سبد خرید
آموزش قانون جذب،مهارت های موفقیت،تغییر باور،زندگی با عشق

راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۱

امتیازدهی 4.97 از 5 در 38 امتیازدهی مشتری
(37 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

37 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۱

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

12 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استادِجان
    امروز که بعد از حدودا ۱سال این فایل را گوش دادم…حالم دگرگون شد.که زهرای یکسال پیش با زهرایی که اکنون هستم چقدر تفاوت دارد و خدا رو شاکرم که چقدر پیشرفت کردم و چقدر احساس ارزشمندی درون من به وجود آمده و همه اینها مدیون آموزش هاییست که اساس آن در این فایل بود.اصل گرایی.من سعی کردم از هر حاشیه ای دوری کنم و تمرکز روی اصل چیزهایی بگذارم که خواستار اونها هستم.
    احساس گرایی.خیلی خوشحالم که در این مدت به احساسم توجه کردم و نتیجه های خوبی هم در همون زمینه ها گرفتم.عمل گرایی،من آدمی بودم که وارد هر مسیری میشدم کمی جلو میرفتم چون آدم عمل گرایی نبودم بدون نتیجه و با سرخوردگی از اون راه بیرون میومدم و با عزت نفس پایین تری زندگی میکردم.و همیشه حس آدم های شکست خورده رو داشتم.
    اما بعد از یادگیری قوانین و گذراندن دوره ها حالا احساس ارزشمندی که درونم وجود داره و توانایی هایی که من اونها رو دنبال کردم و به نتیجه رسیدم،حال و احساس عالی درون من ایجاد کرده و باعث شده من به نتیجه هایی که میخواستم برسم.
    سپاس از استاد عزیز

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خدا
    سلام ودرود خدمت استاد بزرگوار
    این که افراد در مواقع مختلف سعی دارند که از چالش هایشان فرار کنند ، راه درستی نیست زیرا با حل کردن چالش هست که ما بزرگتر و قوی تر میشویم.
    چالش ها آمده اند تا فرصت های جدیدی را درزندگی ما باز کنند و ما رو درجهت رسیدن به خواسته هایمان هدایت کنند.
    من خودم تجربه ای که چند وقت پیش داشتم درمهارت جدیدی که شروع کردم چالش هایی برایم بوجود آمد در ابتدا سخت بود وبه نظر دشوار ولی با گذشت زمان واین که
    من یاد گرفتم چالش هایم رو حل کنم به این عقیده رسیدم باید تحقیقات بیشتری کنم وهم این که با خواندن مطلب های بیشتر راه برایم ساده تر می شود
    ودقیقا همین طور هم شد من در قسمت حل مساله کمی مشکل داشتم و وقتی برگشتم از اول دوره کار کردم توانستم مطالب رو بهتر در ک کنم و هم این که قدرت حل مساله ام بهتر شد
    شاید اگر زهرای قدیم بودم کنار می کشیدم چون عادت داشتم به فرار از حل مساله ، ولی خدا رو شکر با انگیره هایی که استاد درما ایجاد کردند وهم قدرت وجسارتم بهتر شده
    وهم با ارامش کامل می توانم چالش ها وتضادهایم رو حل کنم
    و نکته ی مهم دیگری که استاد دراین فایل مطرح کردند این بود که هر جا احساس کردین از یک موضوع در فایل ناراحت شدین اینجا همان نقطه ضعف و پاشنه آرشیو توست وباید روی آن کار کنی خدا رو شکر در این مسیر توانسته ام بسیاری از نقطه ضعف هایم رو از بین ببرم تا هر روز به مرحله ی رشدم نزدیکتر شوم
    سپاس از استاد بزرگوار بابت همه ی آموزش های خوب شان

    ۱۴۰۲-۱۱-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند مهربان
    سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار
    اصولی که توضیح دادین درمورد توجه به حس گرایی وعمل کردن آن ، نکته مهمی است که شاید خیلی از ما با آن روبرو شده باشیم ولی یاد نگرفتیم که
    چقدر توجه به حس می تواند راهنمای خوبی برای ما باشد که هم کار را راحت ساده می نماید هم لذت بخش تر
    و دقت به ایده هایی که برای همه ما می آید ولی چون راحت عبور می کنیم متوجه این بهای ارزشمند نمی شویم
    ولی خدا رو شکر با شرکت در این دوره ارزشمند ، واستفاده ی آن ، ما کلی از راههای سخت قبل رو عبور کرده ومی دانیم که اگر به همین اصل ها دقت وتوجه کنیم
    کلی دستاورد عالی وخاص بدست می آوریم
    نکته ی مهم بعدی که خیلی برایم ارزش داشت ، تمرکز روی چند شغل نتیجه ی خوبی نخواهد داشت زیرا شلوغی ذهن فقط ما را گمراه ودور می کند
    من خودم قبلا این موضوع را تجربه کرده بودم چون دوست داشتم زود نتیجه بگیرم همزمان روی چند کار تمرکز کرده بودم وهمین عامل گاهی باعث حواس پرتی درکارهایم می شد و بجای جلو رفتن به عقب حرکت می کردم ولی خدا رو شکر الان به این مسیر آگاه شدم و تجربه های جدیدم بسیار ارزشمند وگران بها هستند
    سپاس بابت فایل آموزنده وعالی تان

    ۱۴۰۲-۱۱-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها ❤️❤️❤️
    درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر…
    امروز جلسه اول رو برای چندمین بار گوش کردم خداروشکر میکنم بخاطر هدایتم به این دوره فوق العاده 🙂
    رها زندگی کنیم و بزاریم هدایت بشیم،یاد مواقعی میوفتم که برای حل ی مسئله ساده فقط زور اضافه میزدم،چقدر فشار میوردم به خودم برای دستیابی به آرامش در صورتی که آرامش در رها بودنه….
    ۱:اصل گرا باشیم،به جرات میگم بیش از ۹۰ درصد انرژیم رو روی موضوعات و کارهایی میزاشتم که هیچ تأثیر مثبتی روی اصل زندگیم نداشتن اما با گوش به این دوره ارزشمند قبل از انجام هرکاری از خودم سوال میپرسم به چ کارم آید؟! آیا این کاری که انجام میدم توی زندگیم تاثیر مثبت داره و این باعث میشه از انرژیم به درستی استفاده کنم🙂
    ۲:حس گرا باشیم:حس ها بهترین راهنمای ما هستند و ما رو گمراه نمی کنند،بقول استاد حس ما از ی جایی خبر داره که قراره چ اتفاقایی بیوفته،خداروشکر میکنم که درونم به واسطه آموزش های استاد رو به زلالی میره و باعث میشه به ندای قلبم گوش کنم❤️🙂
    ۳:عمل گرا باشیم:اون چیزی که زندگی مارو در همه ابعاد تغییر میده عمل کردن است
    ۴:راحت طلبی:من راحت طلبی رو خیلی دوسدارم 😄 اما درک درستی ازش نداشتم..
    واقعا خداروشکر بخاطر به درک رسوندنمون توسط استاد عزیز😍

    ۱۴۰۱-۱۰-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خدا 💜💜💜
    درود و خدا قوت بر استاد عزیز..
    تقریبا دو سال پیش با ۵ نفر از دوستان کار تولید محتوا رو انجام می‌دادیم و در حال راه انداختن ی پیج روانشناسی بودیم برای ی خانوم دکتر،یادمه برای ساخت ی تیزر یک دقیقه ای دو شبانه روز زمان و انرژی گذاشتیم برای تیزری که دست مزدش یک میلیون بود یعنی نصف قیمت دوره فوق العاده راز قوانین زندگی که تازه ۱۲ قسمت هست اونم هر قسمتی تقریبا یک ساعت و نیم،این موضوع رو گفتم که به نوبه خودم تشکر کنم از استاد عزیز و همه دوستانی که برای این دوره ارزشمند زمان و انرژی گذاشتن🙂
    سپاسگزارم❤️

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خدای مهربان…💜💜💜
    درود بر دوستان عزیز
    این فایل بسیار عالی رو برای سومین بار گوش دادم و نکات جدیدتری رو دریافت کردم خداروشکر…
    موضوع راحت طلبی از دیدگاه استاد خیلی برام آموزنده بود🙂این که برای حل مسائل زندگیمون و برای رسیدن به خواسته هامون راحت طلب باشیم راحت طلبی به منظور اینکه زور اضافی نزنیم و الگوهای ذهنی راحت و ساده رو در خودمون ایجاد کنیم مثلا قبلا برای بدست آوردن پول کارهای خیلی سختی رو انجام می‌دادم فشارهای ذهنی خیلی سختی رو تحمل میکردم و فکر میکردم برای پول دار شدن باید شبانه روز سخت کار کنم سخت آموزش ببینم بقول استاد کف دستم تاول بزنه تا بتونم پول بدست بیارم و این هم بخاطر الگوهای ذهنی نادرستی بود که از طریق خانواده و اطرافیان در من شکل گرفتن،در صورتی که با داشتن الگوهای ذهنی ساده و راحت،ایده های راحتی برای پول درآوردن در من شکل میگیره فرصت های خیلی خوبی برای کسب درآمد برای من بدست میاد که خداروشکر توی همین بازه زمانی که اینترنت پایدار نبود فرصت های خیلی خوبی برام بوجود اومد و تونستم کسب درآمد کنم و همیشه روی زبونمه که پول در راحت ترین حالت ممکن بدست میاد🙂
    خداروشکر بخاطر این آگاهی های ارزشمند 😍
    سپاسگزارم استاد عزیز 🪴

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها..💚
    درود و خدا قوت بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر..

    بسیار خوشحالم بابت اینکه تونستم دوره ارزشمند راز قوانین زندگی رو توی راحت ترین حالت ممکن تهیه کنم 🙂ایمان دارم که توی این مسیر اون چیزایی که دلم میخواد رو در راحت ترین حالت ممکن بدست میارم👌
    به خودم تعهد میدم که در کل زندگیم اصل گرا باشم به حس هام توجه همیشگی داشته باشم و از همه مهم تر عمل گرا باشم🙂
    سپاس فراوان از استاد عزیز بابت تجربه های فوق العاده ای که در اختیارمون میزارن🌱

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .💚درود فراوان به مهربان استادم ،🌷🌷.سپاس بخاطر اون آرامشی که در شما نهفته وبا گوش کردن فایل ها ..به ما منتقل می.شود دقیقا جرقه زده می شود واشتیاقی در من به وجود می آید برای پرواز کردن وتغیبر کردن ..🥰.فرصت ها محدود است قدر بدونیم وبرای خودمان ارزش قاعل شویم ویک بار هم بخاطر خودمان حرکت کنیم ..امروز رو به فردا موکول نکنیم …وقتی تضاد در زندگی به وجود میاد اگر از دیدگاه قانون بهش نگاه کنیم میفهمیم که در پی این ناراختی اگر درکش کنیم پلی می‌شود برای سعادت وبزرگ شدن ..فقط اگر در جا نزنیم ومصمم باشیم برای پیروزی و موفقیت ،💚💚

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده غریبی

    درود و خدا قوت خدمت استاد عزیزم …خیلی خوشحالم از اینکه موفق شدم دوره راز قوانین رو تهیه کنم و از طریق این دوره به دانش خودم در مورد قوانین جهان هستی اضافه کنم
    از اولین فایل این دوره فهمیدم که ما گاهی ناخود آگاه از قوانین جهان هستی استفاده می‌کنیم و نتایج مثبتی هم در راستای استفاده صحیح از قانون رو بدست میاریم ودر مقابل این موضوع یقینا مشکلات و مسئله های سخت زندگیمان هم حاصل استفاده نادرست از قوانین جهان هستی است که به لطف خدا و استفاده از فایل های استاد این امکان برای ما ایجاد میشه تا بتونیم راز درست استفاده کردن از قوانین را یاد بگیرم و در زندگی بهره ببریم از آموزش های استاد بزرگوار زندگی سر شار از عشق و آرامش رو خلق کنیم

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۱-۰۸-۱۶

      درود بر سرکار خانوم غریبی💚
      امیدوارم حالتون عالی باشه که قطعا هست🙂
      خیلی خوشحالم که تونستین توی این مسیر شگفت انگیز قدم بردارید با پشتکار و اراده خیلی قویی ایی که دارید قطعا نتایج فوق العاده ای در انتظارتونه😍

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیزم استاد عشق و آگاهی
    چه زیباست این جمله آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند.
    و دقیق مصداق شما و صحبت های شما.گاهی اوقات چه بسا که جملات کلیشه ای میشنویم و هیچ حسی در دل ما به وجود نمی آورد اما همه سخنان شما کاملا درک می شود زیرا که دلی صحبت میکنید و تئوری نیست از دل زندگی شما می آید و شما سخنانتان را یک بار زندگی کرده اید برای همین میشود تمام حرف های شما را به درون زندگی خودمان ببریم.
    و اینکه فرمودید حاشیه نرویم کاش زودتر این سخن را میشنیدم چون من به سایت ها و کتاب هایی مراجعه کردم و درگیر حاشیه هایی شدم که قیمت آن گزاف بود و زمانی به خود آمدم دیدم همه اینها یکی هستند اما چقدر ذهن را درگیر میکنند و من را تحت تاثیر اصول و عقایدی می گذارند که خود آنها یک نوع بند بود.رها کردم و همه را دور ریختم و برگشتم به جایی که همه قید و بندها را رها میکند و رهایی باطنی را در پی دارد.
    و میتوانم بگویم از همان زمان سعی کردم تمام سخنان شما را عمل کنم و تا حد بسیار زیادی توانستم ذهنم را خاموش کنم و ساکت کنم و همان وقت بود که صدای قلب را شنیدم و به دنبال آن حس من توانست راه را نشانم بدهد و امروز میتوانم به ندای درونم گوش بدهم و در هر مسیری هدایت شدم.
    سپاس از حضور شما

    ۱۴۰۱-۰۷-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام و درود بر استاد مهربان .
    فایلی بسیار عالی ، پر محتوا،وپر از اگاهی .
    اصل گرا ،حس گرا وعمل گرا ،در این فایل به ما توصیه میشود که اصل قانون است .
    اول : که باید دنبال اصل باشیم ودنبال حواشی نباشیم چون این مسیر شامل همه چیز میشود .
    دوم:به حسهایمان توجه کنیم و صدای قلبمان را بشنویم ،که حس و قلب ما هیچ گاه اشتباه نمیکند .
    سوم : به حسی که دریافت کرده ایم عمل کنیم ،زیرا بعد از عمل کردن به حسها راه برایمان باز میشود ،و در راحتترین حالت ممکن خواسته انجام میشود.
    برای اینکه حسها را بفهمیم ، باید شستشوی مغزی شویم ،باورهای درست جای باورهای غلط و خرافه را بگیرد تا مغز در برابر قلب مقاومت نکند چون این دو همیشه با هم در جنگ و جدال هستند ،وقتی میبینیم جایی در ذهنمان گیر کردیم و نمیتوانیم چیزی را قبول کنیم این همان پاشنه اشیل ماست ،که باید بر طرف شود .
    ممنون از استاد مهربان 🌹

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربان .درود فراوان .سپاس استاد بزرگوار تر این فایل زیبا و قشنگ …این فایل که در مورد حس ها صحبت کردین اگر هر کدام از ما با حس کار کنیم وانقدر آگاهی داشته باشیم با کمک حس هامون می توانیم به نتیجه عالی برسیم ..البته به شرطی راحت از کنارش رد نشیم ..من حتی به جایی میخواهم برم وقتی حس بده نمیرم این خیلی براش ارزشمند چون قبلا که آگاهی نداشتم ..وقتی جایی میخاستم برم میگفتم دل شوره دارم
    .مثال جایی میخاستم همون حس بد یا دلشوره سراغم میومد میگفتم به مسافرت.امروز وقتش نیس ولی بارها اگر خانواده ی به حرف گوش نمیکردند وقتی می‌رفتیم یا تصادف میشد یا جریمه ویا اینکه مادرم در ماشین حالش بد میشد ..ولی الان که آگاهی پیدا کردم میفهمم اینا همش حس های بوده که خداوند در ما نهاده که زندگی مون پیش ببریم .. از خداوند. ممنونم که از طریق استاد خوبی ها .. آگاهی پیدا کردیم

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبایی ها
    سلام ودرود خدمت استادگرامی
    درمورد حس گرایی صحبت کردین واینکه توجه به آن وعمل کردن چه نتیجه هایی رو به همراه دارد .تجربه ی خودم دراین زمینه من یک سهام دربورس داشتم حدود دوسال ونیم بود که درصحفه ی بورسیم
    موقعی که استاد دوره رو گذاشتند، من دلم نیومد این سهام رو بفروشم ،البته هزینه ی دیگری هم در دستم نبود .
    از یک طرف باتمام وجود قلبم خواستن دوره ی سلامتی بود ولی ازیک طرف پول نقد نداشتم .
    به دلم رجوع کردم نمی فهمیدم به صحفه بورسی نگاه می کردم فقط می دیدم که هرروز منفی تراز قبل می شود ومن چیزی عایدم نیست .
    تااینکه شب آخر ثبت نام بود هیچ راهی به ذهنم نمی رسید
    تا اینکه بااستاد صحبت کردم ایشان من رو راهنمایی کردند وبه نقطه ی ضعفم اشاره کردند من باورثروتم ضعیف بود بخاطر ترس از دست دادن سهام وحالت چسبندگی پیداکرده بودم .
    باچشمانم می دیدم نتیجه ای ندارد ولی هیچ اقدامی نمی کردم ..
    ولی بعدکه فکر کردم دیدم خواسته ی قلبم ا ز نشخوارهای ذهنی ام قوی تراست دل به دریا زدم وسهامم رو فروختم خداروشکر قلبم آرام شد وباتمام وجودم به آرامش درونی رسیدم والان می فهمم چیزی که الان به دست آوردم برای سلامتی و آگاهی ارزشش بیشتر ازسهمی است که دوسال خورده هیچ اتفاقی نیافتاده بودکه هر روز هم شاهد بدتر شدنش بودم .
    خدارو شکر می کنم که توانستم تصمیم درست وبه موقع بگیرم واین هست عمل گرایی
    سپاس فراوان بابت این همه آگاهی و درک

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    اصلگرایی ، حسگرایی ،عملگرایی، راحت طلبی

    این ۴اصل ، چهار اصل از زندگی هستند ، که اگر انها را به ترتیب رعایت کنیم میتوانیم به زندگی ایده آلمان دست پیدا کنیم .
    اتفاقی که چند روز پیش برای من افتاد و دقیقا دیدم که این چهار اصل را به نحو احسنت رعایت کرده ام .
    چند روز پیش به شدت سرفه میزدم و تارهای صوتی من گرفته بود به حدی که تُن صدام عوض شده بود .
    و من که در دوره معجزه سلامتی استاد شرکت کرده ام و هیچ بیماری را هماهنگ با بدن سالم خودم نمیدانم پس شروع به مراقبه کردم،
    یعنی همان اصل اول ، مراقبه و آموزشهای استادم به صورت اصولی و عمیق نه سَرسَری و ظاهری ))))
    بعد از مراقبه حس عجیب و شدید خوردن کله و پاچه به من دست داد به حدی که دیوونه شده بودم و با دوستانم تماس گرفتم که فردا صبح بریم کله پاچه بخوریم و اونقدر این حس در درون من زیاد بود که با خودم گفتم اگه کسی هم نیومد تنهایی میرم .
    خلاصه یکی از بچه ها گفت سحر من باهات میام .
    ((( نکته جالب. این قسمت داستان من قسمت دوم قانون زندگی است یعنی حس گرایی ، و حس خوردن کله پاچه در من بعد از اینکه به اصلگرایی و اموزشها و مراقبه استادم عمل کردم در من به وجود امد.
    و قسمت سوم قانون زندگی ، عملگرایی است ، که من بلافاصله بعد از اینکه حس خوردن در من به وجود امد ، وارد عمل شدم و اقدام کردم .
    و قسمت چهارم قانون زندگی، راحت طلبی است . که من در راحت ترین حالت ممکن به سلامتی ام رسیدم .
    دقیقا بعد از خوردن کله پاچه من روز بعدش هیچ اثری از علایم بیماری در وجود من نبود بدون هیچ نسخه ی پزشکی و استفاده از دارویی و فقط و فقط با استفاده و عمل کردن به تنها همین یک فایل از این سایت نورانی تونستم به زندگی عادی و سالم خودم برگردم .
    حتما سوال پیش میاد که خوب اصلا چرا بیمار شدی ؟
    بله دلیلش فاصله گرفتن از ریشه ای کار کردنم در اموزشهای استادم بود بله من در حال سفید شدن هستن و با کوچکترین هواس پرتی و دور شدنم سیاهی به وضوح در زندگی ام نمایان میشود و
    اُفت انرژی مشخص میشود و این دلیل بیماری من بود .
    و خداروشکر با درست برگشتنم توانستم به راحتیه هر چه تمام تر به سلامتی و زندگیه عادی ام برگردم .

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    چقدر زیباست زندگی کردن با آگاهی
    چقدر زیباست زندگی کردن بدون غل و زنجیرهایی که خود، برای خود ساخته ایم
    و چقدر زیباست یک زندگی آگاهانه و آزادانه

    این فایل من را بُرد به مریم قدیمی
    که خودش، دست و پای خودش را بسته بود و نمی گذاشت از زندگی لذت ببرد.
    و نه تنها خودش، بلکه حتی فرزندانش را هم در اسارت افکار اشتباه خود زندانی کرده بود.

