سبد خرید
خلاقیت- فکر- راه رسیدن به رویاها- راه رویاها- رویا

راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۱

امتیازدهی 4.96 از 5 در 28 امتیازدهی مشتری
(28 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

خلاقیت از کجا و چگونه شکل می گیرد؟

خلاقیت از فکر کردن به وجود می آید، اگر به دنیای کودکان نگاهی بیاندازیم وقتی که غرق در بازی کودکانه خودشان هستند، با همان امکانات محدود و کمی که دارند، با استفاده از خلاقیت شان در برخی موارد چیزهایی را می سازند یا اشکالی درست می کنند که شاید ما نمونه آن را هیچ وقت ندیده ایم.

همه انسان ها بدون استثناء، از قدرت خلاقیت برخوردار هستند و اگر از آن استفاده کنند می توانند چیزهایی را خلق کنند یا بوجود بیاورند که تا کنون کسی آن کار را نکرده است.

فعال کردن قدرت خلاقیت

هر چه انسان در امکانات و رفاهیات بیشتری باشد کمتر به فکر ساختن یا خلق کردن می باشد آن هم به این دلیل است که خودش را مجبور نمی داند اما همین که در محدودیت قرار می گیرد و آن محدودیت عرصه را برایش تنگ می کند به دنبال راهی برای خروج از محدودیت است بنابراین با استفاده از قدرت خلاقیتش برای راحت کردن کارهایش دست به ابتکار می زند.

بهترین مثالی که می توانیم بزنیم این است که تصور کنید افرادی را که به زندان می افتند جایی که همه چیز به حد باورنکردنی محدود است. مثلا در زندان، افراد قاشق، چنگال، چاقو، ظرف غذا و هر چیز فلزی را در دسترس ندارند.

حال آن ها با تمام محدودیت هایی که دارند، در برخی موارد از صابون، از نخ دندان، از لیوان کاغذی و چیزهایی که در دنیای بیرون از زندان جزء زباله ها به حساب می آیند، چیزهایی را می سازند که در حالت عادی و در فراوانی حتی به آن فکر هم نمی توانند بکنند.

منظورمان این است که انسان وقتی به تضادی برخورد می کند به دنبال راه حلی برای آن می گردد و اگر برای حل آن مسئله راه حلی آماده پیدا نکند ناچار است از قوه تفکرو تخیل و خلاقیت خود استفاده کند تا آن مسئله را حل نموده و یکی از دردهایش درمان شود.

اگر ما به دنیای اطراف مان، نگاهی بیاندازیم هر چیزی را که مشاهده می کنیم چیزی است که قبلا وجود نداشته و عدم آن به احتمال زیاد مشکل یک فرد یا افرادی بوده است و آن ها برای یافتن راه حل، از فکرشان استفاده کرده و با تفکر و مرحله به مرحله به چیزی که در ذهنشان برای حل مشکل شان فکر می کردند شکل داده اند.

تمام امکانات رفاهی و تکنولوژی هایی که امروز از آن ها استفاده می کنیم همگی نتیجه قدرت خلاقیت انسان ها بوده است. و اگر ما بخواهیم از قدرت خلاقیت مان استفاده کنیم باید همیشه در فکر خلق چیزی باشیم که تا به حال کسی آن را نساخته است یا این که از تمام امکاناتی که داریم بتوانیم چیزی را که راه گشای کارمان باشد را خلق کنیم.

چقدر خوب است که می بینیم امروزه برای شکوفا شدنِ هر چه بیشترِقدرت خلاقیت در کودکان، از چیزهایی مثل خمیر بازی، عروسک سازی، نقاشی، بازی های فکری، پازل و چیزهایی که ذهن بچه ها را به چالش می کشد استفاده می شود.

این بدان معنا است که بچه ها می توانند از همان ابتدا به اندیشیدن، تعمق کردن و راه کار پیدا کردن عادت کنند و این تمرین وتکرار می تواند در بزرگسالی، آن ها را به خالق چیزهای بزرگتر و گسترده تر که نیاز زندگی خودشان، نیاز جامعه شان، یا نیاز جهان می باشد تبدیل کند.

شاید باورتان نشود که سخت ترین کار دنیا فکر کردن است و افرادی که از کودکی، این تمرین را نداشته اند، در بزرگسالی نمی توانند به صورت بلند مدت، فکر کنند، بلافاصله فکرشان خسته می شود وچون نمی توانند فکر کنند قدرت خلاقیت شان نیز شکوفا نمی شود .اگر می خواهید از قدرت خلاقیت تان استفاده کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱- به هیچ عنوان ازمدل زندگی یا مدل کار دیگران کپی نکنید. در صورتی که از زندگی دیگران کپی برداری کنید به شعور و خلاقیت تان توهین کرده اید. انسان نباید نسبت به قدرت خلاقیتش بی اهمیت باشد. شما می توانید از چیزهایی که قبلا خلق شده است الهام بگیرید یا آن ها را با کیفیت تر کنید اما بهتر است که آن چیزی را نسازید که دیگران قبلا آن را ساخته اند.

۲- از هم اکنون به صورت آگاهانه، زمان هایی را صرفِ تمرینِ فکر کردن، کنید، به دنبال راه هایی باشید که خودتان کشف می کنید، در این صورت آرام آرام خلاقیت شما، با شما همکاری می کند.

۳- سعی کنید عمدا خودتان را در محدودیت، قرار داده و بیشترین استفاده را از آن محدودیت ببرید. به این فکر کنید که از این شرایط و امکاناتی که دارید چگونه می توانید بالاترین میزان بهره وری را داشته باشید، یا چگونه می توانید چیزی را بسازید که کارتان را راحت تر کند.

با انجام همین تمرینات ساده می توانید کم کم به تفکر وعمیق فکر کردن، که منجر به شکوفا شدن قدرت خلاقیت تان می شود عادت کنید.

وقتی که شما عادت به خلق کردن می کنید از پیروی کردن کورکورانه از بقیه دست برمی دارید و خودتان می شوید خالق هر آن چه که می خواهید و این عادت باعث می شود شما آرام تر و با اعتماد به نفس بیشتری تسلیم جریان زندگی باشید تا از خطاهای خود بکاهید.

شاد باشید

28 دیدگاه برای راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۱

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداییکه در همین نزدیکیست
    درود بر استاد دل آگاه
    بار دیگر این آپدیت جدید فایل ۱ را گوش کردم .
    موارد زیادی در این فایل بیانگر شخصیت استاد از دوران کودکی تا الآن بوده و بسیاری از خصلتها میشه گفت بصورت مادر زادی در وجودشون بوده و به مرور زمان با تقویت آن خصوصیات به شخصیتی که امروز می‌بینیم ، تبدیل شده اند👌
    یکی از نکات بارز استاد پُر انرژی بودن و دائم در حرکت و جُنب و جوش بودن هست چون لحظه ای از پای نمی نشستند👍
    کنجکاوی خصلت دیگر استاد بوده و بدنبال کنجکاوی نترس بودن و پا درون مسیرهای ناشناخته و حتی ابزاری که اطلاعی از ساختار آنها نداشتند ، میگذاشتند👏
    شاد بودن و دنبال تفریحات رفتن اونم تحت هر شرایطی و دست و دلبازی با دوستان حتی زمانیکه درآمد بالایی نداشتند که این خصلت در کمتر انسانی یافت میشود😁
    باسلیقه و مرتب بودن آنهم در محیط روستا که کمتر یافت میشود. من شخصا به ظاهر آراسته خیلی اهمیت میدهم 🌷
    هوشمندی و ابتکار مثل استفاده از نوارهای کاست و ایجاد محیط جذاب برای مغازه یعنی همون آراستگی 💚
    با شکستها مواجه شدن و از پای ننششن و تخیلات و آرزوهای فراتر از امکانات موجود داشتن 👏
    یعنی اعتماد به نفس قوی از دیگر صفات بارز ایشان بوده است💪
    بر اساس درسهایی که از ایشان یاد گرفته ایم ، تحمل هزینه اعم از وقت و انرژی و پول و گاهی استرس وووو برای موفقیتها و دست یابی به اهدافمون از ضروریات میباشد👍
    انچه نام بردم از دید من صفات بارز ایشان بود و نتیجه این سبک افکار و رفتار میشه شخصیت والایی که امروز افتخار شاگردیشون رو داریم و اگر طالب موفقیت باشیم باید این صفات را در زندگی الگو قرار دهیم . سپاسگزارم
    🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۲-۱۲-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار
    امروز بعد از چند وقت فایل یک قدیمی رو گوش کردم پر بود از نکته وهیجان ، با بیان شیرین تان خاطرات قبل رو برایم زنده کرد.
    دقیقا یادم هست که با اشتیاق فراوانی این دوره را خریدم ، زیرا از درون حس می کردم که قرار است اتفاق های بزرگی در زندگی ام بیافتد
    والان که برمی گردم ومرور می کنم چقدر نقطه ضعف داشتم و گره در زندگی ام ، واکنون با کمک شما وفایل های ارزشمند کلی نتیجه ی عالی در زندگی ام بدست آوردم
    آن موقع می گفتین که از این صحبت ها به دیگران چیزی نگویید زیرا شما مانند بذری در زمین هستید که نیاز به مراقبت و رشد دارین و با کوچکترین حرکت وصحبت دیگران
    دچار لغزش می شوید
    ولی اکنون با افتخار اعلام می کنم چندی قبل در جلسه ای بودم ودوستان جدید کنارم بودند ومن از نتیجه هایم می گفتم و آن ها با لذت گوش می کردند وازمن خواستند که سایت رو به آنها معرفی کنم
    وهمه ی آن ها اکنون در سایت ثبت نام شدند و از فایل های رایگان استفاده می کنند
    چقدر به استاد و خودم افتخار کردم بابت این همه رشد وتوانایی ام

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود بی کران به استاد خوبم
    فایل تمرین رو هم گوش کردم خیلی آموزنده ومفید بود
    باری دیگر چشمانمان مان باز شد ونگاهی دیگر به زندگی ، چقدر ازشنیدن خاطرات کودکی تان لذت بردم و تفاوت دیدگاه در زندگی
    من خودم جزو دسته کسانی بودم که درکودکی کمک زیادی انجام می دادم که البته بخاطر بودن فرزند اول وبه نظرم همین موضوع نقش زیادی داشته در تربیت ونگاهم به زندگی ، طوری که از مستقل شدن ترسی نداشتم
    و همین موضوع باعث شد در تربیت فرزندانم استرس کمتری نسبت به اطرافیانم داشته باشم خیلی راحتر استقلال شان را پذیرفتم و برای پیدا کردن کار در سن کم هم نگرانی نداشتم
    تمرین دوم رو خیلی لذت بردم ودوسش داشتم گفتین یک کاری که ترس داشتیم وترجیحا تکنولوژی باشه من انجامش دادم وخیلی خوب بود
    ممنونم بابت تک تک نکات ارزشمندتون🌺🌺🙏🙏

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود به استادِ جان.
    دوره راه رسیدن به رویا آغاز و شروعی نو برای من بود و اولین گام برای تغییر باور های من و رسیدن به زندگی رویایی.
    اکنون از شروع مسیر من بیشتر از ۳سال میگذرد و زمانی که به این دوره گوش دادم فکر نمی‌کردم به این زودی ها در رویاهایم زندگی کنم.
    اکنون آپدیت جدید این دوره و مثال هایی که استاد از بچگی خود زدند همه و همه یاد آور دوران کودکی و نوجوانی من بود که همه آن تجربه ها اکنون مسیر پیشرفت و پیش نیازی برای اتفاقات کنونی زندگی من بوده اند و اگر آنها اتفاق نمی افتاد اکنون من بدون تجربه یا پیش نیاز نمی‌توانستم چالش ها را پشت سر بگذارم.
    به وسیله استاد باور هایی درون ذهن من کاشته شد که همگی مسیر رشد و‌پیشرفت را برای من هموار کرد.
    سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    فایل بسیار جالبی بود و برگشت شده بود به دوران کودکی استاد که ابتکار و خلاقیت یکی از بارزترین خصوصیات ایشان بود 👍
    اشیایی که با گِل درست میکردند و درون کوره آجرپزی میرفت ، خیلی برام جالب بود و این همان خلاقیتی هست که در زمینه های مختلف مثل ساخت کوزه گلدان و سایر ظروف از آن استفاده میشود ولی خلق آن از تفکر یک کودک بسیار جالب توجه بود 👏
    صداقت گفتار بسیار مهم است که امروزه در کمتر کسی سراغ داریم و این ویژگی باعث شده که به آموزشهای ایشان اعتماد کنیم و باور داشته باشیم که انتهای یک مسیر به کجا میرسد لذا تصمیم به انجام آن بگیریم یا خیر 👍
    مورد مهم دیگر علاقه به تفریح و خوشگذرانی در هر مقطع از زندگی خیلی انگیزه پرداختن به شادی و شاد زیستن را میدهد .⚘
    خوش سلیقگی و پرداختن به آراستگی ظاهر و بنوعی طبیعت بلندی نیز از نکات مثبت و بارز ایشان بوده که بما یاد میدهد از خرج کردن و تفریح و بخشش به دیگران واهمه نداشته باشیم زیرا جهان هستی مملو از نعمات و فراوانی بوده و خداوند مظهر توانگریست✌
    سپاس از این فایل آموزنده🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۲-۱۰-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام و درود خدمت استاد خوبم
    چقدر لذت بردم ازاین فایل زیبا وارزشمند❤❤😍
    درمورد تجربه وشکست صحبت کردین . باور خیلی افراد برای امتحان کردن در زندگی ، وبرای همین ترس شاید تا اخرعمر دست به هیچ کاری نزنند.درحالی که زندگی یعنی امتحان کردن راههای مختلف و کشف خلاقیت های درونی وپی بردن به اصل خویش
    خدا رو شکرمیکنم که نزدیک به پنج سال است دراین مسیر مانند کودکی نوپا قدم گذاشتم پله پله رشد کردم وتوانستم کلی باورهای مخرب وکهنه را دور بریزم وبا جرات تمام مشغول مهارت جدیدی باشم که راه هدف هایم رو آسان کرده وهمین رفتارها من رو متفاوت کرده از نزدیکانم.
    وچقدر خوشحال وسپاس گزارم که اعتمادکردم به آگاهی های شما وشروع کردم به اموختن.
    بازهم ازصمیم قلبم سپاس گزارم👏👏👏🌹🌹

    ۱۴۰۲-۰۹-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود بر استاد گرامی و دیگر دوستان
    من بعد از مدت زیادی به سراغ این فایل آمدم، اولین فایل از اولین دوره.
    و چقدر این فایل عالی بود، در این فایل از ما خواسته شده بود که در زندگی مان هدفمند باشیم و این همان چیزی ست که انگیزه ی حرکت ما می شود.
    موضوع بعدی اینکه وقتی من به دسته بندی انسانها رسیدم و در آن تعمق کردم، دریافتم که من قبلا در دسته اول بودم و اکنون با یاری خداوند و دستان او، در دسته سوم قرار گرفتم و از این جهت بسیار خوشحال شدم و به خودم بالیدم.
    و وقتی به موضوع خالی کردن ذهن و تغییر باورها رسیدم ، باز هم شور و شعف وصف ناپذیر در درونم احساس کردم، زیرا دریافتم بسیاری از باورهای نادرست و محدود کننده ام را شناسایی کرده و هر کدام از آنها را تا حدی تغییر داده ام، ولی حتما هنوز بسیییار جای کار کردن دارم تا بتوانم از لذت های بی شمار دنیا و نعمت های الهی بهره مند شوم.
    از استاد عزیزم سپاسگزارم که هممه نتایج و پیشرفت هایم را مدیون آگاهی هایی هستم که در حضور ایشان آموختم.

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود به استاد بزرگوار و دوستان عزیز همراه ،
    نکات کلیدی این فایل از دید من ،
    نکته اول ، تخلیه ذهن از افکار منفی گذشته که ثمر و فایده ای برامون نداشته و جایگزین کردن تفکرات مثبت و سازنده در ذهن یعنی آنچه بعنوان آرزو و هدف خواهان آن هستیم.

    نکته دوم ، ایجاد باور قوی در خودمان که اون تفکر حتما شدنی هست و من به آنچه در ذهنم هست دسترسی پیدا خواهم کرد.

    نکته سوم ، انجاییکه از دسته بندی انسانها در زندگی و توقعاتشون صحبت شده ، من کاملا این جریان را لمس کردم یعنی اگر خواهان امنیت و راحتی هستیم یک درآمد گارانتی شده و محدود خواهیم داشت اما اگر ریسک پذیر باشیم یعنی دل و جرات پا گذاشتن در یکسری کارها و ناشناخته هارو داشته باشیم قطعا درآمدی بمراتب بالاتر از قبل دربافت خواهیم کرد و این قانون عدالت هست که مصداق
    ” نابرده رنج گنج میسر نمی شود ”

    نکته چهارم ، رو که بازم تجربه کردم موضوع انتخاب هست من خواهان پیشرفت تحصیلی و رشدفکری بچه هام بودم لذا انتخاب کردم که بروند در یک شهر بزرگ و محیط باز و از اونا دور باشم لذا به نتیجه مورد نظرم رسیدم خداروشکر

    جمع بندی کلی اینکه هر چی هست درون خودمون و ذهن و باور خودمونه نه محیط بیرون و اطرافیانمون چون قوانین کیهانی از تفکر و خواسته های ما تبعیت میکنه و با هیچکس سرِ ستیز و دشمنی ندارد🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    امروز ۱سال و نیم از اولین باری که این فایل رو گوش دادم گذشته و الان که نظر قبلیمو خوندم متوجه شدم که چقدر آگاهی جدید کسب کردم و رشد کردم و تا حدود زیادی متوجه هستم که چگونه با افکار منفی مقابله کنم چگونه خود را در مسیر درست قرار دهم و کلی آگاهی دیگر.
    و اینکه من آن زمان نوشته ام که ۷۰درصد آگاه شدم و این همان توهم آگاه شدن بود که لطمه بزرگی به من زد اما اکنون میدانم که با این همه آگاهی باز هم من ۱درصد از دریای بیکران آگاهی رو کسب نکردم و تا آخرین نفس در راه آگاهی باشم تا بتوانم روز به روز پیشرفت کنم و آگاه تر شوم.سپاس از استاد ضیا عزیز

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند مهربان
    سلام درودخدمت استادگرامی
    برداشت من از این فایل :
    1- تضادهایی که درزندگی مامی افتند فقط برای درس دادن وایجادآگاهی بیشتری درماست واین چیزی ست که درگذشته متوجه آن نبودیم وناخواسته ناراحت می شدیم والان که مدتی ازدوره رویاها می گذرد کاملا به این امر واقف هستم که این تضادها برای من درسی بزرگ به همراه دارد که باید آن راپاس کنم واینکه خیلی ها ازاین کارنتیجه نمی گیرند فقط به دلیل است که درسی رونمی گیرند برای همین این تضادمرتب تکرارمی شود ۲- دیگران رو مقصردانستن در مسیرزندگی درحالی که هیچ کس درزندگی مانقشی ندارد واین افکاروباورهای ماست که زندگی مارومی سازد وبه همین خاطر بادانستن همین یک نکته ی مهم فایل کلی مسیرزندگی م تغییرکرده ۳- دسته بندی افراد بود افرادی که هیچ کاری نمی کنند وبه هدف عالی توجهی ندارند وفقط دنبال یک زندگی معمولی هستند دسته ی دوم افرادی که ایده های بزرگ دارند ولی دست به اقدام نمی زنند وعمل نمی کنند ویاکارهای کوچک ، دسته سوم افرادی که متفاوتند وبرای تغییرزندگی شان دنبال تلاش ویادگیری هستند وخوشحالم که دراین مسیرقراردارم وآرام راه پیشرفتم راطی می کنم ولذت می برم ۳- پاک کردن ذهنم ازگذشته وباورهای قبلی که فکرنمی کردم این همه تغییر داشته باشم ومطلب مهمی که برایم لذت بخش بود این بودکه قبلا دست به اقدام برای مقابله باترس هایم نمی کردم ولی الان با آغوش باز به دل ترس هایم می روم 🌸🌸🌸

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    چه فایل عالی ولذت بخش بود ممنون
    دیدن نشانه ها واینکه بدانیم خواسته ما چیست وبراساس خواسته خودمان از خداوند طلب یاری داریم واو نشانه های بودن خودش رابه ما میدهد تا مسیر خودمان را پیدا کنیم وبه درک وآگاهی برسیم تا این نشانه ها را ببینیم وآنها را درست دریافت کنیم
    واینکه نشانه ها میتوانند متفاوت باشند
    این روزها به آرامش روحی نسبی رسیده ام وخداروشکر تًادهایی را با موفقیت پشت سر گذاشتم وبواسطه این دید که در دل هر مسئله ای نشانه ای برای من است چه بسیار عدم شادی هایی را که پشت سر گذراندم ودیگر ناشاد نبودم
    ممنون استاد بواسطه تجربه ها واحساس خوبتون

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    باسلام ودرود فراوان
    نشانه ها در زندگی ما زیاد هستند واین ب دید مابستگی دارد گاهی انقدر این نشانه ها واضح هستند ولی ما قادر به دیدن آن نیستیم ولی گاهی برخی این نشانه ها را پلی برای تغییر خود میبینند ودرست مثل شما استاد گرامی که بادیدن کتاب راهنمایی شدید ومن خودم بواسطه یکی از این نشانه ها باشما ودوستان خوبم توی سایت آشنا شدم وخوشحالم بواسطه این آشنایی که پلی شد برای آگاهی ها ودرک جدیدی در زندگی من
    وسپاسگزارم از شما استاد عزیز وگرامی

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    حس خوب رشد و تکامل آنقدر زیبا و دردناک است که به نوعی اشک از چشمانت سرازیر میشود . این چند روز من تضادهای زیادی را تجربه کردم و خوشحالم که بزرگترین رشد خودم را دیدم و آن این بود که گله و شکایت نکردم و غُر نزدم . بلکه درس آن تضاد را گرفتم . نقطه ضعفهایم را پیدا کردم .و بر عکس همیشه که برای دفاع از خودم شروع به پُر حرفی و به قول معروف بالا رفتن منبر میکردم . با سکوتی سرشار از ناگفته ها از آن جریان رد شدم . و من ، مثل مادری که رشد فرزندش را نگاه میکرد و زمین خوردن و گریه هایش را میدید ولی از درون خوشحال بود ، چون تمام این زمین خوردن ها مقدمه ای است برای راه رفتن و نهایت دویدنهایی که از سر ذوق و شوق و خنده های مستانه تبدیل میشود . اصل قانون زیستن یکی است ولی برای دُرُست زیستن نیاز به دو اصل است و یکی از آنها طبق فرمایش استاد حسگرایی و دیگری عملگرایی است .
    ما به واسطه باورهایمان روح را از جسم مان جُدا کرده ایم .و حتی عالمی به نام قیامت را معنی کرده ایم که بعد از مرگ روح ما آزاد میشود . بله درست است ، طفلکی روح ما توسط باورهای ما از جسممان با دستان خودمان جدا شده است . و ما بدترین حالت یک قاضی را برای دو عاشق و معشوق در این دنیا انجام داده ایم . یعنی جدا کردن روح از جسم و به عبارتی جدا کردن عقل از قلب و احساس . که با مرگ ، روح ما از کالبد جسمی و زندانی خودش جُدا میشود . ولی تعداد معدودی هستند که روح و جسم را ، این دو عاشق همیشگی و دیرینه را در همین دنیا به هم میرسانند و تبدیل به عارف میشودند . بله زمانی روح و جسم با هم آشتی باشند میتوانیم در یک لحظه سفر کنیم بدون آنکه جسممان از ما جُدا شود . میتوانیم همدیگر را حس کنیم . همدیگر را دوست بداریم ، میتوانیم در یک لحظه با فردی در آن سوی دنیا ارتباط ذهنی و حسی و قلبی برقرار کنیم . این همان لحظه ای است ، که جسم و روح ما با هم پیوند میخورد و لحظه دیدار دو یار دیرین و قدیمی است . بزرگترین کاری که ما باید در این دنیا انجام دهیم عاشق خود بودنمان است و زمانی عاشق خود واقعیمان باشیم ، حس های ما قوی میشوند و در اصل قانون زیستن ، اصل حسگرایی در زندگیه ما پُر رنگ میشود و نهایت امر ، در زمانی که حس های ما تبدیل به عمل میشوند در واقع ، زمان پیوند روح و جسم ما است . و دست به اقدام میزنیم و به ندای قلبمان عمل میکنیم .

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام ایزد دانا ..مهربان استاد .موفقیت به تحصیل نیس به سواد نیس فقط کافی فکرمون عوض کنیم همون طور پیامبران سواد نداشتن ولی آگاهی داشتن از خداوند وقوانین خدا ..هدایتگر مردم شدند با آنکه بیشتر مردم اونا رو قبول نداشتن ولی درجا نزدن ولی باز هم با اون همه توهین وتهمت ولی راه هدایت همچنان ادامه دادند ..پس آگاهی داشتن از قوانین به مدرک وتحضیل نیس پس یه خانم خانه دار در حد دیپلم ویا کمتر هم می‌تونه موفقیت تو زندگی چند برابر کنه ..وقتی استاد با این پیام منو آگاه می‌کنه ومن آرامش میگیرم وادامه میدم راه استاد ولذت میبرم از این فایل ها …و اینکه ایمان واقعی به نماز وادا دور از جون بعضی ادعا میکنن جا نماز آب میکشن. ولی همش غیبت میکنن وبرای بقیه میزنن واینکه یه نفر از اونا جلوتر بشه کاری میکنن که به چاه بیفتند ..پس ممکنه کسی عرق خور ولات باشه ولی دلش پاک تر از اونی نماز شب میخونه …ایمان به خدا به حجاب ونماز شب خوندن نیس ..

    ۱۴۰۰-۰۹-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .‌‌..سلام به مهربان استاد .‌..با آنکه تو اول این دوره ..تضادهای پیش آمده ولی شما آنقدر مستحکم بودی که درجا نزدی …وشکر خدا تجربه داشتین از داخل اون ناراحتی ها .. به دید مثبت نگاه کردین ..وقتی ما در مسیر قانون قرار میگیریم ایده های میاد تو ذهنمون اگه عمل کنیم وبه بعد واگذار نکنیم ..کلی پیشرفت خواهیم دید ..فقط نباید ذهنیت خودم اصلاح کنم که بگم من میتونم خوب زندگی کنم…فقط باور جدید وقشنگ جایگزین کنم ….من پذیرفتم که بقیه آدم ها فرق داشتم که الان دارم این فایل ها رو گوش میکنم والان تو این سایت هستم ..پس من انتخاب شده ام وباید حرکت کنم ..بله درست فرمودین وقتی از اول روی پای خودمون بایستیم درشرایط سخت درجا نمی‌زنیم ولی وقتی پدر ومادر حمایت میکنن تا یه اتفاق کوچیک براشون میفته در جا میزنن و زمین و زمان بهم میریزن تا کمک بهشون کنیم …وقتی تو قانون قرار میگیری دیگه باید حس توجه کرد وبا چشم دل تصمیم بگیری …وجلو بری قلبت هیچ گواهی اشتباه نمیده …

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    زندگی با طی کردن دوره های سفارشی شما چه قدر تغییر منظر و نگاه
    را در دیدگاه ما بوجود می اورد .و چه قدر آگاه میشویم به قوانین زندگی و درک خودمان و قوانین و تواناییهای زندگیمان در جهت رسیدن به آرامش و موفقیت و رسیدن به رویاهایمان .
    زندگی آگاهانه و هوشیارانه چه قدر راحت تر است درست آموزشهای شما مثل قوانین راهنمایی و رانندگی است . در واقع این قوانین و تابلوها همان نشانه هایی هستند که در پشت خود کلی آگاهی و رمز و راز را برای ما دارد . و فقط باید آگاه باشیم به این تابلوها و نشانه ها که خوب آنها را ببینیم و به پیامدهای آنها آگاه باشیم .

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    درجایی گفتین که نشانه ها رودریافت کنیم دقیقا مطلبی است که شاید بارها ازکناراون گذشته باشیم ولی متوجه نشده باشیم
    مثال خودتون درمورد خرید کتاب که بطور اتفاقی اون رو خریدین واین اولین نشانه ای بودکه دریافت کردین ودرک ش کردین
    ماهم باید حواسمون به همین نشانه ها باشیم وشرایط روبفهمیم تا به هدف مون برسیم
    واگردرک نکنیم ازمسیر مون دور می شویم
    اگرقراره رشد کنیم باید آرام آرام قدم برداریم وشمرده به سمت جلو برویم زمان بگذاریم تا به هدف مون برسیم
    توجه به حس ها مطلب مهمی که باید به اون اهمیت داد واین رو فهمید که باکمک حس قلبی می توان نتیجه های عالی رودریافت کرد

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرودخدمت استاد
    موضوعی که مطرح کردین درمورد دسته بندی آدم ها چقدر دقیق وبجابود
    1- دسته اول کسانی که به حقوق بخورونمیر راضی اند اهداف مهمی درزندگی ندارند خواسته هاشون زیادنیست وفقط جلوی پاشون رو بیشتر نمی بینند که اکثریت جامعه رودربرمی گیرد
    2- دسته دوم افرادی که هدف دارند خواسته هاشون متفاوت است ایده هایی درذهن شون دارند ولی دست به اقدام وعمل نمی زنند ازلحاظ مالی معمولی ویاکمی بهترهستند
    3- دسته سوم کسانی که به مرورزمان پیشرفت می کنند ودست به اقدام وعمل می زنند مدام دنبال هدف ها وبرنامه هاشون هستند وبرای اون برنامه ریزی می کنند دست به عمل می زنند قدم های کوچک برمی دارند ولی آرام وشمرده تلاش می کنند تانتیجه ها خودشون رونشون بدهند
    ازدل تضادهای زندگی فرصت های بزرگ رومی فهمند

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود خدمت استادگرامی
    سپاس بابت فایل های عالی وتاثیرگذارتون
    این فایل رو درتاریخ ۹۹/۱/۱۴روزی که این فایل روخریدم والان بعدازمدت یکسال وهشت ماه نتیجه خرید این دوره رو متوجه میشوم
    روزی که قراره بود این دوره رو شرکت کنم یادم نمیرود یک حس عالی وناب داشتم به استاد پیام دادم وگفتم نمیدونم چی هست ولی احساس می کنم قراره این دوره زندگی من رو متحول کنه والان می فهمم بااینکه اون موقع باقانون آشنایی نداشتم ولی چون به حسم توجه کردم ودوره روخریدم الان به جایی رسیدم که خیلی ازباورهای غلط گذشته ازوجودم رخت بربسته وبه جای آن باورهایی درذهنم شکل گرفته که حاصل آن زندگی کنونی الان وآرامشی است که دارم به خودم می بالم که اشرف مخلوقات هستم ومی توانم باورهای غلط زندگی ام روبراحتی پاک کنم وبرای مسیرجدیدزندگی ام انتخاب های درست وبجایی روداشته باشم

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام .خدا قوت ..خدا روهزاران سپاس بخاطر الگو ی مثل استاد رو انتخاب کردم .وپنجره های روبه امید وزندگی به روم گشوده شده ….❤️❤️❤️.افکار ما زندگی ما رو میسازه ..باور های غلطی که خانواده خودمون وجامعه در ذهن من کاشته وتکراراون باور های غلط …زندگی وتضاد فراوان برامون به وجود آمده ..وما اسمش اقبال ویا سرنوشت خودمون میدونیم ……وپشت سرهم جذب می‌کنیم اتفاقات تلخ زندگی رو ولی اگه آگاهی پیدا کنیم میتونیم از درون تضاد ها راه موفقیت را پیدا کنیم ..ودنبال اهداف مشخص شده بریم ..،🌷🌹….

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    بعداز گوش کردن فایل دهم قوانین که گفتین برگردین به دوره ی رویاها الان احساس کردم که من هم چقدرباقبل فرق کردم خیلی از کلماتی که که دراین فایل عنوان کردین روالان دوباره متوجه می شوم
    شما درمورد خودتون خانواده و کارتون و باورهای که درگذشته داشتین رو قربانی این مسیرپرازآگاهی انجام دادین
    هرچند سخت ولی ارزش این همه فداکاری و زحمت رو داشته
    من دقیقا قبل از دوره بود که درگیر مسایل روزمرگی خودم بودم مدام کلافه سردرگم از دست خودم خسته می شدم هیچ برنامه ای نداشتم
    ولی الان که مسیرم رو شناختم آرامش نسبتا بهتری دارم روی خودم شناخت بهتری پیداکردم باخداوند که این روزها خیلی دوستش دارم آشنایی بهتری دارم ترسهام خیلی کمترشده باورهای قدیمی خیلی تغییرکرده سریع واکنش نشون نمیدم
    سعی می کنم هرروز یک آگاهی جدیدی رو دنبال کنم وتمامی اینها رو امروز متوجه شدم وبابت این خوشحال وخرسندم

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام ودرود به استاد عزیز وگرامی ودوستان پر انرژی ام
    امروز داشتم به فایل اول گوش کردم .به نظرم استاد باورها واعتقادات کهنه وقدیمی رو در این فایل بیان کردند باور چشم زخم.باور افکارمنفی وهمه چیزهایی که روحشون رو به زنجیر کشیده .الان که این فایل رو گوش میدم متوجه شباهت خودم با تمامی این باورها میشدم.استاد گذشته خودش رو قربانی کردند.گذشته که قبلا فکر میکردند دیگران در اون دست دارند اما استاد دراین فایل خطاهای خودشون رو قربانی کردند.قبلا خودم دیگران رو مقصر میدونستم وفکر میکردم تقصیر بقیه است اشتباهات من اما الان متوجه میشم این من هستم که در زنجیرم این من هستم که سرشار از تضاد ها بودم وچه راحت بود به جای دیدن خودم وخطاهایم بقیه را قربانی میکردم.
    دلیل رشد نکردن من ماندن در تضاد وفرار از تضاد هستم
    اما حالا متوجه شدم باید در دل تضاد درسهایم را جستجو کنم وببینم چه درسی را بابد بگیرم
    من برای طی کردن این مسیر زمان خودم را صرف میکنم کاری را انجام میدهم که دیگران آنرا طی نکرده اند
    من یاد گرفتم راحتر درخواست بدهم وبرای درخواست خودم صبر کنم ودوره تکامل خودم رو طی کنم
    یاد گرفتم خدای من بخشنده است این من هستم که برای رسیدن به میوه آرزوهایم باید قد بکشم تا سبد زندگیم را از میوه شیرین آن پرکنم

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤

    امروز به جرات تمام میگویم استاد شما خود معجزه هستید و من به واسطه فایلهای شما معجزه دریافت کردم .❤❤❤

    امروز صبح از طریق هدایتگرم وارد سایت نشدم بلکه از طریق حسم وارد شدم .
    ❤این اولین معجزه بود که فهمیدم حسم همان هدایتگر سایت است .
    سه بار لایو ((چگونگی تغییر باورها را که ۲ ساعت بود را گوش دادم ))دلیلش گذاشتن کامنتم بود که هر بار به انتهای کامنتم میرسیدم به دلیل یه اتفاقی پاک میشد .
    ولی گفتم فکر کردی تا کامنت نگذارم ول نمیکنم .
    بالاخره کامنت و گذاشتم و حس خوبی پیدا کردم .

    از دیشب که قسمت ۱۰ دوره راز قوانین زندگی را گوش دادم ترغیب شدم با این دیدگاه جدید و زیبایی که از طریق فایل ۱۰ دوره قوانین زندگی در من بوجود آمد خواستم با این دیدگاه جدیدم خواستم دوره رویاها را دوباره گوش دهم .

    الله اکبر
    الله اکبر
    الله اکبر
    به نوعی (( لایو چگونگی تغییر باورها )) زیر مجموعه فایل اول دوره رویاها است .

    و قانون جذب چه زیبا برای من رقم خورد .
    از دیشب خواهان درک فایل دوره رویاها بودم .
    اول صبح هدایت شدم به لایو شگفت انگیز ((چگونگی تغییر باورها ))و به نوعی موتورم روشن شد تا فایل دوره رویاها را گوش کنم .

    ❤❤❤
    استاد عزیزم اولین نکته ای که جالب بود برای من ،این موضوع بود که شما ۲۳ سال پبش کتابهایی را خوانده بودید در مورد قانون جذب که هیچ چیز از آنها درک نمیکردید و حتی مثل الان افرادی نبودند که به صورت وسیعی روی این موضوع کار کرده باشند و در آن روزگار درکی از قانون جذب مانند اکنون وجود نداشت .
    ولی
    شما می خواندید و میخواندید ،به شکلی در عمل خودتان قانون جذب را در اول راه برای خود استارت زدید .
    شما کسی بودید که زندگی را حاصل دو نتیجه میدانستید : نتیجه خوب و نتیجه بد .
    که نتیجه خوب برای کسانی بود که خوب فکر میکردند و نتایج بد برای کسانی بود که چِشم میخوردند .

    ولی الان به آن آگاهی رسیده اید که به واسطه افکار و باورهایمان است که نتایج خوب یا بد را خلق میکنیم .

    استاد خیلی جالب بود در فایل ۱۰ راز قوانین زندگی که بیان کردید و الان در این فایل هم من دیدم شما باز این نکته را متذکر سدزد که اگر زندگی الان شما را در آن روزها فقط از طریق یک عکس به شما نشان میدادند .
    شما قادر نبودید حتی آن عکس را نگاه کنید چه برسد به اینکه زندگی اکنون خود را قبول کنید .

    درست مانند همان کرمی که در
    (( فایل ۸ روز راز قوانین زندگی )) دوره تکامل امده است.
    اگر در زمانی که کرم از درون پوسته خود بیرون میآید به او بگوییند قرار است در طی کردن دوران تکاملی به پروانه تبدیل شوی همان ابتدای کار کرم از حرکت متوقف میشود .
    درست مانند تک تک ما که درون این سایت هستیم و الان طاقت و تحمل پذیرش دیدن خود را بعد از پاس کردن درسهای تکاملی و قانون جذب توسط شما بزرگوار را در شرایط اکنون نداریم .

    و به نوعی باید یک عکس از قبل و بعد از خودمان داشته باشیم و آن عکس چیزی نیست جز ، کامنتهایی که در زیر پستها و فایلها میگذاریم .که هر چه دیدگاه و آگاهیهای ما رشد میکند بیان و نوشتار مان هم فرق میکند .

    استاد عزیزم تمام ِآن ریسکها و چالش هایدرون زندگی شما در واقع همان قربانی هایی بوده است که به صورت مکرر و مکرر در زنگی انجام داده بودید .
    چون هدف والایی را داشتید و برای رسیدن به این هدف مکرر قربانی کردید .
    برای درک کردن این قربانی ها حتما باید فایل ۱۰ از دوره راز قوانین زندگی را به صورت کامل گوش کنیم و درک کنیم .
    چه قدر این ۴ فایل ضمیمه ی یکدیگرند :
    ۱ _لایو چگونگی تغییر باورها
    ۲_فایل ۱۰ از دوره راز قوانین زندگی گام اول
    ۳ _فایل ۷ و ۸ از دوره راز قوانین زندگی گام اول
    ۴ _ همین فایل یعنی راه رسیدن به رویاها
    ❤❤❤❤
    نکته جالبی شما اشاره کردید در زندگیتان خیلی ها به شما میگفتند دیوانه و مغزت انگار کار نمیکند ولی بعد از دیدن نتیجه کار تحسین میشدید.
    دقیقا در لایو چگونگی باورها هم اشاره کردید که به دلیل انکه ابتدای راه هستیم دلیل ندارد برای تغییر دادن باورهایمان برای دیگران توضیح دهیم .
    نهایت امر به ما میگویند: دیوانه
    که این به مراتب بهتر از توضیح دادن و صرف انرژی برای کسی که اول و ابتدای مسیر است و هنوز قوی نشده است میباشد .

    ❤توضیح نشانه ی ضعف است❤
    دقت کردین وقتی اشتباهی میکنیم مرتب میخواهیم توضیح پشت توضیح دهیم در صورتی که ما الان هیچ اشتباهی را مرتکب نشده ایم که بخواهیم توضیح دهیم. در واقع ما مسئول طرز فکر دیگران نیستیم همانگونه که دیگران مسئول طرز فکر ما نیستند . .
    اولین قدم این است که ذهنیت خود را از انچه تا الان قبول کرده ایم و پذیرفته ایم پاک کنیم و بعد با باورهای سازنده ،باورهای قدرتمند ، باورهای بی نهایت ،باورهای راه باز کن ،باورهایی با حس خوب ، باورهایی قدرتنند و توانمند و انگیزه ایجاد کن را در درون خود ایجاد کنیم .

    و بذر نفرت ،خشم،حسادت،ترس،بیماری،بدبیاری، را از درون خاک و ضمیر خود بیرون بیاوریم .

    مثلا برای اینکه آشپزی مان خوب شود فرمول آشپزی خوب را انتخاب میکنیم و بعضی از مراحلی را که تا الان انجام میدادیم حذف میکنیم و بعضی را جایگزین میکنیم که در نتیجه غذایی خوب را تحویل همه میدهیم .

    استاد شما دو باور داشتید :
    ۱_باور ثروت ،که هم جهت با قانون جذب بود و نتایجی را برای شما به نحو عالی بوجود آورد .
    ۲_باور چشم خوردن . که نتیجه آن نابودی زندگی شما شد در مقطعی از زندگیتان .

    پس در بیرون هیچ کس مقصر اتفاقات خوب و بد زندگی ما نیست بلکه همه چیز در ذهن خود شخص ماست که باعث خلق اتفاقات خوب و بد میشود .

    یک نتیجه ای که من از معجزات استاد گرفتم . مثلا ایشان سه بار این پست را ضبط میکنندولی چون رضایت بخش برایشان نبوده ناخواسته پاک میشود .
    امروز من هم به صورت ناخواسته سه بار فایل لایو چگونگی تغییر باورها را کامنت گذاشتم ولی پاک میشد انگار باید انقدر گوش میدادم تا آماده شنیدن این فایل شوم و کامنتی با درک بیشتر بنویسم .

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام برشما استاد بی نظیر خودم .امروز خدا رو هزاران بار شکرت میکنم که امروز دومین بار جلسه اول رویاها گوش میدم ..وهردفعه نکات مهمی دریافت میکنم .امروز انگیزه من برای زندگی عالی وپاک کردن نکات منفی بیشتر شد .تو یک ماه چقدر آدم های خوب دوست داشتنی سر راه من قرار گرفتن دوستان منفی از من دور شدن .وحضور خداوند راحت در زندگی ام حس میکنم .امروز به این باور رسیدم باید خودم بسازم و هیچ کس جز خودم نمی دونه به من کمک کنه …

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • marytayyebi

    باسلام .وقتی قدم دراین راه گذاشتم به خودم قول دادم که امسال با این شروع تصمیم دارم باتمام وجود تغییر کنم وبرای تغییر این اولین گام رو برداشتم.میدونم تاحالا هرچی تجربه کردم ناشی از طرز تفکر وباورهای غلطی بود که خواسته وناخواسته دروجودمون شکل گرفت .به امید تغییر در زندگی ام

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام برشما انسان واقعی. امروز اول منه درسته روز اول هنوز اول راهم ولی حق با شماست باید من پاک کنم افکار منفی که تو ذهنمه وجایگزینش کنم قشنگی ها ی دنیا ورویاهامو باید انقدر با تکرار به ذهنم بفهمونن دیگه مثل دیروز فکر نکنم استاد من فقط امروز از ته قلبم صدای روشنیدم که دیگه انتخاب شده ام وباید از خواب بیدار شوم.. ممنونم منو کنارتون پذیرفتین

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    سلام خدمت استاد بزرگوار من از اواسط دوره از طریق لایو با شما آشنا شدم و بعد از لایو من دوره رو از شما خریداری کردم‌که شما خیلی بمن لطف داشتین و من خیلی از کارها رو بلد نبودم و شما برای من انجام دادین ممنون از شما بابت دوره پربار و آموزنده تون و همچنین زحماتی که اگر شما برام انجام نمی دادین من ممکن نبود بتونم این دوره رو خریداری کنم خداوند رو سپاسگزارم بابت همه چی
    خدا قوت استاد عزیز

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    من بدلیل اینکه اواسط دوره خرید زدم ، از بقیه دوستانم عقب مونده بودم و تا تقریبا ده روز قبل قسمت جلسات را ندیده بودم باراهنمایی استاد متوجه این قسمت از سایت شدم بازم خدارو شکر هر چند با تاخیر … جلسه اول را امروز زمانی خوندم که دوره تموم شده و برای من نتایج خیلی ارزنده داشته است.
    من قبل از دوره جزو دسته دوم بودم و همواره میخواستم به اهداف عالی برسم اما باورهایم ضعیف بودند و فقط از طریق سپاسگزاری اهدافم را جستجو میکردم
    امروز که دوره تموم شده کاملا متوجه شدم که من ارتقاء پیدا کردم و به دسته سوم پیوستم که این برای من یه جهش و پیشرفت بزرگ هست و از خداوند سپاسگزارم که مرا به این سمت و سو هدایت کرد همچنین تشکر فراوان از استاد عزیزم که تجربیات ۲۳ ساله زندگیشونو با صداقت کامل بعنوان تجربه در اختیارمون گذاشتن بابت همه دانستنیها سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
    🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۰۱-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام خدمت استاد عزیز و بزرگوار.من اولین جلسه راه رسیدن به رویا را گوش دادم واقعا هر آنچه در زندگی تجربه میکنیم از فکر و طرز تفکر و اعتقادات ماست..زندگی من با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و الان که فکر میکنم همه این اتفاق ها چه خوب و چه بد زاییده خیال و بلورم بوده تا حدودی با قانون جذب آشنا بودم ولی دست و‌پا شکسته عمل کردم و عدم آگاهی کامل بنده باعث جذب اتفاق های بد هم شد چون نمیدانستم چگونه جذب کنم ولی هر آنچه هم که الان دارم باز هم از جذب بوده شغلم.همسرم.خانه.دخترم.پول و برکتی که به زندگی من جاری هست همه از افکارم بوده و الان که بیشتر فکر میکنم این چند قلم موفقیت فقط با تفکر بدست آوردم و خداوند لایق دونسته و به من بخشیده بدون زحمت بوده.ولی با وجود همون نا آگاهی بعضی اتفاق های ناخوشایند هم وارد زندگیم شده و من از ته دل این حرف شما رو باور دارم که اتفاق های خوب از دل مشکلات بیرون میاد…من بسیار ادم منفی نگر افسرده و خشمگینی شده بودم و مدام دنبال منفی ها بودم تا اینکه بیمار شدم که اونم متاسفانه همین بیماری رو ناخواسته با تفکرم جذب کردم .اما در ابتدای بیماری با گروه شکر گزاری آشنا شدم که از همون موقع استارت تغییر دیدگاه و تفکر من شکل گرفت و من در مدت ۵ماه هست که تغییر ۷۰درصدی کردم و کلا یه آدم دیگه ای شدم و میتونم بگم توی ۵ماه با این حالی که تحت درمان بودم اما اندازه ۵۰سال از زندگی لذت بردم و واقعا میتونم بگم اگر این بیماری نبود من الان توی این حالت قرار نمیگرفتم.شادابی الانم باور الانم و نزدیکی که به خدا پیدا کردم همه رو مدیون بیماری هستم.توی ۳۵سالی که زندگی کردم هیچ زمان تا بحال خدا رو اینقدر مهربان و بخشنده باور نکرده بودم و نزدیک‌نبودم…سپاسگزارم از خداوندی که زندگیم را دگرگون کرد و خودش را من نشان داد.
    ولی اما با این وجود خیلی کاستی در طرز فکرم و آگاهی بسیار پایین در زمینه قوانین کیهانی دارم.و‌خوشحالم توانستم به لطف شما در دوره راه رسیدن به رویا شرکت کنم و با گوش دادن به اولین جلسه اولین معجزه هم برای من رخ داد و باوری که نسبت به بیماری داشتم و تسلیم شده بودم تغییر کرد و از همان لحظه برای زندگی و سلامتی میجنگم.سپاسگزارم از شما استاد گرانقدر

    ۱۳۹۹-۰۹-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    با سلام خدمت استاد بزرگوار و تشکر بابت تهیه این فایل مفید و انگیزه دهنده 🙏🌹
    در ابتدا خدا را سپاس می گویم که در جاده پرتلاطم زندگی، من را به سمت شما هدایت کرد تا توسط شما و دوره آموزنده تان، زندگی ام را آن گونه که خودم می خواهم ، بسازم، نه آن طور که دیگران می خواهند.🙏🙏
    مسلما ارزش نتایج و دستاوردهای ما، از عمل کردن به آنچه که در این دوره می آموزیم، هزاران بار بیشتر از هزینه ریالی است که پرداخت کرده ایم.
    استاد عزیزم، من با دقت به فایل ارسالی شما گوش دادم. شما در این فایل، انسانها را به ۳ دسته تقسیم کرده اید:
    دسته اول که هیچ هدف و ایده خاصی در زندگی ندارند و به دنبال رشد کردن نیستند، آنان آدمهای محتاطی هستند که به دنبال یک زندگی امن، بدون دغدغه و بدون ترس هستند.
    دسته دوم، کسانی که ایده های خوب دارند و تصمیم می گیرند، اما چون باورهایشان ضعیف است و یا می ترسند، به تصمیم خود، جامه عمل نمی پوشانند.
    و اما دسته سوم که اهداف بزرگ دارند، بزرگ فکر می کنند، اراده قوی دارند و عمل می کنند و موفق هم می شوند که البته درصد این گروه بسیار اندک است.
    و من می خواهم جزء گروه سوم باشم، اهدافم را مشخص کنم و بدون ترس، با تمام قدرت و با باورهای قوی، به سمت هدفم بروم.
    اما شما فرمودید که شاید لازم باشد که باورهایم را عوض کنم و قطعا هم همین طور است، چرا که اگر باورهای قدیمی من درست و خوب بودند، که من تا حالا باید نتایج مثبت و دلخواهم را می دیدم!
    پس باز هم تصمیم گرفتم که فنجان عقاید و باورهای قدیمی ام را خالی کنم و در کلاس شما، آن را، از نو پر کنم.
    زیرا خواهان یک زندگی جدید هستم، خواستار آرامش درونی هستم، می خواهم یاد بگیرم که چگونه از زندگی ام لذت ببرم، چگونه شاد باشم، چگونه ثروتمند باشم و چگونه تا پایان عمرم سلامت بمانم.
    شما در فایل فرمودید که تمام اتفاقات زندگی ما، به واسطه افکار و باورهای ما رقم می خورد و هیچ کس و هیچ چیز، از بیرون مقصر نیست. من در این دوره می خواهم شهامت پیدا کنم و تمام اتفاقات زندگی ام را خودم بپذیرم و آنها را گردن این و آن نیندازم.
    می خواهم بیاموزم که چگونه باید درونم را پاکسازی کنم تا اتفاقات خوب، در جهان بیرون، برایم رقم خورند.
    شما اهداف دوره را به صورت زیر، لیست کردید:
    ایجاد انگیزه در ما
    آشنایی با موانع مسیر
    آشنایی با چالشهای زندگی
    آشنایی با هدایتها، حمایتها و دستان خداوند
    آشنایی با جرقه های ذهنی و اقدام عملی برای آنها.
    واقعا چه زیباست که شما تجربیات ۲۳ سال خود را در مدت زمان چند ماه ، در اختیار ما قرار می دهید و این بدین معناست که ما نباید ۲۳ سال از عمرمان را صرف بدست آوردن این تجربه ها بکنیم.
    شما در نهایت تواضع به اشتباهات خود در طی این ۲۳ سال اعتراف می کنید تا ما راه اشتباه شما را نرویم و از تصمیمات درست خود و هدایت درونی تان می گویید و اینکه چگونه ما نیز می توانیم، هدایت خدا و الهامات درونی مان را درک کنیم و بر اساس ندای درونی مان، با قاطعیت ، به سوی هدفمان پیش رویم.
    از شما بی نهایت سپاسگزارم و از خداوند منان، سلامتی و موفقیت روزافزون شما را خواستارم.

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    با سلام خدمت استاد بزرگوار و تشکر بابت تهیه این فایل مفید و انگیزه دهنده 🙏🌹
    در ابتدا خدا را سپاس می گویم که در جاده پرتلاطم زندگی، من را به سمت شما هدایت کرد تا توسط شما و دوره آموزنده تان، زندگی ام را آن گونه که خودم می خواهم ، بسازم، نه آن طور که دیگران می خواهند.🙏🙏
    مسلما ارزش نتایج و دستاوردهای ما، از عمل کردن به آنچه که در این دوره می آموزیم، هزاران بار بیشتر از هزینه ریالی است که پرداخت کرده ایم.
    استاد عزیزم، من با دقت به فایل ارسالی شما گوش دادم. شما در این فایل، انسانها را به ۳ دسته تقسیم کرده اید:
    دسته اول که هیچ هدف و ایده خاصی در زندگی ندارند و به دنبال رشد کردن نیستند، آنان آدمهای محتاطی هستند که به دنبال یک زندگی امن، بدون دغدغه و بدون ترس هستند.
    دسته دوم، کسانی که ایده های خوب دارند و تصمیم می گیرند، اما چون باورهایشان ضعیف است و یا می ترسند، به تصمیم خود، جامه عمل نمی پوشانند.
    و اما دسته سوم که اهداف بزرگ دارند، بزرگ فکر می کنند، اراده قوی دارند و عمل می کنند و موفق هم می شوند که البته درصد این گروه بسیار اندک است.
    و من می خواهم جزء گروه سوم باشم، اهدافم را مشخص کنم و بدون ترس، با تمام قدرت و با باورهای قوی، به سمت هدفم بروم.
    اما شما فرمودید که شاید لازم باشد که باورهایم را عوض کنم و قطعا هم همین طور است، چرا که اگر باورهای قدیمی من درست و خوب بودند، که من تا حالا باید نتایج مثبت و دلخواهم را می دیدم!
    پس باز هم تصمیم گرفتم که فنجان عقاید و باورهای قدیمی ام را خالی کنم و در کلاس شما، آن را، از نو پر کنم.
    زیرا خواهان یک زندگی جدید هستم، خواستار آرامش درونی هستم، می خواهم یاد بگیرم که چگونه از زندگی ام لذت ببرم، چگونه شاد باشم، چگونه ثروتمند باشم و چگونه تا پایان عمرم سلامت بمانم.
    شما در فایل فرمودید که تمام اتفاقات زندگی ما، به واسطه افکار و باورهای ما رقم می خورد و هیچ کس و هیچ چیز، از بیرون مقصر نیست. من در این دوره می خواهم شهامت پیدا کنم و تمام اتفاقات زندگی ام را خودم بپذیرم و آنها را گردن این و آن نیندازم.
    می خواهم بیاموزم که چگونه باید درونم را پاکسازی کنم تا اتفاقات خوب، در جهان بیرون، برایم رقم خورند.
    شما اهداف دوره را به صورت زیر، لیست کردید:
    ایجاد انگیزه در ما
    آشنایی با موانع مسیر
    آشنایی با چالشهای زندگی
    آشنایی با هدایتها، حمایتها و دستان خداوند
    آشنایی با جرقه های ذهنی و اقدام عملی برای آنها.
    واقعا چه زیباست که شما تجربیات ۲۳ سال خود را در مدت زمان چند ماه ، در اختیار ما قرار می دهید و این بدین معناست که ما نباید ۲۳ سال از عمرمان را صرف بدست آوردن این تجربه ها بکنیم.
    شما در نهایت تواضع به اشتباهات خود در طی این ۲۳ سال اعتراف می کنید تا ما راه اشتباه شما را نرویم و از تصمیمات درست خود و هدایت درونی تان می گویید و اینکه چگونه ما نیز می توانیم، هدایت خدا و الهامات درونی مان را درک کنیم و بر اساس ندای درونی مان، با قاطعیت ، به سوی هدفمان پیش رویم.
    از شما بی نهایت سپاسگزارم و از خداوند منان، سلامتی و موفقیت روزافزون شما را خواستارم. 🙏🌹❤

    ۱۳۹۹-۰۱-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری