سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۸

امتیازدهی 5.00 از 5 در 23 امتیازدهی مشتری
(23 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

23 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۸

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • ✍️مینا فیاضی

    🍃🍃🍃🍃
    به نام خداوند بخشنده مهربان
    🍃🍃🍃🍃
    سلام و درود
    🍃🍃🍃🍃

    قسمت هجدهم دوره معجزه سلامتی.

    ببخش بسیار زیباست و
    بخشیدن دو نوع هست:
    بخشش خدا
    بخشش بنده.

    هر کسی با افکارش میتونه
    برای خودش بهشت و جهنم بسازه
    تفکرات نسبت به کارهای انجام شده در روزمره.

    گاها” شده ما آدما
    با انجام کارهای خوب و زیبا افکار مثبت
    با انجام کارهای منفی و زشت افکار منفی
    اینجا میکنیم
    و این تمام زندگی است.

    سعی در افکار ک کارهای زیبا و مبثت داشته باشیم
    چرا که شادی عمرو زیاد میکنه.
    افکار شاد بهشتی هستن.

    بخشش اینجوریه که
    وقتی میبخشیم
    یا به کسی کمکی میکنیم
    خودمون بیشتر خوشحال میشیم
    و بخشش باید بدون توقع باشه
    که این میشه بخشش در راه خدا.

    من واقعا آدمایی ک اذیتم کردن رو
    بخشیدم
    چون از شما یاد گرفتم
    که با بخشیدن اون آدما
    خودم راحت ترم.

    اگه نبخشیش داری بهش فکر میکنی
    ولی وقتی میبخشیش
    یعنی دیگه از زندگیت میندازیش بیرون.

    احسنت😍 بسیار زیبا
    مثال👌 مادر و میز

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸
    🌸🍃🌸🍃🌸🍃

    ۱۴۰۴-۱۰-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ✍️مینا فیاضی

    به نام خداوند بخشنده مهربان
    سلام و عرض ادب

    بله چالش هایی در زندگی پیش میاد که
    ما باید آنها را حل کنیم تا به مرحله بعدی بریم.
    در صورت حل نکردن این تضادها ما در همون مرحله در جا میزنیم.
    ولی اگه اون تضاد حل بشه
    ما با انرژی و هیجان بیشتری
    وارد مرحله بعدی میشیم.
    و این بسیار خوشحال کننده و شادی آوره.

    بله در پس هر چالش و تضاد
    خداوند پاداشی قرار داده
    که با حل اون چالش به پاداش میرسیم.

    گاهی مواقع:
    خدا یه جوری و یه جایی که باورت نمیشه
    سورپرایزت میکنه و هدیه بهت میده .
    بدون برنامه ریزی و در انتظارش نبودن.
    و این خیلی عالی و قشنگه.

    🌸🌸🌸🌸

    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود به استاد عزیز و دوستان عزیز
    زمانی که آرزو میکنیم خواسته ای از خداوند داریم فکر میکنیم که آن آرزو باید درست و در شکل دلخواه ما فورا به دست بیاید،اما اینگونه نیست،تضاد ها می آیند که آرزویی در دل ما شکل بدهند و در مسیر رسیدن به آن آرزو ما رشد کنیم و تکامل پیدا می کنیم.
    و کلیدی که برای هر آرزو مهم است این هست که فقط و فقط از خداوند بخواهیم و چشممان دنبال کمک از انسان های دیگر نباشد.زمانی که به ظاهر همه چیز آشفته میشود(گندم هایمان بر زمین می ریزد)و همه امیدمان به دیگران از بین می رود آنجاست که خدا روزنه ای برای ما باز میکند.و حضور خداوند را میبینیم.
    در مورد چند نمونه از بخشش استاد صحبت کردند که یک عنوان آن بخشش خود و دیگران بود.
    به نظر من بخشش هم کلمه ایست که ما انسان ها آنرا ابداع کرده ایم، کلمه ای است که به دنبال معنا و مفهوم هر کاری می آید که آن معنا و مفهوم را نیز ما انسان ها برچسب زده ایم.کار خوب یا کار بد!!!
    هر کاری به معنای واقعی بدون برچسب است این ما هستیم که قضاوت میکنیم و سپس برچسب میزنیم و آنگاه به دنبال آن کلمه بخشش به کار برده می شود که آیا می‌بخشیم یا نمی بخشیم چه خودمان و چه دیگران را.
    زمانی که به این اصل متعهد می شویم که هر کاری جای درستش اتفاق می افتد دیگر این کلمه معنای خود را از دست میدهد.
    و در مورد بخشش مادی و معنوی،جمله ای که دنیای بیرون آینه دنیای درون ماست به نظر من همین مفهوم را می رساند،زمانی که ما ببخشیم از هرچه که داریم چه معنوی چه مادی همه آنها در بیرون و اطراف ما ظاهر می شوند و این گونه با بخشیدنِ از درونمان به دنیا همه آنها در اطرافمان ظاهر میشود و بیشتر به دست می آوریم تا اینکه بخواهیم از دست بدهیم….
    ممنون بابت این فایل زیبا

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    بخشش چه کلمه پر معنا ومفهومی است وچه واژه غریبی برای همه مادارد.
    انگار همراه خود یک سبکبالی ویک سنگینی خاصی رادارد.ومن قبلا چه تعریف های خاصی از این واژه در ذهنم بود که همه از روی نا آگاهی وحهل بود انگار همه دنیا به من بدهکار بودند وفقط منتظر بودند تامن آنها را عفو کنم تا بتوانند زندگی آسوده وعالی داشته باشند ولی با این فایل زیبا من درک دیگری از این بخشش فهمیدم .اینکه این من هستم که لایق آرامش هستم وبرای رشد خودم وروحم به این واژه نیازمندم واینکه هیچ بدی واشتباهی رخ نداده که من از کسی دلگیر شوم واو را ببخشم وهمه وهمه آمده تا باعث رشد وقویتر شدن من شود .
    ممنون استاد بابت فایلهای عالیتون

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    چقدر پارت اول این فایل وشعر زیبای پروین را دوست داشتم.
    واقعا وصف حال خیلی از ما انسان ها همین است ، اینکه به همه کس وهمه چیز اعتماد میکنیم وکمک میخواهیم وسراغ هرکسی می رویم تا به ما کمک کند تا بلکه به مسیر خودمان برگردیم اما کمتر کسی پیدا میشود که در قدم اول گام را درست ودر جای خود بگذارد.
    چون ما آن اعتمادی را که باید به خالق خود داشته باشیم ونداریم سراغ هر چیز وهر کس دیگرمی رویم وبرای همین دچار رنج های زیادی هم میشویم .

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود فراوان به استاد. عزیزم ..مهربان استادم این فایل که سرشار از آگاهی بود وشعر زیبایی شاعر عزیز پروین ..آنقدر زیبا بود که من بی اختیار اشک ریختم که چرا آنقدر دور افتادم منی که خدایم برایم خدایی می کند ولی من به جای شکر ..همش ناشکر بودم ..چرا ناسپاسی ..چرا خودم را گم کردم چرا از خودم رنجیده ام .چرا خودم را نمیبخشم تا به آرامش خیال برسم ..چرا کینه ..چرا ناراحتی ..چرا آنقدر افکار منفی سرگردان را در ذهنم پرورش می دهم ..چرا گذشته های تلخ را مرور میکنم ..من هدایت شدم به این سایت چرا خودم دور کردم ودنبال اندیشه های منفی وکاذب رفتم ..سپاس استاد.

    ۱۴۰۱-۱۰-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاااااس فراوان استاد ضیا عزیز

    پارت اول این جلسه را خیلی دوست داشتم شعر زیبای پروین اعتصامی…خیلی درس داشت خیییلی و چه زیبا توضیحش دادین استاد جان
    و پارت دوم:
    بخشش
    به نام خداوند بخشنده مهربان ساااالها یه جور دیگه به معنی بخشنده ای که از خدا برامون گفته بودند فکر میکردم و عمل میکردم …گریه زاری التماس خدایا منو ببخش خدایا غلط کردم دیگه این کار اشتباه را نمیکنم….نه خدای بخشنده خدای مهربون هرچی بخوای بهت میبخشه بی مزد و منت
    و مورد بعدی انواع بخشش:بخشش مالی …ببخشیم از مال مون به اندازه ظرفیت وجودمون ببخش-رها باش بهت برمیگرده…
    بخشش معنوی:هرچه بلدی آگاهی داری به بقیه یاد بده بی قید و شرط
    و
    بخشش بعدی؛بخشش انسانهای دیگه: استاد جان من توی این مورد ضعف دارم….توی دلم تا حالا نگه داشتم کینه را؛نفرت را ؛حال بد را؛زود از دست حرف یه عزیز که توقع ندارم ناراحت میشم بهم بر میخوره….این قسمت را باید خیلی کار کنم….خدا را شکر شما هستید در کنارمون ….قطعا میتونم .ممنونم

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود مجدد
    پارت دوم جلسه هجدهم
    چه زیباست بخشش که به اعتقاد من همه گره های روحی ما از نبخشیدن می آید.
    بخشش انسان هایی که به ظاهر دشمن ما هستند در صورتی که این خود ما هستیم که دشمن خودمانیم چون با انتظارات بیجا از بقیه انسان ها توقع داریم که در خدمت ما باشند و طبق میل ما رفتار کنند و زمانی که به این نقطه برسیم که از کسی متوقع نباشیم و فقط خودمان برای رسیدن به اهدافمان و خواسته هایمان تلاش کنیم و خود واقعی مان را دوست داشته باشیم و خودمان را ببخشیم آنوقت هست که میتوانیم دیگران را نیز ببخشیم.و آنگاه رسیدن به خود خداست آزاد و رها بدون قید و بند و زنجیر.
    همه ما تجربه ای از بخشیدن داریم و که چقدر لذت بخش است آزاد و رها زندگی کردن که هیچ‌چیز بالاتر از رهایی نیست.
    سپاس بابت این آگاهی عظیم
    .

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیزم که خداوند واقعی را به من معرفی کرد

    پارت اول جلسه هجدهم
    چه زیباست این شعر و چقدر که عمیق و درست در مورد باور همه ما سخن گفته. همزمان با گوش دادن بغض کردم و اشک ریختم و
    به یاد آوردم زمانی را که چقدر نا شکر و چقدر شاکی بودم از خداوندی که کمکم نمیکرد و گره های بزرگی در زندگی من انداخته بود.که اکنون با آگاهی اول متوجه شدم که آن گره ها از سمت خودم بود زیرا که با طرز فکرم همه ناخواسته ها را به سمت خودم جذب کرده بودم و خداوند مهربانم با ریختن گندم هایم میخواست به من راه را نشان دهد اما من متوجه نبودم و مدام در شرک و از این و آن خواستن میخواستم که زندگیم درست شود درست مانند پیرمرد تا اینکه با ریختن آخرین گندم مرا به خود آورد و زر های زندگی ام را به من نشان داد آنگاه متوجه شدم که چه خداوند بزرگی دارم آنوقت بود که بر درگاهش سجده کردم و او را در آغوش گرفتم…سپاس بابت آن لحظه بزرگ…و سپاس از استاد عزیزم

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استادِ بخشنده آگاهی ها و همه دوستان عزیز همراهم
    این فایل مورد بخشش صحبت کرده و باور اشتباهی که سالیان سال در وجود همه ما شکل گرفته بود ، امروز برامون روشن و متوجه شدیم که چه اشتباه بزرگی میکردیم که همواره در مقابل خداوند بابت بعضی رفتارامون خودمون رو گناهکار و احساس ترس و وحشت از مکافات می‌کردیم .
    امروز آگاهی پیدا کردیم که آنچه که هست و نیست در درون خودمونه و ما وقتی که میگیم قسمتی از روح خداوند هستیم یعنی خودمون یک خدای کوچک هستیم و زمانیکه اشتباه یا خطایی میکنیم که ناشی از افکار و حس منفی خودمون هست اون احساس عذاب وجدان که نامش را گناه بدرگاه خداوند می نامیدیم ، در ما شکل میگیره
    آگاه شدیم که نباید فکر کنیم که خداوند بزرگ یعنی همان نیروی عظیمِ خلقت از ما دلخور و نگران هست و ما را نمیبخشد چون خداوند بخشنده و مهربان و آنچه که موجب عذاب وجدان ما می شود همان درون و وجدان خطا کار خودمون هست و هر زمان متوجه راه خطایی که رفتیم ، بشویم و از اون راه برگردیم ، همانجا قضیه و داستان تمامه نکته و درسی بسیار آگاهی دهنده بود.👍
    در قسمت دیگر استاد از بخش های مادی صحبت کردند سراغ دارم بسیار هستند افرادی که برخلاف شرایط مالی خوبی که دارند هیچ وقت در صدد کمک به دیگران بر نیامده اند و در تمام طول عمر در پی انباشته کردن پول و ثروت و دارایی بوده بطوریکه نه خودشون و نه دیگران کوچکترین بهره ای از اینهمه ثروت نبرده اند و در پایان و سر انجام کار ، تمام اون انباشته ها هزینه درمان بیماری شده و هیچ ثمری براشون نداشته یعنی یه زندگی پوچ با یک مسیر کاملا اشتباه.
    بخشش از مادیات عامل مهمی هست که میتونه به آرامش ما کمک کنه و ظرفیت وجودی که استاد از ان نامبرده اند ، هیچ ربطی به شرایط مادی ما نداره و حتی یک فرد کم پول هم میتونه دیدگاه بلند و ظرفیت وجودی بالایی داشته باشه و این بالاترین نوع انسانیت است به امید روزی که با گرفتن این آگاهی ها بتونیم زندگی ایده آلی برای خودمان و برای اون نقطه خروج از طرح الهی مون بسازیم و با افتخار و آگاهی کامل بسوی خداوند پرواز کنیم انشاءالله 🙏🙏🙏
    سپاسگزارم از این فایده آموزنده🌹

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق و بخشایینده عشق ❤❤❤

    (((( تسلیم بودن))))
    پارت اول :
    گندمم را ریختی تا زر دهی
    رشته ام بردی تا گوهر دهی

    تسلیم بودن به رضای خداوند یعنی اطمینان قلبی داشتن به او و حکمت او .
    زمانی ایمان و اطمینانمان را به خدایمان زیاد کنیم با رفتن و امدن ادمها خوشحال و ناراحت نمیشیم.
    و دلمان به حکمت خداوند و اینکه خدا بهتری رو برامون کنار گذاشته همواره ارام وصبور میشیم.
    رفتن ادمها ،از دست دادن بعضی داشته ها مخصوصا از نظر احساسی و عاطفی خیلی سخته و در این زمانهاست که ذهنمان دچار تشویش میشه و اضطراب و دلهره و تپش قلب و ناراحتی و هزاران رنجش در درونمان ایجاد میشه.
    اما زماکی در مسیر آگاهی باشیم و در حال تمرین کردن صبر و ایمان مان هستیم در نتیجه میدانیم که همه ی انسانهایی که بر سر راه مسیر ما قرار گرفته اند همه و همه به نوعی مامورانی از سمت خداوند بوده اند که برای اینکه ما درست رشد کنیم و به مسیر درست از سمت خداوند برای طرح الهی زندگیمان هدایت بشم.
    و رسیدن به جایگاهی که با رفتن ادمها و از دست دادن بعضی شرایط و داشته هایمان حال دلمان دچار لرزش نشه و با ارامش و درونی ارام بگیم خوب، حتما خدا بهترش رو برام کنار گذاشته و ایمان کامل داشته باشیم به این موضوع داشتن، همواره جایگاه والایی از ایمان و اطمینان را میخواهد.

    بزرگترین تمرین این روزای منه و البته سخت و نفس گیر ولی شدنی 😊🙏🙏🙏😊

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق
    و بخشاینده عشق ❤❤❤

    (((بخشش))))

    انقدر به ظاهر بخشیده بودم اما در درون نبخشیده بودم .خدایا اشکم امانم را بریده است ، س تعظیم بر پیشگاهت فرود اورده ام ، نمیدانم چگونه این بزرگی ات را سپاس بگذارم .

    میدانم که فقط حضورت را حس میکنم و لمس میکنم به معنای واقعی اجابت کننده ی دعاهایم شده ای .
    اجابت کننده ی رسیدن به روشنایی ام شده ای زمانی که درنقطه ی تاریک زندگی ام قرار میگیرم .
    من شدیدا به این فایل نباز داشتم درست یک روز قبل از رفتن به جلسه ای که باید شخصی را ملاقات میکردم که مرتب میگفتم وای من نمیتونم این شخص و ببینم ، حتی دیدنش و ملاقاتش حالم و حسمو بد میکنه .
    مرتب رجوع میکردم به اموزشها و فایلها ولی به اگاهی نمیرسیدم .
    و اماااااااااا این فایل خوراک این روز من بود، دیشب زمانی این فایل را گوش دادم و بعد مراقبه کردم درون مراقبه ام بخشیدم و رها کردم و بند اسارتی را که از طرف ان شخص بر گردنم بوده را باز کرده ام.
    در واقع زمانی کسی را میبخشی خودت را از بند اسارت و بردگی انرژی منفی و کینه آن شخص آزاد کرده ای و به زندگی و آزادی و رهایی ات رسیده ای .

    خاطره ای که حدود ۱۵ سال پیش برایم اتفاق افتاده بود ، و یک پیوند احساسی و نامزدی بین من و کسی که او را دوست داشتم بسته شد و دقیقا یک ماه به جشن عروسیمان این پیوند از هم پاشیده شد، به شدت حال روحی و جسمی ام به هم ریخته بود ، و به همان نقطه تاریکی که در زندگی ام بود رسیده بودم ، یه روز سر نمازم از خدا خواستم که حکمت این ماجرا را برای من روشن کند و درست یادمه ماه رمضان شروع شده بود و من همان روز اول ماه رمضان نیت کردم که یک ماه خدایا میخوام باهات رفاقت کنم و به حرمت همین ماه حکمت این جریان رو برای من اشکار کن .

    به طرز عجیبی روز اخر ماه رمضان ، که روز بعدش عید فطر بود خبری به من رسید که طرف مقابلم، را با شخص دیگری دیدم که در شرف ازدواج و دوستی بود و به نوعی از به خوردن جریان ما هنوز دو ماه هم نگذشته بود .

    و شنیدن این حرف نه تنها من را آزار نداد بلکه آنقدر آرامم کرد که خدای من چه قدر من رو دوست داره و چه قدر زیبا بعد از یک ماه عبادت و نیایش خدا و رسیدن به ارامش قلبی ام خدای من، حکمت ماجرای این قسمت از زندگی ام را در آرامش قلبی که داشتم به من گفت .
    که اگر شاید قبلا این موضوع خیانت را میشنیدم به شدت ناراحت میشدم و قدرت پذیرشم کم بود .

    ولی بعد از یک ماه پاکسازی و عبادت حال دلم و قلبم توسط خدای من آرام شده بود و قدرت پذیرشم بالا رفته بود و به نوعی زمانی این خبر را شنیدم چیزی جز این کلمه بر زبانم نیامد که خدایا شکرت ، عجب خیریت بزرگی در این ماجرا بود و من از آن غافل بودم و اصرار بر شدن موضوعی داشتم که به هیچ وجه صلاح من در آن نبود .

    چند وقت قبل هم دوستان نزدیکم ، به شکل عجیبی فاصله گرفتند از من و من مثل همان پیرمرد شعر پروین فقط گره باز شده کوله بارم و ریختن گندمهایم را میدیدم که خدایا تو این شرایط روحی که همه چیز به من فشار اورده ، من حتی دوستان نزدیکم هم که بتوانم با انها حرف بزنم دیگه باهاشون در ارتباط نیستم.
    و دیشب از آنها تشکر کردم ، از همه ی انسانهایی که در مسیر زندگی ام به نوعی ضربه ای به من زدند و دردم گرفت و زمین خوردم ، و بعد از هر زمین خوردنی محکم تر بلند شدم و ادامه دادم .
    و درسی که از این ماجرا گرفتم این بود که ، همواره من در آن جمع ، غیر از بیان کردن و گله و شکایت کردن از شرایطم چیز دیگری را بیان نمیکردم.
    و اگاه شدم که خدای من ، و آگاهیهای استادم انقدر عمیق بوده اند که من بدون اینکه متوجه شده باشم مدارم تغییر کرده بود و اون مکان و اون جمع مناسب مدار جدید من نبوده است .و عالم هستی به زیبایی هر چه تمام تر من را از آن محیط دور کرد .

    و چه قدر زیباست شرایط و انسانهایی که به نوعی ما را آزار و اذیت میدهند آمده اند تا بهترین درس ها را به ما بدهند و بهترین معلم زندگی ما هستند که ما به صورت عملی درس زندگی را بگیریم و آموزش ببینیم .

    و تجربه ای که من در زندگی دارم ، برای بخشیدنهای عاطفی و روحی باید از بخشیدن مال شروع کنیم .

    تمرین کنیم و تمرین کنیم تا بخشیدن مادیات برای ما انقدر راحت شود زمانی که بخشیدن مادیات را تجربه کنیم ، میبینیم که دل بستگی و وابستگی ما به مادیات و پول کمتر میشود و در نتیجه این تمرین به ما کمک میکند تا در مقابل کینه ها و نفرتهایی که از دیگران در قلبمان است به راحتی و با پذیرش بالاتر و راحت تری بتوانیم رها کنیم و ببخشیم و آزاد کنیم خودمان را .
    سپاس فراوان از استاد عزیزم 🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏❤❤❤❤

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    سحر توکلیسحر توکلی گفت:
    ۱۴۰۱-۰۸-۲۸ در ۰۸:۰۷
    با درود فراوان بر آفریننده عشق و
    بخشایینده عشق ❤❤❤

    پارت اول :

    چه قدر شعر پروین من را متحول کرد و به فکر فرو برد که چگونه خیلی وقتها مثل ان پیرمرد سریع با خدای ارام و مهربان و بخشنده ی خودم گلاویز میشدم و شروع به ناله و گریه و غرزدن و محاکمه کردنش میکردم و بعد از مدتی متوجه حکمت ان اتفاق میشدم .

    البته این روشن شدن حکمت و خیریت اتفاقها قبلا برایم مثل هاله ای از ابهامات بود ولی از زمانی با اموزشهای استادم در حال نفس کشیدن و زیستن عاشقانه هستم خیلی روشن تر و زیباتر شده است.

    و خجالت زده ام در مقابل صبور نبودن و تحمل نکردن خودم در زمانی که گره کوله بار گندمم باز میشد و روی زمین میریخت. و فقط ریختن گندمها را میدیدم و تمرکز روی تضاد و ظاهر آن تضاد را داشتم .

    از زمانی در این دوره شرکت کرده ام ، دیدم و نگاهم به ادمها، به اتفاقات روی زمین ، نگاهی اسمانی و فراتر از زمین شده است ،انگار من سوار بالهای فرشتگانم شده ام و از بالا به این ترافیک و تضاد نگاه میکنم ، که البته هنوز هم نق میزنم ولی ترمز دستی ام توسط این فایلها و استادم در زندگی ام به کار افتاده است .و ارامتر شده ام .
    از دیشب این پیرمرد به نوعی در ذهن من حک شده است و جاگرفته است که حد و اندازه نداره ، شاید هر قدر نصیحت و پند و اندرز و راهنمایی میگرفتم ، به این شکل به من درسی را که از این شعر پروین گرفتم نمیگرفتم .

    و به نوعی چشم دلم به روی زندگی ام و گره های کوله بارم باز شد.
    نمیدونم به چه زبانی تشکر کنم از استادم ،
    از بهترین معلمم ،
    از بهترین دوستم ،
    از بهترین انسانی
    که در مسیر زندگی ام به اینگونه بخشنده و مهربان قرار گرفته است .
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    خداوند یکتا
    خداوند مهربان
    خداوند بخشنده
    خداوند حکیم
    خداوند مدبر
    او که می داند، آنچه را که ما نمی دانیم
    و بهتر می داند، آنچه را که می دانیم
    او که از ما به خودمان نزدیک تر است
    و مهربان تر

    از شنیدن پارت اول جلسه هجدهم از دوره معجزه سلامتی، با شعر زیبا و تامل برانگیز بانو پروین اعتصامی، در درونم هیاهویی به پا شد!
    از خود بیخود شدم و اشک هایم جاری شد!
    بارها و بارها این اتفاق برایم افتاده که خداوند و حکمت او و همچنین چیدمان بی نقصش را درک کردم ولی … ولی متاسفانه دوباره فراموش کردم!
    و بار دیگر که در تنگنا قرار گرفتم، صبر کافی نداشتم و شاید هم به خداوند غُر زدم که چرا؟ چرا چنین است و چنان؟ پس تو کجایی؟ مگر نمی بینی؟ مگر ….
    و بعد از اینکه حکمت خدا برایم آشکار شد و یا با رجوع به آگاهی های گذشته ام، توانستم خودم را آرام کنم، از عمل عجولانه خود خجالت زده و شرمسار شدم و به خودم قول دادم که دیگر یادم نرود!
    یادم نرود که خدای من خدای خوبیهاست، خدای زیبایی هاست، و بهترین ها را وارد زندگی ام می کند! و فقط من باید صبور باشم و به او و فقط به او اعتماد کامل داشته باشم!
    سپاس استاد عزیزم
    سپاس بیکران بابت این تلنگر دوباره
    سپاس بابت این فایل زیبا و روح نواز

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    پارت دوم از فایل زیبای هجدهم دوره معجزه سلامتی، این قدر آگاهی داشت و پربار بود که نمی دانم چگونه و از چه قسمت آن باید کامنت بنویسم.

    اول از هر چیز تشکر می کنم از استاد ضیاء عزیز بابت این همه آگاهی های زیبا.
    آگاهی هایی که ما را به خداوند اتصال می دهد.
    ما را شبیه خداوند می کند.
    ما را با درون خود هماهنگ می کند و آشتی می دهد.
    ما را به آرامش می رساند.

    به نام خداوند بخشنده مهربان
    چقدر بخشنده بود و من نمی دانستم!
    چقدر مهربان بود و من نمی فهمیدم!
    چقدر بی قید و شرط عاشق بود، چقدر بی حد و مرز می بخشید!
    چقدر نامتناهی بود و نامحدود!
    چقدر فراوان داشت در خودش، از همه صفات خدایی اش!
    و من به اندازه ذهن محدود خود درک می کردم، می خواستم و دریافت می کردم!

    چقدر نادانسته، خود را با تفکرات و انرژی های منفی خود، روانه جهنم زندگی کردیم و خود را از بهشت آرامش، از بهشت بخشش، از بهشت اتفاقات خوب دور ساختیم!

    ولی خدا را هزاران بار شکر که آگاه شدیم و آگاه تر!

    که خداوند بخشنده است و می بخشد آنچه را که ما می خواهیم!
    و زیباتر اینکه در کنار این بخشش های بی قید و شرط، آگاهی هم به ما می بخشد و چقدر این درک، زیباست و روح نواز!

    و من هم می خواهم همچون پروردگارم باشم.
    می خواهم سعی کنم شبیه او شوم.
    💗بخشنده و مهربان💗
    و تمام کسانی را که که در گمان خودم به من بد کرده اند (چه بسا آنها بهترین معلمان زندگی من بوده اند و با انجام ماموریت خود در زندگی من، باعث آزاد شدن پتانسیل های من شده اند، باعث ایجاد خلاقیت در من شده اند و باعث شدند که بهترین و مهمترین تصمیمات زندگی خود را بگیرم) می بخشم، برایشان عشق، برکت، آگاهی و انرژی های خوب می فرستم و آنها را رها می کنم تا به راه خود بروند و من نیز به راه خود می روم و آزادانه و رها و در آرامش و لذت زندگی می کنم.

    خداوندا سپاس بابت این آگاهی ها

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    عصمت مرتضوی گفت:
    ۱۴۰۱-۰۸-۳۰ در ۰۵:۳۸
    بنام خالق یکتا
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در پارت اول این فایلِ ارزشمند شعری زیبا و پُر معنا از شاعره فقید پروین اعتصامی توسط استاد با آن حس و حال خوبشون خوانده شد 👏
    من شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتم و اخلاص و سادگیِ آن پیر مرد فقیر در گفتگو با خدا منو منقلب کرد و به حکمت خداوند بیش از پیش آگاه شدم 👍
    آگاهی از اینکه ما بندگان چقدر از حکمت خداوند بی اطلاعیم و همواره توی ذهنمون بنوعی طلبکار خدا و چون و چرا داریم که چرا چنین و چرا چنان شد؟؟ درحالیکه خداوند بخشنده و مهربان جیزی جز خیر و صلاح بندگانش را نمیخواهد و هر جریان بظاهر بد ، درونش دنیایی از خیر و خوبی و برکت بهمراه دارد که ما از ان بی اطلاعیم زیرا خدا میداند و ما نمیدانیم 💚
    استاد سپاس از این فایل آموزنده و سپاس از لحن زیبا و سرشار از حس خوبی که با خوندن این شعر زیبا بما دادید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استاد ضیاء گرامی و بخشنده آگاهیها
    پارت دوم از فایل ۱۸ را بارها و بارها گوش کردم و لذت بردم مطالب این فایل کمتر از یک معجزه و مراقبه قشنگ برایم نبود! من ۳ بار در حال گوش کردن به این فایل یعنی همون ۵ دقیقه اول خوابم بُرد ولی خوابی که در اون هوشیار بودم و در جمع همه کسانی که قبلنا حتی فکر بخشیدن آنها برایم غیر ممکن و آزار دهنده بود ، نشسته بودم و همگی باهم داشتیم به این فایل گوش میکردیم. افرادی که همنشین انها بودم تعدادی از دینا رفته و تعدادی هنوز در زندگانی دنیا بودند و همگی محو صدای استاد که از بخشیدن میگفتند ، شده بودند و نگاه مهربانانه بمن داشتند من خیلی وقت قبل برای ارامش خودم و علاقه ام به مراقبه ، آنها را بخشیده بودم اما نمیدانم این سه مرحله تکرار فایل و هرسه بار تکرار ان جمع چه چیزی را میخواست بمن گوشزد کند ؟ آیا رضایت جهان هستی از عملکرد من بود ؟ یا هنوز در گوشه هایی از ذهنم پاکسازی بیشتری نیاز هست؟ واقعا مانده ام چکنم ؟ چون هدفم بخشش و رسیدن به خلاء درون ذهن و انجام مراقبه دوست داشتنی ام هست مراقبه ای که مرا به روحم و خدایم متصل کند و لذت ببرم از این سکوت و خلوت با خدایم انشاءالله 🙏🙏🙏🌺🌺🌺💚💚💚

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان به خانواده عزیزم
    من زمانی این کامنت رو مینوسم که فایل ۱۸ رو کامل گوش ندادم اما یک اتفاق عجیب وجالب برای من وخانواده ام در حال رخ دادن بود وبدون مناسبت با این فایل نبود .فایل درمورد بخشش بود وما دیشب یعنی من وخواهرم ومامانم یکسری الهامات رو دریافت کردیم.
    من متوجه شدم که درزندگی شخصی ام به یک فرد علاقمند بودم وباید ایشون رو کامل میبخشیدم ورها میکردم از صمیم قلبم .ودیشب نشانه های کاملا واضحی رو دریافت کردم که با بخشیدن این فرد وبیان زبانی ام که این فرد رو بخشیدم ورها کردم ، قرار هست در زندگی ام اتفاقات جدیدی رقم بخوره.
    زمانی که میبخشیم باید از عمق وجودی ببخشیم تا رها شویم .رهاشدن ورها کردن کسی که ما رنجانده موجب رهایی وپرواز روح خودمان میشود .
    مورد دیگر این بود که درخانواده من فردی دیگر بود که ایشان هم باید فرری را ببخشند درزندگی خودشون واین عدم بخشش باعث شده تا درزندگیشون لکه تاریکی وارد بشه وفرزندشون بیمار بشه ومن بادیدن یکسری نشانه به اون فرد این موضوع رو گفتم ومطمین هستم که اون فرد هم این عمل بزرگ رو قلبی انجام میدهند وبزودی سلامت فرزند خودشون رو میبینند

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    به نام نامی دوست که هر چه دارم از اوست

    سلام ودرود به استاد مهربان
    چقدر این فایل زیبا ست هم پارت اول که شعر فوق الاده بود هم پارت دوم .
    وقتی میگوییم خداوند بخشنده ،فکر میکنیم که خداوند گناه ما را می بخشد و این اشتباه است خدایی که انرژی هست و درکی ندارد چگونه میتواند ما را معاخضه کند و یا محاکمه کند خداوند فقط هر چه که ما تصور کنیم و درخواست دهیم به ما میدهد و خداوند غیر از خوبی و عشق نیست و بخشندگی خدا به همان معناست ،که من هر چه میخواهم و تصور میکنم چه منفی و چه مثبت ، به من میدهد و این خود من هستم که اگر گناهی میکنم خودم ،خودم را مجازات میکنم.
    ما چند نوع بخشش داریم :
    ۱_بخشش مادی . که اگر بتوانیم بدون چشم داشت و توقع ببخشیم و ضرفیت بخشش داشته باشیم ،و از هر انچه که داریم ببخشیم .ومیتوانیم احساس کنیم که مانند خداییم و خدایی که نا محدود میبخشد و انتظاری ندارد .
    ۲_ بخشش معنوی . که میتوانیم از دانسته هایمان را در اختیار دیگران بگذاریم باز هم بدون اینکه متوقع باشیم ،یعنی اگر به راهنماییهای ما اهمیتی نداد ناراحت نشوم چون من بخششم را انجام دادم .

    ۳_بخشش در مورد دیگران. که اگر کار بدی در حق من انجام داده اند من انها را ببخشم برای لطف به خودم و رهایی خودم از افکار منفی و ارتعاشی که چه منفی و چه مثبت که به جهان هستی میفرستم به همان مقدار به خودم بر میگردد و این بخشش شاید سخت باشد و شجاعت بخواهد ولی لذت بخش است و این بخشش باید از اعماق وجود باشد .

    در زندگیم ادمهای زیادی بودند که در حقم بدی کردن ولی من بخشیدم به خاطر اینکه عاشق خودم هستم و خودم رو دوست دارم ،چون باعث بزرگتر شدن من شدن باعث پیشرفت من شدن ،چون من جزئی از خدایم و خداوند مهربان است .

    بخشش حد و مرز دارد (خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند )✳️

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند بخشنده و و مهربان
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    شعر زیبا و آموزنده ای از پروین اعتصامی توسط استاد عزیز خوانده شد و لذت بردم زیرا اگر به معانی آن دقت کنیم ، متوجه میشویم که نباید جهت حل مشکلاتمون برنامه زیزی کنیم و همه چیز را بخدا بسپاریم البته با ایمان و باور درونی قوی.
    برنامه ریزی ما بر اساس فکر محدود ما هست در حالیکه خداوند برای حل هر مسئله هزاران راه شگفت آور میداند و پیرمرد داستان ما برای معاش فرزندانش عقلش به مقداری گندم میرسید در حالیکه خداوند برایش زر و طلا تدارک دیده بود .
    خودم در این مورد دو تجربه دارم :
    اول اینکه چندی قبل که حدود یکماه اتصالم قطع بود برای پیدا کردن فیلتر شکن دهها نام فیلتر شکن را سرچ کردم و به نتیجه نرسیدم و آخر کار فقط نوشتم فیلتر شکن قوی و پر سرعت میخوام بلافاصله اتصال گرفتم و حتی یک ثانیه قطع نشدم .
    تجربه دوم در مورد خریدخونه در تهران بود که تصور میکردم فقط از یکراه میشه به این خواسته دسترسی پیدا کرد در حالیکه چیدمان خداوند چیز دیگری بمراتب بهتر از تصور من بود که الان آکاهیش رو گرفتم .
    پس با ایمان و باور قوی و اعتماد امورمون رو به خدای بزرگ بسپاریم و تسلیم امر و حکمت او باشیم این بهترین کار است
    سپاس از این فایل ارزشمند

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    به نام خدای بخشنده و مهربان
    سلام و درود بر استاد مهربان
    چقدر زیبا و دلنشین هست ، این شعر ،که بزرگی وحکمت خدا رو به نشون میده،

    هر بلایی از تو اید رحمتیست
    هر که را فقری دهی ان دولتیست
    زان به تاریکی گذاری بنده را
    تا ببیند ان رخ تابنده را

    ما انسانها وقتی در زندگی به چالش بر میخوریم ،سر خدا داد میزنیم و ناشکری میکنیم و بعدا میفهمیم که چقدر اون چالشه خوب بوده، تازه میفهمیم که حکمت خدا چی بوده پس زین پس مواضب باشیم هر تضادی ،پشتش حکمتی هست، پس صبور باشیم .همه چیز درسته و سرجای خودشه و حق من محفوظه ،
    ، ما خدا رو فراموش کردیم خدایی که قدرت تمام جهان هست و بدون اجازه ی او برگی از درخت نمی افتد ،خدایی که سنگ رو کنار شیشه نگه میدارد، خدایی که هرگز گره ها رو اشتباهی باز نمیکنه ،
    من در زندگیم خیلی به چالش بر خوردم و خیلی وقتها الکی غصه خوردم الان که نگاه میکنم و چیدمان خدا رو میبینم ، از حکمت خداوند لذت میبرم، چقدر زیبا✳️

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    گندمم ریختی تا زر دهی/ رشته ام بردی که تا گوهر دهی
    آری خدای من خدایی ست که گندم می گیرد و زر می دهد!
    و چه بسیار پیش آمده که وقتی گندم را از ما گرفته، غرولند کرده ایم، ناسزا گفته ایم و …
    که فقط کافی بود لحظاتی درنگ کنیم تا زر را بیابیم!
    ولی افسوس که صبور نبوده ایم!
    که اعتماد نکرده ایم!
    که ایمانمان ضعیف بود!
    که ….
    که اصلا انگار او را به عنوان قدرت برتر جهان فراموش کرده ایم!
    .
    .
    و بارها و بارها این اشتباه خود را تکرار کرده ایم!
    و یادمان رفته که خدا، همان خدایی که در دل تاریکی ها، نور را برایمان نمایان می کند!
    خدایی که بی حساب می بخشد!

    و رسیدن به این خدا، چه زیباست😍
    ولی راه رسیدن به خدا، مسیری ست که شاید از دل بیماری ها بگذرد یا در کنار برخی چالش ها مثل فقر و …
    مسلما در طول مسیر، بسیار مهم است که ایمان خود را حفظ کنیم و یادمان نرود که خدایمان، خدای خوبی هاست و هر آنچه را که به ما می دهد، عین خوبی ست، حتی اگر ظاهرش خوب نباشد.

    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای بخشنده ی مهربان ،🌷🌷درود به استاد مهربانم ،💚💚این فایل زیبا که شعر پروین شروع کردین..بسیار جذاب واحساس خوبی به من دست داد. ..آنقدر که اشک هایم با درک این شعر سرازیر شد ….بخشیدن زمانی قشنگه که از آنچه خودت دوست داری بگذری وببخشی ودلی رو شاد کنی ..من بارها دیدم کسانی هستند که آنقدر در این دنیا خداوند بهشون بخشیده ولی نیازمند را می‌بینند دنبال پول خورد داخل کیف شون میگردند. که به نیازمند بدن ..من تو سال های که از خداوند عمر گرفتم به این نتیجه رسیدم که هر چقدر می‌بخشم از آنچه دارم بیشتر از آن به من بر میگردد ..بخشیدن بی قید و شرط ..شجاعت می خواهد. من اگر بخشیدم ولی شرط برای طرف مقابلم نگذاشتم این بخشش من بیشتر لذت میبرم ..وحال دل خودم هم عالی میشود ..وقتی کسی رو با تمام وجود می‌بخشی اول از همه خودت احساس عالی پیدا می‌کنی که انگار خداوند اون لحظه ما را در آغوش گرفته است ..اون لحظه آرامش عجیبی پیدا می‌کنی ..استاد این فایل تلنگری بود با آنکه شخصیتی که من دارم اصلا در زندگی ام کینه ی نبودم ..اگر دل من را شکستند ولی زود گذشتم وبخشیدم …ولی باز هم امشب از عمق وجودم جمله ی تون تکرار کردم که خدایا من تمام کسانی دل من را شکستن بخشیدم واز آن ها ممنونم که باعث رشد من شدند ..امیدوارم آن ها هر جا هستند حال دلشان مثل الان من خوب باشد. ،♥️♥️…استاد خیلی عالی بود ممنونم از لطف تون

    ۱۴۰۱-۰۹-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری