22 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۷
03 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
درود و سپاس فراوان استاد ضیادعزیز🌹🌹🌹
باور مخرب باید جون کند تا پول در بیاری و این باور از بچگی هزاران بار برای ماها تکرار شده ،موفقیت ،پولدار شدن سخته و کار هرکس نیست وووووو
استاد خیلی قشنگ این بذر را سالهاست توی ذهن ما کاشتند که موفقیت ،پولدار شدن سخت نیست…تو میتونی به خواسته هات برسی در راحتترین حالت ممکن و این کم کم شده یک باور ذهنی برای ما بچه های سایت که همه چیز امکان پذیره…مخصوصا الان که مصادف شده با اتفاقات خداگونه و وصف ناپذیری که داره برای مریم جون توی ملبورن اتفاق میفته که نمونه بارز راحتترین حالت ممکن و حضور پررنگ خدا….الهی شکر الهی شکریادمه همیشه بابام میگفتند :اینهمه سال جون کندیم حالا تازه روز راحتمونه همه اینها به طعنه یعنی چقدر ما سختی و بدبختی کشیدیم هنوز هم راحت نیستیم…اینا همه باور و بذر سخت کار کردن و به سختی پولدار شدن را توی ذهن ما کاشته شده….خدا را شاکرم که با شغلی دوسه ساله آشنا شدم که عااااشقشم و خیلی راحتتر از شغل قبلیم که معلمی بود منو به ثروت داره نزدیک میکنه و اینادهمه نشونه های خداست….
مسیر برای کسی سخته که عشق نداره علاقه نداره ،اگه با عشق پیش بری انرژی خوب ساطع میکنی و نتیجه خوب خلق میشه🌹🌹🌹
۱۴۰۱-۰۷-۰۷ -
سلام خدمت استاد مهربان
فایل هفتم در مورد باور غلط، و مخرب ، که باید سخت کار کنیم تا به خواسته مان برسیم هست که کاملا اشتباه است .
قوانین به ما میگویند تو در راحتترین حالت ممکن وکمترین زمان و کمترین هزینه میتوانی به خواسته ات برسی، به شرط انکه به اصول عمل کنیم ،و علاقه به خواسته مسیرت را لذت بخش تر میکند ،و با عشق تمام موانع را پشت سر میگذارید کافیست پش سرت را نگاه نکنی و به هدفت فکر کنی و کائنات تو را از راحتترین راه تو را به مقصد میرسانند ،بدون انکه زحمتی بکشید .
باورهای غلط و مخرب را دور بریزیم .جایش را با باورهای سازنده پر کنیم .
من در راحتترین حالت ممکن و کمترین زمان و کمترین هزینه به خواسته ام میرسم ✳️
ممنونم استاد 🌹۱۴۰۱-۰۷-۰۶ -
بنام خالق هستی
درود بر استاد ضیاء گرامی
این فایل در مورد باورهای غلط هست که باید انها را از ذهن بیرون کرد
باید در مسیر موفقیت مصمم بود و آهسته و پیوسته در جهت مقصد حرکت کرد و نکته مهم جهت رسیدن به موفقیت عشق و علاقه به کار هست زیرا کاری که از روی اجبار و خلاف میل باطنی باشه موفقیت و خوشحالی چندانی ندارد
باور فراوانی و ثروت در جهان هستی موجب جذب درامد در راحت ترین شکل ممکن میشود
برای موفقیت لازم نیست سخت کارکنیم و اگر به خدا ایمان داشته باشیم و با استفاده از جملات انگیزشی مثبت مثل ( من در راحت ترین و بهترین شکل ممکن به ثروت و ارامش میرسم ) میتوان به اهداف و آرزوها خیلی راحت دست یافت بشرطی که حضور خداوند را در لحظه لحظه احساس و باور کنیم
🙏🙏🙏🌺🌺🌺۱۴۰۱-۰۷-۰۵ -
سلام و درود به استاد عزیزم.
چقدر که باور ها روی زندگی ما تاثیر دارند باور هایی که خود تجربه نکرده ایم اما وقتی بذر آن در ذهن ما کاشته شده توانسته زندگی اکنون ما را رقم بزند.باور زندگی سخت،خداوند همه دنیا را در بهترین حالت ممکن آفرید همه چیز راحت و عالی اما این ذهن ماست که دنیا را جای سختی کرده و بدست آوردن هر خواسته را دشوار جلوه میدهد.اما من توانستم بعد از آگاهتر شدنم با راهنمایی های استاد عزیزم هر خواسته را در راحت ترین حالت ممکن بدست آورم و چه زیباست حضور خداوندی که هر لحظه کنار من است و با چوب جادویی ایستاده تا تفکرات من را به زندگی ام دعوت کند.
و چقدر این قسمت را دوست داشتم زیرا که استاد یک خط تولید برای من در ذهن من طراحی کرده اند که همه خواسته ها در هر حوزه به این خط تولید می آید و در آخر هم به صورت واقعی در زندگی من رقم میخورد.
باور کار راحت.ثروتی که آسان بدست می آید.باور فراوانی.باور ارتباط خوب همه و همه در کارخانه ذهن ما تولید میشود.
همه چیز برای من در راحت ترین حالت ممکن اتفاق می افتد.۱۴۰۱-۰۷-۰۵ -
به نام خداوند مهربان وبخشنده
سلام و درود خدمت استاد گرامی
سپاس و درود بابت این فایل عالی و آموزنده و چقدر دوباره گوش دادن این فایل مصادف شد بامعجزات جدید دوست خوبم مریم ،
درمورد یکی از مخرب ترین و منفی ترین باورها صحبت کردین باور سخت کار کردن ، چقدر این باور در زندگی ما مشکل ساز بوده و درخیلی از مواقع کار را برما سخت وطاقت فرساکرده درحالی که ما اینجا یاد می گیریم همه ی کارهایمان در راحت ترین حالت ممکن ودربهترین شرایط اتفاق می افتد وفقط نیازمند تلاش درمسیرمان وصبوری وتکامل هستیم درسی که قبلا یادنگرفته و راه را برخود بسته ومدام این جملات منفی دیگران را باور می کردیم که خیلی باید تمرین و تلاش و سختی کشید تا به هدف مان برسیم به قول استاد درکتابهای موفقیت هم ازاین صحبت ها می شود و من خودم به عینه این جمله رو دیدم کارسخت است ولی باید انجام بدهی وبا دیدن همین کلمه ی سخت فرار می کردیم از خیلی از علایق مان ، ودرجایی صحبت کردین از اخبار دوری کنیم زیرا کار ، رسانه ها و اخبارهمین است بردکردن و بزرگ کردن منفی ها و شرایط سخت زندگی درحالی که با کمی دقت می توان زیباییها وخوبیها رادید.
سپاس بابت فایل عالی۱۴۰۱-۰۷-۰۴ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
با خدا باش پادشاهی کن .
کدوم سختی ؟
کدوم رنج ؟
کدوم در به دری ؟
کدوم سختی کشیدن ؟
کدوم راه رسیدن به موفقیتی که باسختی است ؟
🤔🤔🤔🤔🤔
هیچ کدام از این عبارتها برای ما بچه های سایت معنی نداره دیگه. 😊😊😊😊
بله اینا پرونده هایی هستند که تو این سایت توسط آموزشهای استادم برای ما بچه های سایت منسوخ شدند و از بین رفتند .
تو این سایت ((( عشق ))) به مسیر رشد و رسیدن به هدف و آرزوها و خواسته های ما که همان نوک قله است تنها ابزار و سلاح ما بچه های سایت است .بله استاد ما کارخانه آدم سازی درست کردند که به بهترین شکل ممکن و در راحتترین حالت ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن به شکل شگفت انگیزی از تک تک، ما بچه های سایت، انسانهایی پاک سرشت و نیک اندیش و پر از عشق تربیت کردند.
که نتایج تک تک ما نشانی بر این ادعا و گفته است.
و چه زیباست :
سلاح انسان نیرویی و سلاحی
جز ❤عشق❤ نباشد.خداقوت استاد، دست مریزاد به خاطر این کارخانه انسان سازی زیبایی که تشکیل دادید .🙇♀️🙇🏻♀️🙇🏻♀️🙇🏻♀️
۱۴۰۱-۰۷-۰۴ -
به نام خالق عشق و زیبایی
درود و سپاس و احترام خدمت استاد عزیزم
باور سختی کشیدن که در این فایل صحبت شد، یکی از باورهای فراگیر در جامعه ماست که همان طور که شما فرمودین، حتی در بسیاری از کتابهای موفقیت به آن بها داده شده است. یعنی فرد برای رسیدن به موفقیت، حتما و اجبارا باید سختی بکشد و مسیر رسیدن به موفقیت، یک مسیر طاقت فرساست!
مسلما این ایده برای کسانی درست از کار در می آید که به آن باور داشته باشند ولی ما طبق آموزش های این سایت می دانیم که همه چیز در راحت ترین و بهترین حالت ممکن قرار است به سوی ما جاری شود. مسلما با این باور، مسیر رسیدن به موفقیت، راه سختی به نظر نمی آید.
و نکته بسیار مهم دیگر اینکه وقتی ما برای رسیدن به هدف خود و در جهت رسالت خود گام برمی داریم، سختی های راه برای ما شیرین میشوند و حتی لذت بخش. بنابراین آنچه را که دیگران از بیرون، به عنوان سختی مشاهده می کنند ، ما به عنوان لذت هایی در مسیر رسیدن به خواسته خود می بینیم و بس.
سپاس بابت این فایل انگیزه دهنده🌺۱۴۰۱-۰۷-۰۴ -
بنام خدای مهربان ..درود فراوان .سپاس برای بودن استاد عزیزم ..این فایل هفت مثل بقیه فایل ها عالیست ..ما وقتی به کاری عشق داریم اصلا احساس خستگی نداریم ..وچون با عشق کاری انجام میدیم مطمعن باشیم موفق میشویم ..چون خداوند همه رو ردیف میکنند که ما برای رسیدن مقصد اذیت نشویم .. اگر حملات تاکیدی برای خودمون درست کنیم و هرروز تکرار کنیم وبا ایمان تکرار کنیم . خداوند کسانی تو مسیر قرار میده که مامور هستند ترو به خواسته برسونند..فقط باورش کنیم ..
۱۴۰۱-۰۵-۱۰ -
به نام خداوند مهربان
سلام ودرود خدمت استادگرامی
سه بار این فایل رو گوش دادم وهربار شنیدنش برایم تازگی دارد
امروز برای خرید رفته بودم بیرون می خواستم برای خودم پارچه بگیرم برای دوخت شال
یک پاساژ رو گشتم پارچه ی مناسبم روپیدانکردم به خواهرم گفتم از این سمت دیگر برویم ازکنار یک پاساژ دیگه ردشدم ویکدفعه به خواهرم گفتم پارچه ای که من میخوام اینجاست حسم به من گفت بروطبقه پایین ، پارچه دلخواهت آنجاست به حسم توجه کردم ورفتم به سمت پایین پاساژ ، دقیقا داخل یک مغازه پارچه ی خیلی زیبا باقیمت مناسب پیداکردم وازآنجاخریدکردم خواهرم خیلی خوشش اومد گفت چقدراین پارچه هم قشنگه وهم قیمتش مناسب دراومد بهش گفتم دیدی توجه به حسم چقد رجالب بود دارم روی خودم کارمی کنم به قول استاد از چیزهای کوچک شروع کنم تارفته رفته رشد کنم وبالابروم .این اعتمادبه حس امروزم خیلی خوب بود وخوشحالم که به حسم ایمان آوردم وازاوکمک گرفتم
سپاس بابت این همه آموزش های عالی وچقدرمسیر زندگی مان لذت بخش وراحترشده است.۱۴۰۱-۰۳-۲۹ -
بنام خالق بی همتا .سلام ودرود به مهربانترین استاد دنیا ،❤️❤️.دست مریزاد استاد برای مثال های زیباتون .اگر ما با چشم زیبا به دنیا نگاه کنیم دنیا قشنگی هاشو به ما نشون میده ..جمله ی قشنگی گفتین من در بهترین حالت به خواسته هایم میرسم . بله دقیقا درسته چطور ما به دنیا نگاه کنیم و ذهن مون چطور باشد ..ذهن ما ثروت ساز باشد یا فقیر .وقتی الان به زندگیمون نگاه میکنیم .چیزهای میبینم که باید هزاران بار شکر کنیم اما از همه برای سلامتی مون ….فقط دید مونو عوض کنیم تا بفهمیم چه موهبت های خداوند به ما داده ..که هستند حسرت زندگی ما را بخورند ،،چرا آنقدر ناشکر هستیم استاد این فایل به من فهماند که باید شکر گزاری بیشتر انجام بدم ..
۱۴۰۱-۰۳-۲۹ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
جریان تکامل و سیر تکامل زندگی ما انسانها به واسطه انسان بودنمان منحصر به فرد است . زیرا در طول زندگی همواره هیچ وقت خواسته ها و رویاهای ما پایانی ندارد و نامحدود است و همین یک نشانه است ، که زندگی ما و خلقت ما از خداوندی و از جهانی نامحدود سرچشمه گرفته است . پس وقتی ما از یک نامحدود خلق شده ایم به واسطه همین ما خودمان و زندگیمان و خواسته ها یمان و رشد و تکامل ما نامحدود است و پایان ناپذیر است .
بر عکس زندگی موجودات زنده جهان که همه آنها یک سیر تکاملی را طی میکنند ، ولی ما انسانها در طول زمان نه تنها با رشد عقل و تکامل عقاید و باورهایمان ، رفتارها و گفتارمان نیز نسبت به چند سال قبل از زندگیمان فرق دارد و رشد میکند و روند تکاملی خودش را میگذراند .
نمونه واضح آن مقایسه قبل و بعد از خود من ، نسبت به امدنم در این سایت ، است . دقیقا تغییرات من نه تنها برای خود من واضح است دوستان و خانواده ام هم این تغییر را حس کرده اند . و به نوعی یکی از دوستانم به صورت واضح گفت : سحر خیلی خوشحالم که این همه تغییر کرده ای . در صورتی که اگر چند سال پیش به من جایگاه الانم را نشان میدادند اصلا برایم قابل باور نبود . و همیشه از قرار گرفتن در مکانها و محیطها و رویارویی با بعضی افراد زندگی ام ترس داشتم ، ولی الان به راحتی هر چه تمام تر بدون اینکه حتی خودم متوجه بشوم . به واسطه آن تغییرات درونی ام که با کمک سایت توانستم در خودم ایجاد کنم ، بیرون خودم هم تغییراتی ایجاد شده است . و در دنیای بیرونم هم تغییراتی نامحسوس را ایجاد شده است . به قول استاد عزیز : درون را درست کن بیرون خودش اتفاق می افتد .
و آرامشی که امروز به واسطه اتفاقی که در محیط کارم افتاد خیلی برایم جالب بود . ۴نفر ، آمده بودند برای امر به معروف و نهی از منکر همه همکارانم میترسیدند و شروع به پچ پچ کردن کردند . و مناین حال آرام خودم را مدیون فایلهای استاد هستم و به همکارانم گفتم : تعجب میکنم چرا من اصلا هیچ ترسی ندارم . و همه ما طبق فرمت تعریف شده قانون اداری هستیم پس هیچ نگرانی وجود ندارد ، و اصلا اتفاقی قرار نیست بیافتد . و میدانم اگر تک تک ما ، شروع به کار کردن بر روی خودمان بکنیم . و ما خیلی از ترسهای درونیمان را بکُشیم و از بین ببریم ، زندگی ما رنگ و لعابی سرشار از آرامش و بوی مهربانی و حس همدردی و هم زیستی مسالمت آمیز با هم به خود میگیرد .۱۴۰۰-۱۰-۱۹ -
باسلام ودرود فراوان
واقعا فایل بسیار پر معنا ومفهومی بود وبه نظر من این نحوه از در خواست کردن وبیان کردن مارو به حدی میرسونه که بالاتر وبخشنده تر از دانای هستی کسی یا چیزی رو دیگه نبینیم اینکه بگیم خواسته ما در بهترین وراحت ترین زمان وهزینه ودر بهترین شرایط به دست ما میرسه دید مارو به سمتی میبره که تنها متکی به ذات خالق میشیم وترس ها ودلهره را از وجودمون پاک میکنه وباعث میشه حتی خودمون رو لایق بهترین چیزها بدونیم زیرا مطمئن هستیم که به دست خالق یکتا همه چیز امکان پذیر خواهد بود
ویاد میگیریم به نوعی با طی کردن دوره تکامل هر خواسته که چطور صبور باشبم ودرهر مرحله ای از زندگی خودمان چه کار وچه هدفی را قرار است که طی کنیم .
پس با شجاعت حرکت میکنیم وخواسته خود را طلب میکنیم وسپس یگانه هستی در جهت خواسته وحرکت ما در طول مسیر کارخانه انسان سازی دستان پر توانش را تکیه وهمراه ما میکند ومانیز ساخته میشویم وبه اهداف وخواسته های خود میرسیم دربهترین زمان وراحت ترین حالت وکمترین هزینه ودر بهترین شرایط اجابت خواسته خودمان۱۴۰۰-۰۹-۲۳ -
باسلام ودرود خدمت استاد گرامی
خدارو شکر می کنم برای دوباره گوش دادن این فایل زیبا وخداروشاکرم بابت قدم گذاشتن دراین مسیر آگاهی
آرامشم روز به روز بیشتر بدنم به سلامتی صددرصد نزدیکتر مسیر پیشرفتم هموار وآسان به خواسته هایم می رسم درراحت ترین حالت ممکن بابهترین شرایط کمترین زمان ممکن ازراههای شگفت انگیز خدایاشکر
چقدر شیرین است درمسیر تکامل وآگاهی پیش می روم وبه خواسته هایم نزدیک نزدیک ترمی شوم به قول استاد درراه رسیدن به کلاس زبان همیشه به خودم سخت می گرفتم واز ترس سختی ونرسیدن به آن تلاشی نمی کردم ولی بایاد گرفتن درس همه چیز درراحت ترین حالت ممکن بدستم می رسد این مسیرساده درپیش رویم قرار گرفت والان که درمسیر هستم باتمام وجود وعلاقه به سمت جلو می روم وهیچ عجله ای ندارم وآرام آرام وشمرده گام برمی دارم تا به هدف عالیم برسم مسیر تکامل زیباست به شرط زیبا دیدن وآگاهی
یکماه ونیم از شروع کلاسم گذشته ومن مشتاقانه به سمت جلو می روم ودر این راه کلی مطالب جدید یاد گرفتم من که تا چندوقت پیش نمی توانستم جملات رو متوجه بشم الان می تونم داستان کوتاه انگلیسی ترجمه کنم
استاد سپاس گزارم بابت راهنمایی های عالی تون از اینکه این قدر این مسیر رو راحت وآسان توضیح می دهید وآگاهی های شیرینی رو به مابا عشق وعلاقه یاد می دهید
درمسیرتان موفق وسربلند باشید۱۴۰۰-۰۹-۲۳ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
من عاشق این فایلممممم …..
چه زیباست حس و حال خوب و اینکه رها و بی پروا باشی و این رهایی را با قدرت تمام احساس کنی .
دیگر هیچ ناممکنی برای تو ناممکن نیست . چون به نوعی خودت را پیدا کرده ای به خودت و وجودت و قدرتها و توانایی هایت ایمان میاوری و با تمام وجودت خود را اشرف مخلوقات و خالق زندگی خودت میدانی .
دیگر به هیچ کس جز خداوند وصل نمیشوی و التماس نمیکنی ..
چون زندگی را یک مسیر میبینی برای رسیدن به ان خواسته ات . و این خواسته برای هر کسی با توجه به قدرت و ایمان و نیازش متفاوت است و مسیرهای رسیدن به خواسته ها هم با همدیگر متفاوت هستند .
داشتن قدرت ریسک همان داشتن قدرت عمل کردن و اقدام کردن است که برای رسیدن به هدفهای مورد علاقه مان البته با صبر و حوصله ما انجام میدهیم و این همان اغاز شجاعت و جسارت در انجام کارهایمان است .۱۴۰۰-۰۹-۰۳ -
بنام خالق خوبی و زیبایی ها ..سلام ودرود وخدا قوت ..در مورد موفقیت که باور های غلطی برای ما گفته شده که فلانی پولدار یا ارث پدری بهش رسیده .وکلی زحمت کشیده وسال ها کلی زجر وحتی با شکم گرسنه خوابیده که الان تو وضعیت عالی زندگی میکنه …ما باید اول از نظر فکری رشد کنیم وفکر سازنده بسازیم .مثال دیگه مثلا اگه من با عشق این دوره ها نخریدن باشم واصلا اهمیت ندم این دوره ها خیلی سخت و اینکه چون علاقه ندارم ..نه حرف شما رو میفهمم ونه نتیجه میگیرم وکسل کننده وسخت میشه برام پس باید اول عاشق بود برای رسیدن به خواسته ..عاشقی کرد تا برامون لذت بخش باشه ..ومثال دیگه هرکس باید دنبال علایق خودش بره تا در مسیر خواسته هاتون اگه تضادی هم براتون پیش آمد ..شما زجر نکشین وبراتون لذت بخش هم باشه ..
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ -
باسلام ودرود
ممنون ازفایل عالی وزیباتون
طول کشیدن ودیررسیدن فایل برام سخت گذشت نه بابت عادت کردن به فایل بلکه تشنه ی یادگیری ورسیدن به هدف هام هستم چیزی که قبلا به راحتی ازآن می گذشتم چون برنامه ومسیری نداشتم وبالطبع راهنمای درستی
الان بابت انتخاب راه درست استادخوب وفایل های زیبا خداوندروشکرمی کنم
اینکه درزندگی هدف ومسیری نداشته باشیم چون راه سختی درپیش داریم واقعایکی ازباورها ی غلطی بودکه درذهن اکثریت مانقش بسته خیلی برحسب اینکه راه زیادوسختی رودرپیش روداریم به سمت جلوحرکت نمی کنیم وخیلی چون راهنمای درستی ندارندقدم به سمت ناشناخته ها نمی گذارند
واقعاباوراشتباه ونادرستی که برای رسیدن به هدف باید سخت کارکردوتلاش وحشتناک به قول خودتون برای رسیدن به هدف باید راهی روانتخاب ودرآن پاگذاشت واین فکرباورماست سخت ترین رودرمسیرمی بینه
مثال خودم برای کلاس زبان راحت ترین وکم هزینه ترین وبهترین استادودرکم ترین وقت ممکن پیداکردم چون خواسته ی قلبی خودم براین بودبرای من همیشه راحت ترین ممکن است نه چیز دیگر
بازهم سپاسگزارم وشاکر۱۴۰۰-۰۸-۲۹ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
مسیر زندگی هر کدام از ما درست مانند همان خط تولیدی است که استاد مثال زدید .و جهان هستی همان خط تولید است .
خط تولید زندگیه هر کدام از ما با دیگری متفاوت است چون علایق ما با هم متفاوت است .و بنا بر علاقه ماست که مرحله به مرحله این خط تولید شکل میگیرد .
یکی کلوچه دوست دارد و یکی بیسکویت و اگر خواسته ها و علایق ما نزدیک به هم باشد در این مسیر تولید در بخشهایی از ان همراه و همگام هستیم .
در زندگی چیزی که متاسفانه به ما اموزش نداده اند پیدا کردن علاقه و خواسته مان است . از همان دوران بچگی خانواده به واسطه عقده های درونی خودشان ما را منبعی در جهت رسیدن به خواسته های خودشان میبینند و تمام کمبودهای خودشان را از طریق ما و با کلاس فرستادنهای ما در زمینه های مختلف در واقع کودکی و دوران رشد ما را قربانی کودکی ناسرانجام و نافرجام خودشان میکنند .
و مرتب مامان و بابا با گوشی تلفن در حال رقابت با دوستان و خاله و عمه و دایی هستن که این کلاس رو نرفتی از فلانی عقب موندی و ……
بله مشکل اصلی ما در بزرگسالی ریشه در دوران کودکی ماست . و اگر از همان کودکی ما دنبال علایق خودمان برویم ابتدای خط تولید کارخانه موفقیت خودمان را درست انتخاب کرده ایم .و به قول فایلهای قبلی استاد عزیز از حین مسیر با کمال میل لذت میبریم چون رسیدن به هدف اخر مسیر است مهم ان است که در حین مسیر از روند و طی کردن مسیر لذت ببریم . درست مانند مثال استاد در حین رفتن به تهران اگر با علاقه همراه باشد هر تضاد و مشکلی را هم با لبخند و حس خوب حل میکنیم .
استاد برای درک این فایل فوق العاده :
♥️حتما باید شاگرد شما در دوره های راه رسیدن به رویاها♥️باشیم تا قانون جهان هستی را با تمام وجود درک کنیم و از آن لذت ببریم .
استاد این فایل و دوره های شما فوق العاده هستند .،🌹🌹🌹
……..۱۴۰۰-۰۸-۲۷ -
,با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
تغییر دادن الگوی ذهنی برای رسیدن به موفقیت و هدف زندگیمان چه قدر زیباست .اینکه الگوی ذهنی را در راه رسیدن به موفقیت از سخت ترین حالت ممکن به راحتترین حالت ممکن تغییر دهیم چه قدر زیبا و شگفت انگیز است .
من اگر دوره سفارشی راه رسیدن به رویاهای شما را تهیه نکرده بودم این فایل به صورت عمیق و بنیادی در ذهنم ریشه نمیکرد .
من در ان دوره معجزات و شگفتیهایی در زندگی واقعی شما دیدم که در واقع به صورت عملی همه انها را با تمام وجودم لمس کردم و الان با گوش دادن این فایل زیبا به راحتی هر چه تمام تر به صحبتهای شما ایمان دارم که برای رسیدن به موفقیت یک سیر تکاملی باید طی شود و با توجه به ان هدف و نتیجه ای که ما میخواهیم در اخر راه به دست اوریم مواد و ورودیهایی متناسب با ان هدف وارد مسیر تولید میکنیم و از مبدا تا مقصد ما سیر تککاملی در حال گذراندن است که در این حین اگر عشق و علاقه همراه با این سبر تکامل همراه باشد مسیر موفقیت برای ما گل و بلبل و گلستان میشود و حتی تضادها و مشکلات هم برای ما رنگ و بوی شیرین و حس خوب میگیرند .
نکته بعدی که بسیار جالب بود موضوع اخبار و خبرهای جامعه بود که معنی واژه خبر به شکلی نوعی هیجان را در وجود ما ایجاد میکند نه آرامش را و این هیجان زاده همان خبرهای مشنج کننده و تشویش کننده است و اخبار خوب و آرام هیچ وقت مخاطب زیادی ندارد چون انسان فقط به واسطه ان قاضی درونی اش دنبال قضاوت کردن است و زمانی ما به ارامش میرسیم که ان قاضی درونی خاموش باشد و اگر خاموش باشد دیگر سراغ هیچ خبر و اخباری نه تنها در جامعه بلکه در خانواده هم نمیرویم .
پس باید اول دادگاه و قاضی درونی را خراب کنیمممممممم💪💪💪💪
و با کم شدن تقاضا در جهت شنیدن و دنبال کردن اخبار یواش یواش سیر تکامل انها هم طی میشود و شیکه خبر هم خاموش میشود و از بین میرود و جای ان را عشق و ارامش و راحتی و لذت و شادی وخنده و رقص را پر میکند .،🌹🌹🌹😍😍😍☺️☺️☺️♥️♥️♥️۱۴۰۰-۰۸-۲۶ -
به نام خالق زیباییها
با سلام و خدا قوت به استاد عزیز و دوستان هم فرکانسی 🌺
چقدر این فایل زیبا و کاربردی بود. من خودم از جمله کسانی بودم که در گذشته علاقمند به مطالعه کتابهای موفقیت بودم و دقیقا این باور محدودکننده در من شکل گرفته بود که برای رسیدن به هدف، باید جان بکنم😂
ولی از وقتی که با سایت و فایل های شما آشنا شدم، بخصوص دوره رویاها، واقعا ذهنیت من آرام آرام تغییر کرد و بالطبع نتایجم هم تغییر کرد و بزرگترین و شگفت انگیزترین نتایج زندگیم را با تغییر باورها، به ویژه باور سختی کشیدن ، بدست آوردم و از این بابت بسیار خوشحالم و سپاسگزار استاد عزیزم هستم🌺🙏
و این موضوع که نویسندگان کتاب ها، مجله ها و خبرنگارها معمولا به دنبال اخبار منفی هستند دقیقا درست است و دلیل آن هم این است که خبرهای منفی طرفدار بیشتری دارند و به واقعیت ذهنی و باورهای ذهنی اکثریت جامعه نزدیک تر است و بنابراین متقاضی و دنبال کننده بیشتری دارد. پس خیلی مهم است که ما با آگاهی کامل به این موضوع نگاه کنیم و گول اکثریت را نخوریم و ذهن خود را طوری پرورش دهیم که بتوانیم رسیدن به هر آنچه را که دوست داریم، باور کنیم. چون همه چیز از باورهای ما شکل می گیرد و این گونه خالق زندگی خود می شویم 💪😍♥️
سپاس بیکران بابت این فایل زیبا که پر از حس خوب، انگیزه و قدرت بود🙏🌹🌹👍۱۴۰۰-۰۸-۲۶ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ♥️♥️♥️
چه زیباست زندگی و نفس کشیدنی که سرشار از حس بودن و ماندن و زندگی کردن باشد .
زندگی یعنی با تمام وجود زنده بودن .
متاسفانه ما زندگی را به واسطه باورهای جامعه و خانواده شکل داده ایم .ولی از زمانی با استاد عزیز اشنا شدم زندگی من رنگ و بویی دیگر گرفته است .
هم خودم رهاتر و ازادتر شده ام و هم اطرافیانم طعم زندگی را بهتر را درک میکنند .
بله هیچ چیز در زندگی به یکباره اتفاق نمیافتد .درست مانند همان کارخانه بسته بندی که استاد مثال زدند. نمونه این موضوع در زندگی شخصی و خانوادگی من اتفاق افتاده است .من شخصا مرتب دنبال کننده اخبار و اتفاقات جامعه بودم و به نوعی در خانواده به من میگفتن بی بی سی .😂ولی از زمانی با اموزشهای استاد همراه شده ام از گروهها و کانالهای خبری بیرون اومدم .و در زمانهایی که همسرم اخبار گوش میداد با ارامش ان محیط را ترک میکردم .و این رفتار من بدون هیچ توضیح و دلیل و منطقی با عشق و یک نیروی نامریی کل خونه را یواش یواش پر کرده و ایشون هم مثل قبل به صورت جدی اخبار را دنبال نمیکند .
راه موفقیت در زندگی همان حس داشتن ارامش و رهایی است که ما از داشته هایمان لذت ببریم .
اتفاقی که الان در اینستاگرام در حال شکل گیری است .در واقع به وجود اوردن یک حس نارضایتی از زندگی را در ما با مقایسه کردن ظاهر زندگی مان با دیگران به ما دست میدهد .
و این موضوع ظریف ولی بسیار قوی در دور شدن ما از ارامش درونیمان باعث میشود که هر چند در تلاش برای رسیدن به موفقیت گام بر داریم ولی به دلیل ناارام بودن حس درونمان به بی راهه و کج راهه میرویم .۱۴۰۰-۰۸-۲۵ -
درود بر استاد بزرگوار،
ابتدا از تفکر و آرزو شروع میشه و اینکه چی خوشحالمون میکنه یعنی همون اهداف و آرزوها …
مرحله بعد پا نهادن درون مسیری که مارو به اون هدف یا مقصد میرسونه این مسیر یقینا مارو به مقصد میرسونه ولی نه به راحتی و آسانترین راه زیرا در فایلهای قبلی اموختیم که :
موفقیت هزینه دارد
برای موفقیت قربانی لازمه
جمله معروف از تو حرکت از خداوند برکت
من در مسیری که انتخاب کرده ام ، به اهداف و آرزوهام میرسم زیرا محکم و مصمم و خوشحال قدم بر میدارم و عاشق اهدافم هستم به همین دلیل ، سختیهای مسیر برایم لذتبخشه و موفقیت و خوشحالی از آن منست👍
من قبلا هم این مسیر را تجربه کرده ام و پایانی بسیار موفق و خوشحال کننده برایم داشته و اکنون سختیهای اون مسیر را فراموش کرده ام و بابت داشته هایم بسیار خوشحال و از خداوند بزرگ سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌹🌹🌹۱۴۰۰-۰۸-۲۵ -
بنام خالق زیبایی ها ..سلام وهزاران درود به استاد ارجمندم .خدا قوت.بله استاد کاملا باور های اشتباهی در ما خانواده ها به وجود آوردند که پول در آوردن سخته وانقدر این باور در خودشون به یقین رسوندن ..که واقعا در ما این فکر منفی نقش بسته ..وهم زندگی به کام خودشون تلخ کردند وماهم این فکر منفی در ذهنمون پرورش دادیم .وزندگی همین طور قبول کردیم وباید به ناچاری وناداری ساخت واعتراضی نکرد .بله دقیقا کسی که ما میشناسیم که الان موفق وپولدار دقیقا میگن با کارگری وخدمتکاری الان فرد موفقی شدم ولی سال های سختی کشیدم شب و روز کار کردم وموهامو به قول معروف تو آسیاب سفید نکردم از سختی های که کشیدیم ..وما هم قبول میکنیم وبا خود مون میگیم کی میره این همه راه رو ..پس باید همون طور که فرمودین دوره ی تکامل رو بگذرونیم .هر کدوم از ما راه و روش درست بریم واصول درست بکار ببریم ..حتما موفق میشیم .مهمون طور خیلی راحت مثال زدین هرکاری ما میخواهیم انجام بدیم باید علاقه هم به همراه باشه .وگرنه تا موفقیت خیلی کسل کننده وخسته کننده اس برای ما .،ولی وقتی به اون کار علاقه داشته باشیم اگه حتی وسط کار تضادی پیش بیاد برامون با فکر وصبر حلش میکنیم بدون اینکه پشیمون وناراحت بشیم ،💪💪..برای رسیدن به مقصد فقط باید به جلو فکر کنیم واصلا نگاهمون به عقب نباشد وبا خوشحالی وعشق قدم برداریم اتفاق های بد کمتر برامون میفته ..
۱۴۰۰-۰۸-۲۴




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.