الصراط المستقیم همان عمل کردن به حس هامون می باشد.
    زیباترین اتفاقی که برای هر شخص می تواند اتفاق بیفتد همین جمله است.
    پس از تصویرسازی به همرا ه شکرگزاری زمان رسیدن نشانه ها فرا می رسد از حالا به بعد حواسمون باید به نشانه ها و حس هایمان باشد. من به این نتیجه رسیدم که حس ما همان وحی و الهامات غیبی است که تاکنون آن رو جدی نمی گرفتم شایدم بهش بگیم حس ششم که در لحظه بهمون الهام میشه که فلان کار رو انجام بدهیم که اصولا انجام نمی دادم و وقتی نتیجه رو میدیدم می گفتم ! چه جالب به ذهنم زد که اینکار و انجام بدم ولی ندادم در صورتیکه اگر انجام داده بودم به نتیجه دلخواه رسیده بودم .
    برای رسیدن به اهدافمون باید صبور باشیم و یادمان باشد نتایج یک شبه بدست نمی آیند. و باور داشته باشیم که در زمان مناسب جواب می رسد.اعتقاد به اینکه خداوند قدرت مطلق و توانای مطلق است فقط باید از خودش خواست ولاغیر و باید بدانیم زمانیکه به خواسته خودمان رسیدیم تا ابد در این وضعیت نمی مانیم و باید برای نگه داشتن خودمان در آن وضعیت دلخواه تمرین ها رو بصورت مداوم و مرتب انجام دهیم .نکتهآخر اینکه

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    چقدر این فایل رو دوست دارم سر شار از نکته و همچنین عین آرامش هست.چون به ما یاد می دهد که آرام باش و تسلیم خداوند و خود را بسپار به او که هر چه که برای تو باشد به تو میرسد…چه زیباست که حتی بدون دست و پا زدن فقط با گوش دادن به ندای قلبت که همان ندای خداوند است میتوانی به تمام آنچه که نیاز داری برسی….
    نکته دیگر اینکه خداوند همه چیز را در خیر و نیکی آفریده است و این ما هستیم که به اتفاق ها برچسب خوب یا بد میزنیم و تغییر نگاه ما میتواند همه چیز جز خیر و نیکی چیز دیگری نباشد.
    و نکته دیگر هم باز ادامه فایل های قبلی تصویر سازی آگاهانه همراه با احساس هست که دراین مرحله باید به نشانه ها توجه کنیم که ما را قدم به قدم به خواسته هایمان برساند.
    استاد عزیزم سپاس از حضورتون

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    حس ها👌👌👌تصویرسازی به همراه سپاسگزاری عمیق و آگاهانه باعث میشه خواسته هامون بیان سمت ما،باید آگاه باشیم به نشانه ها دقت کنیم.همون نشانه ها هم باز بستگی به درجه خلوص تصویرسازی و ایمان ما داره و در نهایت اقدام ،حرکت….نشانه اومد عمل کن.
    مورد بعدی که گفته شد:اصل جهان هستی سلامتی،عشق ثروت ،خوبی هست…اگر ما داریم عدم اینها را دریافت میکنیم چون داریم قوانین را نقض میکنیم.
    مورد بعدی اینکه:هرچی دلمون خواست نه تنها خوراکی،هرچی دلمون خواست،هرکاری هر رفتاری هر حرفی و و و و ….انجام بدیم…..خدایا من آرامش سکوت و حس حضورت را میخوام،دلم میخواد وصل بشم و نشونه هات را ببینم🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود به خانواده عزیزم
    چقدر این فایل عالی بودتوجه به حس ها ودرون خودمان
    بدن مایک جهان هوشمند است وهر آنچه را نیازمند باشد خودش آلارم میدهدوبصورت هوس در ما در می آید .وما اگر به حس های خودمان توجه کنیم هرگز دچار مسئله ای نمیشویم .
    بعد از اینکه خواسته های خود رانوشتیم وتصویر سازی کردیم باید به نشانه هاتوجه کنیم وعمل کنیم .وعمل کردن در این مرحله همان توجه به حس هاست
    نکته جالب ومهمی که در این فایل گفته شد این بود که ما باید به درون خودمون توجه کنیم وبه دنیای درون خودمون اهمیت بدیم چون همه اتفاقات از درون ما آغاز میشود واز دیگران ودنیای بیرونی هیچ چیزی برای ما رخ نمیدهد.
    نکته بعد وخیلی مهم دیگه این فایل این بود که باید کارها رو به خداوند واگذار کنیم چون اواز همه چیز آگاه هست ومسیر درست واصلی را میداند واگر به اوبسپاریم خودش بهترین ها را سر راه ما قرار میدهد مثل دوفردی که در فایل درموردشان صحبت شد که یکی در اثر برخورد با کف حمام بهبود پیدا کرد ودیگری هم با برخورد به دیوار بعد از ۲۰سال بدنش به سلامتی دست پیدا میکند
    باتوکل به خداوند ما به خیلی از خواسته هامون میرسیم

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    عرض ادب خدمت استاد محترم
    با شنیدن مجدد این فایل احساس قدرت کردم! زیرا دریافتم که هر آنچه را که بدن من نیاز داشته باشد، خودش آن را به من اعلام میکند . یعنی بدن ما به سیستم هوشمند جهان هستی متصل است و اگر مساله‌ای هر چند هم کوچک برایش پیش بیاید، خودش آن را درک و اعلام می کند. نحوه اعلام کردن آن، به صورت یک آلارم یا حس در ماست و این تبحر ماست که چقدر آنها را درک و به آنها اهمیت داده و آنها را جدی بگیریم.
    واقعا که آفرینش خداوند بی نقص است👍و آگاهی از این مساله بسیار مهم است که هیییچ بدی، هیییچ زشتی و هیییچ اشتباهی در سیستم هوشمند جهان هستی وجود ندارد و آنچه را که ما، در ظاهر، بد، اشتباه یا زشت می بینیم فقط و فقط به دلیل نگرش اشتباه ما و عدم آگاهی ما از نحوه کارکرد جهان هستی ست و آن اتفاقات به ظاهر بد، می توانند در حقیقت بهترین و سرنوشت ساز ترین اتفاقات زندگی ما باشند.
    سپاس از استاد عزیزم بابت این فایل بسیار آموزنده 🙏

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق یگانه
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    این فایل بسیار آگاهی دهنده بود و با مثالها و خاطراتی که استاد زدند ، درک موضوع بسیار آسان شد
    من نیز یاد جریانی افتادم که در همین ۲۰ روز گذشته برایم پیش آمد و نظیر همون سیر خوردن استاد یا استخون قلم گاو که اشتباها بجای ماهی خریده بودند ، افتادم
    ما تقریبا ۵ ساله که با یک خانواده خوب مشهدی اتفاقی آشنا شدیم و انها مقیم رفسنجان هستند و معمولا سالی یکبار از سوغاتی های مخصوص مشهد برامون تعارفی میاورند . برای اولین بار امسال حدود ۲۰ روز قبل یک سبد زرشک تازه برامون آوردند زرشک تازه برام خیلی تازگی داشت و بوته زرشک حالا اگر از خارهای مزاحمش بگذریم بسیار خوشمزه و خوشرنک و زیباست . چند دانه ای خوردم خیلی دوست داشتم و کنجکاو شدم از اینترنت فواید آنرا جستجو کنم دیدم بطور عجیبی زرشک تازه برای بیماریهای قلب و عروق و گرفتگی رگهای قلب درمان کننده هست و علاوه بر آن باعث تقویت و ترمیم بافت قلب میشود .
    در ادامه خوندم که زرشک تازه ۱۲ نوع بیماری را درمان میکند منجمله پاکسازی کبد پایین آوردن چربی و قند خون و فشار خون بعلاوه برای تقویت پوست و مو و خیلی موارد دیگر که خیلی خوشحال شدم بطوریکه به دوستمون گفتم هرساله برامون زرشک تازه بیارند
    در قسمت پایانی فایل از اعتماد به خداوند و جهان هستی صحبت شده که نیازی به مراقبت خاصی از وسایل و اشیاء نداریم وقتیکه همه چیوبخداوند میسپاریم و من در این مورد خیلی روی خودم کار کردم و به نتایج خوبی رسیده ام سپاس از این فایل آموزه

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا درود فراوان به استاد مهربانی ها ..🌷🌷.هدایت گری مثل خداوند از طریق حس ها چقدر زیباست …وقتی به حس ها مون اعتماد کنیم تو هر شرایطی ..مطمعنا به نفع ماست ..حتی اگر جایی بخای بری کاش همه انسان ها به حس هاشون توجه میکردند ..دیروز خانمی در باشگاه داشت برای بقیه تعریف میکرد که من داشتم آماده میشدم ناخدا گاه شنیدم حرف هاشو ..می‌گفت چند ماه پیش تنها دخترم ..روز جمعه التماس کرده امروز دوست ندارم تفریح بریم خیلی بهانه آورده که مریم بیرون امروز از خونه ..دختر بچه ی هفت ساله ..ولی مادر اصلا اعتنا نکرده که حس اون طفل به جا بوده ویک کاش که دیروز می‌گفت از عمق وجودش بود ولی متاسفانه چون لج می‌کنه مادر بچه با خودش می‌بره ولی در تصادف فقط اون دختر معصوم کشته میشه ..شرمنده ام حس تون بد میکنم ولی مطمعنم الان اگر لج بازی نمی‌کرد واگاهی داشت حس ها بهترین راهنمای ما هستند تا از اتفاق بد جلوگیری کنند .واگر به حرف اون بچه توجه میکرد شاید اون بچه زنده بود .والان عزادار نبود ..خدا رو شاکرم برای اینک استاد مهربانم دستی از خداوند. ما را راهنمایی می‌کنند تا این حس های قشنگ رو تجربه کنیم ..سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای بی همتا ..درود فراوان به استاد عزیزم .مهربانترین مرد دنیا اگر می گوییم مهربانترین چون فقط یه آدم مهربون می تواند آنقدر از عمق وجود حرف بزند برای بقیه وتنها هدف این انسان شریف عوض شدن ما هاست که ایشان را انتخاب کردیم ..این فایل هفت واقعا صد بار گوش بدی کمه چون هزاران نکته ی داره من امروز با این فایل گریه کردم از عمق قلبم گریه کردم وبندبند وجودم خداوند. را احساس کردم ..که چقدر در نادانی بودم واصلا راهنمایی که خداوند تو دنیا از طریق انسان های مختلف سرراه من قرار داد ولی من فقط بی تفاوت بودم ..چقدر با خدا بودن قشنگه چقدر خدای واقعی مهربان است چقدر احساس خوشبختی دارم با وجود تکیه گاه بزرگی مثل خداوند ..

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربان ،درود به بهترین استاد دنیا ،،،🌷🌷🌷.استاد گل گفتی واقعا همین طور واقعا بعضی موقع ها هوس چیزی می‌کنی که اصلا قبلن ازش متنفر بودی بنده شخصا از کله پاچه متنفرم خیلی بدم میاد حتی از بوش متنفرم ..ولی چند وقت پیش بد جور هوس کله و پاچه کردم جوری آنقدر دلم میخواست بخورم که شب اصلا تا صبح نخابیدم ومنتظر بودم صبح بشه برم فقط یه جایی کله و پاچه بخورم ..اون روز رفتم خوردم یک دل سیر فقط خوردم که همسرم تعجب کرده بود. که چی شده تو که بدت میومد ..الان چرا آنقدر میخوری ولی دیگه انگار اون روز به آرامش رسیده بودم ..ولی دیگه بعد از اون روز باز از کله پاچه متنفرشدم ،..الان چند روز با پسرم همش میگه مامان من هوس کله پاچه کردم اتفاقا پسر من ازش کله و پاچه متنفر است ..من مطمعنم ویتامینی که تو کله پاچه اس حتما تو بدن پسرم کم است ..باید برم براش تهیه کنم ..ما اگر به حس مون عمل کنیم و توجه کنیم بهشون ..اونجاست که به هدایت خداوند عمل کردیم..وراه درست رفتیم ..

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    و اینکه من در این دوره برای خواسته خود تمرین های تصور خلاق انجام دادم با اینکه تمرینات دست وپا شکسته و کامل نبودن اما باز هم نتیجه بخش بوده و علامت هایی ظاهر شده و انشالله با تمرین های متوالی و بیشتر قطعا به نتیجه میرسم.و همینجا اعلام میکنم.با توکل به خدا

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    احساس آگاهانه.این دو کلمه کلیدی چیزی بود که من از این فایل متوجه شدم…هر زمان که بتوانیم احساساتمان را آگاهانه درک‌و دریافت کنیم آنگاه می توانیم حرکت کنیم حرکت به جلو و پیشرفت در زندگی.
    لازمه درک احساسات خاموش شدن ذهن است ولازمه خاموشی ذهن آرام و رها بودن تسلیم بودن قضاوت نکردن خود و دیگران و نظاره گر بودن و حضور در لحظه حال می باشد…
    من زهرا در زندگی هر زمان که عاقلانه تصمیم گرفتم نتیجه قابل قبولی دریافت نکردم.اما زمانی که فقط به حس درونیم توجه کردم واقعا جواب خوبی هم دریافت کرده ام.
    توجه به حس و الهام کلید موفقیت و رسیدن به خواسته هاست.

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    این فایل امید و توکل رو آموزش میده.امید و توکلی که همه ما یک تعریف ازش داریم و اما در واقعیت و در درون ما شکل های مختلفی داره.من قبلا کلمه توکل رو یه جور درک می کردم و به زبان میاوردم که حالا توکل به خدا انجام میدم اما اون کار سر انجام نداشت و باز با نا آگاهی میذاشتم به حساب تقدیر یا اینکه خدا نخواست.اما اکنون امید و توکل یک معنی دیگه داره اینکه من باید بخوام تا در کنار توکل صد درصد اون کار انجام بشه.توکل میتونه یه حس درونی باشه و معنی ساختن بده و وقتی توکل کنیم همراه با حس درونی و عشق درونی قطعا توکل جواب میده.
    تجربه ای که من با گرفتن حس خوب دارم اینه اول سال تحصیلی چون معلم هستم باید جلسه معارفه با اولیا بگیرم،یک حس خوب به خودم میدم و میگم همه رو دوست دارم و مطمئنم همه هم من رو دوست دارند به عنوان معلم بچشون و اینطوری تا آخر سال من و اولیا مثل خانواده در کنار هم هستیم و هیچوقت هیچ مشکلی پیش نمیاد اما در صورتی که همون اولیا،بچه دیگشون توی یک کلاس دیگه هم هست با اون معلم ممکنه هزار بار بحث داشته باشن اما من همیشه روی خوشی از اون خانم دریافت میکنم.چون از اول حسم میگه اینجور برخورد کن و یا اونجور صحبت کن من هم به ندای درونم گوش میدم.
    و یا اینکه اول آشنایی با این سایت زمانی که به آخر خط رسیده بودم با اینکه مطالب زیاد انگیزشی توی فضای مجازی بود اما من به وسیله یک استوری راهنمایی شدم به اینجا در حالی الان نه اون استوری یادمه و نه کسی که اون استوری رو گذاشته بود فقط میدونم یک الهام بود.
    سپاس سپاس سپاس بابت این سایت و استاد ضیا عزیز.

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    توجه به حسها، توجه به خودمان، توجه به خواسته هایمان، توجه به کودک درونمان، توجه کردن و ارزش گذاشتن برای خودمان، همه در واقع احترام گذاشتن به خود حقیقی و واقعیمان است.
    یاد اتفاقی که چند وقت برایم افتاده است افتادم. و اینجا توجه نکردن به حسم بودم که مجبور شدم مسیر طولانی تری را طی کنم .
    برای گوشیم یه قاب میخواستم تهیه کنم، هر جا میگشتم پیدا نمیشد. گفتم مگه میشه پیدا نشه من میخوام و پیدا میشه .
    من اشتباهی که انجام دادم قشنگ تمرکز نکرده بودم . و به گفته دوستانم رفتم پاساژ مبایل، همه میگفتن امکان نداره اینجا پیدا نشه.
    ولی تَه تَه دلم میگفت برو پاساژ آزادی اونجا هست .
    من که ناآگاه بودم به این صدا، گفتم حالا میرم پاساژ مبایل، مطمینا اینجا پیدا میشه.
    چند طبقه پاساژ و دونه به دونه مغازه ها رو پرسیدم ولی هیچکدوم نداشتند .
    گفتم عهه کاش اینجا نیامده بودم و همون جایی که حس کرده بودم رفته بودم، خلاصه رفتم پاساژ ازادی، با انرژی گفتم اینجا دیگه شک ندارم قاب گوشیم و پیدا میکنم.
    بله مغازه سومی زمانی به مغازه دار گفتم اول گفت نه ، ولی بعد گفت یه لحظه اجازه بدین و رفت و یه قاب محکم و خوب رو برام آورد.
    الان که نگاه میکنم، چه قدر زندگیه آگاهانه راحت و آسان و بدون دردسر است .
    و الان که در حال آموزش دیدن آموزشهای استادم هستم ناآگاهیهای قبلی را که نگاه میکنم ، میبینم چه قدر راحت با آگاهی میتوانستم از آن مسایل به راحتی بگذرم .

    ۱۴۰۱-۰۳-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    خدا همینجاست ، در همین نزدیکی، نکته جالبی که گفتید استاد اگر برای انجام کاری، حسمان به ما چیزی گفت و هوسمان به ما حرفی زد، و آن خلاف باور خانوادگی و قانون پزشکی بود باید آن را برای سلامتیان انجام دهیم و اگر به آن بگوییم در واقع به سلامتیمان نه گفتیم .
    حسهای ما همان سنسورهای حساس بدنمان است که با بله و نه گفتن به ما در واقع آلارمهای سلامتی را در بدن ما به صدا در می آورند
    امروز که داشتم این فایل و گوش میدادم با نگاهی به انگشتانم یاد چند وقت قبل افتادم ، آخه به شدت ناخن های دو دستم شکننده و پوسته پوسته میشدند .
    خیلی ناراحت بودم و از طرفی هم یاد گرفته بودم که توجه روی ناخواسته اون رو شدیدتر میکنه.
    گفتن همین حرف هم باز یعنی توجه ، به اصرار یکی از دوستانم قرص مولتی ویتامین برای مو و ناخن خرید ولی خدا شاهده که دست نخورده موندن .
    همش با خودم میگفتم بدن من خودش هوشیار به همه مسایل و اتفاقات روحی و جسمی من است .
    اون خودش داروخانه سَر خود است . خلاصه ، تا زمانی که این فایل رو گوش دادم من متوجه این موضوع نشده بودم، که مشکل ناخن هایم حل شده است .
    امروز ذهنم عجیب درگیر این موضوع بود که تغذیه ی من عوض نشده ، چه عاملی باعث این اتفاق شده بود ، به یکباره یکدفعه یادم اومد که من دوز سوم واکسن رو نزدم .
    عجیب با قدرت میگفتم من نمیزنم و طوریم نمیشه ، اکر دوستان و اطرافیانم زده بودن و اصرار که برو بزن .ولی من سکوت میکردم و از درون میخندیدم که آقا من سالم هستم ، آخه چرا برای بار سوم سم ضعیف شده رو وارد بدنم بکنم . اشتباه پشت اشتباه کافیه .
    و نرفتم بزنم که نرفتم .
    و خلاصه اینکه باور نکردم ، که نکردم که نکردم . و یهویی گفتم میشه دلیل خوب شدن ناخن هایم شاید همین موضوع بوده ، چون همون زمان بود که نوبت زدن دوز سوم بود و ناخنهای من هم خراب شده بودند .
    خواسته من خوب شدن ناخن های دستم بود ، از طرفی هم از خدا خواستم خودش این ووضوع رو حل کنه و اینکه در وجودم حسی یه دفعه بوجود اومد که. واکسن رو سحر نزن ، چه کاریه بزنی و تا یکهفته الی یک ماه حالت بد باشه و سرگیجه و…. رو تحمل کنی .و چون یاد گرفته بودم به خودم احترام بگذارم و برای خودم ارزش قایل بشوم .

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ،🌷درود فراوان به همه ی دوستان هم فرکانسی خودم .الخصوص مهربانترین استاد دنیا ،😍😍😍.آین فایل که امروز دومین بار دارم گوش میکنم .احساساتم برانگیخته شده که چقدر زیبا توضیح دادین چه مثال های قشنگی زدین وچقدر آگاهی دهنده بود در واقع تکان دهنده بود . الان که این فایل گوش کردم چقدر اتفاق از گذشته برام افتاده که حضور خداوند. در زندگیم بوده وچقدر هدایت شدم ولی چون آگاهی نداشتم همین طوری رد شدم از کنارش ،😔.الان یکی از اتفاقات که در زندگی خانواده ام افتاد وباعث شد که برادرم هدایت بشه ..برادر وسطی من چند سال بود خودش رو درگیر اعتیاد کرده بود حدود پانزده بار به کمپ رفت ولی باز شروع کرد تا اینکه یک روز برای اینکه خانواده ی منو بترسونه که دیگه بهش کار نداشته باشند میاد جلو چشم مادرم تو حیاط بنزین رو سرش می‌ریزه میگه خودم آتیش میزنم ولی اصلا قصد خودکشی نداشته بود فقط الان خودش میگه جهت ترساندن پدرم که بزاره این مواد شو بکشه ..وبهش گیر ندن‌.وفندک دستش بود تا زده کلا بدنش آتیش میگیره فقط تونستن با پتو واب خاموشش کنن بدنش در حد بیست درصد سوخت درسته کلی غصه به همه مون وارد شد .چه رنجی کشیدیم وحدود یک سال تا وقتی خوب شد کلی عذاب کشیدن خانواده ام به غیر هزینه درمان از نظر روحی همه داغون بودیم ولی خدا رو شاکرم همین شد کسی که سال مواد صنعتی مصرف می‌کرده یه هویی بعد اون ماجرا مصرف مواد کنار گذاشت وحالش خوب شد چون به قول خودش مرگ جلو چشماش دید وازرهمون موقع اعتیاد کنار گذاشت .الان این فایل به من فهموند که چقدر خداوند بخاطر که ما به خواسته مون برسیم ممکنه یه ناراختی پیش بیاد فقط باید نگاه خودمون عوض کنیم ..پاینده باشی استاد عزیزم ..چون اگر برادرم اون سال این کار نمی‌کرد اون نمایش راه نمینداخت ممکن نبود هیچ وقت سالم شود ..

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق وسلامتی ،🌷درود و آرزوی سلامتی برای دوستان هم فرکانسی خودم الخصوص مهربان استادم ،❤️❤️فایل بسیار وپر از نکته واگاهی ،😊😊👏.وقتی فرزندم یه هویی میگه مامان من هوس فلان میوه کردم مطمعن بودم حتما نیاز بدن اون لحظه ی پسرم پس باید حتما برم بخرم براش.تا نیاز بدنش تامین شود ،،من امروز اتفاق جالبی برام افتاد .قبل اینکه این فایل رو گوش کنم ..امروز خونه ی مادرم بودم دیگه قرار بود با همسرم بریم شهر خودم که زندگی میکنیم ..دلم با رفتن بود ولی خانم برادرم گفت امشب نرو بمون کنار ما فردا بعد ظهر برو ..ولی حس من می‌گفت برو ولی من تو درو دربایستی گیر کردم وحی مو کنار گذاشتم خلاف میلم موندم و همسرم تنها رفت ولی دل شوره عجیبی داشتم ..اصلا دلم گرفت …ولی واقعا الان که جوش میکنم چقدر حس من درست بوده چون بلافاصله بعد چند دقیقه اتفاق های افتاد که من میگفتم ای کاش میرفتم ای کاش میرفتم ..چون یه موقعیت عالی برام پیش آمد که فردا صبح باید حتما شهر سبزوار می بودم واین موقعیت از دست دادم و اینکه باز جر و بحث های پیش آمد خونه ی پدرم که من کلا اعصابم بهم ریخت وبا خودم گفت اگر به حس خودم توجه میکردم است اتفاقات وناراحتی رو که حالم بده می‌کنه نمی دیدم .. والان با گوش کردن فایل به خودم متعهد شدم که خودم رو دوست داشته باشم وبه احساساتم توجه کنم ..احساس من گفت امشب برو با همسرت که به موقعیت برام پیش آمده بود می‌رسیدم وهم ناراختی که خونه ی پدرم پیش آمد من حداقل نبودم وحالم دگرگون نمیشد ..واقعا استاد خیلی خیلی ممنونم بابت این همه آگاهی که در اختیار ما گذاشتین

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
    خدایا شکرت
    خدایا شکرت
    خدایا شکرت

    خدایا شکر به خاطر تمام حس و حالهایی که این روزها دارم
    خدایا شکرت به خاطر عشقی که در وجودم نهادی
    خدایا شکرت برای تمام حس و حالهایی که این لحظه دارم .
    اونقدر این فایل زیبا و پر از نکته است که همواره انگار ۱۰ تا فایل رو با هم در یک فایل شما قرار داده اید .
    چند وقت پیش حدود ۶ الی ۷ ماه پیش ، روده درد شدیدی داشتم به حدی که از روی بدنم اشاره میکردم درد داشت . از شدت درد رفتم با معاینه گفت انسداد روده و کلی آزمایش و سنو گرافی نوشت .
    من آگاه از این آگاهی نبودم که اینجور راحت میتونم در مسیر هدایتهای خداوند قرار بگیرم . ولی تو مسیر بودم و در حال کار کردن روی خودم بودم .
    و دوره های قبلی استاد به من این اموزش رو داده بودند که من خالق زندگی خودم هستم و هیچ مریضی و بیماری وجود ندارد و همه چیز زاده ی فکر من است و من از ابتدا سالم آفریده شده ام .
    ذهنم درگیر این ماجرا بود که من طوری نبودم که چرا اینجوری شدم.
    خودم باید راهش و پیدا کنم .
    اوایل این دوره که شروع شد یکی از درخواستهام سلامتی سیستم گوارشیِ بدنم بود . و دیشب نصف شب که خواب از سرم پریده بود به واسطه ی گوش دادن این فایل فوق العاده طلایی ، یکدفعه نگاه کردم دیدم من درد ندارم و خوب شدم و مرور کردم اتفاقات قبلی ام رو دیدم بله من اوایل این دوره ی طلایی درخواست ابن موضوع رو داده بودم .
    و نااگاهانه چون کار خونه و بیرونم زیاده شبها، قبل از خوابیدن به مدت رب ساعت پاهامو میزدم به دیوار که پاهام آروم بشن و آرامش بگیرم .
    که البته همین موضوع هم باعث شد که یه خواسته ی دیگه ای در من شکل بگیره و اون رو نوشتم .
    و درست یه پیام رو گوشیم اومد که اگر روزانه ۲۰ دقیقا پاهای خود را به صورت قایم به دیوار بزنید تمام سیستم گوارشیه شما تنظیم میشه.
    دیشب در حین گوش دادن این فایل یکدفعه متوجه این موضوع شگفت انگیز شدم.
    وای خدای من عالیههههههههههه . استاد شما فوق العاده این ……
    این نکته که گفتین به هوسها و خواسته هامون آگاه باشیم و به نوعی اطاعت امر و گوش به فرمان سیستم بدن و احساساتمان باشیم .
    یعنی حاکمیت مطلق ماله ماست و حاکم و فرمانروای اصلی بر روی زمین و آفریده های خداوند ماله ماست .
    چون اشرف مخلوقات هستیم و تمام دنیا برای اینکه ما بتوانیم حاکمیت و فرمانروایی کنیم آفریده شده است . پس اگر ما از نعمتها و قلمرو فروانرواییمان دور هستیم و مانند پادشاهان در زمینه ثروت و سلامتی و عیش و نوش نمیتوانیم لذت ببریم مشکل از این است که هوس و احساس را کور کرده ایم .
    و روبند و نقابهای سنگین بر روی خود زده ایم تا جایی که این نقاب تبدیل به زره ای آهنین شده است.
    چرا اونقدر گلوی خودمون رو فشار میدهیم ، چرا نمیگذاریم دوست داشتنها و خواسته هایمان از درونمان بیرون بریزنند ، چرا بغض و کینه و حسادت و ترس از اینکه عابرو یمان میرود ،همه شده اند قفلهایی برای بسته شدن و بروز احساسات و خواسته هایمان، و حاکمیت و فروانروایمان بر روی این کره خاکی را از خود دور میکنیم.
    جالبه استاد دیشب هی میزدم عقب فایل و تا درست متوجه بشم . بیش از چند بار این کار و کردم . و اصلا این فایل کاملا یکجا معجزات سلامتی رو به صورت واقعی به ما نشان داد .
    و خدا و همان قل هوالله احد من را ببدار کرد .
    من قل هوالله احدم را دوست دارم .
    من اون و تو تمام لحظاتم صدا میکنم و خودم رو در پناه اون روی دستاش حس میکنم .البته خدا خیلی ظریف و نازک و احساساتیه اگر ذره ای حس من بد بشه ازش دور میشم .
    خدا اوج احساسه و با اهمیت دادن من به احساسات خوب و هوسهام هست که میتونم مثل ملکه ها در زندگیم فرمانروایی کنم .

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام ودرود خدمت استادعزیز
    ممنون بابت این فایل خیلی خوب بود من چندنکته رو دردفترم متوجه نشده بودم که باگوش دادن این فایل دوباره رفع اشکالش کردم
    خداروشکر الان تاحدودی با گوش دادن به مراقبه می توانم کمی صدای قلبم راتشخیص دهم هرچنداین راه بسیار طولانی وشیرین است
    خداروشکر باگوش دادن به این فایل وفایل های قبل خیلی بهتر متوجه می شوم که چرا تابه حال بعضی مواقع اشتباه می کردم والان دوباره برگشتم به گوش دادن ازاول فایل ها
    ودقیقا درست می فرمایید بعضی از فایل ها الان زمانش بوده چون یک مرحله به آگاهی نزدیک ترشده ایم
    ونکته ی مهم دیگر ایمان بود وتمرین آن که انشاءالله همگی درآن موفق باشیم
    سپاس بابت این همه آگاهی

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    به نام خداوند یکتا
    خدای بی همتا
    خدایی که همه چیز می شود همه کس را
    به نام عشق
    به نام او که او نامی ندارد، به هر نامی که خوانی سربرآرد
    به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست
    به نام God
    به نام الله
    به نام دوست
    به نام اوستا کریم
    به نام قاضی الحاجات
    به نام ارحم الراحمین
    …..
    نامش فرق نمی کند، زبانش فرق نمی کند، گویشش فرق نمی کند
    به هر نامی که صدایش کنی، پاسخ می دهد
    فقط کافی ست صدایش کنی
    ولی فقط باید او را صدا کنی

    خودش گفته: بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

    این فایل مرا به “قل هو الله احد” پیوندی دوباره داد. آن گونه پیوندی که با تمام سلولهای بدنم می خواهم این آیه را فریاد بزنم.
    الهی شکر برای این حس خوب
    الهی شکر برای درک یکتاپرستی
    الهی شکر به خاطر وجود استاد یکتاپرستی

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری