سبد خرید

مقدمه ای بر زندگی جدید | جلسه ۳

امتیازدهی 5.00 از 5 در 3 امتیازدهی مشتری
(3 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

[check_bought product_id=”35673″]
بدون محتوا
[/check_bought]

3 دیدگاه برای مقدمه ای بر زندگی جدید | جلسه ۳

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

02 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • M:F

    🇮🇷
    IR

    به نام خدا
    سلام و درود
    دوره مقدمه ای بر زندگی جدید ق۳

    تفاوت زندگی با الهامات قلبی
    و زندگی عمومی جوامع

    داخل تونل:
    یعنی رفتن درون خود
    یعنی تنهایی
    یعنی دوری از جامعه
    یعنی دوری از افراد
    یعنی اندیشیدن
    اعتقادات شخصی و متفاوت
    نگاه شخصی و متفاوت
    سپردن به خدا و اقدام
    ظرفیت نامحدود
    ارزش نامحدود
    زندگی خاص
    برعکس جمع
    خلاقیت و تولید و تفکر
    باورهای درست
    درستی

    بیرون تونل:
    یعنی عمومی
    یعنی تقلید
    یعنی نیندیشیدن
    اعتقادات عمومی
    نگاه عمومی
    تعیین و فراهم موارد قبل هر اقدام
    ظرفیت محدود
    ارزش محدود
    زندگی مشابه
    تقلید از جمع
    دور زدن دین و مذهب و نقشه داشتن
    باورهای اشتباه
    نادرستی

    در پناه خدا تا فایل بعد👏🤲

    ۱۴۰۵-۰۳-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ✍️مینا فیاضی

    🌸🍃به نام خداوند زیبایی ها
    🌸🍃سلام استاد مهربانی ها

    دوده مقدمه ای بررزندگی جدید
    قسمت سوم

    شما تجربیات و خاطراتتون رو
    سعی میکنین به یاد بیارین و بگین
    تا ما رو بهتر متوجه کنین
    بله شیوه صحبت یا لهجه آدما متفاوته
    و مهم گرفتن مفهوم داستان هست
    و شما عااالی هستین
    مهربان و صمیمی
    همه گانه پسند

    تغییر نیاز به زمان داره

    ویژگی های بیرون تونل:
    اخلاق و رفتار عمومی
    عقاید عمومی
    تقلید کردن
    تایید کردن

    اگه کاری رو خودت دوست داری انجام بده
    نه به تقلید از دیگران
    چون فلانی انجام داده منم انجام بدم

    حرفاتون قشنگه استاد
    چیزی که تقلید هست و دلی نیست
    یه روزی دلتو میزنه

    مثلا تتو
    خیلیا تتو زدن و همچنان میزنن
    دختر و پسر زن و مرد
    من به شخصه بهم پیشنهاد شده
    یا وقتی طرح های قشنگشونو دیدم
    سه چهار سال قبل البته کنجکاو شدم
    ولی وقتی نشستم فکر کردم
    دیدم اصلا دلی علاقه ای ندارم
    و اگه امروز بزنم فردا بدم میاد
    و دفتر نقاشی نیست که بشه پاکش کرد و کلا حذفش کردم این گزینه رو

    کاشت ناخن
    وقتی خودت میتونی ناخناتو بهش رسیدگی کنی و زیبا باشه
    چرا یه پلاستیک خارجی
    که از وجودت نیست
    و جز هزینه کردن
    تنها از دور قشنگه
    و به راحتی نمیشه کارهای روزمره رو انجام داد
    چرا باید انجام داد

    کسی که این موارد رو انجام میده
    واقعا دوست داره
    و هستن کسایی که دوست ندارن
    ولی امتحان میکنن
    اما من چون دوست ندارم
    امتحان کردنشم دوست نداشته و ندارم

    چقد قشنگ گفتین…
    جمعیت عمومی
    مدیریت شده هست
    کنترل شده هست

    مثل شایعات عمومی و عقاید عمومی جامعه
    یعنی ذهن بسته

    فاصله گرفتن و تقلید نکردن
    از کارهای عمومی و اکثریت

    یه صحبت کوتاه در مورد آخر فایل
    در شامل همه ادیان میشه
    انسانیت اینجوریه که باید درست رفتار کنی و سعی در گول زدن کسی نداشته باشی

    اگه کسی متوجه اشتباهاتت نشه
    خودت متوجه اشتباه خودت هستی

    اگه همه آینه ها شکسته بشه
    بازم خودت خودتو در آینه دلت میبینی

    اشتباه چیزیه که با آوردن دلایل مختلف گولشو میخوری خودتو متقاعد میکنی
    که مثلا این ۹۰ درصد انجام میدن منم انجام بدم
    یا این ۹۰ درصد انجام نمیدن منم انجام ندم
    ولی وقتی قلبت با اون مورد مخالفه
    همیشه مخالف میمونه
    پس باید به حس قلب احترام گذاشت
    و درست رفتار کرد.
    جوری که دوست داری باهات رفتار بشه رفتار کن

    امام على علیه السلام :
    آنچه بر خود مى پسندى براى مردم نیز بپسند و آنچه براى خود نمی پسندى براى آنها نیز نپسند

    👏👏👏

    ۱۴۰۴-۱۱-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فاطمه خداوردی

    بنام خداوند اگاهی🌹♥️🌹. با سلام و درود خدمت استاد عزیزم 🌹این روزا چقدر چشم و هم چشمی می بینیم، چیزی که الان واقعا دیگه مد شده.
    من خیلی از نزدیکای خودم رو میبینم که تحت تاثیر کارای بقیه، که فلانی عمل های زیبایی انجام داده، فلان مبل روخریده، فلان مسافرت رو رفته و …. قرار می گیرن و همسرشون رو توی فشار قرار میدن، که براشون پول جور کور کنه، تا بتونن با ظاهرشون خودشونو نشون بدن، حالا یا ظاهر صورت یا در زندگی،
    بچه های الان رو میبینم، البته بعضی هاشون که شناسنامشون رو عکس دار نمیکنن، میگن اول بینی رو عمل کنیم بعد، ولی به نظر من اونا هیچ وقت از خودشون راضی نمیشن، همیشه یه احساس کمبود دارن و تا زمانی که الگوبرداری از زندگی بقیه داشته باشن میلنگن.
    مردم ما جوری زندگی میکنن و راهی رو میرن که اکثرا میرن.
    مثلا خودمون داشتیم تحت تاثیر حرفای بقیه که به ما میگفتن ، اگه پولتونو فلان جا سرمایه‌گذاری کنین، چه سود کلانی به دست میارین و چه بردی میکنین قرار میگرفتیم.
    ولی حالا سود که نکردیم هیچ، حتی پولمونم طرف خورده،.
    اگر میخواهیم به بقیه مردم نگاه کنیم، چه خوبه که ادمای درست و خوب رو الگوی زندگی‌مون قرار بدیم. گرچه اندکن ولی هستن.
    مردم همیشه طرف ادمی میرن، که رای زیادی برده دیگه به بقیش فکر نمیکنن. و فکر میکنن این ادم درستیه …

    ۱۴۰۴-۰۹-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری