سبد خرید
جذب خواسته ها- راه رسیدن به رویاها- راه رویاها- رویا

راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۳

امتیازدهی 4.96 از 5 در 28 امتیازدهی مشتری
(28 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

چگونگی جذب خواسته ها

چگونگی جذب خواسته ها را از طریق قوانین بصورت خلاصه در این جلسه توضیح می دهیم تا متوجه شوید، بعنوان یک انسان خلاق چطور می توانید آنچه را می خواهید خلق و به آن شکل دهید!

اگر کمی به زندگی مان و آنچه اکنون در آن داریم دقت کنیم متوجه می شویم که هر آنچه اکنون در زندگی مالک آن هستیم و هر آنچه تجربه می کنیم روزی رویا یا آرزوی ما بوده است و اکنون خواسته ها جذب زندگی ما شده اند.

شاید هیچ وقت ما آنقدر به این موضوعات عمیق نشده ایم که چگونه این رویاها و خواسته ها تحقق یافته اند و چگونه ما هر چیزی را خواسته بودیم کمی بعد آن را در زندگی مان داشته ایم حتی بدون آنکه بدانیم چگونه و از چه طریقی به ما رسیده یا جذب ما شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه باید بگوئیم، هر چیزی که ما در زندگی تجربه می کنیم، چه شیرین باشد و چه تلخ، چه دستآورد باشد و چه زیان، چه سلامتی باشد و چه بیماری همگی را شخص خودمان به زندگی جذب کرده ایم

خداوند به انسان قدرت خلق را داده است و او می تواند با اندیشه هایش هر آنچه را که می خواهد خلق کند یا بیافریند. و این ابزار خلق همان قدرت تفکر اوست که بر روی هر موضوعی که زیاد فکر کند، به آن موضوع شکل می دهد.

جذب خواسته ها به این شکل اتفاق می افتد که شما ابتدا مشخص می کنید چه چیزی را می خواهید داشته باشید. وقتی برای تان مشخص شد که چه چیزی را می خواهید، حال آن را با جزئیات بیشتر برای خود به وضوح می رسانید، طوری که کامل و واضح بدانید چه چیزی می خواهید.

اکنون آن چه را واضح کرده اید، در ذهن تان پردازش می کنید، یعنی سعی می کنید مرتبا آن را در ذهن تان زنده نگه دارید و به آن عمیقا فکرکنید یا بهتر است بگوئیم با آن زندگی کنید. این فکر کردن باید تا آنجا ادامه پیدا کند که وقتی به خواسته تان فکر می کنید احساس کنید اکنون صاحب آن هستید.

هر چه خواسته تان در ذهن شفاف تر و عادی تر باشد و آن را بصورت یک داشته، تصور کنید احساس بهتری خواهید داشت، تا حدی که آن را جدا از خود نمی دانید و مطمئن می شوید که به آن می رسید.

اگر به درستی و با تمرکز بالا خواسته تان را تجسم کنید و آن را در ذهن تان مرور کنید، طولی نخواهد کشی که آن خواسته  شما از طریق هایی که شاید خودتان هم انتظار ندارید شکل خواهد گرفت و جذب شما خواهد شد.

قوانین طبیعت همیشه وقت به همین شکل کار کرده اند و کار خواهند کرد و هرگز هیچ تغییری در این قوانین بوجود نمی آید. اما شاید تعداد کمی از مردم از این قوانین آگاهی دارند و از آن بصورت آگاهانه برای جذب خواسته های شان استفاده می کنند.

قوانین طبیعت که یکی از آن ها قانون جذب است به این شکل عمل می کند، که شما به هر چیزی که فکر کنید به آن شکل می دهد و آن را بصورت یک تجربه واقعی در زندگی تان نمایان یا پدیدار می سازد.

وقتی شما به موضوعی چه خواسته و چه ناخواسته فکر می کنید در واقع شما در حال فعالیتی نامحسوس هستید در جهت شکل دهی به چیزی که بر روی آن عمیقا فکر می کند.

اما اتفاقی که در بیشتر مواقع می افتد این است که من یا شما یا هر فرد دیگری، ممکن است بر روی افکارمان و بر روی آنچه در حال فکر کردن به آن هستیم هیچ توجه و کنترلی نداریم، بنابراین ممکن است در بیشتر مواقع به چیزهایی فکر کنیم که آن ها را نمی خواهیم.

حتی شاید هم در برخی موارد به چیزهایی فکر کنیم که از اهمیت و سطح پایینی برخوردار هستند و بود و نبودشان در زندگی ما هیچ تاثیری ندارد. به هر حال این قوانین به آن چه ما فکر کنیم شکل می دهند، نه به آنچه ما می خواهیم یا دوست داریم.

این به این معناست که ما اگر با دقت افکارمان را انتخاب نکنیم و حواس مان به نوع فکرمان و به چیزی که با آن فکر می کنیم نباشد، ممکن است به چیزهایی فکر کنیم که وجودشان یا بودن شان در زندگی به زیان ما باشد و آسیب رسان یا باعث رنج ما شوند.

اگر بی توجهی به افکار ادامه پیدا کند در بلند مدت می تواند کوله باری از ناخواسته ها، بدهکاری ها، شکست ها، غم ها و بیماری ها را برای ما به ارمغان بیاورد، حتی اگر ما اصلا آن ها را نمی خواستیم.

خیلی ها نمی خواهند این موضوع را باور کنند که آنچه تجربه می کنند، از خوب و از بد، از خوشبختی و از بدبختی، همگی را خودشان جذب کرده اند، آن هم از طریق افکار و توجه شان.

بنابریان اگر کسی نسبت به قوانین آگاهی داشته باشد می تواند از این قوانین به نفع خودش استفاده کند و صاحب بهترین ها شود و هر چه را که به عنوان خواسته دوست دارد به سمت خودش جذب کند .

کسی که بر قوانین آگاهی داشته باشد و آن را در زندگی خود پیاده کند، می تواند صاحب بهترین کسب و کار، بهترین رابطه عاشقانه، بهترین دوستان، بهترین مکان برای زندگی و هر آنچه که بخواهد بشود.

اما اگر فردی ناآگاه باشد و این قوانین را نشناسد یا آن را نپذیرد و باور نکند، باز هم فرقی به حال قوانین و کارکردشان نمی کند، تنها اتفاقی که می افتد این است که زندگی فرد را تا خرخره پر از اتفاقات و بلاها و ناراحتی ها می کند.

چه شما به این قوانین اعتقاد داشته باشید و چه نه، قوانین به همان شکلی که باید کار کنند کار می کنند و هرگز با کسی تعارف و شوخی هم ندارند. قوانین به هر چه در فکر شما می گذرد بله می گویند و آن را جذب زندگی شما می کنند و این برای یک فرد آگاه خبر بسیار خوبی است.

