سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱

امتیازدهی 5.00 از 5 در 62 امتیازدهی مشتری
(60 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

تعهدنامه و تمرینات

 


60 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱

کیفیت
ریویوایکس
98%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

14 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • فاطمه خداوردی

    سلام و درود خدمت استاد عزیزم و دوستان.
    خواستم بگم امشب یه خبر شنیدم، حالم به شدت بد شد.
    ولی به خدا همین حرفای استاد به فریادم رسید.
    واقعا اگه تو این دوره نبودم نمی دونستم چیکار کنم.
    الان که این کامنت رو میزارم در آرامشم
    خدایاشکرت شکرت شکرت

    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فاطمه خداوردی

    و به خدا آرامشی که حرفای استاد در من میزاره ، هیچ قرص و دارویی نمیزاره.

    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فاطمه خداوردی

    سلام خدمت استاد عزیزم و دوستان
    من تازه وارد سایت شدم تا جلسه ۱۴ رو گوش کردم تصمیم گرفتم دوباره از اول همه رو با دقت گوش بدم تا آخرین فایل. و خواستم بگم دقیقا همینجوریه ، من بارها شاهد بودم با کسی در مورد قانون جذب خودشفادهی مثلا صحبت می کردم می خندید و مسخره می کرد. و جوری باورمو تغییر می داد که دلسرد می شدم . بچه ها خیلی تاثیر داره و استادم میگه به کسی نگید تا نتیجه نگرفتید. تا به اون ایمان قلبیه نرسیدید ، چون باورهای منفی ادمای دیگه شما رو دلسرد می کنند. من واقعا الان به این نتیجه رسیدم همه چی باوره و ما می تونیم با تمرین و تکرار باورامون رو تغییربدیم و به خواسته هامون برسیم.

    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    به نام خدا
    سلام و درود فراوان استاد مهربان🌸🌸

    دوره معجزه سلامتی قسمت اول فایل کمکی

    👌به حس ها احترام بزاریم
    👌به حس ها توجه کنیم
    👌حس ها اولین و بهترین راهنمای ما هستن
    هماهنگی با احساس قبلی
    نتیجه انرژی سلامتی آرامش و زیبایی داره
    ناهماهنگی با حس قلبی و گوش دادن ب منطق
    و دلیل و مدرک آوردن برای کاری که
    با احساست سازگار نیست باعث پشیمونی میشه.

    ✅جمله :از این ستون به اون ستون.

    کسی که همیشه امیدواره و به خداوند بزرگ ایمان قوی داره جمله از این ستون به اون ستون رو به خوبی درک میکنه.

    درسته
    وقتی ما روی خودمون کار میکنیم
    تا قشنگ درونمون جا بیفته و درکش کنیم پیش کسی دیگه که هم فرکانس ما نیست نگیم حتی اگه دلمون خواست کمکش کنیم برای راهنمایی کردنش هم شده چیزی نگیم .

    ✅سنسورها….(شاخک ها در حشرات)

    سنسور یعنی هشدار
    سنسور یعنی باز دارنده
    سنسور یعنی جلوگیری
    سنسور یعنی عقب نشینی
    سنسور یعنی رعایت کردن
    سنسور یعنی رانندگی در حد مجاز

    ✅سنسور در انسان هم همون حس ها هستن.

    حس لامسه
    حس بویایی
    حس بینایی
    حس چشایی
    حس شنوایی
    حس گرسنگی
    حس تشنگی
    حس کشش
    حس خارش
    حس گرما
    حس سرما
    حسس ششم
    حس میل به خوردن چیزی
    حس هوس خوراکی
    و حس ………… .

    عالی استاد🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۴-۰۳-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    به نام خدا
    سلام و درود💐
    استاد عزیزم

    قسمت اول دوره معجزه سلامتی پارت دوم

    بله دقیقا درسته من امتحان کردم

    وقتی با کسانی که هم فرکانس هستیم
    در مورد فایل ها صحبت میکنیم
    یه حس شیرین و انرژی خاصی بهمون دست میده.
    ولی با افراد دیگه اگه صحبت کنی
    نه اینکه اون تشویق نمیشه به پیوستن به این سایت چون هیچ آماگی نداره
    بلکه حتی میتونه از مسیر منحرفت کنه.

    کاملا با ایمات قوی حاضرم بگم که
    هر وقت افت انرژی داشتم یا خسته بودم
    تکرار فایل ها انرژی لازم رو بهم داده😍

    و

    حتما دوست دارم یه یادآوری داشته
    باشم برای تعهد کامل.
    ولی هنوز نتونستم چیزیو پیدا کنم
    که لیاقت یادآوری این مسئله رو بهم بده
    یه چیز همیشگی و زیبارو میخوام داشته باشم ‌.

    بسیار زیبا و تشکر فراوان💐

    ۱۴۰۴-۰۳-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🍃سر آغاز هر نامه نام خداست
    که بی نام او نامه یکسر خطاست🍃

    🍓سلام و درود استاد گرامی🍓

    دوره معجزه سلامتی پارت اول.

    👌حس ها یا احساسات ما…
    راه درست رو به ما نشون میدن.

    👌به حس قلبی خود احترام بزاریم.

    🔵اگه نسبت به انجام کاری
    حس خوبی داریم درنگ نکنیم.

    🔵اگه نسبت به انجام کاری
    حس خوبی نداریم لغوش کنیم.

    🔵نتیجه
    حس خوب در نهایت لذت و انرژی.
    حس بد پشیمانی و افسردگی.

    🟣جمله زیبا
    از این ستون به اون ستون فرجیه.

    یعنی:
    داشتن امید در کمال ناامیدی.

    یعنی:
    دیدن روزنه ای از نور در تاریکی کامل.

    📌نکته:
    همیشه و همیشه و همیشه
    در تمام لحظات زندگی باید امیدوار بود تا به نتیجه زیبایی و خوبی رسید😍.

    ااااااااااااستاااااااااااااد
    ع زززززز ی زززززز م
    سپااااااااااآااااااااااس

    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇩🇪
    DE

    به نام خدای زیبایی آفرین
    سلام و درود استاد

    بلههه
    احساس هر کسی مهم ترین بخش زندگی اوست
    و حالا که آگاهانه زندگی میکنیم بهتره که صدای قلبمون رو تشخیص بدیم و بهش احترام بذاریم
    چون احساس ما حس ما ثانیه به ثانیه در زندگی با ماست

    اگه میخوای زندگی لذت بخشی داشته باشی باید با حست حس قلبی احساس درونی باید مثل یه دوست صمیمی مثل اعضای خونوادت رفتار کنی و بهش اهمیت بدی

    اگه حست حس درونی حال دلت احساست خوب باشه همواره موفق و شاد هستی

    اگه با منطق پیش رفتی و پا روی احساست گذاشتی میبازی

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇺🇸
    US

    به نام خالق زیبایی های بی پایان
    سلام استادم😎

    حس ها🍃🌸🍃

    حس بیرونی: حواس پنجگانه
    بینایی شنوایی بویایی چشایی لامسه

    حس درونی: سنسورها🪳🐜🦋🐞🐝🚘🚕🛻🧕🧒

    سنسور در حشرات پروانه مورچه سوسک و …
    شاخک ها هستن

    سنسور در ماشین ها دوربین مانیتور هست

    سنسور در انسان حس درونی حس ششم احساس هست

    این سنسور ها در انسان حشرات ماشین ها …
    هنگام نزدیک شدن به موانع هشدار میدن که مسیرو عوض کن

    خدای ما
    روح ما
    نیروی درونی ما
    حس ما
    انرژی درونی ما
    هر لحظه مراقبت کننده و هدایتگر ماست

    حس های درونی

    حس حرارت. تشخیص گرمی و سردی

    حس موقعیت اندام. بدون نگاه کردن محدوده رو میدونیم

    حس تعادل. تعادل در راه رفتن پریدن

    حس کشش. کشش به سمت خوردن و آشامیدن به موقع گرسنگی یا تشنگی یا پس زدن آن

    حس زمان. به موقع یادآور شدن برای انجام کاری مانند ساعتی که کوک شدی

    حس استفراغ
    حس خواب
    حس دفع
    خستگی
    حس خارش
    حس و حال خوب
    و …

    خدایا خوشحال و سپاسگزارم که ما رو هوشمند آفریدی🥰

    درک حس باعث آرامش و شادی میشه

    وقتی حست میگه
    فلان جا نرو
    فلان کارو نکن
    فلان…

    باید به احساست احترام بذاری و از حست که نیروی قلبیت هست نگذری تا در مسیر زندگیت با چالش ها مواجه نشی

    هر کار حتی هر کار مهمی که خواستی انجام بدی
    اگه حست موافق نبود لغوش کن🍃🍃🍃

    هوسهایت را ببین.
    خوراکی که هوس کردی بخور
    چیزی که هوس کردی بخر

    حس خوب بهترین حسه حتی اگه تمام جامعه مخالفت باشن

    حس بد بدترین حسه حتی اگه تمام جامعه موافق باشن

    سسسپاااسسس

    ۱۴۰۳-۰۷-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇺🇸
    US

    به نام خدای زمین و آسمان
    سلام استاد ضیای عزیز و مهربان

    تمرین

    بله استاد

    من حتما و حتما کامنت کامل فایلارو مینویسم

    صحبت کردن در مورد قوانین با کسی که هم فرکانسته بهترین کاره

    تکرار فایل ها خیلی خوبه یادگیری رو چند برابر میکنه و با مرور و مرور میشه کامل درک و حفظشون کرد

    با در مسیر آگاهی قرار گرفتن هم رفتار و باورهامون تغییر میکنه و هم اتفاقات قشنگی رو تو زندگیمون میبینیم و حال خوبی رو داریم که میخوایم به بقیه هم بگیم نتیجه دنبال کردن این سایت فلان شده و با فلان نتیجه رسیدم و چون اونا هم فرکانس نیستن تایید نمیکنن و ما رو از مسیر منحرف میکنن

    حتما باید به استاد ایمان داشته باشی و تمرین هارو انجام بدی تا موفق باشی و به نتیجه برسی

    من به خودم تعهد میدم که مسیر و همچنان ادامه بدم و چنانچه خسته شدم به گفته خودتون بزنم بغل و با انرژی دوباره ادامه بدم

    و من هم برای متعهد بودن چیزی خاص و دوست داشتنی یی مدنظرمه انشالله تهیه میکنم که همیشه یادآور در حال بهبودی آگاهی و سایت و استاد مهربانم باشه

    یه لیست از رفتار های زشت با جزئیاتش بنویس و به خودت تعهد بده تا کم کم برطرفشون کنی
    ⬇️
    ⬇️
    ⬇️
    استرس
    اضطراب
    جواب بده
    انتقاجو
    خشمگین
    عصبی
    تنفر
    بی حوصله
    غمگین
    بی ادب
    پرخاشگر
    خودخور
    حسود
    خیانتگر
    غیبت کن
    بیمار
    حرصی
    بد دهن
    و ……

    این نوارد همه منطقیه ⬇️ غیر ابن باشی غیر منطقیه

    خوشبختی
    سلامتی
    آرامش
    شادی
    ثروتمندی
    قدرتمندی
    مهربانی

    هر کسی به چیزی اعتیاد داره و باید خودشو اصلاح کنه و تا ابد در حال بهبودی هست

    وقتی خودت در حال بهبودی هستی و دارای چالشی نصیحت دیگران رو بیخیال باش
    حرفای دیگران رو نشنیده بگیر

    سپاس استاد

    ۱۴۰۳-۰۷-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    🇮🇷
    IR

    به نام خدای من و تو خدای ما
    سلام و سلام استاد مهربان

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    خیلی خوشحال و سپاسگزارم که حدودا بعد یکسال و یک ماه و .. که تمام فایل های رایگان رو برای چندمین بار گوش کردم و هنوزن تکرار میکنم و گوش میدم میدم تونستم در کنارش دوره معجزه سلامتی رو هم شرکت کنم خدایا شکرت

    احساس➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

    هر زمان احساسمون اعلام آمادگی کرد که برو فلان کارو انجام بده یا فلان کارو که میخوای انجام ندی ولی زمینه هایی هستن که مجبورت میکنن انجام بدی و بتونی به احسات احترام بذاری و انجام ندی
    یعنی در کل همیشه و هر وقت با احساس قلبی با صدای درونت پیش بری
    نه اینکه بعد انجام کار
    شکست نمیخوری
    پشیمون نمیشی
    عذاب وجدان نمیگیری
    بلکه پیشرفت سلامتی و شادی و حال خوبی هم داری
    ✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️✅️

    با احساس درونیت پیش برو تا زندگی آرومی داشته باشی
    با احساس درونیت پیش برو تا قلب آرومی داشته باشی
    با احساس درونیت پیش برو تا سلامت و شاد و موفق و عالی باشی

    در سکوت مراقبه کن و تصمیم بگیر تا بتونی صدای احساس درونت و صدای فکر و ذهنت و عقلت رو بشنوی
    اگه حست موافقه یا مخالفه باید با حست پیش بری تا موفق باشی

    اگه احساست مخالف باشه عقلت راحتت نمیذاره هی دلیل و سند و مدرک و اینا میاره و باعث میشه که نا آرام باشی
    اگه احساس رو در نظر نگیری به خواسته هات نمیرسی
    اگه احساس رو در نظر نگیری موفق و شاد و حال دلی آرومی نخواهی داشت

    ⬇️
    ⬇️
    ⬇️

    منظور از احساس احساس و حس و صدای درون هست✅️
    احساسی بودن نیست❌️

    احساس درون
    خدای درون
    وجدان بیدار
    قلب آروم
    ذهن آروم
    شادی
    موفقیت
    حال خوب
    آزادی درون
    انرژی مثبت
    زندگی لذت بخش

    احساس برا اینه که وقتی میخوای تصمیم بگیری برای انجام کاری احساس میاد و راهنماییت میکنه که انجام این کار درسته یا نه
    بعد انجامش حس و حال خوب داری یا نه

    با احساست پیش بری همه چی به میلت میشه
    با احساست پیش بری نا رضایتی پیش نمیاد
    با احساست پیش بری ناراحتی پیش نمیاد
    با احساست پیش بری وجدانت آرومه
    با احساست پیش بری موفق و شادی

    طبیعت زیباست و انسان زیبایی رو دوست داره👌

    خود واقعیتو پیدا کن خود واقعیت باش👌

    (( تمرین های مهم ))

    اگه ایمان داشته باشی یه کاری که چند ثانیه ای هست رو هم باید انجام بدی
    همون قضیه از این ستون به اون ستون فرجه

    اگه ایمان داشته باشی صدای درونت احساست خود هدایتگرت هست

    اگه ایمان داشته باشی به استادت که ایمان دارم باید هر حرفی زد که از نظرت درست نبود هم باید بگی چشم و من میگم چشم🥰

    استاد اجازه🤚من دانشجوی ممتازی هستم😄🙈 تمرینامو انجام میدم

    دو ساعت قبل یه ایده از سمت کسی اومد که یه پیام بود و گفتم حالا باشه بعدا جواب میدم بلند شدم رفتم پیاز نگینی خورد کردم شام درست کنم گذاشتم رو گاز زیرشو روشن نکردم باز حسم گفت نه برو جواب بده تا منصرف نشده و اومدم اول جواب پیامو دادم چون میدونم این دوست دست خداست واسه من اومده تا کمکم کنه🤲
    درستهههههه
    اینکه در راه خدا کاری کنی
    خدا کارها واست میکنه✅️✅️✅️

    سپااااااااااااس

    ۱۴۰۳-۰۷-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل که در حقیقت کمکیِ جلسه اول هست باز هم در مورد حس‌ها آموزش میدهد و کاملاً موضوع رو باز می‌کند.
    آنچه که ما قبلاً یاد گرفته بودیم حس‌های پنجگانه بود (بینایی-چشایی- بویایی- لامسه و شنوایی) ولی در این فایل یاد گرفتیم که غیر از آنها حسهای دیگری هستند که بسیار مهمند که وجود آنها نهایتاً یک مجموعه هوشمند که همان بدن ما هست را به وجود می‌آورند .
    چنانچه به هر کدام از آنها توجه و دقت شود هرگز آسیبی به ما نخواهد رسید و رنجی دریافت نمی‌کنیم و اینها پایه و اساس جذب سلامتی هست 💚
    حسهایی هایی همچون تعادل ، موقعیت بدن ، کششی ، و دیگر موارد غیر از اون حواس ۵ گانه که در کتب قدیمی بهشون توجه نشده بود در حالی که می‌توانند اثر بسیار مهمی در روند زندگی ما داشته باشند به طوری که بتوانیم راحت و خوب و سالم زندگی کنیم
    سپاس از این آگاهی‌ها 🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام یگانه خالق هستی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در پارت دوم از جلسه اول سلامتی ، استاد به انجام تکالیف تاکید داشتند زیرا اینکار یاد گیری را چندین برابر میکند .
    کامنت نوشتن یکی از تکالیفی است که به یادگیری خودمون کمک زیادی میکنه و من تجربه کرده ام که وقتی بعد از مدتها کامتتهای خودم را میخونم، باورم نمیشه که اینارو من نوشتم و کلی ازشون دوباره درس میگیرم.
    صحبت دیگری که شد اینکه تا کسی نخواد ، بهش اصرار به یاد گیری از طریق این سایت را نداشته باشیم زیرا نه تنها فایده ای نداره، بلکه انرژی خودمون هم اُفت میکنه . این مورد را یکبار تجربه کردم و چند روز حالم گرفته شده بود و احساس پوچی میکردم ولی زود خودمو جمع و جور کردم خدارو شکر برام درسی شد.
    شناخت اخلاقیات خودمون و آنهارا بی پرده لیست کردن ، کار موثری هست که من انجام دادم و طی مدت دوسال تقریبا همه عادتهای نا خوشآیند را کنار گذاشتم و اینکار واقعا حسِ خوبی به آدم میدهد.
    و مهم اینکه در جذب سلامتی تاثیر زیادی دارد .
    سپاس از این فایل و طبیعت زیبایی که انتخاب کردید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در این فایل به اهمیت توجه به احساس صحبت شده و همه آموزشها برخاسته از یک احساس خوب و واقعیست 💚
    صداقت گفتار استاد قابل تحسین و افتخار است زیرا میشد برای تاخیر در ارسال ویس جلسه اول ، کلی داستان سرایی و بهانه تراشی کرد اما احساس توام با صداقتی که اجازه نداد این فایل زودتر از موعد ضبط و در سایت قرار بگیرد ، فوق العاده اثر گزار و دارای ارزش مضاعفی شد 👌
    این دوره سلامتی برای من خیلی آگاهی داشت و مفید بود زیرا اکنون احساس سلامتی دارم و البته مصرف دارویم بسیار تا بسیار جزئی و کم شده و یقین دارم که بزودی همین جزئی دارو را کلا کنار خواهم گذاشت . سپاسگزارم از آموزشهای ساده ولی تاثیر گزاری که دارید 🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۲-۱۰-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • الهام سوادکوهی

    سلام به استاد گرانقدر و همه دوستان هم فرکانسی و عزیزم💚
    خداروشاکرم که در بهترین زمان مرا هدایت کرد تا وارد دوره قدم به قدم معجزه سلامتی بشوم و بتونم در کنارتون باشم 🙏
    این خواسته از بهمن ماه ۱۴۰۱ در وجودم بود که دوره رو تهیه کنم ولی گویا الان بهترین زمان ممکن برای من بود
    چون من معتقدم اگه به آسونی بتونم به چیزی دست پیدا کنم یعنی درمدارشم، مثل الانی که اتفاق افتاد
    خدارو بینهایت سپاس 🙏
    چقدر از گوش دادن به فایل جلسه اول لذت بردم و چقدر استادجان فرکانستون خالص بود و من بار اولی که گوش دادم بغض کرده بودم و این انرژی کلامتون و آگاهی های بینظیرتون انقدرحالم و فوق العاده کرد که بینظیر بود

    شما از احساس گفتی

    من همیشه با این حالی که از این موضوع آگاهی داشتم تو عمل کم میوردم
    ولی اینجا به خودم تعهد دادم عملگراییم و بیشتر کنم
    چون نتایج شگفت انگیز منتظره منه
    در پارت دوم جلسه اول در مورد آشتی با طبیعت صحبت کردید که ما از طبیعتیم و روح ما باهاش عجینه و همین یک فرمول ساده چقدر برای من درس و آگاهی داشت 🙏خیلی سپاسگزارم ♥️

    یادمه سال ۱۳۹۸ بود از خدا درخواست کرده بودم من و با دوستانی آشنا کنه که پایه طبیعت و لذت و شادی باشن
    و به یک ماه نکشید که من و بادوستانی آشنا کرد که شدیم یه اکیپ خیلی عالی که هفته ای دوبار کوهپیمایی و طبیعت می‌رفتیم … منم اون زمان عاشق کوهپیمایی شده بودم و خوراکه هر هفتم بود،انقدر یادمه اون زمان من در فرکانس بالایی بودم از لحاظ سلامت روحی و جسمی که هر چی بگم کمه ،الانی که استاد جان شما بهش اشاره کردید من گفتم چقدر جالب پس به خاطر همین بود که من فهمیده بودم چقدر طبیعت فرکانس سلامتی و شادی رو در من قوی کرده بود
    خودمم مدتی بود داشتم بهش فکر میکردم و کلام شما مهر تاییدی شد بردرستی افکارم

    عاشقتونم♥️ ،مرسی که کلام خدا میشین برامون و کلامتون پر از آگاهیه ♥️

    ۱۴۰۲-۰۶-۰۴
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • حمید حسینی پور

    به نام انرژی یکتا
    به نام تنها نور هستی
    درود بر همه عزیزان بخصوص استاد ضیاء عزیز
    امروز مورخ۱۴۰۲/۵/۳۱ اولین بار هست که فایل اول دوره معجزه سلامتی رو گوش کردم و کلی لذت بردم و کلی معنی و مفهوم یاد گرفتم.
    تا بحال احساسات رو داشتم اما بهشون اهمیت نمیدادم و توجه نمیکردم و امروز فهمیدم که همین احساسات هستن که میتونن ما رو خوشبخت یا بدبخت کنن.و میخوام از این پس اول به احساسات و ندای قلبم گوش کنم بعدش به مغزم رجوع کنم چون قلب جای انرژی و نور هستش.
    و امروز برای اولین بار هستش که فورا بعد از شنیدن فایل اقدام به نوشتن و کامنت گذاشتن کردم و مطمعن هستم که به نتایج خوبی میرسم.
    ممنون از جناب استاد سید ضیاء و سرکار خانم مریم ایرانمنش که من رو با این مسیر آشنا کردن.
    من به انرژی و نور اعتماد کردم.
    سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم.

    ۱۴۰۲-۰۵-۳۱
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس استاد ضیا عزیزززز🌹🌹🌹

    چقدر خوبه که دوباره این فایل را بعد از مدتها گوش دادم…چقدر خوبه که با قوانین جهان هستی و قوانین درونی خودم دارم مانوس میشم.
    در مورد احساس صحبت شد توی این فایل …همه چیز از همین حس درونی ما میاد…اگر با قوانین احساس آشنا باشیم و به صدای درونمون خوب گوش بدیم بهترینها را نشونمون میده…دیگه همه چی حله.
    توی این دوره استاد عزیز ما را با طبیعت با اصل وجودی مون آشتی میدهند.سپاس خدایا سپاس استاد

    ۱۴۰۲-۰۴-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    اکنون بعد از گذشت یکسال از گوش دادن به اولین فایل از معجزه سلامتی و برگشت و تفکر در این یکساله گذشته متوجه شدم که چقدر من در آرامش بوده ام چقدر از ترس هایم در این یکسال جای خود را به آرامش داده است چون مداوم به احساسم توجه داشتم،اول اجازه خراب شدن حال و احساسم را به کسی نمی‌دادم و دوم اینکه در حد توان سعی کردم به احساسم و ندای درونم توجه کنم و طبق همان جلو بروم و نتیجه های عالی آن را هم دیدم.
    خدای درون قلب و وجود ماست اما این ما هستیم که با بد کردن حالمان و احساسات بدی که به واسطه رفتارمان به وجود آمده توان درک و شنیدن ندای خداوند را نداریم،
    آگاهانه به احساسمان توجه کنیم….
    سپاس استاد عزیزم

    ۱۴۰۲-۰۳-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود به همه دوستان عزیزم
    فایلی پراز آگاهی درمورد احساسات واینکه اگر به احساساتمان توجه کنیم دراصل به خودمون وخدای درونمان توجه کردیم واین همان شاه کلید بود درکل فایلهای استاد به نظرمن.
    واینکه وقتی به این تنها نکته مهم توجه کنیم مابه همه خواسته هایمان میرسیم وآن هم در راحتی .وقتی ما به احساساتمان توجه کنیم نتیجه هاهم می آیند طبق جمله استاد احساس خوب=حس خوب= نتیجه خوب
    برای اینکه بتوانیم صدای احساسمان را بشنویم وبه آن عمل کنیم باید سکوت کنیم تا جایی که میتوانیم کمتر صحبت های اضافه بکنیم ودر این مسیر باکسی سخن نگوییم وکارها را هرچند به ظاهر وکوچک ویا…باشند هر کاری را درهمان لحظه وبراساس احساس وانگیزه ای که درآن لحظه داریم انجام بدهیم وباانجام همین کارهای شاید به ظاهر کم وناچیز ما کم کم میتوانیم احساساتمان را قویتر کنیم

    ۱۴۰۲-۰۳-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    من متعهد هستم به بودن
    به عاشقی کردن
    به شاگردی کردن در زمینه عشق ورزیدن
    امروز به یکباره سریع به من گفته شد برو دوره سلامتی رو گوش کن
    سریع رفتم و اولین جلسه دوره ر گوش کردم .
    و کامنتهای قبلی ام رو خوندن.
    خدای من مرسیییییییی که استاد ضیاء رو سر راهم قرار دادی .
    و اما، متوجه شدم که با این دوره و این مسیر تمام مشکلات و تضادهای قبلی ام را به راحتی و از طریق همین آموزشها تونستم حل کنم.
    و اما امروز دیدم که زمانی به حسم و احساسم توجه کردم خیلی از آدمهای اضافی و مزاحم زندگی ام را حذف کردم.و به خودم و وجودم ارزش دادم و و هر چه بیشتر سرند کردم ارزشم و بهای وجودم بیشتر و بیشتر شده است .
    بله و این توجه به احساسم داره یواش یواش من و تبدیل به عشق و نور خدا میکنه .
    و من دستم را در دستان استادم میگذارم و با تمام وجودم فریاد میزنم خدایا من تسلیم شرایطم وتسلین ناخواسته ها و ناملایمات زندگی ام نشده ام .
    و با عشقققققققق به جلو حرکت میکنم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۲-۰۲-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق هستی
    درود بر استاد آگاهیها
    احساسات کلمه ای که تا هر چی بیاد میارم قدیمیها و افراد نا آگاه آنرا رد میکردند و همواره توصیه میکردند که انسان نباید تابع احساسات شود و احساسی عمل کند باید در تصمیمات از عقل و منطق پیروی کرد !!!!
    اما امروز با یاری خدا و قرار گرفتن در مسیر اموزشهای استادم که همون مسیر آگاهی هست ، متوجه شدم اتفاقا بهترین تصمیمات و تفکرات از احساس درونی و از قلبی که جایگاه خداوند هست ، گرفته میشود و درست ترین کار همون توجه به احساس درون هست 👍
    من اخیرا آگاهانه در زمینه های مختلف به احساسم یعنی همون ندایی که ابتدا بمن الهام میشود ، عمل میکنم و از عملکردم خوشحال و خرسندم الهی شکر 🙏
    در انتهای این فایل استاد اشاره ای کردند به عملکرد من و توجه به احساسم که گفت قرص نخور و بدون هیچ دلهره و ترسی اطاعت امر کردم از عملکردم امروز خوشحال و سپاسگزارم و دیگر وابسته به هیچ داروی اعصابی نیستم ااهی شکر
    🙏🙏🙏💚💚💚🌺🌺🌺

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    فایل کمکی جلسه اول سلامتی ، درمورد شباهت پروانه وشاخک هایش صحبت کردین واینکه این شاخک ها هما ن سنسورها هستند وخلق شدند برای راهنمایی حشره وکمک به او ، وما انسانها خلق کردیم کلی سازه از روی این حشرات وحیوانات واینکه ماخودمان همین سنسور وراهنما رو
    د روجودمان داریم ولی استفاده ای از آن نمی کنیم خیلی این نکته رو دوست داشتم وبرای من حس فوق العاده ای را ایجاد کرد خدایی که همه جوره حواسش به همه است واین ماهستیم که فراموش می کنیم که خالقی داریم منتظر گوش دادن به خواسته های ما ودریافت آن ها به ما ، ودرجایی گفتین تمام این حس ها به ما امنیت می دهند که ما راحت زندگی کنیم دقیقا اگر به این حس ها توجه کنیم برای ما اتفاق ویاتضادی پیش نمی آید ولی قبلا ناخواسته ویا نآگاهانه توجهی نکردیم ولی اکنون باگرفتن این درس ها ودرست استفاده کردن آنها در زندگی مان پیشرفت فوق العاده ای خواهیم داشت
    سپاس بابت همه ی آموزش های خوبتان

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند بخشنده ومهربان
    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    توجه به احساسات ، مطلب مهمی که در زندگی ما بوده و هست ولی چون هیچ توجهی به ان نداشته ایم نمی توانیم آن را درست و بجا درک کنیم .
    درمورد نحوه ی آشنایی ام با این سایت می خواستم بیان کنم شش سال پیش بود که بخاطر یکسری مسایل وچالش ها وارد سایت شدم ازطریق خواهرم مریم ، اوایل فقط متن ها رومی خوندم و رد می شدم ولی هیچ فایلی رو درست دنبال نمی کردم ولی نیرویی عجیب من را به این سمت می کشاند و با دوره ی رویاها نقطه عطف زندگی ام تغییر کرد وهر روز حالم از قبل بهتر بهتر می شد ودراینجا یادگرفتم که به احساساتم توجه کنم تا نتیجه های درست را درزندگی ام دریافت کنم .
    خاطره ای یادم هست ازیکی از نزدیکانم ، ایشون فوق العاده مهربان هستند وبه خانواده ودیگران خیلی کمک می کنند ولی هیچ توجهی به خواسته ها وحس های خودشون ندارند و این دلسوزی که به دیگران دارند بازهم مورد انتقاد هستند چون نکته ی مهم زندگی شان اول دیگران هستند تاخودشان ، وبچه ها وهمسروخانواده از ایشون بیشتر ناراحت هستند وحتی جاهایی ایشون رو مانع پیشرفت خودشون می دانند درحالی که مابا کار کردن روی خودمون می توانیم کلی نقاط مثبت رادر خود تقویت کنیم وبه آرامش برسیم وبعداین عشق روبه دیگران هم هدیه دهیم
    دراین فایل از حس های مختلف صحبت کردین واینکه هرکدام راهنمای مسیر ماهستند ونکته وتمرین مهمی که صحبت کردین درمورد نوشتن همه ی رفتارهایی که باعث آزارمامی شوند وبعد روی آنها کارکنیم تا پیشرفت کنیم وتمامی این کارها قراراست کلی حس وحال خوب به مابدهد
    سپاس بابت این فایل عالی

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ،⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    استاد مرسی که هستین ، مرسی که مثل یک کوه پشت سر ماهستین . چه قدر فایل کمکیه قسمت اول آگاهی دهنده است.
    سنسورها یا همان شاخکها یا همان احساسات و ندای درونی ما که تمام تلاشش از زمانی که ما به او احترام میگذاریم و از خواب چندین ساله بیدارش میکنیم .
    درست مثل یک بادیگارد مراقب ماست تا بتونیم در سلامتی کامل و آرامش کامل و ثروت و خوشبختی بی حد و اندازه قرار بگیریم .
    این روزها روزهای شیرین و رویایی من هست ، من از آدمهای اطرافم فاصله گرفتم چون خود درونم نیاز به توجه و زمان داشت. من با مراقبه دارم پیمان دوستی با خودم برقرار میکنم .
    یه اتفاق جالبی برام افتاده ، که اگر سحر قبل بودم زانوی غم بغل میکردم.همه ما دایره دوستان صمیمی داریم . منم دارم و این دوستانم به یکباره بدون هیچ دلیلی از من فاصله گرفتند و محتاط شدند و در شرایط سخت زندگی و تضاد زندگی ام من و تنها گذاشتند .
    الان می‌دونم که این آدمها مامور بودن که حال من و با این رفتارشون خراب کنند تا من مسیرمو کج کنم و به طرف دیگه برم. چون این مسیر رو روح الهی و ندای درون من هماهنگ با شاد زیستن و رشد و سلامتی و ثروت عالی زندگی من نیست .
    در نتیجه از این طریق مسیر را کج کرد .
    سحر الان چون آگاه است این شرایط را میپذیرد و حال دل
    شو بد نمیکنه و حسشو بد نمیکنه. در نتیجه در این شرایط به جای بد و بیراه گفتن و گریه و زاری و غمگین شد تنها چیزی که به دوستانش نثار میکند :
    عشق است و عشق است و عشق است .،⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
    در نتیجه شاید باورتون نشه رابطه ام با اون دوستانم کم شده و به نوعی قطع شده ولی به واسطه رفتار خودم اونا از رفتارشون شرمنده شدن و عقب کشیدن بدون اینکه هیچ بحث و جدلی بین ما پیش بیایید .
    و از همه مهمتر من اذیت نشدم کانال رنجش و درد به رویم باز نشد و آگاهانه کانال رنجش رو بستم .
    مرسی استادددددددددددد ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ،⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    خیلی خوشحالمممممم در پوست خودم نمگنجم .
    شدم یک ابر قدرتی که حسهای من فرمون و سُکان کشتی زندگی من و در اختیار گرفتن.
    توی سخت تمرین تضاد زندگی ام آرام و صبور و پر از حس خدا هستم .
    توی سخت تمرین تضاد و طوفان های زندگی قلبم آرام است و به نیروی خدایم ایمان دارم .
    همه مردم رجوع میکننبه خوردن قرصهای آرام بخش و ضد افسردگی غافل از اینکه دلیل خوردن این مزخرفات فقط و فقط قهر کردن با خودشان با همان خدای درونیشان است .
    من خودم هم جزو همین دسته از مردم بودم و سالها دارو می‌خوردم و آگاه از مسیر درست زندگی نبودم.
    نمی‌دونم به چه زبانی از استادم تشکر کنم و تا آخر عمرم به آموزشهای ایشون مدیونم و از خداوند سپاسگزارم که منو متفاوت از بقیه قرار داد تا بتونم در این سایت و در کنار این آموزشها باشم.
    و هر روز بیشتر از روز قبل آگاه تر از روز قبلم میشوم و حس‌ها و سنسورهایم قویتر از روز قلبم میشود.
    و همه ما که قسمتی از نور مطلق و قسمتی از وجود خدا هستیم و دلیل این ادعا هم اشرف مخلوقات بودن ماست که در قرآن هم به آن اشاره شده است.
    مرسی استاد مرسی شما لایق بهترین ها هستین ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام و درود به استاد عزیزم
    احساسات تمام زندگی ما را در اختیار دارند از خوردن وزاه رفتن و زمین خوردن غذا خوردن و ….حسها به ما میگویند چه کاری را انجام دهیم و چه کاری را انجام ندهیم ،البته صدای حسها و قلب را مشکل میشود، از صدای مغز تشخیص داد ،که باید خیلی روی خدمان کار کنیم و توانایی خاموش کردن صدای مغز مان را داشته باشیم وقتی ذهن ما ساکت شد انوقت صدای احساسمان را میشنویم و وقتی بهش عمل کردیم بهترین راهها برایمان باز میشود و بهترین اتفاقها برایمان رخ میدهد ✳️.
    ممنونم استاد مهربان ❤️

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراااااوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    و دوره فوق العاده معجزه سلامتی…..استاد جان خیلی دارم تلاش میکنم و تمرین میکنم که به احساساتم بیشتر توجه کنم و صدای قلبم ،ندای قلبم را بشنوم،،،طفلک کودک درونم 😭 سی و اندی سال همش زدم توی سرش و گفتم :هییییس ساکت!!زشته یعنی چی اینو دوست دارم اونو دوست دارم دلم اینو میخواد اونو میخواد !!!!!همش بقیه…….همش مردم……..همش اطرافیان…….پس خودم چی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    الهی شکر یاد گرفتم از اینجا که اول خودم ،اول احساساتم ،اول صدای قلبم ،اول صدای خدا

    استادم سپاس🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    خالق احساسات زیبا
    و درود بر دلهای پاک و خدا گونه دوستان هم فرکانسی ام
    آنچه من از این فایل درک کردم این بود که توجه کردن و عمل کردن به احساسات، می تواند ما را تا مرحله “شبیه شدن به خداوند ” پیش ببرد. و چه زیبا و روح نواز است این تجربه.
    خدا را هزاران بار شکر که در جریان مهاجرتم ،توانستم این تجربه زیبا و شگفت انگیز را داشته باشم.
    امروز که در حال نوشتن این کامنت هستم، دقیقا یک ماه است که از ورود من به شهر ملبورن در کشور استرالیا می گذرد. و من در مدت ابن یک ماه بارها و بارها تا مرحله “شبیه شدن به خداوند ” پیش رفتم و خدا را با تمام وجودم احساس کردم!
    انگار من در خدا حل شده بودم
    من بی نهایت شده بودم
    و خوشحالم به خاطر این تجربه بی نظیر
    و این تجربه را فقط، در نتیجه توجه کردن به احساسات خود بدست اوردم
    و بابت این آگاهی زیبا و تاثیر گذار خداوند را شاکرم
    و سپاسگزار استاد ضیاء عزیز هستم بابت فایل ها و آموزشهای عالی شون💗💗

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۱-۰۷-۲۵

      مریم خانم عزیز احساسات زیبا و خالص شما قشنگ مشهوده و چه زیبا گفتید:تا مرحله خدا شدن،تا مرحله شبیه خدا شدن رفتم…براتون خییلی خوشحالم 🌹🌹🌹

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان به استادعزیزم ودوستان خوبم
    چه فایل پر از آگاهی بود این فایل ….
    توجه به حس ها وتوجه به خدای درون ما
    خدایی که کوهها را جابه جا میکند وجهانی را به تسخیر ما در می آورد اگر که اورا بشناسیم وبه درون خودمان ایمان بیاوریم
    .این همان عظمت وقدرت درون ماست که اگر به آن دست بیابیم جهانی را دردستان خود خواهیم یافت .
    وما خیلی از آن قافل ودور هستیم .از خودم میگویم منی که تا چند سال پیش حتی خودم را نمی شناختم وخودم ودرونم را فراموش کرده بودم .سالها در پیله تنهایی وغم فرو رفته بودم وامیدهایم را همچون سرابی میدیدم .
    من با ورود به این سایت واین گروه خوب انگار دوباره باخدای خودم وبا خودم آشتی کردم من دوباره متولد شدم ورشد کردم وجوانه زدم .
    انگار ارزوهای من دوباره درحال جوانه زدن شدند .
    من یاد گرفتم برای رسیدن به این ارزوها باید خودم را دوست بدارم .به احساسات درونم احترام بگذرام وبه حسهایم توجه کنم .
    ووقتی به حس های خودم توجه کنم خداوند از طریق نشانه ها بامن سخن میگوید وبامن حرف میزند
    درسکوت ومراقبه با دنیای درونم پیوند برقرار کنم وباطبیعت آشتی کنم واگر من اندک اندک قدم بردارم وحرکت کنم خداوند زودتر ازمن قدم هایش را برای من میگذارد
    من باید تسلیم حس ها وندای درونم باشم وصبورانه نشانه های خداوند را دریافت کنم ❤️❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام به استاد عزیز و مهربانم
    احساسات
    قشنگترین چیزی که در وجود من هست احساس من هست ،من به احساسم اهمیت میدهم،چون من رو به بهترین مسیر ها هدایت میکند و میدانم بهترین نتیجه رو برام به ارمغان میاره .
    البته باید حسم رو بشناسم و صدای منطق و صدای قلبم را بشناسم ارام بنشینم و صدای مغزم را خاموش کنم میدانم سخته ولی اینجوری میتونم صدای قلبم را بفهمم،منطقم به نفع دیگران تصمیم میگیرد ولی قلبم برای من تصمیم میگیرد و این بهترین نتیجه رو برام میاره ،اول باید تمرینات رو انجام بدم و خودم را کالبدشکافی کنم وخودم را خانه تکانی کنم و پاک شوم تا احساسم خوب شود و صدایش را بشنوم .
    حسها رو با احساسی شدن اشتباه نگیریم ✳️
    ممنونم استاد مهربونم ❤️

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلام
    سلام بر عشق
    سلام بر نور
    سلام بر خدا، اهورا مزدا، ایزد، گاد، پروردگار، حضرت دوست، نیروی برتر، اوستا کریم
    سلام بر آنکه او نامی ندارد/به هر نامی که خوانی سر برآرد
    سلام بر احساس
    سلام بر سلامتی
    سلام بر زیبایی
    سلام بر حال خوش

    بله با فایل اول از دوره معجزه سلامتی، سلام می کنم به زندگی و هر آنچه زیبایی ست
    سلام می کنم به تولد
    به نو شدن
    به تحول
    به دگرگونی
    به بادهایی که در این فایل وزیدند و به من پیام دادند که قرار است هر آنچه از نازیبایی و حال ناخوش است را با خود ببرند!
    و به جای آن ارامش، سکوت و لذت های فراوان زندگی را برایم به ارمغان آورد!
    پس سلام بر باد
    سلام بر طبیعت
    سلام بر خورشید و ماه و زمین
    سلام بر آسمان
    نمی دانم هر یک از ما، چند وقت است که به طبیعت نرفته ایم و از دیدن این همه نعمت های رایگان خداوند، خود را محروم کرده ایم.
    سلام بر درختان، گیاهان
    سلام بر خاک ، سلام بر آب

    چه حس خوبی دارم از شنیدن این فایل که مرا غرق در لطافت کرد و کلماتی را در کامنتم جاری کرد که شاید ارتباط چندانی با فایل نداشته باشند. اما قلب من ، آنها را با هم مرتبط ساخت و آنچنان درون مرا دگرگون ساخت که این واژه ها را از دلم به بیرون منتقل کرد.

    سلام بر استاد عشق و آگاهی
    سلام بر همه دوستان عزیزم
    سلام بر سلامتی

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    توجه به احساسات مهمترین و پایه ارتباط با خداوند است،چه بسا همه ما تا کنون بخاطر حرف مردم و یک سری مسائل احساساتمان را بد کردیم و پا روی دلمان گذاشته ایم بخاطر مصلحت هایی که دوستش نداشتیم و نتوانستیم ارتباط خوبی با احساسمان برقرار کنیم.ازین به بعد مواظب احساسم هستم و سعی میکنم بصورت احساسی جلو بروم.
    دقیقا استاد زمانی که من در آن تضاد بزرگ بودم یک استوری از سایت شما را یک دوست گذاشته بودو با اینکه کلی از این دسته استوری ها دیده بودم اما احساسم،من را به سمت سایت شما هدایت کرد با اینکه آدرس ریز بود من اسکرین گرفتم زووم کردم تا اینکه به سختی توانستم آدرس شما رو پیدا کنم پس قطعا به احساسم توجه کردم و هدایت شدم.و اکنون میفهمم که ان هدایت احساسی بوده است.
    و در مورد کامنت نوشتن من از آن دسته کاربرانی بودم که بر اثر تنبلی و اینکه دست به قلم خوبی نداشتم اهل کامنت نوشتن نبودم اما بعد از سری تمرین هایی که در گروه واتساپ شروع کردیم و به درخواست استاد عزیزم برای تمرین شروع به نوشتن و بیان آگاهی های خودم کردم توانستم با خواندن همان نظرات خودم آگاهی های جدیدی کسب کنم پس یاد گرفتم که قدم بردارم و حرکت کنم تا خداوند برکت دهد…
    گاهی در زندگی ما اتفاقاتی می افتد که ما نمی دانیم از کجا سرچشمه گرفته و همه ما نسبت به اخلاق های بد مقاومت داریم، یعنی ما اینچنین نیستیم اما اگر به درون خود سفر کنیم و بدون مقاومت بنگریم متوجه میشویم که هر کدام از آنها را داریم فقط قبولشان نداشته ایم.اما برای درمان ابتدا باید قبول کنیم تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم.مخصوصا که اطراف ما آینه درون ماست میتوانیم ازین نکته استفاده کنیم و هر اخلاقی را که در اطرافیانمان می بینیم و ناخوشایند به نظر میرسند به دنبال آن در درون خود باشیم و تمریناتی استفاده کنیم تا اینکه آنها حل شوند و قطعا آگاه شدن تنها مفید نیست باید شروع کرد و عمل کرد…

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    حال و روز این روزهای من قابل وصف نیست ، در دریای زندگی ام در حال شنا کردن هستم و آنقدر آرامش خیال و سبکی وجود را فرا گرفته است که بدون دست و پا زدن همواره خودم را سبک بال بر روی امواج زیبای زندگی ام شناور کرده ام.
    حال و هوای این روزای من، با اتفاقات شگفت انگیز مریم ایرانمش عزیزم که یکی از دانشجویان سایت است و با عمل کردن به حرفهای استادم بدون چون و چرا و اما و اگر همواره توانست در راحت ترین و عالی ترین حالت ممکن در مسیر رسیدن به رویاها و خواسته هایش قدم بردارد .
    و من با دیدن این مسیر عزمم جزم تر ش که محکم تر و استوار تر به احساساتم جامعه عمل بپوشانم و در جهت رسیدن به آنها مثل مریم عزیزم گوش به فرمان حرفها و صحبت‌های استادم باشم .
    چون ایمان کامل دارم به مسیرم و استادم و هیچ ترس و نگرانی در وجود وجو ندارد .

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    توجه به احساسات ما بزرگترین کلید روشنایی ما در راه رسیدن به رویاها و آرزوهایمان است . همان روزی که استارت انگیزه در وجود ما به وجود می آید که شروع کنیم و از محل امن قدیمی خود برخیزیم آنجا نقطه پرتاب ماست .
    و من در این تاریخ که همزمان با پرواز دوست عزیزم به مقصد استرالیا است انفجار بزرگی د وجودم شکل گرفت و از امروز شروع خواهم کرد و ابن نوشته هم به عنوان سند و مدرکی از خودم در این سایت میگذارم که از این تاریخ خواهان شکل گرفتن و رسیدن به روباهایم هستم و آگاهانه به مسیر و آگاهی‌های خدای خودم خواهم بود و از تضادها و اشتباهاتم درس میگیرم و همواره در صدد هستم تا از کوچکترین مسائل زندگی ام که شاید نوشتن همین نوشته باشد آغاز کنم، چون به این مسیر ایمان کامل دارم و با توجه به نتایج و اتفاقات درونی ام به خودم هم ایمان دادم که مرد عمل هستم . نکته ای که بعد از چند بار گوش دادن این فایل به ذهنم رسید این بود که آلارمهایی که باعث می‌شود تا احساسات من برانگیخته شوند برای اینکه به مسیر درستی هدایت شوم چه هستند ؟
    و این آلارمها کی و چگونه به وجود می آیند ؟
    سپاس از استاد بزرگوار 🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خداوند زیبایی ها درود فراوان به استاد عزیز .،🌷🌷🌷هرروز که می گذرد واین فایل ها را گوش میکنم ..همه ی وجودم سرشار از عشق خداوند میشود ..همه ی وجودم را آرامش در بر میگیرد .خداوند مرا هدایت میکند .خداوند مرا به سوی کامیابی می کشاند .خداوند متعال از طریق حس های که به من داده نور هدایتش را نشان من میدهد ..من الان از طریق استادم که پیام خداوند را به من میرساند ..فهمیدم می توانم سرنوشتم را خلق کنم .ایمان و اعتقاد قلبی من همان سرنوشتی است که نعمت های بسیاری در پی خواهد داشت ،می دانم خداوند بهترین ها را نصیبم می‌گرداند. زیرا افکار من در راستای افکار الهی است وهرگز من از این خط دور نخواهم شد ..خداوند. فقط به خوبی ها می اندیشید .افکار من بذرهای خوبی ،راستی وزیبایی هستند .الان که این فایل های سلامتی را گوش میکنم بذرهای .آرامش .شادی .موفقیت .راستی .وسلامتی را در ذهنم می کارم .اینجا زمین خداوند. است ومن فقط نعمت درو میکنم .شکوه وجلوه ی خداوند در زندگی من تجلی میکند .از امروز تا همیشه فقط .عشق ،زندگی،وراستی را بیان میکنم ،از امروز تا همیشه شکر گزار وخوشخال وکامیاب هستم ..سپاس از استاد بزرگوار که از طریق حس ها به من یاد داد که خودمو بهتر بشناسم

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    در ادامه …..
    ودرست زمانی که مهمانی تمام شد ایشون بایک کارد میوه خوری خیلی تیزی دستشون رو بریدند به طوری که مجبور به عمل جراحی شدند و…
    من اون زمان از الهام واحساسات زیاد آگاهی نداشتم اما الان میفهمم که باید به حس ها وال‌ها های قلبی خودم گوش فرا بدم وبه اونا بیشتر توجه کنم .وخداروشکر که حس خیلی قوی دارم که همیشه به من کمک وراهنمایی می کنه

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    باسلام ودرود فراوان به استاد گرامی
    توجه کردن به حس ها به نوعی توجه کردن به خودمان وتوجه کردن به درون ماست .وقتی مابه خودمان واحساساتمان توجه کنیم نتیجه های عالی واثر بخشی را خواهیم گرفت .حس های ما از درون قلب مانایی شده اند وقلب ما جایگاه خداوند است وهرچه به حس های خودمان اعتماد بیشتری داشته باشیم به خدای درونمان اعتماد وایمان پیدا کرده ایم
    من قبلا متوجه این موضوع نبودم ومورد که برای خودم وخانواده ام رخ داد خیلی جالب بود ماقبلاهرسال مراسم تولد امام رضا رو در خونمون جشن می‌گرفتیم چندسال پیش من درست شب قبل از تولد خواب دیدم که برای یکی از خواهرانم اتفاقی افتاده است وقتی از خواب بیدارشدم به خواهرم گفتم ولی ایشون به حرف من توجهینکردند

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    موضوع این فایل کلاً توجه روی حسها هست
    همان حسی که از درون قلب بیرون می آید
    حسیکه صدای خداوند است که هرگز بهمون دروغ نمی گوید و اشتباه نمیکند
    حسی که از جنس الهام هست ولی خیلی وقتها به اون بی توجه هستیم یا صدای آنرا تشخیص نمیدهیم این بی توجهی همیشه آسیب های فراوانی به ما زده است من در ابتدای این راه هستم و تلاش می کنم خودمو بجایی برسونم که از حس درونم فرمان بگیرم و کمتر اشتباه کنم به همین دلیل از امروز شروع کردم فایل های دوره سلامتی را یکی یکی از ابتدا گوش کنم و به تمرینات آنها توجه کنم زیرا سلامتی برایم اولویت اول هست و شاید بخاطر همین دوره‌ای که به تنهایی شروع کردم ، دیگه در گروه ها زیاد فعالیت نداشته باشم
    زیرا فعلا سلامتی برام اولویت اول است و تا به صورت کامل آن را به دست نیارم ، از گوش کردنهای مکرر و تمرینات دست بردار نخواهم بود
    💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربون.درود فراوان به استاد. مهربانی ها ،❤️❤️احساسات ما زمانی که به من غلبه میکند یعنی باید به حرف شون گوش کنیم ..چرا که وجود خداست که میخواهد پیامی به ما رسونه ومارو بیدار کنه ..به شرطی با آگاهی جلو بریم …دیروز یکی از دوستان به زنگ زد که قرارع مسافرت برن ولی من احساس خوب نبود انگار دلشوره عجیبی گرفتم ازش خواهش کردم که نباید بری اگر میتونی نرو با دوستاش مجردی قرار بود ببرنت ولی گفت قول داده ولی من التماس کردم نرو لطفا عجیب احساسم بود درست از زمانی بد شد که گفت میخام برم ..خیلی فایل گوش دادم ولی انگار یه نفر فقط می‌گفت نزار بره ..من صبح زود هر جور شده زنگ زدم وایشون می‌خندید چرا اینطوری می‌کنی من ازش خواهش کردم لطفا نرو وشکر خدا راضی شد که ونرفت الان به من زنگ زد دیدم ناراحته گفتم چی شده ..گفت دوستان تصادف کردند وفوت شده یکی از دوستان ومیگفت تو از کجا میدونستی می‌گفت منم اگر میرفتم صدرصد شاید چیزی میشد ومن سپاسگزار خداوند هستم بابت اینکه احساسات مو فهمیدم با آنکه ناراحت شدم برای دوستانش ولی از اینکه با احساسم مانع دوستم شدم شکر گزار هستم ..

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    فایل اول از دوره سلامتی در مورد توجه به حس ها هست و تمرکز روی حس ها که نقش عمده‌ای در رسیدن به اهداف و آرزوها دارد ابتدای فایل استاد با توجه به حسشون ، در مورد تاخیر در اولین جلسه صحبت کردند البته اون اعتبار و اعتمادی که طی این مدت چندین سال به وجود آمده نمیتونه در اثر یک تاخیر چند روزه خدشه دار بشه و برای شخص من این تاخیر کاملاً به صلاح و مصلحت بود چرا که اگر به موقع فایل ضبط می‌شد شاید من در موقعیتی بودم که نمیتونستم استفاده کنم و از سایر همراهانم عقب میموندم 😂
    در جای دیگر صحبت شده از تمرکز در جای خلوت زیرا محیط مناسب میتونه کیفیت انجام کار را چندین برابر کنه و اصولاً در آرامش انسان بهتر میتونه با خدای خودش رار و نیاز کنه مانند همون مراقبه که نیاز اولیه‌اش جای ساکت و آروم هست🙏
    در جایی دیگه از این فایل بازهم به حس اشاره شده به جمله معروف از این ستون تا اون ستون فرجه است که به عنوان یک ضرب المثل معروف همه شنیدند و سرنوشت یک مرد در اثر توجه به حسش تغییر کرد👍
    تمریناتی که گفته میشه البته که باید انجام داد زیرا هدف ما جذب سلامتی هست و حتماً پشت این تمرینات یک صلاحدیدی هست که توسط استاد ما تجربه شده و ما با جان و دل آن را انجام می دهیم 👍
    خیلی خوشحالم که در این دوره خوب و سرنوشت ساز شرکت کردم و یقین دارم که به سلامتی کامل دست خواهم یافت 👍🌹
    خودم تجربه کرده‌ام حسی که در ابتدا بهمون الهام میشه درسته و اگر بعد از اون هر گونه تغییری در این عمل انجام بشه کاملاً مطلب را عوض میکنه و اصلاً به صلاح نیست لذا من همواره سعی می کنم همون حس اولی که به من الهام میشه حالا در هر زمینه‌ای در زمینه امورات زندگی باشه کار باشه ارتباط باشه به حس اولم توجه و عمل کنم و یقین و باور دارم و تجربه کرده‌ام که پیامد بسیار عالی برایم دارد👏
    انشاالله به جایی برسیم که مانند استاد بتونیم باد و هوا و باران را به تسخیر خود در آوریم و قدرتمند بتونیم در جریان طبیعت حتی نفوذ داشته باشیم به امید آن روز
    🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️ه

    حسها همان ندای نور درونی ماست .همان ندایی که ما را از کالبد جسم و نفس بیرون می‌برد و ما را به اوج لذت استفاده از موقعیتها و شرایط میبرد .
    بله زمانی به حس گرسنگی و تشنگی و … توجه میکنیم نهایت امر نتیجه ان حس سیری و سیراب شدن است ،
    یعنی همان اوج لذتی که ان لحظه بدن جسمانی و کالبد جسم من به وسیله سنسورهای احساس و حسهای من به منٕ سحر الهام میکند که فلان کار را انجام بده .
    احساس و حس یک هدیه است از عالم معنوی و نور حق ، همان عالمی که نهایت امر ما با طی کردن طرح الهی و کیت زندگیمان باید به ان برسیم .
    خوب این حس همان رعد و برق کوچکی است که اگر به ان عمل کنیم و ان را دنبال کنیم قدرت اشعه ان زیاد و زیادتر میشود .
    و تا جایی که کل وجود ما را همان نور الهی و احساسات ما که صدای قلب ماست را پر میکند .
    و ما تبدیل به یک نور مطلق و همان خدای کل جهان هستی میشویم .
    و چه قدر خداوند مهربان است که انسان را زمانی می آفرینند همراه او یک گوهر ناب و هدیه ناب به نام احساس را که از جنس نور است را هدیه میدهد .
    و حال نقش ان انسان چیزی نیست جز امانداری از این هدیه و گوهر ناب ،
    و در واقع احساس یک جوانه از جنس نور و انسانیت است که همواره، با توجه کردن ما به آن ، این جوانه رشد میکند و بزرگ و بزرگتر میشود تا جایی که تمام وجود ما را نور مطلق الهی میگیرد و تبدیل به یک گلوله عشق میشویم .
    در واقع هدف این دوره شگفت انگیز نیز همین تبدیل شدن انسان به گلوله عشق است.
    دقیقا همان گلوله عشقی که استاد در انتهای دوره راه رسیدن به رویا تبدیل شده بودند که نتیجه این تبدیل شدن همان فایل سفرنامه در انتهای دوره است .
    سپاسسس فراوان برای این آگاهی های زیبا و پر از عشق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری