سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۴

امتیازدهی 5.00 از 5 در 32 امتیازدهی مشتری
(32 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

 

ارسال خواسته ها

در این جلسه چگونگی ارسال خواسته ها توضیح داده می شود و اینکه نحوه ارسال صحیح خواسته ها به چه شکل هست و چگونه و با چه دقتی بایست خواسته های ما ارسال شوند که تاثیر یا بازخورد منفی نداشته یاشند یا بنوعی حواس مان باشد که به جای ارسال خواسته ها احیانا به اشتباه ناخواسته های مان را ارسال نکنیم..

در جلسه قبل صحبت کردیم و قرار بر این شد که خواسته هایمان را با جزئیات لیست کنیم و بنویسیم که برای چه آن خواسته ها را می خواهیم. پس ما در این جلسه دو موضوع مهم را باید یاد بگیریم: اینکه چرا جزئیات خواسته ها را نوشتیم و دوم اینکه چرا ما این خواسته ها را داریم و برای چه آنها را می خواهیم.

موضوع اول: لیست جزئیات

شما تصور کنید کسی به شما بگوید من از شما مقداری پول می خواهم. شما چنانچه حاضر به پرداخت این پول به فرد باشید قبل از هر چیز از او می پرسید که چه مقدار پول می خواهی؟ یعنی باید برای شما مشخص و واضح باشد که فرد مذکور یا دوست شما تقاضای چه میزان پول را از شما دارد، سپس بعد از روشن شدن مبلغ، شما می توانید به وی پاسخ آره یا خیر بدهید.

یعنی اگر فرد فقط به شما بگوید من نیازمند مقداری پول هستم شما چون نمی دانی که او به چه میزان پول نیاز دارد یا منظورش از مقداری چقدر هست قطعا هرچند هم که دوست داشته باشید به او کمک کنید نمی توانید این کار را بکنید، به این دلیل که وقتی می گوئید من مقداری پول می خواهم این مقداری از مثلا هزار تومان می تواند شروع شود تا مثلا پانصد میلیون تومان.

حال زمانی که شما مبلغ مورد احتیاج دوست تان یا مبلغی که او را راضی می کند یا کارش را راه می اندازد را بدانید حتما اگر از دست تان بر بیاید به او کمک خواهید کرد.

سیستم جهان هستی دقیقا به همین شکل کار می کند با این تفاوت که سیستم جهان هیچ محدودیتی برای انجام خواسته های شما ندارد و او به هیچ میزانی از درخواست شما نه نمی گوید، او فقط تنها چیزی که از شما می خواهد این است که بگوئید چه چیزی را به چه مقدار و یا چه میزان می خواهید و پاسخ او بله ، حتما، چشم خواهد بود.

اگر شما توان یا قدرت درخواست زیاد را ندارید یا نمی توانید چیز زیادی از جهان بخواهید، این مشکل، مشکل جهان نیست، این مشکل فقط و فقط در باورهای شماست که شاید سیستم جهان را نسبت به ذهنیت خودتان محدود کرده اید و دست آنرا باز نمی گذارید یا به آن این اعتماد را ندارید که او می تواند به هر چیزی حتی غیرممکن ترین ها به شما پاسخ مثبت دهد و درخواست شما را اجابت کند.

بنابراین ما از شما می خواهیم که بصورت آگاهانه هر چیزی که می خواهید را از نوع بهترین و در آخرین کیفیت بخواهید و نگران اجابت آن هم نباشید، شما مسئول اجابت نیستید، از شما فقط درخواست دادن خواسته شده، البته بصورت صحیح که در فایل کامل توضیح داده شده است و در اینجا هم کمی به آن اشاره خواهیم کرد.

حالا که لیست خواسته های تان را با جزئیات نوشتید و تمام ابعاد آن پرداختید یک قدم بزرگ برای رسیدن به خواسته تان برداشتید اما هنوز قدم های کامل کننده ای هستند که آنها را نیز باید یاد بگیرید و بردارید تا همه چی در بهترین حالت برای تان اتفاق بیفتد.

اکنون تمام آنچه بعنوان خواسته داشتید را نوشتید و به جزئیات آن هم پرداختید حال برای باور کردن آن باید همیشه این مطالب را بصورت دائمی بخوانید ولی مسئله ای که هست این همه مطالب با جزئیات و چراهایی که نوشتید احتمالا خواندن هر روزه اش برای تان سخت خواهد بود، پس برای راحتی آن چه باید کرد؟

با یک مثال مفهوم را برایتان ساده می کنیم:

فرض کنید شما صاحب چندتا باغ یا چندتا منزل مسکونی در چند نقطه از شهر یا از کشور باشید، شما در هر کدام از این منزل ها کلی لوازم، امکانات و جزئیات دارید اما اگر بخواهید به کسی از اعضاء خانواده تان که آن منزل ها را با تمام جزئیات می شناسد صحبتی بکنید هرگز نمی آئید تمام نشانه ها و جزئیات و لوازم را اسم ببرید تا فرد مذکور متوجه منظور شما بشود!

مطمئنا شما برای هر کدام از منزل های تان یک عبارت کوتاه یا یک نام کوتاه انتخاب کرده اید که آن نام کوتاه معرف آن منزل است مثلا منزل بغل پارک ملت یا مثلا منزل میدان مرکزی یا مثلا منزل خیابان پیروزی و هر کدام از این نام ها را که شما اسم ببرید افرادِ خانواده شما متوجه منظور شما با هر آنچه در آن منازل هست می شوند. پس دیگر از شما نمی پرسند کدام منزل! و قرار باشد شما همه چیز را با جزئیات توضیح بدهید.

حتی نامی که بر افراد قرار داده شده یعنی اسم شما برای کسی که شما را می شناسد گواه تمام خصوصیات شما هست، بنابراین هر کسی بخواهد شما را معرفی کند اسم تان را می گوید و این اسم تمام تعریف شما را می رساند.

همین مطلب نیز در مورد خواسته هایی که بصورت جزئی نوشتید صادق است، یعنی شما یک نام کلی بر آن خواسته بگذارید که خودتان وقتی تکرارش می کنید تمام جزئیات آنرا بفهمید و این نام می شود همان عبارت تاکیدی شما!

عبارت تاکیدی برای هر کدام از شما فرق می کند به این دلیل که خواسته های هر کدام از شماها با هم فرق می کند. اما نحوه نوشتن عبارات به همین شکلی هست که توضیح دادیم یعنی همه ی خواسته های شما تبدیل می شوند به یک جمله کوتاه که گواه تمام خواسته شما با جزئیات می باشد.

حال که برای هر کدام از خواسته های تان یک عنوان تاکیدی را مشخص کردید اکنون بایست آن عبارت تاکیدی را به حالت انجام شده در دفترتان بنویسید، اگر متوجه منظورمان نشدید در زیر برای تان مثال می زنیم:

فرض کنید شما دردی یا بیماری را در قسمت قلب تان تجربه می کنید که باعث آزار و اذیت یا ناراحتی شما هست و اکنون اینجا و در این دوره شرکت کردید که آن درد را برای همیشه از بین ببرید، موضوعی که خیلی اهمیت دارد این است که جمله ای مناسب برای حل این مسئله بنویسید که هم به شما حس بهتری بدهد و هم در جهت درست باشد و تمرکز شما را بر روی خواسته تان قرار دهد نه نخواسته!

برای این مسئله ما این عبارت را به شما پیشنهاد می دهیم: خوشحالم و سپاسگزار از اینکه سلامتی قلبم را برای تمام عمر بدست آوردم. دقت کنید که هرگز در عبارت های تاکیدی تان از بیماری و از درد نام نبرید که هر کدام از این نام ها تمرکز شما را بر روی ناخواسته ها قرار می دهد.

حال شما همه ی خواسته های تان را به همین شکل در بین جمله مذکور قرار دهید. تاکید می کنیم که ۱. جمله بصورت انجام شده نوشته شده باشد یعنی انگاری که شما به آن خواسته رسیدید. ۲. هرگز از کلماتی که بار منفی دارند یا تاکید بر درد و بیماری دارند استفاده نکنید. ۳. عبارات را تا جای ممکن کوتاه کنید تا خواندن هر روزه ی آن برای تان مشکل نباشد.

حال می خواهیم بدانیم که چرا ما آن خواسته ها را می خواهیم و نوشتن اینکه چرا آنرا می خواهیم چه تاثیری بر روند درخواست خواسته یا انجام آن دارد؟

اگر کمی با نقش تضادها در زندگی آشنا باشید حتما به این آگاهی رسیدید که تمام تضادهای زندگی هدف اصلی شان ایجاد خواسته در ما هست و همه ی ناراحتی ها و ناخواسته ها از یک جا به بعد در ما خواسته هایی را شکل می دهند که اگر ما هوشیار باشیم کاملا از دل همین تضادها بهترین درخواست ها را می دهیم.

اکنون که شما دلایلی برای اینکه چرا این خواسته ها را می خواهید را نوشتید به احتمال خیلی زیاد انگیزه بیشتری را برای ماندن در مسیر خواسته تان را خواهید داشت و نوشتن جزئیات کمک می کند که شما دلایلی را برای خواسته تان بیاورید که آن دلایل خواسته های قلبی شما هستند و رسیدن به هر کدام از آنها حال و احساس شما را خوب می کند.

مثلا اگر من از ناراحتی قلبی رنج می برم وقتی که درد و ترس بر من وارد می شود من را ناراحت می کند یا من را می ترساند و این درد و این ترس نقش یک تضادی در زندگی من دارد که من خواهان بودنش در زندگی ام نیستم بنابراین خواسته ای که اکنون این تضاد در من ایجاد کرده است سلامتیِ قلبم هست و این درد و رنج خواهان درخواست سلامتی از طرف من شده است که اکنون برای همین منظور من اینجا و در این دوره هستم.

حالا که خواسته من مشخص شده است و من خواهان سلامتی هستم اگر به جزئیات و چرایی های این خواسته بیشتر بپردازم صدها دلیل برای اینکه این خواسته را می خواهم یا این سلامتی را می خواهم دارم که همگی انگیزاننده هایی هستند که مرا ترغیب کنند برای رسیدن به تک تک آن دلایل تا هرگز از مسیری که هدایت شدم خارج نشوم.

 

همانطور که در فایل هم گفته می شود و با مثالی که از ماهواره در دو فایل اکنون و فایل جلسه قبل به آن اشاره کردیم گفتیم که ماهواره از ما کدهای مخصوص هر شبکه را می خواهد یا فرکانس های هر شبکه را و در اینجا برای ارسال خواست ها نیز ما باید فرکانس هایی از جنس خواسته های مان ارسال کنیم که شاید ندانیم فرکانس ها در اینجا چیستند!

تمام عبارت های تاکیدی کوتاهی که تا به اینجا شما آماه کردید همگی کدهایی هستند که شبکه های سلامتی را برای شما باز می کنند و باعث ایجاد سلامتی در جسم، ذهن، روح و زندگی شما می شوند و هر کدام از این عبارت ها به میزانی می توانند برای شما سلامتیِ بیشتری را به ارمغان بیاورند که احساس و اشتیاق شما در آن دخیل باشد یا شور و هیجان شما برای بیان آن عبارات مشخص می کند که چه فرکانسی را ارسال می کنید.

هرچه در زمان تکرار این عبارت ها احساس بهتر و بیشتری داشته باشید و آنرا با تمام سلول های بدنتان بخواهید یا ادا کنید تاثیر بیشتری را در کیفیت و بهبود سلامتی تان خواهید گذاشت.

البته باز هم هنوز گام های دیگری نیز هستند که تاثیرگذارند و در جلسه بعد بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم. گوش کردن به این فایل را به بیشتر از ده بار توصیه می کنیم و انجام تمرینات آن بصورت جز به جز از موارد اصلی دریافت سلامتی است.

شاد باشید

32 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۴

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

12 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به نام خدای آسمان و زمین
    سلام و عرض ادب استاد نازنین☺️

    قسمت چهارم دوره معجزه سلامتی

    ما خواسته خود رو از خدا میخوایم
    دعا میکنیم
    مینویسیم
    رویا پردازی میکنیم
    در اون مورد عکس و فیلم میبینیم
    در موردش با کسی صحبت میکینم.

    اما
    ما در صورتی هر چه زود تر به خواستمون میرسیم که….
    با ارتعاش بیشتری درخواست کنیم.

    یعنی خواستمون قلبی باشه
    از درون درکش کنیم
    با احساسمون بخوایم.

    اگه از زندگی ناراضی هستی
    باید هر فرکانسی که تا حالا ارسال میکردی الان برعکسشو انجام بدی.

    تا از ۰ درصد کم کم کم کم به💯درصد رضایتمندی کامل برسی.

    خواسته ای که داریم
    گر چه هنوز اول راهیم در مرحله شروعش هستیم
    و هنوز نتیجه ای نگرفتیم
    اما باید به صورتی فرکانس ارسال کنیم که انگار به اون خواسته رسیدیم.

    👌میشه همون قانون جذب😍

    مقاومت با هر چالشی رو باید از مرحله اول که عدد صفر هست شروع ‌کرد
    تا به عدد ۱۰۰ رسید.

    و اینجاست که چالشا برطرف شده و سبک شدی و میخوای پرواز کنی.

    و این تمرین و تکرارها هست که
    تبدیل به باور میشه
    و این باوره که همه چیزو میسازه.

    خدایا شکرت که در سلامتی کامل هستم😍✅
    خدایا شکرت که من در آرامش کامل هستم😍✅
    خدایا شکرت برای امروز👌✅
    خدایا شکرت برای امشب👌✅
    خدایا شکرت برای هر روز 👌✅
    خدایا شکرت برای هر شب👌✅

    خدایا شکرت.
    خدایا شکرت.
    خدایا شکرت.

    سپاس استاد یگانه.

    ۱۴۰۴-۰۴-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇮🇷
    IR

    به نام آنکه خاک آفرید آب آفرید
    انسان را اینگونه ناب آفرید
    سلام استاد مهربانی ها
    🌸🌸🌸🍃🍃🍃🌸🌸🌸

    ما هر خواسته ای که داشته باشیم
    ارسال میکنیم و خدا به موقعش جواب میده
    و البته جوادهی این خواسته مربوط به ارتعاش و قدرت حس بیان هست که گفتن تکرار این ما رو به خواسته نزدیکتر میکنه
    کلمات همراه با احساس
    و بیان به نحوه درست
    یعنی از جنبه مثبت
    بعضی وقتا کوچیک ترین چیزیو میخوای خیلی اهمیت نمیدی ولی هر وقت حرفش پیش میاد میگی آره یادم باشه فلان کارو بکنم

    ولی اگه اکثرا حرفشو بزنی
    با خودت تکرار کنی
    تصویر سازی کنی
    رویا پردازی کنی
    تجسم خلاق داشته باشی
    نقشه بکشی برای خریدش
    چون انرژی زیادی صرف میکنی
    قدرت جذبت چند برابر میشه
    و رفته رفته یک پله به خواسته نزدیک تر میشی
    و به خواسته ت میرسی

    این خواسته میتونه هر چیزی باشه
    سلامتی
    نیایش
    خرید
    درآمد
    و …

    و یادمون باشه وقتی به خواسته رسیدیم
    با سپاسگزاری مدت داشتن و لذت بررن از اون رو بیشتر و تمدید میکنیم
    پس باید آگاهانه زندگی کرد

    من بخوام بگم شاید از نظر دوستان خواسته هام کوچیک باشه ولی شده سالها منتظرشون بودم و به دست نیاوردم
    ولی از زمانی که در مسیر آگاهی قرار گرفتم سپاسگزار خدای خودم هستم و به لطف استاد عزیزم بهتر و آگاهانه تر زندگی میکنم و تونستم به بیشتر خواسته هام همانطور که دلم میخواد برسم 😍
    تشکر استاد عزیزم

    ۱۴۰۳-۱۰-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    ادعونی استجب لکم
    سلام بر استاد بزرگوار دست مریزاد
    این فابل ها رو من قبلا گوش داده بودم چند بارش رو نمی دونم ولی الان که گوش میدم خیلی از مطالب رو مثه اینکه تازه دارم می شنوم و درک می کنم شایدم چون الان تو شرایطی هستم که واقعا به این معجزه نیاز دارم سعی می کنم با جان و دل گوش بدم یا شایدم خصلت سخنان استاد و فایلها به گونه ای است که همیشه یک بعد جدیدی از آگاهی رو برامون روشن می کنه خواهشی دارم از همراهان عزیز که فایلها رو سرسری گوش ندیم و ساده از آنها عبور نکنیم با حال خوب با حوصله با عشق ته از روی وظیفه و اجبار بهشون گوش بدیم . تجربه شده برای من که با تکرار جملات بدون احساس یا زمانیکه اعتقادی بهش نداریم هیچ اتفاقی نمی افته اون حس اعتماد و اعتقاد باید باشه تا اتفاقه جریان پیداکنه و بدانید تو این راه نیاز به تایید کسی نیست من این بار خودم به این آگاهی رسیدم و قبول کردم که خودم شفا دهنده خودم هستم در صورت اجرای ریز به ریز دستورات و اعتقاد داشتن به نتیجه پایانی می رسم به آنچه می خواهم چون می دونم که رفتارهای اشتباه من من رو به این مرحله رسونده و تمرکز بر ناخواسته ها ست که ما رو بیمار و نا امید می کنه و تمرکز روی خود بیماری و روی نشانه های بیماری من خودم گاهی با کوچکترین درد بدترین وضعیت رو برای خودم تجسم میکنم باجزییات و با این تمرکز قوی که روی جزئیات دارم به راحتی هم به اونها می رسم آلان زمان شروع تغییر شاید سخت ترین مرحله مرحله شروع و تغییر عادت ، برای همه طالبان سلامتی آرزوی موفقیت دارم
    دلیل نرسیدن به خواسته هامون همون بی اعتقادی و گفتن خواسته بدون احساس و باور هستش ممنون استاد که این همه آگاهی رو در اختیار ما قرار می دهید
    ممنون و سپاسگزارم❤

    ۱۴۰۳-۰۳-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل در ادامه فایل سوم یعنی تهیه لیست درخواست‌ها آن هم به صورت واضح و شفاف است.
    مضافا به اینکه در این فایل از کُدها و اینکه هر درخواستی با احساس ، از خداوند خواسته بشه تاکید شده است و هرچی که با هیجان و احساس‌ بیشتر از خداوند بخواهیم یعنی به اون خواسته انرژی داده‌ایم و این انرژی سبب جذب انرژی مشابه خودش میشه همچنان که در زمان عصبانیت الفاظی که به زبان می‌آوریم آنها چون بار انرژی منفی دارند ، سبب جذب همون منفی‌ها و ناخواسته‌ها می‌شوند.👌
    در طول روز ممکنه خیلی الفاظ منفی رو به کار ببریم ولی چون احساسی پشت آنها نیست تاثیر آنچنانی ندارند مثل اینکه مثلاً بارها و بارها در طول روز به خودمون بد و بیراه می‌گیم و حتی به بچه‌هامون نفرین می‌کنیم و اینها چون از اعماق قلب نیستند و احساسی همراه آنها نیست ، بنابراین تاثیر بد ندارند آنچه که عمداً و بر اساس هیجان و احساس گفته بشه مخصوصا با صدای بلند ، این خواسته ها اگر از جنس مثبت باشند بلا شک ، جذب میشوند البته در زمان خودش و طی کردن همون دوره تکامل .
    سپاس از این فایل آموزنده 🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۲-۱۱-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود به جناب استاد عزیز و دوستان گرامی
    ممنونم از جناب لستاد که مطالب بسیار آموزنده و کلیدی رو خیلی ساده و آسان بیان می‌کنند که تاثیر بسیار مهمی در زندگی ما دارد.مثلا احساس، که بسیار مهم هستش در بیان خواسته ها.زیرا کلمات و سخنان به تنهایی هیچ قدرتی ندارند ولی زمانی همین کلمات و سخنان را با احساس و از درون قلب بیرون بیایندچنان قدرت جادویی خواهند داشت که حساب ندارد و کائنات به آنها جوابی مثل خودشان می‌دهد. عبارت‌های تاکیدی که باید هر روزه تکرار شوند باید با احساس واقعی و از ته قلب بیان شوند تا کد واقعی به کائنات ارسال شود و در نهایت نتیجه مطلوب دریافت شود.با سپاس فراوان از جناب استاد عزیز
    من به انرژی یکتا و نور هستی اعتماد دارم.

    ۱۴۰۲-۰۷-۰۴
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان.
    این فایل زیبا درمورد نحوه درست بیان کردن خواسته ها واحساسات بود.اینکه وقتی ما خواسته ای داریم چطور آنرا باید به جهان ارسال کنیم تا بتوانیم آنرا دریافت کنیم واینکه نقش احساسات در زندگی ما چقدر مهم هستند ،ووقتی ما حس واحساس خوبی داریم قطعا به خواسته خودمان میرسیم وزمانیکه حال واحساس ما نامسائد باشد ممکن است بواسطه همین احساسات منفی، ناخواسته ها را وارد زندگی خودمان بکنیم.واین ها وقتی که ما آگاهتر بشویم خیلی اثرات بیشتر وپررنگتری در زندگی ما دارند.
    واینکه تنها کلام ونوشته اثر گذار نیستند واحساسات هم نقش مهمتری در رسیدن به خواسته ها دارند وهرچه احساس ما قویتر باشد راه رسیدن به خواسته برای ما راحتر میشود.

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    این جلسه در مورد بیان صحیح احساسات صحبت میکنن.که چطور خواسته های خودمون رو همراه با احساس بیان کنیم تا به خواسته های خودمون برسیم.همونطور که قبلا همراه با گریه و ناله و شکایت از خدا ،خواسته هام رو میخواستم و هیچ نتیجه ای دریافت نمیکردم تازه شرایط هم بدتر میشد😄چون قواعد بازی رو بلد نبودم.اما حالا با آموزش های استاد عزیزم قوانین و تکنیک های بازی زندگی رو یادگرفتم که چطور آرزو کنم و از خدا بخوام و در راحت ترین حالت ممکن هم به خواسته هام برسم.ممنون از استاد عزیزم🌸🌸

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    <p>به نام خداوند عشق وزیبایی</p><p>سلام ودرود </p><p>کلمات به خودی خود قدرت وتاثیری ندارند ولی اگر با احساس بیان شوند فوق العاده تاثیر گذار هستند.</p><p>چه درمواقع منفی استفاده کنیم چه درزمان مثبت واتفاق های شیرین. </p><p>اگر در گذشته شاهد چالش ویا رنج های بیشتری بودیم الان یاد گرفتیم که اگاهانه روی کلمات خود دقت کنیم وخواسته هایمان رو دقیق وبا جزییات کامل بنویسیم .</p><p>ودرزمان استفاده از آنها از احساسات مثبت وعالی به کار بگیریم تا نتیجه ی دلخواه عایدمان شود .</p><p>ودرجایی گفتین که افکار منفی به راحتی از بین نمی رود وباید به مرور زمان روی آنها کار کنیم وکلمات مثبت وعالی رو جایگزین ، وبا تکرار مرتب اثر دهی بالایی رو داشته باشیم .</p><p>من خودم تقریبا سه سال ونیم هست که از اموزش های استاد وسایت استفاده می کنم والان تا حدود زیادی توانستم کلمات منفی ذهنم رو از بین ببرم ویا درمواقع امدن افکار منفی انها رو کنترل کنم و با گفتن جملات تاکیدی درست با احساس نتیجه های ارزشمندی رو بگیرم وخیلی خوشحالم که کم کم می توانم کوله بار سنگین ناسلامتی وافکار گذشته وکلی اتفاق های ناخوشایندم رو از بین ببرم وکوله بار جدیدم رو از سنگ های قیمتی الماس وجواهرات آگاهی وحس ارزشمندی پر کنم </p><p>استاد خوبم سپاس بابت این همه درک و آگاهی که به ما هدیه دادید .</p>

    ۱۴۰۲-۰۳-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار ودوستان هم مدارم
    درمورد لیست بندی خواسته ها واینکه چرا چنین خواسته هایی داریم صحبت کردین وساخت جملات تاکیدی مناسب هر فرد ومراقبه وبا انجام دادن این کارها باعث می شود که به سمت هدف وآرزوهایمان نزدیک شویم وگفتین که این جهان قوانین مربوط خودش را دارد وقوانین جهان براساس باورهای ماتغییرنمی کند بلکه ماباید با آن هماهنگ شویم ، مثال هرکس یک مدل اب هوارودوست دارد ویابخواهد ساعت طلوع خورشید را تغییردهد واین امر غیرممکن است ، ومطلب مهم بعدی باید این قد راین جملات رو تکرار کنیم تاباور کنیم واین ایراد بزرگ خودم بود اول به بزرگ بودن خواسته فکر می کردم وترس از انجام نشدن آن مانع می شد تمرین به این بزرگی رو درست انجام ندادم و درجایی گفتین که شاید مغزمااین جمله ها رو باور نکند ولی به مرور زمان اثرخودش را می گذارد . من خودم چند سال پیش معده درد های زیادی می شدم وهمه ی اینها بخاطر استرس ها وناراحتی هایی بود که بخودم وارد می کردم ودکتر که رفتم به من گفت توباید استرس هات رو کنترل کنی وبس وبعدازآن استارت این سایت برایم آغاز شد والان نتیجه ی آن رامی بینم واین قدر این جمله های سلامتی رو تکرار کردم که مغزم باورش شد ومساله ام حل ، اول با پرت کردن حواسم از طرق مختلف وبعد کم کم یاد گرفتم که فکرهای مثبت داشته باشم ، ویا مثال دیگر ترک عینکم الان سه ماهی است که من آن را کنارگذاشته ام شاید هنوز کاردارد تا سلامتی کامل چشمهایم ولی باگفتن این جمله تاکیدی تاثیر عالی آن را می بینم ، خدا روشکر من بانیروی درونی خودم چشمهایم روشفا داده ام ، تکرار همین جملات عالی من رو هدایت وبه خواسته ام می رساند
    سپاس بابت فایل عالی

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود فراوان .سپاس استاد. ارجمند ..ما در روز کلماتی رو به کار می‌بریم تو ظاهر شاید برامون تکرارش عادی باشد ..ولی چون از رو عادت حرف می‌زنیم شاید تیکه کلام ما شود ولی در واقع داریم اونا آن را در جهان هستی می‌فرستیم وعین ان در زندگی بعد مدتی دریافت می‌کنیم …تکرار جملات تاکیدی اگر تکرار کنیم شاید هیچ اتفاقی نیفته ولی اگر با احساس همراه باشد حتما نتیجه شو عینن میبینیم ..من هرروز که بیدار می‌شویم سعی میکنم با خال خوب بیدارشم وروز مون شکر گزاری کنم و پیشاپیش تشکر کنم از اون کسانی اون روز با آن ها کار دارم وقرار است در روز با آن ها رو برو شوم در واقع ازشون تشکر میکنم قبل اینکه با انها روبرو شوم ..ودقیقا همون برخورد رو دریافت کنم که اول صبح تصور کردم وازشون تشکر میکنم ..سپاس استاد بزرگوار

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    خواسته ها،کدها،کلمات ما،احساس پشت اون کلمات،تکرار عبارات کوتاه شده،با صدای بلند،با تخلیه هیجانات ،توی طبیعت👌👌👌

    احساس احساس احساس

    عبارات تاکیدی ما عادت نشن،طوطی وار تکرار بشن بدون هیچ درک و اگاهی نشه مثل اون جنگل رفتن….پشتش،آگاهی باشه احساس باشه……خلق میشه.
    حالا عبارات را باور کنیم هرچقدر خالص تر نتیجه بهتر…..اوایل سخته قطعا سخته ولی میشه با تکرار عملی میشه
    و
    درنهایت میشیم عشق ،خود خودمون ،خدای خودمون
    سپاس استاد جان🤍🤍🤍

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام خدمت استاد عزیزم
    ممنون بابت درسها و فایلهای قشنگشون ❤️
    احساسات ما یکی از مهمتری چیزیهایی هستند که ما رو هدایت میکنند و زندگی ما رو میسازند.وچقدر هم لطیف و چقدر هم کار امد،من نمیدانستم که تمام روند زندگی ما رو همین احساسات رقم میزنند،و تغییر میدهند ،چه مثبت و چه منفی .
    اگر بتوانیم این احساسات را آگاهانه مهار کنیم ،میتوانیم بهترین و موفق ترین زندگی را بسازیم و خوشبخت و زیبا زندگی کنیم .و به قشنگترین مسیر ها هدایت شویم .
    بعد از نوشتن خواسته ها و ساختن جمله تاکیدی ، با هیجان و ارتعاش بالا که به کائنات میفرستیم، و با تکرار زیاد به خواستمون برسیم .✳️
    من لایق بهترینها هستم .❤️
    من در سلامتی کامل هستم .❤️
    همه چیز برایم متفاوت است .❤️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق یگانه
    دذود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل در مورد نحوه ارسال خواسته ها به جهان هستی توضیح داده که هر خواسته ای که با احساس و ارتعاش و فرکانس قوی ارسال بشه ، قطعا نتیجه بخش خواهد بود و قوانین جهان هستی برای همه یکسان هست و تفاوتی بین افراد نمیگذارد و این تفکر غلطی بود که قبلنا وقتی کسی بیمار میشد میگفتند فلانی که آدم خوبی بود پس چرا بیمار شده ؟ خوب این تفکر در اثر نا آگاهی از قوانین کیهان بوده و برمیگرده به نحوه عملکرد خود شخص بیمار که کد و فرکانس منفی ارسال کرده و چنین جوابی را از کائنات در یافت کرده است و این نتیجه گیری و درس بزرگی هست که از این فایل گرفتیم الهی شکر

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عشق و آگاهی.
    چقدر زیبا و ساده ما را قوانین آشنا می کنید.
    همیشه به ما میگفتند دعا کنید و بخواهید اما چگونه خواستن را به ما نیاموختند و یا اشتباه آموختند و ثمره آن هم این شد که به اکثر خواسته ها نرسیدیم.
    احساس، این شاه کلید رسیدن به خواسته هاست.
    آری هنگامی که خواسته هامان را همراه با احساس و با کلمات درست ادا کنیم آنوقت است که بعد از سپری شدن دوره تکامل آن براورده میشود.البته اگر براورده نشد هم قطعا زمینه ساز بیان و خواسته ای دیگر میشود.چون ما یاد گرفتیم از دل تضاد ها خواسته شکل میگیرد.
    ما باید همراه با درخواست آن موضوع ،احساسی در جهت آن و احساسی خوشایند همراه با جملات تاکیدی همراه با شکر گزاری
    داشته باشیم.و البته ما با ارسال فرکانس عشق تمام آن ناپاکی هایی که باعث بیماری و هر تضادی شده است را پاک میکنیم ابتدا آن تضاد ازبین می رود و بعد پاک پاک به روح خداوند و سر منشا عالم میرسیم که آن خود عشق است. ممنون و سپاس بابت این شاه کلید.

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    احساس ماست که سرنوشت ما را میسازد وقتی خواسته ای را داریم اگر با حس خوب همراه باشد ما به آن خواسته میرسیم واگر هم حس ما نسبت به چیزی بد باشد آن ناخواسته را وارد زندگی خودمان میکنیم .
    استاد در این فایل درمورد ساخت جملات تاکیدی صحبت کردند واینکه این جملات بامختصر وکوتاه باشد واگر در ابتدا که آنها را بیان میکنیم احساس ماخنثی باشد ایرادی ندارد وبرای اینکه این جملات در ذهن مابه باور محکم تبدیل شوند باید مدام تکرار وتمرین کنیم وهربار احساس خودمان را خوب کنیم وحس هایمان را تقویت کنیم
    وبه مرور که این کار راانجام میدهیم به خودواقعی مان که درگذشته بودیم نزدیک میشویم وکم کم تبدیل به فردی میشویم که سرشار از عشق وآرامش است وبه قول استاد تبدیل به الماسی از جنس عشق ونور میشویم
    ما پله پله وآرام آرام رشد میکنیم .واگر بعد از تغییر باورها به گذشته وکارهای گذشته وآدم های گذشته برگردیم از مدارمان خارج میشویم ودوباره به همان باورهای قبلی خودمان برمیگردیم وباید دوباره همان مسیر رشد را برویم .
    پس تا میتوانیم باید تلاش وتمرین وتکرار کنیم تا این جملات تاکیدی سر لوحه زندگیمان بشود به امید اینکه باورهایمان جدیدمان زندگی مان شوند وبه خواسته هایمان برسیم

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    با عرض سلام و ادب
    واقعا تک تک جلسه های معجزه سلامتی معجزه ای در را ه رسیدن به سلامتی هستند بدون شک استاد ضیا عزیز شاه کلیدهایی رو برای ما به ارمغان آوردند که بطور کامل قابل فهم و درک هستند البته این فهم و درک از هر فایل برمی گرده به میزان توانایی من در خوب گوش دادن و تامل کردن و تحلیل کردن جز به جز سخنان استاد حتی من توصیه می کنم بعد از خوب گوش دادن نت برداری کردن فکر کنیم راجع به خواسته هامون یا تضادهایی که در ما ایجاد شدند و باعث هدایت ما به این مسیر شدند در این سایت دنیایی متفاوت از دنیای بیرون رو تجربه خواهیم کرد دنیایی که همه در آرزوی رسیدن به اون هستیم سرشار از عشق و سلامت و آرامش و ثروت و ظهور خداوند حال در مورد جلسه چهارم دوره سلامتی در ادامه جلسه سوم که نحوه ارسال کد برای دریافت شبکه های دلخواه توضیح داده میشه بکار بردن کلمات مثبت وتکرار آنها به تنهایی چاره ساز نیست کلمات مثبت به همراه احساس می‌شوند کد ، کد شبکه هایی که می خواهیم دریافت کنیم باید بسیار حواسمان به کلماتی باشد که می خواهیم با انها خواسته هایمان را بیان کنیم هیچ ناخواسته ای در آنها نباشد یعنی برای در مان بیماری از خود بیماری و درد نگیم همش از سلامتی و حس خوب رسیدن به سلامتی بگیم یعنی نگیم خدایا منو شفا بده خدایا دردمو کم کن ، بلکه باید جهان رو در عمل انجام شده قرار بدیم بگیم خدایا بسیار خوشحال و سپاسگزارم که در سلامت کامل روح و روان و جسم هستم و هر زمان که این جمله تاکیدی رو میگم هرچند که درد و ناراحتی داشته باشم اما باید حس سلامتی رو با تمام وجودم درک کنم به قول استاد عزیزمون سخته توی درد از سلامتی گفتن اما میشه چون همه چی از نیروی باور و اعتقاد ما شکل می گیره و همه چی به یکباره به دست نمی آید گاماس گاماس(کلام مادرم بود❤ )یعنی آرام آرام با هر روز با تکرار کردن جمات تاکیدی در مورد خواسته هامون همراه با احساس رسیدن به آنها زندگی جدید خود را رقم خواهیم زد آنطور که آرزویمان بوده و کم کم رسیدن و تبدیل شدن به عشق و خدا شدن آنم آرزوست❤❤

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود بر استاد عشق
    و درود بر دوستان پر از عشق و آگاهی

    و باز هم احساس
    چقدر این احساس مهم است
    احساس راه را به ما نشان می دهد
    احساس برای ما فرکانس می فرستد و ما طبق همان فرکانس داده شده، پاسخ دریافت می کنیم

    و مطالب بسیار ارزنده ای که درباره نحوه ساخت جملات تاکیدی و باور کردن آنها و خلق نتیجه گفته شد. همه و همه این صحبت ها، کلیدهای طلایی برای رسیدن ما به خواسته هایمان می باشند.

    و در انتهای فایل، استاد فرمودند بعد از انجام این تمرینات و بدست آوردن سلامتی، از این به بعد، هر چقدر کار کنید، تبدیل به عشق می شود♥️♥️♥️♥️
    آری عشق♥️♥️♥️♥️
    و چه چیزی زیباتر از عشق♥️♥️♥️♥️

    در واقع ما روز ازل، یک روح آگاه سرشار از عشق بودیم، یک روح زیبا، سالم، با کیفیت و …
    ولی متاسفانه آرام آرام از اصل خود فاصله گرفتیم ، در واقع فریب های ذهنی و عقل ناآگاه ما، ما را از خود واقعی مان دور کرد و در واقع این آموزش ها، چیزی نیست جز اینکه اصل ما را به ما یادآوری می کند و ما را با خویشتنِ خویش آشتی می دهد.
    بنابراین ما از طریق این آموزش های زیبا می توانیم به اصل خود باز گردیم و آن هنگام که این جهان هستی را ترک می کنیم، می توانیم خرسند باشیم که آنچه را که خداوند به ما تحویل داده، ما هم همان را و یا نزدیک به آن را، به پروردگار خویش تحویل دهیم.
    این گونه می توانیم از خود راضی باشیم که وقت خود را در این دنیا به بطالت نگذرانده ایم.
    به امید ان روز🌺

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    استاد عزیزم من چندین سال هست که ناسلامتی زانو داشتم و اذیت بودم و تونستم با تصویر سازی و اینکه چشمم رو میبندم و یک نور طلایی در قلبم حس میکنم که نوری از خداوند هست و وارد دستم میشود در مسیر جریان خون به انگشتانم می رسد و بعد دستم را روی نقطه ای که ان لحظه مشکل دارد میگذارم و به طور معجزه آسایی خوب میشود و بعد از اینکه این کار را انجام داده ام نود درصد مشکل حل شده.ممنونم بابت این شاه کلید طلایی که ما با تصویر سازی ذهنی میتوانیم چنین نتیجه هایی خلق کنیم.سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    اگر به این مسیر باور نداشته باشی هیچ معجزه ای برایت رخ نمیدهد .
    برای داشتن یک زندگی سالم ، باید به خوشبختی و سلامتی ایمان و باور داشت .
    و این نیاز به تمرین دارد و یواش یواش این باور در وجود ما پر رنگ تر و پر رنگ تر میشود تا انجا که وقتی این باور در وجودت به صورت قوی و پر رنگ شکل گرفت ، وجودت را سرتاسر ارامش و سلامتی و خوشبختی و شادی و ثروت فرا میگیرد و تو میتوانی تبدیل به یک
    (( عشق )) شوی و اینجاست که طعم و نهایت خوشبختی و منحصر به فرد بودن را لمس میکنی.
    و میتوانی خودت را همانگونه که افریده شده ای کامل و بی عیب و نقص و منحصر به فرد بیابی .
    و در واقع گفتن جملات تاکیدی در حالت انجام شده ، چیزی غیر قابل تصور نیست چون در واقع ذات وجودی و خلقت ما بی عیب و نقص است .
    و به واسطه ی باورهای اشتباه و غلط است که وجودمان را سیاهی فرا گرفته است وباید با جملات تاکیدی و خواسته های انجام شده مان ان سیاهی ها را تبدیل به سفیدی بکنیم .

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربون درود به استاد مهربانی ها ,،🌷🌷.زندگی روز مره ما هزاران کد در روز ما ارسال میکنیم به جهان هستی ..ولی کاش آگاهی داشته باشیم وکد های درست رو ارسال کنیم ..تا نتیجه درست ببینیم ..عبارت تاکیدی بسیار عالی هستند وبا احساس آرامش همراه است ..اگر هرروز با احساس عالی پدر جای خلوت با صدای بلند همراه باشد زود نتیجه میگیریم ..سلامتی خب الهی من است است عبارتی که من هرروز تکرار میکنم ..استاد عزیزم متشکرم

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیز و دوستان
    اینکه ما در چه مداری قرار داشته باشیم و پذیرای چه چیزی در زندگی باشیم همه و همه مربوط به افکار و باور ها و سخنان حتی به ظاهر بی اهمیت زندگیمان بر میگردد.
    که ماهواره ذهنمان روی چه موجی قراردارد.اگر منفی باشد غر زدن باشد ناشکری باشد همه و همه چون ارتعاش و احساس منفی هست قطعا نتیجه نیز منفیه.
    حتی ما گاهی با دعا کردن و گریه کردن و حال بد خواسته هامون رو بیان میکنیم و در ۹۹درصد آن خواسته براورده نمیشود دلیل آن هم فقط ارتعاش منفی هستش.اما اگر ما جمله های انگیزشی و آرزوهامون رو با ارتعاش وحس مثبت بیان کنیم قطعا به خواسته ها و آرزوهامون میرسیم.

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبا
    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    حس حال خوبی رواین روزها تجربه می کنم هر روز که ازخواب برمی خیزم برای من تجربه فوق العاده ویک آاگاهی جدید روبه همراه دارد واقعاخوشحالم ازاینکه این قدر زندگی جدیدم تغییرکرده ومثل قبل نیستم به جای شکایت وناراحتی روی افکارسازنده ی خودم کارمی کنم ومدام درحال آموختن هستم وتمام اینها رواول لطف خدا دوم محبت استادخوبم که این قدر زمان گذاشتن برای یادگیری وآموزش ما خداروشکر که دراین مسیر قرار گرفتم
    همان طور که گفتین سیستم جهان به کلمات ماپاسخ می دهد وحس درونی ما قبلا که آگاهی نداشتم وقتی بچه هایم کوچک تربودند مدام به آنها می گفتم که باهوش وتوانمند هستین همیشه به پسرم می گفتم مهندس من وخیلی تشویقش می کردم بااینکه خیلی جاها هم کنجکاوی فراوان وشاید دیدقبل من خسارت زدن بود ولی الان که بزرگ شده و وارد ۱۸سالگی نسبت به اطرافیان تفاوتش رو درک می کنم همه به اومهندس کوچک می گویند وخیلی ازبزرگترهای فامیل ازاوسوال می کنند ودر رشته کامپیوتر وبرنامه نویسی خیلی موفق است
    یادم هست معلم کلاس اولش به من گفت بچه ی توهیچی نمیشه چون دردیکته خیلی ضعیف بود من خیلی آن موقع ناراحت شدم وخیلی خیلی گریه کردم ولی دست از تلاش برنداشتم ونگذاشتم این حرف درذهنم نقش ببندد والان باتمام وجودم به پسرم افتخارمی کنم .
    درمورد دخترم هم همین طور ازکودکی هوش فوق العاده وتوانمند بود وهست مدام به اومی گفتم هنرمند من و الان به درجه ای رسیده که همه ی کارهای خود را به زیبایی انجام می دهد اعتمادبه نفس بالایی دارد وقادر است دریک جمع کاملا غریبه به راحتی صحبت کند وازمن کودکی به او می گفتم که توتوانمند هستی
    درحالی که ناخواسته خودم درکودکی مورد انتقاد بودم ودر بعضی مواقع اعتمادبه نفسم کشته شده بود ولی حال دوباره تلاش می کنم برای خودبهترم وقدم می گذارم برروی ترس هایم وعاشقانه به مسیرم ادامه می د هم

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق ،،سلام ودرود به جان جانان استاد عزیزم ،،من انسان ها بیشتر موقع ها از جایی ناراختیم آنقدر با انرژی منفی فریاد می‌زنیم ،،،وفرکانس بد به جهان هستی میدیم ،،ما باید برای اینکه کد درست ارسال کنیم ،،باید تمرین و تکرار کنیم .تا احساسات عالی رو به جهان هستی ارسال کنیم ،،واین فقط با تمرین زیاد واینکه خودمون رو از اخبار منفی ..بیماری .گله وشکایت بقیه دور کنیم ،،تا افکار مخرب جایگزین احساسات ما نشه وخراب نکنه اون کد که میخایم ارسال کنیم به کاعنات ،،وما در خواست مونو جوری بنویسیم که انجام شده وباید سپاسگزاری کنیم ، آنقدر تکرار کنیم که عبارت های که به زبان می آوریم را قبول کنیم واون زمان خواسته های ما حقیقت پیدا می کند،خدایا بابت این سایت واین همه آگاهی واستاد ارجمندم سپاسگزارم ،♥️♥️♥️.

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .🌷🌷🌷.سلام برمهربان استادم ..من وقتی خودم را به قدر کافی دوست داشتم شروع کردم به ترک کردن چیزهای که سالم نبودند .یعنی آدم ها ،مشاغل ،وعادت واعتقاداتی که من را کوچک وحقیر نگه می‌داشت کنار گذاشتم ,،قبلا فکر میکردم این کار به معنی وفادار نبودن است ولی در واقع این معنای دوست داشتن خود است ،،💪😍😊من یاد گرفتم کلماتی به زبان بیاورم که کد های عالی با احساس فراوان وبا عشق باشد ..من یاد گرفتم به جای نفرین خود عاشق خودم شوم یاد گرفتم زندگی کردن را .یادگرفتم بجنگم برای خواسته هایم ..عشق بفرستم به جهان هستی ..

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خالق عشق به نام خالق هستی بخش.
    به خود میبالم و عاشق خداوندی هستم که مرا انتخاب کرد و لایق آگاهی قرار داد.
    روز به روز آگاه تر میشوم و روز به روز عاشق خداوندی که مهربان و بخشنده است.
    با تمام وجود به سخنان شما ایمان دارم استاد عزیز که تا حس و حال خوب نباشد جذبی هم وجود ندارد تا هم مدار نباشیم اتفاق نمی افتد.
    برای هر کدام از ما بار ها اتفاق افتاده و یک غذا دلمان کشیده و دقیقا همان روز از همان غذا به دستمان رسیده و این کلمات را به زبان آورده ایم‌ که کاش چیز دیگری از خدا خواسته بودیم اکنون میفهمم چرا این اتفاق می افتد چون در آن لحظه ذهنمان و احساسمان یکی بوده و به سرعت براورده شده.
    زیباست که ما بخواهیم و فورا اجابت شود.مانند پادشاهان فیلم های دوران بچگی که همه چیز برایشان فراهم بود و به محض درخواست برایشان فراهم میشد.
    چه زندگی زیبایی و ما نیز همانند همان پادشاهانی هستیم که به محض درخواست همراه با احساس خوب برایمان فراهم میشود….
    سپاس بابت این آگاهی استاد عزیز.
    سپاس خداوند مهربانم
    سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر افریننده عشق ❤️❤️❤️

    امروز حال و هوایی دارم که نمیدونم کجام ، ولی طبق فرمایش استادم با مقایسه کردن خودم با سحر قبلی ام خوشحالم و به خودم افتخار میکنم و میبالم .
    نمیدونم ، نه اتگار خیلی چیزا رو هم میدونم که نمیدونم .
    میخوام بگم ،حرف بزنم ،گریه کنم، داد بزنم ، اروم بشینم یه جا و فقط اشک بریزم ، و بعد بخندم و برقصم . حال خوشیه ، حالی که بدون هیچ ماده انرژی زایی حس و حال از خود بی خود شدن را داشته باشی .
    حسی که درک کنی تو خودت تمام دنیای خواسته ها و ارزوهایت هستی .
    حسی که بشناسی خودت را ، که بدانی و آگاه باشی که با کلامت بر تو حکم میشود .
    حسی که درک کنی چه قدر قدرتمندی ،
    حسی که درک کنی ابر قدرتی ،
    حسی که درک کنی بالاترین حد ثروت و سلامتی را با دستان خودت میتوانی به دست بیاری ،
    حسی که درک کنی که میتونی با خودت عاشقی کنی ،
    حسی که درک کنی فایلهای استادت رو هر چی جلو میری دوست داری فقط گوش کنی و در تسخیر فایلها در بیایی .
    حسی که بعد از ۶ بار گوش دادن تازه قدرت پیدا کنی تا بتونی حست رو و حال و هوات رو بنویسی .
    حسی که صدای طبیعت زیباترین موسیقی برات میشه .
    حسی که با یک لباس ساده زیباترین و پر اعتماد به نفس ترین هستی .
    حسی که ساعتها فقط خیره به دیوار میشینی و تازه میفهمی که اون همه بدو بدو کردنها و حرص و حسرت خوردنهات چه قدر مسخره بوده .
    حسی که یهو نگاه میکنی به خودت و میبینی همه چی دور و برت به هم پیچیده و قاطی پاطی شدن ولی تو آروم نشستی و وجودت پر از حس خداست .
    حسی که درونت اجازه نمیده عوامل خارجی ناارامش کند
    وجودت پر از حس بودنهایی است که فقط خودت ، خودت رو دوست داری .
    این حس همان حس خداست .
    این حس همان حس عشقی است که شامل ( مهربانی و زیبایی و سخاوت و بخشش و گذشت و فراوانی و پذیرش است )
    حسی که همه چیز برات معنی عشق میده .
    عشق همان عشقی که حال و هوای همه چیز را در خودش خلاصه میکند .
    خدای خوب و مهربانم سپاسگزارم ، آگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم .
    الهی شکر
    الهی شکر
    الهی شکر

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق زیبایی ها سلام ودرود به حضرت عشق ،،😍🌷❤️دقیقا جهان هستی به اندیشه وکلماتی که ما به زبان می آوریم پاسخ میدهد ،،وقتی که جمله و عبارت های انگیزشی را به زبان می آوریم صدردصد با ایمان قلبی همراه باشد ،مادر من چون در طول زندگی با افکار منفی داشت همیشه زندگی اش در ناراحتی بود و همیشه کلمات منفی به کار میبرد وخودش وزمبن وزمان نفرین می کند ،،همیشه نتیجه اش اتفاق های بد وناگوار است یا مثلا برای ازدواج وخاستگاری می خواهند بروند آستخاره میکنند واگر بد بیاد وباز برند دیگه تا آخرش میگن همیشه میگن این ازدواج آخرش جدایی از همون اول میگن مهمون اتفاق می افتاد.چون باورشون بسیار غلط.که استخاره میکنن..وهمش نگران هستند. دقیقا همون اتفاقات برایشان می افتد ..یا همون باور سلامتی که مادر من آنقدر وجودش پر از منفی بافی کرد آنقدر قلبش پر از کینه کرد و به مریضی سرطان مبتلا شد و انواع مریضی دیگه که الان فقط جسمش مانده وروحش بیمار ،، دوره ی سلامتی به آموخت که چقدر در حق تک تک اعضای بدنم ظلم کردم ،،وباید برای خودم ارزش قاعل باشم وخودمو دوست داشته باشم ،

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبایی وعشق
    سلام ودرود فراوان خدمت استاد گرامی
    جهان هستی به کلمات ما پاسخ می دهند کلماتی که باحس خوب یابد ارسال شوند
    دقیقا سال گذشته بود که چندنفری ازدوستانم مدام از بی آبی وخشکسالی حرف می زدند ازشون خواهش کردم درمورد یک باورمنفی صحبت نکنند به جای آن باورکنند سالی پراز باران وفراوانی درپیش داریم خودم همیشه درگروهها وپروفایلم عکس باران رو می گذاشتم چون باورم رو اصلاح کردم دلم ازعمق وجود باران رو می طلبید
    خداروشکرباران فراوانی سراسر کشورم رو سیراب کرد وجوری عادت کردیم که مدام ازخدای خویش طلب باران رو دارم ومنتظرم
    خدای خوبم به همین راحتی برآورده می کند خواسته ها روبه شرط باوروخواستن از عمق وجود
    خیلی عالی درمورد کدها صحبت کردین ومثال های عالی تون رودوست داشتم چون بسیارساده وروان بیان می کنین
    درمورد بیماری گفتین اینکه چطور می توان سلامتی روباورکرد باگفتن جملات تاکیدی وایمان به اینکه بدنت در صددرصد سلامتی است .
    هرچی کدها رو خالصانه تربیان کنیم سلامتی کامل تری رو دریافت می کنیم

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
    سپاس از شما،بسیار دقیق بیان کردین اگردوباره بریم با همون دوستان قدیمی،افراد قدیمی،مکانهای قدیمی میشه مثل همون یار بازی،زمین بازی دوباره همون آش و همون کاسه.
    یه نکته دیگه گفتید که باید مداومت داشته باشید توی اون حس خوب ،ارسال کد ،تکرار جمله تاکیدی خوب و اگر نتیجه ای دیدیم به خودنون مغرور نشیم که خوب دیگه همه چی تموم،صددرصد دوباره برمیگرده…برای منم اتفاق افتاده..‌قبلا هم گفتم توی سایت،بازم میگم اوایلی که قرصهای فشار خونم را گذاشتم به یک باره کنار حدود دوسه هفته خوب خوب بودم ووووووولی کارم یه عیب بزرگ داشت که بعدها آگاهیش برام اومد،در طول این مدت مدام به ناخواسته فکر میکردم و همش توی ذهنم میگفتم :نکنه خوب نشده باشم،نکنه فشارم هنوزبالا باشه(چون چک نکرده بودم ولی هیچ علائمی نداشتم)،نه تنها جمله تاکیدی مثبت دال بر اینکه من در سلامت کامل هستم و حال جسمی ام خوب خوب هست،نمیگفتم ،ولگویه های ذهنی مخرب هم داشتم و دوباره فشارخون بالا برگشت و یک شب که خییییلی سردرد شدید بودم فشارم را چک کردم و خیلی هم بالا بود…..ولی من دست بردار نبودم قبول نکردم گفتم من حالم خوبه طوریم نیست،همسر خواهر و خانواده همه میگفتند:اشتباه کردی سرخود قرصهاتو ول کردی ولی من خاطرجمع که مسیرم درسته و از اون تاریخ الان بیشتر از ۶_۷ماه میگذره و من در سلامت کامل هستم و همه این حال خوبم را مدیون شما استاد بزرگوار و آموزشهاتون دارم🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق .مهربان استادم سلام ،🙏امروز برای بار دوم این فایل ارزشمند گوش کردم …اول از همه در دفترارزوهایم ..خواسته هایم را نوشتم ودسته بندی کردم ،،،وشکر گزاری را انجام دادم ،،همیسه شکر گزاری زبانی به زبان طی این یک سال به زبان میوردم ولی امروز نوشتم وخواسته آم را طوری نوشتم که انجام شده وشکر گزاری کردم چیه ذوق عجیبی داشتم ،،انگار نور الهی دفتر مو پر کرده بود واحساسی که داشتم عجیب انگار کلمات که نوشتم روی دفتر م راه میرفتند. ،،😊😍.داشتم صبح برای مادرم توضیح میدادم که چرا آنقدر درد میخری برای خودت چون همیشه کلمات منفی به کار می‌برد ..همش ناله ،،چون واقعا مطمعنم نود درصد درد های مادرم بخاطر تلقین وته دل خودش نفرین می‌کنه و همیشه انواع مریضی سراغش آمده ،،ولی هرچی من توضیح دادم مادرم منو انگار مسخره کرد و اینکه تو دلت خیلی خوشه ،،دیگه ادامه ندادم دیدم چون دیدم امواج منفی مادرم حال منو را هم بد می کند،،وروی من تاثیر می گذارد ،، قلبم به درد می آید که ای کاش زودتر آگاهی پیدا میکردم که می‌توانستم زمانی که مادرم آنقدر خودش داغون نکرده بود کمکش میکردم تا سلامتی شو بدست بیاورد ،،استاد عزیزم واقعا ازشما ممنونم

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلام بر همگی، علی الخصوص استاد بزرگوارم
    این فایل چه نکات ارزشمندی داشت. در واقع کلیدهای طلایی داشت، از آن کلیدهای که هیچ جای دیگر پیدا نمی شود.
    چقدر زیبا مفهوم کُدها، ارتعاش و احساس رو توضیح دادین. واقعا بدون اغراق فوق العاده بود.
    من خودم روی کلماتی که بر زبان می آورم، خیلی دقت می کنم و در کلاس های مدیریت ذهن کودکان و نوجوانان نیز ،این مساله را به بچه ها آموزش می دهم.
    چقدر قشنگ مراحل خالص شدن احساس و کسب نتیجه دلخواه را بیان کردید. در واقع مطابق نام این دوره “دوره قدم به قدم معجزه سلامتی”، ما باید قدم به قدم با خالص کردن باور و احساسمان، به سلامتی کامل و خالص نزدیک شویم. یعنی سلامتی کامل و خالص وجود دارد و این ما هستیم که باید با تمرینات متوالی و پیوسته، همراه با آگاهی، باور و احساس خوب، خودمان را در مدار آن قرار داده و آن را جذب کنیم.
    و مورد بسسسیار زیبا، آموزنده و جذابی که بیان کردید درباره مراحل ارزشمندی ما بود. اینکه ما وقتی به سلامتی کامل دست پیدا کردیم، تازه برمی گردیم به تنظیمات کارخانه😄، از این جا به بعد می خواهیم، محصول کارخانه را متمایز، منحصر به فرد و تبدیل به یک برند خاص کنیم.
    نام این برند خاص، انسان است، اشرف مخلوقات است و این انسان منحصر به فرد است و دارای روح خدایی.
    پس با تمرینات بیشتر و بیشتر، همه چیز برای ما عشق می شود، معنویت می شود، حضور خدا می شود، آرامش می شود، یکتاپرستی می شود.
    و این مساله واقعا جالب است.
    یعنی ما تمرین سلامتی انجام می دهیم، جملات تاکیدی درباره سلامتی می گوییم و علاوه بر محکم کردن فونداسیون سلامتی در بدنمان، به عشق هم می رسیم!
    ما تمرین ثروت انجام می دهیم و …. به عشق می رسیم!
    ما تمرین روابط خوب انجام می دهیم و …. به عشق می رسیم!
    و این گونه هممممه چیز می شود عشق!
    در واقع همه چیز برای ما می شود عشق!
    و این عشق همان خداست! که او را در همه جا، در همه چیز و در همه حالات می بینیم! و این گونه لحظه لحظه زندگی ما می شود پر از حضور خدا، پر از درک خدا
    و چه زیباست که در همه چیز و در همه حالات خدا را ببینی
    و من بار دیگر خدا را در فایل شما دیدم!
    سپاس سپاس سپاس😍😍😍

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ،🌷🌷.سلام به مهربان استادم ،،😊.سپاس بابت فایل ارزشمند که باز دری از آگاهی به روی ما گشوده شد ،مثال های زیبا وواضح شما ،،بسیار عالی ایست ،ما در روز هر کدوم هزاران جمله به کار می‌بریم چه منفی چه مثبت ،ولی زمانی این جملات به حقیقت پیدا می‌کنه که از قلب مون وبا احساس باشد کد ارسال میشه به جهان هستی وعین همون دریافت می‌کنیم ،،احساسات ما هر کدوم یه کد به همراه دارد ،،مثال مادر من از زمانی که یادم میاد چون مریض اعصاب داشت همیشه برادرهام اذیت میکردند می‌گفت مثلا خبر مرگ تون نیاد ،،😂🙈.یا می‌گفت جوان مرگ نشی ،،من میگفتم این چطور نفرینی ،میگی نشی ولی چون با احساس همراه نبود به قول خودمون از ته دل نبود وگرنه تا الان این همه جملات منفی مادرم ولی پدرم همیشه میگفت بشی ..یعنی برعکس مادرم تو بچگی ،،تا الان هزاران بار باید ما می مردیم ،،اگر من هرروز شکر گزاری انجام بدم ولی مثل اینکه از روی چیزی بخونم زیاد تاثیری ندارد ولی وقتی با ذوق زیاد از ته دل شکر گزاری کنم پس حتما بیشتر تاثیر دارد ،،ونعمات در زندگی بیشتر منو غافلگیر می‌کند ،،واینکه وقتی خواسته مون با ارتعاش زیاد بگم باید ایمانی وجود داشته. باشد که هیچ شکی در خواسته ام نداشته باشم ،،ودر مورد تمرین های خواسته هایمان ،،باید جوری بنویسم که خواسته ی ما انجام شده وبدست آوردیم وباید باورش کنیم که رویای ما محقق شده ،،وهیچ شکی نداشته باشیم ،،واین باور خالص کد جدید همراه با احساس فوق العاده وصدرصد انجام می شود ،،ولی اون تمرین ها باید هرروز تکرار کنیم وکد های شفاف تری ارسال کنیم به جهان هستی ،،باورما قوی می شود و خواسته ی ما محقق می‌شود پدر مورد مریضی باشد کم کم از بدن ما اون درد می رود ،،من شخصا تو یک سال وقتی صبح چسب چند دقیقه شکر گزاری میکنم و هرروز احساساتم بیشتر می شود وذوق میکنم که خواسته هام انجام شده است ،،۹۰درصد خواسته هام انجام شده است ،حتی به فرزندم یادم دادم البته به کمک خانم ایرانمنش عزیز خواسته هایش در دسترس می نویسد واون قلب پاکش میگه مطمعنم انجام می شود ،،وبعد مدت کوتا بهش می رسد ،،استاد عزیزم دست مریزاد ،💪🙏👏.

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری