[check_bought product_id=”35673″]
بدون محتوا
[/check_bought]
تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
2 دیدگاه برای مقدمه ای بر زندگی جدید | جلسه ۴
5
/5از مجموع 02 امتیاز
02 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
M:F
🇮🇷IRبه نام خدا
سلام و خدا قوت
دوره مقدمه ای بر زندگی جدید ق۴زندگی آگاهانه زیباست
زندگی کردن باید درست باشد
با عشق دلی و از هر نحو پسندیده
نماز روزه یا درآمد و هر چیزی در زندگی باید حلال باشد
خودت از خودت راضی هستی
یعنی داری درست زندگی میکنی
در مورد کاری قبل انجامش تفکر کن
کار نادرست نباید اقدام شود
کار درست را باید با توکل به خدا اقدام کرد
راستی و درستی محدود است
حس و حال خوب و عالی در راستی و درستی است
لذت زندگی در راستی و درستی استدر پناه خدا تا فایل بعد👏🤲
۱۴۰۵-۰۳-۱۵پاسخ -
✍️مینا فیاضی
به نام خداوند بخشنده و مهربان
سلام و احترام
💐💐💐
دوره مقدمه ای بر زندگی جدید
قسمت چهارماز نظر دین و مذهب
خوندن نماز قرآن یا روزه گرفتن
اینجوریه که فکر میکنن چون شنیدن واجبه حتی به عجله و فرمالیته یا چون از دید بقیه خوب به نظر برسن یا خودشونو قانع کنن انجام میدنکاری که انجام میدی باید با لذت
و از رفتارت پیدا باشهدر مورد مشورت و مشاوره
اگه هر شخص خودش بیاد قشنگ فکر کنه
ببینه کجای کارش ایراد داره
با مراجعه به قلبش میتونه تشخیص بده
که نیازه چیکار کنه تا کارش حل بشهدرسته باید در تصمیم گیری اول و آخر
خودمون و خودمون تصمیم بگیریم
چرا
چون اخلاقا منحصر به فرده نباید مشاوره گرفت
مشورت گرفتن از دوست یا آشنا یا هر کسی چیزیو بهت میگن ولی در انجامش تردید داری و دلت راضی به انجام دادن یا ندادنش نیستمن خودم قبل ها مشورت گرفتم از کسی که
یه جورایی قبولش داشتم بارها صحبت کردیم ولی خب نظری که داد رو بهش میگفتم ببین شما داری اینو میگی و نظر دادی چون من نظر خواستم تشکر ولی خب تو که جای من نیستی
این یعنی چی
یعنی از هر کسی مشورت بگیری ته تهش میای کاریو میکنی که خودت میخوای
پس در مورد هر چیز بشین فکر کن و خودت تصمیم بگیر
و اگه قلبت باهاش موافقه انجام بده
اگه از نظر قلب کارت اشتباه هست
و داری سعی میکنی دلیل بیاری احساس قلبی رو راضی کنی نه کاملا در اشتباهی.در تضادهایی که موندم سر دو راهی از استاد عزیزم هم در مواردی مشورت خواستم صحبت کردیم با حرف های قشنگش دل و ذهنمو آروم کرده ولی تهش گفته برو بشین فایل نگاه کن خودت فکر کن روی خودت کار کن و خودت فکر کن ببین باید چیکار کنی
و من میدونم که بهترین تصمیمو میگیری.آره من اوایل که دوره های رایگانو شرکت کرده بودم میگفتم یعنی میشه یه روز یه دوره سفارشی ببینم کنجکاو بودم که چجوریه
درخواست به کائنات دادم حدودا سه سال پیش که دوست دارم دوره هارو شرکت کنم و در یه فایل گفتین که بنویسین من دوست دارم دوره رو شرکت کنم و اگر نشد بیاین بهم بگین قشنگ یادمه و حالا چند تا دوره رو با هم خریدم
و خدا کمکم کرد تا بتونم بخرم
از کسی سوال کردم
گفتن که خب یکیو بخر ببین چجوریه
تا دوره های بعدی رو کم کم میخری
گفتم من ایده اومده این چند دوره رو با هم بگیرم
و رفته رفته هزینه دوره ها زیاد میشه
مثلا یه بار همین دوره رو با تخیف خیلی پایین استوری کرده بودین
اما نمیشد بخرم حالا با اینکه هزینش بیشتر شده ولی خریدم چرا چون حرفاتون آرامش میده بهم
گفتم انگار هزینه کردم فیلم ریختم رو فلش میبینم حرفایی که حال دلو خوب میکنه بهتر از تلویزیون دیدن یا صفحات مجازی رایگانه
هم فرکانس بودن و انرژی استاد ضیاء عالیه.واقعااا چقدر قشنگه کاری که به دلت میفته رو همونجا انجام میدی
یه مثال خرید همزمان چند دوره از شما
یا چند تصمیم دیگه
از نظر بقیه شاید کوچیک هست
ولی خودتی که میدونی احساس قلبت چقدر خوب شده.
👏👏👏۱۴۰۴-۱۱-۱۲پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.