تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
8 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۲۰
4.56
/5از مجموع 09 امتیاز
08 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
07 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
زهرا طیبی
به نام خالق زیبایی ها
سلام ودرود خدمت استاد گرامی و مهسای عزیزم
مثال های فوق العاده ای که زدین د رفایل واینکه اگر ما واقعا به حرف حس هامون کنیم در زندگی دچار خطا واشتباه نمی شویم .
من خودم وقتی نزدیکانم بیمار می شدند ، از آن جایی که خودم به گیاهان دارویی اعتقاد دارم تا شیمیایی وخودم با خوردن دم نوش حالم بهتر می شود همین اصرار ر و به نزدیکانم هم می کردم ومی دیدم واقعا ازدست من ناراحت می شوند چون اعتقاد آنها به داروی شیمیایی بود ومن بخاطر فایل ها ودوره ها از لحاظ سلامتی بیشتر کار کرده بودم این توقع درمن ایجاد شده بود که همه باید دم نوش گیاهی بخورند
ولی خدا روشکر با گوش کردن به این فایل به این درک رسیدم که هر کس باید به حس خودش توجه کند نه به حرف های دیگران
شاید به ظاهر ما قصد کمک کردن رو داشته باشیم ولی نیاز فرد به داروی شیمایی باشد و……..
ومورد بعدی که در مورد تصویرسازی در باره ی بیماری ها صحبت شد اتفاقی که برای دست خودم افتاد دوماه پیش بریدگی که درگیرش شدم وجملاتی که شنیدم این دستت مثل قبل نمی شود تا آخر عمر درد داری و……………..من به ظاهر باور نکرده بودم ولی الان که مدتی گذشته همان ناحیه بخیه دستم دچار کبودی شده ودرد می کند اول دقت نکردم چرا این اتفاق برایم افتاده ولی دیروز که فایل رو گوش کردم یادم افتاد من به ظاهر باور نکردم ولی در درون این ترس ایجاد شده که شاید مثل قبل نباشد و…….
الان یک هفته است که درد داشتم ولی خدا رو شکر با تکرار جملات تاکیدی واین که برای من این اتفاق نمی افتد و……دردم خیلی کم شده وحتی کبودی اش تا حدود زیادی رفع شده
همه چیز ذهنی اس به شرط تغییر باورها وافکارم
ممنونم بابت تک تک فایل ها وآموزش های فوق العاده تون۱۴۰۲-۰۵-۱۸Verified Reviewپاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان ایتاد ضیا عزیز و تشکر از مهسا جون مهربون
درسهای زیادی این فایل داشت؛نکته های ریزی که قطعا باید چندین بار دیگه گوش کنم تا بره قشنگ توی وجودم؛توجه به حس ها…چقدر مهم و چقدر هم سخت در ابتدا ولی شدنی با تکرار و تمرین…من انگار تازه کم کم داره دوزاریم میفته دلیل خیلی از اتفاقهای زندگیم…به ظاهر فکرمیکنم همه چیو میدونم و حواسم هست ولی انگار نبوده….استاد جان وااااقعا از صمیم قلب قدردانتون هستم بابت شر کردن تجربیاتتون…
۱۴۰۲-۰۱-۲۷پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان
استاد عزیز ومهسای مهربان ممنونم برای فایل آگاهی دهنده تون .
این فایل از این جهت برای من جالب بود که متوجه شدم بااینکه ماروی خودمان هرروز کار می کنیم اما قرار نیست که بدون چالش وآزمون رها شویم وگاهی ما در آگاهی هاغرق میشویم وناآگاهانه دست به اقدام می زنیم .
ودرمورد تصویرسازی واینکه حس هایمان را تشخیص بدهیم واینکه حتی گاهی باوجود کاری هم که می کنیم وآگاهی که کسب می کنیم احتمال خطا وجود دارد.وبه قول مریم جان گاهی در شیرینی احساس یک نفر وحس خوب آن فرد غرق میشویم اما خودمان متوجه نمیشویم .وباید بیشتر وبیشتر روی خودمان وحسهایمان کار کنیم۱۴۰۲-۰۱-۲۴پاسخ -
مریم ایرانمنش
ادامه کامنت:
موضوع بسیار بسیار ریز و مهمی را که شما در این فایل مطرح کردید، اشتباه گرفتن احساس خوب و بد وجودی خود ما، توسط خود ماست!!
اینکه گاهی اصل قضیه منفی ست ولی به این دلیل که ما برای اون قضیه منفی، یک همراه و یا یک هماهنگی با فردی دیگر احساس می کنیم، یک شادی یا خوشحالی ظاهری در ما پدید می آید و ما به اشتباه این شادی را حس خوب تلقی کرده و براساس آن، دست به عمل می زنیم یا کار قبلی خود را ادامه می دهیم و منتظر نتیجه خوب هستیم. غافل از اینکه جهان هستی، طبق ریشه احساس درونی ما که یک حس منفی بوده، یک فرکانس منفی از ما دریافت کرده و طبق آن، یک نتیجه منفی ( که البته سرشار از آگاهی و تجربه است) را وارد زندگی ما می کند و اینجاست که ما باید بسیار به شناسایی احساسات خود دقت کرده و با ظواهر، آنها را اشتباه نگیریم.
که این نکته ای که شما فرمودید خیلی خیلی نکته زیبا و قابل تاملی بود.
از شما و مهسای عزیز سپاسگزارم که تجربیات خود را در اختیار ما قرار دادید تا ما با استفاده از آنها بتوانیم زندگی را بهتر و زیباتر زندگی کنیم.🌼🤍🌼۱۴۰۲-۰۱-۲۳پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
هزاران درود بر استاد مهربانم که برای آگاه کردن ما از هیچ چیز، حتی تجربیات ناخوشایند خود دریغ نمی کنند!
و تشکر بابت این فایل که تک تک جملات آن درس بود.
شاید این تجربه به ظاهر ناخوشایند باید برای شما پیش می آمد تا علاوه بر اینکه آزمونی باشد برای شما و مهسا جان، باعث آگاهی بیشتر ما شود. چون همه ما بدون استثنا با این مساله مواجه شده ایم و شاید حواسمان به ریزه کاریها نبوده، دقت به احساساتمون نداشتیم، یا در عمل مطابق آگاهی هامون رفتار نکردیم! و بعد که نتیجه دلخواهمان را نگرفتیم، جای این سوال برامون باقی ماند که چرا؟ آخه چرا وقتی آگاه هستم، نتیجه خوبی نمی گیرم؟! غافل از اینکه گاهی در عین آگاهی، ناآگاهانه رفتار می کنیم!! یا مراعات طرف مقابلمان را می کنیم و احساسات خودمان را نادیده می گیریم و این مسائل آن قدر ریز و حساس هستند که شاید در آن موقعیت آزمون(که شرایط طبیعی بر زندگی ما حاکم نیست) از دست ما در می روند! ولی وقتی شرایط نرمال شد و ما آگاهانه برگشته و قضیه را مرور کردیم متوجه آنها می شویم.۱۴۰۲-۰۱-۲۳پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خداوند عشق و آگاهی
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
فایل متفاوتی بود . با گوش کردن به این فایل چند نکته دستگیرم شد
اینکه رویدادهای فایل اتفاقات روزمره استاد و مطلب از قبل تعیین شده نبود و این ثابت میکنه که استادمون فی البداعه صحبت میکنند و در نهایت اخلاص آنچه براشون میاد چه جریانات خوشایند یا بالعکس را برای آگاهی و دلگرمی ما بیان میکنند و اینکه آموزشهاشون کاملا دلی و احساسی بوده و کپی برداری از جای دیگر نیست ، واقعا ارزشمنده👏
نکته مهم دیگر ما متوجه شدیم استاد هم با اینهمه کار روی خودشون و بالا بودن سطح آگاهیشون ، باز هم دچار یه سری تضادها میشوند و موارد نا خوشایند را جذب میکنند و این بما نوعی انگیزه و دلگرمی میده از این نظر که از وسط های راه از ادامه باز نمانیم و بپذیریم که همچنان جوینده هستیم و تا رسیدن به قله های آگاهی نباید از هیچ یادگیری و کوششی دست برداریم 👍
نکته دیگر که همون اهمیتِ توجه و غرق شدن در مسائل و تصویر سازی بود که باعث خلق آنها میشویم لذا همواره به زیباترین و بهترین نعمتهای خداوند دقیق شویم و به آنها بیندیشیم که باعث افزون شدن آن نعمات گردیم 🙏🙏🙏🌷🌷🌷۱۴۰۲-۰۱-۲۰پاسخ -
زهره رضایی
سلام و درود بر استاد برزگوار و دوستان مهربانم 💚♥️💙
گاهی اوقات که انرژیم افت میکنه ،از چپ و راست برام اتفاقات منفی زیادی میوفته ،و فکر میکنم دارم از مسیر دور میشم، ولی الان که این فایل رو گوش کردم، کمی دلگرم شدم که ممکنه برای حتی شما هم این اتفاقات بیوفته ،،ممنون استاد که با ما درمیون میزارین ، چون باعث میشه ایمان ما کم نشه 🌹❤️
توجهات ما و دقیق شدنمون روی یک مسئله باعث میشه ما تصویر سازی کنیم و خیلی سریع جذب کنیم ،من وقتی صحنه بد و یا کلیپ بدی میبینم سریع تغییر مسیر میدم ،یا اگه کسی میخواد در مورد اخبار بد با من صحبت کنه فورا حرف رو عوض میکنم و یا بهش میگم اگه میشه در این مورد با من صحبت نکن ،
در مورد تصویر سازی و جذب ناخواسته یادم امد که تقریبا ده روز پیش با دختر عموم صحبت میکردیم و بحثمون در مورد جوش زدن صورت بود و من گفتم اینها طبیعی هست و من هنوز که هنوزه با اینکه دوران جوونیم گذشته ،داخل بینیم جوش میزنه ،
باورم نمیشد یعنی به نیم ساعت نکشید و این اتفاق رو جذب کردم ،و چند ماهی بود که این اتفاق برام نیوفتاده بود، خیلی تعجب کردم ،که یعنی به این سرعت من جذب کردم 😳
ما خیلی باید مواظب افکارمون باشیم و به اتفاقات اطرافمون توجه نکنیم،حتی حرفهای کوچک که به نظرمون بی اهمیت میان هم میتونن برامون دردسر ساز باشن .
باز هم ممنون از شما استاد مهربان❤️♥️❤️۱۴۰۲-۰۱-۲۰پاسخ-
مجموعه آموزشی استاد ضیاء
۱۴۰۲-۰۱-۲۴
-
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




سلام ووقت بخیر به شما دوست عزیز منم باشما وحرفهای شما کاملا موافق هستم واینکه گفتید در طول مسیر گاهی چنان در سراشیبب قرار می گیریم وچنان آزمون هایی در مسیر ما رخ میدهد که ازتحمل خارج می شود واین فایل به نوعی برای ما آمد تا ایمان ما را به مسیر وراهی که انتخاب کردیم بیشتر وبیشتر کند واینکه ما هرچه به سمت جلو پیش میرویم به همان میزان که ما رشد می کنیم به همان میزان آزمون ها وچالش های ماهم تغییر می کنند