بدون محتوا
تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
2 دیدگاه برای مقدمه ای بر زندگی جدید| جلسه ۷
5
/5از مجموع 02 امتیاز
02 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
M:F
🇮🇷IRبه نام خدا
سلام دوستان با خدا
دوره مقدمه ای بر زندگی جدید ق۷خداوند انسان ها رو منحصر به فرد آفریده
ولی هر انسان وقتی به عطف میرسه
کم کم خودشناسی خود رو شروع میکنه و از اونجاست که منحصر به فرد بودنش نمایان میشه
و تا وقتی به عطف نرسیده
منخصر به فرد بونش رو به خوبی درک نمیکنهانسان پاک و سالم دنیا میاد
عقاید دیگر افراد و تمام صفر تا صد دقایق زندگی در ساخت شخصیت های فردی دخالت دارندنادرستی هارو به درستی تبدیل کنیم
جنبه های زیبا رو انتخاب کنیم
تا نادرستی ها نابود شوندشفاف سازی:
خودت اولویت خودت باش
هر جا و هر لحظه خودت باش
خودت خودت رو زندگی کن
بی اهمیتی نسبت به تایید دیگرانعدم شفاف سازی:
ترس برملا شدن مخفی کاری
آبرو
نادرستی
اشتباه
دزدی
خیانت
غیبت
کلاهبردارییادم اومد استاد
کلی صحبت کردیم
شما گفتین یه مواردی هست
حساب شدست
باید قبول کنیم و استقبال کنیم
و من مقاومت داشتم
هنوز اگاهی نداشتم
تازه حالا درک میکنم
و برای ایده خوشحالم
که بهتون گفتم استاد من دوست دارم
همین لحظه تمام دوره های سفارشی تونو بخرم
بازم گفتین میخوای فکر کنی
گفتم نه ایده اومده
زمینه فراهم شده
باید اجرا کنم
و….
خدایا شکرتدر پناه خدا تا بعد👏🤲
۱۴۰۵-۰۳-۱۵پاسخ -
M:F
🇩🇪DEبه نام خداوند جان آفرین💐
خداوند آسمان ها و زمین💐
سلام و درود💐دوره مقدمه ای بر زندگی جدید
قسمت هفتمبله آدما منحصر به فردن یعنی هر کسی
اخلاق و رفتار خاصی داره
که فقط مختص خودشه.
و زمانی که بخواد از کسی تقلید کنه
یعنی اگه بخواد خودش نباشه
داره کار اشتباهی انجام میده
ویژگی فردی دیگه رو کپی میکنه.زندگی درست
زندگی نکردن مثل دیگرانه
زندگی درست
تقلید نکردن از دیگرانه.همه اتفاقات دنیا درسته
پذیرش داشته باش
ما باید به دنبال جنبه های مثبت زندگی باشیم.شفاف سازی:
نترسیدن از اینکه:
دیگران در موردت چی فکر میکنن.
یه حساسیت ذهنی که ذهنو اذیت میکنه.
همیشه اولویت باید خودت باشی.
عدم شفاف سازی:
یعنی کاری که انجام میدی
و دلهره لو رفتنشو داری.کارهایی که انجام میدی باید
کاری باشه که شفاف باشه.با انجام کار درست
یا اصلاح کردن کاری که از نظر خودت اشتباهه
به شفاف سازی میرسی
و به آرامش میرسی.شفاف سازی اینجوریه که:
وقتی خودت باشی
خودت از خودت راضی باشی
همیشه آسوده ای.با آگاهی زندگی کردن اینجوریه که:
با از دست دادن چیزی مادی
بهترشو به دست میاری.
و
بخشیدن باید بدون توقع باشه
به کسی میبخشی
از جایی دیگه بخشیده میشه بهت.استاد قضیه خونه و ترکیه که گفتین:
منم در این مورد خیلی ریلکس هستم
و خدا همیشه با منه☺️
و اطرافمون داریم خیلی آدمایی رو که به قول خودتون ببخش حتی یک عدد نان براشون سخته.
چرا که ما آدما منحصر به فردیم.بله یا قبل اومدن چیزی به زندگیت
مسیرشو طی میکنی که بهش میرسی
یا کاری رو میکنی که بخشندگی هست
و بعدش از یه کانال دیگه مورد بخشش میشیی.از قدیم گفتن
هر رفتی یه اومدی داره
و هر اومدی یه رفتی داره
دنیا محل بده بستونه👌بخشش یعنی:
به خدا ایمان داشته باشی
زندگیت با لذت در جریانه.ببخشی
بخشیده میشی.به کسی چیزی بدی
از کسی چیزی بهت میرسه.با دیگران مهربونی کنی
دیگران باهات مهربونی میکنن.اگه در دنیا قرار باشه به چیزی برسی
خواسته ای داشته باشی
دست های خداوند
به گونه ای در مسیرت قرار میگیرن
و به خواستت میرسوننت.اگه چیزی وارد زندگیت میشه
اگه چیزی از زندگیت میره
قبلش خودت از کائنات درخواست کردی.
با مدیریت خداوند
با فرکانسی که کائنات دریافت میکنن
دست های خداوند به کمکت میان.همه چیز در این دنیا درسته
همه اتفاقات دنیا
با اراده خداوند
اتفاق میفته.🍃🌸🍃🌸🍃🌸
تک استاد مسیر آگاهی و نور
استاد ضیای عزیزم
صحبتای شما خیلی دلنشینه😍
آروم و شیرین به دل میشینه😍🍃🌸🍃🌸🍃🌸
۱۴۰۴-۱۲-۰۵پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.