تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
28 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۸
5
/5از مجموع 30 امتیاز
15 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
10 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
مینا فیاضی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و هزاران سلاموقت بخیر استاد گرامی
قسمت هشتم دوره معجزه سلامتی
✅توجه کردن
✅اهمیت دادن
✅متمرکز بودن
✅جذب کردن✍توجه کردن به چیزی باعث رشد آن میشه
✍توجه نکردن به چیزی باعث نابودی آن میشهاینو من تجربه کردم که اگه به چیزی که دوسش نداری اهمیت ندی خود به خود نابود میشه
و وقتی چیزیو که میخوای تصویر سازی کنی حتما بهش میرسی.پس اگه میخوای به چیزی برسی
از اون چیز صحبت کن. دنبال کن
توجه کن
رویا پردازی کن
تصویر پردازی کن
تجسم کن
تصور کن
تکرار کن
مرور کن.آگاهانه زندگی کنیم😍
به خواسته هامون توجه کنیم
به ناخواسته ها اهمیت ندیم.💐بسیار زیبا و ارزنده. سپاس فراوان💐
۱۴۰۴-۰۵-۰۴پاسخ -
مینا فیاضی
🇮🇷IRبه نام خدای مهربون
درود استاد مهربون
وقت بخیر تک استاد عزیزم.استاد من حرکت جلوی آینه رو انجام دادم تکرار جمله:هم اکنون نیرویی دست راست مرا به بالا میبرد رو تمرین کردم قبلش گوشی رو آماده فیلمبرداری گذاشتم.
کاملا درسته
وقتی به اون نقطه ای که گفتین نگاه میکنیم
تموم توجه و تمرکزمون همونجاست و تلاش میکنه ما رو به خواستمون برسونه 👌✅
پس چه بهتره که تمومه توجه و تمرکزمون رو روی خواسته ها و زیبایی های زندگی بذاریم👌😍✅استاد من با خودم گفتم خب دست آسونه
این دفعه بگم هم اکنون نیرویی مرا به عقب میکشد احتمال دادم جای پاهام جا به جاشه به عقب برم ولی در فاصله یک دقیقه و نیم که این جمله رو تکرار میکردم جای پاهام کاملا ثابت بود اما بدنم به سمت عقب کشیده میشد جوری که اگه ادامه میدادم شاید میفتادم توی فیلمی که گرفتم کاملا مشخصه.
دوستان باید انجام بدین تا باورتون بشه
که قدرت نیروی بدنی ما چقدر فعال و قوی هست.
و این جملات تاکیدی رو میتونیم در تمام مراحل زندگی به کار ببریم👌😍✅هم اکنون من در آرامش هستم
هم اکنون من سلامت هستم
هم اکنون من ثروتمند هستم
هم اکنون من شاد هستم
هم اکنون من موفق هستم
هم اکنون من …………سپاسگزارم استاد آگاهی های زیبا🌹
۱۴۰۳-۱۲-۱۴پاسخ -
مینا فیاضی
🇮🇷IRبه نام خدایی که در این نزدیکیست
سلام و هزاران سلام خدمت استاد عزیزم
استاد ضیاء دوست داشتنیفایلی سراسر آگاهی و بسیار مهم
در مورد توجه
بله کاملا درسته
قانون توجه:روی هر چیزی متمرکز باشی همون چیز رو وارد زندگیت میکنی با توجه و تمرکز و اهمیت دادن و تمرار کردن کم کم زمینه به وجود آمدنشو فراهم میکنی.
صحبتها
اخبارها
تکرارها
تبلیغات
تلویزیون
ماهواره
بازی
سرگرمی ها
صفحات مجازی
بهتر که دنبال کردن همه این زیبایی ها آرامش سلامتی و خواسته های ما باشن تا از به وجود اومدنشون سورپرایز خوشحال شیم.✅بی توجهی به ناخواسته ها اونها کم کم از بین میبره.
✅ توجه به خواسته ها اونها رو شکل میده.من خودم یکی از نزدیکانم رو که همیشه از بیماری صحبت میکرد رو سعی میکردم هیچ وقت تنها نبینمش تا صحبت نکنه.
دوما گاهی توی شلوغی هم صحبت میکرد چون دوست داشت با اینکه عذاب میکشید ولی دوست داشت صحبت کنه.
رفت و آمد رو کمرنگ کردم.
و چون خواستار دیدنش نبودم خب شکر خدا جوری شد که خودش کاملا از زندگیم محو شد.
اینگونه افراد سمی رو باید حذف کرد
چون با صحبت ها و حرف های سمیشون توجه مقابل رو درگیر میکنن👌✅۱۴۰۳-۱۲-۱۴پاسخ -
آزاده حضرتی زاده
به نام خداوند جان و خرد
به نام خدایی که خالق زیبایی هاست
جلسه هشتم افکار سازنده آیا افکار سازنده هستند ما می گوییم افکار هستند که زندگی ما رو می سازند در واقع اینگونه نیست
تمرکز و توجه ما هستم که افکار ما رو می سازند وبعد این افکار زندگی ما رو می سازند.
کانون تمرکز و توجه ما بروی هرچیز که باشه ما آن رو دریافت می کنیم .
پس باید مراقب باشیم که تمرکز ما روی چه چیزی است اگه اشتباهی است سریع اون رو اصلاح کنیم.پس باید مراقب ورودی هامون باشیم. برنامه های تبلیغاتی فضای مجازی رو در یابیم چون می توانند کانون توجه ما رو درگیر کنند .و اون رو به انحراف می کشانند. همدردی با ازدیگران می تونه زندگی مارو تحت تا ثیر قرار بده در معرض خبرهای بد قراردهیم .پس می توانیم با تمرکز بروی سلامت ، زیبایی ، خبرهای خوب باشد.
تا نتایج خوب بگیریم
ممنون استاد عزیز🙏🏻❤۱۴۰۳-۰۳-۱۵پاسخ -
گل رز زرد
توجه توجه
سلام ودرود فراوان……
فایلی بود درمورد توجه واینکه توجهات ماهستند که خواسته هارا درما ایجاد میکنند وهمین توجه کردن هاست که همان خواسته را وارد زندگی ما میکنند، وقتی کانون توجهات ما روی خواسته باشه ومدام به این گونه مسائل فکر وتوجه میکنیم قطعا وارد زندگی ما میشوند ، وبه همین صورت اگر روی ناخواسته ها باشه بازهم از جنس ناخواسته وارد زندگی ما میشود.
پس باید آگاهانه رفتار کنیم وکانون توجه خودمون رو هم آگاهانه روی خواسته ها بگذاریم.
ودر مهمترین نکته در این قدرت بالای ذهن انسان است که اگر توجهش بر هرچیزی جلب شود آنرا برای ما فراهم میکند .
واستاد درانتهای همین فایل دریک تمرین این قدرت را به شاگردان خود یاد آوریرمیکنند که حتی ما باتوجه کردن برروی سلامتی وذهنمان میتوانیم ناسلامتی های وجودمان را رفع کنیم.۱۴۰۲-۰۴-۲۷پاسخ -
مهتاب سلیمانی
سلام و درود فراوان استاد ضیا عزیز
توی این فایل استاد راجع به یک موضوع بسیاااااار مهم صحبت کردند:توجه کانون توجه ما روزانه کجاست؟؟خیلی نکته مهم و در عین حال ظریف و حساسیه که گاها ما اصلا متوجه هم نمیشیم که توجه خودمون را به چه موضوعاتی ،چه افرادی و چه مسائلی گذاشتیم!!! آن چیزی زندگی ما را میسازه همین توجهاتمونه….توجه مون روی هرچی باشه از همون جنس مسائل وارد زندگی مون میشه
باااااااااید تمرین کنیم آگاهانه و با دقت و هوشیاری و حواس جمع که توجه مون را بزاریم روی زیبایی ها ،روی قسنگی ها و فراوانی های دنیا تا اتفاقاتی از همون جنس را برای خودمون خلق کنیم.سپاس استادم 🌹🌹🌹
۱۴۰۲-۰۴-۲۷پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده ی عشق ❤️❤️❤️
کانون توجه
نکته ی بسیار مهمی که باعث خلق اتفاقات و شرایط زندگی ما میشود نقطه و کانون توجه ماست .
هر اتفاقی در زندگی ما رخ میدهد به نوعی وقتی آگاه باشیم متوجه میشویم که دلیل خلق آنها کانون تمرکز و توجه خود ماست .
و مثال بسیار زیبا و اگاهی که این فایل داشت خلق محل زندگی استاد در این فایل بود که به واسطه ی یک خواسته ای که در وجودشان شکل گرفت و به یک منطقه ی خوش اب و هوا در سیرچ کرمان هدایت شدند و از درون این خواسته ،خواسته ی دیگری که ای کاش محل زندگی من مثل چنین جایی ولی مدرن تر باشد شکل گرفت.
و الان در شهر ماناوگاد زندگی میکنند.
نکته :وقتی به خواسته ای رسیدیم استپ نکنیم و اخرین حد اون و بخواهیم و خواسته از درون خواسته شکل میگیرد
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘۱۴۰۲-۰۴-۱۷پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود به دوستان عزیز
استاد در این فایل تاکید روی توجه داشتند.
که توجه ما کجاست؟چیزهایی که حالا در زندگی داریم نتیجه توجه به چه چیزهایی هست.اگر الان زندگی غرق شادی داریم قطعا در گذشته به شادی توجه کردیم،اگر دچار تضاد و مشکل هستیم به چه چیز هایی توجه کردیم که حالا از همون دست موضوعات وارد زندگی ما شده است.
و تجربه من این بود که قبلا توجه به مطب پزشکان خیلی داشتم و اسم و آدرس و تخصص اونها رو دوست داشتم بدونم و بخاطر همان توجهات من دچار ناسلامتی شدم.
البته قرار نیست درست از همان دست اتفاق برای ما بیافتد،اما جنس اتفاقات و رویداد های زندگی از همان است.اگر توجه رو ناراحتی باشد اتفاقاتی که باعث رنجش و ناراحتی شود رخ می دهند.
استاد تاکید دارند روی خلوت کردن اطرافمون .مثل پیج ها،مثل مخاطبین که در گوشی داریم و ارتباط با آنها چیزی جز رنجش برای ما ندارد.
استاد در مورد شکر گزاری هم صحبت کردند که واقعا تمرین عالی هست من زمانی که دچار یک فکر آزار دهنده میشم و احساس میکنم انرژیم داره افت میکنه سریع توجهم رو روی داشته هام میگذارم و بعد از گفتن چندتا شکرگزاری حالم بهتر و بهتر میشه حتی میتونم بگم گردش انرژی رو هم در وجودم حس میکنم.
خداروشکر میکنم که در این راه قشنگ وارد شدم و استاد و راهنمای من استاد ضیا عزیز هستند.
سپاس سپاس سپاس۱۴۰۲-۰۴-۱۵پاسخ -
آزاده حضرتی زاده
به نام خالق عشق
سلام به استاد عزیزم و همه دوستان و همراهان
توجه توجه توجه
که هرچه الان هستیم و جایگاهی که اکنون داریم در اثر توجهی است که داشتیم یعنی کانون توجه ما روی هرچیزی که باشد ما اون رو جذب می کنیم یا به عبارتی بدست می آوریم و موضوعی که در جلسه هفتم گفته شد که دلسوزی کردن خلاف قوانین است اینجا نمود پیدا می کنه دلسوزی و همدردی کردن یعتی توجه گذاشتن روی ناخواسته که باعث جذب اون ناخواسته می شود و غم دیگران رو خوردن یا غصه خوردن در رابطه با تصمیماتی که خودمون گرفتیم ما رو بیشتر در گرداب غم وغصه فرو خواهد برد که نتیجه ای جز بیماری نخواهد آورد .
افکاری که به سراغ ما می آیند به خودی خود سازنده نیستند بلکه فوکوس و توجه کردن به آنهاست که باعث تاثیر گذاری شان می شود.
یکی از راهکارهای از بین بردن ناراحتی ها ، غصه ها و نشخوار نکردن گذشته، گذاشتن کانون توجه روی زیبایی ها و دیدن نکات مثبت است که از طریق تمرینات سپاسگزاری می توان به این مهم دست پیداکرد. برای من جالبه چند وقتی بود که واقعا به این موضوع فکر می کردم که هدف من از آفرینش من چی بوده آیا فقط اومدیم که روزمرگی رو ادامه بدیم بعد هم بمیریم و تمام ،که کم کم به این مسیر هدایت شدم و حواسمان به این موضوع باشد که برای رسیدن به خواستمون توجهمون رو روی ناخواسته نگذاریم دقیقا مثل اون مثالی که استاد فرمودن که برای رسیدن به سلامتی نگیم من چرا بیمارم من خدا بیماری من رو شفابده اینجا مصداق پیدا می کنه بلکه باید بگیم خدایا شکرت که من سالمم و… نکات ریز نرسیدن به خواسته ها همین هاست که از دید ما پنهان مونده .
تمرینی برای اثبات قدرت ذهن داده شد که اینبار انجام دادم و لذت بردم
ممنون استاد
الان بر سر دو راهی تصمیمی هستم و ذهنم درگیر بماند به یادگار برای روزگار آینده
ممنون استاد از توجهی که تک تک شاگردانتون دارید استاد اگه می گیم عاشقتونیم واقعی است شاگردهای تنبل هم می تونن استادشون رو دوست داشته باشند۱۴۰۱-۰۸-۲۱پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
توجه توجه توجه
دوستان توجه،عزیزان توجه یعنی درک این فایل بینظیره؛من هیچوقت اینقدر ریز تشده بودم روی مسائل…بقول استاد روی توجهاتم اصلا توجهی نداشتم..از امروز میخوام دقیق بشم چکار دارم میکنم ….و ببینم سرنوشتم به کجا میره…..توجهات من اینروزها روی مسائلی هست که همه هستند …اینستاگرام عزیزززز😬😬 و صحنه ها و کلیپ و متنهایی که روحم را ناراحت میکنه….یه جا استاد گفتند بین بودن یا نبودن تصمیم بکیرید یویو انتخاب کنید….یاد این جمله افتادم:” Tobe or not to be” و من الان میخوام انتخاب کنمnot to be را نباشم دیگه..ا نجاهایی که نباید باشم و پاک کنم اینستاگرامم را هرسه تا پیجم را پاک میکنم که نباشم ،نبینم، و آزرده نشم.
یه آگاهی دیگه الان بهش رسیدم…سالهاست دارم غر میزنم که همسر من اخبار میبینه و صدای تلویزیون بلنده و ما ناخودآگاه درگیر مسائل میشیم…امروز با این فایل متوجه شدم که توجه من روی همین ناخواسته است مرتب”تلویزیون دیدن و اخبار دیدن همسر” وقتی من دائما دارم راجع به این موضوع فکر نیکنم و بحث میکنم و غر میزنم که نبین-خاموش کن-کم کن صداشو و و و و و ….چیو جذب زندگیم کردم؟؟؟؟؟
راه حل:کانون توجهت را بردار از این موضوع و بزار روی قشنگی ها روی زیبایی هاسپاس استاد جان🌹🌹🌹
۱۴۰۱-۰۸-۱۸پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق زیباییها
سلام ودرودخدمت استاد بزرگواروگرامی
درمورد توجه صحبت کردین واینکه این توجه کردن ما برروی موضوعات مختلف کل زندگی وآینده ما رو می سازد ، یادم هست دریک فایلی درسال گذشته درمورد قطعی اینترنت صحبت شد و اکثریت جامعه دراین مورد صحبت می کردند .وتمام توجه شان روی این اصل بود درحالی که هیچ اتفاقی نیافتاده فقط در حدحرف بود وبس
ولی از آنجایی که کانون توجه اکثریت روی یک ناخواسته بود این اتفاق افتاد ولی شما آن زمان هم متذکر شدیدکه بچه ها حواستان روی این موضوع باشد ، ومن به خودم قول دادم که حتی راجع به این اتفاق فکر نکنم وآن رابه فراموشی سپردم ..
ولی این روزها شاهد این هستیم که جایی غیراز این گروه وسایت دیگران دسترسی به اینترنت راحت ندارند واین نشان است از توجه بقیه به این اصل بوده وهست .یک نکته ی دیگر که خیلی برایم قابل اهمیت بود پاییز پارسال درشهر خودم مشهد اصلا باران وبرف نبود فقط آخر زمستان اندک برفی آمد واین خبر که شهر ما در یک خشکسالی قرار گرفته من را آزار می داد و باخودم عهدکردم در پروفایل و استوری هایم خودم تصاویر بارش باران برف باشد وبرای دوستانم هم این عکس ها رو ارسال کردم از آن ها خواهش کردم که این کار رو بکنند و جالب است شهری که چند سال باران فراوان ندیده الان چند روز است که درنعمت این بارش فراوان الهی غرق است ومن این خوشی وحال خوب را دریک نکته ی مهم می دانم کانون توجه رو از روی نکات منفی برداشته و به سمت فراوانی وآرامش تغییردادم همه ی این اموزش ها رو مدیون استادخوبم هستم که بی دریغ وبی منت برای ما وقت می گذارند.۱۴۰۱-۰۸-۱۷پاسخ -
زهرا حسینی
به نام خداوند عادل
سلام و درود.
با این فایل کاملا به عدالت خداوند ایمان و باور دارم که خداوند مهربانم همه چیز را بر اساس عدل خود اداره میکند.
قانون توجه قانونی است که تبلور عدالت خداوند است.خداوندی که تمام زندگی مرا بر اساس باور و توجه من میسازد.
هر چه را که توجه داریم به زندگی خود دعوت میکنیم.و همه ما با تفکر در اتفاقاتی که برایمان رخ میدهد میتوانیم درک کنیم زمانی به ان موضوع توجه داشته ایم.۱۴۰۱-۰۸-۱۷پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خالق یگانه
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
در این فایل از توجه و اهمیت آن صحبت شده زیرا به هر چی توجه کنیم آنرا جذب میکنیم پس چه بهتر که نگاه و توجه ما به سمت چیزا
های مورد علاقه و دوست داشتنی باشه
شب گذشته من دچار بیخوابی عجیبی شدم و اگر تفکراتم مثل قبل بود تا صبح افکار منفی منو درگیر خودشون میکردند و شب به اندازه سالی برام میگذشت و روز بعد کلا حالم گرفته و مریض احوال بودم و از کار و زندگی باز میموندم ولی در اثر آموزشهای خوب استاد و درحقیقت توجه به مطالب و توصیه های استاد ، نه تنها دیشب برام سخت نبود بلکه با گوش کردن به فایلها کلی آگاهی کسب کردم خداروشکر که اکنون گوشی ام مملو از مطالب و ویسهای آگاهی دهنده هست و در هر کجا و هر زمان این گنجینه ارزشمند در دسترسم هست
از طرفی توجه مراقبه های هرشب ، این عادت قشنگ بمن حس خوبی میدهد سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم۱۴۰۱-۰۸-۱۷پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
هزاران درود به استاد عشق و آگاهی و دیگر عزیزان هم مدار🌺
هر آنچه که در زندگی ما خلق میشود، حاصل توجه ماست. درواقع توجه ما به هر سمتی که باشد، چیزی از آن جنس را دریافت می کنیم.
الان که در حال نوشتن این کامنت هستم حدود یک ماه و نیم است که در شهر زیبای ملبورن زندگی می کنم. یک شهر بسیار زیبا با طبیعتی مدهوش کننده، آواز پرندگان که همواره در حال حرف زدن با خدای خودشان هستند، هوایی پاک و … خلاصه زیبایی هایی که مرا مست می کند و توجه من به سمت این زیبایی ها، هر چقدر که بیشتر می شود، زیبایی های بیشتر و شگفت انگیزتری را دریافت می کنم🕊⚘🌳🌼🥀🕊
و این در حالی ست که درست در همین زمان، برخی ایرانی هایی که ساکن این شهر هستند، به جای لذت بردن از این همه شگفتی های طبیعت، مدام از اغتشاشات داخلی ایران صحبت می کنند و سعی در بحث و بررسی در این باره دارند!! و دقیقا همین افراد اصلا متوجه نیستند که با این کار خود، در حال جذب کردن چیزی از همین جنس به زندگی خود هستند. یعنی علاوه بر اینکه نمی توانند به ایران و ایرانیان کمک کنند، در حال آسیب رساندن به خود و زندگی خود هستند و من وقتی با این افراد صحبت کردم، متوجه شدم که دقیقا همین اتفاق در زندگی آنها افتاده است و متاسفانه از این موضوع آگاه نیستند.
بنابراین بسیار مهم است که توجه خود را مدیریت کنیم و واقعا ریزبینانه در باره توجه خود حساس باشیم و اجازه ندهیم توجهمان به جایی برود که خواهان آن نیستیم.و درباره تمرین انتهای فایل که من بارها و بارها آن را انجام دادم و حتی فرزندانم نیز با شگفتی آن را انجام داده و از نتیجه آن شگفت زده شده اند. واقعا این تمرین نشانه قدرت ذهنی بالای ماست و اینکه با چنین قدرتی، هیییییچ چیز غیر ممکن نیست💪
درود و سپاس فراوان از استاد ضیاء عزیز بابت این فایل بسسسیار زیبا، آموزنده و انگیزه دهنده♥️
۱۴۰۱-۰۸-۱۷پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان به استادگرامی ودوستان خوبم
این فایل رو نگاه کردم خیلی تمرین جلوی آینه رو دوست دارم .
یک اتفاقی که توی این دوره رخ داد وبرای من جالب بود این بود که من از بچگی عینکی بودم وخیلی چشم هام ضعیف بود وحتما باید عینک میزدم البته که تو خانواده ما عینک وچشم ضعیف ارثی بود (باور غلط) ومنم از ۵ یکسالگی عینکی شده بودم .
اما وقتی این فایل رو گوش دادم والان چند وقتی هست که دارم روی ذهن خودم کار میکنم
تقریبا ۱ماهی هست عینکم شکسته اول میخواستم برم درستش کنم چون خیلی وقته داره اونو میزنم ولی چون تو دوره بودم یک حسی بهم گفت تاکی میخوای عینک بزنی ومنم از همین فایل تصمیم گرفتم عینکم رو بزارم کنار واین کار رو کردم خیلی خوشحالم۱۴۰۱-۰۵-۲۵پاسخ -
آزاده حضرتی زاده
به نام نامی دوست که هرچه داریم از سر ارادت اوست
سلام به استاد بزرگوار و هم دوره ای های عزیز برا خیلی جالب بود که تمامی اتفاقات زندگی مون بی دلیل نیست از ماست که برماست توجه گذاشتن روی موضوعات ناخوشایند تا مرز نابودی هر کسی رو می تونه پیش ببره مثلا از همون جوانی تو ذهنم بود که مثلا یه بیماری لاعلاج بگیرم بعد ببنیم چقدر می تونم با قدرت ذهنم خودمو شفا بدم یا میزان توکل خودم رو بخدا بسنجم که بیماری رسیدم ولی موفق نشدم تا خودمو شفا بدم و… یا اینکه به این فکر میکنم خیلی ادعا داشتم فقط مرد میدون نبودم ولی بعد از عمل دیگه به بیماریم فکر نکردم اصلا انگار بیمار نبودم یعنی به معنای واقعی فراموشش کردم و این شعر حافظ رو خیلی دوست دارم دردم نهفته به زطبیبان مدعی باشد که از خزانه غیبت دوا کنند یا خیلی دلم می خواست به افراد معتاد کمک کنم یا یک نیرویی داشته باشم که ادمهایی رو که در اشتباهن رو با تکون محکم نجات بدم نمی دونم این دومی رو هنوز خیلی دوست دارم که با نفوذ کلام بتونی کسی رو تکون بدهی تا تصمیم بهتری بگیره یعنی عاشق همون ظهور خداوندم در تمامی انسانها واستاد فرمودین به چشم نابود شدن خانوادهه رو دیدی واقعا این رو لمس کردم با تمام وجودم که جوری با فکر کردن راجع به درگیری های یک فرد خانواده و دیدن بدترین وقایع برای اون چطوری هم زندگی خودم رو به گند کشیدم هم مشکلات اون طرف رو بیشتر کردیم با انرژی منفی هایی که براش فرستادیم من خودمو میگم چرا همش خسته ناراحت ناراضی ومنت داشتن سر دیگران بابت این اعصاب خوردیها همه این اتیشها از گور خودم بلند میشه با این توجه و تمرکزی که روی ناخواسته ها دارم روی پیش بینی اتفاقات بد از امروز آگاهانه مبارزه می کنم با افکار منفی که هجوم میارن به من اسناد یه اعتراف دیگه داشته باشم در مورد مراقبه که هروز انجام می دادم به نظرم خیلی خوب بود ولی بعد از ۳هفته احساس بیخودی پای شدیدی در من ایجاد می شدر که من رو بسیار بی تاب می کرد و خیلی بخودم فشار می آوردم که ادامه بدم مراقبه یعنی هرلحظه بدنم می خواست از اون حالت خارج شم نمی دونم چرا ؟؟ بعد شما فرمودین برای مراقبه بهتر از ۱۰۰تا۰ رو بشماریم من الان یکهفته است تمرین می کنم هنوز موفق به شمردن ۱۰۰تا ۰ به طور مطلوب نشدم یعنی دارم با این واقعیت روبرو میشم که اوضاعم خیلی خرابه ولی با تمام قوا پیش بسوی بهتر شدن ممنون از اینهمه آگاهی۱۴۰۱-۰۵-۲۱پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان به استاد گرامی
این تمرین روانجام میدم خیلی جالبه که چند روزی بود روی یک دونه که روی پوستم بود ودرد میکرد ومال ۲سال قبل بود این تمرین رو انجام دادم یک هفته ای میشد که مخصوص اون دونه کمی درد میکرد ومن همچنان به کارم ادامه دادم وتمرین میکردم .
وامروز فهمیدم که اون دونه کلا ازبین رفته ودیگه اثری از اون درد ودونه نیست .خیلی حس خوبی داشتم وبرام جالب بود گفتم نتیجه رو به اشتراک بگذارم اگرچه دونه ای کوچک بود اما واقعا اذیتم میکرد
خداروشکر برایرسلامتی همه اعضا بدنم❤❤❤❤❤❤۱۴۰۱-۰۵-۰۷پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
امروز بعد از گوش دادن فایل مصاحبه با خانم ایرانمنش دیدم استاد گفتن که تمرین جلسه ۸سلامتی رو چرا انجام ندادین و بقیه دوستان هم اگر انجام دادن ننوشتن .
منبلافاصله برگشتم و گوش دادم و هر چند قبلا انجام داده بودم ولی باز هم انجام دادم وخیلی جالب بود دوباره شد .
و این یک یاد اوری بود انگار برای من برای امروز من که همه چیز تحت تسخیر ذهن خودت است سحر .
و قدرت درک این جمله برای من با انجام این تمرین خیلی بیشتر شد 💪💪💪💪💪♥️♥️♥️♥️۱۴۰۱-۰۴-۳۰پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
استاد واقعا این فایل خیییلی نکته داشت خیلی،امروز دوبار گوش دادم فایل را با وجود اینکه اینروزا خیلی گرفتارم و درگیر یکی دوتا چالش….ولی به لطف شما و گروهی که داریم با دوستان سایت….عاشق سایت ،عاشق فایلها و ویسهای شنا و ویسهای دوستان هستم ،از اینهمه آگاهی و شهود لذت میبرم….
و چه زیبا و پرنکته بود این توجه….دیروز من یک کنفرانس کاری داشتم که میبایست خودم راجع به مبحث باورها برای دوستان و همکارانم صحبت کنم….به لطف شما و مطالب آموزنده سایت خیلی عاااالی صحبت کردم و گفتم و یه جا به دوستانم گفتم: “زندگی،انعکاس افکار ماست” ولی امروز با گوش دادن این فایل و مبحث توجه ،متوجه شدم زندگی درسته انعکلس افکار ماست ولی تا توجه روی اون فکر ما نباشه هیچی خلق نمیشه….
چشم استاد ،توجه مون را میگذاریم روی زیبایی ها ،روی سرچ کردن عکسها و طبیعت زیبا و همچنین نوشتن سپاسگزاریها برای داشته هامون و تمرین آخر را من هنوز انجام ندادم ولی بمحض انجام دادن حتما نتیجه را مینویسم.سپاس از شما🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۴-۱۵پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق زیبایی
سلام ودرود خدمت استاد گرامی
تجربه فوق العاده ای بود خیلی لذت بردم ویک آرامش درون رو احساس کردم .
من ازسال گذشته تکنینک نگاه کردن به آینه وصحبت کردن باآن رو شروع کرده بودم. برایم خیلی عجیب بودم ، اوایل از نگاه کردن خودم به آینه وحشت داشتم انگار دیگری رامی دیدم،
ولی خداروشکر بعدازگذشت زمان کوتاه کم کم بهترشدم ، وفهمیدم نگاه نگردن به آینه به علت بودکه خودم رونمی شناختم ، وازآن ترس داشتم .خداروشکر دوستی وصلح باخودم باعث شدکه از ترس هایم فاصله بگیرم ، وتجربه قدرت درون وآینه حال عجیبی روبه من داد. درست مثل مراقبه بود برایم وحس می کردم روح خودم رو می بینم ،یک جور خلابود وخیلی زیبابودکه حرکت دستم رو متوجه می شدم .
ممنون وسپاس گزار بابت این همه آگاهی۱۴۰۱-۰۴-۱۲پاسخ -
گل رز زرد
سلام دوباره
من تمرینی که استاد برای تمرکز جلوی آیینه گفتند رو انجام دادم چقدر جالب بود .
اولش واسه من سخت بود اما کم کم احساس کردم که دستم از نظر روحی بالاتر از جای عادی خودش قرار داره وخیلی جالب بود که لحظه لحظه حس کردم دستم از جای قبلی بالاتر هست اما من حرکت اونو حس نمکنم
انگار روحم ودرونم دستم را کنترل میکرد ومن حرکتی را حس نمیکردم تنها میدیدم دستم بالاتر رفته .
تجربه جالبی بود الان دوباره میخوام انجامش بدم 😊😊😊😊😊۱۴۰۱-۰۴-۱۱پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان
این فایل سرشار از آگاهی بود .همزمان با این فایل زیبا درکنار دیگر دوستان درحال گوش دادن به فایل دوره رویاهاهستیم وچه کار خوب وارزشمندی
وقتی این فایل رو گوش میدادم صحنه هایی از فیلم زیبای پی کی هم جلوی چشمم اومد اینکه توجهات ما چه تاوان هایی دارد ومهمترین اونا به نظرمن این بود که دچار ترس ونگرانی میشیدیم وانگار به جای تکیه برقدرت درون وخدای خودمان برروی ترسهایمان تکیه وتوجه میکنیم
به قول استاد شبکه های مجازی هم این کار را راحتر کرده ومارا بیشتر به این سمت حرکت میده.
البته من الان خودم ۲هفته ای هست که در تضاد دوری از فضای مجازی قرار دارم چون درخواست گوشی جدید داده بودم ☺☺☺☺
والان گوشی ندارم اما الان که دارم فکر میکنم باتوجه به فایل جدید اتفاق خوبی رو دارم تجربه میکنم.
توی فایل استاد گفتند از آدم های منفی فاصله بگیرید واین اتفاق برای من افتاد ودرخواستمو کائنات واسم اجابت کرد.
من زمانیکه استاد گفتند از اخبار منفی دوری کنید تمام پیج های منفی رو آنفالو کردم وتنها به موارد مورد علاقه ام بسنده کرده بودم.
البته با گوشی جدیدم قطعا کارهای جدیدی خواهم کرد
خیلی ها رو حذف خواهم کرد وقطعا نگاهم روبه سمت تنها زیبایی خواهم برد۱۴۰۱-۰۴-۱۱پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
عرض سلام و ادب حضور استاد یکتاپرستی و همه عزیزانی که کامنت مرا می خوانند.
من با انجام تمرین “تمرکز بر چشم سوم و بالا آوردن دست” واقعا متعجب شدم. راستش را بخواهید وقتی متوجه بالا آمدن دستم شدم، حتی سعی کردم مقاومت کنم و مانع بالا آمدن دستم شوم😅 ولی انگار نمی شد…. انگار قدرت ذهن من که در نتیجه تمرکز من ایجاد شده بود و به دستم فرمان داده بود که بالا بیاید، آن قدر زیاد بود که نمی توانستم با حرکات فیزیکی ام ممانعتی برای آن ایجاد کنم.
خیلی خیلی جالب بود. من این تمرین را به شیوه های مختلف انجام دادم و هر بار به قدرت ذهنم بیشتر و بیشتر ایمان آوردم.
و باز هم به یاد این آیه از قرآن افتادم که ” ما به انسان قدرتی دادیم که بتواند کوهها را جابجا کند” و مسلما آن قدرت ذهن است.
و باز هم این جمله تاکیدی برای من یادآوری شد که : جهان در تسخیر من است💪
سپاس بیکران از شما استاد بزرگوار بابت این تمرین زیبا، آموزنده، قدرتمند و باورساز🌹۱۴۰۱-۰۴-۰۹پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خالق هستی
درود بر استاد عالیقدر
توجه کلمه ای ساده که اگر به عمق و معنای اون دقت کنیم ، میتونه نقش عمده ای در زندگی و سرنوشت ما داشته باشه واقعا توجه روی هر موضوع و مطلب و حتی شخصی که موجب استرس و سلب آسایش ما هست ممنوع🚫🚫🚫
من خیلی وقت قبل صفحه اینستاگرامم را از وجود افراد منفی گرا پاک کردم و در بین انها بستگان نزدیک هم بودند چون اگر بخواهیم واقعا فرد دیگری غیر آنچه در گذشته بودیم باشیم ، باید رو در بایستی و خجالت رو کنار بذاریم ما خیلی وقتا چوب همین ملاحظه کاریها رو میخوریم و حاضریم بخاطر خوشایند دیگران، خودمون و افکارمون رو نابود کنیم منبعد دور همه این اشتباهات رو خط بطلان بکشیم و خودمونو رها کنیم از اسارت دیگران از ظاهرسازی جلو دیگران و هر آنچه در درون هستیم و بما ارامش میدهد ظاهر هم همون باشیم 👍
من در بین دوستانم خانمی بودند که آرایشگاه داشتند و کارشون کاملا مورد پسندم بود و خودشون خانمی خوش تیپ و زیبا و همیشه خندان و خوش برخورد بودند چندی قبل ایشون همسرشون رو در اثر یک حادثه از دست دادند و از ان زمان پروفایلشون کلا مشکی و همش پستهای غمگین و عزاداری و نکته های نا امید کننده و زاری نامه و امثالهم… میگذاشتند من وقتی دیدم این رویه ادامه داره ، ایشون رو از لیست دوستانم حذف کردم و تمام👍
میرم جای دیگه ای که همون یکساعت هم برام خوش بگذره 🍀
ما مجبور نیستیم خودمونو درگیر مسائل دیگران کنیم وقتیکه کوچکترین کاری برای حل مشکلاتشون ازمون ساخته نیست و برعکس باید نقطه توجهمون رو بذاریم روی چیزهایی که دوستشون داریم و بما امید و انگیزه و خوشحالی میدن زیرا خدای ما خدای شادیهاست نه غم و اندوه و این درست ترین کار هست حتی اگر بگن فلانی بی عاطفه هست چون زمان گرفتاری ما هم ، از دیگران کاری ساخته نیست و فقط خودمون میتونیم حال خودمون رو خوب کنیم
سپاس از این فایل آموزنده 🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۴-۰۹پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
توجه ، توجه ، توجه .
این کلمه یکی از کلیدیترین ، واژه هاست . برای رسیدن به جاهای خطرناک یا زیبا و هیجان انگیز است .
این کلمه را زمانی میبینیم قشنگ تمام وجودمان پر از کنجکاوی میشود و به نوعی تمام توجه و حواس خودمون را جمع میکنیم تا ببینیم چه اتفاقی قرار است تا بیافتد . .
و باز هم بستگی داره به نوع توجه خودمان که از اون حادثه و اتفاق چه موضوعی رو درک کنبیم و برداشت کنیم .
بله باید حواسمان باشد که به خواسته های خوب و عالی مان توجه کنیم و بس ، باید به تمام زیباییها و عشق و روشنایی و سلامتی و ثروت توجه کنیم .و بس.
و به هر چیزی غیر از این موارد توجه کنیم در واقع به نوعی خوراندن سم به وجود پاکمان است.
و به نوعی انگار با دست خودمان سم را میخوریم و به کام مرگ و نیستی و نابودی و حال بد قدم بر میداریم.
منِ سحر ، سحری بودم که ناآگاه از توجه کردن های آگاهانه بودم .
ولی الان به لطف خدای بزرگم و راهنماییهای استاد عزیزم که دستی از سمت خداوند هستند ، چشمان کور من را باز کردند و من را هوشیار به زیبا زندگی کردن کردند، که قابل مقایسه و عوض کردن با هیچ نوع از زندگیِ گذشته من نیست .
یکی از آرزوهای من همیشه این بود که بتونم درست و عالی زندگی کنم و زندگی کردنم و رفتارم جوری باشه که در آرامش مطلق و غرق در خدای خودم باشم .
من یاد گرفتم کنار استاد، تمام مریضیها و کمردردها و حال و احوال نامناسبم را بشناسم و دلایل انها را هم پیدا کنم و در صدد مداوای خودم به راحتترین شکل ممکن و کمترین هزینه ممکن اقدام کنم .
من حال و احوال و حس خوب امروز و اگنونم را سپاس گذارم و سپاسگزار این لحظه و این حال خوب خودم هستم .
تمام دنیایی که خداوند ان را خلق کرده است، همواره پر از نقاشیهای زیبایی است که بدون هیچ کم و کاستی و ضعف و کمبودی هستند . و همه ی آنها را در یک کادر بسیار زیبا قاب گرفته است و دقیقا همینجاست که ما با توجه کردن مان روی هر نقطه ای از این دنیای به این بزرگی و پر از شگفتی یک کادر دور آن میکشیم . و این تابلوی اختصاصی ما میشود و در واقع همان امضإ پایانی که نقاش و هنرمند پایین و انتهای نقاشی خود میکشد .
ولی خداوند انقدر بزرگ و رحمان و رحیم است که با دادن قدرت توجه و انتخاب به ما ، بعد از خلق کردن جهان هستی که در واقع یک تابلوی بزرگ نقاشی است . ان را در اختیار ما قرار داده است و میگوید خودت ای انسان موضوع مورد علاقه ات را انتخاب کن و دور آن موضوع به واسطه ی توجهت کادر بکش و زیرش را با امضای خودت امضإ کن ، که این امضإ همان نقطه ی توجه ما به موضوعات متفاوت در زندگیمان است .۱۴۰۱-۰۴-۰۹پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام حضرت دوست ..سلام ودرود به استاد مهربانی ها ..اول فایل استاد عزیزم کلمه توجه توجه توجه ،😊😊واقعا یاد سریال جنگی افتادم که وقتی آژیر به صدا در میومد همه ترس ووحشت وحودشون فرا میگرفت ..که چطور پناهگاه پیدا کنن وفرار کنن ..و آنقدر آهنگ این صدا تو گوششون بود که توجه داشتند و همیشه آماده باش بودند که یه وقت از اون صدا غافل نشن که جونشون به خطر نیفته ،،والان این کلمه توجه که قانون میدانم تا حدودی وشاگرد شما هستم استاد عزیزم ولی به قول مریم جانم ای کاش قانون از گذشته میدانستیم وتوجه ما روی زیبایی ها وسلامتی بود تا مریضی وناراحتی ،،همون خانم ایرانمنش گفت دقیقا من همون طور مادر مریم خانم از بچگی در ذهن ایشان انداخت که ضعیف هستی وزود مریض میشی وتا بزرگسالی این ذهنیتش همین بود ..دقیقا من این کار رو پسرم شایان در آوردم واز نوزادی همش توجه ام رو این بود بپوشونمش که سرما نخوره وهمیشه به اینکه مریض نشود فکر میکردم ..وهنوز عطسه میزد من دارو بهش میدادم فکر میکردم دارم سرما خوردگی شدید جلوگیری میکنم ولی الان نه سالشه پسرم باور کرده مریض میشه ونیاید جلو کلر بشینه وهرچی میگم الان قوی هستی مریض نمیشی فایده نداره وانقدر ترسو بارش آوردم که الان خودم که فهمیدم قانون چیه ..ناراحتم وعذاب وجدان گرفتم .ودارم با پسرم کار میکنم که اینطور نیست وباید تو هم مثل بقیه بچه ها زندگی کنی والکی مریض نشی ..
۱۴۰۱-۰۴-۰۸پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
هزاران درود بر شما استاد گرامی و تشکر بابت این فایل بسیار آموزنده
📣توجه توجه📣
لطفا به توجه خود توجه کنید🤔
لطفا به چیزهایی توجه کنید که می خواهید آنها را داشته باشید، در غیر این صورت توجه کردن، ممنوع است ⛔کاش زودتر این ها را می دانستم تا آن همه بیماری و دیگر ناخواسته های متعدد را تجربه نمی کردم.
از وقتی که یک دختر کوچک بودم، همیشه در طول سال، بارها و بارها بیمار می شدم و مادرم همیشه می گفت “ایمنی بدن مریم پایین است و هر ویروس جدیدی که می آید، اول از همه مریم آن ویروس را می گیرد” و این حرف آن قدر تکرار شده بود که من ان را باور کرده بودم و کانون توجه من شده بود⬅️ بیماری
و مسلما روز بروز بیماری های بیشتری دریافت می کردم، انواع و اقسام، در مدل های مختلف😂
بعدها که ازدواج کردم و بچه دار شدم، این توجه و همین طور باور مخرب من، ادامه پیدا کرد، رشد کرد و حتی به فرزندانم منتقل شد.
تا جایی که دیگر …. تمام زندگی ام شده بود بیماری های متعدد خودم و فرزندانم و توجه من بیشتر و بیشتر روی این مساله متمرکز شد و مثل یک چرخه معیوب، روزبروز بدتر شد.
تا یک روزی که دیگر از خودم بدم آمده بود، چون دائما بیمار بودم.
از سرماخوردگی و آنفولانزا گرفته تا …. دیسک کمر و بیماری قلبی!
از داروهای ساده گرفته …. تا عمل جراحی!
ولی هیچ یک حال مرا تغییر نمی داد. چون ذهن من، توجه من و باورهای من تغییر نکرده بود!و امروز که در حال نوشتن این کامنت هستم، خود را یکی خوشبخت ترین انسانهای روی زمین می دانم!!!!
چون یکی از سالم ترین انسانهای روی زمین هستم!!!
حتما متعجب شده اید و مرا دیوانه می پندارید!!
ولی باور کنید عین حقیقت است، یک حقیقت شیرین!آری من ، مریم ایرانمنش، توانستم از یک آدم بیمار ، یا بهتر است بگویم کاملا بیمار، به یک آدم کاملا تندرست تبدیل شوم.
و آن هم فقط و فقط و فقط با استفاده از آموزش های استاد عزیزم😍
با تغییر کانون توجهم از بیماری به سمت سلامتی
و تغییر افکار و باورهایم
و انجام تمرین های فایل هاخدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
چقدر لذت بخش است این نعمت سلامتی🙏۱۴۰۱-۰۴-۰۸پاسخ-
مجموعه آموزشی استاد ضیاء
۱۴۰۱-۰۵-۲۱
-
-
ناهید ناصحی
بنام خالق عشق وسلامتی .سلام ودرود به استاد مهربانی ها ،❤️❤️❤️خیلی خوشحالم بابت فایل هشت که دوباره آگاهی برای ما به همراه دارد …در مورد قانون توجه ..که مثال های واضح رو زدین ..وقتی که زیزر تبلیغاتی جلو هر فروشگاه میزنند..خوب هم مشتری برای اینکه کنجکاو هستند چه خبره .میبینی کلی خرید هم میکنن وداخل همون فضای مجازی کلی از طریق قانون توجه ..محصولات خودشون رو فروش میزارند ..وقتی من توجه مو روی مثلا پول وثروت میزارم ..خداوند راه های زیادی جلو راهت میزاره تا من به خواسته ام برسم ..پسر من همیشه تو گولل هرچی میخاد نگاه میکنه وعکس شو میندازه و همیشه نگاه میکنه وبعد مدت کوتا براش خریده میشه ..اینجا با جرات میگم خانواده ی خودم آنقدر تمرکز روی اعتیاد داشتن وبرای اقوام شون ومشکلات اعتیاد فکر میکردند و همیشه در خونه در موردش حرف میزنند که دقیقا برادرم اعتیاد پیدا کرد والان چند سال گرفتارش وهمیشه تو خونه اذیتشون میکند ..ومادرم که سال گذشته درگیر سرطان شد چون همیشه توجه اش روی آدم های سرطانی بود و ادعا میکرد دلش برای آنها میسوخت و همیشه تو خونه غصه شون میخورد وبعد مدت کوتا خودش گرفتار شد …پس مادر من توجه اش وتمام فکر و ذکرش آدم های بود مریض خاص داشتند وحتی اشک میریخت براشون ..نکته ی بعدی استاد که فرمودین که روز اول نمیتونستم حتی مخاطبین گوشیم حذف کنم ..اولش سخت بود ولی الان هیچ کدوم افراد منفی. رو دیگه ندارم دیگه کم کم خودشون از دور من دور شدند و رابطه ام قطع شد ویه جوری آزاد شدم ..که انگار تمام اون انرژی های منفی از من ریختند ودوست دارم پرواز کنم،، وزمان ترک قرص اعصابم دو ماه برام سخت بود وکم کم وتوانستم ترکش کنم وشب ها راحت بدون کابوس می خابم …روزی معتاد تلوزیون بودم ولی الان از تلوزیون واهنگ های غمناک که روزی عاشقشون بودم ولی الان متنفر شدم ..وچقدر زیبا هارو بیشتر میبینم ،،وجالب بود برام چند روز پیش یه آهنگ شادی بود که خیلی دوست داشتم ولی پیدا نکردم هرچی گشتم چون شاد بود وعالی ولی آهنگ همش رو ذهنم مرور میکردم ،،دیروز داشتم با ماشینم دور میزدم ورادیو گرفتم یه هویی دیدم اون آهنگ پخش کرد .خیلی جالب بود برام ..اون آهنگ غیر مجاز چطور تو رادیو پخش کردند ..ولی چون میدونستم توجه من به اون آهنگ باعث شد که راحت من پیدا کنم حتی از طریق رادیو که مطمعنم چون آهنگ غیر مجاز میدونن ولی پخش کردند ومن دوباره لذت بردم .. وعشق کردم ..واقعا استاد ممنونم ازتون تمام مثال های که زدین من در زندگی تجربه کردم الان دوباره همش یادم آمد واگاهی امشب باعث شد در دفترم بنویسم ..ومورد نکته ی اخر ..در مورد سپاسگزاری من صبح زود موقع پیاده روی نیم ساعت تا یک ساعت سپاسگزاری میکنم وروز عالی رو شروع میکنم ...ممنون استاد ارجمندم ..بابت این فایل که حس عالی رو امشب به من دادید ،،با حس عالی وعشق به خواب می روم ..پاینده باشی استاد
۱۴۰۱-۰۴-۰۷پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




مریم جان خوشحالم از موفقیتهای شما من از افکار منفی در مود افراد خانواده ام خسته ام خیلی دارم روی این موضوع کار می کنم ولی هنوز کار دارم ولی اون حال خوبتون رو قربون لذت بردم ❤❤👌👌