سبد خرید
زمان رسیدن به رویاها- راه رسیدن به رویاها- راه رویاها- رویا

راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۲

امتیازدهی 4.97 از 5 در 29 امتیازدهی مشتری
(29 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

زمان رسیدن به رویاها

زمان رسیدن به رویاها چقدر است و آیا راهی برای کوتاه کردن مسیر خواسته ها و رویاها وجود دارد؟ همان طور که می دانید رویا برای هر فردی، آن هم در هر فصلی از زندگی اش فرق می کند. در ابتدا زمانی که ما کودک هستیم دنیای ما، آرزوها و رویاهای ما با همه آدم های بزرگسال و حتی با همسن و سال های خودمان فرق می کند.

در کودکی شاید آرزوی ما رسیدن به یک عروسک یا رسیدن به یک ماشین برقی، موتوربرقی یا یک اسباب بازی دیگر باشد و به نسبت بزرگ بودن آن رویاها، در آن زمان کمی طول می کشد تا به آرزوی مان برسیم. البته اگر اشتیاق فراوان برای رسیدن به آن آرزو را داشته باشیم.

اگر هم آن اشتیاق سوزان در ما نباشد و هر روز بر داشتن آن تاکید نکنیم و پدرو مادر را تحت فشار قرار ندهیم شاید هیچ وقت به آن رویاها دست پیدا نکنیم. آن چه مدت زمان رسیدن ما به رویای مان را مشخص می کند میزان اشتیاق ما و تاکید بر داشتن آن است.

در همان فصل از زندگی دوستانی داریم که همان رویای ما را دارند و خیلی زودتر از ما به آن رویای شان می رسند. همچنین دوستان دیگری داریم که باز هم همان رویا را دارند و هرگز به آن رویا نمی رسند. بنابراین مدت زمان رسیدن به رویاها برای هر کدام از ما متفاوت است.

در سال های بعد از کودکی که وارد نوجوانی می شویم دنیای ما کاملا با دنیای قبل متفاوت می شود این بار رویاهای مان بسیار فرق می کند و متنوع تر از قبل است. وقتی در سن نوجوانی به رویاهای دوره قبل نگاهی می اندازیم بسیار برای مان پیش پا افتاده و خنده دار است.

اکنون در همین فصل از زندگی مان دوباره رویاهایی در ما شکل می گیرد که راه رسیدنش و یا مدت زمان رسیدن به آن رویا با دوره قبل فرق می کند. همچنین شکل رویا و مدت زمان رسیدن به آن در همین فصل با همسن وسال های مان متفاوت است.

این چرخه همچنان تا پایان زندگی ادامه دارد و هر روز ما با چالش ها و یا کمبودهایی مواجه می شویم که از درون آن رویایی برای رفع آن کمبودها در ما شکل می گیرد و ما هر روزه با رویاهایی کوچک و بزرگ، در زندگی روبرو هستیم.

پس هر کس در هر مقطعی از زندگی اش یا حتی در هر روز از زندگی اش رویایی مخصوص به آن زمان را دارد و مدت زمان رسیدن به آن رویا برای او با مدت زمان رویای فرد دیگری، به نسبت اشتیاق و تلاش شان برای رسیدن به آن رویا فرق می کند.

مشکل از آن جایی به وجود می آید که ما اجازه نمی دهیم زندگی مان، باعث ایجاد رویا در ما شود و در خیلی از مواقع رویاهای دیگران را برای خود رویا می کنیم و این رویاها چون از بطن وجودمان نمی آیند، اشتیاق سوزان را برای رسیدن به آن نداریم.

 چون حاضر به پرداخت بها برای رسیدن به آن رویا نیستیم می تواند مدت زمان رسیدن به آن طولانی باشد یا هرگز به آن رویا نرسیم.

رویاهای ما از درون تضادها و چالش های زندگی متولد می شوند، خیلی ها هنوز این قانون را درک نکردند که نقش تضاد در زندگی ما، یعنی شکل گیری خواسته یا رویا برای ما. اگر تضادی نباشد، ما هیچ وقت نمی دانیم و متوجه نمی شویم که چه چیزی را می خواهیم، یعنی رویایی در ما شکل نمی گیرد.

افراد آگاه به این قوانین، درک می کنند که هر تضاد، یعنی یک فرصت یا یک خواسته و بلافاصله پس از برخورد با تضاد، متوجه چیزی می شوند که خواستار داشتنش هستند و از آن استقبال می کنند.

این افراد بعد از این که رویایی در ذهن شان شکل می گیرد، به دنبال راهی برای رسیدن به آن می گردند. حال آن که مدت زمان رسیدن به آن رویا بستگی به این دارد که فرد چقدر برای رویایش اشتیاق داشته باشد، هزینه کند، تلاش کند و برای رسیدن به آن متوقف نشود.

پس چکیده درس این جلسه این است که رویاها در هر فصلی از زندگی با هم فرق می کنند و نسبت به بزرگ و کوچکی رویا و تلاش و اشتیاق فرد، می تواند مدت زمان کمتریا بیشتری طول بکشد یا حتی شکل نگیرد.

شاد باشید

29 دیدگاه برای راه رسیدن به رؤیاها | جلسه ۲

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در این فایل بر روی خواسته‌ها و میزان ارزش و اهمیت آنها صحبت شده است هرچه آرزو و هدف بزرگتر باشد ، میران تلاش و مدت زمان و صبوریت بیشتری میطلبد 👌
    نکته دیگر اینکه رویاهای افراد با یکدیگر متفاوت بوده و بسته به شرایط زندگی یکدیگر فرق می‌کند .
    کسی که در منطقه کویری و خشک و بی آب و علف زندگی میکند ، آرزویش با فردی که در شمال و جای سرسبز و پُر اب زندگی میکند ، کاملا متفاوت است
    میزان تلاش و صبوریت هر فرد بستگی به بزرگی خواسته او دارد .
    در قسمت دوم این فایل از قوانین صحبت شده و اینکه برای انجام هر کاری باید قانون آن کار را بدانیم که استاد در این فایل از آشپزی مثال زدند که برای تهیه یک غذا مثلاً باید نوع مواد اولیه و مقدار مورد نیاز را بدانیم و همچنین بدانیم که چه زمان و چگونه باید آنها را در هم آمیخت که نهایتاً نتیجه مطلوبی به دست آورد✌
    دوره تکامل در هر کدام از آموزش‌های استاد از اهمیت ویژه ای بر خوردار است زیرا هیچکس یکشبه به خواسته هایش نمیرسد و تحمل سختی و تلاش و صبوریت است که اهداف و رویاها رو محقق می‌نماید . سپاسگزارم 🙏🙏🙏💐💐💐

    ۱۴۰۲-۱۲-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند بخشنده ی مهربان
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    فایل قدیمی رویاها ، در مورد قانون جذب صحبت کردین واین که ارتعاشات و احساسات منفی ما شاید قوی تر باشد وزودتر عمل کند دقیقا بخاطر این که ما یاد نگرفتیم شادی های خودمون رو پر رنگ تر کنیم و از ان ها بیشتر صحبت کنیم
    چون باور غلط چشم خوردن هم درمیان است ، و انتشار غم و غصه راحتر
    گویا ذهنیت ما بر ناراحتی بیشتر تمرکز دارد ودر ناراحتی هم بیشتر می توانیم به دیگران کمک برسانیم
    درحالیکه شادی و رواج پخش آن برای زندگی و آینده ما تاثیر بیشتری دارد
    درمورد کنترل فکر صحبت کردین و کارهایی که می توان انجام داد ، مراقبه لذت بخش ترین تمرین وحرکتی است که راه افکار را تا حدود زیادی می بندد
    وخدا رو شکر می کنم که می توانم ارتباط برقرار کنم و از الهامات هم نتیجه دریافت کنم
    سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۲-۱۱-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    زندگی من و آرزوها و خواسته های من به دو قسمت تقسیم شده.یکی قبل از آگاهی که خواسته های من مثل دیگران خوشبختی بود که همه آن خوشبختی را در پول.ثروت.شغل و سفرهای لوکس و….میدانستم و اما بعد از آگاهی خواستار خوشبختی بودم اما دیگر خوشبختی را در گرو رسیدن به چیزهای قبلی نمیدانستم.خوشبختی را در گرو رسیدن به آرامش و آگاهی میدیدم و همه اینها را مدیون ناسلامتی و تضادهایی هستم که برای من رخ داد.به قول استاد تضاد ها می آیند تا برای ما آرزو های جدید خلق کنند.
    در این مسیر زیبا به آرامش رسیدم چون آگاهانه زندگی کردم.و از تضاد هایی که پیش می آمد درس می‌گرفتم و روحم را قوی تر کردم.نقطه ضعف هایم را شناختم و سعی در برطرف کردن آنها کردم.
    و جالب اینجابود به دنبال این تغییرات، ثروت،سلامتی،خوشبختی خودشان از راه رسیدند و با این تفاوت که من اکنون آنها را مایه خوشبختی نمیدانم بلکه این توانایی های من است که باعث خوشبختی من شده اند.
    سپاس بیکران از استادِ جانم

    ۱۴۰۲-۱۰-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند بخشنده ی مهربان
    سلام درود خدمت استاد مهربانم
    در مورد خواسته ها صحبت کردین که هرکس خواسته و رویاش با دیگری فرق داردومسیر رسیدن به آن هم همین طور
    مسیری که در گذشته طی کرده بودم فرار از موقعیت ها وچالش های زندگی ، این گونه آموخته بودم واکنون در این مسیر یاد گرفتم که چالش هایم رو حل کنم واگر از آن عبور نکنم باز این داستان تضاد برای من تکرار می شود و فقط نتیجه ای که به همراه دارد من رو از مسیرم دورتر میکند
    وباز باید برگردم و ایرادهایم را رفع کنم ودر جایی گفتین باید اندازه خواسته ات بشوی وبرای رسیدن به خواسته هایت چکار هایی انجام دادی؟؟
    من برای رسیدن به شغل آینده ام باید در قسمت روابط اجتماعی ام قوی تر شوم ودر این مسیر کلی چالش و تضاد داشتم والان خدا رو شکر با قدم گذاشتن در آن اتفاق های جالبی برام افتاده
    شرکت در یک سمینار وکار گروهی
    اگر زهرای قدیم بودم شاید اصلا شرکت نمی کردم ولی اکنون تجربه صحبت کردن در یک جمع بزرگ را داشتم و از بیان نظراتم هیچ گونه ترس واسترسی نداشتم
    وهمه ی این موفقیت ها رو مدیون استاد خوبم که کلی راهنمایی وهدایتم کردند
    مهربان استادم به وجودتان افتخارمیکنم که بذر اعتماد به نفس و شکوفایی را دروجودم ایجاد گردید
    سپاس سپاس🌺❤️❤️❤️

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    در این فایل در قسمت اول از دوره الهام بخش راه رسیدن به رویاها صحبت شده و اینکه رویاهای افراد با یکدیگر متفاوت است همانگونه که چالشهای افراد متفاوتند و برای رسیدن به اهداف ، کوچکی و بزرگی هدف بسیار مهمه همینطور تلاش کردن و صبوریت یعنی گذراندن اون دوره تکامل از ضروریات است 👍
    هرچه هدف بزرگتر و ارزشمندتر باشد میزان ریسک پذیری بیشتر و دوره رسیدن به آن هدف نیز طولانی‌تر خواهد بود دوره رویاها و کلا رویا پردازی ما را آماده می‌کند برای تلاش مضاعف و برای داشتن دیدگاه وسیع برای خودسازی و هر آنچه که باعث تحقق اهدافمان میشود❤
    یادم میاد یکی دو سال قبل موقعی که از من سوال شد هدفت چیست به کجا می‌خواهی برسی؟ من از مادیات نام بردم مثل خرید ماشین و خونه بهتر و امثالهم …
    اما امروز که آگاهتر شدم ، اگر از من همون سوال را بپرسند ، میگم جایی که سلامتی و آرامش و آگاهی هست✌
    زیرا اگر این سه مورد باشه یعنی همه چیز…. یعنی درون این سه مورد ، همه چیز نهفته است اعم از خوشحالی شادی ثروت کمک به دیگران بخشش تفریح خوشگذرانی و پیدا کردن مسیر درست زندگی یعنی اشتباه نکردن و موفقیت … ✌❤
    بنابراین مادیات رو به اون صورت نباید مد نظر قرار دهیم و آنچه که مهم است خودسازی و رسیدن به آرامش و آگاهی توام با سلامتی است که می‌تواند یک زندگی رویایی را برای هر فردی خلق نماید 👏
    با تشکر از این فایل آموزنده 🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    ۱۴۰۲-۱۰-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    (( از کلام تو بر تو حکم میشود )) . (( قانون جذب )) . تمام این عبارتها عنوانهای زیبایی هستند برای اینکه برای این فایل انتخاب کنیم .
    خیلی جالبه تمام اون چیزایی داریم همشون رو به واسطه فکر کردنمون بوده که جذبمون شدن .
    و اگر از رابطه و شرایط و اتفاقات زندگیمون ناراضی هستیم هیچ کس غیر از خودمون مقصر نیست و قانون جذب روی فکیر ما کار میکنه کار نداره از چی بدت مییاد یا خوشت مییاد اون نگاه میکنه چی رو داخل فکرت داری مُرور میکنی .
    چه خواسته و ناخواسته باشه ،
    نکته جالب برای کنترل ذهن و مدیرت اون ،مراقبه است و نکته بسیار جالبی که امپراطوریه عسق به ما کمک میکنه برای درک کردن این موضوع ، این بود که ، ورودیهای ذهن رو کنترل کنیم ، که یکی گوش ماست . ما حرفها و اتفاقات و اخبار و باورها رو از طریق گوش میشنویم وارد مغز میکنیم بهش فکر میکنیم ، عکس العمل نشون میدیم و با ارتعاش قوی و ضعیف از دهنمون خارج میشه .
    و نهایت امر تبدیل به رفتارهای ما میشه .
    حواسمان به حسهایمان باشد ، هر چیزی که با شنیدن و فهمیدنش حال و احساسمان خوب و عالی میشود همان را نگه داریم که این احساس خوب باعث میشه ، تا در وجود ما و در ذهن ما افکار همان ذهن و تصویرسازیهای زیبا از ان حس شکل بگیرد و در نهایت از زبانمان خارج میشود و تبدیل به رفتار میشه .

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق مهربانی ها .سلام ودرود فراوانی ،♥️♥️‌‌بنده هر چی تو زندگی دارم از قانون جذب دارم من همه ی این چیزها .ماشین .خونه .گوشی .لوازم خونه همه رو مدیون این یک سال از قانون جذب دارم ..زنده سازنده ی که الان از این سایت پیدا کردم تا هر چیزی را اراده میکنم بدست میارم تو مدت کوتا ..فقط با تصویر سازی وخواسته آم را در دفتر آرزوهام ثبت میکنم ومدتی بعد با شکر گزاری دریافت میکنم ..ویا افرادی که الان تو زندگی دارم ..خدا رو شکر دوستان هم فرکانسی خودم هستند وادم های منفی زندگیم را حذف کردم وباز هم از تمرین های که من کردم بدست آوردم .. قانون جذب به تمام حس های ما جواب میدهد. چه خوب باشد چه بد ..وان را وارد زندگی ما می‌کند..

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    با سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    خوشحال وسپاس گزارم بابت شرکت دراین دوره وشنیدن وتکرارمجدد آن که باعث پیشرفت ورشدم شده است واقعا این فایل کامل کننده ی همه ی فایل های دوره بود اولین درس ها وبهترین ولی واقعا آن موقع درک نمی کردم الان که دارم دوباره گوش می دهم می بینم بیشتر نکات مهمی که استاد دراکثرفایل ها گفتن دراین جا جمع شده است ولی به آن دقت نکرده بودم . درمورد این که چرا دراین شرایط امروز هستیم صحبت کردین برمی گردد به فکرها وافکار گذشته خودمان که ناآگاهانه آن راانتخاب کرده وهرروز تکرار ، ریشه اصلی شکل گیری خواسته ها رو بیان کردین که چگونه با یاد گرفتن ودرست برخورد کردن با قانون می توانیم زندگی خود را تغییرداده و دگرگونی فوق العاده ی روبه سوی خودمان جذب کنیم. درمورد اینکه جهان نمی داند برای ما چه چیزی مناسب است یانه درست بودن با نادرست بودن آن را تشخیص نمی دهد بلکه به احساسات وارتعاشات ما پاسخ می دهد اینکه من به چه چیزی فکر می کنم وآن را دریافت می کنم فقط برعهده خودم است نه دیگری ، متاسفانه درخیلی از مواقع ما در بیشتر موارد به ناراحتی ها وغصه ها توجه داریم وفرکانس بالایی رو ارسال می کنیم تا درمواقع شادی وهیجان ، مثلا اگر اتفاق ناخوشایندی برایمان بیافتد از ناراحتی وغصه تاچند روز به آن فکرکرده ویا آن رابازگو می کنیم ولی درمواقع شادی شاید چند لحظه ی کوتاه باشد برای همین است که فرکانس غم گسترده تر وبیشتر است وناخواسته جذب منفی ها بیشتر از این به بعد که درمورد قانون بیشتر می دانیم باید تمام تمرکز وتوجه خودمان رو بگذاریم بروی زیباییها ونکات مثبت تازیبایی وخوبی بیشتری رو جذب کنیم . مورد مهم دیگری که بیان کردین دراین باره بودکه تمام افرادی که درکنارماقراردارند از جنس فکرخودمان هستند پس گله وشکایتی نیست مگر تغییرمداروفرکانس مان که آن هم برمی گردد به تلاش وتمرین خودمان در راه که شروع کرده ایم درمورد این صحبت کردین که چطور می توان جلوی افکارمنفی رو گرفت ۱- ازطریق تمرین مراقبه وتمرکز وسکوت کردن که همه این ها برمی گردد به مداومت درکار ها ونترسیدن از قدم هایی که برمی داریم . ۲- مواظب گوش وزبان خودباشیم از شنیده های منفی فاصله گرفته وکلام منفی روهرگز بیان نکنیم .واز این لحظه تمام توجه وتمرکز مان رو به سمت خوبی عشق ثروت ودوستان عالی داشته باشیم تازندگی بهتروعالی تری رو تجربه کنیم . سپاس فراوان بابت این همه حمایت بی دریغ تون موفق وسلامت باشید استاد🌸🌸🥰

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    هزاران درود و سپاس خدمت استاد ضیاء بزرگوار
    این فایل چقدر زیبا، کامل و آموزنده بود. چه نکات مهم و کاربردی را به ما می آموخت، واقعا لذت بردم و با مرور آن درسهای زیادی آموختم.
    در ابتدای فایل فرمودید که بسیاری از داشته های امروز ما، روزی خواسته یا آرزوی ما بودند ولی ما اکنون آنها را فراموش کرده ایم و دقیقا همین طور است. ولی من برای اجتناب از این فراموشی تدبیری اندیشیده ام🙂 تدبیری که از جهات مختلف به من کمک می کند و دوست دارم آن را با دوستانم به اشتراک بگذارم.
    من یک دفتر دارم که موارد بسیاری در آن یادداشت می کنم. از جمله اینکه در این دفترم معجزاتم را می نویسم، یعنی داشته هایی که یک روز برای من خواسته بودند! این کار را به این دلیل انجام می دهم که هیچ وقت آنها را فراموش نکنم .
    همین طور در این دفترم، آگاهی های جدیدم را یادداشت می کنم ، زیرا معتقدم هنگامی که انسان در مسیر آگاهی قرار دارد از در و دیوار برایش آگاهی می بارد😄 بنابراین آنها را یادداشت می کنم که هیچ گاه فراموششان نکنم.
    مورد بعدی جملات تاکیدی برای تغییر باورهایم می سازم (همان طور که استاد بزرگوار در گام ۲ دوره راز قوانین زندگی فرمودند) و آنها را نیز یادداشت می کنم.
    بنابراین دفتر من بسیار ارزشمند است زیرا مراحل رشد مرا نشان می دهد و به من حس خوبی می دهد. در واقع هروقت انرژی ام افت می کند به سراغ دفترم می روم و با مرور مطالب لازم، خودم را شارژ می کنم.
    موضوع دیگری که در فایل مطرح شد توجه ما بر روی هر چیزی اعم از خواسته یا ناخواسته، آن چیز را وارد زندگی ما می کند. بنابراین آگاهی از این موضوع باعث می شود که توجه خود را اگاهانه فقط بر روی خواسته های خود بگذاریم تا آنها را وارد زندگی مان کنیم.
    همچنین من با گوش کردن مجدد فایل به نکته طلایی مراقبه کردن برای مدیریت کردن ذهن رسیدم که در دفعات قبلی، به این کلید طلایی توجه چندانی نکرده بودم.
    متشکرم از استاد ضیاء عزیز با این فایل بسسسیار آگاهی دهنده.
    پاینده و برقرار باشید 🌺

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی و همه دوستان عزیز هم فرکانسی

    فایل دوم از دوره الهام بخش راه رسیدن به رویاها در واقع ادامه مطالب فایل اول بود و باز هم تاکید بر کار کردن روی ذهن و گنجاندن افکار مثبت و درست درون آن میباشد .

    نکته ای که در این فایل گفته شد و آن اینکه ما در شرایطی که الان زندگی میکنیم خواسته سالهای قبل خودِمون بوده را کاملا قبول دارم زیرا خودم اکنون در شرایطی زندگی میکنم که زمانی جزو آرزو و البته باورهای قوی من بود و وقتی به دور و برم درست نگاه میکنم وسایلی را میبینم که زمانی خواسته من بودند و الان برام عادی شدند این فایل بار دیگر عادت خوب سپاسگزاری از داشته هارو بما یاد آوری کرد داشته هایی که زمانی رویا بودن و اکنون بی اعتنا از کنارشون رد میشیم بله زمانی هیچکدوم رو نداشتیم و در اثر تمرکز و باور ، جهان هستی آنها را بما بخشیده بهمین دلیل هیچ شکی ندارم که قانون جذب کارِ خودشو میکنه و براش فرقی نمیکنه که در موردش مطالعه کرده باشیم یا اونو بشناسیم یا خیر.
    قانون جذب به آنچه بیشتر فکر میکنیم پاسخ میده و براش فرقی نمیکنه اون چیز به نفع ما هست یا ضررمون .
    لذا همواره نهایت تلاشم را بکار میبرم که در جمعی شرکت کنم که گوشهام صحبتهایی را دریافت کنند که منو خوشحال میکنند .
    زبانم حرفهایی را بزند که موجب امید و شادیِ اطرافیانم شود .
    ارزوهایی را در ذهنم و قلبم پَر و بال بدهم که تحقق آنها مرا به شعف و وجد میاورند.
    من حتی الامکان از افراد منفی و کسانیکه دائم شاکی و نالانند دوری میکنم و حرفهای اونارو وارد گوش و ذهنم نمیکنم .
    پای درد دلهایی که علاج آنها دست من نیست ، نمینشینم .
    🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    زمانی که با آگاهی به قانون جذب زندگی ام را مرور میکنم چقدر ناراحت میشوم که چرا با نا آگهی لحظه های زندگی رو به ناراحتی و بدی گذراندم بدون اینکه متوجه باشم خودم خالق لحظات خودم بوده ام و اما همه را به خداوند مهربان نسبت میدادم که او مرا آزار میدهد و مدام گلایه و شکایت میکردم…وقتی که با ارتعاش و حس بد مدام گلایه میکردم و افکار منفی را سریعتر به خود جذب میکردم.
    من یاد گرفتم که مراقب زبان و گوش خود باشم و آن زمان میتوانم افکارم را کنترل کنم و فقط به خواسته های خود تمرکز کنم.

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .،🌷سلام ودرود به حضرت دوست ،،،قانون جذب به تمام آنچه در ذهن ما می‌گذرد جواب می دهد ،وقتی به یه موضوعی فکر میکنیم ،یعنی بذری رو تو ذهن مون کاشتیم .،،وقتی با تصور والاس وایمان باشد باورمون قوی باشد انگار به اون بذر آب میدهیم وکود ،کم کم جوانه میزند و پربار میشود وبعد چند سال ویا کمتر میوه میدهد برای آگاهی بیشتر قانون مراقب زبان وگوش مون باشیم وبیشتر در مورد خواسته هامون حرف بزنیم ،،

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    به نام خالق عشق وزیبایی
    سلام ودرود فراوان به استاد عزیز
    واقعا خوشحالم که امروز وبه موقع به این فایل بسیار عالی وزیبا گوش دادم الان فهمیدم که در هر لحظه وهر ثانیه ای باید به نبال دانش وآگاهی بود واینکه چه زیباست این یاد گیری
    وچقدر حال دلم خوب شد استاد عزیزومهربون بابت این فایل
    الان دقت کردم ومتوجه شدم اگر برای مدتی فایلها رو گوش ندم چه تغییراتی در من رخ میده ومتوجه شدم که راه گوش ورودی مهمی هست اینکه چه میشنویم خیلی روی ما اثر داره باید مدام وتا آخرین لحظه روی خودمان کار کنیم تا رشد کنیم
    روی زبانمان کار کنیم تا خواسته هایمان را جذب کنیم
    وما هچون باغبانی هستیم که هر لحظه وهر ثانیه ای بر روی مزرعه وجودی خودکار میکنیم تا در نهایت محصولی عالی را برداشت کنیم
    من امروز دوباره باخودم عهد وپیمان بستم تا مراقب خودم باشم به خودم قول دادم تا بهترین ها را وارد زندگی ام کنم
    به خودم قول دادم که خودم وخدای درونم را مورد احترام قرار دهم وقدر خودم را بدانم
    من به خودم قول دادم تابهترین خودم باشم وبهترین ها را به زندگی ام وارد کنم
    همان گونه که قبلا این کار را کردم وبهترین استاد را برای خودم خواستم وشمارا بعنوان راهنما انتخاب کردم بازهم میتوانم خالق بهترین ها باشم
    من پروردگاری دارم بینظیر ومهربان وبی همتا که همیشه برای من بهترین ها را میخواهد
    چون به من اجازه داد تا من بخواهم ومن به خودم قول دادم تا از این نعمت بزرگ واز این نهایت عدالت وعطوفت وعشق استفاده کنم وبهترین را برای بهترین شدن بخواهم
    ای خالق بی همتای من ازتو میخوام در تمام امور بهترین مرا وارد زندگی ام کنی🌷
    🌷
    🌷🌷

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود
    درمورد ارتعاشات خوب وبد صحبت کردین
    اینکه اکثرمواقع ما درزندگی چون آگاهی نداریم به احساسات منفی توجه بیشتری داریم وفرکانس بالایی رو ازناراحتی می فرستیم ونتیجه جذب ناخواسته وناراحتی بیشتر
    درحالی که الان آگاه ترشده ایم باید حواسمان به گفتارورفتار وکلاممان باشد فکر رو کنترل و به خواسته ها وزیبایی ها دراین دنیا نگاه کنیم
    ارتعاش خوب بفرستیم تا نتیجه خوب بگیریم
    ودرجایی گفتین دوستان ماازجنس فکرماهستند وقتی ماخودمان مدام به ناراحتی وگله گزاری وشکایت ویا بی پولی توجه کنیم دوستان واطرافیان ماهم ازهمین جنس قرارمی گیرند و
    مدام اخبارمنفی رو دنبال کنیم ویا کانال وپیج های تلگرامی واینستا رو که منفی هست دنبال کنیم ازهمان جنس رو دریافت می کنیم
    واگرحالمان خوب نباشد ناراحتی ها ی بیشتری رو جذب می کنیم

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود خدمت استادگرامی
    درمورد کارکرد قانون صحبت کردین پارسال که دردوره شرکت کردم اول آشناشدن با این موضوع ویادگیری های جدید بودولی الان تقریبا یکسال وهشت ماه می گذردومن مطالب گذشته رو عمیق می فهمم ودرک می کنم
    تمامی چیزهایی که تاامروز درزندگی مون دریافت کردیم نتیجه تفکراتی است که درگذشته داشته ایم
    ریشه اصلی این شکل گیری خواسته ها رو گفتین اینکه افکارماهستن که زندگی رومیسازند
    واین باورکه جهان نمی داند برای ماچی خوب هست وچی بد دقیقا درسته جهان به ماازجنس فکرمون پاسخ می دهد به نخواسته فکرکنیم نخواسته رو جذب می کنیم وبرعکس به خواسته مون توجه کنیم همان رادریافت می کنیم
    مثال چندوقتی بود به چادرمسافرتی فکرمیکردم ودوست داشتم اون روتهیه کنم خواسته م روارسال کردم ودرحالت مناسب باشرایط خیلی خوب اون روخریدم بایک تخفیف فوق العاده
    ممنونم از فایل های خوبتون

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا ..سلام ودرود فراوان به مهربان استادم .‌،🌷🌹ما اگه تمام دور و اطراف مون نکاه کنیم همه نعمت خداوند میبینیم مثل همین نعمت برق واب که همه زندگی مون بهش وابسته اس..اگه نباشند کلا زندگی وجود نداره..همون استاد گفت کنترل زبان بسیار ما جلو میفتیم آنقدر ناله وزاری نکنیم و هرچی به زبون بیاریم وحس وانرژی بد به کاعنات بدیم همون رو دریافت میکنیم ..وقتی عصبانی میشیم هرچی میخایم به زبان میاریم وحتی دل ها. رو می‌شکنیم ولی .وقتی آروم میشیم بعد چند ساعت من شخصا یه اتفاق بد یا خبر بد می‌شنوم …الان میفهمم همون انرژی بد بودی که به جهان دادم.وهمون دریافت کردم …وتازه میگم بیا دل شکستم خداوند زود جواب دل شکستن من داد ولی نمی‌دونستم خودم باعث اون اتفاق ها شدم خودم درخواست شو دادم و جهان سفارش شو به من داد …یا من مثلا همسرم اکه با ناراحتی چیزی به من میگه وناراحتی از خونه میزنه بیرون موتور شو میزنه زمین یا تصادف می‌کنه وفکر می‌کنه بخاطر دل شکستن من بوده ومیاد معذرت خواهی می‌کنه ..الان میفهمم که همه چیز بخاطر خودمون وانرژی خودمون بوده ..استاد فایل ها.. خیلی عالیه …

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام مجدد من حتی قبل با قانون آشنا بشم ..هروقت قبوض برام میومد وحتی بیمه ی شخصی پرداخت میکردم پشتش حتما مینوشتم خدایا سپاسگزارم …خدا رو شاکرم هیچ وقت قصد وقبضی نمیموند همیشه خداوند پولش ردیف میکنه والان هم اگه قصدی پرداخت میکنم حتما می‌نویسم چند مرتبه در خدا تشکر میکنم ..وحسی خوب به من میده وحتی خرید اگه میکنم وحتی اگه موجودی کارتم به صفر برسه تشکر میکنم که همون لحظه پول بوده تونستم برای خونه ام خرید کنم وزود جاش پر میشه ….وحتی بارها شده به قول شما استاد چیزی دوست داشتم ویژه جوری بعد چند ساعت ردیف شده وگفتم خدا یا شکرت کاش چیز بالاتری میخاستم .ولی الان که قانون شناختم ..پس چه خوبه چیزهای عالی بخایم ووارد زندگیمون کنیم ..پدر مورد قرص ها ودارو ها من یه اخلاق بدی داشتم البته تا پارسال فکر میکردم کار خوبی میکنم ..پاییز که میشد انواع دارو سرماخوردگی می‌خریدم ودر یخچال نگه داری میکردم که اگه نصف شب بچه هام مریض شن به درد سر نیفتم ..ولی در عوض در حق بچه هام بد میکردم چون واقعا بلافاصله مریض میشدن ..ودارو استفاده میشد …وحتی باید دوباره پیش پزشک می‌بردم ..و همیشه توجه من روی این بود که چون تنهام همسرم شغلش اینه هفته ی سه روز نباشه ..تو دردسر نیفتم ولی بدتر میشد ..خدا رو شاکرم برای این آگاهی ها .

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ..تمام آدم های اطراف ما نتیجه افکار ماست .چه از طرف متنفر باشیم وچه دوستش داشته باشیم ..پس ما فکرمون تو ذهن مون که به چیز مورد نظر به زندگی مون جذب می‌کنیم ،.حتی اگه قانون قبول نداشته باشیم ولی اون کار خودش انجام میده ….پس باید خواسته هامون بهش فکر کنیم ..من منزل ام خیلی کوچیک بود و همیشه آرزوی خونه ی بزرگ تو ذهنم بود وحتی اون خونه ی که میخاستم تو ذهنم همیشه بهش فکر میکردم ..یه خونه دوبلکس وبا یه حیاط زیبا واز آپارتمان دوست داشتم خلاص شم ..اولین کار که کردم در دفترم نوشتم واز خدا تشکر کردم که به زودی خونه ی دلخواهم پیدا میکنم …ولی به طور معجزه ای خونه ی تو آگاهی دیوار دیدم همون مشخصات خونه ی که میخاستم داشت ..درسته محله اش به قول معروف پایین شهر زود ولی با قیمت خونه ی من یکی بود ومن همسرم راضی کردم ببرم اون خونه رو هم حتما بخریم واین خونه یرکوچیک بفروشم ..قرارع چند ماه دیگه این کار انجام بدم ..که مستاجر اون خونه خالی کنه خدا رو شاکرم ..من مطمعنم با فکر سازنده حتما وذهنیت خوب باز میتونم محله ی بهتر در آینده خونه بخرم …خدایا شکرت وسپاسگزارم

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤

    استاد این فایل فوق العاده بود . اسمش و باید بزاریم فایل طلایی .

    من به گمونم ۵ بار گوش دادم و هر بار نکته جدیدی رو دریافت میکردم .
    و سر کیف و شوق و ذوق می آمدم .
    فکر ما زاییده زندگی و خلق خواسته های ماست .خوب برای همین باید اون رو کنترل کنیم حالا چه جوری ؟

    کنترل فکر کار راحت و آسانی نیست ولی باید به وسیله زبان و گوش ورودی های اون رو کنترل کنیم .
    هر چیزی که نمیخواهیم و حس بد به ما میده به زبان نیاریم و حتی گوش خودمون را از شنیدن هر چیزی که حال و حس ما را خراب میکند ببندیم .

    خوب با این کار حسمان خوب میشه . حالا که حسمون خوب شد باید این حس و از طریق یک ارتعاش خوب و قوی بیرون بریزیم.
    با لبخند ،با شادی، با رقصیدن، با مهربانی با محبت کردن با بخشیدن با هر چیزی که این حس خوب ما را با ارتعاش قوی وارد کاینات بکند .

    و اینجا نکته ظریفی وجود دارد و آن (((باور))) است .

    زمانی ما در بروز دادن آن حس خوب از راههای مختلف اقدام میکنیم باید نسبت به آن اقدام که مهربانی و محبت و بخشیدن و رقصیدن و شادی و لبخند و …. است باور قلبی داشته باشیم یعنی با تمام وجود آن کار را انجام دهیم نه با یک سری ترمزهای ذهنی .

    اینجاست که با باور قوی ابراز حس خوب ما با ارتعاش قوی وارد کاینات میشه و در واقع اثر خودش رو میگذاره و تبدیل میشه به یک ارتعاش قوی مثبت و خوب که چندین برابر به زندگی ما بر میگرده.

    درست مثل ارتعاشات پرتوهای خورشید است .که زندگی ما را روشن و گرم سرشار از زندگی میکند.

    ترس از داشتن یک موضوع در واقع تمرکز ما را روی نشدن آن موضوع بالا میبرد .

    بعد ازگوش دادن این فایل با یک حس خیلی خوب موضوع رفتن به کلاس موسیقی را به همسرم مطرح کردم و همیشه به واسطه ترس از اجازه ندادن و نرفتن بود که موفق به رسیدن این موضوع مهم برام میسر نمیشد.
    ولی دیروز هرچند او مخالفتهای خودش را اعلام کرد ولی من به واسطه ارزش قایل شدن برای خودم و خواسته ام از روی آن موضوع کوتاه نیامدم و در نهایت او قهر کرد و زنگ زد که به شدت مخالف رفتن من است و من در کمال آرامش براش توضیح دادم که هیچ کدوم مالک دیگری نیستیم و از طرفی مالک خواسته های هم نیستیم و طبق قانون زندگی من و شما تا زمانی که رسیدن به خواسته هایمان به دیگری و بقیه ضربه نزنند اشکال نداره برای رسیدن به اون خواسته اقدام کنیم .

    و شب که برگشت خونه، خیلی آرام بود و پذیرفت که همراه من به کلاس بیاد .

    ۱۴۰۰-۰۶-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام وخدا قوت استاد عزیزم مهربان استاد شما پدری مهربان هستین خیلی قشنگ توضیح میدین آدم کیف می‌کنه گوش کنه ،🧡🧡🧡🧡.من به وسیله افکارم همه چیز وارد زندگیم میکنم .ثروت .سلامتی .آرامش .خوش شانسی .وله وسیله افکار منفی مریضی .بی پولی وبد شانسی به سمتم میاد ..،🙂🙂..من در هرروز با آگاهی مسیر خواسته تایم رو مشخص میکنم .وبهترین چیزها وارد زندگیم میکنم ..،🧡🧡..انسان با کنترل زبان کم کم ذهن خود را کنترل میکنیم .باید همیشه سکوت کنیم .گوش باید کنترل کرد دنبال حاشیه ها نباشیم دنبال اخبار منفی نباشم ورودی ها را کنترل کنیم .الان در مورد همین ویروس که کل جهان درگیرش هستن .با اخبار وفوتی ها استرس زیاد میشه وبدتت ضعیف میشه وبیماری به طرفت میاد ..ترس برادر مرگ ..من شخصا دو سال میشه با آنکه با قانون آشنا نبودم همیشه قبوض که مبمومد پرداخت می‌کرد بلافاصله پشتش می‌نوشتم سپاسگزارم خدایا شکرت پرداخت شد وهیچ وقت قرضی عقب نیفتاد برای من همیشه پول اون چیز برام ردیف میشد والان میفهمم فقط من فرکانس مثبت ارسال کردم که به موقع پولش برای پرداخت جور میشه ‌،🌟🌟🌟🌟🌟در مورد دارو بله استاد من شخصا همیشه دارو تو یخچال اضافه می‌خریدم میگفتم نصف شب درگیر مریضی فرزندانم نشن .دارو اضافی می‌گرفتم وبچه عام همیشه مریض میشد ن وبلافاصله مصرف میکردم ..

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    این نوع فکرمن است که به زندگی ام ارزش وبها می دهد
    فکرمن به کجا ختم می شود بیماری فقر بدهی ویا برعکس سلامتی ثروت وخوشحالی
    ازجنس هرکدام که انجام می دهیم همان را دریافت می کنیم
    وقتی حس خوبی رو دارم ازهمان جنس دریافت می کنم مثال موقعی که حس خوب دارم حتی انسانهای خوب هم سرراهم قرار می گیرند
    قانون جذب به توجهات من جواب میدهد توجه به فکرخوب یا توجه به فکربد
    الان که قانون رو تاحدودی یادگرفتم خیلی باید دقت کنم چون دقیقا هرچیزی رو که می گویم ویابیان می کنم همان رو دریافت می کنم
    دراین فایل گفتین درمورد کنترل فکر ۱- کنترل شنیده ها از طریق گوش ورودی ها وخروجی های ذهن رو کنترل کنیم
    2- مراقبه خیلی کمک می کند به آرامش و فکرمثبت
    3- زبان خود را نگه داریم یعنی هرچیزی رو بیان نکنیم
    4-تمرکز
    5-سکوت به نظرم ازهمه مهمتره موقعی که وارد مرحله یادگیری قانون جذب می شویم باید سکوت کنیم که بتوانیم رو خودمان بیشترکارکنیم

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    این دوره رو یکسال ونیم پیش خریدم لحظه ای که این دوره رو خریدم یک حس عجیب درمن ایجاد شد هیجان زیادی برای شروع دوره حتی چندباراون موقع به ا ستاد پیام دادم چرا شروع نمیشه
    که استاد گفتن عجله نکن صبورباشین
    استاد الان صبورشدم
    این قدر دراین یکسال ونیم مطلب یانکته یاد گرفتم که اندازه ندارد
    قانون جذب نکته ای که من رو جذب کرد الان متوجه می شوم چطورکارمی کندو از چه چیزهایی دستورمی گیرد
    قانون جذب به افکارمن پاسخ می دهد افکارخوب یا بد
    هرچیزی که به آن فکرمی کنم ارتعاش می فرستم وحسی که دراون لحظه به خواسته یاناخواسته ی خودم دارم
    قبلا این تصور روداشتم که چراشانس سرراه بعضی ها هست ویا چرا یک عده این قدرموفق اند ویا وقتی دچارمشکلی میشدم این باور روداشتم که نگاه دیگران باعث مشکل من شده والان به نتیجه رسیدم که تمامی اینها باورهای غلطی بود که به مرور زمان واردذهنم شده وپاک کردن تک تک اینها زمان می برد
    دراین دوره یادگرفتم که قانون جذب به فکرنابودی ویارشد ما نبوده ونیست چون تشخیص نمی دهد که صلاح ما چیست فقط به ارتعاشات واحساسات من جواب می دهد

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر افریننده عشق ❤

    ما خیلی از موقعیتهایی که الان در زندگی، داریم را در گذشته جزو آرزویمان بوده است.
    ولی به واسطه داشتن آن روح معنوی بزرگمان و تعالی بخشیدن به روحمان، بالاتر از این درجه و خواسته ای را که به آن رسیده ایم میخواهیم و به موقعیت بالاتر فکر میکنیم و میاندیشیم ،که این خصلت یک انسان کامل و در حال رشد و تکامل است .

    انسانی که زمانی به موقعیتی رسید و بیشتر از آن را نخواست روح او در تسخیر جسمش است و رشد و تعالی اودر همین حد است .

    قانون جذب به ارتعاشات و خواسته های قوی که همراه با دگرگونی و لرزیدن کامل قلب است پاسخ میدهد خواه تمرکز و این ارتعاش از طریق توجه ما بر روی حس بد و ناخواسته و گله و شکایت باشد یا اینکه آن ارتعاشات بر روی حسهای خوب و تمرکز بر روی احساسات خوبمان باشد .

    قانون جذب = ارتعاشات است، که یا ارتعاش خوب است و یا بد .

    قانون جذب به واسطه قانون بودنش فقط جذب میکند و کاری ندارد که آن ارتعاش جذبش برای ما خوب است یا بد .

    مثلا زمانی به پیتزا فروشی میرویم . پیتزا فروشی کاری ندارد که آن پیتزا برای ما خوب است یا بد او فقط به درخواست ما جواب میدهد و این خود ماهستیم که هوشمندانه باید مقدار و نوع آن را درخواست کنیم .

    حال اگر خواسته های ما بزرگ باشند مثلا ارزوی یک خانه داشته باشیم ولی باورمان نسبت به داشتن و رسیدن به آن ضعیف باشد هیچ وقت به این خواسته نمیرسیم و یا خیلی دیر میرسیم .
    و اینجا نباید به قانون جذب ایراد بگیریم و باید روی باور هایمان کار کنیم .
    که گوش دادن به فایلهای این سایت:
    (((( لایو چگونگی تغییر باورها ))))و
    ((( فایل قانون افکار ))))
    (((چگونگی شکل گیری خواسته ها )))
    (((چرا بعضی افراد درجا میزنند )))
    و این فایلهای مذکور، به درک این فایل شماره دوم راه رسیدن به رویاها، بسیار کمک میکند .

    گاهی به جای فکر کردن و درگیر شدن روی خواسته ها بهتر است فقط به هیچی فکر نکنیم و نهایتا بخوابیم .
    این خود بهترین کار است چون فکر را آزاد و رها میکنیم .
    مثلا آب خونه قطع میشود به جای فکر کردن بر روی آن و قطعی آب به یاد اوریم که آب در یخچال درون پارچ داریم .
    این نکته بسیار لطف و ظریفی است که هم اکنون نیاز است در وسعت بزرگتری بر روز این موضوع کار کنیم .
    اگر همه ما در جامعه به جای تمرکز بر روی کاهشها و نقص ها و نبودها و به کشور بزرگ و پهناورمان فکر کنیم ،به داشتن آب و. هوای مختلف و محصولات متفاوت آن ، به داشتن طبیعت زیبا ،به دیدن جاهای گردشگری زیبا،
    به امکانات خدادای فکر کنیم ، دوست عزیزم فقط به امکانات بینهایت خداوند که در کشور ما به صورت بینهایت و نامحدود است .
    اگر همه ما تمرکزمان روی این داشته ها باشد و همه در جهت حفظ و نگهداری آنها اقدام میکنیم و به شکلی مسئولین را هم ما به واسطه تفکرمان و تمرکزمان است که هدایت میکنیم در جهت تخریب یا سلزندگی وقتی ما همه ما هم سو با آنها نباشیم، آن مسئول هم تصمیمات و عملکردش متناسب با خواسته ما میشود .
    و این میشود که به جای ناآبادی ما آبادی را خلق میکنیم .
    به جای تخریب ،سازندگی را ایجاد میکنیم .
    به جای ریختن آشغال،جمع کردن آشغالها را خلق میکنیم.
    به جای قطع کردن درختان،کاشتن درختان را خلق میکنیم .
    بله دوست عزیزم آبادی و ویرانی سرزمینمان ایران هم دست خود ماست .
    ما هستیم که با تمرکز بر روی خکاسته هایمان مسئولان را همراه خود میکنیم .
    این ما هستیم که با همراهی یا همراهی نکردن از یک مسئول او را در جهت به اجرا رساندن تصمیماتش همراهی میکنیم یا نمیکنیم .
    در واقع آن خواسته های ما میشود ابزارهای کمک کننده به مسئولان در جهت تحقق بخشیدن به تصمیماتشان .
    ……

    خیلی وقتها ذهن خود را از روی آن اتفاق بر داریم و به ذهنمان استراحت دهیم .
    این خود یک امتیاز است و در واقع ما میتوانیم هنر رها کردن فکر از روی تفکر بر روی ناخواسته ها. اتفاقات بد برداریم .
    خیلی وقتها بدون رسیدن به آن خواسته از قبل آن را خلق میکنیم .
    مثلا دیروز بالکن خونه را آب و جارو کردم و گلهای بالکن خونه را شستم و آب دادم و با دیدنی یکی از گلهای خونه ام که جای آن تنگ شده بود و به بابام گفته بودم که این گل را به حیاط خانه شان ببرند، با دیدن آن گل یاد بابام افتادم و دلتنگشان شدم . به صورت ناغافلانه در خانه زده شد و پدر و مادرم به خانه من آمدند ..
    وای الان به نوعی نسبت به جذاب بودن قانون جذب دلم لرزید و احساس مسئولیت شدیدی در وجودم نقش بست .

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام امروز جلسه دوم برای دومین بار گوش میدم .استاد واقعا هر دفعه نکته ی مهمی دریافت میکنم .چقدر زیبا فرمودین من یه هفته اس تو تعهد نامه نوشتم باید وزنم کم کنم فقط با ذهنم .چون دوسال هرداروی لاغری وپودر لاغری می‌خریدم اصلا تاثیر نداشت والان میفهمم فقط رژیم نیس تو مغز من بود فکرم به چاقی فکر میکردم نه به لاغری تو این هفته با ذهنم تونستم دوکیلو کم‌کنم خیلی خوشحالم استاد اصلا احساس گشنگی نمیکنم .قبلاً همون طور که گفتین عصبانی که میشدم حتی گوشی یا چیزی کنارم بود باید پرت میکردم ولی الان راحت تا احساس ناراحتی میکنم با یه لیوان آب خوردن آروم میشم وبه خودم‌میام .که نباید ارتعاش بدم به کاعنات .باید ارامش مو‌حفظ کنم‌….الان سعی میکنم کنترل مو‌حفظ کنم .چون قبلاً عصبانی که میشدم تا پایان اون روز اتفاق های بد برام میفتاد…..امروز انگار زندگی برام لذت بخش تره ..آسمون برام زیباتر آدم ها مهربون ترن ..اول آرزوی مرگ میکردم ولی الان حتی به قرص هم دیگه نمی‌خورم ..خدایا هزاران بار شکرت که دست منو‌گرفتی .ومن در راهی گذاشتی که بتونم قدر تمام لحظات زندگی مو بدونم

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • marytayyebi

    باسلام به استاد گرامی ودوستان خوبم.خواستم بگم من قبلا افکار منفی زیاد داشتم وهمیشه از این قضیه ناراحت بودم .اینقدر به چیزهای منفی فکر میکردم که واقعا همون تو زندگیم اتفاق می افتاد مثلا یکبار موقعی که اومدم پریز برق رو بزنم گفتم اگه منفجربشه چی میشه واین فقط توذهنم بود وهمون اتفاق افتاد😂😂😂😂😂البته که خداروشکربه خیر گذشت اما اون لحظه از خودم دلخور شدم ویک تلنگر توذهنم شکل گرفت وقتی فکر منفی این اثر رو داره چرا من نباید فکرهای خوب رو جایگزین کنم.اوایل خیلی سخت بود ولی وقتی به فایلها گوش کردم وکم کم رو زبانم تسلط پیدا کردم وکم کم فهمیدم هر وقت فکر منفی اومد حواسم رو از روی اون بردارم وبه قولی بهش خوراک ندم جلوی رشد اون گرفته میشه والان خوشحالم که الان شرایط بهتری دارم ….البته هنوز گاهی این فکرها میان .والبته منم هنوز هستم 🖐🖐🖐🖐🖐

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    درعصبانیت ارتعاشات قوی تر منفی به سمت ما می آید
    فکرماازهرجهتی که باشد همان طور نتیجه میدهد فکر به بیماری فقر وبدهی یا برعکس فکر به سلامتی ثروت وجذابیت ازجنس هرکدام بفرستیم همان به سمت مامی آید
    هرچیزی که امروز داریم نتیجه فکری است که درگذشته داشته ایم
    احساس خوب حتی آدم های خوب راسرراه ماقرار میدهد
    برای کنترل فکراول باید زبان را نگه داریم باسکوت
    کنترل شنیده ها با گوش : ورودی وخروجی را کنترل کنیم
    مراقبه تمرکز وسکوت تمامی کارهایی که باید انجام دهیم
    از نظر قانون یک جاهایی باید سکوت کنیم یا بحث رو عوض کنیم ویا فضا رو تغییربدهیم

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    قانون جذب افکارخوب و بد رو ازهم تشخیص نمی دهد هرچیزی که ما به آن فکرمی کنیم جذب می شود چه افکارخوب ومثبت چه افکارمنفی بد
    خیلی جاها ما قانون جذب رو آگاهی نداشتیم وبه چیزی که رسیدیم درک نکردیم
    قانون جذب به ارتعاشات و احساسات جواب میدهد
    ارتعاشات از افکار ها بوجود می آید
    مهم بودن شامل خواسته ها ونخواسته هاست
    قانون جذب به فکر ورشد ونابودی ما نیست چون تشخیص نمی دهد صلاح ما چیست فقط به ارتعاشات واحساسات ما جواب میدهد

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ایام تون به کام استاد چقدر فایل دو اموزنده بود خیلی واقعا گوش کردم چقدر تو زندگی شخصی ام اتفاق ها برام افتاده ولی چون نمیدونستم از قانون سردرنمیوردم فقط لقب من بدبختم به خودم میزدم استاد واقعا همین طوره هرچی تو فکر ما واز زبان ما بیرون میاد همون چند برابر جذب میکنیم. من یه مثال میزنم خیلی چند مدت بود به بیماران سرطانی فکر میکردم خیلی واقعا تصور های دردناک میکردم بخدا استاد چند ماه نشد فهمیدم مادرم سرطان گرفته خیلی حالم بد شد شکر خدا الان بهتره تحت درمان ولی الان فهمیدم این فکر های پوچ من بوده این بیماری جذب کردم.. واقعا استاد صد بار گوش کنم.. مرسی استاد از جون ودل حرف میزنید

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    سلام‌خدمت استاد بزرگوار دقیقا کنترل ذهن خیلی سخته و نیاز به تمرین زیاد داره از طریق مراقبه و سکوت و تمرکز از طریق یه سری تمرینات بدست میاد و اگر نمی توانیم جلوی فکرمون را بگیریم جلوی زبان مون را بهتر می توانیم بگیریم و با کنترل زبان خودبخود جلوی فکرمون گرفته میشه و همچنین یه سری کارها باید انجام بدهیم که جلوی شنیده هامون رو بگیریم یعنی گوش هامون رو کنترل کنیم هر خبر و هر حرفی رو گوش ندهیم پس دو تا از نکات کلیدی شنیدن و گفتن هست اگه بخواهیم قانون رو درست عمل کنیم باید خیلی مراقب گوش و زبان مون باشیم

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    همانگونه که قبلا توضیح دادم ، جلسات دوره راه رسیدن به رویاها را بتازگی دیدم و برای چند تای آخری دیدگاهمو نوشتم ولی دیدم بهتره از ابتدا و به ترتیب بنویسم : لذا راجع به جلسه دوم نظرم را مینویسم :
    کاملا قانون جذب را قبول دارم و وقتیکه فکر میکنم و به گذشته های دور بر میگردم یعنی آنزمان که اصلا این قانون را نمیشناختم ، یادم میاد که بعضی اتفاقات نا خوشایند در اثر تمرکز و تفکر زیاد روی آنها بوده و خیلی از اتفاقات خوب که علاوه بر تمرکز ، جزو آرزوهای من بوده اند و اتفاق افتاده در حالیکه هرکدوم مثلا ۴۰ یا ۲۰ سال قبل اتفاق افتاده اند و امروز میفهمم در اثر قانون جذب برایم پیش اومده اند و بقول استاد چه قبول داشته باشیم و چه قبول نداشته باشیم و چه آگاه باشیم یا نا آگاه ، قانون کار خودشو میکنه و هر تفکری رو جذب میکنه انتخاب تفکر خوب یا بد بر عهده خودمون هست . لذا بهترین نتیجه ای که از این جلسه میشه گرفت اینه که هرگز افکار منفی رو به ذهنمون راه ندهیم و هرگز در مورد اتفاقات ناگوار صحبت نکنیم یعنی حواسمون به زبانمان باشه تا حد امکان پای صحبت افراد منفی که فقط موارد ناگوار رو میبینند ، ننشینیم
    تشکر از استاد خوبمون بابت این هشدارهای مفیدشون🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۰-۰۱-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود استاد عزیز
    این فایل واقعا مفید بود.
    توضیحاتی که شما در مورد قانون جذب دادید و مثالهای قابل فهمی که در این رابطه آوردید، کارکرد قانون را برای همه ما، حتی افراد مبتدی، کاملا روشن کرد.
    امیدوارم همه بتوانیم با عمل کردن به دانسته ها و آگاهی های خود، به خواسته هایمان برسیم و زندگی زیبایی برای خود خلق کنیم.
    سپاس از شما 🙏🌹

    ۱۳۹۹-۰۲-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود استاد عزیز
    این فایل واقعا مفید بود.
    توضیحاتی که شما در مورد قانون جذب دادید و مثالهای قابل فهمی که در این رابطه آوردید، کارکرد قانون را برای همه ما، حتی افراد مبتدی، کاملا روشن کرد.
    امیدوارم همه بتوانیم با عمل کردن به دانسته ها و آگاهی های خود، به خواسته هایمان برسیم و زندگی زیبایی برای خود خلق کنیم.
    سپاس از شما 🙏🌹💓

    ۱۳۹۹-۰۱-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری