سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۶

امتیازدهی 5.00 از 5 در 27 امتیازدهی مشتری
(27 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

تصویرسازی ذهنی

در این جلسه بهترین تمرینات را برای تصویرسازی بهتر و با کیفیت تر به شما خواهیم داد. چنانچه به تمرینات فوق به دقت عمل کنید هیچ راهی به جز تحقق آرزوی شما و چیزی که بر پرده ذهنی تان به تصویر کشیدید نخواهید یافت.

کنترل توجه برروی تصویرسازی ذهنی

شاید برای کسانی که تابحال تمرین آگاهانه برای انجام مراقبه، انجام تجسم خلاق یا انجام تصویرسازی ذهنی نداشته اند کهر کمی سختی باشد که بتوانند کانون توجه شان را بر روی کاری که در حال انجام آن هستند بگذارند. به این دلیل که در زمان انجام هر کدام از موارد فوق برای کسانی که مدیریت ذهن را کار نکرده اند و ذهنش در کنترلشان نیست به سرعت ذهن آنها از دست آنها فرار می کند و بر روی چیزهایی که قبلا به آن فکر می کرده است و برایش عادت و پذیرفته شده اند متمرکز می شود.

اگر شما جزو آندسته از کسانی هستید که هیچ آشنایی با این تمرینات ندارید در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه در عرض چهار هفته مدیریت ذهن تان را در این هنگام به دست بگیرید و بتوانید بر روی کاری که در حال انجام آن هستید توجه کنید تا بتوانید تصاویر ذهنی تان را با کیفیت بیشتر و بهتری بسازید.

همانطوری که همه ی شما تجربه کرده اید در زمانی که کاری فیزیکی برای انجام دادن ندارید و جسم شما به حالت استراحت است هجوم افکار به ذهن شما سرازیر می شود واگر آگاهی از قانون افکار نداشته باشید در اکثر مواقع در این زمان ها تمام حواس افراد به ناخواسته، نداشته ها، ناراحتی ها، کمبودها و چیزهایی هست که شخص نگران اتفاق افتادن آنهاست یا در رنج اتفاق افتادن شان.

این موارد معمولا زمان هایی بیشتر اتفاق می افتد که فرد بر روی تخت دراز کشیده باشد و یا بر روی مبل لم داده باشد. احتمال هجوم افکار در این زمان ها خیلی بیشتر از زمان هایی است که فرد به کاری مشغول است.

برای اینکه بر این مانع ذهنی و یا عادت ذهنی غلبه کنید و بتوانید در زمان های رهایی بر روی تخت تان یا مبل تان بهترین استفاده رو ببرید، مخصوصا اگر برای تمرین مراقبه بر روی تخت تان دراز کشیده اید بهترین تمرین برای کنترل توجه تان تمرین زیر است

تمرین توجه بر روی تصویر ذهنی

زمانی که خود را آماده مراقبه انجام دادن کردید و بر بستر مناسب دراز کشیدید قبلا مراحلی که در جلسه دوم آموختید را انجام دهید:

  1. در جای راحتی دراز بکشید و خود را رها کنید، یعنی کاملا لش و بی حرکت.
  2. توجه خود را بر روی چشم سوم تان بگذارید و همزمان نفس عمیق یکشید.

اکنون زانی است که شما باید بتوانید توجه تان را بر روی کاری که در حال انجام آن هستید بگذارید و در اینجا تمرین جدیدتان را به شرح زیر اجرا کنید:

اکنون قرار است از عدد ۱ تا صد را در ذهن بشمرید اما بصورت معکوس، یعنی از صد شروع به شمردن می کنید به صفر یا به یک. فاصله زمانی شمردن هر عدد را حدود یک ثانیه تعیین کنید و سعی کنید بصورت منظم و با هوشیاری و دقت خود را از عدد صد به عدد یک برسانید.

دقت کنید که اگر در زمان شمارش اعداد دچار اشتباه یا فراموشی شدید در هر مرحله ای که بودید کارِ ادامه شمارش را متوقف کنید و مجددا از شماره صد شروع کنید و این بار با سعی و دقت بیشتر حواس تان باشد که دوباره دچار اشتباه یا فراموشی نشوید. و هرچند بار که در بین راه دچار اشتباه شدید باز هم بر گردید و از اول یعنی از عدد صد به یک کارتان را شروع کنید. تاثیر این تمرین برای به کنترل در آوردن کانون توجه تان بیش از تصورتان خواهد بود، پس مهم است که آنرا همانطوری که از شما خواسته می شود انجام دهید.

شاید برای تان سوال باشد که چرا باید اعداد را از بالا به پایین یا معکوس شمارش نمائیم. به دو دلیل شمارش معکوس به شما کمک می کند.

  1. چنانچه شما بخواهید اعداد را به ترتیب بشمرید ذهن شما از قبل کاملا آنرا آموخته است و شاید هزاران هزار بار آنرا انجام داده است و اکنون بدون اینکه توجهی از شما گرفته شود شما می توانید از شماره یک تا هر عددی که بخواهید را بشمرید بدون کمترین خطا.
  2. شمارش اعداد از ابتدا و بصورت طبیعی یک حالت عجله به انسان می دهد که می خواهد زود آنرا تمام کند ولی شمارش معکوس را شما حتی اگر هم بخواهید برایش عجله کنید احتمالا از عهده شمارش آن بر نمی آیید و به احتمال خیلی قوی اشتباه می کنید و مجبورید دوباره کارتان را از اول شروع کنید.

یا توجه به توضیحات داده شده بهترین گزینه و بهترین تمرین برای جمع بودن حواس شما همین تمرینی است که به شما گفته شد و تکرار کردن اعداد بصورت معکوس نیاز به دقت بالایی دارد که شما را مجبور می کند همه ی حواس خود را بر روی کاری که در حال انجان هستید بگذارید.

خب از هم اکنون می توانی کارتان را به همین روشی که گفته شد انجام دهید تا اینکه به نتیجه ای که می خواهید برسید. اما هنوز کار تمام نشده است و خبر خوبی برای شما داریم که قرار است بزودی از این تمرین به ظاهر خسته کننده رها شوید.

ادامه تمرین کنترل توجه برای تصویرسازی ذهنی

احتمالا از قانون عادت یا از قانون مدیریت ذهن چیزهایی می دانید و اگر هم نمی دانید مطمئنا آنرا تجربه کرده اید و تجربه های شما از این قرار بوده اند که هر چیزی را هرچند سخت پشت سر هم تکرار کنید ذهن شما آنرا می پذیرد و بعد از مدتی که آگاهانه آنرا تکرار کردید تبدیل به عادتی می شود که ناخ.دگاه شما آنرا انجام می دهد و دیگر نیازی به آن تقلاهای روزهای ابتدایی نیست مثل رانندگی، مثل شروع یک ورزش، مثل بیدار شدن در شب های ماه رمضان و …

پس حالا که بعد از مدتی ذهن شما قرار است خودش آنرا اتومات انجام دهد خبر خوبیست. پس میریم که ادامه تمرین را داشته باشیم.

  1. شما بمدت یم هفته از عدد صد به عدد یک می شمرید طوری که هرگز اشتباه نکنید و خطا نروید حتی اگر قرار باشد آنرا ده ها بار تکرار کنید.
  2. در هفته دوم شما از عدد هفتادوپنج کارتان زا آغاز می کنید و به سمت عدد یک می شمرید
  3. در هفته سوم شما از عدد پنجاه آغاز می کنید و باز هم بصورت معکوس به سمت عدد یک می شمرید.
  4. در هفته چهارم و هفته آخری که قرار برای همیشه این کار حذف شود و شما بدون شمارش اعداد بتوانید در محل تمرین تان حضور ذهنی داشته باشید از عدد بیست و پنج کارتان را شروع و با عدد یک بدون خطا پایان می دهید.

ادامه دارد ….

27 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۶

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

11 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به نام خدایی که در این نزدیکیست🥰
    سلام و سلام تک استاد راه نور💐

    قسمت ششم دوره معجزه سلامتی.

    خواسته خودمونو با جزئیات کامل و به همراه دلیل بنویسیم.
    وقتی جزئیات و دلایل کامل باشه
    و حس قوی به اون خواسته داشته باشیم.
    میتونیم رویا پردازی کنیم.
    یعنی مواقعی که نشستیم و به قول خودمون غرق فکر و خیالات شدیم
    اگه آگاه باشیم جای فکر و خیالات اون خواسته با جزئیاتشو تصویر پردازی میکنیم.
    و از طریق قانون جذب زودتر به اون خواسته میرسیم.

    🔵ایده ها:
    به هدایت های خداوند پشت نکنید.

    من به این حس ایده ایمان دارم.
    هر وقت ایده ای به ذهنت میرسه نباید درنگ کرد.
    اون ایده رو کائنات بهمون میگن
    که با اقدام کردن و دستهای خداوند
    ما به نهایت خوشحالی میرسیم که این یکی از خواسته هاییه که ما قبلا درخواست کردیم و الان وقتشه پس نباید نسبت بهش بی تفاوت باشیم.

    🔵مراقبه یعنی رهایی

    استاد من هنوز نتونستم از مراقبه نتیجه خوبی بگیرم
    و الان فهمیدم دلیلش تلاش کردن بوده
    از این پس مراقبه رو انجام میدم مثل یه تمرین و تکرار نه برای گرفتن نتیجه
    چرا چون مراقبه همون رهایی هست
    که خودش برقرار میشه

    به گفته شما استاد
    هر چیزی رو ما برای انجامش اقدام میکنیم و سپس رها و اون چیز به وقتش خودش اتفاق میفته

    احسنت💐💐💐💐💐💐

    ۱۴۰۴-۰۴-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام خداوند جان
    سپاس خداوند رو برای رسیدن به خواسته هایم برای رسیدن به جایی که بتوانم تصمیم بگیرم برای درمان خودم چه راهی رو برگزینم
    با این حال هر از چند گاهی با داشتن درد از خودم می پرسم آیا مسیرم درسته یانه یا کسی رو می بینم می پرسته رفتی دکتر می گم شاید نشانه ای برای رفتن من به دکتر باشد
    اما به خودم می گم چی شد اون که می گفتی هرکسی می تونه خودش رو شفا بده و هر دردی نشات گرفته از یک درد و رنج است از یک بهم ریختگی و آشفتگی ذهنی یش می آید. بعد می گم اون اعتقاد کجا رفت از خودم ناامید میشم که فقط ادعا دارم و در وقت عمل در جا می زنم همانطو که استاد عزیز و خیلی از انسان های شریف که توانستند خودشان را شفا دهند من نیز می توانم
    که راه رسیدن به خواسته هامون عبور از این مراحل و انجام دادن آن ها از روی عشق و تکرار است
    همانطور که استاد فرمودند اولین گام لیست کردن خواسته ها
    خواسته ها رو تشریح کردن با جزئیات بیان کردن
    بعد دلیل خواستن این خواسته چی بوده چرا سلامتی رو می خوام
    بعد خواسته رو به یک جمله تاکیدی تبدیل کردن
    که در هر زمان با گفتن جمله تاکیدی اون خواسته باریز جزئیات وبرامون تداعی شه
    و در آخر تجسم کردن اون خواسته به گونه‌ای که تمام و کمال به اون خواسته رسیدیم و لذت بردن از رسیدن به نتیجه
    از این به بعد به هرجا که خیره میشوم و غرق در افکار میشم بخودم قول می دهم که فقط در خواسته های مثبت غرق شوم و نشاط و انگیزه خودم رو با لا ببرم
    و تکرار خواسته با چنان انگیزه و نشاطی باشه که در هر تکرار حس تازگی و نشاط باشه
    مثه حس عاشقی باشه ابن دفعه جنس عاشقی همچین سنگینه دوست دارم در اون غرق شم تا خودم بخشی از اون شم
    باز هم استاد عزیز ممنون و سپاسگزارم ا این همه شور و نشاط و آگاهی که به مل انتقال می دهید🙏🏻❤

    ۱۴۰۳-۰۳-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند بی همتا
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در این فایل از یکسری تکالیف نامبرده شده مثلا در خصوص خواسته ها یک لیست تهیه کنیم با جزئیات کامل و آنچه میخواهیم ریز ریز بنویسیم 👌
    از انجاییکه بکار بردن و نام بردن و تکرار جزئیات کار راحتی نیست ، میتوان برای همه جزئیات یک عنوان کلی نوشت.
    من در تابلو کائناتی که روبروی تختم قرار دارد ، تمام خواسته هایم را در ۳ کلمه خلاصه کرده ام و دائم این سه کلمه را در ذهنم تکرار می کنم و از خداوند و کیهان آنها را طلب می نمایم . البته ریز آنها را یادداشت کرده ام ✌
    مثلا وقتی که میگم خدایا ازت سلامتی میخوام ، تمام نقاطی از بدنم که مشکل دارند را بصورت جزئی زیر سرفصل سلامتی نوشته ام ✍
    نقش مهم مراقبه در رسیدن به خواسته ها و شمارش اعداد بصورت معکوس جهت تمرکز و نهایتا مراقبه یا خواب رفتن تمرین خوبی بود . سپاسگزارم
    🙏🙏🙏💚💚💚

    ۱۴۰۲-۱۲-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود بر جناب استاد سید ضیاء و همه بزرگواران و هم فرکانسیهای عزیز
    فکر میکنم فایل ششم بسیار تا بسیار زیبا و آموزنده بود و مکمل و تکمیل کننده آموزش‌های فایل پنج بود که بسیار عالی آموزش داده شد که چگونه کنترل ذهن خودمون رو با تکرار مداوم تمریناتی که استاد فرمودن به دست بگیریم و بعد یه مدت ذهن ما یاد میگیره که چگونه تمرکز بر روی یک مسئله داشته باشه و دیگه اجازه نداره فرار داشته باشه و این یه تمرین بسیار عالی و خوب هستش که به راحتی می‌توان مراقبه کرد و هر چه مد نظرمون و خواستمون هستش بهش اندیشید و راجع بهش تمرکز کرد.
    ممنون و سپاسگزارم از جناب استاد و سرکار خانم ایرانمنش
    من به انرژی و نور اعتماد کامل دارم

    ۱۴۰۲-۰۷-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود.
    این جلسه درمورد فایل پنجم ودرموردراه رسیدن به خواسته هاازطریق انجام یکسری تمرینات بود که استاد درابتدا گفته بودند واینکه با ارسال درخواست توسط ما خداوند پاسخ اون رو از راههای خودش میدهدوماباید در مسیر رسالتمون گام برداریم وبقیه رو به خداوند واگذار کنیم.حرکت کنیم وبه احساساتمون ونشونه ها توجه کنیم وخداوند هم در طول مسیر ما را راهنمایی می کند.ووقتی شروع به حرکت میکنیم نشانه ها برای ما می آیند.
    وتوی این فایل که در ادامه فایل ۵بود درمورد قدرت فوق العاده ذهن انسان صحبت شد اینکه ما باقدرتی که خدواند داده میتوانیم اتفاقات زندگی خودمان را خلق کنیم پس چه بهتر که از این قدرت خارق العاده در جهت رسیدن به خواسته هایمان استفاده کنیم.

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    صحبت های استاد در ادامه فایل های قبل،
    در مورد مراقبه و احساست بود.
    وقتی درخواستی به جهان هستی می دهیم قرار نیست خدا اون رو مستقیم در دستان ما قرار دهد،باید به نشانه ها توجه کنیم،شروع کنیم به حرکت تا خداوند نیز به کار ما برکت دهد،اگر شروع کنیم و اولین قدم را برداریم آنوقت نشانه ها به دنبال هم ظاهر میشوند و ما هدایت میشویم و از مسیری کوتاه تر و بهتر و کم هزینه تر برای ما فراهم میشود.
    من زمانی که تقاضای سلامتی از خداوند داشتم.هدایت شدم به مسیر ورزش که با کمترین هزینه هر روز با یکی از بهترین مربی هایی که می‌توانستم داشته باشم هم ورزش قدرتی هم هوازی انجام میدهم و هم توانستم به وزن دلخواه برسم و هم بخاطر ورزش و هرمون های شادی بخش و ضد افسردگی از نظر روحی هم به سطح عالی برسم و هم اینکه همگی اطلاع داریم که ورزش و سلامتی رابطه مستقیمی با هم دارند.
    پس بعد از آرزو کردن منتظر نشانه ها باشیم😊

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    <p>به نام خالق عشق وزیبایی</p><p>سلام وعرض ادب </p><p>من خالق زندگی خودم هستم وبزودی به تمامی خواسته هایم می رسم </p><p>تمرینات فوق العاده ای در این فایل گفته شد ، بازکه دوباره گوش کردم یاداوری شد این جمله ی ارزشمند استاد شما کاری نداشته باشید که از کجا به خواسته هاتون می رسید وفقط نحوه ی انجام شده اش رو به خداوند بسپاری</p><p>ولی اکثریت ، با اولین چالش وناراحتی وتضاد خود دست به کار می شوند ودنبال حل مساله وهمین جاست که خطا صورت می گیرد زیرا من با دید خودم به مسایل نگاه می کنم وراه سختی رو پیش می برم درحالی که اگر به هدایت های خداوند توجه کنم راه اسان تر وسریع تری هم هست که من آن را نمی بینم </p><p>واکنون بار دیگر به درس بزرگ این فایل گوش می دهم همه مسایل وچالش هایم رو به خداوند بزرگ می سپارم تا هدایتم کند و مسیر رو هموار </p><p>ممنونم بابت این فایل عالی وسپاس برای بهترین مسیر زندگی ام  </p>

    ۱۴۰۲-۰۴-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    تصویر بده واقعیت تحویل بگیر…..به همین راحتی👌

    چقدر عالیه این تصویر سازی،و نکته اش،اینجاست که قرار نیست ما کاری انجام بدهیم ،راهها ،افراد ،دستهای خداوند خودشون میان….

    در مورد مراقبه استاد گفتند….در کل مراقبه یعنی در لحطه بودن ،رها بودن ،دست از تلاش برداشتن

    🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    جلسه ۵ و ۶ در واقع تکنیک خلق کردن را به ما یاد می‌دهد.
    در این جلسه ما درست به صورت خالق زندگی خودمان در تصوراتم باید زندگی کنیم .
    درست به مانند اینکه آن تصویر ذهنی ما به وقوع پیوسته است.
    مثال جالبی که استاد از نجار بیان کردند ، در واقع همه ما به مانند همان نجاری هستیم که به استاد گفتند عکس و بده جنازه رو تحویل بگیر. تک تک ما هم ،همان نجاری هستیم که با فرستادن عکس و تصویر ذهنی مان به کائنات و زندگی کردنمان با آنها و در آن تصورات در واقع این پیام را ارسال میکنیم که زندگی ایده آل و خواهانم اتفاق افتاده است.

    و در یکجا استاد اشاره به این موضوع دارند که برای اینکه از چالش‌ها و تضادهای زندگیمان ذهن ما در درگیر می‌کنند و برای تصویر سازی و نقاشی کشیدن نیاز به یک رهایی و آزادی خیال داریم .
    برای اینکه به آن رهایی و آزادی برسیم باید مراقبه کنیم و از طریق مراقبه می‌توانیم سبک بال بشیم و در واقع ذهن و لوحه ی آن را سفید و پاک کنیم تا بتوانیم نقاشی دلخواه از زندگیمان را بکشیم .
    و نکته طلایی : بعد از پاکسازی ذهن و رهایی و آزادی و نقاشی کشیدن تصورات ذهنی و خواسته هایمان ، باید باز مراقب ذهنمان باشیم که دنبال راه رسیدن نگردد.
    بلکه تخصص ما در راه پیدا کردن نیست بلکه تخصص ما در خواستن خواسته هایمان و عمل کردن و رسیدن به آنهاست و تخصص خداوند راه پیدا کردن است.

    خواستن خواسته توسط ما ،❤
    پیدا کردن راه توسط خداوند . ❤
    اقدام و عمل کردن توسط ما و رسیدن به آن که از طریق هشیار شدن حسهایمان اتفاق می افتد ❤
    💖💖💖💖💖

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود به بهترین ها
    چقدر این فایل و فایل قبلی آگاهی دهنده و آموزنده بودند
    نتیجه کلی که من از این فایل گرفتم این بود که ذهن ما تعلیم پذیر است! یعنی ما خیلی راحت می توانیم ذهنمان را طبق خواسته درونی خودمان تربیت کنیم!
    ابتدا با استفاده از تمرین شمارش معکوس باید ذهن خود را آرام کنیم. مسلما کار مشکلی ست، ولی وقتی هر روز و به صورت مستمر و پیوسته این کار را انجام دهیم، بالاخره ذهن ما یاد می گیرد که تحت فرمان ما باشد و اجازه ندارد که به هر کجا که می خواهد برود!
    مسلما هر کاری، هر چقدر هم که مشکل باشد با تمرین کردن مداوم، بالاخره قابل انجام است. بنابراین ذهن ما آرام آرام، دست از مقاومت برمی دارد و مطیع ما می شود و آن هنگام است که تجسم خلاق بسیار تا بسیار مثمر ثمر است . البته این ، بدین معنی نیست که اگر کسی نمی تواند ذهن خود را آرام کند، تجسم خلاق نمی تواند برایش مفید باشد، بلکه اتفاقا خود تصویر سازی، راهی ست برای تمرکز ذهن بر روی یک موضوع خاص که پرشهای ذهنی ما را کم می کند.
    امیدوارم همه ما بتوانیم با تمرین های ساده و در عین حال شگفت انگیز این فایل ها ذهنی آرام و در نتیجه زندگی آرامی داشته باشیم♥️

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    با عرض سلام وادب
    باز هم معجزه ای دیگر در دوره معجزه سلامتی الان که به جلسه ششم رسیدم هیجان رسیدن به خواسته هایم من رو فرا گرفته خیلی خوشحالم که خودم رو توی این مرحله می بینم خیلی خیلی خوشحالم که اکنون با یقین فهمیدم و مطمئن شدم که خوشبختی و رسیدن به خواسته ها و نوع زندگی که دارم توسط خود من شخص خودم رقم خورده و من هستم که تعیین کننده زندگی آینده ام هستم و اینکه برای تغییر دیر نشده با تمرینات ساده اما درست انجام دادن آنها می توان زندگی رو که برای خودم ساختم دگرگون کنم در ادامه جلسات قبلی که گفته شد خواسته هامون رو بنویسیم شفاف کنیم و دلایلش رو نیز بنویسیم و از دل اون در آوردن عبارت تاکیدی می رسیم به مرحله تجسم وتصویر سازی که هرچه در این مرحله تصویر سازی بهتر داشته باشیم نتایج بهتر می گیریم و در مراقبه باید رسیدن به خواسته هامون رو تصویر سازی کنیم و هرچه حسن رسیدن به خواسته هامون بهتر شکل بگیره سریعتر به خواسته هامون خواهیم رسید و اما نکته کلیدی و بسیار مهم
    ما فقط باید بخواهیم و تصور کنیم و بقیه رو بسپاریم دست خداوند و دیگر به چگونگی رسیدن به خواسته ها فکر نکنیم خداوند ما رو هدایت می کند فقط باید به نشانه ها دقت کنیم و از طریق توجه به حسمون که همان الهام الهی است هدایت خواهیم شد خدای من هزارن بار شکر و سپاس برای قرار گرفتن در مسیر آگاهی استاد عزیزم هزاران بار سپاس و تشکر از هدایت‌های شما ❤🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    از زمانی که مراقبه رو شروع کردم و با راهنمایی های شما استاد عزیزم تونستم این تجربه رو درست انجام بدم،به آرامش و آگاهی بیشتری رسیدم.
    در طول روز بیشتر در لحظه حال زندگی میکنم و آگاه هستم.
    قطعا مراقبه میتونه معجزه زندگی همگی ما باشه و بک اصل هست برای رسیدن به آگاهی های بیشتر و تجربه یک زندگی با آرامش…
    سپاس از وجود شما

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل ادامه فایل ۵ هست یعنی همون مبحث تصویر ذهنی که در واقع سازنده زندگی ما هست
    تصویر ذهنی کل خلاقیت یک فرد هست و وفتیکه به این قضیه که شرایط زندگی هر کس نتیجه همون نگرش و تجسم و تصویر سازی ذهنی خود اوست، دیگه غبطه موفقیت دیگران را نمیخوریم
    در قسمت دیگری از این فایل از مراقبه صحبت شده که تلاش برای اتصال را رد میکنند و عامل اصلی اتصال همون رها کردن (تلاش نکردن) و خالی کردن ذهن از هر گونه تفکرات منفی و مزاحم هست و من خودم اوایل فکر میکردم با فشار آوردن به ذهنم یا احساسم میتونم متصل بشم و اینکار اشتباه بود اکنون با راهکارهایی که استاد بیان کردند با شمارش معکوس اعداد تا حدودی موفق به تمرکز شده ام و بدلیل اشتیاق خاصی که به مراقبه یعنی این نیایش درست خداوند دارم ، تا زمان رسیدن به انجام یک مراقبه راضی کننده از هیچ راهکاری دست بردار نخواهم بود انشاءالله

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    سلام به استاد عزیز و بزرگوار و تمامی هم گروهی های عزیزم
    بسیار خوشحال و سپاسگزارم که در این مسی قرار گرفتم و تشکر ویژه از خانم ایرانمنش دوست عزیزم
    مطالب بسیار شیرین ودر عین سادگی بسیار سخت کلام استاد بسیار شیرین برای مندخیلی جالبه هر زمان سوالی در ذهنم هست در جلسه جدیدی که گوش می دهم مطلب اول جواب سوال منه🤩بطور مثال ابتدای جلسه قبل با اینکه استاد فرمودند بی چون و چرا همه چی رو بپذیریم خیلی دلم می خواست نظر استاد رو درباره نماز بدونم که دیدم چه جالب به این موردپرداختند وچقدر برام جالب بود که همیشه دلم می خواد نمازم یه تغییری با دفعه قبل داشته باشه یعنی خوندنش به من حس خوب بدهد نه اینکه از سر اجبار باشه ، و در مورد تجسم خلاق و خیره شدن به جایی و غرق در افکار خودمان بودن مطمئنم برای همه ما اتفاق افتاده و الان کاملا درک می کنم چرا اتفاقات بد رو بیشتر جذب می کنم با کوچکترین ناراحتی بدترین نتایج رو در ذهنم تجسم و متاسفانه باور می کنم و این جواب سوال خیلی هاست چرا همش اتفاقات بد رو جذب کنیم آخه این آتیش داره از ذهن خودمون شروع میشه شاید باور نکنید با هر زنگ تلفن خانواده منتظر یه خبر بدم قلبم از جا کنده میشه اگه از طرف ب.. یا صبح زود باشه کلا آدمی هستم که زیاد ادعای مثبت اندیشی دارم اما در ظاهر ولی استاد باور کنید با گوش دادن به فایلهای شما کلی به وجد میام باور کنید بعضی از فایلهارو که سمت شب گوش می دم مخصوا فایل ۹ و ۱۰ رو که به پیشنهاد شما جلوتر گوش دادم دیگه خوابم نمی برد اصلا نمی دونم چی میشم باز هم سپاس بازهم ممنون بخاطر صبوری که در تعلیم دارید و ممنونم از خداوند به خاطر آشنا کردن من با چنین بندگان شایسته‌ای

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربان ،،درود فراوان به مهربانترین استاد دنیا ،،🌷🌷.استاد عزیزم واقعا جملات تاکیدی که برای خودم درست کردم بسیار عالی نتیجه گرفتم ..مخصوصا هدیه ی سلامتی من را زنده نگه داشته من این عبارت تاکیدی رو روی درب یخچال زدم و همیشه تکرار میکنم ..وحس وحالم بسیار عالی کرده ..تصویر سازی ذهنی بسیار عالی ولی اگر با هوشیاری عالی جلو بریم ..ولی این تصویر سازی زمانی امکان پذیر که تضاد وچالش در زندگی آت نداشته باشی ..پس اول باید تضاد رو از زندگی برداشت با تمرین فایل ها.وبعد از اینکه به اون آرامش درونی رسیدین میتونیم تصویر سازی رو شروع کنیم ..،🌷ونکته ی دیگر در موقع تصویر سازی برای اینکه به اون خواسته برسیم به اینکه چطوری انجام می‌شود فکر نکنیم چرا که ذهن ما آمادگی ندارد و منفی میشود واون موقع منحرف میشویم واز مسیر دور میشویم ،،

    ۱۴۰۱-۰۴-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود به دوستان عزیز و استاد گرامی
    ذهن همیشه مخالف احساس بوده وبخاطر شلوغی زیاد اجازه نمیده که ما بتونیم حرف دل رو بشنویم و تشخیص بدیم این همون الهام از طریق خداونده.و راهنمایی های شما استاد عزیز و این فایل و چگونگی مراقبه و آرام سازی ذهن قطعا یک درب دیگر هست که داره به روی آرزوهای ما باز میشه ممنون ممنون ممنون

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    چه تجربه خوب و شیرینی است مراقبه،امشب با این روش شنردن برعکس اعداد مراقبه را انجام دادم و علاوه بر اون همزمان با تمرکز بر چشم سوم …..آرامشم را دوست دارم در حین مراقبه…..درطول مراقبه یه لحظه احساس کردم خودم دارم خودم را بغل میکنم خیلی جالب بود درحالی که اصلا هیچ تکونی نخوردم همینجور ساکن و بدون حرکت ولی قشنگ حس کردم که دارم خودم را بغل میکنم…..
    استاد سپاس،فراوان🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۳-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    یه مدت کوتاه یک هفته ای وقفه افتاد توی فایل گوش دادن و تمرین انجام دادنهام……از پریروز دارم دوباره تمرینها را انجام میدم….هنوز باید این فایل و فایلهای قبلی را دوباره گدش،بدم ادامه تمرینهام را انجام بدمو بنویسم….
    معجزات زندگی را از وقتی وارد سایت شما شده ام و دوره خریدم و فایل گوش دادم خیییلی دیدم ….من به شما و حرفهاتون ایمان کامل دارم و به قدرت خداگونه تون، خدا را شاکرم که همیشه هوای همه بچه های سایت را دارید….
    یه نکته خیلی مهم گفتید درمورد مراقبه:که تلاش نکنیم برای وصل شدن ….همین تلاش کردن خلاف مسبر رفتن هست….خیلی نکته های ریز و مهمی را گفتید ….چشم استاد مو به مو انجام میدم و توی کامنتهای بعدی مینویسم نتایجم را…..
    از خداوند براتون سلامتی،دل خوش و ثروت فراوان میخوام.سپلس استاد🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    باسلام ودرود فراوان خوشحالم که این دوره ها شرکت کردم این دوره برای من سرشار از چیزهای جدید وصد البته پر از آگاهی است این فال واقعاً زیبا بود و واقعاً سوالاتی که من در ذهنم داشتم برطرف شد همیشه فکر میکردم برای مراقبه خاص باید کار خاصی انجام داد و باید از همه چیز توهین شد و خالی کنیم ذهنمون را و فکر میکردم این کار واقعا سخته چندین بار مراقبه انجام داده بودند یکی دوبار واقعاً حس میکردم که اون حالت اتصال را برقرار کردم و برام واقعا جالب بود اما این یکی دو بار اخیر به خاطر همان ذهنیت های مشغول خودم اتصال هم کمتر برقرار می شد و در قرن شب قبل از قبل آماده بشه و روی سایت قرار بگیره داشتم به این موضوع فکر میکردم که چطور میتونم یک مراقبه عالی داشته باشند و بتونم دوباره وصل بشم واقعاً خیلی برام جالبه که به این سرعت خواسته های خودم رو جذب می کنم هرچی رو درخواست میدم و هر سوالی که از کائنات می پرسم همون لحظه و یا با فاصله خیلی کم جوابمو دریافت می کنم استاد عزیز شما واقعاً در این فال کمک بزرگی به من و دوستان دیگر هم کردید در اینجا نحوه مراقبه صحیح را به ما یاد دادید این که برای یک مراقبه خوب هم ذهن و هم جسم ما باید آمادگی لازم رو داشته باشه این که جسم خودمون را در راحت ترین حالت ممکن قرار بدیم تقریباً کار راحتی بود و این شیوه که برای راحتی ذهن قرار دادید این نوع شمارش معکوس باعث تمرکز ذهن میشه و باعث میشه که ما ناخودآگاه بر روی ذهن ما متمرکز بشیم و من این کار را امروز انجام دادم و حس میکردم که زودتر از همیشه ارتباط برقرار شده نحوه کد ها خیلی جالب بود وقتی که با حس خوب و احساس خوب کدها را ارسال کنیم میدونیم که کائنات هم گوش به فرمان ماست و همه چیز را برای ما به سرعت آماده و مهیا می کند

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبایی ها
    باسلام خدمت استادگرامی عزیز
    برای باردوم بود که گوش کردم احساسم این است که دقیقا مثل دوره ی رویاها قراره یک اتفاق خاصی رو تجربه کنم .
    نمی دونم چه چیزی درانتظارم هست فقط می دانم هرآنچه خیر است برای من در راه ست
    درحال تکمیل دفترم هستم یکسری ایراد داشت که با گوش کردن این فایل در حال رفعش هستم خیلی فایل خوب وعالی بود
    خلاصه تمریناتی که گفتین در
    1-مراقبه ۲- نوشتن صیحیح خواسته ها ۳-ارسال کددرست ۴-تجسم دقیق وکامل و۵-گوش دادن به فایل آلارم ها
    موفقیت نزدیک است فقط تلاش وعلاقه بالا رامی طلبد
    ممنونم برای این همه آموزش فوق العاده

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    استاددددددد واقعااااااا عزیز ترین انسان روی زمین من هستین ، من هر چی فکر میکنم چه جوری لطف و این همه محبت شما رو جبران کنم مغزم به جایی قد نمیده . فقط میتونم بقیه عمرم رو در کنار سایت و فایلهای شما اگاهانه زندگی کنم و همیشه شاگرد کرسی دانشجوییه شما رو با افتخار داشته باشم.
    من تا نفس در بدنم است ، اسم شما به عنوان راهنما و معلم و مرشد برای من مقدس است .
    بله استاد جانم ، من دقیقا یاد خرید گوشی ام افتادم . زمانی به خواسته هات میرسی که حس و حالت عالی باشه . دقیقا من پارسال اواخر ابان ماه بود ، در اثر گوش دادن فایلها با هنزفری گوشم درد گرفته بود و درونم خواسته ای شکل گرفت ، تحت عنوان داشتن گوشی هدفون ، و این زمانی بود که گوشی من هم امکانات و کاراییش کم شده بود .
    درست یادم هست که سر شب بود و سوار ماشین شدیم ، یه لحظه به همسرم گفتم لطفا جلوی موبایل فروشی بایست ، من فقط برم قیمت بگیرم ببینم تو این مبلغ پولی که دارم چی میتونم داشته باشم.
    باورش الان برای خود من هم سخت است ، اون شب در جشنواره فروش گوشی های نوکیا بود . و دقیقا متناسب با پولی که من داشتم امکانات و شرایطی که میخواستم رو اون گوشی خیلی بالاتر داشت .
    و نکته جالب تر از اون این بود که به خاطر اینکه جشنواره نوکیا اونشب بود ، روی فقط همون مدل گوشی یک هدفون بلوتوثی عالی جایزه روی مدل گوشی بود .
    و من نه تنها مدل گوشیه بالاتری رو خرید زدم یک هدفون بلوتوثی مجانی هم به دست اوردم .
    که در حالت عادی اون هدفون قیمتش بالا بود .
    و هر چه دریافتیهای من کم شدند به واسطه اون بوده که اجازه دادم چالشها و تضادهای زندگی ام حواس من را پرت کنند .
    نکته خیلی مهمی که این فایل داشت ، توجه نگذاشتن بر روی این موضوع که من راه رسیدن به خواسته ام رو دنبال کنم .و سوال نکنم از چه راهی و چونه من میتونم به خواسته ام برسم .این یک سوال مخرب و دور کننده است .🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    در این فایل به نکات ریز ریز انجام مراقبه پرداخته شده بود و راهکار شمارش معکوس اعداد بسیار کاربردی هست زیرا اون سال آخری که قرص اعصاب مصرف میکردم ولی دیگه بدنم مقاوم شده بود و خواب نمیرفتم ، خیلی از دوستان و آشنایان همین روش را برای تمرکز و دور کردن افکار مخرب پیشنهاد میکردند که البته کمی موثر بود ولی طولی نکشید که کلا مشکل را از بیخ و بن حل کردم خداروشکر 🙏🌺
    منبعد این روش را برای انجام مراقبه تجربه خواهم کرد و یقین دارم موفق خواهم شد 💪
    براستی هرگز نباید به خداوند راهکار حل مشکل نشون داد و این یک اشتباه بزرگ هست زیرا آنچه بنظر ما بغرنج و پیچیده میاد ، برای خداوند آنی و کمتر از آنی زمان لازم داره و او راههای شگفت انگیز بیشماری برای حل مشکلات میدونه که ما بی خبریم 💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق عشق ،🌷سلام ودرود به یگانه استادم ،💋💋امروز که برای بار سوم این فایل را گوش میکنم و تک تک حرف های استاد را انجام دادم و در دفتر آرزوهایم مکتوب کردم مطمعنم به زودی به خواسته هایم میرسم ،،استاد عزیزم در مورد عبارت تاکیدی مخصوصا که جوری بنویسم که بهش رسیدم و در زمان حال زندگی کنم ..یعنی با اون آرزو و رویا زندگی کنم .. من الان برای خونه ی رویاهام که در دفتر مکتوب کردم باید خونه بزرگ تری داشته باشم عکس اون خونه رو روی صفحه گوشیم گذاشتم و هر روز چند مرتبه نگاه میکنم و تو تصویر سازی یا همون تجسم دارم اون خونه خودمو میبینم که آشپزی میکنم .دارم مرتب و تمیزش میکنم ..ماشینم رو در حیاط پارک میکنم ..دارم روی صندلی زیبا راک نشستم و قهو ه می‌نوشم و با هندزفری فایل استاد رو گوش میکنم و کیف میکنم از هوای زیبا و از آسمان آبی لذت میبرم ..فرزندانم در اتاق شون بازی میکنن و در بالکن زیبایی که پر از گل های زیباست بازی میکنن و خنده هایشان را می شنوم ..صدای زنگ شنیده شد بچه ها به خوشحالی به طرف در رفتند و و پدرشون رو در آغوش گرفتند ،😊👏.بله استاد خیلی زیباست تصویر سازی چقدر عالی من چند روز پیش که میخاستم مادرم رو ببرم دوباره ماماگرافی روز قبلش در دفتر نوشتم که دکتر چی گفته و دکتر راضی به ما میگه خیالتون راحت باشه و دقیقا شب شکرگزاری کردم و مراقبه انجام دادم و تجسم کردم فردایی که قرار بود مادرم پیش پزشک ببرم حتی خودم و مادرم و خنده هایمان را تجسم کردم که بعدش با آرامش خوابیدم ..صبح قبل از بیرون امدن از رختخواب شکر گزاری کردم و برای من اون روز زیبا شروع شده. تشکر کردم و با خوشحالی از پزشک مادرم تشکر کردم و بعد به طرف کلنیک پزشکی رفتم دقیقا همونی شد که من تجسم کردم و همه جواب های ماماگرافی و سنوگرافی مادرم عالی بود و من و مادرم سرمست شدیم و شوق پرواز داشتم و گقتم خدایا شکرت شکرت شکرت ..بله استاد شما باید به بارها به خودتون افتخار کنید که چقدر انسان ها را نجات دادین و سلامتی رو بهشون برگردونین این یعنی نامه اعمال شما عالی با نمره ی بیست ..😊😊😊👏👏👏ممنونم استاد گلم

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلامی از عمق وجودم به استاد ضیاء عزیز و همه دوستانم
    چقدر این فایل نکته های زیادی داشت. نکته هایی که هر کدام از آنها یک کلید طلایی برای رسیدن ما به خواسته هایمان هستند.
    تمرینی که برای مدیریت ذهن دادید، واقعا عالی ست و مطمئنم همه ما، حتی کسانی که قبلا در کنترل ذهنشان موفق نبودند، با این تمرین قادر به کنترل ذهن خود هستند.
    و مورد دیگری که خیلی برایم آموزنده بود اینکه هیچ وقت این سوال سمی را که خواسته های ما قرار است چطوری برآورده شود، نپرسیم و به بخشی که مربوط به ما نیست دخالت نکنیم.
    واقعا یک فایل بی نظیر بود
    امیدوارم همه ما بتوانیم با تکرار و تمرین، درک فایل و انجام دادن تمرینات آن، معجزات فراوانی بیافرینیم.

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ،🌷🌷سلام و درود به بهترین ها و الخصوص بهترین استاد دنیا ،💋💋.استاد عزیزم امروز که دومین بار این فایل ارزشمند رو می‌شنوم ..دقیقا دارم آگاه تر می شم و به خودم می بالم که چقدر ارزشمند هستم که این فایل ها نصیب من شده ..من قبل از اینکه این فایل رو بزارین تو همین یک سال بیشتر چیزهای که به دست آوردم بخاطر تصویر سازی ذهنی ام بوده مثالی که در مصاحبه خودم گفتم ،،من حدود یک ماه تو گوگل مبل های زیادی می دیدم که خیلی دوستشان داشتم و همیشه با ست پرده ی قهوه ای تصورشان می کردم ،،و باهاش زندگی می کردم ..تا اینکه یک روز به خواسته ی خواهر همسرم به فروشگاه فرهنگیان رفتیم چون همسر ایشان معلم هستند و هر چیزی می خواهند از اون فروشگاه میخرن ،،با هم رفتیم تا رسیدیم داخل فروشگاه .چشمم به مبل های قهوه ای راحتی که می خاستم افتاد خیلی خیلی خوشحال شدم در حالی که تو فکر بودم خواهر همسرم گفت کجایی؟ چند دفعه صدات زدم جواب نمیدی .. تو حسی رفته بودم که من آمدم مبل ها رو بخرم ،،و بعد از چند دقیقه به خودم آمدم که گفتم چه مبل های قشنگی. داشتم فکر می کردم کاش پول داشتم مبل ها رو می‌خریدم و مبل های خونه ام رو عوض می کردم ..ایشان گفت خوب صاحب فروشگاه از دوستان من هستند و من چک میدم قبول می‌کنه شما ماهانه هر چقدر میتونی برای من واریز کن .. وای اون لحظه خیلی خیلی خوشحال شدم … و بعد از ظهر اون روز مبل ها رو به خانه ی من آوردند و من با تجسم خلاق تونستم صاحب مبل شوم. بعد از اون چند ماه رفتم پرده فروشی یالان قهوه ای قیمت کردم چون پرده و یالان قبلی ست مبل های سابقم بود می خاستم اون پرده هم عوض بشه ..صاحب پارچه فروشی که پرده قبلی رو از اون خریده بودم .به من گفت پرده می خوای؟ گفتم آره می خوام عوض کنم ..گفت خب بردار، گفتم پول ندارم ..گفت بردار هر وقت داشتی پولش رو بده! من ذوق زده شدم، گفت این پرده که روی دیوار به عنوان نمونه گذاشتیم رو اگر بخوای من نصف قیمت بهت می دم و میام برات نصب می کنم و تو پرده قبلیت رو بزار تو سایت دیوار برای فروش به این قیمت ..هر وقت فروختی پول این پرده رو برام بریز .. اونجا من ذوق زده شدم و به طرز عجیبی صاحب پرده هم شدم با بهترین شرایط و پرده ی قبلی رو توی سایت دیوار بعد از مدتی با بهترین قیمت فروختم و دقیقا پول پرده رو بدست آوردم …این یکی از چیزهایی بود که من از طریق تصویر سازی بهش رسیدم. خیلی چیزهای دیگه هم تو زندگیم بهش رسیدم ..حتی فردا رو تجسم میکنم که چیکار کنم و دقیقا فردا همون اتفاق همون آدم ها سر راه من قرار می‌گیرند ..ممنون استاد عزیزم

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    خواسته ها ، ارزوها ، ارامش محضِ جسم و روح ما ، همه ی آنها در جهت تعالیِ روح و جسم ما فعالیت دارند و تمام فعالیت ها و بُدو بُدو های ما از صبح تا شب در جهت رشد بُعد روحی و جسمی ما است.
    ذهن مان را باید خالی از همه ی تشویش ها و نگرانی ها و اضطراب ها بکنیم .
    یک نقاش در لحظه ای که نقشش را خلق میکند ، در لحظه آن را رنگ میکند و در لحظه آن را می بیند و لذت می برد .
    اول باید به خودمان به وجودمان اگاه بشویم ، درست مانند هوس غذا و لذتهای جسمی ، سیستم گوارش و تغذیه ی من همواره با سیستم گوارشی بقیه و اطرافیانم فرق دارد .
    در نتیجه تغذیه ی روح من ، و انچه که باعث آرامش و تعالی روح و رشد من میشود با دیگران ها متفاوت است . من هر زمان به ان درجه از اگاهی رسیدم که خودم را با خودم قیاس کنم ، خودم را با خود گذشته ام در رقابت ببینم .
    و هر زمان امروز رشدی کردم ، فردای ان روز به رشدی که در روز قبل کردم افتخار کنم و همواره رقابت کنم .
    زمانی من خودِ گذشته ام را با خودِ حالم در کنار هم قرار گرفتند و در میدان خودم به رقابت پرداختند . میتوانم در دنیای دور از هیاهو تمرکز کنم . اینجاست که مراقبه کردن و وارد دنیای خود شدن به رهایی ما از دنیای ناراحتیها و چالشها و تضادها کمک میکند .
    و اینجاست که توجه به حسها و هدایتهای خداوند به صورت نشانه ها و الارمهایی در زندگیِ ما خودشان را نشان میدهند .
    استاد دونه دونه حرفهاتون نکته داره آخههههههههههههه .
    تو رو خدا فایلها رو تند تند نزارین ، دوره تکامل ما رو هم نگاه کنید 🙏🙏🙏🙏🙏😂😂😂
    من امروز با این فایل تازه دارم متوجه میشم باید چه کار کنم . باید چه تمرینات و کارهایی رو انجام بدم .
    میدونم که قراره اتفاقات عالی بیافته .

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق بی همتا ،🌷🌷🌷سلام ودرود بی پایان به مهربانترین استاد دنیا ،😍سپاسگزارم نعمت سلامتی من را زنده نگه داشته است ،،،چقدر این عبارت قشنگ است ،،خوشحال و سپاسگزارم که الان در این مرحله از زندگیم قرار دارم ،خوشحال و سپاسگزارم بهترین خونه در بهترین نقطه ی شهر با بهترین امکانات خریدم ,،😊وقتی من خواسته ای دارم فقط باید واگذار کنم و اصلا اینکه چطور میخواد من به خواسته ام برسم رو از خودم سوال نکنم ..دقیقا برای ماشین خریدن من ..من وقتی درخواست ماشین کردم که مثلا من تیبا دو میخام با فلان مدل، با آنکه پول من یک سوم پول ماشین بود ولی اصلا به اینکه چطوری من قراره صاحب آن ماشین بشم فکر نکردم ..فقط سپردم به خودش و خداوند. آنقدر قشنگ برام در نظر گرفت که اون آقا با اون موهبت به من ماشین رو قسطی و متناسب با شرایط من فروخت ،،و نکته ی دیگر اینکه سپاسگزاری از عمق وجود مون باشه جوری سپاسگزاری کنیم که احساسات ما برانگیخته شود ..من الان یک سال است صبح که از خواب بیدار میشوم و شب ها که میخام بخابم شکر گزاری را انجام میدم ..الان که دیگه هوا عالی صبح زود به پیاده روی میروم و سپاسگزاری انجام میدم و انقدر برایم کیف می دهد که با خوشحالی فراوان با خدا حرف میزنم ،،و آنقدر ذوق دارم که انگار به اون خواسته رسیدم ،🌷🌷🌷و به قول شما به پشت صحنه ی سیستم خدا کاری ندارم و دخالتی نمیکنم ،،استاد عزیزم من قبل از اینکه این فایل رو بزارین هر شب فردا را تصور میکنم اون جور که دوستم دارم تصویر سازی میکنم و حتی کار های شخصی که دارم بیرون از شهر و یا داخل شهر و یا اداره ای جایی، حتی اون شخصی ‌‌‌که فردا مثلا قراره باهاش رو‌برو شوم رو تصور میکنم که داره کارمو انجام میده و به من پاسخ مثبت می دهد استاد بارها این تصویر سازی انجام دادم دقیقا همون طور که شب انجام میدهم فرداش برای من اتفاق می افتاد ,،ممنون از شما از اینکه آنقدر دقیق توضیح دادین ..این فایل رو هنوز یک بار گوش کردم مطمعنم فردا باید دوباره گوش کنم و نکته های بیشتری را دریافت میکنم …

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری