تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
20 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۲
5
/5از مجموع 21 امتیاز
03 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
11 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
مینا فیاضی
به نام آنکه که خدایی میکند
خدای دانا و توانایی که ما را یاری میکند
درود استاد راه نور و زیبایی🌹قسمت دوازدهم دوره معجزه سلامتی.
✅باید به نوع ارسال فرکانس دقت کرد
✅استاد در دوره های رایگان گفتین که سازنده یا تخریب کننده زندگی هر کسی فکرش هست
پس:✅توجه و تمرکز روی خواسته یا ناخواسته
فرد رو در همون مکان قرار میده
روی هر چیزی متمرکز شدی و بهش اهمیت دادی چه خوب چه بد اون رشد میکنه و حضور پیدا میکنه.
باید خیلی محتاط و آگاهانه قدم برداشت.اخبار
افکار
رفتار
باور
صحبت ها
دنبال کردن
سوال پرسیدن
چرا گفتن
کنجکاو بودن
مشاهدات: دیده ها. شنیده ها.شمارو به همون جنس خواسته میرسونه در مکانی با اون شرایط و دارای افرادی از همین جنبه اخلاقیات قرار میگیری
حال که آگاهاه هستی و جنبه مثبت باشه که عالیه و سعی میکنی همیشه در مسیر باشی. مثلا….👇
ایمان قوی
آرامش
سلامتی
زیبایی
ثروت
خانه
ماشین
در آمد خوب
شغل خوب
روابط خوب
افراد
دوست
آشنایان
اقوام
وهمنشین خوبچنانچه جنبه منفی که همراه با نارضایتیه….👇
نا آرامی
نا سلامتی
کم پولی
همنشین یا همون رفیق ناباب
و….
در این صورت باید تغییر مدار داد تا از اون مکان و افراد و شرایط و حالی که هستی دور و خارج شده
و در حالتی بهتر قرار بگیریتغییر مدار یعنی هر تمرکز و رفتار و فرکانس منفی که شمارو به اونجا رسونده حالا برعکسش انجام داده بشه از جنبه مثبت تا به حالتی عالی رسید.
✅با تغییر افکار و ارسال نوع فرکانس
میتوان مدار خود را تغییر داد.✅متمرکز شدن بر روی خوبی ها و اهمیت دادن و رسیدگی کردن به آن باعث میشه از آخرین مدار به اولین مدار رسید و هر چه اتصال قوی تر باشه در نهایت به مرکز خواهی رسید.
اکنون که به مرکز زیبایی ها رسیدی
کاملا از جنبه های منفی به دوری.✅اصلاح رفتارها: تغییر مدارها
قضاوت کردن
حسادت کردن
دخالت کردن
غیبت کردن
عصبی بودن
عجول بودن
بد دهنی
ناامیدی
نالیدن
مقایسه نکردن
ترک: توپ بازی. همبازی و محل بازیفایلی عالی
💐💐تشکر استاد مهربون💐💐۱۴۰۴-۰۵-۲۷پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود
قانون مدارها
قانونی که اگر اون رو پذیرا باشیم آرامشی سهم دل ما میشود که گفتنی نیست و با همه کس و همه چیز به صلح میرسیم.
دیگر از دیگران شاکی نمیشویم و میدانیم که این خود ما هستیم که در آن مدار قرار گرفته ایم و آن شرایط را خلق کرده ایم درست مثل آینه که با هر شکلی جلوی آینه ظاهر شویم به همان شکل خودمان را در آینه میبینیم و اگر آگاهانه عمل کنیم آنوقت است که در مدارهای بالاتر و شرایط بهتری قرار میگیریم.۱۴۰۲-۰۴-۳۱پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان.
این فایل در مورد مدارها بود .مدارها یعنی وقتی که ما در جایی هستیم واز یک آدم ویا محیط اطرافمان ناراضی هستیم این یعنی درجای درستی قرار نداریم وبه آن مدار میگویند.واینکه ما به این علت این شرایط رو تجربه می کنیم که یک جایی در رفتار ویا باور وافکارمان دچار اشتباه شده ایم .وآدم ها وشرایطی را تجربه می کنیم که مشابه رفتار وافکار ماهستند ویعنی به نوعی خودمان انرژی وفرکانس آنرا فرستادیم وآن اتفاق وارد زندگی ماشده است وبرای رفتن به جای بهتر با آدم های بهتر باید روی خودمان وباورهایمان کار کنیم تا رفته رفته باورهای ما تغییر کند.
ومهمترین نکته ای که وجود دارد وما باید به آن اهمیت بدهیم این است که برای لذت بردن از هرچیزی باید آرامش لازم را داشت باشیم وباید سعی کنیم که به مرکزیت جهان هستی که همان خداوند است نزدیک شویم یعنی هرچه از این نور وگرمای هستی دور شویم آرامش وانرژی ما کم میشود ومدار ما هم پایین می آید وهمین طور برعکس به نور نزدیک شویم آرامش بیشتری را تجربه میکنیم۱۴۰۲-۰۴-۲۹پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا .درود به استاد عزیزم , این فایل من یاد فیلم پی کی انداخت که یه شماره ی اشتباهی ممکنه ما را به جای اشتباهی برساند ..ویا آدم اشتباهی رو سر راه ما قرار دهد ..زیبا فرمودین استاد وقتی من در مدار گله وشکایت از همسر وزندگی دارم دقیقا دوستانی که دارم از همین موضوع حرف میزنند وهمگی در آن مدار قرار میگیریم که همش شکایت از زندگی ..که حتی اگر ناراختی من کم شده باشد با وجود دوستان وشکایت آنها ناراختی من برمیگرده وحتی راهنمایی نادرست میکنند ..وبیشتر از مدار سلامتی دور میشویم ..سپاس
۱۴۰۱-۱۰-۰۹پاسخ -
زهره رضایی
به نام خالق زیباییها
سلام و درود بر استاد بزرگوار
مدارها :
گاهی اوقات ما در مکانی قرار میگیریم ،که از انجا ناراضی هستیم ،یا با افرادی برخورد داریم که باعث ناراحتی ما میشوند ما در مدا ری هستیم ،که برایمان خوشایند نیست و این یک ،آلارم از سمت کائنات هست و به ما هوشدار میدهد که مسیر تو درست نیست ،و ما باید از خودمان بپرسیم ،که انجا چکار میکنیم؟ و این به ان معناست ،که باید افکارمان را شناسایی کنیم که داریم چه فرکانسی به جهان میفرستیم که داریم از همان جنس را دریافت میکنیم وافکار خوب را جایگزین کنیم ،که به طور معجزه اسایی مکان ما و مسیر ما عوض میشود .
اگر ما در مدار بیماری قرار داریم باید روی خودمان کار کنیم و مدارمون رو عوض کنیم و به سمت سلامتی حرکت کنیم و در حوضه ثروت و روابط و خوشبختی و ….هم به همین منوال عمل کنیم .
زمانی که ما داریم از زندگی لذت میبریم و عشق میورزیم و شاد هستیم نشان می دهد که در مدار عالی هستیم ،راهمان درست است ،و داریم به کانون نور و گرما و خدا نزدیک میشویم ✳️۱۴۰۱-۰۸-۲۸پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود به استاد عزیزم.
چه زیباست قانون مدارها مداری که تمام اتفاقات زندگی ما و افراد زندگی ما بر اساس آن مدار اتفاق می افتد.
گاهی از خودم میپرسیدم چرا دوستان من همگی از یک دسته آدمها هستند چرا نالان هستند چرا نا امید و همیشه میدیدم که همه حرف ها و صحبت هایمان به دل هم می نشیند و در یک راستا هستند.و اکنون بعد از آگاهی می فهمم که این خود من بودم که با مداری که در آن قرار داشتم و از ذهنیتم درست شده بود باعث جذب آنها به زندگی من میشده.
و جالب اینکه بعد از آگاهی و مراقبت های بسیار دوستان من کم شده اند و دیگر همنشین آنها نمیشوم و شرایط به گونه ای رقم میخورد که از آنها دور شده ام.قبلا از تنهایی بیزار بودم اما اکنون عاشق تنهایی شده ام چون که میدانم در تنهایی خود را و خدای خود را پیدا میکنم.
و اینجاست که این صحبت را میفهمم که گفته اند هر چه در درون خودت وجود دارد میتوانی در آدما و جهان بیرون آنرا مشاهده کنی.پس به عنوان مثال اگر من در مدار حسادت باشم انسان هایی از همان جنس در زندگی من وجود خواهد داشت و اگر در مدار خیر و نیکی باشم یعنی وجود من سرشار از خیر و نیکی هست و در دنیای بیرون هم از همان جنس انسان ها وجود خواهند داشت.
سپاس بابت چنین آگاهی عظیمی🌺۱۴۰۱-۰۸-۲۸پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق و
بخشاینده عشق ❤❤❤(((( مدارها )))))
سنسورهای ما و احساسهای ما به ما میگویند که در چه شرایطی هستیم.
و این سنسورها را از طریق مدادمان میتوانین متوجه بشیم ، یعنی زمانی ما در موقعیتی هستیم که مکان و آدمها و شرایط آنجا به ما حس خوبی نمیدهند، در واقع این ناراضایتی داره به ما آلارام میده که موقعیتت رو تغییر بده .
و هر آتچه در طول روز حس میکنیم ، میخندیم ، گریه میکنیم، لذت میبریم و میرنجیم ، همه و همه به واسطه ی فرکانسی است که خودمان به واسطه ی افکار و باورهایمان میفرستیم دریافت میکنیم.💥نکته مهم: اگر انرژیمان را درست کنیم و کانون توجهمان را کنترل کنیم به طور عجیبی به جایی هدایت میشیم که جامون و کاینات جامون و عوض میکنن.
💥کانون توجه = تعیین کننده مدارماست.
💥توجهت روی هر چی باشه مدارت رو هم نشون میده .💥هر جایی که قرار داری و داری چیزهایی رو تجربه میکنی در واقع همان نقطه توجه و کانون توجه توست .
💥اگر جای اشتباهی هستی ، خودت فرکانس اشتباه فرستادی و شماره اشتباهی رو گرفتی .
💥و گفتن این جملات که چرا من اینجام ؟
چرا بیمارم ؟
چرا حالم بده ؟
چرا حسم بده ؟
چرا نمیخندم ؟
💥تمام این سوالات نشان میدهد که کانون توجه تو کجاست و داری این شمارات اشتباهی رو دریافت میکنی.💥و جالبیه ماجرا اینجاست که وقتی کانون توجهت رو کنترل میکنی و اگاهانه اون رو مدیریت کنی ، خیلییییییییییی دور و برت خلوت میشه ، که این نشان دهنده این است که چه قدر آدمها و موقعیتها و مکانهای اشتباهی رو دور و برت داشتی .
وقتی باورهات را تغییر بدهی یواش یواش وارد محیطهای دیگه میشوی و به محیط کاری و رابطه ای جدید هدابت میشوی و جنسشان از آدمها و شرایط قبلی بهتر میشود .💥و معنویت و حضور خدا
پایه ی اصلی مدارهای روابط، سلامتی ،ثروت است و زمانی حضور خدا را احساس میکنی از بودن در مدارهای دیگر بیشترین لذت را در لحظه میبری.
💖💖💖💖
کبوتر با کبوتر باز با باز
کند همجنس با همجنس پرواز
💖💖💖💖۱۴۰۱-۰۸-۲۸پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
قانون مدارها: سالهااااا با یک سری اتفاقات؛افراد و افکار زندگی کردیم و همش نالیدیم…چرا همچین؟چرا فلانی؟چرا فلان اتفاق؟ و هزاران چرای دیگر….غافل از اینکه جواب همه اینها برمیگرده به کانون توجه خود ما….باورهای ما و در نهایت فرکانس و مداری که در اون قرار گرفتیم…این فایل بینظیر بود استاد.
سپاس🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۸-۲۸پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خداوند بخشنده و مهربان
درود بر استاد ضیاء گرامی
مدارها واقعا تعیین کننده میزان تفاهم افراد در رویا رویی و ملاقات با یکدیگر هستند و چه بسا افرادی که قبلا باهاشون عالم یکی بودیم و خودشون معرف سایت اندیشه سبز بودند ، اکنون بدلیل اختلاف مدار از هم جدا شدیم و این موضوع عینا در زندگی من تجربه شده و دو روز قبل در یک ملاقات با همون دوست قدیمی آنرا لمس کردم چون هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و زود خداحافظی کردیم .
من مدتی بود که در اثر همنشینی با افراد نا سالم ، از مدار سلامتی که نعمت خدادادی هست ، فاصله گرفته بودم ولی به لطف آموزشهای استاد در دوره سلامتی ، کم کم دارم به مدار سلامتی نزدیک میشم و طولی نخواهد کشید که پا درون آن خواهم گذاشت خیلی خوشحال و از خداوند سپاسگزارم۱۴۰۱-۰۸-۲۵پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
با درود
به قول حضرت مولانا: خوب، خوبی را کند جذب این بدانو در غزلی دیگر،باز هم مولانا می گوید: خوش باش که هر که راز داند/داند که خوشی، خوشی کشاند
در این ابیات، به نوعی درباره قانون جذب، قانون توجه و همچنین قانون مدارها صحبت شده است.
اینکه واقعیت زندگی ما چیست، مدار ما را درباره آن موضوع نشان می دهد!
و مدار ما، توجه ما را نشان می دهد!
و اینکه ما در هر مداری که باشیم ، افراد و مسائلی را از جنس مدار خود، افکار و باورهای خود دریافت می کنیم.
این قانون، بسیار ساده است و البته بسیار مفید و کارآمد و جواب بسیاری از سوالات ما را در بر می گیرد.
سوالاتی از قبیل:
چرا من باید با این آدم ها برخورد داشته باشم!؟
چرا باید شاهد چنین مسائلی باشم!؟
چرا همه اطرافیان من و همه کسانی که می شناسم، این مدلی هستند!؟
و بسیاری از چراهای دیگر …
سپاس از استاد عزیز که با این فایل زیبا، بسیاری از چراهای ذهنی ما را پاسخ دادند.
مانا باشید🙏💜۱۴۰۱-۰۸-۲۵پاسخ-
مجموعه آموزشی استاد ضیاء
۱۴۰۱-۰۸-۲۶
-
-
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فرااااوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
مدارها: چه مبحث جالب و مهمی،حس های ما بهمون میگن که ما در چه وضعیتی هستیم و این حس ها را میشه از روی مدارهامون فهمید،مدارها را از کجا بفهمیم؟،مثلا وقتی یه جا قراره بریم ولی حس مون اصلا خوب نیست دلمون نمیخواد بریم این نشون میده اون مکان مناسب ما نیست و نکته اش اینه که خودمون خلق کردیم که دعوت شدیم به اون مکان ،فرکانس ارسال کردم که اونجام
و
این موضوع در همه موارد صحت داره سلامتی،ثروت و و و
خورشید هست منبع هست ولی آیا من چقدر از اون نور استفاده میکنم بستگی به خودم داره که چقدر به اون منبع نزدیکم روی چه مداری هستم…..الان میفهمم چرا یه مدته دیگه دوست ندارم توی مهمونیهای خانوادگی دوستان و خیلی جاهای دیگه برم ،اصلا حسم خوب نیست حال نمیکنم .
ونکته بعدی اینکه به یکباره نمیتونیم مدارمون را تغییر بدیم چون سالها به یه روش دیگه زندگی کردیم غر زدیم غیبت کردیم و و و و باید ذره ذره با فایل گوش کردن با اقدام کردن مسائلمون را حل کنیم ،یعنی خودشون حل میشن میرن نیستند دیگه….
و مورد بعدی در مورد حسادت که من خودم با کمک خانم ایرانمنش عزیز یه مورد خیلی مهم را خیلی وقت پیش تازه کشف کردیم که این حسادته و به لطف مریم خانم عزیز تونستم حلش کنم.
یک دنیا سپاس 🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۷-۲۱پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربانی ها .درود فراوان به استاد عزیزم …خدا رو شاکرم در مدار خیلی بالاتر از گذشته هستم که دیگر دوستان منفی از کنارم دور شدند ..حتی پیچ اینستا که دارم همه در مدار مثبت پست های انگیزشی هستند وقتی تا باز میکنی مثبت اندیشی رو میبینی .اشتیاق زندگی بهت وارد میشود ..خودم الان با گذشته مقایسه میکنم واقعا دیگر از کسی کینه ی ندارم حتی کسانی که در گذشته از نظر من دشمن من بودند ..خدا رو شاکرم بابت این موهبت ..من الان کلمات منفی قبلا به کار میبردم الان خیلی خیلی سعی میکنم نگم مثل اینکه خرید میکردم نگران بودم که ای کاش نمیگرقتم آخر ماه چیکار کنم ولی الان شکر خدا وقتی چیزی میخرم راحت میگم خدایا شکرت مطمعنم به حساب من برمیگرده …وواقعا هم برمیگرده ودیگه کلمه پول ندارم سعی میکنم به کار نبرم ولی هنوز باید اگر میخام خوشبخت واقعی باشم روی تمام باور هام کار کنم ..تابه مدار مرکز نزدیک شوم ..
۱۴۰۱-۰۶-۱۶پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خداوند مهربان
سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
چقد رگوش دادن به این فایل حس خوبی رو درمن ایجاد کرد .
با تغییرمدارتمامی مسایل زندگی ات حل می شود وآسان ، خیلی وقتها درجاهایی قرارگرفتیم ناآگاهانه وحس بدی رو تجربه کردیم ومتوجه نبودیم که چرا این حالت درماایجاد شده
ولی الان می فهمم که باتغییرمدارت سلامتی وتمام چیزهایی روکه بدست آوردی ممکن است به راحتی ازدست بدهی اگر مراقبت نکنی
روزی درمدار پایین تر بودم و تمامی محیط اطرافم گله وشکایت وبیماری وخودم هم مدام شکایت داشتم از زمین وزمان ، ولی خدا روشکر الان که پله ای فرق کردم دیگر آن شکایت ها کمرنگ شده وبه سمت عالی تر پیش می روم .
چقد رشیرین است به مرکز خورشید نزدیک تر شدن ولذت بردن ازتمامی نعمت های خدادادی مثل عشق سلامتی روابط وثروت ودوستان خوب وصدها نعمت دیگر که روزی از داشتن آنها محروم بودم وحال نزدیک شدم وحسش می کنم .
وچقد راین نکنه زیبا بود از دیگران ناراحت نباش که چرا شکایت می کنند ومدام غر می زنند ازخودت سوال کن که چکار کردی که دراینجا قرارداری ، باز هم به قول استاد انگشت اشاره به سمت دیگران یکی ست ولی به سمت خودت چها رانگشت
وسخن زیباتر این که چرانمی توانی بیایی مدار بهتر به این خاطر که هنوز نمی توانی افکارت رو کنترل کنی ومرکز توجه ت رو تغییربدهی
سپاس فراوان۱۴۰۱-۰۵-۲۳پاسخ -
زهرا حسینی
درود به استاد عزیزم
چقدر زیباست قانون مدار ها
که یکی از اصول و زیربنای زندگی ایده آل همراه با آگاهی است.
چقدر قانون مدارها به من و زندگی من آرامش بخشیده قبلا همیشه در تلاطم بوده ام و چراهایی برایم پیش می آمد و اکنون میفهمم دلیل هر اتفاقی مداریست که در آن قرار گرفته ام و آن مدار حاصل تفکر من است حاصل حرف زدن و عمل کردن من است.
اکنون میکوشم با کنترل افکارم در مداری نزدیک به مرکزیت.سلامتی.عشق.ثروت .روابط قرار بگیرم.
سپاس بابت این آگاهی ارزشمند۱۴۰۱-۰۵-۲۳پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربان .درود فراوان به استاد عزیزم ..🌷الان که فهمیدم در این دنیا سلامتی .ثروت .محبت .عشق .خوشبختی وجود دارد ولی در صورتی که خودم را در مدار درست قرار بدهم ..اگر در مدار غلط باشم دقیقا اخبار های ناراخت کننده افراد نادرست ومریض و…در سراه من قرار میگیرند ..ولی منی که با حال بد وارد آین سایت شده ام باید با تمرین وکم کم با کنار گذاشتن اخلاق واشتباهات گذشته به مدار اصلی نزدیک میشوم وحتی افراد زندگیم هم عوض می شوند ..وهمه چیز بستگی به اصلاح رفتار من دارد ..مثل کسی که اعتیاد داشته باید کم کم با آموزش ها اعتیاد ودارو از مغزش بیرون رود ما هم باید یواش یواش با آموزش وتمرین وکنار گذاشتن اخلاق های گذشته ..کم کم رفتار بهتری به زندگی به اطرافیانم دارم ودوستان مثبت اندیش در مدار من قرار میگیرند ..
۱۴۰۱-۰۵-۲۲پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خدایی که در همین نزدیکیست
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
اکنون به این درک رسیده ایم که حقیقت دنیا بر اساس سلامتی – عشق – شادی – خوشحالی – ثروت و فراوانی و روابط خوب هست👍
در طول سالیان زندگی در این دنیا و در میان انسانهای جور واجور به تضادهایی برخورد کرده ایم و بدلیل نا اگاهی تمامی حرف و حدیثهای مُخَرِب را در درون سینه هامون که جایگاه مقدس روح خداوند هست ، انباشته ایم و در حقیقت خودمون رو به مدار ناسلامتی و همه آنچه خداوند از آنها بیزار است کشانده و سقوط کرده ایم که نتیجه انتخاب اشتباه خودمون هست 👍
منِ نوعی روز اولی که آفریده شدم و پا به درون این دنیا گذاشته ام در نهایت صحت و سلامت بوده ام همون چیزی که خداوند تحویل دنیا داده است و امروز آنچه هستم نتیجه باورهای اشتباه خودم و مسیر غلطی بوده که در اثر نا آگاهی پا در آن مسیر گذاشته ام و درون مداری با کمی فاصله از مدار سلامتی قرار گرفته ام و اکنون در جهت جبران اشتباهات گذشته ، هر روز به مدار اولیه سلامتی ام نزدیک و نزدیکتر میشوم و طولی نخواهد کشید که مجددا قله های مدار سلامتی را فتح خواهم کرد آری من میتوانم 💪💪💪💚💚💚۱۴۰۱-۰۵-۱۲پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربون.درود فراوان به استاد عزیزم ..همان طور مریم عزیزم اشاره کرد این فایل به تمام سوالات ما پاسخ می دهد ..چرا من آرامش ندارم ؟..وهزار چرا دیگر …امروز دوباره این فایل گوش میکردم ..درد عجیبی در پهلو های من پیچید که امانم را برید .واقعا برام سوال شد چرا دوباره سنک کلیه که گذاشتم دوباره اووت پیدا کرده ..چرا نباید من در سلامتی کامل باشم .پس حتما حتما قبلا درباره اش فکر کردم ..وصحبت کردم .واینکه به جای این اینکه گله وشکایت کنم باید در پی درمان باشم وخداوند هم مطمعن هستم ما را به مسیر درست هدایت می کند ووقتی فایل تمام شد داشتم اینستا نگاه میکنم چشم به تبلیغی کرده بودند برای دفع سنگ کلیه باید چه کنم ..ومن بی اختیار اشکم سرازیر شد که جواب سوالم آنقدر زود خداوند داد واون جوشانده را تهیه کردم درست کردم بخورم ..به راستی که چقدر خداوند بی منت به سوال های ما پاسخ می دهد ولی اگر همیشه از خودش بپرسیم .وبا ایمان قلبی منتظر جواب های او باشیم .. من باید هرروز برای سلامتی تک تک اعضای بدنم شکر گزار باشم ومکتوب کنم که بنده ی ناسپاس نیستم ..تشکر کنم که هدایت شدم و الان در این مرحله از زندگیم هستم ..تشکر کنم که خداوند استاد مهربانم دوستان عزیزی را به من هدیه داد تا به آرامش همدیگر کمک کنیم ..
۱۴۰۱-۰۵-۱۲پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
سلام به استاد بزرگوار و دیگر دوستان هم مدار
فایل بسیار با ارزشی ست و جواب بسیاری از “چرا” های ما را می دهد.
اینکه چرا من در یک مکان خاص کار می کنم؟
چرا سلامت یا بیمار هستم؟
چرا ثروتمند یا فقیر هستم؟
چرا از خدا دور یا نزدیک هستم؟
چرا روابط خوب یا بدی دارم؟
و اصلا چرا در هر جایی که قرار دارم، آدم های شبیه خودم را می بینم؟!
و پاسخ همه اینها یک جمله مشترک است: که دریافتی های ما، براساس مدار ما مشخص می شود، و مدار ما بر اساس فکر و باور ما مشخص می شود!
در واقع در هر مداری که هستیم، واقعیت زندگی ما با مدارهای دیگر فرق دارد.( بر طبق فایل چرا حقیقت تلخ است؟ حقیقت با واقعیت متفاوت است و در مدارهای مختلف، واقعیت های مختلف وجود دارد) مثلا حقیقت این است که در جهان، سلامتی کامل وجود دارد ولی اینکه چقدر واقعیت زندگی ما به این حقیقت نزدیک باشد، بستگی دارد به اینکه مدار سلامتی ما ، چقدر به مرکز نزدیک باشد.
و در زمینه های دیگر مثل ثروت، عشق و روابط هم به همین ترتیب است.
حقیقت جهان سراسر خوبی ، نیکی ، عشق، سلامتی، ثروت، روابط عالی و همه چیزهای خوب، آن هم به وفور است ولی اینکه واقعیت زندگی ما مطابق حقیقت جهان باشد یا نباشد، کاملا به مدار ما بستگی دارد.
سپاس از استاد بزرگوار بابت این فایل سراسر آگاهی و آموزنده
پایدار باشید 🌷۱۴۰۱-۰۵-۱۲پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست .درود فراوان به استاد مهربانی ها ،🌷🌷🌷.این فایل ارزشمند که در مورد فرکانس ها صحبت کردین ..من اگر در این مرحله از زندگی ام را هستم وحالم خوبه پس قبلا من انرژی خوبی ساطع کردم والان دریافتش کردم ..در واقع همه هر چه دارند از تفکرات گذشته آن هاست..من اگر در مدار مریضی قرار دارم وادم های سرراه من قرار میگیرند که بیمار هستند و همیشه ناله میکنند در واقع بخاطر افکار من خبر ها در اون مورد میشنوم ..خبر های مرگ و..تصادف وزلزله ..ولی وقتی از اون مدار خارج میشویم دیگر کم کم اون آدم ها از زندگی مون خودشون میرن وارتباط برقرار نمیکنیم ..وکم کم خبر های خوش حال کننده میشنوم ..من اگر فایل های سلامتی را کامل درک کنم وعمل کنم ورفتارهای گذشته ام را اصلاح کنم ..وکنترل کنم خود مو رو وسعی کنم مثل گذشته نباشم وادم دیگر ی بشم کم کم به مدار صفر نزدیک میشوم ..ومن اون موقع در مدارهای مثل ثروت .سلامتی .عشق .محبت …..قرار. میگیرم ..دیگر حسادت ..کم بینی ..دروغ ..دخالت .تهمت کنار گذاشته میشه وبجاش عشق وثروت وسلامتی جایگزین می شود وزندگی مون نورانی میشود وخداوند در کنار خودمون حس میکنیم ..سپاس استاد. عزیزم .
۱۴۰۱-۰۵-۱۱پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




بنام خالق عشق وزیبایی
سلام به خانواده عزیزم چقدر حس خوب وزیبایی بود زمانیکه به این فایل گوش کردم چون همزمان شد باتضاد زندگی خودم واینکه به خاطر بودن در مدارپایین مدام مسئله ای در زندگی من تکرار میشد ومن به خاطر همون افکار وباورهای غلطی که داشتم به سمت ناخواسته خودم میرفتم.باید از خودم بپرسم چرامن در این مکان ومدار قرار گرفتم وچطور باید تضادمو حل کنم.وبدونم که من اتفاقی وبدون دلیل دراین مکان قرار ندارم .
همه چیز درون من رخ میدهد واین باورها وافکار من هستند که این اتفاقات رو آفریدند واین مغز من بوده که خالق زندگی من است
برای تغییر مدارم حالا باید دنبال باورهای غلطم باشم وانها رو ریشه یابی کنم ووقتی اون باورها رو درست کردم .بدون اینکه من اقدامی به ترک محیط خودم بکنم جهان خودبه خود منو به محیط جدید هدایت میکنه ومن به مدار بالاتر با آدم های جدیدتر وهم مدار خودم روبه رو میشوم .
ومن تازمانی که درمدارمشخصی قرار دارم با آدم های همان مدار برخورد دارم واز جنس همان آدم ها را دریافت میکنم.
ولی زمانی روی خودم کار کنم ادم های متفاوت راهم میبینم .
هرچه به مرکز نزدیک شویم در مرکز مدار انرژی ونور معنویت هم بیشتر وبیشتر میشود وما میتونیم از این گرما وانرژی بهره بیشتری رو ببریم .ومعنویت هم درما قویتر میشود