سبد خرید

راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۳

امتیازدهی 4.96 از 5 در 28 امتیازدهی مشتری
(28 بازخورد مشتری)

28 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۳

کیفیت
ریویوایکس
99%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

09 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند بخشنده ومهربان
    سلام و درود خدمت استاد گرامی
    یک جمله زیبا و تاثیر گذاری که خیلی آن را دوست داشتم ،درمورد این بود وقتی در درونت کار می کنی اتفاقات در بیرون تغییر می کند، این رو با یک مثال می خواهم توضیح بدهم من یکسال و خورده ای است که دارم روی خودم بطور جدی تری کار می کنم ، اوایل که هنوز باورهایم تغییر نکرده بود حالت پوشش و رفتارم تغییرات چشمگیری داشت طوری که کارهایم زیر ذربین بود و خانواده ام بخصوص خواهرهایم از این رفتارهای من اذیت می شوند و تمام رفتارهای من رو بررسی می کنند و من اوایل استرس می گرفتم ولی بعد از این که زمان بیشتری رو اختصاص می دهم به خودم ، الان آروم شدم و این آرامش به دیگران منتقل شده بطوری که یکی از خواهرهایم که قبلا من رو نقد می کرد به من زنگ زد و از من پرسید تو داری چکارهایی انجام می دهی چون خیلی فرق کردی ،من بهش گفتم دارم فایل گوش می دهم از من کمک خواست و گفت اگر سوالی داشته باشم می تونی راهنمایی کنی این تغییر خواهر من برمی گردد به همان آرامش درونی که من با گوش دادن به فایل ها وانجام تمرینات درسایت به آن رسیده ام .
    ونکته ی بعدی که استاد دراین فایل فرمودند اگر یاد بگیری کارهایت را به موقع انجام بدهی در تضاد قرار نمی گیری مثال بارزشون خانم ایرانمنش عزیز واقعا الگوی یک دانشجوی نمونه هستند طوری کارمی کنند که بیشتر تضادهایشان رو قبل از اقدام متوجه می شوند و الان شدند برای همه مایک فرد موفق و کامل وهمه ی کارهای ایشون شده سرمشق ما
    ودرجایی گفتین که ،
    هرچی آگاهی بالاتر برود دریک جاهایی شاید برای تو عذاب تولیدکند ، این هم برمی گردد به نوع باورهای قبل کارهایی که همه انجام می دادیم به یک شکل ولی وقتی الان که من قانون را یادگرفتم ودارم مطابق با آن پیش می روم کلی تغییرات داشتم و می بینم که چقدر راحت وآسان می توان به خواسته هایت برسی و می بینم اعضای خانواده ام رو که همان مسیر قبلی من را می روند وشاهد ناراحتی های آنها هستم کمی اذیت می شوم ولی به قول استاد هرکس باید مسیر تکاملش راطی کند و اگر ازما کمک خواست به اوکمک کنیم و درک این مطلب شاید برای شروع سخت باشد .
    در مورد خداوندصحبت کردین و اینکه در بعضی مناطق حتی آگاهی ندارند وچه خداهایی رو پرستش می کنند بدون اینکه درک کنند ویا تحقیق کنند این خیلی جالب بود ویک نوع نگاه شرک به خداوند واتصال به غیراو والان نگاه ماعوض شده نگاه توحیدی به خدایی که هر لحظه حسش می کنیم و می دانیم که او منتظر درخواست من و اجابت از سمت اوست
    سپاس گزارم که چشمانمان رو به دنیای جدیدی بازکردین که من خلق می کنم ودرخواست وخداوند اجابت

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    سلام و درود بر استاد دل اگاه و مهربان .
    این گفته ها و صحبتها ادم را به اعماق درون میبره و وجود خداوند را در خودش احساس میکند .واقعا ما قبلادر جاهلیت زندگی میکردیم .(وقتی خداوند انسان را افرید او را اشرف مخلوقات معرفی کرد )ما به خود میبالیم که ما این چنین مورد علاقه خدا هستیم،ولی این جمله را درک نکردیم ،من با این فایل متوجه شدم ، که ما یک نیروی فپق العاده قویی داریم که همان حس و باورهای ما هستند ،که میتواند کارهای بزرگی که در باور هیچ کس نمیگنجد، اتفاق بیوفتد . توازادی هر چیزی که تو را خوشحال میکند بخواهی و هیچ محدودیتی ندارد .
    ما انسانها خودمان را محدود کرده ایم و مشغول خرافه ها و چشم هم چشمی و باورهای غلط کرده ایم که ببینیم دیگری از کدام راه میرود که ما هم دنبالش راه بیوفتیم دیگری چه چیزی را تجربه کرده ما هم از تجربه او استفاده کنیم ،ما باید از این باورهای غلط تهی شویم و خالی شویم تا باورهای درست جایگزین کنیم،خالص شویم راه را پیدا کنیم تا بتوانید از قدرتی که خداوند به ما داده استفاده کنیم ،خداوند با قانون و سیستم خودش پیش میرود. (قوانین خدا هیچ گاه تغییر نمیکنند .اگر تغییر میخواهیم ،باید از درون خودمان شروع کنیم.)
    وقتی با این قانون اشنا شدم.از خوشحالی دلم میخواست همه را دعوت به راه ومسیر کنم ،بعدا فهمیدم که من فقط میتوانم خودم را تغییر دهم .
    ممنون از شما استاد بابت درسهای عالیتون 🌹🌷.

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    با تغییر باورها و دیدگاه‌های قبلی میتواننننننن زندگی جدیدی برای خودمان درست کنیم .
    تغییر دیدگاه‌ها و باورهایمان = تغییر زندگی = تغییر آدمهای زندگی .
    مثلا من قبلا به غیبت کردن دیگران می‌پرداخته ولی همیشه از این حالی که بعد از این غیبت کردن به من دست می‌داد زجر میکشیدم .
    و با کمک اهرم رنج و لذت که استاد در دوره معجزه ی سلامتی بسیار عالی توضیح داده اند .
    بله تغییر باورهایمان را می‌توانیم به کمک دوره معجزه ی سلامتی – که همان یاد گرفتن تکنیک اهرم و رنج و لذت است .
    به راحتی میتونیم باورهایی را که به ما حس بد می‌دهند را شناسایی کنیم و باورهای جدیدی و لذت بخش را جایگزین کنیم .
    بله با سوال چرا من اینجوری فک کردم ؟ چرا اینجام ؟ چرا دارم تو ابن جمع شرکت میکنم ؟ چرا حالم بده ؟ و چراهای که کمک می‌کنند تا با دنبال جواب گشتن آنها میتوانیم یواش یواش آگاه بشویم و خلاف جهت حس بدمان حرکت کنیم .
    بله تمام اتفاقات بیرون با تحول درون ما اتفاق می‌افتند.

    از قدیم ‌گفتن زندگی رو سخت بگیری سخت میگذره ، زندگی ر راحت بگیری ، راحت میگذره ، یعنیییییی هر جور فکر کنی و باور کنی همون جور اتفاق میافته .
    و من اونقدر توانا هستم که میتونم به چیزی که هیچ کس تا حالا بهش فکر نکرده رو فکر کنم و اتفاق بیافته .💪💪
    و نتایج من رو چیزی جز باور شدن خلق میکنه اینکه باور داشته باشیم که این اتفاق میافته ، در نتیجه میشه و اتفاق میافته و به نتایج و خواسته ها و رویاهایمان می‌رسیم

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹

    چقدر آموزنده اند این فایلها…الهی شکر.
    آگاهی بدست آوردن از اینکه میشه با دونستن قولنین خوب زندگی کرد و نتایج خوب خلق کرد….
    یه نکته دیگه که از توی این فایل یاد گرفتم اینکه آدمهایی که دارن میرن به سمت دره،به سمت نابودی من اگر خودم به درو دیوار هم بزنم ،اون آدم اگر خودش نخواد امکان نداره من بتونم بیارمش توی مسیر…من چون اینو امتحان کردم میدونم..باید توی مسیر باشند ،باید تکاملشون را بگذرونند.
    باید یاد بگیریم الگوهای ذهنی مون را بشکنیم…جور دیگه ای فکر کنیم.الان این شعر اومد برام: چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
    سپاس استاد که ما را به این زیبایی شستشوی مغزی دادید…به این قشنگی و مثبتی🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    چه مطالب ارزنده ای در این فایل گفته شد.
    ♥️زندگی دیجیتالی در نتیجه تغییر باورها♥️
    واقعا می شود؟! یعنی ممکن است؟!
    برای من که شده و خیلی هم زیبا شده!
    شاید باور کردنش مشکل باشد ولی در نتیجه تغییر باورها و اعتماد کامل به خداوند و دستان او، واقعا این اتفاق می افتد و در حالیکه ما فقط و فقط تغییر باورها را در ذهن خود ایجاد می کنیم، اتفاقات در بیرون تغییر می کنند و این واقعا اعجاب انگیز است ولی …. ولی این اتفاقات برای کسانی می افتد که صد در صد به این حرفها باور داشته باشند و به آموزه های خود عمل کنند.
    این سیستم خیلی جالب است. هییبییچ محدودیتی در آن وجود ندارد. محدودیت فقط در ذهن ما وجود دارد. یعنی هر آنچه را که ما بتوانیم در ذهن خود بیاوریم، تجسم کنیم و باور داشته باشیم که لایق آن هستیم، می تواند در زندگی ما موجودیت پیدا کند.
    سپاس بابت این فایل بسیار آموزنده 🙏💗🌹

    ۱۴۰۱-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق یگانه
    درود بر استاد بزرگوار
    در این فایل از باورها صحبت شده که نقش مهمی در عملی شدن خواسته ها یا عملی نشدن خواسته ها دارد و وقتی که به این آگاهی رسیده ایم که خودمان خالق زندگیمون هستیم ، چرا باور های بد ؟ چرا شنیدن حرفهای خرافی دیگران و قبول کردن آنها ؟
    زیرا نتیجه‌ای جز اندوه و ناراحتی و برآورده نشدنِ خواسته هامون نداره من باور دارم که خداوند نیروی فوق تصوری هست که تحت یک قوانین ثابت عمل می‌کند و در ایام گذشته که فکر میکردیم هرچه نالان تر هرچه غمگین تر ، رسیدن به خواسته ها یا همون حاجات نزدیکتر و این یک تفکر کاملاً غلط بود👍
    وقتی که اشکال از باورهامون بود و این خواسته‌ها برآورده نمیشد انگشت اتهام به سوی خدا می گرفتیم که چرا خدا جواب منو نمیده چرا خداوند متوجه خواسته های من نیست ولی امروز با آموزش های استاد متوجه شدیم که خداوند هیچ دشمنی با کسی ندارد فقط و فقط عملکرد خودمون هست و نحوه ارسال اون ارتعاشات مثبت یا منفی و احساس خود ماست که باعث میشه به یک زندگی بهتر برسیم یا خیر
    در پایان این فایل از شیوع ویروسی که بسیار خیریت داشت صحبت شده زیرا موجب برچیده شدن بسیاری از تشریفات و کارهای اضافی و مرده پرستی و خیلی خرافات دیگر شده بود و به نحوی که تحت این ویروس مردم به نوعی آرامش رسیدن و درون آرامش توانستند خودشون و خدای خودشون رو پیدا کنند
    خدا را شکر ما به لطف آموزشهای استاد در مورد خودآگاهی و خودشناسی و باورهای خوب الهی چندین پله از دیگران جلو هستیم
    🌺🌺🌺

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    باور خداوند باوری است که مثل چتر بر تمام باورها و قوانین زندگی ما سایه می‌افکند.
    با حل کردن باور خداوند زندگیمان درست و حسابی می‌شود.
    این جمله (( زندگی را سخت بگیری سخت میگیره برات و زندگی را راحت بگیری راحت پیش میره .
    این جمله رو همیشه میگیم ولی خیلی معنا میده و با درست کردن باور خدایمان می‌توانیم نیمه پر لیوان را که همان زندگی را آسان گرفتن و راحت گرفتن است را تقویت کنیم .
    چون ما نماینده خدای فراوانی بزرگمان هستیم و همه چیز در تسخیر و اراده ی ماست پس باید مانند یک فرمانروا و حاکم بر جهان حکمرانی کنیم .
    البته حکمرانی که درون آن جنس عشق و مهربانی و درستی و زیبایی است .
    و نکته بعدی هر چی که تکرار شد باور کردیم و وقتی باور کردیم آن را دیدیم .
    و من درون این زندگی جدیدم میخواهم باورهایی از جنس نور و روشنایی ، عشق و فراوانی و راحتی خیال و آرامش را بگذارم و من یاد گرفتم در این مدت که خودم مجاز هستم که چه چیزی رو باور کنم و چه چیزی و باور نکنم، پس زندگی من در اختیار و در تسخیر طرز فکر من است 😊😊🤗🤗💪💪❤❤

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود
    چه زیباست آگاهی….
    باور هایی که زندگی روزمره ما را ساخته اند و تمامی زندگی ما را در برگرفته اند خوردن ،پوشیدن،معاشرت همه و همه زایده باور هایی است که در زادگاه و محل زندگی ما بنا شده است و در ذهن ما نشسته.
    مثال باور اینکه میگویند پولدارها پولدار تر میشوند و فقیر ها فقیر تر و اینکه میگویند تا از جایی دزدی نکنی نمیتوانی ثروتمند بشوی و چنین باوری اجازه نمیدهد که فقیری فکر ثروتمند شدن را بکند در صورتی اگر تحقیق کنیم میبینیم انسان های ثروتمند دنیا همه آنها فقیر و بی چیز بوده اند…
    من خودم سعی کردم بعد از گوش دادن بار اول این دوره روی باور هایم کار کنم و توانستم تعداد زیادی باور های محدود کننده و آزار دهنده را پاک کنم و چقدر که به آرامش رسیدم اما هنوز باور هایی هم دارم که باید بیشتر تمرکز کنم تا بتوانم از انها عبور کنم.مانند نه گفتن در شرایطی که دوست ندارم.یا باور تعریف از خود.
    ممنون و سپاس ازین اگاهی

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • آزاده حضرتی زاده

    به نام خداوند یکتا
    با عرض سلام و ادب جلسه سوم ادامه جلسه اول و دوم در ارتباط با این موضوع است که سازنده زندگی ما همان باورهایمان هستند.و اینکه تمام اتفاقات زندگی نشانه هایی هستند برای هدایت ما ،تغییر نگاه و تغییر باورها باعث ایجاد تغییرات در زندگی ما می‌شود و زمانیکه روی درون خودمان کار می کنیم باعث تاثیری خودبخودی بروی اتفاقات بیرونی می‌شود همچنین تلاش نکردن برای تغییر بقیه و خداوند هم می فرماید لا یغیر و مابقوم حتی یغیرو بانفسهم و رسیدن به این واقعیت تلخ و بسیار آزار دهنده که دیگرانی که در غفلتند رو ما نمی توانیم از خواب بیدار کنیم و تغییر در آنها ایجاد کنیم.و باورهای درونی داریم و بیرونی که همون باورهای جامعه می باشند در کل شنیده ها،گفته ها،و مشاهدات هستند که باورهای ما رو شکل می دهند و هر چی جز خوبی دریافت می کنیم از جنس خدا نیست

    ۱۴۰۱-۰۶-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست ،🌷،سلام ودرود فراوان .🌷الگوهای ذهنی ما همه از گذشتگان ما برای ما بوده ،،سال های که گذشت چقدر تو نا آگاهی گذشت .وچقدر روزهای قشنگ بود ولی ما چون نااگاه بودیم ،,وقبول کردیم به اجبار چون از گذشتگان به ما ارث رسیده و همچنان نسل به نسل انتقال می‌دادیم ،،خوشحالم نسل آینده من دیگه هر خرافاتی را قبول نمیکنند،چون واقعا در حق شون ظلم میکردم ،چون بعضی از باور های که گذشته به من دادند سمی بودند وکشتنه که من تا سال گذشته اون باور های آنقدر روی من تاثیر گذاشته بود واز درون منو مثل خوره میخورد ،،من آین باور غلط تو ذهن پسر نه ساله ام کرده بودم که تو ضعیفی والکی مریض میشی ولایت همیشه از بقیه بچه ها دور باشی ..این باور غلط پسرم قبول کرده و همیشه داعم مریض و همیشه باید دارو بخوره زمستون وتابستون وحتی در بهار کلاه باید سرش باشه ..حسرت دارد چرا من مثل بقیه نیستم همیشه استرسی ووسواس گرفته .این فایل ها به من آموخت که من به خودم بیام ،،،پسزم نجات بدم ..که این باور غلط من بوده و دیگه قبولش نکند تا آینده اش دچار لطمه ی بیشتر نبینه ..

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    به نام خدای مهربانی ها.
    درود استاد عزیز باز هم آگاهی باز هم تفکر.
    تفکر در مورد افکار پوچ و افکاری که زایده ذهن آدمیست نه زایده قلب و احساس و روح آدمی.
    همه افکاری که به پوچی میرسد و زایده توهم پیشینیانی که نا آگاه بوده اند….
    ناراحت از عمر رفته و خوشحالم از آگاهی که دارم.
    من در این ۱سال و نیم که با شما آشنا شدم با جان و دل به حرف های شما ایمان دارم زیرا که همین مدت فراز و نشیب هایی که گذراندم تمامی حرف های شما رو درک کردم جایی که افکارم بد بوده نتیجه رو دیدم و جایی که روی خودم و ذهنیاتم کار کردم هم نتیجه واضح و روشن بوده…جایی که خدا در دسترس دیدم همه چیز اتومات در دسترسم بود و جایی که خدا رو از یاد بردم و افکار پوچ منفی ها غالب شد هم نتیجه آن را دیدم.
    خدایا سپاسگزارم فایلی دیگر و آگاهی های بیشتر.

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق،❤️❤️❤️

    فکر ما ، تمرکز ما ، توجه ما ، خالق زندگیه ماست . به هر آنچه فکر کنیم و تکرار کنیم تبدیل به باور ما میشود و نهایتا تبدیل به یک قانون در زندگیه ما میشود . تمام قوانین و سنتها و اداب و رسوم ما انسانها به همین شکل ، تبدیل به یک اصل و قانون شده اند .
    مهمترین بخش و قسمت از زندگی هر کسی ، شناخت درون خودش است و اینکه به وسیله چه کار و هنر و حرفه ای احساس رضایت و عشق و ارامش میکند . زمانی بتوانیم به درک و شناخت این قسمت از زندگیمان برسیم . میتوان گفت در جهت اینکه عاشق خودمان باشیم قدم یرداشته ایم .
    و زمانی که در آن حرفه کار می کنیم و شروع به فعالیت میکنیم چون علاقه داریم در حین مسیر مشکلات و اتفاقات را به راحتی میپذیریم و آنها را انجام میدهیم . اگر هر زمان به این اگاهی رسیدیم که شرایطی که در ان هستیم دلچسب ما نیست و ما را راضی نمیکند ، تصمیم برای تغییر مهمترین انتخاب ماست. . اینکه از شرایطی که در درون ان هستیم ناراضی باشیم و همواره احساس کنیم که ان شرایط و کار جوابگوی ارامش درونی ما نیست این حس تغییر اولین گام های خودش را به ما نشان میدهید ، و ما با تمرکز بر روی خواسته هایمان ،شالوده تغییر را در وجود خودمان میریزیم . و در این مسیر تغییر خاموش کردن ذهن که باعث میشود در وجود ما ترس شعله ور شود خیلی مهم است ، اینکه در جهت تغییر قدم برداریم و وارد ناشناخته ها بشویم همواره باعث میشود که در ذهن ما باورهای قدیمی معنای خودشان را از دست بدهند .
    و برای ایجاد کردن باورهای جدید با حرکت کردنمان و تمرکز گذاشتن بر روی هدف و خواسته هایمان باعث میشود که همواره تغییرات یواش یولش در وجود ما شکل بگیرد .قانون فکر و تمرکز بسیار در زمینه انتخاب زندگی ما مهم است .

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود به استاد عزیزم ..افکار ما زندگی ما. رو میسازه . اگه افکار ما سازنده در جهت رشد ما باشد صدردصد .زیبایی ها. رو میبینیم ..دیروز تو اینستا ما تو پیچم شعری از خداوند گذاشتم ولی متاسفانه آنقدر افراد هستند که دور از جون کودن هستند آمد اظهار نظر کرد توهین به خداوند کرد که شما شیطان هستین که خدا رو می‌پرستین ..دیگه جوری شده خدا رو نادید میگیرن وچقدر احمقانه مغزشون شستشو دادند ..چرا ما نباید در جهت رشد مون حرکت کنیم ومغزمون با افکار مثبت شستشو بدیم ..دقیقا همون طور که فرمودین .الان داریم آگاهی پیدا میکنیم وقتی ناله کردن بقیه رو میبینیم که چطور داره خودش لبه پرتگاه ایستاده و داره خودش پرت می‌کنه بندازه تو چاه غفلت حرص میخوری وهرکار میکنم این نکات به زبون نیاره ولی فایده نداره ..در جواب می‌شنوم تو دلت خیلی خوشه ..بله استاد آفرین ما نمی‌توانیم اصرار کنیم چون واقعا من این کار کردم ولی خیلی بیشتر افکار م آشفته شد وچند روز فکرم درگیر وعصبی بودم ..دیگه تصمیم گرفتم بیخیال همگی بشم ..چه زیبا گفتن خداوند غم بندگانش میخورد .گناه بندگانش میپوشه .ولی تو این دنیا هرکس الگوی ذهنی در مورد خداوند. دارد چه صبری داره خداوند …کاش تا دیر نشود به خودمون بیایم ..وباور مون نسبت خدای واقعی مون عوض کنیم خدای که به شدت کافیست ….

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق زیبایی ها ..🌷🌹.زندگی ما مثل آب روان اگه ما این وسط با فکر های منفی وذهنمون .وسواس مون آب روان گل آلود نکنیم همچنان میرود تا به دریا برسد ..دریای آبی مملو از موج های زیبا ..ما باید موج های زندگی را زیبا ببینیم..وفال نیک بگیریم .. تا به کام ما تلخ نشه ..من وقتی خودم تغییر بدم چون فقط توانایی این دارم خودم عوض کنم مثلا همسر من اخلاقش هزار درجه با من فرق داره ولی من میتونم جوری رفتار بدم به توجه به اخلاق اون وفق بدم تا زندگی برام آنقدر تلخ نشه وکم کم ایشون من و درگ کنه با من راه بیاد ..ویه جوری همو کامل کنیم ..چه جمله ی زیبایی خداوند همه چیز میشود همه کس را ..جمله ی کلی نکته درونش نهفته اس ..من وقتی تو ذهنم خدا رو بزرگ ببینم ومطمعن باشم خدا پاسخ درخواست من میده ..وحتی شاید کسی که از متنفر باشه مجبور کنه درخواست من انجام بده ..تا الان فکر میکردم هرچی زجه بزنم گریه کنم خداوند. دلش به رحم میاد ولی دیدم تا الان هیچ نتیجه ندیدم ولی الان فهمیدم باید با خدا رفیق بود وجسارت خاستن با شادی از خدا بخام تا برام روبراه کنه. .نکته ی آخر باور مرده پرستی درسته استاد که خودم خیلی اذیت میشدم که شما منو از خواب بیدار کردی ..چرا واقعا باید عذابی که میکشیم همه باخبر بشن وچند نفر دیگه ناراحت کنیم .واین باور غلط تو روستای ما هست تا سالگرد اون مرحوم حتی آرایشگاه نباید بری البته الان یه کم کمتر شده ولی خیلی باور غلط هست که کل روستا اذیت میشند وچون طرف ناراحت نشه نه جشنی در کار است نه مجلسی ..ولی کلی عذاب میکشند ..چرا تا زنده هستیم قدر هم را نمی‌دانیم وحاضر هستیم سربه تن مون نباشه ..چرا تو زنده بودن هم راقضاوت میکنیم وهم دیگر وحتی موفقیت همدیگر را نمی‌بینیم ..استاد متشکرم …

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️♥️
    زندگی ساختنی است درون را درست کن بیرون خودش تغییر میکند .و برای ساختن درونی با با پرهای نامحدود زمان میبرد .و سر لوحه ی تمام باورهای باور خداوند است .از قدیم گفتن زندگی رو هر جور بگیری همینجور میگذره و خیلی جالبه می‌دونیم این جمله درسته و برای دیگران مثال می‌زنیم ولی وقتی نوبت خودمون میشه میگیم مگه میشه راحت بگیریم چون قوانین خدا را بلد نیستیم و هر جوری فکر کنیم همینجور پیش می آید .
    و قوانین خداوند و کاینات به احساس و فکر و هیجانات و کدهایی
    که می‌فرستیم پاسخ میدهد .
    اگر نگاه ما ؛احساسات ما عوض شود زندگی ما تغییر میکند مثال واضح آن با حال خوب زندگیمان خوب و با حال بد زندگی معنای بدی میدهد .
    و مثال واضح و عینی آن زندگی استاد در دوره سفارشی راه رسیدن به رویاها ست .که دو زندگی متفاوت را از زندگی شخصی خودشان برای ما تعریف کردند .
    بله ما با تغییر دادن طرز تفکرات میتوانیم درونمان را عوض کنیم تا بیرون و همان زندگی ما متناسب با آن خواسته و درخواست ما تغییر کند .
    ((( طرز فکر ما باعث خلق زندگی ما میشود )))
    زندگی ما درست مانند ابزارهای اطراف ما هستند که پشت خلق تمام آنها یک فکر و خلاقیتی وجود داشته است .و زندگی تک تک ما هم یک وسیله است در دستمان که توسط فکر خود ما به صورت پیشرفته یا غیر پیشرفته در میآید .و همین دلیلی است بر متفاوت بودن شکل زندگی تک تک ما .
    فایل خداوند همه چیز میشود همه کس را بسیار زیبا میتواند در درک این فایل به ما کمک کند .

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق❤❤❤

    واقعا استاد وقتی آگاه تر میشیم عذاب میکشیم و دوست داریم دیگران هم مانند ما وارد این مسیر و سایت شوند واز قوانین آگاه بشن ؛ ولی طبق قانون اشتباه است و زمانی ما میتوانیم به کسی کمک کنیم که فرد مقابل خودش خواهان باشد وگرنه اشتباه محض است.
    و با علم به اینکه میتوانیم خودمان خالق زندگی خودمان باشیم و توان تغییر کسی را نداریم مگر آنکه طرف مقابلمان خودش بخواهد .
    استاد آگاهیهای شماخیلی ناب وارزشمندهستند چون شما تجربه زندگی شخصی خودتون رو ؛ ونتایجی رو که گرفته اید برای ما بیان میکنید .
    و این موضوع را در وجود من نهادینه میکند که وقتی شما توانستید پس من هم میتوانم انجام بدهم .

    خدای ما خدای مهربانی و خوبی است و خدا فقط خیر و خوبی است پس اگر من خودم را تغییر دهم بیرون من هم تغییر می کند.
    اگر ما در زندگی مان باورخداوند را که تاثیر گذارترین باور زندگی ماست را درست کنیم به نوعی سرشاخه تمام باورهاست و باورهای ثروت و سلامتی و رابطه ماحل میشود .
    و در واقع با تغییر دادن باور خداوند و واگذار کردن امورمان به دست او ثروت و سلامتی و رابطه های خوب هم به زندگی ما تزریق میشوند .
    در کنار این فایل دیدن فیلم pk خیلی به ما کمک میکند .
    و در واقع ما با دُرُست کردن باورهایمان نسبت به خداوند سُکان و کشتی زندگیمان را به دست او میسپاریم و چه کسی تواناتر و قدرتمند تر از خداوند است .
    و زندگی ما در واقع آن چیزی است که درذهنمان ما آن را خلق میکنیم.
    و با تغییر دادن آن میتوانیم زندگیمان را عوض کنیم.
    استاد نکته جالبی که بیان کردید این بود هر وسیله ای که در کنار ماست از گوشی و خودکار و مبل و … همه اینها فکر هستند .
    و هر کدام یک طرز فکری بوده اند و با تمرکز کردن بر روی آن تبدیل به عمل شده و نتیجه آن تولید آن وسیله ای است که در کنار ماست .

    ((پس ما مجاز هستیم در زندگیمان بگوییم میشه ، میشه،میشه،میشه ))

    انتهای فایل نتیجه گیری که از بوجود آمدن بیماری کرونا میتوان گرفت این است که :

    انسان با تحت فشار قرار گرفتن مسیر زندگی اش را تغییر میدهد .))

    و باورهایی که در جشنها و سوگواری ها مجبور به انجام آنها بودیم که اگر آن تشریفات را انجام نمیدادیم بر این باور بودیم که مراسم جشن و عروسی نشدنی میشود و کسی هم که فوت کرده است به جایگاه ابدی اش فرستاده نمیشود . و آمدن این بیماری خیلی از باورها را با قدرت زیاد شکست .

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام ودرود .. اتفاقات که در زندگی برای ما میفته چه اتفاقات بد چه اتفاقات خوب ..همه ساخته ی ذهن ما هستند وربطی به جامعه وحتی خانواده مون نداره ..من فقط میتونم تغییر بدم وقادر نیستم هیچ کس جز خودم تغییر بدم …وقتی آگاهی ما فراوان بشه ووقتی که نمیتونم کسی تغییر بده بله رفتارهای اونا آزار دهنده اس.واز این که میبینیم داره غرق میشه غصه شو ما میخوریم ….باید به اون بخش که فرمودین برسیم که خودمونو کنترل کنیم وقبول کنیم فقط اولویت زندگی مونو خودمون باشیم وبه زور کسی رو نخواهیم عوض کنیم ….دقیقا همون طور که گفتین تا الان فکر میکردیم با التماس وگریه خدا بیشتر جواب ما رو میده واکه تو عزاداری ها مثلا محرم با گریه ونذری دادن حتما حاجت میگیریم ..ووقتی جواب نمیگرفتیم قبول کرده بودیم .خداوند آدم های رو که دوست داره بیشتر زجر میده ‌ودیر به خواسته هامون میرسیم …ومورد ادیان که هرکدام یه چیزی میپرستن ..ودرمورد مرده پرستی که تا زمان زنده هستیم از هم متنفر وبیخیال هستیم ..ولی تا کسی میمیره تا مدت ها عزا داری واینکه حتی خودم من همین طور بودم مدت ها به عکس طرف نگاه میکردم وگریه میکردم ..در صورتی اگه خداوند واقعی را بشناسیم خوشحال میشیم که اون عزیز پیش خدا رفته وزودتر به خدا رسیده .‌…من باید با فکر سازنده اون چیزی میخام رو شکل بدم در دنیای واقعی چیه رویاهام برسم ..

    ۱۴۰۰-۰۶-۳۰

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام آنکه جان را فکرت آموخت

    چراغ دل به نور جان برافروخت
    باسلام وعرض ادب
    درموردباورها که سوال داده بودین
    1-باور به اینکه فکر کنیم اگر ما تصویر رفتگان را درمنزل نگذاریم یا خودمان را ناراحت نکنیم به آنها بی احترامی کرده ایم . مخالفم .حس خوبی درمن ایجادنمی کند وعکس های عزیزان ازدست رفته رادرخانه نمی زنم
    من الان پانزده روزاز فوت پدرشوهرم می گذرد تمامی اعضای خانواده عکس پروفایل شان از پدرشوهرهست من نگاه کردم وحس کردم من عکس پروفایل مال خودم هست راستش دوست نداشتم چون شماصحبت کردین که فایده ای نه برای مادارد نه برای اون عزیزازدست رفته پس چرا رواج بدم غم وناراحتی را وبابت این آگاهی جدید خوشحالم
    2- باور به اینکه اگر به دردودل ددیگری گوش ندیم و غمخواری اش را نکنیم مرتکب گناه شدیم . مخالفم چرامرتکب گناه من اصلا دوست ندارم به دردل وناراحتی بقیه گوش کنم البته این برمی گردد به قبل از اینکه به آگاهی برسم حس خوبی ایجادنمی شد الان هم از گلایه ناراحتی سعی می کنم فاصله بگیرم
    3- باور به اینکه اگر ما به صحنه های تصادف و زلزله توجه نکنین فرد بد و خودخواهی هستیم. مخالفم چون دیدن این صحنه ها ناراحت کننده است ووقتی کاری ازمابرنمی آید دیدنش هم سم است
    4- باور به اینکه اگر در مراسماتت تشیع و تدفین کسی شرکت نکنیم گناهکاریم الان مخالفم قبلا برای حرف دیگران مجبورمی شدم خیلی از آدم هایی که نسبت دوری هم داشتن روشرکت کنم چون نگران حرف بقیه بودم ولی الان نه خیلی جاها رونمیرم ونگران هم نیستم

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    سپاس خداوندی که مسیرزندگیم را دربهترین لحظات نشانم داد
    باسلام ودرودخدمت استادگرانقدر
    خیلی فایل زیبا وقشنگی بود هردفعه که جلومی رویم وازکلاسمان درس جدیدی می گیریم خداروشکرمی کنم
    خیلی مطالب آموزنده ای داشت اینکه گفتین اولین باوردر مورد خداونداست که باید شکسته شود ودوباره بازسازی من خودم قبلا ترس عجیبی داشتم ومدام نگران ازکارهایی که ممکنه به نظرم بد یا استرس ازبدانجام دادن
    اعتمادی نبودفقط ترس بود بس
    ولی الان به این نتیجه رسیدم هیچ کس جزاو نمی تواند برایم راهنما باشدوچندوقت است که صادقانه ازامورات کوچکم شروع کردم وبه او می سپارم قبلادرحرف می گفتم که به خدامی سپارم ولی درعمل نه
    ولی الان دوماهی است که واقعاازکارهایم شروع کردم وموقع انجام وبعدش رابخدا می سپارم
    مثال ازمنزل بیرون رفته بودم ونگران خانه بودم چون خانه مان کمی دوراست ونمی توانستم به خانه سربزنم گفتم خدامواظب ونگهدارخانه ام هست وبعداز چندروزکه برگشتم به اعتمادوآرامشی که داشتم به خودم افتخارکردم چون همیشه اوهست این من هستم که قبل باورنداشتم

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    استاد من اول تمرینی را که گفته اید انجام دهیم را با یک ضرب المثلی که در ابتدای لایو (( آیا واقعا گم شده ایم ؟؟))
    که با این فایل همخوانی دارد شروع میکنم .

    ❤خشت اول را گر نهد معمار کج
    تا ثریا می رود دیوار کج ❤

    استاد به نظرم تفسیر همین ضرب المثل تمام تکلیف را انجام میدهد .
    تمام زندگی اکنون ما زاده باورها و طرز فکر ماست که تا اصلاح نشوند دیوار ما صاف نمیشود .

    به نظر من باورهای ما دو دسته هستند :
    ۱_ باورهای شریعتی و مذهبی که فراگیر هستند .
    ۲_ باورهای قومی و منطقه ای و به نوعی محلی که وابسته به موقعیت جغرافیایی و محل زندگی ما دارد و همه گیر و فراگیر نیستند.

    کار اصلی ما کار بر روی باورهای نوع اول که فراگیر هستند سخت تر است .

    🌹🌹🌹ترسهایی در مورد شکنجه شدن توسط خداوند ، تقاص پس دادن،دلسوزی کردن …🌹🌹🌹

    ۱_ باور به اینکه فکر کنیم اگر ما تصویر رفتگان را درمنزل نگذاریم یا خودمان را ناراحت نکنیم به آنها بی احترامی کرده ایم .: 🌹 مخالفم چون من در عمل در زمان بیماری پدرشوهرم از دخترهاشون هم بهشون بیشتر رسیدگی میکردم و زمان فوت ایشون شیک ترین لباس و ظاهری آراسته را داشتم که یکی از نزدیکان گفتن عروسی میخواهی بری .و من در جواب ایشون گفتم :پدرشوهر من همیشه از شیک پوشیدن و زیبا گشتن لذت میبردند و به واسطه اینکه عروس ایشون من هستم پس باید برای احترام بهشون انجام وظیفه کردم.

    ۲_باور به اینکه اگر به دردودل ددیگری گوش ندیم و غمخواری اش را نکنیم مرتکب گناه شدیم ؟🌹 مخالفم. امروز صمیمیترین دوستم کنارم امد و شروع کرد از گفتن گذشته و مرور خاطرات گفتم گذشته رفته و من هیچ حسی بهش ندارم و حرف عوض شد به همین راحتی.

    ۳_ باور به اینکه اگر به مخالفان مذهبی لعنت و نفرین نفرستیم خطا کردیم .:🌹 مخالفم . بعد از فیلم pk متوجه شدم همه چی با عشق و محبت عوض خواهد شد.
    ۴_باور به اینکه اگر ما به صحنه های تصادف و زلزله توجه نکنین فرد بد و خودخواهی هستیم :🌹 مخالفم . من هیچ وقت نتوانستم نگاه کنم حتی فیلمهای وحشتناک را هم نمیتوانم نگاه کنم چون حالم و حسم بد میشه و از قدیم فیلمهای هندی و درام و عاشقانه و خنده دار را دوست داشتم .
    ۵_ باور به اینکه اگر در مراسماتت تشیع و تدفین کسی خودمان را غمگین نشان ندهین احساس گناه می کنیم : 🌹مخالفم و دارم روی این زمینه کار میکنم تا مخالف شوم و در مراسم سر سال شوهر خالم با هنزفری اهنگ گوش میدادم چون در آن دعا فقط نفرین و لعنت و زجه و … بود البته با نرفتنم هم میتونم جلوی این اتفاق رو بگیرم .
    ۶_باور به اینکه اگر به جای ۴وعده غذا دووعده بخوریم خطا کردیم : 🌹مخالفم چون اتفاقا من تجربه دوبار غذا خوردن رو در مدت ۱۰ روز داشتم که بسیار لذت بردم ولی به واسطه بچه هایم باید برای خودم این برنامه رو بریزم .
    ۷_ باور به اینکه اگر چیزی رو دوست نداریم و محکم بگیم مرتکب گناه شدیم : 🌹مخالفم . چند وقت پیش برای رفتن به منزل یکی از نزدیکان من صراحتا گفتم نمییام و شوهرم ناراحت شد و تنهایی رفت ولی نتیجه آن کار این بود که حال من و حس من بد نشد .و این اولین باری بود که این کار را انجام دادم .
    ۸_ باور به اینکه اگر لباس رنگ دلخواهمان را بپوشیم و اطرافیانمان آن را جلف میدادند حس بدی به ما میدهد: 🌹مخالفم . من همیشه در لباس پوشیدن سعی کردم انچه خودم دوست دارم بپوشم و اتفاقا اطرافیانم هم از من ایده گرفتن و در پوششان تغییراتی دادند .
    ۹_ باور به اینکه اگر به کسی محکم نه بگوییم و او ناراحت شود ما خطا کردیم :🌹 ۵۰ درصد موافق و مخالفم .

    ۱۰_ باور به اینکه اگر ما شادی کنیم و برقصیم و بخندیم خطا کردیم : 🌹مخالفم . من همیشه اولین نفر در رقص و شادی بودم حتی شب عروسیم کفشهایم خراب شد .
    ۱۱ _ باور به اینکه اگر خودمان را دوست بدارین و تعریف کنیم خودخواهیم : 🌹۵۰ درصد مخالف و موافقم . لزطرفی خوبه از طرفی تواضع و فروتنی …..
    ۱۲_باور به اینکه اگر ما ظاهر مومنی داشته باشیم و آن را حفظ کنیم در باطن هر کاری کردیم و کسی نفهمید و اشکالی ندارد و ما حفظ عابرو کردیم . 🌹مخالفم . کثیفترین حالت ممکن یک انسان را در این موضوع میدونم .
    ۱۳_ باور به اینکه اگر کسی به ما بد کرد او را ببخشیم انسان ضعیفی هستیم . : 🌹مخالفم . تا چندی پیش چنین تصوری دلشتم امل الان میبخشم و رها میکنم .
    ۱۴_باور به اینکه اگر کسی مخالف ما یا عقاید ما باشد او آدم بدی است : 🌹مخالفم . همیشه سعی داشتم نظرات دیگران را بشنوم البته مخالفت آنها تا حدودی ناراحتم میکند ولی به بطن موضوع میرم که شاید خودم اشتباه میکنم و فکر میکنم .
    ۱۵_ باور به اینکه فقط آدمهای باسواد و دانشگاهی موفق هستند : 🌹مخالفم صد درصد . نمونه این موضوع استاد عزیز و پرونده ایشون موجود است .
    ۱۶_ باور به اینکه این دوره زمونه همه چی مدرکه :🌹 مخالفم صد درصد .
    ۱۷_ باور به اینکه خوشبختی عامل بیرونی دارد :🌹مخالفم قبلا با خرید خودم رو لحظه ای سبک میکردم ولی الان برای درونم وقت و زمان و پول هزینه میکنم . چون موندگاره برام
    ۱۸_ باور به اینکه اگر سران حکومت عوض شوند وضع زندگی من بهتر میشه :🌹 ۵۰ درصد موافق و مخالفم . آخه اگر عوض هم بشوند اینقدر خرابکاری هست که ۴۰۰ سال طول میکشه تا اوضاع رو به راه بشه 😅. و از طرفی از استاد عزیز یاد گرفتم حکومت و دولت و جهان و دنیا در وجود خود من است و ربطی به بیرون ندارد .
    ۱۹_ باور به اینکه آرامش داشتن فقط با داشتن امکانات رفاهی بوجود می آید : 🌹۵۰ درصد موافق و مخالفم . اگر باشد خوبه ولز اگر هم نباشد با چند وسیله ابتدایی از پس زندگی بر میآیم چون رسیدن به هدفم والاتر و با ارزشتر است .
    ۲۰_ باور به اینکه اگر از اخبار دنیا بی خبر باشم آدم عقب افتاده ای هستم : 🌹مخالفم . البته جدیدا عوض شدم .تا قبلا موافق بودم .
    ۲۱_ باور به اینکه من باید در همه حوزه های زندگی همه چیز را بدانم و اگر ندانم آدم به درد بخوری نیستم :🌹 مخالفم چون مثلا مکانیکی و فیزیک و ریاضی اصلا با روحیات من سازگار نیست . و هر کسی را بهر کاری ساختند .و تفاوت وجودی وظاهری نشان بر این دارد که در بعضی جاها قوی هستیم و در بعضی جاها ضعیف هستیم .
    ۲۲_باور به اینکه سخت باید کار کنی و آبله کف دستت نشان دادن موفقیت است . :🌹 مخالفم
    ۲۳_باور به اینکه در دنیا جای امنی برای زندگی نیست به کسی نمیشه اعتنادکرد :🌹 تا قبلا موافق بودم ولی الان ۵۰ درصد موافق و ۵۰ درصد مخالفم چون یاد گرفتم همه چی بستگی به خودم دارد .
    ۲۴_ باور به اینکه زندگی کردن خیلی سخت شده :🌹 ۵۰ درصد موافق و ۵۰ درصد مخالفم .
    ۲۵_ باور به اینکه زندگی خوب لزاقت میخواهد و من لیاقتشو ندارم :🌹 مخالفم .
    ۲۶_باور به اینکه موفقیت کار سختی است : 🌹۵۰ درصد موافق و مخالفم .
    ۲۷_ باور اینکه آدمی که از خودش مراقبت میکنه یعنی از مرگ فرار میکنه :🌹 مخالفم . اون آدم برای وجود خودش ارزش قایله .
    ۲۸ _ باور به اینکه گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو: 🌹مخالفم .
    ۲۹_باور به اینکه ترو خشک باهم میسوزه : 🌹قبلا اره ولی الان مخالفم چون همه چی دست خودمه .
    ۳۰_ باور به اینکه جواب سنگ کلوخه : 🌹نه مخالفم اتفاقا جواب سنگ پَر است و عشق و محبت .
    ۳۱_ باور به اینکه با هر کسی باید مثل خودش رفتار کنیم : 🌹مخالفم . البته قبلا موافق بودم ولی نمیتونستم به اون چیزی که باور کرده بودم عمل کنم پس به واسطه آموزشها راه درست و پیدا کردم و در واقع با هر کسی باید مثل خودم که همان بروز عشق و محبت است را نشان دهم .
    ۳۲_ باور به اینکه هر چه پدر و مادر گفتند بگیم چشم :🌹 الان مخالفم .

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    درود خدا برشما استادم ..شما از عمق وجود منو دارین تغییر میدین حتی کلمه ی استادی هم کمه برای شما ..،شما بعد پروردگارم لایق پرستش هستی من شما رو خدای زمینی می‌دونم …بله درست فرمودین الان که تو آگاهی هستم کسی حرف میزنه همون کلام اول دوست دارم ادامه بده یا زودتر از هم کلامیش خلاص شم چون طرز فکرشو دارم کم کم میفهمم ..‌واینده شو میدونم چی میشه ..تا خودشون نخاد با آنکه قلبن دوستشون دارم ولی حرف از قانون میگم که نکن با خودت ومنو مسخره میکنن که تو دلت خیلی خوشه ..وحاضر نیستم عوض شن ومن به حال خودشون رهاشون میکنم ..‌‌پس پذیرفتم قادر به تغییر هیچ کس نیستم تا خودشون نخانن ..‌واز حرف های من استقبال نکن..واکه بخام به زور حرف بزنم براشون خودم رو نابود میکنم وانرژی منفی به خودم میدونم ودرجا. میزنم ……پس اول خودم دوم خودم .سوم خودم باید ارزش اول برای خودم قاعل شم ..بعد اگه دیگران خاستن خیر خودمونو بهشون برسونیم ..دوستی ناگاه نمیخام قضاوت کنم چون دید قبلی چند ماه پیش من این بود شایدم بدتر امروز گفتم کفر نگو می‌گفت نه اگه من بدون هیچ دلیل چکار سنگین نکردم دکتر گفته دیسک کمر داری بعد یه ماه استراحت کامل باید عمل شی دارم کفاره ی گناهانم پس میدم ..من بهش گفتم از کفر گفتنه چون از وقتی میشناختنش با اون ثروت وهمسر خب وزندگی خب همش میگفتم آرزو دارم بمیرم وراحت شم آنقدر انرژی بد میداد که خودم گفتم دیگه تا نخای عوض شی به من زنگ نزنی چون حال دل منو رو هم بد میگنی ….ولی استاد همون طور که گفتین خدا هیچ وقت مریضی وغصه برای هیچ یک از بندگانش نمیخاد این خود ما هستیم که درخواستشو میدیم ..وبعدش نال میکنیم چرا مریضیم ..

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خدایی که خالق عشق و زیبایی ست
    خالق هرچه خوبی و نیکی ست
    درود و خدا قوت به استاد ضیاء عزیز که ما را با چنین خدایی آشنا کردند🙏🌹
    وقتی درباره خدا صحبت می کنید، علاوه بر کلمات زیبایی که بر زبانتان جاری می شوند، لحن کلامتان و حتی انرژی تان لطیف می شود و بر جان ما می نشیند و در درونمان رخنه می کند😍
    و این انرژی، زیباترین چیزی ست که من در کنار هزاران آگاهی دیگر، از فایل های شما دریافت می کنم و این انرژی، گاهی مرا مست می کند، گاهی مرا می شوراند، گاهی مرا به گریه می اندازد و گاهی مرا وادار به قهقهه های دیوانه وار می کند!!
    شاید حرف هایم قدری عجیب باشند، چون انرژی عجیبی در درونم احساس می کنم که مرا به نوشتن جملات عجیب وامی دارد!!
    همیشه خداوند را شاکر بوده و هستم که در محضر چنین استاد بزرگواری، در حال کسب آگاهی و رشد هستم🙏
    استاد عزیز چقدر زیبا گفتین درباره این ضرب المثل که “اگر زندگی رو سخت بگیری، سخت پیش می ره و اگه آسون بگیری، آسون پیش می ره” و این مصداق این جمله شماست که هرچی فکر کنی ، همون می شه! و واقعا هم همین طور هست و من در موارد زیادی این آگاهی ارزشمند رو تجربه کردم.
    و مورد مهم دیگری که شما توضیح دادید اینکه آدم به یه جایی می رسه که وقتی حتی نیم ساعت با شخص دیگری صحبت می کنه، می تونه بفهمه که اون شخص چه باورهایی داره و با این شیوه افکار و باورهاش در چندسال آینده به کجا می رسه و این موردی ست که من در حال تجربه کردنش هستم و خیلی برام جالب هست. حتی گاهی نیازی نیست که شخص مقابل من درباره افکار و باورهاش برای من توضیح خاصی بده، چون من از روی نتایج زندگی اون فرد، کاملا متوجه می شم که اون فرد به چه چیزهایی باور و اعتقاد داره!! و از این آگاهی بسیار لذت می برم و این آگاهی زیبا و شاید از نظر دیگران باورنکردنی رو ، مدیون آموزش های بی نظیر شما هستم.
    و الان که این کامنت را می نویسم لحظه ای به گذشته برگشتم که چه باورهای تلخ و سختی در ذهنم کاشته بودم و چقدر خود را اسیر و زندانی آنها کرده بودم ولی الان با تغییر بسیاری از باورهایم، یا شکستن و یا حداقل ضربه زدن به آنها، چقدر احساس رهایی، آزادی، عشق و لذت از زندگی را تجربه می کنم.
    هزاران بار سپاس از شما بابت درک این لذت ها که همه را مدیون شما و آموزش هایتان هستم🙏🌸💓

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    استاد با سلام خدمت شما بزرگوار
    اینکه باورهایمان باعث به نتیجه رسیدن خواسته هایمان میشوند.نکته بسیار کلیدی است .

    باور ثروت . باور بیماری . باور سلامتی . باور جشن و شادی . باور غم و اندوه . باور حسادت . باور جنگ . باور صلح و …. تمام این باورهای ما است که باعث میشود خواسته های ما با توجه به این باورها به ثمر بنشیند.

    مثلا ما بذر عشق و دوستی و ثروت جزو خواسته مان است ولی درون ما باوری وجود دارد که رسیدن به این خواسته غیر ممکن است .

    و این خواسته فقط مال بقیه است که اتفاق می افتد .و به نوعی زمینی که میخواهیم آن بذر را بکاریم شوره زار است .
    برای کاشتن خواسته هایمان اول باید زمین باورهایمان را پاک سازی کنیم و با تغییر باورهای درونیمان باعث به نتیجه رسیدن خواسته هایمان بشویم .
    و اصلی ترین باوری که باید تغییر کند باور خداوند است که حاکم بر تمام باورهاست و وقتی ما خداوند را باور کل خود بدانیم و همه چیز را از او بخواهیم در واقع قطار زندگی را به دست توانای او میسپاریم و بذر خواسته های ما به راحتی هر چه تمام تر به نتیجه و ثمر مینشینند.

    استاد این موضوعی که بیان کردید زمانی آگاه میشویم و دلیل اتفاقات بد را میفهمیم دلمان میخواهد همه جا را پر از عشق کنیم برای خود من اتفاق افتاد .
    من در درون سایت کمرنگ شدن یکی از دوستانم را دیدم کسی که من را به سایت معرفی کرده بود . و جویای احوالش شدم . خیلی جالب بود که دلیل کمرنگ شدنش را پرسیدم . دلیل قانع کننده ای نداشت و خیلی ناراحت شدم و دلیل آن را نمیفهمیدم در درون خودم دچار چالش شده بودم که این فایل چشمانم را باز کرد، که هیچ کدام از ما نمیتوانیم دیگری را تغییر دهیم . تا خودمان نخواهیم و اقدام نکنیم .

    و البته رسیدن به این موضوع و آگاهی که هر کدام از ما توانایی تغییر خودمان را داریم خیلی سخت استتتتتتتت .

    خدا را همانگونه که قبول کنیم همون شکل است . خدا متناسب با طرز فکرماست همانطوری که او را حس میکنیم اگر در خوشحالی و شادی و بخشش در درونمان باشد خدا همان شکل است و اگر در درونمان حس خشم و کینه و حسادت باشد خدا که همان درون ماست به آن شکل است .

    🌹آن چیزی که کل زندگی ما را میسازد
    طرز تفکر ماست 🌹

    این تضادی که به واسطه بیماری در زندگی ما به وجود آمده است صد در صد با توجه به آموزشهای استاد از دل هر تضادی موهبتی به پا میشود و موهبت این تضاد باز شدن چشم مردم بر روی باورهایی که خودشان شاخ و برگ به آن داده بودند بود .
    در مراسمات تدفین و عروسی و حتی شبهای احیا و نماز جماعت ورفتن به مراسم حج و زیارتها و…. ثابت شد که این هزینه نیست باعث تشکیل یک زندگی یا نابودی آن میشود بلکه فقط و فقط به واسطه طرز فکر ماست که به آن مراسمات شکل و صورت واجب را میدهیم .

    و در این دوسال با اجبار مردم فهمیدن که بود و نبود آن مراسمات هیچ چیزی را ثابت نمیکند .
    ولی هنوز هم افرادی هستند که تا به این آگاهی برسند پوست خودشون و اطرافیانشون رو میکنند .
    و دیدن این افراد در اطرافمون کم نیستند .

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    درود بر استاد ضیاء گرامی
    این فایل نیز حاوی بسیاری نکات آموزنده بود و کلا تاکید روی باورها داشت باورهایی که هر چقدر میتونند بزرگ و بی همانند باشند بشرطیکه از اعماق قلب اونارو دست یافتنی بدانیم و به قدرت و نیروی عظیم خداوند و کائنات ایمان کامل داشته باشیم
    من قبلا هم به این موضوع دقت کرده ام که هر چالش و تضادی که پیش میاد در دل خود موهبتهایی دارد که بعدها متوجه آنها میشویم …
    این موجود ریزی که با میکروسکوپ هم بسختی قابل دیدن هست ، کره زمین و ۸ میلیارد انسان را تحت تاثیر قرار داده ! بله این تحول بزرگ بما فهموند که بسیاری از کارها که عادت شده بود یا از اعتقادات غلط سرچشمه گرفته بود ، اصلا ضرورتی ندارد حتی اگر مناسک حج باشد!! اگر شب احیاء ماه رمضان باشد یا جشنهای ازدواج و دور همی های فامیلی باشد … و اکنون که دوسال از این جریان میگذرد کارها راحت تر و آسایش بیشتر و هزینه کمتر سربار انسانها شده است و این نشات گرفته از حکمت خداوند هست پس با اطمینان خاطر همه امورمون رو به همون یگانه نیروی جهان بسپاریم و با سلامتی و آرامش به زندگی بپردازیم زیرا با بودن چنین خدایی اصلا جایی برای نگرانی نیست 🙏🙏🙏

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام وشبتون پرستاره ،🥰🥰🥰..استاد امشب میخام مثالی از اتفاق های قشنگ اخیر رو اینجا بگم بدون اینکه خجالتی بکشم ولی دوست دارم دوستان بخونن وبفهمنن غیر ممکن وجود ندارد ومن اگه بخوام وهرکدوم از انسان ها که خداوند مارو ابر قدرت آفریده پس میتونیم زندگی مون تغییر بدیم ..من تو زندگی زنا شویی که دیدگاه فایل های دیگه نوشتم خیلی اوضاع خراب بود روحیه ام بهم ریخته وافسردگی گرفته بودم ویخاطر فرزندانم فقط مثل یه جنازه بودم نمیخام دیگه از منفی های زندگی ام حرف بزنم ولی به قول شما استاد من که همون آدم هستم جسم تغییر نکرده ولی من روش زندگی امو عوض کردم ..همسر من که همیشه از من فراری بود وحس میکردم تنفر داره ..من فقط رفتار های اونو میدم وهمش گریه میکردم وقرص اعصاب می‌خوردم یه زن افسرده وبیمار ولی سه ماه یا چهار ماه بیشتر نیس همسر میگه انگار دوباره پیدات کردم انگار اوایل ازدواج وحس عاشقی پیدا کردم دیروز می‌گفت دلم تند تند تنگ میشه اصلا از رفتارش مشخصه تندتند سرکار زنگ میزنه ..تو خونه می‌خنده .حرف میزنه از کلمات محبت آمیز استفاده می‌کنه میخام بگم همسر من عوض شده چون من تغییر. کردم من باورم عوض شده من خوب زندگی کردن را یاد گرفتم من خالق زندگی خودم هستم ..چون من گفتم باید ناهید افسرده عوض شه باید بشه همون که باید باشه این روح مریض از کالبد جسمم بیرون انداختم من تونستم زندگی ام جوری عوض کنم که بچه ها کیف کنن من الان میگم خوشبخت ترینم آدم روی زمین هستم والان تا حدودی آگاهی بدست آوردم به کسانی که از من میپرسن چی شد عوض شدی چون واقعا برای همسایه هام حتی سوال شده من که هیچ وقت از خونه بیرون نمیومدم ولی الان به قول اونا شنگول شدم چیکار کردم عوض شدم ومن استادم سایت شما رو معرفی میکنم با افتخار استادم عاشقتم ..من مدیون شما هستم

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    سلام دوباره ..نکته ی آخر که یادم رفته بود در مورد ایین ورسوم حرف زدین بله حق با شماست استاد حتی چند تا روستا نزدیک هم که پیاده میشه بری ولی رفتار های مردم اون روستا با روستای بعدی خیلی فرق داره حتی زمین تا آسمون ….چه تو پوشش چه تو رفتار وچه نماز و عبادت ..بله کلام آخر اون چه زندگی من شکل میده رفتار من باور من ..شنیده های که من به باور تبدیلش کنم …پدر مورد رسوم بله روستای ما تا کسی فوت میکنن باید همه که بچه ی اون روستا بودن باید اون که فوت میکنه بیان برای عرض تسلیت وگرنه کلا ناراحت ومیگفتن باید تلافی کنیم ..ولی الان با این ویروس کسی فوت کنه دیگه بهانه ی شد که از راه دور نیان وتلفنی تسلیت بگن ..ولی در مورد عروسی همین طوری یه ذره اذیت های که خانواده ها در گذشته میشدن الان کمتر شده وبیشتر ها بدون مراسم ولی.بدون‌ توقع میرن سرزندگی شون ..واین کمک زیادی شده به خانواده ها از این دید میشه مثبت به آمدن ویروس نگاه کرد …وقدر لحظات زندگی رو بیشتر میدونن ….ویه چیز جالب تو روستا پدر و مادری من که همه قبول دارند ..یه چیزی هست میگن دوای جون ..از بچگی تا کسی چیزیش میشد حتی سردرد میکرد باور داشتن اگه اون چیز بهش بدن تقریبا با زرد چوبه ودوای گیاهی تلخ درست شده وادم خاصی میفروشند وهمه تو کیف شون داشتند و هنوز هم دارند ..البته قدیمی شون بیشتر ‌.چون باورش داشتن الان پدر خود من هم میخوره تا یه کم اگه فشارش پایین بیفته وسزش گیج بره میگن کسی حتما دوای جون خورده از کنار پدر م رد شد وبابام بو شو شنیده وحالش بد شده فوری اندازه ی نخ میکنن میخوره وحالش بهتر میشه البته من از بچگی میدادن ودیکه از یه زمانی که ۲۷ساله بودم حالم بد شد وانگار تو ماشین زیاد بودم حالت تهوع داشتم آوردن که مادرم بهم بده واصرار ومن گفتم نه ولی به زور تو دهنم کرد ولی من بدون مادرم بفهمه انداختم بیرون از دهانم وگفتم با خودم که هیچ نخورم واحتیاجی ندارم و دیگه هیچ وقت از اون زمان نخوردم الان میفهمم خانواده ی وپدر ومادر اونا فقط باورش کردن تو روستا کسی از قدیم تو ذهن اونا جا آنداخته چون دسترسی به دکتر نداشتن که این چیز تلخ بخوری خوب میشی وخداررو شاکرم که الان میفهمم که قضیه چی بوده واین فقط باور غلط که قدیمی ها تو ذهن ما انداخته بودن ..متشکرم استاد بابت توضیحات کامل شما ،💞💞💞🥰

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    .سلام خدا قوت مهربان استادم ،🥰🥰🥰🥰..بله درست مبفرماین من باید جنس خودم عوض کنم تا شرایط برام عوض شه ..من الان خدا رو رفیق خودم میدونم خیلی خیلی عاشق شدم معنی عشق رو فهمیدم .عشقی فقط به خدای دارم قبلن ازش میترسیدم .‌من می‌دونم دیگه خودم خالق زندگی ام هستم ..وخداوند فقط هدایت می‌کنه ودرکنار من قدم میزنه من مربی آموز شگاه که فقط کنارت نشسته وراهنمایت می‌کنه ولی مسیر نهایی خودت میری ..بله استاد. من الان دقیقا که از قانون آگاه دارم میشم وخیلی دوست دارم دوستان قبلم وخانواده ام قانون میدونستن وهدایت میشدن ولی من هرچی میگم حتی منو مسخره هم میکنن ولی دیگه تصمیم گرفتم تا خودشون نخانن من چیزی نگم ومن همون طور که گفتین من فقط خودم میتونم تغییر کنم ..هروقت خودم دیگه ضعفی نداشتم.اون اگه دوستان خاستن من میتونم کمک شون کنم …واما در مورد خداوند استاد من دقیقا خدا به پیرمردی خشن تصور میکردم که بسیار بزرگ وفقط کارهای منو مأمور گذاشته بنویسن وموقع مرگ مجازاتم کنه ..،وفکر میکردم خدا با گریه والتماس من بیشتر دلش میسوزه ولی واقعا الان پشیمونم چون با گریه والتماس من هیچ وقت خدا برام کاری نکرد .و همچنان داشتم ذلت می‌کشیدم ..ولی الان خدا که شناختم دوستش دارم .الان می‌دونم وقتی ناراحت میشم خدا کنارم نشسته ودستش روی سرمه ومثل مادر من رو در آغوش میگیره …من الان من فقط درخواست میدم وخدا لبخند میزنه به موقع برات انجام خواهد شد فقط صبور باش وایمان تو از دست نده ودرجا نزن وحرکت کن ..الان میفهمم وقتی عزیزی رو از دست دادم خدا بهم گفت آروم باش اون آمده پیش من کنار من ..من مواظبش هستم تو روی زمین بخند .روزی همه دور هم جمع میشیم الان لذت ببر از مسافرت زمینیت ……

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    استاد عزیزم سلام 🌹
    سلامی به گرمی عشق و محبت و دوستی 🌹
    سلامی به گرمی دوست داشتن 🌹
    سلامی به گرمی حس مادری🌹
    سلامی به گرمی حس آزادی و رهایی🌹
    سلامی به گرمی عشق خدایی🌹
    سلامی به گرمی حس حضور خدا در تمام لحظات 🌹
    سلامی به گرمی حس باور سحر از درونش🌹
    سلامی به گرمی بوی پونه وحشی کنار رودخانه🌹
    سلامی به گرمی بوی رفاقت 🌹
    سلامی به گرمی احترام خاص یک دانشجو نسبت به استادش 🌹
    سلامی به گرمی صدای نی لبک چوبی دختری با موهای طلایی در چراگاه گوسفندانش 🌹
    سلامی به گرمی صدای خنده کودکان بدون باور 🌹

    سلامی به گرمی حس نسیم صبحگاهی کنار ساحل دریا 🌹
    سلامی به گرمی سکوت شب در زیر آسمان پُراز ستاره و مهتاب 🌹

    آنقدر حس خدایی که در این مدت دارم تجربه میکنم زیباست که قلم از دستم خارج میشود و خدا را همه جا و در همه چیز میتوانم ببینم و این فقط به واسطه گوش دادن به حرفها و صحبتهای شما بزرگوار بوده است که برایم به وجود آمد.

    این خدایی که الان دارم تجربه میکنم بسیار نرم و لطیف و پر از حس خوب و زیبایی است .
    این خدا با آن خدای قبلی سحر خیلی فرق دارد . این خدا دوست سحر است به نوعی خود سحر است چون سحر ذره ای از آن نور ابدی و خدایی است و به واسطه جزء از کل بودنش و رفاقتش با خدا جدایی نشدنی است .
    سحر دیگر آنقدر پُراز عشق و ثروت و فراوانی الهی است که دیدن هیچ نازیبایی به چشمانش نمیآید و هر آنچه در چشمانش دیده میشود چیزی جز زیبایی و لطافت نیست.

    من همیشه این سوال برایم وجود داشت که اگر در یکجایی غیر از این سرزمینم به دنیا آمده بودم چه طرز فکر و باوری داشتم . و الان به جواب این سوال زیبای خودم به واسطه صحبتهای ارزشمند شما استاد بزرگوارم رسیده ام و این موضوع کامل برایم حل شده است و از اینکه این سوال در وجود من سالهای سال وجود داشت خیلی خوشحالم .
    چون برای به جواب رسبدنش طبق قانون الهی به این سایت هدایت شدم و به تک تک هم سایتی های عزیزم حس عشق و زیبایی دارم چون همه آنها به نوعی برای کسب آگاهی وارد این مکان مقدس شده اند.

    من هم، در زندگی قبلی خودم خدا را در اشکهایی که در یک دستمال پارچه ای در مراسمات مختلف میریختم جست و جو میکردم و چیزی غیر از غم و یاس و ناامیدی به درون من وارد نمیشد و حاصل آن گریه ها چیزی نبود جز سه بار اقدام به خودکشیو سردرگمی، ولی الان خدا را در حس آرامش و زیبایی و آرامش و نواهای عشق خدایی و الهی و جست و جوی آگاهی از این مسیر به واسطه آموزشهای خاص و ناب شما جست و جو میکنم.

    من تشنه هر آنچه در زیبایی هاست هستم چون خدای من درون آنهاست . من تشنه آگاهیها و آموزشهای خاص شما هستم .

    نکته جالبی که استاد اشاره کردید مراسمات غمی که ما در از دست دادن عزیزانمان میگرفتیم بود .
    اما خداییش خدا هم خودش از این همه گریه و ناله های ما انسانها خسته شد و این بیماری جوری نشان داد که بدون هیچ مراسمی میتوان عزیزت را به جایگاه ابدی اش بسپاری .

    ذات و سرشت همه انسانها پاک و زیباست و به خصوص ایرانی ها ، چون با مطالعه تاریخ گذشته مان و خواندن منشور کوروش که چیزی جز دوستی و صلح و زیبا زیستن در کنار یکدیگر نیست تا جایی که حقوق بشر را از روی آن نوشتند .
    و چه زیباست که فقط برای مطالعه و آگاهی شخصی خودمان هم شده متن آن را مطالعه کنیم و کمی اندیشه و تعقل کنیم که شخصی چون کوروش که او هم مثل ما بوده ولی در چندین هزار سال قبل چنین قانون زیبایی را به تمام جهانیان عرضه کرده است و الان پایه گذار حقوق بشری است .
    پس چرا تک تک ما ایرانی ها اطلاعی از متن کامل آن نداریم وفقط جزو افتخاراتمان شده است .و امیدوار روزی برسد که خواندن این منشور و کتابهایی چون شاهنامه و بوستان و گلستان سعدی و حافظ و مولانا جایگاه خاص و ویژه در کتابهای درسی فرزندانمان داشته باشد.
    چون باعث باز شدن فکر و قدرت تعقل فرزندانمان میشود.

    نکته جالبی که به واسطه قانون کیهان و تغییرات آن در حال اتفاق افتادن است رسیدن تک تک انسانهای کره خاکی به این نتیجه است که برای زیبا زیستن و شاد زیستن در تلاش و کسب آگاهی هستند و این را به صورت آشکار میتوان در دنیای مجازی و گروهای مختلف دید.
    که این همان صلح جهانی است و در واقع روشن شدن نورهای درونی تک تک وجود انسانهای کل کره خاکی است .
    ❤❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری