سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۴

امتیازدهی 5.00 از 5 در 17 امتیازدهی مشتری
(17 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

پاسخ به سوالات دوستان:

سوال اول:

من در هنگام مراقبه، از یک جایی به بعد ترس میاد سراغم و بی جهت مراقبه رو ترک می کنم، نمی دانم چرا، همش فکر می کنم شاید من اگر به این قدرت دست پیدا کنم که از آینده خبر دار شوم، خیلی تحمل آن برایم دشوار است.

پاسخ:

شاید برداشت شما از صحبت های گفته شده در فایل آنطوری نبوده که گفته شده. پیشنهاد می شود حتما این فایل و دیگر فایل های مربوطه رو بیشتر گوش کنید تا خودتان به پاسخ برسید، یعنی آنرا کامل درک کنید.

اگر در فایل مذکور آنچه گفته شده با جزئیات گفته شده، به این دلیل بود که شما مطلب را بهتر درک کنید، یعنی تجربه های مراقبه هیچوقت اینقدر واضح نیستند که در فایل گفته شده، اینجا صرفا برای درک بهترِ شما زیاد با جزئیات گفته شده است.

شاید شما هم در سال های بعد به درک آن جزئیات برسید و اینجا وقتی به جزئیات پرداخته می شود از این جهت است که شما نسبت به نشانه ها، نسبت به رد پاهای قوانین و آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد هوشیارتر باشید.

اگر جزئیات گفته نشود و مطالب کلی گویی شود درک آن برای تان خیلی دشوار می باشد. همه ی سعی ما بر این است که آموزش ها را آنقدر برای شما ساده کنیم و تمام علائم و نشانه ها را به شما از قبل بگوئیم که بیشتر هوشیار باشید تا بیشتر بتوانید آن را درک کنید.

در واقع همه ی این جزئیات تجربه هایی هستند که ما در طول مسیر با آن روبرو می شویم و یا بخشی از ذهن ما رو درگیر می کنند و ما پیشاپیش سعی کردیم شمارو از این درگیری ها آگاه کنیم.

پس جای هیچگونه نگرانی نیست، به تمرینات ادامه دهید، شاید آنچه بعنوان پیشگویی یا از پیش خبردار شدن، شما اینجا شنیدید برای سال های بعدِ شما عادی جلوه کنند و یا در خیلی سالِ یعد آنرا درک کنید.

از شما خواسته می شود که آنچه اکنون باید انجام دهید را انجام دهید و اجازه دهید در طول مسیر این مسائل برای تان روشن تر شود. بنابراین این جلسه رو خیلی بیشتر گوش کنید تا بهتر آنرا درک کنید.

سوال دوم:

بنام خدا .درود فراوان .استاد عزیزم پارت دوم فایل نهم ..بسیار حیرت آور اصلا همه فایل ها عالی هستند ولی این فایل تکمیل کننده ی دوره ی سلامتی ایست ..جان جانان استاد عزیزم بنده ی پاک خدا ..شما به ما یاد دادی که دیگر ناله نکنیم .گله نکنیم ..دنبال شکایت کردن از آدم های زندگیم نباشم ..

حتی کسانی که گذشته فکر میکردم دشمن من هستند ولی الان حس آرامشی دارم که اونا باید می بودند باید به من ضربه میزدن که الان تو موقعیت وحال الانم باشند. …اصلا اگر پستی های زندگیم نبود الان تو بلندی زندگیم حس خوبی نداشتم …

اگر من واقعا قبل اینکه به این دنیا بیام خودم این سرنوشت را انتخاب کردم وکسانی که در چندین سال آمدن منو اذیت کردند ولی در واقع مأموری بودند از طرف خدا ولی در جلد آدمیت ..پس چرا باید دیگر قضاوت کنم وناراحت باشم ..همه چیز در جای درست خودش است ….

پس کسانی ظاهراً میان حق منو ضایع کنن بزار انجام بدن تا من رشد بالاتری بکنم ..در واقع همه آمدند تا منو شکل بدن ..

فقط استاد عزیزم اگر روح آگاه من انتخاب کرده ..چرا یه افرادی قبل تولد تو‌ثروت وخوشبختی رو انتخاب کردند یه افرادی باید آنقدر ناراحتی زندگی کنند چرا مثلا پدر من که آرزوش فرزندش در سلامتی وبهش افتخار می کرد نه اینکه ببخشید باید کلانتری جمعش کنه

چرا پدر من قبل تولد این سرنوشت را انتخاب کند که آنقدر در زندگیش تنش باشد اسناد این جای موضوع برام سنگین است ..تونستین تو لایو توضیح بدین متشکرم ..ویا اینکه کسی در جوانی بر اثر تصادف فوت می کند ومثلا دو تا بچه کوچیک تنها می کند می رود چرا باید قبل تولدش مرگ زود را انتخاب کند ….

پاسخ:

اگر مطلب بالا کمی نامرتب هست به این دلیل است که عین همون مطلب اینجا قرار گرفته، و از این جهت اونرو ویرایش نکردیم که از دوستان عزیز بخواهیم با دقت بیشتری دیدگاه شون رو بنویسند. سپاسگزاریم

خب دوست عزیزمون، منظورشون این بوده که اگر ما در دنیای قبل از تولد، زندگی در پس از تولد رو آگاهانه انتخاب کرده ایم و می دانستیم که چه می خواهیم، چرا بعضی ها فقر رو انتخاب کردن، چرا بعضی ها بدبختی رو انتخاب کردن یا مثلا بعضی ها بیماری و غیره …

اگر این انتخاب آگانه بوده چرا کسی باید حاضر باشد برای خودش رنج و زجر و بدبختی و فقر رو انتخاب کرده باشد.

چنانچه به فایل ها و صحبت های گفته شده در جلسه نهم بیشتر دقت کنید یا بیشتر فکر کنید یا حتی تحمل بیشتری رو داشته باشید که کمی جلوتر برید به خودیِ خود این پاسخ ها داده می شوند و این قبیل سوالات برای تان حل می شوند.

همانطور که در فایل نهم هم اشاره شد که برای درک این فایل عجله نکنید و به خودتون اجازه دهید به میزانی که رشد می کنید درک تون هم بالاتر میره و هضم مطالب براتون راحت تر میشه.

اما پاسخ این است: وقتی من یا شما یا بابای شما یا هر فرد دیگری در این دنیا، چه از زندگی لذت می بریم و چه رنج می بریم، همگی به دلایل انتخاب ما در این دنیاست، نه انتخاب ما در دنیای قبل از تولد.

یعنی من در این دنیای فعلی که در حال گذراندن زندگی هستم بخاطر باورهای نادرستی که در ذهن من شکل گرفته خودم را آزار می دهم، به خودم صدمه وارد می کنم یا فقیر زندگی می کنم.

من در دنیای قبل از تولد این چیزی که اکنون بعنوان ناخواسته در حال تجربه ی آن هستم را احتمالا انتخاب نکردم، بلکه آنچه در قبل از تولد انتخاب کرده ام را سعی در بیاد آوردنش ندارم.

یعنی من تا زمانی که از خودم نپرسم هدف من از خلق شدن چه بوده است، شاید در ناآگاهی کامل زندگی کنم، چون اصلا سوالی برای من ایجاد نشده است که به دنبال پاسخش باشم یا پاسخی را دریافت کنم.

وقتی که من کمی به این موضوع فکر کنم که چرا اینجا هستم، به مسیرهایی هدایت می شوم که جواب آنرا می یابم و آن سوال و جواب ها آرام آرام من را به شناخت بیشتر خودم و اینکه بی جهت اینجا نیستم میرساند. که می گوییم من رسالتم را پیدا کردم.

وقتی می گوئیم من رسالتم را پیدا کرده ام یعنی من بیاد آوردم که در دنیای قبل از تولد چه چیزی را انتخاب کرده بودم که می شود همان سرنوشت من.

اما این سرنوشت رو آنطوری که عموم باور دارند که خدا برای ما انتخاب کرده، که مثلا یکی فقیر و دیگری ثروتمند باشد، یا یکی بیمار و دیگری سالم باشد نیست.

این سرنوشت کاملا با توافق خودم در آگاهی کامل انتخاب شده، فقط تنها مسئله این است که من بعد از تولد تمام این انتخاب ها را فراموش می کنم، مگر اینکه این سوال رو بپرسم که من کیستم و اینجا چکار دارم.

حال هر کسی همین موضوع یا همین سوال رو نپرسه، لابد خود را محکوم به پذیرفتن هر آنچه برایش اتفاق می افتد می داند و پیش خودش می گوید لابد این سرنوشت من بوده است که خدا برایم در نظر گرفته.

خیر این سرنوشت شخص نبوده و نیست، این نتیجه ی باورها و رفتارهای شخص در این دنیای مادی است که از دیگران بر او سرایت کرده است. و انسانی که خودش را بشناسد متوجه می شود که شاید هیچکدام از چیزهایی که دیگران در مورد او گفته اند یا شنیده است ممکن است درست یا حقیقت نباشند.

وقتی که من در زندگی با قوانین زندگی و قوانین جهان هستی آشنا نباشم هیچکدام از این اتفاقات را نمی توانم درک کنم، بنابراین برای من زندگی تبدیل به جهنم می شود. و این جهنم انتخاب من در دنیای قبل از تولد نبوده است، بلکه این جهنم نتیجه باورهای غلط و رفتارهای غلط من در این دنیا بوده است.

اگر شما فکر می کنید که فرد آگاه تری نسبت به قبل شدید، این سوال رو پاسخ بدید: با توجه به قوانینی که شما آموختید، آیا اگر بابای شما این قوانین را بیاموزد و به آن عمل کند، می تواند فرد ثروتمند یا خوشبختی باشد؟

قطعنا پاسخ تان این است که بله می تواند، پس آنچه شما مشاهده می کنید چیزی جز نتیجه ی یک ناآگاهی یا عمل خلاف قوانین طبیعت نیست.

سوال سوم:

در مورد چگونگی نوشتن اهرم رنج و لذت در دفترشان پرسیده شده و خواسته اند که بیشتر توضیح داده شود.

همانطوری که در جلسه مربوطه گفته شد، تمام رفتارهای ما دلیل ذهنی دارند و وقتی دقیق می شویم می بینیم ما برای همه ی رفتارهای مان، یک گرایش به لذت داریم و یک فرار از رنج، هرچند که شاید این رفتار یا این لذت ما نادرست باشد.

اما این رفتارها در ذهن ما بخاطر تکرارهای زیاد، بصورت عادت درآمده اند و همیشه ترک عادت قدیم موجب رنج ما می شود و رفتار به شیوه قبل هم برای مان لذتبخش تر است.

بنابراین اگر تشخیص دادیم که رفتاری در ما نادرست است و ما را از مسیرمان دور می کند یا با انجام مجدد آن رفتار ما حتی هیچوقت به خواسته مان نمی رسیم، به این نتیجه میرسیم که باید این رفتار رو تغییر بدیم و تغییر اون رفتار هرچند که میدانیم به نفع ما هست، اما کار زیاد راحتی هم برایمان نیست، چون مغزمان روی آن شرطی شده است.

حال راه حلی داریم بنام اهرم رنج و لذت که جاهای  این رنج و لذت را در ذهن ما عوض می کند و پس از تغییر این الگوی ذهنی ما بصورت ناخودآگاه عاشق انجام آن کاری می شویم که قبلا برای مان رنج آور بوده است و متنفر می شویم از انجام کاری که قبلا از انجامش لذت می بردیم.

این تمرین به ما کمک می کند که ذهن ما بعد از این به مسائل جور دیگه ای نگاه کند و دست به رفتارهای متفاوت از قبل بزند که این رفتارهای جدید ما را به مقصدمان نزدیک می کنند.

انجام تمرین اهرم رنج و لذت

قبل از انجام تمرین مشخص کنید چه رفتاری را قصد یادگیری یا انجامش را دارید یا چه رفتاری را قبلا انجام می دادید و اکنون متوجه شدید آن رفتار غلط بوده که حالا قصد تغییرش را دارید.

پس از مشخص کردن موضوع رفتار جدیدتان، در وسط برگه دفترتان یک خط بکشید و آنرا به دو سطون سمت راست و چپ تقسبم کنید، در ستون سمت راست بنویسید که اگر تا ۵ سال آینده به آن رفتار غلط ادامه دهید ممکن است چه بلاهایی به سر شما بیاید.

و در ستون سمت چپ دفترتان بنویسید که اگر آن رفتار را عوض کنید و رفتار جدید و صحیح را جایگزین آن رفتار کنید بعد از ۵ سال چه نتیجه های شگفت انگیزی برایتان دارد.

سعی کنید به این موضوعات خیلی زیاد فکر و دقت کنید و هر بلایی که می تواند انجام کار قیلی به سرتان بیاورد را به یاد بیارید و بنویسید و در مقایل هر نعمت و دست آوردی هم که انجام کار جدید برایتان به ارمغان می آورد را نیز بنویسید.

آنقدر به موارد مختلف اشاره کنید که انگیزه ای برای شما شود، که دیگر رفتار قدیمی را انجام ندهید هرچند اکنون به انجام آن عادت دارید و ذهن تان به جز آن را قبول نمی کند، اما شما فعلا فقط بنویسید و بنویسید.

بعد از اینکه این موارد را نوشتید حالا هر صبح و شب یک بار آنر با صدای بلند بخوانید، مهم نیست که مغزتان چقدر مخالف این عمل شما است شما به کارتان ادامه دهید تا کم کم ذهن شما تسلیم شما شود.

تکرار هر روزه ی این تمرین بمدت بیست و یک تا بیست و هشت روز به طرز عجیبی جای این دو اهرم را در ذهن شما تغییر می دهد و باز هم عجیب تر آنکه شما شروع به انجام دادن کاری می کنید که سال ها از آن فراری بودید یا انجام دادنش برای تان غیرممکن به نظر می رسید.

تکرار و تکرار این عبارات رفته رفته شما را عاشق انجام دادن کار جدید می کند و آنقدر به آن علاقمند می شوید که دیگر نمی توانید آن را انجام ندهید و شما را متنفر می کند از عادت قبل که خیلی به آن علاقه داشتید.

حال وقتی این رفتار جدید را شروع به انجام دادن می کنید متوجه می شوید که رفته رفته به هدف تان نزدیک و نزدیک تر می شوید.

شاد باشید

دوره معجزه سلامتی راهی به سوی خودآگاهی و شناخت خود

17 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۴

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به نام خداوند رنگین کمان🌈
    عرض سلام و ادب استاد مهربان☺️

    قسمت چهاردهم دوره معجزه سلامتی.

    سوال اول
    بله وقتی در مسیر آگاهی قرار بگیری
    و اتصالت برقرار هست.
    یه چیزایی رو به صورت کاملا غیرمستقیم و گنگ متوجه میشی.
    که میگی آره میدونستم الان میخوای اینو بگی.
    یا آره من میدونستم اینجوری میشه.
    مثلا یه آگاهی چند درصدی پیش بینی کردن.
    یه چنین چیزیه که من اینو بارها قشنگ درک کردم.
    یا چیدمان خود به خودی آرزوها.
    یا راحتی انجام کارهایی که از نظر بقیه آسون نیست.

    استاد اگه این فایل استاد برازنده با صدای خودتون بود و تایم بیشتری داشت عالی میشد.

    سوال دوم
    بله و چقدر زیبا حتما از امشب سعی میکنم مراقبه رو رویاپردازی کنم.
    همینجوری یه داستانی شبیه به داستان شما‌.
    چشما بسته و یه آهنگ ملایم بی کلام و تصور و خیال پردازی رویاها.

    سوال سوم
    در قسمت نهم بود فکر کنم که گفتین تمام مراحل زندگی قراره یه تغییریو در فرد ایجاد کنن
    اگه فرد همون اول جنبه مثبت رو جذب کنه عالیه
    اگه جنبه منفی رو جذب کردی با متوجه نشدنت شاید بارها این تضاد تکرار بشه ولی باید سعی کنی جنبه مثبت رو پیدا کنی تا از اون مرحله عبور کنی.

    👌هر آنچه تا به الان اتفاق افتاده درست بوده.

    🚫سرزنش کردن ممنوع.

    👇جابجای اهرم لذت و رنج.
    با نوشتن جنبه های مثبت و منفی
    و سپس به راحتی تصمیم گرفتن.
    و جابجایی سریع و راحت اهرم ها.

    تشکر از شما بابت فایل بسیار زیبا💐

    ۱۴۰۴-۰۶-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان.
    این فایل گذری کوتاه به فایل مراقبه بود ویکسری از سوال دوستان.اینکه وقتی به منبع جهان هستی وصل میشوی درهای نادیده زیادی روبرویمان باز میشود وبه روح درونی خودمان نزدیک ونزدیکتر میشویم .وتبدیل میشویم به بخشی از نور وخدای وجودمان .
    ما هرکدام بعنوان یک روح آگاه یک طرح الهی ویک مسیر ونقشه راه داریم که اگر در مسیر درست گام برداریم دچار تضاد وچالش نمی شویم ولی اگر تضادهای زندگی را درک نکنیم واز مسیر خارج میشویم وتا این تضاد را حل نکنیم از مرحله عبور نمی کنیم وبه مرحله بعد نمیرویم .وهمه این مسیر را ما بعنوان یک روح آگاه در قبل از تولد خودمان انتخاب کرده ایم .واینکه تغییر خیلی سخت است اینکه باورهای کهنه را دور بریزیم ورفتار جدیدی را درخودمان ایجاد کنیم .هرکسی اسیر دست تفکرات خودش است واینکه نتواتد تفکرات خودش را کنترل کند سعی می کند تا دیگران را کنترل کند.وحالا که آگاه شدیم نباید به گذشته خودمان برگردیم وافسوس گذشته را بخوریم بلکه باید سعی کنیم که رو به جلو حرکت کنیم .چون خیلی از تضادها در طرح الهی ما نبود بلکه بواسطه مسیر اشتباهی که ما رفتیم ورفتارهای اشتباه خودمان دچار تضادهایی مثل بیماری وفقز و.. میشویم
    پس باید سعی کنیم تا رفتارمان را درست کنیم وباو های خودمان را درست کنیم

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام درود
    چه زیباست رسبدن به جایی که درک کنیم که خود خالق زندگی خود هستیم چه قبل از تولد و چه بعد از تولد.
    آن زمان که به خواست خودمان پا به دنیای مادی میگذاریم به عنوان تکه ای از روح آگاه خداوند خود سرنوشت خودمان را تعیین میکنیم و زمانی هم که پا به این دنیا میگذاریم باز هم خود خالق زندگی خودمان هستیم انتخاب میکنیم که در رفته باشیم یا در مصیبت پس این میتوان امید بخش ترین جمله باشد که ما میتوانیم هر گونه که دوست داریم سازنده باشیم.
    و آنقدر در این دنیا مشغولیات برای خودمان ساخته ایم و ذهنمان را پر از حرف ها و قضاوت ها و مادیات کرده ایم که صدای قلب را نمیشنویم و از اصل خود دور مانده ایم و این کار با مراقبت و مراقبه امکان پذیر است که ذهن ساکت شود و آنگاه صدای خداوند و الهامات را می توانیم درک کنیم.
    سپاس از خداوند که مرا هدایت کرد تا به وصلش برسم

    ۱۴۰۱-۰۹-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبایی ها
    سلام ودرود خدمت استاد بزرگوار
    درمورد مراقبه صحبت کردین واین که نگران نباشید از اتفاق ها وتجربه هایی که دارید ، یادم هست دوماه پیش درباره تجربه رفتن درسیاهی رو گفتم وچون هیچ اطلاعی نداشتم از درکش احساس ترس می کردم ، ولی بعد از پرسیدن و توضیحات خوب شما کاملا فهمیدم که حس فوق العاده ای رو دارم و این که ما در زندگی مان بر اساس ذهنیات و باورهای گذشته از این اصل دور ماندیم و برای همین نگرانی های مختلفی رو داریم درحالی که اصل و جودمان از این نور وحس فوق العاده شکل گرفته ، دقیقا دوشب پیش که مراقبه داشتم خواهرم رو دریک گالری تجسم کردم که به نقاشی ها نگاه می کند خیلی برایم جالب بود دیروز که تلفنی با او صحبت می کردم به من گفت ” الان دریک گالری هستم وآمدم برای تحقیق که دریک کلاس دیگر ثبت نام کنم ودیدن او برای من یک نشانه بود .ودریک جمله دیگر گفتید از لحظه حال وبودنتون درزندگی اکنون لذت ببرید ونگران آینده نباشید الان می توانم باتمام وجودم بگویم “بودن دراین لحظات ودرک این آگاهی ها برایم بهترین جا ی دنیا ست واز این که درکلاس شماهستم به خودم می بالم .

    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    “هرکسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش”

    چه زیباست این شعر …از اصل خود دور شدیم ما…و اینجا داریم به لطف آموزشهای استاد یاد میگیریم که به اصلمون وصل بشیم ؛به ذات لایتناهی؛به خدا به خودمون به خدای درونمون و تنها راهش مراقبه است ؛سکوت؛سکوت ذهن …که مطمئنم برای منم اتفاق خواهد افتاد به زودی زود……استاد گفتند :فقط ادامه بدهید و لذت ببرید همین

    استاد سپاسگزارم🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدای خوب و مهربانم
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل نیز سراسر آگاهی و آموزش بود بخصوص که در مورد مبحث دوست داشتنی من یعنی مراقبه استاد توضیح دادند 👏
    راهکارهای استاد برای انجام مراقبه خیلی جالب بود مخصوصا اون پرواز بسوی خداوند وبالای ابرها و برگشت مجدد که یک سفر خیالی و لذتبخش بود 👏🌺
    در قسمت دیگر از طرح الهی گفتند و اینکه روز اول که یک روح آگاه بودیم ، قطعا بهترین نقشه راه زندگی را برای خودمون رقم زدیم و اینکه اکنون می بینیم در مسیر به یک سری تضادها و مشکلات جسمی و روحی برخورد کرده ایم ناشی از منحرف شدن خودمون از مسیر طراحی شده در نقشه اولیه زندگیمون هست بدلیل اینکه پشت بعضی از موانع مانده ایم و نتونستیم از آنها عبور کنیم
    از این فایل نیز آگاهی گرفتم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
    🙏🙏🙏🌻🌻🌻🍀🍀🍀

    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلام به استاد محترم و دیگر عزیزان
    استاد عزیزم، واقعا ممنون که این قدر ریز، درباره جزء به جزء آگاهی هاتون و حتی تمرین هایی که در گذشته انجام می دادید، صحبت می کنید.
    مسائلی که درباره مراقبه، هدایت های خداوند و درک نشانه ها بیان کردید برای من بسیار جذاب بود و خدا رو شکر تا حد زیادی آنها را تجربه و درک کرده ام. اینکه خداوند برای اینکه راهی را به ما نشان دهد، چگونه چیدمان می کند، و در طول مسیر برایمان نشانه می فرستد و حتی بعد از رسیدن به هدف و کسب نتیجه، آگاهی آن را به زیبایی هر چه تمام تر و طبق یک چیدمان جداگانه به ما می دهد. همه و همه بسیار زیبا و لذت بخش هستند.
    و همچنین درباره تصویرسازی های زیبایی که در گذشته در حالت مراقبه انجام می دادید، من هم چنین کارهایی را انجام می دهم و تصویر خواسته های محقق شده خود را در ذهنم تجسم می کنم و عمیقا خدا را شکر می کنم که در حال زندگی کردن در آرزوهایم هستم😍
    و مورد بعدی که درباره انتخاب طرح الهی هرکس که بیان کردید، دقیقا به همین صورت است و ما مسلما قبل از تولد، از آنچه انتخاب کرده ایم، آگاه بودیم و یقینا انتخاب ما به گونه ای بوده که حس خوبی به ما میداده و زندگی سرشار از سلامتی، فراوانی، عشق و لذت را برای خود انتخاب کرده ایم.و اگر هم اکنون نمی توانیم این چنین زندگی زیبایی را شاهد باشیم، مسلما راه را به خطا رفته ایم که با آموزشهای آموزنده شما می توانیم دلیل آن را یافته و برطرف کنیم تا به آنچه که در روز ازل انتخاب کرده ایم، نزدیک و نزدیک تر شویم.
    تشکر فراوان از شما بابت این آگاهی های ناب👌♥️

    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربانی .سلام ودرود فراوان به استاد عزیزم ،🌷🌷سپاس استاد عزیزم ممنون بابت تلنگر های که شما به ما وارد میکنید ..الان که ما در حمایت کامل خداوند هستیم وخداوندمن را عاشقانه دوست دارد که من را هدایت کرد به این سایت .ودانشجوی استاد مهربانی ها باشم ..خداوند در زندگی من قدرت مطلق است پس نباید دیگر هراسی داشته باشم .بلی استاد من در زندگی شخصی خودم هیچ مشکلی شکر خدا ندارم ..از وقتی تفکرات مو نسبت به همسرم عوض کردم ایشان بسیار عالی شدند همان که خودم میخاستم ولی ریشه من پوسیده شده چون خانواده ام خیلی تضاد تو زندگی شون دارند ومن خیلی خودم وابسته به آن ها میدانند من باید حد خودم بدونم وخودم بکشم کنار از جنجال های که خانواده ام دارند که چون تا یه حدی ما میتوانیم راهنمایی کنیم ..ولی وقتی خودشان نمی خواهند زندگی شون تغییربدند ..از اینکه خودم زیاد درگیر آن ها کردم فقط خودم لطمه میبینم ..این فایل به من تذکر داد که راه کج نکنم ..

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    ودر ادامه
    در مقابل تضادها گفتید که برای رفع هر تضادی ابتدا باید دلیل رنج های خودمان را از تضاد پیدا کنیم وگام دوم این بود که وقتی علت رنج رو پیدا کردیم داروی اونو پیدا کنیم وببینیم که چطوری میتونیم اون رنج رو حل کنیم .وعلت اینکه ماهنوز در طرح الهی خودمان آگاه نشدیم این بود که این رنج ها رو هنوز نتونستیم حل کنیم چون اگر ما مسائل رو حل کنیم قطعا رشد خواهیم کرد .وهرچه این تضاد ها رو حل نکنیم رنج ها هم بیشتر خواهند شد ومادرگیرتر میشویم .
    وما لیست رنج ها ولذتها رو داشتیم که با این کار ذهن تنبل رو به چالش میکشیم تا جای این ها رو عوض کنه وباعث رشد درما بشه ورنج ها رو تبدیل به لذت کنه
    استاد این فایل رو خیلیییییییی دوست داشتم …
    ممنونم برای پاسخ های همیشه راحت وعالی تون❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    بنام خالق زیبایی
    سلام به استاد گرامی ودوستان خوبم
    ممنون استاد بابت پاسخ سوالات واقعا عالی بودند .من نکته ای الان به یادم افتاد که وقتی کوچکتر بودم تقریبا ازسن ۸سالگی فکر کنم این تصویر سازی رو از روی نا آگاهی انجام میدادم دقیقا قبل از خواب همیشه خودم رو روی تکه ای ابر تجسم میکردم که به پرواز در اومده الان که شما این موضوع رو بیان کردید ناخوداگاه من این موضوع رو برام به یاد آورد .
    البته توی کتاب نیمه تاریک وجود هم از این مثال استفاده کرده بود اما شما خیلی راحتر اونو برای ما بیان کردید😄😄😄😄😄
    به نظرم با این شیوه دیگه فکر ما هم از مراقبه برداشته میشه ولازم نیست ذهنمون رو درگیر کار خاصی بکنیم.
    موضوع بعدی در مورد اینکه دوستی گفتند کاش زودتر آگاه میشدیم منم گاهی این فکر سرلغم میومد اما الان خیلی خوشحالم وبا خودم میگم ان شاالله از این به بعد رو تو اگاهی بالاتر وبهتری زندگی میکنیم به نظرم باید بخواهیم که توهر لحظه اگاه باشیم گذشته وآینده مهم نیست ناآگاهی ما لز لحظه حال هست که هم گذشته وهم آینده ما رو از بین میبرد .
    موضوع بعدی در مورد طرح الهی بودوسوال دوستمان واینکه گفتید در پشت تضادی ماندن باعث میشه تا ما رشد نکنیم ومن با گوش دادن به این فایل از خداوند میخوام که در زمان تضادهاوچالش های زندگی ام صدای اورا بلند تر بشنوم وتلاش خودم رو میکنم

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام پادشاه کل هستی
    سلام وردرود خدمت استاد گرامی
    فایل فوق العاده ای بود خیلی از دیدنش لذت بردم ، وقتی فایلی چنین زیبا می بینم “به قول دوست خوبم سحر نوش جان روحم ” واقعا زمانی که برای روحت هزینه می کنی واز شادی وهیجانش لذت می بری قابل توصیف نیست ، امروز که گوش میکردم زمان رو حس نکردم آن قدر آرام شدم که دوست داشتم پرواز کنم ، خدایا شکر برای حضورم در این دوره ارزشمند
    درمورد مراقبه صحبت کردین خیلی برایم جذاب وعالی ست این تجربه ، هربار که انجام می دهم روحم دچار آرامش عجیبی می شود که زمان ومکان رو برای لحظاتی فراموش می کنم وغرق می شوم درخیال افکارم وحالم دگرگون و متحول می شود حسم به خدا نزدی ک وعاشقانه است ودل کندن از مراقبه شاید سخت است .
    درمورد سوال یکی از دوستان صحبت کردین واینکه درگیر دیگران نباشید وهر اتفاق درزمان خودش درست است ، ومن هم قبلا شاید خودم رو سرزنش می کردم ازاینکه چرا این قدر دیر شروع کرده بودم به تغییر وآگاهی ولی الان می فهمم که اگر آن رنج ها وسختی ها در زمان خودش اتفاق نمی افتاد من اکنون متولد نمی شد وحال این قدر لذت نمی بردم از این درس ها
    ودیگر ، پیداکردن مسیر خوشبختی واینکه هرکس باید طرح الهی خودش روطی کند ودرمسیر به رشد وتکامل برسد وتضادهایش را حل کند من خودم قبلا اگر ناراحتی برایم پیش می آمد آن قدر ان را بزرگ ولاینحل می دانستم که منجر رنج واذیت می شدم ولی الان می دانم هرتضاد درسی جدید وپاداشی فوق العاده رابه همراه دارد .
    استاد خوبم آرامش الانم رامدیون شما هستم وباتمام وجودم ازشما سپاس گزارم زیرا هر روز درحال شناخت خودم وهدف هایم هستم وبه رشد متعالی خودم می اندیشم .
    تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررر فراوان

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق زیبایی ها ..درود فراوان .امروز برای بار دوم گوش کردم این فایل رو یاد چند ین سال پیش ده سال پیش زمانی من هرشب نماز شب می‌خوندم با خدا خلوت میکردم اون جا اصلا از مراقبه اطلاعی نداشتم ولی حدود دو ساعت بیشتر فقط تو دلم با خدا میزدم خیلی آروم میشدم احساس آرامش فراوان داشتم ..ولی بعد نماز شب که خوابم میبرد بعضی موقع ها تو همون اتاق روی سجاده خوابم میبرد ولی همیشه انگار مثل یک خواب می‌دیدم که چندین نفر از دنیا میروند وحتی می‌دیدم به چطوری با چه علت از دنیا می روند ومن بیدار میشدم بعد دقیقا همون روز یا چند روز بعد خبر می رسید که فلانی مثلا زده بیرون نصف شب ماشین زده ولحش کرده وفوت شده وحتی این خواب دیده بودم وبرای مادرم قبلش تعریف میکردم وبعد چند روز که اتفاق می افتاد مادرم خودم تعجب کرده بودم چرا دقیق من خواب دیدم ویا بیدار میشدم می گفتم پدر بزرگ خواب دیدم فوت شده دقیقا زنگ میزدن بیاین روستا فوت شده جوری شده بود شدم بودم عین دیوانه ها حدود یک سال نماز شب می‌خوندم من از کس می خواست بمیره من خواب قبلش می‌دیدم دقیقا تو همه پیچیده بود که من خواب میبینم …وهمش اقوام می‌گفتند ترو خدا خواب ما رو نبیین وجوری شده بود خودم میترسیدم ..دقیقا حرف های شما استاد یاد اون موقع ها افتادم که هنوز مثل سال گذشته درگیر ذهن منفی نشده بودم ..با خلوص نیت با خدا حرف میزدم ..واقعا مراقبه یعنی یکی شدن روح مان با خدا ست ..متشکرم استاد واقعا ممنونم .

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    ممنون استاد بابت توضیح کاملتون در مورد مراقبه،و چقدر زیبا بوده مراقبه ای که شما انجام می دادید من تونستم گاهی به مرحله ساکت کردن ذهن برسم و خلا رو تجربه کنم اما هنوز نتونستم تصویری رو ببینم اما سعی میکنم در هر لحظه از زندگی اگاهانه در لحظه حال حضور داشته باشم.
    یک سوال دارم ازتون آیا همون خیالپردازی آگاهانه راجب آرزوها هم میشه مراقبه باشه؟

    و چه زیبا توضیح دادید در مورد مسیر الهی که قطعا همه ما فراموش کردیم و به وسیله همین تضاد ها به مسیر مستقیم و الهیمون هدایت شدیم.
    ممنون و سپاس بابت این آگاهی

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدایی که در همین نزدیکیست درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    مراقبه واژه ای که درون آن هزاران نکته نزدیکی به خدا وجود دارد 💚مراقبه نیایش مورد علاقه من 💚
    انجام مراقبه آرزوی دیرینه من💚
    مراقبه هدف نهایی من برای رسیدن کامل من به خدای درونم 💚
    در این فایل ابتدای آن از مراقبه صحبت شده است و جزئیاتی توضیح داده‌اند که کمک بسیار زیادی میکنه در جهت انجام یک مراقبه خوب و اثرگذار دو نکته راهنمایی رو استاد در این فایل بیان کردند که مخصوصا اون نکته دوم که پرواز به صورت یک پرنده و گذشتن از ابرها و رسیدن به خدا بود ، برام بسیار جالب بود و من همواره این راه را الگوی خودم قرار خواهم داد 👍
    من مراقبه را تا هرجا که باشه با آرامش و رهایی کامل انجام خواهم داد و سرانجام به آن خواهم رسید🌹
    حتی گوش کردن به صحبت های استاد در زمینه مراقبه حال منو خوب کرد و این به خاطر شدت علاقه من به این نوع نیایش هست که بهترین نماز میتونه باشه نمازی با تمرکز نمازی با علاقه نمازی بدون خستگی و با اختیار بدون هیچگونه حواس پرتی در هر لحظه و هر مکان
    🙏🙏🙏
    در جای دیگری از این فایل از اهرم رنج و لذت نامبرده شده و موضوع رو کاملاً واضح بیان کرده‌اند و همواره باید بدونیم که آنچه را که به صلاح است و نتیجه آن خوبی هست ، آن را به عنوان اهرم لذت و آنچه را که به طور موقت به ما لذت می دهد و سرانجامی ناپسند دارد ، به عنوان اهرم رنج تعریف کنیم و همواره بدین وسیله از عملکرد خودمون در زندگی لذت ببریم👏
    البته جواب سوال اول را نتونستم به طور کامل درک کنم و احتمالاً باید همان فایل ۹ از دوره را مجددا بارها گوش کنم تا از اون بتونم به یک درک کامل برسم فعلاً در این که انتخاب سرنوشتم آگاهانه یا ناآگاهانه بوده و به اختیار خودم بوده یا خیر هنوز برام مشخص نشده است است🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    بسیار عالی بود ، برای من خیلی جالب بود همزمان با گوش دادن این فایل مراقبه ای زیبا تمام وجودم را فرا گرفته بود و حس ازادی و پرواز داشتم .
    و واقعا تمرینات و اموزشهای شما استاد من رو از باتلاق زندگی نجات داده و آگاهانه هر آنچه را که باعث رنجشم میشود را پیدا میکنم و در صدد حل کردن آن رنجش بلند میشوم چون میدونم این رنجشها نقطه مقابل لذتهای طرح الهی زندگی من است و در ضمن از آن مسیری که در حال حل کردن آن رنجش هم هستم لذت میبرم چون آگاه هستم به این موضوع که همواره من دارم فعالیتها و کارهایی را انجام میدهم که نهایت این کارها باعث لذت من میشود.
    پس چرا در هنگام حل کردن رنجش زندگی ام حال دلم خوب نباشد ؟
    پس چرا در هنگام حل کردن رنجش زندگی ام آرام نباشم ؟
    پس چرا در هنگام حل رنجش زندگی ام ایمان نداشته باشم ؟

    بله این آرامشی که در کمال آگاهی برای حل مسایل رنجشم به دست میاورم دلیلش همان داشتن ایمان و توکل به خدایی است که همواره میدانم بهترین لذتها را در مقابل سخت ترین رنجشها برای من کنار گذاشته است ، پس با ایمان و قدرت و باور قوی خودم اقدام به حل رنجش زندگی ام میکنم .

    من عاشق خودم هستم و به خودم افتخار میکنم که محکم و ارام و قوی و استوار و با لبخند و با عشقی فراوان در مقابل رنجش هایم خواهان رسیدن به لذتهای زندگی ام هستم .
    الهی شکر برای داشتن استادم و آموزشهایشان 🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود بیکران خدمت استاد ضیاء بزرگوار و تشکر بابت پاسخ به سوالات.
    برای من اون قسمت که درباره تمرین هایی که خودتون موقع مراقبه انجام می دادید، خیلی جالب بود، چون من هم در مراقبه و گاهی در حالت خلسه تمایل دارم آرزوهایم رو تجسم کنم و به شیوه های مختلف و با داستان سرایی های متفاوت و مخصوص خودم این کار رو می کنم و لذت می برم.
    درباره مساله طرح الهی زندگی و نقشه راه که صحبت کردید، واقعا خیلی عالی بود و موضوع را کامل برای ما باز کرد. مسلما وقتی ما در حالت انتخاب قرار بگیریم، بعید به نظر می رسد که چیز بد و آزاردهنده ای را برای خودمان انتخاب کنیم، و قبل از تولد، که ما یک روح آگاه بودیم ، طبیعی ست که خواستار همه لذت ها و خوبی های جهان بوده ایم و آنچه را که در زندگی مادی این جهان تجربه می کنیم، اگر چیزهایی هستند که به ما لذت و رضایت کافی را نمی دهند، معنایش این است که طبق نقشه راه خود پیش نرفتیم و یا نتوانسته ایم یکی از تضادهای زندگی مان را حل کنیم و پشت آن مانده ایم! و این یک نوع آلارم است که هوشیار شویم و مسیر درست را پیدا کرده و در جهت درست گام برداریم.
    سپاس بابت این فایل سراسر آگاهی و بیداری

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .،🌷🌷مرسی استاد باز هم فایل ارزشمند دیگری ما را غافل گیر کردین ..خوشبختی یعنی رشد معنوی در همه جوانب زندگی ،،اکنون خداوند مرا در رشد ذهن ،جسم وکارهایم موفق می سازد .هر وقت مراقبه انجام میدهم نیروی احیای خداوند را در درون خودم حس میکنم ،تمام ذرات وجودم شاد میشود .واحساساتم منقلب می‌شود یه احساسی مثل اینکه حالم همیشه در حالت شاد وارامش خاصی سراغم میاد جوری که میتوانم نیرو ،قدرت وزندگی را در درون خودم احساس کنم .به نظر شخصی من مراقبه یعنی ریختن انرژی های منفی ویه جور شستشوی خودمان وپاکسازی روح ماست ..ودریافت انرژی های مثبت .من موقع مراقبه احساس میکنم که نور طلایی که بسیار شفاف وخوش رنگ است از بالای سقف به روی من سرازیر است وتمام اون نور شفا تمام بدن ما را در برمی‌گیرد ..ومن روح جلا پیدا می‌کند .استاد عزیزم چقدر زیبا خدا رو تجسم می کردین واقعا به اون حس و حالتون الان تجسم میکنم من هم کیف میکنم یه جوری تمام بدنم انگار لرزش گرفت واشک هایم امانم نمی دهد ..استاد عزیزم ممنون از اینکه آنقدر راحت و ساده جواب سوال ها ی ما رو دادین ..الان دقیق متوجه شدم استاد عزیزم در واقع پدر من با ما آگاهی که داره بیشتر ناراختی خودش باز برمیگردونه خونه ..چون بهش فکر می‌کنه وشب تا صبح به ناراختی ونفرین می‌کنه وهمون ناراختی حتی بیشتر از اون دعوت می‌کند به زندگیش ..چشم استاد حتما حتما خودم اصلاح میکنم ممنون بابت این تلنگر متشکرم ..♥️♥️♥️.

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری