21 دیدگاه برای راه رسیدن به رویاها | جلسه ۱۱
02 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
سلام و درود
همه ما انسان ها برای رشد و تکامل نیاز به گذر کردن از گذرگاه هایی داریم نیاز به گذشتن از پیچ و خم های زندگی و در این مسیر تجربه هایی کسب می کنیم که قطعا در مراحل بعدی و در ادامه سفر میتونه مفید و امید بخش باشه تا مراحل آسون تر رو نگذرونیم مراحل سخت تر رو نمیشه عبور کرد.و همه لازمه هم هستن.
استاد هم با پشت سر گذاشتن مراحل قبلی امید و توکل بیشتری داشتن پس وقتی یک جرقه در ذهنشون زده میشد با دل سپردن قدم به اون مسیر میگذاشتن و چه زیبا دست در دست هدایت های خداوند به جلو حرکت میکردند شاید متوجه نمیشدند که هدایت از جانب خداونده اما همینکه گوش به دل میسپردن برگ برنده بوده و اینکه حرف های اطرافیان ایشون رو از راهشون منحرف و سرد نمیکرده…خیلی جاها در زندگی ما همین اتفاق می افته اما به دلیل دو دلی، شک ،و حرف اطرافیان چه بسا که ما دلسرد شدیم و لون مسیر رو ادامه ندادیم به امید اینکه یک روز آگاهانه بتونیم قدم در راهی بگذاریم که صدای خداوند رو با تمام وجود بشنویم و قدم هامون محکم برداریم.۱۴۰۱-۰۴-۱۵ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
این فایل یکی از فایلهایی است که حضور خداوند را در هدایتهایی که استاد میشوند بسیار زیبا میتوان دید .
ایده خرید دستگاه مهرسازی یکی از ایده هایی است که حضور و هدایت خداوند رو میتوان در ان دید .
زمانی ما در راه رسیدن به هدفمان گام بر میداریم .
و قدمها را یکی یکی به واسطه ی ان توجه و تمرکزی که روی هدف وخواسته مان داریم میگذاریم . یکی یکی درهای موفقیت به روی ما باز میشوند و ایده هایی از جنس خرید دستگاه مهرسازی به سراغمان میایند .
ایده هایی که در زمان و شرایطش به هیچ وجه قابل توجیه و منطقی نیستند .
و اینکه زمانی تضادی پیش میاد . درجا نزنیم و روی کمک دیگران حساب باز نکنیم خودمون دنبال راه باشیم و برای حل ان اقدام کنیم .
انتهای فایل ، هم یک جور حس قدرت تسخیر قابلتحسین بود به حدی که توانستند به راحتی زمینی را که همه میگفتند صاحب ان قصد فروشش را ندارد یا ماشین رو به دست اورند .
سپاس به خاطر داشتن این همه اگاهی و اموزشهای استادم ❤️❤️🙏🙏۱۴۰۱-۰۴-۱۴ -
به نام خداوند بخشنده ومهربان
سلام درود خدمت استاد ودوستان خوبم
تضادها می آیند تاما ازدل اونها درس هایی روبگیرم وبفهمیم که چرادراین راه ومسیرقرارگرفته ایم وقتی زمان تغییر فرابرسد وبخواهیم رشدکنیم جهان دست بکارمیشودتاماروبه هدفمون برساند . یادم هست درکلاس خیاطی که شرکت کرده بودم علاقه زیادی داشتم ولی چون درس سنگین بود وکارعملی زیاد داشت بعضی روزها خیلی عقب می افتادم واین من رونگران کرده بود .دریک درس دوخت مانده بودم وسرکلاس درسش رویادنگرفته بودم خیلی ناراحت بودم یکدفعه باخودم گفتم بزار برم تو اینترنت سرچ کنم ببینم ازطریق دیگه ای میتونم این قسمت رویادبگیرم بعدنیم ساعت هدایت شدم به یک سایتی واونجادیدم که چقدر راحت توضیح می دهند . وازاون به بعد توهمون سایت می روم وخیلی جالبه ازکلاس خودم راحترآموزش می دهند ومن بیشترپکیج های دوره روخریدم والان هم هروقت میخواهم خیاطی کنم ازاین پکیج هام استفاده میکنم خیلی برام جالبه که چطوری به اونجا هدایت شدم وکلی نتیجه گرفتم
وحال که قانون رودارم یادمی گیرم می بینم که چقدر کارهامون راحت وآسان می شود به شرطی که درست استفاده کنیم . ونکته ی مهمی که فرمودین در مورده گام برداشتن درمسیراست که آرام وپیوسته حرکت کنیم وازمسیرتکامل مون لذت ببریم
سپاس برای این همه درس۱۴۰۱-۰۴-۱۴ -
به نام خالق عشق و زیبایی
درود بر استاد مهربانم و دیگر دوستان هم فرکانسی
چقدر این فایل الهام بخش بود. جریان دستگاه مهرسازی واقعا انگیزه دهنده ست.
و من امروز همراستای این فایل، یک هدایت زیبا را درک کردم.
امروز وقتی می خواستم در سایت gravatar ثبت نام کنم و برای پروفایلم، عکس انتخاب کنم، کمی سردرگم شدم ولی نیروی هدایتگر به یاری من آمد و من بدون اراده، یک سری مسیرها را می رفتم و یک سری فیلدها را پر می کردم تا اینکه مراحل به پایان رسید. بعد از اتمام مراحل کار من یکدفعه تصمیم گرفتم که عکسم را برش بزنم(چون فضای خالی زیادی داشت) و به همین دلیل دوباره به همان سایت مراجعه کردم و با کمال تعجب این بار صفحه دیگری برای من باز شد که دفعه قبلی باز نشده بود! من تعجب کردم ولی در هر صورت عکسم را در این صفحه آپلود کردم و بعد یک پیغام برای ایمیلم فرستاد و ….و خلاصه اینکه نمی دونم چطور… ولی به هر حال، من در این سایت ثبت نام کرده و عکس هم بارگذاری کرده بودم.
باور کنید اگر بخواهم مراحل کار را شرح دهم نمی توانم😅 چون فقط با هدایتگر درونم جلو رفتم.
خدایا شکرت به خاطر این آگاهی زیبا🌺۱۴۰۱-۰۴-۱۴ -
بنام خدای مهربونم .درود به بهترین استاد. دنیا ،🌷🌷این فایل بسیار عالی عالی عالی ایست امروز دوباره گوش میکنم اشک هایش سرازیر شده چقدر غافل بودم از این همه نعمت چقدر بد بودم ولی خدا باز دستم رو گرفت ….ولی من غافل بودم غافل غافل ..الان که این فایل گوش میکنم بیشتر شرمنده میشم ولی ایمانم بیشتر میشه برای بندگی کردن ..الان تک تک نعمت های که خداوند. به من داده رو شکر گزاری میکنم حتی خوردن یه لیوان آب ..چقدر لذت بخش است که خداوند بی منت به ما بخشیده وما باتشکری ساده قدر اون نعمت ها رو بدونیم ..استاد عزیزم روزگاری که برشما گذشته با آنکه هنوز قانون نمیدونستین ولی چون از عمق وجود خاستین ..خداوند همه چیز رو براتون مهیا کرد .وبه قول معروف خداوند حال درست حسابی به شما داد ..اینحاست فقط خداوند میتوان دید …
۱۴۰۱-۰۴-۱۴ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
استاد شما با اشتراک گذاشتن زندگی خصوصیه خودتان برای ما، در واقع زندگیِ آگاهانه را با زندگیِ نا آگاهانه را به رایگان برای ما به تصویر کشیده اید.
واقعا همه ما خوشبخت هستیم . میدونید چرا ؟ چون در اینجا و در این سایت با این آموزشها دور هم هستیم .
بله همه ی ما مثل استاد انتخاب شده ایم. همانطور که استاد از طریق خداوند برای انجام رسالتشان انتخاب شده اند ما هم در این مسیر انتخاب شده ایم تا شاگردان این سایت باشیم .
همه ی دانشجویان استاد در این سایت هم انتخاب شده اند. و این خودش یک آگاهی است که قدردان و شکرگزار این موقعیت و جایگاه باشیم یا خیر ؟
اگر شکر گزار باشیم و واقعا به انتخاب شدنمان آگاه باشیم، قدر روزها و ثانیه هایی را که در این سایت هستیم میدانیم. و اگر خدای نکرده این نعمت بزرگ رو هم مثل بقیه نعمتهای بزرگی که خداوند به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است ندانیم، همانطور که به راحتی با هر ناسپاسی و ناشکری، آن نعمت را از دست میدهیم، نعمت ماندن در سایت و ادامه دادن مسیر را هم از دست میدهیم، و ریزش میکنیم .ارتباطمان یواش یواش، ضعیف و ضعیف تر میشود و در نهایت ارتباطمان با سایت و آموزشها قطع میشود .
و بدتر از زمان قبل از ورود به سایت میشویم، چون ما تا حدودی در حال پاک کردن وسفید شدن و انتخاب کردن باورهایمان بودیم. و ذهنی که از سیاهی به درجه روشنتری پا گذاشته است، همواره با برگشت به دوران قبلش درد بیشتری میکشد چون ذره ای آگاه شده است و طعم تمیزی و سفید شدن را تا حدودی حس کرده بوده است .
شاید باورتون نشه من سه روز است که میخواهم ادامه ی این کامنتمو بنویسم . ولی موقعیت درستی نداشتم . یعنی حسم یاری نمیکرد ، چون به خودم متعهد شدم که سَر سَری فایل گوش ندم ، و سَر سَری، کامنت ننویسم . چون اینجا جای مقدسی است برای من .
جایی است که من را متولد کرده است .
جایی است که من را با من آشتی داده است .
جایی است که مهربانی را با من آشتی داده است .
جایی است که عشق را در درون من شعله ور مرده است .
جایی است که گذشت و خوب بودن را به من یاد داده است .
جایی است که حس خوب داشتن را به من هدیه داده است .
جایی است که به عنوان یک دوست و راهنما و همراه و رفیق شفیق همیشه همراه من است .
جایی است که مثل نفس کشیدن برای من دارای ارزش است .
و الان که از هیاهوی این چند روز فارغ شدم ، در درون خلوت و تاریکی شب زیر نور مهتاب ، آنچنان آرامشی را خس میکنم ، که باز دست دلم به نوشتن وادامه دادن کامنتم روانه شد.
داشتن حس خوب و اینکه همیشه به دنبال آن باشیم یکی از درسهایی است که در این فایلها نهفته است ، حسی که از ایده ی خرید دستگاه مهرسازی و یا خرید دوربین دیجیتال در این فایل به ما دست میدهد در واقع همان هیجان و شور و فرکانس و انرژیِ بالایی است که در زندگی در لحظات زندگیمان میتوانیم هر کدام از ما آن را حس کنیم و درک کنیم .
در واقع آن حسهای خوب و هیجانات ما همان هیجانات خرید دوربین و دستگاه مهرسازی است .
بله دوربین دیجیتالها و دستگاههای مهرسازیِ زیادی را هر کدام از ما میتوانیم در زندگیمان به دست آوریم .
فقط کافی است که دنبال داشتن حس خوب و عالی باشیم .اگر با این باور به زندگی نگاه کنیم ، هزاران دستگاه مهرسازی و دوربین دیجیتال را میتوانیم داشته باشیم .
مرسی استاد عزیزم ، که اینگونه زندگی را در مقابل چشمانمان با آگاهی از قانون روشن کردید 🙏🙏🙏🙏۱۴۰۱-۰۳-۱۴ -
بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .سلام ودرود به حضرت دوست ،،،🌷این فایل هر وقت گوش میدم که چقدر جرات به خرج دادین جلو برین وخداوند مانع برایتان برمیداشته ،،ببشتر منو ترغیب میکنه که به جلو حرکت کنم استاد توانست پس من شاگرد استاد می توانم
۱۴۰۱-۰۲-۲۷ -
بنام خدای مهربانی ها .مهربان استادم سلام ..قصه ی زندگی شما بسیار بسیار پر از نکته ی آموزنده برای ماست ♥️♥️..چون تک تک موفقیت یا شکست یا خوشحالی یا ناراحتی تون ما میتونیم از دل آنها نکته پیدا کنیم و با عمل کردن به اون به خواسته هامون برسیم ،♥️♥️..شما در خواست دادین به راحتی خداوند آدم های سرراه تون قرار داد که پلی بشند برای اینکه شما رد بشین از روی اون وکلی موقیت وموفقیت کسب کنید .🌷🌷.همه چیز دست به دست هم گذاشتند وکلی مشتری براتون آمدند وکلی در آمد کسب کردین .چون شما درخواست دادین وقانون همه چیز ردیف کرد براتون .♥️❤️.من تو یک سال چند مورد چیزی های که میخاستم اعم از ماشین وگوشی ولوازم خونه ..جوری عجیب بهشون رسیدم که واقعا دارم کاملا درک میکنم واقعا معجزه هستند .وفقط بخاطر قانون جذب ومحبت خداوند وایمان ماست ..فقط کافی امید مون از دست ندیم ،🌷🌷🌷.ممنونم استاد ارجمندم
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
نداشتن حس ترس و تردید یعنی داشتن ایمان واقعی و ارتباط کامل داشتن با قدرت الهی است . زمانی ما دچار تردید و ترس میشویم دلهره و افسوس و نگرانی و هزاران پیامهای منفی دیگر هم به سمت ما روانه میشود و به نوعی نه تنها ما را از خواسته و ارزویمان دور میکند بلکه در یک چالشی سرشار از انرژیهای ضعیف و منفی ما را قرار میدهد . کلید موفقیت استاد نداشتن ترس و دلهره و نگرانی بود . از اینکه خوب حالا اگه این کار رو بکنم چی میشه ؟ نتیجه چی میشه ؟ و ….
اصلا به نتیجه نگاه نمیکردند . در لحظه هر کاری را که با آن حالشان خوب بود را انجام میدادند و همینکه قصد آن کار را میکردند ، یکی یکی ایده ها پشت سر هم می آمدند .
و نتایج عالی به سراغشان می امد . مثلا خرید دستگاه مهرسازی ، یا برداشتن پس انداز و خرید ماشین به جای ساختن مغازه در فصل سرد سال ، تمام اینها نشان دهنده این است که در لحظه زندگی کنی و هر آنچه باعث شود تا حال دلمان خوب باشد آن را انجام دهیم . عاشق خودمان و دنیای خودمان و زندگیه خودمان باشیم .
نکته ای که استاد بیان کردند اگر شکر گزار کوچکترین حال های زندگیمان باشیم و آنوقت است که حس و حالهای عالی تر و بهتری هم به سمت ما روانه میشود . شکر گزار بودن تمام لحظات زندگی بودن در واقع درهای فراوانی نعمتها را به سوی ما باز میکند . شکر گزار خوبیها و چالشهای زندگی بودن در واقع مثل آهن ربایی خوبیها و نیکیها و خیرهای بیشتری را به سمت ما هدایت میکند . در صورتی که ناسپاسی و ناشکری به همراه خودم غُر زدن و گله شکایت و گیر دادن به زمین و زمان را به سمت ما روانه میکند .که چیزی جز حس و حالهای بد و در نتیجه نتایج بد را به همراه ندارد . پس زمانی ما قدرت پذیرشمان بالا باشد تمام اتفاقات زندگی را خیر میبینیم و از آنها سپاسگزاری میکنیم .
شعر معرف:
(( شکر نعمت نعمتت افزون کند ❤️❤️کفر نعمت از کفت بیرون کند.))۱۴۰۰-۱۰-۲۱ -
سلام خدمت استاد گرامی
ممنون بابت فایل های عالی وآموزنده
درمورد تضادها صحبت کردین واینکه خیلی از این تضادها می ایند که به مادرس زندگی بدهند وشاید درخیلی مواقع درد داشته باشند ولی شیرینی اون رو وقتی می فهمیم که نتیجه ها رو می فهیمیم
ودرجایی گفتین وقتی درکاری غرق می شویم وروی ان تمرکز می گذاریم نتیجه ی آن رادریافت می کنیم
ایده خرید مهر خیلی عالی بود واقعا کمتر کسی هست که این قدر به نشانه ها وحس ها توجه می کند
وهمین اعتماد نتیجه ش می شود سرازیرشدن این همه مشتری و اینکه این قدر بقیه مسخره می کنند ونمی ترسین خیلی شجاعت می خواهد
ودرجایی گفتین درخواست ها وقتی به سمت ما می آیند که ما اندازه آن درخواست بشویم ومراحل تکامل ورشد اون رو طی کرده باشیم
وتمام این ها برمی گردد به صبر وتحمل ما تا به مراحل رشد وآگاهی برسیم
ممنون بابت فایل های خوب وعالی۱۴۰۰-۱۰-۱۰ -
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند
تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوریبا گوش دادن به این فایل این شعر اومد توی ذهنم…دقیقا همه چیز دست به دست هم میده همه طبق چیدمان الهی هستند تا ما به خواسته هامون برسیم….خیلی عالی بود دستگاه مهرسازی 👏👏
و نکته بعدی که قابل تامله…اینکه تمام تضادها چالش ها در ظاهر ممکنه حال آدم بدکنه و بد بنظر بیان ولی همه شون باید باشند باید اتفاق بیفتند تا ما درسشو بگیریم و برسیم به جایگاهی که میخواهیم…و الان که دارم فکرمیکنم توی زندگی همه مون اینجور تضادها داشتیم و هست….خدار و شکر میکنم که دارم یاد میگیرم توسط شما رمز و راز زندگی را…دیگه عصبی نشدن را دیگه از کوره در نرفتن را،داد و بیداد نکردن را و فقط و فقط پذیرش ،تسلیم و رهااستاد سپاسگزارم عااالی بود💚❤💚
۱۴۰۰-۱۰-۱۰ -
بنام آفریننده ی عشق وزیبایی تا ..،❤️❤️بعضی از تضاد های زندگی ما یه علامتی هستند یه نشانه برای اینکه ما بتونیم حرکت کنیم وتوانمندی مونو به کار ببریم ..وهمون طور که فرمودین مورد امتحان خداوند قرار میگیریم وباید از اون آزمون ها شاید م سخت باشه ولی با خونسردی وتلاش راحت کنار بیایم .با اون ناراحتی ها که پیش میاد .ودرمورد قانون سپاسگزاری که صحبت کردین بله هروقت ما اون چیزی خدا وند به ما داده سپاسگزار خدا بودیم وناشکر نبودیم اون وقت خداوند نعمت های فراوان وبیشتری رو نشون ما میده مهم ترین نعمت که خداوند به ما داده نعمت سلامتی از این که کل اعضای بدنمون سالمه چیزی شاید بقیه ارزوشو دارند ..پس باید شکر گزار باشیم ومنتطر باشیم تا بهترین ها نصیب مون بشه.بله استاد آدم ها عجیب غریب هستند زمانی بارون میاد همش میگن چه هوای خرابی داغون شده همه جا ووقتی بارون نمیاد میرن دعای دست وجمعی بارون میخونن که بارون بیاد که محصول داشته باشند ..درصورتی اگه بنگریم همه آفتاب باید باشه هم بارون تا جهان شکل بگیره وقانون درست کار کنه و زندگی ما یکنواخت نباشه ..فقط باید دید مونو به روی دنیا عوض کنیم وچشم بصیرت داشته باشیم به روی نعمت های خداوند ..
۱۴۰۰-۰۸-۱۵ -
درود و خدا قوت و تشکر
استاد برای بار دومهست دارم فایل را گوش میدم ….کمکمو با پشتکار و لطف خدا و محبت شما که دست خدا هستید برای تک تک ماها….نکته ها مفاهیمموضوعات برام واضح تر میشوند و از این بابت خوشحالم .سپاس.۱۴۰۰-۰۶-۱۱ -
.درود فراوان بهترین استاد دنیا ،🌹🌹بله چقدر کامل فرمودین همه اتفاق ها تو زندگی شخصی ما که قبلاً اسمش میذاشتم بدشانسی ولی الان تضاد میدونم اگه اتفاق نمیافتاد من الان تو این سایت نبودم .واین آگاهی نبودم .وزندگی الان دقیقا رویای چندسال پیشم بود .وشکر گزار خداوند هستم .،☺️☺️☺️..من اگه درزندگی گذشته اون شکست رو نمیخوردم الان همچنان در خواب غفلت بودم واون اشتباهات دوباره انجام میدادم …وزندگی آن بدتر از این میشد پس سپاسگزار خداوند هستم ..که هدایت شدم والان تو مسیر هستم واز گذشته شما استاد بزرگوار رو گوش میکنم ودیکه درس میگیرم و دیگه مشکلات همون شکلات کنم ولذت ببرم ..
۱۴۰۰-۰۵-۳۱ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤
پاداش و موفقیت های تمام مراحل زندگی شما استاد چیزی نبوده جز باور و ایمان شما نسبت به توانایی خودتون هرچند در خیلی جاها مورد تمسخر دیگران قرار میگرفتید .
مثل خرید دستگاه مهرسازی که حتی ایده خرید آن نیز از طریق هدایت خدا بوده است . در واقع زمانی ما در مسیر هدایت و مدار قانون قرار میگیریم مثل قطاری که روی ریل میره حرکت میکنیم و هدایتها و اتفاقات یکی پس از دیگری به صورت ایده جلوی پای ما قرار میگیرند .
استاد شما ایمان و باور قلبی بود که به باعث میشد محکم و استوار روی اون حسی که نسبت به خلق و خرید یک وسیله رو داشتین باعث میشد که قدرت تمرکزتون روی اون موضوع بالا بره در نتیجه به بهترین شکل ممکن اون ایده اجرا میشد و حتی قانون کاینات جوری پیش میرفتند که یهو بانکها برای حسابهاشون نیاز به مهر داشتند .
نکته جالبی که من دیدم . استاد خیلی جاها مثلا برای خرید ماشین bmw و اللن هم خرید مغازه خوب . بدون دودلی و شک کردن و مشورت با این و اون دست تو جیب خودتون میکردین و سوار موتور میرفتین دنبال اون خواسته تون .
این سوار شدن موتور به نوعی عمیق و محکم نشون میدهد که شما طالب صد در صد اون خواستتون هستید و به واسطه احترام ویژه ای که برای حستون قایل بودید نیرو و انرژی کائنات رو به شکل زیبایی قِلقِلَک میدادید و همراه خود میکردید .
در درجه بعد ذکر تمام جزییات خواستتون بود به کاینات و هستی که به نوعی موتور هستی رو با حرکت خودتون روشن کردید و حالا باید مسیر حرکت و به موتور هستی نشون بدین و اون ذکر تمام جزییات خواستتون هست .
قانون برای همه شگفت انگیز عمل میکنه برای شما که روی هوا چک خرید مغازه رو دادید تا آن بیمار سرطانی که در عملش هیچ نشانی از سرطان نبود و کمتر از ۴۸ ساعت همه علایم بیماری از وجودش پاک شده بود . همه و همه فقط به واسطه این است که از ته قلب چیزی را بخواهیم و آن محیا نمیشود جز توکل و ایمان بر خداوند بزرگ .
نکته جالب دیگر استاد شما خیلی زیبا و بدون آگاهی از لحظه حال بهترین وشیک ترین لذت رو از زندگی میکردید . مثلا وجود سرما باعث نیازتون به یک ماشین شد و با همان پس اندازی داشتید اقدام به خرید ماشین پیکان کردید ولی چون شاگرد خوبی برای خدا و هستی بودید و به شکلی از خودتون و حساتون خوب مراقبت میکردید و انرژی درونتون رو بهرشکل زیبایی هدایت میکردید همه عالم در تسخیر شما بود و به جای پیکان ماشین ۲۰۶ به شما داده شد و بقیه پول را دوستتون از طرف شما پرداخت کرد و این به واسطه نیت و انسان شریف بودن شما که اهل کلک و حیله و … نبودید انجام شد .
استاد داشتن باور درست و صحیح و قلبی نسبت به خواسته هایمان به راحت ترین شکل ممکن آن خواسته بوجود می آید .
(( دوره سفارشی راز قوانین زندگی گام دوم . قسمت اول ))
بسیار زیبا و دلنشین موضوع باور رسیدن به خواسته هایمان را بیان میکنید ..💖💖💖💪💪💪پارسال نزدیک به دو ماه بود که درون من خواسته رسیدن به دستگاه اسپرسو ساز شکل گرفته بود و آن هم به واسطه خوردن قهوه ای که در منزل خواهرم خوردم . خیلی حس خوبی به خوردن آن قهوه و داشتن اون دستگاه داشتم . ولی اصلا از نظر مالی شرایط اوکی نداشتم .
مرتب میرفتم تو گوشیم دستگاه ها رو چک میکردم و عملکرد و کیفت اونا رو پرس و جو میکردم درست مثل اقدام استاد در مورد خرید ماشین . من هنوز از قانون آگاهی نداشتم ولی درونم و حسم حس خیلی زیبایی نسبت به داشتن این دستگاه داشتم . و بالاخره توی اینستا گرام توی یک پیج از کردستان مغازه ای پیدا کردم که اون دستگاه رو داشت تازه با قدرت بار و بخار ۲۰ که خیلی بالابود و قیمتی خیلی پایین تر .
نکته جاابی که الان نگاه میکنم در زمان خرید اون دستگاه این بود که من به هیچ کس و هیچ کس این موضوع را نگفتم . چون به واسطه اینکه یک وسیله برقی بود اون هم از شهری دیگه .
به هر کس اگه کوچکترین حرفی میزدم سریع مخالفت میکردن که این کاراشتباه است .خلاصه من اون دستگاه رو با اعتمادو ایمان کامل نسبت به مغازه دار خرید کردم و زمانی خرید زدم به همسرم و خواهرم فقط گفتم که من این کار و میخواهم بکنم و اونا شدیدا مخاافت کردن که وسیله برقی بدون دیدن و اونم از یه شهر دیگه اصلا موضوع عاقلانه ای نیستش .
خلاصه اینجا بود که یه کمی دچار تردید شدم ولی دیگه خرید زده بودم و با واسطه اون انرژی مثبت درونم مرتب میگفتم نه کار من درست بوده .
ولی اون یه کوچولو شک من کار خودشو کرد و زمانی دستگاه به خونه رسید که من منزل نبودم و مجبور شدم مزاحم همسایه ام بشوم برای گرفتن بسته پستی که این استرس و دلهره را فقط یک لحظه به واسطه تحت تاثیر قرار گرفتن فکر واعتقاد همسر و خواهرم در وجود من ایجاد شد.
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ -
سلام استاد گل ایام به کام …در مورد تضاد که الان معنیش میفهمم که قبلاً میگفتم بدبختی وبدشانسی ولی الان فهمیدم محبت های خداست که من به مسیر بهتر هدایت شم ..الان فهمیدم باید تحملم رو زیاد کنم وایمانم روقوی …الان به گذشته ام می نگرم اتفاق بد گذشته به نفع الان من بوده اگه اون اتفاقات نمیفتاد شاید من الان آگاهی نداشتم.وهمچنان در خواب غفلت بودم .الان دست های هدایت گر خداوند روی سرمه ..الان توجه دارم روزی این الانم که هستم تو رویا هام بود و چیزهای که بود قبلا آرزوی داشتنشون رو داشتم ..یکی از تضاد زندگی من که الان احساس میکنم که باید بگم با کمال افتخار ..من سال ۹۱..بعد زایمان که پسرم سه ماهه بود چون سنک کلیه داشتم برای چکاپ سنو رفتم ولی دکتر گفت حتما موردی برو پیش جراح داخلی .من رفتم پیش جراح اونجا گفتن توده. درون کبد من دیده میشه باید حتما برم مشهد یا تهران ..من آنقدر ترسیده بودم چون توده همان سرطان بود دنیا به سرم ریخت دیوانه شده بودم افکار منفی .مرگ ..بچه ی سه ماهه همه جلو چشمم رد میشد دیگه با پدرم در میان گذاشتم دکتر رفتم اونجا دکتر همون حرف دکتر سبزوار زد یه نیرویی تومشهد به من گفت دوره درمان من تا امیدی آغاز کردم ..وتا اینکه شبی در خواب امام رضا دیدم شاید باورتون نشه من که اصلا قبل اون ببخشید خدا ونماز واینا اصلا قبول نداشتم وزندگی ام شخصی ام فقط بخاطر بچه ام بود وگرنه اختلاف زیادی داشتم ..ولی بعد اون خواب نوبت بعدی دکتر فقط پدرم گفتم باید به حرم امام رضا برم .اونجا کنار پنجره فولاد نشستم اصلا اشکم نمیومد مات و مبهوت بودم دلم گرم بود نیروی به من میگفت تو اینجا جواب میگیری تو دست خالی برنمیگردی با روسری سرم بودم دستمو بستم به پنجره فولاد خوابمبرده بود ولی تو عالم خواب آقا آمد گفت خوش آمدی دستم باز کرد ..کفت تو خوب شدی لازم نیس دیگه پیش دکتر بری ولی قول بده به من سر بزنی …استاد نمیدونم چرا این داستان تعریف کردم ولی از اون قضیه که معجزه شد ونه سال میگذره ومن زندگی میکنم.سالم ولی الان تضاد شومیفهمم اگه اون مریضی نبود وگرنه من قرار گذاشته بودم پسرم دنیا آمد از همسرم جداشیم ولی بعد از اون قضیه همسرم آروم تر شد من انگار عاشق زندگی شدم.تضادش این بود دیگه ناشکری نباشم آرزوی مرگ نکنم ..تا سالم هستم قدر سلامتی موبدونم ..ببخشید یه کم داستان ناراحت کننده بود ولی الان خوشحالم خدا رو از اون موقع بهتر شناختم وامام رضا وسیله بود که من ناسپاسی کنار بذارم وشکر گذار باشم
۱۴۰۰-۰۴-۳۱ -
باسلام وخداقوت.من اوایل هیچی درمورد الهامات نمیدونستم فقط یک چیزایی چند وقت حس میکردم مثلا یک اتفاق یا یک حس .اون موقع ها فکر میکردم حس ششم هست و…واصلا درمورد الهام قلبی هیچی نمیدونستم ولی وقتی این فایل رو گوش کردم متوجه شدم که اونها همون الهامات قلبی بودن ووقتی من به اونا گوش میکردم نتیجه های جالبی هم میگرفتم.ولی متاسفانه بودند مواردی هم که نادیده میگرفتم یا بابقیه مشورت میکردم وبه حرف قلب والهام گوش نمیدادم ونتیجه بدی دریافت میکردم هرچند الان تجربه شده برام وسعی میکنم اول وآخر به حرف قلبم گوش بدم
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ -
سلامخدمت استاد بزرگوار
این فایل رو برای چندمین بار گوش کردمولی اوایل چون نمی دونستم کجا و چطوری باید کامنت بزارم فقط فایل ها رو گوش میکردم و جلو میرفتم اما الان دوباره برگشتم و فایل ها رو گوش می کنم و حس م رو می نویسم واقعا خیلی عالی بود خیلی تعجب آور بود برام که چطوری بشما الهام میشده که مثلا مهر سازی رو بیارین داخل روستا و بعد از چند روز اون بخشنامه برای بانک بیاد و شما به راحتی بتونید پول اون دستگاه مهر سازی رو بپردازین و یا اون ماجرای خرید زمین ؟ اینها همه نشاندهنده اینه که شما واقعا از ته قلبتون خواهان بودید و خداوند به بهترین شکل ممکن جواب اون خواسته شما رو میداد .
خیلی خوبه که بتونیم این قوانینی که شما فرمودین رو یاد بگیریم و بتونیمبه بهترین نحو ازشون استفاده کنیم و فراموش نکنیم که همه چی در این دنیا قانون منده . ممنون از شما استاد عزیز بابت این فایل های ارزشمند و خدا قوت استاد۱۴۰۰-۰۳-۲۷ -
با درود فراوان
استاد عزیز این فایل واقعا تکان دهنده و تاثیر گزار بود .نکته اصلی فایل قدرت و میزان ایمان شما بود که در این مرحله از زندگی شما و در این قسمت از راه رسیدن از رویاها کاملا واضح و قابل فهم است .
شما مراحل سختی را در زندگی و در راه شناخت خدا گذراندید و ازمون و خطاها و سردی و گرمی بسیاری کشیدید ولی در تمام این مراحل هیچ زمان ناشکری نکردید و نایستادید و دلسرد نشدید. ادامه دادید و ادامه دادید و ادامه دید ….
این پشتکار و ادامه دادن شما با توکل به خدا کاری کرد که تمام کاینات و دنیا خدمتگزار شما شوند از رییس بانک که تمام اهالی را به سمت مهرسازی شما سوق داده است .
حتی شما باکسی مشورت نکردید یعنی به الهامات و گفته های خدا ناخواسته جواب مثبت داده اید و شک نکردید که حالا شاید دارم خطا میکنم محکم و استوار گفتید حسم درست میگه من خالق خدا هستم و خدا از طریق من بهترین ها را برای من بوجود میاورد .
خداوند از این مرحله از زندگی دیگه میخواهد به شما بنده ازمون دیده خودش ارامش و هدیه بدهد چون ایمان شما سنجیده شده است .
جریان مهرسازی که به راحتی از طریق منبع اصلی که ریس بانک بود .توسط او تمام اهالی به سمت شما جهت دار شدن برای سفارش مهر .
خرید زمین برای مغازه از کسی که مشهور به خرید زمین است و به هیچ عنوان زمین نمی فروشد ولی شما انقدر بنده خاص خداوند شده بودید که خداوند غیر ممکن را ممکن کرد حتی با مژدگانی و پاداش ویژه برای بنده خاصی که در امتحاناتش سربلند بوده است و ان هم در مقابل خرید زمین پول نقد ندادید و چک دادید با توجه به نداشتن مبلغ پول کافی ولی شما ایمان قوی دارید و به خدا حال میدهید و ایمان خود را رقاصانه با ملودی بسیار زیبایی در عمل نشان میدهید .
و خداوندو قانون کاینات ، برای شما در کار هستن و دوست ندارند بنده شایسته و منتخبشان اذیت شود در سرما و برای شما از طریق دوستتان یک ماشین عالی سفارش میدهند . باز هم با مژدگانی و ان پرداخت بقیه مبلغ ماشین توسط ان دوست است که فقط و فقط شما در فصل سرما سوار ماشین بشوید و از راحتی جسمی و روحی برخوردار شوید .
ان دوست شما در کرج هم وسیله ای بود که از طرف خداوند در مسیر شما قرار گرفته بود که ماشین عالی را به شما دو دستی با کمال احترام تقدیم شما کند .بله خدا همه بندگانش را دوست دارد و برای همه نعمت و امکانات قرار داده است .
و عاشقانه میگوید بنده من تو از من بخواه من بهترین ها را به تو عطا میکنم این جمله خیلی اسون و ساده است ولی پشتش ایمان میخواهد ، جرات و دل شیر میخواهد که در مسیر استفاده از نعمتهای خداوند قرار بگیری ولی بدون توجه به اطرافیان و حرف دیگران و حتی مشورت کردن و دو دل شدن به راه دل و حسمان پیش برویم ، اینجاست که انسان در واقع فقط و فقط به سمت و طرف خالق و یگانه افریننده خود قدم برمیدارد و وقتی یک قدم برمیداری البته با کلی فاکتورهایی که کار هر کسی نیست که لازمه ان داشتن جسارت و شجاعت و توکل و ایمان و باور داشتن خود و خواسته هایمان است خداوند به شما که با ایمان کامل به سمت معبود خود گام برداشته ای پاداش عطا میکند و ان پاداش ارامش و راحتی دنیوی است .به امید رسیدن تک تک ما به این درجه از ایمان به خداوند که خداوند نیز همانند شما به ما پاداشهای زیادی عطا کند . 🌹🌹🌹
۱۴۰۰-۰۳-۲۳ -
درود بر استاد ضیاء گرامی
این فایل کلا همش الهام و معجزه بود و کلی انرژی مثبت و امیدواری به شنونده منتقل میکرد ؛
خرید دستگاه مهرسازی یه معجزه بود و جریان رفتن به بانک و بخشنامه ای که همه باید مهر داشته باشند معجزه ای بزرگتر …. چیدمان و هدایت الهی وقتی در کار باشه همه جزئیات ، حساب شده و گارانتیه باید خیلی کار درست باشی که چنین از سوی خدا و کائنات هدایت شی و البته با توجه به تحمل سختیهای قبل ، خداوند اون شخص رو ، لایق میدونه و هدایتش میکنه
پیدا شدن زمین برای مغازه در دقیقه ۹۰ هنگام برگشت ، معجزه ای دیگر بود اونهم مطابق همه مشخصات خواسته شده
خرید پیکان معجزه سوم بود با پول پس انداز شده و آماده و باکمک اون دوست بهمراه شرایط عالی …
واقعا جای خوشحالی و تبریک داره به استاد که اینچنین قانون رو شناخته اند به امید روزیکه همه مون به این درجه آگاهی برسیم و خوشحال و با انگیزه زندگی کنیم 🙏🙏🙏۱۴۰۰-۰۱-۱۲ -
درود و خدا قوت به شما استاد محترم
این فایل واقعا تاثیرگذار بود. قضیه خرید دستگاه مهرسازی خیلی جالب و تامل برانگیز بود.
امیدوارم همه ما با شنیدن این صحبت ها، کمی به خود بیاییم و بیشتر به خدایی که اعتقاد داریم، اعتماد کنیم و مسائلمان را به او بسپاریم.🙏🏻🌺۱۳۹۹-۰۸-۰۴




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.