سبد خرید

راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۸

امتیازدهی 5.00 از 5 در 31 امتیازدهی مشتری
(31 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

31 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۸

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

13 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    باز هم تکامل و ادامه بحث جلسه قبل و مثالهای قابل درک استادمون …
    در قسمت اول در مورد پرهیز از حواشی و اینکه بخواهیم ریشه یابی کنیم اونم در مواردی که اصلا ضرورت ندارد ، صحبت شده است .
    بهترین الگوی ما طبیعت خداوند هست که بدون هیچ نقصی همه چیز بدقت خودش انجام میشود و در مورد پروانه یا فرزند انسان ، اگر به امر مهم تکامل و رشد تدریجی دقت و عمل نشود هرگز اون فرزند با پروانه به ثمر نخواهد رسید و هر گونه دخالت و دستکاری در روند آسیبهای جبران نا پذیری ببار خواهد آورد.
    صبرو حوصله و عجله نکردن و پای بندِ طی دوره تکامل بودن نتایج عالی برایمان به ارمغان خداهد آورد.
    سپاسگزارم 🙏🙏🙏💗💗💗

    ۱۴۰۲-۰۵-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    ادامه مطلب زیر :

    ۳.و آگاهی دیگه اینکه باید بطور صددرصد مسئولیت خانواده و فرزندم رو رها کنم تا آنها هم دوره تکامل خود رو پشت سر بگذارند و به رشد و آگاهی برسند!!!

    و اون خدایی که خودش خالق ما انسان‌هاست ، خودش بهترین ها رو بریمان رقم میزند به شرط آنکه ما دخالت نکنیم👉🚫

    ((( گر نگه دار من آنست که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد)))

    استاد عزیزم سپاسگزارم فوق‌العاده درس و آگاهی داشت🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    ادامه مطلب زیر: (( عذرخواهی میکنم چون نت ضعیفه دیدگاه رو باید تیکه تیکه بفرستم))🙏

    ۲.ودرس دیگه ای که گرفتم (((و قبلاً هم درسشو گرفتم و هم انجام دادم)))به محض اینکه در این مسیر زیبا قدم گذاشتم وتصمیم گرفتم که سلامتی ام رو بدست بیارم ، اولین کاری که کردم تمام داروهام رو از خونه بیرون انداختم ، حتی یه دونه دارو هم در منزل نذاشتم و با این کار به جهان پیام دادم که تا پایان عمرم در سلامتی صددرصد بسر خواهم برد👍👍💪
    ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    به نام خالق عشق و زیبایی 🌺
    درود فراوان بر استاد بزرگوارم و دوستان عزیزم🙏🌺
    خداروشکر که در این مسیر زیبا درحال رشد و تکامل هستیم ، داریم یاد می‌گیریم که الگوی ما در زندگی باید طبیعت باشد آن هم طبیعتی که اینقدر برای ما درس و آگاهی دارد👉 قبلاً به خاطر عدم آگاهی فقط برای تفریح و گذراندن زمان به طبیعت می‌رفتم بدون اینکه لحظه‌ای به آن فکر کنم ولی الان با تمام وجود در طبیعت هستم از آن درس می‌گیرم🍀 صبر کردن را یاد می‌گیرم 🍀یاد می‌گیرم باید ایمان قوی داشته باشم و همه چیز را بسپارم به نیروی هدایتگر 🍀یاد می‌گیرم باید دوره تکامل را پشت سر بگذارم🍀
    ۱.درس جالب و فوق‌العاده ای که از کرم گرفتم این بود که اولین کاری که کرد لانه اش رو خورد و از بین بردوبا این کارش به جهان هستی پیام داد که راه برگشتی وجود ندارد و فقط و فقط بایدددددددد به جلو حرکت کرد👉🤔 ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق جهان هستی 🌺
    بزرگترین معلم برای ما طبیعت است طبیعتی که همه چیز در آن طبیعی هست ما انسان هم جز طبیعت هستیم اما عقلمان بر خلاف طبیعت عمل می‌کند و خیلی چیزارو غیرطبیعی جلوه می‌دهد در صورتیکه سلامتی یک امر طبیعیه،ثروت طبیعیه و خلاف این ها غیرطبیعیه،عمری سفر میکردم به دل طبیعت اما هیچ درسی از طبیعت نگرفتم هیچ تفکری نکردم در دل طبیعت!!!
    خوشحالم که این مسیر زیبا بهم زیبا زندگی کردن رو نشون میده،بهمون میگه که باید طبیعی زندگی کنیم طبیعی رشد کنیم چقدر قشنگه درک دوره تکامل اون هم با دیدن دوره رشد و تکامل پروانه🙂
    موقعی که خواستم برم خدمت سربازی با فکر کردن به اینکه هووووو یعنی من باید دو ساااال خدمت کنم!!!! روحیمو از دست میدادم بالاخره یک دوره ای بود که بایستی طی میشد خدمتم که تموم شد خیلیا میگفتن چه زود تموم کردی خدمت رو،نکتش اینجاست که اون افراد دوره تکامل رو ندیدن و فقط پایانش رو دیدن قطعا با درک دوره تکامل برای رسیدن به هر خواسته ای حال و احساسمون خوب هست چرا مطمئنیم به خواستمون می‌رسیم و چقدر قشنگ و پر از آگاهیه اونجایی که کرم وقتی متولد میشه اولین کاری که میکنه از لونه خودش تغذیه میکنه و اونو از بین میبره در واقع پل پشت سرشو خراب می‌کنه چون دیگه قرار برگرده،راستی چقدر از پل های پیشرفت گذشتیم دوباره بخاطر بی ایمانی از همون پل برگشتیم سر جای اولمون؟!
    در واقع خیلی وقتا با رفتارمون پل های پشت سرمون رو خراب میکنیم مثل این که برای رسیدن به سلامتی،دارو رو از زندگی حذف میکنیم و از اونجا به بعد به سلامتی توجه میکنیم همین رفتار برای جهان هستی یک پیام داره که من میخواهم تا پایان عمر روح،روان و جسم سالمی داشته باشم در واقع ما به رفتارمون با جهان هستی حرف میزنیم به لطف این مسیر زیبا مراقب رفتارم هستم تا پیام های زیبایی برای جهان هستی ارسال کنم پیام هایی که سراسر از عشق،نور،آگاهی،بخشش،سلامتی،ثروت هستن😍

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده غریبی

    بنام خدای عشق و آگاهی
    درود و خدا قوت خدمت استاد بزرگوار
    تکامل راز نهفته ای که در وجود همه ی ما مخلوقات خداوند پنهان است و فقط با کمک این نیرو و‌ قانون می‌توانیم قدم برداریم برای رشد و پروش استعداد های ذاتی درونی خودمان…نمیدونم چی باعث شده ما اینقدر نبست به طبیعت و‌قوانین حاکم بر جهان هستی بی توجه باشیم ولی یقینا که عامل تمام مسئله های زندگیمون همین عدم توجه به قوانین هست خوشحالم که قدم به قدم با گوش دادن این فایل ها در حال یادگیری قوانین جهان هستی هستم و مطمعنا با یادگیری و توجه به این قوانین میتونم قدرتی پیدا کنم در جهت رشد و‌پرورش استعداد های ذاتی وجودم
    تکامل از دیدگاه من یعنی سعی در کامل شدن و نهایت رشد رو در هر مرحله ای از زندگی کردن من الان که به گذشته خودم فکر میکنم متوجه میشم تا به رشد و‌تعالی خودم در هر مرحله ای دست پیدا نکردم وارد مرحله بعدی از زندگی خودم نشدم به راستی که تمام ذرات موجود در جهان هستی از این قوانین به درستی پیروی می‌کنند خدا رو سپاس میگم بخاطر آرامشی که از یاد گرفتن این قوانین بدست آوردم دیگه نگران چیزی نیستم توی‌زندگیم چون میدونم فقط باید وظیفه خودمو به درستی و‌در حد توانم خوب و کامل انجام بدم و قوانین جهان هستی خود بخود منو به سوی موفقیت و رشد می‌رسانند…خدای خوبم هزاران بار سپاس

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود به استاد عشق و آگاهی
    چه زیباست دوره تکامل یک درس بزرگ، صبر، صبر و صبر البته صبر در کنار آگاهی میتواند شاه کلید ورود به دنیای آرامش است.چه زیباست که ما باید صبور باشیم آگاه باشیم تا بتوانیم دوره تکامل خود و فرزندانمان را سپری کنیم.مادری بودم که فکر میکردم باید من تربیت فرزندم را به عهده بگیرم مسئولیت او را من بپذیرم اما اکنون متوجه شدم که من هیچ نقشی در زندگی فرزندم ندارم اگر من دخالت کنم من کنترل کنم در حقیقت باعث سقوط او میشوم باید رها کنم و بسپارم به آفریدگار، او که او از همه مهربانتر است و مسیر الهی برای فرزندم تدارک دیده است و فرزند من باید با گذراندن این دوران و فراز و فرود هایی که خود تجربه کند این مسیر را بپیماید.چه زیبا و آرام بخش است اکنون دست روی دست می گزارم تا فرزندم به آنچه که در انتظارش است دست یابد.و نیز خود در آرامش کامل فرو میروم و در انتظار سپری شدن سیر تکاملم هستم نه از اشتباهات ناراحت میشوم و نه از هیچ یک از انسان هایی که در مسیر من قرار میگیرند زیرا اینها مانند آن پیله و فشار آن پیله مرا به پرواز در می آورند همانند یک پروانه…عاشقتم خدای زیبایی ها…

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام آفریدگار عشق و آگاهی
    درود بر استاد زیاد بزرگوار
    ابتدای این فایل در مورد حواشی هست و اصولاً ما از ابتدای شرکت در دوره های استاد به این نتیجه رسیده ایم که باید حواشی را کنار بگذاریم و ذهن خود را خالی کنیم که بتوانیم روی موضوعات مهم تر ، تمرکز کنیم
    در مورد این فایل برداشت من این بود که حرکات پروانه مادر نشانگر ایمان قوی او به یک نیروی هدایتگر و یک انرژی قدرتمند است به همین دلیل وظایف خود را به درستی انجام داد و تخم را در جای مناسبی قرار داد و سپس از تخم دور شد و رفت دنبال تفریحات خودش زیرا ایمان کامل داشت که کرم مراحل تکامل خود را طی خواهد کرد👍
    کرم ابتدا پوسته اطراف خود را شکست اونم از طریق اصولی و روند طبیعی برخلاف ما انسان ها که گاهی شعور و منطق و عقل را در بعضی امور دخالت می دهیم و کار را از آنچه که هست سخت تر میکنیم
    تخم بعد از اینکه شکسته شد کرم داخل اون شروع به خوردن پوست خود می کند که قطعاً حاوی مواد مغذی و مفید برای تغدیه و رشد او هست و سپس بدون ترس از سقوط شروع به خوردن برگ زیر پای خودش میکند زیر برگ خالی است و او بدون هیچ واهمه ای زیر پای خود را خالی میکند زیرا می داند که زمانی که برگ تمام شد او دیگر نیازی به تکیه گاه ندارد و می تواند پرواز کند👌
    ما انسان ها هیچ وقت فرزندانمان را به خودشان واگذار نمی‌کنیم و همواره به عنوان یک عقل کُل می‌خواهیم در همه امور آنها دخالت کنیم و این کار کاملاً بیخود بوده و نتیجه ای نخواهد داشت بنابراین در همه امور باید به خدای بزرگ و قدرتمند تکیه کنیم و بپذیریم که هم خودمون و هم فرزندانمان طرح الهی مستقلی داریم و اونا خودشون مسیر زندگی خود را پیدا می کنند و آینده خودشون رو می سازد 💪
    بنابراین فقط ایمان قوی و توکل به خداوند کارساز هست با تشکر از این فایل آموزنده🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    با عذر خواهی از اینکه کامنتم دو قسمت شد:

    مورد دیگری که در فایل بیان شد درباره تربیت فرزند بود و اینکه ما والدین باید اجازه دهیم که فرزندانمان سعی و خطا کنند و نباید در مراحل رشد آنها دخالت کنیم. شاید در نگاه اول، پذیرش این موضوع مشکل به نظر برسد ولی با توجه به فایل ۹ دوره سلامتی، فرزندان ما، در واقع انسانهایی مستقل از ما هستند که طرح الهی متفاوتی از ما دارند که این طرح الهی را باید خودشان، توسط روح آگاهشان پیدا کنند و در جهت آن گام بردارند و بنابراین والدین نمی توانند نقشی در جهت هدایت فرزندانشان داشته باشند، البته می توانند با به اصطلاح راهنمایی های عقلانی و دلسوزانه خود، رسیدن به طرح الهی فرزندانشان را به تعویق بیندازند و یا در آن اختلال ایجاد کنند!!!
    از طرف دیگر باز هم طبق همان فایل ۹ دوره معجزه سلامتی، همه ما در این جهان یک روح آگاه هستیم و رابطه ی ما با یکدیگر فقط جنبه ی اسم گذاری دارد و بس! یعنی من یک روح آگاه را فرزند و او هم مرا مادر خطاب می کند!
    در واقع روابط شکل گرفته در اطراف ما، واقعیت زندگی ما هستند و نه حقیقتی در جهان هستی! ( طبق فایل چرا حقیقت تلخ است؟)
    آگاهی از این مسائل، آرامش عمیقی به ما می دهد و به ما کمک می کند که بیشتر بتوانیم بدون قضاوت، فقط مشاهده گر باشیم و مطمئن باشیم آنچه که اتفاق می افتد درست است و درست است و درست است🙂

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درووود فراوان بر استاد آگاهی و دیگر دوستان پر انرژی🥀
    واقعا این فایل فوق العاده تکان دهنده بود.
    در ابتدای فایل استاد مجددا اشاره ای به اصل گرایی کردند و من به یاد اتفاقی افتادم که اخیرا برایم افتاده است. اینکه از زمانی که تصمیم گرفتم در کانال تلگرام تحولی عظیم (فرع)، فعالیت نداشته باشم و تمام حواس و انرژی خود را بر روی پیج اینستاگرام تحولی عظیم (اصل) بگذارم، این پیج به طور شگفت انگیزی رشد تصاعدی داشت. در واقع به این دلیل که این پیج، زیر مجموعه ی مجموعه آموزشی استاد ضیاء می باشد، رشد آن برایم مهم بوده و هست. زیرا بسیاری افراد از این طریق با آموزش های استاد ارتباط می گیرند.

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    دوره تکامل ، چه دوره زیبایی است البته زمانی آگاه به این دوره باشیم و بدانیم که این دوره نیاز به صبوری دارد نه اینکه شرایط را تحمل کنیم .
    درک. دوره. تکامل برای ما پدر و مادرها نکته بسیار مهمی است .
    همانجور فرزندمان در زمان بارداری با صبوری منتظر تولد او تکامل او هستیم تا فرزندی سالم و کامل در آغوشمان قرار بگیرد .
    بعد از به دنیا امدن اوهم باید به این امر تکامل هم آگاه باشیم .
    چون فرزند ما فقط محیط زندگی اش از محیطی بسته و تاریک رحم به محیطی بزرگتر و رنگین تر تبدیل شده است .
    در واقع میدان بازی اش و یاران بازی و مواد بازی اش فرق کرده است و این همان رشد و سیر تکامل است .
    برای درک این موضوع سیر تکامل بزرگترین معلم ما طبیعت است ، همان طبیعت جانداری که سیر تکامل را بسیار زیبا در چرخه ی حیات خود نشان میدهد .
    کمی اگر صبوری و تامل و فکر کنیم در روند سیر تکامل طبیعت به راحتی میتوانیم در مقابل روند تکامل خود و شرایط اطراف و همچنین فرزندانمان آگاه بشیم .
    نکته بسیار جالبی که استاد بیان کردند در مورد صبوری بود ، اینکه بین صبوری و تحمل کردن شرایط تفاوت بسیاری است و در روند تکامل باید صبور باشیم نه اینکه تحمل کنیم .

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود استاد عالی و الهام بخش.خداوندی که این دنیا رو بر اساس نظم خاصی آفریده مگر میشود ما رو رها کنه؟؟ما وقتی به فصل ها نگاه میکنیم بهار زندگی سرسبزی و تابستان تجربه و پختگی و پاییز درد و رنج ریزش برگ ها و جدایی از متعلقات خود و زمستان که در سکوت گیاهان و سر در خود فرو بردن آنهاست و سپس شروع زندگی و بهار….کرم ابریشم نماد تحمل سختی ها و تضاد هاست و جایزه تحمل تضاد و تسلیم بودن در مقابل آن پروانه شدن و پرواز هست….

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    درود و خداقوت استادجان
    نگاه کردن به طبیعت و جستجو در طبیعت برا ما خیلی الهام بخشه و پر از درس و آگاهی اگر به اون درک و حس برسیم خیلی میتونه به ما کمک کنه و چه مثالهای جالبی که شما زدین دقیقن دوره تکامل رو باید با تمام سلولهای بدنت درک کنی باید ی دردی بکشی تا برسی به اون تکامله باید پوست اندازی کنی تا تبدیل بشی به پروانه یا به اون خواستت برسی …نمیشه با اون ذهنیت با اون باور من یهو برسم به خواسته و آرزوی بزرگم باید اروم آروم طی بشی من اقدام کنم صبر کنم و پیش برم تا برسم به اون نتیجه دلخواه و اون موقس که آدمها میان و میگن چکار کردی چی شد که رسیدی به ما هم بگو
    من خودم‌زمانی که تغییر کردم و خواستم که تغییر کنم ی مسیرهایی رو طی کردم بعضی جاهاش دقیقن باید پوست بندازی تا ی پوست نو بیاد روت باید بهاشو بدی و هنوز هم در اگاهی هیچم و هیچ نمیدانم ولی تلاش میکنم و میخوام که بشه ❤

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • علی سیریزی

    سلام و خدا قوت این فایل یکی از فایلهای مورد علاقه ی منه احساس من نسبت به این فایل اینه که وقتی خداوند منو از یک تک سلول به این جسم بزرگ تبدیل کرده خداوندی که از ملیونها اسپرم منو انتخاب کرده همان خدایی که تمام جهان رو به تسخیر منه اشرف مخلوقات در آورده قطعا منو در مسیر درست هدایت میکنه خدایی که کل کیهان رو رهبری میکنه قطعا زندگی من رو هم رهبری میکنه

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام وخدا قوت .💪.من الان احساس میکنم تو دوره ی هستم که دارم مثل اون پروانه پوست میندازم تا خودم آماده کنم برای پوست جدید درست کنم ووارد مرحله ی جدید زندگی ام بشم ..تا مسیر رسیدن به تکامل من طی بشه و ممکن این مدت پوست اندازی تضاد های تو زندگی ام پیش بیاد وشاید برام سخت بشه ولی باید تحمل کنم .ودرجا نزنم برای اون هدف اصلی که دارم پستی وبلندی ها زندگی رو بگذرونم وله جاده خاکی نزنم ..من طبق وسواسی که داشتم همیشه سخت می گرفتم تو تربیت فرزندم واینکه باید بهترین شاگرد شه ودوست داشتم باید همه ی تکالیف به موقع سروقت بفرسته وهمیشه نفر اول برای جواب. دادن باشه و همیشه بهترین باشه دوست داشتم بیشتر از اون کلاس بفهمه ..ودیدم خیلی داره اذیت میشه ولی چون از من میترسید نه نمی‌گفت ولی افسرده شده بود ولی این فایل دوره ی تکامل به من فهماند که بزارم خودش مسیرش پیدا کنه وکم کم درس که بخونه وهرسال به مرتبه ی بالاتر بره و انشالله بهترین میشه باید در کنارش باشم ولی من قبلن روبروش وایستادم خیلی اذیت شد وخدا. رو شاکرم این فایل ها منو بیدار کرد .

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام امروز بار دوم بود دوره ی تکامل گوش کردم ..استاد عزیزم این فایل دو نکته ب آموزنده برای من داشت …اینکه من شخصا تو زندگی شخصی بسیار عجول هستم ..آموختم برای بعضی از کارها باید عجله نکنم تا مسیر خودش طی بشه تا به خواسته ام برسم اول باید باور تا الان تو ذهنم بوده پاک کنم البته زمان می‌بره همون طور که سال ها زمان طی شده تو ذهنم ساخته شده وبعد پاکسازی باور جدید جایگزین کنم و در مدار اون باور قرار بگیریم وبا تامل وصبر مسیرش طی بشه چیه خواسته نهایی برسم .مثل همون پروانه که اول بذر شو می‌ریزه رو برگ بزرگ وکم‌کم با چند مرحله پوست انداختن وحتی پوست اول شو به عنوان غذا تغذیه می‌کنه وسختی چند دوره پوست میندازه وتا به پروانه زیبا تبدیل بشه ..ونکته ی دیگه آموختم اینه نباید کسی به زور عوض کرد چون باید حتما خودش اون فرد به نتیجه برسه که دیگه باید کاراشو کنار بذاره من تو خانواده ام برادری دارم بسیار بچه ی روفی و مهربان و متاسفانه رفیق ناباب گول خورد برعکس پدرم که از رفیق بازی فراری واهل حتی قلیون نبود این بچه در مسیر اعتیاد قرار گرفته ۱۶بار به زور به کمپ اعتیاد بردیم تا پاک بشه وهمون طور میگم به زور تا میومد با آنکه کلی هزینه میکردیم دوباره سمت مواد می‌رفت همین دیروز رفتم دنبالش با آنکه خودش رفته بود این دفعه رو ولی میدونستم این دفعه خواسته ی خودش نیس چون دلباخته شده ویخاطر خانمی دوست داره تا این کار انجام بده و دیروز که رفتم گفت فقط یه دوره میمونم ولی باز تا آمده خودم متوجه شدم دو ساعت از بیرون آمدن نگذشته دوباره سمت مواد رفته باانکه قسم که من کاری نکردم ولی من متوجه شدم خیلی مادرم گریه کرد وزجه زد ولی من چون با قانون آشنا شدم گفتم اگه هزار بار دیگه بخاطر کسی بری کمپ باز میای مواد مصرف می‌کنی تا وقتی خودت نخای بخاطر خودت نری تو پاک نخواهی شد ..البته خیلی ناراحت شدم ولی بخاطر مادرم چون آرزوم پاک شدن وچون در مرحله ی مریض وغصه صمه براش ..ولی استاد من دیگه مثل قبل غصه نخوردم چون دارم میفهمم باید دوره ها بگذرونه تا واقعا به این نتیجه برسه دیگه رفیق بازی بسه …فقط بخاطر خودش پاک شه متشکرم استاد خیلی زیبا بود اگه چندین بار گوش بدم کمه ..ولی ممنونم که آرامش به من برگردونیدن

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام ودرود فراوان
    فایل بسیار عالی وزیبایی بود ممنون استاد
    چیزی رو که بایدبدونیم این هست که برای رشد وبرای رسیدن به خواسته های خودمون باید صبور باشیم ودوره تکامل اون خواسته رو طی کنیم.ویک پروسه ای رو به اسم پوست اندازی باید طی کنیم
    زیرا انسان با داشتن خواسته میتونه بیابانی رو هم تبدیل به بهشت آرزوی خیلی از افراد بکنه
    برای پروانه شدن وتبدیل شدن به افراد موفق زمان وانرژی ودوره تکامل لازم هست
    در ابتدا باید در حد خواسته خودمان بشویم وباورهای خواسته رو بسازیم ودرمدار خواسته قرار بگیریم
    اگر به خداوند اتکا داشته باشیم وقدرت اورا بعنوان قدرت مطلق هستی در تظر داشته باشیم مثل پروانه که با استفاده از این قدرت تنها مسیر پروانه شدن را طی میکند وبه اطراف کاری ندارد ماهم همین روش رو میتونیم برای موفقیت ادامه بدهیم

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    سلام خدمت استاد عزیز
    قانون تکامل خیلی جالب بود که استاد با مثال های ساده این قانون رو به زیبایی توضیح دادند و که ما متوجه بشویم اگه می خواهیم به یک زندگی رویایی برسیم باید پوست اندازی کنیم و باید دوره ش طی بشود اما اصل اینه که ما می توانیم زندگی مون رو بسازیم
    دوره تکامل خیلی اهمیت داره که اگر این موضوع رو درک کنیم و متوجه بشیم خیلی از استرس ها و نگرانی هامون کم‌میشه

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام ودرود استاد واقعا فایل بسیار جالبی بود درمورد تکامل.وواقعا هرفردی برای رسیدن به مرحله خواسته اش باید مسیری رو طی کند تا به اندازه خواسته اش برسد ودر این راه باید انرژی ووقت وزمان وهزینه ای رو صرف کنه.در مسیر همونطور که شما در زندگی پروانه توضیح دادید برای عبور ازیک مرحله ورفتن به مرحله بعد متحمل یک سری اتفاقات میشه که درسته همراه درد هست اما همونطور که مادرد رو تحمل میکنیم درکنار این درد به آگاهی ما اضافه میشه ودر ظاهر ودردرون ماهم تغییراتی ایجاد میشه
    نکته مهمی که گفتید این بود که ما نباید از اطرافیان توقع داشته باشیم مثل ما رفتار کنند بلکه ما باید تنها برروی خودمان کار کنیم وخودمان را به مرحله پروانه شدن برسونیم واگر اون لظه کسی از ما کمک خواست وخواست پروانه بشه اون موقع با هدایتش به مسیر به اون فرد کمک کنیم
    وبرای عبور ورسیدن به پروانگی شرایط عبور رو بهشون توضیح بدیم
    سکوت .
    صبر
    بردباری
    راز پروانه شدن هست

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام سلام استاد فایل هشت در مورد تکامل زندگی بود چقدر عالی بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم .‌وای استاد واقعا مراحل تکامل زندگی کرم ابریشم که آرام آرام تبدیل به پروانه شد وچقدر تو مراحل با نظم الهی از پوست خود بیرون آمد ورنگ های مختلف تبدیل شد خیلی زیبا بود واقعا من شخصا نمی‌دونستم مراحل رشد به پروانه به این زیبایی باشه .من باید مراحل زندگی مو مثل مراحل قورباغه ویا پروانه باید در نظر بگیرم ..برای رسیدن به خواسته ها و رویاها م عجله نکنم وصبر داشته باشم وعجله نکنم وباورش رو در ذهنم بسازم که مطمعن به خواسته ام در زمان مناسب که قبلاً تعیین شده وبا تلاش من ..حتما میرسیم وباید منتظر اون لحظه برداشت باشم ..مثل همون جنین در شکم مادر طی نه ماه در شکم مادر تبدیل به کودک میشه وبا نظم الهی خیلی قشنگ بدن وقلب ودست پا ساخته میشه بدون اینکه ما بتونیم دخالتی کنیم و مادر مطمعن که نه ماه صبر کنه فرزندشو در بغل خواهد گرفت یه مثال میزنم ..پدر من به برادر م خیلی در اوج جوانی رفیق های داره که پدرم اذیت می‌کنه و کارهای می‌کنه به قول پدرم درشعن خانواده نیس الان میفهمم پدر من اونو درک نمیکنه چون هرچیزی در سن خودش باید اتفاق بیفته باید آنقدر رفیق بازی کنه تا خودش تو چند سال آینده به نتیجه برسه دیگه زمان اینه رفیق هاشو حذف کنه از زندگیش .پدر من هم در همان زمان جونیش حتما رفیق وجونی کرده ..هرچیزی باید در زمان خودش اتفاق بیفته .هرچی ما عجله کنیم بدتر میکنیم واز خواسته هامون دور تر میشیم ..بله استاد ممنونم هرچی گوش کنم باز همه کمه ..ممنونم چشم هایم داره به حقیقت دنیا باز میشه ومدیون شما هستم استاد عزیزم زندگی تون پر از پروانه های قشنگ‌

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام ودرود .فایل بسیار عالی هست.دوره تکامل من قبلا نمیدونستم که چطور باید درخواست بدم وبرای رسیدن به خواسته ام عجله داشتم .وباید تشکر کنم از استاد عزیزم بابت این فایل
    مثالی زیبایی بود درمورد نحوه ساختن کشور امارات .کشوری که در دل کویر هست والان به بهشتی تبدیل شده که رفتن به اونجا واقعا آرزوی خیلی هاست.واین تنها به تفکر ودید یک نفر برمیگرده که باور به شدن داشته.
    دوره تکامل دره ای هست که ماباید برای خواستمون طی کنیم تا ۱.اندازه خواستمون بشیم
    ۲.باور رسیدن به خواستمون رو بسازیم
    ۳در مدار خواستمون قرار بگیریم
    وبرای رسیدن به اون خواسته حرکت انجام بدیم
    ویک سری کارها رو انجام بدیم تا به خواستمون برسیم
    وبرای طی کردن این پروسه باید وقت انرژی وهزینه رو صرف کنینم ودراین راه صبور وآرام وسر به زیر باشیم واز حاشیه ها وفضای مجازی وهر نوع خبر دوری کنیم وذهن خودمان رو متوجه خواسته های خودمون بکنیم
    استاد عزیزم ودوست داشتنی بازهم ازتون تشکر میکنم وممنون وسپاس گزارم از خدای عزیزترم که من ودوستان عزیزو خوبم رو توی این مسیر قرار داده

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام ودرود تکامل یعنی رشد کردن وعبور از مرحله ای گذر کردن ورشد یافتن ورسطدن به مرحله جدید ودوباره از نو رشد کردن.وگذر کردن.
    وچه شیرین این رشدکردن ها .به قول استاد
    اینکه تنها باید برروی خودمان کار کنیم وتلاش کنیم که اگر این کار را انجام بدیم قطعا نتیجه این کلر کردن ها رو میتونیم ببینیم ودر این راه اگر کسانی واقعا هم مسیر ما باشند درمسیر ما قرار میگیرند.
    پروانه که در ابتدای کرمی است از خانه خود که تنهادارایی اوست وتنها براساس همان غریزه که ناشی از وجود وآمدزش خالق هستی استفاده میکند.وبعد شروع به حرکت وتکاپو در اطراف خویش میکند.وذره ذره به حرکت وتغییر ادامه میدهد تابه جایگاه اصلی خودش که همان پروانه است برسد.ودر این راه مسیر سخت وپرتکاپو را طی میکند
    پس ماهم به عنوان اشرف مخلوقات وکسی که هم از خرد برخورداریم وهم از گوهر وجودی پروردگار باید از این دو برای رسیدن ورشد وکمال نهایت بهره رو ببریم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام ودرود
    این روزها نگرانی ام کمترشده به این علت که معنی تکامل رو تازه متوجه میشوم که باید صبوری کنم وبس تا به رشدوبزرگ شدن برسم خدارو شکرمی کنم که درمسیرم استادی قرارگرفت که راهنمای من و مسیری رو درپیش پایم قراردادکه ساده ست و پر از آرامش و آگاهی
    چیزی رو که متوجه شدم این است که من تلاش زیادی میکردم برای کمک به دیگران ازجمله فرزندان وخانواده م ولی الان فهمیدم که واقعا باید هرکدام مسیرخودشون رو طی کنند تا به تکاملشون برسند
    وواقعا به قول استاد یادم رفته خودم چقدرزمان بردکه به این مسیربرسم چقدرپستی وبلندی رو تجربه کردم پوست انداختم تا الان کمی از حرفهای شما رو متوجه شم
    مثال پروانه که هر بار پوست می انداخت وهردفعه زیباتروکامل تراز قبل
    ودیگراینکه واقعا دربیشترموارد زندگی مایاد گرفتیم که تحمل کنیم دربرابر اتفاقات که درمسیرمان قراردارد واین تحمل جزءرنج بیهوده برایمان حاصلی نداشت چون این باورداشتیم که این سختی ها قسمت وروزی ماست ولی الان فهمیدم که بجای تحمل صبوری باید کرد تازمان پروانه شدنم فرارسد آن زمان ست که می توانم سرم رو بالا نگه دارم وقوی باشم
    ممنون از زحمات فراوان وعالی تون استاد

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    با سلام خدمت استاد گرامی
    فایل بسیار زیبا وهردفعه که گوش می کنیم نکته ای جدیدوجالب درس می گیریم
    مثال پروانه وقتی بذرتخم پروانه گذاشته می شود مادربه دنبال زندگی خود می رود وکاری به تخم ندارد
    تخم بعداز بیرون آمدن شروع به خوردن پوسته خود می کند به عبارتی خانه پشت سرش روخراب می کند وبه سمت جلو پیش می رود کاری که اغلب ما انجام نمی دهیم به علت ترسی که داریم همیشه حواسمون به پشت سرهست وبه عقب نگاه می کنیم این همون اشتباهی ست که مرتکب می شویم تکیه به عقب ودیگران
    کرم بعد از بیرون آمدن فقط به تغذیه اش فکرمی کند وهمان روز پیش رویش وبه آینده کاری ندارد وصبوری می کند درحالی که مااز لحظه ای که بزرگ می شویم فقط نگران آینده هستیم واز لحظه وحالمون لذتی نمی بریم
    کرم تا به پروانه رسیدن فقط صبرمی کند وصبوری تابه مرحله تکاملش ورشدش برسد ولی ما تمامی تلاشمان رو می کنیم که مسیررو مدام تغییربدهیم تازودتر برسیم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    تکیه براصل ودقت کردن به اون
    مراحل رشد تکامل هرچیزی نیاز به زمان دارد اینکه تحمل اندازه هدف ها وباورهامون روداشته باشیم
    مراحل کامل شدن خواسته ها باید طی شود وبا عجله پیش نمی رود
    و لانه گزینی پروانه برای تخم ریزی خیلی جالب بود که سنجیده محل کرم ها رو انتخاب وبعدهم زمان تکامل طی شده و سپردن کرم ها به حال خود واینکه عجله ای برای رشدش ندارد
    ولی ما برای کامل شدن خودمون مدام عجله داریم وکارهامون رو به دیگری می سپاریم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی ،
    در این فایل روی چند موضوع دوباره تاکید شده یکی همون اصل گرا بودن که به نتیجه کار و اصل آموزش توجه بشه و در این مسیر گفته ها و عقاید دیگران نخواد جلو اون نتیجه ای که میخواهیم رو بگیره 👍
    بحث دوم اینکه برای رسیدن به هدف نهایی باید پلهای پست سر رو خراب کرد و راه برگشت رو بست یعنی همونکاری که اون کرم برای رسیدن به هدفش که پروانه شدن بود رو انجام داد و ابتدا پوسته خودش رو خورد و پله پله موانع سر راهشو برداشت یعنی سپس برگی که تکیه گاهش بود رو هم خورد و اصلا به این قضیه فکر نکرد که اگر برگ نباشه میفتم پایین او هوای پرواز در سر داشت و بجای تکیه به برگ ، خودش رو به طرز دیگه ای به درخت آویخت !!
    تمرکز روی این حرکات واقعا هر آدمی رو به شگفتی وادار میکنه که این سلسله مراتب رو چه کسی به این کرم اموخته !!!
    عین نوزاد انسان که همون ثانیه های اول تولد اولین نیاز خودش یعنی شیر خوردن رو میدونه واقعا از کجا یاد گرفته ؟!
    تعمق روی همین موارد کوچک کافیه که مارو به تفکر واداره و ایمان بیاوریم به نیروی فوق تصوری که عنان و اختیار همه جهان هستی و کیهان و کائنات بدست توانای اوست یعنی توکل به تنها خالق هستی همون خداوند بزرگ 💚💚💚

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    مگر می شود بدون هیچ هزینه وتلاشی به جایی رسید وقتی یک کرم توانایی حرکت وتغییر دارد یعنی ماتوان و تغییررانداریم . من به هم به عنوان یک انسان باید به بلوغ فکری برسم . به قول خودتون برای یک خنده هشت ماه زمان گذاشتین بعد ما برای یک باوروایده جدید هیچ زمانی نزاریم . تغییرکرم به پروانه چند مرحله تکامل رو دارد یک انسان برای رسیدن به درجات عالی چقدرزمان دارد به نظرمی رسد که هرروز باید تلاش کرد برای یادگیری به جای تغییر دیگران وایراد گرفتن از بقیه فقط دنبال پروانه شدن خودمون باشیم . کرم درون پیله برای تکامل خود در پیله تنهایی فرو می رود تارشد کند شاید حقیقتا لازم باشد ما هم تا مدتی درپیله تنهایی خودمان باشیم تا تغییرات جدید درماشکل بگیرد. کرم در طول مسیر چند بار پوست اندازی دارد و هر بار با پوست انداختن زیباتر می شود و این همان تکامل تدریجی ست تا به مرحله پروانه شدن برسد . درست مثل انسان که درحال تغییراست ومدام باید اطلاعات جدید کسب کند . ما برای رسیدن به خواسته هامون چون آگاهی نداریم که کی زمان ش فرا می رسد دچارنگرانی و استرس می شویم . عجله یعنی قانون تکامل رو درک نکردن ؛ آزاد ورها زندگی کردن یعنی دریافت خواسته ها :خواسته های ما فقط نیاز به غذا وتغذیه دارن وبعد باید اونها رو رها کنیم و اینکه چه جوری شکل می گیرن کارمانیست ما باید دست از آدم های اطرافیان مون برداریم اینکه چگونه رفتارکنند تغییر داشته باشند یا نه ودلسوزی کردن ونگران بودن تمامی اینها همون رفتارهای اشتباه هست که دروجودما شکل گرفته

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود
    چقدرزیباست پروانه شدن
    من امروز معنی کلمه تکامل رو بطور کامل درک کردم اینکه به کمال رسیدن و یا رشد کردن
    تکامل یعنی ذره ذره حرکت کردن به سمت خواسته ها و درک کردن صحیح آن وچقدرساده وروان بیان کردین
    این موصوع رو واقعا بعد از بیرون آمدن کرم ازخانه خود پا به دوران ناشناخته ها بدون ترس و واهمه از بیرون و اشتباه اول ما اینکه ترس داریم از محیط اطرافمون بدون اینکه ذره ای شناخت از خودمون وخداوند و خواسته هامون داشته باشیم
    درس اول از کرم ودوم این بود خراب کردن آنچه درگذشته ست قدمر به درون ناشناخته ها اینکه کرم خانه خود راخورد یعنی خراب کرد آنچه که درگذشته به او تعلق داشته چه خوب و چه بد
    دقیقا اشتباه دوم ازجمله خودم البته درقبل اینکه مدام به پشت سرمون تکیه داریم ومدام از گذشته حرف می زنیم وترس های قدیمی رو روی شانه های خود حس می کنیم

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود و سپاس فراوان استاد عزیز
    چقدر این مبحث تکامل، قابل تعمق بود و شما چقدر زیبا، عالی، با جزئیات و در عین حال ساده، این قانون مهم و کاربردی را توضیح دادید. ‌من واقعا لذت بردم و خیلی زیاد درس گرفتم.
    موضوع مهمی که شما درباره مراحل تبدیل کرم به پروانه اشاره کردید که کرم وقتی از پوسته خودش بیرون می آید، اولین کاری که می کند، خوردن همان پوسته ست تا دیگر راه برگشت به عقب را بر خود ببندد و نگاهش رو به جلو باشد، خیییلی نکته جالب و آموزنده ای بود و این مساله در زندگی همه ما وجود دارد که نیاز به آگاهی و تمرین زیادی دارد.
    موضوع دیگری که برای من بسیار آموزنده بود، مساله دیدگاه خردمندانه والدین درباره فرزندانشان و آینده آنهاست که اکثر والدین گمان می کنند، همه چیز را می دانند و می توانند خیر و صلاح فرزندشان را تشخیص دهند. در صورتیکه طبق فرمایش شما، هرکس باید خیر خود را از طریق ندای درون و الوهیت باطن خود دریابد وبس و از آن گذشته فرزندان در هر سنی که باشند، خودشان باید یک سری مسائل را تجربه کنند تا به آگاهی و ادراک برسند و این در واقع همان طی کردن دوره تکامل آنهاست که والدین باید این فرصت را در اختیار فرزندان خود قرار دهند تا به رشد آنها کمک کنند.
    نتیجه کلی که من از این فایل گرفتم این بود که همه چیز نه تنها در وقتِ خودش اتفاق می افتد، بلکه در بهترین زمان خودش اتفاق می افتد و وظیفه ما فقط این است که آگاه باشیم، صبور باشیم و به نظم طبیعت اعتماد کنیم و نتیجه همه اینها می شود آرامش.
    آرامشی که همه دنبالش هستیم ولی گاهی در جستجوی آن، راه را اشتباه می رویم و روزبروز از آن دورتر می شویم.
    سپاس از این همه آگاهی زیبا و آرامش ژرف🙏🌹

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    درود استاد ضیا عزیز
    چقدر این مبحث تکامل الهام بخش بود برای من واقعن درک این قانون و تطببق دادن اون تو تمام مراحل زندگی ما دیده میشه و اگر آگاهانه نظاره گر این مسیر باشیم قطعن لذت و صبوری رو در این تایم از زندگی خواهیم برد .مثل همیشه بی نظیر و واقعن آموزشهای شما بیان این قطعه از شعره که آنچه را از دل برآید لاجرم بر دل نشیند هست .من چنان با تمام وجودم درک میکنم و بر دلم مینشینه که اون تایم تو ی عالمی هستم برا خودم😅😍
    خیلی جالب بود تو تراس خونه ما ی یک ماهی هست کندو زنبور درست شده و من به اصرار پسر کوچیکم هر روز تغییرات این کندو رو میبینم از صبح اینا مشغول و همش دارن یک کاری میکنن رو کندو و ما فقط ظاهری میبینیم ولی اونا دارن روند تکاملشون رو طی میکنن خیلی جالبه که چه پشتکاری دارن و از نگاه ما تغییر خاصی دیده نمیشه 😄بنازم قدرت پروردگار رو با این نظم و قشنگیش که هیچ موجودی رو فراموش نمیکنه

    ۱۴۰۰-۰۳-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان
    من به نوبه خودم بسیار سپاسگذارم از خدا که تمام امور زندگی من را در دست گرفته است و نمونه ان رسیدن فایل بسیار زیبای استاد در قسمت ۸ این دوره است .

    این قسمت را من نه تنها درک کردم بلکه ان را با تمام وجودم بلعیدم .
    متاسفانه گوشی من مشکل دارد و فایلها را تصویری نتوانستم مشاهده کنم که این را هم یکی از راهنمایی های خدا میدانم چون با تمرکز عالی فایلهای ۷ و ۸ را گوش کردم .

    حس من در کامنت ۷ این دوره کاملا غریزی بود بدون انکه بدانم در قسمت بعدی که ۸ است استاد بزرگوار دقیقا روی زندگی پروانه و نشانه های زیبای خداوند صحبت میکنند که تمام اینا صحنه هایی از زندگی ام را برایم شبیه سازی میکرد .
    درست مانند فال ۷ که زمینه ساز فایل ۸ است . کامنت ۷ من هم زمینه ساز کامنت ۸ من بود .

    نکته جالب صحبتهای استاد زمانی که گفتند کرم با سر از تخم خود بیرون میاید برای این است که اولین قسمت ژندگی مارا تصورات ما نصبت به خواسته هایمان شکل میدهد و این تصورات در ذهن ما نقش میبندد پس اول باید ذهن را شست و شو داد و از داخل تخم و زندگی کوچک و محدود خود بیرون اوریم مثل نوزادی که در رحم مادر در محیط بسیار تنگ و تاریک رشد میکند و بعد از طی کردن دوران رشد خود بدون انکه بداند دنیای بیرون از رحم چه قدر زیبا و نورانی و لذت بخش است از سر متولد میشود .
    شبیه سازی این مثال با شرایط ما در زندگی این نکته را میرساند که باید اول ذهن و کله و فکرمان را از درون تاریکی دنیای کوچک و محدود و بدون خوشی و لذت بیرون بکشیم و خواهان دیدن دنیای بیرون از رحم و تخم کرم و زندگی محدود خودمان باشیم درست مثل تک تک ما که خواستیم سر از زندگی قبلی خود بیرون بکشیم و وارد این سایت شدیم با عضویت در سایت درست مانند تولد نوزاد بعد از تکامل رشد ۹ ماهه از رحم مادر ما هم هر کدام بسته به سنمان دیگر به دورانی رسیده ایم که باید از رحم و دنیای تاریک زندگی ۳۰ الی ۴۰ ساله خود بیرون بکشیم .

    بله همه ما دوران رشد اولیه خود را درون رحم زندگی شخصی خود طی کرده ایم و الان موقع تولد ماست و وارد شدن به سایت استاد .

    خوب اولین کاری که کرم میکند تخم خود را میخورد و نوزاد هم شیر مادر را و ما هم در سایت استاد، فایلهای رایگان را بدون انکه از قبل به ما موزش داده باشند .

    خدا مراحل تغذیه اولیه کرم و نوزاد و ما را با چشم رحمتش اماده کرده است .
    کرم =تخم خودش را میخورد
    نوزاد=شیر مادر را که در سینه های مادر اماده است
    ما هم =فایلهای استاد را بدون زحمت و با عضویت ساده و راحت در اختیار داریم .
    خوب نکته جالبی که وجود دارد کرم پوسته خود را دراغاز تولد میخورد و رشد میکند درست مانند ما که باید گذشته و اتفاقات قبلی زندگیمان را ببلعیم و بخوریم و قورت دهیم در واقع از انها درس عبرت بگیریم و رشد کنیم به واسطه انها نه انکه برگردیم و با مرور انها مرتب غر بزنیم و شکایت کنیم و حالمان بد شود .

    نکته ای که جالب بود استاد فرمودند الان نگران ۶ سال اینده ایم که باید چه کار کنیم چه بخوریم بله مانند کسی که ماشین ۱۰ میلیاردی میخرد پس حتما توان پرداخت پول بنزین ان ماشین را هم دارد .
    بسته به هدف ماست که با توجه به توانایی و سرشتمان است که هدفی را در نظر داریم متناسب با ان هدف است که ما گام برمیداریم و هر چه هدف والاتر باشد سرشت ما والاتر است و ما قادر به پرداخت بنزین و توشه راه هستیم چون در خود توانایی خرید ان ماشین میلیاردی یا همان هدف والایمان را دیده ایم و هیچ کدام از ما اهدافمان شبیه دیگری نیست .

    پس اطمینان داشته باشیم خداوند اذوقه ما را بعد از فایلهای استاد مانند ان پروانه مادر ، که تخمش را روی برگ بزرگی میگذارد تا کرم بعد از خوردن تخم و پوسته اش در کمال راحتی و امنیت خاطر از ان برگ تغذیه کند .
    درست مانند ما بعد از شنیدن فایلهای استاد خداوند گام به گام تغذیه تک تک ما را همانند ان پروانه مادر برایمان در کمال راحتی و امنیت بدون دغدغه و بدو بدو کردن در اختیارمان میگذارد . و ان اماده شدن فایلها یکی پسز دیگری است .

    ان کرم لانه و تخم قبلی خود را خورد و نابود کرد اگر گذشته و تعلقات خود را نابود نکنیم و پشت سرمان را صاف نکنیم همیشه وابسته به خوردن تخم و پوسته. گذشته خود هستیم و طعم ان برگ ترد و ابدار سبز را نخواهیم چشید پس باید مانند ان کرم پوسته و گذشته خود را ببلعیم نابود کنیم و بگذریم و پشتمان و گذشته مان صاف صاف باشد تا زمانی که به عقب نگاه کردیم هیچ تغذیه ای وجود نداشته باشد و محکم قدمهایمان را به سمت جلو حرکت دهیم .

    کرم اصلا نگران اینده نیست و اگر بخواهد فکر کند روزی پروانه میشود همانجا توقف میکند.مانندما اگر الان فکر پروانه شدن را بکنیم توان پذیرفتن ان را ندایم و توقف میکنیم .
    کرم مرحله به مرحله جلو میرود و فقط میخورد و مانند ما فقط و فقط فایل گوش بدهیم و برویم جلو و با هر فایل گوش کردن مانند کرم رنگمان عوض میشود و تغییر میکنیم مانند کرم گام به گام که برگ فقط میخورد ما هم باید فقط فایلها را گوش بدهیم و بخوریم و گوش کنیم و درک کنیم.

    خوب بعد از گوش دادن فایلها و خوردن برگ سبز توسط کرم به ان حد از بلوغ رسیده ایم که دل از غذا بکنیم و به دور خود پیله ببندیم مانند کرم یعنی فایلها درون ذهن و جان و قلب ما را کامل سیراب کرده است و باید وارد مرحله پرتاب به سوی هدف یعنی پروانه شدن و رسیدن به هدف والایمان اقدام کنیم .

    پیله درست مانند فنر است تا پروانه را به بیرون هدایت کند .
    مانند ان تحول بزرگی که درون تک تک ما بعد از گوش دادن فایلها بوجود میاید همانند انقلابی که به سوی هدف ما را پرتاب میکند .
    ما زمانی که پیله دور خود مانند کرم میتنیم .
    در واقع همان فایلهای استاد است که هر کدام از ان فایلها مانند یک رشته بسیار باریک از پیله است و زمان میبرد و حوصله و صبر میخواهد تا تک تک فایلها رشته به رشته مانند پیله دور ما تنیده شوند .
    زمانی که فایلها را تک تک درک کردیم و جامعه عمل پوشاندیم و به دور خود پیله کامل را بستیم اذوقه ما امادست درون پیله و ان تصورات ذهنی و تصویر سازی پروانه شدن در درون خود ماست در کنار اگاهیهای ژرفی که ما از فایلها و حرفهای استاد مانند پیله دور خود تنیده ایم .
    پس پیله حرفهای استاد و فایلهایشان است و درون پیله اذوقه ما تصویر سازی ذهنی کامل از پروانه شدن است .

    به امید پروانه شدن کرم درونی تک تک ما ….
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری