شرط نتیجه با استفاده صحیح از قوانین محصولات سایت استاد ضیاء

شرط نتیجه و قوانین محصولات

امتیازدهی 5.00 از 5 در 10 امتیازدهی مشتری
(10 بازخورد مشتری)

راز آرامش روزانه‌ات همینجاست!

شرط نتیجه از محصولات سایت

شرط نتیجه از محصولات سایت، از جمله جلسه یا جلساتی هستند که همیشه شما باید آن ها را مرور کنید و مطالب آن را به خودتان یادآور شوید.

بخشی از این تمرینات و قوانین شرط نتیجه در این جلسه قرار دارد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما در ابتدای هر دوره سفارشی که تهیه می کنید این جلسه را بصورت تکرار باز هم خواهید داشت.

بخش زیادتری از قوانینِ شرط نتیجه به همراه توضیحات کامل را نیز، در چند جلسه پایانی دوره مقدمه ای بر زندگی جدید خواهید آموخت که مهم ترین موارد تاثیرگذار دوره ها در آن یادآوری شده است.

مثال ها برای شرط نتیجه

بذارید مثال هایی را برای اهمیت بالای مطالب این جلسات، (یعنی جلساتی که در آن ها اصلی ترین فرمول های تاثیرگذار در دوره ها و آموزش ها) برای شما ذکر کنیم تا موضوع بهتر برای شما قابل درک باشد.

فرض کنیم شما از کسی شنیده اید که یک داروی گیاهی وجود دارد که برای لک های صورت شما مفید و موثر است. و شما از آنجایی که دلتان می خواهد دیگر شاهد این لک ها بر روی پوست خودتان نباشید، با اشتیاق آدرس تهیه آن دارو را می گیرید و راهی آنجا می شوید.

وقتی به عطاری می روید و از چیزی که می خواهید می گوئید، آقا یا خانم عطار آن را برای شما می آورد. فروشنده یا عطار، بعد از این که مطمئن شد شما محصول فوق را انتخاب کرده اید، مواردی را به شما متذکر می شود که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مثلا به شما می گوید شرط نتیجه از این محصول این است که مقدار کمی از آن را در آب کمی ولرم بریزید، سپس کمی پورد نشاسته به آن اضافه کنید، ده دقیقه پای آن صبر کنید، دوباره یک قاشق سرکه سیب به آن اضافه کنید و قشنگ آن را هم بزنید تا به خمیر تبدیل شود.

حالا مواد شما برای استفاده آماده است، اما هنوز کار تمام نیست. شما باید محل پوست تان که دارای لک است را قبلا با آب و صابون تمیز بشورید، خشک کنید و کمی صبر کنید تا کامل محل آن خشک شود.

اکنون که تمام این کارها را انجام داده اید می توانید مقدار کمی از این مواد و خمیری را که درست کرده اید را با یک گوش پاک کن بر روی محل لک بمالید و مواظب باشید که این مواد به اطراف چشم تان مالیده نشود.

در نهایت بعد از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه صورت تان را با آب خالی، بدون مصرف هیچ مواد شویندگی بشورید و آن را خشک نمائید. بعد از این هر ۱۲ ساعت یک بار همین کارها را انجام دهید تا در روز بیستم شاهد تغییر رنگ لک ها و تاثیر این دارو بر روی پوست تان باشید.

شرط نتیجه برای محصول فوق این است که: وقتی این روندی را که صحبت کردیم، به صورت دقیق و مو به مو انجام شود، تکرار شود و ادامه پیدا کند، فردی که این محصول را خریداری کرده است احتمالا تاثیر آن را بر روی پوستش مشاهده خواهد کرد.

حال تصور کنید شما با تشویق و ترغیب کسی، مشتاق استفاده از این محصول شدید، آدرس آن را پرسیده اید، به عطاری رفته اید، محصول را خریداری کرده اید و به همراه خرید تمام شرط نتیجه را از زبان عطار شنیده اید و به خانه برگشته اید.

به هر کسی کی میرسید می گوئید من یک محصول خریده ام برای لک صورتم، که گفته اند خیلی چیز خوبی است. ولی هنوز از آن استفاده نکردم که ببینم چقدر تاثیرگذار است.

روز اول ذوق دارید و با تمام عشق محصول را باز می کنید و خوشحال از این که این محصول قاتل لک های پوستی من است و به زودی من از دست این لک ها فارغ می شوم.

وقتی شروع می کنید که محصول را طبق دستور عطار که برای شرط نتیجه گفته بود را اجرا کنید، می بینید که در خانه پودر نشاسته ندارید، مادرتان به شما می گوید ولش کن، همینطور بدون پودر بزن به صورتت ببین چی میشه.

یا شاید هم شما پودر دارید اما سرکه شما سرکه سیب نیست، سرکه ای دیگر است که اثر سرکه سیب را در این فرمول ندارد و شما از سرکه ای که خودت داری استفاده می کنی.

اتفاقی که می افتد احتمالا شما نتیجه دلخواه را نخواهی گرفت، به این دلیل که تمام مراحل را به درستی انجام داده ای اما سرکه شما سرکه گفته شده در دستور نبوده است. یا این که آن را بدون پودر نشاسته دست کرده اید.

در روزهای بعد شما باید بروی و سرکه سیبی که نیاز داری را تهیه کنی تا بتوانی موادی که لازم داری را کامل کنی. اما ممکن است به خاطر شرایط، یا به خاطر تنبلی، یا به خاطر بی اهمیتی به دستور عطار یا به هزار دلیل دیگر، از زیر بار این کار شانه خالی کنی.

اگر عطار در قوانین شرط نتیجه محصولش، به شما گفته است هر دوازده ساعت یک بار باید آن را به صورتت بمالی، شما می خواهی به دلخواه خودت دو روز یک بار این کار را انجام دهی.

اگر عطار در قوانین محصولش، به شما گفته است شما باید با آب ولرم مواد را درست کنید، اما شما به میل خودت با آب سرد این کار را می کنی.

عطار گفته است شما باید مقدار یک قاشق سرکه سیب به آن اضافه کنی و شما به میل خودت دو قاشق و آن هم از سرکه ای که خودت داشتی نه سرکه ای که عطار گفته بود استفاده می کنی و …. آیا هنوز هم انتظار داری لک های صورتت با این کار ناقصی که انجام می دهی برطرف شوند؟

شما هر دارویی که برای هر مشکلی از داروخانه تهیه می کنید، بر روی جلد آن یک دستور مصرف یا شرط نتیجه نوشته است برای اینکه شما بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

شما هر غذایی که بخواهید درست کنید، آن غذا یک دستور استاندارد و دقیق دارد که هر کسی به این دستور عمل کند می تواند این غذا را به همان شکلی که در دستور پخت آن یا شرط نتیجه آن گفته است، درست کند و از طعم آن لذت ببرد.

چرا نتیجه دلخواه حاصل نمی شود

مسئله خیلی از مردم این است که به پزشک مراجعه می کنند، همه توصیه های پزشک را می شنوند، نسخه را می گیرند، به دارخانه می روند و با کلی توصیه از طرف داروخانه بعنوان شرط نتیجه، دارو را تحویل می گیرند.

اما همین که به خانه بر می گردند، می خواهند آنطوری که خودشان حال می کنند از داروها استفاده کنند، نه آنطوری که پزشک شان یا مسئول داروخانه به آن ها گفته است.

می خواهند آنطوری از داروها استفاده کنند که مادرشان می گوید، که بابای شان می گوید، که دوست شان می گوید، آنطوری که به خودشان حال می دهد، آنطوری که خودشان دوست دارند و نه آن طوری که روش صحیح آن است.

غذای شان خوشمزه نمی شود، دلیلش را از دیگران می پرسند یا در کتاب آشپزی آن را جستجو می کنند و نحوه صحیح آن را می آموزند، اما هنگام عمل کردن می خواهند همان کاری را بکنند که قبلا می کرده اند، نه آنطوری که کتاب آشپزی به آن ها گفته است.

و وقتی از آن ها در مورد نتیجه ها می پرسی می بینی که از همه جا و همه چی شاکی هستند و دلیل عدم نتیجه دلخواه شان را عوامل بیرونی مثل عطار، دکتر، دارو، موارد تقلبی و غیره می دانند.

یعنی حاضر نیستند که بپذیرند خودشان مسئول این عدم نتیجه هستند، چون کارشان را با دقت و طبق دستور گفته شده برای شرط نتیجه انجام نداده اند. آن ها می خواهند به میل خودشان رفتار کنند و نتیجه ای که دکتر گفته است را بگیرند.

این قوانین شرط نتیجه ای که برای شما در مورد عطار، دکتر و کتاب آشپزی مثال زدیم در مورد هر موضوع دیگری نیز در زندگی صدق می کند، حتی در مورد محصولات سایت ما.

در اینجا هم شما ممکن است تمام مراحل را به درستی پیموده اید. مثلا مشکلی در زندگی داشته اید، آن را در جایی مطرح کرده اید یا از خدای خودتان برای حل مشکل تان کمک خواسته اید و چیزی یا کسی راهنمای تان شد تا به اینجا برسید.

بعد از آن که خواستید مشکل تان رفع شود، مراحلی را طی کرده اید و اکنون به اینجا رسیده اید. اینجا همان عطاری یا داروخانه ای است که شما داروی تان را با قوانینی برای شرط نتیجه یا دستور مصرف یا دستور پخت دریافت می کنید.

حال که این مراحل را به این زیبایی تا به اینجا طی کرده اید و همه چی برای بهبود زندگی یا رفع مشکل تان آماده است، دیگر همه چی بر می گردد به این که شما چگونه از این دستور پخت استفاده می کنید.

شما انتظار نداشته باشید که وقتی این قوانین و شرط نتیجه ها را طبق آن چیزی که برای شما تشخیص داده شده است انجام ندهید و نتیجه ای بگیرید که به شما وعده داده شده است.

اگر شما به میل خودتان و طبق تشخیص خودتان بخواهید از این محصولات استفاده کنید یا بخواهید نسبت به انجام ساده ترین اما مهم ترین تمرینات بی اهمیت باشید، خب طبیعی است که نتیجه دلخواه را نمی گیرید و مشکلات شما از بین نمی روند.

هر چیزی که بعنوان قوانین، بعنوان تمرینات یا بعنوان شرط نتیجه در این جلسه و در جلسات دوره مقدمه ای بر زندگی جدید گفته شده است، از مهم ترین و اصلی ترین مواردی است که باید دقیق انجام شوند تا نتیجه دلخواه شما حاصل گردد.

اگر بخواهید به جای سرکه سیب سرکه ای که خودتان در دسترس دارید یا سرکه ای که خودتان دلتان می خواهد را استفاده کنید نمی توانید انتظار داشته باشید چیزی که عطار قولش را به شما داده است برای تان اتفاق بیفتد.

اصلا شما به این حرف های گفته شده ما هم توجه نکنید، اما از خودتان این سوال را بپرسید: آیا کسی از این محصولی که من هم آن را تهیه کرده ام استفاده کرده و نتیجه ای در زندگی اش گرفته است؟

آیا همین محصولی که من از این سایت تهیه کرده ام مشکل جسمی کسی را برطرف کرده است؟ آیا مشکل روانی کسی را بر طرف کرده است؟ آیا موفقیتی برای کس دیگری داشته است؟

اگر برای رسیدن به پاسخ این سوالات فقط یک نفر را در بین کاربران سایت پیدا کردید که دقیقا از همین محصول شما زندگی اش متحول شده است، دیگر باید مطمئن باشید که پس مشکل، مشکل محصول نیست.

در اینجا و در این سایت نوشته ها یا دیدگاه های بسیار زیادی از افرادی نوشته شده است که همین مشکل شما را داشته اند، همین مسیر شما را رفته اند، همین محصول شما را خریده اند و نتیجه هایی عالی را گرفته اند.

اگر بخواهید چیزی پیدا کنید که مشوقتان باشد به اندازه کافی اینجا می توانید مطالب فوق العاده از دوستان تان را بخوانید و انگیزه بگیرید، همچنین اگر بخواهید دلیل و توجیه برای تنبلی ذهنی تان هم پیدا کنید، باز هم می توانید در همینجا افرادی را پیدا کنید.

ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید نتیجه ای که نیازش دارید را بگیرید، از فعال ترین، بهترین و موفق ترین دانشجویان سایت الگوی تان را انتخاب کنید تا از افراد کم کار و ناموفق!

این محصولات همان هایی هستند که شخص استاد خودشان به تک تک آن ها اهمیت داده اند، تک تک آن ها را انجام داده اند و همچنان هم انجام می دهند تا توانسته اند شرایط زندگی شان را تغییر دهند.

این محصولات همان محصولاتی هستند که برخی دانشجویان فعال تر، از آن استفاده کرده اند و شرایط زندگی شان را تغییر داده اند.

این محصولات همان محصولاتی هستند که بیماری های خاص را به صورت کامل مداوا کرده اند. افسردگی ها را درمان کرده اند. خشم ها را به عشق تبدیل کرده اند. ناآرامی ها را به آرامش تبدیل کرده اند. فقر را به ثروت تبدیل کرده اند و صدها شگفتی دیگر.

پس الان به اندازه کافی دلیل برای اثبات این که ایراد از محصول برای کسی که نتیجه نمی گیرد نیست، بلکه کسی که نتیجه نمی گیرد مواد لازم را آنطوری قاطی می کند که خودش دوست دارد نه آنطوری که دردستور پخت یا شرط نتیجه گفته شده است.

شاد باشید

10 دیدگاه برای شرط نتیجه و قوانین محصولات

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • فاطمه ثابت مهر

    🇮🇷
    IR

    باعرض سلام واحترام
    من صددر صد زندگیم را خلق میکنم پس کسی که باید تغییر کند من هستم
    خداوندا کمک کن تا بپذیرم انچه رانمیتوانم تغییر دهم وشهامتی عطا کن تا تغییر دهم هر چه رامیتوانم که همانا کار کردن روی درون خودم هست ذهنم را خالی کنم از تمام عقاید قدیمی که از طریق دیگران ومحیط وشرایط زندگی ام کسب کرده ام ومتعهد شوم که مثل دیروز رفتار نکنم وبر تعهد خود استوار باشم وبامکتوب کردن احساس مسیولیت بیشتر ی کنم وتلاش وپشتکار بیشتری داشته باشم همین کار کوچک من
    یعنی تغییر بزرگ در ذهنم
    باسپاس وتشکر از استاد گرامی

    ۱۴۰۵-۰۳-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • M:F

    🇮🇷
    IR

    به نام خداوند بخشنده و مهربان🥰
    سلام استاد
    تمرین و تعهد و نتیجه گیری

    کاملا درسته استاد
    در هر موردی که بخوای نتیجه بگیری
    باید حتما قوانین رو رعایت کنی
    حالا هر دوره یا هر موردی که میخواد باشه فرقی نداره
    مثلا همین دوره های آموزشی یا آشپزی یا ….

    الهی به امید تو🤲

    ۱🔵من میپذیرم که خالق ۱۰۰ درصد زندگیم خودمم
    پس از این لحظه آگاهانه رفتار میکنم تا شاهد آرامش و سلامتی و ثروت و خوبی ها و زیبایی های همیشگی باشم
    ۲🔵من میپذیرم که تنها چیزی که باید تغییر کنه خودمم
    وقتی خودم تغییر کنم همه چیز برای من باب میلم تغییر میکنه
    ۳🔵ذهنم رو از هر چیزی که تا حالا یاد گرفتم گفتن درسته یا اشتباهه خالی میکنم
    چون میخوام با قوانین استادم پیش برم که ثابت شدست و نتیجه های درخشانی داره
    ۴🔵برای یادگیری و برای درک کردن خوب باید تکرار و تمرین کرد
    چشم انجام میدم تا نتیجه های عالی بگیرم
    ۵🔵دفتر هم اوکی کردم
    با فرکانس زبان کائنات
    زیبایی ها رو مینویسم تا برام اتفاق بیفته
    ۶🔵به خودم قول دادم و نوشتم و امضا کردم
    نوشته ها رو مقدس میدونم تا نتیجه بگیرم
    ۷🔵هر چقدر که فایلارو با دقت نگاه کردم و نوشتم و ایمان داشتم به مقصد زیبایی رسیده
    به گفته خودتون یه دفعه شده پس بازم میشه ایمان دارم و اعتماد کردم و میدونم که همیشه عالی ترین ها میشه
    ۸🔵برای تغییر افکار و باورها و گرفتن نتایج عالی باید
    درک کرد اقدام کرد تا به نتیجه رسید
    راه یه ساله رو یه روزه نمیشه رفت
    صبوری میکنم ، زمان همه چیو درست میکنه جوری که من میخوام
    ۹🔵در مورد دنبال کردن مسیر آگاهی با کسی صحبت نمیکنم
    گرچه در این مدت با دیدن گالریم بودن آدمایی که متوجه شدن توضیح خواستن و گفتن فایل رایگان هم نباید گوش داد چه برسه به خرید
    صفر تا صد گوشیم شده استاد ضیا😅
    وقتی به نقطه عطف ، عجز رسیده بودم تنها از خدا خواستار حال خوب بودم و خدا با معرفی دوستان که همون دستان خدا برای هدایت ما هستن شما رو سر راه من گذاشت و آشنا شدم باهاتون و تا ابد خدارو شکر میکنم
    و بازم تنها خود من هستم که میدونم
    در اون تاریکی که دنبال یه روزنه نور میگشتم فایل های رایگان حال منو خوب و عالی کرد بی شک فایل های سفارشی که محشره
    ۱۰🔵در دیدگاه ها فعال هستم و حواسم هست تا از جدید ترین ها استفاده کنم و انرژی بگیرم
    سوالاتیم داشتم که جواب دادین
    🌹 از شما تشکر میکنم
    ۱۱🔵خدارو شکر با شناخت قوانین استاد عزیزم این مدت تا جایی که درک کردم انرژی خوارها افراد و کانال های مختلف رو کمرنگ کرده و حذف کردم
    با حذف این موارد شاهد آرامش آسودگی سلامتی و بهترین ها هستم
    خداروشکر🤲
    ۱۲🔵ایمان دارم به خدا و فرد آگاهی دهنده زیبایی ها که خدا برای راهنمایی من در مسیرم گذاشته
    شما استاد مهربان و با تجربه عزیز دست خدا هستی برای آگاه کردن من از آنچه نمیدانم
    اول خدای من بعد هم شما
    بهترین الگو
    تک استاد مسیر آگاهی
    دوست مهربون و شیرین سخن
    من انرژی میگیرم با شنیدن صحبتایی که برای قشنگ تر کردن زندگی هست و صفر تا صد حرفاتون زیباست
    جوری به دل میشینه و آرامش میگیرم و مسیر خوبی و زیبایی رو بهم نشون میده که انگار واقعا خدا داره باهام صحبت میکنه
    خدارو سپاس 🌸 تشکر استاد

    هر که یک جا همه جا

    و هر که همه جا هیچ جا
    من به شما ایمان دارم و میدونم نتیجه میگیرم و اینو درک کردم

    هستن افرادی که یا خواستن منصرف کنن
    یا کسی دیگه رو پیشنهاد کردن
    یا گفتن ما خودمون همه این حرفارو میدونیم😅
    الکیه ادامه نده وابسته میشی😐

    با توکل با خدا تا حالا
    با رعایت قوانین استاد ضیا محترم
    نتایج عالی گرفتم
    اگر شده بازم میشه😍

    استاد آگاهی های زیبا
    در پناه خدا باشی بهترین

    ۱۴۰۵-۰۳-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ✍️مینا فیاضی

    ⚘️⚘️به نام خدا
    ⚘️سلام

    قوانین محصول و شرط نتیجه

    ۱من پذیرفتم که خودم خالق زندگی خودمم.
    ۲چیزی یا کسی که باید تغییر کند خودمم.
    ۳آگاهیام تا به امروزو از ذهنم پاک میکنم.
    ۴برای یادگیری بهتر تکرار میکنم.
    و به خودم قول میدم هر روز فایل ببینم.
    ۵آموخته هامو داخل دفتر و کامنت ها مینویسم.
    ۶به آموخته هام از الگو و استادم احترام میذارم
    و در زندگی به کار میبرم.
    ۷هر چه که به باور تبدیل شده
    شاهد تغییراتش در زندگی هستم.
    ۸درک میکنم که برای یادگیری و نتیجه گرفتن نیاز به زمان هست.
    ۹در مورد آموزشام با کسی حرف نمیزنم.
    ۱۰ همیشه در دیدگاهای سایت کامنت مینویسم.
    ۱۱همچنان که در مسیر آگاهی هستم
    افرادی که مانع رشدم هستن رو
    در زندگیم کم رنگ یا حذف میکنم.
    ۱۲استاد الگو و بهترین دوست عزیز
    من به شما ایمان دارم.

    تک تک حرفاتون عالیه‌
    هر ک یک جا همه جا👌
    کفتر جلد سایت استاد ضیا🕊😅

    🟦🟦🟦دعای آرامش

    خدایا آرامشی ده تا
    بپذیرم آنچه را
    نمیتوانم تغییر دهم
    ( دنیای بیرون و دیگران)

    و شهامتی ده تا
    تغییر دهم آنچه را میتوانم
    (دنیای درون و خودمون )

    و بینشی ده تا
    بدانم تفاوت این دو را

    بله
    همه اعتقاداتمون تا به امروزو
    باید حذف کنیم
    با ورود به این سایت
    باید زندگیو از نو شروع کرد.

    فایل باید هر روز گوش داده بشه
    حداقل روزی یه بار
    تا همچنان در مسیر باشیم.

    درسته من گاهی کامنتای سال قبلو میخونم
    و یادم میاد
    که کامنت قبل و حال
    نسبت آگاهیم چقدره
    و در مسیر آگاهیم که عالی
    یا اگه توقف زده باشی
    با خوندن کامنت گذشته
    انرژی میگیری و ادامه میدی.

    ۱۴۰۴-۱۱-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    به نام خداوند یکتا ☀️☀️☀️
    درود بر استاد گرامی و دوستان خوب 🙏🌹

    من این فایل رو گوش ندادم ولی از خوندن نوشته های استاد در این صفحه لذت بردم و نتیجه ای که گرفتم اینکه : اگه یه مسیری آگاهی رو انتخاب میکنیم و می خواهیم خوبِ خودمان باشیم باید اول نقص هایمان رو پیدا کنیم و روی آنها کار کنیم تا کم کم باورهای قدیمی رو کنار بزاریم و با باورهای جدید و آگاهی دهنده زندگی کنیم ، رشد کنیم و پیشرفت کنیم …ولی به شرط اینکه آنچه را که در این مسیر زیبا یاد میگیریم بکار ببریم و از آن استفاده کنیم..🤔
    نه اینکه یه جاهایی که شرایط طبق میل و سلیقه ما نیست بگیم خب این دفعه ناپرهیزی کنیم و بعد جبران میکنیم !!!! نه اینطوری ما نمی توانیم اون بُعد معنوی خود رو رشد دهیم و به خواسته هایمان برسیم…
    امیدوارم که این دوره زیبا رو تهیه کنم و از آگاهی های آن به نحو احسن استفاده نمایم .🤲🤲🤲👏👏👏

    ۱۴۰۴-۰۳-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    🇮🇷
    IR

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود بر جناب استاد سید ضیاء عزیز و همه بزرگواران و سروران عزیز
    فایل مقدمه بسیار تا بسیار عالی و کامل و زیبا هستش. این ۱۲ موردی که جناب استاد فرمودن باید با تمرین زیاد رَوشِ زندگی جدیدمون بشه و اگه بتونیم این موارد رو در زندگی جدید بکار بگیریم خیلی مسائل به خودی خود آسان شده و میشه به راحتی از آن گذر کرد بدون هیچگونه دغدغه ای. و تجربیات جناب استاد هم بیان کامل همین موارد هست.
    ممنون و سپاسگزارم از جناب استاد که خالق این فایل های عالی و راه گشا هستند.

    ۱۴۰۴-۰۳-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇺🇸
    US

    به نام خدایی که خدایی میکند🌸🍃🌸
    سلام استاد

    ۱۲ مورد واقعا عالی و دقیق و کاملا به جا ذکر شده

    من میپذیدم که خالق ۱۰۰ درصد زندگیم خودمم✅️

    تنها من میتونم باورها و زندگیمو تغییر بدم نه کسی دیگه✅️

    ذهنمو خالی میکنم از هر چه باور و عقاید و آموخته طی این سال ها زندگی مثل دانش آموز کلاس اول ابتدایی که مربیش قراره یادش بده😊

    فایل هارو همیشه هر روز گوش میدم اگه تکراری نتونم هم شده در روز یکبارو حداقل گوش میدم و فایلاتون شبا واسه من حکم لالایی رو داره😅هر شب هر شب هر شب یک فایل رو میذارم و گوش میکنم تا در آرامش شب فکر و ذهنم جایی نره و با حرفای آرامش دهنده و امیدوار کننده شما خوابم میبره😍

    دفتر برای یادداشت این سومین دفتر ۱۰۰ برگه😂البته بالای یک سال هست با سایت آشنا شدم گرچه یه بد خط مینویسم چون از اول ابتدایی عاشق بدخط نوشتن بودم اگه مرتب بود چیزی باد نمیگرفتم 🤣 و این خوبی رو داره که فقط خودم میتونم بخونم چی نوشتم😂
    و یه نوشته رو وقتی میای مینویسی که میدونی میشه بهش میرسی اتفاق نیفته نزدیکه ایمان میاری و مینوسی و برای نوشته هام واسم ارزش داره حاصل تلاشمه🍃

    و به خودم قول داوم و قول میدم هر چی یاد میگیرم تو زندگیم به کار ببرم یاد داشته باشی به کار نبری یعنی اصلا یاد نگرفتی و هر وقت گفته هاتونو به کار بردم به نتیجه رسیدم گرچه کم با کوچیک ولی به نتیجه رسیدنش انرژی میده برای مراحل بعدی قدرتمند تر میشی💯

    فایل هارو با تکرار گوش کنم و در زندگی رورمره به کار ببرم واقعا واقعا بارها به نتیجه رسیدم و از زندگی راضی بودم و رفتار ها و آینده ای که ازش چیزی نمیدونستم واسم زیبا بوده و برای این باید حتما فایل ها دو مدام گوش کرد تا از مسیر منحرف نشد👌

    من اوایل خیلی عجله داشتم که به تهش برسم بببنم تهش چیه و زود به نتیجه برسم به خانم طیبی گفتم من روزی یا فایل گوش میدم که ایشون بیشتر از دو فایل در هفته رو بهم اجازه نداد و بعد از چند ماه خودم متوجه شدم واقعا با صبوری با تکرار با تمرین همه چی درست میشه و تهش شیرینه
    🟢عجله مثل کتابی میمونه که فقط ورق زدی حتی عکساشو خوب ندیدی
    همه چیز آروم آروم به لذت میرسه مثل قورمه سبزی که ساعتها پخته شده وقت گذاشتی نه قورمه سبزی که یک ساعته داخل زودپز بپزه
    و حالا میفهمم تکرار و تکرار و تکرار باعث درک بهتر و حفظ اون و تغییر باور غلط گذشته و جایگزین باور زیبا میشه😍

    در مورد مسیر آموزش کار زندگی هر چیزی نباید با کسی صحبت کرد چون نه که مدرک نداریم برای اثباتش و ممکنه از مسیر منحرفمون کنن
    پس در سکوت دنبال کت و ادامه بده نتایج خود بیان گر روشنایی هستند🤩

    آموخته هامو از فایل نکات مهمشو اینجا یادداشت میکنم که این خودش هر وقت سایتو نگاه کنم هم انگیزست هم نشون دهنده پیشرفتم👏

    آدم یا کانالی که باعث مزاحمت و ضربه زدن هست حضورش در زندگیم رو کمرنگ و کم کم کاملا حذف میکنم😉

    به استادم ایمان دارم♥️ چون فرستاده خدا برای تغییر باور های اشتباه گذشته من هست و جاگیزین میکنه باور های زیبا و خوب و مثبت رو در ذهن و قلب و وجودم🤲

    هر که همه جا هیچ جااااااااااااااااااااااا
    پس من اینجا و تنها این یعنی همه جااااااااااااااااااااا

    با اینکه اولین سایتی که قدم گذاشتم اینجا بوده و انقد درست و کامل و دقیق هست که نه اینکه نیاز نبوده سایت دیگه ای رو بخوام برم بررسی کنم حتی در مورد دیگر سایت ها کنجکاو هم نشدم و انگار سایتی جز این وجود نداره

    با وجو قلبی کامل میگم با آموزش های استاد مهربون و سبک بیان ساده و زیبایی حرفای دلنشین اینجا بهترین جا و استاد ضیا بهترین و اولین و آخرین استاد در این زمینه ست💯✅️

    سپاااااااااااااااس🍃🌸🍃استاد

    ۱۴۰۳-۰۷-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبایی ها
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    تمام نکاتی که مطرح کردین درست وبجا
    چقدرخوب عالی که بدون تجربه ی بعضی اشتباهات درست رفتار کرد
    الان پنج سال شد که ازشروعم دراین سایت میگذرد درطول مسیر کلی درس ونکته آموختم شاید درجایی هم خطاهای کوچکی، ولی هیچ وقت مسیرم را عوض نکردم زیرا اینجا سادگی وصداقت و راه درست رفتارکردن وزندگی کردن رو یاد گرفتم
    والان کوله باری از تجربه هایی دارم که راه را برایم آسان وسهل کرده است.
    ودراین مسیر به استادم ایمان آوردم وهمین باعث رشد وموفقیت درمن شده است.
    استادخوبم سپاس گزار تا ابددددددد

    ۱۴۰۲-۰۹-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود خدمت استاد بزرگوار و دیگر دوستان
    سپاس بابت این فایل بسیار ارزشمند و آموزنده که در پسِ هر مورد آن، سالها تجربه پنهان است که خودِ من، برخی از آنها را تجربه کردم و در بعضی دیگر هنوز تجربه اندکی دارم. ولی آنچه را که با اطمینان می توانم بگویم اینست که یکایک مواردی که ذکر کردید، حائز اهمیت بسیار است و تاثیر زیادی در نتایج ما دارند.
    سپاس فراوان از شما ❤🙏🌷

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • forough bagheri

    درود استاد عزیزم صحبت های شما مثل همیشه عالی و تاثیر گذار بود امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشید

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدای خوب و مهربانم
    درود فراوان بر استاد بزرگوارم
    در این فایل خلاصه وار مجموعه ای از تکالیفی که باید جهت رسیدن به اهدافمون انجام دهیم ، استادمون خیلی واضح توضیح داده اند👏👏👏
    خوشحال و سپاسگزارم که الان بعد از ۵ سال ، تقریبا تمامی موارد را دارم ولی هنوز خیلی باید روی خودم کار کنم زیرا بشدت به این آموزشها و استادم ایمان دارم🙏
    امروز که این فایل را برای اولین بار گوش کرده ام آنچه فعلا به ذهنم رسیده مینویسم و البته با گوش کردن مکررِ این فایل ، باز هم برداشتهای جدید و دیدگاه جدید خواهم نوشت 🌷
    من به گفتار و ایده های استادم ایمان کامل دارم و تا زنده ام دنباله رو ایشان هستم 🚶‍♀️🚶‍♂️
    در طی چندین سال که افتخار شاگردی استاد را داشته ام ، اندک زمانی هست که به این نتیجه رسیده ام که خالق همه اتفاقات زندگیم خودم بوده و برای تغییر شرایط بد به خوب تنها باید خودم و دیدگاهم را تغییر دهم 👍
    من از ابتدا تا کنون فقط مطالبِ همین سایت و همین استاد را خوانده و درک کرده ام و کلام استادم را کاملا قبول دارم که میفرمایند ، هر کَس همه جا هیچ جا و هر کَس یکجا همه جا ✌
    تجربه کردم که تا کسی نخواد ، نباید ارزندگیهای این سایت را بهش معرفی کنم زیرا بد جوری حال آدم رو خراب میکنند 😔
    به امید آگاهیهای بیشتر و نوشتن دیدگاههای دیگر و رسیدن به قله آگاهیها… سپاسگزارم از این کلام شیوا و دلنشین 🙏🙏🙏💚💚💚

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

اشتراک گذاری