استاد ضیاء نیز وقتی که در مسیر رسیدن به رویاهای شان قوانین را نمی شناختند در خیلی از مواقع از طریق همین قوانین به زیان خودشان استفاده کردند و باعث آسیب رساندن به خودشان و جذب آن همه نا خواسته ها شدند.

در این جلسه متوجه می شویم که اگر فرد استاد در برخی از موارد توانسته اند به خواسته ای شان شکل دهند و آن را جذب کنند، در برخی موارد هم با افکار و باورهای نادرست شان ناخواسته های شان را شکل داده و جذب کرده اند.

نکنه بسیار مهمی که در اینجا متوجه آن می شویم این است که، اصلا اهمیتی ندارد که شما چقدر تلاش می کنید و چقدر خودتان را خسته می کنید، اگر شما از قوانین پیروی نکنید همه ی زحمت های شما نه تنها بیهوده است، بلکه کلی هم برای تان خسارت به بار می آورد.

پس با این آگاهی که اهمیت دارد من بر افکارم مسلط باشم و آن ها را تحت کنترل خود داشته باشم، همچنین بر قوانین نیز مسلط شوم تا بتوانم از آن بیشترین استفاده را ببرم و هر چه را دوست دارم جذب نمایم، می رویم به سراغ شکل دادن به خواسته های مان.

شاد باشید

28 دیدگاه برای راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۳

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استادِ آگاهیها
    در این فایل که در حقیقت پاورقی جلسه ۳ رویاها میباشد ، کلا در مورد اقدام و عمل صحبت شده است .
    نیروی ایمان موجب اقدام میشود یعنی همون ایمان است که بذری را درون زمین میکاریم چون باور داریم طولی نخواهد کشید که این بذر طی فرآیندی که در درک ما نیست ، تبدیل به یک نهال و طی سالیانی ، به یک درخت تنومند تبدیل خواهد شد . آنچه که وظیفه ماست از جای بلند شدن و اقدام به کاشت آن بذر است مابقی را خداوند و نیروی فوق تصور کیهان انجام خواهند داد یعنی بنوعی جواب ایمان و باور ما داده خواهد شد
    کسی که فقط حرف میزند و عملش شباهت به گفتارش ندارد ، این گفتار کوچکترین تاثیری روی مخاطب ندارد
    در دوره راه رسیدن به رویاها، استاد از عملکردهایشان صحبت میکنند چه جاهایی که اشتباه کردند و چه مسیرهایی که راه را درست رفته اند .
    تجربه همیشه ماحصل عملکرد است و تا زمانیکه پای درون یک کار نگذاریم تجربه خوب یا بد بدست نخواهیم آورد .
    بقول معروف دوصد گفته ، چون نیم کردار نیست یا به عمل کار براید به سخنرانی نیست
    سپاس از این گفتار آموزنده 🙏🙏🌹🌹🌹

    ۱۴۰۲-۱۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در این فایل از چیدمان قشنگ و بی نقص الهی صحبت شده است .
    زمانیکه قدمهای اول را خودمون بر میداریم در اینجا فرصتهایی پیش می آید که باید جرات انجام کار را داشته باشیم یعنی استفاده از فرصتها که پیشنهاد کلید مغازه بود .
    بدون قدم برداشتن ، اتفاقی نمی افتد این قانونه و سلسله مراتب داره باید پله پله بالا رفت یعنی در حقیقت اینجا هم بنوعی دوره تکامل حرف اول رامیزند 👌
    هر کاری چالشهای خودش را دارد که باید استقامت داشته باشیم که در این صورت آگاهیهای لازم به مرور از طرق مختلف میرسد .
    رخدادهای جهان هستی یک قسمت مربوط بما و قسمت دیگر مربوط به کیهان است و تا من کار خودمو انجام ندم هیچ اتفاقی نمی افتد . و اگر انجام دادیم مرحله بعد بما ربطی ندارد مانند بذری که میکاریم و بهش آب و کود میدهیم اینکه زیر زمین چه اتفاقی می افتد ربطی بما ندارد .مثال معروف :
    ” از تو حرکت از خدا برکت ”
    تمرین بسیار خوبیست که من شخصا در همه امور زندگی چه کار بیرون از خونه و چه خانه داری همواره آنچه را که میبایست انجام دهم ، بموقع و بی کم و کاست انجام میدادم و عقب میکشیدم لذا هیچوفت در زندگیم عقب ماندگی و بی نظمی وجود نداشته و بموقع امدادهای غیبی رسیده اند که این خود نوعی آرامش بهمراه داشته و دارد . سپاسگزارم
    🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    ۱۴۰۲-۱۱-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام پروردگار نور و روشنایی
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوارم
    به میزان قدم هایی که برمی داری راه برای تو باز می شود
    دقیقا وقتی هدفی رو مشخص می کنی از لحظه ی شروع نقطه ، نشانه ها و ایده ها برای تو آغاز میشود البته به شرط متعهد بودن وعمل کردن
    تمام اکسپلور و صحفه ی اینستام پر شده از هدف جدیدی که برای خودم گذاشته ام وتمام سعی ام بدست آوردن اطلاعات جدید وکسب مهارت لازم تا در مسیر هدفم درست و بجا گام بردارم
    راه برایم روشن است ترس های قبلی از بین رفته اند ومن جدید تبدیل شده به جسارت هایی که روزی از آن واهمه داشتم
    خدا رو شکر می کنم که در این مسیر جدید هستم و هر روز با راهنمایی های استاد خوبم به جلو حرکت می کنم
    در مورد نیاز روز صحبت کردین و اینکه اطلاعات لازم به شما می رسد در حالیکه در گذشته فقط عجله و رسیدن را در کوتاه ترین زمان ممکن میخواستم واین خطا بود هر روز به مقداری که لازم داری برای تو می رسد کافی است اعتماد کنی و بعد حرکت
    واین جمله که من مسئولیت خودم رو درست انجام دهم وباقی رو بسپارم به خداوند ، برایم فوق العاده لذت بخش بود ارتباط من و خالقم که هر روز نزدیکتر و بهتر می شود
    و تمام حواسم هست که این تمرین استادم رو هم درست انجام دهم به جای حرف زدن بیشتر عمل کنم و نتیجه آن را نشان دهم
    سپاس بابت این همه آگاهی
    دیدگاه قبلی ام مال جلسه دوم رویاها بود اشتباهی اینجا ارسال کردم عذرخواهم

