26 دیدگاه برای راز قوانین زندگی- گام دوم | جلسه ۴
0 مشتری این آیتم را پیشنهاد میکنند
-
به نام خالق کل هستی
سلام و درود خدمت استاد گرامی
نکاتی مهمی که من از این فایل دریافت کردم ، در مورد بد شانسی و خوش شانسی صحبت شد باوری که در ذهن خودم جای گرفته بود برگرفته از اتفاقاتی بود که بارها تکرار شده بود و به مرور زمان تبدیل به یک اعتقادکلی ، هر وقت اول صبح برای خرید به فروشگاه می رفتم اگر نفر اول بودم فروشگاه یکدقعه شلوغ می شد و فروشنده ها به این نکته اشاره می کردند که شما وارد شدی مغازه یکدفعه شلوغ شد واین برایشان یک اتفاق خوب بود و می گفتند که اگر امکان داره اول شما خریدکن و حتما باید پول نقد پرداخت می کردم دست لاف اول برایشان مهم و قابل اهمیت بود واین تکرار اتفاق تبدیل شد به یک باور و هنوز هم هروقت می روم این کار تکرار می شود. واین برایم جالب بود.و یک نکته ی دیگر درفایل تو روزت را چه جوری شروع می کنی بد یا خوب بستگی به خودت دارد وقتی فکرمثبت داشته باشی کل روز اتفاقات و وقایع خوب می افتد وبالعکس ، درجایی صحبت کردین درمورد اتفاقات درون جامعه وقتی یک خبر بد رو می شنویم وآن ر ا انتشارمی دهیم به بقیه واین کار باعث ناآرامی در ما می شود ، ایده ای به ذهنم رسید سرچ کردم اخبارمثبت درجهان تابه حال این شکلی رو مشاهده نکرده بودم واین تجربه جدید یود خبری رادیدم درمورد یک خانم که جایزه فلسفه رودریافت کرده بودخانم مارتا نوسپا پس اگر بخواهی مثبت ببینی درمسیرت حتی اخبارخوب رادریافت می کنی ، ونکته ی آخر استاد درمورد باورهای رواج یافته صحبت کردند ،درشهرخودمان که من بعضی از آنهاروپیداکردم : باورپشت سرمسافرگریه شگون ندارد ،آب ریختن پشت سرمسافر باورسلامت برگشتن رادارد، درچارچوب درنشستن به تو تهمت دزدی می زنند واین اتفاق برای من افتاد ناخواسته دچاریک تهمت شدم ، این الان خنده داراست ، یا بین دوتامرد ردشدن باعث بسته شدن بختت می شود یا کسی دراول هفته فوت می کند یکسری اعتقاددارندتاپنج شنبه صبرکنیم بعدمرده رادفن کنیم چون پنج شنبه وجمعه اموات راحت اند .تمامی این باورها براساس شنیده های ماست وهیچ کدام سندیت ودرستی ندارندومابدون تحقیق فقط باورکردیم والان زمان آن است که تغییردهیم همه این باورهای نادرست را وجایگزین کنیم حرفهای درست وبجا را
سپاس فراوان برای آموزشهای عالی تون۱۴۰۱-۰۷-۰۱ -
درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
و ادامه مبحث باو ها،چقد خوبه استاد عزیز که این مباحث را اینقدر دقیق و ظریف باز میکنید برامون و ما را به فکر فرو میبرید،فکر همراه با عمل ،تعمق و تعمل…..تکرار افکار ما باورهامون را میسازند و درنهایت باورها زندگی الان و آینده مون را….هیچ اتفاقی ،اتفاقی نیست چقدر قشنگ بود این جمله👌
راجع به باور خوش قدم بودن و بالعکسش صحبت کردین….خیلی به نکته مهم و حساسی اشاره کردین اینکه وقتی ما طبق یه باور غلط مثلا میگیم طرف خوش قدمه،چون باور داریم طرف خوش قدمه،بهش ایمان داریم و انتظار داریم که اتفاقهای خوب بیفته ، در نتیجه حالمونو حسمون خوبه،حس که خوب باشه،فرکانس خوب میفرستی و درنهایت اتفاق خوب خلق میکنی……چی شد؟؟؟ طرف خوش قدم نبود بلکه باور ما خلق کرد اتفاقهای خوب را و ما گذاشتیم پای خوش قدمی………
باورهای ما زمانی تغییر میکنند که فقط حرف نباشه عمل باشه و خداییش سخته …ولیییییی باید بری توی دل ترسها و شجاعت خودت را محک بزنی….
یه موضوعی الان ۳_۴ساله توی ذهن منه …از وقتی بعد از ۱۴_۱۵سال فرزند دومم به دنیا اومده…..هر وقت دخترم با باباش تنهایی میخواد با ماشین بره بیرون ،من همش دلهره و اضطراب دارم که نکنه اتفاق بدی بیفته،نکنه در ماشین باز کنه نکنه تصادف کنند،نکنه……..
این دلهره و اضطراب تا کی؟؟و حس و حال بد….مگه نمیگیم حس بد نتیجه بد خلق میکنه…امروز با گوش کردن این فایل و اونجایی که استاد مثال کیف پول زدن که روی میز گذاشتن رفتن و بهش فکر مکردند که دزد میبره یا دوچرخه…منم بفکر فرو رفتم که چرا من هم خودمو عذاب میدم هم همسرم هم فرزندم را….منم محک بزنم خودمو و بسپارم بخدا …خدا خودش مواظب فرزندم هست….و این خیلی برام درس داشت خیییلی👌👌👌👌و در آخر قرار شد باورهای که توی عموم جامعه هست و به نظر ما درست نمیان را بنویسیم….چندتایی به ذهنم اومد مینویسم:
باید جون بکنی تا پول در بیاری!!
مگه پول علف خرسه؟!!!!
دختر که قهقهه نمیزنه!!! پسر که گریه نمیکنه!!!!
یه وقتایی یه مهمونی جایی که خیلی خوش میگذره و میخندیم…میگن اسفند دود کنیم تا از پشت پامون در نیومده!!!!استاد سپاس🌹🌹🌹
۱۴۰۱-۰۷-۰۱ -
سلام و درود به استاد عزیزم که مانند اسمشان از جنس نور هستند.
چه زیباست و دلنشین میشود وقتی که آگاه میشویم،میتوانیم یک زندگی رویایی را بسازیم.
دنیای بیرون و اطراف ما آینه و بازتاب دنیای درون ماست.
ما خود خالق تمام صحنه های زندگیمان هستیم با تمرین و تکرار میتوانیم نتیجه بگیریم و ایمان خود را قوی کنیم.
من و مخصوصا همسرم باور داشت که تنها مسافرت کردن با ماشین به جاهای دور خطر دارد مثال اگر اتفاقی بیافتد کسی نیست کمک کند😅اما من همیشه تنها مسافرت کردن دوست داشتم تا اینکه از شهر های نزدیک شروع کردیم مسافرت و من نادانسته این تمرین را انجام میدادم که به همسرم بگویم ببین که اتفاقی نیافتاده و ما به سلامت رفتیم و برگشتیم و کم کم مسافت را زیاد کردیم تا اینکه امسال ۱۵۰۰کیلومتر با ماشین از شهرمان دور شدیم و دیگر چون سفری آگاهانه داشتیم آنقدر این سفر دوست داشتنی و عالی بود و همه چیز امن بود و آدم هایی در مسیر ما قرار می گرفتند که سر شار از اعتماد و روی خوب بودند.الان که این فایل را گوش کردم متوجه شدم که چقدر زیبا میتوان باور های خوب را جایگزین کرد و لذت برد و دقیقا زندگی از نگاه ما و تفکر ما می آید.
البته که ما هر باوری را باید عمل کنیم تا تبدیل به نتیجه شود وگرنه هیچ سودی ندارد ما به اندازه ایمان و اعتقاد و حرکت جواب میگیریم.
و چه مثال زیبایی استاد در مورد دین ما و پیروان آن که یک قران واحد اما چقدر برداشت های متفاوتی دارند و چه بسا بعضی از آنها کاملا برعکس هم هستند پس این باور ها میتواند دیدگاه و برداشت یک نفر از آن مفاهیم باشد.۱۴۰۱-۰۶-۳۰ -
به نام خالق عشق و زیبایی
و باز هم باور، باور، باور
به چه چیز باور داریم؟! به چه چیز فکر می کنیم؟! عمل ما چگونه است؟! بر چه اساسی دست به عمل می زنیم؟!
آیا عمل ما و کلام ما، هم راستا هستند؟!
اندکی بایستیم و تامل کنیم!
اگر فقط حرفهای قشنگ می زنیم ولی به طریق دیگری عمل می کنیم، یعنی به آنچه که می گوییم باور نداریم!
اگر عمل می کنیم ولی نتیجه دلخواه خود را بدست نمی اوریم، شاید نیاز باشد برخی باورهایمان را عوض کنیم.
واقعا لازم است گاهی، قدری بایستیم و تامل کنیم🤔۱۴۰۱-۰۶-۳۰ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤
هر چیز که در جستن آنی ، آنی
سیستم فکریت چه جوریه ؟؟؟؟
خرابیها رو میبینی ؟؟؟
ناملایمات و تنش ها رو میبینی ؟؟؟
تا وقتی درونت آرام نشده و سیستم فکرت رو اصلاح نکردی روز و روزگارت همینه و بس .
از زمانی یهو بیدار شدم و تصمیم گرفتم که از اصلاحات کوچیک زندگیم شروع به تغییر کنم سیستم فکریم آروم شد .
سیستم رفتاری منظم شد . سیستم حرکتیم آروم شد ، اضطراب و استرس و نگرانی و ترس و دلهره و نداشتن ایمان از وجودم پَر کشید و رفت .
اقدامات کوچیک در زندگی نتایج بزرگی رو به بار می آورند .
البته زمانی که تو برای خود ایجاد ارزش و ارزشمندی بکنی ، چون این احساس ارزشمندی است که باعث میشه کارهای کوچیک زندگیت درست انجام بشن و در واقع خشتهای زیربنایی ساختمان زندگیت رو آروم آروم و درست بزاری و در نتیجه دیواری صاف و منظم و محکم و استوار بهت میده .
و این آغاز شکوفایی زمانی در من به وجود آمد که احساس ارزشمندی در وجودم شکل گرفت و این احساس همان خدای درونم را بیدار کرد و باور ایمان به وجود خدا را در وجودم شکل داد .
و اینجا همان ایمان من به وجود خداوند بود که تبدیل به عمل شد .
سپاس به خاطر حضور استادم که باعث بیداری من شدند 🙇♀️🙇♀️🙇♀️🙇♀️❤❤❤❤۱۴۰۱-۰۶-۲۹ -
به نام یگانه خالق جهان هستی
درود بر استاد ضیاء بزرگوار
در این فایل نیز از باورها صحبت شده است و یک سری اعتقاداتی که بیشتر خرافات هستند تا واقعیت ولی چون سالیان سال آنها را باور کرده ایم اتفاق برامون می افتد
خرافه خوش قدم یا بد قدم بودن و باور چشم زخم را خیلی در اطرافیانم دیدم که باور دارند و خودم نیز یک شخص خاص از نزدیکانم را باور دارم که هر زمان این فرد به خوابم می آید فردای آن روز اتفاق خوشایندی مخصوصا در زمینه جذب ثروت دارم😊
ولی تمام این ها خرافات و اعتقادات پوچی هستند پیش آمدهای بد یا خوب همه و همه بستگی به شرایط درونی و باورهای خودمان دارد اگر احساس مان خوب باشد و حال خوشی داشته باشیم ، با هر فردی که روبرو میشویم فردی مثبت و خوب جلوه میکند 🤗
در زمینه اعتماد به جهان هستی در مورد رها کردن کیف پول یا کالاهای ارزشمند من هنوز مشکل دارم به طوری که اگر برای دو سه روز از خونه بیرون میرم کالای ارزشمندم را با خودم میبرم ولی کم کم سعی می کنم این بی اعتمادی را از بین ببرم👍
۱- من به سرزمین زندگیم بسیار علاقمندم
۲- من از زندگیم لذت میبرم
۳- هر روز برای من دنیا خبرهای خوبی دارد
۴- من معتقدم که همه آدم ها معتبر هستند
۵- همه افراد دور و برم به من انرژی مثبت میدهند
۶- من همیشه در حال شادی و رقص هستم
۷- من هر روز جذب پول دارم
۸-حساب من همواره پُراز پول است
۹-فرزندانی موفق و سالم دارم
۱۰- همیشه بی دلیل شادم
۱۱- در درون من همواره آرامش حاکم است
۱۲- من حضور خدا را در زندگیم احساس می کنم
۱۳- من لایق بهترین ها هستم
۱۴- من دوستان خوبی دارم که به آنها اعتماد دارم و براحتی با آنها صحبت می کنم و از آنها درس میگیرم
۱۵- من به مسیر درستی در زندگی هدایت شده ام و همواره از سوی خداوند چیدمان عالی برایم فراهم است🙏🙏🙏🌺🌺🌺۱۴۰۱-۰۶-۲۸ -
به نام خدای مهربانم
درود و سلام به استاد عزیزم .
من با گوش دادن به این فایل فهمیدم ،تمام زندگی مردم پر شده از خرافات، و باورهای پوچ، و تو خالی ،که پایه و اصاصی ندارند واقعا چطور من تا بحال اینها رو قبول میکردم ؟!
الان که نگاه میکنم میبینم خیلی باید روی باورهام کار کنم .
در مورد چشم شور یادم امد که یکی از فامیلهای نزدیکم، که به چشم بد اعتقاد زیاد دارن .یعنی اگر در ماشینشون بد بسته بشه میگن ما چشم خوردیم 🙁.اونها تمام زندگیشون پوشیده از نظر بقیه هست و با ترس و اظطراب زندگی میکنن ،و هر چیزی که میخرند ،میگن مال ما نیست ولی نمید.نن،که این انرژی بد خودشون هست ،که داره بهشون صدمه میزنه.
ما اگر در مدار خوب باشیم ادمهای خوب را جذب میکنیم،و تکرار کنیم انسانها دستان خدا هستند که برای کمک به من امده اند و بدانیم تضادها و بدیها ، ربطی به پا قدم ویا چشم شور نداره و از باورهای ما نشات میگیرند
در مورد کیف پول و اعتماد به جهان هستی ،که استاد گفتن خیلی کار سختیه ولی انجامش میدم .
اگر خواسته هایی داریم و براورده نمیشه باید ببینیم کجا گیر داریم ،و کجای ذهنمون قفله کلیدش رو پیدا کنیم و بازش کنیم .
۱_همه ی انسانها دستان خدا هستند که برای کمک به من امده اند ❣️
۲_من فقط دنبال اصل هستم و خدای من مهربان است ❣️
۳_انرژی مثبت من باعث میشود همه با من خوب رفتار کنند .❣️
۴_من مغناطیس جذب ثروتم وبینهایت وارد زندگی من میشود .❣️
۵_من هر ساعت واریزی پول دارم و حساب کارتم دائم در حال پر شدن هست .❣️
۶_من هر روز از روز قبل شادابتر و سلامتتر هستم .❣️
۷_من هر ثانیه خوشیختی را حس میکنم .❣️
۸_فرزندان من پر از عشق و ثروتند و باعث افتخارم هستند .❣️
۹_در مسیرم با انسانهای خوب و مهربان و شاد و پر انرژی برخورد دارم ،که کار من رو درست میکنند .❣️
۱۰_من در بهترین جای دنیا زندگی میکنم .❣️۱۴۰۱-۰۶-۲۸ -
بنام خدای بی همتا درود فراوان به استاد مهربانی ها ،🌷🌷🌷.نعمت سلامتی من را زنده نگه داشته است ،♥️سپاسگزارم برای سلامتی تک تک اعضای بدنم ،❤️سپاسگزارم که دستی برای نوشتن کامنت دارم ،♥️سپاسگزارم پای برای راه رفتن دارم ،❤️سپاسگزارم استاد برای راهنمایی دارم ،♥️سپاسگزارم کبد .کلیه .وقلب ..وتمام اعضای بدنم سالم وسلامت هستند ،❤️.سپاسگزارم دوستان هم فرکانسی مثبت دارم ،♥️سپاسگزارم برای دوره ی سلامتی که من قدر سلامتی وزندگی سالم را دانستم .،❤️سپاسگزارم برای احساسات پاکم که نشان دهنده ی راه برای من است ،♥️.سپاسگزارم برای زندگی خوب آینده ام ،❤️سپاسگزارم برای درس های که از گذشته گرفتم .،♥️استاد عزیزم وقتی تنهام از عمق وجود فایل ها رو گوش میکنم اشک خوشحالی بر گونه ام میریزد ،❤️سرمست میشوم چون حضور خداوند در زندگیم احساس میکنم .چندین ماه این فایل ارزشمند. گوش نکرده بودم سپاسگزارم تمام ذهنیت های منفی من دارد کمررنگ میشود ودیگر حماقت نخواهم کرد ..سپاسگزارم چشم هایم را به روی دنیا اطرافم باز کردی وبه من یاد دادی که خالق زندگی خودم هستم .
۱۴۰۱-۰۵-۲۴ -
بنام خالق یکتا ..درود و سلام بر استاد مهربانم ..🌷🌷🌷.من به بازار رفتم لباسی خریدم برای پسرم هرچی گفتم کوچیک فروشنده گفت کوچیک بیار عوض میکنم من آمدم خونه دیدم حدسم درست بود کوچیک بود بردم که فردا صبح عوض کنم گفت بی خود الان آمدی من نمیتونم نفر اول دشت نکردم یعنی کاسبی نکردم .اول صبح لباس عوض کنم میدوتی امروز دیگه الان عوض کنم کاسبی نمیکنم یه عمر مایلم ولی سرصبح اینطوری شروع شه دیگه روز گندی میشه برام ..گفتم یعنی چی چرا آنقدر باور منفی داری این حرف ها چیه بعد. دیدم حرف خودش میزنه بعد با خودم گفتم این که صد من توضیح بدم عوض نمیشه چه فایده کل کل کردن با کسی تو حماقت زندگی میکنه بحث کردن فایده نداره ..گفتم بیا پنج تومن سرمیدم من نمیتونم برم دوباره برگردم بکیر لباس عوض کن اون موقع قبول کرد ..خیلی ناراحت شده ام که چقدر مردم در حماقت ونادانی زندگی میکنن وچقدر شاکر خدا هستم .ذهنیت من در مورد این خرافات عوض شد ..چقدر باور های اشتباه میتونه حتی روز یه فروشنده وکاسب خراب کنه ..چون باور از بچگی تو ذهن شون پرورش دادند حالب اینجاست پسر خردسالش همراهش بود گفت بله خانم میخای با عوض کردن لباس کاری کنی دیگه نتونیم امروز لباس بفروشیم من فقط خنده ام گرفت وادامه ندادم ..ولی خیلی حسم بد شد ..چرا من الان که فهمیدم استاد با این همه آگاهی به من درس میده چرا چیزهای خوب باور کنم ..،🌷🌷🌷🌷
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
چه آگاهی بزرگی در این فایل نفهته است . تمام اتفاقات طول روز ما به واسطه باورهای ما شکل میگیرند .و تمام اتفاقات خوب و بد زندگی ما توسط خودمان شکل میگیرند . اینکه چه باور و برداشتی از ادمهای اطراف و اتفاقهای اطرافمان داشته باشیم .
من همیشه دوست داشتم از درون ازاد باشم و با انسانهای اطرافم راحت برخورد کنم ولی متاسفانه باور غلط جامعه باعث میشد که یه سری قفل های ذهنی در درون من و اطرافیانم ایجاد شود و اگر هم با دیدگاه باز برخورد میکردم سو تعبیر میشد .
همیشه خانواده میگفتن خانم باش و سنگین و متین باش . و من دقیقا شکل خواسته انها مثل خمیری شکل گرفته بودم ولی از درون یک اتش در درونم بود که نمیگذاشت این خمیر به اون شکلی که دیگران ان را ساخته اند خشک شود و مرتب اب میشد و تغییر شکل میداد .
و از زمانی با این سایت اشنا شدم آگاه به قوانین جهان هستی شدم و با انتخاب درست مدار زندگی ام میتوانم ارتباطات سالم و ازاد با انسانهایی که هم مدار با من هستند را داشته باشم بدون هیچ ترس و وحشتی از این باور که با رفتارم باعث ایجاد یک سو ٕٕ تعبیر میشود.
بله من باید عوض بشوم تا جهان هستی و اطرافم هم مناسب با خواسته و انتخاب من تغییر کنند .
و به قول استاد با ایمان کامل بگو : خداوند به همه شکلی مراقب من و سلامتی من و روابط من است .وقتی خدا را حافظ خود و اتفاقات و حوادث زندگی ات بدانی همه انسانها و اتفاقات زندگی را دستی از دستان خداوند میدانی که برای کمک به تو در زندگی ات آمده اند .
و با این باور چه قدر قدرت پذیرش انسانها بالا میرود .
و اتفاقی چند روز پیش در زندگی ام افتاد من به واسطه همان باور رودرواستی و تعارف ؛ و رعایت احترامات خاص ؛ پولی را که یک دوست به عنوان یک هدیه به من میخواست بدهد رد میکردم و به زور و تهدید ان را قبول کردم .این فایل دیدگاه من را باز کرد و درس بزرگی به من داد که تمام هدایا و دعوتها و مهمانی ها و محبتها از طرف کاینات و جهان هستی هستند و انسانها در واقع واسطه ای هستند برای اینکه این هدایا را به ما برسانند .
اتفاقا من هدیه کم دریافت میکنم و همیشه میگفتم چرا همش من باید به دیگران هدیه بدم چرا دریافتی من کم است و الان دلیل این اتفاق را دریافت کردم .و این قفل اصلی و اساسی را در زندگی ام به واسطه اموزش ناب استاد عزیز و بزرگوارم باز کردم .
سپاس به واسطه همه عشق و انرژی خالصی که به ما هدیه میکنید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️❤️❤️۱۴۰۰-۰۹-۰۴ -
درود وسپاس استاد مهرآفرین ..یه خاطره ی خنده دار با توجه این فایل استاد یادم آمد ..من زن برادری دارم سه سال پیش بسیار خانم خوبی هستند ولی وقتی وارد خانواده ی ما شد یه خبر خوبی بهم رسید که چند سال پیش تونستم خونه ی بخرم وبرادر من گفت تو خانواده ی جلو همسرش که این از پاقدم همسر منه ..وما با خوش رویی از حرفش استقبال کردیم ..وچند تا دیگه اتفاق خوب تو زندگی پدر م اتفاق افتاد و همه تو خانواده میگفتم از پا قدم فلانی وایشون همیشه تو خونه ی پدرم میگفت باید ممنون من باشین من پاقدم عالی بود برای شما این همه اتفاق خوب پشت هم براتون میفته ..ودیگه رفت اتفاق خوبی براشون بیفته اتفاقا چند اتفاق ویا همون تضاد پیش آمد و به برادر مباخنده گفتم این خبر های ناراحت کننده پاقدم کی میتونه باشه …ودیگه تونستم بهشون بفهمونم این ربطی به قدم نداره ودیگه از خودشون تعریف نکردند .. این افکار خانواده ی من بود که اتفاق خوب ویا بد براشون میفتاد …پس باید باور بد شانسی در ذهن خود ماست ..تو جامعه جا افتاده خواسته ی شکل نمیگیره میگن اگه ما شانس داشتیم وضع مون این نبود و….وکلی حاشیه درست میکنن ..من خودم همین بودم ومیگفتم من مثلا تو قرعه خونگی که مینویسیم خانوادگی ..همیشه میگفتم نفر آخر دقیقا بعد چند سال همون آخر برای من بود ..ولی دیگه خدا رو شکر تو این چند ماه این باور دارم کم رنگ میکنم تو ذهنم ..وقرعه های داشتم که در آمد تونستم .ماشین دار شم ..باور غلط در مورد آدم ها .بله حق با شماست استاد من وقتی صبحش میخام درمانگاه یا هرجایی برم که شاید نوبت هم ندارم از قبل آنقدر تصور میکنم که منشی با خوش رویی با من رفتار میکنه و راحت به من نوبت میده وتشکر میکردم ازش .ودقیقا همون جور که تو ذهنم میگذشت رفتار میکرد وموفق میشدم با دکتر دیدار کنم ومعالجه بشم وهمین هفته ی پیش برام اتفاق افتاد منشی اگه حتی یه پیام میدادم که نوبت میخام برام اوکی میکرد ولی چون ذهنیتم از هفتهی پیش عوض شد وفکر های پوچ به ذهنم رسید که دیگه بدون هیچ حرفی نوبت خاستم دیگه جواب منو حتی نداد ..پس این ذهنیت من باعث شد که دیگه کاری برام انجام نده …پس ذهنیت من همه چیز خراب کرد چون فکر های منفی به ذهنم رسید کسی کار خیر انجام میده بدون حرفی به من بزنه تا الان آنقدر فکر پوچ کردم که چرا این انسان بدون دلیل مگه میشه نوبت برام بگیری وخراب کردم با ذهن خرابم همه چیز رو …ذهن ما سازنده همه زندگی ماست ..
۱۴۰۰-۰۸-۲۱ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️
خیلی جالب بود به واسطه باورهامون حال خوبمون رو میتونیم بد کنیم و حال بد مون رو میتونیم خوب کنیم .مثلا استاد فرمودند زمانی مغازه دار بودند باور به خوش دستی و بد دستی اولین مشتری داشتند .نکته ای که به ذهن من رسید این بود که زمانی حال ما بد است و فقط به واسطه باور خوش دستی یک مشتری سریع میتوانیم فقط با تمرکز کردن بر روی باور خوش دستی مشتری مان حالمون رو تغییر دهیم و خوب کنیم .
پس همه چی دست خودمان است . چه حال خوب و چه حال بد و این خود ما هستیم که میتوانیم حالمون رو با تمرکز بر روی باورهای درونیمون تغییر بدیم.
و ما با تکرار و تکرار و تکرار میتونیم باورهای غلط را حذف و باورهای خوب را جایگزین کنیم .و باورهای ریشه دارررررررر که فقط با تکرار و تکرار و تکرار ریشه دارررررررر میشن و نتیجه را برای زندگی ما خلق میکنند اینکه زبونی بگیم من به این باور دارم نتیجه برای ما خلق نمی شود.
نکته بعدی ایمان داشتن عمیق و قلبی به خداوند که نهایت امر در عمل و در درون زندگی ما به اجرا در بیاد .
مثلا گفتن و باور کردن این جمله که دست خداوند قبل از من آنجاست باید در موقعیتهای جامعه و زندگی به آن ایمان و باور داشته باشیم .نکته مهمی که وجود دارد برای باور کردن باورهایشان باید به صورت جملات تاکیدی آنها را تکرار و تکرار کنیم تا باورهای ما در زندگی ما مانند نفس کشیدن تکرار شوند .
سپاس فراوان از استاد به خاطر شیوه بیان رسا و شیواشون 🌹🌹🌹۱۴۰۰-۰۷-۲۵ -
به نام خداوند عشق و روشنایی
باسلام
هرآنچه دراین قسمت گوش کنم وبنویسم کم است زیرا بزرگترین مرحله تغییروتکامل است مرحله ای که باید باتمام توان وتلاشم کارکنم وخودم رابسازم
دراین فایل نکات زیادی رافراگرفتم هرقسمت ونکته ای راکه بیان کردین پربوداز آگاهی ودانش
اینکه گفتین برای تغییریک باورقدیمی باید زمان گذاشت درمقابل جملات تاکیدی نوشت وهرروز تمرین وتکرار تازمانی که کاملا باورقبلی از بین برود وشاید یکسال طول بکشد وحتی بعد هم گفتین مرتب به ذهن مون آذوقه برسانیم تا همیشه باورجدیدبماند
واینکه درموضوعاتی که گفتین درجامعه وجود داردچندمورد رو به خاطرآوردم
1- یک باورکه خیلی دراینجارواج دارد روزهای چهارشنبه به دیدن مریض یابیمارنرویم چون بد می دانند وناراحت می شوند
2-باوراینکه درغروب پنج شنبه به دیداراهل قبور نرویم چون اموات اذیت می شوند
3-باورشدید خواب مار دیدن اگرکسی درخواب ببیند ماردراطرافش حلقه می زندیعنی قراراست که ثروت یا پولی به او برسد ولی اگردرخواب نیش بزند حتما اتفاق بدی درراهست
4-باور پشت سرمسافرنباید گریه کرد ویااشک ریخت چون خوش یمن نیست
5-باورلباس شستن دریک روز خاص شنبه ها اگردراین روز لباس بشورن حتماروزی شان زیادمی شود من این رازیاددیدم که انجام می دهند هنوز
خوشحالم از اینکه دراین دوره شرکت کردم وقراراست درمسیرم هرروز به آگاهی های جدیدی برسم
سپاس گزارم۱۴۰۰-۰۶-۳۱ -
به نام خداوندآلاله ها خداوند پروانه ها وپونه ها
باسلام
باورهای ماچگونه شکل گرفت وریشه های عمیقی پیداکرد وتاکجادرزندگی مانقش دارند
بحث باورها خیلی شیرین و آموزنده ست
1-باوربه اینکه اگربه دردل کسی گوش نکنیم وبه حرفهایش توجه نکنیم گناه کرده ایم ؟ قبلا انجام می دادم وسعی درکمک ۵۰درصدموافق ولی الان کاملامخالفم
2-باوربه اینکه اگردر مراسمی که غم ویاعزا باشد شرکت نکنم گناه است ؟اصلا اعتقادنداشتم که گناه است ولی براساس دیدگاه ها ی قبلی که حرف مردم مهم است می رفتم واذیت می شدم ولی الان خیلی جاهاروشرکت نمی کنم
3-باور به اینکه اگربه مخالفان مذهبان لعن نفرین نفرستیم یاحس خشم نسبت به آنها نداشته باشیم گناهکاریم؟مخالفم من از اول ازاین دیدگاه که به افراد دیگرتوهین کنم ویالعن ونفرین داشته باشم راقبول ندارم هرکس حق ا ین راداردکه برای خودش نظرش رابگوید
4-باوربه اینکه اگر به اتفاقات جامعه صحنه های کشتاروزلزله و….توجه نکنیم گناه کاریم ؟مخالفم چون دیدن این صحنه ها فقط اذیتم می کند وواقعااگرکاری ازدستم برآیدانجام درغیراین صورت سعی می کنم عبورکنم۱۴۰۰-۰۶-۳۱ -
خدایاشروع سخن نام توست وجودم به هرلحظه آرام توست
دل ازنام ویادت بگیردقرار خوشم چونکه باشی مرادرکنار
سلام واحترام خدمت استادگرامی
چقدرجمله اعتمادبه خدارادوست داشتم کلمه ای که قبلا به حرف بودوامروزدرحال تمرین به عمل ورفتار
من چندباری هست که این تمرین رو دارم یواش وآرام انجام میدهم تقریبا یک ماه پیش کمی کسالت داشتم ومجبوربودم برم به خانه مادرم وخانه ی خودمان خالی بود
ودرحیاط چندمرغ داشتیم که تنهابودندونیاز به مراقبت دقیقا سه روزکه خانه سرنزده بودم قبل ازرفتن به خودم گفتم فقط می گوییم خدابا درپناه تو وبه تواعتماددارم ولی این باربرای اولین بارسعی کردم اعتمادقلبی داشته باشم وخانه راکامل به او سپردم وقتی برگشتم دیدم همه چی مرتب حتی حیوانات درحیاط مشغول دانه خوردن
البته خانه مان خانه باغ است وچندباری سگ به مرغ ها حمله کرده بود
ولی این بارهمه چی درامنیت وآرامش بود
خداروشکرمی کنم که این روزهادوباره باورش دارم و کم کم باوراعتمادم عالی وکامل می شود۱۴۰۰-۰۶-۳۱ -
به نام خالق زیبایی ها
سلام استادعزیزوگرامی
فایل هرچی جلوترمی رویم شیرین تر وکامل ترمی شوند وهردفعه مشتاق یادگیری های جدید
چندروزاین فایل روگوش می کنم وتکرار استادخیلی جالبه بیشترباورها جوری شکل گرفتن وریشه ای شدندکه حتی پیداکردنشون راحت نیست
1-یکی ازباورهای قدیمی که شنیدم ودربین خانواده هامون رسمه اینه که مثلاچهارشنبه ها دیدن بیمارنرویم چون براش خوب نیست وناراحت می شن من ازاول اعتقادنداشتم وجالب بودهروقت دیدن پدربزرگ یادیگراقوام می رفتم می دیدم دقیقا چهارشنبه رفتم وچقدرناراحت شون کردم البته ناخواسته
2-باورپنج شنبه ها غروب سرخاک یاقبورنرویم چون خوب نیست واموات ناراحت ومعذب می شوند
3-باور واعتقاد کسی که دستش رومی خاراند حتما منتظرپول وقراره بهش پول برسه
جالبه الان که دارم می نویسم یک ایده به ذهنم اومد بعدازاین هرجایی که می روم دفترچه همراهم باشه که ازشنیده های بقیه هم بنویسم۱۴۰۰-۰۶-۳۱ -
وکلمه ی که استاد فرمودین سپردی به امان خدا ..واقعا الان درک میکنم که ما زمانی این جمله رو به کار میبریم که واقعا ما خدای بزرگ نادیده گرفتیم ومیگیم ما تو سپردی به امان خدا یعنی به خدا ی بزرگ شک داریم وله انسان بیشتر ایمان واعتماد داریم ..الان میگم واقعا چرا باید این جمله رو تو این موارد به کار ببریم ..وقتی من به شخصه ریسک کنم وانقدر ایمانم قوی باشه.وبه. قدرتش .شک نداشته باشم خداوند خودش مراقب همه چیز هست ..ویا در مورد ماشین پارک میکنیم در خونه درساختمون پارک میکنیم وحتی دیدم تو پارکینگ خونه طرف فرمون قفل و زنجیر میکنن که ترس دارند ماشین از داخل پارکینگ ببرن..وچقدر واقعا این باور غلط تو ذهنمون پرورش دادیم ..
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ -
سلام مجدد .یه چیز دیگه یادم آمد از باور ذهنی ما ..مادر من پرنده ی که میاد تو حیاط میخونه قبول کرده از همون قدیم تو خانواده شون وقتی این پرنده که بسیار زیبا هم هست من دیدم سیاه و سفید میاد روی پشت بوم ویا داخل حیاط روی دیوار ویا درخت مینیشینه .وبرای خودش میخونه مادر من اسمش گذاشته که خیلی باحال …..کلاغ غجه ..همچین چیزی اسمش گذاشته وقتی میاد صداش میشنوه میگه امروز مهمون برام میاد میگه این پرنده هروقت میاد داره خبر میده اماده باش که مهمون ویا عزیزی میخاد بیاد خوشحالت کنه ..وهمیشه راست در میاد چون مادر من تو ذهنش وحتی پدر و مادرش و بقیه هم روستایی شون این پرنده باور کردند ..که این پرنده فقط خبر مهمون رو میده ..ویا تو روستاشون وقتی شغال میاد وصدا در میاره نصف شب این روستا باور کن به زودی یکی تو اون روستا قرارع از دنیا ببره ..ومتاسفانه این اتفاق بعد یه. روز میفته وکسی تو اون روستا از دنیا میره ..آنقدر این باور به همه گفتن تا وقتی این حیون میومد تو روستا نصف شب صداش میشنیدن میگفتن آماده باشیم قرار عزا بشه کسی از دنیا ببره درصورتی آمدن به حیوون تو روستا که باغ ودرخت داره طبیعی و معمولا تو بیابون این حیوان میان وصدا درمیارن شب ها هم بیشتر پیدا میشن چون روز حیوان ها از آدم ها میترسن ولی مردم روستای مادرم در نااگاهی بخاطر باور وریشه درونی باعث میشن واقعا کسی فوت کنه وخبر بد به مردم روستا بیاد و همه ناراحت شن ..الان که این فایل گوش میدم که چرا باید دو تا حیون یکی پرنده خبر خوش بیاره ویکی شغال بیاد با زوزه که طبیعی مردم بگن قرارع خبر بدی برسه ویا کسی از دنیا ببره …واقعا استاد ازت ممنونم که چقدر ما در جهل ونادانی به سرمیبردیم وزندگی رو برای خودمون قربانی کردیم . وبا ذهنمون اتفاقات که نمیخاستیم رو شکل دادیم وبعد گفتیم سرنوشت ما همین بوده ..
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ -
مهربان استادم خدا قوت .من یه هفته بود یه ذره احساسم بد بود و همچنان داشت در ذهنم پرورش پیدا میکرد …که کلا حوصله به قول خودم نداشتم ودر دوست داشتم. در غار تنهایی خودم باشم ..وپریشب خوابی دیدم که تو حرم امام رضا هستم وارامش دارم انگار کسی تو عالم خواب به من خبر داد پاشو برو نیاز داری به تنهایی وخلوت کردن ..ومن دیروز صبح تنهایی تصمیم گرفتم برم مشهد وتو حرم خلوت کنم آنقدر خوب بود خلوت بود ورفتم انرژی منفی تخلیه کردم وتصمیم گرفتم دوباره حرکت کنم ..وبا حال خودم برگشتم به خونه ام ….همون طور فرمودین ..من حال خوبم دیروز تو حرم آقا امام رضا دوباره بدست آوردم وتعهدد باید به خودم میدادم که لغزش نکنم ..وبرگشت نزنم ..دوستی دارم البته الان از وقتی قانون آشنا شدم هرمز صبح ساعت هفت میخاد کاری شروع کنه میگه حال دلم خوب میشه با تو حرف میزنم چون بهم انرژی میدی وبا حرفات بهم امید میدی که من روز مو خوب شروع کنم جوری حرف میزنه که خودم داره باورم میشه من میتونم با جملات مثبت حال دل بقیه رو خوب کنم آری ما با زبونمون میتونم طرف کلا پودر کنیم ویا کلا بلندش کنیم .انرژی بهش بدیم واون آدم سرزنده کنیم ….الان استاد که این فایل گوش میکنم ..میفهمم چقدر باور کردن میتونه زندگی شخصی هرکس اثر بذاره …من با انرژی خوب هم حال خودم وحال دوستم خوب کنم وروز بیاد ماندنی رو ثبتش کنیم ..ویه باوری من دارم که ایه هست که من روز ۱۱۰مرتبه بخونم کلا اتفاقات خوب برام میفتاد وپول دور به برم میاد وبرکت میبخشه به زندگیم ..صراط وعلی مستقیم .صراط مالک یوم الدین .اللهم آیا کنعبد وایا کنستعین ..من هرروز چند سال این آیه اگه بخونم اون روز برام بهترینه روزی یادم میره کلا یه اتفاق بدی غافلگیرم میکنه ..پس این آیه قرآن باور کردم که باور من اتصال. داره به این آیه قرآن که حال دل منو خوب کنه ..
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ -
باسلام ودرود فراوان
فایل بسیار جالبی بود وواقعا من رو به فکر فرو برد که ببینم چه موانع وباورهایی هستند که در ذهن من مانع هستند ویک جورایی احساس میکنم باورهای ما قویترین ومهم ترین چیزهایی هستند که مااحتیاج داریم تا تغییر پیدا کنند۱۴۰۰-۰۶-۲۴ -
با سلامی دوباره
از تقریبا ۲ ساعت قبل که این فایل رو گوش کردم، به شدت فکرم مشغول شده که من چه باورهایی دارم که نمی گذارند رها و آزاد زندگی کنم و از زندگی دلخواهم لذت ببرم.
راستش من قبلا فایل های رایگان باورها رو بارها و بارها گوش کرده بودم و با خودم فکر می کردم که هرآنچه را که می بایست درباره باورها بدانم، می دانم!!😅
ولی امروز فهمیدم که چقققدر نمی دانم و چقدر باید روی خودم و باورهایم کار کنم.
شما کاملا درست می گین استاد عزیز که اگر باورهایمان را درست کنیم، نتایج زندگی مان درست می شود. تمرین هایی که شما در قالب فایل pdf برای ما ارسال کردین، ذهن من رو خیلی مشغول کرده، حتی بعضی باورهای اشتباه این قدر در من قوی هستند که به من اجازه نمی دن که به سمتشون برم و نگاهشون کنم، چه برسه به اینکه اصلاحشون کنم!!! ولی من تصمیم گرفتم، اتفاقا از همین باورهایی شروع کنم که تعصبی تر هستن، چون می خوام قورباغه بزرگ تر رو اول بخورم تا خودم رو به خودم ثابت کنم💪💪۱۴۰۰-۰۶-۱۸ -
درود و خدا قوت به استاد بزرگوار
این فایل بسسسسسیار آموزنده، ملموس و کاربردی بود و من واقعا از شنیدن آن بسیار لذت بردم و خیلی آگاهی گرفتم. برخی باورها در ما وجود دارد ولی اصلا به ان ها توجهی نمی کنیم ولی اگر به نتایج زندگی مان رجوع کنیم، ریشه آن نتایج را در باورهایمان پیدا می کنیم👍
این صحبت شما که اگر در درونمان، در افکار و باورهایمان تغییراتی را ایجاد کنیم، در دنیای بیرونی، نتایج ما فرق می کند را شاید هرکسی نتواند بپذیرد ولی واقعیتی ست بسیار شیرین که اگر آن را بپذیریم و انجام دهیم، شاهد معجزات کوچک و بزرگی در زندگی مان خواهیم بود که شاید خودمان نیز شگفت زده شویم!💪
و مطلب زیبای دیگری که اشاره کردید درباره اعتماد داشتن به قدرت خداوند بود که در حرف زدن، همه ما درباره خدا و اعتقاد و اعتماد به او خیلی زیبا صحبت می کنیم ولی این اعتماد را نمی توانیم در عمل، پیاده کنیم و این موضوعی ست که به نظرم اکثر ما نیاز به تمرین داریم و این جمله بی نظیر شما که فرمودید: ” کار را به امان خدا گذاشتن، خیلی هنر می خواهد” واقعا چقققدر جای تفکر و تامل دارد! این جمله به ظاهر ساده که شاید روزانه هم از آن استفاده می کنیم بسیار عمیق است و امیدوارم همه ما بتوانیم به درجه ای برسیم که کارمان را با خیال راحت و با اعتماد کامل به خدای قهار بسپاریم.
و در نهایت تشکر فراوان بابت این آگاهی های بی نظیر که این چنین خالصانه در اختیار ما قرار می دهید.🙏🌺
خدا را هزاران بار شکر بابت وجودتون🙏۱۴۰۰-۰۶-۱۸ -
با درود فراوان بر آفریننده عشق❤❤❤
استادسلام . باورها به راحتی عوض میشن چون ما آنها را خلق نکرده ایم و من الان که به قدرت و نیروی دردنی خودم ایمان کامل آورده ایم و در درونم به واسطه آموزشها و آگاهیهای شما خود واقعی ام را پیدا کرده ام پس همواره به راحتی میتوانم خودم خالق تمام باورهایی که منجر به دست یافتن به خواسته هایم بشوند باشم .
و این نیاز به تمرین و تکرار و ذهنی و قلبی و نهایت امر عملی دارد .
همان طور دیگرانی مثل خود ما این باورها را به وجود آوردند و سالیان سال باعث شدند تا ما خودمان و خواسته هایمان را مانند گذشتگانمان شکل دهیم پس الان موقع آبدیت کردن آن باورها رسیده است و زمان آپدیت کردن این باورها ،همان درجه آگاهی است که مردم و بویژه بچه های این سایت دارند به دست می آورند .
در نتیجه باید این باورها را طبق آگاهیهای امروزمان با توجه به تمرینات شما آبدیت و به روزرسانی کنیم که در این عمل خیلی از آنها پاک میشوند و خیلی ها هم از ریشه عوض میشوند و تغییر میکنند .۱۴۰۰-۰۶-۱۸ -
درود بر استاد ضیاء گرامی
با گوش کردن به این فایل هم متوجه شدم باور و احساس درون اول حرف رو میزنه و بصورت مداوم باید روی باورهامون کار کنیم اونم باورهای خوب و امید بدیم به زندگیمون زیرا تنها کسی که میتونه حالمون رو خوب کنه ، همین باورهای خوب خودمون هست 🍀
قسمت آول فایل که در مورد باور خوش قدم بودن صحبت کردید بله قبول دارم زیرا یکی از نزدیکانم که به رحمت خدا رفته اند ، بلا استثنا هر وقت بخوابم میان روز بعد من منتظر یه خبر خوب و یه پول بی گمان هستم که بدستم میرسه و چون سالیانی هست که این جریان تکرار شده ، دیگه برام یه باور قطعی و یقین هست👍
ایشالا امشب تو خواب ببینمش😃
در خصوص قسمت دوم فایل و باور امنیت و اینکه قطعا هیچ دزدی به وسایل من دست نمیزنه باید بگم متاسفانه من هنوز به این درجه ایمان نرسیده ام و باید خیلی روی خودم و باورهام کار کنم و راهکاری که برای تقویت نترسیدن از دزدی ارائه دادید بسیار جالب بود به امید روزی که این آرامش را هم جذب کنم🙏🌸۱۴۰۰-۰۶-۱۷ -
سلام دوباره ..بله استاد چقدر این مثال زدنتون زیباست .به امان خدا گذاشتیم .ولی کسانی میگن که اصلا اعتماد به خدا ندارن وکاش کلمه معنیش رو همه بفهمند. اگه به خدا اعتقاد وایمان داشته باشیم بدون شک به خدا بسپاریم وله آمان خدا ..اصلا اتفاقی نمیفتاد .وکسی عین خدا قدرت هیچ چیز ندارد وخدا نخاد وحتی کسی شغلش دزدی ودزدیدن اون چیز پشیمون میشه …چیه مثال دیگه استاد پدر من هرجا میریم اصلا در ورودی ساختمون خونه شون قفل نمیزنه ومیگه کسی خونه ی منو نمیبره وخدایش تو سی سال ندیدم کسی از خونه پدر من دزدی کنه وچیزی گم شه اصلا اعتقاد به قفل وبستن نداره .ویا خونه ی های روستا حتی یه نخ یا سیم وصل میکنن در حیاط که راحت هرکس نخ بکشه درباز میشه وهمه تو روستا بهم اعتماد دارند ومیدونن عین یه خانواده هیچ اتفاقی براشون نمیفته..واین باور دارند هم روستایی شون خیانت نمیکنن ودقیقا هیچ کس هنوز از دزدی حرف نزده ..،🌹🌹🌹.ومثال دیگه در مورد خودم من چند سال پیش تهران سکونت داشتیم ومن سرکار میرفتم تو دفتر شرکت ایرانسل و همراه اول بودم هرروز یه آیه میخوندم وباور کرده بودم که این آیه باعث میشه امروز من کلی فروش داشته باشم وباعث تشویق بشم ..وهمیشع همین طور بود ونفر اول بودم تو فروش وحتی سرپرست بقیه شدم و مرحله ی بالاتری رفتم و همه همکاران میگفتن تو چیکار میکنی که در روز سی تا فروش داره مشتری داری ما نداریم چطوری حرف میزنی که جذب میشن وخزید میکنن وهمیشه میگفنم من فقط یه آیه مربوط روزی فراوان میخونم ودقیقا رعیس اونجا یادش بخیر ..اون ایه بزرگ نوشت وسردفتر زد وهرکس حرف منو باور کرد این آیه میخوند سرصبح واون روز کلی فروش داشتند وکلی رعیس مون از من تشکر کرد ..من باور تو ذهنم ساخته بودم الان متوجه میشم ..واقعا استاد ازتون ممنونم ومیخام این باور تو ذهنم پرورش بدم که من میتونم فردا های آینده بهترین سخنران تو زمینه ی قانون باشم ،💪💪💪🥰🥰
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ -
سلام خدا قوت استاد مهربان خیلی خوشحالم که فایل چهارمین هم آمد .🌷🌷🌷🌷.بله استاد همه اتفاقات زندگی من بخاطر باور غلط که تو ذهنم انباشته ام ..از اول عمرم همش میگفتم بد شانسم ودقیقا تو قرعه های خونگی که نوشتیم نفر آخر بودم ..چون باور کرده بودم ودرخواست بدشانس رو دادم وهمون برام اتفاق میفتاد ولی الان باور خوش شانسی دارم جایگزین میکنم وکلی اتفاقات عالی برام افتاده .ودرمورد آدم خوش قدم قبول دارم واین اتفاق برای خانواده ی ما افتاد من ورود زن برادرم به زندگیمون .باور کردم خوش قدم وکلی نتایج عالی تو زندگی خانوادگی داشتیم ..چون با آمدن زن برادرم به اتفاق خوب افتاد دیگه خانواده ام همین اتفاق خوب رو گفتن خوش قدمی عروس وازذاپن به بعد تا میومد خونه مون یه خبر خوش به مامی رسید..،❤️❤️❤️❤️…در واقع ما از قانون آشنا نبودیم واون خبر خوب به پا قدم عروسمون نسبت دادیم واین باور تو ذهنمون پرورش دادیم ….مثلا من مغازه دوستم لباس فروشی داره نزدیک خونه مون میگه تو دست خوبه بیا تا مغازه مون تا مشتری فراوان بیاد ولوازم فروش بره ..وحتی شاید هفته ی یه تیکه لباس بردارم ..الان میفهمم این باور دوست من بوده چون روز افتتاحیه من زنگ زد رفتم یه تیکه لباس برداشتم وکلی بعد مشتری آمد گفت قدم تو بوده ..وباورش اینه من باید از اونجا رد شم تا مغازه اش برم ..ومادر من از زمان عید غدیر میشد به قول معروف عید سادات البته من نمیخام استاد خدای نکرده جسارتی کنم به سید های عزیز ولی مامان من تمام اسکناس اون سادات نگه میداره ومیگه تو کیف پولم بخاطر سکه ی از سادات بوده باعث شده هیچ وقت کیف من بدون پول نباشه ..وحتی یه چون دارچین داخل کیف پولش داره میگه باعث میشه برکت بیاد تو زندگیمون ..مادر من باور تو ذهنش ساخته که این چیزها باعث میشه کیفش هیچ وقت بدون پول نباشه .
۱۴۰۰-۰۶-۱۷




برای این آیتم یک نظر بنویسید
You must be logged in to post a review.