    وقتی دخترم در سن ۶ سالگی ، به پیشنهاد من، کلاس موسیقی را آغاز کرد و روزبروز پیشرفت های متعددی در زمینه های مختلف کسب کرد، بسیار خوشحال بودم که تصمیم درستی برایش گرفته ام!!
    البته دخترم همیشه اعتراف می کرد که موسیقی و بخصوص ساز پیانو را خیلی دوست دارد ولی گهگاهی که تحت فشار درسهایش قرار می گرفت و یا استاد موسیقی اش عوض می شد، شاکی می شد و می گفت که نمی خواهد به کلاس پیانو برود و جواب من همیشه این بود که: “حیف است، چندین سال هزینه، وقت و انرژی صرف کرده ای و الان حیف است که کلاس را رها کنی”. غافل از اینکه حیف، سالهای طلایی دوران نوجوانی و جوانی اش بود که در استرس و فشار روحی می گذشت!
    تا بالاخره بعد از جلسه ۹ دوره معجزه سلامتی، او را آزاد گذاشتم که خودش، بر اساس ندای درونش، تصمیم بگیرد.
    زیرا به این آگاهی رسیده بودم که من در زندگی فرزندم، فقط یک قطعه پازل هستم و او هم در زندگی من همین طور و من حق ندارم درباره فرزندم حس مالکیت داشته باشم و نباید قوانین گذشته خود را که حتی دیگر برای خودم جایگاهی ندارند، به او تحمیل کنم.
    و بعد از اینکه با او صحبت کردم و او را برای تصمیم گیری به مراقبه تشویق کردم، روز بعد وقتی بیدار شدم و صدای پیانو را از اتاقش شنیدم، علاوه براین که خوشحال شدم، تعجب هم کردم. و وقتی با او صحبت کردم و از زبان خودش شنیدم که تمایل دارد کلاسش را با همان استاد سخت گیرش، ادامه دهد، زیرا به پیانو عشق دارد، از شدت شادمانی او را در آغوش کشیدم و خدا را بابت این آگاهی ها شکر کردم.
    گرچه لحظه ای حس عذاب وجدان به من دست داد که چرا گاهی او را مجبور به انجام کارهایی می کردم ولی باز هم با توجه به آگاهی های امروزم، خودم را بخشیدم و به خودم یادآوری کردم که هر اتفاقی که افتاده درست بوده، حتی کارهای به ظاهر اشتباه من هم درست بوده اند. زیرا در این تضاد مشترک، هم من و هم فرزند من، مامورانی در زندگی یکدیگر بودیم که همدیگر را رشد دهیم و به تکامل روحانی هم کمک کنیم.
    سپاس از استاد ضیاء عزیز بابت این آگاهی های کاربردی و آرامش بخش

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل سراسر نکته و آگاهیست..ابتدای ان از رهایی مبگه رهایی یک کلمه بیش نیست ولی دنیایی معنی در ان نهفته است
    رهایی از دام آدمای مزاحم
    رهایی از قید و بندهای دست و پاگیر
    رهایی از ملاحظه کاریهای بی مورد
    رهایی از هر آنچه غیر عشق و آرامش هست
    من با الهام گرفتن از این فایل از خیلی جیزا خودمو رها کردم و اکنون احساس ارزشمندی توام با آرامش درون دارم و این حال خوب را با دنیایی عوض نمیکنم 🌷
    آواخر فایل از حس گرایی صحبت میشه همون حسی که از درون قلبت بالا میاد و فقط خودت اونو میفهمی همون احساسی که بعد از یک مراقبه بتو دست میده و میخوای سبکبال پر بکشی به هر جا دلت خواست و به همه بگویی که حالم عالیست و یکپارچه عشقم
    من به احساس درونم توجه کردم و بالاخره یک تابو را شکستم و آزاد و رها شدم انگار همه دنیا در تسخیر منست و درهای رحمت الهی یکی پس از دیگری برویم گشوده شد خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    اصل گرایی ، حس گرایی ، عملگرایی ،راحت طلبی
    این ۴ مورد ، اصولی هستند برای ساختن یک زندگی زیبا و اتفاقات زندگی ما از راه ساده و از راه راحت به سمتمون می آیند .
    منطق ما همان باورهایی که توسط دیگران در وجود ما شکل گرفته است . و زمانی از این منطق حس خوب و نتیجه خوبی نگرفته ایم پس این منطق یا باور را باید عوض کنیم .
    چه قدر قانون زندگی زیباست . و زمانی بتونی طبق گفته های استاد عزیزتر از جانت فکرت رو کنترل کنی .

    این خیلی مهمه که پای حرفهای و درد و دل های دیگران ننشینیم و با حرفهای انها به نوعی شست و شوی مغزی نشویم .
    و همین شست و شوهای مغز در وجود ما باورها و منطقهای بی اساسی را شکل میدهند که سراسر نتایج و حسهای بد را برای ما به همراه دارند.
    ماندن در مسیر و ثابت قدم بودن و از مسیر خارج نشدن بزرگترین پیکار ونبرد است تا بتوانیم نتایج عالی را بگیریم .
    کاری که بقیه انجام نمیدهند را ما نجام بدهیم بزرگترین موفقیتی است که میتوانیم به دست بیاوریم .
    ابتدای راه چه قدر من از طرف اطرافیانم مسخره میشدم. ولی انقدر به استادم اعتماد داشتم که قابل تصور و باور نیست . و ایشون و اموزشهاشون مثل خون در رگهای من بودند .اگر هم یه زمانهایی کم کار شدم دلیل بر کم شدن اعتمادم نیست دلیل بر کنترل نکردن ذهنم و درست درسهایم را پاس نکردن بوده است .
    ولی الان و همین امروز یک مهمان ناخوانده را به راحتی که حال دلم را بد میکرد با قدرت فکرم و بدون هیچ درگیری و بحثی از خودم دور کردم .
    و خودشون با پای خودشون اومدن و با پای خودشون نه تنها رفتند بلکه یک مهمان دیگری هم که مزاحم بود با خودشون بردند .

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    بله استاد قطعا و حتما با دانستن اصل قانون ،اصل قوانین میتوانیم یه زندگی راحت داشته باشیم و به راحتترین شکل ممکن سلامتی،ثروت و و و و و همه چی را باهم داشته باشیم.سپلس

    ۱۴۰۱-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربون درود بی پایان به مهربان استادم ،🥰.تو این فایل در مورد باور های ذهنی هر کدوم از ما حرف زدین که ما اگر هر کدوم یک باوری داریم بخاطر گذشته واز خانواده ومحیط جامعه به ما رسیده ومغز ما شستشو داده شده ‌‌پس باید روی باور های قدیمی کار کنیم وپاکش کنیم وباور های با ارزش رو جایگزین کنیم ..

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند مهربان
    با سلام و درود
    درمورد یکسری از باورها صحبت کردین اینکه از کودکی واز محیط اطرافیان به مارسیده ونسل به نسل این اشتباهات چرخیده
    وقتی قرار است باوری رو تغییردهیم باید روی خودمان کارکرده خیلی از باورهای غلط رو درذهن از بین برده وبجای آن باورهای درست وسازنده بسازیم و
    مغزمون رو دوباره شستشو داده وداده ها وباورهای عالی رو وارد کنیم
    درمورد ضعف هامون صحبت کردین اینکه خیلی از این ضعف ها ودردها هستن که ریشه مشکلات ومسایل ما در گذشته بودند نباید از این ضعف ها ناراحت یا خشمگین شد چرا که عامل بازدارنده ما در گذشته بودند از آنها درس گرفته و دوباره بازسازی کنیم
    درمورد اقدام کردن صحبت کردین اینکه سعی کنیم درشرایط عادی اقدام کنیم نه شرایط خاص زیرا نیروهای امداد غیبی خودشان را نشان داده وبه ما درمسیر کمک کنند
    ونکته ی اصلی ومهم درس : رها زندگی کنید بگذارید هدایت ها شما رو راهنمایی کنند

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام آفریینده ی عشق و هستی
    سلام ودرود خدمت استادگرامی
    دراین فایل نکات بسیارمهمی رو مطرح فرمودین که توجه به تک تک آنها راه تکامل وهدایت را برای ما روشن وفراهم می کند
    نکته اول اینکه دنبال اصل باشید نه فرعیات خیلی ازما برای اینکه با قوانین آشناشویم وچون برای ماجذاب است دنبال راههای مختلفی ممکن است برویم واین راه اشتباه است
    زیراکسی که می خواهد قوانین رویادبگیرد یک استادانتخاب وراه آن را دنبال نکند چون مطالب یکی ست فقط نوع گفتن هرکس فرق می کند
    واین کار باعث می شود که نیرو وانرژی ما اضافه مصرف شود
    توجه به حس گرایی به حس ها احترام گذاشته آنها روگوش کنیم تاهدایت شویم هرجا حس ماخوب بود یعنی مسیر وهدف مادرست است وهرجا حس بدیانگرانی داشتیم داریم راه رو خطا می رویم
    سوم توجه به عمل گرایی مسیر اصلی وراه مهم که هم استاد به آن چندین بار اشاره کردند وهم پایه اصلی قانون جذب است عمل به حس ها وهدایت هایی که درمسیر ماقراردارند
    اقدام کنیم وبه سمت جلو پیش برویم حتما موفق خواهیم شد
    ونکته ی مهمی که استاد دراین فایل فرمودند دنبال راحت ترین راهها باشیم وقتی باورمان درست باشد به سمت راحتی قدم برداریم ومسیر برایمان شیرین ولذت بخش می شود

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    با درود وفراوان ضمنا عرض تبریک برای سال جدید….مهربان استادم امسال مطمعنم در کنار شما پرواز خواهم کرد ..ممنون ازشما بابت این آگاهی ها…عمل گرایی به من یاد دادین .که کاری میخام انجام بدم وبه بعد واگذار نکنم ..یه سال شد که با شما آشنا شدم ودراین سایت هستم .موقع سال تحویل در دفتر رویاهایم نوشتم تعهد دادم .که اشکالاتی که در سال گذشته داشتم دیگر انجام ندم..

    ۱۴۰۱-۰۱-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    وای استاد چه توانی میخواهد که زمانی قانون و اصل را یاد گرفتیم و از مدار افرادی که هم مدار ما نیستند دور شده اند ولی زمانی به واسطه ارتباط خانوادگی در کنار تو قرار میگیرند خیلی سخته .
    چه دردی است در میان جمع بودن 🌺ولی در گوشه ای آرام نشستن 🌺خیلی باید قوی باشی و دارای ایمان قوی باشی که بتوانی در این شرایط ارام و پر از عشق باشی . نتیجه کار کردنها و آموزشهای ما در میدان عمل نشان داده میشود . و همان اصل سومی که استاد بیان کردند عمل گرایی را باید در رفتارمان نشان دهیم .
    ۱🌺یاد داشتن اصل قانون به ما یاد میدهد که اصل قانون جهان چه گونه است و ۲🌺اصل دوم حسگرایی است که ما با آگاه شدن به اصل حسگرایی و انچه به قلب ما حضور پیدا میکند میتوانیم رهنمودهای خداوند را درک کنیم و نشانه های جهان هستی و لز طریقهای مختلف درک کنیم . و اما اصل اخر که اصل عملگرایی است باید در میدان عمل و در زندگی ان را درک کنیم . و در این اصل است که ما تمام اموخته ها و اموزشهای خود را در میدان عمل نشان میدهیم .

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود استاد ضیا عزیز

    بینهایت خوشحالم که خدا منو به این سمت هدایت کرد تا بتونم دوره راز قوانین را تهیه کنم و چقدرررر مشتاق و خوشحالم که فایلها را دونه دونه گوش کنم و تلاش کنم که بهشون عمل کنم….حالا که شما پس از طی کردن این مسیر دارید چکیده آموخته هاتون را به ما آموزش میدهید …خدا را شکر میکنم و خوشحالم.
    چه حالب بیان کردین مطالب را: اصل گرایی واقعا جای تامل داره ….
    حس گرایی نکته بعدی بود و عالی بود ،دقیقا هیچوقت حس هامون به بیراهه نمیبره ما را….عاااالی
    نکته بعدی: عمل گرایی که اصلی ترین هر کاری است ….بسم الله شروع کن….عمل کن….و خود همین عملگرایی هم یه جورایی مرتبط به همون حس گرایی است …همون ندای درون همون صدای قلب….همون حاموش کردن ذهن…..ساکت سکوت هیسسس

    استاد سپاسگزارم🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    شبتون پرستاره .سلام وخدا قوت .افکار سمی گذشته ما چقدر روی حالت. روحی من اثر میزاره یه آدم همیشه عصبی ومریض وپرخاشگر وحتی وسواس فکری میگیریم .چند روز پیش ماجرایی جالب پیش آمد که من رفتم روستا پدر بزرگ مو آوردم وحتی حس قلبم بود که رفتم واون سیل پیش آمد خدا خواست ببرم نجاتشون بدم .وتو راه پدر بزرگ از داخل روستا بعدی که رد شدیم گله ی گوسفندی رد میشدن وما باید صبر میکردیم تا گوسفندان رد بشن از جاده وماحرکت کنیم .ودیدم پدر بزرگ پول درآورد از شیشه به وسط گوسفندان پرت کرد ومن گفتم بابا چرا این کار رو کردی ..گفت این از قدیم میگن از وسط گله گوسفند حتما باید صدقه بدی ومن خنده ام گرفته بود این چه اعتقادی که دارین آخه اون پول بندازی تو جاده به چه درد میخوره باید بدی آدم نیازمند صدقه نه اینکه وسط گله بندازی وناراحت شد من می‌دونم یا تو من سکوت کردم تا وقتی به شهر رسیدم فکر و مشغول بود چقدر ما تو نادونی زندگی میکنیم وچقدر باور های غلط بزرگ مون به ما گفتن که اگه پول پرت کنی وسط گوسفندان بلا ازت دور میشه ..وچقدر باید تو گمراهی زندگی کنیم .خدا رو شاکرم که از این خواب غفلت بیدار شدم .خدا رو شاکرم استاد چشمهایم .گوش هایم‌.دهانم ..همه رو روزه کردم به قول معروف الکی کسی. رو قضاوت نکنم .این یعنی خیلی مدیون حرف های شما هستم ..

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    استاد عزیزم هر انچه از تجربه ها و زندگی جدیدم با این سایت بگویم کم است . من وارد دنیایی عالی از زندگی و عشق و مرام و مهربانی شده ام .
    خیلی جاها من را ترد کردند و مورد تمسخر و سرزنش و … قرار گرفتم و بر این وادی امر یاد گرفتم که تنها راه ادامه دادن به مسیرم سکوت همراه با مهربانی و عشق است .
    چون دنیای انها با دنیای من زمین تا آسمان فرق دارد و نه تنها تلاش برای ثابت کردن خودت به انها اشتباه محض است بلکه وارد کردن و آشنا کردنشان به این مسیر هم خطای محض است .
    بله فرمایش شما کاملا درست است بعد از یاد گرفتن قانون که همان اصلگرایی است نوبت حسگرایی میرسد که هر کسی در مسیر زندگی اش با توجه به شرایطش حسها و الهاماتش متفاوت است و زمانی حس عمیقی به انجام کاری در وجودمان شکل گرفت نوبت به عمل گرایی و وارد عمل شدن میخواهد .
    که اگر وارد این قسمت عمل کردن شدیم میتوانیم بگوییم حسی که به درون قلب ما افتاده است درست بوده است و نهایت امر شاگرد ممتاز و نمونه این مسیر و سایت بوده ایم و اصول و قانون را درست اموخته ایم .
    🌹🌹🌹♥️♥️♥️

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود ..خدا قوت استاد عزیزم .وقتی حس من به میگه کاری انجام بدم ومن همون عمل گرا باشم وانجام بدم خداوندواقعا راه می‌گشاید ..ومن به راحت به خواسته ام میرسم .دیشب زن برادر من با اون همه هنر که بلده وانواع هرکاری بگی از کیک و شیرینی وتا عروسک و…می‌گفت دوستم داری یه کاری داشته باشم .بهش گفتم چرا کاری این همه هنر بلدی شروع نمیکنی گفت حالا دیر نمیشه ..من بهش گفتم همش واگذار می‌کنی به بعد وبا این طرز فکر جلو بری هیچ وقت به جایی نمیرسی ..من شخصا اگه این همه هنر بلد بودم بلافاصله اقدام میکردم وانجام میدادم ..ومطعنم با کلی استقبال روبرو میشم وکلی درآمد میتونم برای خودم داشته باشم ..باید باور کنیم ما میتونیم به همه چیز برسیم .فقط وقتی خداوند فکری تو سرمون میندازه باید شروع کنیم وفقط به جلو واینده نگاه کنیم وریسک پذیر باشیم ..

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود بر آفریننده عشق ❤

    استاد عزیزم شما واقعا چکیده تمام قانون و زندگی و لذت و عشق و هستی رو به ما با بیان بسیار ساده ای بیان میکنید .
    ای کاش همانگونه کتاب ریاضی و علم ریاضی در دنیا تدریس میشد در تمام مدارس دنیا این کرسی درس هم جایگاه والا و بالایی را برایش میگذاشتند .

    استاد خیلی این فایل پر از قانون و اصول و نکته های کلیدی بود .
    ❤❤❤❤

    سه اصل : اصل گرایی . حس گرایی و عملگرایی راز درست زندگی کردن است .

    نکته و گام اول اصلگرایی و تمرکز روی اصل و قانون تغییر ناپذیر پر جاذبه کاینات است و هر چه رها تر و آزاد تر باشیم و زنجیرها و قفل های زندگی و باورهای درونی زندگی را باز کنیم آزادتر و رهاتر میتوانیم در گام دوم که حس گرایی است وارد شویم.

    ❤استاد شما شایسته بهترین پاداشهای الهی هستید❤

    چه قدر زیبا و آسان و شیوا بیان کردید . این فایل درست هم زمینه بافایلهای ۴ و ۵ و ۶ کتاب چهار میثاق این سایت است .

    رفتار ما از زمانی که متولد میشویم به واسطه مورد توجه قرار گرفتن پدر و مادرمان طبق باورهای آنها شکل گرفته ایم و برای راضی کردن اطرافیان و دیگران است که زندگی میکنیم و این با آن چیزی که خود واقعی مااست در تضاد است به خاطر همین موضوع است که ما دچار افسردگی و مشکلات روحی میشویم چون آن خود واقعی ما به واسطه قانونهای جامعه و محیطی که درآن رشد کرده ایم و بزرگ شدیم شکل گرفته در صورتی هیچ شباهتی با خود واقعی ما ندارد .
    در این قسمت از فایل ما با هر چه برایمان محدودیت و شکست و روابط بد ایجاد کرده است و به درد نمیخورد باید آنها را عوض کنیم تا به واسطه این تغییرات بتوانیم قفلها و زنجیرهایی که مانع از حرکت ما برای رسیدن به آرامش و آسایش زندگیمان میشود گام بر داریم .
    خوب حالا کدام دیدگاها و باورها را باید عوض کنیم و کدام را نه؟
    اینجا باید نگاه کنیم که از کدام دیدگاه و باوری که ما در زندگی داشته ایم نتیجه خوب گرفته ایم یا خیر .
    و در صدد تغییر همان باور و دیدگاهی که به نتیجه خوب نرسیده ایم برخیزیم .
    با فرار کردن از بعضی مسایل و کنار گذاشتن بعضی آدمها مسئله زندگی و مشکل ما حل نمیشود بلکه باید صورت مسئله را حل کنیم نه اینکه آن را پاک کنیم .
    و با این کار ما در جهت و هم مدار با قانون هستی در جهت حل شدن آن مسیله پیش میرویم و خداوند نیز برای ما نشانه ها و هدایتهایش را یکی یکی نشانمان میدهد و ما آگاهانه این نشانه ها را دریافت میکنیم و یکی پس از دیگری به طرف ما میآید و یواش یواش مشکل و مسیله ما حل میشود .
    و با توجه به حس ها و نداهای قلبیمان است که قطعا برنده میشویم .

    برای آزادی و رهایی باید زنجیرهای زندگی و چارچوبهای ذهنی را حل کنیم تا به آزادی و رهایی طعم خوشمزه زندگی برسیم .

    انسانهایی که منظم و قانونمدار هستند با این موضوع به سختی میتوانند کنار بیایند نمونه این انسانها مادر خودم من است که همیشه طبق یک روال عادی زندگی کرده است و الان یاد یک موضوع خیلی ساده افتادم .

    مادر من خیلی قانون مدار است و به هیچ نحوی حاضر به تغییر دادن سبک آشپزی اش نیست و همان اصولی که از قدیم انجام میداد را انجام میدهد و همیشه نتیجه یکسانی را میگیرد .بر عکس من که اول چاشنی غذا را با حس و حواس پنجگانه ام میسنجم و به نوعی نگاه میکنم که با کم و زیاد کردن کدام ماده غذایی قرمه سبزی ام خوشمزه تر میشود و عجیب این اتفاق میافتد و همه شیفته آن قرمه سبزی میشوند .

    اینجا تفاوت من با مادر در رهایی و آزادیه ماست که او خود را به باورهای اشپزی که از قبل داشته قفل و زنجیر کرده است و حتی با دیدن قرمه سبزی خوشمزه تر حاضر به باز کردن آن زنجیرها نیست ولی من برعکس او آزادانه و رها در جهت نتیجه عالی گرفتن هر باوری و قانونی را حذف و اضافه میکنم و نتیجه اش لذت بردن از خوردن قرمه سبزی خوشمزه و دلچسب و پُر از عشقم است .
    نکته ای که برای تهیه یک قرمه سبزی خوب نیاز است تا از باورهای قبلی دل بکنی و آنها را رها کنی اول داشتن شجاعت و جسارت در دست کاری کردن دستور آشپزی است . دوم اجازه دادن ظهور کردن حسهای درونی و پنجگانه مان است سوم قربانی کردن وقت و مواد غذایی چهارم هزینه کردن پنجم پشتکار و عمل کردن است که در نهایت نتیجه ای متفاوت و خوشمزه تر از بقیه را به وجود می آورد .

    برای به جریان انداختن پتانسیل درونیمان بدون استفاده از پشتگرمی و تکیه گاه است که منجر به اقدام و عمل میشود .و به نوعی فقط رو به جلو حرکت میکنیم .

    اینجا چیزی که به ذهن میرسد رهایی و آزادی و مالک یکدیگر نبودن ما انسانها پیش میاید به نوعی ما در نقش پدر و مادر و فرزند و خواهر و برادر فقط در این قطار زندگی، چند صباحی همسفر هم هستیم و اگر این اصل زیبا را رعایت کنیم خیلی از دغدغه ها و وابستگی های ما که ناشی از باورهای غلط و قدیمی و جا افتاده ماست حل میشود .

    وقتی یکدیگر را آزاد کنیم هر کدام رهاتر و آزادتر میتوانیم با تمرکز روی اصل و حسهای خودمان عاشقانه تر زندگی کنیم و از ظهور عشقهای درونی ماست که در کنار یکدیگر زندگی ما هر چه عاشقانه تر و زیباتر میشود.

    ۱۴۰۰-۰۶-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    وبا سلام دوباره ..استاد در مورد سه اصل قانون ..بله دقیقا من خودم به ندای قلبم گوش میدم وفکر های تو سرم دیگه الان کار ندارم ..ومورد حس گرایی هم همین طور چون حس میکنم الان این کار باید انجام بدم والان انجام میدم وله بعدش فکر نمیکنم چی میخاد بشه.واما در مورد عمل گرایی .که باید وقتی وحس وقلبت میگه انجام بده وباید عمل کرد و انجام داد ومن الان لذت میبرم چون فوری بهش عمل میکنم فوری این کار رو میکنم .وخداوند در کنارم هست چکار رو به نحو احسنت انجام میده وموقعبت ها رو مناسب می‌کنه .واز این بابت سپاسگزارم که وقتی خداوند هلم میده من مقاومت نمیکنم واون کار انجام میدم ..وبه فردا وبعد واگذار نمیکنم .و همیشه تو ۹۰درصد موفق میشم چه الان به قانون آشنا شدم چون قبل که نمدونستم وکاری تو دلم میفتاد بلافاصله انجام میدادم .وموفق میشم ..استاد بابت راهنمایی خوبتون سپاسگزارم

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام استاد عزیزم جمعه تون گلباران ‌..خاطرات زندگی تون .خیلی شبیح زندگی خانواده ام هست ..مخصوصا باور که زود سرما میخورین ضعیف بودنتون در مقابل ویروس من همین طورم استاد همیشه ۱۲ماه سال ۱۰ماه سرماخورده میشم .چون از اول مادرم تو ذهنم انباشته که من همیشه سرما میخورم واز بچگی این باور غلط باور کردم …ومیخام این باور غلط پاک کنم از ذهنم ..حق با شماست زندگی الان خودم آرزوی چندسال پیش خودم بود وارزو داشتم به این زندگی کوچیک فعلا دارم برسم ….اون زمان درخواست دادم بهش رسیدم ولی الان میبینم قانع نیستم .باید برم بالاتر وزندگی خیلی بزرگترین بسازم چون لیاقتش دارم .واین قبول دارم حرف اونو چون خودم سه سال چند استاد دنبال میکردم وچون تمرکز رو چند تا استاد داشتم اصلا هیچی نمی فهمیدم والان که اینجام دیگه فقط اینجام بقیه رو پاک کردم وفقط حرف شما رو میفهمم…واگاهی بیشتر میشه چوب به اشتباهاتم میبرم ..

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام استاد من امروز اولین فایل گوش کردم اول از همه دفتر مون برداشتم وله خودم قول دادم تا آخر تا هرجا که باشه وچقدر طول بکشه .ادامه بدم تا واقعا آدم دیگه بشم ..واین مطلب اصل گرایی .حس گرایی و عمل گرایی برام آموزنده بود چون فهمیدم اول از همه این حرف ونکات برام مهم باشه وقتی گوش میدم هر حسی بهم الهام شد عمل کنم وایمان داشته باشم که همه چیز همون میشه که میخام ..بدون اینکه به حرف بقیه جهت بدم وبزارم گذشته که آنقدر آزارم داد اون فکر های احمقانه رو به یادم بیاره ..استاد بهترین هستین وچقدر حرف زدنتون رو دوست دارم چون با تمام وجود حسش میکنم وباورش کردم و حتما با ایمان قوی تا اخرش هرچقدر باشه پایه پای شما خواهم آمد ..درود بر شما

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان

    ما برای رسیدن به هدف و ارمانهایی که درون خود داریم باید قانون رسیدن به ان را یاد داشته باشیم .

    قانون رسبدن به هدف ، رهایی و ازاد کردن خود است ، از هر چه باعث دلبستگی و تعلق خاطر ما میشود چون باید حسی که نیاز به پریدن را در وجود ما ایجاد میکند تمام و کمال در اختیار ما باشد .

    یک پرنده برای پرواز کردن هیچ گاه نمیتواند فرزندان خود را روی بالهای خود سوار کند بلکه شیوه درست پریدن را به صورت خیلی ساده و تجربی اموزش میدهد و هیچ نیازی به فرمول های خاصی ندارد .

    درست مانند ما شاگردان استاد ضیاء که به واسطه ان حس نیاز در درونمان شیوه پریدن را از استاد با شیوه بسیار روان و ساده ایشان ، با گوش دادن به فایلها و صحبتهای استاد یاد میگیریم .

    همه ما قادر به پرواز کردن نیستیم چون خیلی از ما انسانها ، به واسطه ان اعتقادات و باورهای گذشته مان خیلی راحت در حال گذر اندن زندگیمان هستیم ‌.

    ولی عده ای ما انسانها شرایط زندگی جوابگو خواسته هایشان نمیباشد و احساس رضایت از شرایط را ندارند .پس به واسطه ان حس نداشتن رضایت به دنبال استاد راه میافتند .

    در این میان باید سه اصل ۱_تمرکز ۲_ تکرار و ۳ _عمل کردن
    را انجام دهیم .

    درست مانند حس راحت طلبی استاد که به دلیل گوش دادن به ان حس شرایط محیط کارشان را جوری محیا کردند که برای براورده کردن نیازهای کوچکی چون سرما و گرما نیاز به ترک کردن محل کارشان نبودند و این خود باعث پیشرفت استاد در زمینه لوازم التحریر شد ‌.

    و قانون جالبی که اینجا پیاده شده است استاد درجهت براورده کردن ان حس راحت طلبی اقدام کردند و سپس پیشرفت کاری بوجود امد .بر عکس خیلی ها که حس درونی خود را سرکوب میکنند و یا فرار میکنند که در واقع نه تنها ان مشکل و حس حل نمیشود بلکه اثرات بدی راهم برایمان ایجاد میکد .

    قانون دیگری که حاکم است زمانی که ما باید کلیه تعلقات و وابستگی های خود را مانند ان پرنده مادر (استاد)رها کنیم تا بتوانیم رو به جلو قدم برداریم .
    و اینجاست که تمام پتانسیل خود را متمرکز میکنیم روی هدف و یواش یواش فکر و حس و رفتارمان در جهت هدف شروع به عمل کردن و اقدام میکنند .

    حال اینجا حس نیاز به اگاه بودن قانون بوجود میاید که باید چه کارهایی و رفتارهایی را انجام دهیم تا خداوند و نیروهای غیبی کمکمان کنند . دقیقا تنها کاری که باید انجام دهیم گوش دادن به حسهای درونیمان است .

    نکته و قانون زیبایی که اینجا بوجود میاید استاد اگر فرار میکردند و در جهت براورده کردن ان حس راحت طلبی اقدام نمیکردند مجبور به ترک مغازه میشدند برای انکه نیازهای ابتدایشان را براورده کنند . که نتیجه کار منجر به این میشد که مغازه بسته باشد و پیشرفت کاری حاصل نمیشد و پول و ثروت به طرف استاد نمیامد و هزاران اتفاق و موفقیتهای دیگر برایشانبوجود نمیامد .

    پس به حسهایمان جواب مثبت دهیم .
    همان حس نیازی که با سایت و استاد در زندگی شخصیمان پیدا کردیم . و مانند استاد برایش هزینه کنیم فایل تهیه کنیم وقت بگزاریم تا نتایج عالی و موفقیتهای بی نظیری برایمان ایجاد شود .

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام استاد وقت بخیر
    فایل بسیارزیبا وآموزنده ای بود . سه نکته مهم رو مطرح کردین ۱- اصل گرایی ۲- توجه به حس ها ۳- ونکته ی مهم آن عمل کردن
    واینکه واقعا به تمریناتی که گفتین اهمیت بدهیم اول کامنت گذاشتن که فوق العاده مهم ست چون باعث توجه بیشترمیشود دو تکرار مرتب فایل ها وسوم مساله ها رو حل کنیم نه رها به حال خود
    واینکه واقعا درحوزه های دیگر سرک نکشیم من خودم به کانالها و مطالب دیگر خیلی اهمیت میدادم واین باعث سردرگمی و خستگی میشد ولی الان تمامی توجهم بروی مطالب شماست چون بیانتون کاملا شفاف وساده ست
    ممنون برای فایل های زیباتون

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    درود بر استاد عزیز وقتتون بخیر و خوشی .فوق العاده بود به خودم قول دادم که تمام نکات و آموزشها رو با جان دل گوش بدم تمرین کنم و تمرکزم رو بزارم روی اصل تا زندگی راحت تری رو برای خودم بسازم و عمل کنم به چیزهایی که یاد میگیرم و با تمام وجود رو باورهام کار کنم و خلق کنم زندگی که دوست دارم تا برسم به خواستهام به کمک شما و در پناه خالق عشق❤

    ۱۴۰۰-۰۱-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی ، اولین فایل از این دوره رو گوش کردم طبق معمول ، تاثیر گزار بودجاییکه تمرکز روی یک کانال را توصیه کردید کاملا قبول دارم و تجربه کردم که سخنان دیگران در ذهن و قلب نفود نمی کنند و بیشتر دچار سر در گمی و تراکم افکار مختلف در مغزمون میشه و نتیجه ارزنده ای نداره … مطلب دوم حس گرایی رو تجربه کردم چون یکسال قبل با پیشنهاد یه دوست یک دستگاه اسپپلیت ظرف چنددقیقه خریدم در حالیکه اصلا بهش نیاز نداشتم فوری و بی محاسبه با تبعیت از حسم تلفنی خریدم چند دقیقه بعدش زیر پارکینگ خونه ام بود و همون زیر پارکینگ کارت کشیدم امروز متوجه شدم قیمتش چندین برابر شده و خریدار آماده است اینه نتیجه توجه به حس 👍 در خصوص عملگرایی تمریناتی رو شروع کردم ونتایج خوبی هم گرفته ام👍از لحاظ راحتی ، من راحت ترین کار رو بدون روبرو شدن یا در گیری با هیچکس انتخاب کرده ام و راضی ام👍بله گاهی لازمه بر خلاف عقیده دیگران پلهای پشت سر را خراب کرد و هرگز تفکر به عقب برگشتن را نکرد و بسوی هدف مصمم حرکت کرد👍 در جمع حالم خوبه و باور دارم داخل این کانال به هر چه میخوام میرسم . سپاس از شما🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۱-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود و خدا قوت به استاد دلها
    سپاس بابت تهیه این فایل بسیار آموزنده
    راستش با گوش دادن به این فایل، که اولین فایل دوره راز قوانین زندگی بود، ناخودآگاه به یاد اولین فایل دوره راه رسیدن به رویاها، افتادم که وقتی آن را برای اولین بار گوش کردم، با خودم عهد بستم که ذهنم را از هر آنچه که در گذشته( که بسیاری از آنها بلا استفاده و یا حتی مضر بودند) پر شده بود، خالی کنم تا از خودم، یک خودِ جدید بسازم که به این خودِ جدید افتخار کنم و دوستش داشته باشم و این خودِ جدید، آن قدر توانمند باشد که بتواند خالق لحظه به لحظه زندگی اش باشد و خدا را سپاسگزارم که تا حد زیادی به هدفم رسیدم و الان هم با شنیدن این فایل، همان انگیزه و حتی قوی تر در من فعال شد تا با آگاهی های این دوره، بهتر از قبل لحظه هایم را بیافرینم و از آنها لذت ببرم و در این مسیر زیبا، به دیگران هم کمک کنم تا آنها هم در صورتیکه خواستار زندگی زیباتر هستند، از لذت آن، بی بهره نمانند.
    مطالبی که در این فایل گفته شد، همگی ارزشمند بودند، بخصوص مسائلی که درباره اصل گرایی، حس گرایی، عمل گرایی و راحت طلبی گفته شد و مورد دیگری که برای من بسیار آموزنده بود که البته برخلاف باور عموم است، باور ” پل پشت سر را خراب کردن” است که نگاه متفاوت شما به این باور، باعث ایجاد قدرت و انگیزه برای پیروزی و دستیابی به موفقیت در انسان می شود.
    سپاس از شما بابت این فایل پر از انگیزه و حال خوب.
    مطمئنم همه دوستان شرکت کننده در این دوره، با آگاهی و عمل کردن به صحبت های شما، به زودی نتایج فوق العاده ای خلق خواهند کرد که نگاه خیره کننده اطرافیان را به سمت خود، احساس خواهند کرد.

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سوده حیدر

    خدای مهربانم بسیار بسیار سپاسگزارم که شرایط شرکت در این دوره را به بهترین شکل برایم فراهم کرد🙏 استاد گرامی سپاس از شما بابت تهیه این دوره ارزشمند، بابت انرژی و عشقی که برای تهیه هر فایل می‌گذارید 🙏 مثل همیشه این جلسه هم پر از نکات ارزشمند و کلیدی بود و با صحبت های شما شور و اشتیاق وصف ناپذیری در من به وجود آمد و با تمام قدرتم عهد بستم که در تمام این مسیر پا به پای آموزش های شما قدم بردارم تا به امید خدا و با کمک شما به آرامش و خشنودی از زندگی و جایگاهی که آرزوی آن را دارم برسم. یک دنیا سپاس🙏🙏🌺

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری