تمرینات شما، برنامهریزی ذهنی شما محسوب میشوند
42 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۹
5
/5از مجموع 43 امتیاز
06 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
11 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
مینا فیاضی
به نام خدایی که در همین نزدیکیست😍
سلام و عرض ادب استاد مهربانی ها☺️قسمت نهم دوره معجزه سلامتی پارت دوم
🔵🔵🔵🔵
از این فایل و تصاویری که دیدیم
این نکته هارو متوجه شدم:همه اون مدارهایی که داخل تصویر دیدیم که یکیش مثلا مربوط به پنکه و دیگری مربوط به تلویزیونه یعنی همون منحصر به شی بودن هست
پس نقشه زندگی ما آدما هم دقیقا مثل همین تصاویره هر کدوم با دیگری فرق داره و منحصر به فرده
تصاویر بزرگ تصاویر کوچیک
تصاویر ساده تصاویر پیچیدهعمر طولانی عمر کوتاه
چالش های کمتر چالش های بیشتراین مدارها و سیم پیچی ها و اشکال مختلف در تصاویر
این آدم ها این شغل ها و این وسیله های گوناگون در زندگی ها
همه و همه درست و سر جای خودش قرار گرفته و ما خودمون انتخاب کردیم
پس همه این ها خوب و زیباست چون هر کسی برای خودش بهترین هارو انتخاب میکنه و الان که داریم نقشمونو زندگی میکنیم باید با احتیاط و آگاهی ادامه بدیم تا از تک تک مرحله ها به راحتی عبور کنیم و یه خوده با کیفیت بسازیم.و درسته هر دفعه اندازه فهم و درکمون فایلو میفهمیم و کامنت مینویسیم و این کاملا درسته
چون همزمان با رشد فردی عقل و درکمون هم بالا میره🔵🔵🔵🔵
زمانی که آدما قبل از تولد نقشه زندگیو انتخاب میکنن یه روح کاملا آگاه و دقیقا مانند خدان پس خدا چون زیباست و زیبایی رو دوست داره و سلامتی و آرامش و خوبی و محبت و ثروت و دارای همه صفات عالیه پس بهترین هارو هم انتخاب میکنه
یعنی نقشه زندگی ماها همش عالیه
این مراحل هست که در آدما تغییر خوب یا بد ایجاد میکنه اگه آگاهانه زندگی کنی در همه مراحل تغییر خوبو انتخاب میکنی و همیشه از زندگی لذت میبری یا اگه نا آگاهانه تغییر بدو انتخاب کردی به چالش میخوری چالشو حل میکنی با هیجان از اون مرحله عبور کرده و بازم از زندگی لذت میبریهر چی در گذشته پیش اومده
جز نقشه زندگی و کاملا درست بودهپس.. ای کاش.. چرا.. شاید و اگه..
رو باید حذف کرد⚪️⚪️⚪️⚪️
برای تمام آدمایی که توی زندگیم وجود دارن برای تمام خوبی ها و زیبایی هایی که در این مراحل بهم انتقال دادن
سپاسگزارم خدارو شکر میکنم و خیلی خوشحالم و آروزی خوبی و موفقیت و سلامتی و آرامش های فراوانی تا به ابد برای خودم و همه دارم.🍃عالی استاد عزیزم ممنون از زحماتتون🍃
۱۴۰۴-۰۵-۱۱پاسخ -
مینا فیاضی
به نام خداوند بخشنده و مهربان
خداوند زمین و زمان و آسمان
سلام و عرض ادب استاد محترمقسمت نهم دروه معجزه سلامتی پارت اول
ورود به حوزه ممنوعه ممنوع:
کنجکاوی بیهوده ممنوع
سرک کشیدن در حریم شخصی دیگران ممنوع
قضاوت کردن دیگران ممنوع
دلسوزی کردن و دلداری دادن به دیگران ممنوع
کنترل دوستان،خانواده،فرزندو همسر ممنوع
پرسیدن سوالی که یک درصد امکان داره جوابش به دلخواهت نباشه ممنوع✅نکته:
آنچه در زندگیمون به وجود میاد
گذشته و حال و آینده
کاملا درسته.✅دور کردن وحذف اخبار منفی
✅دنبال کردن و جذب اخبار خوب✅همیشه باید خودمون در اولویت باشیم
نکته به نکته این فایل درست و دقیق بود
و کاملا به قشنگی میشه درک کرد
تشکر فراوان استاد ضیاء عزیزم
🍃🌸🍃🌸🍃۱۴۰۴-۰۵-۱۰پاسخ -
مینا فیاضی
به نام خدا
سلام و عرض ادبجلسه فوقالعاده زیبایی بود
سرنوشت کسی از قبل ساخته نشده
افکار سازنده زندگیست
زندگی یی که قبل از تولد خودمون نقشه شو نوشتیم زمانی که یه روح کاملا آگاه بودیم
و زمان تولد فراموشش کردیم
پس هر چیزی که ما برای خود نوشتیم زیبا بوده که خواستارش بودیم
خدا زیباست و زیبایی را میپسندد
روح آگاه هم یعنی خدا
حال اگر کسی در زندگیش چالشی داره و ناراضیه چون از مراحلی که قرار بوده در اون تغییر ایجاد کنن درس خوبی نگرفته یا در همان مرحله مانده و یا نکات منفیشو قبول کردهنقشه زندگی رو اگر ۱۰۰ سال و هر سال رو یه پله در نظر بگیریم کا باید سالی روی یه پله که پا میزاریم مراقب باشیم با توفان و بادها و برف و بارون پامون نلغزه و پرت نشیم پایین تا بتونیم ۱۰۰ سال زندگی ۱۰۰ تا پله رو با سلامتی و موفقیت طی کنیم
و هر چه که در این فاصله اتفاق افتاده و اتفاق میفته لازمه و لازم بوده که چنین بشهسپاااس استاااد گران قدر 🍓🌹
۱۴۰۴-۰۱-۲۳پاسخ -
مینا فیاضی
🇮🇷IRبه نام خداوند عشق و زندگی
سلام و درود استاد عزیز و گرامی
👌فایلی بسیار زیباورود به حریم شخصی(زندگی)دیگران ممنوع❌
ما آفریده شدیم تا زندگی کنیم.
در مسیر آگاهی باشیم.
حذف کنجکاوی بیش از حد.
حذف پرسیدن سوال هایی که جوابش لازمه زندگیمون نیست.
حذف کلمه چرا.
حذف کلمه ای کاش.
دخالت نکردن.
قضاوت نکردن.
حسودی نکردن.
غیبت نکردن.
حساس نبودن.👌آری(گاهی ندانستن بهتر از دانستن است)✅
هر انسانی
با نیروی درونی خودش راهشو پیدا میکنه.
هر کسی خالق زندگی خودشه.🍓ااااااااااااحسنت ااااااااااااستاااااااااااااد🍓
۱۴۰۳-۱۲-۱۶پاسخ -
آزاده حضرتی زاده
به نام آنکه جان را فکرت آموخت
باز هم برگ دیگری از آگاهی های ناب استاد ممنون استاد از بهتر نمی شد.
از تفاوت بین رنجش و سختی کشیدن گفتند و این واقعیت که رنجش هست که باعث ایجاد بیماری میشود.نه سختی کشیدن، گرسنگی کشیدن و کار سخت
بنابراین برای پیشگیری از بیماری بلید جلوی رنجش رو بگیریم . یکی از دلایل رنجش اموال بیرونی است که می تواند وارد شدن یه حریم خصوص دیگران، سرک کشیدن و یا شاید یه عبارت ساده تر فضولی کردن در کار دیگران باعث ایجاد رنجش میشه
ظرفیت راست گفتن دیگران رو داشته باشیم
یا اصلا پرسش نکنیم
×××× آگاهی از این موضوع بدانیم که هر کسی نقشه راه خودش رو داره ++++
×××× دانشتن این موضوع که هرکس خالق زندگی خودشه ××××
×××× هراتفاق در زندگیمون و ورود هرشخص در زندگیمون اتفاقی نیست هر اتفاق و هر فرد در زندگیمون از قبل تعیین شده یوده××××
وقتی اعتقاد و اعتماد به این داشته باشیم که از تولد روح آگاه ما خودش نوع زندگی ، آدم های زندگی و اتفاقات اون رو انتخاب کردم
که روح آگاه من نقشه راهش رو انتخاب میکنه
و طبق نقشه راه من حرکتم رو از طریق تولد شروع می کنم و در طی عبور از موانع را ه و با ورود افرادی که ما رو آزار می دهند ما باید رشد کنیم
یعنی رشد ما در گرو عبور از موانع اتفاق می افتد.
بدانیم که شخص نقشه راه خودش رو و طبق اون پیش میره که باعث میشه دیگه نگران بقیه نباشیم از برخورد آدمها دچار رنجش نشیم از اتفاقات زندگی شوکه نشیم دچار رنجش نشیم چون همه این اتفاقات درست در زمان خودش در حال رخدادن هستند
رنجش فقط از عدم آگاهی ما نسبت به نقشه راه است که اتفاق می افتد۱۴۰۳-۰۳-۲۲پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خداوند عشق و آگاهی
درود بر استادِ آگاهیها
براستی این فایل یکی از بهترینهای استاد است زیرا جواب تمامی آشفتگیهایی که معمولا اکثرا دارند ، داده شده است.
اغلب انسانها نگران فرزندان و آینده آنها هستند و فکر میکنند آنها میتوانند در سرنوشت بچه هاشون نقش مهمی داشته باشند در حالیکه وقتی نقشه راه و طرح الهی هر کس مشخص باشد ، دیگر هیچکس نمیتواند کوچکترین اثری در تغییر رویه و سرنوشت فرزندانش داشته باشد اینجاست که میتوان با اطمینان خاطر کارها را به خدای بزرگ سپرد و به فرزندان اختیار عمل داد که در همان مسیر انتخابی خودشون ، ادامه دهند و سرانجام آگاهانه خارج شوند ✌
نکته دیگر این فایل ، وجود افرادی که همواره بودنشون در مسیر زندگی گذشته ما ، موجب آزردگیمون میشد و شاید روزها سالها به آنها فکر میکردیم اما این طرح و این مثال زیبایی که استاد زدند نشانگر این است که وجود تک تک افراد زندگیمون ضروری بوده زیرا بدون حضور آنها موفقیت امروز وجود نداشت چون اگر به آرزوها و آرمانهایمان رسیدهایم ، به خاطر وجود همین افرادی است که گاهی ساعتها از خود میپرسیدیم چرا این آدم وجود داشت چرا فلان روز این کار را نکردم یا چرا انجام دادم اینها همه طرح الهی زندگیمون بوده که آگاهانه خارج شدنمون را تضمین میکند . سپاس از این فایل ارزشمند 🙏🙏🙏💚💚💚۱۴۰۳-۰۱-۲۳پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان.
هر انسانی منحصر به فرد است وهرکس مسیر ورسالت مخصوص به خودش را دارد وما قبلا به عنوان روحی آگاه مسیر خودمان را انتخاب کرده ایم.
مهمترین نکته ای که در این فایل وجود داشت ومرا تکان داد این بود که همه ما انسانها در امتداد روح الهی هستیم وهر انسانی که در زندگی ما وجود دارد آمده تا درسی از این مسیر را به ما بیاموزد ومارا به مراحل بالاتر هدایت کند.(با پذیرش این موضوع ما باید بپذیریم که هیچ انسانی قصد آزار واذیت ما را ندارد وتنها وتنها آمده است تا درس ویا نقطعه ضعفی را به ما بیاموزد )واگر بتوانیم این فایل را درک کنیم دیگر از آدم هایی که در مسیرمان قرار میگیرند وحتی ما را ناراحت میکنند کینه به دل نمی گیریم ونمی رنجیم بلکه تمام سعی وتلاش خودمان را میکنیم تا بتوانیم روی خودمان کار کنیم وباعث رشد خودمان شویم .
در مسیر ماانسانهایی وجود دارند که گاهی چنان بارفتارهایشان آزار میدهند ولی اگر بتوانیم اگاهانه رفتار کنیم ودرس لازم را بگیریم میتوانیم از این چالشها عبور کنیم وآنرا رفع کنیم۱۴۰۲-۰۴-۲۷پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود
استاد اینجا در مورد مسیر الهی مخصوص به هر کسی صحبت میکنند،البته این فایل اونقدر پر بار و زیباست که با هر بار گوش دادن به اون منقلب میشم.مثل بار اول که گوش دادم و اونقدر حجم آگاهی سنگین بود که تا چند روز نمیتوانستم صحبت کنم و زبانم و کلامم قفل شده بود.بعد از چند روز با راهنمایی استاد مراقبه انجام دادم و حالم بهتر شد.
دلیل این سکوت من این بود که تمام معادلات زندگی من بهم ریخته بودند😄تمام کسانی که در زندگی من قرار داشتند و به قول خودم به من آسیب وارد کرده بودند و از آنها کینه داشتم حالا با صحبت های استاد به بهترین افراد در زندگی من تبدیل شده بودند،تمام اتفاقات تلخ زندگی من که سالها ذهنم درگیر آنها بود همه و همه به نقطه های عطف زندگی من تبدیل شده بودند و این تغییر باعث ساکت شدن و در خود فرو رفتن من شده بودند…تغییر سخت بود اما شدنی بود فقط کافی بود باورم را تغییر میدادم آنوقت آرامشی عجیب از جنس خود خدا سهم قلب من میشد.منی که تشنه آگاهی بودم و ایمان داشتم به صحبت های استاد عزیزم همه این سخنان را جایگزین افکار پوسیده قبل کردم و آنگاه بود که نور در دل من روشن شد و من رها شدم،چقدر دوستشان داشتم همه آدم های اطرافم را،دیگر خبری از زنجیر های کینه های قدیمی نبود.
و بعد از گذشت یکسال از این تغییر توانستم نزدیک به ۸۰درصد از آرامشم رو بدست بیارم در هر تضادی که پیش میاد میتوانم ذهنم رو کنترل کنم و آرامشم رو از دست ندم،حالا با گوش دادن مجدد بعد از یکسال باز هم منقلب شدم باز هم به من یاداوری شد که هنوز هم باید ببخشم و ببخشم تا پاک پاک مانند زمانی که وارد این دنیا شدم،بشوم…
همه این انسان ها و تضاد ها فقط برای رشد من آمده اند…
آمده اند تا ایرادات من را برطرف کنند،البته ابتدا باید ایراد خود را بپذیرم تا بتوانم آنرا برطرف کنم،و اگر آگاهانه زندگی کنم و در برخورد انسان های اطرافم میتوانم این ایراد ها را ببینم و همین ارتباط های به ظاهر تلخ بهتر میتواند به پیدا کردن ایرادات کمک کنند.
سپاس بیکران از استاد عزیزم۱۴۰۲-۰۴-۱۵پاسخ -
زهرا طیبی
<p>به نام خالق زیبایی ها </p><p>سلام ودرود</p><p>من هر بار که این فایل روگوش می کنم آرامش عجیبی رو احساس می کنم که گویی صدای خداوند رو با گوش دل وجان می شنوم که این جمله رو به من می گوید آرام باش وصبور و بپذیر همه ی انسانهای مختلف درمسیرت را</p><p>استاد خوبم سپاس گزارم بابت این فایل فوق العاده ارزشمند،نگاهم به زندگی خیلی تغییر کرده ومن از آدم استرسی وزود رنج تبدیل شدم به فردی که خیلی از باورهایش تغییر کرده ویاد گرفته که انسان ها رو آن طور که هستند بپذیرد ویاد گرفته که دیگران را تا حد امکان قضاوت نکند وچقد رشیرین است این سبک زندگی </p><p>ومن حال درآرامش عجیب حرکت می کنم به سوی خواسته ها واهداف وطرح الهی زندگی ام </p><p>هر جمله ای که درفایل گفته شد گویی شربت گوارایی بود که به جسم وروحم تزریق شد چقدراز این همه آگاهی لذت بردم </p><p>سه روز پیش یک اتفاق درمسیرم قرار گرفت من لحظه ای درکنار فردی بودم که پر از خشم وعصبانیت بود به حدی که درحال انفجار ، ومن همیشه از این همه خشم وصدای بلند می ترسیدم وشاید حتی استرس می گرفتم ولی برای اولین بار که من فقط نگاه می کردم وآرام بودم بدون اینکه هیچ تغییری در رفتار وصورتم نشان دهم وخودم بعد با تعجب برگشتم به گذشته این من بودم زهرایی که کوهی از استرس ونگرانی بود وحال یاد گرفته از کنار تضادها وچالش ها رد شود وعبورکند وبپذیرد هرکس مسئول رفتار خودش است .</p><p>ومن این حال واحساس رو دوست دارم وبا هیچ چیز عوضش نمی کنم زیرا برای رسیدن به این حجم از آگاهی وآرامش زحمت کشیدم وبزرگ شدم ورشد کردم </p><p>استاد خوبم بازهم ممنون بابت این همه درس وآگاهی </p>
۱۴۰۲-۰۴-۱۰پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق زیباییها
سلام درود خدمت استاد بزرگوار
فایل فوق العاده آگاهی دهنده ای است برای من و یکی از بهترین فایل هایی ست که دوستش دارم و خیلی خوشحالم بابت شرکتم در این دوره سلامتی زیرا با گوش کردن تنها همین فایل کلی از مسایل وچالش های زندگی ام را توانستم حل کنم ،
دراین قسمت درباره این صحبت شد که قران شامل دوپارت است پارت اول آن مربوط به این دنیا واینکه چگونه می توان زندگی شاد وسالمی داشت وبادرک همین موضوع می توانیم سراسرزندگی مان را عالی بسازیم
وپارت دوم درمورد زندگی پس ازمرگ ودنیای بعدی ست که هنوز کسی به آنجا نرفته وآن را درک نکرده وچون هیچ اطلاعی نداریم براساس دیدگاه های مختلف ، فقط یکسری حرف راشنیده وآن راباورکردیم
وبخاطر عدم داشتن اطلاعات درست دچا ر یکسری گمراهی ها شدیم وکلی نگرانی و استرس های بیخود رو وارد زندگی مان کرده وبجای لذت بردن از لحظه حال واستفاده درست از زمان وعمرمان مدام نگران آینده ای هستیم که به آن نرسیده ایم ف درحالی که ما الان می دانیم همه ی ما از یک اصل واحد ویکپارچه بوجود آمده ایم و خدایی داریم واحد وهرکدام براساس منحصربه فردبودن خودمان طرح و مسیر اصلی زندگی مان رو انتخاب کرده و برروی همان طرح به سمت جلومی رویم ومی دانیم که تمام رنجش های بوجود آمده درزندگی ما نتیجه سرک کشیدن درجاهایی که به مامربوط نیست است وبا این دیدگاه که خالق زندگی خودم هستم ومن باید باقدم گذاشتن درطرح الهی زندگی ام به خود ودیگران کمک کنم تا بهترین را برای خودم بسازم .۱۴۰۱-۰۸-۲۶پاسخ -
زهره رضایی
به نام خالق هستی
سلام خدمت استاد اگاه ومهربان
ما از ابتدای خلقتمان اگاه بودیم واگاهانه این مسیر را انتخاب کردیم ،و وارد این جهان شدیم ،به صورت یک کودک ناتوان، و قبل از تولدمان را فراموش کردیم ،که چه بودیم و میخواهیم چکار کنیم و مسیرمان چیست ،و الان که وارد دنیا شدیم ،راه درست را بلد نیستیم و خیلی باید هوشیار باشیم ،که راه درست را تشخیص دهیم ،و گاهی اوقات به بی راهه میرویم و با تلنگری به مسیر بر میگردیم و تضادهایی در مسیر مشاهده میکنیم که باید حلشون کنیم و انها را موهبتی از جانب خداوند بدانیم چون برای، سر براه شدن ما امده اند ،و باید بدانیم هیچ چیز در این دنیا بد نیست و همه چیز سر جای خودش هست و قر زدن و ناسزا گفتن ندارد و و نزاریم که باعث رنجش ما بشوند تا بتوانیم همونجور که فرد اگاهی به این دنیا امدیم یک فرد اگاه هم از این دنیا برویم ✳️۱۴۰۱-۰۸-۲۵پاسخ -
سحر توکلی
پارت دوم :
طرح الهی زندگی من با دیگری فرق دارد
نقشه الهی زندگی من با دیگری فرق دارد
سرنوشت زندگی من با دیگری فرق داردو هر چیزی که روی نقشه و طرح الهی زندگی ماست لازمه چرخش زندگی ماست و اینکه آگاه به مسائل و تضادهایمان باشیم و زمانی یه آگاهی میاد در واقع همان بیدار شدن قسمتی از وجودمان است.
و هر چه در زندگی ما اتفاق افتاده و هر چه اتفاق میافتتد همه جزو طرح الهی زندگیم است وقتی آگاه به این موضوع باشیم دیگر گذشته مان را سرزنش نمیکنیم .
و در این مسیر هر کجا تبدیل به عشق شدید و عاشق شدید از اونجاست که زندگی معنوی و اولویت درون ما از خواب بیدار شده است .
دیگر قضاوت نمیکنیم چون هیچ چیز را بد نمیدانیم و همه را خیر میدانیم.
و اینجا همان نقطه جادویی به وجود میآید که با نوشتن خواسته هایمان تمام کیهان و کائنات در تسخیر تو در میآیند و جالبیه ماجرا اینجاست که خواسته های ما رنگ معنوی به خود میگیرند و هرچه خواسته ها معنوی تر میشود در نتیجه اتصال ما با عالم هستی بیشتر میشود و شرایط زندگی در تسخیر ما قرار میگیرید.
و موضوع مهمی که وجود دارد زمانی به مانع و تضادی میرسیم یا اینکه باید قدرت پذیرش اون شرایط و داشته باشی البته به شرطی که این پذیرش مساوی با تحمل کردن و زجر کشیدنت نباشه و به رشد و آگاهی صدمه وارد نکنه .
یا اینکه اون مسئله رو حلش کنی .
و باید تکلیفت با مسائلی که تو رو آزار میدهند را روشن کنی .
و در واقع ایستادن پشت تضاد و مانع به شکلی خطاست و به شکلی جریان زندگیت رو متوقف میکنه و تبدیل به مرداب و رکود میکنه .
و ما همیشه در طرح الهیمان هستیم و با حل کردن تضادها به مرحله بعدی وارد میشویم.
و همه شرایط از دولتها، آدمها، آب و هوا و همه اتفاقات در طرح الهی ما نقش دارند۱۴۰۱-۰۸-۲۴پاسخ-
مجموعه آموزشی استاد ضیاء
۱۴۰۱-۰۸-۲۵
-
-
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
(((پارت اول: رنجش)))
قرآن دو بخش دارد : یکی بخشی که میتوانی به زندگی آرام و پر از سلامتی و آگاهی و عشق برسی که به راحتی در قرآن آمده است.
و بخش دوم آن که مربوط به جهانی دیگر است و ورود به این منطقه ممنوع است چون سطح آگاهی و پذیرش ما هنوز در مرحله رشد قرار نگرفته است.
و خطا میرویم، درست مثل فضولی کردن و کنجکاوی بیهوده در زندگی بقیه که اگر دلت دریایی نباشد در این مسیر دچار رنجش میشوی .
زمانی که تو دلت دریایی شود و پذیرش بالا رود، بدون اینکه خودت بخواهی فضولی کنی دیگران با پای خودشان به سمت تو میآیند نه اینکه بخواهند تو را آزار دهند بلکه برای گرفتن عشق و آرامش از وجود تو با پای خودشان و با اشتیاق به سمتت میآیند تا از انرزی و راهنماییهای تو برای زندگیشان استفاده کنند.
و وقتی دلت دریایی شود و با خودت در صلح شوی همه چیز را خیر میدانی و و هرچه تا به اکنون اتفاق افتاده درسته و هرچه در آینده اتفاق بیافته درست است.
به قول یه ضرب المثل قدیمی که میگه طرف بیدی نیست که به این بادها بلرزه ، یا سرد و گرم روزگار و چشیده .
نکته جالبی که بیان شده بود این بود که
(( مگه دنبال رنجش هستی که سوال میپرسی و وارد منطقه ممنوعه میشوی ؟
در نتیجه جوابی دلگیر کننده میگیری و دچار رنجش میشوی ))
و من اختیار و خالق زندگی خودم را دارم و بس و سرنوشتم در دستان خودم است.
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
.۱۴۰۱-۰۸-۲۴پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خداوند بخشنده و مهربان
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
در پارت دوم فایل ۹ با ابتکاری که استاد در مورد نحوه آموزش داشتند ، یاد گیری و بخاطر موندن مطالب صد چندان شد .
من قبلا خیلی به گذشته رجوع میکردم و از رفتار ناشایست افراد رنج میبردم و همیشه حالم بد بود ولی با یاد آوری کیت هر زمان میخوام بفکر رنجشها بیفتم آدمای منفی رو بشکل همون خاذن ها و دکمه ها و موانع روی کیت تصور میکنم و نکته جالب قضیه اینکه خودم که یک روح آگاه بودم این مسیر را انتخاب کردم بنا بر این آنها را موانعی میبینم که جهت رشد و تشکیل یک خروجی آگاهانه باید از آنها عبور کرد و اینکار را انجام میدم و خیلی خوشحال و احساس رضایت از زندگیم دارم
سپاسگزارم از این فایل آموزنده و تاثیر گزار۱۴۰۱-۰۸-۲۳پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود به استاد عشق و آگاهی
این فایل تحولی عظیم در من به وجود آورد و در پی آن آرامشی عظیم.
کیت زندگی ما هر چه پیچیده تر باشد یعنی تضادهای متنوعی سر راه ما باشد باعث خروجی بهتر و زیباتر و ارزشمند تری است.
یک کیت ساده قطعا خروجی و قطعه ارزشمندی نیست اما میبینیم که کیت های وسایل پیشرفته چقدر پیچیده و دارای ورودی و خروجی های بیشتریست.
پس اگر زندگی پر از تضادی داریم و اگر با آگاهی به آنها بنگریم قطعا روح آگاه تری نیز خوایم داشت.
و طرح الهی که برای هر یک از ما نوشته شده مستلزم حضور انسان هایی بر سر راه زندگی ماست که من قبلا نالان بودم که چرا اینگونه هستند اما اکنون از همه آنها قدر دانی می کنم و دوستشان دارم که باعث رشد و تعالی من شده اند.
سپاس سپاس سپاس۱۴۰۱-۰۸-۲۲پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
درود بر استاد عشق و آگاهی و دیگر دوستان عزیز
واقعا که این فایل، یک فایل بی نظیر است
هر جمله ای که در این فایل گفته می شود، یک عالمه آگاهی دارد و سرشار از کلیدهای طلایی ست.
واقعا وقتی این فایل رو درک کنیم، جای هیچ سوالی برای ما پیش نمی آید و همه شرایط را می پذیریم و با این پذیرش به آرامش می رسیم.
یکی از موضوعاتی که اخیرا آن را متوجه شدم این بود که اگر من در حال حاضر در شهر زیبای ملبورن در کشور استرالیا زندگی می کنم، این هم جزئی از طرح الهی زندگی من بوده است و برای رسیدن به این جایگاه، افراد زیادی به من کمک کرده اند. البته این افراد مهربان و کمک کننده، در گذشته کسانی بودند که من ، آنها را در آن زمان دشمن خود می دانستم!!!!! ( در زمان ناآگاهی) و مدام گله و شکایت می کردم که چرا فلانی من را این قدر اذیت می کند، چرا آرامش من را بهم می زند، اصلا انگار خدا، او را برای آزار من فرستاده😅 و …
ولی امروز متوجه شدم که اگر آن افراد این قدر مرا آزار نمی دادند، من از آن شهر و کشور کنده نمی شدم و الان هم اینجا نبودم. البته اگر من در آن زمان اذیت شدم، فقط به دلیل ضعف خودم بود. در واقع آن افراد نیامده بودند که مرا اذیت کنند بلکه آنها، همه، قطعاتی بودند که فقط هدفشان تغییر در من بود. و من هر چه زودتر متوجه این آگاهی می شدم، کمتر اذیت می شدم و به دنبال راه حل برای تغییر می گشتم و با ایجاد تغییر لازمه در خود، به راحتی از آن فرد یا مساله عبور می کردم😊
واقعا که زندگی چقدر زیبا و شگفت انگیز است و دانستن این آگاهی ها چه هیجانی را در ما برای ادامه کار ایجاد می کند.
تشکر می کنم از استاد ضیاء عزیز بابت این فایل بسیار ارزشمند
پاینده باشید استاد خوبم♥️۱۴۰۱-۰۸-۲۲پاسخ -
آزاده حضرتی زاده
بنام خداوند بخشنده مهربان
رنجش= بیماری
بخشش=سلامتی
گفته شد رنجش باعث بیماری است شاید هم همون غم باده که از قدیم میگفتند یا همون دغ کردن
رنجش باعث بیماری است رنج از کجا می آید از دیگران پس چیزی که ما رو از پا در میاره خارج از زندگی ماست رنج بیماری پدر، از دست دادن پدر،رنج تنها ماندن مادر،رنج رنج کشیدن مادر از اوضاع فرزند رنج تصمیم بد در انتخاب … به دلیل دلسوزی همون چیزی که خلاف قوانین بوده است رنج و رنج نهایت بیماری و تمام اینها دلیلش جز خودم شخص دیگری نبود .
پارت دوم جلسه نهم طرح الهی من
شگفت انگیز و بسیار سنگین از لحاظ فهم و درک که اگه زودتر فهمیده بودم و…
که البته طبقه نقشه الهی که در زمان انتخاب آگاهانه انتخاب کردم این مسیر رو باید می آمدم تا به این آگاهی برسم و به این مسیر هدایت شوم . این اشخاص باید در زندگی من می آمدند تا من به این مرحله برسم .حال اگر من آگاه بودم و در هر مرحله که با یک تضاد(مشکلی) برخورد می کردم تشخیص می دادم و درک می کردم که این تضاد پیش آمده تا به من درسی بدهد و من رو به یک مرحله بالاتر ببرد و باعث رشد من شود ، دیگر رنجشی پیش نمی آمد دیگر گله ای از خداوند پیش نمی آمد که به جبران کدامین گناه باید چنین تجربه تلخی داشت یا چنین پایان غم انگیزی و تمام اینها به دلیل عدم آگاهی از قوانین خداوند است اکنون من به مرحله ای رسیدم که پیش آمدن یک تضاد باید خوشحال بشوم که مرحله تغییر مدار من فرا رسیده و بادرست حل کردن یک تضاد من می تونم به مرحله بالاتر بروم دیگر انرژی من بابت رنجش نباید هدر رود بلکه پله پرتابی است به سوی رسیدن به طرح الهی ام
البته نکته باریک تر از مو اینجاست عمل کردن به تمام این درسها و آگاهی ها می باشد .
نکته مهم دیگر این فایل که هر شخصی طرح الهی منحصر بفرد خودش داره و هیچ ۲ نفری طرح الهی یکسانی ندارند و به همین دلیل
است که می گویند به تعداد افراد راه رسیدن به خداوند وجود داره چون هرکسی طرز فکر ،اعتقاد ،اعتماد و باور خودش رو نسبت به خداوند دارد.
باز هم استاد ممنون از آگاهی هایی که اینقدر عاشقانه در اختیار ما قرار میدهند ❤🙏♥️۱۴۰۱-۰۸-۲۱پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
یکی از دلایل و مهمترین دلیلی که ما توی زندگی مون خیلی ازش ضربه میخوریم رنجش هست.رنجش یعنی اینکه تحمل پذیرفتن چیزی را نداریم دقیقا مثل اتفاقات الان جامعه…ماها داریم رنج بقیه را میخوریم …..
چرا ماها نمیتونیم از زندگی مون لذت ببریم؟چون دائم میخواهیم وارد زندگی بقیه بشیم و سرک بکشیم و چون نمیتونیم کاری براشون بکنیم و درست درکشون کنیم درنتیجه غصه میخوریم و اینا همه میشه سرمنشا مریضی بقول استاد توی فایل گفتند میشه یک بهمن…
و چه زیبا بود پارت دوم فایل نهم:نقشه راه ؛نقشه زندگی؛ طرح الهیهزار بار دیگه باید این فایل را گوش بدم .ممنون استاد 🌹🌹🌹
۱۴۰۱-۰۸-۲۰پاسخ -
زهره رضایی
به نام خالق هستی
درود بی پایان به استاد بزرگوار
فایل در مورد، رنجش
ما نا اگاهانه ،در زندگیمون بسیار زیاد از دیگران وکارها و حرفهاشون رنجیدیم و توی خودمون ریختیم و باعث بیماریها در وجودمون شدیم ،غافل از اینکه این طرح الهی ما بوده و برای رشد وتکامل ما از قبل تعیین شده بودند، و از وقتی اگاه شدم تمام کسانی را که باعث رنجشهای من شده بودن را بخشیدم و سبک شدم خیلی سخت بود ولی بخشیدم و ازشیرینی بخشش لذت بردم .
الان که بعد از ۱۰سال به آدمها و اتفاقات به ظاهر تلخ وبد نگاه میکنم میبینم چقدر باعث رشد و پیشرفت من شدن و ازشون تشکر کردم ،و اگر انها نبودند من به سیاهی نمیرسیدم ،و این مسیر را پیدا نمیکردم و هنوز در همان نقطه اول درجا میزدم ،و یاد گرفتم، آگاهانه قضاوت نکنم ،و ببخشم و در لحظه زندگی کنم و از مسیر لذت ببرم ،یاد گرفتم هیچی بد و زشت نیست ،و همه، انتخاب خودم بودند،که برای رشدو پیدا کردن مسیر ، لازم بودن.
هر جا به مانع برخورد کردم بدون قر زدن راهم، راکج کنم و از کنارش عبور کنم و به مسیر ادامه بدم ✳️
ممنون از استاد اگاه و مهربان 🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۸-۱۹پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خالق هستی
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
موضوع این فایل رنجش هست کلمه ای که نقش بزرگی در زندگی ما بازی میکنه از تجربه خودم میگم :
حدود ۸ ماه قبل بدلیل ناسلامتی قلبم مجبور به گذاشتن ۳ عدد فنر درون رگهای مسدود قلبم شدم و پس از ترخیص طبق قوانین بیمارستان میبایست ۴ نفر مشاور بمن آموزش بدهند اولی در مورد نحوه مصرف دارو دومی در خصوص نحوه تغدیه و سومی در مورد ورزشهای مجاز و چهارمی که مهمترین آنها بود ، گفت میدونی چرا سلامتیتو از دست دادی ؟ گفتم نه مشاور گفت رنجش یعنی در طول زندگی افرادی که بنوعی بتو آسیب رسوندن و ازشون رنجیدی کم کم سلامتیتو ازت گرفتند از آنها دوری کن حتی نزدیکترین فرد زندگیت و من از اون موقع دور تمام کسانیکه موجب ازار و اذیتم میشدند خط کشیدم و تنهایی رو انتخاب کردم و اکنون زندگی آرام و شادی دارم الهی شکر 🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۸-۱۹پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
سلام و احترام حضور استاد بزرگوار و دیگر عزیزان
پارت اول از فایل نهم دوره سلامتی به موضوع مهمی می پردازد و آن علت به وجود آمدن بیماری در بدن ماست! وقتی ما علت را بدانیم، براحتی می توانیم آن را برطرف کنیم.
و آن علت مهم، رنجش است
آری رنجش!
رنجش هایی که سلامت جسم و روح ما را می گیرند! آسایش و آرامش ما را سلب می کنند!
خب این رنجشها از کجا می آیند و چه کسی آنها را به زندگی ما می کشاند؟!
خودمان!!
آری خودمان!! با ناآگاهی این رنجش ها را برای خود خلق می کنیم!
وقتی حریم ها را می شکنیم، وقتی ادعای دانستن می کنیم، وقتی دلسوزی بی جا می کنیم، وقتی دیگران را آزاد نمی گذاریم، وقتی می خواهیم پند و اندرز کنیم، وقتی می خواهیم بدانیم آنچه را که لازم نیست بدانیم، وقتی ظرفیت شنیدن خیلی چیزها را نداریم ولی اصرار داریم که بشنویم و … و خلاصه وقتی از حریم خود خارج شده و به حریم خصوصی دیگران وارد می شویم، وقتی تمرکز و حواس خود را از روی زندگی خود برمی داریم و آن را صرف زندگی دیگران می کنیم، به دلایل مختلف می رنجیم و بیمار می شویم.
امیدوارم همه با شنیدن این فایل سرشار از آگاهی، این تمرین هر روزه را انجام دهیم که ” من فقط مسئول زندگی خودم هستم” بنابراین باید وقت و انرژی خود را صرف زندگی خودم و سازندگی آن بکنم.
سپاسگزارم بابت این فایل بسیار آموزنده
مانا باشید ⚘🥀۱۴۰۱-۰۸-۱۸پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا درود و سپاس به استاد مهربانی ها 💚💚.سپاس استاد برای توضیحات بی نظیرشان آنقدر این فایل واین گفتگو های استاد به من آرامش داد فقط این فایل به من کمک کرد بپذیریم آنچه خداوند وخودم که قبل تولد برای خودم طراحی کردم ..🌷چه خوشایند. است که متوجه بشی هیچ کس دشمنت نیس و همه مامور بودند ما را هدایت کنند برای زندگی بهتر..من زمانی که روح آگاه بودم خودم انتخاب کردم که چه اتفاق های برای من بیفته ..خدا رو شکر که آگاهی پیدا کردم از میان تضاد های زندگیم آن نکته ی مهم واون راه حل طلایی را دنبال بگردمم وبا کلید قفل های زندگی ام را باز کنم …من باید از تمام کسانی که در زندگی ام به ظاهر اذیت کردند درس بگیرم ونکته های اصلی اون تضاد را درس بگیرم ..
۱۴۰۱-۰۸-۰۵پاسخ -
عصمت مرتضوی
به نام خدایی که در همین نزدیکیست
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
من همواره در طرح الهی زندگیم قدم برمیدارم و بسیار شکرگزار هستم❤ امروز این فایل تاثیرگذار را مجدداً گوش کردن احساس عجیبی دارم و دیگر هیچ مانعی را بر سر راه پیشرفتم در زندگی نمی بینم من با ایمان و اعتماد بنفس کامل یکی یکی آن موانع را با قدرت از جلو راهم برمیدارم و با پیروزی و خوشحالی از آنها عبور خواهم کرد و باور دارم که نهایتاً با یک روح آگاه و انسانی کامل خروجی خوبی خواهم داشت و با سر بلندی به اصل خودم برمیگردم این فایل خیلی مرا تحت تاثیر قرار داد👍
من آنچه را که در زندگی به عنوان بدبیاری و بدشانسی یا بیماری قبلاً قلمداد میکردم امروز بعنوان پلکانی جهت جهش و رشد فکری و آگاهی خود میپندارم 💚
سپاس استاد از این فایل آگاهی دهنده🌺🌺🌺۱۴۰۱-۰۶-۱۷پاسخ -
ناهید ناصحی
درود فراوان اما قسمت دوم فایل نهم ،💚💚💚💚این فایل هزاران ناگفته ها را به ما فهماند …چشم های ما رو به روی حقایق باز کرد. …استاد حرف های شما دقیقا حرف های خداست …انقدر با گوش کردن این فایل انرژی ما زیاد شد که انگار لرزشی به بدن من افتاد …قدرت الهی به سود ونفع من جریان دارد .موفقیت مال من است ..اشک هایم سرازیر شده استاد .ثروت مال است موفقیت وسلامتی مال من است ..همه ی این ها فقط با باز کردن در بود وکلید آن دست شما بود ..من الان میدانم که افکارم بسیار خلاق هستند .دقیقا مثل یک مهندس که پلی را اول طراحی میکند بعد می سازد من هم از امروز برای موفقیت و کامیابی خودم برنامه ریزی میکنم ..این عبارت قرآنی باور دارم که بخواهید تا به شما داده شود.بگردید تا پیدا کنید ،درها را بکوبید تا به رویتان گشوده شوند ،خداوند زیباست وزیبایی را دوست دارد .خدا در همه حال در کنار من حضور دارد .ذهن ،روح ،فکر واحساسات من نشانه ی حضور خداوند در درون من است ..من الان فهمیدم که من مهندس ،نقاش ،وطراح زندگی خودم هستم ..سپاس استاد سپاس بی کران …
۱۴۰۱-۰۶-۱۷پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای یکتا درود فراوان به مهربان استادم ،💚💚.دست مریزاد استاد درست می فرماین من سال های گذشته که به وسیله ی شما رهنمود شدم یه آدم شکاکی بودم و همیشه تلفن های همسرم را چک میکردم واون برداشتی که خودم دوست داشتم میکردم ..واقعا شده بودم بیمار عصبی وچون ظرفیت نداشتم حرف هایش را باور نمیکردم همش غر وشکایت وگریه وایشان همیشه از من دور میشد ومن فکر میکردم همسرم دارد به من خیانت میکند ولی سال گذشته اولین تماس که با شما داشتم که من تصمیم گرفتم آن روز که سوءتفاهم برام پیش آمد ووقتی با شما حرف زدم مثل آب رو آتیش بود که حرف زدم وشدم آدمی دیگه …خداوند. به وسیله ی شما من راهنمایی کرد واین گفتگو های شما آنقدر در من اثر کرد که من کلا تصمیم گرفتم که خودم درگیر کسی نکنم دیگر سرک تو گوشی همسرم نکشم نگاه مو عوض کردم و همسرم خود به خود شد همان کسی که باید می بود در واقع. من خودم عوض کردم که من رفتار درست از همسرم دیدم …حتی بیشتر از اونی که من تصور میکردم الان به محبت می کند دیگه من رنجش ندارم چون فکر مو عوض کردم ..واقعا سرک کشیدن تو زندگی بقیه اول از همه آرامش خودم بهم میریزه ..سپاس استاد برای قسمت اول فایل نهم زیبا بود
۱۴۰۱-۰۶-۱۷پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربان .درود فراوان به استاد عزیزم ،♥️❤️.فایل نهم اگر هر روز گوش کنی .کمه واقعا عالی عالی فراتر از عالی است ..طرح الهی زندگی هر انسان که از قبل خودمان انتخاب کردیم ..اگر از عمق وجود درک کنیم دیگر گله وشکایت نمیکنیم واز دست کسی ناراخت نمیشویم ..تمام کسانی که هر شکلی وارد زندگی من شدند طرح الهی زندگی من بودند ..استاد این فایل برای مادرم گذاشتم ..چون تو زندگی شون خیلی تضاد دارند..وسایل هاست درگیر عستندد ومادرم هزاران بیماری جسمی گرفته ..بخاطر اینکه هستی ورنج کشیده چون برادرام در گمراهی است ووقتی گذاشتم اشک های مادرم سرازیر شد که چقدر کفر وناشکری کرده وچزرا هنوز همچنان در زندگی تکراری هستند و هنوز نتوانستند از اون مرحله بگذرند چون قبول نکردند واگاهی ندارند ..ولی برایش سخت بود قبول کردند که چرا باید قبل به این دنیا بیاد این زندگی وفرزندی که خلافکار بشه انتخاب کنه ..نمیدونم استاد چطوری قانعش کنم که آنقدر خودش اذیت نکنه ..،.درسته تازه درکش باید خودم آنقدر تکرار وتمرین کنم تا بفهمم و مادر من که اصلا تو دوره ها نبوده واصلا قبول ندارد ..ولی آرزو داشتم همه می توانستند از این قوانین سر دربیاورند
۱۴۰۱-۰۵-۳۱پاسخ -
مهتاب سلیمانی
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
تا حالا دوسه بار فایل جلسه نهم را گوش دادم ولی برام قابل فهم نبود و نمیتونستم کامنت بنویسم،درک خیلی از حرفهاو نادانسته هایی که تا حالا نمیدونستم…..یعنی چی خودم نقشه زندگیم را انتخاب کرده ان؟خودم خواستم دردها ،مشکلات و و و و و همه سخت بود فهمش برام….دیدین میگن تمام بدنم لرزید….من امروز به خداوندی خود خدا سر گوش دادن این فایل،گوش دادن که نه،سر فهمیدن و درک کردن این فایل به یک باره لرز عجیبی به بدنم نشست…..هنگگ هنگگگ
استاد واقعا یعنی چی؟من الان ۱۸_۱۹ ساله سر یکی دوتا از این قطعات توی نقشه زندگیم گیر کردم موندم و جلو نرفتم….اصلا نمیفهمیدم که باید از این مرحله عبور کنم و برم بعدی….همش دست و پا زدم دست و پا زدم……
خدا رو شکر الهی شکر که دارم میفهمم همه چیو ….لااقل میتونم برم مرحله بعدی….استاد دوستتون دارم🌹🌹🌹۱۴۰۱-۰۵-۳۰پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان به استاد گرامی ودوستان خوبم
چقدر این فایل ۹سرشار از آگاهی بود .اینکه همه ما در طرح الهی زندگی خودمان نیازمند قطعاتی هستیم واینکه همه اتفاقات وآدم های اطراف ما آمده اند تا درسی را برای ما داشته باشند وهمه آدم های زندگی ما مامورند تا درسی را به ما بدهند
وماباید در لحظه تضادها درس لازم را بگیریم تا بتوانیم از آن عبور کنیم تا رشد کنیم۱۴۰۱-۰۵-۲۵پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خالق بی همتا .سلام ودرود به استاد مهربانی ها .🌷🌷🌷.دوباره فایل نهم سلامتی ،❤️❤️❤️.الان واقعا با خودم میگم ای کاش همه انسان ها راه درست می توانستند انتخاب کنند تا هدایت بشند ونقشه ی الهی را درک می کردند ودیگه دنیا قشنگ بود زندگی لذت بخش بود برای همه ..کاش همه میدونستن آنچه بر آن ها می گذرد خودشان انتخاب کردند ودبگر شاکایتی نداشتند ..با این فایل با اون آگاهی که هزاران بار گوش
کردند کمه …ولی دیگر میخام مثل پدر ومادرم نباشم که حتی اجازه نداشتم در ازدواجم نقش داشته باشم ..نظرات شون بر من تحمیل کردند ومن هزاران رویا وارزو گذاشتم ته قلبم ماند تا ابد وحسرت میخورم ولی دیگر الان یاد گرفتم به تا جایی که میتوانم نظرم تحمیل به هیچ کس نکنم ..فقط دور را دور هواسم بهشون باشه ..تو فایل راحت میشه کینه ها را کنار گذاشت وحتی کسانی که به ظاهر دشمن بودند می توان دوست داشت ..ودیگر هیچ کس قضاوت نکنم و همیشه سرم تو زندگی خودم باشد این یعنی آگاهی بزرگ متشکرم استاد. عزیزم۱۴۰۱-۰۵-۲۰پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا .درود فراوان .استاد عزیزم پارت دوم فایل نهم ..بسیار حیرت آور اصلا همه فایل ها عالی هستند ولی این فایل تکمیل کننده ی دوره ی سلامتی ایست ..جان جانان استاد عزیزم بنده ی پاک خدا ..شما به ما یاد دادی که دیگر ناله نکنیم .گله نکنیم ..دنبال شکایت کردن از آدم های زندگیم نباشم ..حتی کسانی که گذشته فکر میکردم دشمن من هستند ولی الان حس آرامشی دارم که اونا باید می بودند باید به من ضربه میزدن که الان تو موقعیت وحال الانم باشند. …اصلا اگر پستی های زندگیم نبود الان تو بلندی زندگیم حس خوبی نداشتم …اگر من واقعا قبل اینکه به این دنیا بیام خودم این سرنوشت را انتخاب کردم وکسانی که در چندین سال آمدن منو اذیت کردند ولی در واقع مأموری بودند از طرف خدا ولی در جلد آدمیت ..پس چرا باید دیگر قضاوت کنم وناراحت باشم ..همه چیز در جای درست خودش است ….پس کسانی ظاهراً میان حق منو ضایع کنن بزار انجام بدن تا من رشد بالاتری بکنم ..در واقع همه آمدند تا منو شکل بدن ..فقط استاد عزیزم اگر روح آگاه من انتخاب کرده ..چرا یه افرادی قبل تولد توثروت وخوشبختی رو انتخاب کردند یه افرادی باید آنقدر ناراحتی زندگی کنند چرا مثلا پدر من که آرزوش فرزندش در سلامتی وبهش افتخار می کرد نه اینکه ببخشید باید کلانتری جمعش کنه چرا پدر من قبل تولد این سرنوشت را انتخاب کند که آنقدر در زندگیش تنش باشد اسناد این جای موضوع برام سنگین است ..تونستین تو لایو توضیح بدین متشکرم ..ویا اینکه کسی در جوانی بر اثر تصادف فوت می کند ومثلا دو تا بچه کوچیک تنها می کند می رود چرا باید قبل تولدش مرگ زود را انتخاب کند ….
۱۴۰۱-۰۵-۰۷پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای بی همتا .درود فراوان به استاد مهربانم ،🌷🌷🌷.واما باز فایل نهم که هر کس گوش کند اشک هایش سرازیر میشود چقدر نکته چقدر آگاهی ..چقدر با گوش کردن این فایل تجربه میشه کسب کرد وان را درک کرد.من شخصا با دلسوزی های بی جام که آخرش با بی احترامی وکلمات رکیک روبرو میشدم فکر میکردم اگر به برادر هایم که بی تفاوت بودند به زندگی از رو دلسوزی که خودشون از نظر من در چاه می انداختند ولی گوش که نمیکردند هیچ بلکه با توهین آنها روبرو میشدم ..وچقدر خودم را داغون میکردم وعصبی میشدم پسر فرزندانم بی ادبی آن ها را خالی میکردم وزندگی را به کام خودم تلخ میکردم و داشتم هزار راه غلط می رفتم وبه قرص های آرامش پخش رجوع کرده بودم ..فکر میکردم میتوانم آن ها را ارشاد کنم وپدر ومادرم کمتر غصه بخورند ..چون فرزند بزرگ خانواده بودم ..الان میفهمم چقدر زیاده روی کردم ..واقعا برای روزهای که با نادانی خودم درگیر کردم افسوس میخورم …پس الان تو فایل گران بها فهمیدم که دیگر به کسی کار نداشته باشم ..بلاخره هرکسی که کار. اشتباه میره باید به زمین بخوره تا راه درست پیدا کنند ..باید خودشون به رشد واگاهی برسند نباید همه چیز آماده شده به آن ها بدیم ..قبلن. روزی چند مرتبه زنگ میزدم به حرف مادرم وحتی آمار میگرفتم کی آمده کی رفته ..وبرادرهایم چیکار کردند یعنی دقیق ذهنم مریض بود وخودم دنبال رنج وغصه بودم ..ولی الان ترجیح میدم چند روزی یک بار فقط حال مادرم بپرسم وبعد گوشی بدم دست فرزندانم تا حرف بزنن خدا رو شاکرم دیگر مادر هیچی از زندگیش برای من تعریف نمیکنه ..ووچقدر آرامش احساس میکنم ..🙏🙏واقعا استاد حرف طلایی زدین ..خلایق هر چه لایق …چرا خودم را اذیت کنم که برادرم چرا دنبال خلاف میره …وقتی اون خودش دلش نمیسوزه برای جونیش چرا من کاسه ی داغ تر از آش بشم ..چرا حد و حدود خودم ندونم …استاد عزیزم حرف های شما رو باید آب طلا نوشت ..سپاس سپاس .سپاس
۱۴۰۱-۰۵-۰۷پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خداوند مهربان
سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
به قول خودتان گوش دادن به این فایل برای هزار بارهم لازم است . چون تمامی درس هایی که باید تابه حال یاد می گرفتم ، دراین فایل گنجانده شده است .
درمورد رنجش ها صحبت کردین واینکه ازکجا نشات گرفته والان که این رو می فهمم ودرک می کنم چقدر روحم آرام شده است و حس پرواز و رهایی رو دارم مثل پرنده ای که از قفس آزاد شده وبدنبال هدف ها وخواسته هایش قدم برداشته است .
الان که به این درک وآگاهی رسیدم این همه سال ناآگاهانه خودم رو اذیت کردم ورنج های بسیاری رو متحمل شدم به خودم متعهد می شوم دیگر هیچ چیز وهیچ کس دلیلی برناراحتی من نمی تواند باشد .هرچیزی که اتفاق افتاده ، جهت رشد وآگاهی من بوده است و قرار بوده درس بزرگی به من بدهد ومن باهر تضاد در زندگی ام تغییری بزرگ به همراه داشته ام .
نقش های مختلف در زندگی ام رامی پذیرم ،آگاهانه وبه آنها احترام می گذارم واز کنارشان عبور می کنم تادرسم رو درست وصحیح پاس کنم .
استاد عزیز سپاس گزارم بابت این فایل فوق العاده عالی وزیبا۱۴۰۱-۰۵-۰۴پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام یگانه آفریدگار جهان هستی
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
این فایل نقطه عطفی در آموزشهای استاد بود و خیلی منو تحت تاثیر قرار داد بطوریکه برای فرستادن ویس رفتم بیرون از خونه و در یک محیط خلوت که بتونم آنچه را در درونم سالیان سال ریخته ام و قلبمو اذیت کردم بیرون بریزم و جایگاه درستمو در طرح الهی ام پیدا کنم
من در اکثر اوقات به آدمایی که خیلی بمن بدی کردند زیاد فکر میکردم و همواره جوابی برای اینهمه آزار و اذیت نداشتم شبهایی را با فکر کردن به رفتار بدِ اطرافیانم به صبح میرسوندم و هرگز نمیتونستم مثل اونا باشم و از این بابت رنج میخوردم ..
این فایل ارزشمند جواب همه چراهای ذهنم را داد زیرا در طرح الهی زندگیم هر آنچه وجود دارد و تمام آدمهایی که در زندگیم حضور داشته و دارند ، برای تکمیل زندگی و آگاهی من آمده بودند و بدون حضور آنها قطعا در جایگاه قشنگ فعلی ام نبودم . اکنون بسیار خوشحال و سپاسگزارم از اینکه به ارزشمند ترین آگاهی زندگیم دست یافته ام 🌷🌷🌷۱۴۰۱-۰۴-۳۱پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
این زندگی و طرح الهی ان توسط خود من در زمانی که عشق مطلق و جزعی از خالق عشق و هستی ام بوده ام توسط خود عاشقم انتخاب شده ام .
و زمانی من گلوله عشق بشم تازه میشم همان شکل اولیه ام که این طرح را انتخاب کرده ام .
من قبل از تولد انتخاب کردم که تضادها و ناملایماتی بیان سر راه من .
میدونید به نظر من اون زمانی من طرح الهی ام انتخاب کردم تو این فضا نبودم .
درست مثل زمانی که مواد انرژی زا مصرف میکنیم و هیچی از غم و ناملایمات زندگی حس نمیکنیم درست مثل یه ادم مست و سرخوش از شراب عشق الهی این طرح رو انتخاب میکنم و مثل یک ادم مست میگم که من از پس همه ی این تضادها و ناملایمات بر میایم .
و من زمانی که روح اگاه الهی هستم دقیقا همان ابرقدرتی هستم که همه چیز تحت تسخیر من است و زمانی پا به این جهان میگذرام و در کالبد جسمی قرار میگیرم ،تضادها و اتفاقات زندگی را جزو ناملایمات زندگی ام میبینم .
و این تغییرات پیوسته و ایجاد شده ، پیوسته و ایجاد شده ، پیوسته و ایجاد شده ، سرانجام خروجی ان تصویری کامل و رنگی را خارج میکنه.۱۴۰۱-۰۴-۲۶پاسخ -
زهرا حسینی
سلام و درود بر استاد نور و آگاهی
آن زمان که در تضاد ها قرار میگیریم و شکایت میکنیم که چرا این گونه می شود و هر روز تضادی دیگر و بزرگ تر اما تمامی ندارد چرا که همه این تضاد ها راه را به ما نشان میدهد اما ما نا آگاه فقط به دنبال چرایی هستیم.
اما با این فایل آگاه و بیدار می شویم که چگونه این تضاد ها ما را قدم به قدم به خدا و رسالتمان راهنمایمان میکنند.
آری دوست دارم همه آن تضاد هایی را که باعث رشد من شدند و اکنون در لحظه حال آگاه و بیدار شدم و عاشقانه تمام آنهایی که برایم تضاد درست کرده اند و من فکر میکردم آمده اند تا مرا آزار دهند اما فقط هدایتگر من بوده اند و بس….۱۴۰۱-۰۴-۲۵پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان به استاد گرامی ودوستان خوبم
از موقعی که این فایل زیبا وسرشار از آگاهی رو گوش دادم درونم پراز حس عجیبی است .
فایل بسیار تکان دهنده ای بود .والان دارم به این موضوع فکر میکنم که هر انسانی که به ظاهر باعث رنجش در من شد قرار بود چه درسی روبه من بدهد ودر مسیر طرح الهی من چه نقشی داشت .
ازخودم میپرسم وگاهی چنان شادمان میشوم از اینکه خداروشکر این سخنان را شنیدم تا از این به بعد آگاهانه در مقابل به ظاهر رنجش ها قرار بگیرم وسعی میکنم تسلیم باشم واز خدای جان ها ،آن انرژی پاک ومطلق هدایت وراهنمایی بگیرم .
این فایل همه سرشار از تسلیم بود وبندگی .
فایلی که مصادف شدبرای من با عید قربان وعید بندگی .
انگار این فایل آمد تا امسال من تسلیم بودن را قربانی کنم وبپذیرم نقش هرکس در زندگی برای من همچون کلیدی است که بازکننده قفل های به ظاهر تلخ زندگی اند.
ودیگران نخواهم تا انسانی را حذف کنم وبیاموزم هر رفتار من وتمامی انسان های اطرافم برای کامل کردن بوده است وهیچکس وهیچ موجودی بی دلیل برسرراه آدمی قرار نمیگیرد.
من آرام آرام پله های رشد را بالا میروم وآرام وصبورانه درمسیر طرح الهی خویش قدم میگذارم زیرا میدانم دستانی مافوق بشر وقوی وانرژی سرشار از عشق درکنارمن ودر درون من است۱۴۰۱-۰۴-۲۲پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ..سپاس برای این بیداری .سپاس برای این فایل ارزشمند ..دوبار این فایل گوش کردم ..درسته هنوز اول راهم ..ولی تا اینجا دریافتم که قدر زندگیم وعزیزانم رو بدونم شکر گزارباشم اگر دوستی به من کم لطفی کرد من ناراخت نشوم وبدونم دارد به من لطف میکنید ..ودیگر نگران هیچ چیز نیستم دیگر از کسی دلگیر نمیشوم این یعنی آرامش ..چون دید مو عوض دارم میکنم
.دیگر به گذشته فکر نمیکنم .کسانی که آمدند و رفتند و هستند سرشون سلامت ممنون که آمدند و طرح الهی زندگی من را تکمیل کردند ..دیگر به سیاست وگرونی کار ندارم ..الهی شکرت برای این آگاهی ،،۱۴۰۱-۰۴-۲۱پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
من این فصل آغازین زندگی ام را از هم اکنون جشن میگیرم ،پایکوبی میکنم و میرقصم و میخوانم و میبوسم و تو را ای نور مطلق روشنایی در اغوش میکشم .
امروز روز هوشیار شدن من از تمام ناملایمات زندگی ام بود . روزی بود که خودم در جلوی ایینه درونی خودم ایستادم و زبان اعتراف من شروع به اعتراف کردن کرد .
من اعتراف کردم که تا اکنون این منی که در حال زیستن و نفس کشیدن بود یک منی بود که باید اینگونه می بود و باید مدام سرش به دیوارهای زندگی میخورد ، چون چشمهایش را با دستان خودش بسته بود .
ولی امروز این فایل با چنان نیروی عظیم و بزرگی چشمان بسته و کور من را با گرمی عشق و اگاهی باز کردند که فهمیدم دلیل تمام ان دردهایی که داشتم به واسطه این بود که من با چشمان کور در حال گذراندن زندگی زیبای خودم بودم ولی چون چشمهام بسته بود محکم میخوردم به دیوار و دردم میگرفت .
و جالبیه ماجرا اینه که از شدت درد میرفتم عقب دوباره میخوردم به دیوار بعدی ، و این دردهای من همه مانند ضربه های پتکی بودند که محکم بر روی من میخوردند .
تا جایی که داغ شدم و قرمز شدم و اماده شکل گیری شدم که الهی شکر استاد نور و روشنایی با دستان و اموزشهای و اگاهیهای نابشان من را شکل دادند .
تن درد کشیده و قلب زخم خورده من را با ارامی و اموزشها و اگاهیهایشان التیام بخشیدند و هر روز هم بی مزد و منت در حال راهنمایی کردن و هدایت من و همه دوستانم که از جنس نور هستند و همه ی ما به سمت نور و روشنایی و انرژی الهی در حال حرکت هستیم .
من صدای آن نور را میشنوم ، من حضور ان نور را حس میکنم من آن نور را میبینم . من دوست دارم دیدن نور بودن خودم را .
و این نور آنقدر زیباست که زمانی در بین راه دچار تضاد میشود به واسطه اینکه آن انرژی و نور آنقدر قوی است میتواند به آرامی و راحتی یکی یکی مراحل زندگی را به راحتی هر چه تمام تر طی کند .
من امروز متوجه شدم اتفاقات زیادی در حال رخ دادن در وجودم و زندگی ام است به حدی که پوسته بیرونی من نازک شده است و در حال انفجار هستم و به نوعی شکستن پوسته ی قبلی ام را احساس میکنم .
این فایل به تمام معنا تمام اموزشهای قبلی استادم را جامعه عمل پوشاند و همه ی آنها را منسجم و یکپارچه کرد .۱۴۰۱-۰۴-۲۰پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربون..سلام ودرود به استاد مهربانی ها ،یگانه استاد که ما رو با این فایل ها دیوانه میکنند ،😥😥.استاد عزیزم پارت دوم هنوز الان موفق شدم گوش بدم ..برانگیخته شدم اشک هایش سرازیر شده ..آنقدر مقلب شدم که شدم عین دیوانه ها انگار واقعا خواب هستند. صبح که خانم ایرانمنش و بقیه دوستان ویس گذاشتند تو گروه اونجوری منقلب شدند من با خودم میگفتم مگه استاد چی گفته که آنقدر روی دوستان تاثیر گذاشته ،،ولی الان فهمیدم چه دنیای به پا کردی در درون ما استاد ..فقط باید گفت خدایا سپاسگزارم با آنکه دیر بیدار. شده ام ولی بازهم الان از طریق شما استاد عزیز بیدارم کرد..تا الان تو حالت اغما بودم وهرچی برمن گذشته انگار تو عالم خواب بوده …با خودم میگم یعنی باید من این همه بالا و پایین در زندگی میدیدم تا وقتی وقتش بشه خودم بفهمم که باید این اتفاقات می افتاد تا من پی بردن به عمق درک آن ،،وای خدای من ای کاش زودتر این فایل به دستم میرسید ..دارم دیوانه میشم استاد با من چه کردی ،،ای کاش امروز تنها بودم برای گوش دادن این فایل تا میتونستم خیلی عالی خودم خالی کنم ..چقدر تا الان ناشکر بودم وغر زدم منی که از هیچی از حکمت خداوند خبر نداشتم …منی که نمیدونستم که قبل تولدم که روح خداوند در من دمیده بود واین سرنوشت رو برای خودم انتخاب کردم ..استاد خیلی سردرگم شدم اصلا الان با شنیدن این فایل از گذشته ام وناشکری کردنم از خودم بیزار شده ام ..ولی از این طرف خوشحالم که زمانش الان بوده وپس من یک پله جلوترم آب بقیه که هنوز درگمراهی هستند ..فقط میتوانم بگم با گوش دادن این فایل دهنم قفل شده نمیتونم چیزی بگم استاد فقط این فایل نهم یه دوره ی کامل برای من واقعا حیرت آور واقعا تک تک سلول های بدنم اگر میتوانستند حرف میزدند وفریاد میزدند ..متشکرم استاد عزیزم که داری روح مون رو بیدار میکنی ..من باید روز یه بار این فایل رو گوش میکنم تا کامل به درک برسم ..💚💚💚💚.پاینده باشی بزرگوار ،❤️❤️❤️❤️
۱۴۰۱-۰۴-۲۰پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
همیشه در ابتدای کامنتم سلام می کردم به استاد و دوستان عزیزم
اما اینبار می خواهم جور دیگری سلام کنم!
سلام های قبلی از “مریم ایرانمنش” می آمد و از جسم او، از کالبد فیزیکی او!
ولی این سلام، از “من” می آید. من که یک روح آگاه هستم، من که یک انرژی هستم، من که ” قسمتی از خدا” هستم!!
شاید از حرف هایم متعجب شوید ولی فقط کسانی حرف های من را درک می کنند که مثل من به “روح بودن و انرژی بودنِ خود” آگاه شده اند. کسانی که بیدار شده اند!
حتما به من می گویید همه ما که در حال خواندن کامنت تو هستیم بیداریم و با چشم هایمان در حال دنبال کردن نوشته های نامفهوم تو هستیم!
ولی منظور من این بیداری نیست! من هم هر روز بیدار می شوم ولی بیدار نیستم و با بیداری و هوشیاری زندگی نمی کنم.
راستش را بخواهید فقط یک ساعتی ست که بیدار شده ام.آن هم بعد از دهه ها خوابیدن!!!
باور کنید عین حقیقت را می گویم!
بارها فکر می کردم بیدار شدم ولی خواب بودم. از وقتی با استاد ضیاء آشنا شدم، جرقه های بیداری در من روشن شد و امروز وقتی پارت دومِ فایل نهم دوره معجزه سلامتی را گوش کردم، انگار از خواب عمیقی بیدار شدم و شروع کردم به گریه کردن که چرا خواب ماندم! چرا کسی من را بیدار نکرد! چرا خودم حواسم نبود که این قدر نخوابم!
و افسوس …
ولی دوباره به خودم می گویم “آنچه که اتفاق افتاده درست بوده و هست”
و الان که بیدارم، چقدر احساس سبکی می کنم، روشنایی را می بینم، نور را می بینم و حتی خدا را می بینم که به من لبخند می زند، به چشمانم خیره می شود و می گوید: “خوشحالم که بالاخره بیدار شدی” و من غرق در شادی و سرور به خداوند می گویم “مرسی که ضیاء نورانی را در نقشه راهم قرار دادی تا مسیرم را روشن کند” و خدا می خندد و می گوید: “خودت انتخاب کردی” و من سرمست از این بیداری، در حالی که از شدت شوق و هیجان می گریم، شروع به نوشتن می کنم.
این جملاتی را که مشاهده می کنید ، حاصل بیدار شدنِ یک انسان است.
حاصل روح شدنِ یک جسم است.استاد ضیاء عزیزم
نمی توانم جمله ای شایسته ی تشکر از شما پیدا کنم
من بیش از ۴ سال است که شاگردی شما را می کنم و آگاهی های زیادی در این مدت کسب کردم.
وقتی دوره رویاها را خریداری کردم، در انتهای دوره، کامنت کردم که تمام آگاهی های این دوره که در طول یک سال کسب کرده ام یک طرف و تمام آگاهی های دیگر سالهای زندگی ام هم یک طرف!
و امروز می خواهم بگویم تمام آگاهی های این ۴ سال من یک طرف و این فایل هم یک طرف.
سپاس خدا را به خاطر این آگاهی ها و به خاطر وجود استاد ضیاء عزیز🌺۱۴۰۱-۰۴-۲۰پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




به نام خالق هستی
سلام به روح های اگاه و استاد اگاهم
ما از ابتدای خلقتمان اگاه بودیم و اگاهانه این مسیر رو انتخاب کردیم و وارد این جهان شدیم به صورت یک کودک ناتوان و قبل از تولد را فراموش کردیم که چه بودیم و میخواهیم چکار کنیم و الان که وارد دنیا شدیم راه درست را بلد نیستیم خیلی باید هوشیار باشیم که راه درست را تسخیص دهیم و گاهی اوقات به بی راهه میرویم و با تلنگری به مسیر بر میگردیم و تضاد هایی در مسیر مشاهده میکنیم که باید حلشون کنیم و اونها رو موهبتی از جانب خداوند بدانیم چون برای سر براهی ما امدن ما باید بدانیم که هیچ چیز در این دنیا بد نیست و همه چیز زیباست و قر زدن و ناسزا گفتن ندارد و همه چیز سر جای خودش قرار دارد و نزاریم باعث رنجش ما بشوند تا بتوانیم همون جور که فرد اگاه به دنیا امدیم یک فرد اگاه هم از دنیا برویم