34 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۲
02 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
به نام خداوند مهربان
سلام و درود خدمت استاد بزرگوار و گرامی
درمورد چکاب صحبت کردین ، وامروز که برگشتم دفتر چکاب دو سال قبلم رو مرور کردم خیلی خوشحال شدم
تغییراتی داشتم که برایم فوق العاده لذت بخش بود
در قسمت کار وشغل آرزو وهدفی نداشتم ولی الان دارم روی بک کار عالی تمرکز می کنم ومهارت می بینم
درقسمت مالی هم رشد خوبی داشتم ، درقسمت روابط خدا رو شکر عالی وقوی تر شدم درسلامتی یکی از اهدافم سالم غذا خوردن بود که بارها تلاش کرده بودم ولی اتفاقی نیافتاده بود ولی امسال با بوجود آمدن یک چالش کوچک الان دوماه هست که به سالم غذا خوردن هدایت شدم ودر قسمت آرامش و نزدیکی به خداوند هم قدم های خوبی برداشتم و چقد رشیرین است این ورق زدن دفتر ونتیجه ی تغییراتی که اکنون برایم مشهود است ومن می دانم با نوشتن چکاب جدید در سال اتفاق های بزرگتری رو رقم می زنم زیرا اول به صحبت های شما و دوم به خودم ایمان دارم
سپاس بابت وجود ارزشمند تان د ر زندگی ام۱۴۰۲-۱۱-۲۱ -
به نام خدای مهربان و بخشنده 💚 💚 💚
امروز بعد مدتی این فایل ارزشمند رو گوش کردم🙂
درک درستی از راحت طلبی پیدا کردم طوری که دیگه برای رسیدن به خواسته هام هیچ زور اضافی نمیزنم در حد کافی کار انجام میدم،یاد گذشته که میوفتم خندم میگیره میبینم همش زور الکی هش استرس الکی برای اتفاقی که در راحت ترین حالت ممکن اتفاق میوفتاد بقول استاد قانون رو که یاد بگیریم خود به خود اون اتفاقاتی که باید بیوفته،میوفته…
استاد اشاره به سریال امپراطوری عشق داشتن که ورودی های ذهنمون رو کنترل کنیم پای صحبت هرکسی نشینیم هر حرفی رو نپذیریم،
اوایل قانون رو به اشتباه متوجه شده بودم در صورتی که استاد میگن اگه قانون رو بلد باشی خواسته هات در قالب فرصت میان سمتت و لازمه که حس گرا باشی و به حس هات توجه کنی کاری که در گذشته اصلا انجام نمیدادم و برای انجام ی کاری با افرادی مشورت میکردم که هیچ دستاوردی تو زندگیشون نداشتن، خیلی از هم نشینی هایی که داشتم هیچ منفعتی که برام نداشت تازه باعث ایجاد باورهای نادرست هم میشدن،خداروشکر که الان متوجه شدم باید غذای با کیفیتی به روحم بدم همونطوری که غذای با کیفیتی به جسمم میدم این موضوع رو قبلا با عنوان بهداشت نگرشی شنیده بودم اما به این واضحی که استاد در این دوره و در سریال امپراطوری عشق بیان کردن نشنیده بودم🙂
سپاسگزارم از استاد عزیز بابت این همه آگاهی زیبا😍😍😍۱۴۰۱-۱۰-۰۷ -
به نام خالق زیبایی ها 💚💚💚
درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر
هرچه آگاه تر و بیدارتر بشیم اعتماد به نفس ما هم بالاتر میره،چقدر من نیاز داشتم این جمله رو بشنوم وقتی شنیدم انگار گمشده ام رو پیدا کردم،تو سال های اخیر انقدر درونم جنگ بود که به راحتی با شنیدن ی حرف ساده شروع میکردم به خودخوری و سررزنش خودم که تو چرا اینطوری هستی طوری که اعتماد به نفسم روز به روز کمتر و کمتر میشد اما خداروشکر در این مدتی که توی این مسیر زیبا هستم خود واقعیم رو دارم پیدا میکنم کم کم،اعتماد به نفس از دست رفته ام روز به روز در حال برگشتن است خداروشکر 🙂
چقدر زیباست این دنیای درون،دنیایی که هزارتوهای پیچ در پیچی دارد پر از لذت و آگاهی،دنیایی که تمام جهان هستی در اون جا دارد، ما درون جهان نیستیم بلکه جهان درون ماست و هرچی میخواهیم باید به درون سفر کنیم خیلی برام لذت بخشه که تمام هوش و هواسم به سمت درونم هست😍۱۴۰۱-۰۸-۳۰ -
به نام خالق زیبایی ها 💚💚💚
درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…چقدر در گذشته تلاش اضافه میکردم و خودمو به این در و اون در میزدم برای انجام ی کاری یا رسیدن به خواسته ای که راه انجامش داشتن آرامش بود…
اما با درک قانون دیگه زور اضافی نمیزنیم فقط متمرکز میشیم روی خواسته هامون و کارایی که لازمه انجام بدیم بصورت ی حس در ما ایجاد میشه به قول استاد ما کد رو ارسال میکنیم و دیگه استرس به خودمون نمیدیم تا اینکه اون خواسته بصورت ی فرصت میاد سمتمون🙂
و خوشحالم که قبل گوش کردن این فایل ارزشمند،چند ماهی هست که روابطم رو خیلی کم کردم طوری که تعداد روابطم چ حضوری چ تلفنی تک رقمی شده اکثر کانال هایی که گرد و غبار رو وارد ساختمانم میکنن رو بستم اما با این حال هنوز هم خیلی کار دارم و مطمئنم با انجام این آموزه های ارزشمند نتایج خیلی شگفت انگیزی میگیرم😍
سپاسگزارم استاد عزیز بابت این فایل بسیار ارزشمند❤️۱۴۰۱-۰۸-۱۸ -
سلام خدمت استاد عزیزم
الحق که تمام حرف های شما نشات گرفته از نور و انرژی الهیاست
چندین بار فایل ۲ رو گوش دادم بیشترین نکته ای که نظرم رو جلب کرد انتخاب زمین بازی و توپ بازی بود واقعا که کمال همنشین در ما اثر خواهد کرد بنابر این باید نسبت به افرادی که با آنها در ارتباط هستیم و مکان هایی که به انتحاب خودمون رفت و آمد میکنیم رو حساسیت بخرج دهیم و اجازه ندهیم دیگران با افکار سیاه ومنفی خودشون ذهن و دورن الهی مارو سیاه کنند
دوره امپراتوری عشق رو با دقت زیادی دنبال کردم از زبان ساده وشیوای شما درس هایی گرفتم که بکار گیری این درس،ها در زندگیم تاثیر مثبت زیادی گذاشته ازتون ممنونم بخاطر این همه آگاهی و دانشی که در اختیار من گذاشتید
سپاسگزارم …۱۴۰۱-۰۸-۰۱ -
سلام خدمت استاد مهربانم .
فایل دوم را برای دومین بار گوش کردم و درک بیشتری از ان داشتم ،و اگاهی بیشتری ازش گرفتم .
در این فایل یاد گرفتم که آفتهای ذهنی را از خودم دور کنم تا ثمر ان را ببینم .وبا پاکسازی ذهنم میتوانم با راحتترین حالت ممکن به ارزوهایم برسم ،و نیازی به تقلای زیادی ندارم ،و زمانی که من درخواست میدهم ،خواسته ی من با یک تلفن یا واسطه در مسیر من قرار میگیرد .
در مورد مسیر و قوانیین با کسی صحبت نکنیم . زمین بازی،یار بازی وتوپ بازی فراموش شود که همان جایی که پاتوقمان هست و کسی که باهاش میشینیم و توپ که همان غیبت هست دوری کنیم که بسیار مهم است .
ممون استاد بابت فایل ارزشمندتون 🌹۱۴۰۱-۰۷-۰۱ -
بنام خدای مهربانی ها ..درود فراوان .به استاد عزیزم که واقعا یار بازی مهربان ودوست داشتنی است ..استاد واقعا ممنون چون حرف تو باید آب طلا نوشت …یک روز فایل گوش ندم انرژی افت میکند ..من تو زندگی باید یار بازی وزمبن بازی را درست انتخاب کنیم ..وقتی من تو سایت ثبت نام کردم ولی اصلا اهمیت ندهم وبا دوستان منفی باف گذشته حرف بزنم و همچنان هرروز به غیبت سر کنم .وتمام دلخوشیم بشه این حرف های خاله زنکک … هرروز انگار صم وارد بدنم میکنم ..من باید اگر هدایت شدم به این سایت باید بتونم خودم کنترل کنم ..از حواشی از دوستان قدیمی گذشته وکسانی که مغزمو شستشو میدادن دوری کنم ..باید کلا فقط جسم آدم گذشته باشه وگرنه تمام روح مو عوض کنم وشستو بدم .وزندگی را واقعی زندگی کنم ..
۱۴۰۱-۰۶-۰۸ -
به نام خداوند مهربان
سلام ودرود خدمت استاد گرامی
چقدرمطالب مهمی رو بیان کردین در مورد زمین بازی ویار بازی وتوپ بازی،
زمین بازی مکان ها وجاهایی که قبلا نا آگاهانه وارد می شدیم مجالس ودورهمی های که هیچ هدف وبرنامه ای برای بهتر شدن زندگی ما نداشتند، وفقط پرکردن اوقات آنهم بدون هیچ پیشرفت و رشدی ،
یار بازی ، قرار گرفتن کنار افرادی که شاید هیچ حس خوبی رو درما ایجاد نمی کردند وفقط باعث ناراحتی واذیت می شدند ، البته الان که درسم رو می فهمم آنها بودند تامن تغییر کنم .
دل کندن از دورهمی ها کمی برایم سخت بود ، چون همیشه دوست داشتم با افرادمختلف رابطه داشتم واز بودن درکنارآدم ها لذت می بردم ولی به چه قیمتی ، درسی که چند روز پیش گرفتم زنگ زدم به تک تک افرادی که قبلا باهاشون خیلی مراوده داشتم وباهرکدام که صحبت کردم ، یک موضوع جالب رو فهمیدم همه یاناراحت ویا مریض احوال بودند ویا ناامید از زندگی هیچ کدام برنامه ای برای آینده نداشتند و فقط چشمشون به سالهای پایانی زندگی ست واصلا انگیزه ای ندارند وحال می فهمم که چرا نمی توانم درکنارشان باشم ، ودیگر دلیلی براصرارورزیدن درکنارشان رو ندارم همیشه ناراحت بودم چرا اونها احوال هم رومی پرسند ولی ازمن نه ، دلیلشو الان می فهمم من هیچ وجه مشترکی با آنها ندارم .
زیرا نمی توانم مانند گذشته با توپ آنها بازی کنم که همان غیبت وگله وشکایت وناراحتی بود پس درسم رومی فهمم وراه باز می شود برای دوستان جدید مثبت وهمفکروهم مدار خودم .
سپاس بابت همه ی فایل های عالی تون۱۴۰۱-۰۵-۰۴ -
سلام و شب بخیر به همگی
فایل دوم را من گوش دادم….استاد در مورد راحت ترین حالت ممکن به خواسته هامون و اهدافمون رسیدن صحبت کردن،برداشت من این هست که ما باید خواسته مون را بگیم درخواستمون را بفرستیم ،کدش را ارسال کنیم به جهان هستی و دیگه دست و پای بیخودی نزنیم تسلیم باشیم به آن چیزی که خدا برامون مقدر کرده ،رها باشیم ….بسپاریم خودمون را به دست جهان هستی….من چندین بار همین تازگیها امتحان کردم…یعنی توی یه موقعیت ،یه خواسته داشتم که اگر اون آدم قبل بودم ،مرتب از شوهرم میپرسیدم اینکار کردی؟به فلانی زنگ زدی؟و …….خودم تقلا خیلی میکردم هم جسمی و هم مغزی،توی سرم هزار راهکار هزار ترفند بالا پایین میکردم…..در واقع ایمان نداشتم که خدا بهترین و درست ترین اتفاق را برام رقم میزنه…وقتی رها شدم بیخیال شدم …خواستمو گفتم و دیگه بهش،فکر نکردم….بعد از یه مدتی یادم میومد میدیدم کلا حل شده اون مسئله و خواسته ام برآورده شده و من توجه هم نکردم….یکی دو مورد را یادداشت کردم ،یکی اینکه تعهد بدیم به خودمون،دوم اینکه یه چکاپ از خودمون بگیریم …این خیلی نکته خوبیه ،یادداشت کنیم یه جا الان چیا داریم و چیا نداریم؟چی میخواهیم و چی نمیخواهیم ؟حالا توی همه موارد : سلامتی،ثروت،روابط……
و نکته بعدی که خیییییییلی خودم برام پیش اومده و خدا را شکر درسش را دیگه یاد گرفتم اینکه نخواهیم هرچی یادگرفتیم اینجا بریم به بقیه هم بگیم که اون را بخواهیم تغییر بدیم که غیرممکنه….چون اون طرف باید خودش خواسته باشه موقعش رسیده باشه…من چندباری خواستم به درجه یک های زندگیم کمک کنم ولی نمیشه….نمیخوان ،مقاومت میکنند ،نمیخوان ….من که نتونستم اونا را تغییر بدم اگه ادامه داده بودم منم شده بودم مثل همونا برگشته بودم به ورژن قبلی خودم….
اینا همه درسه که باید مرتب تکرار کنیم یاداوری کنیم برای خودمون🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۵-۰۴ -
سلام و درود به استاد عزیزم.چه زیبا گفتید کاشتن بذر .تصور خواسته ها همون کاشتن بذر هست و بعد مراقبت ها هم نگه داشتن ذهن و ساکت کردن اون تا با قلبمون و و آبیاری با روح الهی بتونیم ازاون بذر نگه داری کنیم و اون رو رشد بدیم.ولی باز هم اگر وارد زمین بازی بشیم و با یارهای قدیمی بازی کنیم و با همان توپ های قدیمی قطعا اون بذر نمیتونه رشد کنه.خیلی از باور های ما با مثالی شما زدید مانند خانه های خرابی هستند که باید از نو ساخته بشن و اونوقته که قطعا به سعادت خواهیم رسید.
۱۴۰۱-۰۵-۰۳ -
بنام خدای مهربون درود فراوان به استاد عزیزم دوستان گلم ..🌷🌷🌷.برای اینکه به رشد تکامل برسیم …باید قوانین بازی رو همان طور که مریم عزیزم فرمودند یاد بگیریم ..یار بازی .زمین بازی .وتوپ بازی ..اگر این قوانین درست به کار ببریم وبه قول استاد میان بر نزنیم مثل کسانی که لاغر هستند میخان تپل شوند یا لاغر شوند ..اگر قرص لاغری بخوریم ویا هر ماده ی که الان تبلیغ میکنن میان بر زدیم اگر لاغر هم شویم وزود وزن ما دوباره برمیگرده ولی اگر ما ورزش کنیم و ژریم غذایی بگیریم کم کم لاغر میکنیم وبه وزن ایده آل خواهیم رسید ..یاد گرفتن قوانین زندگی به رشد فکری و ذهنی ما کمک بی شماری میکند ویا خانم باردار که نه ماه صبر میکند وکه جنین تبدیل به نوزاد بشه پسر موعد زایمان کند ..واصلا نگران هیچی نیس وسعی میکند استرس نداشته باشد ..پسر نه ماه فرزندش در آغوش می کشد. پس قانون تکامل رو رعایت کرده است …در مورد یار بازی ..دوستان گذشته که همه دنبال امواج منفی بودند و همیشه در مورد ناخواسته ها حذف میزدند وراحت بگم حال آدم بد میکردند رو حذف کنیم ویار درست رو انتخاب کنیم ..ودررمورد توپ بازی ..از حرف منفی گذشته وکلمات ناخواسته دوری کنیم ..
۱۴۰۱-۰۵-۰۲ -
به نام خالق عشق و زیبایی
درود فراوان به بهترین استاد
چقدر این جملات انتهایی فایل را دوست دارم و البته آنها را در زندگی خود بکار می برم.
یار بازی، زمین بازی و توپ بازی
و با مثالی که استاد در این رابطه زدند، این مساله بسیار عالی درک شد.
واقعا ما و امثال ما که در مسیر آگاهی هستیم، باید به این ۳ مورد خیلی دقت داشته باشیم تا بتوانیم در مدار خود مانده و حتی رشد تصاعدی داشته باشیم. زیرا اگر یکی از آنها را رعایت نکنیم و در واقع گرفتار نفس خود شویم، حتما بهای زیادی بابت بی توجهی خود پرداخت کرده و به مدار پایین تر سقوط می کنیم و بعد، برای رسیدن به جای ابتدایی خود، باید وقت و انرژی مضاعف صرف کنیم. بنابراین کنترل ابتدایی بسیار حائز اهمیت است.
امید که همه ما ، بتوانیم آگاهی های درک شده ی خود را به مرحله عمل برسانیم.۱۴۰۱-۰۵-۰۲ -
به نام آفریدگار توانا
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
در فایل دوم راز قوانین زندگی گام اول ابتدا در مورد راحت طلبی صحبت شده که باید فرق بگذاریم بین راحت طلبی و تنبلی .
آدم های تنبل اصولاً هیچ کاری انجام نمیدن ولی آدمای راحت طلب شرایط موجود کارشان راضیشون نمیکنه و دنبال راهکار های بهتر برای ادامه کارشان هستند نمونه این کار استاد هستند که ابتدا در تعویض روغن و پنچر گیری کار می کردند و به دلیل کار سخت پنچرگیری و کار کثیف روغن که موافق روحیاتشان نبود ، این کار را ترک کرده و به سمت فروش پوشاک هدایت شدند آنجا هم تضاد ها و مشکلات دیگری بود که بالاخره پس از گرفتن الهام ایشون راهی ترکیه شدند و همچنان که می بینیم در شرایط فعلی موفق میباشند بنابراین جایی از فایل که راجع به فرصت صحبت شده و باید از فرصت ها استفاده کرد مثل همون نمونه بالا و کار استاد که از فرصت آن الهام استفاده کردند و آینده خودشون رو آنطور که می خواستند ساختند.
در جایی از فایل گفته شده تبلیغ کانال جایی نشود و افراد تا خودشون متقاضی نشدهاند ، به کانال دعوت نشوند که البته این رو من تجربه کردم و خیلی از آدمها تو این وادی ها نیستند و ایکاش همه از این کانال و اموزشهای تجربی ان آگاه بودند.
همچنین مقاومت در برابر صحبت های استاد کاملاً منتفی هست و چون پادرون این کانال با آموزش های ارزنده اش گذاشته ایم بنابراین گاردگیری مفهومی ندارد
در قسمت پا پایانی فایل که از زمین بازی و یار بازی صحبت شده بیشتر به منظور ترک عادت های زشت گذشته می باشد مِنجمله وقت اضافی که منجر به دورهمی هایی می شد و درون دورهمی ها به جز قضاوت کردن دیگران کار دیگری نبود و این موجب سلب آرامش و عذاب وجدان میگردید که خداروشکر با آموزشهای درست این کانال آنچه در همه اوقات زندگیمون انجام میدهیم ، در جهت قوانین خداوند هست و در حقیقت با خداوند صحبت می کنیم و این به ما آرامش می دهد بنابراین به شخصه از استاد بسیار سپاسگزارم با آموزشهای ارزنده شون🌷🌷🌷۱۴۰۱-۰۵-۰۲ -
بنام خدای مهربون درود فراوان به استاد عزیزم ،🌷🌷.اگر ما خوب قانون یاد بگیریم ..کلا همه ی تضاد ها برداشته میشود ومی توانیم ..با فکر کردن البته فکر سازنده زمان رو تبدیل به فرصت کنیم ..هزاران باور غلط در ذهن هر کدوم از ماست که باید حالا که خدا ما رو هدایت به این سایت کرده ما هم قدر این فرصت طلایی. رو بدونیم وگوش بدیم وتمرین کنیم وتکرار ..من خودم یه روز که فایل گوش نمیکنم انرژی افت میکند ..مهر جور هست باید صدای استاد. بزارم گوش کنم ..آنقدر صحبت های مفید اینجا میزنین که اگر عمقی فکر کنیم به ارزشش پی میبریم ..خدا رو شاکرم این یک سال ده نفر از گوشی من حذف شدند وخداروشکر بدون دعوا خودشون کم کم از من دور شدند وفهمیذم من دیگر هم فرکانسی آنها نیستم ..❤️❤️❤️
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ -
به نام خدایی که عشق را آفرید
سلام ودرود خدمت استاد گرامی
هربارکه برمی گردم ونکات قبل رو مرور می کنم تازه می فهمیکه چقدر درس بوده که شاید آن موقع متوجه نشده و الان که بر می گردی ودوباره ازنو گوش می دهی عمق مطالب رو متوجه می شوی
درس های قبل فوق العاده شیرین بودن وپراز نکته که همچنان مفید وکاربردی هستند
1-رسیدن به خواسته ها نکته ی مهمی که خودم دراشتباه بودم راحت ترین وانتظار .حال که می فهمم تکامل رو ودرک می کنم این نکته ی مهم ودرس اصلی عمل گرایی نتیجه ها آشکار می شوند .
هدف رو انتخاب کرده وراههای رسییدن به آن رو درراحت ترین حالت ممکن ولی به همراه تلاش وکوشش تا نزدیک شدن وسپردن واعتمادبه خدا
2- وقتی قانون رو بدونی تقلا وتلاش بی فایده نمی کنی مثال زیباتون درمورد کاشت گیاه واقعا وقتی یک کشاورز دانه ای رو می کارد وبه آن رسیدگی می کند وآبیاری دیگرنگران رشد آن نیست چون می داند به وقت خود به بارمی نشیند وما این اصل رونمی دانیم از لحظه ای که خواسته رو ارسال می کنیم مدام منتظر می نشینیم و یک جایی هم قانون چسبندگی رو انجام می دهیم برای همین است که جایی خسته وناامید می شویم
یادگیری این اصول به ماکمک می کند که راه رو درست پ رو یش بریم و به هدف مون نزدیک بشویم۱۴۰۱-۰۳-۰۱ -
بنام خالق عشق .سلام . اول از همه شاکر خدا هستم که حضورش در زندگی ام پررنگ تر شده وسپاسگزار استاد هستم با فایل ارزشمند وتوضیح ساده با زبون خودمون که ما متوجه بشیم ..این فایل فهمیدم تمرین و تکرار کنم وروی این سایت وفایل ها تمرکز کنم ..و هین تکرار و تمرین عمل گرا باشم .واینکه با حسی که از درونم با من حرف میزنه گوش کنم وانجام بدم. ..تا به نتیجه برسم …
۱۴۰۱-۰۲-۰۳ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
همه ما نیاز به داشتن دفترچه ای داریم تا اتفاقات و خاطرات و ثانیه های ما را بنویسد . نمیدونم با چه قلمی تشکر کنم از خداوند و از استاد عزیزم که باعث این همه تحول و دگرگونی در زندگی شخصی من شده اند . به حدی تغییر کرده ام و به ارامش رسیده ام که قابل وصف نیست . من تنه درخت زندگی ام را بد شکل داده بودم و به نوعی این تنه سنگین و ضخیم شده است ولی به واسطه به دست اوردن آگاهیهایم جواته ها و ساقه های جدیدی در حال رشد هستند که با آگاهیی مراقب آنها هستم تا مرتب و صاف رشد کنند و البته آن اتفاقات و تصمیماتی که در گذشته باعث شده است تا تنه درخت زندگی ام کج رشد کند هم باید اتفاق می افتادند تا همواره الان با کسب آگاهیهایم از ان تنه درخت به عنوان پایه و ستون جوانه های زندگی ام استفاده میکنم .
مثل گذشته در بحث شرکت نمیکنم . نگران قضاوتهای دیگران نیستم و همچنین دیگران را هم قضاوت نمیکنم . اگر نمیتوانستم خودم را ببینم و عاشق خودم باشم به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و عزت نفسم بود .ولی الان اولین چیزی و اولین شخصی را که میبینم ، شخص خودم است. ، چون تا زماتی که عاشق خودت نباشی شرط پذیرش شرایط نداری و زمانی شرط پذیرش شرایط را نداشته باشی ، همواره درونت از اتفاقات زندگی ات نا ارام میشود و ارامش که مهمترین رکن عاشقی خود انسان نسبت به خودش است را نداری ، . زمانی که عاشق خودمان باشیم هر رفتن و آمدی ما را ناراحت و نا ارام نمیکند .
و در نتیجه قدرت پذیرش درونیه ما افزایش پیدا میکند . و از همه مهمتر دیگر ترس از مرگ در وجود ما از بین میرود .
من به نوبه خودم الان که نگاه میکنم چه قدر حس و حالم برای من مهمترین رکن و هسته اصلی زندگی ام هستند .
هر انچه که باعث بر هم زدن حس و حالم میشود از ان دوری میکنم و به راحتی قدرت پذیرش شرایط جدید را دارم .
رنگ و بوی خدا در زندگی ام خیلی بیشتر و پر رنگ تر شده است .
از چیزی نمیترسم چون ترس خلاف خلقت من است و چیزی که چاشنی زندگی من شده است عشق و مهربانی و دوستی و کمک به دبگران و خنده و ارامش شده است . و به ندای قلبم و هوسهای روحم ، گوشم شنوا شده لست و ان را میشنود و هر چه که حالم را بد کند دور میشوم از ان بدون هیچ بحث و جدل و مشاجره ای .
و بخشیدن اطرافیانم در سکوتم و صحبت نکردن با انها به نوعی تبدیل شده است به یک ابزاری برای مراقبت از خودم .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا لذتی را که از این لذتها میبرم از من مگیر و هر روز من را اگاه تر و اگاه تر بفرما . سپاس به خاطر تمام داشته هایم و ارزشمندترین داشته ام ، که داشتن استاد بزرگواری چون استاد ضیا در اغاز این فصل از زندگی ام دارم .❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️۱۴۰۰-۱۱-۰۶ -
سلام استاد عزیزم.اخرمز تونستم فایل دوم رو به پایان برسونم.هر آنچه که گفتید همه و همه دری هایی نهفته است که با چند بار گوش دادن میشه درکش کرد.و مثال قابل درکتون که شبیه به معتاد هستیم .اول از همه باید خودمون رو دوست داشته باشیم تا بتونیم برای خودمون وقت بزاریم.من قبلا خیلی دوست داشتم بحث کنم و ذهنیاتمودبه بقیه بگم فکر میکردم کار درستیه اما بعد از اینکه حرفام تموم نیشد حس ناخوشایندی بهم دست میداد و متوجه نمیشدم که چرا این اتفاق می افته تا اینکه این فایل رو گوش دادم…عالی بود.دختر ۸ساله من هم کنارم میشینه و گوش میده و روش تاثیر داره و من قبلا بعد از گوش دادن فایل رویاها در رابطه با افراد و ارتباط با اونها سعی کرده بودم که کنترل کنم اما خیلی افراد بازم باهام برخورد داشتن البته نه در فرکاس قبل و حرف های شکایت وغیره و من ناراحت بودم چرا اونها از زندگیم بیرون نمیرن و من هنوز هم اونها رو میبینم اما به قول استاد تو فایل مدارها ممکنه یه شخص بد دهن باشه یا شاکی باشه اما دیگه وقتی کنار ما قرار بگیره اون روی خوبش رو ما میبینیم درست درک کردم؟.آیا واقعا همینجوره؟؟؟ممکنه حذف نشن اما حرف های بد ناشکری ها و اون فرکانس پایین رو دیگه ما نبینیم؟؟؟
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ -
درود و سپاس استاد ضیا عزیز
من به لطف خدا و به کمک شما شروع کردم بسم الله…..
دفتری تهیه کردم و شروع کردم به گوش دادن و نت برداری کردن و تامل در مورد نکته هایی که میگید.واقعا ریز به ریز حرفهاتون عالی هستند.
بذری را در ذهنمون میکاریم ،هدف را میگذاریم و رهاش کنیم…استاد یه جمله تون را درشت تر نوشتم: اگر بخوای زود نتیجه بگیری ،نتیجه نمیگیری.
بذر را که میکاریم زمان میخواد ولی خیالمون راحته که ثمر خواهد داد.
خدایا هزاران بار شکرت
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ -
درود و سپاس استادضیا عزیز
خدا را شاکرم که توی این دوره شرکت کردم و طبق آموزشهای شما پیش خواهم رفت .
استاد من هنوز اول مسیر هستم و به خودم و خدای خودم و به شما قول میدم خراااااب کنم اون بنای متروکه را با تمام چالش ها و بالا و پایین های زندگی…..
از همین امروز یه دفتر خوشکل تهیه میکنم و تعهداتم را مینویسم و بعد قسمت بعدی که چکاپ گفتین و تمام مراحل را مو به مو انجام میدم…..
خییییلی خیییلی خوشحالم .صبح یه بار تا نصفه فایل را گوش دادم و الان دوباره گوش دادم تا کامل شد ….هیجان زده ام که تمام مراحل را با قوت قلب و ایمان قلبی بالا ادامه بدهم….
سپاسگزارم ازتون۱۴۰۰-۰۹-۱۷ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
من با تمام وجود کم کم دارم لذت پاک شدن یک معتاد به مواد را درک میکنم . من با انتخاب میدان بازی درست و مواد بازی و یاران بازی درست میتوانم درست زندگی کنم و در زندگی ام برنده تمام و کمال و در آرامش محض الهی غوطه ور شوم .
من خیلی خوشحالم از اینکه در حال پاک کردن و شستشوی عادات و باورهای غلط و منفی که مرتب در حال در جا زدن بودم هستم . نکته مهمی که خیلی آزارم میدادم وابسته شدن به انسانهای اطرافم بود که با ندیدن یا رفتنشان تمام وجودم لِه و نابود میشد و الان داروی آن را پیدا کردم . من خودم را دوست نداشتم من عاشق خودم نبودم . من به داشته هایم باور نداشتم . من خودم را همانگونه که بودم قبول نداشتم و خودم را قربانی دیگران میکردم .ولی الان عاشق خودم هستم هر انچه حس و حال خوب به من بدهد را دریافت میکنم و عاشقی میکنم و در لحظه زندگی میکنم نه افسوس گذشته را میخورم و نه در اینده غرق هستم من غرق در لحظه اکنون و حس و حال عاشقانه ی خودِ سحر هستم .
نکته جالبی که در این چند روز در زندگی ام به صورت عملی انجام دادم . شدیدا حالتهای عادی نداشتم به حدی که غذا خوردن برایم مشکل بود . بعد از رفتن به پزشک و نوشتن نسخه برای من با پای خودم رفتم در داروخانه و برای گرفتن داروهایم و متصدی داروخانه گفت این دارو را نداریم . سریع یه حسی به من گفت این نشانه است و نرو . و همونجا گفتم نمیرم دنبال دارو و من در سلامتیه کامل به سر میبرم .
عصر خانواده همسرم به زور من و سوار ماشین کردن که دوباره من را ببرن دکتر و من که با همان هدایتگرم در ارامش مطلق بودم در درونم با ضمیر ناخوداگاهم حرف میزدم که فقط آمدم در خیابانها دور بزنیم و جالبیه موضوع این بود که بعد از رسیدن به دَم مطب دکتر گفتن دکتر امروز نیست و این هم نشانه دوم . و با کمال قدرت به همسرم گفتم این نشانه است و من محاله پیش دکتر برم . و نرفتم.
دلم میخواد داد بزنم از دیشب تمام علایمی که در بدنم وجود داشت امروز صبح کامل از بین رفتند . خدارا هزاران بار سپاسگزارم ،سپاسگزارم ،سپاسگزارم به خاطر استاد عزیز و اموزشهای ایشان و خدایی که به اندازه دلهای ما قلبهایمان بسی بزرگ و مهربان و عاشق و ….
خداوند همه چیز میشود همه کس را ❤️❤️❤️❤️❤️
خدایااااااااااعاشقتمممممممم با تمام وجودمممممممم ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌺🌺🌺🙏🙏🙏 ا❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹۱۴۰۰-۰۹-۱۷ -
بنام خالق زیبایی ها. ..سلام ودرود فراوان .همون طور که فرمودین ما وقتی درخواستی داریم باید صبور باشیم مثل جنین در شکم مادرش که مادر باید نه ماه صبوری کنه تا فرزندش به دنیا بیاد تا جنین تو این نه ماه تبدیل به نوزاد بشه …ولی خوب مادر تو نه ماه باید تحت نظر پزشک باشه که وزن وضربان قلب فرزندش و چک کنه واصول بهداشت و پزشکی رو رعایت کنه .من هم باید وقتی در خواستی دارم باید تو ذهنم که هست درخواست شو بدم وصبر کنم به زمان که خدا بخواد اتفاق میفته ولی این وسط باید تلاشی بکنم مثلا برای خونه دار شدن خوب باید پول دربیارم وبانگاه واملاکی سربزنم که بتونم خونه ی مورد علاقه ام برسم ..
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ -
خدا قوت .الهی شکر برای این لحظه و برای سلامتی .من برای رسیدن اعدام اول بذر اون هدف بکارم ..یعنی اول باید ذهنم پاکسازی کنم وچیزی میخام اول درخواستش بدم وهرروز بهش فکر کنم وتو ذهنم ابیاریش کنم تا کم کم تو ذهنم ماندگار وقت بکشه وحقیقت پیدا کنه ولی در این صبر باید داشته باشم .مثل همون رشد یک درخت که کم کم چند سال طول میکشه که یه گیاه تبدیل به درخت شه وپر بار میوه بده …واسترس ونگرانی از خودمون دور کنیم ..وکارهای که باید مثلا امروز انجام بدم به فردا های دیگه واگذارش نکنم .
۱۴۰۰-۰۶-۲۱ -
سلام و درود وعشق
من برای سومین بار فیلم پی کی رو دیدم و هر بار که این فیلم رو میبینم انگار برای اولین بار دیدم . کلی اگاهی جدید ازش میگیرم من هنوز دوره رو کامل گوش نکردم ولی در فایل های اولیه متوجه شدم که ایمانم خیلی کمه شاید بشه گفت کلا ایمانی نداشتم تا به امروز فقط کلامی و زبانی بوده و اعتقاد قلبی نداشتم و به همین علت هیچ وقت اون چیزی که میخواستم برام اتفاق نیفتاده من در همان فایل های اولیه این رو متوجه شدم و سعی کردم چشم هام رو به نشانه ها باز کنم
و بالاخره تصمیم گرفتم از حاشیه امنی که داخلش زندگی میکردم بیام بیرون ایمان که فقط به زبان اوردن نیست باید براش اقدام کنی یک حرکتی انجام بدی که خداوند ببینه تو صداش رو شنیدی بعد نقطه عطف ماجرا میشه اونجایی که خداوند دستش رو به سمت تو دراز میکنه و میگه بدون هیچ سوالی با من بیا تو فقط قدم بردار نیاز نیست به نتیجه اش فکر کنی تو فقط بیا،گام بردار، اخرش با من با بهترین حالت برات میچینم که لذت ببری
بدون شک تو مسیر همه ترس هات و تمام اون چهارچوب هایی که تا به امروزساختی میان جلوی مسیرت ولی فقط باید دستش رو محکم بگیری و بری یک لحظه هم شک نکنی این مسیر هر لحظه اش تمرین خودشناسیه ،تمرین این هست که من کی هستم ؟،تمرین عشق به خداس
مسیر طولانی ،سخت گاهی هم دردناک هست ولی بالاخره یابد از این مسیر بریم و چقدر عالی که در مسیر با اشخاصی چون شما اشنا شدیم۱۴۰۰-۰۶-۲۱ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
استاد عزیزم چه قدر مثالهای زیبایی شما برای درک کردن بهتر قوانین میزنید. خواسته ها و ارزوهای ما مانند بذر هستند همین که انها را اعلام میکنیم یعنی آنها را در درون خودمان میکاریم .
استاد عزیزم من چند وقت پیش یکی از دوره های سفارشی را به دوست عزیزم معرفی کردم واقعا برای من ثابت شد که این سایت یک سایت جادویی است . دوست من فایل را با کمال میل خریداری کردند ولی برای دانلود کردن دوره ها بر به مشکل میخورد مثلا ۲ساعت و نیم طول میکشد تا فایل دانلود شود . در آخر خود ایشان گفت که سحر به نظرم هر زمانی موقعش باشه و حس من خوب بشه به راحتی کامل میتونم فایلها رو گوش کنم .
ما تا زمینه فکری و قلبی در وجودمان برای یک موضوعی پیش نیاید آن موضوع برای ما اتفاق نمیافتد .
مثلا جذب ثروت یا ارتباط خوب یا سلامتی و ….. اول از همه باید زمینه فکری و باور قلبی ما نسبت به آن موضوع از اعماق وجودمان بلند شود تا آن اتفاقی که خواسته ماست برایمان محقق شود .من خودم سالهای سال جملات تاکیدی و سپاس گزاری را انجام میدادم ولی نتیجه انچنانی دریافت نمیکردم .
تا اینکه سالها زمان برد تا از ته قلبم داد زدم دیگه بسه و خسته شدم من زندگی غیر از این بازیها و این مهمانیها و این روزمرگیها را میخواهم .
روحم و وجودم دیگه مثل کوه آتشفان فوران کرد و هدایت شدم به این سایت و الان هم دوره سپاسگزاری را یک بار انجام دادم .
به نوعی گوش دادن فایلها خودشان هر ۲۸ روز سپاسگزاری را یک لحظه در وجود من تکرار میکنند .
و با تمرکز کردن روی هدف و خواسته فرصتها را به سمت خودم فراخوانمدم . من با تمرکز بر روی خواستن زندگی غیر از زندگی سال ۱۳۹۹ و سالهای قبل از آن به سمت خودم هدایت کردم .و لیست تعهدات و چکاب خودم رو نوشتم .
و مثالی که استاد بسیار زیبا بود معتادی که ترک مواد را کرده است .
و اینکه مثل او میدان و محیط بازی را عوض کنیم سر محیط قبلی نریم.
توپ بازی که همان مواد مصرفی و ورودی های ذهنی ماست را بندازیم بیرون و با توپ جدید و مواد جدید وارد میدان و محیط جدیدی شویم .
و البته بازیکنهای بازی را جدید انتخاب کنیم و به نظر من در روزهای اول اگر بازیکن و یار بازی درست و حسابی پیدا نکردیم اشکال ندارد صبر کنیم و بهترین یار بازی خودمان برای خودمان باشیم تا یار بازی خوب پیدا شود .🌹🌹استاد نکته بسیار مهمی را که مطرح کردید:
شخص معتاد در انجمن اِن اِی جمله ای را که تکرار میکند : ساعت دقیق ترک را میدانند و از زندگی گذشته خود خداحافظی کرده اند و هر روزی که میرود نمیگوید من پاک شده ام بلکه میگوید من یک ماه و ۷ روز پاکی دارم .
اول از همه بگویم این سایت یک مرکز ترک اعتیاد است و همه ما معتاد به مواد بد زندگی بوده ایم و با پای خودمان برای پاک شدن و تمیز شدن و ترک مواد وارد این مکان شده ایم .
خوب پس ما هم با چند تا فایل گوش کردن نباید فکر کنیم استاد شده ایم و با غرور برویم سراغ جاهای ناپاک و سایتها و مکانهای دیگران . این در واقع بر گشتن به محیط بازی قبلی است ولی با مواد بدتر چرا ؟
چون ایندفعه مواد درصدش بالاتر است و به نوعی بلایی سر ما میآورد که این محیط و سایت را هم از دست میدهیم و بدتر از دوران قبلمان میشویم .
پس مثل یک معتاد همه ما تاریخ پاکی و تولد داریم و چه زیباست این تاریخ را در دفترمان ثبت کنیم حتی در درون سایت جلوی اسم ما نوشته شود تاریخ پاکی سحر از ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ است …
استاد سپاس به خاطر این همه دلسوزی و مهر و عشقی که به همه ما بدون چشم داشت ارزانی میکنید .۱۴۰۰-۰۶-۰۸ -
با درود فراوان برافریننده عشق ❤
استاد سلام
چند وقت بود دلم می خواست دوره دوره ها رو گوش کنم.
این هم یک خواسته از من بود و الان برایم محقق شد .استاد خیلی خوشحالم که دوباره این فایل و گوش دادم .
من حدود یک ماه پیش زیر این پست کامنت گذاشتم و الان بعد از یک ماه دارم این فایل و گوش میدم .خیلی برام جالب بود که به مدت یکماه چه همه پیشرفت کردم ولی انگار نکردم .
هر روز تشنه تر از دیروز هستم . من به واسطه جابه جایی محل کارم ارتباطم را با یکسری از ادمهای اطرافم ناخواسته و خواسته کم کردم . و خیلی خوشحالم ولی هنوز یه وقتهایی پیامهایی از انها دریافت میکنم که باید کامل پاک کنم .
استاد عزیزم الان نگاه کردم به واسطه اموزشهای شما چه قدر صفحه گوشی ام خلوت شده و به نوعی صفحه ذهنم خلوت شده است .چون از داخل خیلی از کانالها و پیج ها بیرون امدم .
دیگه دنبال کننده اخبار نیستم . من کسی بودم که صفر تا صد اخبار را گوش میدادم تا بتوانم حرفی برای گفتن در جمع و دوستانم داشته داشتم .ولی الان نه تنها پیگیر اخبار نیستم .خبری راهم کسی میخواهد بازگو کند سریع میگم خواهش میکنم به من از این حرفها نزنید چون جریان ان ماجرا را نمیدونم و هم پایه خوبی برای صحبتهای شما نیستم .
استاد من از ان مادر افسرده و بی هدف و نالایقی که خودش را پوچ و خالی و بدون استفاده میدانست تبدیل شدم به مادری خلاق و شاد و پر از انرژی و اهل مطالعه به شکلی که همسرم میگوید من موافق با مطالعه شما بودم ولی نه اینگونه متمرکز وعمیق .
استاد الان حس مفید بودن دارم .حس میکنم از لحظه های زندگی ام به نحو احسند دارم استفاده میکنم .هر روز و ثانیه هایی که از عمرم داره میگذره سعی و تلاشم و میکنم که یهو بدون استفاده فرار نکند .
حتی اگر با سکوت کردن و فکردن بگذرد .
استاد نکته جالبی که اشاره کردید این بود مراقب فرزندانمان باشیم چون لوحه انها پاک است .
من یکماه پیش وقتی فایلهای شما رو گوش میکردم همش نگران رشد ؛ پسرم بودم و ارزو داشتم که به نوعی لوحه سفید و دست نخورده اوبه واسطه قوانین الهی و کیهانی توسط شما اموزش ببیند تا مثل من که مادرش هستم درد نکشد و سختی نکشد .
به واسطه مادر بودنم خواهنم لذت بردن و راحتی فرزندم هستم و از طرفی راهی را که من رفته ام طبق تجربیات من لزومی ندارد او هم اشتباهات من را تکرار کند .
و از طرفی هم مراحل تکامل و رشد هر کدام از ما با دیگری فرق دارد و هر کدام باید درونن خواهان رشد و تکامل خود باشیم . ومن نمیتوانستم فرزندم را درون پیله خودم ببرم تا او را پروانه کنم .چون طبق قوانین الهی هر پیله برای یک کرم است که قادر به تبدیل شدن پروانه وجودی خودش است .
چه اشکال دارد که فرزندم از ۸ سالگی وارد این اموزشها شود و به راحتی به خواسته هایش برسد .و خیلی خوشحالم که از طرف سرکار خانم ایرانمش عزیز و بزرگوارم این تدبیر اندیشیده شد و برای بچه ها به زبان ساده کودکانه کلاس انلاین برگزار شد و امروز اولین جلسه این کلاس بود .
و انقدر از این موضوع خوشحال و خرسندم که قابل وصف نیست .سپاس از خداوند مهربان و استاد عزیز و بزرگوارم و سرکار خانم ایرانمش عزیزم که این مسیر را برای فرزندان ما فراهم کردند .
استاد نکته جالبی که اشاره کردید اگر در حین ترک کردن دوباره به میدان بازی و با یارهای قبلی بازی برگردیم باختیم .
و باید انها را برای همیشه ترک کنیم چه خواهر و مادر ادم باشند چه دوستان و اطرافیانمان
بله استاد من واقعا تجربه این موضوع را داشتم به حدی که جسمم ؛ طعمی غیر از سلامتی را چند روز پیش تجربه کرد
.
ما باید بدانیم توسط استاد ضیاء در این سایت متولد شده ایم البته نوزادی لخت و عریان که حتی لباس هم نداریم .خوب این نوزاد لخت با اولین باد ملایمی که همان حرفها و باورها و ارتباطات قبل ما است سرمامیخورد .پس باید مراقب او باشیم تا یواش یواش برایش لباسی متناسب با طرز فکر و هدفش تهیه کنیم و کمک کنیم در محیطی سالم و بدون از حرفها و ارتباطهای گذشته رشد کند چون انها خیلی قوی هستند ولی ما ان انسان قبل نیستیم به واسطه رها کردن خود و گذشته خودمان و تولد دوباره مان .
پس ما یک نوزاد پاک هستیم در مقابل انسانهای مخرب گذشته مان که فوق العاده در برابر یک نوزاد قوی هستند.
من وظیفه دارم که فقط محیط سالمی که پر از حرفهای استاد و اموزشهای ایشان است را برای این نوزاد استاد فراهم کنم تا فقط بتواند زنده بماند و با فرستادن مواد غذایی خوب ؛ که غذای روح و فکر و ذهن من به واسطه فایلها و حرفهای استاد ؛ برسانم .
تا این نوزاد درونی من بتواند یواش یواش رشد کند و رشد کند .
و بعد از گذراندن دوران نوزادی ام سریع مغرور نشوم و بگویم ، خوب دیگه من فرزند استاد ضیاء هستم پس میتوانم به راحتی بِدَوَم و بازی کنم .حرفی بر سر این موضوع نیست که بدویم و بازی کنیم. اما میدان بازی را کجا انتخاب میکنیم یار و توپ بازی را کجا انتخاب میکنیم .
اینجاست که اگر کسی دوباره برگردد به سمت سایت موفق میشود ولی اگر برگرد به میدان و یار وتوپ بازی قبلیش به واسطه اینکه قطره ای از دریا را دیده است و با کمال اطمینان میگوید من میدونم و تواتاناهستم و اسیب نمیبینم .
این فرد صد درصد باخته است .چون هنوز دوران طفولیت خود را ؛ و رشد خود را در حال گذراندن است و تا رشد کامل خیلی راه دارد .
۱۴۰۰-۰۵-۰۹ -
سلام ودرود فرشتگان برشما استاد عزیزم .چقدر زیبا حرف میزنیم و راهنمایی میکنین ..من خودم همیشه به درد ودل دوستان خیلی گوش میکردم ولی همیشه واقعا آنقدر به مشکلاتشون فکر میکردم عصبی تر ورود رنج شده بودم وحتی خودم به آب و آتیش میزدم تا بتونم باری از دوششان بردارم .ولی از درون خودم داغون کردم وهرور قرص های اعصابم بیشتر میشد …ولی الان درسته با اینکه رفتارم باعث شده فکر کنت من خودخواه شدم وسنگ دل ولی دیگه میخام فقط به خودم عشق بورزم..من الان درخواست میدم چی میخام مثلا همون ماشین خودم وحسی گفت دیوار نکاه کن هرچند هرمز دنبال میگشتم ونگاه میکردم .ولی اون روز حس میگفت همین الان ساعت هشت صبح دیوار نکاه کن ..ودبدم وقتی مهربون که قبلاً توضیح دادم انگار خداوند فرستاده بود فقط اون آقا منو صاحب ماشین کنه …من درخواست دادم ولی انرژی مثبت داشتم ویقین داشتم بهش میرسم وخداوند بقیه کار ها رو انجام داد.خدا رو سپاسگزارم .من الان فقط به امروز م وزمان حالم فکر میکنم وفردا همون فردا برای کارام وقت میزارم ..سعی میکنم در زمان حال فقط عشق کنم وزندگی ..دیگه گذشته برام معنا نداره و هرچی که منو یاد گذشته میندازه رو حذف کردم از همه ی زندگیم…ولی آنقدر سبک شدم انگار جرات پیدا کردم وترس کنار گذاشتم ……..من هفته ی پیش اولین بار این فایل قوانین گوش میدادم ..اولین قدم دفتر خریدم و نوشتم نیاز عام وکمبود های که در زندگی دارم و چیزهای که میخام داشته باشم ..اولین کمبود نداشتن وسیله بود که راحت خریدم استاد عزیزم از همه محبت های که من وبچه های سایت دارین واقعا سپاسگزارم ..عذر میخام من هرچی از دلم میاد تایپ میکنم ..
۱۴۰۰-۰۵-۰۸ -
سلام فرشتگان بر تو استادم ..به راستی کلمه فرشته واستاد برازنده ی شماست .دفتری قرمز تهیه کردم وامروز تمام اشتباهاتم رو نوشتم و اهداف که میخام ساخته شده رو نوشتم ..امروز کانال اخبار تو گوشیم حذف کردم وچقدر احساس سبکی کردم امروز کمد لباسام خالی کردم انگار هیچ دلبستگی به چیزهای که تا چند مدت پیش دوست داشتم برام ارزش ندارن دیگه راحت میبخشم .لذت میبرم پول که خرج میکنم شادم نگران فردا ولی پولی نیستم ..آنقدر عوض شدم کودکانمخوشخالن هرچی من میخندم وشکر گزاری میکنم یاد گرفتن امروز آنقدر خندیدم ویرایش بچه هام رقصیدم استاد هرچی از دلم میاد فقط دارم تایپ میکنم .خدایا هزاران بار شکرت بابت فرشته ی زمینی مثل شما.چقدر قشنگ تشبیح کردین انسان که مریضن مثل کسی که اعتیاد دارند دقیقا رفیق های گذشته باعث میشن لغزش انجام بشه ..چند مورد داشتم این مدت مسخره ام کردند ولی ناراحت نشدم گفتن دیوانه شدین چقدر خوشحال شدم لقب دیوانگی دوست داشتم بهم بگن دیوانه …حق با شماست مدتی مخاطبین شک داشتم چند نفری حذف کنم امروز با کمال میل حذف کردم انگار یه مرضی از بدنم بیرون آمد ..واینکه روز اول شوق داشتم اطرافیانم تشویق کنم بیان تو سایت ولی متاسفانه مسخره ام کردن تو دیوانه ..پولات اضافه ای ولی امروز تصمیم گرفتم ومطمعن شدم همون طور خدا منو هل داد اونم بخانن خدا کسی مثل استاد یا کسی معرف این سایت باشه رو برو میشن وهدایت میشن …واینکه من با اصرار نمیتونم کمکی بکنم به اونها بلکه ممکنه خودم برگردم به عقب ..وحالم خودم خراب شه .
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ -
با درود فراوان
استاد عزیز در ابتدا خدارا سپاسگزار که من را با شما اشنا کرد و هدایتگر من به سوی هدف روشنایی ام استاد فرهیخته و عزیزی چون شما است .
استاد بزرگوار بعد از گوش دادن دوره رویاها در خودم این رشد را به وضوح میبینم که ان درک کردن حسها و نداهای درونی ام است که اگاهانه درربرابر انها سعی میکنم کار و عمل درست را انجام دهم .
حال الان در درون خودم تشنه این موضوع هستم که بعد از درک حس و نداهای درونی ام با چه قانون و قواعدی باید به انها عمل کنم .
استاد شما واقعا فرستاده خداوند هستید چرا که دقیقا ان حس نیاز درونی هر کسی را به نوعی سر راهش قرار میدهید و هر فایل و صحبت شما دقیقا به اندازه تشنگی هر کدام از ماست که درون ما را سیراب میکند .من خیلی خوشحالم که خداوند نظر لطفی به من انداخته است و جلوتر از گوش دادن این فایل من دفتر سبز زیبایی را تهیه کرده بودم .
طبق فرمایش شما استاد عزیز هر کس از ته قلبش پا به این راه بگذارد بدون انکه خودش متوجه شود خداوند وسایل و ابزار راه را بدون هیچ سختی و مشقتی در اختیار او میگذارد که نمونه ان تهیه دفتری بود که من از قبل خریده بودم .
خدایا سپاسگزارم .سپاسگزارم .سپاسگزارم.❤❤❤ زندگی یعنی بازی ❤❤❤
حال اگر ما از بازی گذشته خود لذت برده ایم که هیچ
ولی
اگر ان بازی ،دلچسبمان نبود . پس نیازمند به یکسری تغییرات هستیم تا بازی خوب و دلچسب و رضایت بخشی را ارایه دهیم.
تا هم خود لذت ببریم و هم دیگران از دیدن بازی پر از هیجان و موفقیت ما لذت ببرند و انگیزه بگیرند .برای هر بازی ما نیاز به زمین بازی داریم ،
زمین بازی باید کاملا متفاوت از قبل باشد . زمین بازی همان محیط قبلی ما است که باید عوض شود . تا نتیجه های متفاوتی را بدست اوریم .
بعد از تغییر محیط بازی نوبت به انتخاب یار و بازکن است .
صد درصد عاقلانه نیست که بیاییم و از بازیکنان قبلی که منجر به شکست ما شده اند استفاده کنیم .پس همانطور که زمین بازی را عوض میکنیم ، بازیکنان را هم عوض میکنیم .
خوب مواد اولیه حاضر است الان نوبت به انداختن توپ ،یا تاس بازی است . که در واقع همان مواد مصرفی که به ما تزریق میشود تا خون ناپاک ما را که از مواد الوده و مضر پر شده است پاک کند .
نکته اصلی و مهم بعد از این اقدامات تزریق مداوم مواد سالم و پاک به بدن بازیکن است . که اگر ذره ای کم کاری و کاهلی کنیم به دلیل انکه مواد سمی و مضر در بدن ما سالیان سال تزریق شده اند و حجم بالایی از وجود ما را پر کرده اند ، با کم کاری تمام زحمت ما از بین میرود .پس باید مرتب در حال تزریق مواد پاک و سفید به بدن باشیم که همان گوش دادن و عمل کردن بی چون و چرا به فایلها و صحبتهای استاد است .
و نکته بسیار حایز اهمیت این است که جوگیر نشویم و بخواهیم به واسطه زدن چند گل ، به تنهایی و یک تنه بازی کنیم .
که این یعنی شکست بی چون و چرا . ، زیرا ما تا اخر بازی و زندگی نیازمند محیط بازی خوب و بازیکنان خوب و توپ خوب و از همه مهمتر کاپیتان خوب که همان استاد هستند
و اگر بخواهیم یک روز تمرین نکنیم و فایلها را گوش ندهیم در واقع بدن ما سرد میشود و در میدان بازی توان و قوه جسمی ما پایین میاید که باز منجر به شکست میشویم .
ما تا انتهای زندگی و ادامه بازی باید یک نفس در نقش یک بازیکن ماهر و قوی تمرین و بازی کنیم و به قوانین بازی و دستورات کاپیتان تیم گوش کنیم تا بتوانیم بازی خوب و زیبا و بدون عیب و نقصی را پیاده کنیم .
۱۴۰۰-۰۴-۰۸ -
سلام خدمت استاد بزرگوار من هم مثل دوستان دیگه با یه شور و شوقی دفترزیبایی به رنگ یاسی تهیه کردم چون رنگ مورد علاقه منه و لذت بردم از صحبت های زیباتون و همونجوری که فرمودین خواسته ها و تعهدات و چکاپ رو نوشتم ولی این نوشته های من نتیجه سه مرتبه گوش کردن به فایل دوم بود قطعا هر چه بیشتر به این فایل و فایل های بعدی گوش کنم تغییراتی در این نوشته ها خواهم داد بازم خداوند رو سپاسگزارم که من رو با مسیر شما اشنا کرد خدا قوت استاد عزیز
۱۴۰۰-۰۲-۱۰ -
سلام خدمت استاد عزیز وگرامی بسیارخوشحال وخرسندم از اینکه دراین دوره شرکت کردم واقعا حس حال خوبی رو این روزها تجربه می کنم دقیقا یکسال گذشت از روزی که دردوره ی اول راه رسیدن به رویاها شرکت کردم چقدرتغییرات درونی فوق العاده ای رو تجربه می کنم مطالب واقعا آموزنده ای رو مطرح کردین یک زمانی خیلی درگیر دوستانی بودم که منفی نگران وپر از استرس مدام سعی میکردم به اونها وخودم کمک کنم مدام به دردل هاشون گوش میکردم وسعی درایجاد ارتباطات قوی ولی الان متوجه شدم که تاخود انسان کاری نکنه زندگی هیچ تغییری نمی کند ماخودمون مسئول زندگی خودمون هستیم دردفترم نکات جدیدی رو نوشتم وتمام تلاشم رو می کنم برای تغییرات جدید وزندگی بر از آرامش وموفقیت سلامت وعشق رو درسال ۱۴۰۰برای خودم رقم بزنم
۱۴۰۰-۰۲-۰۵ -
درود استادعزیز خدا قوت ..عالی بود بسیار نکات ریزی گفته شد برا من بسیار مفید بود .واقعن مقاومت در برابر اموزشها و اینکه با تمام انرژی بپذیریم و درک کنیم و عمل کنیم به آموزشها تا پایان ۱۴۰۰ پایانی متفاوت رو رقم بزنیم به امید خدای مهربان …هزاران سپاس از شما
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ -
درود بر استاد ضیاء گرامی ، فایل پر محتوایی بود و من گام به گام دستورات را که شامل تهیه یه دفتر قشنگ و نوشتن اهدافم تا پایان سال ۱۴۰۰ و همچنین تعهداتی که بخودم دادم را در اون نوشتم لازمه بگم یه سری افرادی که بنوعی بهم آسیب می زدند و روح منو کسل میکردند خود بخود از زندگیم حذف شدن چون طبق آموزشهای قبلی اصلا بهشون فکر نکردم و آرومم … در لیست مخاطبین اینستا گرامیم دوستانی بودند که پروفایل غمگین و پستهایی که میذاشتن همش آهنگهای غمگین و از پیری و ناتوانی و امثالهم حکایت داشت که بلاکشون کردم و یه ویرابش و تمیز کاری اساسی در مخاطبینم در همه کانالها اعم از واتساپ و تلگرام و اینستاگرام و حتی مخاطبین غیر ضروری ام انجام دادم دور خودمو خلوت کردم و احساس خوبی دارم ضمنا گوشی ام هم داره نفس میکشه و دیگه هنگ نمبکنه 😃 موردی که استاد اشاره کردند تجربه کردم و اون اینکه هرگز نباید به افرادی که آمادگی تغییر و اصلاح ندارن از موفقیتهامون بگیم و کانال بهشون معرفی کنیم چون هیچ کاری به زور شدنی نیست و ممکنه زحمات چندین ساله خودمون هم هدر بره و اون نکته هم که فقط و فقط از یه کانال و یک شخص اموزش ببینیم رو کاملا قبول دارم و تا زنده باشم جایی غیر از این کانال سراع ندارم و نمیرم . با اشتیاق فراوان ، منتظر فایلهای آموزنده بعدی هستم 🌷🌷🌷
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ -
سلام و خدا قوت استاد بزرگوار
جلسه دوم راز قوانین زندگی بسیار تا بسیار پرمحتوا و نکته دار بود. واقعا عالی بود. من با اینکه دوره راه رسیدن به رویاها را شرکت کرده بودم، اما بسیاری از مطالب این دوره و این فایل، برایم تازگی داشت.
مطالبی که شما درباره آدم های معتاد گفتید و تعهداتی که آنها به خودشان می دهند تا دیگر سمت مواد، نروند بسیار قابل تامل بود. چراکه همه ما به بسیاری از افکار، رفتار، باورها و اعتقادات نادرست گذشته خود معتاد هستیم و ترک اعتیاد هم نیاز به اراده قوی و ممارست زیاد دارد و البته زمان بَر هم هست. بنابراین باید به خودمان تعهد دهیم که همچون یک آدم معتاد از زمین بازی، یار بازی و توپ بازی دور شویم، تا مبادا دوباره به گذشته سیاه خود برگردیم و هر روز فایل ها را گوش کنیم و یادمان نرود که همه ما معتادهای قدیمی بوده ایم که سالهای زیادی را با باورهای نادرست زندگی کرده ایم و در حال حاضر چند ماهی یا چندسالی کوتاه است که لذت پاکی را تجربه کرده ایم و در تلاشیم که با متعهد بودن به آنچه می آموزیم، پاک بمانیم و طعم دلچسب زندگی کردن با پاکی و روشنایی و نور را تجربه کنیم و تازه وقتی این زندگی دلچسب را مزه مزه می کنیم، متوجه می شویم که زندگی قبلی ما چقدر تلخ بوده ولی چون آگاهی نداشتیم، اصلا متوجه آن نبودیم و فکر می کردیم که کلا زندگی همین است و چیزی جز این نمی تواند باشد!
من همیشه شکرگزار خدا هستم که شما را در مسیر من قرار داد تا با استفاده از فایل های آموزنده و بخصوص دوره های بی نظیر شما، طعم دلچسب زندگی را روزبروز بیشتر احساس کنم.
خدایا شکرت و یک دنیا سپاس استاد عزیز 🌹🙏۱۴۰۰-۰۱-۲۸




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.