سبد خرید

راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۱

امتیازدهی 5.00 از 5 در 23 امتیازدهی مشتری
(23 بازخورد مشتری)

23 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۱

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

10 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    نتایجت چه جوریه ؟ اگه هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتی و همچنان ادعای این رو داری که باورهات عوض شده – در خواب و خیال به سر می‌بری.
    اگر روی باورهایمان کار کرده ایم و نتایجی را به دست آوردیم پس راه رو درست رفتیم .
    باورهای ما اگه تبدیل به عمل بشه یعنی باورهای ما عوض شدن .
    یه آگاهی که ابن چند رو به دست آوردم، چه قدر زمانم الان آزاد تر شده – درست مثل زمانی که اون ویروس اومد و باعث تغییر دادن خیلی از اتفاقات و مهمانی‌های دست و پا گیر شد .
    الان هم به واسطه ی قطع شدن کانالهای ارتباطی ؛ گوشی همراه من فقط سایت رو بالا میاره 🥰🥰🥰
    و از کانال‌های وقت گیر اینستاگرم دور شدم .
    و چون باور داشتم که این ایمان من هست به مسیرم و آموزش‌های استادم پس اگه هر کانال ارتباطی قطع بشه مهم نیست .

    ۱۴۰۱-۰۷-۰۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام و درود به دوستان اگاه و استاد گرامی .
    باورها نتیجه زندگی مان را میسازند ،و تاثیر فوق العاده ای بر اینده مان دارند .باورهایی که از کودکی و طی چندین سال ،در ذهن ما رسوب بسته اند ،با ورود باورهای درست از بین میروند .
    پس باید ورودیهای خوب داشته باشیم تا ذهن ماشستشو شود.
    ما وقتی پای صحبت کسی مینشینیم ،و در گفته هایش غرق میشویم داریم فردایمان را رقم میزنیم و شبیه همان اتفاقات برایمان رخ میدهد ،پس باید مواظب ورودیهای ذهنمان باشیم و پای صحبت انسانهای مثبت اندیش، و موفق بنشینیم ،و از درد ودل کردن،و ناله دیگران دوری کنیم .و بعد از دریافت باورهای درست ،نوبت عمل کردن است، و از الگوهای ذهنی پیروی کنیم تا به مقصد برسیم
    گاهی اوقات ما فکر میکنیم ،که دیگر اگاه شدیم، و خطایی نداریم،ولی اگر روی خودمان دقت کنیم میبینیم که هنوز باورهای غلط خودشان را نشان میدهند .
    مثلا:من چند روز پیش که ارزوهایم را مینوشتم ،متوجه شدم ،ناخوداگاه اشکم سرازیر شد فوری خودم رو جمع کردم ،که داری چکار میکنی مگه با گریه و زاری ارزو مینویسن .فهمیدم که همین جا گیر دارم مثل کشتی که لنگرش را انداخته ومیخواهد با تمام سرعت حرکت کند ولی در جا میزند و حرکتی در کار نیست.
    زمانی که تغییری در زندگیمان میبینیم،باید بفهمیم که توانسته ایم باوری را تغییر دهیم .
    ممنون استاد از فایل پر از اگاهیتون 💫🌷 .

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خدا
    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    درمورد باورها صحبت شد ، چیزهایی که تا به امروز از دیگران یاد گرفتیم و در هر نقطه ی از ذهنمان از آن استفاده کرده و تاثیرش شده زندگی کنونی ما
    کلی پرونده درمغزمان داریم که با نمایان شدن خاطرات قبل و تکرار دوباره آن به پرونده های قبلی رجوع کرده وهمان اشتباهات را انجام می دهیم ولی حال تصمنیم می گیرم که دور بریزم این پرونده های خراب که تا به الان م را آشفته کرده و جایگزین می کنم از پرونده های جدید عالی دیگری .
    پارسال که این فایل رو گوش کردم چنین درکی نداشتم ، باورهایی که ما رو محدودکرده بود ولی این روزها حال وهوای عجیبی دارم برای هرلحظه زندگی ام شکر گزاری می کنم .
    طوری نگاه و باورهایم تغییرکرده که هرکاری برایم ممکن شده و می توانم به جرات بگویم هر خواسته ای داشته باشم و تلاش کنم حتما به آن می رسم دیگر از نامیدی وحسرت های گذشته خبری نیست. زیرا شکستم هر آنچه که من را محدودکرده بود و باور کردم پرونده های جدید ذهنی که استادم در دل ومغزم گنجانده است .
    و به قول “دوست عزیز سحر جانم ،مایک خانواده هستیم درکنار هم و لذت می بریم ازکنارهم بودن ، زیراهمه هم فکر هم فرکانس وهمدل شدیم ”
    من الان درجمعی هستم که مهمانم ، منی که آرزوی شرکت درهمه ی مهمانی ها رو داشتم ولی الان فقط بدنبال این هستم که روی خودم کار کنم و به همه ی هدف هایم برسم وفاصله بگیرم از آدم های سمی و منفی .
    یک خاطره یادم هست از چندسال قبل ، مادرم برای تزریق یک آمپول پیش تزریقات رفته بودند و آنجا خانم پرستار مشغول شستشوی گوش یک بیمار دیگر بودند ومادرم ازاین صحنه خیلی اذیت شده بود ومدام با خود تکرار کرده ،که من حتما ازدست این خانم عفونت می گیرم و این خیلی جالب بود دقیقا بعد از چند روز محل امپول عفونت کرد وکار به عمل کشید می خواهم از باوری صحبت کنم که بین خیلی از ما ها وجودداشت ، قبل از این تزریق یک نفر از اعضای فامیل به خانه ی ما آمده بود ومادرم می گفت از این شخص احساس سنگینی دریافت می کنم وبعد این عفونت را ربط داد به این خانم وگفت من را چشم کرده و به من گفت بروخانه ی آنها وبرایم یک تکه نخ از لباس ایشان بیاور تا من آن را دودکنم ،ومطمِِین بودند که خوب می شوند ومن خیلی با خودم فکر کردم ،البته آن موقع قانون رو نمی دانستم ولی بازهم احساسم می گفت که این کار غلط است من ازخانه بیرون رفته وبعدامدتی بازگشتم درراه یک تکه از نخ لباس خودم را کندم وبه مادرم دادم ، اواین نخ را دودکرد وبعداحساس سبکی بهش دست داد. این یک باورغلط چشم خوردن بود که اکثر ما شاید ان را تجربه کردیم وچقدر از زندگی خود بابت این موضوع عقب افتادیم .
    البته خدا رو شکر الان این باورها دیگر در بین خانواده ام نیست زیرا مادرم هم مشتاق یادگیری و کلی نتیجه های خوب درزندگی شان داشتند با کنار گذاتشن همین باورهای مخرب
    سپاس بابت همه ی فایل های عالی تون استاد

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    پرونده های ذهنی ما همان باورهای ما هستند . درست مثل سفر استاد و اتفاقات استاد در دوره ی راه رسیدن به رویاها که تبدیل به باورهای مریم ایرانمنش عزیز شد و درونش را متحول کرد و در نتیجه شروع به اقدام و عمل کرد و در زمان عمل کردن‌هایش هر جا می‌ترسید و ترمز های زندگی اش جلوی حرکتش را می‌گرفت ، سریع باور آن لنگر و ترمز را شناسایی می‌کرد و شروع به پاک کردن آن باور مخرب می‌نمود و باورهای جدیدی را که از طریق آموزش‌های استاد می آموخت را در درون خودش تبدیل به باور جدید میکرد و شروع به اقدام و عمل نمود .
    و در زمان عمل کردنش پرونده هایی که از اقدامات و عملکردهای استاد در بایگانی ذهنش ذخیره شده بود سریع به او راه درست و نزدیک را نشان می‌داد.
    تمام بایدها و نبایدهای زندگی ما ،همان ترمزهای ذهنی ما هستند که در جهت آزادی و رهایی جلوی حرکت ما را می‌گیرند.
    و اقدامات و عملکردهای من نشانی بر عوض شدن باورهای ما دارد .

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خالق عشق و آگاهی
    سلام
    تا خود را نشناسیم خدا را نمیتوانیم بشناسیم.
    چه زیبا گفتید باور های محدود کننده میتواند ترمز ما را بکشد.
    گاهی به این فکر میکردم چرا هنوز هم در بعضی موارد همان نتیجه های قبل می آید،امروز متوجه شدم چون در پس ذهن من هنوز هم باور هایی وجود دارد که رها نشده اند.
    باید در خود فرو روم همه اتفاقات و باورها را زیر و رو کنم تا بتوانم ترمز را بیابم و آنرا رها کنم.
    زمانی من میتوانم نتیجه ای جدید خلق کنم که در راستای باور های جدیدم عمل کنم و اقدام کنم.خواسته های ما مانند بذری هستند که کاشته میشوند اما باید مراقبت کنیم تا بزرگ شوند وثمر دهند،باور های مخرب مانند علف های هرز هستند که مانع رشد میشوند و انرژی آن بذر را میگیرند در این راه آنقدر باید آگاه باشیم که خدای نکرده اجازه رشد حتی یک علف هرز و یک باور اشتباه را ندهیم قطعا آن زمان هست که نتیجه ها معجزه وار می آیند.
    و قدرت باور قطعا هر ناممکنی را ممکن میسازد،و به همان اندازه که باور را تغییر میدهیم و عمل میکنیم نتیجه میبینیم.
    خیلی جالب هست پرونده هایی از قبل وجود دارند که ذهن ما رو تشکیل دادند و ما فکر میکنیم‌همه آنها درست هستند در صورتی که با شکستن اون باور ها ما میتونیم اتفاقات شگفت انگیزی را رقم بزنیم.
    حتی درمان یک بیماری لاعلاج.
    عالی هست موضوع باور ها سپاس سپاس سپاس

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درودها بر استاد بزرگوار و یکایک دوستان خوبم
    اولین فایل از دوره راز قوانین زندگی درباره موضوع بسسسیار مهم باورها صحبت شد. این قدر این موضوع اهمیت دارد که استاد آن را به عنوان فایل اول انتخاب کرده اند. یعنی اگر ما می خواهیم قوانین موجود در جهان و نحوه کارکرد آنها را درک کنیم، اول باید به خود ، به ذهن خود، به افکار خود و به باورهای خود رجوع کنیم.
    و از خود بپرسیم باور من چگونه است؟! من درباره موضوعات مختلف چگونه می اندیشم! چگونه رفتار می کنم!
    و نکته دیگری که من متوجه شدم اینکه وقتی ما باورهای اشتباه خود را پیدا کردیم، باید در صدد رفع آنها بر آییم و آرام آرام، به صورت پیوسته بر روی خود کار کنیم تا بتوانیم آنها را تغییر دهیم. مسلما تغییر باورها، یک شبه انجام نمی شود بلکه همان طور که این باورها در طول زمان ایجاد شده اند، برای تغییرشان، نیازمند گذشت زمان می باشند . بنابراین بسیار مهم است که صبور باشیم و هدفمند بر روی خود کار کنیم 🌷

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    به نام خدای خوب و مهربان
    درود برای استاد بزرگوار
    در این فایل در مورد باورها صحبت شده است باور هایی که میتوانند خواسته ها را تحت تاثیر خود قرار دهند و باورهای نادرست باعث عملی نشدن خواسته ها می گردند
    طبق گفته های استاد کسانی که به فالگیر مراجعه می کنند هرچند که بگویند اعتقادی ندارند ولی رفتنشان پیش فالگیر دلیل بر باور آنها هست و خود من زمانی مراجعه می‌کردم به یک فال قهوه گیر در شهرمون که با نگاه کردن به فنجان قهوه وضعیت موجود را شرح می‌داد و از آینده نیز می‌گفت و انصافا ۶۰ ۷۰ درصد گفته های او مطابق با واقعیت بود و من باور داشتم که یک سری آگاهی‌ها دارد👍
    حتی قدیم که شناخت و آگاهی در مورد خداوند را نداشتیم برای برآورده شدن حاجاتمان به زیارتگاه ها می رفتیم آنها را واسطه میکردیم پیش خداوند که حاجتمان را بگیریم ولی اکنون با آموزش های استاد یاد گرفته ایم و باور داریم که مستقیم و بدون واسطه با خداوند در هر جا و هرلحظه صحبت کنیم و خواسته هامون رو دریافت کنیم خدایا شکرت بابت این همه آگاهی بابت این آموزش های ارزشمند🙏🙏🙏

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    فایلها و دوره ها بینظیرند.سپاس
    این فایل راجع به باورها و چگونگی شکل گیری بارهاست اینکه همه چیز از باور ماست،وقتی ورودیهای ذهن و گوش و چشممون را آگاهانه کنترل کنیم….همه چیز خودبخود رو به رشد و آگاهی پیش میره و بالعکس،وقتی هزاران چیز وارد گوش چشم و ذهن ما نیه،به مرور زمان و با تکرار آنها میشن همون پرونده هایی که توی سریال امپراطوری عشق استاد توضیح دادند،و این پرونده ها باورهای ماست….و نمیذارن ما درست تصمیم بگیریم و عمل کنیم.یه مثال خیییلی خوب استاد زدند،گفتند:افکار و باورهای نادرست و مخرب ما مثل ترمز دستی ماشین می مونه،یعنی هرچقدر شما تلاش کنی زحمت بکشی کار کنی ولی یه باور نادرست داشته باشی عین اینکه ترمز دستی بالاست حرکت نمیکنی فقط داری تلاش،بیهوده میکنی یا مثال تردمیل هرچقدر بدوی داری درجا میزنی و به جایی نمیرسی….
    اگر توی زندگی مون داره هنوز همون اتفاقهای قبلمیفته اگه هنوز همون روابط قبل دوستان قبل محل قبل و هزاران مورد دیگه که دوستشون نداریم ،داره میفته یعنی هنوز همون باورهای قبلی را داریم.🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام استاد .این فایل یکی از آگاهی دهنده ترین فایل هایی بود که گوش دادم تکانم داد واقعا و بهم یاداوری کرد که خواستن توانستن است بشرط باور باور باور و توکل همراه با عمل خیلی منو به فکر فرو برد استاد…و زندگیم رو مرور کردم دیدم هر جا که موفق شدم باور اون رو ساخته بودم و قدم گذاشتم و خداوند برکتی به اون داد.اون زمان نا اگاه بودم اما طی چند سال به قانون جذب آشنا شده بودم و دفتر روزانه داشتم و خواسته هامو مینوشتم تا حدودی و شغلم.ازدواج با کسی که مشخصاتش رونوشته بودم الان که نگاه میکنم دقیقا همون چیزی بود نوشتم و جالب اینکه دو مورد از خصوصیات رو ننوشته بودم و اون زمان مهم نبود برام الان همون مورد ها رو نداره و این یعنی باوری که من ساخته بودم در هر اندازه که خواستم به دست آوردم و شغلی که دقیقا همیشه تو ذهنم بود و خواهانش بودم….
    من سعی میکنم که چیزهایی که خرافه در ذهنم مانده و جز باور هام بوده رو بدون قضاوت از بین ببرم و نگاه توحیدی داشته باشم به زندگی.انشالله که با تغییر باور هام بتونم مسیر جدیدی خلق کنم.

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیززززز🌹🌹🌹
    امروز اولین مرتبه هست که به این فایل گوش میدم و هجومی از افکار و مسائلی که توی زندگیم داشته ام و هنوز هم بعضیاشون هست ،بهم سرازیر شده اند و کلا گیج گیجم الان.مات و مبهوت.فقط برای دونستن اینهمه اطلاعات و حرفهایی که شما زدین….یعنی واقعا باید حدالاقل سه چهاربار دیگه گوش،بدم تا خوب ش ی ر فهم بشم😉….عشق کردم با گوش،دادن فایل لذت بردم….خالق تک تک لحظه هامون خودمون هستیم….بعد چطور اینهمه سال توی منجلاب زندگی کردیم….

    استاد با تمام سلولهای بدنم با تمام وجودم دوستتون دارم و ازتون بینهایتتتتتت سپاسگزارم.💚❤💚❤

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق زیبایی ها ..خدا رو سپاس برای این لحظه واین ساعت که فرصت پیش آمد صدای استاد گلم را بشناسم .باورها ی منفی که در ذهنمون میگذره باعث ترس ما میشه وما نمی‌تونیم به خواسته ی خودمون برسیم ..باید اون باور از دهنم پاک کنم تا باور درست جایگزین کنم .باید باور من خالص باشه .تا خواسته ام شکل بگیره .باید قدم اول بردارم مثلا دوست قدیمی با باور منفی کنار بزارم ..دیگه مثلا پروفایل غم ومنفی نزارم ..ویا باور غلط پدر مون همیشه میگن همه چیز به سختی به دست میاد پول درست استفاده کن به چیز الکی نخر اصراف نکن .مراعات کن ..بله این باور اشتباه چون من شخصا تو چند سال بخاطر حرف اونا خیلی مرعات میکردم نه چیزی می‌خریدم شاید سال یه بار لباس می‌خریدم خیلی اعتماد به نفس پایین رفته بود و اصلا پیشرفت در زندگی نداشتیم ولی الان خدا رو شاکرم همه چی میخرم وچه خوراک چه لباس ولی حال دلم خوبه وعالیه خدا میرسونه وهیچ وقت عقب نمی مونم ..‌پس باید به حرف دل گوش بدم وباور کنم وانجام بدم .وبعد واگذار کنم پس باور ندارم وهیچ وقت اون خواسته انجام نخواهد شد .تو شهر خودم یه خانمی هست که سید هست ومردم هر نذری میکنن به اون خانم میدن اون پیرزن هست و همیشه تو خیابون راه می‌ره وهرکس نیتی داره پول بهش میدن ومیگن دعا برامون کن.ودعا اون پیرزن می‌گرفت در واقع الان میفهمم اون پیرزن نمیتونه دعا کنه یعنی دعاش برای ما نمیگیره بلکه این باور ما نسبت به اون فرد بوده که انجام شده ..چند سال پیش پسر من خیلی مریض میشد و همیشه تو راه دکتر بودم بهم گفتن خانمی هست خیلی می‌تونه یه دعا بده عالیه مثل آب روی آتیش ‌.من و همسرم ماشین دربست گرفتیم تا شهر اون روستا دوساعت راه بود رفتیم دیدم آنقدر همه تو صف وایستادن تو اوج گرما وسط تابستون بود بعد دیدم اون زن از ساختمون آمد بیرون خدا شاهد تو اون روستا خونه ی اون مشخص بود آنقدر زیبا ساخته شده بود من اون طور خونه فقط تو عکس های کتاب های مدرسه که مخصوص کاخ شاهنشاه بود دیده بودم گفتم خدایا چقدر پول دار در صورتی زن شوهر نداشت همه ما رو وسط همون آفتاب یه دعا خوند برای همه وفقط یه یه ذره پشم به همه داد وگفت پشم شتر و نفر کلی پول گرفت اون زمان ۵۰هزار تومن برای به ذره پشم شتر پول دادم وخودم همون جا با آنکه قانون نمی‌دونستم چیه ولی می‌خندیدم آخه پشم شتر چطور میخاد بچه ی من خوب کنه ..وچقدر در روز این زن پول به جیب میزنه پولی اون زن بدست می‌آورد در روز رعیس بانگ مرکزی نمی‌گرفت خوب راحت میگفتن دوتا دختر داره فرستاده خارج درس بخونه ..‌وقتی از همون روستا پرسیدم چرا این همه مردم میان اینجا ..میگفتن چون این زن شوهرش که مرده تو جونی زده به بیابون مثل دیوانه ها ..ومردی آمده تو بیابون بعد غیب شده وگفته من امام رضا هستم ویک چاقو وپارچه ی سبز بهش داده گفته از این به بعد مریض ها میان پیشت از این پس به وسیله این چاقو روزگارتو سپری کن ..البته چقدر این حرف صحت داره نمی‌دونم ولی میدونم یه کلاغ چهل کلاغ کردن همه ..‌پس این حرف بین همه پیچیده که فلانی می‌تونه شفا بده چون امام رضا اجازه داده ..پس باور مردم باعث شد که این همه مراجعه کنند واون زن زندگیش واقعا از این رو به اون رو بشه ..اینجا نمیخام امام ها وپیامبران نادیده بگیرم ولی شنیدم امامزاده ی بنام امامزاده بیژن هست تو یکی از روستا آخه از کجا کدوم امامزاده ی اسم شو بیژن میزاره اصلا از کجا آمده ..مگه آمامزاده ی ما عرب نبودن پس بیژن اسم فارسی چطوری زاده ی امام ما هستند ..از همین شهر زندگی میکنم تا شهر مادرم یه ساعت فاصله اس ولی شمردم ۱۵تا امامزاده تا اونجا هست که هر کدوم تو یه روستا هست ..نمیخام بی احترامی کرده باشم ولی واقعا همه بچه های امام بودند مگه چقدر این امام ها.تو ایران زاد و ولد کردند ..ولی این امامزاده ها پول احتیاج ندارند ولی چقدر آدم های ساده هستند دست به دامن می‌شود وکلی پول میندازن تو گنبد های براشون درست کردند وچقدر پول مردم چپاول میشه وپول به جیب می‌زنند ..خوب اول خدا بعدش اگه این امامزاده وسیله قرار بدیم بین ما وخدا رو بگیره مگه انها به پول ما احتیاج دارند که ما چقدر پول نذر کنیم برای فلان امامزاده ..مگه غیر اینه جیب آدم های سواستفاده گر را پر میکنیم ..استاد متشکرم برای این فایل واین همه آگاهی ..

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
    باور یعنی عمل کردن . برای عمل کردن باید چشمان بر روی نشانه ها باز باشد .
    باور مهمترین رکن موفقیت ما در زندگی است .خیلی وقتها مثلا ما به دعا نویس باور نداریم ولی میریم پیشش در واقع زمانی باور ما تبدیل به عمل میشود یعنی آن موضوع رخ داده است .
    خیلی وقتها عده ای پیش دعا نویس میروند و با فرستادن کد قوی
    و ارتعاش قوی میگن من مطمینم که به واسطه این دعا نویس مشکلم حل میشه . و همین اتفاق هم نیافته . ولی یک نفر دیگه نتیجه نمیگیره میگه شنیدم این دعا نویس کارش خوبه حالا برم ببینم چی میشه . این فرد چون با ارتعاش ضعیف و کد ضعیف وارد جریان شده است به نتیجه دلخواهش نمیرسد .
    چند وقت پیش یکی از دوستانم به من یک تلنگر زد و من با مرور یکسری خاطرات حال دلم بد شد درست مثل دوره رویاهای استاد و متاسفانه حرف استاد را گوش نداده بودم که مرور اتفاقات بد هم باعث درجا زدن میشود .
    ولی این فایل من را جم و جور کرد که باور من است که حال من را خوب یا بد میکند و اتفاقات و دیدارها و روابط روزانه ام همه نشانه های هستند در جهت رسیدن به خواسته و آرزویم و مهم این است که منی که ادعا میکنم شاگرد استادم درجا نزنم و تشنه آموزشها باشم و با آنها زندگی خودم و خواسته های خودم و زندگی رویایی خودم را بسازم .
    من میتوانم چون باور دارم که میتوانم چون عمل میکنم و به نشانه های اطراف روزانه ام دقت میکنم ….
    استاد مرسییییییییی،،🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام وهزاران درود …فایل انگیزشی باور بسیار زیبا وپر از نکته های کلیدی است ..امروز همسر من بعد یه ماه التماس راضی کردم واکسن کرونا بزنه ..ایشون می‌گفت واکسن بزنم میمیرم و….آنقدر تو اینستا اخبار سیاسی وحرف بقیه باور کرده بود و اینکه واکسن خارجی اصلا نمی‌زنم مگه ایرانی ..با اصرار و هزار نقشه بردمش واکسن زد چون ذهنش شو شستشو داده بودند وحاضر نبود قبول کنه ..وتا زد آمد خونه تب کرد وبدن درد شدید در صورتی من زدم هیچ اتفاقی برام نیفتاد وهمش میکفت تو فقط قصد داشتی من از بین ببرم وله حالت مرگ افتاد تا اینکه بردمش بیمارستان ودکتر باهاش حرف زد چرا آنقدر به خودت تلقین می‌کنی به جوری من هم خودم ترسیده بودم که چرا اصرار کردم کسی باور کرده واکسن بزنه میمیره …من فقط میخاستم با زدن واکسن باور های غلط که از بین می‌ره از ذهنش پاک کنه …ودوساعت زیر سرم وکلی دکتر با اون حرف زد بهتر شد وامدین خونه تا الان با من حرفی نزده نمی‌دونم بخندم یا ناراحت باشم ..فقط گفتم خوشحالم نمردی …بیش تر غضب میکرد ..بله استاد این باور غلط زندگی همه ی ما رو جهنم تبدیل می‌کنه ‌…خوشحالم که دارم ذهنمو پاکسازی میکنم …واین مدیون راهنمایی های شما هستم مهربان استادم

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    سلام وروز بخیر امروز دوباره به این فایل گوش دادم.چند وقتی هست که چیزایی رو در ذهنم مرور میکنم ومیبینم که چیزی به جز ء باور نمیتونه زندگی من رو ساخته باشه.نمونه اش که یادم اومد زمان امتحان رانندگی همه میگفتند فلان مربی عالی هست ومن تو اون شرایط نتونستم ابتدا با اون مربی نرفتم ولی برای جلسه ای موفق شدم برم با اون مربی تمرین وباحس خوبی که نسبت به اون داشتم وبراساس باور قبلی بهم گفتم تو فردا قبولی وبه نوعی انگیزه به من داد ومن واقعا روز بعد قبول شدم
    حالا این نوعی باور درست بود ومثبت ولی الان که نگاه میکنم میبینم رویزچند موضوعی که گیر دارم ومتوجه شدم روی اونا باور غلط زیاد دارم وبه قول استاد تا باورم رو عوً نکنم وتا حرکت نکنم در این موارد نتیجه ای نمیگیرم

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام وخدا قوت مهربان استادم …%💝💝..در مورد باور که از زمان بدر تولد تو ذهنمان ذخیره شده ..وهمونو چون باور داریم در زندگی مون به کار می‌بریم …وچون باور داریم دقیقا همون برامون اتفاق میفته ..،🌹🌹🌹مثلا یکی از باور های غلط مادرم ..خانواده ه ام من بسیار مذهبی البته فقط پدر ومادرم ….خانواده ی مادرم خیلی بد میدونن ..مادر من خیلی به من گیر میده اگه یه تار موی من دیده شه حتی گریه اش میگیره من بی حجاب نیستم ولی طوری مادر من می‌کنه من دوست ندارم ..مادر من کنار پسراش یا برادر های هنوز موهاشو ندیدن یا تی بدون چادر ویا دامن بلند لباس گشاد باید باشه ومن که تو خانواده ام مثلا کنار برادرم با راحت باشم سرلخت خیلی ناراحت میشه وغصه میخوره که در قیامت میخای چیکار کنی هرچی میگم فایده نداره مادر من بس کن این باور هات چیه من خطا نکردم ولی قبول دار نیس وهم خودش اذیت می‌کنه هم منو داغون کرده ..چیه باور غلط دیگه اش دکتر بهش گفته چون دیسک گردن داری اصلا نماز خم و راست نشو .نشسته نماز بخون ولی گوش نمیده میگه اون جوری درست نیس ..به نظر من من در لحظه الان میفهمم با خدا میتونم حرف بزنم ..فقط با نماز نیس ……در مورد نشانه استاد که گفتین اگه من واقعا باورمو عوض کردم باید نتیجه ها ی تو زندگی ام ببینم…آدم های جدید اتفاق های جدید و جالب .و…

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم طیبی

    بنام او که نامی ندارد به هر نامی که خواند سربرآرد
    مسئله باور یک نوضوع مهم واساسی هست.من از موقعی که فیلم پی کی رو نگاه کردم احساس میکنم انگار یک اتفاقی درونم افتاده ولی هنوز نمیدونم دقیقا چیه اما حس میکنم چیز مهمی درونم تکان خورد اینکه پی کی از مردم سوال میپرسید وبر طبق باور مردم که میگفتند از خدابمرس از خدا بخواه هرکس باتوجه به باور خودش خدا رو معرفی میکرد وپی کی درست زمانی خدارو یافت وبه وسیله خودش دست پیدا کرد که تمام باورهای غلط ذهنی رو که از خدا داشت کنار گذاشت.باورهای ما ریشه در محیط وجامعه ما دارند .من امروز احساس میکنم در درون من چیزی در حال جوانه زدن هست شاید یک باور جدید اما میدانم هرچه هست در مسیر رشد وتکامل من خواهد بود

    ۱۴۰۰-۰۵-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    درود و خدا قوت حضور استاد بزرگوار
    واقعا مساله باور بسیار مهم است و یک موضوع اساسی در آموزش قانون می باشد‌ بنابراین درک کردن آن بسیار حائز اهمیت است. و شما با کلام شیوای خود، به خوبی آن را برای ما تشریح کردید.
    موردی که برای من خیلی جالب بود، این صحبت شما که باور فقط در عمل مشخص می شود. یعنی اگر ما بگوئیم به فلان موضوع باور نداریم ولی در عمل، طوری رفتار کنیم که انگار باور داریم، به دلیل اینکه دست به اقدام زدیم ، حتما نتیجه می گیریم و این مساله بسیار جالب است که درباره گذشته شما کاملا صدق می کند و در دوره رویاها، مثالهای متعددی، گواه این موضوع می باشند.
    امیدوارم همه ما بتوانیم باورهای محدود کننده خود را شناسایی کرده و درصدد رفع ان ها، دست به اقدام بزنیم و نتیجه‌ های دلخواه، خلق کنیم.
    سپاس فراوان از شما

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی ،
    گفتار این فایل نیز همچون بقیه فایلها آموزنده و منطبق با رویدادهایی هست که در زندگی اکثرمون وجود داشته و شاید قبلا متوجه آنها و دلیل حادث شدن آنها نبودیم .
    کاملا برام ثابت شده و تجربه کردم که به هر چیز ایمان و باور داشته باشیم قطعا برامون اتفاق می افته مثلا توسل به زیارتگاهها یا دعانویسها که در طول زندگیم از طریق آنها به خیلی از آرزوهام رسیده ام و امروز متوجه شدم که این دستیابی به اهداف و آرزوهام نتیجه باور خودم بوده نه قدرت آنها👍
    وقتیکه میگوییم فقط خدا و دیگر هیچ پس اون دعانویس یا مرقد یک امامزاده یا یک درخت چه قدرتی میتونن داشته باشن؟ همه انها مخلوقات و محتاج خداوند هستند لذا چه بهتر که این ایمان و باور را به خدای بزرگ که تنها منبع انرژی مطلق این جهان هست ، داشته باشیم
    من از زمانیکه در محضر استاد آموزش دیده ام و به یک سری آگاهیها رسیده ام ، باورهای خوب را در خودم تقویت کرده ام و فقط به خدای عشق و خوبیها متکی هستم زیرا اکنون اتکاء به هر چی غیر خدا را نوعی کفران و بی خردی و کاری عبث و بیهوده می پندارم 🙏

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام مجدد .استاد عزیزم نکته ی جالب دیگه در مورد فالگیر واینکه بعضی موقع ها برای مشکل پیش میاد چیزی نذر کسی می‌کنی یاد خودم افتادم چند سال پیش مادر بزرگ من تو کما بود من به خانم سیدی که کل فامیل این باور تو ذهن من کاشته بودن که دعای این خانم میگیره من به ایشون تماس گرفتم ،❤️❤️❤️❤️وگفتم لطفا مادر بزرگ دعا کن باید برگرده از کما وایشون پارچه ی که رفته بود کربلا تبرک کرده بود به ما داد که من به دست مادر بزرگم ببندم .ومن این کار کردم .دقیقا بعد دو روز مادر بزرگم من دکتر کلا ناامید برکرده بهوش آمد که کل پرستاران ودکتر تعجب کرده بودن میگفتن فقط معجزه اس پرستار پخش که میدونست من پارچه بستم مادر بزرگ من بهوش آمد همون دستمال کلا تیکه تیکه کرد پخش کرد بین مریض ها ..گفت تبرک واقعا معجزه شده وما هدیه خریده بودم روسری وشیرینی برای اون خانم بردم وخیلی تشکر کردم وله این باور رسیدم این خانم دعاش گرفته وواقعا نفسش وله قول شما استاد جدش برحقه ،🧡🧡🧡.ولی الان میفهمم این باور که تو ذهن ما ساخته شده وبعد نتیجه رسیده .پدر مورد دعا نویس که الان او شهر ما چند تا دعا نویس هستن مشهور شدن راحت از دکترا بیش تر پول در میارن آنقدر مشتری ذارهخ دکترا ندارن وحتی منشی گرفتن وحالب همه نتیجه میکیرن .ودعای همه یه جور میده .ولی چون مردم باورش کردن میگن دعاش میگیره .وکلی این آقا مشهور شده ،☺️☺️☺️☺️….استاد چقدر حرف هاتون قشنگه ودلنشبن .من مطمعن شدم وحرفاتونو پذیرفتم .ومن مطمعنم اگه حرفاتون عملی کنم وموفقیت من حتمی .،🌟🌟🌟در مورد درخت استاد دقیقا .خنده ام گرفت تو روستای مادر ی من درختی که همه نخ و پارچه بهش بستن وقتی از بزرگ تر ها می‌پرسیدم چیه میگفتن زمان امامان از اینجا رد شده وعصاشو به زمین زده وتکیه کرده واین درخت سبز شده و همه ماه های سال سبز وحتی برگ هاشو جمع میکنن توی سفره هاشون میذارن که برکت بیاد تو زندگی شون …بله استاد احسنت به توضیح هاتون مردم خرافات باور کردن ونتیجه گرفتن .حتی به قول شما میتونن از چوپ معجزه بگیرن ..

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام خدا قوت استاد عزیزم ،🌞🌞🌞امروز فایل ارزشمند گوش کردم .باور غلطی که تو ذهنم بود از سال ۸۹تو تصادف ماشین .ودیروز همسرم چون کنارم نشست دوباره اون باور برام زنده کرد که تو نباید از کوچه کوچیک رد بشی چون مثل سال ۸۹تصادف می‌کنی ،😔😔😔.از دیشب استرس منو گرفت .وتصادف اون سال هی برام زنده شد واسترس وجودمو گرفت ولی امروز گفتم باید نترسم ماشین بردارم واز یه کوچه برم که دیگه این باور غلط پاک بشه و رفع بشه ولی متاسفانه چون پاکش نکرده بودم سرکوچه تا رسیدم استرس وجودمو گرفت ودقیقا همون صحنه چند سال پیش تکرار شد ماسین زدم به ستون دوباره همون باور غلط آمد واتفاق افتاد ،😔😔😔.وکلا مجبور شدم گلگیر ماشین عوض شه..ولی با کمک دوست عزیزم سحر جان که گفت آرامش حفظ کنم وجمله تاکیدی که همیشه در همه حال آرامش دارم .وماشین تحویل گرفتم استرس داشتم ولی جمله پشت سرهم گفتم خدا رو شکر ماشین رسوندم خونه وبا آنکه دو هفته اس ماشین دارم همیشه راحت میذاشتم تو پارکینگ وصبح خودم برداشتم ولی بعد ظهر هرکار کردم نتونستم دستام می‌لرزید ماشین دیگه نذاشتم تو پارکینگ .الان متوجه شدم با این فایل همسرم دیشب دوباره اون باور غلط در من زنده کرد آنقدر بهش فکر کردم .واین اتفاق برام افتاد ،🖤🖤🖤

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤

    ((باور)) ریشه تمام رسیدنها و نرسیدنهای ما به خواسته هایمان است.

    میخوام تمام باورهامو از باور داشته باشم ❤

    آخ که چه قدر از این لنگرهای کِشتی و ترمز دَستی ها بر سر رسیدن به خواسته هامون هستن و تا اونا رو آزاد نکنیم نمیتونیم به خواستمون برسیم .

    امروز تصمیم بزرگی گرفتم که فقط باور بر تواناییهای خودمو در وجودخودم شکل بدم .
    اینکه خودم و قبول کنم به خودم عشق بورزم و قدرت نامحدود و بزرگ درونم رو کشف کنم و اجازه بدم آزاد و رها هر کاری که دوست داره رو انجام بده .
    چون منِ سحر وقتی قدرت سحر بودنمو آزاد کنم سخت ترین و مقاوم ترین مانع ها هم از بین میرن .
    و این خودم هستم که اون موانع رو با اهمیت دادن خودم محکمشون کردم .
    و الان به جای قوی کردن مانع های زندگیم میخوام اون قدرت بزرگ و درونی خودم رو که درون چارچوبها و ذهن دیگران با دست خودم زندانی کرده بودم. الان هم با همون دستها میخوام قفلهای این زنجیر رو زندان رو باز کنم و اجازه بدهم تا سحر من پرواز کنه و رها باشه هر جا خواست بره هر کاری دلش خواست انجام بده هر چی حس کرد که بهش حس خوب میده رو تجربه کنه و به هر چی که حسهاش از بودن درون آنها حس خوبی دارند رو برسه .

    چون سحر شایسته و لایقِ این بوده که توسط خداوندش خلق بشه و تو این دنیا بی آید .

    و سحر باید بتونه اون سحری رو که چند روزی مهمون این خونه است رو درست پذیرایی کنه .به بهترین جاها اون و ببره به بهترین حس ها اون و دعوت کنه . به شنیدن بهترین موسیقی و رقص دعوتش کنه . به بهترین ضیافتها و پذیرایی ها دعوتش کنه . به بهترین روابط اون و هدایت کنه و بهترین دوستان رو سر مسیر اون قرار بده . به بهترین جاهای ناشناخته ی دنیا اون و ببره . به بهترین تفریحات و لذت بخش ترین مکانها اون و ببره .

    استاد فایل فوق العاده انگیزشی بود به شکلی متحول میکنه ادم و از درون تضادهای زندگیش خواسته هاشو ببینه و به آنها اهمیت بده و یه جور به این باور برسه که تمام زنجیرها و بندهایی رو که با دستهای خودمون به خواسته هامون زدیم الان با این فایل بازشون کنیم .

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    باسلام
    حس عجیبی دارم نمیدونم نگرانی یا ترس یا شاید تولدی دوباره فقط میدونم عجیب این روزها چیزی جزءفایلهای شما آرومم نمی کنه هربارکه نگرانی ویا ترس سراغم می آیند فقط راه حلش رادرگوش دادن فایل جدیدی می بینم ترس هایم کمرنگ ترشده نگرانی هایم کوتاه
    وهربارمشتاق شنیدن فایل جدیددیگر این که قراره هردفعه چه مطلبی رویادبگیرم سرپاگوشم و آماده ی شنیدن می دانم که تمامی دوستانم که دراینجاهستن حس شون شبیه خودمه ومیتونم تک تک شون رودرک کنم
    به کودکی ام فکرمی کردم به این که چه یادگرفته ام تابه الان ……………………………………..واین که ازاین لحظه پاکنی روبرداشتم پاک کردم هرچه از قبل یادگرفتم تابه الان
    ذهنم آماده ی یافتن حقیقت حقیقتی درست و سازنده
    من خلق می کنم هرآنچه راکه می خواهم وباورمی کنم هرآنچه راکه شایسته ی من است
    ویس دوست عزیزمون رو گوش کردم خانم ناصحی
    الان درک می کنم که چه یاددادین به مااستاد وچه راه پراز آگاهی وانگیزه وآرامشی که درمسیرم ایجادشده
    من انسان اشرف مخلوقات هستم چقدرلذت می برم ازکلمه ی اشرف مخلوقات
    چندوقت پیش بود دریک مجلس سخنرانی شرکت کرده بودم دراونجا صحبت ازاشرف مخلوقات شد وسخنران به ماگفت چقدراین کلمه زشت است که مابه خودمان نسبت داده ایم وکلی ازاین کلمه بدگفت وعنوان کرد که این کلمه خاصه اولیاء خداست وخداوند این اشرف مخلوقات رو نسبت داده به امامان واولیاء راستین خودش من خیلی ناراحت شدم احساس کردم درست نیست از جلسه ی بعدی نرفتم
    الان دوسال ازشرکتم دراون جلسه می گذرد ومن باکمال افتخاربه خودم می گویم من اشرف مخلوقاتم وخلق می کنم زندگی جدیدم رو باتمامی آگاهی های که هرروزه به من اضافه می شود
    ومی سازم باورهای جدید برای زندگی امروزم
    وبی صبرانه مشتاقم برای فایل بعدی
    سپاس فراوان استادعزیزوگرامی سلامت باشید

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سلام خدمت استادگرامی
    چقدرفایل زیباوقشنگی بود هرچی جلوترمی روم آگاهی هایم بهتروعالی ترمی شود
    خداروشکرمی کنم بابت راهی که درآن قدم گذاشتم خیلی حرفاتون رودوست داشتم واقعا باورها وریشه های اون تاکجادرزندگی ماشکل گرفته اینکه قدم درهرراهی که می خواهم بگذارم باترس های قبل وگذشته من میخواهم انسان متفاوت وتاثیرگذاری باشم دوست دارم جایگاهی داشته باشم که بتوانم به انسانهای هم نوع خودم کمک کنم دوست دارم درجهانی باشم بدور ازهمه ی بدیها و سختی ها
    خلق کنم هرآنچه که دوست دارم وشایسته ی آن هستم
    الان که دارم این متن رو می نویسم میخواهم تاآن جایی که توان دارم تک تک باورهای که ازگذشته دارم را بنویسم وروی آن کارکنم البته باکمک وراهنمایی شما

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری