تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
28 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۱
5
/5از مجموع 28 امتیاز
03 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
10 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
مینا فیاضی
به نام خداوند یکتا
سلام استاد دانا🌹🌹⚘️⚘️🌹🌹✍️قسمت یازدهم معجزه سلامتی پارت دوم
خیلی قنشنگ بود من لذت بردم
ایمان کلمه ای بسیار زیباست
و دقیقا این یک واقعیته
افراد با ایمان از جنبه های منفی به دورند
افراد با ایمان همون افراد با وجدان هستند
افرادی که وجدانشان بیداره
وقتی در مورد چیزی یا کسی تصمیمی میگیری
باید با عقل و منطق و درست فکر کنی و میبینی که به بهترین نتیجه میرسی نتیجه ای که بعد از بسیاری اندیشیدن فکرت راحته آزاده و این دقیقا همون چیزیه که قلبت باهاش موافقهحالا که عقل و منطق و قلب یکی میشه
با هم دوست و برابرن و اینجاست که ایمان فعال میشه و در تمام موارد به همین شکل تصمیم گرفته میشه
و دیگر هیچ وقت سر در گم نیستی
یا سر دو راهی قرار نمیگیریهمیشه در آرامش آسودگی سلامتی هستی
دارای فکر و خیال و ذهن و قلبی آروم
این است زندگی 😍🤩این آسودگی و سلامتی رو بعد از
خداااااااااااا
سپاسگزاااااااااااار شما
ااااااااااااستاد
سلامتی و آرامش هستم🥰۱۴۰۴-۰۵-۲۴پاسخ -
مینا فیاضی
به نام آنکه آفریدگار جهان است
حسی بسیار زیبا ولی پنهان است✅سلام و ارادت استاد عزیزم🌹
قسمت یازدهم دوره معجزه سلامتی پارت دوم
حدیثی از حضرت علی (ع)
که با این فایل مطابقت دارهآنچه برای خود مى پسندى براى مردم نیز بپسند و آنچه براى خود نمیپسندى براى آنها نیز نپسند💯
چیزی که برای خود نمیپسندیم اینکه دیگران دوست نداریم نسبت به ما کلاهبرداری .غیبت .حسودی . بخل و کینه و بی مهری و ….رو داشته باشند
پس ما هم باید این موارد رو در مورد دیگران رعایت کنیم .
اینگونه روحی لطیف و آروم و آگاه داریم
با روحمون دوست میشیم و کم کم ایمانمون فعال یا قوی تر میشه.بله استاد وقتی در مسیر الهی قرار بگیری
و ایمانت کاملا قوی باشه
و اتصالت برقراره
دقیقا همینی میشه که شما گفتین:
یعنی حست بهت میگه:
خودت میدونی کی و کجا و چه کاری و …
حتی گاهی هر کسیو چیزیو کاریو که میخوای اونجوری که دوست داری بشه
خود به خود واست ok میشه✅هیچ وقت از راه عقل و ذهن اقدام به تصمیم
گیری نکن✅بهترین و درست ترین راه تصمیم گیری حس درونی یعنی گوش دادن به حرف قلب هست✅
باید سعی کرد ذهن و قلب با هم دوست باشن✅
آوردن دلیل برای عقل و ذهن باعث میشه ذهن آروم تر باشه اینجاست که قلب احساس خوبی داره و کم کم میتونه تصمیم درست رو بگیره✅
ایمان یعنی برتری داشتن قلب به عقل✅
برتری قلب بر عقل✅
برتری عقل بر قلب❌👌فایلی بی نظیر
۱۴۰۴-۰۵-۱۸پاسخ -
مینا فیاضی
به نام خداوند زیبایی های بی نهایت😍
سلام استاد زیبا سخن و با درایت☺️قسمت یازدهم دوره معجزه سلامتی پارت اول
جمله منحصر به فرد بودن فراموش نشه
همرنگ جماعت شدن
در همه جا و برای همه صدق نمیکنهتقلید یا راهی که همه رفتن درست نیست
بیندیش تا راه حل مناسب خودتو پیدا کنیازدواج یا طلاق
زن و شوهر
اخلاق ها
راه حل ها
پشنهادها
الگوها
اختلافات
در همه یکسان نیستهیچکسی جز خودت قادر به حل کردن تضاد تو نیست
بهترین کار برای حل تضاد اینه که خودت راه حل پیدا کنی
چون یک راه حل با حس درونی خودت بهترین راهه
راه حل یا پیشنهادهای دیگران بر مبنای تجربه های خودشونهسپااااس💐 سپااااس💐 سپااااس
۱۴۰۴-۰۵-۱۸پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان
این متن رو موقعی مینویسم که دارم به فایل ۱۷ سلامتی گوش میدم که بی ارتباط با این فایل نیست به نظرم .
طرح الهی من همان مسیری است که اگر من از ابتدا در آن قدم میگذاشتم وبه ندای قلبم گوش میدادم قطعا هرگز احساس بی ارزشی را تجربه نمیکردم .طرح الهی مخصوص هر فردی متفاوت است وفقط وفقط مختص آن فرد است واینکه من باید یاد بگیرم که هرگز در طرح الهی کسی دخالت نکنم زیرا نه تنها به آن کمکی نمیکنم بلکه باعث میشوم که آن فرد از طرح الهی خودش هم دور شود.
ما انسانها منحصر به فرد هستیم وهر کدام از ما برای رسیدن به کمال خودمان ورسیدن به خالق مسیری را انتخاب کرده ایم .ودر این راه تضادهایی را داریم که قرار است ما را رشد بدهند وشاید این تضادها گاهی با تلخی های زیادی همراه باشد به حدی که ما توانایی واستعدادهایمان را نا دیده میگیریم اما اگر به خودواقعی مان رجوع کنیم به مسیر درست وهدایت باز می گردیم۱۴۰۲-۰۵-۰۹پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود بیکران
این فایل رو دیروز گوش دادم وچقدر نکات خوب ومهمی داشت .اینکه باید درک کنم من تنها وتنها راهنمای زندگی خودم هستم وتنها میتوانم به خودم کمک کنم واگر سعی کنم که دیگران را هدایت کنم تنهادر حق آنها بدی کرده ام وهرکدام از ما مسیر ورسالتی مخصوص به خودمان را داریم وقرار است که طرح الهی خودمان را انجام بدهیم ومسئول رفتار خودمان هستیم.امروز یک تضادی در مسیرم قرار گرفت که دقیقا در ارتباط باهمین فایل زیبا بود ومربوط بود به قسمتی در مورد صدای قلب ومغز واینکه اگر ما به صدای قلبمان توجه کنیم او خودش مارا به مسیر درست راهنمایی وهدایت میکند وچقدر خوب این کار را میکند .وزمانی ما صدای اورا میشنویم که آرام باشیم وسرمان به کار خودمان گرم باشد وتمرکز وتوجه را روی خودمان بگذاریم .وامروز قلب من دوباره شروع کردبه صحبت کردن بامن وبه من گفت، اگر چه من هنوز اندکی ترس ودلهره را داشتم که آیا این واقعا صدای قلب من است که بامن صحبت می کند ویا نه صدای مغز .اما همانطور که استاد هم در فایلهای متعدد صحبت کردند ومنم باتمرین وتکرار وآزمون وخطا متوجه شدم ومیشوم وکم کم به مسیرم هدایت وراهنمایی می شوم.
واگر دتضادهای پیش رو سعی کنیم که همان ابتدا به صدای قلبمان توجه کنیم ، خیلی سریعتر به مسیرمان هدایت می شویم وکمتر درد ورنج را تحمل میکنیم ولی اگر نتوانیم در مسیر مدام دچار تضاد وچالش میشویم وتا مسئله را حل نکنیم این اتفاق مدام برای ما تکرار میشود.۱۴۰۲-۰۴-۲۴پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود.استاد جان در مورد طرح الهی صحبت کردند.این خود ما هستیم که قبول کردیم و این سرنوشت رو نوشتیم و به این دنیا آمدیم تا اون سرنوشت رو تجربه کنیم.زمانی که دچار نا سلامتی بزرگ شدم و این موضوع رو فهمیدم ،امید و نوری درون دل من به جریان افتاد و خوشحال شدم و درک کردم این تجربه سخت حتما دستاورد بزرگی در پشت اون وجود داره که من قبول کردم و به این دنیا قدم گذاشتم،بله جایزه من،حضور خود خدا در زندگی من، آگاهی،آرامش،احساس خوب بود به همه اون چیزی که در زندگی به دنبال اون بودم رسیدم.
طرح الهی هر کس متفاوت هست و هیچ کس مثل هم نیست پس این نشون میده ما راه رو با احساس و دل خودمون جلو بریم چون نسخه دیگران ممکنه به درد ما نخوره.
و استاد فرمودند تضاد ها میان که ما رو رشد بدهند و آگاه کنند،و تا اون تضاد رو ریشه یابی نکنیم و حل نکنیم اینها مکرر اتفاق می افتد.
و در مورد اتصال به خداوند صحبت فرمودند که زمانی ما اتصالمان رو قطع میکنیم تصویری که اون کیت الهی نشان میده قطع میشه و مشکلاتی به وجود می آیند و با اتصال مجدد سیم ها میتوانیم ارتباط رو با قسمت های مختلف وصل کنیم و تصویری رو به نمایش بگذاریم.پس مواظب اتصالمان به خداوند باشیم که همه چیز بهم میریزد.
سپاس از استاد جان۱۴۰۲-۰۴-۲۰پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود به استاد عشق و آگاهی
در این فایل با طرح الهی آشنا میشویم که هر کدام از ما یک طرح خاص و منحصر به فردی داریم و قرار نیست مانند کسی باشیم.و همانگونه که تنها به دنیا می آییم و تنها از دنیا میرویم پس در دنیا هم باید به تنهایی کشف کنیم و زندگی خودمان را رقم بزنیم.ما مالک هیچ کس نیستیم.فرزند و پدر و مادر همه اینها برچسپی بیش نیستند.باید احازه دهیم فرزندانمان آزادانه تحربه کنند و خودشان زندگیشان را بسازند زمانی که این موضوع را آگاهانه درک کنیم در زندگی هیچ کس دخالتی نمیکنیم و این یعنی خود آرامش و در پی آن زمانی که میفهمیم تضاد ها برای برگرداندن ما به مسیر الهی خودمان است و میتواند پله ای برای آگاهی باشد قطعا پذیرش این موضوع میتواند به هر اتفاقی برچسپی خوب بزنیم و دیگر نگران و ناراحت هیچ چیز نباشیم.
و از جهتی دیگر همه ما روح آگاهی هستیم که از خداوند جدا شده ایم و این یعنی همه انسان ها از یک کل منسجم هستند که از هم جدا شده ایم و بعد از آگاهی و بیداری به خود خداوند برمیگردیم.
سپاس بابت این آگاهی۱۴۰۱-۰۸-۲۷پاسخ -
زهره رضایی
به نام یگانه هستی
سلام و درود بر استاد گرانقدر و اگاه
ما قبل از تولد یک روح اگاه بودیم که زندگیمون رو انتخاب کردیم و پذیرفتیم و بعد از تولد ان را فراموش کردیم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم و در این مسیر گاهی اوقات بدون شک به بی راه هم میرویم و در تضاد قرار میگیریم که دوباره به مسیر بر گردیم .ما انسانها مثل یک رشته زنجیر به هم متصل هستیم و نقطه اتصال ما همان روح خداوندی است که در ما دمیده شده و گاهی اوقات ان را متوجه می شویم که از طریق احساسات میتوان ان را فهمید ، و حتی از راه دور حس همدیگر را درک میکنیم مثلا ،اتفاقی بد که برای فرزندمان می افتد را با دلشوره حس میکنیم و این نشان دهنده ارتباط بین انسانهاست .
مغز و قلب ما همیشه در جدالند زیرا قلب ما از پشت پرده خبر دارد و نظم و هماهنگی جهان هستی را میداند و مغز ما از طریق چشم فقط ظااهر و شلوغی را مشاهده میکند و تصمیمات این دو کاملا با هم فرق دارند و قطعا قلب تصمیمات صحیح و درستی میگیرد و مغز بر خلاف قلب گاهی اوقات اشتباه میکند و ما با اوردن سند هایی از قلب برای مغزمان ان را قانع میکنیم ، تا کوتاه بیاید و جدال با قلب را به پایان برساند .
ما امده ایم که در این جهان زندگی کنیم به تضاد بخوریم و رشد کنیم ومانند قطعات پازل دوباره به خدا بر گردیم و به تکامل برسیم .وکل جهان در حال رشد است و میرود که به خدا برسد.✳️۱۴۰۱-۰۸-۲۷پاسخ -
عصمت مرتضوی
به نام خالق هستی
درود بر استاد ضیاء گرامی
پارت دوم از فایل ۱۱ از همبستگی و یکپارچگی همه انسانهای روی کره زمین یاد شده و در همان مثالی که از کیت استاد زدند متوجه شدیم که ابزارهای گوناگون روی کیت در حقیقت ریشه در پشت کیت دارند و در پشت کیت تمام پایه ها توسط دستگاه هویه و لحیم به هم متصل می شوند و همه یکپارچه هستند این مثال را میشه تامیم داد به کلیه انسان های روی زمین که با وجود شکل های مختلف و پراکندگی در سطح کره زمین همه از یک منبع هستند یعنی درون همه انسانها روح خداوند جاری است و پس از طی دوره زندگی یا در حقیقت همون بالا پایین های روی کیت نهایتاً یک خروجی صورت میگیره که باید تلاش کنیم با پشت سر گذاشتن چالش ها و تضاد ها سرانجام خروجی آگاهانه داشته باشیم همانند همان روح آگاهی که روز اول با پا به این دنیا گذاشتیم و چیزی جز انسانیت در این دنیا حائز اهمیت نیست به امید روزی که همچنان به آگاهی هامون اضافه بشه و بتونیم یک فرد آگاه از دنیا برویم 🙏
در مورد پیوستن به اصل خویش که همون خداوند هست، استاد از پراکندگی ذرات لحیم نامبردند که بمحص داغ شدن توسط دستگاه هویه همه پراکندگیها جمع اوری و میتونه به اصل خود باز گردد همانند همه انسانهای پراکنده در روی کره خاکی که پس از طی دوره زندگی به سوی خدای خود باز میکردیم البته با روحی آگاه همانند روز اول 🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۸-۲۴پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام آفریدگار یگانه
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
فایل ۱۱ سلامتی پارت ۱ در این فایل ادامه بحث فایل های ۹ و ۱۰ هست یعنی طرح الهی زندگی و در این فایل توضیحات تکمیلی داده شده و اینکه هرکس طرح الهی مخصوص به خود را دارد و بنابراین در هیچ زمینهای نباید به جای مشاوره به دیگران فقط قانون را توضیح داد و نباید در زندگی دیگران دخالت کرد به خصوص در زندگی فرزندان و هدایت آنها به سوی زندگی درست زیرا آنها خودشان در مسیر طرح الهی زندگیشان قدم بر می دارند و ثابت شده که موفق تر از ما میتوانند باشند و این قضیه برای خود من ثابت شده است زیرا وقتی شرایط خودم را در سن فعلی فرزندانم مقایسه می کنم میبینم آنها به مراتب راهکارهای بهتری را در زندگی انتخاب کردهاند و در هر زمینهای از من موفق تر می باشند 👍
لذا اجازه دهیم هر کسی در طرح الهی زندگی خودش قدم بر دارد و خروجی آگاهانه زندگی اش را خودش انتخاب کند
سپاس از این فایل تاثیر گزار 🙏🙏🙏🌺🌺🌺۱۴۰۱-۰۸-۲۴پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
پارت دوم از فایل ۱۱ دوره معجزه سلامتی، واقعا معجزه ای بزرگ را در زندگی من رقم زد.
معجزه بزرگ “یکی بودن”
“واحد بودن”
در این فایل زیبا به این آگاهی ارزشمند رسیدم که همه ما یکی هستیم. و همه از اوییم و به سوی او باز می گردیم!
دیگر “من” معنا ندارد!
من ، تو ، او ، همه و همه یکی هستیم!
زیرا روح همه ما مشترک و از خداوند یکتاست!
و من این “یکی بودن” را در اتفاقات مختلفی که در زندگی برایم پیش می آید به خوبی درک می کنم.
آن زمان که پاسخ سوال دوست عزیزی را می دهم، قبل از اینکه سوالش را از من پرسیده باشد!!!
چیزی را می خرم و همزمان در رابطه با خریدن آن چیز، صحبتی را می شنوم!!!
الهامی را دریافت می کنم که باید یک سری اطلاعات را برای فردی بفرستم و همزمان آن شخص به من پیام می دهد و از من درباره آن اطلاعات سوال می کند!!!
آری!
همه ما یکی هستیم💛💚
همه ما یکی هستیم 💙💜
همه ما یکی هستیم 🧡🤎۱۴۰۱-۰۸-۲۴پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
سلام به همه عزیزان دل آگاه
در پارت اول از این فایل توضیح و عمق این جمله دیرینه برای من روشن شد که: ” سرنوشت ما را خدا نوشته است” 🤔
قبلا فکر می کردم که وقتی خداوند می خواسته ما را خلق کند، سرنوشتی خاص را برای ما رقم زده است و ما هم محکوم هستیم به آن سرنوشت از پیش تعیین شده!!😒 بعد از خودم می پرسیدم که پس اگر قرار است همان راهی را برویم که خداوند برایمان معلوم کرده، پس چرا دیگر به ما اختیار داده؟ چرا قوه تشخیص داده؟ چرا عقل داده؟ و ….🤔🤔🤔
و با گوش دادن به این فایل زیبا معنای عمیق این جمله را فهمیدم که وقتی گفته می شود “سرنوشت ما را خداوند نوشته ” ، منظور از خداوند کیست یا چیست؟! در واقع آن خدا همان روح آگاه و الهی ماست و به معنای بهتر و واضح تر بخشی از خداست! و همه ما بخشی از خداوند هستیم!
بنابراین آن کسی که سرنوشت ما را خلق کرده، خود ما هستیم که قبل از موجودیت پیدا کردن در این جهان هستی، سرنوشت خود را انتخاب کرده و رسالت یا طرح الهی زندگی خود را برگزیده ایم.
و این آگاهی بسسسیار ارزشمند و زیباست 🙏😊
و آن هنگام که پا در این جهان مادی می گذاریم و به بعد جسمانی خود وارد می شویم همه چیز را فراموش می کنیم ولی … در اثر یک تضاد، چالش یا تلنگری کوچک در مسیر آگاه سازی روح خود و اتصال به آن قرار می گیریم و آرام آرام طرح الهی زندگی خود را به یاد آورده و در جهت آن حرکت می کنیم و این گونه در جای درست خود قرار می گیریم.
سپاس از استاد ضیاء عزیزم که با فایل های بی نطیرشان ، مرا در فهم رسالتم یاری کردند و اتصال من را با روح معنوی خود هموار ساختند.
درود بیکران🥀۱۴۰۱-۰۸-۲۴پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
همه ما یک روح آگاه هستیم؛بخشی از پروردگار
در مورد طرح الهی مسیر الهی صحبت شد…چقدررررررررر دانستن این موضوع بهم کمک کرد استاد….اینکه همه یه طرح الهی جداگانه و متفاوت از بقیه داریم…طرح الهی هیچکس شبیه کس دیگه نیست همونجور که هیچ انسانی توی دنیا مشابه کس دیگه نیست؛هیچ اثر انگشتی شبیه کس دیگه نیست؛همه ما یونیک و منحصربفرد هستیم با نقشه الهی مختص خودمون….
افرادی که توی مسیر زندگی ما قرار میگرند و ما به اصطلاح دوستشون نداریم و اونا را مشکل میخونیم…در واقع هونها هم جزئی از طرح الهی مون هستند …همین تضادها باعث میشن که در ما خواسته ای شکل بگیره که در پس اون یه ایده برامون بیاد و به خواسته مون برسیم…رشد کنیم تغییر کنیم و توی مسیر تکامل و رسد قرار بگیریم
سپاس استاد عزیزم🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۸-۲۳پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا درود فراوان به استاد عزیزم .،💚💚طرح الهی هر کسی که با بقیه. فرق دارد.ودر واقع برای رشد فردی هر کدام از ماست ..اگر تضاد در زندگی ما وجود دارد برای اینکه ما بفهمیم ریشه این مشکلات از کجاست واین فهمیدن فقط با تمرین کردن واموزش از طریق این سایت است ..در واقع هر کدام که به این سایت معرفی میشویم این هم طرح الهی زندگی ماست ..برای پیمودن پله های ترقی ..وقتی تضاد پشت سر هم برای ما میاد اگر بتوانیم به جای غر زدن وکلمه ی بدشانسی رو حذف کنیم که حتما خداوند. راه حل مناسب رو سر راه ما قرار میدهد .سپاس استاد
۱۴۰۱-۰۸-۰۳پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیززززز🌹🌹🌹
استاد این فایل انگار یه پتک محکم بود که توی سرم خورد،خیلی به فکر فرو رفتم خیییلی …درکش سخته برام یه کم ولی الان دارم میفهمم در مورد تربیت فرزند چه جالب که گفتید…فرزندی که درحال حاضر از دید ما داره خطا میره اشتباه میکنه،خوب نقشه الهی اش فرق میکنه،شکل ظاهریش ممکنه قشنگ نباشه ولی از کجا معلوم که یه سال دیگه چتدسال دیگه نقشه اش عوض نشه و به کل مسیرش فرق کنه….تسلیییییییم ….عالی بود درک این مطلب (البته اگه کامل درک کرده باشم)
در نورد تضادها گفتید که وقتی دنبال راه حل باشیم جهان هستی راه را بهمون نشون میده،نه اینکه به تضاد رسیدیم بگیم اکی دیگه همینی که هست تقدیره سرنوشته و بسوزیم و بسازیم،تو بخواه که تغییر کنی،راه حل پیدا کنی خدا راه نشونت میده….وااااای استاد بسی به جان و دلم نشست.
سپاس سپاس،سپاس🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۶-۲۵پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربان درود فراوان به استاد عزیزم .،🌷🌷🌷.طرح الهی زندگی نقش مهمی دارد .کاش درک فراوان داشتیم کاش همه زود به آگاهی برسند..خدا رو سپاس که این آگاهی رسیدم خدایا شکرت که دیگر غصه بقیه رو نمیخورم خدایا شکرت دیگر زندگی رو مثل گذشته به کام خودم تلخ نمیکنم …خدایا شکر باور هایم را عوض کردم خدایا شکرت که خودم رها کردم ..خدایا شکرت برای این رهایی …بنده خیلی رو تربیت حساس بودم همیشه قبل اینکه بیام تو سایت حساس بودم که پسرم یه وقت بیرون نره چیزی بدی یاد بگیره خدا رو شکر که الان رهاش کردم ودیکر آزاد گذاشتم. و با هم بازی هایش بازی میکند ولی آنقدر خوب وبا تربیت شده با آنکه بچه های همسایه همش فحاشی و تند خو بودند ..ولی اصلا روی پسر من تاثیر نگذاشته الان فهمیدم چقدر الکی حساس بودم چقدر به فرزندم سخت گرفتم ولی رهایش کردم ولی اون راه خودش رفت ..چون رفتار بقیه اون اثر نداشت ..وطرح الهی خودش دارد پیش میبرد ..
۱۴۰۱-۰۶-۲۴پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا درود فراوان به استاد مهربانی ها ،❤️❤️❤️.ما باید مراقب دو سارق باشیم ،(,گذشته و آینده ،)دو سارق بی رحم هستند .که میتوانند همه هستی شما را به سرقت ببرند .اگر الان ما گرفتار غم واندوه هستیم .وداعم خودمان را به خاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده یم سرزنش میکنیم ..خودمان با دست خودمان این درد وغم بیهوده را به زمان حال تحمیل کرده ایم.اگر هم نگران آینده باشیم یعنی لذت ،سلامتی ،شادی ،وارامشمان را قربانی میکنیم ..باید هم اکنون برکات زندگی خودمان را بشماریم وشکر گزار باشیم تا از دست تو سارق زندگی مان خلاص شویم .اگر به این دو سارق فکر کنم ارتباط من با قلبم قطع میشود وزندگی آم رو به نابودی پیش می رود ..ولی اگر به شادی های گذشته فکر کنیم یعنی تجربه کردن لذت در زمان حال ،ما باید از طریق قلبمان شادی ها رو به طرف خودمان بکشیم وتجسم کنیم چون قلب ما همیشه درست انتخاب. می کند.من با این دوره ی سلامتی چیزهای زیادی دریافتم ..اول از همه خودم را بخشیدم که تا الان اسیر افکار مخرب ومنفی در مورد خودم و دیگران شده بود .من همه ی مردم را کامل بخشیدم من با خلوص نیت برای همه ی مردم آرزوی سلامتی ،خوشبختی،ارامش ،وشادی میکنم .وهر وقت کسی را به یاد بیاورم که اورا دوست ندارم ،فمری میگویم ….تو را میبخشم ورها میکنم ،خداوند نگهدار ،تو باشد ..
هر بار که دیگران را میبخشم فشارهای ذهنی خودم کمتر میشود .خداوندا برای درمان خودم از تو سپاسگزاری میکنم ،درمان های که از طریق این سایت واستاد عزیزم دریافتم ..۱۴۰۱-۰۶-۰۴پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربان .سلام ودرود .به استاد عزیزم ،🌷🌷.زیبا فرمودین که ما از خدا هستیم وبه سوی او برمیگردیم ..خداوند روح خودش در ما دمیده وزمان مرگ دوباره به سوی خودش برمیگردیم ..قلب ما چیزی رو درک میکند که عقل نمی بینند وعقل ما فقط ظاهری تصمیم میگیرد وانچه را قبول می کنند که دارد می بیند .وقتی ما فقط به جسم مان کار داریم چیه جوری روح ما افسرده میشه انگار مرده هستیم ..وقتی کسی از ته قلبش حرف میزند با من اگر من با مغز قبولش کنم اصلا درک نمیکنم وان حرف ها رو نمیپذیرم ..وقتی به قلبم اعتماد میکنم دیگر کمتر اشتباه میکنیم و همیشه به قول معروف به هدف میزنیم ..چون قلبمان همان صدای خداوند است ..وهیچ وقت اشتباه نمی کند. ..درس دیگه ی که از این فایل گرفتم اینکه مواظب حرف زدنم باشم که هیچ وقت با زبانم قلب کسی را ازرده نکنم چیزی را که برای من خودم نمی پسندم برای دیگران هم قبول نکنم کسی را قضاوت نکنم ..بجای کسی تصمیم نگیرم ..❤️❤️.
۱۴۰۱-۰۵-۲۱پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای بی همتا ..سلام به استاد مهربانی ها ،🌷🌷.استاد عزیزم چقدر سرمست هستم که این فایل های با ارزش گوش میکنم ..چقدر لذت بخش است بدونی از این به بعد هر کدام ماموریت ما در زندگی چیست ..وچرا به این دنیا پا گذاشتیم ..دیگر روح مان مثل روز اول پاک خواهد بود واگاهانه از آین به بعد زندگی میکنیم …دیگر یاد گرفتم خودم مقایسه نکنم ودرک کنم طرح الهی هر کدام با بقیه فرق دارد ..ومن نسخه پیچی اگر دارم فقط برای خودم است وبه درد بقیه نمیخورد ..دیگر سرم تو زندگی خودم است وغصه ی هیچ کس را نمیخورم حتی عزیز ترین افراد خانواده ام …باید جبران کنم گذشته ام را هر چه کردم هر چه دخالت کردم کافیست ..همه چیز در نظم وترتیب که خودم قبل اینکه بیام به این دنیا چیده شده است ..دیگر بعد این نگاهم نسبت به بقیه عاشقانه اس ..دیگر تلخی نمیکنم فقط کافیست لبخند .بزنبم..
۱۴۰۱-۰۵-۰۸پاسخ -
سحر توکلی
عشق عشق عشق
این فایل فایلی ،سرشار از شناخت خود و شناخت عشق درونی و عشق الهی است .
جایگاه خدا رو و خانه خدا را من در فایل پیدا کردم . همون خدایی که الان یکسال است از زمانی وارد سایت شده ام خدای خودم را دارم میشناسم یه زمانهایی احساس میکنم روی زمین نیستم و همه چیز تحت تسخیرم است این همان زمانی است که درون من پر از عشق است و مخالف ترین انسانها در مقابلم نرم و آرام میشوند .
به شکلی مثل، مثال مریم عزیزم من همان قطره خونی هستم که زمانی از منبع اصلی ام دور شوم فاسد میشوم .
درست مثل نوزادی که درون رحم مادرش در حال رشد است .
رحم مادر من این دنیای من و زندگی این دورانم است و بند ناف من همان ارتباط من با خدای من و مادرم است و اگر بند نافم را در زمان زندگی ام در دوران رحم و در این دنیا قطع شود زندگی از وجود من رَخت میبنند و زندگی ام پایان مییابد .
پس برای اینکه در دوران زندگی ام درست و کامل رشد کنم باید ارتباطم با خدای خودم را حفظ کنم و همان بند ناف را نگه دارم .
اهدنا الصراط المستقیم را با ارتباط با خدای خود میتوانی به درستی حفظ کنی .
من الان میفهمم اهدناالصراط المستقیم را در زندگی ام چه معنا دارد.
همان راه آسان و بدون دردسری که بتوانم به راحتی زندگی ایده ال و دلخواهم را به دست اورم .
راه مستقیم هر کدام از ما با دیگری متفاوت است .
فهمیدن این جمله یعنی همان معنای اهدناالصراط المستقیم در واقع همان راه ساده و اسان و سریع و راحتی است که به خواسته ام برسم .
مرسی استاد عزیزم 🙏🙏۱۴۰۱-۰۵-۰۶پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خالق مهربان درود فراوان به مهربان استادم ..این چند فایل اخیر سلامتی ..باید از عمق وجودمون درک کنیم ..وباید یک چشم بینا داشته باشیم…اگر ندای قلب مون رو بشنویم پی خواهیم برد صدای خداوند را ..ووقتی دید گاه مون عوض کنیم به روی دنیا وخداررو احساس کنیم دیگر با هیچ کس دعوا نداریم .دیگر دلگیر نمیشویم چرا که هر کس مامور است که اگر ضربه به ما بزند ولی باید دید مثبت داشته باشیم که هر کس برای پیشرفت ما در این دنیا ست ..سرمست میشوم وقتی که آگاهی به من اضافه میشود ممنون از استاد. عزیزم .
۱۴۰۱-۰۵-۰۵پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خدایی که دراین نزدیکی ست
سلام ودرود خدمت استاد عزیز
کلمات و واژگانی که تابه امروز بلد بودم برای لحظاتی از ذهنم پاک شد، من پرشدم از یک حس درون ویک درس جدید ویک آگاهی بزرگ ،
خدای خوب ومهربانم نمی دانم اگر امروز این فایل رو گوش نمی دادم این قدر عمیق وزیبا درکت می کردم یانه ، حست می کنم باتمام وجودم و بند بند سلول هایم وصل به توست
دوست دارم اشک بریزم وسجده کنم وعاشقانه بپرستمت .خدای خوبم من از تو دور بودم و گاهی شکایت می کردم وغر می زدم وگاهی خشم وفریاد وناسپاسی زیرا یاد نگرفته بودم که تو پر ازبخششی وزیبایی وعشق وهمیشه همه را مانعی می دیدم برسر راهم چون نا آگاه بودم ودرک نکردم که تمام زندگی ام وروحم خلاصه شده درتو من ازتو ام و تکه ای از روح خود دمیدی درقلب وجان من وهمه انسانهای اطرافم هم همین طور تکه ای از روح تو دروجود آنهاست .
خیلی این فایل ها رو دوست دارم از فایل ۹سلامتی به بعد زندگی رو جور دیگری می بینم همه چیز خلاصه شده درعشق ، عشق به خودم عشق به اطرافیانم ، عشق به تمام کسانی که تا به امروز درزندگی ام وجود داشتند انسانهایی که فکر می کردم یک روز مانع هستند وناراحت می شدم که چرا این قدر آزارم می دادند درحالی که تک تک شان راهنمای مسیرم بودند وحال می گویم سپاس گزارم بابت روشنایی مسیرم
استاد خوبم هرچقد رتشکر کنم بازکم است زبانم قاصر است از این همه لطف ومهربانی از این که این قد ر برای تک تک فایل ها ورساندن مفهوم درست زندگی برایمان تلاش می کنید فقط یک کلمه می توانم بگویم سپاس بابت وجودتان ،
سپاس بابت راه روشنایی ام ، سپاس بابت حضورم دراین سایت ، سپاس بابت زمان بیشتر آگاهی هایم ، سپاس برای درک مسیرم۱۴۰۱-۰۵-۰۴پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند
چقدر این فایل تاثیر برانگیز و آموزنده بود.
این فایل پیام “یکی بودن” را به من داد. اینکه همه ی ما، یکی هستیم و جدا از هم نیستیم.
و پیام بعدی اینکه “همه از خداییم و به سوی او بازمی گردیم”
چقدر زیباست این زندگی که ما، خود را از دیگران جدا ندانیم. واقعا وقتی این طور فکر می کنیم، دیگر جملاتی از قبیل: خانه ی من، ماشین من، پول من، دوست من و … بسیاری دیگر از منیت های ما از بین می رود و واژه ی “من” جای خودش را به واژه ی “ما” می دهد. دیگر ما تامل بیشتری درباره حرفها و رفتارمان انجام می دهیم و با کلام خود گناه نمی کنیم، با رفتار خود کسی را نمی رنجانیم. زیرا می دانیم که رنجاندن دیگران مساوی ست با رنجیدن خودمان!
می دانیم که اگر روح دیگران را بیازاریم، در واقع خداوند را آزرده ایم!
چقدر این آگاهی ها، حس ما را لطیف می کند، عشق را در وجود ما به جریان می اندازد و بین ما و دیگر انسانهای جهان، همبستگی ایجاد می کند و چه زیبا می شود جهانی که انسانهایش، همگی با روح خدایی خود با هم زندگی می کنند و به هم و به منبع نور خود اتصال دارند.
سپاس بیکران از استاد ضیاء عزیز بابت این آگاهی های زیبا و مثالهای سادهای که برای درک ما بیان می کنند.🙏🌺۱۴۰۱-۰۵-۰۴پاسخ -
زهرا حسینی
درود به استاد عزیز و آگاهی بخشم
خدایا مرا ببخش زمانی که با هر تلنگر مرا به سوی خود میخواندی اما من با نا آگاهی میگفتم خدایا چرا مرا اینقدر عذاب می دهی وبا آن ذهنیت و خدای خشمگینی که اطرافیان به من نشان داده بودند فکر میکرم تو مرا به این دنیا آورده ای که عذابم دهی و همیشه دنبال چرایی بودم هیچگاه به فکر چگونگی درست کردن آن شرایط نبودم و همیشه ذهنیتم این بود که به کدامین گناه عذاب میدهی اما زمانی که تلنگر پایانی را زدی آنگاه بود که به خود آمدم و تو را خواندم که خدایا خودت کمک کن و فقط امیدم به توست که چه زیبا دستم را گرفتی و مرا در مسیر درست قرار دادی دوستت دارم خدای خوبیها خدای مهربانی ها و خدایی که هر لحظه در کنار منی و راه را نشانم میدهی قدم به قدم.
چقدر زیباست مسیر الهی هرکس چقدر خداوند بزرگ است که هر شخص را متفاوت از دیگری آفریده با مسیری زیبا کاش همه آگاه شوند و آنوقت است که در مسیر هیچکس دخالتی نمیکنند و هر کسی به زیبایی مسیر خود را پیدا میکند و آگاه میشود .اکنون با شنیدن این فایل تعهد می دهم آگاهانه اجازه دهم که فرزندم مسیر الهی و تعالی خود را پیدا کند و در آن قدم نهد.خداوندا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم۱۴۰۱-۰۵-۰۴پاسخ -
عصمت مرتضوی
با نام و یاد خدای خوب و مهربانم درود بر استاد ضیاء بزرگوار
از روزیکه طرح الهی زندگیام را دیدهام نوعی حال خوب که وصف نا پذیر هست در من شکل گرفته است زیرا همواره در زندگی گذشته ام چالش ها و آدم های منفی زیادی داشتم و همیشه خودم را بابت اشتباهاتم سرزنش می کردم و زندگی من سراسر پشیمانی بود و بس و شاید روزها و شبها و ساعتها به فکر اشتباهات گذشته ام بودم ولی امروز آنها را فقط یک خطای دید می دانم و می شناسم زیرا در طرح الهی زندگی من وجود آن چالشها ضروری و لازم بود که به تکامل برسم و زندگی و آرامش فعلی ام را مدیون آن چالش ها و اشتباهات و خطاها و آدم های اشتباه در زندگی ام می دانم من در اوج موفقیت و شادی و خوشحالی هستم دیگر هرگز افسوس کارهای بظاهر اشتباه گذشته را نمی خورم و به آدمهایی که ظاهراً به من بدی کردند هرگز ایراد نمیگیرم و به بدی از آنها یاد نمی کنم زیرا آنها بودند که با رفتار و حرف هایشان آینده مرا ساختند امروز آنچه را که دارم مدیون بدی ها و دشمنی ها و دوروییهای آنها هستم پس میتونم بگم عاشق چالشها و تضادهای زندگیم هستم چرا که بدون آنها هرگز در این مرحله از زندگی نبودم و امروز آشنایی با کانال استاد ضیاء بزرگوار یکی از موهبت های بزرگ الهی بود که باعث شد به این آگاهیها دست یابم و چنین احساسه آرامشی در من شکل بگیرد
خداوندا بابت زندگی قشنگ و سراسر آگاهی و توأم با سلامتی و آرامشم بسیار خوشحال و ازت سپاسگزارم
💚💚💚۱۴۰۱-۰۵-۰۴پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای عشق .درود فراوان به مهربانترین استاد دنیا ،❤️پارت دوم بسیار زیبا پر از رمز و راز نهفته ی که تا الان ازش غافل بودیم ..تو دوران زندگی هر آدمی هزاران نفر میان ومیرن..هر کدام مامور یه کاری هستند یکی مامور این است که بیاد دل تو بشکنه تا ما بتوانیم به خودمون بیایم و پیشرفت کنیم ..اگر ناراحتی پیش آمد باید حتما به جای شکایت کردن راه حل پیدا کنیم که از میان برداریم ..تا می توانیم به همه محبت کنیم وبا چشم دل به همه نگاه کنیم ..زمانی مغز وعقل باهم درگیر میشوند اگر ما روی خودمون کار کرده باشیم حتما قلب برنده میشود ..من وقتی حس خالم بد میشه وافت انرژی دارم فقط فایل استاد میتواند آرامم کند مثل آغوش خداوند وبعد آغوش مادر که انسان رو آروم میکند ..دقیقا استاد من به قول خودتون من تر مز بریده هستم دقیقا قلب ومغز م همیشه در حال تنش هستند ..باید خیلی خیلی روی خودم وایمانم کار کنم تا قلبم برنده شود ..ولی چون در خانواده ی منفی بزرگ شدم وهنوز نتوانستم بیخیال آن ها شوم وقتی بهشون رجوع میکنم ..باز جاده خاکی میرم ..باید تمرین ها بیشتر کنم تا هدایتم بیشتر شود ..
۱۴۰۱-۰۵-۰۳پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربون درود به استاد عزیزم ودوستان مثبت اندیشم ،❤️❤️.از زمانی که فایل نه گذاشتین خیلی عجیب آرامش پیدا کردم چون درک نمیکردیم حالا که فهمیدم طرح الهی خودمون قبل اینکه به این دنیای مادی پا گذاشتیم ..خودمون انتخاب کردیم ..پس دیگر نباید غر زد وله جای نگرانی دنبال راه حل باشیم برای حل مساعل وتضاد های زندگی مان ..ودررسطح خودم قرار بگیرم وبا آدم های قدیمی دیگر دمخور نباشم ..بیشتر در گیر خودم بشم تا بقیه ..دیگر دنبال حاشیه ودل سوزی برای کسی نکنیم ..من الان اعتراف میکنم که واقعا حس ها زودتر میفهمم وقتی قراره جایی باشم که به صلاحم نیس حال دلم بد میشود ..ومیفهمم که اونجا واون کار مناسب من نیس وباید اون محل رو ترک کنم …ووقتی چیزی میخام بخرم وقتی حسی خوبی به من دست میدهد حتما خرید واون کار رو انجام میدهم ولی در گذشته چون آگاهی نبود گذر میکردم واصلا برام مهم نبود واصلا سردر نمیوردم …♥️♥️.سپاس استاد بزرگوار. برای اینکه طرح الهی که خودمون انتخاب کردیم آگاهی به ما.دادین
۱۴۰۱-۰۵-۰۳پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
سلام به استاد یکتاپرستی و دیگر دوستان هم مدار
از قدیم به ما گفته اند که : سرنوشت ما را خدا نوشته است و خدا را یک چیز دست نیافتنی به ما معرفی کرده اند! ولی استاد چقدر زیبا در این فایل توضیح دادند که آن خدایی که سرنوشت ما را نوشته، در حقیقت خدای درون ماست، یعنی همان الوهیت درون ما، همان روح فناناپذیر ما که بخشی از خداست.
چقدر خوشحالم که معنا و مفهوم این جمله قدیمی را فهمیدم☺
خدا رو شکر به خاطر این آگاهی ها 🙏
و موضوع آرامش بخش دیگر، این واژه های آسمانی بود که : هنگامی که ما طرح الهی زندگی خود را درک کرده و سر جای درست خودمان قرار گیریم، حس خوبی پیدا کرده و در واقع به آرامش می رسیم و از آن لحظه به بعد، شرایط و اتفاقات زندگی ما تغییر پیدا می کند، زیرا ما دیگر با نفس خود زندگی نمی کنیم بلکه با روح خدایی خود ارتباط گرفته و نگاه جدیدی به زندگی و اتفاقات آن داریم.
این جملات آن قدر عمیق، زیبا و هماهنگ با درون من هستند که دلم می خواهد فریاد بزنم و خدا را هزاران بار شکر کنم که می توانم آنها را درک کنم🙏
و من اکنون غرق در شور و مستی و شعف هستم، زیرا احساس می کنم از طرح الهی زندگی ام آگاه شدم و هماهنگ با آن هستم، و وقتی از بالا به آن نگاه می کنم، آرامشی ژرف سراسر وجودم را فرا می گیرد، زیرا می دانم که هرآنچه را انجام داده ام، درست بوده و هر آنچه که به ظاهر خطا بوده، فقط خطای دید من بوده و بس! و تضادهایم را دوست دارم، عاشق چالش هایم هستم، زیرا آنها کمک می کنند که من رشد کنم و روحم را جلا بخشم.
الهی شکر به خاطر این آگاهی های ارزشمند
الهی شکر به خاطر نورهایی که وجود تاریکم را روشنایی بخشیدند
و سپاسگزارم از استاد ضیاء عزیزم به خاطر فایل های آموزنده شان🙏🌺۱۴۰۱-۰۵-۰۲پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.