سبد خرید
خداوند کیست- خداوند چیست- سریال امپراطوری عشق

سریال امپراطوری عشق | پارت ۱۵

امتیازدهی 4.93 از 5 در 61 امتیازدهی مشتری
(60 بازخورد مشتری)

راز آرامش روزانه‌ات همینجاست!

خداوند کیست یا خداوند چیست؟

(فایل صوتی)

خداوند کیست یا خداوند چیست؟

(فایل تصویری)

خداوند کیست یا خداوند چیست؟

وقتی می‌پرسیم خداوند کیست، ناخودآگاه در ذهن ما تصویری از یک شخص و یا یک موجود زنده ساخته می‌شود که می‌تواند ببیند، بشنود، حرف بزند، نفس بکشد و … چیزی شبیه یک انسان، اما شاید در ابعاد خیلی بزرگتر.

خداوند در باور ما

حتی ممکن است در گذشته شما هم مثل من چیزهایی شنیده باشید که خدا در آسمان‌ها‌ است و دفتر قلمی دارد که در هر لحظه تمام اعمال انسان‌ را از کوچک تا بزرگ در آن می نویسد و روزی ما را پای میز محاکمه می‌برد و بابت تک‌تک اعمال و رفتارمون باید مواخذه شویم.

خداوند از دیدگاه ما، تقریبا شبیه انسانی است که گاهی وقت‌ها مهربان است و گاهی وقت‌ها خشمگین، گاهی وقت‌ها حوصله دارد، حالش خوب است و پاداش می‌دهد و گاهی وقت‌ها حوصله ندارد و تنبیه می کند.

از بچگی به ما یاد داده‌اند که باید از خدا ترسید. گفته اند چوب خدا صدا ندارد. خدا به کسی رحم نمی‌کند، خدا با کسی شوخی ندارد و اگر کسی را غضب کند روز خوش نخواهد داشت.

گفته‌اند که خدا با کوچک‌ترین خطا، ما را تنبیه و مجازات می‌کند، آنهم نه مجازات معمولی، بلکه مجازاتی که مثلش را در هیچ جا ندیده باشی. گفته‌اند اگر فلان کار را بکنی یا نکنی، خدا چوب توی پاچه‌ات می کند و هزار حرف و حدیث دیگر!

این مدل حرف‌ها و شنیده‌ها به مرور زمان باعث شده است که در ذهن ما چهره‌ای ترسناک و ضحاک از خداوند شکل بگیرد که به جای عاشق خدا بودن همیشه از او هراسی در دل داشته باشیم.
شاید به همین سبب مردم جوری با خدا حرف میزنند که انگار قصدشان فریب دادن او هست. یعنی مثل این می ماند که می خواهند هندوانه ای زیر بغل کسی بذارند که ازش سوء استفاده کنند، با خدا هم همین جوری رفتار می کنند.

شاید به همین دلیل کسی به دنبال شناخت واقعی خدا نرفته و نمی رود و همه سعی دارند با زبان ریختن و خدا خدا کردن یجوری دل خدا را خوشحال کنند یا توجه او را به سمت خودشان جلب کنند و بگویند من را ببین که یار وفادار توام ای خدا!

اما آیا واقعا جنس و روحیات خداوند این است؟
قطعا خیر!

 

خداوند حس خوب است

خداوند نه تنها ترسناک نیست، نه تنها در غم و اندوه نیست، نه تنها تنبیه و شکنجه نمی‌کند، بلکه باید او را در شادی‌ها، سرخوشی‌ها ، رقص‌ها، از خود بیخود شدن‌ها و رها کردن‌ها احساس و تجربه کرد .
در آموزه‌های قدیمی همیشه به ما گفته‌اند که خدا کسی است که همیشه در حال کنترل ماست و چنانچه اشتباهی از ما سر بزند، او ما را مجازات می‌کند.

این شنیده‌های قدیمی باعث شده است که خیلی وقت‌ها کاری را که دوستش داریم انجام ندهیم. مثلا شاد و خوش‌زندگی کردن را از خودمان دریغ کنیم. مثلا خنده از ته دل نکنیم و هزاران محدودیت دیگر.

از ترس اینکه چگونه باید تاوان این گناه‌مان را بدهیم که مثلا شاد بودیم، که مثلا خندیدیم، که مثلا رقصیدیم، که مثلا خیلی خوش بودیم و خوشحالی کردیم و…

خداوند چیست سوال بهتری است

استادضیاء اعتقاد دارد که سوال خداوند کیست از اصل  اشتباه است در واقع باید به این سوال پاسخ دهیم که خداوند چیست؟
زیرا وقتی می‌گوئیم خداوند کیست، ذهن ما فورا به دنبال یک فرد یا یک موجوده زنده ی دارای پیکر می‌گردد و خیلی هم دوست دارد قبل از آنکه او را بشناسد، او را با چشم‌هایش ببیند.
حال آنکه خداوند یک انرژی است که در همه جا و در همه چیز جاریست! همیشه و هر آن در کنار ما حضور دارد، از رگِ گردن به ما نزدیک‌تر است، و جالب تر اینکه اصلا دیده هم نمی‌شود، چون شکلی ندارد.
ما هر نوع نگاهی که به خدا داریم، هر شکل و فرمی که او را باور کرده‌ایم، به همان میزانی که او را شناخته‌ایم و به او اعتماد داریم، او همان‌قدر، به همان شکل و به همان میزان در زندگی‌مان حضور پیدا می‌کند و کارگشا می‌شود.

دقیقا چیزی عین اعتقادمون رو از اون خدای نامحدود و بی نهایت در زندگی تجربه می کنیم. اگر باورمان این باشد که او موجودی ترسناک است او همیشه در زندگیِ ما خودش را به شکل یک موجود ترسناک نشان می‌دهد.

اگر باورمان بر این است که او یک موجود سخت‌گیر است او در زندگی ما همانقدر سخت‌گیر ظاهر می شود. اگر او را موجودی ناتوان و ضعیف می‌دانیم که از پس کوچک‌ترین مسائل زندگی‌مان بر نمی‌آید او همانطوری در زندگی ما خودش را نشان می‌دهد.

و اگر هم خدا را دریای رحمت و برکت و نعمت بدانیم، عشق بدانیم، شادی بدانیم، مهربان و بخشنده بدانیم، دست و دل باز بدانیم، کریم بدانیم و … باز او به همین شکل‌ها در زندگی ما ظاهر می شود.

شکل خداوند

در واقع خداوند هیچ شکل خاصی یا تعریف خاصی از خودش ندارد. خداوند آنچیزی می شود که من یا شما باور داریم، آن شکلی می گیرد که ما به او می‌دهیم، آن تعریفی پیدا می‌کند که ما به او می‌دهیم.

پیشنهاد ما به شما: خداوند همه چیز میشود همه کس را 

خداوند به همه شکل، فرم، اندازه، وزن و کارائی که ما بهش بدیم به همان اندازه و فرم در میاد. شما با اعتقادات و باورهای ذهنی‌تان تعیین می‌کنید که این خداوند چگونه در زندگی‌تان ظاهر شود. دقیقا درست مثل اعتقادتون ، نه کمتر و نه بیشتر، نه مهربون‌تر و نه غضبناک‌تر!

البته وقتی بحث اعتماد می‌شود همه‌ی مردم این ادعا را دارند که ما به خدا اعتماد داریم، می‌گویند همه‌ی زندگی ما دست خداست.

اما شاید آن‌ها از این موضوع غافل‌ند که این‌ها همه حرف هستند باید در عمل این موضوع‌ها را اثبات کنید. یعنی چقدر از حل کارها را به عهده خداوند می‌گذارید مهم است.

اینکه چقدر در زمان بروز مشکلات در زندگی‌تان آرامید نشان می‌دهد که  چقدر به خداوند اعتماد دارید نه اینکه چقدر خوب بلدید بگوئید من به خدا اعتماد دارم.

شناخت خداوند از بین تجربه‌ها

اگر خیلی خوب می خواهید بدانید خداوند کیست، کمی به آنچه دور‌ و برتان می گذرد دقیق‌تر شوید یا به زندگی خودتان دقیق‌تر نگاه کنید.

ببینید روزهایی بوده است که شما در کلی مشکلات فرو رفته بودید و هیچ امیدی به هیچ جا نداشتید و هیچ روزنه‌ای برای حل مسئله‌تان پیدا نمی‌کردید اما کمی بعد به ناگهان همه چیز عوض شده است.

همچنین روزهایی بوده است که همه چی‌تان مثل ساعت کار می‌کرده است و هیچ دغدغه‌ای نداشته‌اید ولی کمی بعد یا سالها بعد همه چیز را از دست داده‌اید.

حالا برگردید ببینید می‌توانید دلیل هر دو اتفاق را پیدا کنید و به این درک برسید که چه چیزی باعث آن اتفاقات شده است. چه چیزی بوده است که زندگی‌تان را متحول کرده است و چه چیزی بوده است که زندگی‌تان را از بین برده است.

اگر خیلی خوب و دقیق بتوانید حال و احساس آن روزهای‌تان را تداعی کنید و به یاد بیاورید، می‌توانید به این نتیجه برسید که در زمانی که همه چیز به یکباره تغییر کرده است احتمالا از همه جا و از همه کس بریده بودید.

وقتی در این حد از فشار روانی قرار بگیرید احتمالا تنها جایی که دل‌تان به آن روشن می‌ماند، درگاه خداوند است که هرگز از آن ناامید نمی‌شوید.

نگاه توحیدی به خداوند

تا زمانی که نگاه‌تان به دست آدم‌ها باشد و به امید آن‌ها زندگی کنید در بیشتر مواقع آسیب می‌بینید و یا آن‌ها ناامیدتان می‌کنند.

اما وقتی که از همه جا رانده می‌شوید، تمام درها را به روی خودتان بسته می‌بینید، دور و برتان را نگاه می کنید و خودتان را یکه و تنها می‌بینید انگاری تازه نگاه‌تان بر می‌گردد به سمت خدا، و او در آن زمان گره‌گشای کارتان می‌شود.

در حالت دوم آن جایی که هم چیز برای‌تان جفت و جور بوده است و در عین راحتی به یکباره همه چیز را از دست داده‌اید احتمالا یک ترسی مخفیانه در وجودتان زندگی می‌کرده است که آن ترس باعث شده است این روزهای سخت را قبل از وقوع احساس کنید.

در هر دو اتفاق چیزی که باعث آن شده است ریشه‌ای ذهنی دارد که همان باور و اعتقاد شماست. و این اعتقادات و باورهای ما هستند که تمام لحظات را رقم میزنند.

حال اگر در این لحظات بدانیم خداوند کیست و چگونه می‌توانیم از او کمک بگیریم خیلی راحت‌تر می توانیم مشکلات‌مان را به او بسپاریم تا برای‌مان حل کند.

اما اگر ندانیم که خداوند کیست و چگونه کار می‌کند شاید هر چه دست و پا میزنیم خودمان را بیشتر در مشکلات غرق می‌بینیم.

چیزی که همیشه می‌تواند شرایط یکسانی را برای ما رقم بزند این است که بدانیم این خداوند کیست و چگونه می‌توان از او برای حل مسائل زندگی کمک گرفت یا بدانیم چه زمان و چگونه کارمان را به او بسپاریم و خودمان کنار بایستیم.

شناخت و آگاهیِ بیشتر، همچنین اعتمادِ در عمل، به خداوند، می‌تواند مشکلات و رنج‌های زندگی ما را به حداقل برساند تا یک زندگی آسان، راحت و روان را تجربه کنیم.

جنس خداوند

خداوند یک انرژی‌ است که خودش را در همه جا و همه چیز جای داده است. یک هوش بی نهایت، یک قدرت بی نهایت، یک قدرت یگانه و واحد که مثلش در هیچ جا یافت نمی‌شود.

این خداوند همه چیز را با بی نهایت نظم آفریده و شکل داده است راه ارتباط برقرار کردن با این خداوند یک راه خاص و منحصر به فرد است که تنها از همان طریق می‌توان با او ارتباط برقرار کرد.

خداوند با یک زبان خاص و یکسری قوانین خاص که خود خالق آن بوده است کار می کند اگر ما آن قوانین را بشناسیم می‌توانیم در همه حال حضور خدا را در زندگی‌مان احساس کنیم.

او کامل و دربست در اختیار ماست و ما را به هر آنچه بخواهیم می‌رساند! اما هر انرژی‌ای را که بدهیم بازخورد همان انرژی را دریافت می‌کنیم.

یعنی هر احساسی که از ما سر بزند خداوند چیزی از جنس همان احساس را به ما بر می‌گرداند فرستادن احساس خوب مساوی با گرفتن احساس خوب‌تر به همراه اتفاقات و شرایط خوب‌تر، و فرستادن احساس بد مساوی با گرفتن احساس بدتر به همراه اتفاقات و شرایط بدتر.

اگر افکار و باورهای‌مان را نسبت به خداوند تغییر دهیم زندگی‌مان نیز تغییر می‌کند. اگر بخواهیم با همان عقاید قدیمی و همان خدای ترسناک و غمگین زندگی کنیم، همیشه در زندگی‌مان ترس و غم جریان دارد.

اگر هرآنچه می‌خواهیم را از خودش بخواهیم، آن هم با باور و احساس خوب، قطعا مثل همان را، حتی بهتر از آن را به ما می‌دهد. اما اگر خواسته یا ناخواسته احساس بد بدهیم، او هر آنچه نمی‌خواهیم را به ما می‌دهد، حتی خیلی بدتر از آن را.

این به این معناست که خداوند برای ما انتخاب نمی‌کند که چه چیزی بهتر است و چه چیزی بدتر، بلکه چیزی قوی‌تر از همان احساسی که از خود ساطع می کنیم را به ما بر می‌گرداند.

اگر احساسی خوب را از خود ساطع کنیم چیزی قوی‌تر از همان احساس خوب‌مان به ما بر می‌گرداند و اگر احساس بد را از خود ساطع کنیم چیزی قوی‌تر از همان احساس بدمان را به ما بر می‌گرداند.

خداوند ترحمی عمل نمی‌کند

خداوند، نه با التماس، نه با اشک و گریه، نه با غم، نه با ناله و نه با هیچ ابزار دیگری تحت تاثیر قرار نمی گیرد مگر با احساس ما. و در حالت درخواست و دعا یا احساس‌مان خوب است و یا بد.

 وقتی ما سوال‌مان این است که خداوند کیست، در پاسخ هم انتظار داریم که این کیست، کسی باشد که دل‌رحمی داشته باشد یا ما و شرایط‌مان را درک کند. اما واقعا اینطور نیست.

خداوند فقط با انجام درست قوانین توسط ما پاسخی درست به ما می‌دهد و با انجام نادرست قوانین، پاسخی نادرست به ما باز می‌گرداند.

او طبق قوانین ثابتِ جهان هستی به نیازهای ما پاسخ می‌دهد و هیچ چیزی غیر از انجام درست قوانین، زندگی ما را در مسیر درست قرار نمی‌دهد.
وقتی ما قوانین ارتباط با خدا را بلد باشیم، دیگر نیازهای‌مان را از آدم‌ها نمی‌خواهیم، دیگر پیش هر کس و ناکسی دولاخم نمی‌شویم. خیلی راحت از قوانین استفاده می‌کنیم و قوانین ما را به هر آنچه بخواهیم می‌رسانند.

اگر واقعا این موضوع را درک کنیم که همه چیز داشتن احساس خوب است، قطعا تلاش می‌کنیم که آن را یاد بگیریم تا هم به خدا برسیم و هم به خواسته‌های دیگرمان.

خداوند با کسی دشمنی ندارد، با کسی سرّ شخصی ندارد، آشنا و غیرآشنا نمی‌شناسد. او فقط با افکار و باورهای ما که باعث ایجاد احساس در ما می‌شوند، به خواسته‌های ما پاسخ می‌دهد.
در واقع این ما هستیم که دنیا را برای خودمان به بهشت یا به جهنم تبدیل می‌کنیم، این ما هستیم که در زندگی با انتخاب‌های‌مان خوشبخت می‌شویم یا بدبخت.

ثروتمند می‌شویم یا فقیر، سلامت می‌شویم یا بیمار. در رخ دادن هیچ کدام از موارد گفته شده خداوند هیچ دخالتی یا نقشی ندارد.
پس اگر خداوند را عادل می‌دانیم و به عدالت او اعتقاد داریم دیگر نباید نگران زندگی خود و دیگران باشیم. تنها قوانین را درست عمل می‌کنیم، همه چیز درست می‌شود.

باید بدانیم که هر کسی هر مشکلی دارد، تا زمانی که نگاه صحیح به خداوند را نیاموزد و تا زمانی که قوانین را یاد نگیرد باید در همان شرایط زندگی کند.

اینجاست که نه کاری از دست شما ساخته است و نه از دست خداوند. بلکه تنها راه نجات آن فرد، فقط تغییر الگوهای ذهنی‌اش است که باعث تغییر احساسش از بد به خوب می‌شوند.

پس اگر واقعا می‌خواهید بدانید خداوند چیست یا خداوند کیست، باید قبل از هر چیز بپذیرید که ممکن است در شناخت خداوند خطا کرده باشید.

ممکن است به شما اشتباه گفته باشند، وقتی که شما به آنچه قبلا در مورد خدا باور داشته‌اید کمی شک می‌کنید، همان خدا شما را به شناخت بهترِ خودش، هدایت‌تان می‌کند..

در واقع خداوند از طریق حس‌های شما سعی می کند به شکل های مختلف، خودش را به شما نشان دهد و شما باید دقیق باشید و آن را درک کنید.

شاد باشید

60 دیدگاه برای سریال امپراطوری عشق | پارت ۱۵

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

25 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • لیلی سلطانی

    🇮🇷
    IR

    به نام خالقی که انسان(من) رو آفرید

    سلام استادضیاء گرامی و دوستان عزیز

    روزها و شب ها بشینم و سپاسگزاری کنم بابت آفرینش زمین،آسمان،خورشید،ماه،ستاره ها،آب،خاک،هوا،آتش،خودم و هرچه که پیرامونم هست،هرچه که به شخص من بخشیده، بازم وقت کم
    میارم،بازم کمه،،،وقتی خداوند رو اینجوری که استاد گفتن بشناسی و بفهمی میبینی که چقدر تا حالا در زندگی اشتباه کردی ،چقدر گرفتاری ها و ناراحتی هایی بوده که احساس خودت باعث و بانی اصلی هست،،حالا با این آگاهی در اشتباه ماندن یه اشتباه بزرگتر هست و یه گناه بسیار بزرگتر،،،،

    برم خودم و ذهن و افکارم و درست کنم، ،،خیلی سخت بود ولی حالا یه کم آسونتر شد،حس امیدواری بیشتری دارم.

    سپاسگزارم استادضیاء گرامی
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

    ۱۴۰۳-۱۲-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇺🇸
    US

    به نام خدای نفس ها
    درود استاد عزیز

    🟢تصور ما از خدا وقتی آگاهی نداشتیم

    خدا از جنس انسان دارای جسم چشم و گوش و درک و شعور و …
    خدا میبینه ما چگونه زندگی میکنیم و دلسوزه و هر کاری انجام بدیم خوب یا بد ثبت میکنه و هر ما شکایت داشته باشیم و فقیرانه زندگی کنیم خدا ما رو بیشتر دوست داره و کمکمون میکنه

    🟢تصور ما از خدا اینک که آگاهی داریم
    خدا یه تجربه 🍓 مثل تجربه مادر بودن
    خدا یه لذته 🍓 مثل لذت خوشبختی و سلامتی
    خدا یه حسه 🍓 مثل حسه خوب و عالی

    خدا جسم عقل شعور زبان چشم گوش دل ندارد
    نه میفهمد و نه درک میکند و نه میبیند و نه حرف میزند و نه میشنود خدا احساسی هست که با احسال فعال میشود

    اگر در زندگی خوشحال و شکر گزار و طالب خواسته هات باشی و هیجان داشته به سمت مثبت گرایی و زیبایی ها خداوند انرژی تو را دریافت کرده
    و از همان جنس اتفاقات تحویلت میده

    و برعکس …………

    🔵🔵🔴🔴🟢🟢اگر خدا درک داشت و میدید ما در دنیا هیچ مورد انسان گرفتار و بدبخت و فقیر نداشتیم

    خدا از رگ کردن نزدیک تر است و هر انرژی و حسی رو دریافت کنه همونو تحویلت میده

    🙌سپاس🙌

    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدای خوب و مهربانم
    درود بر استادِ آگاهیها
    استاد خیلی خوشحالم که شمارو پیدا کردم و در حقیقت بدنبال خود شناسی و رفع ابهامات ذهنی ام بودم و خدا بنده خوبی همچون شما را سرِ راه من قرار داد.
    من سالیان عمده عمرم را در گمراهی گذراندم و خدا را جورِ دیگری همانگونه که بما دیکته کرده بودند میشناختم بدون ذره ای تفکر و تعمق در اَسرار آفرینش و جهان هستی .
    زندگی غمگین و توام با فقر را بیشتر به خدا نزدیک میدیدم.
    شیون برای امامان را نوعی خدا شناسی می پنداشتم و فکر میکردم با گریه و التماس میتونم چیزی از خدا بگیرم و هزاران تفکر و اشتباه دیگر….
    چقدر راهم غلط بود و چقدر سوالات بی جواب داشتم و چقدر شک و تردید در عدالت خدا داشتم و امروز با وجود استادی چون شما بخودم میبالم که اون آدم قبلی نیستم زیرا به معنی واقعی خدا را شناختم و او را درون قلبم احساس میکنم من راه ارتباط با او را یاد گرفتم سپاسگزارم از اینهمه گفتار شیوا و آموزنده🙏🙏🙏💓💓💓

    ۱۴۰۲-۰۷-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا ..خدای عشق .خدای سلامتی ..که الرحمن الراحمین است .خدای بزرگ تر از حد تصورم ..این فایل بسیار ارزشمند آنقدر استاد زیبا خدا را توصیف کردند آنقدر آهنگ صداشون به دل می‌نشیند که هرکس گوش می کند از خود بی خود می‌شود …حالم دگرگون شده است..وقتی خداوند این همه راهنما برای ما فرستاده..زمان قدیم ائمه فرستاد الان امسالی مثل استاد ضیا …استاد عزیزم دست مریزاد که آنقدر قشنگ راهنمایی می کنید ..سپاسگزارخدای هستم که تمام زندگی ما را دستتان خودمان قرار داد .ولی ما بندگان ناشکر هستیم..چقدر این سال تو گمنامی زندگی کردیم چقدر از زندگی عقب افتادیم ..

    ۱۴۰۲-۰۶-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام اوکه نامی ندارد به هر نامی که خوانی سر برآرد
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    هر بار که این فایل را گوش میکنم نکته جدیدی از آن میگیرم .
    همیشه یک سوال در ذهنم بود و برایش جوابی نداشتم اینکه چرا افرادی که دائم در نمازند و همواره تسبیح به دست دارند آخر عمرشون دچار نا سلامتیهای سخت و تنگدستی هستند و در اطرافیان خودم هم اکنون تعدادی را می شناسم که بستگانشان از پرستاری آنها عاجز و خسته شده اند راستی چرا خداوند نظر لطف و مرحمتش را به آنها نمی اندازد و نجاتشان نمیدهد ؟ آنهایی که عمرشان در مساجد و زیارتگاهها و روضه خوانیها گذشته و همواره بخاطر امامان و تحت تاثیر مداحیها ، شیون سرا راه می انداحتند و دو ماه از سال لباس عزا برتن میکردند و…. چرا اینگونه گرفتارند و خدا جبران نمیکند انهمه اخلاص آنها را ؟؟؟
    این فایل و درسهایش بما اموخت که شناخت ما از خداوند کاملا اشتباه بوده و او یک انرژی و احساس است که دقیقا به ارتعاشات ما پاسخ میدهد :
    شیون و زاری جوابش غم و اندوه است
    عزا و ماتم جوابش عزاست .
    شادی و رقص جوابش پیش آمدهای خوب و نشاط آور است.
    با وجود نعمات فراوان ، در تنگدستی زندگی کردن ، جوابش فقر است ووووو…
    سپاس از اینهمه آگاهی 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    ۱۴۰۲-۰۵-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا بهترک

    سلام براستاد عزیز من کوچکترکه بودم خدارونورمیدیم و همیشه تو پشت بام میخوابیدم میگفتم خدایا خودت بمن نشون بده ببینمت ازکجا اومدی و بعدازسالیان سال من این فایل گوش،دادم خدا یعنی فرکانس درون خودم میباشد و خداروشکر که من هدایت کرد به سوی،شما استاد تا جوابمو به وقت بگیرم من اون ادم سابق نیستم خیلی بهتر شدم و غصه ادم نمیخورم چون ما همه فرزند خدا هستیم و او براساس فرکانس درون خودمون هدایتمون میکنه

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدایی که در همین نزدیکیست
    درود بر استاد دل آگاه و خداشناسم🙏
    سپاس از این آموزشها مخصوصا شناخت خدایی که تنها امید و حامی ماست
    چقدر در مورد خدا اشتباه فکر میکردیم و تصور منهم از خداوند نظیر استاد بود و همیشه یه ناباوری در کنار باورهام وجود داشت که جوابی برایش پیدا نمیکردم و اون اینکه خدا چگونه میتواند ریز ریز اعمال و افکار ۸ میلیارد مخلوق را در یک آن کنترل و همه اونارو یادداشت کند ؟
    آنها را در چه دفتری می نویسد ؟ و چگونه میتواند آنهمه نوشته را مرور کند و نهایتا در مورد جزا و پاداش یک بنده تصمیم بگیرد؟ و همزمان اعمال بقیه را نیز در کنترل خودش داشته باشد ؟؟ هیچوقت برای ای سوالاتم جوابی نداشتم .
    اما به لطف اموزشهای استاد یکتا پرستم همه نقاط مبهم و گُنگ در مورد شناخت خداوند را پیدا کردم.
    او یک احساس است و معتقدم حتی زمانیکه در خواب عمیقی فرو رفته ایم و خواب لذت بخشی می بینیم که نمیخواهیم بیدارشویم این حضور خداست که بما شور و شعف و لذت میدهد زیرا او خدای شادی و عشق و لذت و رقص و آواز است . سپاس از این فایل آموزنده 🙏🙏🙏❤❤❤

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت عشق ..درود به مهربان استادم ..خدایی را شناختم بالاتر از حد تصورم ..خدایی ‌که همه چیز به دست من سپرده..وای چقدر این حرف ها استاد قشنگه آدم سرمست میشه ..با آنکه قبلا گوش کردم ولی برام تازگی ها دارد ..چقدر احساساتم عالی شد..استاد عزیزم واقعا یه دونه هستین..خدا رو سپاسگزارم که از طریق شما هدایت می‌شویم.

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدایی که در همین نزدیکیست
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    عالی بود این فایل 👏👏👏
    من امشب درگیر یه سری افکار مخرب شده بودم و انرژیم بشدت اُفت کرده بود نمیدونستم چکار کنم درگیری ذهنی داشت اذیتم میکرد تفکر و نشخوار بعضی تضادها در گذشته و حال ، منو به بن بست رسونده بود .. اول به اینترنت مراجعه کردم و ازش راهکار ایجاد آرامش ذهن رو جویا شدم یه سری عوامل را نام برد اعم از مراقبه ورزش موسیقی ملایم نوشیدنیهایی مثل چای سبز و شکلات تلخ و غیره…. همزمان که داشتم مطالعه میکردم ، دیدم هیچکدوم نمیتونه دغدعه ذهنی منو آروم کنه بلا فاصله یاد استاد و سایت این همدم همیشگیم افتادم و با ورود به سایت ، اولین فایل که در مورد خداوند بود را پلی کردم و همزمان با گوش کردن ، از پنجره اتاقم نسیم خنک و ملایمی شروع به وزیدن کرد درست همان موقع استاد ، خدا را به باد و نسیم تشبیه کردند دیگه یقین پیدا کردم که خدا همین نزدیکی و کنار منه قرار گرفتم خوشحال شدم و انگار همه دغدعه ها از ذهنم دور شدند و رفتند آری خداوند یک انرژی و یک احساس هست و من حسش کردم و آروم شدم🌷
    استاد عزیزم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 🙏🙏🙏💕💕💕

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    به نام نور
    به نام انرژی
    به نام خدا
    خدایی که عادل است، مهربان است، از جنس خوبی هاست ، از جنس حال خوب، از جنس شادی و شعف، از جنس آرامش، از جنس اطمینان
    و چقدر این خدا با خدای گذشته ام فرق دارد
    و به محض اینکه آگاهی ام درباره خدا تغییر کرد، تغییرات زندگی ام در بخشهای مختلف آغاز شد!
    و چه آغاز زیبایی بود
    چون همه چیز را زیبا کرد
    همه چیز را متحول کرد، از آن تحول هایی که کن فیکون می کند!
    خدایا شکرت به خاطر این آگاهی ها و به خاطر استاد ضیاء عزیز💎

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهلا شریفی

    سلام به همه دوستان عزیزم وخانم ای ایرانمنش ویساتونو گوش دادم وخیلی لذت بردم. راجب این فایل اینکه خیلی فایل قشنگی بود وآگاهی دهنده ،اینکه خداوند شخص نیست اون حس وانرژی درون تو هست و فرکانسی که بهش ارسال کنی وبفرستی همون بهت برمیگرده واین انرژی اینکه چی برای تو خوبه یا بد وخواسته یا ناخواسته توچیه درکی ازش نداره فقط هرچی که تو بهش فکر کنی روش تمرکز کنی همون رو بهت برمی گردونه، چه خواسته چه ناخواسته.وچیزی که من خیلی دوست داشتم این بود که اعتقاد با اعتماد به خدا فرق داره و شاید خیلی هامون اعتقاد داشتیم ولی کلامی بود وته قلبمون شک داشتیم وبه آدما وصل شدیم واونارو واسطه کردیم در صورتی که این شیوه خواسته جواب گو نیست، وانرژی هرکسی برای خودش اثر بخشه .مثل من که تو گذشته همش به آدما وصل میشدم تا کارم راه بیوفته یا بتونم مسئله ای رو حل کنم
    مرسی از خانم ایرانمنش عزیزم

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • دانیال اسمارمنش

    با عرض سلام به خانم ایرانمنش و دوستان عزیزم .
    امیدوارم عالی باشید میخواستم توی این کامنت نکاتی رو درباره فایل سوال مسابقه درباره خداوند رو بگم .

    اول اینکه سوال خداوند کیست اشتباه است و باید به جای آن بگوییم خداوند چیست . چون وقتی می‌گوییم خداوند کیست فقط صورت یک انسان در ذهنمون میاد ولی وقتی می‌گوییم خداوند چیست دیگر محدودیت وجود ندارد و خداوند هر چیزی می‌تواند باشد .
    خداوند ادراک ، هوش و احساس ندارد و فقط به فرکانسی که ما به جهان هستی می‌فرستیم پاسخ می‌دهد .
    خداوند از جنس عشق است و به انسان هایی که به او ایمان داشته باشند از عشق خود می‌دهد ‌‌.
    نباید با گریه از خداوند چیزی درخواست کنیم بلکه باید با شادی و عشق از خداوند درخواست کنیم .
    اگر ما به آرزو هامون نمی رسیم تصویر ذهنیمون از خداوند اشتباهه چون اگر خداوند عشق بدونیم و او ایمان داشته باشیم حتما به تمام خواسته هامون می‌رسیم .
    باید تمام خواسته های خود را از خداوند بخواهیم و از بنده او خواهش نکنیم ‌.
    دعای ما در سرنوشت هیچ کسی تاثیر نداره و فقط به خودمون بر میگرده .
    شاد باشید

    ۱۴۰۲-۰۱-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خالق هرچه زیباییست
    سلام و درود
    چه زیباست خدایی که اکنون میشناسم.چه مهربان و بخشنده است خدایی که اکنون در قلب من جای دارد و همیشه وهمه حال در کنار من است.
    چقدر افسوس میخورم که چندین سال را با خدایی سپری میکردم که اطرافیان به قهر و غضب به من معرفی کرده بودند و میشناختم.و همیشه در حال التماس و گریه و زاری بودم و همیشه از ترس او بود که کار خیری انجام میدادم.اما اکنون شناختم خدایی را که چز خیر و خوبی چیز دیگری نیست و به خود میبالم که چنین خدایی دارم.ممنون و سپاسگزارم بابت آمدن در این مسیر آگاهی و چنین خدایی…
    مجنون تو کوه را زصحرا نشناخت
    دیوانه عشق تو سراز پا نشناخت
    هرکس بتو ره یافت زخود گم گردید
    آنکس که تو را شناخت خود را نشناخت

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز

    فایلی پر از آگاهی؛ چه خدایی را ما تا حالا میشناختیم و می پرستیدیم؟؟!! خدا کیست خدا چیست خدا کجاست و……هزاران سوال بی جواب!!!!
    سپاس استاد جان برای آگاهی هایی به رایگان در اختیار ما میگذارید….
    خداوند درون خود ماست؛خداوند همون انرژی خود ماست همون حس و حال خود ماست…..خداوند به گریه و التماس نیست….خداوند فقط-عشق شادی است….”آدمی که شاده به خدا وصله ” چه جمله ای به به عالی….آدمی که میترسه نگرانه شک داره اعتماد نداره ….

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده غریبی

    بنام خداوندعشق و‌آگاهی
    درود خدمت استاد عزیزم که با کمک واژه‌هایی از جنس عشق و انرژی‌ مثبت مارو به سمت آگاهی و‌روشنایی میبرند
    خدا چیست؟افسوس از تمام روزهایی از عمرم که به شناخت نادرست از خدای جهانیان گذشت .ولی عمیقا با تمام وجودم خوشحالم که خدای واقعی رو درک کردم و شناختم همیشه از خدای غضبناکی که برایم تعریف کرده بودند بیزار بودم همیشه از خودم سوال میکردم چرا باید برای داشتن یه سری امکانات یا شرایط التماس خدا کنیم در صورتی که هیچ نتیجه ای هم از التماس ها و درخواست های عاجزانه دریافت نمیکنیم غافل از اینکه اصل مسیر غلط بوده و ما ناآگاه از این موضوع که خدای واقعی خدای عشق و دوستی و شادی است خدای عزت نفس و اقتدار است و ما نباید با روش هاو باورهای غلط عدالت و حاکمیت خدا رو زیر سوال ببریم .
    خدای حقیقی همان خدای قادر و عادلی است که به افکار درست و قدرتمند ما جواب میده به احساسات ما جواب میده و چه عدالتی از این بالاتر که هر کسی به اندازه ظرفیت وجود خودش از عدالت و قدرت خداوند دریافت میکنه .
    استاد خوبم هزاران بار خدا را سپاس بخاطر وجود شما بخاطر تمام این آگاهی ها .

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    خدایی که فقط عشق است
    فقط زیبایی ست
    و اگر من، چیزی به غیر از این از خدا شنیده یا باور کرده ام، اشتباه است. اشتباه محض!
    از خودم خجالت می کشم بابت افکار گذشته ام درباره خداوند!
    و به خودم می بالم به خاطر خدای زیبا و قدرتمندی که هم اکنون شناخته ام و با آن زندگی می کنم!
    خدایی که در من است و جدا از من نیست!
    خدایی که لازم نیست فریاد بزنم تا بشنود!
    یا ضجه بزنم تا دلش نرم شود!
    او همیشه مهربان است!
    و هر چه را که بخواهم، از بهترین و راحت ترین راه ممکن به من می دهد و برایش فرقی نمی کند که خواسته من چقدر بزرگ باشد. برایش فرقی نمی کند که من کی هستم و چه دین و آیینی دارم!
    خدایا خوبم دوستت دارم💚🤍💚

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام خداوند جان
    فایلی که خیلی خیلی جای تامل داره باید چندین و چند بار گوش کرد ابتدای فایل وقتی که چندین ماه پیش گوش داده بودم برام سنگین بود خداوند چیست به جای کیست ?؟؟!!! تفاوت خدایی که الان می شناسم با خدایی که قبلا می شناختم
    خدایی که من رو آفریده تا از زندگی لذت ببرم هراتفاقی در زندگی من روی میده پله ای است برای رشد من به مرحله بالاتر مثل همون مثالی که می گیم هیچ برگی از درخت بدون اذن خداوند نمی افتد .
    وهمیشه دوست داشتم که اعتماد و اعتقادم رو به خداوند به چالش بکشم که متاسفانه تا کنون موفق به رسیدن به اون مرحله از عشق و اعتماد نشده ام .خداوندا رو چیزی ورای انرژی می دونم که تمام این کائنات و جان ها و جهان رو آفریده وبرای اداره اونها قوانینی رو وضع کرده که مهمترین قانون اون هر عملی عکس العملی در همان راستا داره از هردست بدهی از همون ازدست می گیری .
    ومهم ترین نکته خداوند سراسر عشق و آرامش و مهربانی است. خداوند در لحظه لحظه زندگی ما جاریست.خدایی که من بخشی از اونم و در هر لحظه در حال هدایت من می باشدو لحظه ای از من غافل نیست.
    استاد عزیزم ممنون از این همه آگاهی از این همه عشق ♥️

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها 🌺
    درود فراوان براستاد گرامی و دوستان عزیزم 🙏🌺
    شناخت خداوند سر منشا تمام آگاهی ها است 🤔
    من قبلاً که این فایل را گوش داده بودم تا چند روز طوری شده بودم که حال خودم را متوجه نمیشدم و خیلی برایم چالش انگیز بود و سوالات زیادی برایم به وجود آمده بود. 😴 سالیان سال یک جور دیگه خدا را بشناسی و یک تصور دیگه از او داشته باشی بعد کلاً بفهمی که تمام اون حرفها و چیزهایی که راجب خدا بهت گفته بودند اشتباه و غلط بوده و تو رو سرگرم کرده بودند. و یک عمری داشتی با ترس و دلهره زندگی میکردی و منتظر بودی که آخر زندگی چه می شود؟؟!! و نتیجه چند سال زندگی کردن تو بهشت است؟؟یا جهنم؟؟!!🤔😥
    استاد در قسمت ششم امپراطوری عشق می فرمایند:( تا خدا را درست نشناسیم و آن را درک نکنیم همیشه یک پیچیدگی توی زندگی مان است پس قدم اول اینه که خدا را درست بشناسیم و بدانیم خدا چیه ؟ و سیستم خدا چطور کار میکند؟).
    وقتی خدا را شناختیم و با قوانین او آشنا شدیم و به این درک رسیدیم که خدا یک انرژی است که در همه جا جاریست آن موقع می توانیم با در اختیار گرفتن آن انرژی از زندگیمان لذت ببریم.باید بلد باشیم با این انرژی کار کنیم تا عشق ❤️و آرامش❤️ را جایگزین تمام اون تصورات غلط گذشته کنیم..🤔
    سپاسگزارم استاد گرامی 🙏🌺

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    به نام نامی عشق خداوند مهربان
    سلام به استاد هدایتگر مهربان
    خداوند چیست ؟
    همیشه فکر میکردم خداوند یک جسم هست و مانند ما انسانها ست ،و میخواهد ادمها را مورد ازمایش قرار دهد ، و جزا و پاداش دهد،چون به ما گفته بودند ،که ما همه به خاطر خطای حضرت آدم مجازات شدیم و از بهشت رانده شدیم .
    چقدر اشتباه فکر میکردم ،که هر بلایی برسرمان میآید از خشم خداوند است و من خطایی انجام دادم که حالا دارم باز خواست میشوم ،و افکارم از افکار منفی پر شده بود و وضعیت زندگیم ، هر سال از سال قبل بدتر میشد ،
    خدا ،خدای مهربانیها و شادیهاست ،او میدهد از هر انچه که من بخواهم، و از فراوانیهای بی نهایتش میدهد ، او به افکار من پاسخ میدهد .
    من میخواهم از این به بعد شاد و خوشحال زندگی کنم ،چون خدا شادی و عشق و رقص را دوست دارد .
    خدای مهربانم من دیگر منتظر ،و نگران ، بهشت و جهنم نیستم ، و میخواهم، بهشت را همین جا بسازم .
    پس هدایتم کن به شادیهای جهانت ،ای مهربان
    سپاس سپاس سپاس❤️

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خدایی که درون قلب من جای دارد
    درود به کسی که خدای مهربان را به من نشان داد.
    هر زمان که نام خداوند را میشنیدم در دام احساس ترسی داشتم .نمیتوانستم ارتباط بگیرم با اینکه خانواده مذهبی داشتم و همیشه به قول خودمان با خداوند در ارتباط بودیم اما هیچ‌گاه نتوانسته بودم درک کنم و همیشه به دنبال واسطه ای بودم که با خدا حرف بزنم.
    خدایی دور از دستر و خشمگین که با چب آتشین منتظر عذاب بنده هاست و این را نمیتوانستم درک کنم که خدف از خلق انسان چیست.
    اما زمانی که خداوند را حس کردم و با آموزش ها دراین سایت متوجه شدم که خدا کیست و خدا چیست آن زمان بود که دنیا در اختیار من قرار گرفت و توانستم رقم بزنم و بسازم همه آرزوهایم را زیرا خدا را در قلبم و در کنارم حس کردم و همان خدا همه چیز را برایم فراهم کرد.
    خوشحالم بابت داشتن چنین خدایی و به خود میبالم که بنده چنین خدایی هستم.
    و ممنون از خداوند که مرا با استاد عزیزم و این راه آشنا کرد.

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام یگانه خالق هستی
    درود بر استاد آگاهیها
    بنظر من اگاهیهایی که استاد در مورد خداوند بما داده اند نقطه عطفی در آموزشهای ارزشمند ایشان هست .
    شناخت خداوند مهمترین آگاهی بود که گرفتیم و از اون تفکر اشتباه و کورکورانه و تقلید بی مطالعه فاصله گرفتیم
    شناخت خداوند و اینکه خدا چیست دریچه ای بسوی آرامش ، خوشحالی و امید بسوی همه مون باز کرد زیرا اکنون زندگی و دنیا رو زیبا و فشنگ و زندگی کردن و ارتباط با خدارو کاملا در دسترس می بینیم بر خلاف گذشته که همیشه دنبال واسطه های واهی برای میانجیگری پیش خدا می گشتیم
    استاد از اینکه فکر مارو روشن کردید و این شناخت بسیار با اهمیت را بما دادید سپاسگزاریم 🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خدای زیبایی ها 💜💜💜

    درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…

    خدا،واژه ای که از کودکی روی زبونم بوده اما هیچ شناختی ازش نداشتم شاید حسش کردم اما در ناآگاهی،موقع شادی ها شاد بودم بدون اینکه از خدا یاد کنم موقع غم و ناراحتی از خدا شکایت میکردم بدون هیچ شناختی،اما از وقتی پا توی این مسیر زیبا گذاشتم درک کردن و حس کردن خدا خییییلی بهم آرامش داده،خدا رو درون تمام زیبایی های دنیا میشه حس کرد😍
    خدا رو درون کودکان میشه حس کرد کودکانی که قلبشان پاک و زلالِ،خدا روی درون گل های زیبا میشه حس کرد و بویید 🙂
    آگاهی در مورد خدا گامی هست برای درک خدا برای حس کردن خدا،خدایی که از جنس انرژیست از جنس خوبی هاست از جنس بخششه از جنس شادیه😍❤️
    این فایل خییییلی بهم آرامش داد وقتی که بدونی با شاد بودن میتونی به خدا نزدیک بشی با ثروتمند بودن میتونی به خدا نزدیک بشی با بخشیدن میتونی به خدا نزدیک بشی با عشق میتونی به خدا نزدیک بشی 😍😍😍
    سپاسگزارم استاد دل ها🪴

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خدای زیبایی ها 💜💜💜

    درود

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای هستی پخش ،🌷🌷درود فراوان به استاد عزیزم
    .واقعا خداوند کیست …،؟خدا وجود بی همتایی است که توانایی انجام هر کاری را دارد خداوند شنوای بیناست ..دارای اراده واختیار است ….ذات وصفات خدا تر هر گونه نقص و عیبی مبرا است .مفهموم واژه خداوند ..از مفاهیمی است که هر انسانی حتی منکران وجود خدا نیز تصویری از آن در ذهن خود دارند ..چون ذات خداوند نامحدود وبی نهایت است ..بهترین راه شناخت خداوند ..راه دل یا برهان فطرت است ..یعنی در درون اعماق روح انسانی ،شناخت ،گرایش وعشق خداوند نهفته است .همیشه یک نقطه نورانی ویک جاذبه نیرومند در درون قلب انسان وجود دارد ..بنده اش را آفرید ونیروی خدایی خود را درونش پروراند ..ولقب ابر قدرت بهش داد. ..تا هرجور دوست دارد تصمیم بگیرد وزندگی کند ..برای خدا همه یکسان هستند ..بین هیچ یک از موجودات وانسان فرق نمی گذارد ..سپاس سپاس بابت این همه آرامش که از شما میگیریم استاد عزیزم ..شما بهترین هدیه از طرف خداوند هستید. ..سپاس برای بودنتون .❤️❤️❤️.این فایل اگر هزار بار گوش داد کم است ..خیلی زیبا بود خیلی عالی عالی .

    ۱۴۰۱-۱۰-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها…💚
    درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر..

    می توان با این خدا پرواز کرد….سفره دل را برایش باز کرد
    می توان درباره گل حرف زد….صاف و ساده مثل بلبل حرف زد
    چکه چکه مثل باران راز گفت…با دو قطره صدهزاران راز گفت
    می توان با او صمیمی حرف زد…مثل یاران قدیمی حرف زد
    می توان تصنیفی از پرواز خواند…با الفبای سکوت آواز خواند
    می توان مثل علفها حرف زد…با زبانی بی الفبا حرف زد
    می توان درباره هرچیز گفت…می توان شعر خیال انگیز گفت
    🌺پروین اعتصامی🌺
    سپاسگزارم استاد بخاطر آگاهی های قشنگی که بهمون میدین😍

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام اوکه نامی ندارد به هر نامی که خواهی سر برارد

    خداوند یک حس هست که باید تجربه شود تا درک شود.
    قبلا چقدر دلسوزی میکردم برای همه که چرا فلان شخص این شکل هست یا فقیر هست یا بیمارهست یا پدر و مادر ندارد،و چقدر دلم برای خودم میسوخت که چرا اینقدر باید تضاد داشته باشم و هیچ وقت زندگی من خالی از تضاد نیست،یا اگر خواسته ای براورده میشد و بعد از آن تضادی وارد زندگی من می شد میگفتم چرا روی خوش زندگی برای من کوتاه است.بعد متوجه شدم همه و همه از ذهن من آمده چون پدرم را در کودکی از دست داده بودم میگفتم من از بچگی بیچاره به دنیا آمده ام و همان دیدگاه های اشتباه باعث بروز آن زندگی شده بود.
    تا آن تضاد بزرگ زندگی که شاید هر کسی از بیرون من را مشاهده میکرد دل میسوزاند و خداوند را ظالم خطاب میکرد که چرا زهرا که اینقدر در زندگی زجر کشیده باید دچار چنین ناسلامتی بزرگ شود،اما من خودم فقط با تفکراتم چنین ناسلامتی را خلق کرده بودم،و از دل آن ناسلامتی زهرای امروز به دنیا آمد.🥰
    من عاشق آن تضاد هستم و دوستش دارم زیرا که این آلارم مرا از خواب غفلت بیدار کرد و باعث شد اکنون در یک زندگی رویای با خدای مهربانی باشم که مناظر ایستاده که به من بدهد هر آنچه را که میخواهم.پس یاد بگیریم خداوند را قضاوت نکنیم زیرا که خداوند فقط چیزی که در ذهن ما شکل میگیرد را برآورده میکند پس این خود ما هستیم که میتوانیم بسازیم.
    ودر هر حال پاداش به کسی میرسد که با ایمان و توکل حرکت کند تا خداوند به او برکت دهد و یاری اش کند.
    به بهشت فکر کن تا زندگی تو بهشت شود.
    عاشقتم استاد که خداوند مهربان را به من نشان دادی،سپاس از حضورتان

    ۱۴۰۱-۰۷-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .درود فراوان ..خداوند همه چیز می‌شود همه کس را ..❤️❤️❤️.از وقتی خدای واقعی را شناختم ..احساس بی کسی نمیکنم ..انگار تکیه گاه محکمی دارم ..چرا ما آدما ها صاحب این دنیا رو ول کردیم وبه انسان ها امید بستیم ..وبرای کار هامون التماس بنده ی خدا رو میکنیم …چرا می گوییم صراط مستقیم ولی معنی شو نمی‌دونیم ..چرا خداوند که انرژی که از ما ساطع میشود به ما اجازه داده زندگی خوب رو انتخاب کنیم..الان دیگر ذهن فقیر ندارم چون ذهن مو عوض کردم خداوند بدی برای هیچ کس نمیخاد برای همه سلامتی وثروت وارامش یکسان میخاد ..کاش بیشتر از ما ها دقیق عین گذشته بت نمی پرستیم ..گذشته خدا رو نمی‌شناختند وخدای چوبی درست می‌کردند وبه اون سجده می‌کردند ولی الان ادعا میکنیم خدا پرست هستیم ولی اصلا خدای واقعی رو درست نمی شناسیم ..هر کدام هرروز فقط برای اینکه یه پله جلو بریم از روی همدیگر رد می‌شویم …پس الان هم با گذشته هیچ فرقی نداریم ..پس بیش از ماها هنوز مثل زمان پیامبران بت پرست هستیم ..خدا واقعی را گم کردیم …

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    به نام آن که جان را فکرت آموخت ❤️ چراغ دل به نورجان برافروخت ❤️ بر اساس کتاب مقدس ما تصویر و شمایلی از خدا هستیم ما راه دیگه ای هستیم برای این جهان تا خودش را درک کند ما منبع بی پایان هستیم از احتمالات قابل ظهور. 🍀 تمام مکاتب بزرگ گفته‌اند که انسان به شکل منبع آفرینش خلق شده است یعنی شما قدرت خداگونه ای برای عینیت بخشیدن به خواسته های خودتان هستید…،🍀 مردم خودشان را با یک بدن فانی تعریف می کنند ولی ما یک بدن فانی نیستیم حتی اگر زیر میکروسکوپ قرار بگیریم ما یک میدان انرژی هستیم از جنس انرژی خداوند…❤️🙏❤️ اگر از یک فیزیکدان بپرسید که دنیا را چی به وجود آورده ؟ میگوید انرژی ، و انرژی را هرگز نمی شود توصیف کرد همیشه بوده و خواهد بود… استاد عزیز و بزرگوارم سپاسگزارم 🙏❤️🙏

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خدای مهربان
    کلمه مهربان قبلا کلیشه ای بود برای من اما بعد از اینکه متوجه میشوم خدا چیست آنوقت مهربان بودن خدا را با همه سلول هایم درک میکنم.
    ما تکه ای از وجود خداوند هستیم پس متصل هستیم به این آگاهی و انرژی بزرگ میتوانیم خلق کنیم مانند خودش چون از همان جنس هستیم.خداوند عاشقانه ما را دوست دارد مگر می شود کسی معشوق خودش را آزار دهد پس هر آنچه که در این دنیا به ما می رسد خود ما خلق کرده ایم و جذب کرده ایم…
    عاشقانه میپرستم خدایی را که حالا می شناسم و پیدا کرده ام….خدایی که از رگ گردن به من نزدیک تر است خدایی که در لحظه می شنود و برآورده می کند….
    سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .،،سلام ودرود به استاد عزیزم ..خداوند که همان انرژی که از ما ساطع میشود ،،ولی از زمان دیده به این جهان گشودیم به ما خداوند اشتباه معرفی کردند بنده دیدگاه من نسبت به خدا دقیقا استاد همونی که شما خودتون تو ذهن تون گذشته ها داشتین ،،بود ..از خدا میترسیدم ،،فقط بخاطر ترس نماز می‌خوندم مثلا وخم وراست الکی میشدم ،اصلا احساس خوبی نداشتم ،،وهمیشه میگفتم چرا خداوند عدالت که در قرآن ازش حرف زده پس چرا هیچ چیز سرجاش نیس ،،چرا باید یکی ثروت زیاد ویکی در فقر باشد ،،ولی الان میفهمم چقدر پوچ فکر کردم ،،قوانین خداوند همش طبق نظم الهی است این فکر ماست که ما منحرف وپوچ وخراب است ،،بغصی وقتها باید زمین خورد تا راه درست پیدا کنیم ‌‌همانطور که بنده تو زندگی باید تحقیر میشدم ‌‌ شکست می‌خوردم تا هدایت میشدم به این سایت ،،ممنون استاد بابت توضیحات واضح تون ،،

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدایی که همه جا هست
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    من از طریق هدایتگر برای چندمین بار این فایل سراسر آگاهی را گوش کردم
    بنظر من از آنچه که باید ترسید از رفتار و طرز فکر و اعمال خودمون هست نه از خداوند وخیلی باید مراقب تقکر و رفتار خودمون باشیم زیرا قوانین حاکم بر این جهان خیلی هوشمندانه و منظم کار میکنند و به احساس ما جواب داده و با هیچکس تعارف ندارند این جریان قوانین رو من به عینه مشاهده کردم و دیدم چگونه اگر تلاش کنیم مثلا در فروش یک کالا که به صلاحمون نیست ابتدا خداوند و جهان هستی نشانه هایی برامون میفرسته که مانع انجام اون کار بشه ولی اگر سماجت کنیم خیلی زود آن چیز را از دست میدهیم و حاصلی جز پشیمانی و اندوه برامون نداره اینجاست که نمیتونیم طلبکار خدا بشیم عینا مثل همون جریانی که استاد در مورد سماجت و اصرار یک فرد بیمار زدند که آنقدر دنباله کار را گرفتند تا آزمایشات اون چیزی را که می خواستند نشان داد پس تلاش کنیم مثبت فکر کنیم و اگر برای انجام کاری نشانه ای دریافت کردیم که نکن ، دیگه اصرار به انجامش نکنیم و همه چیز رو رها کنیم 👍
    قبل از آشنایی با قوانین خداوند همواره این سوال در ذهنم بود که چرا خداوند همه را به مسیر درست هدایت نمیکنه؟! جوابم را در آشنایی با قوانین زندگی و قانون جهان هستی یافتم که هر کس در هر شرایطی هست انتخاب خودش بوده زیرا خداوند به خواسته و احساس خودمون پاسخ میدهد
    به امید شناخت هر چه بیشتر خداوند و شناخت مسیر درست زندگی و سپاس از این آموزشهای ارزشمند
    🌺🌺🌺

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرشا آل طه

    سلام . خدا شکل انرژی است . انرژی خوب و حس خوب و نتیجه ی خوب .رفتار خوب . وقتی رفتارت خوب باشه انرژی خوب میدیم و انرژی و رفتار خوب هم دریافت میکنیم .

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • دانیال اسمارمنش

    یک چیز دیگه هم رو این بود که واقعا من قبلا فکر میکد
    روم خدا جسم با چیزی است و الان که فهمیدم خدا یک انرژی است خیلی خوشحالم که تونستم افریدگار هستی رو بهتر بشناسم و نکته ای که نمیدونستم این بود که دعا در حق هیچ کسی تاثیر نداره و من قبلا همش برای دیگران دعا میکردم 😀😀😀

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • دانیال اسمارمنش

    با عرض سلام به دوستان عزیز و استاد آگاهی دهنده
    ۱ خدا رو با عشق باید پیدا کرد و خدا درون غم ها نیست
    ۲ خداوند یک انرژی است که همه جا در جریان است و همه ی کیهان از انرژی است و این انرژی نامحدود است
    ۳ اگر حالمان بد است مشکل از انرژی و افکار ما است
    ۴ باید هر تصویری از خداوند داریم به او اعتماد داشته باشیم…………………

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    مهربان استادم سلام ..خداوند. همون طور که خودتون فرمودین ..خدا عشق است من تصویری قبلی ام نسبت به خدا همون طور مثل شما که گفتین دقیقا همون تصویر توی ذهنم بود ..وقتی کسی عاشق میشه ..از خود بی خود میشه ووقتی رسیدن به معشوق از خوشحالی در خود نمیگنجد.‌با همه می‌جنگد که چند دقیقه خلوت کند با معشوقش ..ای کاش ما انسان خداوند مثل همون معشوق خود بدانیم وهمون قدر مشتاق .خداوند باشیم و همیشه تنها حامی مون خدا بود ..ودیگه نیازی به هیچ بنده ی روی زمین نداشتیم ..من الان دیگه از خدا نمی‌ترسم باهاش دوستم دلم میگیرد مثل دختر بچه های کوچیک با زبان خودم باهاش حرف میزنم .دیگه نسبت به گذشته عذاب وجدان ندارم ..همون طور استاد فرمودین خداوند انرژی است .خداوند لبخند منو میخاد شادی منو میخاد ومن الان در شادی های خود اورا کنار خودم احساس میکنم ‌‌..وزمانی که حسن بد میشه وامواج منفی کنار هستند خدا رو دور از خودم دور میبینم ..چون خداوند هنگامی ناراحتی وحال بد من کنارم نبس از من دور میشه .‌.من اگر تو سختی زندگی میکردم وخانواده ام همش تنش وجود داره فقط بخاطر خدای واقعی شو نشناختن ..وهمین سختی ها وتنش میگن سرنوشت ما بوده وخدا برای ما قرار داده ..و همچنان در سختی میگذرونن ..پس ایمان ما انسان ها به نماز ومسجد رفتن نیس ..به اعتقاد ی که به خدا یگانه داریم ..من وقتی ایمانم قوی باشه دیگه نگران نیستم و منت هیچ بنده ی رو برای حل کردن کار شخصی رو نمی‌کشم ..خداوند عشق ومن عاشق خدا هستم

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    هر بار که این فایل سرشار از آگاهی رو گوش می کنم، دگرگون می شوم و خدا رو هزاران بار شکر می کنم که تونستم بشناسمش و باهاش ارتباط زیبایی برقرار کنم.
    و حالا که قرار است در ترم چهارم کلاس مدیریت ذهن کودکان و نوجوانان، درباره خدا صحبت کنم، از خودِ خدا یاری می طلبم تا بتوانم این رسالت حساس را به درستی به انجام برسانم و خدای واقعی را که سرشار از عشق و مهربانی ست به این عزیزان دل آگاه بشناسانم.
    خدایی که انرژی ست، همان انرژی که در ذهن خود به آن شکل می دهیم.
    خدایی که نامحدود است ولی به اندازه درک ما محدود می شود.
    و این خدا، با یک سری قوانین در جهان کار می کند که ما باید این قوانین را یاد بگیریم تا به نتیجه های دلخواهمان برسیم.
    خدایی که عادل است و همه چیز را در جای درست خودش قرار داده و اگر من فکر می کنم که چیزی در جایی خراب است، در واقع آنچه خراب است، ذهن من است و بس.
    خدایی که زندگی من را بر اساس خواسته ها و درخواستهای من می سازد، و نه بر اساس آنچه دیگران برای من می خواهند یا نمی خواهند!
    خدای که زیباست و زیبایی را دوست دارد
    خدایی که از دیدن شادمانی من شاد می شود
    خدایی که در من است و هر لحظه با من
    خدایی که بسیار ساده با من صحبت می کند
    خدایی که سراپا عشق است و عشق است و عشق
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • خانم نجف پور

    به نام اوکه نامی ندارد به هرنامی که خوانی سربرآرد.
    خدایاوقتی توازجنس بی نهایت هستی پس من چگونه محدود شوم درخود ودنیای خودم .من باتومعنا می یابم وتوامیدمیبخشی ومن چنان دردریای بی کران رحمتت غرق میشوم که تمام ناممکن ها برایم ممکن میشودو تمام قفلها کلید
    خدایا دنیای محدودم را باحضورت وسعت ببخش تابدانم وقتی پا به پای توقدم برمیدارم به آرامشی خواهم رسید که دیگر بی قراری ها سهم روزهایم نمیشود و من میمانم وخدایی که بودنش حال دلم را خوبتر وعالی میکند.بار خدایا سپاسگزارم

    درود فراوان براستادضیا خوش قلب و مهربان متشکرم استادگرامی وعزیز

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی ،
    بار دیگر هدایتگر منو آورد اینجا واقعا اگر هزاران بار این فایل رو گوش کنیم بازم کمه زیرا نکات آموزنده زیادی در محتوای این فایل وجود داره …
    از اینکه با شناخت درست خداوند به آرامش خاصی رسیدم خیلی خوشحال و سپاسگزارم 🙏
    در جایی از این فایل فرمودید که هر فردی در هر شرایطی هست دقیقا در جای خودش هست و نباید به حالش دلسوزی کرد پس داستان کمک به نیازمندان و افراد ناتوان که قادر به انجام کار نیستند چی میشه ؟ آیا باید از کنار این افراد بی تفاوت رد شد ؟
    درسی که مجددا از این فایل گرفتم مخصوصا مثال اون بندباز تلنگری بود که بخودم جرات بدم و با اعتماد و ایمان به خدا بدون ترس پا درون بعضی ناشناخته های زندگیم بذارم… حتما نتیجه مورد نظرم را خواهم گرفت 👍🌷
    ممنون از این فایل بسیار عالی و آموزنده شما استاد بزرگوار🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • دانیال اسمارمنش

    با عرض سلام به استاد عزیز و دوستان گرامی
    من واقعا قبلا خدا رو جوری میشناختم که واقعا از خدا میترسیدم و همش هواسم به رفتار هایم بود که یک وقتی خطا نکنم ولی العان درسته هواسم به رفتارم هست ولی خدا رو دوست خودم میدونم و دیگه از خدا نمیترسم و دلهره ای ندارم
    ممنون

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    ستایش خالقی را که اکنون میشناسم واورا درک کردم .خداوندی که بسیار بخشنده ومهربان است
    خالقی که اکنون درکنار خود احساس میکنم ودیگر از او نه ترسی دارم ونه هیچ دلهره ای
    بسیار خوشحال وسپاسگزارم که اورا در لحظات شادی در کنار خود میبینم وهر لحظه حضورش را در زندگی ام احساس میکنم

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

اشتراک گذاری