19 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۱۰
4.95
/5از مجموع 19 امتیاز
0 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
08 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کردهاند
مرتبسازی بر اساس
-
زهره رضایی
سلام و درود بر استاد مهربانم
فایل دهم در مورد ، باور فراوانی
خداوند همه چیز میشود همه کس را و به قدر ایمان تو کوچک میشود و به قدر نیاز تو فرود می اید .
ما باید دیدمان را بزرگ کنیم و ایمانمون رو قوی کنیم و هر چقدر باور به فراوانی در ما گسترش پیدا کرده باشه به ما داده میشود و قرار نیست از سهم کسی کم شود و یا اگر به کس دیگری داده میشود از دارایی ما کم شود ،پس هر چیزی که حق الهی من باشد در جای خودش محفوظ است .
من تلاش میکنم باورم را درست کنم مثلا مغازه شوهرم که تزئینات ماشین هست بنا به دلایلی کم فروش شده بود، گاهی اوقات یک ماه میشد مشتری نمیومد ،،وقتی از جلوی مغازه هم کارها ، رد میشدیم توی دلم میگفتم چرا برای مامشتری نمیاد و حالا که امده اینجا، ما دیگه برامون مشتری نمیاد،کاش میومد دم مغازه ما، یک ماهی این تفکر من بود ،یک روز به خودم امدم گفتم حواست هم داری چکار میکنی ،بیا اینجوری فکر کن که حالا که دم مغازه اونها مشتری میاد پس مشتری فراوونه،پس برا ما هم میاد،باور کردنی نبود فرداش برامون کار اومد،هر موقع که ذهنم رو اروم میکردم و تجسم میکردم مشتری میومد، یه روز هم که مشتری نداشتیم پسرم به مامانم گفت من باید برم کمک بابام مشتریها صف کشیدن، دقیقا همینجوری شد عصرش قلقله شد مغازه پر از مشتری شد واقعا اگر باورهامون رو از کمبودها پاک کنیم و به فراوانی فکر کنیم برامون کار میکنه ودنیا پر از فراوانی هست حتی وقتی میگفتند ایران کم ابه و اب نیست خدا در رحمتش رو باز کرد و فراوانی رو بهمون نشون داد که هست فقط کافیه باورت رو درست کنی ✳️
ممنون استاد از درسهای گرانبهاتون ❤️۱۴۰۱-۰۷-۱۶پاسخ -
عصمت مرتضوی
بنام خالق هستی
درود بر استاد ضیاء گرامی
یکی دیگر از باورهای اشتباه باور کمبودهست که موضوع این فایل میباشد و عادات مختلفی که نشانگر همین باور هست چند نمونه مثال زده شده که درک را راحت تر میکنه:
ایستادن در صفهای طولانی برای گرفتن یک پرس غذا و از سرو کول هم بالا رفتن به این تصور که تمام میشود و به من نمیرسه🤔
زیر کار زنی عمل بسیار زشتی که ریشه در باور کمبود داره و تصور میکنیم که مثلاً فلانی اگر از شرکت خارج بشه و صندلیش خالی بشه جایی برای من باز میشه این فکر بسیار غلط و ناپسند هست👍
به امید روزی که کاملا درک و باور کنیم دنیا محل فراوانی و ثروت است و نیازی نیست برای رسیدن به آن دیگری را تخریب کنیم 🙏🙏🙏۱۴۰۱-۰۷-۱۵پاسخ -
زهرا طیبی
به نام خالق بی همتا
سلام و درود خدمت استاد بزرگوار
باور کمبود ، باوری که ما را ناخواسته هدایت کرده به سمت عجله کردن چشم همچشمی وحسادت و مجموع همین کارها ،کلی از احساسات و شرایط بهتر شدن زندگی عقب افتادیم ، درحالی که ما در جهانی هستیم بی نهایت فراوانی و ثروت ، باخدایی بی نهایت بخشنده ومهربان، ولی بخاطر یاد نگرفتن های درست وگوش دادن به حرفهای دیگران چیزهایی رو باورکردیم که از این ثروت ها دور شدیم این باور کمبود در خیلی از قسمت های زندگی مان پر رنگ است درحالی که شاید تا به حال به آن دقت نکرده باشیم . مثال همین امروز خودم به دختر خواهرم زنگ زدم و داشتم با او صحبت می کردم ، یک لحظه نگران شدم که شارژ پولی گوشی ام تمام نشود و من نتوانم بقیه صحبتم رو ادامه بدهم یکدفعه به خودم اومدم وگفتم زهرا حواست باشد باورکمبود ما در فراوانی هستیم ، و یا خیلی جاهای دیگر مصرف آب و امکانات وغیره مطلب هایی که ناخواسته وارد زندگی وذهن مان شوند و یا باور کمبود وقت در کارهایم که قبلا خیلی اذیتم میکرد از اینکه نتوانم کارهایم رو به موقع انجام دهم من رو نگران می کرد ولی خداروشکر دارم روی این قسمت هم کارمی کنم ، ویک باور دیگر من قبلا از کارت کشیدن ترس داشتم واز اینکه نتوانم خرید خوبی انجام بدهم ، حالم بد می شد و از خرید لذت نمی بردم ولی الان خدا رو شکر کمی ازاین مساله ام حل شده و ایمانم پر رنگ تر ، درجهان ثروتمند همه لیاقت ثروت وخوشبختی رودارند به شرطی که خود بخواهند
سپاس فراوان بات این همه آموزش عالی۱۴۰۱-۰۷-۱۴پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
باور محدود کننده کمبود .
این باور ریشه تمام نرسیدهایم ما به خواسته هایمان است.
چه قدر من با گوش دادن این فایل آگاه شدم و ریشه مشکلاتم را پیدا کردم .
ریشه تمام مشکلات ما از باور کمبود و محدود کننده آن میآید.
اینکه خودمون رو در حد اون موقعیت ندانیم .
اینکه با دیدن یه ماشین یا خونه یا یه رابطه ی عاشقانه و سلامتی و شادی حصرت میخوریم و میگیم اوهههه خوش به حالش چه جایی هست من چه به این حرفها – همه ی اینها ریشه در باور کمبود داره.
ولی از زمانی که دارم با این آموزشها و درک آگاهیهای فایلها و نتایج دوستانم جلو میرم . و ارزش وجودی خودمو درک کردم و به ارزشمندی خودم آگاه شدم.
زندگی سرشار از رهایی و آگاهی برای خودم درست کردم.
و با این زندگی جدیدم هر ناممکنی برای من ممکن شده است.
در سخت ترین تضاد و شرایط زندگی ام حضور و ظهور خدا را میبینم.
آرامشی که در درونم حکم فرما میشود و قدمهایم محکم تر و استوارتر جلو میرود. همه و همه را مدیون آموزشهای استادم هستم.
و درک کردن این موضوع که ریشه ی قفلهای ذهنی ام باور کمبود است و در حال پیدا کردن آنها هستم ، و باز کردن و حل کردن آنها هستم.۱۴۰۱-۰۷-۱۳پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق عشق و زیبایی
سلام خدمت همه دوستان هم سایتی
به نظر من باور کمبود، گسترده ترین باور موجود در ماست که آسیبهای زیادی به ما می زند و البته گاهی بسیار پنهان است و خیلی با ظرافت باید کشف شود و به رفع آن پرداخته شود.
یکی از باورهای کمبود من درباره کمبود وقت است که سابقه دیرینه ای در من دارد. من قبل از اینکه با این مسیر زیبا آشنا شوم، بسیار آدم به اصطلاح شلوغی بودم و همیشه عنوان می کردم که کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و همیشه وقت برای انجام کارهایم کم می آورم! نمی دانم شاید انتظار داشتم کمی بیشتر از ۲۴ ساعت در روز وقت داشته باشم!!
ولی مطمئنم حتی اگر چنین می شد، باز هم مشکل کمبود وقت من حل نمی شد. زیرا ریشه این باور در ذهن من بود و نه در ساعت و دقیقه های شبانه روز.
ولی خوشبختانه از وقتی که روی خودم کار کردم، آرام آرام این باور در من کمرنگ تر شد و هر چه بیشتر می گذرد آرامش من بیشتر و لذت من از زندگی نیز بیشتر می شود.
سپاس بابت این آگاهی های کاربردی و تاثیر گذار۱۴۰۱-۰۷-۱۲پاسخ -
زهرا حسینی
به نام خداوند بینهایت و خداوندی که انسان را آفرید و به خود احسنت گفت زیرا که از روح نامحدود خود در انسان دمید و او را نیز قدرتمند و نامحدود گردانید.
افسوس و حیف بابت اینکه ما انسان ها آنقدر درگیر ذهن محدود خود شده ایم که خداوند بینهایت و روح نامحدود خود را از یاد برده ایم.
زمانی که باور های محدود کننده داشته باشیم قطعا از هیچ یک از نعمت های خدا را نمیتوانیم استفاده کنیم.
و زمانی که چنین اتفاقی می افتد یعنی ما بزرگی خداوند را باور نداریم.
و اگر من به بینهایت بودن خداوند باور داشته باشم دیگر نه حریص میشوم و نه حسود زیرا می دانم که آنچه خداوند برایم مقدر کرده به موقع و درجای درست خودش اتفاق می افتد.
اگر ما به باور های نا محدود و نعمت های بینهایت خداوند ایمان داشته باشیم قطعا در هیچ جایی که به ما حس نا آرامی بدهد اکتفا نمیکنیم و تغییر موقعیت میدهیم.
با ساختن باور های درست و بجا از تمامی نعمت هایی که خداوند در اختیار انسان ها قرار داده استفاده میکنیم.
ممنون استاد عزیزم بابت تحول عظیمی که درون من رخ داده است.سپاس سپاس۱۴۰۱-۰۷-۱۰پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدای مهربان ،❤️❤️درود فراوان به استاد خوبی ها ،🌷🌷این فایل که در مورد باورهای کمبود استاد حرف میزنند .بله دقیقا همین طور ما باید این باور کمبود از وجود مون پاک کنیم ،،وباور فراوانی رو بشناسیم وجایگزین کنم ..دیگر لازم نیس دنبال پول بدوم ثروت خودش به طرف من می آید ..من اگر باور مو عوض کنم که ثروت جهان بی نهایت است ..وسهم من زیاد است .بعضی موقع مغز ما قبول نمیکنه ..ومخصوصا اگر در خانواده ی منفی که همیشه ناله میکنن باشیم مقاومت ما بیشتر میشود ..باید از حتی خانواده مون اگر منفی هستند دوری کنیم تا بتوانیم باور مون عوض کنیم ..
۱۴۰۱-۰۴-۱۹پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
باور فراوانی ، باور شکل گیری این باور خودش یک باور قوی است .
تمام رفتارهای ما در روز و در زندگیمان نشانه ای بر تمرین کردن این باور است.
استاد فوق العاده این شما، یکی از دلایل وابستگیه من به شما دروغگو نبودن و فیک نبودن شماست ، شما ما را در کنار خودتان در زندگی خودتان قرار دادید .
بدون هیچ رودروایستی ، بدون هیچ دروغ ، بدون هیچگونه کلاس گذاشتن .
چیزی که واقعا این روزگار پیدا نمیشه ، و من که از ته قلبم دنبال انسانی این چنین میگشتم ، در دنیای نامحدود و بی نهایت پروردگارم ، پیدا کردم .بله من راهنما و استادی را پیدا کردم ، که در این دنیای پُر از نقاب و فیک ، چهره ای آرام و و بدون هیچ گونه ناخالصی دارند .
و این یعنی نهایت سعادت و جذب بالای من که توانستم بعد از سالیان سال راهنما و استادی با دلی بزرگ و البته پر از توانایی و فراوانی را پیدا کنم .
استادی که تمام لحظات و تجربیات و آزمون و خطاهای خود را به راحتی و بدون هیچ گونه سانسوری در اختیار ما میگذارند و این یعنی داشتن دیدگاه بی نهایت بزرگواری و اعتماد به نفس و فراونی و دلسوزیست .
چرا که تمام روند زندگیه ما ، به واسطه همین ، تجربیات دیگران شکل میگیرد و روند و سیر تکاملیه خود را طی میکند .
استاد با اشتراک گذاشتن زندگیه شخصیه خود ، به ما بزرگترین لطف را میکنند ، چون تمام این اتفاقات همواره به نوعی در زمان حال و در
اکنون است .
در واقع زندگی کردن یعنی ، زندگی در زمان حال و اکنون ، و چه زیباست زندگی ای که همراه با استادی دل آگاه همراه باشد . به نوعی چشم و گوش ما را در برابر اتفاقات زندگی باز کرده اند .
و دنیای ما همان دنیای درونیِ ماست،
به قول حکیم عمر خیام :از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامدست ، فریاد مکن
برنامده. و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
دنیای فراوانی ، به نظر من از دنیای بخشش و بذل و گذشت کردن می آید .
دنیایی که تک تک ما برای خود درست کرده ایم یک حلقه ای است مه هر چه با گذشت تر و مهربانانه تر و با انسانها و شرایط اطرافمان برخورد کنیم فراوانی و ثروت های زیادی را جذب میکنیم . انسان ثروند ، انسانی است که درونش دریایی از سلامتی و ارامش و خنده و رقص و خوشحالی و مهربانی است .
و هر چه حلقه بخشش و گذشت و پذیرش ما تنگ تر و کمتر و کوچکتر باشد دنیای فراوانی و جذب و ارامش و ثروت ما کمتر است .
و متاسفانه تک تک ما ، همان حلقه هایی هستیم که در کنار یکدیگر جامعه و سرزمینمان را تشکیل میدهیم و هر چه حلقه های ما کوچکتر باشد جامعه و طرز فکر ان هم کوچکتر و بسته تر و تنگ تر است . و خفقان و کشت و کشتار و جنگیدنها و ترسها و نداشتن ازادی هم به همان مقدار بسته تر و زیاد تر میشود .
رشد جامعه و رشد سرزمین ما هم از بزرگ شدن جامعه کوچک خودمان بلند میشود .
هر چه حلقه بخشش و فراوانی و مهربانی و عشق را گسترش دهیم به مراتب زنجیرهای جامعه هم که هر حلقه اش از یک فرد تشکیل شده است بزرگتر میشود .
جالبه الان بگم که این کامنت را با دیدن دوستی قدیمی درک کردم . از رفتار و برخوردش ، رفتاری سرشار از بغض و کینه بود ، در صورتی او الان با تغییر دادن مسیرش ادعای آگاه شدن و فضل بسیاری را دارد
خوشحالم برای او چون در حال گذراندن مراحل تکامل و رشد خود است .
و همچنین خوشحالم برای خودم که با ثابت ماندنم در مسیرم توانستنم چنین درکی از این فایل را بر روی رفتار انسانهای اطرافم ببینم .
باور فراوانی ، باور بسیار گسترده است .متاسفانه در مرحله اول ذهن ما بر روی پول و امکانات و رفاهیات میرود ولی این فاکتورها قطره ای هستند در مقابل دریای فراوانی .♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱۴۰۱-۰۳-۱۱پاسخ -
ناهید ناصحی
سلام ودرود فراوان بر آفریدگار عشق .ومهربان استادم .🌷🌷باور کمبود که تو این فایل ازش صحبت میکنین استاد که این باور ۹۰درصد انسان ها درگیرش هستند .🌷🌷.اگر من ناهیدباور کنم تو جهان کلی ثروت هست وبی نهایت برای من وجود دارد .واین باور کنم رفیق های که در گذشته بودند و هرکدام بیماربودند پر از انرژی های منفی که برای من واقعا جز ناراحتی چیزی نداشتن والان شکر خدا بخاطر افکارمون از هم دور شدیم .🌷.باور کنم دوست های با انرژی مثبت هستند که من رو خوشحال کنن وکلی پل ترقی برام ایجاد کنند .خدا رو شاکرم واقعا دوستانی واقعی پیدا کردم که کلی حال دلم خوب کردند ..🌷.پس من باور دارم سهم زیادی از زندگی دارم .کلی سهم از دنیا وجهان دارم کافی باور کنم سهم من مال منه نمیتونه برای کسی دیگه ی باشه .🌷.در جهان همه چیز بی نهایت است وبه اندازه ی باور هایم سهم من است .
۱۴۰۱-۰۱-۲۹پاسخ -
عصمت مرتضوی
درود بر استاد ضیاء گرامی ،
باور فراوانی کار راحتی نیست مگر برای اونا که با قوانین خداوند و جهان هستی آشنا شده اند
من همیشه یک جمله استاد رو آویزه گوشم قرار دادم .. اینکه در جهان هستی آنقدر فراوانی هست که اگر چیزی بتو بدهند ، از دیگری کم نمیشود و مثالی از بوجود آمدن میوه از یک شاخه خشک زده شد یعنی نعمات و ثروتها از هیچی خلق میشوند و در جهان فراوانند که تتها بنا به احساس ما جذبمون میشوند بنا بر این با تقویت حس خوب و تفکرات عالی و اینکه خودمونو لایق فراوانی بدونیم ، بی دغدغه جذب کنیم ثروت را ..سلامتی و آرامش را و هر آنچه بما حس خوب میدهد👍
سپاسگزار داشته هایمان باشیم و نعمات بیشتر را جذب کنیم و از زندگی لذت ببریم
سپاس از فایل خوب و تاثیرگزارتون
🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۰-۱۱-۱۵پاسخ -
ناهید ناصحی
سلام ودرود چند هفته بود غافل بودم ودرگیر زندگی ودرس پسرم میشدم البته اقرار کنم وقت بود وتنبلی کردم وسراغ فایل ها نمیرفتم چون غرور جای من تصمیم میگرفت که یاد گرفتم ..ولی دیدم دارم از مسیر منحرف میشم وحال وروزم داره بد میشه دیدم دارم غفلت میکنم واشتباه گذشته مو دارم انجام میدم ..به خود آمدم داری چیکار میکنی مثل معتادی که ترک کرده ولی بخاد کلاس های آموزشی نره ودوباره وسوسه میشه وبه اعتیاد رو میاره من باز داشتم خودم درگیر خانواده میکردم وکلی اخبار بد به من میرسید ..رفتم جای اینه گفتم داری چیکار میکنی دوباره میخای آدم مریض قبلی بشی عصبی با کلی قرص ومریضی اعصاب ..برداشتم نوشتم من آرام هستم وشکست نمیخورم وگوشی برداشتم به گوش کردن صدای استاد. شنیدم آرامش قلبی پیدا کردم ..خاستم بگم غافل نباشیم چون زود از راه خارج می شویم .وزحمت های ما به هدر میره .. خدا رو سپاسگزارم تا میخای راه غلط ببری یه جور جلو تو میگیره من فقط فکر های منفی دور برم بودند و داشتم باز غر میزدم وگلایه که تلنگری به من وارد شد ..
۱۴۰۰-۱۱-۰۵پاسخ -
گل رز زرد
سلام ودرود فراوان
واقعا فایل بسیار عالی وسرشار از آگاهی بود واینکه اگر هنوز هم در زندگی من کمبود وجود دارد به نظر خودم تنها به نحوه در خواست کردن من بستگی دارد واینکه باورهایم چگونه است ومن تمام تلاش خودم را انجام میدهم تا باورهایم را هرچه بیشتر تغییر دهم چون تازه اکنون بعد از این همه سال متوجه شدم مفهوم بخشنده بودن پروردگار بی همتای من چیست
ودرنهایت استادعزیز سپاسگزارم برای صحبتهای خوب وعالی شما۱۴۰۰-۱۰-۱۴پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
چه قدر این فایل به ادم حس قدرت و سرزندگی و نامحدودی و بی نهایتی به انسان میدهد . نکته ای که الان به یکباره به ذهنم رسید این موضوع بود که داشتن باور فراوانی خیلی عالی است ولی خیلی هنر ظریف و هنرمندانه ای میخواهد که زمانی دستانی و فرصتهایی از طریق این باور فراوانی به ما رسیده است باید قدرت داشتن پذیرش آن فرصت و موهبت را همراه با عشق و مهربانی هم داشته باشیم و از رسیدن ان فرصت کمال استفاده را بکنیم و مراقب باشیم باور فراوانی ما با حرص و طمع همراه نشود یعنی همش در ضمیر ناخود اگاهمان نگوییم که خوب دنیا و جهان هستی نامحدود و فراوان است پس بهتر از این هم هست و ان فرصت طلایی که به دستمان رسیده است را تمام و کمال از آن استفاده نمیکنیم و این یعنی بی تفاوتی به جهان هستی و داشتن باور حرص و طمع است و اینجاست که به نوعی میگن طرف آدم گُل هوسی هست و چنین انسانی هیچ وقت در لحظه حال زندگی نمیکند و ناخواسته به دنبال آینده نامحدودی است که هیچ وقت به آن نمیرسد . و همین دلیلی میشود برای اینکه ما به خواسته هایمان نمیرسیم چون از داشته هایمان لذت نمیبریم و همش در حسرت فراوانی آینده هستیم . سپاسگزاری و لذت بردن از داشته هایمان و عشق ورزیدن به آنها همراه با داشتن باور فراوانی در مقابل جهان هستی . و آگاه باشیم به حس و حالمان که چه موضوعی و چه مکانی و چه روابطی و چه جاهایی باعث میشود تا حس و حال ما خوب نباشد و زمانی عاشق خودمان باشیم در نهایت آرامش با داشتن باور درست فراوانی به هر آنچه بخواهیم میرسیم ..
نکته زیبایی که بیان کردید استاد اگر در شرایطی هستیم که نتیجه دلخواهمان را نمیگیریم ریشه در باور نادرست و محدود دارد و فقط کافی است باورمان را در آن زمینه درست کنیم و به نتیجه دلخواهمان میرسیم . و داشتن باور کمبود است که باعث میشود شرایطی نامناسب را در زمینه های ثروت . سلامتی ، رابطه تحمل کنیم .و داشتن باور فراوانی است که به ما جرات میدهد تا سریع مسیرمان را که باعث آزار ما میشود عوض کنیم و از همه مهتر در این میان ما عامل مهم دلبستگی و وابستگی را هم در وجودمان از بین برده اسم . چون حال دلمان برایمان مهم است و عاشق خودمان هستیم و در نتیجه وابسته و دلیسته شرایط و ادمها نیستیم چون به راحتی مسیر مان را تغییر میدهیم . و این خود باعث میشود تا شجاعت و جسارت برای اقدام کردن در وجودمان رشد کند و ریشه دار شود .
استادددددد مرسیییییییییی🙏❤️🌹🙏❤️🌹🙏❤️🌹۱۴۰۰-۱۰-۰۵پاسخ -
مریم ایرانمنش
به نام خالق بی نهایت ها
درود بر استاد دلها
چه فایلی بود این فایل، واقعا که عالی تر از عالی بود. من وقتی این فایل رو گوش کردم، بسیاری از باورهای کمبود رو که در من وجود داشت و من اصلا به آن توجه نکرده بودم را در خودم شناسایی کردم و تصمیم گرفتم برای رفع آنها، روی خودم کار کنم. چقدر در ما و زندگی ما ریشه دارد این باور!
اینکه درک کنیم جهان بی نهایت است و هر آنچه را که ما بخواهیم، بی نهایت در جهان وجود دارد ولی به اندازه باور ما، برایمان نمایان می شود، درک بالایی ست.
چه جملات طلایی داشت این فایل: این شغل نیست که ما را ثروتمند می سازد بلکه باورهای درست ماست که ما را ثروتمند می سازد.
یا این جمله که: سلامتی یک امر طبیعی ست ولی یک ذهن بیمار، می تواند سلامتی را از ما بگیرد.
و جمله دیگر اینکه: هر چیزی که حق الهی من باشد، به من می رسد، حتی اگر تمام دنیا دست به دست هم بدهند که آن را از من بگیرند باز هم چنین قدرتی ندارند.
یا این جمله که: اگر باورهایمان درست باشد در نهایت آرامش می توانیم به همه چیز برسیم.
و جمله زیبای دیگر اینکه: همیشه یادمان باشد که ما در حال معامله کردن با جهان هستیم و جهان هم پر از فراوانی هاست. اگر چیزی وارد زندگی مان می شود بگوئیم حتما برایم بهترین است و اگر چیزی هم از زندگی مان خارج می شود بر این باور باشیم که چیز بهتری در انتظار ماست.
من بعد از گوش کردن به این فایل خدا را با تمام وجودم شکر کردم که در محضر استاد ضیاء بزرگ، شاگردی می کنم.
سپاس استاد جان، شما بهترین هستید🌹۱۴۰۰-۰۹-۲۳پاسخ -
زهرا طیبی
باسلام
وقتی این فایل رو گوش کردم احساس کردم باید برگردم درس پیش نیازش مثل دروس دانشگاه حتما باید برای یادگیری دوباره درس پیش نیاز رو بگذرونی
دروس پیش نیاز این فایل : فایل خداوند همه چیز می شود همه کس را ۲- فایل هفتم دوره ی قوانین
برگشتم دوباره فایل ۷روگوش دادم وبرای ادامه فایل ۹ چقدر به هم مرتبط ووابسته
خیلی فایل خوبی بود تمامی ضعف هام رو متوجه شدم دقیقا نکته ای که گفتین درمورد خرید فایل
من این دوره رو به خیلی ها پیشنهاد دادم ولی بعدفکرکردم که چون شرایط مالی خوبی ندارند شاید نتوانند دوره رو تهیه کنند یک جاهایی کوتاهی کردم درحق شون واین برمی گرده به همون باورکمبود
نگاهم رو به این درس کمبود باز کردین خیلی چیزها رو قبل اشکال داشتم ولی الان فهمیدم که کجاها مساله داشتم
واقعا باید باورکنیم که خداوند بی نهایت است و جهان بی نهایت است وذهنیت مون رو بی نهایت ببینیم و باورکنیم که جهان من جهان فراوانی است
استاد ممنونم بابت این فایل عالییییییییییییییییییییییییییی۱۴۰۰-۰۹-۲۳پاسخ -
زهرا طیبی
سلام ودرود خدمت استادگرامی
چند روزی بود که درگیر مساله ای بودم درست به موقع مثل همیشه فایل عالی بدستم رسید
کارکردن روی باورهای جدید وخیلی کارگشا
نشانه ها همیشه بجاست چقدر زیبا ست موضوع ودرس جدیدتون خیلی دوست داشتم چون یکی از مهمترین درس هایی بود که برای تک تک ما آموزنده ست
باورکمبود چقدر ریشه دارد درکارهای ما دقیقا خیلی از ترس های ما ازهمین باور سرچشمه می گیرد باورکمبود سلامتی ترس از بیماری وناراحتی را درما پررنگ می کند مدام نگران سلامتی هستیم و همین باور است که ما را درمسیر افراد بیمار قرارمی دهد ویا درجایی دلسوزی می کنیم که همین کار باز ناآگاهانه بیماری رو وارد زندگی خود می کنیم
ودر جایی باور ثروت اینکه باخیال راحت خرید نکنیم ونگران این باشیم که چطور پول رو خرج کنیم ویا مدام حساب وکتاب کنیم تمامی اینها برمی گردد به کمبود
پس تک تک نقاط ضعف رو جداکرده وروی آن کارکنیم تا سرازیرشود نعمت های فراوانی به سمت ما۱۴۰۰-۰۹-۲۲پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام خدا سلام امروز دومین بار این فایل گوش کردم ..باور های کمبود وباور بدشانسی که همه ی خانواده ی من همیشه تکرار میکنن که پول نیست .بدشانسیم وکلی حرف های منفی که الان در مدار آن ها نیستم شکر خدا از همشون فراری هستم ..وانقدر این حرف ها رو تکرار میکنن که کلی بد بیاری دارند وهرروز تو زندگی به عقب تر میروند ..خدا رو شاکرم که از نظر فکری دارم خودم عوض میکنم وخدا رو شاکرم که دیدمو عوض کردم وخودم لایق همه چیز میدونم …خداوندی که تا درخواست میکنم وحرکت میکنم وکلی راه جلو راه میذاره وحتی بندگانش در راستای اینکه من بتونم به هدف برسم به کمک من میفرسته ..وادم ها مهربون تر شدند چون دیدمو عوض کردم ..امروز ثبت نام ایران خودرو انجام میدادن من چون اتومبیل داشتم ولی زنگ زدم به برادرام ثبت نام کنید ولی گفتن ما شانس نداریم ماشین ثبت نامی نصف قیمت بازار اگه قرعه به اسمت بیفته ولی آنقدر غر زدن که شانس نداریم پول نداریم ….دیگه منصرف شدم از اینکه کاش زنگ نمیزدم ..بزا همچنان در خواب غفلت باشند چون خودشون نمیخانن عوض بشند ..چون نظر من شخصا اینه پول هست ثروت هست فقط باید باور بد شانسی وبی پولی بزاری کنار چون من ماشین که دارم یک سوم پول شو داشتم اونم فقط با فروش طلا که راحت ماشین تیبا خریدم که یک سوم پول شو دادم وخداوند اون صاحب ماشین سرراه من قرار داد وراحت با من کنار آمد ..پس من خاستم وخداوند همچین آدم لارج سرراه من قرار داد ..در مورد رابطه که فرمودین بله اشتباهی که من قبلن داشتم در زمان مجردی وشگست خوردم وجدایی. ختم شد فقط یه نفر میدیدم که واقعا کسی جز اون نیس که خوشبختم کنه ..چون باور کمبود. داشتم واز قانون سر درنمیوردم ..اگه از ته قلب فردی با مشخصات که می خواهیم از خداوند در خواست کنیم واز رو احساس تصمیم نگیریم خداوند بهترین رو سرراه ما قرار میده ..چراباید راه غلط انتخاب کنیم که آنقدر باید به قول استاد زیرآب همه رو بزنیم وبا دروغ وبا بی وجدانی به خواسته هایمون برسیم .همه ی این حرف شما استاد در زندگی خانواده ام برما گذشته …سهم هیچ کس ..هیچ کسی نمی تونه استفاده کنه ..من الان وقتی خرید میکنم قبلن میترسیدم که ای وای آخر ماه قصد مون چیکار کنم ولی الان خدا رو مرتبه شکر هرچی خرج چند برابر شده واصلا اقصادم عقب نیفتاده وخدا رو شکر خداوند میرسونه .ولی هروقت خرید میکنم هزار بار خدا رو شکر میکنم که الان تونستم بخرم وبه خودم می بالم ..واصلا به بعدش فکر نمیکنم ..وای استاد این فایل ها میشنوم آنقدر خوشحال میشم که اشک شوق میریزم ..چون شما خدایی روی زمین من شدین وبا این حرف جرات حرکتم حتمی میشود وذوق دارم ..،❤️❤️❤️.همه چیز در دنیا بی نهایت است فقط کافی چشم هایمون رو باز کنیم ونگاه مونو عوض کنیم استاد متشکرم …..
۱۴۰۰-۰۹-۲۱پاسخ -
ناهید ناصحی
بنام ایزد دانا. .مهربان استادم سلام ،🌹🌹.این باور های کمبود ونداری است .که آنقدر همگی در سختی زندگی میکنیم ..من اگر باور کنم همه چیز در این دنیا آنقدر زیاد وسهم من از فراوانی آنقدر زیاده که میتونیم با درک درست وفکری سازنده حتما بهش میرسیم .ما فقط باید بی نهایت ها را باور کنیم .حتما خداوند ما رو هدایت میکنه به سوی ثروت الهی .به من آنقدر داده میشه که من بخام وباورش کنم ..باید دید مو گسترش بدم که در جهان همه چیز نیکوست وزیباست ومن آنقدر میتونم ثروت داشته باشم ..فقط باید باور کمبود رو در ذهنم پاک کنم وباور ثروت رو داشته باشم .خداوند از همون بدر تولد روزی هر کدوم ما رو مشخص کرده برای همه یکسان روزی در نظر گرفته ولی اگه باور های درست در زندگی به کار ببریم وخداوند راه رو برای ما برای بدست آوردن ثروت روزی مون باز میکنه ..فقط کافی بخایم تا بهترین رو سرراه ما قرار بده …کافی فقط باورش کنیم ..
۱۴۰۰-۰۹-۲۱پاسخ -
سحر توکلی
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
چه قدر زیباست زمانی نامحدود باشیم و نامحدود باور کنیم و نامحدود خواهان باشیم . هرچند به واسطه انسان بودنمان محدودیم ولی ،🌺خداوند آنقدر نامحدود و بینهایت است که در درون یک انسان محدود از نظر جسمی و کالبدی یک ذهن نامحدود و بینهایت و قلبی سرشار از نیروی الهی در درون او قرار داده است .🌺
بله به واسطه انسان بودنمان ما محدودیم چون نمیتوانیم از تمام ثروتها و نعمتها و فراوانیهای جهان هستی در یک لحظه استفاده کنیم ولی با کمی تعقل و فکر کردن سر تعظیم در برابر قدرت خداوند فرو می اوریم که خداوند تمام جهان هستی نامحدود و بیکران و تمام نشدنی اش را در یک خلقت محدودی چون انسان میتواند فرود اورد.
🌺🌺 و انسان محدود را خداوند اشرف مخلوقات خود قرار داده است و بزرگترینننننننن قدرت جهان را در اختیار او قرار داده است و آن هم قدرت انتخاب است .🌺🌺
ما با انتخاب کردن زندگی خود را خلق میکنیم و این ذهن نامحدود را خداوند از هنگام تولد در وجود ما قرار داده است که بدون هیچ ترس و نگرانی پا در زندگی میگذاریم ولی این ذهن نامحدود ما که همچون تارزان اگر در درون جنگل رشد کنیم بدون هیچ ترسی در کنار وحشتناک ترین موجود جنگل هم میتوانیم زندگی کنیم .
ولی به واسطه این محدودیتها و قانونها و ترسها و نگرانیهایی که توسط جامعه و اطرافیان به ما داده میشود آن انسان نامحدود تبدیل به انسانی محدود با باورهای محدود میشود .
ترس و نگرانی ریشه در کمبود باورهای ما دارد .و برای داشتن باورهای نامحدود باید یواش یواش و آرام آرام اقدام کنیم . و همین نکته عجله نداشتن در رسیدن به باورهای نامحدود یعنی رسیدن به باورهای نامحدود است . چون میدانیم که همه چیز از ثروت و سلامتی و رابطه عالی و لذتها و خوشگذرانیها در نامحدودترین حالت ممکن وجود دارند پس وقتی نامحدود هستند عجله داشتن هیچ هم خونی با ان ندارد.
و به نوعی داشتن عجله خود باعث میشود که سریع به دریایی از نعمتها برسیم ولی چون دوران تکامل را طی نکرده ایم و گرسنه واقعی نیستیم از هر غذایی مقداری را میخوریم و لذت و طعم واقعی آنها را درک نمیکنیم .
ولی وقتی ارام و بدون عجله در جهان هستی گام برداریم نعمتها و فراوانیها به واسطه انتخاب و خواسته و نیاز واقعی و درونیِ ما در اختیار ما قرار میگیرد . وقتی عجله داریم نگرانی و ترس نرسیدن به خواسته هم که نکته مقابل باور فراوانی است همراه ما میشود و در نتیجه از خواسته های خود دور میشویم .
ما با بی نهایتها نمیتوانیم زندگی کنیم ولی با موهبتی که در حد ما باشد و ما را راضی و خوشحال کند میتوانیم لذت ببریم .
نکته مهمی که اینجا وجود دارد عاشق خود بودن است چون زمانی که عاشق خودمان باشیم هر آنچه را که باعث آسیب رساندن و آزار رساندن به ما میشود را از آنها دوری میکنیم و همین نکته باعث میشود که به سمت فراوانی ها و خوشیها و لذتها هدایت شویم .
البته نکته ظریفی که اینجا وجود دارد نداشتن حرص و طمع هم خود یکی از باورهای فراوانی است چون کسی که حرص میزند در واقع باور محدود دارد که این نعمتها و خوشیها تمام میشود پس سریع بخورم و بر دارم که تمام نشود .
در صورتی که انسانی که باور نامحدود و فراوانی دارد حرص از دست دادن را ندارد ، راحت خرج میکند ، و راحت میبخشد ، و راحت عشق میدهد ، راحت برخورد میکند، راحت در آغوش میکشد راحت مهربانی میکند ، و راحت خودش را در نامحدود ترین حالتهای ممکن هستی و جهان خلقت رها میکند . چنین انسانی طرف معامله اش جهان هستی است و با جهان داد و ستدد و معامله میکند .سپاس فراوان از استاد عزیز به واسطه این همه آگاهی و نکات ظریفی که در اختیار ما قرار میدهید ❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌹🌹🌹
۱۴۰۰-۰۹-۲۱پاسخ
توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.