1 دیدگاه برای مقدمه ای بر زندگی جدید | جلسه ۱۹
01 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام و ادب
دوره مقدمه ای بر زندگی جدید
قسمت نوزدهمشبکه های اجتماعی متفاوت هست
سلیقه ها متفاوت هست
دنبال کننده شبکه ای باش که مفید هست
دنبال کننده شبکه ای باش که آرامش دهنده هست
بدون که در حال بهبودی هستی
بدون که اولویت خودت هستی
در جامعه و شبکه اجتماعی آگاهانه رفتار کن
با ذهنیت قدیمی خیرخواه کسی نباش یا خیرخواهی کسیو قبول نکن
کسی گفت این خوبه برای چیزی یا بده قبول نکن
و به کسی نگو این خوبه برای چیزی یا بده
به حست توجه کن تا همه چیو بدونی
هر کسی به موقعیتی نیاز داره
و باید تجربه کنه
دلسوز کسی نباش
انرژیتو روی موارد خوب بذار
به خوبی ها فکر کن
تا خوبی بیاد توی زندگیتوقتی به جایی توجه گذاشتی
اگه خوبی و زیبایی بود توجه بذار
غیر این بود جنبه توجه رو عوض کن👏آره استاد
آدما به اندازه ی درکشون از آگاهی
حرفاتونو متوجه میشن
کسی که یک ماهه و کسی که یک ساله یا ده ساله عضو سایتتونه
برداشتش از صحبتای شما متفاوته
درصدی بگم مثلا فرد هر سالی ۵ درصد رشد میکنه
یادگیری با یادگیری و به کاربری فرق میکنه
باید حرفای شمارو تنها نه گوش داد و یاد گرفت
باید گوش کرد و در روزمره به کار برد
که این کارو بکن این کارو نکن
این چیزو بگو این چیزو نگو
تا قشنگ درک بشهاگه کسی بخواد کاری بکنه
برای کاری که میکنه الگو پیدا میکنهبنابراین سعی کنیم همیشه کار خوب و درست انجام بدیم تا بقیه از ما الگو بگیرن
برای کار اشتباهی که میخوای انجام بدی به دنبال الگو نباشه تا خودتو و دیگرانو توجیح کنی👇👇👇👇👇👇
استاد من به حرفاتون توجه میکنم
چجوری آخه
بگم عاشق اینم که شما صحبت کنی و من گوش بدم🫠
یک به یک ویدیوهارو به صورت تصویری میبینم
از کامنت اول این فصلو میدونم که تنها کسیم کامنت گذاشتم
و بارها داخل کامنتا گفتم شاید از بیرون نگاه کنن بگن چیزی تو زندگیش عوض نشده
ولی خودم میدونم که بعد آشنایی با شما با تمرین خدای خودمو شناختم
میدونم همه ی ما یه خدا داریم آفریننده جهانه
و هر آدمی یه خدا داره خدای شخصی خودش هست
خدایی که اون آدم هر چیزی بخواد بهش میبخشه
و به خواسته هاش میرسونتش
و زندگی رفته رفته بر وفق مرادش میشه
و حال دلش خدایی و آروم میشه
و ایمانش قوی تر میشه
و وجدان بیدارش از انجام هر کار اشتباهی دور نگهش میداره
قبلا میگفتم خدا میبینه و میده
حالا میدونم خدا برای اینکه به ما خواسته هامونو بده
ما باید باهاش حرف بزنیم
ما باید بگیم خدایا چی میخوایم
چه خواسته ای داریم ازتدقیقا فایلی که گفتین
بر فرض مثال ما میریم فروشگاه میگیم برنج بده
انواع برنج هست
فروشنده نمیدونه ما کدوم برنج و چه مقدار از اون برنجو میخوایم
مثلا وارد شدیم بگیم ۴ کیسه برنج هاشمی ایرانی حالا مشخص شده
و فروشنده به ما تحویل میدهباید با خدای خوب و مهربون و بخشنده خودمون صحبت کنیم
بگیم خدا جون من لحظه به لحظه آرامش روحی و جسمی و ذهنی و قلبی و ….
سلامتی روحی و جسمی و ذهنی و قلبی و….
زیبایی .خوبی.ثروث. مهربونی. حال خوب. انرژی.شادی. خنده و احساس خوب میخوامیا اون فایلی که گفتین
خدا تمام و کامل صفات خوبه
اگه میخوایم به خدا نزدیک شیم
باید صفات خدا رو داشته باشیم
بشیم یه آدم با
وجدان بیدار
ایمان فعال
و با اعتماد و توکل به خدا زندگی کنیم
تا مارو از راحت ترین راه با کم ترین هزینه به هر چی میخوایم برسونتمون🍒🍒🍒
و اینو با کل باور میگم که
هر روزه به اندازه ای از فایلارو متوجه میشی که قابل درک هست
از ۱ برج ۶ سال ۱۴۰۲
تا امروز ۱۰ برج ۲ سال ۱۴۰۵
۲سال و نیم گذشته
وفایلارو هر روز بهتر از روز گذشته متوجه میشم
جوری که باید بگم یه سال اولو
گوش کردم چیزی نفهمیدم
از شما نظر خواستم برای خرید دوره های سفارشی شما گفتی برو از اول رایگانارو گوش کن
درسته استاد این راهی که شما ده دوازده ساله رفتی رو ما باید مراحل رو تک به تک بریم
هضم آگاهی خریدنی نیست
باید گوش داد تمرین کرد و به کار برد
به صورت کامل بگم یعنی باید تجربه کرد
و بهای مسیر آگاهی و آرامش و سلامتی و ثروت به خدا نزدیک شدن
تنها تجربه ست که با گذراندن مراحل یعنی افزایش سن. عمر که گران مایه ترین چیزه ما آگاه میشم
تنها صبوری و تمرین و تکرار
برای یادگیری و آگاهی نباید زمان تعیین کرد
🍒🍒🍒استاد من خیلی حرفا و تمرین های جدید و زیبا و آرامش دهنده با نتایج زیبا از شما یاد گرفتم و تا به ابد ادامه میدم
استاد شما بی نظیری
بهترین استاد
بهترین الگو
بهترین دوست
استاد ضیاء دوست داشتنی💌هر چیز اشتباهی که فکر میکنی اشتباهه و برای کسی اتفاق افتاده
برای فرد اشتباه نیست
از نظر بقیه اشتباه به نظر میرسه
در دنیا همه چیز درسته نه اشتباه👏مانند خدا تنها مشاهده گر باش
برای خودت و آدما ظرفیت بذار
از صمیمیت.کمک کردن.دوستی.نزدیک شدن.مهمونی.هم صحبتی.وقت گذاشتن.خوبی کردن.تلفن.پیامک و ….
خیلی هم قشنگ گفتین استاد
هر فردی اخلاق فرد مقابلشو خودش میشناسه با آدما تا جایی که درسته صحبت کن محدود وسلام
وقت اضاف باعث حاشیه میشهاندازه ای ظرفیت بده که میدونی درسته
ظرفیت دادن باید
به اندازه درست باشه
نه به اندازه لازماستاد منم تازه یاد گرفتم
اندازه برخورد با آدما فرق میکنه
یکی هم فرکانسیته وقت میذاری صحبت میکنی هر دو لذت میبری
یکی هم از روی بیکاری از حاشیه صحبت میکنه یا گله و شکایت و اینا
خب در حد سلام و علیک جوابشو میدی
یعنی اولویت خودت و ظرفیت بقیهبله استاد آنلاین میبینم
و همزمان فهمیده هامو و نکته هارو تایپ میکنم کامنت میذارم و مجدد میبینم فایلو
صحبتاتون دنیاها نکته داره
و میگین اگه گوش کنی همون لحظه ست بعد میری یادت میره
یا ذهن تنها یه ورودی داره
اگه مدام در حال دریافت خوبی باشه قشنگه
من یادداشت میکنم تا بعد کامنتامو بخونم یا از اول ببینم بدونم در چه دوره ای با چه مقدار یادگیری و انرژی بودمتوکل به خدا
انشالله تا فایل بعدی
منم به خدا میسپارمتون مهربون🌸خدا قوت🌸
۱۴۰۵-۰۳-۰۷




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.