سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۳

امتیازدهی 5.00 از 5 در 25 امتیازدهی مشتری
(23 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

اهرم رنج و لذت

23 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۳

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

12 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • فاطمه خداوردی

    سلام من تازه واردسایت شدم وهنوزجلسه ۱روگوش کردم ولی چنان ارامشی گرفتم که یادم رفت داروهاموبخورم منی که تااازخواب بیدارمیشدم میرفتم سراغ پاکت داروهام.

    ۱۴۰۴-۰۷-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مینا فیاضی

    به نام خداوند زیبایی های بی نهایت
    سلام و عرض ادب بهترین☺️🌹

    قسمت سیزدهم دوره معجزه سلامتی.

    ✅ترک رفتارهایی که مضر است.
    ✅انجام رفتار هایی که مفید است.

    🔵اهرم رنج و لذت

    ما در تک تک دقایق زندگی هر کاری رو که انجام میدیم برای رسیدن به لذت و هر کاری رو که انجام نمیدیم برای فرار از رنج است.

    طی این سال ها زندگی اهرم رنج و لذت توی ذهنمون بر اساس بایگانی های ذهنی تعریف شده و جا افتاده.

    حالا باید فکر کنیم ببینیم رفتار یا کاری که ما از انجام اون به لذت میرسیم اگه صحیح و درسته ادامه بدیم
    و اگر انجام اون کاری که مارو به لذت میروسونه غلط و اشتباهه دیگه انجام نداده و برعکسشو انجام بدیم.

    اول در ذهن جابجا کنیم و با تمرین و تکرار این جابجایی رو در زندگی هم به کار میبریم.

    هر رفتار اشتباهی رو که انجامش تبدیل به لذت میشده رو کنسل کرده و از این لحظه انجام ندادن این رفتار لذت بخشه.

    و هر رفتار درستی رو که انجام ندادنش تبدیل به رنج میشده رو از این لحظه انجام دادن این رفتار لذت بخشه.

    چجوری ⁉️
    تمام جنبه های منفی یه گزینه اشتباه رو که تا حالا انجامش واسه ما لذت بخش بوده رو مینویسیم و توی ذهنمون مدام تکرار میکنیم
    اینجوری انجام اون گزینه واسه ما رنج آور میشه و ازش پرهیز میکنیم✅

    🔵🔵🔵

    🔵فرد معتادی که تا امروز با کشیدن مواد به لذت میرسیده
    از امروز با نکشیدن مواد باید به لذت برسه و باید کشیدن مواد برایش رنج آور باشه

    🔵فردی که با پر خوری کردن به لذت میرسیده
    از امروز با کم خوری کردن باید به لذت برسه و باید پر خوری کردن برایش رنج آور باشه

    🔵فرد تنبلی که همش در حال استراحت و خواب بوده و این برایش لذت بخش بوده
    از امروز با ورزش و پیاده روی و فعالیت کردن باید به لذت برسه و باید تنبلی برایش رنج آور باشه

    🔵فرد ولخرجی که با خرج کردن بیهوده پولش به لذت میرسیده
    باید از امروز با پس انداز کردن به لذت برسه و باید ولخرجی برایش رنج آور باشه

    👌و اصلاح بسیاری از رفتارهای اشتباه دیگر.
    تمرین ۲۱تا۲۸ روزه با نوشتن
    لذت یا رنج رفتارهای درست و نادرست تکرار و مرور در ذهن و کاربرد آن در زندگی☺️

    تشکر بابت فایل زیبا💐

    ۱۴۰۴-۰۶-۰۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان
    فایل درمورد اهرم رنج ولذت بود .زمانی میخواهیم کارهایی را انجام بدهیم وانجام این کار برای ماسخت است وبرعکس یکسری از کارها را دلمان نمیخواهد که انجام بدهیم ولی چون برای مالذت آور شده وانجام میدهیم همه این ها یک ریشه ذهنی دارد ودر درون ذهن ماست که به آن اهرم رنج ولذت میگوییم یعنی در ذهن ما انجام دادن ویا ندادن لذت بخش شده وبرعکس رنج آور شده است وبرای اینکه ما این را در ذهنمان جابجا کنیم استاد تمرین اهرم را دادند که به مدت ۲۱ تا۲۸ روز باید برای تثبیت این عادت رو انجام بدهیم وروزی ۲بار آنرا تکرار کنیم چون عادتهای گذشته در ما وزمین ذهن ما ریشه کرده اند وبرای جایگزینی بذر جدید احتیاج به تمرین وتکرار فراوان داریم

    ۱۴۰۲-۰۴-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به دوستان عزیزم.
    اهرم رنج و لذت
    یک تمرین فوق العاده برای تغییر خودمون برای عادت هایی که دوستشون نداریم و میتونه آرامش رو از ما بگیره…من خودم در مورد ورزش این تمرین رو انجام دادم و منی که چقدر از ورزش فراری بودم و تنبلی میکردم ولی حالا یکی از روتین های زندگی من شده و چقدر برای من لذت بخشه، چقدر به اون هدف سلامتی که داشتم نزدیک شدم.و اهداف دیگه ای که توی زندگی داشتم و تونستم با همین تمرین تا حدود زیادی بهشون دست پیدا کنم و کلا توی عمل زهرای دیگه ای بشم.
    تمرین فوق العاده ای هست این تمرین
    مرسی از استاد عزیزم

    ۱۴۰۲-۰۴-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • اسماعیل سلطانی

    به نام خالق زیبایی ها ❤️❤️❤️
    درود بر استاد عزیز و دوستان گرانقدر
    شاید اولین نفری باشم بدون اینکه دوره ای رو تهیه کرده باشه اما کامنت گذاشته باشه دلیلش پیگیری هایی هست که نسبت به موضوع پر اهمیت سلامتی دارم و خداروشکر از خوندن کامنت های دوستان عزیزم کلید های فوق العاده ای میگیرم،به نظرم تمرین اهرم رنج و لذت به ما کمک میکنه که به جای سرزنش کردن خودمون از انجام کارها،لذت میبریم و خیلی مشتاق شدم در مورد اهرم رنج و لذت بیشتر بدونم امیدوارم که این اتفاق بیوفته 🙂😍🪴

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    به نام خالق عشق
    درود بر استاد گرانقدر 🌹
    اهرم رنج و لذت :
    هیچ رفتاری خود به خود به وجود نمیاید و دلیل ذهنی دارد ،و تمام زندگی ما را باورها و افکار ما میسازند ،گاهی اوقات ما از رفتار و برنامه ای لذت میبریم و طی زمانی ان لذت دیگر برای ما لذت بخش نیست و بیشتر عذاب اور هست و باعث رنجش و بیماری در ما میشود ، و انقدر به ما فشار میاورد ،تا به نقطه ی سیاه می رساند و ما را مجبور به ترک ان میکند(،چون ذهن ما گرایش به لذت دارد ) ،و ما با تکرار و تمرین و جمله های تاکیدی میتوانیم تمام افکار مخرب را از ذهن دور کنیم و لذت را جایگزین رنج کنیم ،مثل غیبت که اولش، خیلی شیرین و لذت بخش هست ولی، در اخر رنج اور میشود و ذهن ما را بیمار و درگیر میکند و زمانی انقدر برایمان رنج اور میشود که از ان فراری میشویم ، و قدرت رنج از لذت بیشتر میشود و ما دیگر حاضر به رفتن به ان جمع نمیشویم ، و ما که الان از این موضوع اگاه شدیم ،با تکرار و تمرین میتوانیم این رفتار رنج اور ، را ترک کنیم و جای رنج و لذت را عوض کنیم . ✳️

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استادی از جنس نور
    اهرم رنج و لذت این هم گزینه ای از باور و قدرت تلقین هست که ما با تلقین میتوانیم تبدیل کنیم و جایگزین کنیم.
    می توانیم ابتدا ریشه یابی کنیم و مواردی که دوست نداریم و حس و حال ما را بد میکند به اهرم رنج تبدیل کنیم تا بتوانیم در همه حال حس و حال خودمان را خوب نگه داریم و از همه عادت های بد گذشته دور شویم.
    ممنون استاد عزیزم بابت چنین کلید طلایی.
    من توانستم با این تمرین عادت بد غیبت و حسادت را در خودم کاهش دهم و به نقطه قابل قبولی برسم.

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق هستی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    در ادامه بحث سلامتی و عوامل ایجاد بیماری باید بگم ، اصولا ما انسانها بصورت غریزی دنبال لذت بردن از زندگی هستیم و بطور طبیعی دنبال کارهایی میرویم که بما خوشی و لذت بدهند یعنی حالمون رو خوب کنه
    اما خیلی اوقات اتفاق می افتد که انجام یک کار لذتبخش مثلا غیبت کردن یا تمسخر یک فرد و خندیدن ، بطور موقت و در لحظه حالمون رو خوب میکنه و در جمع دوستان خوش میگذره ولی بمحض خارج شدن از اون محیط بشدت دچار افسردگی و نوعی عذاب وجدان میشیم 😔
    قبلنا بدون توجه به مرحله بعد از لذت ، کاری را که دوست داشتیم انجام میدادیم و شاید مدت زمان زیادی طول میکشید که اثار مخرب آن کار لذتبخش را خنثی میکردیم و این خیلی به اعصاب و سلامتیمون لطمه وارد میکرد
    اما امروز با اموزشهای استاد ، از همون ابتدا پا درون کاری یا جلسه ای نمیگذاریم که بعد از یک لذت موقت ، مدتها بعدش خودمون رو به شکنجه و عذاب وجدان و بیماری گرفتار کنیم و این خیلی به سلامتی جسمی و روحی ما کمک میکنه سپاس از این فایل آموزنده 🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    هر رفتاری؛هر واکتشی ؛هر عملی و بطور کل هر حرکتی که ما انجام میدهیم برای لذت بردن از اون کار هست و گاهی وقت ها باعث رنج ما میشن کارها..حالا ما باید چکار کنیم؟باید دلالیلی پیدا کنیم (که در واقع اصلا نیاز نیست پیدا کنیم ؛دلایل هستند موجود و ملموس و با توجه کردن به حس هامون قابل شناسایی) که اون رنج را تبدیل به لذت کنیم…..و بالعکس
    دوتا مثال از خودم بزنم: قبلا خیلی دلم میخواست توی مهمونی ها جمع های-شلوغ برم ولی الان فقط-دوست دارم تنها باشم و اینکه توی اون جمع ها حالم بد میشه دوست ندارم مباحثشون را …
    دوم اینکه من قبلا یعنی دوسه سال پیش معتاد کانالGEM TV بودم و از دیدنش لذت میبردم ولی الان متنفررررم از این کانال و بطور کل بقیه کانالها و کلا خود تلویزیون…اینا همه همون جابجایی اهرم رنج و لذته…

    ممنون استاد🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق و
    بخشاینده عشق ❤❤❤

    ((( اهرم رنج و لذت )))

    من امروز متوجه شدم که هر چند این تمرین را به صورت مکتوب انجام نمیدادم
    ولی از طریق حسهایم به آنها عمل میکردم و به نوعی همواره فایلهای استا یه جور خود ایمنی هستند و همه انها به شکلی مراقب ما هستند ولی با تکرار و تکرار و تکرار و تمرینات متوالی و پی در پی میتوانیم نتایج عالی را بگیریم.

    من جدیدا یک تولد دعوت شدم هرچند قبلش اعلام کردم که دیگه نمیخوام تو این مشارکت شرکت کنم چون درگیر مسایلی میشم که از خودم دور میشم و البته تولد خودم و همه انسانها را زمانی میبینم که پا در مسیر اگاهی گذاشته باشند و اون جمع جمعی بود که من به واسطه تغییر مدارم و کار روی ذهن و باورهام از نطر مکانی و کاری از آنها جدا شده بودم .

    در نتیجه صراحتا کشیدم کنار و روزی که دعوت بودم خیلی ارام و راحت گفتم ببخشید من شرایط اومدن و شرکت کردن رو ندارم .
    و فقط به ندای قلبم گوش دادم و عمل کردم .
    و اما همه ی ما به نوعی خودمان اهرم رنج و لذت را میسنجیم و انتخاب میکنیم.
    و شناسایی اهرم رنج خیلی مهم است که اگر از چیزی رنجش داریم و ناراحت میشیم جای اون رنجش رو با لذتی که از انجام
    ندادنش میبریم عوض کنیم .

    یه نمونه دیگه ای که من و به شدت رنج میداد دخالت و سرک کشیدن در زندگی خواهر و برادرم و فکر میکردم من عقل کل هستم و صلاح اونا رو میدونم و با فضولی کردن در زندگیشان که البته به حساب خودم دلسوزی بود باعث ایجاد رفتارهایی در مقابل خودم میشدم که خالق رنجش برای من بود و بس و از زمانی دارم به صورت جدی در این مسیر کار مزکنم از زندگی بقیه سرم رو کشیدم بیرون و مشغول زندگی خودم هستم .

    حتی سرک کشیدن تو زندگی فرزندانم را هم دارم کنترل میکنم و به حریم اتها احترام میگذارم.
    و سه مثال استاد زدن اگه فایل گوش نمیدین و یا کامنت نمیگذارین چون احساس لذت بردن نمیبرین و خدارو هزاران بار شکر که اگر زمانی کم کار شده ام به واسطه ی نقطه توجهم بوده است تغییر کردن کانون توجهم بوده است وبس و بودن در سایت و گوش دادن فایلها برای من حسی عیر از لذت بردن دست نداده است .

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    سلام و عرض ادب حضور استاد محترم و عزیزان همدل
    این فایل با تمرین مهم و کاربردی اش به ما انگیزه خوبی برای تغییر می دهد.
    امروز که برای دومین بار این فایل زیبا رو گوش کردم، متوجه شدم که قبلا این تمرین زیبا را به صورت ذهنی و ناخودآگاه انجام می دادم ولی الان که به آن آگاهی دارم و بخصوص نتایج موفقیت آمیز آن را دیده ام، لذت بیشتری از آن می برم.
    چندی پیش با تعدادی از دوستانم به گردش رفتیم و با اینکه به من خوش گذشت ولی مسائلی هم وجود داشت که برایم ناخوشایند بود و این بار که قرار بیرون رفتن گذاشتیم، با استفاده از این تمرین سعی کردم جای اهرم رنج و لذت را عوض کنم تا بهتر بتوانم تصمیمی بگیرم که پیامدهای خوبی برایم داشته باشد و از این کار خود بسیار راضی و خوشحال هستم.
    در واقع این بار تصمیمم بر این شد که به همراه آنها نروم زیرا رفتن را در ذهنم مساوی رنج و نرفتن را مساوی لذت تعریف کرده و جا انداختم.
    سپاس بابت این فایل آموزنده

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خداوند دانا و توانا ..درود فراوان به استاد مهربانی ها ،🌷🌷.اهرم رنج ولذت ..که در تمامی ما انسان قرار دارد ..من خودم شخصا ظرف شستن برام رنج آور حاضرم کلی. کار تو خونه انجام بدهم ولی اصلا ظرف نشورم ..حتی چند تیکه ظرف انگار تمام غصه ها برای من است ..ولی از تمام کارهای خونه لذت میبرم ..همیشه سعی کردم از طرف شستن فرار کنم ..ولی رانندگی ماشین بسیار لذت میبرم اصلا خسته نمیشم ..ووقتی رانندگی میکنم انگار اون لحظه آرامش عجیبی من را در بر میگیره ..،😊😊.ولی این فایل رو اگر دقیق گوش کنیم میتوانیم جایی این اهرم را عوض کنیم سعی میکنم چیزهای که در زندگی رنج می دهد من را ..ذهنم را تغییر دهم وبا لذت اون کار ها رو انجام دهم …سپاس استاد. گرانقدر .

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    چه فایلی بود استاد👍چقدر آگاهی چقدر نکته

    اهرم رنج و لذت چه دید قشنگی ،چه نکات خوبی را گفتید استاد جان،مسائلی که باعث رنج ما میشوند بعد از مرور زمان باعث میشن سلامتی ما بخطر بیفتند،افکار نادرست اعمال نادرست همه و همه ،باید عادات قبلی را ترک کنیم …عالی بود استاد عالی
    دونه دونه تمرینها را با دقت انجام میدم.سپاس🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .درود فراوان ..به استاد عزیزم ..در مورد اهرم لذت ورنج ..من خودم شخصا در ظرف شستن اهرم رنج دارم واقعا می‌دونم خیلی بده ولی اصلا لذتی نمی‌برم ..از طرف شستن اصلا عذاب میکشم یعنی جور که شب اصلا ظرف ها را نمیشورم ..میمونه صبح ..صبح ها وقتی اون همه طرف رو میبینم اصلا حسی بدی به من دست میده وقتی میشورم شاید چند تیکه آنقدر رنج میکشم از شستنش میندازم میشکنم ..خودم خیلی ناراختم ولی واقعا لذتی برام ندارد ولی مادر من اصلا ظرف برای فردا نمی گذرد تا تمام کاراش نکند اصلا خوابش نمی برد ..با آنکه خسته میشه اگر تا صبح اگر بیدار باشه باید آشپزخونه اش مرتب کند بعد بخابد ..کلا مادر ودختر شبیح هم نشدیم باز من اخلاق های مثبتی دارم که مادرم ندارد ..وهمیشه سر همین موضوع با هم به مشکل می‌خوریم ..مادرم وسواس شدید دارد خودش رنج می کشد ولی من ندارم ..متشکرم این بابت این فایل ولی سعی میکنم با تمرین وتکرار این فایل حتما دیگر رنجشی نداشته باشم ..

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای یکتا درود فراوان به مهربان استادم ،♥️♥️.من میدانم که تمام اشتیاق وارامشم به خاطر نظم الهی است .خداوند مهربان تمام کارها برا برایم هماهنگ می کند.من قبلا خیلی ترسو واصلا اعتماد به نفس نداشتم حتی در میان جمع اصلا نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم ..همیشه در جلسات گریه وغم حضور داشتم ولی از وقتی خداوند من را به این سایت هدایت کرد ..دیگر ترسی ندارم ودر شادی و نشاط زندگی کنم .اکنون می توانم صلح وارامش خداوند بلند مرتبه را احساس کنم .من تو این ۱۵ماه تمام توجهم را روی خواسته هایم متمرکز کردم .من نیازها و خواسته هایم را دوست دارم ومیدانم به وسیله ی توجه و تمرکز در آن ها .میتوانم به آن ها برسم .زمانی غیبت کردن را دوست داشتم وبرایم لذت داشت وانقدر کار کردم که دیگر برایم شده رنج وازش فراری هستم .الان خداوند همراه من است او پادشاه آرامش است .ومن را نماینده ی خودش روی زمین قرار داده است .ذهن من الان آرام است این یعنی لذت بخش …اکنون در وجودم قدرت الهی ورهایی از تمام ترس ها را احساس میکنم واین یعنی لذت ودیگر از رنج ها رهایی پیدا کردم ..خدا رو سپاس که یاد گرفتم روزم را با سپاسگزاری شروع کنم که آنقدر علاقه پیدا کردم به این جملات ..امروز .روز خداست ،من هم آگاهانه امنیت ،ارامش ،سلامتی ،قانون الهی ،عشق الهی ،زیبایی ،نعمت والهامات خداوند را انتخاب میکنم ،من باور دارم که خداوند به سادگی ،تمام خواسته های مرا محقق می کند.به همین خاطر سپاسگزارم ..چقدر است جملات به من لذت می‌دهد

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خداوند عشق و آگاهی
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    فایل اهرم رنج و لذت بسیار آگاهی دهنده بود بسیاری از خصلت هایی که در این فایل از آنها نام برده شده بود ، خوشبختانه هیچ زمان نداشتم منجمله سرک کشیدن در زندگی دیگران که هرگز جزو عادت من نبوده و نخواهد بود ولی تا دلتون بخواد همه توی زندگی من سرک کشیدند و و حرف زدن و غیبتمو کردند که همه را بخشیدم 🤗
    خصلت تهمت زدن و نظایر آن را نیز نداشته ام 👌
    ولی غیبت را گاهی انجام میدادم مدتی است که روی خودم در این زمینه کار کردم و از ذهنم بیرون کردم غیبت کردن را و آنرا به عنوان یک رنج و ترک آن را به عنوان یک لذت پذیرفته‌ام و به همین دلیل بسیار احساس آرامش دارم💚
    در همه زمینه هایی که نام برده شده اگر مواردی خوب بوده ، آن را به عنوان لذت و بدون را به عنوان رنج در ذهنم پرورانده و نهایتاً چیزی شده که میتونه به من اون انسانیت را بدهد👍
    در این فایل روی باورهای ذهنی تاکید شده است و برای داشتن یک شخصیت مورد قبول و خوب و داشتن یک درون آرام و زندگی آرام باید باورهای درست را در ذهن پروراند آنچه را که مایه رنج و عذاب وجدان هست از آن دور کرد و آن را به عنوان یک از رنج شناخت آن زمان است که می توان به یک زندگی سالم و راحت بدون استرس و عذاب وجدان دست یافت که این خود در جذب سلامتی جسمی و روحی بسیار تاثیر گزار هست 🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود و سپاس بیکران حضور استاد دلها
    من مدتهاست که آگاهانه به دنبال تغییر دادن عادت هایم بودم و حتی این موضوع را در لایو آخری که با استاد داشتم بیان کردم. ولی راه حل اصولی آن را بلد نبودم. و فقط خودم آگاهانه سعی می کردم که کاری برخلاف عادت قبلی ام انجام دهم تا به مرور زمان شکسته شود، همین طور از جملات تاکیدی مثبت در این زمینه استفاده می کردم و تا حدودی هم موفق شده بودم.
    ولی مطمئنم که روش اهرم رنج و لذت، کمک بیشتری به من می کند. بنابراین برای انجام این تمرین بسیار شور و هیجان دارم😄
    و از خداوند سپاسگزارم که در مسیر رسیدن به خواسته ام (ترک کردن یا تغییر دادن برخی عادت هایم) به این تمرین زیبا هدایت شدم.
    وقتی در حال گوش کردن فایل بودم و در انتهای فایل که استاد، روش انجام دادن این تمرین را بیان کردند، همان موقع چند تا از مهمترین عادتهایی را که نیاز می دیدم عوض شوند را نوشتم و استارت کار را از همین امروز زدم و مطمئنم نتایج خوبی می گیرم و حتما نیاز هست در فرصتی مناسب، با طمانینه درباره دیگر عادتهایم نیز تفکر کنم و خودم را رشد دهم .
    خیلی خوشحالم که با آموزش های استاد عزیزم سعی در بهتر شدن خود دارم و از این پیشرفت لذت می برم.
    تشکر فراوان از استاد ضیاء عزیز بابت این فایل و این تمرین فوق العاده 🙏🌹😍

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • مجموعه آموزشی استاد ضیاء

      ۱۴۰۱-۰۶-۱۲

      سلام ودرود فراوان
      واقعا خیلی خوشحالم براتون .امیدوارم که همیشه وهمه جا موفق باشید.
      یک نکته زیبا که توجه منو دوباره والان به خودش جلب کرد این کار شملست که درهمون لحظه که آگاهی رو دریافت میکنید فورا دست به عمل واقدام میکنید ….

      ودقیقا این موضوع همون کلید موفقیت هست .
      اقدام کردن در زمان صحیح
      موفق وپیروز باشید .

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا درود فراوان به استاد عزیز .تشکر از دوستان هم فرکانسی با دیدگاه های عالی که نوشتند ..امروز برای بار دوم دوباره این فایل گوش کردم ..در مورد عبارت های تاکیدی که استاد در این فایل فرمودند ..واقعا عالی خیلی عالی چون من بیشتر نتیجه های که گرفتم بخاطر تکرار عبارت های تاکیدی که برای خودم درست کردم ومکتوب میکنم در دفترم ..که آنقدر تکرار میکنم که ملکه ی ذهن من شده ..🌷 .هر چیزی در زندگی اگر قبول کنیم یا تکرار کنند دیگر میشه عادت وباورش میکنیم .به طور مثال برادر من ۲۹سالسع بعد خدمت اگر به گفتگو های پدرم عمل نمی‌کرد پدرم خیلی غر یزد ونفرینش میکرد که راه درست نمیری وچرا آنچه من میگم انجام نمیدی مثل نماز و…وانقدر که پدر من به این بچه سخت گرفت وبهش می‌گفت اخر وعاقبت تو تو زباله ها و کارتن خوابی هرروز تکرار میکرد وبرادرم ذهنش پر شده بود از این حرف ها ومسخره کردن …الان که من آگاهی پیدا کردم میفهمم چقدر رفتار پدرم وتهدبد های که میکردند که برادرم مثل خودش رفتار کند باعث شد قبول کند که دیگر زندگی او کارتن خوابی واعتیاد تا آخر عمر است وباید بگم متاسفانه گرفتار اعتیاد شد مهمان شد که پدرم هرروز تکرار میکرد وبرادر‌من قبول کرد ..چقدر ما انسان ها میتوانیم با حرف زدن مان روی بقیه تاثیر بگذاریم ..این فایل هم درس بزرگی برای بنده واگاهی بیشتر ..سپاس استاد متشکرم

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیباییها
    سلام ودرود خدمت استاد بزرگوار
    چقدرازشنیدن این فایل لذت بردم وبازهم سپاس گزارم بابت اینکه دراین دوره شرکت کردم ،زیرا هر روز ازمسیر قبل ناسلامتی دورمی شوم وبه سمت جلو حرکت می کنم .
    راهی که درآن به خداوند ، عشق وسلامتی وثروت رابطه وصدها مورد دیگر نزدیک نزدیک ترمی شوم .
    تمرین فوق العاده ای بود ، خیلی دوستش داشتم واینکه چقدر راحت می توان فاصله گرفت ،ازاین همه ناآگاهی وبیماری و…………فقط باانجام دادن چند تمرین ساده راه موفقیت برای مان لذت بخش وعالی شده است .
    اینکه هرعملی که انجام می دهیم ذهنی است وناخواسته وسریع مراجعه می کنیم به پرونده های قبل وچه بسا خیلی ازموارد حرص خوردیم وخودمان رو اذیت کردیم درحالی که بایک تمرین فوق العاده ساده هر روز حالمان ازروز قبل بهتر وبهتر می شود .
    اهرم ولذت ورنج رو خیلی ساده توضیح دادین واینکه چقد رهمین دوکلمه این همه کاربرد درزندگی ما دارد .من خودم موضوع قضاوت رو چند روز قبل شروع کرده بود روی یک کاغذ نوشته بودم واز اینترنت راههای دور شدن ازقضاوت رو پیداکرده بودم وبانگاه کردن به این برگه تاحدودی موفق بودم البته اون موقع این درس رو یادنداشتم ،ولی الان با این روش کارم ساده تر شد واز روی جدول اهرم لذت ورنج می توانم تمامی عادت های بد رو کنار بگذارم وبه جای آن عادت های مثبت و مفید رو جایگزین کنم تا درمسیر حرکت به سمت هدف هایم پیشروی کنم .
    بازهم سپاس استاد برای تک تک درس های عالی

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان به استاد عزیزم ودوستان خوبم
    چه فایل زیبایی بود
    ترک عادت‌ها وباورهای غلطی که گریبان مارا گرفته بودند وما با تکرار وتکرار می‌توانیم از این رنج ها رهایی پیدا کنیم.
    یک نمونه که من برای خودم پیش اومده بود درمورد صبح زود بیدارشدن هست که من قبلا نمیتونستم صبح زود بیدار بشم اما با تکرار وتمرین این کلمه که هر روز ساعت ۵ ازخواب بیدار میشوم واین اتفاق واقعا برای من میوفته والان لذت صبح زود بیدارشدن رو خیلی بهتر از قبل درک میکنم
    قبلا خیلی ناراحت میشدم وبه قولی این ناراحتی همون رنج بود که من مثلا از کارهام عقب می‌افتادم ویا به اصطلاح زمان کم می آوردم وبرنامه هام روی روال نبود اما دقیقا الان ۲ماهی هست که چون صبح زود ساعت ۵بیدارم به خیلی از کارهام میرسم
    شما گفتید که مشخص کنیم چه رنج ها ولذتهایی برای ما داره اون کار خیلی خوبه اینطوری متوجه میشیم که آیا انجام دادن ویا ندادن اینکار چه تبعاتی برای میدارد

    مورد دیگه درمورد اینکه به احساسم توجه کردم واینکه دقت کردم وقتی به حسهام توجه نمیکردم چقدر مجبور شدم رنج رو متحمل بشم وچه ناخواسته هایی برای من پیش اومد وارسته اون اتفاق تبدیل به لذت‌های امروزی شده اند اما الان من از اون لذت‌ها استفاده میکنم ودیگه به سمت اون کارها نمیرم ودیگه میدونم عدم توجه به حس هایم چه علائم وخطراتی رو برای من در پیش داره
    من با اینکه این فایل الان گوش کردم احساس میکنم خیلی درکم تغییر کرده ودوست دارم که تغییرات بزرگتری رو توی زندگی خودم ودر این مسیر آگاهی انجام بدم چون میدونم لذت‌های این راه خیلی بیشتر است
    دوران‌ها مجددا تشکر میکنم از خالق مهربانم که مرا در مسیر قرار داد

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️

    چه قدر این مسیر زیباست ،
    هر روز آگاه تر از دیروز
    هر روز هوشیار تر از دیروز
    و هر روز تمیزتر و سفیدتر از دیروز ،
    چه زیباست این زندگی تمیز و زیبایی که در حال تجربه کردن آن هستم .
    و این همان رسیدن به زندگی منحصر به فرد بودن است که همواره راه انسان بودن و انسان ماندن است .
    رسیدن به آزادی و رهایی و پرواز …
    تمرین این جلسه ، خیلی ساده و خیلی زمان بر و سخت است . چون نیاز به تمرین زیادی دارد تا باورها و عادتهایی را که مثل افت و سم در وجودمان هستند را باید شناسایی کنیم ، همان عادتهایی که لذت بخش هستند ولی به نوعی برای ما ولی مخرب ما هستند .
    تجربه بسیار زیبایی که من طبق اموزشهای قبلی استادم انجام دادم و الان با توجه به محتوای این فایل به این نتیجه رسیدم که لذتی را تبدیل به رنج کردم و رنجی را تبدیل به لذت کردم .
    من به شدت به دوستانم معتادم ولی از زمانی شروع به کار کردن کرده ام ، دیگه در زندگیشون فضولی نمیکنم . و چند وقت پیش یه سفر دوستانه رو ما میخواستیم به اتفاق دوستانم بریم و همه شرایط محیا بود و من که در اموزشهای قبلی یاد گرفته بودم ندای قلبم را بشنوم هر چند عقلم میگفت برو و همه شرایط محیاست و خیلییییییی خوش میگذرد ولییییییییی قلبم و حس درونیم مخالفت میکرد .
    و من با قدرت تمام به ندای قلبم گوش دادم و در اون سفر دوستانم رو همراهی نکردم و دقیقا در همان زمان اتفاقات و موقعیتهای زیبا و عالی برایم پیش اومد و زندگی من و تغییر داد و مسیر زندگی من کاملا به یک سمت دیگه رفت که اگر به سفر رفته بودم در اتفاقات زندگیم بازنده میدان بودم ولی الان شرایط و اتفاقات خیلی خوب است .

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربانی ها درود فراوان به استاد عزیزم ،🌷🌷🌷.سپاس سپاس برای یک آگاهی جدید وعالی ..جلسه سیزدهم سلامتی مثل بقیه فایل ها عالی وپر از نکته ..همه ی ما پرونده های در ذهن مان از گذشته انباشته شده است ..واگر بخواهیم زندگی جدید ورویایی را خلق کنیم باید پرونده های گذشته را از ذهن مان پاک کنیم وچیز های جدید ومثبت را جایگزین کنیم ..البته آنقدر منفی گرا بودیم در زندگی مان بعضی از عادت ها خیلی سخته راحت کنار بزاریم ولی اگر این دوره ها را دقیق درک کنیم وتمرین کنیم وعمل ..کم کم می توانیم کنار بزاریم وعمل درست جایگزین کنیم ..مثال زیبا و ساده زدین اهرم رنج ولذت …مثلا من در گذشته برای اینکه وقت بگذرونم شروع میکردم تلفن زنگ زدن شاید یک ساعت حرف می‌زدیم وحتی غیبت از شوهر وخانواده ی همسر و…..وکلی می‌گفتیم ومیخندیدم ویران لذت میشد چجوری اعتیاد پیدا کرده بودم وهرروز باید حرف میزدم واگر روزی حرف نمیزدم برام رنج بود …ولی شکر خدا یک سال با کلی تمرین دیگر به مرور از این کار دست برداشتم وخودم متنفرشدم وحتی فاصله گرفتم از اون دوستان …وخدا رو شاکرم چون الان برام لذت بخش نیس ..ولذت واقعی رو دارم میبرم که دیگر خالی هستم هر چه تنش ودرگیری ..ولی اگر تمرین نکنم ممکنه ذهنم درگیر بشه خیلی برام جالب بود استاد من قبلاً در دفترم اخلاقات گذشته ام نوشته بودم که باید ترک کنم وچه اخلاق های خوب را جایگزین کردم ….الان لذت میبرم از اینکه به طور مثال رفتار های صحیح مثل مسواک زدن به موقع وحتی فرزندانم همون بار آوردم ویا شکر گزاری وتشکر کردن هرچه خداوند به من می دهد وبا غذای که در روز می خورم ..وفرزندانم یاد دادم واین باعث لذت بنده می شود ..سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استاد عزیزم.
    چقدر تمرین ساده در عین حال کاربردی ممنون بابت این آگاهی.
    تقریبا مانند دوره شکر گزاری که ما در طول یک دوره دیدگاهمون نسبت به دنیا تغییر میکنه و من زهرا که الان اینجا هستم و افسردگی ۱۰ساله داشتم و دیدگاه بسیار منفی به دنیا با همان تمرینات ساده شکر گزاری تونستم وارد دنیایی بشم که بسیار متفاوت بود و همون دیدگاه من رو به مداری آورد که با شما و سایت آشنا شدم و الان میتونم بگم یکی از خوشبخت ترین انسان هایی هستم که روی کره زمین زندگی میکنه .پس برای هر موضوعی میشه این کار رو انجام داد و قطعا با تمرین و عمل کردن به این صحبت شما نتایج درخشانی دریافت کنیم.و در همین پست نتایجمون رو کامنت میکنیم.
    فقط یک سوال برای من پیش اومده جمله ها رو به چه صورت باید نوشت؟.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری