سبد خرید

راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۷

امتیازدهی 4.97 از 5 در 35 امتیازدهی مشتری
(35 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

35 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام اول | جلسه ۷

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

11 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • عصمت مرتضوی

    بنام یگانه خالق هستی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    در این فایل از دوره تکامل و ضرورت آن برای دستیابی به خواسته ها صحبت شده که بسیار مهم بوده و در حقیقت بخش مهم تحقق خواسته هاست. 👍
    بنا به فرمایش استاد کلیه امکانات و وسایلی که امروز درون خونه زتدگیمون وجود دارند ۲ یا ۵ یا ۱۰ سال قبل نبودند اینا یکباره از آسمون نرسیده اند بلکه ابتدا یه فکر بودند و سپس نبدیل به یک خواسته شدند و روی کاغذ رفتند و با تکرار به یک باور تبدیل شدند و در اینجا کائنات وارد عمل شده اند و دوره تکاملی که لازمه هر خواسته بوده طی شده و سرانجام وارد زندگیمون شده اند و این پروسه بظاهر ساده ممکنه سالیان زیادی طول کشیده باشه و قوانین کیهانی اینگونه نیست که بخواهی و قبلا سپاسگزاری کنی و فردا دریافت کنی !!!
    در فاصله زمانی شکل گرفتن خواسته در ذهن تا حصول نتیجه عملکرد ما خیلی مهمه که مصمم بودن و باور داشتن و تلاش در جهت رسیدن بخواسته و البته عجله نکردن و طی دوره تکامل از مهمترین آنهاست . سپاسگزارم 🌺🌺🌺

    ۱۴۰۲-۰۵-۳۱
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    درود بر استاد گرانقدر 🙏🌺
    درود بر همه خوبانم ❤️
    کلا تغییر سختهِ , درد داره , رنجش داره ، حوصله می‌خواد ، صبر می خواد ، تمرین می خواد، تا یه مسیری رو طی کنی و به تکامل برسی ، ولی وقتی هم تونستی خودت رو تغییر بدی اون موقع طعم و مزۀ اون خواسته‌ای را که به دست آورده ای رو می‌چشی👌
    توی این مدتی که داشتم توی این سایت فعالیت می‌کردم یک موقع‌هایی پیش می اومد برام که خیلی غصه گذشته را می‌خوردم که ای کاش زودتر تو این مسیر قرار میگرفتم و زودتر می تونستم باورهایم را عوض کنم!!! ولی با تهیه کردن این دورۀ بسیار تا بسیار زیبای راز قوانین زندگی جوابم رو گرفتم و آگاه شدم من بایستی اون دوران را پشت سر می‌گذاشتم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg باید اون تضادها توی زندگی من می‌بودند https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg بایستی اون اذیت‌ها را می‌شدم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg تا الان بتونم لذت این زندگی را که همراه با سلامتی ، آرامش ، صمیمیت و شادی هست ببرم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f449.svg 😘
    ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    کلا تغییر سختهِ , درد داره , رنجش داره ، حوصله می‌خواد ، صبر می خواد ، تمرین می خواد، تا یه مسیری رو طی کنی و به تکامل برسی ، ولی وقتی هم تونستی خودت رو تغییر بدی اون موقع طعم و مزۀ اون خواسته‌ای را که به دست آورده ای رو می‌چشی👌
    توی این مدتی که داشتم توی این سایت فعالیت می‌کردم یک موقع‌هایی پیش می اومد برام که خیلی غصه گذشته را می‌خوردم که ای کاش زودتر تو این مسیر قرار میگرفتم و زودتر می تونستم باورهایم را عوض کنم!!! ولی با تهیه کردن این دورۀ بسیار تا بسیار زیبای راز قوانین زندگی جوابم رو گرفتم و آگاه شدم من بایستی اون دوران را پشت سر می‌گذاشتم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg باید اون تضادها توی زندگی من می‌بودند https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg بایستی اون اذیت‌ها را می‌شدم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg تا الان بتونم لذت این زندگی را که همراه با سلامتی ، آرامش ، صمیمیت و شادی هست ببرم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f449.svg 😘
    ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    الهی به امید تو❤️
    تغییر سختهِ , درد داره , رنجش داره ، حوصله می‌خواد ، صبر می خواد ، تمرین می خواد، تا یه مسیری رو طی کنی و به تکامل برسی ، ولی وقتی هم تونستی خودت رو تغییر بدی اون موقع طعم و مزۀ اون خواسته‌ای را که به دست آورده ای رو می‌چشی👌
    توی این مدتی که داشتم توی این سایت فعالیت می‌کردم یک موقع‌هایی پیش می اومد برام که خیلی غصه گذشته را می‌خوردم که ای کاش زودتر تو این مسیر قرار میگرفتم و زودتر می تونستم باورهایم را عوض کنم!!! ولی با تهیه کردن این دورۀ بسیار تا بسیار زیبای راز قوانین زندگی جوابم رو گرفتم و آگاه شدم من بایستی اون دوران را پشت سر می‌گذاشتم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg باید اون تضادها توی زندگی من می‌بودند https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg بایستی اون اذیت‌ها را می‌شدم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg تا الان بتونم لذت این زندگی را که همراه با سلامتی ، آرامش ، صمیمیت و شادی هست ببرم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f449.svg https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f970.svg الان هم عجله ای در کار نیست ، آهسته و پیوسته ولی مقتدرانه و با ایمان قلبی گام هایم را بر میدارم و دوران رشدم رو پشت سر میگذارم👏
    ادامه دارد..

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    الهی به امید تو❤️
    تغییر سختهِ , درد داره , رنجش داره ، حوصله می‌خواد ، صبر می خواد ، تمرین می خواد، تا یه مسیری رو طی کنی و به تکامل برسی ، ولی وقتی هم تونستی خودت رو تغییر بدی اون موقع طعم و مزۀ اون خواسته‌ای را که به دست آورده ای رو می‌چشی👌
    توی این مدتی که داشتم توی این سایت فعالیت می‌کردم یک موقع‌هایی پیش می اومد برام که خیلی غصه گذشته را می‌خوردم که ای کاش زودتر تو این مسیر قرار میگرفتم و زودتر می تونستم باورهایم را عوض کنم!!! ولی با تهیه کردن این دورۀ بسیار تا بسیار زیبای راز قوانین زندگی جوابم رو گرفتم و آگاه شدم من بایستی اون دوران را پشت سر می‌گذاشتم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg باید اون تضادها توی زندگی من می‌بودند https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg بایستی اون اذیت‌ها را می‌شدم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg تا الان بتونم لذت این زندگی را که همراه با سلامتی ، آرامش ، صمیمیت و شادی هست ببرم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f449.svg https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f970.svg الان هم عجله ای در کار نیست ، آهسته و پیوسته ولی مقتدرانه و با ایمان قلبی گام هایم را بر میدارم و دوران رشدم رو پشت سر میگذارم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f44f.svg
    درسته همۀ اون اتفاق‌ها برای من درس داشتند و باید یک مسیری رو طی می‌کردم تا الان قدر اون چیزهایی را که دارم ، مخصوصاً سلامتی و آرامشی که در زندگی دارم را بدونم و با لذت بیشتری بقیه مسیرم رو ادامه بدهم ….
    ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    تغییر سختهِ , درد داره , رنجش داره ، حوصله می‌خواد ، صبر می خواد ، تمرین می خواد، تا یه مسیری رو طی کنی و به تکامل برسی ، ولی وقتی هم تونستی خودت رو تغییر بدی اون موقع طعم و مزۀ اون خواسته‌ای را که به دست آورده ای رو می‌چشی👌
    توی این مدتی که داشتم توی این سایت فعالیت می‌کردم یک موقع‌هایی پیش می اومد برام که خیلی غصه گذشته را می‌خوردم که ای کاش زودتر تو این مسیر قرار میگرفتم و زودتر می تونستم باورهایم را عوض کنم!!! ولی با تهیه کردن این دورۀ بسیار تا بسیار زیبای راز قوانین زندگی جوابم رو گرفتم و آگاه شدم من بایستی اون دوران را پشت سر می‌گذاشتم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg باید اون تضادها توی زندگی من می‌بودند https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg بایستی اون اذیت‌ها را می‌شدم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg تا الان بتونم لذت این زندگی را که همراه با سلامتی ، آرامش ، صمیمیت و شادی هست ببرم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f449.svg https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f970.svg الان هم عجله ای در کار نیست ، آهسته و پیوسته ولی مقتدرانه و با ایمان قلبی گام هایم را بر میدارم و دوران رشدم رو پشت سر میگذارم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f44f.svg
    درسته همۀ اون اتفاق‌ها برای من درس داشتند و باید یک مسیری رو طی می‌کردم تا الان قدر اون چیزهایی را که دارم ، مخصوصاً سلامتی و آرامشی که در زندگی دارم را بدونم و با لذت بیشتری بقیه مسیرم رو ادامه بدهم …..واقعا داستان عقاب که چند ماه خودش را قرنطینه می‌کند و اذیت می‌شود ولی در عوض چندین سال بعد زندگی خوش و خرمی دارد جالب است!!! یا داستان مرغ که ۲۱ روز بدون حرکت روی تخم مرغها می خوابد …، همش درسه ، همش آگاهیه ، همش تجربه ست !!! کی و کجا قراره ما درسش رو بگیریم خدا عالمه (( البته خدا که کاری ندارد ، سهل انگاری از خوده بنده ست))🤔 ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آرزو سلطانی

    به نام خالق خوبیها 🌺
    درود فراوان بر استاد آگاهی دهنده و دوستان عزیزم🙏🌺
    تغییر سختهِ , درد داره , رنجش داره ، حوصله می‌خواد ، صبر می خواد ، تمرین می خواد، تا یه مسیری رو طی کنی و به تکامل برسی ، ولی وقتی هم تونستی خودت رو تغییر بدی اون موقع طعم و مزۀ اون خواسته‌ای را که به دست آورده ای رو می‌چشی👌
    توی این مدتی که داشتم توی این سایت فعالیت می‌کردم یک موقع‌هایی پیش می اومد برام که خیلی غصه گذشته را می‌خوردم که ای کاش زودتر تو این مسیر قرار میگرفتم و زودتر می تونستم باورهایم را عوض کنم!!! ولی با تهیه کردن این دورۀ بسیار تا بسیار زیبای راز قوانین زندگی جوابم رو گرفتم و آگاه شدم من بایستی اون دوران را پشت سر می‌گذاشتم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg باید اون تضادها توی زندگی من می‌بودند https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg بایستی اون اذیت‌ها را می‌شدم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f340.svg تا الان بتونم لذت این زندگی را که همراه با سلامتی ، آرامش ، صمیمیت و شادی هست ببرم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f449.svg https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f970.svg الان هم عجله ای در کار نیست ، آهسته و پیوسته ولی مقتدرانه و با ایمان قلبی گام هایم را بر میدارم و دوران رشدم رو پشت سر میگذارم https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f44f.svg
    درسته همۀ اون اتفاق‌ها برای من درس داشتند و باید یک مسیری رو طی می‌کردم تا الان قدر اون چیزهایی را که دارم ، مخصوصاً سلامتی و آرامشی که در زندگی دارم را بدونم و با لذت بیشتری بقیه مسیرم رو ادامه بدهم …..واقعا داستان عقاب که چند ماه خودش را قرنطینه می‌کند و اذیت می‌شود ولی در عوض چندین سال بعد زندگی خوش و خرمی دارد جالب است!!! یا داستان مرغ که ۲۱ روز بدون حرکت روی تخم مرغها می خوابد …، همش درسه ، همش آگاهیه ، همش تجربه ست !!! کی و کجا قراره ما درسش رو بگیریم خدا عالمه (( البته خدا که کاری ندارد ، سهل انگاری از خوده بنده ست))🤔 ادامه دارد…

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده غریبی

    درود و خدا قوت خدمت استاد ضیای عزیز
    فایل هفتم از دوره رو گوش دادم و آگاهی هایی که از این فایل بدست آوردم یقینا یک گام بزرگ به سمت پیشرفت و موفقیت خواهم برداشت .قانون تکامل یکی از مهمترین قوانینی هست که من شخصا کمتر بهش توجه میکردم و امروز متوجه شدم چقدر در زندگی من اهمیت داره باید در مسیر رشد گام بردارم تا بتونم شاهد دوره های جدیدی از زندگیم باشم از این فایل یاد گرفتم ساکن بودن و تلاش نکردن نتیجه ای جز مرگ و نابودی نخواهد داشت هر روز باید در مسیر آگاهی و رشد قدم بردارم تا بتونم استعداد ها و توانایی هام رو در مسیر تکامل شکوفا کنم .
    بدرستی که تمام جهان هستی در مسیر تکامل پیشرفت میکنه و چقدرما نسبت به محیط اطرافمون بی توجه هستیم امیدوارم با یلد گرفتن این موضوع پر اهمیت بیشتر به محیط اطرافم و‌طبیعت توجه کنم و درک و شناخت عمیق تری از جهان هستی داشته باشم
    با دیدن فیلم تکامل و رشد پروانه این حس قشنگ و وصف نشدی به من دست داد که با تلاش و‌صبر در مقابل سختی های مسیر موفقیت و آرامش بالاخره روزی بالهای رنگی و‌زیبایم را در کمال آرامش میگشایم و‌ به سمت موفقیتم پرواز خواهم کرد
    خدای بزرگ از تو سپاسگزارم بخاطر این آگاهی ارزشمند…

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدا .درود بی پایان به استاد عزیزم ،♥️♥️♥️.این فایل که در مورد تکامل هر چیزی در زندگی وجود دارد اگر ما دوره تکامل خوب درک کنیم دیگر برای هیچ چیز عجله نمی‌کنیم وخودمان را اذیت نمی‌کنیم …هر کدام از ما تا دوره تکامل کامل درک نکنیم دیگه نمیتونیم جلوتر برویم اگر هم هدایت شویم به این سایت دوباره وسط راه بی راه می رویم وکلا می‌زنیم جاده خاکی ….ولی اگر رها کنی وبه دست زمان بسپاری واین مدت به فعالیت خودمان ادامه دهیم وبا ایمان کامل صدردصد. موفق می‌شویم ..دوره ی تکامل یعنی رشد کامل ..ما باید از طبیعت الگو بگیریم که یه درخت چقدر طول می کشد که مثل درخت گردو دهد یا پسته پس اون کشاورز با ایمان به اون درخت رسیدگی می کند واصلا عجله نمیکند تا خودش ثمر دهد ..آن وقت بعد چند سال میوه اون درخت خستگی کشاورز در می آورد …استاد عزیزم من خودم خیلی آدم عجولی بودم در زندگی همش میگفتم باید زود به همه چیز برسم وچون نمی رسیدم خودم اذیت میکردم ولی الان دیگر شکر خدا نه گلایه میکنم نه عجله ..بخاطر این صبوری از شما ممنونم ..بابت حرف های قشنگ تون که کلمه به کلمه با آگهی همراه است

    ۱۴۰۱-۰۶-۱۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    درود به استاد عزیزم
    چقدر که این فایل کلیدی هستش،ما هر چقدر هم ذهن عالی و تجسم عالی داشته باشیم و بخوایم به یک خواسته برسیم اگر به قانون تکامل آشنا نباشیم قطعا مورد اول هم بی فایده هست.حتی خداوند توی قرآن هم توصیه به صبر دارن و یک سوره رو به این موضوع اختصاص دادند پس خیلی مهمه که ما خواستمون رو بیان کنیم به ذهنمون بیاریم باید صبور باشیم ازش نگهداری کنیم تا به وقت خودش به نتیجه برسه.
    من قبلا آدمی بودم که همه چیز رو زود میخواستم و اگر اتفاق نمی افتاد صبر نمیکردم و نا امید میشدم اما الان در کمال آرامش میدونم همه چیز در سر جای درست خودش اتفاق می افته و چقدر زیباست.ممنون بابت این کلید استاد عزیزم زندگی من رو سرشار از آرامش کردید لحظه به لحظه

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    دوره تکامل ، عجب دوره ی زیبا و شگفت انگیزی این دوره است .
    جالبه یه خاطره براتون بگم که همین الان برام اتفاق افتاد .
    من سه روز است که به سایت دسترسی نداشتم و شدیدا آشفته حال بودم .
    به حدی که انگار مادری رو از بچه اش جدا کرده اند .
    خلاصه طبق اموزشهای استادم میدونستم نباید تمرکز بزارم روی نشدن این موضوع ولی سخت بود دددددد.
    و همیشه استاد میگن سایت مشکل نداره اون انرژیه شماست که مانع میشه وارد سایت بشین .
    و من میگفتم خدایا من که به سایت و استادم ایمان دارم پس چرا نمیشه . دقیقا همین چرا نمیشه تمرکز بر روی نشدن خواسته من بود .
    تا جایی که دیروز کلا رهاش کردم و دیشب تمرینات دوره معجزه سلامتی رو تو بالکن خونم انجام دادم و نتایج اون تمرینات روز بعد به وقوع پیوست 😍😍😍🤩🤩🤩
    و رها کردن خواسته به معنای واقعی باید باشه اینکه اصلا بهش فکر نکردم و خودم را با کار خونه و ..‌‌…. سرگرم کردم .
    تا جایی که بیکار نشدم تا بیافتم داخل گوشی و هی بخوام ببینم الان چی شد وصل میشم ، نمیشم .

    خلاصه یه دفعه دیدم عههه من از دیشب اصلا به این موضوع توجه نکردم خوب پس الان برم دیگه حله و میتونم وارد سایت بشم.
    رفتم و دوباره همون مشکل بود . گفتم عههههه یعنی چی امکان نداره . به یکی از دوستانم پیام دادم که شما میتونی وارد سایت بشی ، گفت اره میتونم و من درونم باز پر از حس تشنگی و غمگینی شد که چراااااا ….. من که رهاش کردم .
    نکته اصلی که اینجا اتفاق افتاد دوستم گفتم مطمینم درست میشه ومن برای یک لحظه انگار درونم پر از قدرت شد که سحر چیه انرژیت کم شد محکم و پر قدرت باش و بگو مطمینم درست میشه .
    و نوشتم مطمینم درست میشه.

    خلاصه به یکباره انگار یه نیروی یه حسی من رو از تو اتاقم بلند کرد و اماده شدم برای رفتن بیرون که راه حل این مشکل و پیدا کنم .
    همسرم گفتن امروز جمعه است و همه جا بسته است ، با قدرت گفتم برای من بازه .
    و باز بود 😍🤩😍🤩😍
    رفتم داخل یه مغازه نرم افزاری و ایشون مشکل اینترنتی گوشی منو به راحتی حل کردن .
    خواستم این و بگم براتون که تا زمانی در دریای نعمت و معرفت و راحتی هستیم قدر نمیدونیم و کافیه برای یک لحظه سر ما رو بکنن زیر اب اونوقت قدر و طعم راحت نفس کشیدن های خودمون رو میدونیم .
    استاد و سایت درست مثل نفس کشیدن ، مثل خون تو رگهای من هستن .
    لحظه ای که گوشیم دست اقای مغازه دار بود و برای یک لحظه صفحه اصلی سایت و دیدم جیغ زدم اقا همینه ، دزست شد ، اقا واستا ، به خدا درست شد .
    اقای مغازه دار از خنده مرده بود 😂😂گفت خانم بله همینه ، درست شد . چشم من جایی نرفتم که واستادم .
    وای بچه ها نمیدونین چه تجربه ای من این چند روز داشتم . در کنار چالشهای زندگیم نفس کشیدنم قطع شده بود .
    بله من باید دوره تکامل ، و لذت بردن از این مسیر رو با تمام وجود و به صورت عملی حس و لمس میکردم .
    دقیقا درست مثل صحبت استاد عزیزم که خدا اول با اشاره میگه راحت اشتباهه ، بعد یه گوش مالی ، بعد یه پس گردنی ، بعد یه لاپایی و نهایت امر یه چک محکم میزنه تو گوشت .
    دقیقا همین اتفاقی برای من افتاد .
    قشنگ یه تو گوشی خوردم . و قدر نعمتم و استادم و سایتم رو دونستم .
    الهی شکر برای وجود استادم .
    الهی شکر برای وجود سایتم
    و الهی شکر برای این لحظه از زندگی ام که دارم زیر فایل استادم درون سایت یا همان باغ بهشتم کامنت مینویسم و حسمو به اشتراک میگذارم .
    الهی شکر
    الهی شکر
    الهی شکر
    🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خدایی که در همین نزدیکیست
    درود بر استاد ضیاء بزرگوار
    فایل هفتم در حقیقت مهمترین قسمت رسیدن به خواسته ها هست زیرا در این مرحله اگر صبر و شکیبایی نباشه دسترسی به خواسته ها دشوار به نظر میاد و بسیاری از کسانی که با خرید دوره ها و هزینه کردن ، طولی نمی کشد که آن را ترک می کنند که در اثر بی صبر بودن و تحمل نکردن دوره تکامل هست
    طبق فرمایش خانم ایرانمنش عزیز یکی از سوالاتی که در مصاحبه مطرح شد هم این بود که چرا یه عده دوره ها را می خرند و بعد از چند جلسه که مطالعه می‌کنند ، آنرا ترک می‌کنند و من نظرم همین بود که اونا از دوره تکامل بی اطلاع هستند و فکر می‌کنند خواسته ای را که نوشتند و چند جلسه سپاسگزاری انجام دادند حداکثر ۱۰ روز الی یک ماه دیگر اون خواسته باید در زندگی آنها شکل بگیرد در حالی که اینطور نیست و خودِ من که از اواخر سال ۹۶ وارد این کانال شده‌ام ، خواسته های زیادی داشتم که بعضیهاشون مثلاً همان سال استارت خوردند فقط استارت خوردن ولی معمولا خواسته های خودِ من در یک بازه یک و نیم تا دو سال تحقق یافتند حتی بسیاری از خواسته هام هنوز بعد از ۴ سال عملی نشده اند زیرا خواسته های بزرگی هستند و دوره تکامل بسته به نوع خواسته مدتش فرق می کند هرچه خواسته بزرگتر باشد دوره تکامل بیشتری را باید صبر کنیم اگر دقت کنید در قرآن هم از افراد عجول به عنوان یک ایراد یاد شده و همیشه ضرب المثل این بوده که عجله کارِ شیطونه و رد شده است👍
    در جاهای بسیاری از همین قرآن آخر هر آیات ذکر شده است که اَللهُ مَعَ صابِرین یعنی خداوند با صابرین است و صبر اصولاً همیشه میوه شیرینی دارد لذا طی کردن دوره تکامل از لازمات و واجبات رسیدن به خواسته ها می باشد با تشکر از این فایل آموزنده تون🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند جان وخرد
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
    درمورد تکامل صحبت کردین واینکه نیمی از استرس ها ونگرانی هامون برمی گردد به همین ناآگاهی درمسیرتکامل
    دقیقا مساله ای که اکثریت ماداریم خواسته ای رو مطرح ولی عجله فراوان برای رسیدن به آن واین امری ست غیرممکن ویا اگر به آن برسیم چون درمسیر رشد وتکامل نبودیم زود درجامی زنیم
    درست مثال خودم سال گذشته فقط گوش کرده ورد شدم ودرکی از این درس ها نداشتم چون به مرحله رشد وتکامل نرسیده بودم ، یکی از نکته های مهم نوشتن چکاب کامل خود من چند نکته از چکاب رو انجام نداده بودم ومابقی که درست نوشته بودم مثال روابط وبدهی ها الان که اونها رو باچکاب قبل مقایسه می کنم تفاوت خود رو حس می کنم ولی اونهایی که نقص دارند الان متوجه می شوم که درسم رو خوب پاس نکردم .
    درجایی به چگونگی شکل گیری خواسته صحبت کردین واینکه زمان رسیدن به آن هم مهم است .خب خیلی از خواسته های ماهمین طور است مافقط خواسته بزرگ رو می گذاریم ولی آیا برای رسیدن به آن تلاش ویا برنامه ریزی می کنیم تامسیر رشد وتکامل آن را طی کنیم .
    امروز که داشتم فکر می کردم یادم هست دقیقا نه ماه پیش بود برای مدرک زبان نام نویسی کردم وباهیجان زیاد شروع ، الان مدرک دستم است ولی باز برای داشتن شغل خوب وتسلط برآن باید یک زمان دیگری طی کرد تابه این هدفم برسم ودراین راه تکامل زمان و وقت و انرژ ی لازم روباید بگذارم تابه نتیجه ی دلخواهم برسم وبا شکایت وغر نمی شود از این راه گذر کرد
    صبوری وتکامل ورشد وآگاهی لازمه ی این مسیر است .
    سپاس بابت این همه فایل زیبا وآموزنده

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    عرض ادب و احترام حضور استاد محترم و تشکر بابت این فایل سراسر آگاهی
    واقعا اگر ما دوره تکامل را درک کنیم، به آرامش زیادی در زندگی خود دست پیدا می کنیم. زیرا دیگر برای رسیدن به خواسته خود عجله نمی کنیم، تقلا نمی کنیم، زور اضافه نمی زنیم، بلکه خود را به جریان طبیعی زندگی می سپاریم. زیرا می دانیم کسی که این جریان زندگی را هدایت می کند، قدرتش از ما بیشتر و آگاهی اش از ما افزون تر است. و اجازه می دهیم او ما را با خود ببرد و به هدفمان برساند. و این عمل که ناشی از اعتقاد و اعتماد ما به تنها قدرت مطلق جهان است، به ما آرامشی ژرف هدیه میدهد.
    همچنین درباره دوره شکل گیری خواسته صحبت شد که باز هم صبوری ما را می طلبد تا بعد از درخواست دادن، منتظر شکل گیری آن بمانیم و غر نزنیم، شکایت نکنیم، بلکه فقط با اطمینان از حصول خواسته خود، به نظاره بنشینیم و فقط به الهاماتی که به ما می شود توجه کرده و آنها را جامه عمل بپوشانیم.
    و موضوع مهم دیگر که بیان شد، درباره اینکه برای رسیدن به خواسته های خود،باید هزینه یا همان قربانی پرداخت کنیم و هر خواسته ای، قربانی خاصی دارد که وقتی ما قربانی می دهیم به معنای اینست که بر نفس آشوبگر و وسوسه انگیز خود غلبه کرده ایم و ب محض این کار، احساس خوبی در ما ایجاد می شود و شور و شعفی ژرف سراپای وجود ما را فرا می گیرد ، انگار که به خواسته خود رسیده ایم و البته اینها همه امتحان های الهی ست که میزان ایمان و باور ما را محک می زند.
    به امید صبوری و غلبه بر نفس 🌺

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای مهربون درود فراوان ،❤️❤️❤️…زندگی هر کدام از ما ها که سال ها منفی گرا بودیم ..ومثل سنگ شده تو ذهن ما تا وقتی خورد خورد کنیم سنگ رو بعد پاکسازی کنیم از ذهن مون ..مثل اینکه فردی سال ها اعتیاد داشته حالا بعد سی سال بخاد یه روز یا ده روزه پاک پاک بشه و دوباره سمت اعتیاد نره ..خوب معلومه چندین سال باید کلاس ترک اعتیاد شرکت کنه تا درجا نزنه چون اگر کلاس نره وسوسه میشه مثل من یک روز فایل ها ی استاد گوش نمیکنم ..کلی افت انرژی دارم وکلی افکار منفی سراغم میاد ..باید دوره تکامل هر چیز هر کس انجام بشه .‌‌‌‌‌‌من شخصا قبل اینکه دوره تکامل یاد بگیریم ..به کاری دست میزدم انواع پک های لاغری از از اینستا وداروخانه می‌خریدم کلی پول هزینه میکردم ولی نیم کیلو هم کم نمی‌کردم ..چون نمی‌دونستم من بابد سال زمان برده اضافه وزن پیدا کردم پس همان طور حداقل چندین ماه رژیم بگیرم وبا ورزش به وزن دلخواهم برسم ..این دوره به من یاد داد ..که نباید دست پا بزنم بیشتر غرق میشم نباید دست و پا ی بیخود بزنم باید طبق قانون زندگی پیش برم …

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست .🌷🌷🌷مهربان استادم سلام .❤️❤️❤️.همان طور که سال ها طول کشید که الان ۳۳ساله شدم تو سال افکار منفی در ذهن من کاشته شده است .وباید حداقل نه اندازه ی ۳۳سال ولی حداقل چند سال تمرین و تکرار فایل ها انجام بدم تا کم کم منفی ها ذهنم پاک بشه ،❤️وکم کم باور های درست جایگزین بشند ،🌷تا زندگی من هم عوض بشه …باید لحظه لحظه ی زندگیم مونو قدر بدونیم وازش کمال استفاده رو کنیم ..

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خدای هستی بخش.درود بر دستان خدا در زندگی من.
    عالی بود تکامل یکی از ستون های اصلی است.من قبلا عجله داشتم که به آگاهی برسم‌و ناراحت بودم چرا زودتر حل نمیشه چرا آگاه نمیشم چرا افراد منفی که در مدارم نیستن هنوز میبینم و چراااا هایی که تمامی نداشت و حالم رو بد کرده بود تا که این فایل رو گوش دادم عالی بود مثال زیبای استاد و اینکه درک اون خیلی راحت بود که وسایل خونه کم‌کم کامل شده و همه نکته ها برای من روشن شد.الان که به منزلم نگاه میکنم ۷سال پیش هیچ کدوم نبود و فکر هم نمیکردم بتونم تهیه کنم و الان خدارو شاکرم بابت همه چیز…و جالب این بود خیلی ماشین دوست داشتم . و خیلی عجله داشتم بخرم.همسرم ثبت نامم کرده بود اما ۱ساله اسممون بیرون نمیومد و من اصلا دوست نداشتم ثبت نامی بخرم دوست داشتم بریم و زود تهیه کنیم اما نه اسمم بیرون میومد و نه شرایط خرید ماشین پیش میومد وقتی تکامل رو قبول کردم و تسلیم زمان شدم که هر چیزی به وقتش باید صورت بگیره همون هفته اسمم بیرون اومد و درسته یک زمان باید بگذره تا تحویل بدن اما من دیگه ناراحت نبودم و مطمئنم زمانش باید برسه…و الان کاملا تسلیم تکامل هستم برای هر چیزی و این آرامش رو مدیون این فایل هستم.

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    بسیار راه نرفته را باید برویم تا به درون واقعی و همان خود واقعیمان متصل شویم . و در واقع روح و جسممان یکی شود . تمام خصلتهای منفی : غرور ، منیت ، حسادت ، خشم ، نفرت ، ترس ، قضاوت کردنهای دیگران ، خود را برتر از دیگران دیدن ، ترس از اینکه مورد قضاوت دیگران قرار گرفتن که همواره نشان دهنده ایمان ضعیف ما در این موضوع است ، و رقابت های کثیف و بدو بدو کردن و عجله داشتن هایی که چیزی غیر از حس بد و نا آرامی در وجود ما ایجاد نمیکند ، و حال دل ما را دچار تشویش و نا آرامی میکند ، همه و همه باعث میشوند که از راه و مسیر تکامل فاصله بگیریم .
    به نظر من رسیدن به خواسته ها و رویاهای زندگی ما زمانی برای ما لذت بخش میشوند ، که خود ما ، همان خود واقعی ما به آرامش حقیقی و خدایی رسیده باشیم و در مدار لقاح و قدرت الهی قرار بگیریم ، آن زمان است که عشق و مهربانی و زیبایی و کمال و فراوانی و خلاقیت و ثروت و سلامتی نامحدود تمام زندگی ما را فرا میگیرد . در واقع خواسته های مادی ما در سایه خواسته های معنوی در کوتاه ترین زمان ممکن ، و راحت ترین و بهترین و اسان ترین راه ممکن برای ما شکل میگیرند . در این زمان است که تمام کارها و رفتارها و حتی حرف زدن ما با آرامش و بدون عجله و شتاب است و میشویم منبعی از انرژی و همدردی و عشق که در ارتباط با اطرافیان و نزدیکان و کسانی که هم مدار با ما هستند ، و حتی در کارهای روز مره مان این سیر رشد و تکامل دیده میشود .
    امروز در مقابل رفتار یک نفر که بسیار رفتار زشت و زننده ای از خودشان نشان دادند ، در مقابل این رفتار او من فقط با یک لبخند از کنار ان موضوع رد شدم . و برای خودم رفتارم خیلی جالب بود . انگار من تماشاچی بودم و از بیرون خودم را و رفتارم را نگاه میکردم که دیدن رشد و تکامل درونی ما به حرف و گفتن و نوشتن نیست بلکه باید زمانی که در موقعیت قرار گرفتیم ببینیم چه رفتاری با توجه به پرونده های بایگانی شده مان انجام میدهیم .
    ایا پرونده های بایگانی یا همان باورهایمان را تغییر داده ایم یا خیر ؟ هنوز هم طبق همان پرونده ها عمل میکنیم و رفتار میکنیم ؟ اینجاست که نشان میدهد گوش دادن فایلها و کار کردنهایمان در حال شکل گیری هستند . و اگر هم چنان رفتارها و عادتهای گذشته را انجام دادیم ، باید بگوییم که رشد ما کم بوده است ، چون همین مقدار که به این نتیجه رسیده ایم ، که هنوز پرونده ها و باورهای قدیمی مان سر جایشان قرار دارند. خود یعنی اینکه در مسیر تکامل قدم برداشته ایم .

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    چه قدر زیباست زمانی که سیر تکامل را درک کنیم و در رسیدن به خواسته هایمان عجله نکنیم .
    برای رسیدن به مقصد باید صبور باشیم . مقصد فقط رسیدن به خواسته ها نیست . بلکه درک کردن و داشتن آرامش و صبوری و داشتن قدرت پذیرش شرایطی را که در آن قرار داریم بسیار مهم است. و داشتن ایمان در جهت طی کردن مسیر رسیدن به خواسته برای ما بسیار مهم است . اینکه در شرایط و موقعیت سریع عصبانی نشویم و حال دلمان را بد نکنیم بسیار مهم است . کنترل کردن حس و حال خود درجه ای از تکامل است . ولی بسیار سخت است .
    امروز که این فایل را گوش دادم به واسطه اتفاقی خیلی بر افروخته شدم . نمیفهمیدم چه کار کنم درست مثل یک بی قراری که دنبال حل مسیله اش است بودم . چندین بار آمدم کامنت بنویسم ولی نتونستم . حس و حالم سرجاش نبود . سریع نشستم و به درونم مراجعه کردم خوب این مسیله ای که پیش آمده با دعوا و بحث و جدل حل نمیشه . و باید مراقب حال دلم باشم . و به صورت کاملا واضح خواسته خودم را به شخص مقابلم مطرح کردم . و او کامل حرفم را قبول کرد . و آگاهانه به این تضاد نگاه کردم . که من باید در مسیر تکامل و رشد خودم ، زمانی به تضادی برخورد کردم با آرامش و صبوری و داشتن قدرت پذیرشم ، به آن مسیله نگاه کنم ، و بسیار خوشحالم و سپاسگزارم که در مسیر رشد رفتاری ام ، به واسطه این اتفاقی که امروز برایم به وجود امد ، در وجود خودم دیدم . اینکه توانستم به راحتی بدون در نظر گرفتن مصلحت دیگران حال دل و احوال خودم را ببینم و به راحتیه هر چه ممکن در مقابل چیزی که حال دلم را خراب میکند بایستم و به طرف مقابلم خواسته ام را به راحتی بیان کنم . و اینکه آگاهانه رفتار و عصبانیت خودم را کنترل کنم و مراقب حال دلم باشم .
    و شرایطی را که حال دلم را خراب میکند به خاطر دیگران نپذیرم.
    و بالا بردن قدرت پذیرش در درک مسایل و اتفاقات زندگی را در عمل در رفتار خودم دیدم .
    البته هنوز به آن درجه دلخواهم نرسیده ام و باید خیلییییییییی کار کنم . تا اتفاقات زندگی ام جور رقم بخورد تا مسیله و تضادی پیش نیاید تا من را و حال دلم را به هم بریزد . و این فقط نیاز به قطع کردن یکسری ارتباطات و معاشرتهایی است که انجام میگیرد و با قطع کردن آن ارتباطات دیگر علف های هرزی در مسیر زندگی ام قرار ندارد تا سطح انرژی من و تمرکز و توجه من را برای رسیدن به آرامش درونی و هدف زندگی ام بگیرد .
    و خشم و نفرت و عصبانیت و برافروختگی همه ان انرژیهای منفی هستند که سطح انرژی وجودی من را پایین میاورند . و باید مراقب باشم تا چنین شرایطی برایم به وجود نیاید تا حال و هوای دلم را از آن ارامش درونی ام به هم بریزد .
    باید ان داسی را که با قدرت آگاهانه ی رسیدن به رشد و تعالی خودم با قدرت کامل به دست میاورم در این سایت به دست بگیرم و تمام علفهای هرزه ای که در باغ دلم به واسطه افرادی پاشیده میشود قطع کنم و مراقب ورودی باغ دلم باشم تا گلهای زیبا و پرطراوتی را پرورش دهم و کسانی حق ورود به باغ دلم را دارند که خودشان هم مدار و هم فرکانس با باغ دلم هستند .

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    چه زیباست آگاه شدن و آگاه ماندن در قانون زندگی و سیر رشد و تکاملمان در جهت رسیدن به خواسته هایمان .
    ایتدای فایل نکته زیبایی را بیان کردید اینکه چشمانمان را باز کنیم و اطراف خود را خوب نگاه کنیم و وسایل زندگی را ببینیم و یاد روزی بیافتیم که چه قدر برای رسیدن به آنها تلاش میکردیم .
    و الان به واسطه تکراری شدن و عادی شدنشان است که دیگر به انها توجه ای نداریم .
    خیلی لز ماها یا در حسرت گذشته ایم و یا نگران اینده ایم و زمان حالمان را در این دو زمان گُم کرده ایم.
    در صورتی اصل زندگی ، درست زندگی کردن در زمان‌ حال است.
    زندگی خیلی از ماها مثل عقاب است ولی دلمان مثل یک مرغ است.
    به شکلی به ان درجه از زندگی میرسیم که مثل عقاب میفهمیم ، دیگر از زندگیمان لذت نمیبریم . و نمیتوانیم مثل قبل پرواز کنیم و لذت ببریم ؛ و اینجاست که دل عقاب میخواهد که هر چه داری را از دست بدهی و رها کنی و پوست اندازی کنی و لُخت شوی تا بتوانی پوست جدید را به خودت تقدیم کنی . در واقع تا لُخت نشوی نمیتوانی لباسی متناسب با اندام خودت را انتخاب کنی .
    اینجاست که دل عقاب داشتن نجات بخش بقیه زندگی و ادامه دادن زندگی مان به همان شیوه ای که دوست داریم است .
    و اگر دل عقاب نداشته باشیم مثل یک عقاب پیر و درمانده زندگی میکنیم و این خیلی سخت و وحشتناک است چون ظاهر ما عقاب است و در اینه عقاب را میبینیم ولی در درونمان یک مرغ بیشتر نیستیم .
    درک این موضوع که ظاهری عقاب داشته باشیم و درونی مانند یک مرغ از هر شکنجه ای بدتر و آزار دهنده تر است .

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • هوریه همایونی

    به نام خالق عشق و زیبایی
    از خدا خواهیم توفیق ادب ،بی ادب محروم ماند از لطفِ رب
    با گوش دادن این فایل یهو این شعر اومد تو ذهنم شاید ربطی هم نداشته باشه ولی من نوشتم😅
    عجب فایلی بود اخ که عاشق این قوانینم و اگر درک کنی بفهمی تجریش کنی و آگاه باشی که فوق العادس
    دنیامون زیباس اگر ما نخوایم دخالت کنیم اگر رها باشیم و آزاد در بهترین حال باشیم و اون کاری رو که برا خواستمون باید انجام بدیم رو انجام بدیم و بقیش رو بزاریم که طی بشه رشد کنه تا برسیم به اون اتفاق، زمان بدیم به همچی
    صبر و آرامش و رها بودن در کنار هم دوره تکامل رو زیباتر میکنه مهم اینکه از الانتم لذت ببری فقط منتظر نتیجه آخر نباشی که پس کی میشه مثلن من دوره خریدم دارم گوش میدم تمرین میکنم پس چرا نمیشه و این لذت فایل گوش دادن رو هم ازت میگیره پسسسس از هر جا که هستی و هر کاری که میکنی عشق کن تا نتیجه عالی رو هم ببینی
    همه چیز در بهترین زمان یعنی زمان درست اتفاق میفته توسط خالق مهربانی اگر درک کامل دوره تکامل رو بکنیم
    من خودم تجربه دوره تکامل رو داشتم و بهاشو پرداختم هزینشو دادم گذشتم و حال الانم رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم و هنوز اول راهم و سعی میکنم که لذت و شادی و صبر درکنارش تلاش را هر مرحله و دوره ای داشته باشم
    به امید خدا
    خدا رو هزاران بار شاکرم به خاطر اومدن در این مسیر با استاد عزیزی چون شما 🙏❤

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود فراوان خدا قوت به استاد ارجمندم ..برای رسیدن خواسته ها باید عجله نداشت وصبر کرد ولی بعضی موقع ها باید عجله به کار برد مثل تهیه این دوره ها ویا وقتی دل گواهی میده که فلان کار برو چیه فلان شخص زنگ زد نباید به بعد موکول کرد ..به نظرم وهمون طور استاد فرمودین .تا کسی نخاد نباید اصلا براش حرف زد من شخصا برای دختر دایی خودم تعریف کردم وچند نکته رو ولی کلا اشتباهی برداشت کرد اگه هم براش گفتم چون همیشه ناله میکرد وارزوی مرگ با اون همه خوشبختی به نظر من تو زندگیش داره .همسر .وزندگی خوب وفراوانی داشت ولی ایشون کلا آنقدر منفی باف هستند تمام حرف های منو به اشتباه وشاید از قصد برای اقوام تعریف کرده بود چطوری به من زنگ زدند چرا آنقدر مغزت شستشو دادی که کلا عوض شدی وقتی گفتم چی شده برام گفتن مغزم سوت کشید اگه مثل قبل بودم اعتراض وحتی صدای خودم بلند میکردم وحتی زنگ میزدم با دختر دایم دعوا میکردم ولی فقط خندیدم وانقدر خندیدم که طرف پشت تلفن گفت منو مسخره می‌کنی ..ولی وقتی براش حرف زدم ایشون خیلی قشنگ گوش داد وکلاگفت حرف های خیلی با چیزهای که از طرف تو شنیدم فرق داره وکلی علاقه پیدا کرد با قانون واینکه مشتاق شد که لینگ گرفت ودنبال کننده شد ه تو سایت برای فایل های رایگان ..‌ من دیگه از قضیه تصمیم گرفتم هیچ وقت برای کسی که نمیخاد و دوست داره همچنان در مرداب زندگی غرق باشه به زور نخواهم کسی. رو عوض کنم . ..هروقت وقتش باشه خداوند اونا رو هم هدایت می‌کنه ..‌واما در مورد دوره ی تکامل همون طور استاد فرمود باید دوره ب طی بشه تا به تکامل رسید من ده سال پیش اوایل ازدواج با همسرم آرزوی به موتور داشتیم که از خودمون باشه که بتونیم یه دوری با هم بزنیم ..وکسانی موتور داشتن وزن وشوهری دور میزدن من آرزو داشتم ماهم کاش یه موتور هندا داشتیم ولی الان ده سال میگذره هم موتور شو داریم ..هم خونه شو هم ماشین حتی ..ولی اصلا انگار برام اهمیت نداره ولی بحرحال دوره ی گذشت دو سال گذشت موتور خریدیم پنج سال گذشت خونه دار شدیم وحتی ماشین دار ..باز فروختیم واون ماشین باز دن سال گذشته ماشین بالاتر خریدیم . مثلا من برای اینکه ده کیلو وزن مو کنم به در ودیواری خودم زدم انواع دارو های لاغری د
    ولی دیدم فایده نداره پس سال طول کشیده که من وزنم رفته بالا باید همچنان چند مدت بگذره با ورزش ورزیم خوب وزن مو کم کنم وله وزن ایده آل برسم و دیگه حساسیت کنار گذاشتم روی خودم وزنم ورزیم دارم کار میکنم ودارم کم کم به اون هیکلی که خودم دوست دارم میرسم ….من باید برای اینکه آدمی بشم انسانی شایسته باید آنقدر روی خودم کار کنم وقتی ۳۲سال تو خواب غفلت بودم و اینطوری تو ناآگاهی زندگی کردم پس باید حداقل چند سال روی خودم کار کنم تا فکرهای منفی وذهن منفی پاکسازی کنم تا دوره ی تکامل برسم خود واقعی مو بشناسم .من باید قدر تک تک لحظات زندگی خودمو بدونم چون دیگه دیروز برنمی‌گردد وهرروز داره از عمر گران من میگذرد ونباید روزی مثل الان که افسوس میخورم که ای کاش مثل الان اون زمان فکر میکردم تا شاید الان تو بهترین مرحله ب زندگی ام بودم .

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️

    به مدت فاصله ۲۴ساعت دوبار این فایل برای من امد و اون رو گوش دادم .
    به نظرم جواب سوالاتی رو در ذهنم داشتم از این طریق خدا هداستم کرد و گرفتم .
    استاد اولین نکته در مسیر تکامل داشتن صبر و تحمل و نداشتن عجله است .که اگر این نکته اصلی و اساسی رعایت نشود به نوعی از روی نا اگاهی نطفه خواسته و ارزویمان در بدو شکل گیری میسوزانیم و خشکش میکنیم .
    البته تلاش و استمرار در فعالیت در جهت رسیدن به هدف نیز باید همراه این موضوع باشد .
    استاد نکته جالبی که برای من اتفاق افتاد چند وقت قبل یکی از دوستانم بسیار از فایلهای رایگان شما خوشش امده بود به حدی که انها را به دوستانش نیز معرفی کرده بود و مشتاق تهیه دوره های سفارشی بود .و خیلی جالب بود به قول شما هر کسی نمیتواند در دوره های شما شرکت کند مگر انکه اماده و تشنه رسیدن به اگاهی باشد .
    و ایشون یه حرف جالبی به من زد خوب حالا یه ذره از دوره ها رو برام بگو چی میشه مگه ….. من فقط مونده بودم جواب این دوستم رو چی بدم .
    دقیقا انگار ما همش دنبال لقمه حاضر و اماده هستیم و نکته ای که ایام محرم همیشه ذهن من و مشغول میکرد که چرا این صفهای طولانی برای گرفتن غذا بسته میشه و در این صفها چه همه رفتارها و حرفهای زشت هم به هم میزنند برای گرفتن یک غذا .
    دقیقا ما ادمها مشکل از درون خودمان است خودمان دنبال تلاش و هزینه کردن نیستیم و فقط دنبال تیغ زدن و تیز بازی کردن و سواستفاده از همدیگر هستیم . خلاصه به دوستم گفتم این دوره ها نصیب هر کسی نمیشود و اولین تفاوت بین کسانی که شرکت میکنند و کسانی که شرکت نمیکنند در همین اقدام کردن در تهیه انهاست . چه جوری ما میخواهیم تغییر کنیم ولی در همان ابتدای کار حاضر به اقدام کردن و شرکت در دوره هایی که پر از نکته و اگاهی هستند نیستیم .چه جوری میخواهیم به اهدافمون برسیم در حالی که فقط دنبال راههای میانبر و فیک و مجانی و پر زرق و برق هستیم.
    بله این دوره ها و این سایت مانند همان جواهرات نگین نشان هستند که حتی طلافرپش انها را پشت ویترین مغازه نمیگذارد بلکه برای مشتریهای خاص و شناخته شده و خواهان از درون گاو صندوق مغازه بیرون می اورد و نشان میدهد .
    بله همه نکات و کلیپها و جملات اموزشی این راه ارزشمند و قابل احترام هستند و همه طلا هستند ولی تفاوت ان طلایی که پشت ویترین مغازه است با ان طلایی که در گاوصندوق مغازه است زمین تا اسمان متفاوت است و فرق دارد .
    و من به خودم افتخار میکنم که به ان طلاهای داخل گاو صندوق این راه که اول از همه سایت و استاد بزرگواری چون استاد ضیإ و دوره های سفارشی ایشون است .
    و الان به کمک استاد عزیزم به جایی میرسیم که فقط با سکوت کردن و نگاه کردن به انسانهای اطرافم از کنارشان رد میشوم.
    و خوشحالم به کمک استاد عزیزم به این درجه از اگاهی رسیدم که به زور نمیتوانیم دیگران را در این حس عالی و زیبایی که در حال تجربه کردن هستیم شریک کنیم و فقط باید راه و مسیر را نشان داد کسی که تشنه باشد و درونش به ان درجه از تکامل و امادگی رسیده باشد با جون و دل وارد مسیر میشود و انها را تهیه میکند و شاگردی استاد بزرگی چون شما را میکند.
    🌹🌹🌹🌹🌹♥️♥️♥️♥️

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️

    به مدت فاصله ۲۴ساعت دوبار این فایل برای من امد و اون رو گوش دادم .
    به نظرم جواب سوالاتی رو در ذهنم داشتم از این طریق خدا هداستم کرد و گرفتم .
    استاد اولین نکته در مسیر تکامل داشتن صبر و تحمل و نداشتن عجله است .که اگر این نکته اصلی و اساسی رعایت نشود به نوعی از روی نا اگاهی نطفه خواسته و ارزویمان در بدو شکل گیری میسوزانیم و خشکش میکنیم .
    البته تلاش و استمرار در فعالیت در جهت رسیدن به هدف نیز باید همراه این موضوع باشد .
    استاد نکته جالبی که برای من اتفاق افتاد چند وقت قبل یکی از دوستانم بسیار از فایلهای رایگان شما خوشش امده بود به حدی که انها را به دوستانش نیز معرفی کرده بود و مشتاق تهیه دوره های سفارشی بود .و خیلی جالب بود به قول شما هر کسی نمیتواند در دوره های شما شرکت کند مگر انکه اماده و تشنه رسیدن به اگاهی باشد .
    و ایشون یه حرف جالبی به من زد خوب حالا یه ذره از دوره ها رو برام بگو چی میشه مگه ….. من فقط مونده بودم جواب این دوستم رو چی بدم .
    دقیقا انگار ما همش دنبال لقمه حاضر و اماده هستیم و نکته ای که ایام محرم همیشه ذهن من و مشغول میکرد که چرا این صفهای طولانی برای گرفتن غذا بسته میشه و در این صفها چه همه رفتارها و حرفهای زشت هم به هم میزنند برای گرفتن یک غذا .
    دقیقا ما ادمها مشکل از درون خودمان است خودمان دنبال تلاش و هزینه کردن نیستیم و فقط دنبال تیغ زدن و تیز بازی کردن و سواستفاده از همدیگر هستیم . خلاصه به دوستم گفتم این دوره ها نصیب هر کسی نمیشود و اولین تفاوت بین کسانی که شرکت میکنند و کسانی که شرکت نمیکنند در همین اقدام کردن در تهیه انهاست . چه جوری ما میخواهیم تغییر کنیم ولی در همان ابتدای کار حاضر به اقدام کردن و شرکت در دوره هایی که پر از نکته و اگاهی هستند نیستیم .چه جوری میخواهیم به اهدافمون برسیم در حالی که فقط دنبال راههای میانبر و فیک و مجانی و پر زرق و برق هستیم.
    بله این دوره ها و این سایت مانند همان جواهرات نگین نشان هستند که حتی طلافرپش انها را پشت ویترین مغازه نمیگذارد بلکه برای مشتریهای خاص و شناخته شده و خواهان از درون گاو صندوق مغازه بیرون می اورد و نشان میدهد .
    بله همه نکات و کلیپها و جملات اموزشی این راه ارزشمند و قابل احترام هستند و همه طلا هستند ولی تفاوت ان طلایی که پشت ویترین مغازه است با ان طلایی که در گاوصندوق مغازه است زمین تا اسمان متفاوت است و فرق دارد .
    و من به خودم افتخار میکنم که به ان طلاهای داخل گاو صندوق این راه که اول از همه سایت و استاد بزرگواری چون استاد ضیإ و دوره های سفارشی ایشون است .
    و الان به کمک استاد عزیزم به جایی میرسیم که فقط با سکوت کردن و نگاه کردن به انسانهای اطرافم از کنارشان رد میشوم.
    و خوشحالم به کمک استاد عزیزم به این درجه از اگاهی رسیدم که به زور نمیتوانیم دیگران را در این حس عالی و زیبایی که در حال تجربه کردن هستیم شریک کنیم و فقط باید راه و مسیر را نشان داد کسی که تشنه باشد و درونش به ان درجه از تکامل و امادگی رسیده باشد با جون و دل وارد مسیر میشود و انها را تهیه میکند و شاگردی استاد بزرگی چون شما را میکند.

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️

    چه زیباست سیر تکامل ….
    سیر یعنی مسیر و به کفته استاد عزیز از مسیر تکامل لذت بردن هنر است نه رسیدن به هدف .
    رسیدن به هدف دیگه اخر خط است و ما در حین مسیر است که پخته میشویم و تکامل پیدا میکنیم .
    استاد دیدن طبیعت و الهام گرفتن از آن بسیار زیباست .
    حتی حسهای درونی ما حس حسادت . کینه . غیبت . دشمنی . نفرت تمام حسهای سیاه و منفی هستند که برای دیدن و حس کردن حضور خداوند باید انها را از بین ببریم و این حسها زمانی که در عمل بتوانیم ثابت کنیم و در موقعیتی قرار گرفتیم بتوانیم خودمان را ارام کنیم و جلوی ان قاضی درونی را بگیریم.
    و عشق و ارامش را چاشنی دل و حسمان کنیم میتوانیم بگوییم در جهت تکامل گام برداشته ایم .
    و این تکامل هم مانند پیله بستن کرم ابریشم ارام ارام شکل میگیرد.
    (( پذیرش )) نکته بسیار مهمی که در این جریان میتواند به ما کمک کند.
    بالا بردن قدرت پذیرش در شرایط مختلف و نداشتن خلا و جای خالی برای پر کردن حس ارزشمندی و دوست داشته شدن توسط دیگران خیلی مهم است .
    باید انقدر درونمان از حضور خداوند پر باشد که با کوچکترین اتفاقی حسهای منفی به سراغمان نیایند و درونمان را خالی از دادگاهی برای قضاوت و داوری در برابر مسایل و رفتارهای دیگران کنیم .
    من خودم به شخصه در حال خراب کردن ساختمان بزرگی به نام دادگاه وجودی ام هستم که درون ان قاضیهای مختلفی برای حکم صادر کردن برای رفتارهای دیگران در وجودم وجود دارند.
    دادگاه و قاضیهایی که حکمشان فقط در جهت طلاقهای عاطفی که بین سحر بیرونی و درونی من است .
    در صورتی که برای اینکه من بتوانم به ان ارامش درونی برسم باید سحر بیرون و درونم یکی شوند و با عشق و ارامش در کنار هم قرار گیرند .
    پس دادگاههای وجودی من که زاده شخص خود من و به دست من ساخته نشده اند و با سرشت واقعی من هم خونی ندارند و توسط باورها و اموزشهای خانواده و جامعه شکل گرفته اند .پس هیچ کمکی در جهت تکامل من و رسیدن به ارامش من ندارند و با خراب کردن انها میتوانم درونم را ارام کنم .
    در ابتدای کار خیلی سخته مدام هم صحبت با اطرافیان در جهت قضاوت درباره دیگران میشوم .
    و خیلی زمانها خود بیرونی و درونی ام مشغول به قضاوت میشوم ولی با تلاش و تلاش یواش یواش بعد از ان قضاوتها یه حسی به من میگه سحر قضاوت نکن .

    و این تکرارهاست که یواش یواش وارد عمل میشود و اول در مقابل قضاوتها سکوت میکنم و همراهی نکردن را انتخاب میکنم . و کم کم ناخواسته وارد ان جمع و دور همیها نمیشوم ….
    و در زمانهای تنهایی ام هم با تمرکز نکردن و فکر نکردن بر روی ان موضوع و مشغول کردنم به کار دیگری قاضی درونی ام را خاموش و به نوعی (( خفه ))💪 میکنم .و این خفه کردن چه لذت بخش است ☺️☺️☺️
    و بعد از مدتی یک ارامش درونی به سراغم میاید .که قابل توصیف در کلام نیست .
    امیدوارم بتوانم این دادگاه های درونی ام را هر روز با توجه نکردن به انها خراب و خرابتر کنم و روزی برسد که جای انها را در درونم پر کنم از حسهای خوب و عشق و مهربانی و زیبایی ….
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سپاس برای این لحظه واین سایت واستاد عزیزتر از جانم ..دقیقا فرمودین وسایل الان تو زندگی ام دارم روزی آرزوی من بود .که داشته باشم ..میگفتم اگه داشته باشم دیگه چیزی نمیخام ولی الان میبینم اینا خوشحالم نمیکنه باید پرواز کنم به آسمون وجهان کشف کنم ولی زمان می‌بره تا دور ه ی تکامل من طی بشه مثل همون کرم که تبدیل به پروانه میشه وچقدر سختی کشید وگام به گام تبدیل به پروانه زیبا وجذاب شد ..مثل همون جنین که تو شکم مادر باید نه ماه تو شکم مادر دوره اش رو بگذرونه تا شکل بگیره وتبدیل به نوزاد شه ویادمن الان .باید زمان صرف کنم وحتی بارها فایل ها رو گوش کنم وبفهمم ونکته ها رو پیدا کنم وشروع کنم به اصلاح کردن رفتار های که قبلاً اشتباه بوده ودرست ها رو جایگزین کنم.ودر زندگی ام به کار ببرم .وبعد بتونم به دوره ی تکامل برسم وبتونم مثل شما استاد به دیگران آموزش بدم ..

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود فرشتگان برشما استاد عزیز.دقیقا حق با شماست الان به اشیا ولوازم خونه ام نگاه میکنم میبینم اینا همونای هستن که چند سال پیش آرزوی داشتنشون داشتم …والان سجده شکر به جا میارم ..در مورد دوره ی تکامل. درسته باید زمانش بگذره دوره اش طی بشه .وزمان صرف بشه تا به تکامل وهدف نهایی برسیم ….مثلا آنقدر فایل ها رو تکرار کنیم وبه تک تک آنها عمل کنیم به قول خودتون پوست بندازیم ومورد ارزش یابی قرار بگیریم زمان وانرژی بذاریم تا موفق شویم .چون من که ۳۲سالمه آنقدر تو چند سال عمرم افکار منفی باور های غلط تو ذهنم انباشته شده .که سنگ شده باید کم کم با فعالیت تو سایت وپاک کردن اون باور های غلط تو ذهنم زمان ویبره ومن قبول کردم واضافه وزن که الان دارم بلاخره به مرور زمان چاق شدم باید تمرین کنم رژیم بگیریم ورزش کنم تا کم‌کم وزنمو کم کنم ..استاد با شنیدن این فایل باور عجول بودن میخام کم‌کم از ذهنم پاک کنم ..باید دوره تکامل را طی کنم که موفقیت حتمی باشه .

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام بزرگوار .فایل هفت بسیار نکات آموزنده زیادی داره .این افکار منفی الان به وجود نیومده سال ها طول کشیده که تبدیل صخره شده تو مغز ما ومابایذ همون طور کم‌کم با تغییر ذهن خودمون کم‌کم اون باور های غلط پاک کنیم وباورهای مثبت جایگزین کنیم ..ومثل اضافه وزن سال بوده که وزن مون زیاد شده وتپل شدیم باید کم‌کم با رژیم درست و صحیح وباور درست وزن مون رو کم کنیم ..برای اینکه باور غلط مون پاک شه ودرست بشه باید با تکرار فایل وباور های مثبت باید زمان صرف کنیم وقت مون بگذریم تلاش کنیم تا به مرحله ی موفقیت برسیم .استاد من خودم شخصا خیلی تو زندگی عجول بودم و هستم البته دارم رو خودم کار میکنم دوست دارم زود به هرچی میخام برسم .ولی الان متوجه شدم عجول بودن من بیشتر منو از هدفم عقب میندازه …باید ابتدا قوانین یاد بگیرم و آنقدر بهش فکر کنم رویاهام شکل بدهم ومطمعن باشم میرسم بهش ولی تامل وصبر .دقیقا استاد مثل همون کشاورز که مثال زدین که کشاورز بذر میکاره ..ولی مطمعن اون بذر که میخاد درخت .بشه باید سال ها طول بکشه وبهش برسه .ولی ایمان داره که بلاخره میشه …که نهالی که کاشته تو سال اینده میوه خب وپربار میده ..این فایل با آنکه بار اول گوش میدم ..فهمیدم ..باید اول از همه باورمو تقویت کنم که بهش میرسم ولی با صبروتامل واینکه. تلاش کنم و اهمیت بدم به هدف که میخام بهش برسم ..پس باید من الان وقت زیادی بزارم فایل ها رو تکرار تکرار کنم وله ایمان قوی برسم که من حتما میرسم به خواسته های که طلب کردم‌..

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    باسلام به استاد گرامی.این فایل بسیار پر از نکات مختلف بود .درمورد دوره تکامل واینکه برای رسیدن ودستابی به هر خواسته ای که داریم ابتدا باید مسیر عبور ورسیدن به خواسته رو طی کرد مثل اینکه ما برای دیدن آبشار باید طول رودخانه رو بریم واز سنگها وصخره ها وجاهای مختلف عبور کنیم تا به آبشار برسیم .برای دیدن آبشار سعی کنیم از محیط پیرامون لذت ببریم ودیدنی های لازم روببینیم تا پذیرش دیدن آبشار رو داشته باشیم.نکات بسیار ازرشمندی رو گفتیدکه برای رسیدن به خواسته ها اول طرز فکر رو باید عوض کنیم دیدرو عوض کنیم وباورهامون رو نسبت به گذشته تغییر بدیم ودر این راه باید صبور باشیم.چون ما در این راه انتهای رسیدن به خواستمون رو نمیبینیم باعث میشه که عجله داشته باشیم واین عجله باعث ایجاد حس منفی میشه .درحالیکه اگر واقعا طالب خواسته ای هستیم صبر باعث انرژی مثبت میشه
    ومشکلی که در این راه مطدح کردید که اکثرا ماگرفتارش هستیم😁😁😁خواسته های ماعالی هستند اما متاسفانه تلاش ها وتمرینات ما ناکافی هست🤔🤔🤔
    پس برای رسیدن به هرخواسته باید ابتدا
    ۱.آگاهی درمورد خواسته خودمون داشته باشیم
    ۲.ظرفیت پذیرش
    ۳.دوره تکامل رسیدن به خواسته را طی کنیم
    ۴.فکر ونگاه رو عوض کنیم تا درسهای مسیر رو یاد بگیریم
    که موارد رو همه عمل بشه به همون آگاهی میرسیم
    🌻🌻🌻🌻
    مورددیگر که اشاره کردید این بود که متاسفانه افراد بیشتر به مرحله احساس خطر میرسند وبعد سعی درتغییر خود میکنند که در اکثر افراد دیده میشود
    پس برای رسیدن به خواسته ها باید مثل عقاب بود ووارد خطر شد ومثل پروانه دوره های پوست اندازی راطی کرد

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • فخری بیگی

    سلام‌ خدمت استاد بزرگوار
    این فایل رو برای چندمین بار گوش کردم و هر بار که گوش کردم برام تازگی داشت استاد عزیز خیلی زیبا و ساده دوره تکامل رو توضیح دادین واقعا خیلی قابل تامل بود
    من خودم خیلی ادم عجول و کم صبری هستم نمی دونم این همه عجله و شتاب مال چیه و به کجا میخوام برسم و هیچ وقت از لحظه ای که در اون هستم لذت نبردم وقتی این فایل رو گوش کردم یه لحظه استوپ کردم‌که به چی میخواهی برسی و هدفت چیه؟ واقعا این عجله خیلی وقتها کار دستم داده ولی بازم متوجه اشتباهم نشدم اما با شنیدن و دیدن این فایل به فکر فرو رفتم و خیلی افسوس خوردم‌بابت اون لحظاتی رو که ار دست دادم ولی به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست گفتم اگه راست میگی از این به بعد رو اونجوری که استاد فرمودن زندگی کن و بقیه عمر رو دریاب .
    در یه قسمت از فایل فرمودین هر بذری ویا هر خواسته ای دوره شکل گیری ش فرق می کنه وبرای اینکه اون آدمی که آرزوت هست بشی باید پوست بندازی و درسهات رو یاد بگیری اینکه فقط گوش کنیم به این فایل ها کافی نیست واقعا باید با تمام وجود درکشون کنیم و بهشون عمل کنیم و همون طوری که توی اون کلیپ زیبا دیدیم برای پروانه شدن زمان، انرژی و طی کردن اون دوره تکامل نیاز هست .
    در قسمتی از فایل داستان عقاب خیلی جالب بود واقعا اگه اگاهانه به زندگی حیوانات و گیاهان نگاه کنیم بهترین معلم ها توی زندگیمون می توانند باشند و ما قانون زندگی و حیات رو می توانیم ازشون یاد بگیریم اما افسوس که ما دقیقا برعکس هستیم و همش در حال دست و پا زدن و عجله هستیم و نمی دونیم اگه قوانین رو یاد بگیریم و سپردن بخدا و توکل رو با تمام وجود باد بگیریم خیلی زندگی مون عوض میشه و یه اشتباه دیگه ای که ما داریم اینه که فکر می کنیم ما تا ابد قراره زندگی کنیم و مرگ مال بقیه ست و باز فکر می کنیم هنوز وقت هست و بعدا جبران می کنیم در صورتی که اون زمانی که گذشت دیگه گذشته و بر نمی گرده در انتها خیلی سپاسگزارم از شما استاد عزیز بابت آموزشهای بی نظیر تون و خدا قوت استاد🙏🏼🙏🏼🙏🏼☘️☘️☘️

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام ودرود خدمت استاد
    ازدیدن این فایل لذت بردم پرازنکات عالی
    اینکه موجودات هم مثل انسان ها نیاز به رشد وتکامل دارند ولی واقعا درمرحله رشدشون صبورهستند مثال پروانه بسیارزیبا بود اینکه چقدرتلاش کردتا کم کم تبدیل به یک پروانه عالی
    من خودم همیشه دوست داشتم تغییرات رو سریع ببینم وزود نتیجه بگیرم ولی الان متوجه شدم تغییرات سربع اتفاق نمی افتد باید برای رسیدن به مراحل عالی تلاش کرد پیله اطراف پروانه یعنی همون مرحله رشد تا تکامل که باید یک دوره طولانی رو صبوری کنه بعدازاین دوره ست که تکامل پیدامی کند وبه درجات عالی می رسد
    نتیجه ای که درطول این یکسال برای خودم افتاده که درلحظه متوجه اون نبودم ولی الان کاملا مشهوده
    واین رو مدیون استاد میدونم

    ۱۴۰۰-۰۳-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان

    نکته بسیار جالبی که در زندگی ام رخ داده است و خواستم به نوعی برای خودم ثبت شود و ان را با بقیه دوستان این راه به اشتراک بگذارم رقم خوردن چند عدد بعد از دیدن این فایل بسیار زیبای تکامل بود .
    ۱_🌹 روز تولد خودم ۷ اردیبهشت است که بسیار به عدد ۷ در زندگی ام اعتقاد دارم البته این یک حس درونیه برای خودم🌹 .
    ۲_🌹 دیشب که این فایل عالی را دانلود کردم تاریخش ۲۷ خرداد بود.🌹
    ۳_ 🌹 ۱۷ روز از اشنایی ام با این سایت میگذرد .🌹
    ۴_ 🌹این فایل فایل هفتم دوره راز قانون زندگی بود که من با توجه به حس درونیم ام ان را گوش دادم بدون انکه فایلهای قبلی را گوش کرده باشم .🌹
    ۵_ 🌹 چیزی که باعث شد این کامنت را بگذارم دیدن امتیازم در سایت بود که ۷۰۰ شده بود 🌹
    ۶ _🌹 در ضمن امروز دیدم ۷ بار این فایل را دانلود کردم به دلیل پر بودن گوشی ام سیو نمی شد .🌹
    ۷-🌹 امروز هم هفتمین روز از هفته جاری ست 🌹

    وای الان که نگاه میکنم ۷ تا نکته رو برای کامنتم نوشتم .

    🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹

    امروز صد درصد روز تکامل من رقم خورده است خدایا سپاسگزارم 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️ 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️ 🙇‍♀️

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان
    عالی بود🌹
    عالی بود 🌹
    عالی بود🌹
    عالی بود 🌹
    دیشب ۲۷ خرداد خیلی ذهنم به هم ریخته بود و بی هدف دنبال یه راهی بودم که به ارامش من را برساند .
    دیروز ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ین دوره را بعد از دوره رویاها موفق شدم تهیه کنم در ناباوری بسیار زیادی چون دوره رویاها داشت به پایان میرسید و خیلی مشتاق بودم این دوره را تهیه کنم .

    بعد از تهیه ان شروع به دانلود کردن فایل شماره ۱ کردم مرتب پیغام خطا میداد دیشب تا پاسی از شب دنبال کردم بتوانم دانلود کنم و مشتاق شندیدن صحبتهای استاد بودم .
    بسته اینترنتم تمام شد و بعد از خریداری ان دوباره دانلود کردم ولی پیغام میداد که ناموفق است دست برنداشتم و کار اساسی که انجام دادم و به نظرم کار بزرگی بود در زمینه زندگی شخصی ام
    تمام فایلهای قبلی ام. وذخیره شده در گوشی ام را پاک کردم همه چی را حذف کردم فقط و فقط برای شنیدن فایلهای این دوره چون میدانستم قراره دوباره یه اتفاق جدید بیافته در زندگی ام .
    ایمان داشتم به هدفم
    فایلهای قبلی گوشی ام برای من دیگر هیچ ارزشی نداشتن چون قرار است به یک اگاهی بزرگ دست یابم . .
    و این مصمم بودن من برای رسیدن به هدفم و دنبال کردن فایلهای استاد دلیلش به خاطر سایت ارزشمند استاد است چون هر روز با هر فایل و صحبت استاد بزرگوار بینشم و اگاهی هایم بیشتر و بیشتر میشود در واقع با اطمینان کامل بعد از گذراندن پله های اولیه به این راه روشنایی در کنار اموزشهای ارزنده استاد ایمان پیدا کرده ام .
    و همین دلیل مصمم بودن من برای رسیدن به این دوره بود .
    نکته جالبی که برای خودم اتفاق افتاد یک حسی به من گفت از اول شروع به گوش کردن فایلهای این دوره نکن و اخرین فایل رو هفتمین فایل بود را گوش کنم .
    حالا جالبه من عدد ۷ رو خیلی دوست دارم و برام حس خوب و عجیبی رو تداعی میکنه تاریخ تولدم . تاریخ دیشب ۲۷ خرداد و فایل اخر این دوره روی سایت فایل ۷ بود .
    حسم و قلبم درست میگفت این فایل عالی بود عالی چون تمام ذهن ناارام من را ارام کرد و ان همه تشویش و نگرانی و استرس و دوراهی را از بین برد و ان چیزی نبود جز مضمون این فایل
    🌹 (((((( تکامل ))))))🌹
    استاد عزیز بسیار راحت با مثالهای بسیار زیبا و قابل فهم و مشهودی که درون طبیعت است در اطراف ما در این فایل صحبت کردن که قشنگ بر دل و جان انسان نقش میبندد .
    بله یک مثال دیگه که من میتوانم به مثالهای استاد عزیز با اجازشون اضافه کنم سیر تکامل خود من است .
    من کسی بودم که مثل مرغ سرکنده مرتب در اخبار و اینستاگرام و کانالها میچرخیدم بدون هدف و اگاهی و الان به جایگاهی رسیدم بعد از ۱۷ روز (باز هم عدد ۷ 😊😉❤🌹) دیگر دنبال کننده هیچی نیستم جز قرنطینه ذهنی و فکری و حسی و جنسی و عقلی و اجتماعی و حتی زندگی شخصی ام .
    چون به هدفم و خواسته ام ایمان دارم و انقدر برایم بزرگ و لذت بخش و عمیق و دلپذیر است که دور تمام تعلقات و چیزهای که وابسته کننده ام بود خط کشیدم .
    چون خواهان این هستم که ان نطفه زیبایی که در اعماق وجودی ام با نیروی عشق الهی کاشته ام به نوزادی زیبا رو و زیبا سرشت تبدیل شود .
    و ان نطفه نیازمند دارا بودن سلامتی جسمی من و روحی من است که از طریق قرنطینه کردن خودم به صورت فیزیکی با محیط اطرافم انجام داده ام .
    تمام کسانی که در این سایت دور هم جمع هستیم و به دوره قوانین زندگی رسیده ایم همه بدون داد و فریاد و جیغ و فریاد زدن به نوعی خود را درون قرنطینه قرار داده ایم و به دور خود یک پیله ابریشم زیبا با فایلها و حرفهای استاد تنیده ایم که این خود باعث تمایز ما از بقیه که گذرا وارد سایت میشوند و یا فقط فایلهای رایگان را درکنار فایلها و کتابهای دیگر گوش میدهند .

    نکته جااب این است که دوره تکامل هر کسی با نفر دیگر هم فرق دارد مانند طبیعت که ما نمیتوانیم هیچ درختی را مثل درخت دیگری پیدا کنیم حتی اگر بذر و شرایط نگهداری انها یکسان باشد چون درون هر کدام از انها نیروی تکاملی قرار دارد در وقع درون تک تک ما انسانها و موجودات زنده از گیاهان و حیوانات گرفته تا خود انسان نیرو و نطفه تکامل توسط خداوند قرار داده شده است و هر کدام از ما بنا به خواسته و ایمان و هرفمان این بذر و نطفه را رشد میدهیم و تکامل میدهیم .
    درست مانند صورت تک تک ما انسانها که هیچ کدام شبیه دیگری نیست صیرت هر انسانی هم با انسانهای دیگر فرق دارد.
    با توجه به هدف و مقصدی که هر کدام از ما دنبال میکنیم وسایل و ابزار و شرایط مان هم متفاوت است .
    ولی زمانی که ما تشخیص میدهیم که کرم هستیم با درک اینکه ان شرایطی که درون ان هستیم چیزی از ما نساخته جز یک کرم و با دنبال کردن اگاهیهایمان که در این سایت بسیار راحت در اختیارمان گذاشته اند شروع به تنیدن پیله ابریشم به دور خود میکنیم که درون ان پیله خود را قرنطینه میکنیم و پوست اندازی میکنیم و در نهایت هر کدام از ما تبدیل به پروانه ای زیبا با رنگها و زیباییهای متفاوت و منحصر به فرد خود .
    به نظر من هر کسی به ان درجه از اگاهی برسد که خود را کرم زمان و دوران خود ببیندد یعنی رسیدن به آغاز دوران تکامل وجودی خود است و باور کند که کرم افکار و زندگی اش بوده است رسیدن به این درجه از اگاهی و بینش خودش قابل ستایش است چون دقیقا استارت خورده شدن هدف پروانه شدن و زیبا شدن در ذهنمان زده میشود و شروع به تنیدن پیله میکنیم و خود را در قرنطینه جسمی و ذهنی که این دوره تکامل وجودی هر کدام از ماست قرار میدهیم و نهایت پروانه شدن و رهایی و ازادی و زیبایی و پرواز است که هیچ کدام از انها را در زمان کرم بودن خودمان تجربه نکرده بودیم و تصور هم نمیکردیم که روزی این کرم خزان و زشت میتواند تبدیل به پروانه لطیف و زیبا و رنگارنگ شود و از همه مهم تر تجربه پرواز را کند پروازی که به راحتی از این گل به ان گل میتواند پرواز کند بدون هیچ قید و بندی و در کمترین زمان ممکن از لذتهای و زیبایی ها و طعم های گلهای اطراف و باغ گل دنیا و زندگی لذت ببرد .
    در صورتی که زمانی که کرم بود ماهها و سالها طول میکشید تا فقط به یک گل برسد نه چندین گل در زمان کوتاه .
    به تمام کسانی که به این دوره وجودی خود رسیده اند و قصد تبدیل کردن کرم وجودیشان را به پروانه زیبا دارند از صمیم قلب تبریک میگویم 🤗🤗🤗🤗❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود دوباره و تشکر فراوان بابت کلیپ زیبایی که در انتهای فایل هفتم دوره راز قوانین زندگی، قرار دادید.
    من چون فایل رو در ابتدا به صورت صوتی گوش کرده بودم، کلیپ رو ندیده بودم و بنابراین در دیدگاه قبلی ام صحبتی از آن نکردم و بعد از دیدن این کلیپ زیبا و تاثیر گذار به آگاهی های زیادی دست پیدا کردم.
    اولا که من در این کلیپ به قدرت مطلق یگانه خالق یکتا پی بردم که چقدر زیبا و حکیمانه می آفریند. و ما هم که خالق زندگی خود هستیم باید سعی کنیم همین طور زیبا، لحظه های خود را بیافرینیم.
    دوم اینکه به نظم و هماهنگی بی نقص الهی پی بردم که چطور دقیق و بی نقص همه چیز را نظم داده و مدیریت می کند و همه چیز دقیقا در وقت خود اتفاق می افتد ولی ما به جای سپردن خود به این نظم بی نقص، با استفاده از عقل خود، آنچنان برنامه های پیچیده زمان بندی تدارک می بینیم و با آنچنان فشار و سرسختی مضاعف آنها را پی گیری می کنیم که مبادا اتفاقی خارج از برنامه ما بیفتد و نظم را بر هم بزند و ما را آشفته کند و جالب اینجاست که همیشه هم آشفته ایم و دل نگران!
    و مورد سوم همان طی شدن دوره تکامل است که استاد بزرگوار بسیار ساده و شیوا در این فایل بیان کرده و موارد را توضیح دادند که واقعا جای تفکر دارد که چگونه همه جانداران به آرامی و آهستگی زندگی می کنند و اجازه می دهند که جریان زندگی آنها را با خود ببرد و این همان رهایی ست و تسلیم و ما که اشرف مخلوقات خداوند هستیم ، آنچنان برای زندگی کردن دست و پا می زنیم که گاهی حتی ناآگاهانه برخلاف جریان طبیعی زندگی پیش می رویم و نه تنها دستیابی به هدف را برای خود سخت تر می کنیم بلکه آرامش را هم از خود سلب می کنیم.
    به امید اینکه با لطف خداوند و راهنمایی های ارزشمند استاد عزیز از قوانین زندگی آگاه شده و با پیاده کردن آنها در زندگی مان، بهتر ، راحت تر و زیباتر زندگی کنیم.

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    سلام خدمت استاد بزرگوار و تشکر بابت این فایل زیبا و آموزنده🌺

    مطالبی که درباره “دوره تکامل” فرمودید بسیار مفید و آگاهی دهنده بود.
    گرچه در نگاه اول، مبحث دوره تکامل خیلی بدیهی و ساده به نظر می رسد ولی متاسفانه بسیاری از ما، گاهی همین مساله ساده را فراموش می کنیم و با فراموش کردن آن، آرامش را از خود و خانواده خود سلب می کنیم.
    مثالهای ساده و قابل لمسی که شما از طبیعت آوردید، گویای این مساله است که ما انسانها گاهی به بهانه پیشرفت سریع، جریان طبیعی رشد خود را دچار اختلال می کنیم. یعنی با توهم اینکه اگر فلان کار را بکنم، اگر از این مسیر بروم، اگر فایل های فلان استاد را هم در کنار این استاد گوش کنم و اگر … زودتر مراحل رشدم را طی می کنم و سریع تر به آنچه که می خواهم، می رسم، درواقع بیشتر در مسیر پیشرفت خود اختلال ایجاد می کنیم و دلیل آن هم اینست که با عجله کردن، آرامش و تمرکز را از خود گرفته و با از این شاخه به آن شاخه پریدن، درواقع مسیر خود را طولانی تر می کنیم.
    بنابراین خیلی مهم است که بر روی هدف خود توجه و تمرکز داشته باشیم و اجازه دهیم که مسیر رسیدن به هدف، به صورت طبیعی پیش رود و به قول فرمایش زیبای شما، در جریان زندگی قرار بگیریم و اجازه دهیم که این جریان، ما را با خود ببرد و این همان رهایی ست و تسلیم شدن.
    و در واقع همان چیزی است که امروزه خیلی ها از آن صحبت می کنند ولی فقط صحبت می کنند و نه عمل.
    به امید اینکه همه ما که اینجا برای کسب آگاهی جمع شده ایم، بتوانیم آگاهی هایمان را عمل کنیم و نه فقط حرف بزنیم و در مسیر رسیدن به هدف خود، قانون مهم دوره تکامل را به یاد داشته باشیم 🙏🌺

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری