سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۹

امتیازدهی 5.00 از 5 در 9 امتیازدهی مشتری
(9 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

رسالت چیست و چگونه آن را پیدا کنیم؟

آیا تا به حال برای تان این سوال پیش آمده است که رسالت چیست، چگونه می توان رسالت را پیدا کرد و به آن عمل کرد یا به آن رسید.

رسالت چیست؟

به اعتقاد ما، رسالت همان ماموریتی است که ما در این دنیا برایش حضور داریم، همان انتخابی است که ما قبل از به دنیا آمدن مان داشته ایم، همان سرنوشتی است که ما در زمان باروح بودن مان یا زمانی که یک روح آگاه بوده ایم و در بی نهایت وجود داشته ایم آن را انتخاب نموده ایم.

هر کدام از ما در زمان قبل از تولدمان یک روح آگاه بوده ایم که این روح آگاه بخشی از آن روح بی نهایتِ خداوند بوده است و تمام قدرت ها، توانایی ها و انتخاب ها را تا بی نهایت داشته است.

در زمانی که ما در چنین بی نهایت قدرت و انتخابی وجود داشته ایم و هر چیزی را که می خواسته ایم می توانستیم انتخاب کنیم، ما برای خودمان انتخاب کرده ایم که در دنیای مادی چه نقشی را ایفا کنیم، چکاره بشویم و چگونه در این جهانِ زیبا نقش آفرینی کنیم که به رشد جهان کمک کنیم. این همان رسالت یا سرنوشت ماست.

 یعنی خواسته خودمان بوده است که در این دنیای مادی در جسمی قرار بگیریم که خودمان انتخابش کرده ایم، چه جسم سالم، چه جسم ناقص! کاری را انجام دهیم که خودمان انتخاب کرده ایم، چه دشوار و چه آسان!

اما بعد از اینکه پا به این دنیای مادی که برای انجام ماموریت مان آمده ایم گذاشتیم، انگاری تمام آنچه را که در قبل از تولد انتخاب کرده بودیم را فراموش کردیم، انگاری تمام آنچه باید اینجا انجام دهیم و برای همین امر اینجا هستیم را فراموش کردیم و کاملا شبیه یک خواب عمیقی که از دنیای اطرافش چیزی نمی فهمد ما هم خواب مان برده است.

زمان هایی پیش می آید که ما صحنه هایی را می بینیم که انگار برای مان از قبل آشنا هستند، آدم هایی را می بینیم که انگار از قبل آن ها را می شناختیم. ما یادمان نمی آید که کِی و کجا این آشنایی ات شکل گرفته است یا این ملاقات صورت گرفته است، ولی یک حس خبردار بودن از ماجرا را حس می کنیم.

این اتفاقات می تواند مربوط به زندگی های قبل ما، انتخاب های قبل ما و هر چیز دیگری باشد، اما موضوع اصلی این است که ما تنها همین یک زندگی را زندگی نمی کنیم و تنها همین چیزی که می بینیم یا چیزی که در مورد خودمان می دانیم نیستیم.

چیزهای بسیار زیادی است که ما از وجودشون آگاه نیستیم، نادیدنی های بسیار زیادی هست که وجود دارند و ما ما قادر به دیدن آن ها نیستیم.

چنانچه همین موضوع را بتوانیم باور کنیم که بسی نیرو و قدرت و بسی امنیت در درون ما وجود دارد که ما از وجودشان ناآگاهیم، نیرویی پیرامون ما در جریان است که ما از دیدن آن عاجزیم، اما هزاران بار حضورش یا وجودش را حس کرده ایم و به کمک ما آمده است، می توانیم بیشتر به حقیقت خودمان پی ببریم.

با توضیحات داده شده به این نتیجه می توان رسید که ما آنچیزی نیستیم که در مورد خودمان می دانیم، بلکه ما آنچیزی هستیم که در مورد خودمان نمی دانیم یا آن چیزی هستیم که به فراموشی سپرده شده و چنان در دنیای مادی و در روزمرگی ها غرق و گم شده ایم که حتی قبول این نکته که ما جسم نیستیم برای مان بسیار سخت و دردناک است.

چگونه رسالت مان را پیدا کنیم؟

اینکه چگونه رسالت مان را پیدا کنیم در توضیح دادن یا حرف زدن ممکن است کمی ساده باشد ولی در عمل خیلی بیشتر، نیاز به درک آن داریم.

ما تا زمانی که نتوانیم به این درک برسیم و بپذیریم که در این جهان هیچ شری وجود ندارد و هر چه هست و هر چه اتفاق می افتد چیزی جز خیر و برکت نیست.

تا زمانی که نتوانیم به این درک برسیم و بپذیریم که هر کسی در این دنیا ماموریت مخصوص به خودش را دارد، هدف مخصوص به خودش را دارد، طرح الهی زندگی خودش را زندگی می کند.

تا زمانی که نتوانیم درک کنیم و بپذیریم ما در این دنیا هیچ رابطه فامیلی با هیچ کس نداریم و فقط و فقط همه از یک سرچشمه آمده ایم و همه با یک روح مشترک زنده ایم و زندگی می کنیم.

تا زمانی که نتوانیم درک کنیم و بپذیریم که ضربه زدن به دیگران ضربه زدن به خودمان است، بد خواستن برای دیگران بد خواستن برای خودمان است، جنگیدن با دیگران جنگیدن با خودمان است، از بین بردن دیگران و قتل عام کردن دیگران، قتل عام خودمان است، ما نمی توانیم حریم خودمان را زندگی کنیم و به حریم دیگران دست درازی نکنیم و این امر مانع از رسیدن به رسالت یا پیدا کردن رسالت مان می شود.

هر زمان به این حقیقت واحد پی بردیم که ما آنچه فکر می کنیم نیستیم و شاید خیلی بیش از تصورمان از اصل مان فاصله گرفته ایم، آن وقت می توانیم سعی کنیم به آنچه حقیقت دارد نزدیک و نزدیک تر شویم و در این بین اتفاقی که می افتد ما هم می توانیم متوجه ماموریت خودمان در این جهان بشویم.

این ماموریت همان رسالت ماست که وقتی آن را بفهمیم و درک کنیم و پیدایش کنیم تمام آنچه به عنوان غم و اندوه می شناختیم، تمام آنچه بعنوان درد می شناختیم، تمام آنچه بعنوان بیماری می شناختیم، تمام آنچه بعنوان خشم می شناختیم که ریشه در گمراهی ما دارد، از زندگی ما رخت بر می بندد و ما به آرامشی که نیازش داریم می رسیم.

آرامشی که ما در لابلای اشیاء و آدم ها و شرایط دنبالش هستیم زمانی بوجود می آید که ما با خودمان در صلح قرار می گیریم و این صلح زمانی بوجود می آید که ما شرایط بالا را پذیرفته باشیم و متوجه رسالت و سرنوشت مان بشویم.

در این جلسه مطالب بسیار ارزشمندی گفته شده که هر زمان بتوانید آن را خوب درک کنید و کامل بپذیرید طعم خوشبختی و آرامش را نیز خواهید چشید. هر چقدر به این نگاه نزدیک تر می شوید احساس آرامش و خوشبختی بیشتری می کنید.

برای پیدا کردن گم شده تان، گوش کردن این فایل به تعداد دفعات بسیار زیاد اکیدا توصیه می شود.

شاد باشید

9 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۹

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • ✍️مینا فیاضی

    به نام خداوند آسمان ها و زمین
    عرض سلام و درود 🍃🍃🍃🍃

    قسمت نوزدهم دوره معجزه سلامتی.

    هر کسی در این دنیا رسالت یا ماموریتی داره
    و چیزی که آدمو از این رسالت دور میکنه
    رنجش هاست.

    رنجش👇

    حسادت
    قضاوت
    دخالت
    غیبت
    کینه

    دقیقا
    هر آدمی در هر مرحله ای از زندگی که هست
    تجربه هایی داشته
    که گران بهاترینش عمر هست.

    آدما باید مراحل تکامل یکی پس از دیگری قدم بذارن
    تا زندگی رو خوب درک کنن
    و از عهده تضاد بر بیان.

    اینجاست که میگن مشکل خودتو خودت حل کن.
    تصمیم نهاییو خودت بگیر.

    با کمک یا راهنمایی یا نصیحت های بی دلیل کسی
    امکان داره نتیجه چیزی که دلت میخواد نباشه.

    آدمهایی که قرار باشه به هم کمک کنن
    خودشون در مسیر هم قرار میگیرن.

    نباید خودت به دنبال کمک کردن به دیگران باشی.

    هر کسی مسئول زندگی خودش هس.
    منحصر به فرد بودن.

    استاداین حرفهایی که میگن
    اگه هر کاری در این دنیا میشه و هست
    رو بگیم این درست بوده و درستیش به شدنشه.

    هر کار انجام شده ای درسته بوده و هست.

    ینی همه چیز در این دنیا درسته
    هیچ گونه اشتباهی وجود نداره.

    اگه تنها توجهتو بذاری روی خودت
    باعث میشه
    ذهنی آروم
    ذهنی سالم
    داشته باشی
    و این
    ذهنی هست که خودشو درگیر چیزی یا کسی نکنه.

    خلاصه کل فایل این بود که
    هر کسی سرش تو زندگی خودش باشه
    و هر چه پیش آید خوش آید
    و همه چی تا به امرو ز و تا ابد درسته
    و توجهتو رو خودت بذار تا بیشتر رشد کنی
    و توی کار یا زندگی کسی که به تو مربوط نیست دخالت نکن
    اگه قرار باشه خودت یا کسی با هم کمکی یا کاری داشته باشین خودش میاد توی مسیرت.

    در مورد حرف مهسای گل
    چه توی شلوغی و چه توی تنهایی
    وقتی حالت خوبه و با بقیه یا با خودت خوشی
    این حس قشنگه و خودت قشنگ درکش میکنی که از درون آرومی
    اما کسی که از بیرون نگاه میکنه متوجه آرامش درونت نمیشه .

    🌸🍃🌸🍃
    🍃🌸🍃🌸

    ۱۴۰۴-۱۰-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلام وعرض ادب خدمت استاد عزیز و بزرگوار
    چقدر این فایل رو دوست داشتم ویاد این جمله تون که اگر هنوز به تکامل نرسیده باشی فایل رو درک نمی کنی افتادم
    دوباره که گوش کردم باز برایم تازگی داشت گویی اصلا نشنیده بودم
    تا چند سال پیش نمی دانستم رسالت چیست وچه معنایی دارد ولی حال زندگی برایم مفهومی دیگر دارد
    می دانم که ارزشمندم و مفید ومی دانم که من خلق شدم برای ایجاد یک ارزش عالی به جهان
    قبلا با کوچکترین تضاد وچالشی به هم می ریختم وشاید از درون حس ناامیدی وبی انگیزگی داشتم ولی الان می دانم هر چالش برای رشد دادن من آمده وقرار است درس بزرگی به من بدهد
    حال اکنونم قابل توصیف نیست هر بار که از خواب بیدار می شوم به دنبال برنامه ام که نزدیک شوم به مسیر رسالت وهدفم واین باعث خلق مهارت های جدید درمن شده وخیلی خوشحال و پرانگیزه ترشدم چون لحظه به لحظه به هدفم نزدیک تر می شوم
    ممنونم بابت این همه درس فوق العاده

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۸
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    چقدر این فایل زیبا وپر ازنکته بود .
    واقعا خوشحالم که این بار که این فایل رو گوش دادم نسبت به گذشته ام نگاهم عوض شده .
    این فایل در مورد رسالت وعواملی که مانع رسیدن ویا دیر رسیدن ما به رسالتمان میشود رو استاد دراینجا توضیح دادند .
    عواملی که بازهم به نحوه نگاه ودید ودرک ما ازجهان هستی وخداوند وجایگاه او مربوط میشد .
    اینکه ما کجاهستیم وتوجه ما بر روی خودمان است یاباز نگاه وتوجه ما بر روی دیگران وخطاهاو رفتارهای به ظاهر غلط بقیه .
    اگر به جای بودن در زندگی دیگران وزندگی دیگران را زندگی کردن سعی کنیم توجه وتمرکز را روی خودمان وزندگی خودمان بگذاریم خیلی از این مسائل برطرف میشود .
    زیرا هرکدام از ما دربدو تولد وتوسط روح آگاه خودمان مسیر ورسالت خودمان را انتخاب کردیم وتنها خودمان از آن در زمان آگاهی اطلاع داشتیم وباورود به این دنیای مادی آن را از یاد بردیم وبرهمین اساس ما نمیتوانیم مشاوران وطبیبان خوبی برای دیگران باشیم در زمانیکه مسیر خودمان را هم به یاد نداریم .وتنها راه ومقصد رسیدن به سر منزل مقصود هم این است که مراقب خودمان وتوجه ورفتار خودمان باشیم وبا دخالت نکردن بی جا در زندگی دیگران هم مانع رشد وعقب ماتدگی عزیزانمان نشویم اگر واقعا به آنها علاقمندیم اجازه دهیم تاخودشان راهشان را پیدا کنند.

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    این فایل خیلی قشنگ و زیبا بود.استاد در مورد رسالت و مسیر اون صحبت کردند.
    که چه عواملی باعث میشه ما از مسیر رسالتمون دور بشویم.و قطعا زندگی بدون هدف فقط بیگاری هست،طی کردن هر مسیری بخصوص مسیر زندگی قطعا با هدف زیباتر و دلچسب تر است.
    این مثال به ذهن من آمد که زمانی می خواهیم مسیر بین دو شهر رو طی کنیم اگر آگاه نباشیم و سرگرم چیزها و افراد دیگه ای شویم،ممکن است تابلوهای راهنما را نبینیم و مسیر را اشتباه برویم و هرچقدر این مسیرهای اشتباه بیشتر باشد قطعا زمان رسیدن ما به شهر مقصد طولانی تر می شود،زندگی هم همین شکل هست که وقتی ما درگیر آدم های اشتباه در زندگی و یا بی راهه های زندگی بشویم زمان رسیدن به رسالتمان دیر تر می شود چه بسا که اصلا به آن هدف هم هیچگاه نرسیم،پس آگاهانه زندگی کنیم تا الهامات و راهنمایی های خدا را دریافت کنیم.و اجازه بدهیم دیگر انسان ها هم خودشان به این آگاهی برسند و با کمک های بیجا راهشان رو طولانی تر نکنیم.

    ۱۴۰۲-۰۵-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خداوند زیبایی ها..درود به مهربان استادم ودوستان هم فرکانسی ام ..مدتی که دور افتادم از شما وسایت دلم برای تک تک تون تنک شده بود..بوس از راه دور برای همگی تون .دقیقا استاد چه زیبا فرمودین آین فایل خیلی مناسب حال من بود .منی که همیشه سعی میکنم مشکل بقیه حل کنم وخودم رو درگیر بقیه کنم .وهمیشه سعی کردم خودم کناربزارم وفقط نگاهم دلسوزانه برای خانواده ام دارم.البته این اخلاق از مادرم وپدر م یاد گرفتم .آنقدر کمک های بی جای پدرم به برادر هایم باعث شد نتوانند روی پای خودشان وایستن وهمیشه نگاه طلبکارانه به پدرم داشتند..وحرکتی برای موفقیت خود برنداشتند..ولی این فایل به من فهموند که نباید کمک های دلسوزانه را انجام دهم وسرانجام رفتار بی ادبانه ی دریافت کنم ..من یاد گرفتم که دیگر نخواهم به زور کسی را تغییر بدم ..کمک های غلط را کنار بزارم ..فایل فوق العاده زیبایی بود …

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود مجدد
    اصلاحیه دیدگاه
    در پارا گراف دوم نوشتم استادی که می آموزد…. و ادامه جمله ام ظاهرا نوشته نشده لذا اصلاح میکنم :
    استادی که می آموزد و آنچه آموخته ، با دست و دلبازی در اختیار دانشجویانش قرار میدهد 👏 👏 👏
    باز هم سپاس 🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۱۲-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    تازه امروز موفق شدم بعد از مدتها این فایل مملو از آگاهی را دانلود و گوش کنم و همین گوش کردن بمن آرامش داد همون آرامشی که همیشه در جستجویش بوده و هستم و آنرا در تنهایی و بدور از آدمای هزار چهره پیدا کردم 👍
    در سکوت و تنهایی ام البته که مونس و همدمم فقط صدای دلنشین استادم هست که همچنان می آموزد آنهم بی ریا و بدون منت 🌷
    مدتی که از فایلها دور بودم انگار از خودم و دنیای اطرافم بی خبر بودم و خدارو هزاران بار سپاس که تونستم این فایل را دانلود کنم 🙏
    من تمایل دارم تمام اوقاتم اینجا باشم و شاید برای مدت کوتاهی گروه “خانواده من ” را ترک کنم و از اینجا که سیرآب و ارضا شدم ، دوباره به اون جمع دوست داشتنی برگردم و اونروز همه چیز عالیست و دیگه اینترنت هم روان و جاریست 🙏
    اینجا همه چیز هست دوستانم آگاهیها استادم و همانند یک باغ بزرگ و سرسبز با انواع درختان و میوه جات که از هر کدوم بخواهی و احساس نیاز کنی در اختیار توست .
    سپاسگزارم از این فایل آموزنده 🌹🌹🌹💚💚💚

    ۱۴۰۱-۱۲-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    به نام خالق هستی
    سلام و درود بر استاد بزرگوار
    فایل بسیار زیبا و پر از اگاهی دقیقا استاد من این احساس تنهایی رو اوایل داشتم الان هم دارم ،اصلا دلم نمیخواست از خونه بیرون برم ولی خوب گاهی وقتها مجبور بودم برای خرید و به خواسته بچه ها برم بیرون یک حس ارامشی داشتم که ازش لذت میبردم و چند هفته ای هست فامیل که دورهمی که در اثر کرونا کنار گذاشته شده بودند ،دوباره راه اندازی کردن ولی من شرکت نکردم میدونید مادرم چی گفت ؟ گفت فکر کردم دوباره افسردگی گرفتی نمیخوای بیایی😄 و نمیدونه من به ارامش درون رسیدم و از حالی که دارم لذت میبرم
    و در مورد دخالت کردن در دوره تکامل بچه ها و اطرافیان ،خیلی خوشحالم که در مسئله پسرم دخالت نکردم و گذاشتم خودش راهشو پیدا کنه چون الان مسیرش رو پیدا کرده و همش میگه این مسیر و فایلهای استاد خیلی بهم کمک کردن و ارامش دارم .💜🥰💜
    ممنون استاد 🌹

    ۱۴۰۱-۱۲-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود بر استاد نور
    استاد آگاهی
    استاد آرامش

    “آرامش ناشناخته”

    جمله انتهایی فایل این بود: آرامش ناشناخته
    آخ که چقدر خوب درکش می کنم!
    آرامشی که در درون احساس می کنی و در اوایل اینقدر ناشناخته و عجیب هست که نمی دونی چیه؟! نمی دونی چرا؟! نمی دونی از کجاست؟! برای چیه؟! از کجا اومده؟! اصلا خوبه یا بد؟! و …
    ولی کم کم می فهمی که زیباترین و لذت بخش ترین حس دنیاست که می تونی تجربه ش کنی.
    کم کم می فهمی که این قدر درونت از چیزهای غیرضروری خالی شده که احساس تهی بودن می کنی، احساس خلا، احساس پرواز، احساس رهایی…
    و این احساس قشنگ یعنی تو در مسیر رسالتت هستی، و آماده دریافت الهام رو داری تا هدایت بشی!
    خدا رو شکر برای این آگاهی ها
    برای این آرامش
    برای این همه حس خوب و زیبا
    خدا رو شکر برای آرامشی که بعد از شنیدن این فایل دارم
    خدا رو شکر برای قرار گرفتنم در مسیر نور

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری