سبد خرید

دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۰

امتیازدهی 5.00 از 5 در 24 امتیازدهی مشتری
(24 بازخورد مشتری)

تمرینات شما، برنامه‌ریزی ذهنی شما محسوب می‌شوند

تضادها و حل آنها برای رشد

24 دیدگاه برای دوره معجزه سلامتی | جلسه ۱۰

کیفیت
ریویوایکس
100%

برای این آیتم یک نظر بنویسید

10 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • مینا فیاضی

    به نام خدایی که به شدت کافیست🥰
    عرض سلام و ادب استاد ادب🌹

    قسمت دهم دوره معجزه سلامتی

    ما تا امروز هر کاری انجام دادیم که به نظرمون کار خوب یا بدی میاد
    این بهترین کاری بوده که با آگاهی که تا این لحظه داشتیم انجام دادیم.

    اگه امروز به چالش خوردی
    نشون دهنده اینه که
    در مسیر درست قرار نگرفتیم.

    هر کسی خالق زندگی خودش هست
    اگه چالش یا تضادی در زندگی پیش اومد تا روزی که کامل درکش نکردی و نتونستی حلش کنی دفعات بعد با شدت بیشتری بهت هشدار میده.

    نتیجه هر چالش یا تضاد رو با هشدار اول حلش کن تا کمتر اذیت شی.

    مثل دندونی که امروز نیاز به یه ترمیم کوچیک داره انجام نمیدی.
    سال بعد باید عصب کشی کنی بازم انجام نمیدی.
    سال بعدی از شدت درد و خرابی باید دندون رو بکشی.

    پس هشدار اول هزینه کمتری داره
    هشدار های بعدی هزینه و اذیت بیشتری داره
    هشدار های پیای پی نابودی میاره.

    زندگی پر از چالش و تضادهای مختلفه با حل هر چالش و تضاد ما پیشرفت کرده و به مرحله بعد میریم.
    کسی که نتونه حلشون کنه و روی هم انبار بشه پشت همون مرحله میمونه و در جا میزنه.

    نتیجه نهایی:تضاد باعث پیشرفته😍

    👌خواستار هر چیز که باشی اتفاق میفته.
    همون خواستن توانستن است.
    نوع ارسال فرکانس.

    💐سپاس استاد عزیز و مهربون💐

    ۱۴۰۴-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود به دوستان عزیزم.
    این فایل در ادامه فایل ۹ سلامتی بود .در ارتباط با عوامل رنجش وموانعی که در زندگی ما باعث رنجش ما بودند همان تضادها….
    تضادهایی که جزء رسالت زندگی ما بودند وقرار بود که باعث رشد وتکامل ما برای رسالتمان باشند اما چون ما آنها را درک نکنیم وآگاهی لازم را دریافت نکنیم پشت این تضاد ها وقطعات کیت گیر کردیم ونمیتوانیم به مرحله بعدی برویم ورشد کنیم.
    اگر مابه جای فرار ازتضاد ها سعی کنیم که آگاهی های خودمان را افزایش بدیم وبه دنبال اول پذیرش وبعد درک تضاد باشیم میتوانیم رشد کنیم وبه مرحله بعدی برویم .وهرکدام از مادر زندگی تضادهایی داریم واگر زندگی فاقد این چالش ها باشد لذتی در زندگی نیست وماهم رشد نمیکنیم.

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۹

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود.
    تضاد ها آمدن تا بسازند،آمدن تا خلق کنند،که ما در یکنواختی زندگی نمانیم.هدف خلقت فقط رشد و آگاه تر شدن ماست.
    اینکه با حل کردن هر تضاد به یک آگاهی دست پیدا کنیم.و در عین حال با خودمان در صلح باشیم یعنی اینکه در هر شرایط قبول کنیم،سرزنش نکنیم و بدانیم در جای درست قرار داریم.
    کیت و مسیر الهی هر کس متفاوت هست هر چه آن کیت پیچیده تر باشد تصویر خروجی و چیزی که خلق میشود با کیفیت تر و بهتر است.
    و در عین حال مواظب آلارم ها باشیم که یک ایراد درونی را به ما نشان می دهند و با برطرف کردن آن به تصویر درستی دست پیدا می کنیم.
    و همه این تضاد ها و انسان هایی که در سر راه ما قرار دارند برای هدایت ما به مسیر درست و بازگشت به روح الهی خودمان است.
    سپاس بابت این آگاهی آرامش بخش چون با پذیرش این صحبت ها چیزی دیگر برای بهم ریختن آرامش من وجود ندارد.

    ۱۴۰۲-۰۴-۱۷

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    با یاد و نام خدای مهربان
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    در این فایل راجع به تضادها صحبت شده که جزء لاینفک زندگی هستند و خودمون زمانی که یک روح آگاه بودیم یعنی قبل از تولد آنها را انتخاب کرده ایم.
    کاری که در برخورد با آنها بایستی انجام دهیم ، حل و عبور از آنهاست نه جنگیدن 👍
    زندگی بدون چالش همانند یک جاده صاف و بدون پیچ و خم و خطرناک هست و رانندگی در چنین جاده ای نه تنها اموزش رانندگی بما نمیدهد بلکه خسته مون میکنه همانطوری که بازی فوتبال یا هربازی دیگری با یک کودک برامون خسته کننده میشه علیرغم اینکه برنده بازی هستیم
    یاد گرفتیم که از موانع و چالشها بدون نگرانی عبور کنیم و به مرحله بعد یعنی یک پله جلوتر و بسمت رشد حرکت کنیم و از آدمهای منفی سرِ راهمون تشکر کنیم 🙏🙏🙏🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۳
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خالق زیبایی ها
    سلام و درود خدمت استاد بزرگوار و گرامی
    در مورد تضاد صحبت کردین و اینکه موانع و تضادها برای این در سر راه ما قرار می گیرند که درسی رو به ما بدهند
    و یاجایی درمسیر طرح الهی اگر به خطا می رویم ما رو هدایت کنند و این تضادها آمده اند که درجهت رشد و آگاهی ما باشند ولی چون ما درکی از این مطلب نداشته ، با اولین تضاد مقابله وسعی در فرار از آن داریم .
    ولی با این آگاهی الان که هرتضاد مسیری هست برای رشد دادن من وکمک به زود پیدا کردن طرح الهی ام وبا این دید که قراره چه درسی رو به من بدهد ازهمه ی تضادهایم استقبال می کنم وآن را با آغوش باز می پذیرم .ونکته ی بعدی ما خودمان اگاهانه با اتصال روح آگاه مون باخداوند این موانع وتضادها وآدم هایی که درمسیرما مانع ایجاد می کنند رو انتخاب کردیم وتمامی این آدم ها مامورند که ماروبه هدف مون نزدیک کنند
    ،ونکته ی سوم اگر درهمان لحظه که تضاد وارد زندگی مان شده ان را بفهمیم سریع راه حل پیداکرده وبه مرحله ی بعدی می رسیم واین یک پله پیشرفت است ولی از آن جایی که اکثرا با تضاد دچار استرس و نگرانی می شوند این تضاد با بدترین شکل ممکن خودش را نشان می دهد وهمین باعث دورشدن از مسیر شده وچه بسا یک مانع باعث از بین رفتن فرد شود.
    چون قادر به درکش نبوده و مساله ی آخر که درمورد خواسته ها واهدافت با دوستان هم مدار وهم فرکانس خودت صحبت کن تا از آنها انرژِی وانگیزه بگیری
    فایل فوق العاه ای بود سپاس

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهره رضایی

    به نام خالق جهان
    سلام و درود بر استاد گرامی
    این فایل در مورد تضاد در طرح الهی
    همه ی ما انسانها یک طرح و نقشه الهی داریم که باید طبق ان حرکت کنیم ،خواه نا خواه همه ما در زندگی به تضاها بر میخوریم که موهبتی از طرف خدا هستند و بد نیستن و باید انها را حل کنیم و از کنارشان بگذریم و مسیر مان راپیدا کنیم در غیر این صورت پشت ان موانع میمانیم و نابود میشویم و حذف میشویم مثل رود خانه ای که تا وقتی جاری هست زنده است و وقتی به کوهی میرسد اروم اروم اون کوه رو دور میزنه و او تضاد رو حل میکنه و به مسیرش ادامه میده ولی اگر تلاش نکنه و پشت این مانع بماند تبدیل به مرداب میشه و از درون میگنده.
    حتی طبیعت هم در حال تضاد هست ،گیاهان و حیوانات نیز در تضاد هستند و چقدر قشنگ تضادهاشون رو حل میکنند .
    ما به این جهان امده ایم که تلاش کنیم رشد کنیم و به تکامل برسیم و همه ی ما انسانها در این جهان ماموریتی داریم ، و باید هم خودمون رشد کنیم و به تکامل واگاهی برسیم و هم باعث رشد دیگران بشویم ،تمام جهان در حال پیشرفت هست و در حال رسیدن به خداست ✳️

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤❤❤

    (((تضادها _ حل مسئله )))
    پذیرفتن زندگی و آدم‌های زندگیمان باعث می‌شود که با خودمان در صلح باشیم .و خودمان را بغل کنیم و می‌گوییم دمت گرم و احساس عذاب وجدان نداری .
    و هر قطعه ای که همان موانع و آدم‌های زندگیمان و مسائل زندگیمان هستند اگر حل نشوند در خروجی زندگی ما ایجاد اختلال میکنند و دلیل حال بد و ناسلامتی و بیماری در وجود می‌شوند.
    و الارمهای زندگی را باید درک کنیم که با درک آنها مسائل و مشکلات کوچک زندگی را سریع حل کنیم .
    تضادها درسن مثل علفهای هرزه هستند که اگر زمانی کوچیک هستند از ریشه دربیاوریمشان خیلی راحت تر است تا اینکه توجه نکنیم و بگذاریم رشد کنند و همان علف کوچک به جایی می‌رسد که تخم می‌کند و تخمهایش روی زمین می‌ریزد و کل باغچه وجود و ذهنمان را علفهای هرزه پر می‌کنند.

    نکته مهم : هر زمان حال دلمان خوب نیست، نمی‌کنیم ترمز دستی را باید بکشیم و بگیم ، چرا حال من خرابه؟
    چرا ناراحتم ؟
    چرا نمیخندم؟
    چرا احساس رنجش دارم؟
    چرا صحنه های بد رو میبینم ؟
    زندگی ما درست یک تلویزیون است همانطور که تلویزیون‌های قدیمی از حالت یغوری و بزرگی به واسطه خلاصه کردن قطعات داخلش به تلویزیون lcd تبدیل شده است.
    تضادها حل شد ساده شد رشد کردیم
    تضادها حل شد ساده شد رشد کردیم
    تضادها حل شد ساده شد رشد کردیم

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فرااااوان استاد ضیارعزیز🌹🌹🌹
    مبحث تضادها…درک این موضوع خییییلی بهمون کمک میکنه که چه جوریژبرخورد کنیم و از اون تضاد رد بشیم و توش نمونیم و بقول استاد خودمون را به در و دیوار نزنیم.همه ما یه مسئولیتی و یه رسالتی داریم توی این دنیا…اگه درک کنیم رسالتمون را که جه عالی…وگرنه اینقدر جهان هستی از این تضادها برامون میفرسته تا بتونیم حلشون کنیم و بریم مرحله بعد،قطعه بعدی پازل….و کم کم به اون روح آگاه برسیم و یکی بشیم.

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق یگانه
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    تضادها ، موضوع این فایل ارزشمند است یعنی در سراسر زندگی وجود مشکلات و تضادها امری طبیعی هست ولی چگونگی برخورد ما با اونا خیلی مهمه که در پشت و درون آن تضادها بایستیم و عقب گرد کنیم یا براشون راه حل پیدا کنیم و به مسیرمون ادامه بدیم
    در فایل قبل که استاد مثال کیت و ابزارهای روی آنرا بعنوان موانع بیان کردند و در حقیقت همان موانعی که با یک روح آگاه قبل از تولد انتخابشون کردیم ، در این فایل بعنوان تضادها بیان شده اند که باید از آنها عبور کرد و به مسیر ادامه داد
    مثالهای قشنگی زده شده که درک موضوع رو راحت تر میکنه تبدیل تلویزیونهای سنگین به ال سی دی هایی که علاه بر کیفیت بالا براحتی قابل جابجای هستند یا کفشهایی که علاوه بر زیبایی با نرمی و وزن کم نوعی احساس خوب رو به آدم منتقل میکنند و … اینها همه تقابل با تضادها هست که منجر به نتیجه ای عالی میشود از گوش کردن به این فایل ارزشمند لذت بردم سپاسگزارم

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا حسینی

    سلام و درود به استادی از جنس نور
    هر تضادی و ناخواسته ای در زندگی ما پله ای برای سعود است به شرطی که آگاهانه با آن برخورد داشته باشیم و از درون آن تضاد به دنبال تجربه و آگاهی باشیم آن وقت است که با حل کردن آن تضاد میتوانیم حضور خدا را ببینیم.
    البته حل کردن تضاد کار آسانی نیست تا توکل و امید به خداوند رحمان نداشته باشیم و با آرامش پا در مسیر حل کردن و بر طرف کردن نگذاریم نمی‌توانیم از پس آن براییم.
    اما زمانی که در کنار توکل و ایمان به خدا به دل تضاد می زنیم قطعا از دل آن آگاهی عظیمی پیدا میکنیم و قدم به قدم همه آنها را پشت سر می گذاریم.
    این فایل سر شار از حس آرامش است آرامشی که با هیچ چیز ازبین نمی‌رود.

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    سلام ودرود فراوان به خانواده عزیزم
    فایل تضادهای زندگی ..این تضادها برای رشد ما درطرح الهی ماقرار گرفته تاموجب رشد وپیشرفت مادرزندگی شود .تضادها جایی هستند ومی آیند که مادرآنجا احساس ضعف وسستی میکنیم .
    وتضادها تنها مختص به ما انسان ها نیست بلکه تمام موجودات جهان هستی درحال حل تضادهای خود هستند حتی خود جهان هم برای رسیدن به رشد خود تضادهایی دارد ونوع آنها متفاوت است وجهان به این حد از درک وآگاهی رسیده است که با این تضاد وحل آن میتواند پیشرفت کند وبه خداشدن برسد .
    اگر در زندگی تضادی وجود نداشته باشد مابه مرحله پوسیدگی میرسیم .
    وقتی ما بتوانیم تضادهارا حل کنیم میتوانیم به روح آگاه خودمان وصل شویم وبه همان سرچشمه وجودی خودمان .وباحل هرتضاد به این مرحله نزدیک ونزدیکتر میشویم واگر پشت تضادی بمانیم جهان اول چندین بار به ما اخطار میدهد واگر درس لازم را نگیریم منجر به حذف ما میشود

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی دوستان خوبم و استاد مهربانم♥️
    چقدر دیدگاه آدم درباره تضادها با گوش کردن به این فایل، تغییر می کند!
    قبلا فکر می کردم تضادهایی که در زندگی خودم یا حتی در جهان هستی به وجود می آید، فقط و فقط به قصد آزار من و زندگی من به وجود می آید😅
    ولی الان می دانم که دلیل به وجود آمدن تضاد در زندگی من، رشد کردن من است. در واقع وقتی تضادی برایم پیش می آید به خودم می گویم: من در برابر این تضاد چه پیشرفتی می توانم بکنم؟ چه پیامی می توانم از این تضاد بگیرم؟ چه آگاهی برایم دارد؟
    حتی در برابر تضادهایی که در جامعه پیش می آید، دیدگاهم خیلی تغییر کرده و اول به خودم یادآوری می کنم که مدیریت جهان هستی با قدرتی ست که عادل است. بنابراین با این یادآوری، آرامش پیدا می کنم و بعد با آگاهی ارزشمند این فایل، دوباره به خودم یادآوری می کنم که این تضادها هم برای پیشرفت جهان لازم است. در واقع جهان هوشمند تمام این تضادها را به گونه ای چیدمان می کند که به پیشرفت خودش کمک کند.
    مورد بعدی که در این فایل به کرار گفته شده است درباره هماهنگی با وجود خودمان است. در حقیقت وقتی ما با وجود خودمان در هماهنگی هستیم در واقع با روح معنوی خود هماهنگ هستیم و این بدان معناست که با طرح الهی زندگی خود در یک راستا حرکت می کنیم و در جای درست خودمان قرار می گیریم و در واقع شبیه خدا می شویم و وقتی از زندگی خود خارج می شویم یک روح آگاه هستیم و چه لذتی بالاتر از این😊👍
    از شما استاد عزیزم بابت این فایل آرام بخش و آگاهی دهنده سپاسگزارم 🙏🥀

    ۱۴۰۱-۰۸-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مهتاب سلیمانی

    درود و سپاس فراوان استاد ضیا عزیز🌹🌹🌹
    چه دوره ای هست این دوره سلامتی👌👌👌 چقدر ملموس و قشنگ پازل زندگی را برامون دارید قطعه به قطعه حل میکنید و راه را نشونمون میدهید،چقدر احساس سبکی میکنم حالا که میفهمم تمامی قطعات این پازل باید و میبایست همینجا سرجای خودشون میبودند و باشند….چه آرامشی خدا….خدایا شکرت
    و چه قطعه زیبایی شما استاد ضیا عزیز توی پازل زندگی من و بقیه دوستان این سایت هستید….الهی شکر 🌹🌹🌹

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای منان .درود فراوان به مهربان استادم ..❤️❤️.دوره ی سلامتی کامل ترین دوره هاست که اگر کامل به عمقش پی ببریم دیگر هیچ ناراختی تو زندگی مون پیدا نمی‌کنیم ..وکامل می توانیم رشد کنیم ..اگر به جای غر زدن در پی حل مسأله ی زندگی مان باشیم ..وبا صبوری مشکلات رو از سرراه مون برداریم ..اگر کسی آمده تو زندگی من را رنج دهد پس باید ببینم از داخل اون رنج وغصه چی یاد میگیرم و چگونه راهی را پیدا میکنم که رشد کنم و پیشرفت عالی داشته باشم ..وقول ضرب المثل معروف لقمه راحت ببرم تو دهانم تا اینکه بچرخانم وبه دهانم ببریم …چرا که بعضی از ما ها گره زندگی مان را خودمان کور میکنیم که بعد راحت می گوییم سرنوشت ما همین است و با سختی تا آخر عمر با هزار مریضی می گذرانیم …😔

    ۱۴۰۱-۰۵-۲۱

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    ودر ادامه
    اگر خروجی های من خوب ودلخواه من نیستند یعنی من درجایی از این تصویر وخروجی با تضادی مواجه شده ام که نتوانسته ام آنرا درک کنم وآنرا حل نشده باقی گذاشته ام واین عدم تصویر وناهماهنگی ها به این دلیل است.
    ما انسانها همچون روحی آگاه پابه این جهان هستی میگذاریم وقرار است در این مسیر چیزهایی بیاموزیم وآگاهانه این جهان را ترک کنیم پس هر چیزی رکه یاد میگیریم وانجام میدهیم نقش مهمی در آگاهی ما دارد.
    ماباید تضادها را حل کنم وهمچون دیگر موجودات که تغییر یافته اند وتکامل خودشان را طی کرده اند ورنگ عوً کردند درمقابل این تضاد ها وناملایمات رنگ عوض کنیم تا رشد کنیم ❤❤❤❤❤❤❤❤

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • گل رز زرد

    بنام خالق زیبایی ها وعشق
    فایل زیبا وسرشار از آگاهی بود.ممنون استاد
    الان جایی که هستم درست است ونباید اینقدر نگران این موضوع باشم وباید دوره تکامل خودم رو طی کنم .من خواسته ای به جهان هستی فرستادم ودلیل نرسیدن به اون خواسته فقط وفقط خود من هستم.
    واگر از این کیت عبور نمیکنم به این دلیل است که در مسئله وتضادی هست که باید من آنرا برای خودم حل کنم
    اگر در جایی من ناهماهنگی باخودم دارم یعنی درآن لحظه من در جای خودم قرار ندارم .
    باید مراقبه زیاد انجام بدهم تا بتوانم اتصال خودم وخدای خودم را وصل کنم .
    باید یاد بگیرم که همه آدم های زندگی خودم را بپذیرم وبپذیرم که اگر درد ورنجی به من میرسد همه به خاطر خواسته من بود واینکه خودم آنرا انتخاب کرده ام.
    پس باید درک درستی ازجهان اطرافم داشته باشم ودرهرجایی که هستم آخرین تلاش خودم را انجام دهم حتی اگر به ظاهر شکست بخورم
    در مسیر زندگی ما انسانها همگی در جای درست خودشان قرار دارند چون در طرح الهی ما بوده اند واگر این موانع کانسان ها نباشند ما به خواسته های خودمان نمیرسیم .
    ماباید از هر کسی درس لازم را بگیریم وبا آن کنار بیاییم تا از آن فرد به ظاهر مانع عبور کنیم

    ۱۴۰۱-۰۵-۱۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خدای بی همتا .درود فراوان به مهربانترین استادم ،🌷🌷این فایل که در مورد تضاد ها وحل ها برای رشد کردن خودمون ..همان طور که استاد فرمودند ما برای اینکه به آرامش برسیم به قول معروف لقمه راحت ببریم در دهان نه اینکه دور سرمون بچرخونیم با سختی بیاریم تو‌دهن مون ..وقتی تضادی میاد مقصر خودمون هستیم ..من شخصا مثال کوچیک اگر قبضی میاد البته الان دیگر پیامک میاد که فراموش نکنیم وراحت پرداخت کنیم ..اول از همه تشکر میکنم چرا که اگر قبوض نبود قدر نعمت های خدا رو نمی‌دونستیم ..قبض آب میاد من قدر اب.می‌دونم که اگر نبود زندگی وجود نداشت ..چرا بزاریم چند ماه قبض ها بیاد روی همدیگر زیاد بشه مبلغش وبعد سخت باشه پرداختش .وبیان قطع کنند ورنج بکشم چرا اگر شکر گزاری کنیم هیچ وقت برای پرداختش ناراحتی نمبکشیم وپول شو از ره الهی جور میشود و هیچ وقت لنگ نمی مانیم ..همه تضاد ها آمدند تا ما را به کمال برسانند ..چرا اگر اون ناراحتی نبود ما هیچ وقت تو سایت نبودیم وبه آگاهی نمیرسیدیم ..مثالی شخصی من خودم الان که فکر میکنم مدیون همسرم هستم ..اگر طعنه های ایشان نبود من اصلا هیچ وقت دنبال یادگیری رانندگی نمی‌رفتم ایشان باعث شدند اون زمان من ناراحت بشم وبرای اینکه بهش ثابت کنم که من میتونم راننده خوب باشم ..و دنبال یادگیری رفتم والان به خودم افتخار میکنم که با ماشین خودم رانندگی میکنم ولذت میبرم ..پس باید یه جوری تشکر کنیم از کسانی که برای ما ناراختی درست کردند ..سپاس استاد برای آگاهی دیگر

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۸

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • عصمت مرتضوی

    بنام خالق هستی
    درود بر استاد ضیاء گرامی
    در این فایل از تضادهای زندگی صحبت شده تضادهایی که گاهی انسان را تا ورطه نابودی و سقوط می کشانند و آدمهایی گه با رفتارشان بد جوری قلب آدم را بدرد میاورند ولی دیگر آن زمان که شبهایی به بی خوابی و تفکر بابت آسیب دبگران به بیدارخوابی میگذشت ، تموم شد زیرا امروز به لطف آموزشهای ارزشمند استادمون طرح الهی زندگیمونو شناختیم و یاد گرفتیم که وجود افراد اذیت کن هم جزئی از طرحمان هست.👍
    من دیگر در برابر تضادها مثل گذشته زانوی غم بغل نمیگیرم بلکه برای رهایی از اون آسیبها همانند همون قورباغه ای که برای حفظ امنیتش رنگ عوض میکند تا دیگران اورا نبینند ، من نیز با تفکر درست راهکاری پیدا خواهم کرد که اون تضاد را از ذهن و خاطرم محو و از یاد ببرمش و به زندگی در این جهان زیبا ادامه دهم من با هرچه بدی و مایه رنج و ناراحتی هست ، میجنگم این همون تکاملی هست که نهایتا مرا برنده میدان زندگیم خواهد کرد
    🌷🌷🌷

    ۱۴۰۱-۰۵-۰۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق مهربانی ..درود به استاد عزیزم .،💚💚تو فایل ده فهمیدم که باید اول از همه هر کس مسولیت شو‌در زندگی یاد بگیره ..وبه نحو احسنت انجام بده ..ومشکلاتی که پیش میاد .‌‌روبا هم فکری از میان برداریم …دیروز در مدرسه ای باید پسرم برای سال چهارم دبستان ثبت نام کنم بحث میکردیم همسرم گیر داده بود که حالا خصوصی نمی تونیم ثبت نام کنیم باید مدرسه ثبت نام کنیم دولتی تا بهترین جای شهر باشد حتما چون اونجا آدم پولدارها هستند تو مدرسه بیشتر به بچه میرسند ولی من قبول نکردم چون گفتم این ذهن توست که این طوری فکر می‌کنی .تو همین خیابون نزدیک خونه ی خودمون ثبت نام کردم گفتم مهم پسرمه که خوب درس بخونه و اینکه من در خونه خوب تربیتش کنم درسته مدرسه هم تاثیر می‌گذارد ولی من ذهن خودم پاکسازی میکنم که مدرسه نزدیک خونه پسرم ثبت نام کردم ومطمعنم به پسرم بستگی دارد و اینکه من با پسرم رو درس هاش کار کنم …این شد همسرم قانع کردم که وقتی من نزدیک خونه ام مدرسه هست چرا برم دور از خونه مدرسه بفرستم که بعداً برای رفت آمد مشکل داشته باشم وبخام سرویس بگیرم وبخام خودم الکی تضاد پیش بیارم ..این فایل درس بزرگی به من داد ..واینکه وقتی بهم میریزم میفهمم یه چیزی هست که باید حل کنم نشینم غصه بخورم وغر بزنم باید حل کنم ….وقتی مشکلات روی هم تلنبار بشه ودیگر نمیشه کار کرد مثل همون مثال تلویزیون که اگر من سال گذشته یه خط آبی رو تلوزیون با ضربه که دخترم زده بود اگر درست میکردم وجدی می‌گرفتم حتما مجبور نمی‌شدم دوباره برم تو بخرم واون همه هزینه متقبل بشم وچقدر ناراحتی در منزل پیش بیاد وخودم اذیت کنم ولی بی اهمیت بودم وکم کم اون خط آبی بیشتر شد وکل تلوزیون از بعد چند ماه از کار افتاداگر میبرم تعمیر به عوض کردن یه قطعه حتما چند سال دیگر احتیاج به تعویض نبود ولی چون اهمیت ندادن مجبور شدم کلی دوباره هزینه کنم واز خواسته ی خودم وفرزندانم بگذرم تا تلوزیون جدید بخرم ..ممنون استاد درس بزرگی بود..

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۶

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    حل تضاددددددد
    حل تضادددد
    حل تضاددددد
    سه بار گوش دادم تا از گیجی در اومدم و دقیقا جواب سوالات ما در درون خود فایلهاست البتههههههه چند بار گوش کنیم و خواهان گرفتن جواب باشیم، من باید در درجه اول تضادهای زندگی ام را شناسایی کنم و بعد از شناسایی انها در جهت حل آنها اقدام کنم .
    این یعنی تکامل من، این یعنی رشد من، این یعنی همان تغییر رنگ قورباغه ، که در اثر قرار گرفتن در مقابل تضاد خواسته در درونش شکل میگیره و در جهت حفاظت از خودش و حفظ بقای خودش، این موضوع رو شروع به حل کردن کرده است .
    هر آنچه که حال دل من را خراب میکند نشانه ای از تضاد و مشکلات زندگی من است .
    من تا الان شناسایی تضادهای زندگیم برایم سخت بود، ولی اززمانی چشم قلبم را روشن کردم و قلبم را بینا کردم .
    هر چه قلبم را به درد بیاورد سریع میگم این تضاد منه .
    این موضوع حال دل منو خراب میکنه و باید حال دلم آرام باشه .
    رشد و تکامل من ، همان عاشقی و صلح با خودم است زمانی من پُر از عشق و صلح و دوستی و مهربانی باشم .
    تکامل من و نقطه اوج من در زمان عاشقیه من است .
    ما در واقع همان گوشیِ موبایلی هستیم که هر روز با اندروید و حافظه قوی تری وارد بازار میشود .
    حالا اگر من هواسم به زمانم و حال دلم نباشم به یکدفعه چشم باز میکنم و میبینم که انسانهای اطرافم همه تبدیل به گوشیهای مدل جدید و پیشرفته شدن و من همان گوشیِ نیمه آجری بزرگ هستم .
    و یواش یواش رو به گوشه نشینی و افسردگی میکنم .
    استاد فکر کنم جریان رنگ قورباغه رو گرفتم . رنگ قورباغه یعنی حل کردن تضادهایی که باعث آزار ما میشوند ، که باعث نابودی ما میشوند .
    دقیقا تمام تضادهای موجود در زندگی ما همان تضاد رنگی بدن قورباغه با زمان و روزگار و شرایط زندگی اش است . و برای اینکه در امان و در آرامش باشیم باید تضادمان را اول از همه شناسایی کنیم و سپس آنرا حل کنیم . تا بتوانیم از این زندگی که در این دنیا دارم لذت ببرم و در ارامش باشم .❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🙏🙏سپاس فراوان استاد عزیزم خیلی دوستتون دارم

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۵

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • سحر توکلی

    با درود فراوان بر آفریننده عشق ❤️❤️❤️

    رسیدن به یک زندگی ایده ال چه گونه زندگی است ؟
    آیا غیر از این هست که داشتن حس و حال خوب نشانه ای بر داشتن یک زندگیه ایده ال است .
    ریشه ی تمام این حس و حالها داشتن نیروی (( عشق )) است و بس .
    زمانی صحبت از عشق میشود سریع ذهنمان بر روی روابط عاشقانه میرود ولی این فقط جزعی از عشق واقعی است .
    در واقع تک تک وجود ما انسانها را عشق تشکیل داده است .
    و زمانی از یکدیگر دچار رنجش و ناراحتی میشویم دلیل ان فقط کمرنگ شدن نیروی عشق است .
    و به نظر من دلیل این موضوع که ما در زندگیهامان عشق کمرنگ شده است به واسطه یک تکه کاغذی است که اسم ان سند ازدواج است .
    و بعد از چند سال زندگی به دلیل ان حس تملک و مالکیت طرف مقابل رو از پا در میاوریم .
    و اگر این برگه بین دو انسان رد و بدل نمیشد و به نوعی ان حس مالکیت و تملک وجود نداشت هر روز تلاشمان را میکردیم که طرف مقابل را نگه داریم و عشق را نثارش میکردیم چون ترس از دست دادن او را داشتیم و میدانستیم که او هر لحظه امکان دارد عشق وجودیش را در دیگری شاید پیدا کند .
    در نتیجه مدام در تلاش بودیم که عشق و حس و حال عالی را در وجود طرف مقابلمان بنشانیم .
    و نکته جالبی که وجود داشت ، اگر دریافتی ما از عشق کم است یا خط خطیست درون مسیر ورودی و عبور این نیروی عشق همواره یکی از کیتها دچار مشکل شده است .
    تمام ناارامیها و ناملایمات زندگی امده اند تا به ما بگویند که داریم وارد مسیر خاکی میشویم .
    تصور کنیدماشین زنگی در حال رانندگی در جاده اسفالت است و این مسیر ارام و نرم است و یکباره پشت فرمون خوابمون میبره و حواسمون پرت میشه و میریم تو جاده خاکی یکی یکی سنگها و دست اندازهای اون جاده خاکی به ما میگه فرمون و بگیر و برو سمت جاده اسفالت و اگر مسیر و کج نکنینم احتمال رسیدن به مسیر صعب العبور است که همان رسیدن به بن بست و بیماریها و نارحتیهاست .
    و نکته جالبی که بیتن شد ، ادمها و مسایلی کهکه اینقدر خطرناکن و مرتب مانند همان کیت داخل تلویزیون داره هی میسوزه باید مانند همان تعمیر کار تلویزیون ان وسیله را عوض کنیم و یا اینکه چند تا وسیله و ادمهایی که باعث رنجش ما میشوند همه را حل کنیم و روابط را مانند همان تلویزیونهای نسل جدید با تلویزیونهای نسل قدیم را کوچکتر کنیم یعنی چندتا ادم حسابی رو داخل زندگیت وارد کن مثل تلویزیون نسل جدید به جای دایره گسترده از روابطی را که مثل تلویزیونهای نسل قدیم فقط شکل تلویزیون بزرگ و بد هیکل کرده اند .
    یعنی یه استاد رو انتخاب کن به جای گشتن داخل چند سایت و چند لاین اموزشی .
    بله ماهم باید مثل تلویزیونهای نسل جدید باشیم و به انتخابهایمان دقت کنیم یه ادم حسابی و درست و وارد زندگی و روابطمان بکنیم .
    یک سوال برای من ایجاد شده ، و ان این است که ما هم باید از حیوانات سرمشق بگیریم مانند قورباغه برای اینکه در محیط زندگی اش در امان باشد از خودش محافظت کند و هم رنگ محیط شود ؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس طبق ان اموزشهایی که دیده ام اگر محیطی مناسب من نیست مسیرم را کج کنم و به محیط بهتری متناسب با خواسته هایم هدایت شوم . این دو موضوع به نظرم با هم تناقض دارند.

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۴

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • مریم ایرانمنش

    به نام خالق عشق و زیبایی
    درود فراوان بر استاد بزرگوار و دیگر دوستان فرکانسی
    این فایل واقعاً آموزنده بود. بله سیستم جهان در نظم و هماهنگی بسیار ظریفی در جریان است و اگر ما بخواهیم زندگی خوبی داشته باشیم، باید با آن هماهنگ باشیم. بنابراین اگر هرگونه رنج یا ناراحتی در خود و یا زندگی خود احساس میکنیم نشان از ناهماهنگی در وجود ما با جهان هستی و طرح الهی ما می باشد. بنابراین باید دلیلِ آن رنجش را پیدا کرده و برطرف کنیم (مسائل زندگی را حل کنیم) تا بتوانیم با سیستم جهان هماهنگ شده و همین طور با وجود خود در صلح و آرامش قرار گیریم.
    مورد بعدی که آن را با یک مثال بسیار ساده بیان کردید این بود که وقتی مثلاً تصویر تلویزیون خروجی خوب و با کیفیتی ندارد، معنی اش این است که یک قطعه در آن کیت خوب کار نمی کند و ما برای پیدا کردن و رفع اشکال آن، به یک تعمیرکار مراجعه می کنیم. استنباط من از این حرف این است که وقتی ما در زندگی خود خروجی دلخواهی نداریم مثلاً مریض یا فقیر می شویم و یا روابط خوبی نداریم، این آلارم نشان دهنده آن است که معنی یک تضاد را خوب درک نکرده ایم و نتوانستیم به خوبی از آن عبور کنیم بنابراین شاید نیاز باشد که ما هم به یک راهنما مراجعه کنیم و همین طور که حرف های یک تعمیرکار را بی چون و چرا می پذیریم، راهنمایی‌های فرد هدایت گر را نیز در زندگی خود باید صددرصد بپذیریم تا بتوانیم
    خروجی دلخواه خود را مطابق طرح الهی خود خلق کنیم.
    مورد دیگری که بسیار آموزنده بود و به من آرامش بسیاری داد اینکه اگر ما آگاه باشیم و معنی تضادهای زندگی را به موقع درک کرده و برای آنها دست به اقدام و حل کردن بزنیم و در واقع مسائل زندگی خود را به موقع حل کنیم اصلاً نیازی به این همه رنج کشیدن و تنبیهات جهان هستی نمی باشد.
    و در نهایت قسمت انتهایی فایل واقعاً زیبا و روح انگیز بود اینکه ما در این جهان هستی به صورت یک آگاهی هوشیار وارد می شویم و در نهایت قرار است به صورت یک روح آگاه نیز خارج شویم پس آنچه ما در این بین انجام میدهیم بسیار مهم است.
    امید که همه ما خروجی خوبی داشته باشیم و در هنگام خروج از نقشه زندگی خود، هر چه بیشتر به خداوند شبیه باشیم

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۳

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • زهرا طیبی

    به نام خداوند مهربان
    سلام درود خدمت استاد بزرگوارم
    از لحظه ای که فایل ۹سلامتی رو گوش کردم حال دلم بهتر شده وامروز که این فایل رو گوش کردم احساس کردم میزان درک وآگاهی ام بیشتر شد واین رو مدیون زحمات شماهستم استاد بزرگوارم .
    چقدر مثال های زیبا وساده ای روبیان می کنید که درک فایل روبرایم راحت وآسان کرد مثال زیبای که درمورد خواسته ها زدین اینکه حتی حیوانات هم خواسته ای رو دارند وبرای خواسته شون تلاش می کنند .قورباغه ای که درکویراست برای همخوانی باطبیعت وفرار ازدست دشمنان بجای شکایت بامساله اش روبرو می شود وتضادش راحل می کند .
    خیلی ناراحت کننده می شود که انسان بااین همه عظمت وشعورش از چنین تضادهایی فرارکند وناتوان بماند .
    استادخوبم درس بزرگی رودادین دراین دوجلسه ، چنان به دلم نشسته که از امروز باخودم فکرکردم ، که چقد رراحت می توان مسایل راحل کرد ،بجای اینکه نگران وناراحت بود چون به قول استاد هر تضاد برای ایجاد رشد بهتر مادر زندگی آمده وبس
    پس با علم به این آگاهی دیگر نگران هیچ چیز نیستیم ودرس های بزرگ رو فرامی گیریم .
    سپاس بابت این همه درس وآگاهی

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • ناهید ناصحی

    بنام خالق زیبایی ها ،درود فراوان به بهترین استاد دنیا ،🌷تو فایل نه فهمیدم که کارهای که تا الان غلط بوده دیگر انجام ندهم وقتی الان فهمیدم تضاد ها زندگی به من دارد می فهماند. قبل اینکه گرفتار شویم بدونیم چیکار کنیم دیگر ناراحتی پیش نمیاد ،،من باید تضاد که پیش میاد حلش کنم ولی دیگر غر نزنم بشینیم حرف بزنیم نزاریم مساعل زندگی روی هم انباشته شود ویک تضاد بزرگ تبدیل شود که نشود دیگر کاری کرد ،،باید با زندگی رفیق شد وهرجوری که زندگی ساز میزند ما هم همون ساز رو بزنیم ،،تضاد ها هستند که باعث رشد ما می‌شوند اگر بنده همسرم ساز مخالف نمی‌زد هیچ وقت به این سایت معرفی نمی‌شدم ،،،پس باید با آگاهی و درایت تضاد ها رو از میان برداریم ..این فایل به من می آموزد که به جای غرغر ودعوا وناشکری علت رو پیدا کنیم وحلش کنیم تا تضادها روی هم تلنبار نشود که نتوانیم طاقت بیاوریم واز هم بپاشیم ،💚💚💚.

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۲

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

توجه کنید: این جلسه فقط برای دانشجویان این دوره مجاز و در دسترس است.

اشتراک گذاری