28 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۶
03 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
به نام خالق توانا
درود بر استاد بزرگوارم و دوستان خوبم🙏🌺
خدا قوت سپاسگزارم از توضیحات قشنگی که در مورد چکاو نوشتن دادید🙏👌
برای اولین بار چکاوم را به صورت چند جمله معمولی نوشتم ولی استاد عزیز وقتی چندبار این قسمت را گوش دادم دقیقاً متوجه ایرادهای ریزم شدم…
هفته گذشته رفته بودم توی طبیعت و حدوداً ساعتی را کنار جوی آب نشستم و با توجه به حرف های شما داشتم خودم را نسبت به آرزوی قبل مرور میکردم و با آن آب زلال و شفاف ذهنم را میشستم یه جایی رسیدم به حرف ها و تمرین هایی که شما از من خواسته بودید که در چکاوم بنویسم و آن این بود که خیلی از آدمهای اطراف و خانواده که شاید در قبل از ورود به سایت نسبت به آنها ناراحت بودم و کدورت زیادی داشتم را کلاً بخشیدم ، با اینکه باز هم در طی مسیر از اونها تضاد داشتم ولی بخششِه قوی تر و قوی تر از آن تضاد بود و حس خوبی داشتم!!! تمام اون آدم ها را با اسم توی ذهنم مرور میکردم و با خودم میگفتم که من الان از دست هیچ کدام از این آدم ها ناراحت نیستم و هیچ حس بدی نسبت به آنها ندارم پس این میشود پیشرفت ، میشود رشد من،
و با این مرور کردن ها حس خوبی می گرفتم که روی بقیه نقاط ضعف هم بیشتر و بیشتر کار کنم…
بله استاد تمام این حس خوب ، این آرامش ، این بخشیدن ها ((( که گاهی هم دوباره تکرار میشود)))این صبوری و این حال خوب را مدیون راهنمایی های آگاهی دهنده شما هستم و اون خدای زیبا و بی نظیری که به من معرفی کردید، خدایی که فقط عشق است و عشق است و عشق
سپاسگزارم استاد گرامی 🙏🙏🙏۱۴۰۲-۰۳-۲۰ -
به نام خالق زیبایی ها….💚💚💚
درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
ممنونم و سپاسگزار از استاد ضیای عزیز بابت توضیحات دقیق و تکمیلی در رابطه به نوشتن چکاو🪴
در ابتدای دوره طبق فایل pdf یک بار چکاو رو از دیدگاه خودم نوشتم بصورت خلاصه در حد ۱۰ صفحه ولی با توضیحات دقیق استاد نزدیک به ۵۰ صفحه تونستم چکاو بنویسم و واقعا ی چیزی تو وجودم بود که خودم بی اطلاع بودم با مثال های استاد یکی یکی این ضعف ها یادم میومد..
مطمئنم با عمل به این دوره بسیار ارزشمند در آینده و تا پایان سال خیلی نقاط ضعفم تبدیل به نقاط قوت میشن🙂
اسماعیلی رو ملاقات خواهم کردم که سراسر آگاهی،سلامتی،معنویت،ثروت و اعتماد به نفس خواهد بود به لطف خدا و استاد عزیز…
خداروشکر که با فایل های رایگان سایت هم پیشرفت های خیلی خوبی داشتم و قطعا با عمل به دوره های ارزشمند یک برج بسیار زیبا،مستحکم و خیلی شیک خواهم ساخت😍
سپاسگزارم استاد بابت انرژی و زمانی که صرف توضیحات چکاو قرار دادین 💚🪴۱۴۰۱-۰۸-۲۴ -
بنام خدای مهربانی ها
هزاران درود و خدا قوت خدمت استاد عزیزم
تو این فایل از دوره مرور کردیدو مواردی که از اهمیت ویژه ای برخوردار بودند تاکید کردید
یکی از مواردی که شما تاکید زیادی داشتید چکاو کردن بود که واقعا من به اهمیت این موضوع پی بردم از چند سال پیش خواسته هامو همیشه یادداشت میکردم و گاهی سراغ یاداشت هام میرفتم و متوجه میشدم با گذر زمان مواردی در زندگی من رشد کردند و اتفاقاتی جدید رخ داده و باعث شده من شرایطم چند مرحله پیشرفت داشته باشه وهمهی این موارد رو اگر یادداشت نمیکردم به علت فراموشی که یکی از ویژگی های برجسته ما انسانهاست از یاد میبردم و شاهد رشد و پیشرفت خودم در زندگی نبودم .در مورد نوشتن دیدگاه ها استاد تاکید داشتند که بنده دراین مدت زمان کوتاهی که در سایت در حال فراگیری آگاهی هستم به وضوح تاثیر مثبت این کار رو درک کردم و مطمعنم در یادگیری آگاهی ها در مسیر موفقیتم اثر مثبت وپر رنگی خواهد داشت.موضوع دیگری که استاد فرمودند کمک کردن به دیگران است که من در این زمینه تجربه های زیادی داشتم و گاهی به افرادی سعی داشتم مسیر موفقیت وآگاهی رو معرفی کنم ولی از طرف مقابل نتیجه مثبتی دریافت نکردم وامروز متوجه این موضوع شدم که هر کسی در زمان مناسب خودش باید وارد مسیر موفقیت وآگاهی شود وهیچ موقع نباید در روند رشد د تکامل دیگران دخالتی داشته باشیم…۱۴۰۱-۰۸-۲۲ -
بنام خدا ،♥️درود بی پایان به مهربان استادم ،❤️💚تو فایل که در مورد اعتماد به نفس بیشتر حرف زدین و اینکه نقطه ضعف های زندگی خود را بپذیریم ویادذاشت کنیم وطی این دوره ها با عمل کردن وتکرار وتمرین زیاد بتوانیم اون نقطه ضعف ها رو پایان دهیم ..الان که ما تقریبا ۱۶ماه تو سایت هستم سال گذشته که اولین بار این فایل گوش کردم وتمام نقطه ضعف ها وتضاد ها را نوشتم وتمام کبود های که در زندگیم دارم مریض تا وحتی دوستان یا دشمنان که من فکر میکردم واسم روشون گذاشته بودم ..امروز دوباره اون دفتر نگاه کردم دیدم دوستان روزی فکر میکردم دوست هستند الان میفهمم چقدر منفی گرا بودند وبیشتر از اینکه کنار من باشند من نابود خواهم شد ..ودشمنانم که من صداشون میکردم ..در واقع پلی بودند که من حرکت کنم وله جلو واینکه رشد من کامل شود ..چقدر دید گاهم تغییر کرد نسبت به سال گذشته . پس باید سپاسگزار خداوند ومهربان استادم باشم ..وچیزهای که کمبود بودند از نظر من ..که راحت الان بدست آمدند ..والان برام بی اهمیت و دنبال هدفی والاتر هستم ..روزی برایم آرزو وحسرت میخوردم ..درسته استاد واقعا نوشتن کامنت اول از همه به خودمان کمک می کند …من باید از خودم عذر خواهی کنم که چقدر در حق خودم بد کردم ویا دارم کوتاهی میکنم در صورتی میتوانم هرروز آنقدر تمرین وتکرار کنم که حرف های شما ملکه ی ذهن من شود وبا عمل به هر کدام به زندگی رویایی خودم برسم ..ونکته ی اخر ..الان که مقایسه میکنم میبینم من آدمی بودم اصلا نمیتوانستم در جمع نظر بدم یا حرف بزنم و استرس وترس داشتم چقدر شکر خدا الان وقتی نیاز باشه نظر میدم واز خودم دفاع میکنم کلمه نه گفتن یاد گرفتم ..🌷🌷🌷این همه موهبت فقط می تواند به من بفهمانند. خداوند همه بندگانش یکسان دوست دارد ودیکر نسبت به کسی گرون ماشین سوار احساس بدی ندارم که چرا آن دارد من ندارم .برایشان سلامتی میکنم وخیلی خوشحال میشوم که اون ماشین از دیدگاه من قرار گرفت پس من لایق ماشین وحتی بالاتر از ان هستم ..سپاس برای آگاهی بیشتر ..
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ -
درود به استاد عزیزم
من متاسفانه سال قبل چکاب در حد یک یا دو جمله نوشته بودم که چندان خوب نبود و درکدرستی از چکاب نداشته بودم که چه چیزهایی باید بنویسم هنوز خودم را نشناخته بودم بخاطر همین نتوانسته بودم به صورت عمیق بنویسم اما اکنون بعد از گذشت یک سال و گوش دادن به دوره های مختلف استاد عزیزم و تا حدود زیادی عمل کردن به حرف های ایشان توانستم این بار بعد از گوش دادن چکاپ خوبی یادداشت کنم.
اما چیزهایی از پارسال به یاد دارم اینکه من فرد صبورتری شده ام آرام تر شده ام.در مقابله با تضاد ها زود متوجه میشوم و آگاهانه با آنها برخورد میکنم و زیبا حل میشوند.بخشش در زندگی من پر رنگ تر شده.کنترل افکارم عالی تر شده .درک و دریافت من از جهانم به زیبایی اتفاق می افتد و از همه مهمتر خدای خود را زیبا تر شناختم و ارتباطم عمیق تر شده است.
عاشقانه دوستتان دارم استاد عشق و زیبایی ممنون که چشم مرا گشوده اید.۱۴۰۱-۰۵-۱۵ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
انگار رفتم زیر یه دستگاه اسکن و اومدم بیرون .
انگار منی که در سال گذشته اسکن شده بودم با سحری که الان اسکن شد زمین تا اسمان فرق دارد .
چه همه از چکابهای پارسالم را ، از نقطه ضعف هایم از ترسهایم از نگرانیهایم از کم بدون اعتماد به نفسم از همه مشکلات و مسایلی را که پارسال نوشته بودم امسال خط خوردند .
و درست مثل نمودار رشد که در کارت واکسن بچه ها وجود داره نمودار رشد بعد روحی و بعد معنوی و انسانیتم هم رو به بالا بوده است .
و کلی از خودم ، از تلاشهایم از در جا زدنهایم ، از گریه ها و خنده هایم ، از بالا و پایین بودن زندگی ام و از تمام انسانهایی که قطعه هایی از پازل رشد من بودند سپاسگزارم .
از تمام کسانی که باعث شدند تا مسیرم را کمی عوض کنم و از همه مهتر خدا رو شاکرم که در مسیر اگاهی هستم چون اگر نیودم خدا میداند الان در چه جایی بودم .
و الان به واسطه اینکه چشمانم به قوانین زندگی باز شده است و هواسم را جمع میکنم و نهایت میدانم که هر اتفاقی و هر چالشی دلیلی است در طرح الهی من ، و اگر اگاه به این مسیر نبودم و استادم با اموزشهایشان چشم و چراغ من نشده بودند . هیچ گاه به این همه موفقیت نرسیده بودم و امسال با چکاب دیگری که از خودم گرفتم توانستم خیلی از چکابهای ضعیف قبلی ام را خط بزنم .
الهی شکر
الهی شکر
الهی شکر
برای این لحظه ی پر از موفقیت و اگاهی و درکم .
🙏🙏🙏🌹🌹🌹♥️♥️♥️۱۴۰۱-۰۵-۱۴ -
به نام خدای خوب و مهربان
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
امروز بار دیگر این فایل ارزشمند را گوش کردم موضوع چکاو خودمون بود و با چکاو یک سال قبل مقایسه کردم و دیدم در زمینههای زیادی پیشرفت داشتهام 👍
منجمله در مورد سلامتی که در چکاو سال قبل نوشته بودم ، قرص اعصابم را کنار گذاشتم ولی گاهی به آن فکر میکنم ولی اکنون یادم نیست که به چنین دارویی معتاد بودم .💚
نکته آموزنده ای که باید به دوستان بگم اینکه جایی نوشته بودم گاهی طپش قلب دارم و این منو میترسونه ! و همین ترس باعث شد که چند ماه بعد دچار عارضه قلبی شوم که الان متوجه شدم که ترس از هر چیزی موجب جذب آن میشود که البته الآن خوبم .🙏
در مورد ثروت پیشرفت داشته ام و شرایطم از پارسال بهتر شده است💰
در روابطم نیز پیشرفته داشته ام زیرا این شهامت را در خود تقویت کردم که به بعضی افراد نه بگویم و طبق میل خودم زندگی و رفتار کنم و رودربایستی را کنار بگذارم لذا الان خوبم و آرامش دارم .😍
از آموزش های استاد ضیاء بسیار راضی و خوشحالم ممنون بابت این فایل تاثیر گذار🌷🌷🌷۱۴۰۱-۰۵-۱۲ -
بنام حضرت دوست ..سلام ودرود به مهربان استادم ،🌷🌷🌷همه ی ما اینجا انتخاب شده ایم ..تا به خود واقعی مون برسیم پس نگاه ویژه خداوند به ما باعث شده به دیوانگی برسیم ..جوری دیوانه بشیم که عاشقی کنیم .. پدر جستجوی معشوق ..استاد عزیزم این سایت و شما ودوستان عزیزم همگی عاشقی رو به من آموختین که چطور خودم بشناسم ودوست داشته باشم ،،نوشتن کامنت به من آرامش میدهد بلد نیستم کلمات قلنبه به کار ببرم ولی هرچی مینویسم از دلم واست وبس ،،،استاد عزیزم شما منو گرفتی از منجلابی که ساخته بودم نجات دادی ومن حرمت نگاه مهرباتان تمام تلاش مو میکنم که عوض کنم خودمو وناهید واقعی که از بدر تولد بودم بشم مثل زمانی که نوزاد بودم بدون هیچ فکر وقلب مصنوعی …ممنون استاد یک دونه آید
۱۴۰۱-۰۳-۰۲ -
سلام و درود استاد و دوستان عزیزم.اگر ما خودمون رو پیدا کنیم و عاشقانه دوست داشته باشیم آنوقت زباله ذهن دیگران رو در ذهن خودمون جا نمیدیم و نمیشیم زباله دان افکار اونها.
هیچ کس حال الان ما رو درک نمیکنه و فکر میکنن ما اشتباه میکنیم و میخوان ما رو متقاعد کنن و برگردونم به گذشته.و ما چون طفلی نو پا باید کامل مواظب باشیم.
و یکنکته دیگه اینکه تا ننویسیم و خودمون رو قبول نکنیم قادر به حل اون چیز نیستیم…همینکه بدونیم خدا هست بر ما کفایت میکنه.۱۴۰۰-۱۱-۲۱ -
بنام خدای مهربانی ها خدای که همیشه کنارم بود ولی احساس غریبگی میکردم با آنکه خیلی بی وفایی ها از من دید ولی کنارم بود چون روفه من و ببخشید دست منو راه نکرد .سلام ودرود به استاد مهربانم که فرستاده ی خداوند است برای اینکه ما رو به سوی خوبی ها هدایت کنه ..واحسنت که خیلی خوب از عهده ی این وظایف برآمده ..😍😍😍.دوستان گلم هم سایتی های عزیز خواهر و برادر های تو سایت هستند که جمع یه خانواده رو تکمیل کردند ..نمیدونم چقدر در زندگی تون تغییر کردین ولی من حالم دلم عالیه آنقدر عالی که سبک شده ام عین یه پرنده که دوست دارم پرواز کنم ..من بیمار بودم بیمار ی که هیچ امیدی نداشت ولی دست مهربان خداوند آمد روی سرم نمیخام دیگه حذف منفی بزنم میخام بگم فقط همون طور ایمان خدای یکتا دارین به استاد عزیزمون اطمینان کنید تا آینده ی روشنی رو ببینید .من همون طور استاد فرمودند سخت بود خیلی هم این وسط داشتم باز کج میرفتم ولی زود به خودم آمدم ..ساختمون ذهنم خراب کردم و دارم کم کم جدید میسازنش با تفکراتی عالی وپر انرژی بدون هیچ استرس دارم جلو میرم ترس کنار گذاشتم سعی میکنم دنبال حاشیه های تو این دنیا وجود داره تو خانواده تو دوستان نرم ..خیلی خودم کم رنگ کردم در میان کسانی که قبلن دوستان من بودند ولی چون منفی بافی زیاد دارند دور کردم وشکر خدا نتایج شو رو هم دارم میبینم ..دنبال خبر نباشیم چرا اصلا زنگ میزنیم حال کسی بپرسیم میگیم چه خبر چرا باید از بدبختی البته اونا اسمش میزارند ونال میکنن میخایم با خبر بشیم وکلی ذهنمون درگیر کنیم .با باید ترس روبرو بشیم تا اعتماد به نفس ما بالابره من قبلن آدم بی اعتماد به نفسی بودم همیشه کلمه نمی تونم به کار میبردم ولی الان دارم شکر خدا رو ی خودم کار میکنم ..وقتی ترس از رانندگی داری تا وقتی بگی من نمیتونم تا آخر عمرت نمیتونی ولی باید سوار شید نترسی میاد بگیری وکم کم راننده عالی میشی ودیکه احساس رضایت از خودت رو داری و واعتماد به نفس شما کم کم بالا میاد ..یه کلام خودتو دوست داشته باش ..
۱۴۰۰-۱۱-۰۸ -
بنام ایزد یزدان ..مهربان استادم سلام ،🌹🌹.من تو این مدت فهمیدم باید قدر خودم بدونم خودم دوست داشته باشم تا بقیه وحتی خانواده ام برام ارزش قاعل بشم ..من تو خانواده هستم فقط سه تا برادر دارم ولی انشالله همیشه موفق باشند سه تا شون فقط زمانی یاد من میکند که کاری داشتن که باید من حل میکردم با آنکه از همشون بزرگ تر بودم ولی اصلا یادم نمیاد همین طوری زنگ بزن که بگن فقط میخاستیم حالت و بپرسیم با آنکه فقط یه دونه خواهر. هستم ولی فقط وسیله ی برای حل مشکلات شون بودم .الان فهمیدم دیگه کافیه باید کلمه ی نه یاد بگیرم ….تا ارزش واعتماد به نفسم بالا ببرم ..خدا رو شاکرم دیگه ابهامی ندارم چیز پنهونی ندارم آدم های منفی از من دور شدن ودرگیر هیچ چیزی خودم رو نمیکنم .ولی هنوز هم باید رو ی خودم کار کنم ..خدا رو سپاسگزارم که هرچی در دلم میفته حتما انجام میشه …
۱۴۰۰-۰۹-۲۰ -
درود استادجان
چقدر این فایل عالی بود پر از تمرین و در کنارش آگاهی و کلید و نکته های فوق العاده و جادویی 😍
من الان ی جوری شدم اگر نرسم ی تایمی فایل های شما رو گوش کنم ولی فکرم و حواسم تو سایت هست یادآوری صحبتای شما و تمام چیزهای اضافی رو پاک کردم و خالی کردم جا رو فقط فقط برای آموزشهای شما و از زمانی این کار رو انجام دادم چقد آرامش بیشتر حس بهتری زمان بیشتری دارم و دیگه زمانی تمرکزت رو میزاری روی یک اموزش خیلی خیلی نشونه میاد سمتت یا اینکه حواست هست به همچی و آگاهانه پیش میری و قطعن تکرار این صحبتا و عمل کردن باعث خلق نتیجه میشه
من شخصن از روز اول هیچ زمان نشد که رو صحبتای شما مقاومت داشته باشم یا بخوام قضاوت کنم تحلیل کنم اصلن به هیچ وجه و خوشحالم که اماده بودم برای آموزش دیدن و فقط گوش میکنم و انجام میدم و نتیجه رو مسپارم
چقد خودمونو انالیز کردن و پیدا کردن خودمون جالب و ترسناکه چه چیزایی در درون ما هست که ما پنهان میکنیم و میخوایم به خودمون دروغ بگیم ولی زمانی که مینویسی ی چیزایی میاد بالا که بهتر تو خودتو کشف میکنی کی هستی و نقاط ضعف و قوت خودتو پیدا میکنی که اگر به این چیز نرسیدی به این دلیلا بوده در وجود خودت ضعفهایی بوده ترس هایی بوده ووووو…..
فوق العاده بودن این تمرینا
خدایا شکرت برای همچی 🙏❤۱۴۰۰-۰۹-۰۵ -
به خدای زیبایی ها . استاد برای من که سال ها حرف های منفی شنیدم وکلی تضاد داشتم چون فکرم منفی بود وباید بارها این فایل ها رو گوش کنم واشتباهات گذشته رو کنار بزارم وکم کم ذهنیت گذشته کنار بزارم .وبه خودم تعهد بدم .برای خودم ارزش قاعل باشم و دیگه هیچ کس قضاوت نکنم ودنبال تغییر دیگران تا زمانی خودشون نخان.من هیچ سعی نکنم به زور کسی رو عوض کنم .پس خداوند همون انرژی که از ما ساطع میشه پس خوشحال باشم خداوند شادی میاره طرف مون ..ناراحت وزجه بزنم کلی ناراحتی میاد تو زندگیم .پس خداوند جایی هست که من باشادی در خواست مو بدم وایمان منتظر باشم تا برام فراهم شه …وخودم درگیر بازی های سیاسی وخبرها نباشم خودم از همه چیز دور کنم تا قانون به خواسته هام جواب بده .من تا الان نقطه ضعف های بزرگی داشتم تو جمع ها همیشه خودم پایین تر میدیدم وحتی از خودم بدم میومد واصلا اعتماد به نفس نداشتم وهمش احساس نیاز به دیگران داشتم.وکلی همیشه اذیت میشدم ولی الان از وقتی با قانون آشنا شدم خیلی حالم بهتر شده وحرف خودم میتونم بزنم واز خودم دفاع میکنم و همیشه برای خودم ارزش قاعل هستم این همه موهبتی که از وقتی فهمیدم قانون چیه ..ودیکه خودم دست وکم نمیگیرم وشاکر خدا هستم واستاد عزیزم
۱۴۰۰-۰۸-۱۹ -
سلام وهزاران درود براستاد ارجمندم ،❤️❤️❤️.امروز که دوباره این فایل رو گوش میکنم ..تعهد نامه به قول شما نه باید فقط بگیم باید عمل کنیم ..تا کم کم زندگی مو عوض کنم .اول از همه قضاوت ممنوع .دوم ذهنم از گذشته خالی کنم اصلا بهش فکر نکنم ..درزمان حال زندگی کنم .وپرونده های ذهنم رو قبلا درگیر کرده به قول معروف آتیش بزنم ..سوم ..جملات مثبت وانگیزشی تو ذهنم جایگزین کنم ..چهارم اخبار رو دنبال نکنم چه تلوزیون چه رادیو چه دنیای مجازی …گوش کردن آهنگ های که منو یاد گذشته میندازه به هیچ وجح گوش نکنم …..واخری تمام حرف های استاد بپذیرم وپذیرفتم وایمان قلبی دارم چون صادقانه حرف زد به وله زبان ساده که همش قابل فهم هستند ..عالی بود استاد عالی عالی .
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ -
استاد عزیزم امروز بدهی هام ..ودارایی خود. رو نوشتم ..قبلا چیزی میخریدم خیلی ناراحت ونگران میشدم ولی الان همه میگن دیوانه شدی چرا ولخرج شدی خرید میکنم خوشحال واصلا به آخر ماه وقصد فکر نمیکنم …حدود یه سال که قبلاً میدونستم وقتی قبض برق یا قصدی میدادم پشت قبض یادداشت میکردم خدایا سپاسگزارم پرداخت شد ..واقعا هیچ وقت نشد که من بدهی های که دارم یا پول قبوض بمونه برای بعد همراه به طور شگفت انگیز پرداخت میشد ..وهیچ وقت خداوند لنگمنذاشت ..قبلا تو فکرم این بود آدم های پولدار یا دزد کردند یا پدر یرپولدار داشتن راستش ازشون متنفر بودم ولی الان کسی میبینم سوار ماشین میلیاردی شده براش انرژی مثبت مبفرستم …ولی حال دل خودم خیلی خب میشه .وانت در مورد دوستان گفتین چند تا دوست داشتم دیگه نمیخام باشم والان تنها دوستم خداست واین سایت وشما خواهران و برادران که در سایت هستن الان با اونا خیلی خوشحال ترم واز خداوند بخاطر وجودتون خیلی خیلی ممنونم ..وبا افتخار این حرف ها رو تایپ میکنم واز هیچ کس خجالت نمیکشم ..واینکه نکاه من از خداوند این بود چون خدا صاحب منه مثل پدری که دوستم داره ولی من از بچگی ترس از پدرم داشتم که خطا نکنم پدر من نذاشت بچگی کنم چون یادمه تو سن هفت سال چون من با دوستانم ودختر دایی ام تو روستا مادری من چادر سرم نکردم تا منو دید تو روستا آنقدر دنبال من دوید که من با آنکه از ترسش به بیرون روستا پناه بردم ولی منو پیدا کرد جلو دوستانم کتکم زد ومن همیشه ازش میترسیدم وعقده ای شدم بودم که چرا من حتی جرات ندارم مثل همس سال هایم تفریح کنم وحتی از چادر متنفر بودم از همه چیز بعضی وقتها به دوستام میگفتن کاش بابای شما بابای من بود ..نمیخام اینجا از ناراحتی ام بگم ولی خدا رو مثل پدرم میدونستم .ولی الان میفهمم که دیگه خدای واقعی اصلا شبیح اون نیس که شناخته بودم الان پشیمونم از طرز فکر های که کردم تو بچگی اعتراض میکردم مادر م میگفت باز شیطون آمده تو جلدت باید از پنج سالگی چادر سرت کنی با بچه های پسر بودن حرف نزنی وفقط با دختر ها بازی کنی خیلی عقده شدم تا اعتراض میکردم میگفتن حضرت زهرا تو ۹سالگی ازدواج کرده ..پس نباید موهاتو کسی ببینه ..من عذر میخام یه کم از ناراحتی حرف زدم ولی الان عاشق خدا وپدرم هستم والان دیگه متنفر نیستم تک دختر لوس بابام هستم …استاد ممنونم که هستین
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ -
ودرود مجدد من تضادی که تازگی برام پیش آمد همین روز های اخیر این بود که ..دوستی دارم البته باید بگم داشتم انشالله هرجا باشه موفق باشه وخدا نگهدارش باشه وارزو میکنم روزی به سمت این سایت هدایت شه ..تا من باخبر شوم حال خوب شو بشنوم وشاد بشم ایشون از وقتی من از گروه ها آمدم بیرون خیلی با من بحث کرد رفیقی که شاید از دوران نوجوانی باهاش بودم ولی خیلی اخبار منفی برام میفرستاد وهمش نال میکرد ومن آنقدر نال میکرد وگریه وارد ودل البته منم بعضی موقع ها از تضاد های زندگیم تعریف میکردم فکر میکردم راهنماییم میکنه ولی بیشتر من از زندگیم دور میشدم البته الان متوجه این اشتباهات شدم ..چند روز پیش با من درگیر شد ومن گفتم دیگه علاقه به حرف زدن واخبار ها ندارم ایشون با من بحث کرد و گفت نامردی وار این حرف ها ..ولی من گفتم اصلا دیگه نمیخام ناراحتی بشنوم ..ناراحتی که داری خودت به وجود میاری ..بهتر چند مدت از هم بی خبر باشیم ..ایشون گفت منو نمیبخشه وقهر کرد ومنو مسدود کرد البته خیلی بهم ریختم وافکارم داغون شد ولی نمیتونستم الان ایشون قانع کنم که من دشمنش نیستم ولی باور نمیکرد ولی الان چند روز حالم بهتره انگار آروم آروم …قبلا من هروقت گرفتار بودم پیشگ خدا زجه میزدم وگریه و بقیه روزها فقط الکی نماز میخوندم جوری تندتند که خودم نمیفهمیدم چطور خوندم نماز رو…ولی الان فهمیدم باید فقط مثل یه دوست با خدا حرف بزنم بدون التماس ..من تو خانواده ام دارم آنقدر خانواده ام تمرکز رو خرافات ومریضی داشتن ..پشت هم براشون میومد یکی میگفت گوسفند خون کنید یکی میگفت شما طلسم هستین مادر دنبال دعوا نویس میرفت ..یکی میگفت حتما کسی ازتون ناراحت دلخور پدر و مادر کسی ..انقدر خانواده آم با این افکار پوچ اتفاقات بد جذب کردند که حرف های مردم رو هم باور کرده بودند که حتما در گذشته خطای کردند که بچه های خودشان دارند تاوان پس میدن ومن به شخصه خودم باور کرده بودم ..ویکی از باور های خنده دار اینجا دوست دارم بگم دوتا برادرهایم ..تو وسط سرشون نمیدونم چطوری بگم دوتا فرق سر داشتن مادرم از بچگی تو ذهن اینا پر کرده بود که شما بزرگ شین حتما دوتا زن میگیرین ..بخدا استاد این دوتا بچه نوجوان شدن هم از ازدواج ترسیده بودند وهم میگفتن من زن بگیریم طلاق میگیرم ..بخدا همین اتفاق براشون افتاد وزندگی سون به جدایی ختم شد وبعد چند سال دوباره ازدواج کردند الان من میفهمم مادر من باور اشتباهی تو ذهن برادر هایم پرورش داد که همون اتفاق برای اونا افتاد ..واخرش میگفتن قسمت شما از بچگی این بوده خدا دنیا آمدید نوشته رو پیشونی شما سرنوشت شما رو که دوبار ازدواج کنین ..هروقت اعتراض میکردیم میگفتن از خدا میخای زیاد بیای ..بعضی وقتها کفر نباشه از خدا بدم میومد که چرا سرنوشت ما اینطور باشه چرا سرنوشت دوستانم خوشبختی ولی من اینطور وبرادر ام این طور …الان شرمنده ی خدا شدم که چطور کفر میگفتم
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ -
سلام وخدا قوت استاد گل..من ناهید تعهد دادم کسی رو قضاوت نکنم وهر چی تو فایل ها گوش میدم رو باور کنم .بدون شک و شبحیه ای …من هیچ وقت از دهانم وگوشم در مورد چیزهای بیهوده استفاده نمیکنم .من گذشته ام و هرچی قبلا تو ذهنم انباشته بود کنار گذاشتم ودر باغچه ی خونه ی پدریم خاک کردم .من کسانی که به هر دلیل من را رنجادم رابخشیدم …واینکه تکرار کنم هرروز فایلهارو …..من هیچ کانال خبری دنبال نمیکنم وهیچ دنبال اخبار تلخ نیستم تلوزیون وسیله سرگرمی فرزندانم شده ومن دیگه رغبتی برای دیدنش ندارم …..اول دوره میخاستم شوق داشتم از آگاهی های که پیدا کردم به دوستام بگم وبه اونا شوق بدم وارد دوره شن ..ولی استاد بهم استوپ دادی وگرنه حرف های منفی اقوام دوستم داشت منو به عقب وشرایط قبل برمیگردونن ..وحتی من که دیگه آهنگ های غمناک از گوشی پاک کرده بودم دوست ناباب برام میفرستاد ومیکفت قشنگ گوش کن ومنو یاد گذشته ی تلخ مینداخت..خدا رو سپاسگزارم استاد عزیزم به دادم رسیدی که من هنوز کودک نوپا هستم ..وگرنه های داشتم که در مورد حضور امام زمان بحث میکردیم وگروه خانوادگی که چطور امام زمان حضور کنه وکشته میشه پدر مورد قیامت از همه این گروه ها بیرون آمدم چون واقعا خیلی افکارم مشغول میکرد وبهم ریخته ..حالمو بد میکرد ترس می انداخت تو وجودم ..الان مریضم هست یه بیمار درحال مداوا شدن ..مثل کسی تازه اعتیاد کنار گذاشته ولی با دیدن رفیق معتاد ش یاد مواد دوست دوباره لغزش کنه ..واینکه استاد در مورد کامنت گذاشتن من هرچی از دلم میاد تایپ میکنم شاید معنی ومهتواش فرق داشته باشه ولی دوست دارم وارامش پیدا میکنم وذوق میکنم
۱۴۰۰-۰۵-۱۱ -
باسلام ودرود بیکران
برای شروع کردن هر کاری قبل از هر چیزی علاقه و هدف اشرط است که اگر از روی اجبار باشد کارهای ما خوب پیش نمیرود .ومدام در کارمان گیر میکنیم.
تعهد شرط ولازمه انجام کارهابود که به خوبی در این فایل بیان شد
اینکه از کسی بخواییم که کمکش کنیم کار اشتباهی هست بلکه باید خود فرد تصمیم بگیره تادر مسیر قرار بگیرد برای تغییر۱۴۰۰-۰۵-۰۸ -
باسلام ودرود بیکران.این فایل درمورد تعهدات واینکه برای متعهد ماندن لازم هست چه کاری رو انجام بدیم.
درمورد اخبار گوش ندادن واینکه دنباله رو خبرهای منفی نباشیم.
درمورد دریافت الهام ها وچگونگی دریافت اونها صحبت شد
اینکه نسبت به کارمون باید علاقه وهدف داشته باشیم
ونکته مهم اون گذاشتن کامنتها بود تاپس ازمرور واتمام دوره میزان شناخت وجایگاهی رو که تغییر کردیم بسنجیم۱۴۰۰-۰۴-۲۴ -
باسلام
ازنصیحت کردن دیگران دست برداریم
وبه این باوربرسیم که خداالتماسی کارنمی کندبه گریه زاری جواب نمیدهد
انرژِ ی ست وبه انرژی های همسان خودش پاسخ میدهد مثبت بودن رو دریافت و جواب میدهد
سبکی که دردنیا باب شده نگاه همه آدم ها به فقر بدبختی باعث شده ذهن کوچک والتماسی کارکند
ونکته جالبی که گفتین من خودم ذهنم چندروز بود درگیرشده بود درمورد گرفتن الهام
که گفتین الهام رو وقتی دریافت می کنم که نگاه به دیگری نباشد چیزی که ماعادت کردیم همیشه منتظرهستیم یکی دیگه کمکمون کنه غیراز اونی که هست۱۴۰۰-۰۴-۲۰ -
باسلام
درمورد خبرها صحبت کردین خبر یعنی تمرکز روی بدبختی های جامعه درگیرکردن ذهن وتوجه کردن به آن
متعهد بودن به تمرینات و اینکه کامل انجام بدیم و به موقع
روی اصل دقت کنیم وبه حاشیه ها نریم
افکارمازندگی رو می سازند توجه من به هرسمتی بره همون رو دریافت می کنیم
ودرجایی گفتین اجازه بدیم که هرکس مسیرخودش رو بره سعی درحل کردن مسایل دیگران نباشیم هرچنداز نزدیکان ویا خانواده باشن
همه باید به یک مرحله از زندگی برسند تا بتونند مسیردرست روخودشون انتخاب کننند ورشدکنند۱۴۰۰-۰۴-۲۰ -
با درود فراوان
این فایل فایل انگیزشی و تمرین و تکرارهای تکالیف بود .
برای شروع کردن به هر کاری قبل از هر چیزی علاقه و هدف ماشرط است که اگر از روی اجبار باشد کار خوبی از ان به ما دست نمییاید.
ولی اگر از روی علاقه باشد تمام و کمال ادامه میدهیم .
وان علاقه یا از روی احساس نیاز است یا تحت جو محیط قرار گرفتن است و یا ذاتی به انجام ان کار علاقه داریم.خوب برای انجام دادن این علاقه ما به یک محیطی نیاز داریم که لوازم مربوط به ان کار را در ان محیط داشته باشیم.
مثلا اگر اشپزی باشد نیاز به اجاق و مواد و ادویه و … داریم .
اگر خیاطی باشد نیاز به میز برش و چرخ خیاطی و نخ و سوزن و قیچی داریم .و اگر تحول درونی و قانون جذب باشد نیاز به سایت و استاد و فایل و هنزفری و کاغذ و قلم و کامنت و مشارکت در سایت و تکرار فایلها است که هر کدام از این اقلام اگر حذف شوند امکان رسیدن به ان هدف و مقصد به وجود نمیاید .
نکته قابل توجهی که میتوان به ان اشاره کرد این است که این اقلام در دسترس همه هستند ولی بستگی به درجه نیاز افراد عضو سایت است که از انها استفاده کنند یا خیر .
بله با توجه به میزان نیاز و علاقه هر کسی است که از کلاس نتیجه میگیرند و خیلیها تحت تاثیر جو دوستان قرار گرفتند.
بعضی ها از روی کنجکاوی . عده ای هم به واسطه نیاز وبا علاقه وارد شده اند مطمینن نتیجه ای که در اخر عمر هر کدام از این افراد به دست میاورند یکی نیست .
نکته جالبی که استاد اشاره کردند گذاشتن کامنت بود ؛ به نوعی یکی از مراحل تکامل ما در عرصه روح و و تجربه زندگی جدید است .
مانند دیدن عکس دوران کودکیمان که با نگاه کردن به اثری که از گذشته برجا گذاشته ایم این روند رشد را میتوانیم ببینیم .
پس برای دیدن سیر تکامل و رشد و نتیجه کار و عملکردمان در این سال و در سایت قانون جذب استاد ضیاء ما باید اثری از دیدگاه و فکر خودمان بگزاریم تا بعدا از دیدن این روند سیر تکاملی متوجه رشد خودمان شویم .
چون این مسیر ؛ مسیری است که درون ان تحول روحی و انرژی است و به واسطه چشم ظاهر دیده نمیشود تنها راه دیده شدن مان ، برای اینکه با خط کش خودمان سنجیده شویم ؛باید به روشی این انرژی را از چشم معنوی به چشم ظاهری تبدیل کنیم که تنها راه ان نوشتن و گذاشتن دیدگاه مان بعد از شنیدن فایل و ذکر تجربه مان است .
تا بعدها بتوانیم ببینیم ایا قانون جذب را درست یاد گرفته ایم و اشپز ماهر و یا خیاط ماهری شده ایم .
و این دیدگاهی که ان را نوشتم خودم به نتیجه ان رسیده ام و رشد ظاهری که از گذاشتن کامنت به دست اوردم .
دقت و توجه خودم را بیشتر کرده است . غلطهای املایی و نگارشی ام را الان سعی بر گرفتن انها دارم و تلاش خودم را میکنم تا مانند یک فایل صوتی با بیانی ساده ان را بر روی کاغذ بیاورم .۱۴۰۰-۰۴-۱۳ -
سلام خدمت استاد بزرگوار
این فایل رو شنیدم خیلی نکات باارزشی رو گفتین یکی اینکه قضاوت نکنیم فقط گوش کنیم به فایل ها و شما درمورد کارهایی که انجام دادین صحبت می کنید و ما فقط گوش کنیم بدون قضاوت و یاد بگیریم موارد مهم هر فایل رو اوایل وقتی یک فایل رو گوش میکردم میگفتم یعنی چی که چند بار گوش کنیم این کار رو بی فایده می دونستم باخودمگفتم حالا یکبار امتحان کنم ببینم چی میشه باور کنید استاد وقتی برای بار دومگوش کردم نکاتی رو شنیدم که اصلا بار اول نشنیده بودم و واقعا به این صحبت شما ایمان آوردم که گفته بودین چند بار گوش کنید واز اون به بعد هر فایل رو چندین بار شنیدم و واقعا هر دفعه نکات جدیدی ازش دریافت کردم
ممنون از شما استاد بزرگوار و خدا قوت۱۴۰۰-۰۳-۲۱ -
درود بر استاد گرانقدرم ،
این فایل حاوی نکات ارزشمندی جهت راهنمایی و چکاو داشت تمامی آنها را انجام دادم و کاملا بی رو در بایستی و صادقانه بدون محافظه کاری تمامی خصوصیات فکری و رفتاری ام رو نوشتم جدای از نتیجه خوبی که به لطف خدای مهربان در آینده خواهم گرفت ، هم اکنون که ریز ریز افکار و عقایدم رو نوشتم بنوعی احساس آرامش و سبکبالی بمن دست داد و این عالیست 👍
در جایی از فایل تذکر داده شده بود که بعضیا اسم خودشون رو مخفی میکنند یا آنرا تغییر میدهند که البته من جزو همون دسته افرادی بودم که اسم کوچکم را حتی الامکان نمی نوشتم و دلیلش نه مخفی کاری بود و نه دروغ بلکه صادقانه بگم از اسمی که والدینم برام انتخاب کرده بودند و خودم مثل بقیه افراد هیچ نقشی در انتخاب انرا نداشتم ، دوست نمی داشتم و حتی در سالیان خیلی دور راضی به انتخاب یه اسم مستعار نیز نشدم زیرا آنرا هم یه دروغ می پنداشتم و تنها راه حل را در ننوشتن اسم کوچکم میدانستم که امروز این مورد جزئی را کنار گذاشتم و اسمم را کامل نوشتم و خوشحالم😃😃
سپاس از این فایل رهنمودی شما
💚💚💚۱۴۰۰-۰۳-۲۰ -
درودوسپاس استاد عزیز
اینکه هر روز بابت آشنا شدن با شما ومسیری که درسرراهم قرارگرفته خداروشکر می کنم خوشحال وخشنودم و با این باور که مسیرهای زیادی رو طی چند سال دنبال کردم وبدون اغراق باید بیان کنم که این مسیر راحت ترین وآسان ترین و ساده ترین راهی است که تاامروز درسرراهم قرار گرفته و من مطالب رو سریع دریافت می کنم بدون کوچکترین مساله ای یا اینکه تضادی با سوالات ذهنم داشته باشم هرآنچه خواسته م دراین مسیر بوده وهست اینکه نکات چکاو رو بیان کردین خیلی مطالب مهم و ریزی داشت که تک تک سوالاتی که قراره درزندگی برامون پیش بیاد رو راحت گفتین .من از لحاظ خودم چکاو رو روز اول نوشته بودم ولی الان که کامل توضیح دادین متوجه شدم که چقدرمطالب مهمی هست که شاید تا الان به آن دقت نکرده بودم من خودم ترس از ناشناخته ها دارم اینکه دقیقا چه مسیری سرراهم است و یاتجربه یک کارجدید .
ولی الان که دارم خواسته هام رو می نویسم برای خودم واقعا پراز هیجان و شادی ست که من هر آنچه که می نویسم ویا بیان می کنم به حقیقت تبدیل می شود .دریک لایو که دوست خوبمون ندا صحبت می کردن گفتن هر آرزویی ویا خواسته ای رو بیان می کنن تبدیل به حقیقت میشه خیلی برام تعجب آور بود مگه امکان داره که هرچی رو بگی سریع برآورده بشه ولی الان که دارم کارمی کنم خیلی سریع متوجه میشم چطورکارمی کنه البته هنوز خیلی کاردارم ولی چند مورد پیش اومدکه درخواستم رو فرستادم وواقعا رها کردم مثل رک صحبت کردن بادیگران بدون اینکه کسی رو ناراحت کنم یا خودم ناراحت شم و بتوانم احساساتم رو کامل بیان کنم این خیلی برام مهم بود الان بعد چند ماه متوجه میشم که به این خواسته خیلی نزدیک شدم واین خیلی برام هیجان انگیز و خوشاینده
ممنون از استاد خوبمون بابت آگاهی ها و انرژی مثبتی که هر روز به ما منتقل می کنین۱۴۰۰-۰۳-۱۰ -
درود و خدا قوت به استاد بزرگوار
سپاس از شما بابت توضیحات خوبتون
و ممنون از اینکه آیتم های فرم چکاو رو برای ما، کامل و مجزا باز کردید.
مطلب بسیار جالب و در حقیقت نکته ظریف، اما مهمی که شما اشاره کردید درباره حساسیت کائنات نسبت به موضوعات مختلف بود و اینکه گاهی بسیاری از حرکت های کوچک ما، کلید تغییر زندگی ما هستند و برای تغییرات بزرگ در زندگی، حتما نباید کارهای فیزیکی بزرگ انجام داد، گاهی یک عمل کوچک و یا حتی یک ایده و اجرایی کردن آن، تحولات بزرگی را در زندگی ما رقم می زند ولی دریافت آن ایده، نیازمند قرار گرفتن در مدار صحیح می باشد.موضوع دیگری که برای من درس بزرگی بود، اینکه اجازه تجربه کردن را به دیگران بدهیم و نخواهیم فرآیند رشد و تکامل اشخاص را جلو بیندازیم که موفق به این کار نمی شویم، زیرا آن چیزی که فرد را به رشد واقعی می رساند، تجربه هست و نه شنیدن حرفهای ما، که شاید درک درستی از آنها نداشته باشد.
و اما مساله چکاو که واقعا ضروری ست و در آینده برای ما خیلی مفید است که دوست دارم نمونه ای از آن را که برای خودم اتفاق افتاده، برای دوستان ذکر کنم.
در جریان انتقال گروهم از واتساپ به تلگرام( که چالشی پر از درس و آگاهی جدید برای من بود)، همین دیروز دنبال مطلبی بودم که در ابتدای گروه تلگرام قرار دهم که محتوای آن شامل خوشامدگویی، اهداف کانال و توضیحاتی در این خصوص باشد که به این فکر افتادم که می توانم از همان مطالبی که در موقع تشکیل گروه واتساپ(در ۱۱ ماه پیش) در گروه قرار داده ام، استفاده کنم. به همین منظور به مطالب ابتدایی گروه رجوع کردم و بعد از خواندن آن مطالب، ناگهان متوجه آگاهی جدیدی شدم و آن آگاهی، پیشرفت من بود. حتما می پرسید که چطور به این آگاهی رسیدم؟!
وقتی مطالب ۱۱ ماه پیش خودم را خواندم که در آن زمان، به حساب خودم بسیار عالی و تاثیر گذار نوشته بودم، به یکباره متوجه شدم که بسیاری از مطالبی را که در آن زمان نوشته بودم، الان می توانم خیلی خیلی بهتر از آن را بنویسم، حتی خیلی چیزها را باید از نو بنویسم و یا حتی تغییر دهم و این جا بود که متوجه رشد تدریجی ام شدم و خدا رو شکر کردم و با خودم گفتم اگر این نوشته نبود، آیا به طریقی دیگر می توانستم متوجه رشدم بشوم؟! و همان لحظه تصمیم گرفتم برای نوشتن فرم چکاو، حسابی وقت بگذارم و این نوشته ها را همچون اسنادی ارزشمند نزد خود نگه دارم تا هروقت که لازم شد، به آنها رجوع کنم و از پیشرفت خودم لذت ببرم و برای ادامه مسیر، انگیزه بگیرم.
سپاس از شما بابت این آگاهی و حال خوب🙏🌹۱۴۰۰-۰۳-۰۹ -
یک نکته دیگه در مورد اینکه گفتین افراد باید خودشون به ی مرحله ای برسن که بیان از ما بخوان که حالا در حدی میتونیم کمک کنیم بهشون .بازم یک تجربه حدود یک سال پیش که من خودم دوره های سپاس گزاری رو شروع کردم خب یسری تغییرات به وجود اومد که اطرافیان متوجه میشدن ی بنده خدایی که از منم دو سال بچه تر بود چندین سال قرص اعصاب میخورد و شرایط اصلن خوبی نداشت منو که میدید میگفت من خیلی از شما حس خوب میگیرم کیف میکنم باشما حرف میزنم چکار میکنید به من بگید منم یسری حرفا بهش زدم و در نهایت گفتم دوره های شکر گذاری رو شروع کن و اون روز گذشت و این خانم پی گیر نبود و انجام نداد …ولی چند روز پیش به من پیام داد که حوریه کمکم کن من به پوچی رسیدم اینقدر حالم بده روزی چندتا قرص میخورم ووو…..و این ادم خودش درخواستشو اعلام کرد و اماده بود و زمانش الان بود بعد از یک سال …خب من خودمم که اول مسیرم و در حدی که میتونستم راهنمایی کردم و سایت شما رو معرفی کردم بعد از چند روز اومد و گفت هنگم هیچی نمیفهمم کلافه ام گفتم خب طبیعی هست همه اینجوری میشن چون باورهای منفی افکار منفی وووو….و خودش قبول کرد ..خداروشکر همزمان شد با دوره سپاس گذاری گفتم اول شروع کن این دوره رو اماده تر بشه ذهنت بعد برو سراغ فایل های آموزشی و امروز به من پیام داده و تشکر که چقد حالم خوب شده چقد فرق کردم ….دقیقن آدمها باید آماده باشن تا دریافت کنن این نکته که در این جلسه گفتین دقیقن من تجربش کردم …هزاران دورد بر شما❤
۱۴۰۰-۰۳-۰۶ -
درود استاد عزیز خدا قوت
اینقد صداتون و صحبتای شما آرامش بخش هست که کلی حال دل منو خوب میکنه لذت بردم از این آگاهی ها از این آموزش با عشق تبریک میگم به خودم که انتخاب کردم این دوره رو و خواستم و شد الهی شکر
استاد تجربه چند روز پیش برای من ی اتفاق افتاد جالب بود گفتم به اشتراک بزارم☺چند روز پیش برای خرید به میوه فروشی رفتم برق رفته بود و من نتونستم خرید کنم اومدم ی میوه فروشی دیگه اونجا هم برق رفته بود ولی من اومدم خریدمو کردم و صاحب مغازه گفت با ترازو پایین که دیجیتالی نبود وزن میکنه …من همینجور وایساده بودم که نوبتم بشه وزن کنه یهو این اومد به ذهنم و گفتم برای وزن کردن جنسام برق میاد و نیازی نیست به این ترازو من میرم بالا راحت کارت میکشم و تمام … ی لحظه کوتاه و چند ثانیه ای گفتگو کردم و به محض تمام شدن حرفم برق اومد یعنی در کسری از ثانیه انگاری دنیا وایساد اینقد برام هیجان انگیز شد این اتفاق که خودم لذت بردم گفتم خدا دقیقن خواست بهم نشونه بده که تو بخواه میشه و به قول شما اون لحظه ای بوده که باید برق میومده ولی همزمان شد با درخواست من …خودم ی حالی شده بودم ولی لذت بردم و دقیقن داستان شما اومده بود تو ذهنم که تعریف کردین …هزاران سپاس برای صحبتاتون که بالاخره در ما ایجاد اتگیزه و ایجاد باور به وجود میاره قطعن که اتفاقات خوبی در راه است اگر خودمون بخوایم۱۴۰۰-۰۳-۰۶




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.