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    سلام و درود فراوان خدمت استاد بزرگوارم
    مسیر رسیدن به رویاها پر از نکته های ارزشمند و مفید بود .
    دقیقا مساله اصلی شاید خیلی از ما این بوده که چون اطلاعات کافی به ظاهر نداشتیم دست به حرکت و اقدام نمی زدیم در حالی که برای سفر کردن هم باید وسایل
    مورد نیاز رو برداشت و راه افتاد در طول مسیر سفر کلی تجربه واتفاق های جالب در راه است و با قدم گذاشتن راه برای تو باز می شود
    من خودم قبلا در هرکاری اول سعی می کردم همه چیز رو بدانم ، و گاهی شاید این دانستن ها بیشتر باعث استرس ونگرانی می شد و گاهی هم مانع از اقدام و حرکت
    تمرین خیلی خوبی که دست به اقدام بزنیم ، یک جا خودکاری دیجیتال روی میزم هست برای اولین بار ساعت رو از بدنه جدا کردم وبه پشت آن نگاه کردم قسمت های مختلف آن را بررسی کردم
    قبلا دست نمی زدم چون فکر می کردم که سریع خراب می شود ولی از آنجایی که قول دادم به خودم به شنیده های استادم توجه کنم بدون نگرانی بازش کردم وخب هیچ ترسی نداشت جالب بود من یک حرکت به ظاهر ساده و راحت رو انجام دادم
    سپاس بابت این تمرین فوق العاده که جرات وجسارت رو در من بالا برد

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    زمانی که برمیگردم و با آگاهی به زندگی گذشته ام نگاه میکنم فقط جز افسوس چیزی ندارم اما همان لحظه خدای درونم با من سخن میگوید:که زهرا همه آن باور ها و گذشته هایی که تو از بابت آنها ناراحتی پله های ترقی تو بوده اند، تا آن تضاد ها و ناهماهنگی ها وجود نداشت تو نمی توانستی اکنون در این راه واین سطح از آگاهی باشی پس عاشقانه دوستشان داشته باش…
    همه زندگی ما و تک تک لحظاتمان دنباله تفکرات و باور هایمان بوده و هست.باور هایی که بیشترشان پیرو تفکرات افرادی نا آگاه بوده و هست.بیشتر ما انسان ها متاسفانه تقلید های کورکورانه ای داریم چون زحمت فکر کردن برایمان بسی دشوار است…باید نو شد باید دور ریخت هر آنچه که از دیگران به ارث برده ایم.من بعد از نزدیک به ۲سال این فایل را مجدد گوش دادم و زندگی این دو سال با افکار و باور های جدید کجا و آن چند دهه در خواب غفلت کجا.هر آنچه که دوست داشتم فکر کردم آگاه شدم و عمل کردم را به دست آورده ام فقط و فقط با تغییر افکارم، مهمترین تغییر باورم اینکه خدا در همین نزدیکی است درون قلب من و عاشقانه با من سخن میگوید کافیست که چشم دل بگشایم تا او را ببینم…سپاس از استاد عزیز که دست خداوند در زندگی من بوده اند.

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند مهربان
    باسلام خدمت استاد بزرگوار
    فایل جامع وکاملی بود درمورد مقایسه خرید کتاب ودوره بود .واقعامن که دوره رو خریدم امتیاز اون روکاملا متوجه می شوم اول اینکه این دوره بصورت آنلاین برگزار می شد یک جورایی چون هروقت جلسه روتماشامی کردیم بعد امکان پرسش وپاسخ فراهم است وهرگونه ابهامی رفع می شود واین درکتاب ها نیست
    خیلی ازکتاب های موفقیت شاید ماروبه سمت آگاهی هدایت کند ولی درطول مسیرکلی سوال پیش میادکه دسترسی به نویسنده نداریم ، تابرایمان بازگوکند.
    وبه قول استاد واقعا موفقیت هزینه دارد وبرای آن باید عمل کرد ، تا پاداش اون رو دریافت کنیم .
    نکات مهم دیگری روبیان کردند ۱- تغییر عقاید گذشته ودور ریختن همه چی از ذهن ازهرکس وهرجایی تابتوانیم باورهای عالی جایگزین کنیم
    2- خالی کردن ازهرشنیده وگفته ای خیلی ازماازقبل وگذشته کلی باورهای اشتباه باخودمان حمل می کنیم واین باعث شده خیلی جاها ضربه بخوریم
    3-تغییرنگاهتون به زندگی این کارباعث می شودکه نگاه مثبت به افرادداشته باشیم واین دریافت حس خوب به سمت خودمان می شویم وحال ماروز به روز بهتر وعالی ترمی شود .
    4-تغییرواکنش درمسایل زندگی : مثال خوب استاد درموارد روزمره شکرگزار باشیم وقدردان همه چیزهایی که داریم این کارباعث وفور نعمت می شود .
    وموضوع مهم که بیان فرمودن دراین باره ست که خودمون فقط می توانیم به خودمون کمک کنیم نه دیگری واین امرآغاز همه آگاهی ها دریافت پاداش هاست .
    سپاس گزار این همه حمایت ولطف شماهستم .

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلام حضور استاد بزرگوار و دوستان هم سایتی
    این فایل، یک عالمه تمرین داشت برای رشد و شکوفایی ما🙂
    البته به شرط انجام دادن و نه فقط گوش کردن.
    مسلما ما نمی توانیم به یکباره در همه جوانب زندگی مان و یا حتی رفتارهایمان تغییر ایجاد کنیم بلکه لازم است آهسته و پیوسته پیش رویم و در هر تضاد، چالش یا مساله زندگی خود، کمی متفاوت تر از قبل رفتار کنیم تا از هر کدام از این تغییر رفتارها، نتیجه های متفاوت بگیریم تا آرام آرام به یک نتیجه بزرگ دست پیدا کرده و تغییر بزرگی را در زندگی خود رقم بزنیم.
    همان طور که استاد محترم در فایل فرمودند کارهای کوچک، منجر به نتایج بزرگ می شوند. من قبلا فکر می کردم برای حصول نتایج بزرگ در زندگی ام باید سرسختانه و با جدیت تمام کار کنم😂 و خودم را به آب و آتش بزنم تا نتیجه ای را وارد زندگیم بکنم ولی الان می دانم که آنچه در زندگی من نتیجه خلق می کند افکار و باورهای من است و من با تغییر آنها می توانم تغییرات معجزه واری در زندگی خود خلق کنم.
    و این آگاهی آنچنان قدرتی به من می دهد که مصداق آن در فایل استاد و در کتاب آسمانی ما آمده است: که ما به انسان آنچنان قدرتی دادیم که بتواند کوه ها را جابجا کند و این قدرت ،نه قدرت فیزیکی، بلکه قدرت ذهن انسان است.
    خدایا شکرت به خاطر آگاهی از این قدرت درونی🙏

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    تمرین اول : تغییر نگاه به دنیا و زندگی و داشتن نگاه مثبت به مسایل و قضاوت درست بکنیم و نکات مثبت آدمها را ببینیم و در موردشون فکر کنیم .
    تمرین دوم :تغییر واکنش در مسایل زندگی ، اینکه در مقابل اتفاقات زندگی چه عکس العملی نشون میدیم .
    تمرین سوم : تغییر عقاید و باورهای کهنه و قدیمی ، یه چیزهایی رو باور کنیم که در درون ما فراوانی رو ایجاد کنه ، و دست و پای ما رو نبندن .
    و فکرهای جدید بکنیم ،فکری که عمومی نباشد .
    تمرین چهارم: تغییر رفتارهای فیزیکی که بر گرفته از همانجایی است که بزرگ شدیم .
    تمرین پنجم : باور کنیم که افکار ما سازنده زندگی ما هستند که هیچ کس نمیتواند دخالت کند .
    اگر باور کنیم که رفتارمون از افکارمون می اید و باعث رفتارمون میشه . باید افکارمون رو درست کنیم و جاها و کارهایی که باعث میشن احساسمون بد و منفی بشه نریم .
    تمرین ششم : باور کنیم که اتفاقات بزرگ زندگی ما از کارهای کوچک و کوچک شکل میگیره .
    مراقب پشه ها و اون اتفاقات کوچیکی که حال دلمون رو خراب میکنن باشیم .
    تمرین هفتم :روز خودمون رو با تصویر خوبی از کل روز شروع کنیم .
    تمرین هشتم : باور کنیم که هر کسی که به جای بزرگی رسیده، ما هم میتوانیم برسیم . اما شرطش این هست که تمام کارهایی که اون انجام داده ما هم انجام بدیم .و تمام باورها و افکار اون رو تو ذهنمون بزاریم
    تمرین هشتم : فایلها رو تکرار کنیم ، جملات تاکیدی رو رو بگیم ،سپاسگزار داشته هامون باشیم .همه ی چیزهایی که حالمون رو خوب میکنه باید مرتب تکرار کنیم تا در درونمون نهادینه بشه .
    تمرین نهم : باور داشته باشیم که قدرتهایی در وجودمون هستند که این قدرتها پنهون شدن و نیاز به یک شوک دارند و کافیِ اولین حرکت کوچک رو انجام بدیم ،و همین تهیه و شرکت کردن در دوره خودش نشانی بر متفاوت عمل کردن ماست .
    و تمام کاینات به واسطه ی انتخاب ما، در جهت هدف و تصمیم انتخابیه ما با ما همسو و هم جهت میشن . و این قدرت به حدی زیاد است که خداوند در قران میگوید : تو ای انسان با قدرتت میتوانی کوهها را جابه جا کنی .
    تمرین دهم : نشنیدن و گوش ندادن و دنبال نکردن اخبار منفی و ناراحت کننده ، که در واقع به نوعی مراقبت کردن از وجود با ارزش خودمان است .
    و خودتان میتوانید به خودتان کمک کنید و بس ……

    این فایل ۱۰ تمرین اساسی دارد که همواره باعث رشد و تکامل ما میشود .

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی و همه دوستان عزیز هم فرکانسی

    فایل ۳ دوره رویاها ضمن اینکه همچنان تاکید روی پاکسازی ذهن از هرگونه افکار مخرب و منفی داشت ، یک سری دستورالعملهای مرتبط رو خیلی قشنگ استاد بیان کرده بودند مثلا در قسمت ۱۰ به یک مورد مهم اشاره شده بود و اون گوش نکردن به اخبار منفی و رویدادهای سیاسی و امثالهم… که قبلا هم توصیه کرده بودند .
    من از خیلی وقت قبل طبق آموزشهای استادم فقط تعدادی کانال منتخب دارم که تماشا میکنم ولی دیشب بطور اتفاقی جایی و در یک جمع خانوادگی بودم که تلویزیون داشت یک سری اخبار و امارهای مالی و اختلاس و ازدواجهای بیشتر سیاسی و هدفمند را رو میکرد هر چقدر خواستم خودمو سرگرم گوشیم کنم ، نشد و قسمتهایی از این امار و اخبار ناخوشایند را که چیزی جز آشفتگی و عصبانیت نداشت رو گوش کردم … باور کنید تا پاسی از شب خوابم نمیبرد و بابت آنچه شنیده بودم حس بدی بهم دست داده بود و برام قابل هضم نبود و از وجود اینهمه ظلم و تبعیض که ازش بیخبریم از خودم و محیطی که در اون زندگی میکنم ، بیزار شده بودم .
    اینجاست که باید به نوشته ها و توصیه های استاد توجه مخصوص داشت و با قاب طلا آنها را جلو دید گذاشت همانند آن قوم بی خبر از هر حادثه و خبر و اتفاق ، به زندگی خودمون بپردازیم و از زیباییهای این جهان قشنگ و شگفت انگیز لذت ببریم و تا میتونیم گوشها و ذهنمون رو از پلیدیها پاک کنیم.
    🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق .درود فراوان به مهربانترین استاد دنیا ،♥️استاد عزیزم تمرین های که الان به هرکدام به ما دادی ومارو یه جوری مجبور کردی دوباره شروع کنیم که فایل رو گوش کنیم وتکرار کنیم ..چقدر موهبت ومحبت از طرف شماست واین محبت شما مثل پدری که در نوزادی به فرزندش کمک میکند تا اولین قدم های زندگی اش را بردارد ومن الان اون کودک نوپایه ام ..ممنون استاد که هستی ،😊😊😊.تو یک سال تمام نکته های این فایل وبقیه فایل رو تا جایی که ذهنم را پاکسازی کردم انجام دادم وموفقیت شو در زندگی ام دیدم .ونتایج عالی آن را تجربه کردم واز خوشحالی در پوست خود نمیگنجم …..روزی حتی قبض برام میومد بهم میرختم که از کجا جور کنم پرداخت کنم ولی الان آنقدر شکر گزاری میکنم که اگر این قبض ها نبود من قدر نعمت های خداوند را نمی‌دونستم ..وهمبشه آنقدر خدا به من داده که پولش آماده اس برام …پس من با ذهن عالی وپاکسازی باور های غلط گذشته توانستم روزهای که لیاقتش را دیدم زندگی کردم …من یک شخص خاص هستم ویک بنده ی متفاوت خداوند هستم …😉😉وخدا رو سپاسگزارم بابت این موهبت ،😍. وتمرین دهم که استاد فرمودین بخدا من شخصی بودم که تمام سریال های تلویزیون را دنبال میکردم وکلی فکرم درگیر این چیزهای مزخرف که همش بازی می‌بود میشد وبعضی موقع ها گریه میکردم وچقدر خودم رو بخاطر فیلم اذیت میکردم ولی الان تو یک سال فقط تلوزیون ما زمانی روشن میشه که فرزندم کارتن نگاه کنه ومن هم سرگرم کاری باشم …باز هم خدایا شکرت .

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    ❤❤❤❤بنام حضرت دوست❤❤❤❤
    درود وسلام به تمامی دوستان عزیز واستاد مهربان وزیبا کلام
    فایل بسیار پر محتوایی بود وکاملا به موقع به اون گوش میدم
    به خاطر این گفتم به موقع چون قرار بود تضاد کهنه ای رو که در لایه های وجودی ذهنم پنهان شده بود رو برام ضعیف کنه وزمان دوباره گوش دادن به این فایل برای من حالا رقم خورد
    قانون زمانی به ما چیزی رو پرداخت میکنه که بهای اونو بپردازیم والان به من آرامش ودرک روبرو شدن با تضادم رو داد چون من بهای زمانی رو پرداخت کردم وبه این فایل گوش دادم میتونستم یک گوشه بشینم وفکر وفکرو…‌کنم
    اما الان آرامش دارم خداروشکر
    همانطور که شما استاد گرلمی بیان کردید افکار ماسازنده هستند وذهن ما یک مزرعه است وبذرهای ماهمان افکار ماهستند
    که ما اون ها رو در مزرعه ذهنمان میکاریم وحاصل اونو در بیرون ودر زندگی خودمان برداشت میکنیم
    شما در این فایل زیبا گفتید که باید ذهن خودمان را از شنیده ها وباورها وعقاید ناصحیح خالی کنیم
    وعقایدمان را نسبت به گذشته تغییر بدهیم وعقاید جدید را جایگزین عقاید قدیمی کنیم
    چون باورها وعقایدی را که اکنون داریم نتیجه تکراری بوده که در گذشته در ذهن ما شکل گرفته وآرام آرام در مشکل گرفته پس برای تغییر هم باید آرام آرام گام برداریم
    من در اینجا باید صبر را یاد بگیرم وعجله ای برای تغییر نداشته باشم وصبور بودن راه بسیار مهنی برای رسیدن به خواسته هاست
    باید برای رسیدن به خواسته ام آنرا بارها وبارها تکرار کنم تا باورش در ذهنم شکل بگیرد وبه آن برسم
    برای تغییر باورها لازم است
    ۱.نگاه ودیدم را به دنیا وآدم ها ومسائل زندگی عو۱ کنم
    ۲.دربرابر مسائل زندگی نحوه واکنشم را تغییر دهم
    ۳.باورکهنه وقدیمی را شناسایی وآنرا عوض کنم
    ۴.تغییر رفتارهای فیزیکی که دربرابر مسئله های زندگی دارم
    ۵.👌👌👌👌ومهمترین مسئله باور کنم که افکار من سازنده زندگی ام هستند واگر اکنون من در اینجا هستم به خاطر طرز فکر وباور من است وکسی در سرنوشت من سهمی نداشته وندارد مگر اینکه من خودم این اجازه را به اوبدهم
    که من در مواردی اینکه را را انجام دادم وحق انتخاب را به دیگران میدادم ویک عمر افسوس را به جلنم میخریدم ومدام از بقیه ناراحت بود اما اکنون بواسطه این فایل متوجه دید خودم شدم
    ۶.اتفاقات زندگی ام را باگام های کوچک ساختم وقدم های خودم را کودکانه وبا آهستگی برداشتم وفهمیدم که میتواتم تصویر روز خودم را خلق کنم که میخواهم در بهشت باشم ویا در دوزخ دنیا اسیر بمانم
    ۷.باور کردم من هم میتوانم خالق موفقیت باشم اگر از مسیر درست وکارها وباورهای انسان های موفق عبور کنم
    ۸.برای رسیدن وعبور از موفقیت باید ذهنم را شستشو دهم وآرام کنم پس ورودی آنرا با تکرار وتکرار فایلها آبیاری کردم
    ۹.به قدرت خداوند که در درونم نهاده ایمان بیاورم وحرکت کنم تا کیهان وخداوند دست یاری را به سوی من دراز کند
    ۱۰داز هرگونه خبر وگوش کردن ودیدن چیزهایی که روح ملکوتی مرا اسیر غم واندوه میکند دوری جویم
    ۱۱.وبدانم وآگاه باشم این تنها من هستم که میتوانم به خودم کمک کنم وهرگز شاهزاده ای نیست تا سوار براسب دستان مرا بگیرد ومرا به سرزمین امید وخوشبختی ببرد
    شاهزاده واقعی من هستم

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود جمعه تون گلباران ،🌷🌷🌷.چه خوب در بی خبری موندن چون خالی از انرژی منفی هستیم و همیشه در آرامش هستیم خبرهای الان همیشه پر از انرژی منفی و همراه با استرس وکلی حال آدم بد کردن …باید خودمون تا میتوانیم از انسان منفی دور کنیم ..من تا الان فهمیدم تا یه روز فایل گوش نمیکنم خودم احساس میکنم انرژی منفی دور مون گرفتن به قول استاد هنوز ما بیمار هستیم واحتیاج داریم تکرار این فایل وتمرین زیاد ..

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود
    جمله ای که گفتین هیچ کس باخواندن یک کتاب زندگیش تغییرنمی کند خیلی آموزنده بود خیلی وقتها باخواندن یک کتاب ویا شنیدن یک فایل آموزنده مسیرزندگی مون تغییرمی کنه وماروبه سمت موفقیت هدایت
    دقیقا مثال آشنایی خودم با این سایت وکانال درخواستی بودکه به کاینات داده بودم ودنبال راه جدبد برای خواسته هایم
    مطالب عالی بیان کردین
    1- خالی کردن ذهن ازشنیده ها وباورها گذشته پاک کردن تمامی اطلاعات قبلی
    2- تغییرنگاه تون به دنیا تاشرایط تون تغییرکند وقتی نوع نگاهت به زندگی عوض شود باعث رفت وآمد باافراد جدید می شویم انسانهایی ازجنس محبت ودوستی
    3- تغییر واکنش درمسایل زندگی مثال که برای قبوض زدین وقتی یک قبض جدید برامون میاد شکرگزارباشیم برای نعمت فراوان آن

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود
    درجایی گفتین که باقدم های کوچیک کارهای کوچک اتفاق های خوبی رودرزندگی ماشکل می دهد
    سعی کنیم نکات مثبت رو زیادبگیم جملات تاکیدی تاذهن اونها روباورکنه وبه مرور زمان تاثیراون رو در رفتارهامون می بینیم
    وباورکنیم که اگر کسی درزندگی اش به موفقیت وکامیابی بالاییی رسیده نتیجه تلاش وآگاهی خودش بوده ماهم اگر مسیر موفقیت این افراد رو دنبال کنیم به همان درجه می رسیم
    ودر این دنیا به کسانی پاسخ داده می شود که شجاعت داشته باشند وشروع به حرکت کنند وعمل کنند به آگاهی های خود
    واین جمله روبه خود بگوییم همه مامنحصربه فرد هستیم ویک نیروی فوق العاده درماوجود دارد وفقط باید آن راکشف کرده و عمل
    خودمان روباورکرده وبه حرفهای دیگران اهمیت ندهیم تارشد کنیم وبه خواسته ها واهدافمان برسیم

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود
    درمورد تغییرات جدید صحبت کردین تغییرباورهای کهنه وقدیمی نکته ای که اکثریت جامعه به آن عمل می کنند وبرای آنها سخت است که ترک کنند این باورها وافکارقدیمی رو چیزی که به اونها آسیب می زنه
    افکاری که خیلی جاها مارومحدودکرده ومانع از رشد مامی شود
    تغییر رفتارهای فیزیکی که برگرفته از جامعه ای است که مادر آن رشد کردیم وبزرگ شدیم مثل غیبت کردن ازهمدیگر کاری که باعث انرِژی منفی درمامی شود تهمت زدن و خیلی کارهای دیگر که رواج دارد
    وقت آن رسیده که باورکنیم که افکارماسازنده هستند وبرزندگی ما تاثیربالایی دارند

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام و درود
    ترک یک عادت یا باور نیاز به تمرین فراوان دارد باورها درذهن مون ساخته می شود وبعد به دنیای بیرون انتقال می یابد
    درس اول برای ترک عادت ها وباورهای قدیمی خالی کردن ذهن ازهرچه تابه امروز شنیده و دیده ایم پاک کردن ذهن از گفتارهایی که تاکنون شنیده ایم وباورکردیم
    باید درزندگی مون تغییراتی رو بوجود بیاوریم تغییر در نوع نگاه مون به زندگی درمورد حس های خوب صحبت کنیم وبه زیبایی ها توجه کنیم توهرنکته ای مثبت رو ببینم
    درس دوم تغییر واکنش درمسایل زندگی درمورد مثلا پرداخت قبوض و……واکنش های بدی رونشون ندیم سریع گله وشکایت نکنیم بلکه شکرگزارباشیم برای داشتن نعمت برق وتلفن و…….

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا ..سلام ودرود ..،🌹باور چشم خوردن که از زمان طفولیت در ذهن ما پدر ومادر .خانواده کاشتند.به طور مثال مادر من همیشه تعریف می‌کنه که خواهری کوچک داشته بچه ی کوچیک خانواده بوده تو سن دو سالگی ..آنقدر زیبا بوده وچشم رنگی زنی در همسایگی شون چون از قدیم میگفتن چشماش شور این بچه همیشه قایم می‌کردند ازش میگه هروقت میومده که بچه تون کجاست ..ما بهانه میوردیم وبچه رو می‌بردیم جایی ولی یه روز اتفاقی آمده در باز کرده و بچه بازی می‌کرده به دفعه گفته چه بچه قشنگی آنقدر قشنگه انگار خدا با دستش درست کرده . برداشته گفته است بچه آنقدر قشنگه که براتون نمیمونه ..ورفته وچون اینا این باور داشتند زن چشماش شور بلافاصله بعد یه ساعت بچه حالش بهم میخوره ودکتر که نبوده اون زمان تا بعدظعر بچه فوت شده و همیشه اون زن نفرین میکنن وحتی الان که مرده ..واین آخری ها اون زن یکی از چشماش سفید شده بود و همه میگفتن چون مردم نفرین کردن چشماش سفید شده …واین باور غلط بر ما هم اثر کرده بود تا اینکه تو سایت فهمیدم چقدر باور های ما اشتباه وچقدر ضربه به خودمون زدیم ..وزندگی خودمون دچار آشفتگی کردیم ..مثلا من وقتی ماشین خریدم هرروز یه اتفاقی میفتاد مثلا دخترم مریض میشد .طرفی میشکست .مادرم می‌گفت چشم خوردین بخاطر ماشین ولی من چون در آگاهی بدست آوردم ..گفتم همه اتفاق وانشالله به خیر میگذره ربطی به چشم خوردن نداره ..بچه ی من ویروس سرما خوردگی گرفته ..واتفاق طرف از دستم افتاده شکسته پس ربطی به این نداره چشم بخوریم ..ولی هنوز هم باید کار کنم تا باور های قدیم کمر رنگ کنم وتا پاک شن البته باید تمرین کنم ..من سازنده ی زندگی خودم هستم و همه ی اینا بخاطر باور های غلط جامعه ب ماست ..هیچ کس نمی تونه با چشم زدن داغون بشیم بلکه افکار غلط من است ..استاد این سه تا فایل اول آنقدر زیبا وقشنگ وتاثیر گذار .من آنقدر. دوست دارم فرصت داشته باشم روز صد بار گوش بدم ..چون هر دفعه پنجره های زیادی از امید به زندگی برام باز شده ….

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای زیبایی ها .تمام اتفاقات اطراف بخاطر باور های غلطی که در ذهن ما نقش بستن .‌من باید همون طور که سال ها یه حرفی یه مسأله ای آنقدر تکرار شده که تبدیل به باور شده باید همون طور این فایل ها رو تکرار کنیم تا کم کم جایگزین باور های غلط قبلی بشه مثلا باور قبلن من این بود که من زندگی همینه سرنوشت خدا اینطور نوشته ..ولی الان فهمیدم همه چیز دست منه من میتونم نگاه مو به زندگی عوض کنم تا سرنوشت جوری که میخام بسازم ..💪💪.من هروقت خونه ی پدر ی میرم با آنکه عاشق خانواده ام وخیلی وابسته هستم بهشون ولی احساسم بد میشه چون انرژی منفی تو اون خونه وجود داره وسعی میکنم الان کمتر ببرم وتماس روزی چند بار داشتم الان فقط درحد احوال پرسی داشته باشم ..وارامش تمرکز من الان خیلی بیشتر شده ..وحرف وحدیث برام مهم نیس خدا رو شاکرم

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤

    به نظر من نام دیگر فایل شماره ۳ دوره راره رسیدن به رویاها = راه رسیدن و تمرینات رسیدن به یک زندگی جدید .

    استاد هر چند شیوه شما اصلا تمیرینی نیست و به نوعی از طریق آموزشهای پر مفهموم و پر از آگاهی تان با تک تک ما زندگی میکنید .

    در این جلسه شما ۱۰ مورد از تمریناتی که برای رسیدن به یک زندگی جدید را نیاز است تا انجام دهیم را نام بردید.
    و خلاصه آن تمرینات را در قسمت توضیحات این فایل خیلی مختصر و مفید. قابل درک ذکر کرده اید .

    برای ساختن یک زندگی جدید ،تمام مصالح ما باید جدید و به روز و نو باشد درست مانند ساختن یک خانه جدید .
    برای ساختن منزل جدید باید خانه قدیمی را خراب کنیم چون ما همان یک زمین (یعنی زمین وجودی خودمان ) را داریم ، پس برای اینکه از ته اعماق درونمان از این خانه قدیمی خسته شدیم و خواهان رسیدن به منزل جدید هستیم پس باید خانه قبلی را خراب کنیم و تمام نُخاله ها که همان باورهای قدیمی ما هستند را دور بریزیم و زمین وجودی خودمان را پاکِ پاک کنیم .

    بعد به واسطه آن هدف و نقشه ای که برای این زمین جدید داریم با توجه به ساختمانی که میخواهیم بسازیم ، مصالح آن را هم باید آماده کنیم.

    و یواش یواش شروع کنیم آجر به آجر این ساختمان جدید که همان باورهای سازنده و افکار و اندیشه های سازنده جدید ماهستند ، را یواش یواش در درون ضمیر ناخودآگاه خودمان قرار دهیم.

    اگر یک روز هوا ابری و بارانی شد و حال دلمان بد شد آن روز دست بکشیم از ساختمان سازی و فقط به استراحت بپردازیم تا باران بَند بیاید و هوا آفتابی و گرم شود و دوباره ساختمان سازیِ، زندگی جدیدمان را از آغاز کنیم .
    اینکه در زمانی هوایِ اسمان ابری میشود در واقع هوایِ دلمان ابری میشود بتوانیم فقط با سکوت و منحرف کردن فکر بر روی خواسته ی ، زیبای خودمان، قدرت فکر را کنترل کنیم و نگذاریم هر آشغالی به واسطه خوب نبودن و ابری بودن هوای دلمان وارد مغزمان شود .

    در این موقع همه چی را تعطیل کنیم، در واقع شاید سخت باشد در این موقع بخواهیم ذهن را تعطیل کنیم .

    پس در واقع با کارهایی چون قدم زدن،خوابیدن،شنا کردن، ورزش کردن، گوش دادن به آهنگ و رقصیدن ، حتی پختن یک کیک یا درست کردن غذا و …. از این طریق ما میتوانیم تمرین کنیم جلوی ورود افکار منفی و حال بد را که به واسطه ابری شدن هوا در ما ایجاد شده است را بگیریم .

    برای ساختن یک ساختمان یک زمان آجر و سیمان به راحتی در دسترس نیست پس آن قسمت کار را تعطیل کنیم و به قسمتهای دیگر بپردازیم.
    مثلا تهیه سیم کشی و برق کشی ساختمان یا دنبال انتخاب رنگ پرده های اتاقها و هر چیزز که حال وانگیزه ما را عالی میکند برویم.
    و برای ساختن یک زندگی روحی و شخصیتی جدید هم یک زمان فایلهای استاد دیر به دست ما میرسند.
    با مرور فایلهای قبلی و تکرار کردن آنها سعی کنیم مطالب جدید را از درون آنها بیرون بکشیم .
    تا زمانی که فایل جدید استاد به دست ما میرسد .
    و با تمرینات سپاسگزاری و تاکیدی روی حال دلمان کار کنیم و آن را به روز نگه داریم .
    این نوزاد جدید که توسط سایت متولد شده است و مادر اصلیِ آن استاد است و ما به نوعی حُکم دایه و نگهبان آن را داریم .

    و تا رسیدن مادر برای دادن آرامش و مواد مغذی که نیاز رشد این نوزاد است .
    وظیفه یک سرباز و نگهبان را ما باید تمام و کمال به صورت سربازان جان فدایی انجام دهیم و با نگهبانی خود نگذاریم کوچکترین آسیبی به این نوزاد تازه متولد شده برسد .
    و امانتداری را کامل در حد عالی انجام دهیم .❤❤❤

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    با سلام و عرض ادب .دقیقا درست میگین استاد اگه دلبستگی به مال دنیا نداشته باشیم واین فکر کنیم که فایل بخرم ومطمعن باشم ایمان داشته باشم که حتما چند برابر این هزینه دوره ها رو دریافت میکنم حتما بهش می‌رسی ..من شخصا تو یه ماه چند برابر پول خرید فایل دریافت کردم وله غیر پول ..حالی دارم که ارزشش برام بیشتر میلیون ها پول وحاضر نیستم با هیچ چیز عوضش کنم ..آرامش ..آدم خوب اطرافم ..بدبینی .بد اخلاقی ..شکاک بودن قضاوت نکردن همه اینا رو گذاشتم کنار به قول خانواده ام دوست داشتنی شدم ..‌عاشق آدم های اطرافم شدم عاشق زندگی ..استاد میخام بعد خدا به شما سجده کنم ..واقعا ازتون سپاسگزارم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام واحترام
    باورکنیم که افکارمان سازنده زندگی ماهستند وهیچ کس نمی تواند درزندگی مادست ببرد
    ما همان قدرکه به غذای شکم مان اهمیت می دهیم باید به غذای روحمون هم دقت کنیم مواظبت کنیم از گوشمون دربرابر اخباروفکرهای منفی ازمحیط غم وناراحتی فاصله بگیریم جایی که به ماحس بد می دهد ونگرانی ایجاد می کند ترک کنیم زیرادرماارتعاش منفی ایجادمی کند
    باید باورکنیم همین کارهای شاید به نظرکوچک درآینده باعث تغییرات بزرگ درزندگی می شوند وباورکنیم که اگرهرکسی دراین دنیا به جایگاهی رسیده به خاطرتلاش خودش بوده ومسیر اون رو دنبال کنیم
    یکی از باورهای اشتباه خودم درگذشته چون شنیده بودم که اگردرخواب ازدست مرده خوراکی بگیری حتما عمرکوتاهی خواهی داشت واین چندباربرای من تکرار شده بودومدام نگران بودم ولی الان خداروشکراین باورغلط رو ازذهنم پاک کردم

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    ترک یک عادت یا باور نیاز به تمرین دارد باورها درذهن ساخته می شود ودربیرون به آن پرداخته می شود
    تمریناتی که باید انجام بدهیم
    1-تغییرعقایدفکرخالی کردن ذهن ازهرشنیده یاگفته یاباورهای قبلی اگرامروز اززندگی مون راضی نیستیم نتیجه ی فکرهایی ست که درگذشته انجام داده ایم
    2- تغییر نگاه به زندگی ودنیا ازحس خوبمون بگیم آگاهانه به چیزهای خوب فکرکنیم
    3-تغییرواکنش هامون درمسایل زندگی مثال قبض برق می آید غرنزنیم به جای آن تشکرکنیم که برق رو راحت استفاده می کنیم
    4-تغییررفتارهای فیزیکی که برگرفته از جامعه واجتماعی که درآن بزرگ شدیم کلام ورفتار رفتارهای قبلی که باعث آسیب رساندن وعقب ماندن مامی شد رو باید عوض کنیم مثل غیبت کردن و دروغ گفتن

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام هزاران درود استاد خاستم بگم واقعا همون طور که تو فایل سه گفتین من دیروز دوره خریدم با انکه پولشو از پدرم گرفتم ولی امروز به طور معجزه ی شد بخدا دستام میلرزه که الان دوستم زنگ زد ۵۰۰واریز کردم به کارت گفتم چرا گفت چون تولد نتونستم کادو بخرم برات.. نمیدونم چطور دوستم همچین تصمیمی گرفته ولی فقط میدونم چون گام اول وذهنم از دیروز داره تغییر میکنه وبا تو دفتر نوشتم پول امروز پرداختم به زودی به من برمیگرده.. استاد واقعا یه دونه اید.. واقعا باید بگم عاشقتونم…

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    با پاک شدن دیدگاه قبلیم در اثر بروز رسانی سایت یه شناخت و اگاهی برای خودم ثابت شد و احتمالا لازم بود که بفهمم وقتیکه مرتبه اول بلافاصله بعد از گوش کردن فایل یا خوندن صورتجلسه ، آنچه بر قلمم روان میشود انگار کسی داره بمن دیکته میکنه و من مینویسم …
    الان که میخوام مجددا اون نوشته هارو تکرار کنم ، اصلا تمیتونم با وجودیکه همه چیو مجددا خوندم و میدونم و خدارو هزاران بار سپاس که فقط دو سه تا از دیدگاهام پاک شدن و دارم اونارو احیا میکنم اگر قرار بود ۴۸ دیدگاه رو دوباره بنویسم فاجعه بود و نمیشد من توشته های خودم و بقیه دوستان رو در سایت بعنولن یه منبع اطلاعات میدونم که هر زمان نیاز بود یا خواستم در دسترسم باشند لذا جای دیگری ازشون کپی ندارم و منبعد هم همین مسیر رو ادامه میدم و امیدوارم برای سایت دیگه مشکلی پیش نیاد چون باز نویسی امکانش نیست و بهتره در صورت امکان یه کپی از کل مطالب سایت ، استاد خودشون نگهداری کنن که چنین مواقعی نوشته ها براحتی باز یابی بشوند سپاس🌹
    جلسع سوم :
    کل مطالب اعم از تغییر باورهای ذهنی و جایگزینی افکار جدید با اعتقادات پوسیده قدیمی و تغییر واکنش به پیش امدهایی که باب میلمون نیستند یعنی همون حفظ آرامش و سایر موارد که در کل همه اونا میتونه شخصیت جدیدی ازمون بسازه که زندگی راحت و موفقی داشته باشیم
    سه اصل مهم که به زرتشت پیامبر نسبت داده شده بنطر من سه پایه اصلی خداشناسی هست که همون پندار نیک – گفتار نیک و رفتارنیک هست و ۴ میثاق هم تقریبا همینارو تایید میکنه که رعایت همین سه یا ۴ اصل میثاق کل زندگیمونو از هر لحاظ تضمین میکنه 👍
    متن طولانی شد ببخشید🙏🙏🙏

    ۱۴۰۰-۰۱-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    و یه چیز دیگه که خیلی تو ذهنم مونده ازینکه به ندای درونم گوش ندادم تعطیلات عید بود.جعبه طلاهام رو خونه مادرم گذاشتم که امن باشه و میخواستم جایی برم ندای درونم میگفت با خودت ببرشون اما ذهنم میگفت نه اونجا ممکنه بچه ها برن مثلا سر چمدون و آسب ببینن طلاها خلاصه چندین مرتبه در دلم جدال بود تا اینکه ذهنم غلبه کرد ولی متاسفانه وقتی از اونجا رفتیم متاسفانه دزد اومد و همه رو برد…اینجا هم ندای دلم رو گوش ندادم و اینکه همیشه به دزدیدن طلاهام فکر میکردم و میترسیدم که دقیقا برام جذب شد.

    ۱۳۹۹-۰۹-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام واقعا این نکته ها و تمرینات عالی هستن …من الان میفهمم که چقدر به اشتباه فکر کردم و چقدر باعث آزار خودم شدم با تفکرات قبلیم ولی الان دارم به آرامش میرسم و با این تمرینات میتونم بگم ۹۰درصد ذهنم رو به کنترل خودم درآوردم.بسیار بسیار ممنونم

    ۱۳۹۹-۰۹-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • محمد علی ایرانمنش

    با سلام و خدا قوت خدمت استاد گران قدر
    اینقدر خوب بود که کلمه ای برای توصیفش پیدا نمیکنم
    ممنون از تلاش و زحماتتون

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی و سپاس بابت تهیه این فایل سرشار از حس خوب و انرژی مثبت.
    واقعا من با شنیدن این فایل، تمام سلولهای بدنم پر از عشق شد و خدا را بابت حضور شما در زندگیم و نیز بابت شرکت در این دوره، هزاران بار شکر کردم.
    سخنان شما که از دل برمی آمد، با حلاوتی وصف ناشدنی ،در عمق جان من می نشست.
    و من در این حال و هوای خوش، به خودم قول دادم، تمرین هایی را که شما برای ما لیست کردید، به طور منظم انجام دهم تا من هم بتوانم به جمع افراد متفاوت ، موفق و زیبااندیش جهان بپیوندم.

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • محمد علی ایرانمنش

    با سلام و خدا قوت خدمت استاد گران قدر
    اینقدر خوب بود که کلمه ای برای توصیفش پیدا نمیکنم
    ممنون از تلاش و زحماتتون

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی و سپاس بابت تهیه این فایل سرشار از حس خوب و انرژی مثبت.
    واقعا من با شنیدن این فایل، تمام سلولهای بدنم پر از عشق شد و خدا را بابت حضور شما در زندگیم و نیز بابت شرکت در این دوره، هزاران بار شکر کردم.
    سخنان شما که از دل برمی آمد، با حلاوتی وصف ناشدنی ،در عمق جان من می نشست.
    و من در این حال و هوای خوش، به خودم قول دادم، تمرین هایی را که شما برای ما لیست کردید، به طور منظم انجام دهم تا من هم بتوانم به جمع افراد متفاوت ، موفق و زیبااندیش جهان بپیوندم.

    ۱۳۹۹-۰۲-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری