سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۳

امتیازدهی 4.88 از 5 در 34 امتیازدهی مشتری
(34 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

تشابه ماهواره با سیستم جهان

تشابه کارکرد سیستم ماهواره با سیستم جهان یا نزدیکی قوانین ماهواره با قوانین سیستم جهان هستی، که از طریق ارسال فرکانس میسر می شود،  می تواند در درک و یادگیری چگونگی کارکرد سیستم جهان یا همان قانون جذب به شما کمک شایانی را بکند.

در دنیای امروزی تقریبا همه ی مردم یک دستگاه تلویزیون توی خونه هاشون دارند و این سیستم تلویزیون برای آنها برنامه هایی که دوست دارند را طبق تنظیماتی که قبلا انجام داده اند برایشان نشان می دهد.

حال چه آنها شبکه های داخلی را بخواهند چه شبکه های ماهواره ای را، برای دریافت هر شبکه تلویزیونی مراحلی از طریق ارسال فرکانس طی می شود تا آن شخص یا آن خانواده بتوانند برنامه دلخواهشان را دریافت و تماشا کنند.

احتمالا شما دوست عزیز هم در منزل تان از این سیستم به شکلی استفاده می کنی. اگر شبکه های داخلی را بصورت سنتی یا آنتن قدیمی دریافت کنی یا از طریق ماهواره هیچ تفاوتی نمی کند چون کارکرد هر دوی آنها به هم نزدیک است، یعنی از طریق ارسال فرکانس.

احتمالا کم و بیش با چگونگی کارکرد ماهواره برای دریافت شبکه های دلخواهتان آشنایی دارید، اما باز هم بعنوان یادآوری ما توضییحاتی را برای شما می دهیم که موضوع تشابه این سیستم ماهواره و سیستم جهان را بهتر متوجه شوید.

با درک این موضوع می توانید دلیل رخداداهای زندگی تان را به درستی بفهمید و بدانید که علت دردها، بیماری ها و ناراحتی ها چیست و از کجا سرچشمه می گیرد و مسئول این اتفاقات چه کسی است.

برای دریافت برنامه های ماهواره ای یک دیش، یک اِلمپی، مقداری کابلِ مخصوص به خودش و یک دستگاه ریسیور نیاز دارید که وقتی این موارد تهیه شود و توسط شخصی متخصص سر هم بندی شود و سرانجام تنظیم گردد شما به همه ی شبکه های ماهواره ای که بخواهید داشته باشیدشان دسترسی دارید.

وقتی مراحل نصب دستگاه ماهواره توسط نصاب ماهواره به اتمام برسد و ماهواره شما آماده دریافت شبکه های دلخواه شما گردد فرد متخصص یا نصاب ماهواره از شما سوال می پرسد که چه شبکه هایی را علاقه دارید و می خواهید داشته باشید، آنها را به من اعلام کنید یا لیست کنید تا من با ارسال فرکانس های مخصوص هر شبکه بتوانم شبکه دلخواه شما را برای تان مهیا کنم.

خب در اینجا شما به کسی که قراره فرکانس های مخصوص شما رو بفرسته تا شبکه های مخصوص شما رو دریافت کنه احتمالا نمی گوئید خودتان یچیزی بزنید و هر چی شد مهم نیست یا مثلا بصورت تصادفی بزنید هر شبکه ای آمد ما نگاه می کنیم. چون از این مسئله آگاه هستید که هر برنامه ای نه مناسب شما هست و نه علاقمندیِ شما!

بنابراین کمی فکر می کنید و برنامه های دلخواه تان را بیاد می آورید سپس همه ی اینها را به نصاب تان می دهید و می گوئید ما فقط این برنامه ها را می خواهیم و هر برنامه ای که مناسب سن ما نیست، مناسب شخصیت ما نیست، مناسب فرزند ما نیست، غیرمجاز است یا مثلا برنامه ای مبتذل را، می گوئید نمی خواهید.

و وقتی لیست شما واضح و روشن شد فرد نصب از روی لیست شما برنامه های دلخواه شما را که خودتان انتخاب شان کردید و آنها را خواسته اید را با ارسال فرکانس های مخصوص برای تان دریافت می کند و به شما تحویل می دهد.

درک این موضوع خیلی مهم است که بدانیم ماهواره دائما در طول شبانه روز و طول سال در حال پخش شاید میلیون ها برنامه متنوع برای انواع زبان، انواع صلیقه ها، انواع سن، انواع جنسیت، انواع دین، انواع قوم، انواع علایق و … است.

ماهواره برنامه جنگی دارد برنامه صلح و مهربانی هم دارد، برنامه خانوادگی دارد برنامه مجردی هم دارد، برنامه آموزشی دارد برنامه منحرف کننده هم دارد، برنامه مسابقه و پاداش دارد برنامه پولی هم دارد، برنامه عزاداری دارد برنامه خنده و شادی و رقص هم دارد، برنامه ورزشی دارد برنامه خلافکاری هم دارد یعنی هزاران هزار شبکه ماهواره ای برای هر صلیقه و هر علاقمندی.

اما شما برنامه ای رو از میان این همه برنامه سازنده یا آسیب رسان، مفید یا غیرمفید،  دریافت می کنید و در منزل تان مشاهده می کنید که قبل از دریافت آن کد فرکانس مخصوص همان شبکه را ارسال کرده باشید و هرگز هیچ برنامه ای بدون درخواست شما و سپس ارسال فرکانس از سمت شما، بصورت تصادفی در خانه شما اجازه وارد شدن ندارد.

تنها راهی که برنامه در منزل شما مشاهده شود این است که شما ابتدا آن را بخواهید، سپس اجازه ورود آن را بدهید، بعد از طریق ریموت دستور شبکه مورد علاقه تان را با ارسال فرکانس مخصوص همان شبک انجام می دهید، و بعد از چند لحظه آن شبکه را مشاهده می کنید.

در سیستم ماهواره شما یک دستگاه فرستنده سیگنال یا فرکانس داشتید که کد فرکانس مخصوص شبکه ی شما که خواسته و انتخاب خودتان بود را به آن دادید و با ارسال فرکانس مخصوص از سمت شما برنامه ای که مخصوص آن کد یا آن فرکانس بود برای تان باز و نمایان شد و در خانه تان برای شما قابل مشاهده گردید.

آیا این شبکه ماهواره ای بصورت اتفاقی در خانه شما هست؟ پاسخ خیر است

آیا وقتی شما به ماهواره اصلی وصل شدید تمام شبکه های ماهواره ای در خانه شما حاضر یا قابل مشاهده شدند؟ پاسخ خیر است

آیا شبکه ماهواره ای برای شما انتخاب کرد که چه شبکه ای در خانه شما رؤیت شود؟ پاسخ خیر است

آیا در دریافت شبکه های ماهواره ای و اینکه شما چه شبکه ای را دریافت کنید اجباری بود؟ پاسخ خیر است.

آیا آنچه شما از این ماهواره دریافت می کنید یا مشاهده می کنید را همسایه تان هم بصورت اتفاقی یا ارثی یا واگیری یا ویروسی دریافت می کند؟ پاسخ خیر است

آیا شما بصورت صددرصد حق انتخاب برای داشتن شبکه دلخواه تان، حتی اگر یک شبکه غیرمفید باشد را داشتید؟ پاسخ بله است.

آیا اگر شبکه ای را شما انتخاب نکرده باشید در خانه شما قابل مشاهده است؟ پاسخ خیر است.

آیا اگر آن ماهواره یک میلیون شبکه خرابکارانه و شبکه غم و ناراحتی داشته باشد ذره ای از آن را تا شما نخواهید به شما می دهد؟ پاسخ خیر است.

آیا اگر همسایه ی شما هم به همان ماهواره وصل است و برنامه ای که دلخواه شما نیست را تماشا می کند شما هم در خانه خودتان مجبور به تماشای آن هستید؟ پاسخ خیر است.

آیا همه ی افرادی که از این ماهواره استفاده می کنند همگی یک برنامه یکسان را مشاهده می کنند؟ پاسخ خیر است.

آیا این ماهواره ی کل تشخیص می دهد چه برنامه ای مناسب شما هست یا نیست؟ پاسخ خیر است.

آیا این ماهواره ی کل بصورت التماس و درخواست برای شما شبکه ای را نشان می دهد یا باز میکند؟ پاسخ خیر است.

آیا اگر کدی را به اشتباه وارد کنید می توانید به ماهواره اصلی بگید ببخشید حواسم نبود شما برنامه را عوض کن؟ پاسخ خیر است.

آیا آگر کدها به هم نزدیک باشند یا یک شماره بالا یا پایین باشند همان شبکه دلخواه ما را به ما نشان می دهند؟ پاسخ خیر است.

آیا اگر شما بصورت تصادفی و ناآگاهانه فرکانس های درهم و برهم فرستادید، شبکه های درهم و برهم و نادلخواه را در خانه خواهید داشت؟ پاسخ بله است.

و این لیست را تا هر کجا که شما دوست دارید ادامه بدید و سوال بپرسید.

همه ی پاسخ های بله و خیر به یک نتیجه کلی می رسند که: ما هستیم که انتخاب می کنیم چه شبکه ای را در منزل مان دریافت کنیم و مسئول شبکه ی در حال پخش در منزل، خودِ ما هستیم و بس!

حال از سیستم جهان صحبت می کنیم و شباهت کارکرد سیستم جهان با ماهواره را برای تان شرح می هیم.

به ساده ترین روش ممکن ما کارکرد سیستم ماهواره را برای تان شرح دادیم و اگر بخش بالا را درست بخوانید و درک کنید مطمئنا پاسخ همه ی سوالات ذهنی تان را در مورد سرنوشت تان و آنچه برای خودتان ساخته اید را خواهید گرفت.

سیستم جهان به این شکل کار می کند که:

یک دیش و المپی دارد که در این مثال میتوان آنرا به مغز ما و سرمان که مغز درون آن قرار گرفته است تشبیه کرد. دستگاه ریسیور و ارسال کننده ماهواره هم در این مثال همان ارتعاشاتی که از افکار و توجهات ما ساطع می شوند می باشد و نوع فرکانس هم همان نوع فکر ما که بیشتر در ذهن مان مرور می شود و باعت ایجاد ارتعاش مثبت یا منفی در ما می شود.

یعنی وقتی من به چیزی یا موضوعی با ارتعاش فکر می کنم در حال ارسال فرکانس به سیستم جهان هستم. اگر این موضوع، موضوعی ناراحت کننده یا نگران کننده باشد، فرکانس ارسالی من از نوع ناراحتی است و سبکه ای که من دریافت می کنم شبکه ای ناراحت کننده است. یعنی پاسخ جهان برای آن نوع فکر من، پاسخی منفی و ناراحت کننده است.

حال اگر نوع فکر من، فکری باشد که به من احساس خوبی می دهد و من از فکر کردن به آن خوشحال می شوم، این نوع فکر از جنس مثبت است و فرکانس ارسالی من نیز مثبت است، در نتیجه جهان هستی برای من رخدادی مثبت که من را بیشتر خوشحال می کند رقم می زند.

حال تصور کنید که من اصلا بر روی افکاری که در سر دارم کنترل نداشته باشم یا آگاه نباشم، درست به مانند این می ماند که شما ریموت دستگاه ماهواره را به دست یک بچه یک ساله بدهید یا یه دست یک انسان عقب افتاده ذهنی که از کنترل چیزی نمی داند. احتمالا بصورت رگباری هر شبکه ای را ناآگاهانه میزند و مشاهده می کند.

ماهواره را اگر خداوند تصور کنید یا کائنات یا هر اسم دیگری، فرقی نمی کند. هم این است که او اصلا برای شما انتخاب نمی کند که شما چه چیزی مشاهده کنید، چون تشخیص نمس دهد، او فقط به انتخاب های شما بله می گوید و بس!

اگر من در حال فکر کردن، گفتگو کردن، شنیدن یا نگاه کردن به چیزی از نوع بیماری هستم که باعث برانگیخته شدن احساسات و ارتعاشات منفی در من می شود من در حال ارسال فرکانسی از جنس بیماری هستم و چیزی که جهان هستی مدتی بعد به من تقدیم می کند و بعنوان شبکه در زندگی من به من نشان می دهد تجربه بیماری یا تجربه درد است یا دریافت چیزی از همین جنس.

پس با توضیحات کاملی که در بالا دادیم و با سوال و جواب هایی که کردیم باید به این درک و به این آگاهی برسیم که:

  1. مسئول تمام اتفاقاتی که من در زندگی ام شاهد آن هستم خودم هستم چون خودم بودم که انتخاب شان کردم و خودم با فکر کردن به آنها فرکانس بیماری را ارسال کردم و در نهایت شبکه بیماری جزئی از زندگی من شد.
  2. جهان هستی یا خداوند نبوده اند که برای من بیماری انتخاب کرده اند بلکه این خودِ من بوده ام که بخاطر عدم آگاهی و عدم دقت در ارسال فرکانس که همان افکارم باشند، شبکه های نادلخواهم را در زندگی دریافت کرده ام.
  3. اگر من باز هم دقت در افکارم نداشته باشم و بر روی ناراحتی ها، ناخواسته ها و بیماری ها توجه و فکر کنم باز هم همین شبکه ها را در زندگی ام شاهد خواهم بود، حتی تا آخر عمر. و کسی قرار نیست برای من شبکه ی نادلخواه را عوض کند، به جز خودِ من! و این مسائل با هیچ التماس و دعا و سحر و جادویی از زندگی من بیرون نمی روند مگر من نوع تفکراتم که باعث ارتعاش در من می شوند را تغییر دهم.
  4. خداوند مسئول هیچ کدام از این قضایا نیست.
  5. سیستم خداوند به مانند همان ماهواره دلسوزانه یا عاطفی برخورد نمی کند. او قانون را اجرا می کند بدون کمترین خطایی، بدون کمترین دلسوزی و کمترین رحم و یا عاطفه ای.

پس اگر زندگی ای سالم و سلامت و شاد و خوشحال می خواهید و خواستار دریافت بهترین شبکه ها و مشاهده بهترین اتفاقات در زندگی تان هستید می طلبد که با هوشیاریِ تمام، برنامه ها و شبکه های دلخواه تان را انتخاب کنید، فرکانس شان را ارسال کنید و از دریافت و مشاهده آنها در زندگی تان لذت ببرید.

نظرات، سوالات یا تجربه های تان را در زیر این پست در رابطه با این جلسه بنویسید. هر چه از فایل را متوجه نشدید باز هم فایل را تکرار کنید و آنقدر ادامه دهید و در کنار آن فکر کنید تا قوانین برای تان بهتر روشن شوند.

شاد باشید

34 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۳

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

12 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به نام خدای زیبایی ها
    سلام به استاد زیبایی ها
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    قسمت سوم دوره معجزه سلامتی.

    💐شباهت سیستم خداوند و سیستم ماهواره.

    نیازی نیست ما بدونیم ارسال و دریافت فرکانس ماهواره چجوریه.
    ما وسایل لازمو میخریم
    نصاب نصب میکنه
    کدهایی نمایش داده میشه
    کانال مورد علاقمونو جستجو کرده و تماشا میکنیم
    کانال هایی هم که گاهی میبینیم
    ولی مورد علاقمون نیستن اونارو حذف میکنیم.

    سیتم خدا هم ما لازم نیست بدونیم چجوریه.
    وسیله لازممون فکر سازندست که خدا هدیه کرده بهمون
    کد هایی که نمایش داده میشن هم مشاهدات روزمره هستن
    صحبت ها،دنبال کردن ها، شنیدن ها و دیدن ها
    حالا به هر کدوم علاقه داریم و حالمونو خوب میکنه و بهمون انرژی میده اونو دنبال میکنیم
    ازش صحبت میکنیم
    اونجور چیزاهارو میبینیم
    از اون مدل صحبت ها میشنویم
    اونجور جاها میریم
    هر کدوم که خوشمون نمیاد هم
    ازش صحبت نمیکنیم، نمیبینیم، در اون مورد نمیشنویم
    یعنی به گونه ای اونو حذف میکنیم.

    یعنی دنبال کردن و مشاهدات
    خوبی ها و زیبایی ها
    صحبت کردن
    دیدن
    شنیدن
    در مورد
    سلامتی و آرامش
    خوبی و مهربانی
    شادی و خنده
    تفریح و خوش رویی
    ثروت و پول
    خانه و ماشین
    خانواده و دوستان

    بسیار زیبا ممنون استاد عزیز💐💐💐💐

    ۱۴۰۴-۰۳-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇮🇷
    IR

    به نام خدای مهربان
    سلام و سلام

    مشخص کردن خواسته با جزئیات کامل

    مشخصات
    تا چیزی رو که میخوای مشخص نکنی
    خدا
    سیستم جهان
    کائنات
    فرشتگان الهی
    یا حتی فروشنده فروشگاه

    نمیدونن شما چه چیزی و یا چه مقدار از اون چیز رو میخوای

    جزئیات
    چیزی که میخوای خواسته ای که داری رو باید با جزئیات مشخص کنی
    رنگ
    اندازه
    هزینه
    جنس
    نوع

    مثلا

    ماشین
    ۲۰۶
    سفید رنگ
    استفاده شده در حد نو
    روکش داخلی صندلی سفید مشکی چرم
    تمیز و سالم
    حدودا تا دویست پنجاه تومن

    این میشه یه خواسته مشخص شده با جزئیات

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇮🇷
    IR

    به نام خدا
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃
    سلام و عرض ادب استاد نور
    🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    فایل بسیار عالی و انگیزشی

    همانطور که در ماهواره دیش و در تلویزیون آنتن گیرنده هست و توسط نصاب نصب میشه و تنظیم میشه تا از مقصد شبکه هایی رو دریافت کنه که ما اونو انتخاب کردیم

    و بین این فرستنده مبدا و گیرنده مقصد پیچیدگی های بسیاری هست که ما از اون چیزی نمیدونیم و نیازی به دونستن آن نیست چون نیاز کار ما نیست

    شبکه آموزشی
    شبکه طنز و خنده
    شبکه سلامت
    شبکه قرآن
    شبکه ورزش
    شبکه آشپزی
    شبکه خوانندگی
    شبکه مستند
    شبکه جهان گردی
    شبکه هواشناسی
    شبکه اخبار
    شبکه سیاسی
    شبکه تماشا
    شبکه نمایش
    شبکه خیاطی
    شبکه موسیقی
    شبکه فیلم و سریال
    فیلم و سریال محبت آمیز
    فیلم و سریال جنگ و انتقام
    شبکه های…

    هر کسی هر شبکه ای رو دنبال کنه رفته رفته اون برنامه تاثیرشو من میذاره و فرد به صورت ناخودآگاه ها اون خصوصیاتو تقلید میکنه و شبیه اون میشه

    اینجا چون انتخاب دست خودته و مسئولش خودتی

    اگه آگاهانه شبکه هارو انتخاب کرده باشی

    تاثیرش عالی و مثبت گرایی و مثبت اندیشی و شادی و زیبایی و مهربانی و دوستی و ثروتمندی و آرامش و سلامتی و حال خوب و تفریح و خوبی ها

    اگه غیر آگاهانه انتخاب کرده باشی هم

    میتونی لیست پخش رو بیاری هر شبکه ای که دوست نداری و باعث اثرات منفی در تو میشه یعنی برعکس گزینه های بالا اون شبکه هارو حذف میکنی

    این سیستم ماهواره دقیقا با سیستم زندگی یکیه

    شما خودت انتخاب میکنی
    در زندگی کدوم اتفاقات واست بیفته
    مقصر و باعثش خود شمایی چون انتخابگر شما بودی
    سلامتی
    بیماری
    آرامش
    ناآرامی
    شادی
    غم
    تفریح
    افسردگی
    ثروت
    کم پولی
    زیبایی
    زشتی
    مثبت
    منفی
    شاغل
    بیکار
    رابطه عاشقانه
    رابطه صمیمی
    رابطه شکست خورده
    ماشین
    خونه
    خوشبختی
    بدبختی
    موفقیت
    تلاش
    ناموفقی
    بی حوصله
    کسالت
    کسل بودن
    و…

    چجوری…………

    شما
    هر چیزی که حرف میزنی
    درد و دل کردن
    درد و دل گوش دادن

    هر چیزی که میبینی
    در تلویزیون
    در خیابان
    در گوشی

    هر چیزی که میخوری
    نوشیدنی و خوراکی مفید یا مضر

    هر چیزی که گوش میدی
    آهنگ شاد
    آهنگ غمگین
    صحبت های دیگران
    اخبار گوناگون

    هر کانالی که شما دنبال میکنی
    همون کانال در زندگیت تاثیرشو میذاره
    و کم کم شبیه اونا میشی
    با اون اتفاقات رو به رو میشی

    خوب یا بد
    مثبت یا منفی
    مفید یا مضر
    شاد یا غمگین
    آرامش یا نا آرامی

    اگه آگاهانه انتخاب کردی که تبریک لذت میبری
    اگر نا آگاهانه انتخاب کردی باید برگردی لیست کارایی که
    انجام میدادی
    حرفایی که میزدی
    جاهایی که میرفتی
    شغلی که داشتی
    نوشیدنی و خوراکیایی که میخوردی

    زمین بازی توپ بازی یار بازی

    اونایی که باعث ایجاد جنبه نارضایتی از زندگی در تو شده رو حذف کنی
    دقیقا مثل شبکه ماهواره یا تلویزیون

    👏👏👏👏👏👏

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام نامی دوست که هرچه داریم از سر ارادت اوست
    این جلسه با مثالی شروع شد که بسیار جالب بود و به نظر من دلیل اصلی برگشت بیماری ها .همان آتش زیر خاکستر ه همون آتشی که به درستی خاموش نشده همون روش زندگی بوده که می بایست تغییر می کرده اما تغییر نکرده، طرز تفکری که تغییر نکرده ، دلیل اصلی برگشت بیماری خودم همین عدم تغییر روش زندگیم بوده ، همون به دل کشیدن ها ، همان همیشه خوب خودم رو نشون دادن که بقیه ناراحت نشوند و از آنطرف حرص خوردن خودم و خودم را قربانی کردن، اصل خودم رو ندیدن واقعا چند درصد از ما آدمها خودمان را در می یابیم به خودمان اهمیت میدیم الویت چندم زندگیمون هستیم یاد گرفتیم باید فداکار باشیم همیشه از حقمون بگذریم تا آدم خوبه قصه باشیم به چه قیمتی به قیمت از دست رفتن عمر و زندگی که بقیه هم دلسوزی کنن آدم خوبی بود ولی چرا اینطوری شد. نمی دونم به شدت از خودم عصبانی ام بخاطر تمام ظلمی که به خودم کردم .به خاطر تمام آلارم هایی که بدنم به من داد اما گوش نکردم
    و این دوره راهی است برای رهایی خودم از بند منیت خودم
    استاد بسیار عالی توضیح دادید وقتی که درون من درخواست های من همه بهم ریخته و درهمه وقتی نمی دونم با خودم چند چندم دقیقا مثه اینه که کنترل دست یک بچه باشه و مرتب بین کانالها جابجا میشه وقتی با خوندن یه مطلب اوج میگیرم راهنماها روشن میشه اما دوباره به فراموشی سپرده میشه تا تلنگری مجدد فراز و فرود زیاد میشه .احساس می کنم همون آتش زیر خاکسترم هر آن می تونم باعث انفجار بشم یعنی باید این آتیش از لایه های زیری خاموش بشه مثه یه کوه آتشفشان که از درون در حال جوشش اما بیرونش آرومه آرومه
    استاد عزیز درخواستهامو سعی کردم روشن و واضح با جزئیات بنویسم تا بتوانم درخواست کانال درست رو بفرستم تا ایم دفعه آتش بطور کامل خاموش بشه
    مهم ترین نکته برای رسیدن به خواسته هامون یک ذهن آرام و یک دل پاک که از تمام تیرگی ها ، خشم ها و رنجش ها پاک شده باشه که این مرحله برای من سخته نیاز به تمرین و تکرار دارم
    نمیدونم قرار نبود این رو بگم خودش اومد فکر کنم روی واقع ام بالا اومد😁😁

    ۱۴۰۳-۰۳-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل در مورد واضح کردن خواسته ها از خداوند وکائنات آموزش داده است و بنوعی با لایو واضح کردن خواسته ها مرتبط میباشد 👌
    ابتدا استاد برای تفهیم بهتر و بیشتر این بحث ، از ماهواره و کانالهای مختلف مثال زده اند یعنی به ان موضوعی که علاقه یا نیاز داریم بصورت واضح و شفاف مشخص نموده و کدهای انها را لیست نماییم زیرا امکان نداره تلویزیون یا ماهواره بخودی خود چیزی نشان دهد که ما قبلا انرا تعیین نکرده باشیم .
    همچنین اگر فروشگاهی میرویم تا زمانیکه مقدار یا تعداد را واضح به فروشنده نگوییم ، او نمیتواند خواسته ما را تامین نماید .
    تمام این مثالها ارتباط پیدا میکند به خواسته های ما از خداوند زیرا آنچه از خدا میخواهیم باید با جزئیات و شفاف بخواهیم و بنویسیم و باور کنیم و البته در جهت تحقق آن خواسته قدم برداریم مطمئنا به آن خواهیم رسید ✌
    این فایل چون مربوط به دوره سلامتی است ، باید هر گونه خواسته ای در مورد سلامتی که داریم بطور کامل با جزئیات بنویسیم البته دلیل ان خواسته را ذکر نماییم و بخواهیم یقینا بعد طی شدن دوره تکامل ، آن هدف را لمس خواهیم کرد من اینکار را انجام داده ام و نتایج خوبی گرفته ام . سپاس از این گفتار آموزنده 🙏🙏🙏💚💚💚

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود بر جناب استاد و همه عزیزان و دوستان هم فرکانسی
    جناب استاد بسیار فایل زیبا و قشنگی بود و با این مثال جالبی که ارائه نمودید بسیار تاثیرگذار بود.اگر بتوانیم این مطالب را با جان و دل درک کنیم می‌توانیم بفهمیم که جهان هستی و کائنات چگونه کار می‌کنند.
    تازه می‌فهمیم که هر آنچه در زندگی خود داریم حاصل انتخاب های خودمان است و هیچ کس دیگه ای در آن دخیل نیست، پس اگر بخواهیم زندگی و دریافتهایمان را از کائنات تغیر دهیم باید انتخاب ها و کدهایمان را تغیر دهیم تا شاهد تغییرات زیبا و شگرفی در زندگی باشیم.
    پس هر آنچه را که می‌خواهیم باید به درستی کد آن را به کائنات ارسال کنیم تا همان را دریافت کنیم.
    ممنون و سپاسگزارم از جناب استاد که اینگونه ساده و راحت قوانین جهان هستی رو آموزش می‌دهند و ممنون از سرکار خانم ایرانمنش که من رو با این راه و این سایت آشنا کردن.
    من به انرژی یکتا و نور هستی اعتماد دارم.

    ۱۴۰۲-۰۶-۱۸
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلامودرود فراوان .
    این فایل درمورد عوامل بیماری ها ورنجش ها صحبت شد واینکه چه رفتارها وکارهایی که ما انجام میدهیم وسبب بیماری در ما میشوند.ووقتی که ما این رفتارها وعوامل را رفته رفته برطرف کنیم ابتدا آن بیماری ها از وجود ما بیرون میرود وبعد کم کم ما شاهد رشد درخودمان خواهیم بود .ولی در ابتدا باید بدانیم که این خود ماهستیم که این اتفاق ها را وارد زندگیمان میکنیم .وبا انتخابهایی که کردیم (کنترل تلوزیون زندگی هرکس در دست خودش است)باعث ایجاد این اتفاقات شده ایم.وفرکانس اولیه را خودمان فرستادیم اگر تنها این مورد را بپذیریم وسعی کنیم که از این به بعد آگاهانه رفتار وعمل کنیم وخواسته های خودمان را مطالبه وتوجه کنیم ابتدا فرکانس وسپس ورودی هایمان تغییر خواهند کرد.

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام درود.
    هر بیماری و هر تضاد یک دلیل داره و ما تا اون ریشه و علت رو پیدا نکنیم و برطرف نکنیم .درست نمیشه و هر بار از یک جا سر باز میکنه.اتفاقات هر بار جوری ظاهر میشن،و دعوت کننده اون اتفاقات خود ما هستیم درسته ما تضاد ها رو دوست نداریم و فکر میکنیم که دعوتشون نکردیم اما قانون اینجوری نیست همینکه ما با دیگران در مورد اتفاقات ناخوشایند صحبت کنیم یا تو مجالسی بشینیم که در موردش صحبت میکنن یا پیگیر خبر های بد و ناخوشایندیم اینها همه باعث دعوت تضاد ها میشن،سعی کنیم آگاهانه ورودی ها رو کنترل کنیم…
    من قبلا همیشه از نظر ثروت خیلی آگاهی پایینی داشتم و دیدگاه منفی داشتم و همیشه مشکلات مالی زیادی رو تجربه میکردم اما الان اونقدر مواظب هستم و آگاهانه رفتار میکنم که خداروشکر پشت هم خواسته هام برآورده میشه و از نظر مالی دیگه تضادی ندارم.در هر زمینه ای به همین صورته که باید آگاهانه مواظب ورودی ها و حرف هایی که میزنیم باشیم.سپاس از استاد عزیزم

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    <p>به نام خداوند جان آفرین </p><p>سلام وعرض ادب </p><p>دراین فایل درمورد عوامل بیماری صحبت شد  واینکه چرا این بیماریها در زندگی ما اتفاق می افتد .</p><p>با گوش کردن به این فایل ها </p><p>قراره به سلامتی کامل برسیم وکلی اتفاق های عالی وشگفت انگیز.</p><p>درمورد فرکانس صحبت شد ومثال ارزشمندی که ما آگاهانه انتخاب می کنیم که چه برنامه هایی رو ببنیم .</p><p>واینکه عده ای شاید متوجه این قضیه وداستان نباشند که فیلم هایی که تماشا می کنیم از روی جذابیت ویا سرگرمی ممکن است در شرایط وزندگی آینده ی ما تاثیر گذار باشند، وحال یاد می گیریم که درهر مساله ای آگاه باشیم و برنامه هایی رو انتخاب کنیم که برای رشد وموفقیت ما باشد نه چیز دیگری </p><p>ونکته ی بعدی  ، که نوشتن خواسته ها رو با جزییات کامل توضیح دادین که خیلی ساده وروان بود .</p><p>سپاس بابت اموزش های عالی </p>

    ۱۴۰۲-۰۳-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    مثال زیبایی که استاد زدند در مورد کارکرد ماهواره اینکه باتوجه به همین مثال می توانیم بفهمیم که چگونه وچه چیزهایی رو وارد زندگی مون می کنیم .
    دقیقا من براساس علاقه مندی هایم چه انتخاب هایی دارم و به چی توجه دارم ، چندسال پیش که من خودم علاقه داشتم به برنامه های ماهواره ، لیستی رو براساس سلیقه و موضوعات دوست داشتنی ام چیده بودم ،اخبار فیلم وسریال و کارتون وبرنامه های علمی ، و مهم ترین آنها برای من شبکه خبری بود . جایی که کلی منفی و ناراحتی بود و من ناخواسته این اخبار منفی رو به سمت زندگی ام جلب کرده بودم وخب نتیجه معلوم است کلی انرژی منفی وبیماری و………..دریافت می کردم . والان که آگاهانه به زندگی خودم دقت می کنم خیلی این درس ها رو راحت می فهمم ، چند روز پیش به خانه یکی از نزدیکانم رفتم درآنجا پسر بچه فوق العاده باهوش وزرنگی هست که خیلی به فیلم های جنگی علاقه دارد و مدام از صحنه های تصادف لذت می برد درحالی که فقط ۳سالشه واین برمی گردد به علاقه مندی خانواده به این دسته ازفیلم ها وبازخورد ان به این کودک خردسال ، همه ی ما درگذشته ناخواسته این کارها رو انجام دادیم ون تیجه آن زندگی امروز ما هست و از این به بعد تلاشمان برای بهترشدن زندگی مان هست . تا در آینده دستاوردهای عالی تری رو داشته باشیم
    سپاس از این همه فایل عالی وآموزنده

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    باسلام ودرود فراوان
    این جلسه درمورد ماهواره جهان هستی صحبت شد واینکه ما برای رسیدن به خواسته های خودمان باید کدهایی را به جهان هستی ارسال کنیم .وقانون جهان هستی یکسان بوده وتغییر ناپذیر هست واین ماهستیم ودرخواستهای ماکه قابل تغییر هستن.
    ما با ارسال کد خواستهای خودمون به جهان آنها را دریافت میکنیم
    این ماهستیم که انتخاب کرده ایم چه کانال وشبکه ای در زندگی ما پخش شود وچه کانالی را ببینیم.وهیچ چیزتصادفی درزندگی ماپخش نشده ورخ نداده است .
    اگرمیخواهم درزندگی ام اتفاقات خوب را ببینم باید کانال ها وانتخاب های خودم را عوض کنم .من هستم که کنترل تلوزیون را در دست دارم

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام خدمت استاد گرانقدر .و دوستان خود آگاه.
    جلسه سوم :در مورد کد ها
    قولنین جهان همیشه بر یک پایه و اساس بوده و هیچ گاه تغییر نکرده ،و برای همه یکسان بوده و هست ،اگر میبینیم کسی ثروتمند و یا در سلامتی کامل هست و در کل ،خوشبخت است و دیگری در فقر و بیماری است ،نباید بگوییم خدا خواسته و یا خدا او را دوست داشته وغیره …..خیر ،این باز تاب افکار و فرکانسها و کدهایست که به جهان هستی فرستادیم ،افکار ما فرق میکنند که چه چیزی را جذب کنیم ، وقتی من خواسته ای دا رم (چه خوب ویا چه بد) دائم با خودم تکرار میکنم وهمش به فکرش هستم و تجسم میکنم دیر یا زود به همون جنس افکار میرسم پس باید هوشیارانه در خواست کنیم ، دقیق و جز به جز همان گونه که دوست داریم بنویسیم ،و برایش جملات تاکیدی بسازیم تا وقتی به خواسته مون میرسیم کامل و بی نقص باشد ✳️
    ممنون استا‌د ❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام خداوند جان
    با عرض سلام و ادب
    جلسه سوم دوره سلامتی پنجره ای رو به باغ آفرینش شاه چراغی است برای پی بردن به رموز جهان هستی ،که این جهان هستی بر اساس قواعد و قوانین استوار است نه بر اساس خواهش و التماس و دعا جهان هستی یک کامپیوتر و یک ماشین است که براساس اون داده هایی که مابه ماشین میدیم خروجی می گیریم واون ماشین از شرایط و روحیات و خواسته های من هیچ درکی نداره فقط براساس کدی که بهش ارسال میشه پاسخ میده یا جناب استاد مثال ماهواره و رسیور رو زدند چرا وقتی در یک گرداب غم و اندوه می افتیم مرتب برامون غم و اندوه می رسه به دلیل این است که من دارم مرتب کد غم و اندوه رو ارسال می کنم یا به قول معروف غم خوره را غم رسد می خواره رو می رسد یا دنیا رو هر جور بگیری همونجور اتفاق می افته پس نتیجه می گیریم حال وهوا و اوضاعی که الان داریم تماما به دلیل خواسته ها و کدهایی هست که خودم ارسال کردم ولاغیر بنابراین باید مراقب کدهایی که ارسال می کنیم باشیم و در آخر استاد فرمودند که خواسته هامون رو بنویسیم و با ذکر دلیل و اینکه چرا من این خواسته رو دارم بازهم از استاد عزیزم سپاس بیکران دارم برای اینهمه آگاهی به زبان ساده ♥️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیزم
    قبلا در نا آگاهی زمانی که تضادی به وجود می آمد فکر می کردم اینها تنبیه خداوند است.
    اما اکنون میفهمم که همه آنها از درون من به وجود می آمد و اینها همان کدهای اشتباهی بود که به جهان هستی ارسال کرده بودم.
    و گاهی هم شاکی از خداوند که من که بنده بدی نبودم و نیستم من که به همه خیر و نیکی می کنم و من که همه را دوست دارم چرا این اتفاقات بد برای من می افتد.غافل ازینکه من چگونه می‌توانستم عاشقانه همه را دوست بدارم در حالی که خود درونی ام را دوست نداشتم!!!
    آری من بعد از گوش دادن به دوره های خودشناسی استاد فهمیدم که تاریکی هایی درونم وجود داشته و باعث آزار و اذیت من می‌شده مانند حسد.کینه.بخل.عدم بخشش.و اوایل فکر میکردم که منشا همه تضادهای زندگی من اینها هستند و با برطرف کردن آنها میتوانم به آرامش برسم اما کم کم متوجه شدم ریشه ای عمیق تر وجود دارد و آن هم نبودن در صلح با خودم است.آری دوست نداشتن خود واقعی ام…
    اینکه من همیشه در حال سرزنش خودم بودم و همیشه شاکی از کارهایی که انجام می دادم.بله اکنون متوجه شدم که همه آن تاریکی ها ریشه در عدم اعتماد به نفس من دارد.
    سپاس از استاد عزیزم که اینگونه به من راه و رسم زندگی کردن آموختند.سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۷-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    عالی بود این فایل به همراه مثال ماهواره و دریافت کانالها،هرررررجی میخواهیم ،هر کانالی را میخواهیم باید سیگنال کد و اطلاعاتش را وارد کنیم بعد اون کانال را دریافت کنیم….سرخود که یه کانال پهش نمیشه برای ما….سیستم جهان هستی هم همینطوره دقیقا مثل ماهواره باید فرکانس و کد را بفرستیم تا بتونم شبکه سلامتی،ثروت،عشق ،حال خوب ،روابط عالی و آرامش را دریافت کنیم….
    عالی بود استاد جان🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۷-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    چه مثال زیبا و قابل درک و پر تاملی.
    امروز به شدت ذهنم درگیر شد که تمام اتفاقاتی که در حال گذراندن آنها هستم همه آنها جزو کانالهای درخواستی خود من بوده اند .
    و از همه مهتر دلیل خواستن این کانالهای درخواستی چیزی را باید آگاهانه انتخاب کنم.
    از همه مهتر هدف و دلیل خواستن اون خواسته خیلی مهمه اینکه با توجه به شناخت فردی و خودشناسی ام اون خواسته رو متناسب با درونم و منحصر به فرد بودنم انتخاب کنم نه اینکه از روی دیگران بخواهم کپی کنم و ایده و نظر و زندگی دیگران خواسته ای را در درون من شکل داده باشد چیزی غیر متناسب با رسالت و خود واقعی ام است.
    بله با توجه به منحصر بودن و اینکه از جنس سحر یکی بیشتر در این دنیا نیست و سحر یکی یدونه خدایش است.
    پس باید خواسته هایی متناسب با او بخواهم و از ذهن خلاق و منحصر به فردم در جهت رسیدن به خواسته هایم که هدف از درخواست آنها فقط در جهت خوشبختی او است اقدام کنم .
    عجب فایل پر محتوایییییییی بود .
    من این فایل را قبلا فقط به این دید نگاه میکردم که فقط باید خواسته هایم را بنویسم ولی امروز بادیدی متفاوت نگاه میکنم .
    بلکه درخواست خواسته هایم باید با خودشناسی و متناسب با خود خود خود سحر بودنم باشد .
    این یعنی همان هدفی و رسالتی که من به خاطر آن آفریده شده ام .

    استاد مرسییییییییییییییی
    پاینده و مانا باشید
    🥰🥰🥰❤❤❤

    ۱۴۰۱-۰۷-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود بر استاد گرامی و عزیزان همراه
    چقدر این فایل با مثال زیبای کارکرد ماهواره قابل فهم و تاثیرگذار بود.
    واقعا اگر ما این مثال را به خوبی درک کنیم، کاملا قادر به درک نحوه کارکرد جهان هستی خواهیم بود.
    و می دانیم هر آنچه را که در زندگی خود دریافت می کنیم ، به دلیل انتخابهای خودمان است و بس و هیچ شانس و تصادفی در کار نیست.
    بنابراین اگر می خواهیم دریافتی های خود را عوض کنیم، هیچ راهی نیست جز اینکه انتخابهای خود را تغییر دهیم، زیرا همه چیز فقط به انتخاب ما بستگی دارد.
    این فایل بار دیگر به ما یادآوری می کند که ما خالق زندگی خودمان هستیم و شرایط بیرون و افراد جامعه هیچ تاثیری بر زندگی ما ندارند.
    سپاس بابت این فایل سراسر از آگاهی
    برقرار باشید 😍

    ۱۴۰۱-۰۷-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤❤❤

    سحر تو چی میخوای ؟ بگو راحت و آرام . حرف بزن و سخن بگو از همان درونت از همه ی خواسته ها و آرزوهایت ، در کمال آرامش و راحتی خواسته های تو همانند دنبال کردن شبکه ماهواره ای است ، که دنبالش بودی .
    پس درخواستت را در کمال آرامش و راحتی خیال ، درست مثل دنبال کردن شبکه های ماهواره ای ات به سمت کائنات بفرست با حس آرام و خوب، بدون عجله و با صبوری ، چون داشتن صبوری همان نشانه ای است بر داشتن ایمان تو بر قدرت خدایت و کائنات و هستی .
    بله این روزها من صبوری را تجربه میکنم ، آرامش خیال را تجربه میکنم ، یکی یکی کارهای زخمی شده ام را با آرامش دنبال میکنم .
    من سحری بودم که همه کارها را زخمی میکردم و در میان یه عالمه کار زخمی شده گیر می‌افتادم و گیج و منگ میشدم .
    ولی الان به واسطه پر رنگ کردن صبوری ام و ایمان داشتن به خدایم همواره یکی یکی از کارهایم را دنبال میکنم .
    و کنترل کردن وسوسه ها و سرک کشیدن در همه کارهایم را کنترل میکنم .
    و این جمله را مرتب می‌گویم، سحر الان در بهترین و عالی تربن حالت ممکن هستی و درستش همینی هست که اتفاق افتاده 😊😊😊❤❤❤

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا درود فراوان به استاد مهربانی ها ،🌷🌷🌷.مهم ترین نکته برای اینکه سلامتی ،ثروت ،خوشبختی ،وموفقیت در زندگی ،به ظرفیت فوق العاده ما مربوط میشود .خداوند به ما قدرتی عطا کرده ..تا با حس ها مون حتی تصمیم درست را بگیریم ..خدا رو سپاس با توجه با آگاهی در مورد حس ها میتوانیم راه درست یا غلط را انتخاب کنیم ..خداوند انقدر به بندگانش موهبت دارد ولی کاش همه با آگاهی جلو می‌رفتند وانقدر ناشکر نبودیم ..باید از دیدن آنچه انرژی ما را خراب می‌کنند دوری کنم .چه تلوزیون .چه اخبار .چه دوستان ..باید یار بازی را درست انتخاب کنیم ووارد زمین بازی درستی شویم ..

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق مهربان ..سلام به مهربانترین استاد دنیا ،🙏🙏استاد عزیزم همان طور تو فایل گفتین هم شهری ها شما ..وقتی می‌دیدن شما رو حس خوب بهشون دست میداد ..روزی من راهنمای شدم به این سایت اولین بار که عکس شما رو دیدم حس خوبی به من دست داد یه آرامشی در عکس تون بود وحتی در صداتون روزی که شنیدم وتصمیم نهایی رو گرفتم ..وارد سایت شدم ..وزندگی مو متحول کردم ..ونکته ی دیگر اینکه استاد از زمانی مراقبه کردن رو یاد گرفتم حس های من قوی شده ..حتی جایی میخام برم حس بدی داشته باشم اصلا نمیرم واگر حسی خوبی داشته باشم حتما اون کار بخام سریع انجام میدهم …دیگر کم تر اخبار بد می‌شنوم دیگر دوستانی که ناله میکردن واز زندگی می نالیدن خبری نیس خدا رو شاکرم ..واقعا دیگر خودم بهشون حس خوبی ندارم ..الان واقعا قدرت قلبم را باور دارم ..

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    براستی با اندکی تفکر متوجه میشیم که تماشای صحنه های اسف بار و دلخراش چه تاثیر بدی در روحیه مون داره و این در حالیست که با دیدن این صحنه ها ما کوچکترین کاری در جهت کمک به اون آسیب دیدگان نمیتونیم بکنیم یا با گوش کردن و تماشای اخبار که جز خبر بد و دروغ چیزی ندارند ما هیچگونه تغییری در اوضاع نمیتونیم داشته باشیم جز اینکه انرژی مخرب و منفی رو جذب کنیم و آرامش زندگیمونو بهم بزنیم و این قضیه طی سالیان سال تحربه شده است پس چرا ببینیم؟
    من لیست کانالهایی که میبینم از این قرارند :
    علاقه شدید به شناخت بیشتر منظومه شمسی و سیارات و کرات آسمانی دارم زیرا با تماشای آنها قدرت و عظمت خدا را بهتر درک میکنم 🌹
    برنامه هایی که از طبیعت و رودخانه ها و جتگلها و عمق دریاها پخش میشه را تماشا میکنم زیرا این متاظر اثر خوبی در روحیه ام دارد 🌹
    ساعاتی را سرگرم گوش کردن و تماشای رقص و آهنگهای شاد هستم و این بمن انرژی خوبی میده🌹
    گاهی هم سریالهای آموزنده سرگرمم میکنه 🌹
    بنا بر این کاری به اتفاقات و دروغ پردازیها و صحنه های دلخراش که فقط باعث بهم زدن آرامشم میشوند ، ندارم لذا احساس ارامش دارم و این عالیست💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق ،،سلام درود به جان و جانانم مهربان استادم ،😍..برای اینکه بخواهیم فرکانس عالی به جهان هستی بدیم .لازم نیس از همه جهان هستی سر در بیاریم ،،کافیه فقط قوانین اولیه رو یاد بگیریم ،،مثلا من میخام ارتباط بگیرم با خارج از کشور، دیگه لازم نیس که از کل اطلاعات گوشی و یا اطلاعات و کارکرد مخابرات سر در بیارم .،،،
    این فایل یه مقدار سنگین بود نیاز تکرار فایل و تمرین زیاد است ،، فقط اینجا سوالی برای من پیش می آید این که بنده خواسته های خود را واضح با تمام جزییات و کامل می‌نویسم آیا من هر روز این خواسته رو بنویسم و با انرژی ننویسم و در حالت عادی باشد آیا ممکن است اصلا جهان هستی عکس العمل نشان ندهد و آیا زمانی به خواسته ام میرسم که قبول داشته باشم و باور داشته باشم که به این خواسته میرسم .‌‌ سوال دوم اینه که من مثلا خونه ای که میخام یعنی باید بنویسم خونه ی من شصت متر است مثلا من خونه ۱۲۰متری میخام چرا باید بنویسم که خونه ی بزرگ میخام. اگر ننویسم خواسته ی من کامل نیست ،،،،؟

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق ..مهربان استادم یگانه استاد عزیز سلام‌،‌این فایل نکته های فراوان دارد ..یکی از مهم ترین نکته ها ابن است اگه من الان در این شرایط زندگی حال هستم ..بخاطر اینکه قبلن فرکانس شو به جهان هستی دادم .وانچه الان دارم دریافت کردم ..،جهان هستی به تمام احساسات ما پاسخ می دهد. ..اگه دچار مریضی ،نارحتی هستیم ..این بخاطر قبلن کد شو ارسال کردیم ..ما چیزی را دریافت می‌کنیم که قبلن برنامه تو ذهن ما نقش بسته است ،،اگر دنبال ثروت هستم باید ذهن ثروت سازی داشته باشیم هیچ وقت احساس کمبودی نکنم ..وهیچ وقت کلمه ی نه را به زبان نیاورم ،پس من میتوانم در بهترین شرایط زندگی کنم ..

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت. دوست که هرچه دارم از اوست ،🌷🌷جناب استاد عزیزم فایل مراقبه بسیار. زیبا و تاثیر گذار بود واقعا لذت بردم جوری من را برد به دنبای دیگه انگار داشتم پرواز میکردم ودر این دنیا نبودم ،،،چقدر زیبا ست به دیدار معبود رفتن ،،انجام مراقبه فقط فقط یک دل شدن با خدای منان است ،،❤️❤️.خدا رو سپاسگزارم ومتشکر از شما ،🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۲-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خالق خوبیها
    سلام و درود با تمام وجود به سخنان استاد ایمان دارم که
    دنیا و کائنات جز خیر و خوبی نیست فقط نور هست اما وقتی نور نباشد تاریکیست و اگر ما در جستجوی نور نباشیم قطعا تاریکی را میبینیم.و روی هر مدار و کانالی قرار بگیریم همان را دریافت خواهیم کرد.
    تا زمانی که به خوبیها باور داریم جز خوبی دریافت نخواهیم کرد.و اگر در فرکانس منفی باشیم نیز فقط منفی دریافت میکنیم…و من با مرور خاطراتم ۱۰۰درصد این تجربیات را داشته ام.

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    وقتیکه به این باور رسیده ایم که تمام اتفاقات زندگیمون نتیجه انتخاب و باورهای خودمون هست ، پس طبق مثال قشنگی که استاد زدند انتخاب کانال تلویزیون یا ماهواره نیز طبق علاقه خودمون هست و هر گونه آموزش یا آسیبی که از طریق مطالب و فیلمهای اون کانال بما میرسه در اثر انتخاب درست یا غلط خودمون هست
    بسیار خوشحال و سپاسگزارم از اینکه تحت تاثیر آموزشهای استادم توانستم در زندگی براحتی دور آدمهای منفی و مسیر های غلط رو خط بکشم و تا حد امکان برای خودم محیط امن توام با آرامش یعنی محیطی که به خدا وصله را فراهم کنم

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    باسلام ودرود خدمت استاد گرامی
    نکته ی مهمی که بیان فرمودین درمورد خیلی از اتفاق ها که قبلا درزندگی مامی افتاد ناخواسته به گردن دیگران می انداختیم چون هیچ گونه آگاهی نداشتیم وهمیشه
    بقیه مقصربودن واین برمی گشت به همان باورهای اشتباه که حال بادرک کامل وفهمیدن آن خیلی از این باورها ازبین رفته اند
    درمورد شبکه ها صحبت کردین واینکه آنها رو انتخاب می کنیم وچقد راین مثال قابل درک وفهم بود وخیلی مطلب رو راحت وآسان کرد
    من خودم قبلا شبکه های که انتخاب کرده بودم شامل اخبار وسریال ها وبرنامه های علمی بود وگزینه اخبار خیلی پررنگ
    وآن موقع متوجه مطلب نبودم وناخواسته توجه نشان می دادم
    ولی اکنون که فهمیدم ازاخبار فاصله گرفته وخداروشکر خیلی آرامش دارم شاید خیلی از اتفاقات اطرافم رونفهمم وهمین نکته باعث آرامش کنونی ام شده
    واینکه انتخاب هرچیز براساس فرکانس ماشکل می گیرد وماانتخاب می کنیم که چه درزندگی مان وارد وحکم فرما شود
    مثال خیلی عالی بود و واقعا تاثیرگذار
    ممنونم بابت وقتی که دراختیار آگاهی ما می گذارید

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .،🌷🌷.مهربان استادم سلام …امروز برای سوم این فایل ارزشمند گوش میکنم در های آگاهی به رویم بیشتر باز می شود بسیار عالی با مثال ساده ی شما .بسیار رسا وشیوا صحبت میکنین ..وقتی گذشته سریالی نگاه میکردم تا مدت ها درگیر بودم وسعی میکردم تقلید کنم وبیشتر انرژی منفی در بر داشت .ولی یه سال کلا از تلوزیون فراری هستم چون واقعا من که هنوز بیمار هستیم وتحت درمان .باعث میشه بهم بریزیم ‌‌..قبلن پا به پای سریال ها گریه میکردم ..برای چیزی اصلا واقعیت نذاشت چون آگاه نبودم که دارم چه بلای سر زندگی خودم وبدنم میارم ..وقتی فرزند من آنقدر توجه داره به دقت تمام سریال حتی سال گذشته نشون داده میاد برای من توضیح میده یعنی اونا قبول کرده ومغرش شستشو داده شده ..در مورد مدافعان حرم وشهدا که تلوزیون نشون میده همش میگه من بزرگ شم باید مدافع حرم بشم وشهید شم ومعروف شم ..من اپل جدی نمیگرفتم الان فهمیدم باید جدی گرفت ونزارم ببینه چون مغزش قبول کرده که باید فقط از طریق شهادت معروف شد ..دیشب به پسرم گفتم هزاران راه است تو معروف شی تو میتونی درس بخونی .یه دانشمند بزرگ ومعروف شی و…ولی گفت نه فقط شهدا همه دوست دارم تلوزیون نشون میده ..پس باید ترسید که فرزند من از الان قبول کرده باید عوض بشه باید کلاس شرکت کنه تا مغز شو شستشو داده شه .سپاس استاد عزیزم ..سپاس

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    در ابتدا تشکر می کنم به خاطر بیان شیوا و مثال ساده و قابل لمسی که در این فایل برای درک بیشتر ما از قوانین جهان هستی بیان کردید.
    و موردی که در این مثال برای من جالب بود، اینکه ما وقتی برنامه های ماهواره یا تلویزیون را می بینیم و به خصوص آنها را تکرار می کنیم، آرام آرام به صورت نامحسوس در حال تاثیرپذیری از آنها هستیم و این فرایند آن قدر به تدریج صورت می گیرد که خودمان متوجه نمی شویم. مثالی که شما درباره برنامه های جنگی و تاثیر آنها بر روی کودکان زدید، دقیقا درست است و به نظر من حتی بازی های کامپیوتری هم همین طور است و بچه هایی که بازی های جنگی و خشن انجام می دهند، به تدریج و ناآگاهانه از این بازی ها تاثیر می پذیرند و روحیه جنگجو و عصبی پیدا می کنند و من دقیقا، این مورد را در کلاسهای مدیریت ذهن کودکان و نوجوانان متذکر شده ام.
    بنابراین انتخاب ما به صورت آگاهانه بسیار حائز اهمیت است و همچنین مهم است که در قبال دریافتی خود از ماهواره یا جهان هستی، احساس مسئولیت کنیم و نخواهیم آن را به گردن دیگران بیندازیم. زیرا احساس مسئولیت باعث می شود که به قدرت ذهن خود و انتخاب خود پی ببریم! یعنی به خود بگوئیم اگر من قادر بوده ام که فلان بیماری، بدبختی، فقر یا … را با ارسال کد مورد نظر به جهان، به زندگی خود جذب کنم، بنابراین باز هم قادر هستم که با ارسال کد دیگر از جنس، سلامتی، خوشبختی، ثروت و … اینها را هم به زندگی خودم جذب کنم.
    یعنی به نظر من این مسئولیت پذیری در قبال دریافتی مان، بسیار مهم است و به نوعی به ما قدرت می دهد. زیرا می دانیم که آن کسی که در زندگی ما و نتایج ما مهم است، فقط و فقط خودمان هستیم و چه احساسی بهتر از این که به خودمان یادآور شویم که به عنوان اشرف مخلوقات خداوند چه قدرتی داریم💪💪💪💪
    سپاس از شما بابت این فایل آموزنده و پرقدرت👍🌹😍

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    زندگی ما چیزی نیست جز یک سیستم منظم و سازماندهی شده ای همانند سیستم ماهواره و دیش و ال ام پی .

    استاد مثال فوق العاده ای زدید . و اونجا که گفتین اگه شانسی کدی رو ، انتخاب کنیم ، کانال دریافتی ما مورد پسند و رضایت بخش برای ما نیست . و متاسفانه اکثر ما ، در زندگیمان کانالهای شانسی را انتخاب کردیم و برای همین است که از زندگیمان راضی نیستیم و مرتب غر میزنیم و شکایت میکنیم .

    ولی اگر از ابتدای نوجوانی ، اگاه باشیم که سیستم جهان و خدا یک سیستم ماهواره است و با واضح کردن درست خواسته های خودمان میتوانیم کانال مورد علاقه و رضایت بخشمان را ببینیم . وتا اخر عمر از زندگی انتخابی اگاهانه خودمان لذت ببریم .
    ولی افسوس که راه را اشتباه رفتیم و همش میگفتن عاقلانه انتخاب کن و عاشقانه زندگی کن .
    ولی سیستم جهان ، سیستم دل و احساس است و عقل را نمیشناسد بلکه فقط حس و حال و عاشقی را میشناسد .
    بله اول از همه باید عاشق خود بود ،
    عاشق خودت که باشی ، عاشق رشته تحصیلیه انتخابیت هم میشی ، عاشق خودت که باشی ، عاشق ورزش مورد علاقه ات هم میشوی ، عاشق خودت که باشی ، عاشق شغل انتخابی ات هم میشوی .
    و نهایت امر عاشق خودت که باشی ، عاشق همسر و رابطه مورد علاقه ات هم میشوی و عاشقانه و اگاهانه ان را انتخاب میکنی و تا اخر عمر کیفت کوک است و از لحظه ، لحظه های زندگیت لذت میبری .
    ای کاش یکی از واحدهای درسی مدارس و دانشگاههای دنیا ، اموزش این قوانین باشد . چون اگر ما از قوانین درست زیستن اگاه باشیم . دیگر هیچ ناعدالتی و جنگ و خونریزی و قحطی و نادرستی وجود ندارد . و سیستم زندگی بشر مانند سیستم گیاهان و طبیعت رشد خودش را میکرد ولی متاسفانه وجود عقل است که باعث متفاوت بودن زندگی انسان با طبیعت شده است و باید از همین نیروی عقل هم استفاده کرد و اموزش این دروس و قوانین را در مقاطع مختلف تحصیلی قرار داد .

    سوالی که برای من ایجاد شده است این است ، :

    من که اگاه به این قوانین نبودم . و انتخابات اشتباهی در زندگی ام کرده ام و نتیجه الان زندگی ام رضایت نداشتن در بعضی از مسایل زندگی ام است ، باید چه جوری انتخابات لذت بخشی را داشته باشم . در صورتی که الان خیلی از نتایج به دست اماده در زندگی ام حاصل انتخابات گذشته ام هستم . و این نتایج را نمیتوان از بین برد .
    چون وقت و زمان زیادی را هزینه این نتایج کرده ام . ،؟؟؟؟؟؟

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .سلام ودرود به مهربان استادم .🌷🌷.وقتی. روح من در آرامش باشه. پس جسمم سالم است نیازی به هیچ پزشک نیس .ولازم نیس برای اینکه روح در آرامش باشه از قرص اعصاب استفاده کنم که مدتی فقط گیج و منگ بشم..پس اگه کد درست انتخاب کنیم دیگه لازم نیس آنقدر درگیر این چیزا بشیم .چون همین مثال تلوزیون بسیار عالی بود پسر من وقتی فیلم های پلیسی میبینه فوری تفنگ به دست میگیره و سریال امام علی نگاه می‌کنه فوری می‌ره شمشیر شو برمیدارع قشنگ چند مدت درگیر ش میشه وتقلید می‌کنه .وواقعا خودم میبینم که چطور مغزش داره شستشو داده میشه .این فایل منو یاد موضوعی انداخت .چند سال پیش تو روستای پدریم .پسری دوازده ساله..سریالی دیده بوده که طناب به گردن انداختن واعدام شدند ودقیقا همین کار می‌کنه طناب به درخت می‌بنده طناب به گردنش که ادای این سریال دربیاره ولی متاسفانه دقیقا عین اون سریال رفتار می‌کنه وجونش رو از دست میده …🌷.پس چقدر ما بی توجه هستیم امروز این فایل منو بیدار کرد که دیگه بیشتر مواظب فرزندانم باشم ونزارم هرسریالی رو نگاه کنند .🌷استاد عزیزم ممنون که هرروز دریچه ی به روی ما باز می‌کنی .🌷.ممنون از اینکه در مورد عبارات تاکیدی مثبت هم حرف زدین ..من هرروز خیلی این عبارات رو تکرار میکنم وواقعا تو زندگی ام اثراتش رو میبینم .🌷.💚♥️💙❤️🧡..پس کافی ماانتخاب کنیم .درخواست بدیم پدر خواست مون واضح کنیم .ایمان داشته باشیم پدر کنارش تلاش کنیم تا در خواست ما انجام بشه ..

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق .سلام درود به مهربان استادم ،🌷🌷.وقتی تضاد تو زندگی پیش میاد چون باور های مخربی تو ذهنمون کاشتن پدر واقعه مغز ما شستشو داده شده .کلا میگیم که آره ما بدشناسیم یا نفرین شده ایم .که پشت هم اتفاق گوناگون میفته ..در صورتی ما از قانون خبر نداریم که خودم هستیم که این اتفاقات رو رقم می‌زنیم .🌷.خدای یکتا که هیچ وقت برای هیچ بنده اش بدی نمیخاد برای همه یکسان فراوانی وخوبی در نظر گرفته .فقط به خود به ما سپرده تا تصمیم وراه درست انتخاب کنیم .🌷.مثال زیبایی زدین در مورد ماهواره ویا تلوزیون که انواع کانال ویا کلی برنامه های مختلف داره بستگی به ما داره که ما بریم دنبال برنامه شاد واموزشی باشیم یا دنبال برنامه ناراحت ویا سریال غم انگیز باشیم که واقعا روی روحیه ما اثر بزاره.

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    واقعا فایل بسیار عالی عالی بود دقیقا همینطور هست که در فایل گفتید واینکه دراین جهان به این بزرگی با این خالق مهربان ماهزاران هزار انتخاب داریم وبرصحنه تلوزیون زندگی خودمون چیزهایی رو انتخاب میکنیم که اغلب ناحواسته بودند .اما حالا به لطف همون خالق که مارو در مسیر آگاهی قرار داد داریم توی انتخابهامون دقت لازم رو انجام میدیم واز روی آگاهی وبا ((حس خوب واحساسات عالی))خواسته های خودمون رو دریافت میکنم وکانال درست رو انتخاب میکنیم
    واقعا چه مثالهای روشن وجالبی رو بیان کردید من تمام زندگی خودمو مثل یک صحنه تلوزیون تصور کردم واینکه تاقبل از ورود به سایت بلد نبودم چطور از کنترل استفاده کنم ومدام کدها رو اشتباه وارد میکردم
    ولی به لطف حضرت یار وبا کمک شما وتلاشهای خودم یاد گرفتم وپله پله وگام به گام مسیر رو طی میکنم
    من در سال جدید از خداخواستم ونوشتم که بهترین ها را در بهترین وراحت ترین حالت وارد زندگیم کنه وواقعا درمدت زمان کوتاهی شاهد دیدن معجزه های حضرت یار هستم
    وتوصیه میکنم که این نوشته ها رو همونطور که استاد گفتند باحس خوب وسرشار از عشق بنویسم
    امیدوارم همگی دوستان خوبم سالی پر از عشق ورشد وآگاهی وسلامتی رو در پیش داشته باشید
    عاشقانه دوستون دارم
    استاد عزیزم ممنونم برای فایل پر از عشق وآگاهی تون



    ۱۴۰۱-۰۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
    چشم استاد،بله درست میفرمایید باید آگاهانه انتخاب کنیم که چه میخواهیم از جهان هستی،باید اون کد و اون فرکانس را دقیق انتخاب کنیم آگاهانه،و از همه مهمتر باید لیست کنیم خواسته هامون را اونهم با جزئیات دقیق بنویسیم،خداوند هم‌خودش گفته بخوانید مرا تا استجابت کنم….
    استاد جان ،میگید خواسته هامون را بنویسیم دقیق ،واضح با جزئیات و انتهاش بنویسیم چرا؟ چرا من این خواسته را دارم چرا فلان چیز را میخوام ؟ وقتی میگیم چرا من اینو میخوام در واقع داریم به حسمون بها میدیم…نیاز ما چی هست؟فلان چیز مثلا…ما اونو میخواهیم حس ما بهمون میگه من اینو میخوام نیاز دارم و این یعنی بها دادن بهدحس و حالمون ،گوش کردن به ندای درونمون شنیدن صدای قلبمون ،شنیدن صدای خدای درونمون،این یعنی وصل شدن این یعنی یکی شدن،این یعنی در لحظه بودن و زندگی گردن..
    چشم استاد چشم….لیست میکنم تمام نیازهامو و مینویسم چرا من اینها را میخوام؟
    سپاس🌷🌷🌷🙏🙏🙏🤍🤍🤍

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری