سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۲

امتیازدهی 4.85 از 5 در 52 امتیازدهی مشتری
(50 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

مراقبه و راه انجام صحیح مراقبه

از طریق مراقبه به شهود برسید

فعالسازی نیروی درونی از طریق مراقبه

تصمیم درست از طریق مراقبه

هدایت از طریق مراقبه

پرواز از طریق مراقبه

 

50 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۲

کیفیت
ریویوایکس
96%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

13 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • فاطمه خداوردی

    سلام خدمت استاد عزیزم و دوستان
    .من الان که این فایل مراقبه رو دیدم چنان آرامشی گرفتم که حساب نداره
    واقعا وقتی مراقبه رو انجام میدم لذت عمیقی میبرم روزای اول حسی نداشتم ولی الان دلم میخواد همش تو مراقبه باشم
    خیلی بعد از مراقبه ارامش میگیرم
    وقتی چند دقیقه ای ارتباطمون رو با دنیای بیرون قطع می کنیم و به اصل خودمون وصل میشیم
    واقعا ازخداوند و استاد عزیزم سپاسگذارم

    ۱۴۰۴-۰۷-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    به نام خدای من خدای شما خدای ما
    🌸به ناااااااااااام خداااااااااااا🌸

    عرض سلام و ادب استاد آگاهی ها

    ✍قسمت دوم دوره معجزه سلامتی
    پارت اول و دوم.

    بله این واقعا واقعیت داره که ما هر خواسته ای رو که میخوایم میایم و مینویسیم زود یا دیر به دستش میاریم.
    شاید از نظر بعضیا خواسته های ما کوچک باشن
    ولی ما واقعا اونها رو میخواستیم
    و روزی خواسته ما بودن
    حالا که به دستشون آوردیم
    باید قدرشونو بدونیم
    باید سپاسگزار باشیم
    و با سپاسگزاری داشتنشونو تمدید کنیم
    با سپاسگزاری باید از داشتنشون لذت ببریم
    با سپاسگزاری باید خودمون و داشته هامونو به روز رسانی کنیم.

    ✅مراقبه: یعنی استراحت دادن به ذهن.
    به آرامش رسیدن.
    وقت گذاشتن برای خود.

    استاد من خیلی دوست دارم مراقبه کردن رو هر روز انجام بدم حتی شده نیم ساعت
    و سعی میکنم موفق بشم
    و مراقبه کردن واسه من بشه یه کار روزانه
    چون با حرفایی که از شما شنیدم
    آدم واقعا به آرامش میرسه پس حس خیلی خوبیه
    شما خیلی قشنگ و با حوصله توضیح میدین.
    الان ساعت ۱۱ شب این فایلو برای دفعه دوم گوش میدم
    بعد اینکه کامل گوش کردم مراقبه انجام میدم.

    خدای خوب و مهربونم
    سپاسگزارم🤩
    آگاهانه و عاشقانه
    سپاسگزارم😍

    ۱۴۰۴-۰۳-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇮🇷
    IR

    به نام آنکه آفرید زمین را آسمان را دنیا را جهان را

    سلام استاد

    مراقبه یکی از بهترین نعمت هاست
    استاد عزیز ممنون که منو با مراقبه آشنا کردین

    به گفته شما مراقبه سبک های مختلف داره

    ولی بهترین سبک مراقبه سبک مراقبه ایه که شما آموزش میدین
    چون حالت خوابیده محاله به زودی خسته بشی و تایم مراقبه هر چی بیشتر بهتر

    فضای آروم و ساکت
    آهنک ملایم
    حالت دراز کش خوابیده
    اعضای بدن آزاد
    هندزفری
    تاکید در دو گوش برای نشنیدن کوچک ترین صدا
    در فضای آزاد باغ بیابان دشت
    در اتاق
    لامپ اگه امکانش هست خاموش باشه
    نورش پلک بسته رو حساس می‌کنه به پرش
    نفس آرام و عمق
    تا حدودی کنترل افکار

    متمرکز بودن به چشم سوم
    که بین دو ابرو کمی بالا تر قرار دارد
    گاهی
    متمرکز شدن به دم و باز دم نفس کشیدن

    آزادی و رهایی از هر نوع افکار
    آزادی و رهایی از کش گیره پنس
    هر چیزی که مو بسته ست
    آزادی از لباس جذب
    محل مراقبه صاف و نرم و هموار
    محل مراقبه معتدل نه سرد نه گرم

    چون ذهن ۲۴ ساعته در حال کار کردنه و هیچ دکمه خاموشی برای استراحت نداره
    مهم ترین ارزش مراقبه اینه که مثل دکمه خاموش میمونه
    در حالت مراقبه که قرار بگیری
    به چشم سوم که متمرکز بشی
    توجه کنی

    ذهن در حاله
    سکوته
    آرومه
    خاموشه

    و بلافاصله بعد از اتمام مراقبه روشن میشه و شروع می‌کنه به کار کردن

    پس برای مراقبت از ذهن
    و داشتن عمر طولانی
    و آرامش
    و سلامتی
    و شادی
    و مثبت گرایی
    و حال خوب
    و زیبایی
    باید مراقبه رو انجام داد

    ذهن ما هم مثل وسیله های برقیه
    با کار کردن داغ می‌کنه
    برای سرد شدنش
    روزی نیم الی یک ساعت مراقبه ضروریه

    😍🥳🤩
    🍃🌸🍃🌸🍃
    💚🩵💜

    ۱۴۰۳-۰۷-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام آنکه جان را فکرت آموخت
    جلسه دوم معجزه سلامتی امید وارم که حال همه با این دو جلسه خوب باشه مراقبه آشتی با نیروی درون ارتباط با خدای درون ، اتصال به نیروی لایتناهی
    تشخیص بین عقل و دل رسیدن به آرامش
    که رسیدن به تمامی موارد نیاز به تمرین وممارست دارد
    دوستی با طبیعت که متاسفانه به دلیل زندگی های امروزی از طبیعت بسیار دور شدیم و قدر آن را نمی دانیم.ریتم تنفسی ما بسیار مهم است که می توان از طریق کنترل تنفس یک مراقبه بهتر و با عمق بهتر داشته باشیم . به هر حال خداوند رو سپاس برای حال خوب امروزم خدای خوب و مهربانم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

    ۱۴۰۳-۰۳-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استادِ آگاهیها
    براستی که این فایل نیز در زُمره فایلها و گفتار بسیار با ارزش استاد بحساب میاید 👏
    موضوع مراقبه که سر منشاء آرامش و سبکبالی همچنین احساس نزدیکی به خداوند است و در زندگی هر فردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، توسط استاد بزرگوارمون توضیح داده شده است🙏
    واقعا تلاش در راه نزدیکی به خداوند ، آنقدر ارزشمند است که بنوعی قدرت و انرژی خارق العاده ای در انسان ایجاد میکند که حتی میتواند کیلومترها راه را فقط بخاطر انجام یک مراقبه چند دقیقه ای با شعف و خوشحالی بپیماید و نهایتا بتواند یک بیمار سرطانی در آستانه مرگ را نجات دهد! 💪
    به امید روزی که همانند استادمون بتوانیم به این درجه آگاهی برسیم که البته لازمه اش دقیقا پیروی از مسیریست که سالیانِ سال ایشان پیموده اند و امروز در قالب یک فایلِ بظاهر سفارشی ولی در اصل مفت و رایگان در اختیار ما شاگردان این بزرگوار قرار گرفته است 💕
    سپاس از این گفتار دلنشین و آرامش بخش 🙏🙏🙏💚💚💚

    ۱۴۰۲-۱۲-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود بر جناب استاد ضیاء و همه هم فرکانسیهای عزیز
    چند روزی هستش که فایل دوم رو گوش کردم و با مراقبه آشنا شدم .قبلا راجع بهش چیزایی شنیده بودم اما انجامش نداده بودم ولی همین چند روزی که با یادش گرفتم هر روز انجامش دادم فقط یک با تونستم تو طبیعت انجام بدم بقیش همش تو اتاقم انجامش دادم و کلی لذت بردم و جذبش شدم و هر روز سعی میکنم که انجامش بدم آخه وقتی مراقبه انجام میدم خیلی سبک میشم و یه آرامش خاصی بهم دست میده که تابحال نداشتم.وقتی مراقبه انجام میدم احساس میکنم دارن منو تشویق میکنن و هورا میکشن و این خیلی لذت بخشه و حس سرخوشی بهم دست میده و این کلی لذت بخشه.
    ممنونم از خانم ایرانمنش و جناب استاد که دستان انرژی یکتا هستن توی زندگی من و واقعا،واقعا ،واقعا زندگی من متحول شده.
    سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
    من به انرژی یکتا و نور هستی اعتماد دارم و جواب اعتمادم رو خیلی خوب و خوشکل در حال دریافتش هستم.

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان به دوستان عزیزم
    مراقبه .این فایل درمورد مراقبه ورهایی بود واینکه با انجام دادن این کار ما از قید وبند جهان مادی رها میشویم وپا را درون جهان معنوی درون خویش قرار میدهیم وبرای لحظاتی ارتباط روحی وقلبی ما باخالق جهان هستی برقرار میشود وصدای درون خودمان را میشنویم.ودر اینجا ما باید اتصالمان باقلبمان یکی شود تا الهامات را بشنویم .برای وصل شدن هم نیازی نیست که ما تلاش ومقاومت داشته باشیم بلکه در کمال آرامش باید درگوشه ای قرار بگیریم .من خودم چند وقتی هست که مراقبه را انجام میدهم وواقعا زمانی که اتصالم برقرار میشود حال واحساسم دگرگون میشود .اما برای اتصال باجهان هستی لازم است که اول اتصال باخودمان یکی شود وخودمان را از هرچیزی که ما راسنگین کرده جدا کنیم والبته این کار رفته رفته وبه آرامی انجام میشود ونیازمند تلاش درحین داشتن آرامش است.وما تنها در این مسیر باید به صدای قلبمان واحساساتمان توجه کنیم وصدای ذهن ومنطق خودمان را خاموش کنیم.

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام درود.
    هر بیماری و هر تضاد یک دلیل داره و ما تا اون ریشه و علت رو پیدا نکنیم و برطرف نکنیم .درست نمیشه و هر بار از یک جا سر باز میکنه.اتفاقات هر بار جوری ظاهر میشن،و دعوت کننده اون اتفاقات خود ما هستیم درسته ما تضاد ها رو دوست نداریم و فکر میکنیم که دعوتشون نکردیم اما قانون اینجوری نیست همینکه ما با دیگران در مورد اتفاقات ناخوشایند صحبت کنیم یا تو مجالسی بشینیم که در موردش صحبت میکنن یا پیگیر خبر های بد و ناخوشایندیم اینها همه باعث دعوت تضاد ها میشن،سعی کنیم آگاهانه ورودی ها رو کنترل کنیم…
    من قبلا همیشه از نظر ثروت خیلی آگاهی پایینی داشتم و دیدگاه منفی داشتم و همیشه مشکلات مالی زیادی رو تجربه میکردم اما الان اونقدر مواظب هستم و آگاهانه رفتار میکنم که خداروشکر پشت هم خواسته هام برآورده میشه و از نظر مالی دیگه تضادی ندارم.در هر زمینه ای به همین صورته که باید آگاهانه مواظب ورودی ها و حرف هایی که میزنیم باشیم.سپاس از استاد عزیزم

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز

    فایلی بینظیر،یه فایلی که باید درک بشه با دلت ،با روح و روانت ؛با قلبت، اینکه هوشیار باشیم که بین عقل و دل به صدای کدوم یکی گوش بدیم…اینکه هرچی حست بهش خوبه همون کار بکن…اینکه راه خودت را برو کارت به کار بقیه نباشه و ووووووومراقبه ،مدیتیشن ؛اتصال و هر اسم دیگه ای که میگن…..
    امروز چهارم تیرماه ۱۴۰۲ من مهتاب اینجا مینویسم که خودم یادم بمونه که به خودم چه تعهدی دادم که توی این مسیر تا زمانی که نفسم هست باشم و ادامه بدم ؛اینکه اینقدر مراقبه را انجام بدم تا اون لرز تا اون اتصال تا اون سیاهی تا اون سبکی و بی وزنی را حس کنم باید برای منم بشه و میشه😍
    استاد سپاس برای همه خوبی هاتون و وحود پاکتون.🌹🌹🌹

    ۱۴۰۲-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    در فایل قبل استاد در مورد گوش کردن و عمل کردن به احساساتمان صحبت کردند.و در این فایل به چگونه فهمیدن ندای درون و درک احساساتمان صحبت کردند.
    با مراقب بودن ورودی ها میتوانیم به این درک برسیم و چگونه آرام کردن ذهن که به وسیله مراقبه صورت میگیرد،مراقبه در هر دین و آیین هم تاکید شده و هر پیامبر به شیوه خودش مراقبه انجام می‌داده ولی اصلی ترین پایه و اساس هر مراقبه حضور در لحظه حال و حضور آگاهانه در لحظه می‌باشد تا ما بتوانیم به افکار گذشته و ترس های آینده غلبه کنیم.
    سپاس بابت آگاهی های این فایل

    ۱۴۰۲-۰۳-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤️❤️❤️❤️

    مراقبه واژه ای زیباست و پر معناست، یعنی مراقبت از خود ، از خودی که ناخودآگاه آن را
    دور انداخته بودیم و باهاش قهر بودیم .🥰🥰
    اما من از طریق این سایت با خودم با درون خودم با خدای خودم آشتی کردم.
    و اما مراقبه ، با مراقبه کردن روزهای اول هیچ چیز خاصی را دریافت نمیکردم .💝
    اما با ماندن در مسیر و زندگی کردن با فایلها همواره هر روز دریچه روشنایی و آشتی کردنم باخدای خودم و درون خودم بیشتر و بیشتر باز میشد.
    شاید باورش برای شما سخت باشد که بهتون حق میدهم من هم اوایل شنیدن این حرفها و باور کردن قدرت شفای درون انسان و اینکه بدن ما خودش داروخانه ای است برای درمان دردهایمان سخت بود .🌺
    هرچند زمانی شروع میکنی به آشتی کردن و صلح با درونت در واقع با کنترل افکارت و فرستادن فرکانسها و انرژیهایت به هیچ عنوان دچار درد و بیماری نمیشوی.
    ولی اگه ذهنت گریز بزنه و دچار چالش بشی
    و افکارت و کنترل نکنی دچار درد میشی.
    مثل اتفاقی که برای من افتاد.
    و گردن درد شدیدی داشتم. به حدی که منی برای رفتن به دکتر مقاومت شدیدی دارم نوبت دکتر گرفتم و خانوادم مسخرم کردن که تو هم بالاخره رفتی سراغ دکتر….
    دردم گرفت ، و آموزشهای استاد رو انجام دادم .
    و روز بعد به صورت ناغافلانه در اینستاگرام یه پست دیدم که عنوان پست ((درمان گردن درد در طب چینی ))
    و دو حرکت را آموزش داد و گفت : دمنوش بابونه و اسطوخودوس میل کنید .
    و روز بعد قبل از رفتن به محل کارم رفتم مارکت و تی بگ بابونه خواستم . باز یه ندای درونی به من میگفت :خودت هم برو پشت قفسه ها.
    و رفتمممم. یه بسته دیدم که ترکیبی بود و نوشته بود آرام بخش و دارای ترکیبات : بابونه و اسطوخودوس و بهار نارنج و به لیمو و گل گاوزبان بود .
    و تهیه کردم و میل نمودم.🥰🥰🤗🤗
    و الان بدون دکتر در سلامتی کامل به سر میبرم.
    😊😊😊😊😊❤️❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۲-۰۲-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۲-۰۳-۱۶

      به نام خالق زیبایی ها ❤️❤️❤️
      درود بر خانوم توکلی عزیز،امیدوارم عالی باشید
      چقدر قشنگ هدایت شدین به سمت اون چیزی که جسمتون نیاز داشت واقعا یکی از قشنگی های این مسیر همین هدایت های قشنگش هست که از طریق حس ها مسیر درست رو پیدا می کنیم، بقول استاد،حس های بهترین راهنمای زندگی ما هستن،قبل ورودم به مسیر مثل عموم جامعه میگفتم برای انتخاب یک مسیر و یا برای انجام یک کار باید از افرادی متخصص مشورت گرفت در صورتی که اون افراد بر اساس تجربیاتشون مشورت میدن اما حالا به این درک رسیدم که همه چیزایی که بهشون احتیاج داریم درون خودمون هست چون ذهن شلوغ و اندیشه های خلافی داشتیم دسترسی به این منبع بیکران نداشتیم و باز هم یکی دیگه از قشنگی های این مسیر شگفت انگیز اینه که ذهن رو خلوت میکنه از هر ناپاکی،درون رو شستشو میده و مثل آب چشمه زلال میشیم اونوقت میبینیم و حس میکنیم اون نیروی شگفت انگیزی که ما رو هدایت میکنه به سمت بهترین ها ،بهمون مشورت از هر طریقی،خداروشکر که روز به روز در حال آگاه تر شدن هستم برای رسیدن به این منبع لایتناهی که خود خداست،زندگی آگاهانه خییییلی قشنگه 😍😍😍😍 همین که بدونی داری کجا میری بدون اینکه سردرگم باشیم این یعنی ی دستاورد خییییلی بزرگ، خوشحالم که دوستانم در این مسیر به شکل شگفت انگیزی در حال رشد و پیشرفت هستن، تشکر از استاد نور عزیز🪴

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    این فایل بسیار آگاهی دهنده وزیبا بود درمورد مراقبه صحبت کردین واینکه چطوری می توانیم از طریق این حس فوق العاده با خداوند ارتباط بگیریم ، وآرامشی که ازطریق مراقبه بدست می آوریم کل روز ما رو می سازد .وچقد رالان این حس زیبا رو راحت درک می کنم وخوشحالم که ازشما مطالب وآگاهی های زیادی می گیرم ، درجایی گفتین که وقتی مراقبه رودرست وهر روز انجام می دهیم می توانیم از اتفاقات آینده برخوردار باشیم خیلی جالب بود سه شب پیش خوابی رو دیدم ودرخواب از اتفاق روز بعد باخبر شدم ، درخواب دیدم که مهمان دارم ویکی از مهمانان دفتر یادداشت ها وآگاهی های هرروزم رو برداشت وخواند درخواب خیلی عصبانی شدم که چرا بدون اجازه دفترم روبرداشتن ، ودقیقا روز بعد یکنفر دفترم رو برداشت وخواند ، اول یاد خوابم افتادم وباخودم گفتم چقدر جالب من این لحظه رودیدم وخیلی برایم هیجان انگیز شد واصلا عصبانی نشدم چون چیزی رو دیدم که ازقبل درکش نمی کردم ،واین جمله که اشتیاق به مراقبه راههای میان بر رو برای تو باز می کند .خیلی دوستش داشتم
    ممنون بابت این فایل زیبا

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدائی که در همین نزدیکیست
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    مراقبه ، عبادت خالصانه بدون هیچ قید و شرط و اجباری ، از خود بیخود شدن و با خدای خود خلوت کردن چه زیباست و بهترین لذتی که میشه تصور کرد 💚
    من هر روز و هر شب به نیت مراقبه و اتصال به معبودم ، آماده مراقبه میشوم اما هنوز آنطور که دلم آرزوشو داره و استاد و دوستانم میگن ، تجربه نکردم ولی همون چند مرحله اتصال کوچک ، منو بشدت مشتاق این عبادت خالصانه کرده است و منو به اوج سبکبالی و لذتِ رها شدن رسانده و چقدر سالیان طولانی در بی خبری خدای خودمون رو دور از دست و وصال او را تحت شرایط بسیار دشواری و حتی ناممکن تصور میکردیم !!🌿💚🍀
    دیشب مراقبه را بیاد استاد ضیاء عزیزم انجام دادم و تصویر زیبای این انسان خوب را تجسم کردم حال خوبی دارم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
    🙏🙏🙏❤❤❤

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام به استاد مهربانیها ❤️
    این فایل در مورد مراقبه که از بهترین حالتهایی هست که میتوان به ندای درون و حسها و خداوند نزدیک شد ،انقدر خوب و لذت بخش هست که گاهی اوقات دلت نمیخواهد از مراقبه بیرون بیایی،با مراقبه صدای قلبمان را واضحتر میشنویم و حسها ما را راهنمایی میکنند .(البته زمانی که به حسها توجه کنی و عمل کنی).
    بعد از مدتی که مراقبه انجام دادیم الهامات و حسها قویتر میشوند و نیرویی از تو محافظت میکند .
    من زمانی مراقبه میکنم همه دنیا برایم زیبا میشود ،به حدی که خدا را در زیباییها میبینم ،و حسم و برخوردم لطیف میشود و خدا را در وجودم حس میکنم ،و ارامش وجودم چند برابر میشود .✳️
    ممنونم استاد که هستین ❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    مراقبه یعنی رسیدن به لحظه حال و حضور در آن لحظه و در پی آن رسیدن به خود خدا…..
    مراقبه صورت های گوناگونی دارد.می توان در جای خلوت در سکوت رسید به اصل و در پی تکرار این موضوع میتوان در طول روز هر لحظه در مراقبه بود.و آگاه بود که چه رفتاری داشته باشیم چگونه با دنیا برخورد داشته باشیم و زمانی که تضادی به وجود می آید اگر در مراقبه باشیم آنی و در لحظه میتوانیم آنرا پشت سر بگذاریم و رشد کنیم.
    مراقبه یعنی اینکه هیچ چیز و هیچ کس نتواند تو را از اصل خودت جدا کند.
    ممنون استاد بعد از شروع این تمرینات بهتر میتوانم در لحظه حال حضور داشته باشم و آگاه باشم.
    سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ،⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    💗💗مراقبه یعنی مراقبت کردن خود در لحظه است💗💗
    با مراقبه به نیروی اصل و مرکز کاینات و انرژی هستی متصل میشیم .
    همان نیرویی که تو را خلق کرده و تو را اشرف مخلوقات قرار داده است و به شکل شگفت انگیزی با دوست شدن با خودت میتوانی به اون وصل بشی به همین راحتی .
    هر چه باعث رنجش و دردت میشود از می‌برد حذف کن و به نشانه های که حالت را بد میکند آگاه باش که اینها مأمورانی هستند که باید مسیر زندگیت رو کج کنی .
    تا به سلامتی کامل و خوشبختی بی حد و اندازه دست پیدا کنی.
    برای رسیدن به این درجه راحت‌ترین و زیباترین و سریعترین مسیر مراقبه است .
    مراقبه یعنی اتصال به نیروی پنهان و خدای کل .
    وقتی خود را جزیی از نور مطلق و کل هستی میبینیم و یواش یواش به این حقیقت آگاه میشویم که جزیی از خدا هستیم چون اشرف مخلوقات هستیم در نتیجه با ادامه دادن مسیر آگاهی و ادامه و ادامه و ادامه دادن مراقبه و وصل شدن میتوانیم مثل نور کل عالم را روشن کنیم .
    و کارهای غیر ممکن را انجام دهیم ، معجزه خلق کنیم .
    مراقبه راه رسیدن به آرامش و خودشناسی و آگاهی های در لحظه است .
    مراقبه رسیدن به درون خود است.
    چه زیباست این سفر و ملاقات با خود واقعی مان ، و در واقع میتونی بفهمی که بهترین دوست و رفیق و همراه تو کسی نیست جز خود واقعی ات .
    چه زیباست دوستی با خود و با خود رقصیدن و آشامیدن و خوردن و لذت بردن و نور شدن .
    مرسی استادددددددددد که منو به سفر ناشناخته و شیرین درونم بردین و آگاهم کردین به درون خودم .

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    سپاس از شما برای این فایل ،مراقبه اتصال وصل شدن یکی شدن ،به قول مریم جون خدا شدن
    من هنوز نتونستم چیزی درک کنم از مراقبه ،ولیکن دارم ادامه میدم و از شما متشکرم که مثل یه دوست دلسوز پشت و همراه مایید و مطمئنم منم وصل میشم منم تجربه میکنم مثل بقیه دوستان…..همین آرامشی که دارم میگرم از مراقبه ها همین کلی ارزش داره….
    سپاس استاد🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    پارت دوم از فایل دوم دوره معجزه سلامتی مرا به سفری درونی برد!
    سفری از خود به خود
    سفری از برون به درون
    سفری در خود، در خویشتنِ خویش
    سفری از دغدغه ها به سوی آرامش
    سفری از نادانسته ها به سوی آگاهی
    سفری از تردید به سوی یقین
    سفری از ابهام به شفافیت
    سفری از ترس به خدا

    و چقدر زیبا بود این سفر
    وقتی از خود بیرون آمدم و در خود سفر کردم به “او” رسیدم
    او که از من بود و من که از او
    او که در من بود و من در بیرون از خود به جستجویش بودم
    او که با من بود، هر ساعت، هر دقیقه، هر ثانیه
    او، خودِ من بود و من، خودِ او
    و من و او با هم یکی بودیم
    و چه زیبا بود این “یکی شدن”

    یکی شدن
    گم شدن
    هیچ شدن
    حل شدن
    ما شدن
    خدا شدن!

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۲-۰۳-۱۶

      و چقدر قشنگ است رها شدن، لذت بردم از این رهایی مریم عزیز،انگار که نیستی در این عالم،پا روی زمین میزاری اما در حال پروازی،پرواز بسوی خدا،بهترین و شگفت انگیزترین سفر،سفر به درون خودمون هستی سفری که خود واقعی مون رو پیدا می‌کنیم و می‌شود یار همیشگی ما،لذتی که این سفر داره هیچ چیزی توی این دنیا نداره اینجا سرزمین لحظه های قشنگه،لذت میبرم از خوندن دیدگاه های ناب دوستانم😍

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    مراقبه یکی از کلیدهای ارتباط ما با خداوند یکتاست
    مراقبه راهی برای وصل شدن ما به خدای درونمان است
    مراقبه روشی برای آشتی کردن با خودمان و صلح درونی ماست
    مراقبه راهی برای بدست آوردن است و همچنین از دست دادن!
    از دست دادن همه افکار، از دست دادن عقل، از دست دادن منیت ها، از دست دادن ذهن و خاموش کردن آن
    و سپس بدست آوردن خودِ واقعی مان و ارتباط با او
    مراقبه فرصتی برای تماشاست، فرصتی برای نگریستن، مشاهده گر بودن، فرصتی برای آغاز، تولد، فرصتی برای نو شدن، فرصتی برای طهارت روح
    مراقبه مجالی ست برای دیدن خود، از خود در آمدن و به خود رسیدن!
    آری از خودِ مادی در آمدن و به خودِ معنوی رسیدن!
    مراقبه به ما مجال می دهد که اندکی بی خویشتنِ خویش شویم و به آن خویشتن آشنای ازلی خود متصل شویم!
    مراقبه یعنی رهایی از “من” و پیوستن به” ما”
    مراقبه یعنی “آن” شدن
    مراقبه یعنی “هیچ” شدن
    مراقبه یعنی گذشتن از همه داشته ها، دغدغه ها، آشفتگی ها
    مراقبه یعنی دل کندن از همه چیز ، حتی از زمان و مکان
    مراقبه یعنی بی نهایت شدن، نامتناهی شدن، پیوستن به ابدیت
    مراقبه یعنی با روح یکی شدن، اصلا خودِ روح شدن، خودِ خدا شدن و در او حل شدن!

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق یکتا ..درود فراوان .به استاد عزیزم ،❤️❤️❤️.اکنون من به خداوند قادر بلند مرتبه توکل میکنم .چون مطمعنم که این بینش نامحدود برای همه ساکنان زمین ودر همه موارد هدایت گر است …اکنون میدانم وباور دارم که خداوند بر همه کارهای من ناظر است ومرا راهنمایی میکند .از همین الان با صراحت می‌گویم که خداوند همیشه پشتیبان من است .اکنون میدانم که تمام کارهایم با حضور تاثیر گذار خداوند کنترل می‌شود میشوند .تمام انگیزه های من الهی وحقیقی هستند .اوست که قادر متعال ودانای بی رقیب ..خودش میداند که چه طور باید انجام شوند ..زندگی من بخاطر عشق خداوند هدایت میشود ..خداوند هدایت گر من است و بهترین پاسخ ها را میدهد من در امن ترین جا هستم .که همانا آغوش امن ومهربان خداوند است ..الهی سپاس برای خلوت با خداوند ومراقبه ..سپاس استاد

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود فراوان به استاد مهربانی ها ،🌷🌷افرادی که در خانه ی خداوند شکفته می شوند ،در همه جا قابل احترام هستند .من کاملا آرام وراحت هستم .قلب وذهنم به خاطر روح الهی ،زیبایی وحقیقت انگیزه کافی دارند .من حضور خداوند را در وجودم احساس میکنم و همین موضوع موجب آرامش و رضایت من میشود .اکنون خود واقعی من در حال تشکیل آرامش ،یکپارچگی وسلامتی در جسم واعمال من است .من در اعماق وجودم از حضور خداوند مطلع شده ام ،من میدانم که برترین آفریده ی خداوند. هستم .همان مسیری را برای خودم انتخاب میکنم .که خداوند هم آن را تایید کرده است .من میدانم که بدنم خود به خود حرکت نمی کند بلکه برمبنای تفکرات واحساسات من رفتار میکند.من اکنون با بدنم حرف میزنم ..ساکت باش وارامش داشته باش .بدنم هم از من اطاعت می‌کند.من این شرایط را درک میکنم .وان را مانند یک قانون الهی پذیرا هستم .از الان من تمام توجهم را از جهان فیزیکی برمیدارم ودر وجود خودم تمرکز میکنم .چون خداوند در وجود من است .من برای هماهنگی ،سازگاری ،سلامتی ،وارامش مراقبه میکنم .من همه ی این موارد را به خاطر حضور خداوند در وجودم احساس میکنم .من کاملا آرامش دارم جسم من معبد خداوند است وخداوند متعال در این معبد حضور دارد ،اکنون می خواهم تمام جهان در مقابل حضور خداوند سکوت کنند ..سپاس از استاد بزرگوار.

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق مهربانی درود فراوان ،♥️♥️.امشب میدانم که خوشبختی یعنی رشد ذهن .جسم وکارهایم موفق میسازد .همیشه دستورات الهی را به یاد خواهم داشت تا سلامتی .ثروت ومسیر معنوی خود را پیدا کنم .هر وقت که نیروی احیای خداوند را در درون خودم حس میکنم .تمام ذرات وجودم شاد می شود .همین الان احساس می کنم که نیروی الهی در بدن من در حال بهبود است .حالا می توانم نیرو .قدرت وزندگی را در درون خودم احساس کنم .رفتار یا تخصص من ..تنها یک کار معنوی است …چون من کارها ورفتار خودم را به فرمان خدا انجام می دهم .سعاتمند هستم .هم اکنون وجودی معنوی وکامل رادر درون خودم احساس می کنم .این وجود بر تمام جسم .،ذهن وکارهای من احاطه دارد .به خاطر داشتن یک زندگی با نعمت های زیاد وشاد ،سپاسگزار هستم ..

    ۱۴۰۱-۰۵-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست درود فراوان به استاد مهربانی ها ..
    خدای خوب ومهربانم آگاهانه وعاشقانه دوستت دارم ..چقدر این جمله قشنگ وپر معناست ..چقدر مراقبه انسانی که روحش مریض رو آروم می‌کنه ..چقدر قشنگ وصل شدن به معبود بی همتا ..چقدر حس پرواز قشنگه ..پرواز کردن به سوی آفریننده ی عشق ..‌‌ازخود بی خود شدن ورسم عاشقی را یاد گرفتن ..معبودی که روزی ازش میترسیدی ولی الان دوستانه کنارت حسش می‌کنی وترو در آغوش می‌کشد. …

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️

    عجب فایل پر از انرژی و پر از نوری است این فایل .
    اتصال به خود اصلیمان چه قدر لذت بخش است.
    لذت بردن از لحظه ی حالمان خود دلیلب بر اتصال است .
    توجه به حسهایمان ، امروز یک نتیجه از خانم مرتضوی عزیز رو شنیدم و اونقدر ترغیب شدم بلافاصله اومدم سرغ این فایل و با حرفهای استاد به نوعی مراقبه میکردم . لحن و صدای استاد پر از انرژی است و با فایلهای دیگه فرق داره .
    یک لحظه یه نور صورتی رنگ دیدم ، خیلی جالب بود برام .
    و ابتدای فایل استاد گفتن همین که با نیت پا درون مراقبه بزاری خودش میاد .
    و نکته جالب اینکه در یه تصمیم دوتا حس در درون انسان ایجاد میشه یکی قلبیه و یکی عقلی . اونی که حال دلت وقتی بهش فکر میکنی خوبه اون تصمیم قلبیه و اونی که عقلت میگه برو اونطرف و حست باهاش خوب نیست و دلشوره میاره، اون عقلیه .
    مراقبه یا همان نقطه ی اتصال ، درست همان نقطه ی وصل شدن روح و تمام وجود و کمال توست به ان منبع انرژی و نور لایتناهی و ابدی .
    و وقتی اتصال کامل برقرار بشه در واقع به آن منبع انرژی و نور خورشید و لایتناهی وصل شده ایم و جزیی از کل شده ایم .
    یعنی ما خورشید واقعی شده ایم و زمانی خورشید شوی کل جهان هستی برایت روشن میشود و تو از عالم شهود و غیب به روشنی اطلاع حاصل میکنی چون تو جزعی از کل شده ای و به صورت کامل متصل شده ای .
    و در دل روز هیچگونه مخفی کاری و پنهان کاری وجود ندارد .
    امید که روزی همه به خورشید بزذگ معرفت دست پیدا کنیم 🙏🙏🙏♥️♥️♥️

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    با سلام و عرض ادب
    خداوند رو شاکرم که موفق به گوش کردن جلسه دوم قسمت اول شدم و اینکه هر کدام از ما نیروی هدایتگری دارد که باید به اون توجه کند و استاد عزیز شما فرمودید که اینها درک من است یه سوال آیا هرکس درک خودش را در این زمینه دارد؟؟ در مورد چشم سوم و اینکه پیشگیری آینده فرمودید نمیدونم چطوری توضیح بدم گاهی اوقات این پیشگویی خیلی ریز برای من اتفاق افتاده شاید بیشتر روی موضوعات منفی بوده مثلا گاهی لوقاترمی دونم کسی می خواهد بمیره دلی نمی دونم چه کسی تا اینکه بعد از چند وقت خبر مرگ کسی به من می رسه چه دور چه نزدیک شخص رو نمی دونم کیه ولی می دونم کسی خواهد مرد و من از این احساسم می ترسم و چندین بار بخدا گفتم خدایا من نمی خواهم از آینده خبر دار بشم و سعی کردم این حس رو از خودم دور کنم و بی‌صبرانه منتظر شروع مراقبه می باشم

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خدای مهربان.
    سلام و درود مراقبه یعنی وصل شدن به خدایی که بینهایت است مگر میشود به خداوند متصل شد و انرژی نگرفت مگر میشود متصل شد و دگرگون نشد.
    مراقبه یعنی تک تک سلول های جسم و روحت سرشار شود از حضور خداوندی که آخر عشق و محبت است.
    خدایا تورا سپاس که فرصت درک و پذیرش خود را نصیبم کردی فرصت به آغوش کشیدنت و درکت را.
    استاد عزیز ممنون بابت توضیح کاملتون و این فایل زیبای مراقبه.

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ،،سلام به مهربان ترین استاد دنیا ،😍😍ممنون از تمام فایل های ارزشمند تون الخصوص قابل مراقبه که آگاهانه وعاشقانه با خدای مهربانم حرف میزنم وسپاسگزاری میکنم وازدرونم وبا تک تک سلول های بدنم احساسش میکنم ،،استاد عزیزم این فایل مراقبه رو که هرمز صبح قبل از رختخواب بلند شم وشب موقع خواب انجام میدم ،،واقعا چقدر لذت بخش ودیگر شب ها کابوس نمی‌بینم وخوابی آرام دارم ..وچقدر نعمت های بزرگ خداوند در زندگی ام جاری شده .واقعا خدا رو شکر میکنم واقعا جا داره دست شما ببوسم ممنون استاد عزیزم

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام ایزد منان ،🌷سلام ودرود. به بهترین الخصوص استاد عزیزم ،مراقبه یعنی از خود بی خود شدن ویکی شدن با خدای مهربانی ها ،،امروز کمی انرژی افت کرده بوده می‌دونم از کجا نشأت گرفته ،،چند روز پیش دخترم یه هو خون دماغ شد جوری چند ساعت بند نمیومد استرس وجودم گرفت ..وپیش پزشک بردمش گفت باید بستری بشه ،،بستری شد حتی شکر خدا تمام آزمایشات خوب بود ،ولی انگار باید اون اتفاق می افتاد ،،تا من باز به خودم بیام که در مقابل تضاد ها ،،چقدر طاقت دارم وایمان ولی اشک هایم بی جهت سرازیر شده بود دست خودم نبود ،،خونه ی پدرم بود م اونجا اصلا حالم بدی داشتم چون کلا انرژی منفی خونه ی پدرم فراوان اصلا آرام نبودم ولی قرار بود چند روز بمونم ،،ولی دلم خونه ی خودم بود میگفتم کاش برم خونه ی خودم تا حالم خوب بشه ،،ولی با خون دماغ پی درپی فرزندم دیگر گفتم باید بخاطر امکانات درمانی به شهری که ساکن هستم بیام ساعت نه شب ماشین برداشتم همراه پدرم به سبزوار رسیدم دقیقا نرسیده به سبزوار خون دماغش بند آمد ولی برای دلخوشی خودم. بیمارستان بردم وگقتم باید آزمایش بگیرین خیالم راخت بشه ..وتمام آزمایشات خوب بود وترخیص شد ولی من به خونه ی خودم رسیدم حال دلم آروم بود خیلی آروم ..دیگه از اون انرژی منفی خبری نبود ،ومن خون دماغ دخترم باعث شد برگردمم خونه ی خودم ومجبور نباشم چند روز اونجا با اون همه انرژی منفی رو تحمل کنم ..دیگه اونجا بود فهمیدم بعضی موقع ها برای اینکه به خواسته ی قلبی به آرامش برسیم باید تضادی رو پشت سر بزاریم ،،،رسیذم خونه رفتم سجده کردم واشگ های خوشحالی میرختم که چقدر آرامش داشتم ،،واز خداوند تشکر کردم ،خدایا شکرت بخاطر اینکه در همه حال حواست به من است ،،

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    استاد
    سلام
    من وصل شدم و نمیدونم چه جوری این حس و حالمو بگم .من نمیدونم به بقیه چی بگم چون باور نمیکنن . مسخره ام میکنن .
    ولی شد ……
    عذر خواهی من و بپذیرید که جز به جز ماجرا رو میگم .🙏

    عموی همسرم ۹۰ سال دارند و خیلی من و دوست دارند.
    و این دوست داشتن اصل و نکته کلیدیه این ماجراست .
    چرا که همه چی از دوست داشتن و عشق به وجود می اید .
    ایشون بیمار شدن ، دل درد و تب لرز شدید .
    من ظهر از اداره اومدن براشون سوپ بوقلمون درست کردم .
    شب براشون بردیم . تو حالت بیماری ، خودشون گفتن : سوپی که سحر خانم درست کردن و برام بیارین .
    من رفتم تو اتاق کنارش نشستم و چراغ خواب روشن بود و چشامو بستم و رو صندلی مراقبه کردم .
    ایشون هم با عشق سوپ و میخورد .
    من اون لحظه وصل شدم و حاله ای از انرژی از درونم به سمتشون انگار فرستاده میشد . حس عشق و حس عالی و خوبی اونجا حاکم شده بود .
    حال عجیبی داشتم .یه ندایی میگفت خوب شدن .
    همه خوشحال بودیم و انرژی فوق العاده ای اونجا بود .
    اومدم بیرون به پرستارشون که در حال شستن بلدرچین بودن ، پیشنهاد دادم که بزارین من براشون درست کنم .
    اومدم خونه خودم و ابگوشت بلدرچین گذاشتم با بهترین حس و حال .
    صبح یه حسی گفت ابگوشت که امادست سر راهت ببر بده دم در خونشون .
    خلاصه بردم دادم به پرستار خونشون و بنده خدا کلی تشکر کرد .
    ظهر هم اومدم خونم با ماهیچه یه ابگوشت درست کردم .
    عصر رفتیم سر زدیم بهشون .
    استاد عالیییییییی بودن هیچ اثری از هیچ درد و بیماری و تب و لرز و دلدردی نبود .
    پزشکا میگفتن یا کروناست یا اپاندیسه حتی ازمایشات هم نشون میداد که گلبولهای سفید خون به شدت کاهش پیدا کرده بودن .
    ولی بعد از اون شب هیچ اثری از بیماری نبوددددددد .

    خودم باورم نمیشد .
    میگفتم چی میخوای بگی
    به کی میخوای بگی
    همه مسخرت میکنن
    میگن یه غذایی برده چه قدر از خودش میاد
    ولی به خدا اونشب یه اتفاقی افتاده بود نمیدونم چی ولی من حضور خدا رو حس کردم .
    البته نعمتهای خدا رو هم با عشق و حس خوب من درست کرده بودم .
    تا دیروز که آرسس پسرم حالش بد شده بود و بالا میاورد و دل درد بود .
    گفتم به خودم ، خوب اگه راست میگی دوباره امتحان کن .
    بچه خودتو خوب کن .
    وصل شو… .
    ظهر اومدم خونه و خواهرشوهر خونه ام بود و بچه ام که حالش خوب نبود.
    هیچ تندی با کسی نکردم ، و ناهار بقیه رو دادم و با بچم داخل اتاق تنها بودیم .
    غروب دوتایی تنها شدیم و همه بیرون رفتن .
    گفتم خوب اگه راست میگی الان امتحان کن . و از خدا بخواه که بچه خودتو خوب کنه ، تو که اعتقاد داری هیچ بیماری و هیچ بدی و ناراحتی با سرشت ما هم خونی نداره .
    شمع روشن کردم و موسیقی ملایمی گذاشتم .
    و جملات مراقبه رو با تمام وجود میگفتم .
    پاهای فرزندمو ماساژ میدادم و جالب بود که اون هم به شکل عجیبی به صورت من خیره شده بود انگار اونم با چشماش داشت خدارو سپاسگزاری میکرد و از خدا به خاطر نعمت سلامتیش تشکر میکرد .
    استاد شددددددد آرسس خوب شد ، .
    اروم شد . دلدردش ساکت شد . وای وای عجیب بود .
    براش یه کم کته با زیره درست کم بعد از ۲۴ ساعت چندتا قاشق خورد .

    الان هم مراقبه بودم یهو پا شدم نمیدونم چی شد اومدم و شروع به نوشتن کردم .
    چون میدونم فقط شما استاد عزیز و دوستان عزیزم حال و هوای من و میفهمین …….
    نمیدونم واقعا به قول استاد عزیز یه وقتهایی همزمانی بعضی اتفاقات باعث میشه. که احساس سرخوشی و قدرت کنی و به راهت بیشتر اعتماد کنی .
    وقتی کامنتهای دوستان عزیزم را میخونم و یه حس مشترک اینجا جاری است ، حسی از جنس عشق ، حسی از جنس خدا ، حسی از جنس خداپرستی ، حسی از جنس یگانگی ، که همواره تمام این حس و حالهای جاری در میان کامنتهای این دوره ی فوق العاده را مدیون استاد عزیزم هستم .
    که با فایلهای پر از آگاهی و هوشیار کننده شان باعث شده اند که این رود پر از حس خوب و عشق در میان ما جاری شود .

    سپاس ،سپاس ، سپاس ❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبا
    سلام ودرود خدمت استاد خوبم
    شنیدن ودرک مراقبه یکی ار بهترین تجربه های زندگی ام بود آرامشی که سالها نداشتم ونمی فهمیدم ازکجا می توان بدست آورد
    الان یکماه است که مراقبه می کنم اول کمی سخت بود وغیرقابل درک
    تقریبا یک هفته پیش بود که برایم مساله ای بوجود آمده بود درموردیکی از نزدیکانم
    یک حس خشم بین من وپدرم بود چندسال که ازدست هم ناراحت وخشمگین هرکدام به نوعی دیگری رومقصرمی دونست
    خواسته ای روباتمام وجودم ارسال کرده بودم ازصمیم قلبم خواستارعشق به پدرم بود ولی خشم مانع از این حس شده بود وحتما این خواسته رو پدرم هم داشتن
    بافوت یکی ازنزدیکانم ومساله ای که بین بچه ها وپدرشون بوجود اومده بود بچه ها پدرخانواده رو مانع خوشبختی مادر والان مسئول مرگ مادرشون می دونند همین مساله باعث ترک پدرشون شده وازخانه بیرون اومدند وجدازندگی می کنند این مساله درپدرمن هم نگرانی ایجادکرد طوری که دچاریک استرس شدید شدند
    ازمن سوال کردند که چرا بچه ها ازپدرشون جداشدند من به ایشون گفتم چندسال باحرفهاشون اونها رو آزار می داده واونها هم خسته شدند از خانه رفتند این حرف من پدرم رو به فکر فروبرد چون دقیقا ازصبح شروع کرده بودند به غرزدن و …………………………من که ازخانه پدرم برگشتم بعدازشام ایشون حالشون بدمیشه وخیلی ناراحت شروع می کنند به گریه وخودشون رو زدن که شماهم میخواین من رو ترک کنید و………………………
    شب که من این رو فهمیدم سریع یک مراقبه انجام دادم ودرمراقبه این جمله تاکیدی رو می گفتم می بخشم ورها می کنم همه چیز را
    برای اولین بار بود که حس کردم اتصال برقرار شد حال عجیبی بود حس خلا وبی وزنی احساس می کردم از تخت جداشدم وحالت پرواز دارم
    اولش ترسیدم سعی کردم چشمانم رو بازکنم چون فکرمی کردم کهداره روح از بدنم خارج می شه ولی بعدگفتم خدا درون توست ومراقب
    ادامه دادم به مراقبه چیزی رو تجربه کردم که وصف ناپذیر بود.الان که دارم این کامنت رو می نویسم باتمام وجودم حس رهایی وبخشش رو تجربه کردم وازصمیم قلب
    پدرم رو دوست دارم واین عشق ومحبت رو نتیجه شرکت درکلاس های استادم می دونم و به آرامشی رسیدم که این همه سال نداشتم حس عشق به همه ی انسانها واطرافیانم
    خداروشکر می کنم که این مسیر درست رودرسرراهم قرارداد.
    استاد سپاسگزارم بابت این همه درس وآگاهی

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷

    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک نمیدونم چرا به دلم افتاد این الان بنویسم…همون حس، همون به دلم افتاد،همون صدای قلب ،ندای درون
    استاد به جدتون قسم 😍که آرامشی درون شماست که منتقل میشه بی بر و برگرد،آرامشی عجیب🤍

    همون ۴_۵سال پیش موقعی که من شروع کرده بودم تمرینهای شما را سپاسگزاریهام را و مراقبه هم انجام میدادم…چندباری شد که توی خواب برام یه شعر میومد یه جمله ریتمیک که اصلا قبلا هم نشنیده بودم ولی نمیدونستم چیه و از کجا میاد ،صبح که بیدار میشدم هنوز یادم بود اون شعر و یادمه همون موقع ها براتون تعریف کردم….خیلی حس خوبی بود…..خدا توفیق بده دوباره بیفتم روی روال مراقبه انجام دادن و من هم به شهود والهاماتی که شما و بقیه دوستان رسیدین،برسم….سپاسگزارتونم🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدایی که در همین نزدیکیست
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در این فایل ، مراقبه را خیلی واضح و زیبا هم بصورت گفتاری و آموزشی و هم بصورت عملی انجام دادید سپاس از شما استاد عالیقدر 🙏🌷
    تماشا و گوش کردن و عمل کردن به این فایل جزو برنامه های روزانه من هست و تا رسیدن به آرزویم از پای نخواهم نشست زیرا بسیار مشتاقم همانند سایر دوستان بتونم این انرژی را دریافت کنم و متصل بشم به دنیایی ندیده و نشناخته و ملاقات کنم روحم و درونم و خدایم را و به آرامش کامل برسم❤❤❤
    تا همین الان که مشغول نوشتن این کامنت هستم ، موفق به این اتصال قشنگ نشده ام ولی یقین دارم که با تمربن و پشتکار به این آرزوی دیرینه ام جامه عمل خواهم پوشاند و همین جا به همه خواهم گفت که منم توانستم💪💪💪🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ..💙🧡❤️سلام ودرود به مهربان استادم .💚♥️💙فقط یه دل پاک ویه ایمان قوی باید باشد که برای مراقبه به بیابون وجایی بری که فقط خودت باشی وخدای خودت ..یه نیروی شما رو به اون خلوت گاه میبرد انکار پاهایتان اختیارش در دست خودتون نبود ‌‌اون همون رفیقت پایه آت خداوند بود که روح شما رو به خلوت گاه میبرد .استاد واقعا دست مریزاد از اینکه بدون ریا صاف و ساده حرف میزنید .که بنده احساس میکنم روح ام حرف های شما رو می بلعه .خدایا شکرت شکرت .اشکاهایم بی اختیار سرازیر شده اصلا هیچ چیز دست خودم نیست ..هیچ مقاومتی ندارم .برای یکی شدنم با ذات پاک پروردگارم …

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    سلام و درود فراوان استاد ضیا عزیز🌷🌷🌷
    چه حس خوبی داشت فایل،چقدر دلم براتون تنگ شد دیدمتون توی فایل🤍🤍🤍استاد عشق،خود خودتون،هرچی بلدین هرچی براتون میاد میگید بهمون،ازتون سپاسگزارم….من خیلی وقته مراقبه نکردم یه ذره آرامشم بهم ریخته بود ولی چقدر خوشحالم بین شماها هستم،باهاتون حرف میزنم ،کمکم میکنید ،مریم خانم ایرانمتش عزیز باهام کلی حرف زدند و آرامش را تا حد خیلی زیادی بهم برگردوندند،تضادها هست چالش ها هست فقط،باید بلد باشی تو خوب باشی حس و حالت خوب باشه،
    استاد جان با این فایلتون از همین امروز شروع میکنم مراقبه را و پله پله جلو میرم،ایمان دارم که جای درستی هستم ،به شما و خدای خودم و خودم ایمان دارم….استاد میگید اتصال مراقبه توی هرحالتی میتونه اتفاق بیفته ،برای منم یکی دوبار دقیقا با گوش دادن به یک موسیقی از خودبیخود شده بودم و بعد دیدم دارم میرقصم شایدم رقص نبود داشتم تکم میخوروم برای خودم و یهدحال عحیبی بود و حس خوبی بود،میخوام یکی دوتا از این ازخودبیخود شدن هامو بگم براتون،که این یعنی در لحظه بودن و حال خوب….یه بار هم یه عطر جدید خریده بودم وقتی این عطر زدم خداشاهده دیگه هیچی نمیفهمیدم ده دقیقه یه ربع داشتم برای خودم میرقصیدم🙂😃 دیوانه شده بودم و این دیوانگی بقول استاد یعنی اتصال یعنی مراقبه…
    استاد بینهایت ازتون سپاسگزارم و بینهایت دوستتون دارم.💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر خالق عشق ❤️❤️❤️

    سپاس به خاطر تمام گذشته و اشتباهات و درسهایی که در زندگی ام داشتم ، چون اگر انها نبودند الان در این لحظه و در این مکان و در این حس و حال زیبا و عالی نبودم ….

    سپاس به خاطر تمام این روزها و اتفاقاتم .
    این فایل ، فایلی پر از کانال ارتباطی است ، از طریق بهترین رابط که کسی جز استاد ضیا ٕ نیستند .
    همیشه در دل طبیعت زیبا بسیار دوست داشتم که راهی رو بلد باشم تا بتونم به ارامش برسم و لذت ببرم .

    بله من به خواسته چندین ساله ام رسیدم . و میتونم زیر اسمان ابی و نیلگون جهان و رویای زییایم دراز بکشم و خودم را بر روی فرش قهوه ای که ذره ذره وجودم از عنصر اون تشکیل شده پهن کنم . بدون حس ترس و دلهره و دلشوره و اضطراب و نگرانی و خجالتی و با تمام وجودم غرق بشم .
    غرق بشم در ابرهای سفید ارزوهایم ، در همان ارامشی که با شنیدن وزش نسیم باد ، در میان برگهای درختان بهترین موسیقی است که میشنوم .
    من میتوانم حس و حالی رو تجربه کنم ، که باد موسیقی زییایش را در گوشهایم بنوازد و خورشید زیبا با پرتوهای زیبایش گونه هایم را نوازش کند و زمین زیبا پشتم را گرم کند و محکم بغلم کند .

    من این حس و حالها را با تمام وجود امروز در دل طبیعت از طریق این فایل حس کردم و لمس کردم .
    من با تمام وجودم خالی از تمام پُر بودنهایی هستم که تمام عمر ، کوله بار زندگی ام را سنگین کرده بودم .
    من خسته بودم ولی زیبایی های اطرافم را نمیدیدم . و توانستم فقط با یک تلنگر تمام ان کوله بار سنگینی که پر از حس وحشت و دروغ و کینه و سیاهی بود را زمین بگذارم و برای اینکه خستگی ام را رفع کنم روی زمین زیبایم دراز کشیدم .

    و اینجا همان نقطه اوج و آغاز دوباره من است .
    بله من با این فایل و این سایت توانستم به نقطه آغازین خلقت زیبای خودم دست پیدا کنم و چشمان غبار گرفته ام را پاک کنم و بتوانم خودم را به ارامش و سبک بالی و سبک اندیشی زیبا و راحتی که زاده ی خلقت من توسط خدای من بوده است دست پیدا کنم .

    خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
    استاد ضیا ٕٕ سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    انقدر غرق تمنای توام که نتوانم برون از خود شوم .
    حال و حس وصف ناشدنی ات را مریمم با تمام وجودم حس میکنم .‌‌ودرک میکنم .
    خدایا سپاس سپاس سپاس به خاطر این دوره شگفت انگیزی که حال دلمان را اینگونه دگرگون میکند .
    و دیوانه وار دوست دارم دستان تک تک شما دوستانم را فشار دهم و عشقم را نثارتان کنم .
    خدایا خوب و مهربانم سپاسگزارم ، اگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم
    استاد خوبم ،سپاسگزارم ، آگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم .
    مریمم سپاسگزارم ، آگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم .
    دوستان خوبم سپاسگزارم ، أگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم که حال و احوال دلتان را با صداقت و در کمال حقیقت بیان میکنید .

    و با خواندن کامنتهای سرشار از دل اگاهیتان ، چشم دلم روشن میشود و به خودم افتخار میکنم که در این مسیر و در کنار عزیزانی چون شما هستم .
    الهی شکر به خاطر این دوره شگفت انگیز و فوق لعاده 🌺🌺🌺

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    پروردگارا سپاس سپاس سپاس
    استاد ضیاء عزیز سپاس سپاس سپاس

    نمی دانم چه کامنتی بنویسم که شایسته این فایل باشد!
    کلمات از ذهنم فرار کرده اند!
    و به جای آن، اشک از دیدگانم جاری شده!
    تنها کلمه ای که بر زبانم جاریست همین است: “سپاس”

    خدای خوب و مهربونم سپاسگزارم. آگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم.

    انگار اکنون در حالت مراقبه هستم! زیرا فقط در این لحظه حضور دارم! در این لحظه که من هستم و او! و اوست که به من فرمان می دهد که بنویسم! ولی بدون کلمات! و فقط با انرژی درون!
    نمی دانم از کامنت من، چیزی خواهید فهمید یا نه؟! زیرا در آن کلمات خاصی به چشم نمی خورد! اما اگر آن را با چشم دلتان بخوانید، حتما انرژی آن را در کلمات نانوشته ام خواهید یافت و آن را دریافت خواهید کرد!

    حالِ خوشی ست!!!
    حس و حالی وصف ناشدنی ست!
    من، او، انرژی، اتصال، پیوستن، بی ذهنی، رهایی، خلاء، هیچ، هیچ، هیچ ….

    خدای خوب و مهربونم سپاسگزارم، آگاهانه و عاشقانه سپاسگزارم

    پروردگارا سپاس سپاس سپاس
    استاد ضیاء عزیز سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق بی همتا .سلام ودرود به همه ی دوستان عزیز الخصوص مهربان استادم ،🌷🌷.در مراقبه با کودک درونم آشتی کردم و اندیشه های مزاحم ذهنم را بیرون انداختم .وعقربه های ساعت انگار آهسته قدم میزنن .آرامش درونی ام آغاز شده و دیگر اجازه نمی دهم هیچ رویدادی احساسات من را کنترل کند .مهم نیس که همه چیز عالی باشد مهم این است احساس آزادی وپرواز دارم .انگار تمام روح من بدون هیچ دلواپسی آزاد ورها شده .‌‌..استاد عزیزم حق با شماست طبیعت حتی پیاده روی هم میشه کل انرژی منفی ما تخلیه میشه وبا پیاده روی هم میشه مراقبه انجام داد .احسنت ودست مریزاد .به استاد خوبی ها .🌷خدای خوب و مهربونم سپاسگزارم آگاهانه وعاشقانه سپاسگزارم ،😍😍😍😍..

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    (( هر جا عشق هست یعنی خدا هست و هر جا خدا هست یعنی هیچ خطایی وجود ندارد ))
    انقدر محو تماشای توام که دیگر هیچ چیز در نظرم نمایان نیست ،
    مراقبه ، نیایش و هر انچه ما را از دنیای مادی خارج کند ، بو و حس خدایی را با خود دارد .
    زمانی استاد.، شما در حال اموزش دادن سبک مراقبه در این فایل بودید من در محل کارم پشت میز نشیته بودم . و خدا گواه است که چشمانم را بستم و عجیب حال و هوایی داشت این اتصال گرفتن و وصل شدن . و کسانی که در اتاقم می امدند ، بی سر و صدا کارشان را انجام میدادند .
    و اگر شما به خاطر اینکه این فایل یک فایل اموزشی بود ، مراقبه را قطع نکرده بودید من هنوز درون ان بودم .
    و مطمینم که من یا هر دوستان دیگرم به واسطه شما وصل شدیم و در واقع شما یه جور سیم رابط و ارتباطی بین ما و خدا بودید .
    مراقبه واقعا سبک و سیاق خاصی نمیخواهد . اینکه بتوانی مانند الله اکبر اول نماز همه چی را پشت سر رها کنی و به نیایش بپردازی ، میتوانی به مبدا و منشا وصل بشوی ،
    و منظور من از به اشتراک گذاشتن این تجربه ام این بود ، که حتی در یک محیط شلوغ و کاری هم میتوان مراقبه کرد .
    میتوان با خدای خود ارتباط برقرار کرد .و با منبع عشق و زیبایی ، ارتباطی زیبا برقرار کنی .
    و واقعا این ارتباط برای ارامش و سلامتی روح و جسم ما بسیار نیاز است .
    به نوعی باید به مولد اصلی برق وصل بشویم تا اینکه باطری درونی و انرژیه وجودیمون خالی نشده و خدای نکرده تمام نشه ، که اون لحظه لحظه مرگ و خاموشی ماست .
    باطری های وجودیمون همیشه مملو از انرژی و قدرت و عشق باشد با تغذیه انرزچژی و راه ارتباطیه صحیح و به جا ❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    باسلام ودرود بیکران
    ممنون استاد گرامی بابت این فایل زیبا واقعا من باانجام مراقبه بسیار میتوانم به درون خودم نزدیک ونزدیکتر بشم واین نزدیکی باعث نزدیک شدن به خدای خودم خواهد شد وبه آرامش درونی من کمک میکند چون مرابه منبع بیکران هستی ام وصل خواهد کرد
    من با اتصال به منبع عشق وهستی درون خودم را صیقل میدهم وکشتی متلاطم روحم را به اقیانوس آرام خالق میسپارم
    امروز باخودم عهد کردم تا هرزمان که توانستم این برنانه را در لیست کارهای روزانه ام قرار دهم
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری