سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۵

امتیازدهی 5.00 از 5 در 32 امتیازدهی مشتری
(32 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

تجسم خلاق

در این جلسه مو به مو و ریز به ریز تجسم خلاق را می آموزید و متوجه می شوید که ابزار اصلیِ خلق رویاها در کجا قرار دارد و چگونه ما بر روی آن ابزار تاثیر می گذاریم و رویای مان را خلق می کنیم.

اگر بخواهیم خیلی ساده به شما بگوئیم که تجسم خلاق چیست که همه ی شماها راحت آنرا متوجه شوید، تجسم خلاق به چیزی شبیه همان خیره شدن های من و شما به نقطه هایی از اطراف گفته می شود که در برخی مواقع که ذهن ما درگیر موضوعی می شود ما دقیقه ها، ساعت ها و یا شاید روزهای زیادی را بدون آنکه متوجه شویم مرتبا به در و دیوار زُل می زنیم و به آن موضوع می اندیشیم.

در واقع آن موضوعی که به آن می اندیشیم آنقدر ما را در خودش غرق کرده است که ما از دنیای واقعی مان یا آنچه اطراف مان اتفاق می افتد کمتر می شنویم و بیشتر درون همان دنیایی که با خیره شدن در حال تماشای آن هستیم قرار داریم.

این دنیایی که ما در آن قرار داریم چیزی نیست جز همان رویادیدن یا همان با رویا زندگی کردن. و اگر کس دیگری در آن لحظه در کنار ما باشد هر آنچه را ما می بینیم او نمی بییند و هرگز آن دنیا را مشاهده نمی کند.

اگر به شما بگوئیم این دنیای خیالی که در آن لحظات با تمام وجودتان در آن غرق هستید بعدها می شود همان دنیای واقعیِ شما شاید باورتان نشود.

شما در حال انجام کاری و استفاده از ابزاری هستید که بهترین ابزار خلق رویاهای تان است و دارید کاری را انجام می دهید که بسیار راه و اصول درستی برای استفاده از این ابزار قدرتمند است.

اینکه به شما می گوئیم شما در حال انجام کاری بسیار درست هستید، زیاد خوشحال نباشید! چون اگر از این قانون و از این ابزار قدرتمند چیزی تابحال نمی دانستید به احتمال خیلی زیاد خرابکاری های خیلی زیادی نیز کرده اید!

به این دلیل می گوئیم خوشحال نباشید که شما در آن زمان هایی که با ابزار تجسم خلاق مشغول زندگی کردن در یک دنیای دیگری بودید شاید دنیای شما دنیای رویاهای تان نبوده و شما در دنیای نگرانی ها ، دنیای ترس ها، دنیای خشم ها، دنیای انتقام، دنیای دلسوزی ها و دل رحمی ها و ناعدالتی های خداوند (از نظر شما) زندگی می کردید یا بسر می بردید.

اگر آگاهی از کاری که انجام می دادید و از ابزاری که استفاده می کردید نداشتید خیلی وقت های بیشتری را به مشکلات فکر می کردید، مثلا به مشکلات جسمیِ یک فرد، مشکلات زندگیِ یک فرد، مشکلات مالی یا اخلاقیِ یک فرد، مشکلات اخلاقیِ یک جامعه، مشکلات اقتصادیِ جامعه، مشکلات مسئولان، مشکلات فقر و تنگدستی و گرانی و …. هزار موضوع دیگر که فکر می کردید خراب هستند و باید اصلاح شودند.

اگر بخواهیم به شما خبر خوب بدهیم باید بگوئیم: آفرین که توانستید ساعت ها و روزها تمرکز و توجهتون رو بر روی یک موضوعی بذارید و آن را جم و جور کنید و چنان تصاویر رنگی و قشنگی در ذهنتون از آن بسازید و در آن تصاویر غرق شوید، کارتون حرف نداشت، چرا که خیلی خیلی خوب از این ابزار قدرتمند خداوند برای خلق استفاده کردید!

اما اگر بخواهیم خبر بد به شما بدهیم باید بگوئیم شما بدترین استفاده را از این ابزار قدرتمند که برای خلق رویاهایتان باید از آن استفاده می کردید، کردید و خودتان را در دنیایی از مشکلات و بیماری ها در آن رویا غرق کردید و سپس روزی این دنیای خیالی که در در آن غرق شده بودید بخشی از زندگی خودِ شما می شود، یعنی بخشی از آن مشکلات یا بیماری هایی که به آن می اندیشید را به سمت خودتان کشاندید.

درست است که تجسم خلاق ابزاری بسیار قدرتمند برای خلق کردن است و آنچه در آن تجسم شود خلق می شود، اما این خطر هم وجود دارد که شما ندانی یا نتوانی چیزهای خوب و یا خواسته هایت را بر روی آن پرده ی ذهنی به تصویر بکشی و با ناآگاهی یا ناتوانی، خودت را در مشکلات و بیماری ها غرق می کنی و آنها می شوند جانشین رویاهای ذهنی ات و روزی هم که رویاها باید زندگی واقعی ات بشوند همین جایگزین ها می شوند جای رویاهایت، یعنی چیزی خلاف آنچه دوست داشتی و دوست داری!

توضیحات کامل در فایل با جزئیات داده شده است، این جلسه، جلسه سرنوشت ساز برای شما هست و از این جلسه به بعد با انجام تمریناتی که یاد می گیرید باید شروع به ساختن آن چیزی بکنید که در جلسه اول و دوم در دفترتان بعنوان خواسته نوشته بودید. و ما از این جلسه به بعد هر روز باید شاهد معجزات زیادی برای افرادی که به خوبی از پس این کار بر می آیند و آنرا خوب انجام می دهند باشیم.

 

شاد باشید

32 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۵

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

12 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به آنکه آفرید مرا😇
    سلام و درود فراوان
    استاد عزیز و مهربان

    قسمت پنجم دوره معجزه سلامتی.

    ✍واضح کردن خواسته ها
    گفتن و نوشتن خواسته با جزئیات کامل

    👌تصویر سازی و تجسم و رویاپردازی زبیا

    👌تمدید خواسته ها با سپاسگزاری دائم

    👌بایگانی های ذهن=عقل و منطق

    👌ذهن=در لحظه هر کجا میتونه بره و پذیرش به راحتی

    👌کنترل و مدیرت ذهن

    👌تصویر سازی آگاهانه

    بسیار زیبا. سپااااااااااااس💐

    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    یه نام آنکه جان را فکرت آموخت
    تجسم خلاق که همان قانون جذبه انگار
    غرق شدن در افکار و تصور کردن خواسته ها با جزئیات
    دقیقا طبق گفته استاد تمام این بیماری ها و نا خواسته ها در زندگی به دلیل همون تجسم خلاقی آیت که روی اونها داریم
    دقیقا برای من اتفاق افتاده 🤔
    الان که کامنتها رو خوندم هرچند که کم کاری کردم اما سعی می کنم که در افکار منفی غرق نشم 😐
    سعی می کنم به چرا ها گیر ندم از کنار چرا دارم عبور می کنم من مسوول خوشبخت شدن همه عزیزانم نیستم هیچکس به اندازه خود من نمی تونه ناجی من باشه
    برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید همیشه این تجسم با حال و هوای جدید باشه رنگ و بوی عادت رو نمیده
    فکر می کنم همیشه باید با چنان شو ر و حالی باشه که این ذهن به راحتی گول بخوره و سلامت و شادی جاری در زندگی ما باشه
    از اونجایی که تغییر سخته بنابراین تمرکز رو از روی ‌منفی بروی مثبت گذاشتن سخت است اما خواستن توانستن است.
    بدانیم که ذهن ما بی نهایت است پس بدانیم که تما م خوبی ها و لذت‌ها بی نهایت هستند فقط باید خواست تارسید
    و این جلسه نقطه عطفی است در رسیدن به خواسته ها
    ممنون استا برای توضیح این شاه کلید

    ۱۴۰۳-۰۳-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود به همه عزیزان و بزرگواران و جناب استاد عزیز
    سپاسگزارم از جناب استاد که با بیان بسیار ساده و روان و به قولی عامیانه نکات کلیدی و آموزنده جهان هستی و کائنات رو اینگونه راحت و آسان آموزش می‌دهند.در این فایل هم یه راه بسیار تا بسیار ساده و راحت و دردسترس اما فوق العاده کاربردی آموزش دادن که اگه با احساس درونی و قلبی همراه باشه و بتوانیم آن خواسته ای رو که داریم در فکرمان تجسم کنیم و با احساس درونی خودمون اون رو به تصویر بکشیم و در نهایت بتوانیم اون خواسته رو به مانند این که بدستش آوردیم حسش کنیم مطمعنن در عالم واقعیت هم بدستش میاریم فقط باید با عشق و احساس واقعی اون رو از ته قلبمون از خدا بخوایم و برای خواستمون حس خوب داشته باشیم اونوقته که کائنات دست بکار میشه تا مقدمات رسیدن به خواستمون رو به بهترین شکل بچینه و چنان کیفی داره وقتی که نشونه ها رو میبینیم که حساب نداره چون واقعا به همین صورت بدست آوردم خیلی چیزها رو.
    ممنون و سپاسگزارم از جناب استاد و سرکار خانم ایرانمنش که اینگونه در من و زندگیم تحول ایجاد کردن.
    من به انرژی و نور اعتماد کامل دارم.

    ۱۴۰۲-۰۷-۰۸
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان.
    تجسم خلاق یاهمان تصویرسازی ذهنی.اینکه این زمین حاصلخیز وپر محصول را خداوند در اختیار ما قرار داده تا محصول خودمان را بکاریم ومیوه های دلخواه خودمان را برداشت کنیم.همه وهمه برعهده ماهست که چه چیزی را دراین زمین حاصخیز می کاریم .
    خداوند این زمین را به همه ما انسانها بخشیده وهر کدام از ماهم براساس همان باورها وافکار خودمان این زمین را بار ور میکنیم .
    از اتفاقهایی که خودم تجربه کردم مثالی بود که من در مورد کار کردن در یک پیش دبستانی را سالها پیش تصویر سازی کرده بودم واز محیط آنجا خیلی خوشم آمد وحدودا ۵سال بعد من در آن محیط مشابه قرار گرفتم وهمانجا را تجربه کردم .اما قبلا از روی نا آگاهی بود وحالا که چند وقتی است روی خودم کار میکنم وبا چیزهایی که استاد به من یاد دادند دارم سعی میکنم که بذرهای آگاهانه تری را روی این زمین بکارم تامحصولات بهتری را درو کنم

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به دوستان عزیز
    استاد در این فایل در مورد تجسم خلاق صحبت کردند.
    تجربه ای که من دارم اینه زمان بچگی من تک فرزند خانواده بودم و به خاطر تنهایی پناه برده بودم به خیال پردازی و در عالم رویا بازی میکردم و کارهایی رو که دوست داشتم انجام میدادم و چون حس خوبی از اون رویاها داشتم باعث میشد که در اونها کاملا غرق بشم.و الان که به یاد میارم اون رویاها رو میبینم دارم اونها رو زندگی میکنم.و بخاطر اینکه تجربه بیشتری کسب کنم از چندتا از دوستانم راجب رویاهاشون سوال کردم،مثال یکی از دوستانم مربی آواز بوده در رویاهاش و حالا مربی موسیقی و آواز هست.یا دیگری همیشه در حال آشپزی بوده و حالا یک قناد هست😄و یکی از دوستانم که همیشه فکر میکرد که آدم بیچاره و بدبختی هست و مشکلات همیشه برای اون پیش میان،خاطره تلخی داره اینه که همیشه در جوانی رویا پردازی می‌کرده که همسر اون آدم بداخلاق هست و همیشه اون رو کتک می‌زند و در واقعیت اون با مردی ازدواج کرد که اون رو خیلی کتک میزد و مجبور به جدایی ازون شد و این دوست من هر بار مشکل بزرگی تو زندگیش تجربه میکنه و مدام این ورد زبانش هست که خدا همیشه من رو عذاب میده اما اینطور نیست همه این اتفاقات از طرز فکر اوست.
    پس قطعا این تکنیک تجسم خلاق واقعیت داره اگر درست ازش استفاده بشه،زمانی که ما خواسته هامون رو همراه با احساس رویا پردازی کنیم و با اون زندگی کنیم به همه اون خواسته ها خواهیم رسید.
    مواظب رویاهامون باشیم تا زندگی شیرین برامون اتفاق بیافته🌸🌸🌸

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    من همانم که وارد مسیر نور شدم
    آن هم با عشق و علاقه ،آن هم با تمام وجود.
    سایت عزیزم ،سایت پر از عشقم ،سایت نفسم ،سایت پر از اتفاقات عالی ام ، سایت پر از آگاهی ام ، سایت پر از عشقم ،
    من راه رفتنم را عشق ورزیدنم را از تو آموختم ، آموختم که چگونه احساساتم را کنترل کنم و به مسیر درست هدایت کنم .
    آموختم چگونگیِ درست زندگی کردن در لحظه را ، آموختم چگونه بتوانم قانون زیبایِ عشق ورزیدن و مهربانی و بخشایش را
    تو به من مسیر زیبای معجزه پشت معجزه
    شگفتی پشت شگفتی را آموختی .
    و از همه مهتر من را معتاد به مسیر آگاهی کردی ، اعتیادی که در لحظه آگاهم به اینکه چه قدر از وجودم الان پر از عشق و نور و مواد است .
    و با کم شدن موادی از جنس عشق و نور و خدای درونم سریع مثل آدمهای معتاد خمار میشوم و خودمو به در و دیوار میزنم تا موادم رو تهیه کنم.
    اره مواد من چیزی از جنس عشق و شادی و رقص و خوشحالی و مهربانی و بخشش و حضور خداست.
    من با گوش دادن این قسمت از دوره ی معجزه ی سلامتی، تمام احساساتم رنگ تصویری زیبا را از جنس آرزوها و رویاهایم بر پرده ی خیال زندگیام نقش بست .

    سپاس از استاد بزرگوارم برای این همه روشنایی و نور ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    چقدر زندگی میتونه قشنگ و زیبا باشه وقتی قوانینش را یاد بگیری👌
    چه لذتی داره تصویر سازی ،تجسم کرون خواسته ها و ارزوها….و درنهایت خلق شدنشون
    یه نکته توی این فایل گفته شد که خیییلی مهمه،اینکه همین تصویر سازی هم نشه عادت نشه جنگل رفتن،حتما حتما با آگاهی با احساس انجام بدهیم و این خیلی مهمه.
    تجسم خلاق تنهاااااا ابزار رسیدن به خواسته هامون هست …چه ابزار خوبی،راحت،بدون خرج ،در دسترس…پس ازش استفاده کنیم و در اون زندگی کنیم.
    سپاس استاد🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیزم.
    چه زیباست که بتوانی با تجسم زندگی رویای خود را بسازی.که البته اگر همراه با احساس و ارسال فرکانس باشد.درست از باید سیر تکامل ما و شکل گیری آن خواسته سپری شود اما قطعا میرسیم به همه آن خواسته ها…
    همه ما در هنگام ورود به این مسیر زیبا خالق اتفاقات بسیار مهمی بوده ایم چون در آن زمان مشتاقانه و با انرژی بالا منتظر آن اتفاق بوده ایم و گاهی در اثر غفلت و بعد از سپری شدن زمان کم کم آن انرژی فروکش کرده و برایمان عادت شده اما امروز با شنیدن این فایل بیشتر آگاه شدم که نگذارم هیچ زمان برایم عادت شود و همیشه با شور و شوق و ارسال فرکانس همه خواسته هایم را تصور کنم .سپاس بابت کلید طلایی..

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیزم.
    چه زیباست که بتوانی با تجسم زندگی رویای خود را بسازی.که البته اگر همراه با احساس و ارسال فرکانس باشد.درست از باید سیر تکامل ما و شکل گیری آن خواسته سپری شود اما قطعا میرسیم به همه آن خواسته ها…
    همه ما در هنگام ورود به این مسیر زیبا خالق اتفاقات بسیار مهمی بوده ایم چون در آن زمان مشتاقانه و با انرژی بالا منتظر آن اتفاق بوده ایم و گاهی در اثر غفلت و بعد از سپری شدن زمان کم کم آن انرژی فروکش کرده و برایمان عادت شده اما امروز با شنیدن این فایل بیشتر آگاه شدم که نگذارم هیچ زمان برایم عادت شود و همیشه با شور و شوق و ارسال فرکانس همه خواسته هایم را تصور کنم .سپاس بابت کلید طلایی

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدای خوب و مهربانم
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    تجسم خلاق عنوان این فایل ارزشمند است و میشه با این تجسم میتوان زندگی را آنطور که دوست داریم ساخت با آنرا نابود کرد
    شرایطی که اکنون زندگی میکنم نتیجه تصورات و نقاشیهایی هست که پس از شکستهای زندگیم آنرا روی پروه ذهنم تصور کردم و چقدر عالیه وقتی این پرده را فقط خودت می بینی و طراح اون خودت هستی زبرا اینجا جاییست که هیچکس قدرت تغییر انرا ندارد و نمیتواند رویاهای تورا ازت بگیرد 👍
    این پرده مخصوص خودم هست و هر طور دلم بخواهد آنرا نقاشی میکنم و تجربه ثابت کرده پس از طی دوره تکامل آنرا لمس مبکنم بله اکنون من در رویای سالها قبلم زندگی میکنم
    من اکنون هم بر پرده ذهنم نقاشیهایی کشیده ام و هر روز آنرا تکمبل و اصلاح میکنم و میدانم باز هم دیری نخواهد گذشت که به آنها دست می بابم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام خدا
    با عرض سلام و ادب به همه دوستان عزیز و استاد بزرگوارم
    دوباره برگی دیگری از آگاهی رو شد که همه با اون آشنایی داریم و اوقات زیادی در روز درگیر این تجسم خلاق می شویم برای من بیشتر شاید بعد منفی اش بیشتر نمود داشته باشه با دیدن فردی بیمار یا معلول ، بی خانمان ،معتاد ذهنم بسیار در گیر این موضوع می‌شود و شاید مدتها نیز ادامه داشته باشه و از کسی ناراحت باشم نمی دونین توی ذهنم چه دعوای مفصلی می کنم وحتی گاهی آخر دعوا برای مظلومیت خودم اشک هم می ریزم واقعا چرا اینهمه جذب نیروی منفی، چون تمرکز ما روی غم ، غصه و ناراحتی است و باور داریم که اگه چیز بدی از ذهنمون بگذره مطمئنا اتفاق خواهد افتاد اما اگه چیز مثبت و خوبی رو بخواهیم اتفاق نمی افته چون من به این موضوع بار دارم که اتفاقات خوب برای من نیست به دلیل اینکه تمرکز من روی اتفاقات منفی است و خودم هم خبر ندارم پس باید تمرکز را از روی ناخواسته ها برداشت و روی خواسته ها گذاشت دلسوزی و همدردی بیجا نکرد راه رسیدن به خوشبختی سخت نیست به تمرین و تغییر دیدگاه نیاز داریم تا دنیا رو زیبا ببینیم از زندگی لذت ببریم هر چیزی ممکن و دست یافتنی است به شرط تمرین و تکرار درست آموخته های استاد عزیزم و به یاد داشته باشیم که تجسم خلاق نباید به یک روزمرگی تبدیل بشه یعنی تجسمی که به من حس خوشایندی رو انتفال ندهد و من رو شوق نیاورد تجسم خلاق نیست بلکه دیدن یک تصویر است بدون هیچگونه ارسال کدی

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .درود فراوان به استاد عزیزم ..🌷🌷🌷این فایل ارزشمند که در مورد تصور وتصویر سازی ذهن مون است …واقعا حیرت آور است ..چقدر قشنگه خواسته های خودمان را تو ذهنمان تصور کنیم واز ته دل خوشحال باشیم ولبخند بزنیم ..باید آنقدر غرق اون رویا شویم که فکر کنیم در واقعیت داریم زندگی میکنیم ..آنقدر تمرکز اون خواسته شویم که احساس رضایت مندی کنیم…سپاس از استاد بزرگوار

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام و درود به مستان عشق
    هر چقدر این فایل رو گوش میدهم و در مورد ش فکر میکنم ،بیشتر به ارزش انسانی و توانایی که خداوند در ما گذاشته ،پی میبرم .
    چقدر ما توانمندیم ،ما میتوانیم مسیر زندگیمان را تغییر دهیم ،با حسمان ،من در گذشته فکر میکردم این عقل من است ،که مرا اشرف مخلوقات کرده ،چقدر در اشتباه بودم، چقدر دست وپا میزدم ،چقدر رنج میخوردم، و چقدر روز به روز هم بدتر می شد .
    ولی اون ته تهای قلبم، میدانستم یه جای کار اشتباه است، و یه راهی وجود داره ،انگار با احساسم ،درخواستش را داده بودم و به این مسیر هدایت شدم ،حالا به این اگاهی رسیدم ،که این حس لطیف من است که میتواند کارهای بزرگ انجام دهد ،هر چند که سخت و زمخت باشد ،خوشحالم که به این اگاهی رسیدم ،هنوز هم دیر نشده من زندگیم رو از این به بعد انگونه که میخواهم میسازم مینویسم ،چون خدا بهش قسم خورده،و با احساسم و تجسم آرزوهایم،چون قوانین خداوند اینگونه می گوید،پس من آن را از نو میسازم،همون جور که میخواهم .✳️
    ممنونم استاد مهربونم ❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    احساس
    من
    دنیا
    خدا
    عشق
    مهربانی
    طبیعت
    حس پرواز
    پریدن
    همه و همه را با وجودم، با تمام زن بودنم ، با تمام احساسم لمس میکنم و درک میکنم و آزادانه آنها را بر تابلوی ذهنم با قلم مویی از جنس خواسته بر روی ذهن سفید و تمیزی که توسط دستان استادم به من هدیه داده شده است نقاشی میکشم.
    💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
    بوسه بر دستان استادی میزنم که من را کوبوند و دوباره با دستانش من را ساخت . 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    و من را تمیز کرد از هرگونه کثیفی و آلودگی و خاطرات تلخ و ناآرام و لوحه وجودم را مثل روز اولی که توسط خدایم خلق کرده بود کرد .
    من دوتا خدا دارم ،
    خدایی که من را آفرید و خدای دوم من استادم هستند که به واسطه اینکه من به وجودم خیانت کردم و امانتدار خوبی نبودم . استادم مثل پدری مهربان از راه رسیدند و با آگاهی‌ها و سخاوت و دست و دلبازی بی حد و اندازه اش من را شفا داد و دوباره من را ساخت .
    این ساختن دوباره نیاز به مراقبت زیادی دارد و نیازمند حفاظت زیادی دارد چون این بار این خلقت من آگاهانه است
    .
    این فایل ، فایلی عجیب و زیباست .
    انگار وارد یک دنیایی از بوم و رنگ و نقاشی می‌شویم.
    و با دستان خودمان و ذهنمان آگاهانه ، دست می‌بریم برای نقاشی کردن بر روی صحنه ی زیبای زندگی،
    هر چه حس و حالمان را آرام و عاشقانه و سفید و خوب نگه داریم خواسته های زیباتر و شیرین تری را نقاشی میکنیم و جزئیات بیشتری را بر روی تابلوی زیبای نقاشی مان،نقاشی میکنیم ‌.
    حواسمان به عاشقانه های دل و احساسمان باشد .تا تابلوی زیبایی با دستانمان طراحی کنیم .
    هر چه احساس بیشتری درون نقاشی ما جاری باشد، صحنه زیبا و فوق العاده ای نقاشی میکنیم.
    و دیگران نیز با دیدن این تابلوی زیبای نقاشی ما احساس ما را از دیده ی احساس و قلبشان درک می‌کنند و در ذهن دیگران هم این صحنه زندگی ما تاثیری زیبا و عالی می‌گذارد.

    خوشحال سپاسگزارم که نقاشی زندگی ام را به دست گرفته ام و می‌توانم تابلوی نقاشی زندگی ام را با افتخار به دیگران نشان دهم 🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام مجدد به خانواده عزیزم
    فایل بسیار عالی بود درباره قدرت تجسم خلاق واینکه مابااین توانایی منحصر به فردمان میتوانیم آینده وزندگی خودمان را خلق کنیم .
    من سالها قبل درامتحان رانندگی شرکت کردم ودرست یک روز قبل که برای تمرین رانندگی رفته بودم مربی به من گفت تو با این نوع رانندگی قطعا فردا قبول میشوی ومن اون لحظه از روی نا آکاهی خودم رو تجسم کردم که درمغازه شیرینی فروشی هستم ودارم خرید میکنم واز امتحان سربلند بیرون اومدم ودقیقا همین اتفاق هم برای من رخ داد
    ما این کار واین تجسم سازی ها را روزانه انجام میدهم وگاهی این ها برای ناخواسته های مارخ میدهند وکاملا طبیعی هست.اما ما در اینجا یاد گرفتیم تا بااستفاده از قدرت خدای درونمان وبا کمک جملات تاکیدی ومراقبه های روزانه روی خودمان کار کنیم وتجسم خلاق خودمان را به سمت خواسته هایمان هدایت کنیم❤️❤️❤️✨️✨️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام به استاد مهربان و ممنون بابت هدایتهاشون 🌹
    درست است که خداوند ما را اشرف مخلوقات کرده وبه ما قدرتی بزرگ و باور نکردنی داده است ،ولی خیلی ها نمیدانیم که چطور از این قدرت استفاده کنیم، و نمی دانیم که این قدرت همان احساس لطیف و قشنگمونه، که میتونه کوه ها رو جا به جا کنه.
    ما آگاهانه خواسته هامون رو مینویسیم و براش ،جملات تاکیدی میسازیم و تکرار میکنیم،اینجا مهمه که براش تجسم سازی میکنیم ،چرا ؟ چون وقتی ما خواسته ای که داریم رو به صورت براورده شده تجسم کنیم در ما هیجانی ایجاد میشود ودر ما شور و شوقی صورت میگیره و ما پر از شادی میشویم، واحساس رضایتمندی میکنیم ، که به همین حالت کد میگویند و به جهان هستی فرستاده میشود ،و به فرکانسی که فرستادیم جواب داده میشه و ما به نتیجه دلخواه میرسیم ✳️
    ❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود و عشق بر استاد عزیز و مهربان و دیگر عزیزان هم مسیر
    تجسم خلاق، شاه کلید رسیدن به خواسته های ماست که در صورتی که دیگر مراحل را تا اینجای کار خوب پیش آمده باشیم، می توانیم با استفاده از تجسم خلاق، مسیر رسیدن به خواسته های خود را کوتاهتر کنیم.
    هنگامی که از این روش در ذهن خود استفاده می کنیم، اگر واقعا آگاهانه آن را انجام دهیم، یک احساس رضایت بسیار عمیق در وجود ما نقش می بندد، یک حس خوشایند، یک لبخند درونی، یک آرامش و شادمانی ناشی از بدست آوردن آن چیز.
    بنابراین اگر تجسم خلاق با کیفیت باشد، باید احساس خوبی در ما ایجاد کند و تلفیق این دو مورد یعنی ترکیب تجسم خلاق با احساس خوشایند می تواند برای جذب آرزوهای ما بسیار کمک کننده باشد. زیرا همان طور که در جلسه قبل گفته شد، آن چیزی که به جهان هستی فرکانس ارسال می کند، همان احساس ماست .
    و نکته کلیدی دیگری که استاد در فایل بیان کردند این بود که تجسم یا همان تصویرهای ذهنی ما باید با جزئیات باشد و از آن مهم تر، اینکه ما با آن جزئیات زندگی کنیم. انگار که آن را واقعا بدست آورده ایم.
    واقعا که این فایل بسیار عالی، با کیفیت و آگاهی دهنده بود
    سپاس از استاد بزرگوار♥️🙏

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .سلام ودرود به استاد عزیزم .سپاس از خداوند که فرصت دوباره گوش کردن فایل های ارزشمند استاد به من داد .،😍تجسم کردن ذهن مان مراحل زندگی مان را کنترل خواهد کرد .ذهن ناخودآگاه ما دو ایده را قبول میکند ..همیشه باید قدرت ذهن ناخودآگاه رجوع کنیم ..ما از خداوند. کمک می خواهیم ذهن ناخود آگاهم پاسخ ما را خواهد داد .من الان همیشه خودم را در خانه ی بزرگ با یک حیاط زیبا تجسم میکنم .در پارکینگ این خونه دو تا ماشین شیک وگرون پارک شده .پول زیادی هم در حساب بانکی من وجود دارد ..من هرشب قبل از اینکه بخابم این پیام را به ذهن ناخود آگاهم انتقال میدهم ..من از همیشه شادتر هستم ..زیرا نعمت های خداوند را دریافت میکنم .قدرت الهی همیشه در زندگی من وجود دارد و همیشه از من حمایت می‌کند. ومن برای این همه پیشرفت و موفقیت سپاسگزاری میکنم ..ومن باور دارم قدرت الهی در وجود من امانت نهفته وپاسخ دعاهایم را میدهد. ..این همان خواسته ی قلبی من است ..میدانم وباور دارم ذهن ناخود آگاهم گسترش پیدا می‌کند واینده ی نزدیک در دنیای حقیقی براورده می‌شود ..برای این که خواسته هام برآورده شود آن ها را باید واقعی تر از همیشه تصور کنم ..خدایا از تو متشکرم

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای بی همتا ..سلام ودرود به استاد مهربونم ،❤️❤️❤️فایل پنج سلامتی همراه با هزاران نکته مهم ..همه ی ما همان طور که استاد فرمودند تصور خلاق تجربه کردیم ولی چون آگاهی نداشتیم نمی‌دونستیم تصور های منفی برامون چقدر مضرر بوده وچقدر با این فکر ها وتصورها آن ها رو به زندگی مون دعوت کردیم ..من یاد گرفتم تصویری سازی ذهنی ام فقط در مورد رویاهای بزرگی که میخام ..را تصویر سازی کنم ..الان که این فایل گوش میکنم تمام زندگی آنچه دارم وچه ناراختی که برام پیش آمده قبلا به هر کدومش فکر کنم وانها رو با ذهن ساختم ووارد زندگی ام کردم ..الان میخام به سلامتی ام به ثروت به آنچه کمبود در زندگی ام دارم فکر کنم ودعوتش کنم ..سپاس از استاد بزرگوار

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربونم .درود به استاد مهربانی ها ،🌷🌷جلسه ی پنجم وتجسم خلاق ..دقیقا استاد من اگر در این زندگی الان هستم وانچه دارم یه روزی آرزوی من بوده من روزی آرزو داشتم موتوری از خودمون داشته باشیم که با همسرم فرزندم پارک ببرم .‌‌‌‌سانی موتور داشتند رو حسرت می‌خوردم ولی الان دارم حتی ماشین دارم برام عادی شده دیگه شاید اون اشتیاق اون زمان را ندارم ..واینکه زمانی غرق چیزی میشه بارها شده خودم اینطوری شدم چشمانم فقط یه چیزی نگاه میکرد ولی اون لحظه اونجا نبودم یه جا دیگه بودم که یه هویی به خودم آمدم دیدم چند بار اطرافیانم صدام زدند میگن کجا سیر می‌کنی چند دفعه صدات زدیم جواب ندادی ..ولی من اون لحظه اونجا نبودم ..جایی بودم که داشتم فکرشو میکردم ..جسم تو خونه بود ولی روحم جایی بود که فکر شو میکردم ..الان دقیقا استاد این موضوع درک کردم ..گذشته همش تو تجسم منفی بافی میکردم وهمش تجسم میکردم که عزیزم از دست دادم و….ولی الان خوشی که در آینده منتظرش هستم رو تصور میکنم ..الان درک میکنم که چقدر با تجسم ها اونا رو دعوت کردم به زندگیم .من ناآگاه بودم وهمش میگفتم بدشانسی من …ولی الان خرسندم که جوانی دریافتم که چطور پیش برم با افکارم ،.واقعا چه کیف میدهد تجسم کردن وتو رویا ها زندگی کردند. ..خدایا شکرت من بهترین زندگی رو میخام وبا ذهنم خلاقم میسازمش …‌،💪💪💪💪

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق زیباییها
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    فایل بسیار آموزنده ای بود و راهکار رسیدن به اهداف را از طریق تجسم خلاق با گفتار ساده بیان کرده بودید👍
    در پایان فایل از مراقبه گفتید نیایش و عبادت خالصانه ای که آرزوی دیرینه من بوده و هست 🙏
    من از روزیکه فایل دوم که مربوط به مراقبه و نحوه انجام انرا عملا توضیح دادید ، تماشا و گوش کردم ، تقریبا هر شب به نیت مراقبه در جای خلوت و آروم وارد عمل شدم ولی متاسفانه تا کنون مشاهدات خاصی را نداشته ام اما انرژیم خیلی بهتر شده و امید وارم این بهتر شدن انرژیم ناشی از همین مراقبه باشه و روزی برسه که در شبانه روز بتونم چندین بار با خدای خودم خلوت کنم و وارد ناشناخته ها شوم و لذت ببرم انشاءالله 🙏💚🌺

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق .سلام ودرود به حضرت دوست استاد عزیزم ،🌷🌷🌷.جملات شما رو باید آب طلا نوشت استاد .دقیقا همین طوره چیز های که الان در زندگی دارم .دقیقا رویاهای سال های گذشته ی من است .،،ولی الان که بهش رسیدم برام عادی شده وزیاد ذوق ندارم ولی روز های اول که بهش دست یافته بودم انگار رو ابرها راه میرفتم ،،،تا چیزی رو داریم شکر گزار نیستیم .چقدر نمیدونیم ،،ولی وقتی که دور میشیم میفهمیم چقدر برامون عزیز بوده ،، همون طور که دوستان گلم مریم وسحر گفتند ،،وقتی شما از ایران رفتین ومن عکس تونو دیدم با آنکه در کرمان نبودم که از نزدیک زیارت کنم شما رو از نزدیک ولی تو ایران احساس نزدیکی داشتم ولی عادی شده بود مثل روز های دیگر ولی روزی که رفتین انگار تیکه ی از وجودم که عزیز از من سوا شده بود دلم حالت غریبی پیدا کرده بود وبغض داشتم وفایل شما گریه کردم اصلا دست خودم نبود ،،،باید اون لحظه اشک میرختم وانگار این فایل ها تنها مسکن روح من بود واحساس نزدیکی میکردم واروم میشدم که استاد که در هر نقطه ی جهان باشی بیشتر از قبل قدر تونو بدونم .قدر تک تک لحظه های که دارم میگذرونم .،،دیگه عین گذشته نباشم ،،از تمام لحظه هام استفاده کنم ،در مورد تصویری سازی که تجسم خلاق فرمودین واقعا دقیقا همین طور من قبلاً هرچی میخاستم می نوشتم وتجسم میکردم دقیق بعد مدت کوتا بهش می‌رسیدم .وبا این فایل ارزشمند بیشتر روی اون پرده ی ذهنی کار میکنم ،همین الان با گوش دادن این فایل خونه ی رویاهام حتی داخلش دارم زندگی میکنم وروی بالکن زیبا ودلبازش رو صندلی نشستم وهم از هوا تازه لذت میبرم هم دارم فایل استاد دارم گوش میکنم ..واقعا چقدر لذت بخش است ،،ممنون از شما استاد عزیزم

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود بر همه دوستان هم سایتی و استاد بزرگوارم🌺
    سحر عزیزم♥️
    کامنت پر از عشق و آگاهی ات را خواندم و در لابلای آن حس مشترکی یافتم!
    حس دلتنگی
    دلتنگی ناشی از رفتن استاد از کرمان و از ایران
    و در درون این حس دلتنگی، حس آشنای دیگر
    حسی شبیه حسرت!
    آری حسرت از دست دادن کسی یا چیزی!
    حسرت قدر ندانستن کسی یا چیزی!
    حسرت عادت کردن! عادی شدن! معمولی شدن!
    حسرت آگاه نبودن، هوشیار نبودن از داشتن کسی یا چیزی!
    دقیقا همان طور که استاد در این فایل ارزشمند بیان کردند که نباید وجود چیزی و یا حتی انجام دادن کاری، از حالت آگاهی برای ما خارج شود و تبدیل به عادت و روزمرگی شود.
    مثلا در نماز خواندن، در واقع ما با یگانه قدرت عالم در حال صحبت، شکرگزلری و بیان خواسته های خود هستیم ولی چقدر با حضور قلب و آگاهی نماز می خوانیم.
    در مراقبه ، در تجسم کردن و در انجام دادن هر کاری، همین طور است.
    یعنی اگر ما در آن زمانی که ان کار را انجام می دهیم، در آن لحظه حضور و آگاهی نداشته باشیم و ادراک خود را در آن زمان، فعال نکنیم، آرام آرام، انجام دادن آن کار تبدیل به عادت می شود و لذت درک آن را از ما می گیرد و حتی ما را بی نتیجه برمی گرداند.
    آری سحر عزیزم، دیروز که صحنه رفتنِ استاد را نظاره می کردم و با اشکهای ناخواسته ام، ایشان را بدرقه می کردم، فهمیدم که چقدر در مدت حضور ایشان در کرمان، ناآگاهانه رفتار کردم و قدردان لحظات حضور ایشان در کنار خودم نبودم.
    و امروز جهان به من یادآوری کرد که قدردان و سپاسگزارم داشته هایم باشم که در غیر این صورت، آنها را از من می گیرد و یا دور می کند.
    دلم می خواهد همیشه این آگاهی را به یاد داشته باشم تا دیگر حس حسرت و افسوس را تجربه نکنم.
    و می دانم که باید تسلیم این شرایط باشم و پذیرش آن را داشته باشم، پس تلاشم را می کنم و خداوند را سپاسگزارم به خاطر این آگاهی ها، گرچه این آگاهی ها از درون اتفاقات به ظاهر تلخ روی می دهد🙏
    و برای استاد عزیزم، استاد عشق و مهربانی، استاد یکتاپرستی ، آرزوی بهترین ها را دارم و تا پایان عمرم، از حضورشان بهره می برم، چه در کنارم حضور فیزیکی داشته باشند و چه نداشته باشند. چرا که دلهای ما، انرژی ما و درون ما همیشه بهم وصل است و من برای حفظ این اتصال زیبا، عاشقانه تلاش می کنم♥️♥️♥️

    ۱۴۰۱-۰۲-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️

    استاد عزیزم ، زندگیه الان ما دقیقا رویاهای سالهای گذشته ما هستند . و چه زیبا الان که حس دور شدن شما از دیار کرمان همراه شده با گوش دادن چندین مرتبه من از این فایل زیبا .
    انگار من باید برای چندمین بار این فایل رو گوش کنم و این نکته اموزشی و أگاهانه فوق العاده شما همراه بشه با رفتن شما ، با ندین شما ، که قشنگ این موضوع برای من تفهیم بشه .
    که شدت و هیجان شکل گیریهای خواسته هام رو باید همیشه حفظ کنم ، درست مثل زمانی که دیدن شما از نزدیک جزو یکی از خواسته های من بود ولی من هیجان و شدت شکل گیری خواسته ام رو حفظ نکردم ، کم کاری کردم ، تا اینکه امروز خداحافظیه شما رو دیدم.
    امروز بزرگترین درس زندگیم و سخت ترین آموزش عملی و قانون زندگی رو با تمام وجودم درک کردم .
    زمانی که به ارزو و خواسته ام رسیدم همواره باید شدت و هیجانم و نگه دارم تا اینکه همراه با آن خواسته ام رشد کنم و به جاهای خوب و عالی برسم و تضادها رو پله هایی برای رسیدن رشد و کمال در جهت رسیدن به خواسته های عالی ترم بدانم .
    مرسییییییییی استاد 🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️
    استاد عذر خواهی من و بپذیرید که شاگرد خوبی نبودم ، دانشجوی خوبی نبودم ، هواسم پرت شد ، داشتن شما رو ارج نگذاشتم ،
    استاد شرمنده ام که بازیگوشی کردم ، شرمنده ام که کم کاری کردم ، شرمنده ام که استادی چون شما در یک قدمیه من بود ولی من غافل از نشستن در کرسی شاگردیه شما بودم ، و درگیر روزمرگیهای همیشگیه زندگی ام بودم .
    استاد جان اشک امانم را بریده . ولی خوشحالم از ریختن این اشکها ، از اینکه درونم پر از دلتنگی و پر از حس افتخار است ، از اینکه چشم و گوشم باز شد و درس بزرگ زندگی ام را از دانشجویه شما گرفتم .

    و این جلسه رو با تمام وجودم با قطره ،قطره های اشکهام درک کردم.

    و اما زندگی ….
    با همین هیجانها ،
    با همین حس حالها
    و با همین اشکها زیباست
    و دلنشین و هیچ زشتی و نازیبایی وجود ندارد .🌹🌹🌹🌹

    بزرگترین اعتراف من تو این روزهایی که دارم به تولد یکسالگی از عاشقانه و اگاهانه زیستنم در کنار استاد بزرگم نزدیک میشه ، همین حس ذوق زیستن و زندگی کردن عاشقانه و آگاهانه ام است .

    دقیقا ۱۱روز دیگه اولین روزیه که من وارد سایت شدم و یکسال از این اشنایی میگذره . و انقدر من درس در این یکسال گرفتم ، انقدر من رشد شخصیتی و روحی و فکری داشتم ، که فکر میکنم انگار ۱۰۰۰ سال در حال اموختن بودم .
    من تا اخر عمرم مدیون شما هستم . چون من رو از یک باتلاق و از سیاهی و نا کجا ابادی نجات دادین . چون من رو آگاه کردین به عاشق بودنم نسبت به خودم ، به درست زیستن در این دنیای فراوانی .
    سپاس استاد عشق و اگاهی در این روز زیبا

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ هم با بزرگترین درس زندگی ام به پایان رسید .
    ماه اردیبهشت ماه بسیار زیبایی بود پر از حس تولدهایی برای من بود که قابل وصف نیستند . 😍😍😍

    ۱۴۰۱-۰۲-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    بنام عشق وخالق زیبایی
    خداروشکر وبسیار عالی وزیبا
    خوشحالم ومیتونم بگم وبنویسم که حس خوب این روزهامو اول مدیون خالقم که عاشقانه دستمو گرفته وآنقدر سرمست وشادم که برای سالهای آینده ام تماما عشق وشادی رو تجسم میکنم
    منی که قبلا تجسمی جزء اضطراب ونگرانی نداشتم آنقدر حال دلم خوبه که انگار روی ابرهام
    ابرکه نه البته درپناه دستان خداوندم
    واقعا الان عاشقانه اونو میبینم لای هر گوشه وهر تکه وجودم وهر چیزی رو دارم باهاش قسمت میکنم حتی توی تجسم دویدن هایم در دشت وعبور از رودخانه های خروشان وپای تابلوی نقاشی هایم او را حس میکنم
    استاد به نظرم خدایک لطف ویژه به شما داره چون من تا قبل این سایت خدارونمیشناختم وروزی که ازش کمک خواستم خودش آدرس شمارو به من داد
    ازش ممنونم که توسط شما خودشو بهم نشون داد وممنونم منو درکنار دوستان عاشقی قرار داد که همگی داریم اونو حس میکنیم

    ۱۴۰۱-۰۲-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت عشق .🌷🌷مهربان استادم سلام ..امروز برای بار دوم این فایل ارزشمند گوش کردم ,،😍😍😍 امروز این فایل رفتم موقع پیاده روی با هندزفری گوش کردم …چند دور که دور میدان محله مون راه رفته بودم ولی آنقدر غرق شده بودم که نفهمیدم که چطور یه ساعت گذشت ومن وارد اون تجسم خلاق شده بودم ..🧡🧡.استاد عزیزم چه زیبا مثال زدین ،،،چه روزهای گذشت ومن خدا رو نمی‌شناختم ووفقط میرفتم وارد جنگل میشدم وبرمیگشتم ونماز طبق عادت می‌خوندم واصلا از معنی نماز سردر نمیوردم وفقط ترس از خدا بود که اگر نماز نخوندم اون دنیا تو آتیش ما رو میندازه ومجازات میکنند،،ولی وجود شما در زندگی ام فهمیدم چقدر فکر اشتباه بوده وچقدر در ناآگاهی روزها رو گذروندم ،،ولی با آنکه آگاهی نداشتم ولی چیزهای که میخاستم تو زندگی از قبیل وسایل زندگی تو زندگی ام تجسم میکردم ودقیقا اون مبل واون پرده ومدل شو تو خونه ام تجسم میکردم ولی راحت معجزه میشد وبعد مدتی کوتا اون موارد می‌خریدم برای خونه ،،،🌷🌷🌷.وتجسم من در دنیای واقعی به حقیقت پیدا می کرد والان این معجزه بزرگ را که از طریق شما بزرگوار فهمیدم ،،🌷🌷بزرگترین هدیه برای ماست استاد عزیزم عاشقانه دوستتون دارم ..بزرگ مرد من 😍😍😍

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خالق هستی
    سلام و درود به دوستان هم فرکانسی
    کامل درک میکنم و ایمان دارم به حرف های استاد.
    من زمانی که بچه بودم ،بچه خیالبافی بودم همیشه در رویاهایم سیر میکردم و با آن تصویر سازی لذت میبردم و احساس خوبی داشتم.چون در واقعیت زندگی سختی داشتم میخواستم که وقتم را در رویا سپری کنم تا ناراحتی کمتری ببینم…اما چون آگاهی نداشتم فقط در چند مورد تصویر سازی میکردم. این عادت من تا ۲۰سالگی ادامه داشت.و الان که به آن رویا بافی ها فکر میکنم میبینم همه آنچه تصویر سازی کرده بودم به واقعیت تبدیل شده،
    اکنون ایمان دارم که تصویر سازی همراه با احساس قطعا میتواند تمام خواسته های ما را براورده کند.

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق هستی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    این فایل را فعلا فقط یکبار دیدم و گوش کردم و لذت بردم و انچه مینویسم حاصل همین یکبار گوش کردن هست
    بله من خیلی سالیان قبل یعنی زمانیکه در یک وضعیت نه چندان دلچسب بودم ، بر پرده ذهنم رویاهایی را از زندگی تجسم میکردم که اون زمان برایم یک جوک بیشتر نبود و آرزویی دست نیافتنی تلقی میشد ولی اکنون در همون شرایط دارم زندگی میکنم .. ما انسانها بشدت فراموشکاریم و خیلی زود یادمون میره کجا بودیم و چی آرزو داشتیم و اکنون کجاییم و باز هم آرزوهای دیگری همیشه بر پرده ذهنمون نقش بسته و تمامی ندارد…
    خیلی خوبه که نقشهای قبلی را که در ذهنمون هک کرده بودیم و امروز لمس میکنیم بشناسیم و شکرگزار داشته هامون باشیم تا در آینده نیز شاهد موهبتهای بیشتری از سوی پروردگار باشیم زیرا ما اشرف مخلوقات هستیم و اگر برای بدست آوردن هر چیزی اراده کنیم ، یقینا بهش میرسیم و برامون غیرممکن وجود ندارد💪
    در جای دیگری از فایل که مثال آمپول زده شد من دقیقا برام پیش اومده که مثلا از ایجاد یک تصادف به خیر و خوشی رد شده ام ولی هر زمان یادم میاد که اگر اونروز مثلا فلان حرکت رو نکرده بودم چی میشد الان بی اختیار از جا میپرم و بهم میریزم و از این سری جریانات زیاد دارم یعنی تموم شدن یک جریان و بخیر گذشتن اون در گذشته ، حال فعلی منو تحت تاثیر قرار داده است
    سپاس ازاین فایل ارزشمندتون 🙏🌹

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ..سلام به حضرت عشق ،🌷🌷🌷. زندگی الان من دقیقا رویایی چند سال پیش من بوده مخصوصا طی این سال اخیر که خواسته هام باز کردم وجز به جز نوشتم ..مطالب این فایل که در مورد تجسم خلاق بسیار عالی بود الان این فایل گوش کردم که الان در دوران طلایی زندگی ام هستم که آنقدر آگاهی پیدا کرد م که با تجسم خلاق .که ما تو زندگی خیلی انجام دادیم ولی راحت از کنارش رد میشیم ، من دوران نوجوانی شب ها موقع خواب میرفتم تو رویا وبا هاش زندگی می‌کردم دوران قشنگی بود شاید ساعت رد میشد من اصلا نمی‌فهمیدم چقدر گذشته ..انگار در دنیای دیگه ی بودم که اون لحظه اون زمان انگار روح ام جایی دیگری بود ..همه ی دلخوشی ام شب بود که من وارد رویا میشدم ،،😍😍😍استاد عزیزم امشب با گوش دادن این فایل یاد اون روزها افتادم والان غبطه میخورم که اون روزها اصلا آگاهی نداشتم ولی همش تجسم میکردم ولی ای کاش چیزهای قشنگ را تجسم میکردم ،،،،،خدا رو سپاسگزارم که از طریق پیام آور هستی مهربان استادم که واقعا دست مریزاد دوباره منو بیدار کردی که من باز بتوانم یه پله دیگر به بالا برم برای رسیدن به خواسته ها ،,,وای چقدر این فایل ها زیباست استاد .. انگار دوباره دریچه ی پر از نور های طلایی به زندگی وارد میشود. همه خونه ی ما نور طلایی برداشته ومن غرق این همه زیبایی شدم ،😍😍.

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    هزاران درود و سپاس بر استاد بزرگوار
    واقعا مطالب بسیار ارزنده ای در این جلسه بیان شد.
    مطالبی که درباره تجسم خلاق بیان کردید، بسیار ارزشمند است و ارزشمندتر از آن، نکات بسسسیار کوچکی بود که شاید رازهای نهفته و کلیدهای موفقیت در تجسم خلاق است که همان موضوعات مهم آگاه بودن، هوشیار بودن و داشتن احساس می باشد.
    و تاکید شما بر این موضوع که نباید تجسم خلاق به صورت یک عادت یا یک عمل ناآگاهانه صورت پذیرد که در این صورت تبدیل می شود به جنگل رفتن و در واقع حاصلی برای ما ندارد.
    در واقع من شخصا بعد از گوش دادن به این فایل، قدرت عجیبی در درونم احساس کردم. قدرتی که به من یادآور شد که اشرف مخلوقات خداوند هستم و روح خداوند در من است. قدرتی که به من متذکر شد که من جزئی از کل هستم و تمام خواص و ویژگی های آن قدرت کل را دارا هستم، پس من مثل او خالق هستم و می توانم بیافرینم، آری می توانم بیافرینم هر آنچه را که بتوانم تجسم کنم.
    در واقع هر آنچه را که قادر باشم بر پرده ذهنم ترسیم کنم، می توانم در جهان بیرونم خلق کنم💪
    و بی جهت نیست که خداوند در قرآن فرموده: ” من قدرتی به انسان داده ام که می تواند کوه ها را جابجا کند” و این قدرت، فیزیکی نیست بلکه ذهنی ست و ما با ذهن خود، قادر به انجام هر کاری هستیم.
    خدا رو هزاران بار شکر به خاطر این آگاهی ها
    خدا رو هزاران بار شکر به خاطر این قدرت
    خدا رو هزاران بار شکر به خاطر وجود استاد ضیاء عزیز که پیام آور حق است🙏🌺🙏🌺

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    توی فایل یه جا گفتید:زندگی زیباست….بله دقیقا زندگی خیلی زیباست…”زندگی زیباست ای زیباپسند زیبه اندیشان به زیبایی رسند آنقدر زیباست این بی بازگشت کز برایش میتوان از جان گذشت”
    خیلی این شعر را دوست دارم میگه زیبه اندیشان به زیبایی رسند یعنی اون کسایی که زیبا فکر میکنند و همه چیز را زیبا میبینند به زیبایی میرسند….فقط و فقط بستگی به این داره ما چی احساس میکنیم و به چی فکر میکنیم و چیو توی ذهنمون پرورش میدیم و چیو آبیاری میکنیم به چی داریم ثانیه به ثانیه فکرمیکنیم و جیو تجسم میکنیم…زیبا بود استاد عالی👌👌👌وقتی که راجع به قدرت تصویر ذهنی صحبت میکردین…خیلی چیزها عین پرده سینما اومد جلوی چشمم….دقیقا همینه به درد،ترس،مرگ و و و و فکر کنیم دقیقا حسشون میکنیم و طعمشون را میچشیم…..و برعکسش چیزهای خوب چیزهایی که باعث خوشحالی و لذتمون میشن….جشن ها ،تولدها،عروسیها و هزاران خاطره خوب باعث میشه حالمون،حسمون خوب بشه و خلق کنیم حس خوب را
    سپاس استاد سپاس🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبا
    سلام ودرود خدمت استاد گرامی
    شاید اولین بار باشد که مشتاق درس های جدیدم هستم درکلاس های قبل سالهای گذشته نگرانی واضطراب روداشتم ودوست داشتم که کلاس ودرس تمام شود وآزاد
    حال دراین کلاس جدید مشتاق درس های جدید ونکته هایی که قلبم باتموم وجود خواستار آگاهی وشنیدن است
    کمی سنگین بود دوبا راز صبح گوش دادم بار اول فقط شنیدم ولی خداروشکر باردوم بهتر درک کردم
    برداشت خودم ازدرس درمورد فرق ذهن وعقل صحبت کردین بااین مثال برای خودم واضح شد
    ذهن یعنی خودواقعی م وشکل دادن به هدف ها وبرنامه هایی که خودم دوست دارم وبه آن ها شکل بدهم براساس انتخاب های خودم
    عقل خود واقعی براساس شنیده ها وباورهای دیگران واین همان محدودیت است ونگرانی
    نمی دونم چقدر درست فهمیدم یانه ولی طبق گفته های شما ذهن می تواند بسازد خود واقعی م را بدون هیچ محدودیت وترسی
    من خودم سالها قبل براساس ناآگاهی که داشتم خیلی اتفاقات بد رو تجربه کردم دلسوزی ها نگرانی ها وگوش دادن به در دل های بقیه درمن فقط ناراحتی ایجادمی کرد بدون اینکه بتوانم کمکی کنم فقط آنها را وارد زندگی م می کردم
    ولی الان تمام تلاشم این است که خودم باشم وبرای انتخاب های خودم تلاش وبا عشقی که درخودم ایجاد کردم حال می توانم انعکاسی از عشق ومحبت به دیگران باشم بدون دریافت غم وناراحتی از سمت آنها
    درمورد رشد مثبت ورشد منفی صحبت کردین خیلی جالب بود که بسیاری مواقع رشد منفی داشتیم که ناآگاهانه بوده والان متوجه آن شدم
    حال باید آگاهانه فکر کنم تصور کنم بسازم زندگی جدید که تابه الان لیاقت آن راداشته وازکنار آن ردشدم

    استادخوبم خیلی سپاس گزارم بابت ایجادحس خوب درزندگی م
    الان که این کامنت رو می نویسم منتظر دریافت مدرک کلاس زبانم هستم وخیلی خوشحالم که توانستم بااعتمادبه نفس شرکت کنم وآزمون بدهم وبانمره خوب قبول شوم
    درحالی که اگر باافکار قبل زندگی می کردم هیچ وقت سمت این خواسته نمی رفتم
    سپاس گزارم از صمیم قلبم وبرای همه ی دوستانم آرزو دارم که تجربه کنند این حس وحال خوب رو

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری